SCUDETTO


Zasłużona porażka w Porto. Milan wciąż bez punktów w Lidze Mistrzów

19 października 2021, 19:54, cinassek Aktualności
Zasłużona porażka w Porto. Milan wciąż bez punktów w Lidze Mistrzów

Milan wypadł na Estadio do Dragao w Porto słabo i przegrał z gospodarzami 0:1. Znów jednak wszystko odbyło się w atmosferze sędziowskich kontrowersji - gol Luisa Diaza wydaje się być poprzedzony faulem na Ismaelu Bennacerze.

Pojedynek dla rossonerich rozpoczął się bardzo groźnie. Już w 4. minucie bowiem Portugalczycy wyprowadzili kontratak, który został zwieńczony strzałem Luisa Diaza w słupek. Kolumbijczyk siał sporo niepokoju w defensywie rossonerich, ale pewnie wyglądał zwłaszcza Simon Kjaer, niekiedy bardzo efektownie radząc sobie z kolejnymi próbami gości. Mediolańczycy szukali argumentów w ataku przede wszystkich za sprawą Rafaela Leao. Po jednym z idealnych dośrodkowań skrzydłowego chybił jednak Olivier Giroud. Do przerwy utrzymał się bezbramkowy remis, choć obie ekipy starały się grać żywo, agresywnie i przebieg spotkania z pewnością nie nudził.

Po zmianie stron boiska niestety podopieczni trenera Stefano Piolego nie mieli już w zasadzie żadnych argumentów. Nie zmieniło to także wprowadzenie na boisko Zlatana Ibrahimovicia. To gospodarze próbowali coraz śmielej i w końcu w 65. minucie do siatki strzałem z linii pola karnego trafił Diaz. Uznanie tego gola przez Felixa Brycha wygląda jednak kontrowersyjnie - faulowany na oczach Niemca wydawał się Ismael Bennacer. Po tej sytuacji mediolańczycy nie byli w stanie zmobilizować się do przeprowadzenia choćby jednej składnej akcji i po trzech meczach fazy grupowej Ligi Mistrzów pozostają bez punktu.

FC Porto - AC Milan 1:0 (0:0)

Bramka: L. Diaz 65'

Żółte kartki: S. Oliveira 3', Uribe 39' - Tomori 16', Giroud 21', Kalulu 81', Ibrahimović 87', Leao 90'

FC PORTO (4-4-2):  D. Costa - J. Mario, Mbemba, Pepe, Wendell (46' Sanusi) - Otavio (90+1' Grujić), Uribe, S.Oliveira (67' Vitinha), Diaz - Taremi (84' T. Martinez), Evanilson (67' Corona)

AC MILAN (4-2-3-1): Tatarusanu - Calabria, Kjaer, Tomori (58' Romagnoli), Ballo-Toure (58' Kalulu) - Bennacer, Tonali (66' Bakayoko) - Saelemaekers, Krunić (82' Maldini), Leao - Giroud (58' Ibrahimović)

 

Sędzia główny: Felix Brych (Niemcy)

Miejsce: Estadio do Dragao (Porto)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



813 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
BadMad
BadMad
21 października 2021, 22:13
Nie wiem Pany czy już to gdzieś skomentowaliscie, jako ot, knur samej tygodniówki dla Norwega żąda 600 tys/tydzień.
To powinno być karalne.
1
zbylon
zbylon
20 października 2021, 14:27
Może i nie graliśmy dobrze, ale pisanie że zasłużona porażka jest na wyrost. Porto zasłużyłoby na wygrana, gdyby uczciwie zdobyło bramkę. Tymczasem znowu zostaliśmy okradzeni przez sędziów. W tej edycji LM już moim zdaniem na 4 punkty.
4
Boateng93
Boateng93
20 października 2021, 13:00
Te letnie okno to jak na razie jest dramat. Maignan super zastąpił Dolara, ale już się połamał. Bakayoko tyle czasu połamany, Messiasz połamany, Żiru połamany (teraz masakra forma), Florenzi (a jak zdrowy to grał gorzej niz Samu) połamany. Toure i Pellegri beznadziejni.

Dlatego jak mamy zajmować 3 miejsce to może dobrze, że zajmą 4 i skupią się w pełni na lidze, bo po prostu nie mamy ławki, żeby ciągnąć na 3 fronty.
1
GottMittUnss
GottMittUnss
20 października 2021, 12:57
ludzie ogarnijcie sie z ta krytyka meczu , miejcie pretensje to Milan Lab , co wyscie mysleli ,ze z tym skladem bez napastnikow wyszarpiemy punkt z calkiem dobrym Porto ??????????????????Prawe skrzydlo i napastnik natychmiast potrzebni , jestesmy bezzebni z przodu bez Diaza i napastnikow .PO sezonie pozegnac Ibre i Giroud i dawac napadziorow typu icardi , Vlahovic czy Belotti i na skrzydlo typu Slah i wtedy mozecie oceniac jak przegramy z Porto
0
ensamh_3t
ensamh_3t
20 października 2021, 19:18
xddd jeszcze Messi i Haaland by się przydali xd
0
DarQ
DarQ
20 października 2021, 10:54
Tak sobie myślę , że może oni ostatnio i wczoraj kolejny raz w szatni przed meczem dostali sugestię ( bo nie wyobrażam sobie , że szanujący się trener, prowadzący wspaniały klub daje instrukcje wprost), że Seria A to priorytet?
0
Cisek666
Cisek666
20 października 2021, 11:13
Może i dostali takie info (w co szczerzę wątpię), ale za każde zwycięstwo jest kasiorka.... A tego u nas raczej pod dostatkiem nie ma.
0
Paolo03
Paolo03
20 października 2021, 10:51
Widać to gołym okiem ze mamy problemy z drużynami które nakładają na nas wysoki pressing. Wtedy mamy wiele strat, gubimy się i nie potrafimy przytrzymać piłki na połowie rywala. Lvp nas zjadl pressingiem i Porto zrobiło to samo.
2
Cisek666
Cisek666
20 października 2021, 11:18
Dokładnie - od razu przypominałm mi się przegrsny mecz ze Spezią z zeszłego sezonu. Był podobny pressing i nasi wyglądali jak reprezentacja Polski w latach swojej chwały.
2
Boateng93
Boateng93
20 października 2021, 13:03
A Serie A akurat mocno odstaje pod względem intensywności gry i mało kto jest w stanie przez dłuższy czas grać wysokim pressingiem.
0
Qiub
Qiub
20 października 2021, 09:56
Nie powiem, że jestem jakoś szczególnie załamany bo od początku wiedziałem, że ta grupa jest ponad nasze obecne możliwości. W dwóch pierwszych meczach się jednak okazało, że jakieś tam szanse walczyć z tymi gigantami już mamy. Ale nie przy takiej ilości kontuzji jaką mamy obecnie, przecież to tak jakby nagle Liverpool miał grać bez Alissona, Salaha, Mane, Robertsona i Fabinho. Praktycznie nie do załatania. Mówi się trudno, jedziemy dalej, LE nie jest nam do niczego potrzebna, priorytetem od początku sezonu jest Seria A!
To był nasz najsłabszy mecz w tym sezonie ale trzeba oddać Porto, że zagrało świetny mecz dominując nas i wykorzystując nasze braki.
Co do sędziowania to też większych pretensji tym razem nie mam, bo połowa sędziów nie uznała by walki Bennacera przed golem jako faul, a i tak Porto powinno dostać karnego po faulu Kalulu.
6
kamilus
kamilus
20 października 2021, 10:21
Plus czerwona dla Zlatana. :)
1
omo69
omo69
20 października 2021, 09:37
Porto zagrało najlepszy mecz w tym sezonie a Milan grał kupę wiec trudno było o inny wynik,do tego gracz który rządził w meczu z Atletico i wszyscy zawodnicy z Madrytu po meczu nie wierzyli ze taki gość tutaj gra czyli Benek zagrał totalny piach a trudno o dobra grę drużyny kiedy każda piłka przechodzi przez niego a on nie potrafi przejść jednego zawodnika i zrobić przewagę czy podać prost,już nie wspomnę o sytuacjach gdzie Leao miał pusta autostradę po swojej stronie a Benek słał piłki na głowy środkowych obrońców.No nic przy wygranej u siebie z Porto i wygranej Liverpoolu będzie jeszcze nadzieja i trzeba w to wierzyć:)Forza Milan!!!
0
Daman
Daman
20 października 2021, 09:31
Lament po porażce śmieszy bardzo. Zespół przetrzebiony przez kontuzje i Covid, 6 graczy na ławce do dyspozycji trenera, a tu lament, że do niczego się nie nadajemy. Ogarnijcie się, byliśmy słabsi, ale Porto też się z nami namęczyło w tym meczu.
Daj Bóg, wróci pełnia składu i na San Siro to będzie inaczej wyglądać. Jesteśmy w stanie wyszarpać jeszcze 7 punktów w LM, wierzę w to bo to jest młody i ambitny Milan. Jeśli się nie uda, to cuż, spróbujemy w następnym roku. Forza MILAN !
13
Diavo
Diavo
20 października 2021, 09:08
Chyba większość z nas nie łudziła się, że w tym roku coś ugramy w LM, a zwłaszcza po losowaniu. Chciałbym żeby Milan grał na każdym szczeblu, ale jeśli mamy odpaść z LM to patrząc przez pryzmat całego sezonu i to jak często mamy braki kadrowe, wolałbym jednak żeby Milan był ostatni w grupie i skupił się tylko na Serie A i pucharze Włoch ;)
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 października 2021, 09:27
Tradycyjne na tej stronie ''6 punktów w dwumeczu z Porto'' świadczy o czymś zupełnie przeciwnym.
0
Diavo
Diavo
20 października 2021, 09:53
6 pkt z Porto zmieniłoby znacznie naszą sytuację, wtedy walka o 2 miejsce do końca, a 3 miejsce przyjąć z godnością,w obecnej sytuacji została nam walka tylko o 3 miejsce, co jak pisałem wcześniej, nie ma według mnie sensu,albo walczymy o Scudetto albo kolejny raz walczymy do końca w trwodze o TOP4.. Nawet Milan Carlo nie był w stanie grać na wszystkich frontach.
Edytowano dnia: 20 października 2021, 09:54
0
Corsa
Moderator Corsa
20 października 2021, 08:21
W lidze gramy dobrze, nawet bardzo dobrze, zbieramy te punkty, ale ciągle z tyłu głowy prześladuje mnie myśl, że w dużej mierze jest to zasługa farta. Taka prawda, że Serie A prezentuje dość słaby poziom i chłopaki grając czasem mizernie potrafią odwrócić losy spotkania samym mentalem, zaszczepionym przez Piolego i Ibrę.

W LM to za mało. Tutaj jak na dłoni widać, że nasza kadra, nawet w pełnym składzie, a co dopiero okrojonym, odstaje poziomem od pozostałych ekip. To prawda, że zagraliśmy świetnych 20 minut z Hiszpanami, którzy nie istnieli na boisku, ale też nie wiadomo jakby wyglądała reszta tego spotkania, bez kartki Kessiego. Wczoraj Atletico też nie miało nic do powiedzenia z L'poolem przez pierwszą część spotkania, dostali dwie szybkie bramki, ale podnieśli się i znowu czerwo przesądziło o losach meczu.

Ogólnie po losowaniu nie spodziewałem się wiele, trafiliśmy do bardzo silnej grupy. Minęły trzy kolejki, szkoda mi, że nie zdobyliśmy punktu, ale i tak jestem zadowolony z chłopaków, bo pokazali sporo przebłysków, ograli się. Oby to był bodziec dla zarządu, który w końcu dojdzie do wniosku, że trzeba nieco bardziej odkręcić kurek, sprowadzając dwóch, a nawet i trzech sensownych piłkarzy, którzy wniosą jakość, a nie kukułcze jaja typu Bakayoko czy Florenzi.

Trzymamy się taktyki low-cost, sprowadzając młodych, utalentowanych zawodników, ściskajmy kciuki aby to wystarczyło do utrzymania top4. Rozmyślania o scudetto radzę włożyć między bajki, pierwszy skład radzi sobie, ale totalnie brak nam zmienników i to niestety będzie się co jakiś czas odbijało czkawką.

Zapominamy o tym meczu, szykujmy się na Bolognę.
5
jasiom22
jasiom22
20 października 2021, 09:08
Dokładnie..
0
Von Strauss
Von Strauss
20 października 2021, 09:21
Gdybyśmy grali z Atletico pełnym składem ugralibyśmy 3 punkty. Gdyby w spotkaniu z Liverpoolem sędzia temperował angielską grę Live to by kończyli w 9. Gdyby nie sędzia to wczoraj byłoby 0:0. Można tak gdybać i gdybać, ale prawda jest taka, że dużo w naszych spotkaniach jest problemów wynikających z sędziowania i z kontuzji. Nie gramy przecież jakoś tragicznie. Liczę na to, że po prostu nasi wiedzą, że nie ma sensu wypruwać żył dla LE i po prostu odpuściliśmy sobie by skupić się na lidze, by większa ilość zawodników nie doznała kontuzji.
1
Corsa
Moderator Corsa
20 października 2021, 09:42
@Von Strauss, mówi się, że kiedy drużyna jest bezapelacyjnie lepsza to nawet najgorszy sędzie nic nie wskóra.

Mamy całkiem mocną ekipę na realia ligowe, w LM jesteśmy jeszcze bardzo słabi. Maldini i spółka stworzyli konkretne podwaliny pod utworzenie mocnego zespołu, ale teraz to od właściciela zależy w którym kierunku pójdziemy - czy umocni drużynę i sprawi, że będziemy konkurencyjni na arenie europejskiej czy zadowoli go wynik krajowy i dalsze stosowanie obecnej taktyki.


Najgorsze jest to, że ogranicza nas też FFP, nie sprzedajemy, a zakupy są konieczne. Przez to też stoimy trochę w miejscu.
0
artorn
artorn
20 października 2021, 07:59
Ot poziom ligi mistrzów, "błędy" sędziów i mamy 0 pkt...
0
Dusiek
Dusiek
20 października 2021, 07:51
Tez nie ma co płakać. Grupę śmierci dostaliśmy na sam początek naszego powrotu do LM.
Mecze z takimi drużynami budują i na pewno są cenna lekcją. W kadrze również brakowało wielu podstawowych zawodników, także baty były przewidywane już przed pierwszym gwizdkiem. Trzeba się skupić na lidze i grać dalej swoje. W końcu w rundzie rewanżowej do zdobycia 9pkt :) Miłego dnia chłopaki i nie przejmujmy się tak tym wynikiem!
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 października 2021, 07:49
Naprawdę ciężko wygrać taki mecz, gdy rywal nie jest Veroną, Venezią czy Spezią co na sam widok groźnego Zlatana lub naciskanie pressingiem rozkłada przed Milanem nogi. Tutaj krytyka piłkarzy byłaby bezsensowna, gdyż wiadomo jaki był cel. Kasa + nauka przez nabliższe kilka lat.
Jednak trzeba pogratulować zarządowi hamowania rozwoju tego zespołu. Z jednej strony mamy tryb ściągania piłkarzy za samo nazwisko Gallianiego w wykonaniu trójki Maldini-Massara-Gazidis połączony z działalnością charytatywną najwyższych lotów oraz szkodzeniem zarówno drużynie jak i swojemu, własnemu synowi poprzez wpychanie go na siłę do 1 zespołu na nienaturalną pozycję przez naszego Il Capitano , zaś z drugiej świetne strzały Mocandy, gdzie przez 3 lata pracy, nie licząc oczywistych transferów jak Leao, najlepszym odkryciem stał się ograniczony do 1 schematu Alexis - taki kompletnie mizerny Dalot w Manchesterze wyglądał niczym pan piłkarz przy tym dramatycznym odpadzie z Monaco.
Z taką polityką kadrową tylko patrzeć z nadzieją w przyszłość, na okres po emeryturze Ibry...
1
Lazarr
Lazarr
20 października 2021, 07:02
Czego wy się spodziewaliście po takich absencjach ,nic tylko gry na remis,porto u siebie dobre
2
LunaS
LunaS
20 października 2021, 06:31
No o różowe okularki spadly. To jak nas cieszy gra w serie A to pokazuje jak ta liga już odstaje. Nie jesteśmy tak mocni jak nam się wydaje. Owszem jakby był pełen skład to były mogli powalczyć, ale wydajei się że jedynie wyrównało by to mecz. No nic, trzeba budować siłę klubu powoli, w tym sezonie może być ostatnie miejsce w grupie, i to chyba byłoby nawet wskazane, biorąc pod uwagę nasZe problemy kadrowe.
1
wojciechu17
wojciechu17
20 października 2021, 06:31
Grad wiadomości od znajomych i w pracy typu "Odwróć tabele milan na czele"... Itd. Niestety trzeba coś odpowiadać. Ciężary
0
Corsa
Moderator Corsa
20 października 2021, 08:27
wcale nie trzeba, ja takie zaczepki pozostawiam bez odpowiedzi :)
0
KosaX
KosaX
20 października 2021, 05:52
Ja nadal wierze ze wyjdziemu,nie takie historie sie widzialo.Brakuje nam lawki,brakuje nam 2-3 zawodnikow ktorzy maja ogromna jakosc i taka daja z lawki.
3
Yabaye
Yabaye
20 października 2021, 00:13
Nie, błagam. Wywalcie tę "atmosferę skandalu" z tytułu, bo się nie godzi. Zagraliśmy totalny piach, totalne gunwo, te 1:0 to tylko efekt słabej dyspozycji Porto. To nasz najgorszy mecz w tym sezonie. Nawet Liverpool przebiliśmy, chociaż tam mieliśmy pełne pampersy.

Szkoda, ale te mecze hartują, co zaowocuje nie jutro, ale za rok, za dwa lata.
2
jasiom22
jasiom22
20 października 2021, 00:07
Przykro było to ogladac, można sobie szukać wymówek, sedzia, kontuzje, zmeczenie.. etc, ale to wszystko nie ma znaczenia jak Milan dziś zagrał zwyczajnie źle.

Szczęściu trzeba pomagać, dziś taktycznie Pioli został skasowany przez przeciętnie grajace Porto. Taktycznie zero pomysłu.

Dla mnie kwintesencja tego meczu był występ Ibry. Wchodzi Romek i Ibra, i Kalulu jest nadzieje, Ibra zalicza trzy fatalne dotknięcia piłki, przewala wolnego i znika do konca meczu.

Słabo zagrali równo wszyscy, Tomori w niczym nie przypominał siebie z zeszłego sezonu, ofensywa nie istniała, Leao, Krunic, Alexis wszyscy przeszli obok meczu, nie pokazali nic oprócz dziecinnych błedów Kjaer co drugie podanie za mocne,

Calabria z Tonalim niby poprawnie ale w praktyce nawet oni nie potrafili się wyroznić, Calabria jeden strzał w trybuny to za mało.

Bardzo słaby jak nie najsłabszy występ w tym sezonie, i jeszcze te kartki, jedna za drugà.... nieprzychylnosci przed i w trakcie meczu nie brakowało, ale gra była ponizej poziomu, więc wymówki sa zbedne.

Oby na San Siro wyglàdalo to duzo lepiej przeciwko Porto. Kazdy mógł mic obawy ze Milan skonczy ta grupe na dnie tabeli, ale licze na duzo lepsza gre w ostatnich trzech meczach.

No nic, Forza Milan!!! I jaknajszybciej o tym meczu zapomnieć, to co trochę martwi to to że Liverpool pokazał innym sposob na Taktyke Piolego, czyli duza intensywnosc na poczatku, Milan przyciska, a nie zawsze maja tyle siły i werwy... i czasu! Zeby te straty odrobic jak z Verona. Mentalnie Milan jest mocny, ale mecz trwa 90 min plus czas doliczony, nie mozna dac tak spychac, bo predzej czy pozniej pojawia sie błedy w defensywie.
1
Yabaye
Yabaye
20 października 2021, 00:15
Wszystko OK, ale z Atleti to akurat my cisnęliśmy pierwsze 30 minut, aż miło było na to patrzeć. Wydaje mi się, że problem nie tkwi w samych meczach LM, ale głębiej, w zmęczeniu o którym piszesz i w mentalu.
2
jasiom22
jasiom22
20 października 2021, 09:24
Tak z Atleti było okej, i dzieki temu nie wyglàdało to źle, mecz był wyrownany. Chodziło mi o to że klopp obnażył słabość drużyny Piolego, czytaj koncentracja na poczatku spotkania.

Pioli zbudował mocny mental w kwestii odrabiania strat, a nie do końca w kwestii narzucenia swojej dominacji.

Słabe zespoły daje się czasem dominować posiadaniem piłki i z czasem coś w koncu wpada.

Średnia zespoły, jak jest czas to konczy się jak z verona, słaby poczatek a pozniej z każda minutà lepiej wchodza w mecz.

No a z mocnymi zespołami (w LM) nie ma czasu.. na wchodzenie w mecz powoli czy proby dominacji posiadania, jak się szybko uda zepchnać Milan Piolego to silni zawodnicy coś strzelà, a jak na to rozsàdny trener postawi autobus, to ofensywa Milanu się gubi. I odrobić z Liverpoolem czy Porto nie ma szans. Niestety.

Obawiam się w tym kontekscie meczu z Roma. Niestety ale w meczach z ogarnietymi trenerami ktorzy maja mocne/porownywale kadry z Milanem, w tym sezonie moze to nie wygladać najlepiej. W zeszłym roku był jeszcze element zaskoczenia, niedowierzanie w jakość Milanu. Teraz juz tego nie ma, albo Milan i Pioli taktycznie wskoczy na wyzszy poziom, cos zmieni wymysli (4-4-2, 3-4-2-1) albo moze być ciężko. Milan musi faktycznie wejść na ten wyższy poziom "top 2 i LM" zeby na tym poziomie zostać na dłuzej.

W dodatku takie farmazony jak z kontraktami kessiego i romka, czy prawdopodobny zblizajacy sie koniec kariery Ibry, na pewno nie pomoga. Kuć... poki gorace....

I tyle, Forza Milan!
0
KingBunny
KingBunny
20 października 2021, 00:04
Dajcie spokój z tymi sędziami. Jeżeli drużyna jest wystarczająco mocna to sobie poradzi mając sędziego nie po swojej stronie.
z Liverpoolem strzały 23-7, z Atletico 7-22, z Porto 19-4 wszystkie na niekorzyść Milanu. Wiadomo strzał to nie gol, ale to pokazuje jak deklasują inne zespoły. Milan jeszcze nie jest gotowy na LM, co najwyżej do LE, ale i o to będzie ciężko bo Porto zrobiło duży krok ku temu.
5
Gerada
Gerada
20 października 2021, 00:09
W równym i uczciwym boju pokonani zostaliśmy jednak tylko przez zespół z Anfield, który faktycznie nas zdeklasował. Tak czy siak, dopiero aspirującym pretendentem jesteśmy, faktycznie na nas pora dopiero nadejdzie.
5
DarthImpaler
DarthImpaler
20 października 2021, 00:50
Ty serio twierdzisz że z sędzią można wygrać? Serio? Mecz z Atletico pokazał że możesz niszczyć przeciwnika i jedna decyzja tak zwanego sędziego może obrócić twój potencjał w piach zmieszany z gównem.

Dzisiejszego meczu nie oglądałem (był to chyba pierwszy mecz od 5-6 lat którego nie obejrzałem chociaż pobieżnie na tel.) więc nie mówię nic o tym czy zasługiwaliśmy ta remis czy nie.

Ale takie pier.... że jak drużyna jest wystarczająco mocna to z sędzią wygra mnie śmieszy. Ile razy jufe wygrało ligę bo sędziowie nie dali szans nikomu innemu? Jak nas wykiwali w meczu z atleti?

Z sędzią nie wygrasz i taka jest prawda.

Mówię ogólnie nie o dzisiaj bo nie oglądałem.

ps. a staty strzałów to se możesz wsadzić w du... . Bo możesz oddawać w meczu 50 strzałów i przegrać z zespołem co odda 1-3 strzały.
4
KingBunny
KingBunny
21 października 2021, 23:47
Przecież czerwona Kessie była uczciwa i słuszna, to czemu obraz gry mamy zamazywać. Sędzia nie odpowiada za głupotę piłkarza.
A jeżeli masz na myśli karnego, to sory ale Milan nie niszczył Atletico do tego momentu.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
19 października 2021, 23:48
To ze zagraliśmy poniżej poziomu ligi mistrzów nie usprawiedliwia sędziego i tego, że w meczu padła jedna bramka, która paść nie powinna. Czy w piłce nożnej wygrywa się za zasługi? Czy w piłce nożnej wygrywa drużyna, która gra przyjemniej dla oka?
1
szyka
szyka
19 października 2021, 23:50
Faul kalulu tez powinien odgwizdac, takie same popchnięcie...
1
Gerada
Gerada
19 października 2021, 23:52
@ szyka
Bramka zmienia obraz meczu niemal zawsze. Przy 0:0 Milan ustawiał się inaczej. Warto pamiętać, że takie sytuacje się nawzajem nie zerują praktycznie nigdy...
6
Adi.Milan
Adi.Milan
19 października 2021, 23:56
@Gerada Dokładnie tak.
0
szyka
szyka
19 października 2021, 23:56
Gerada zgoda tylko bramka dla porto wisiała w powietrzu i myślę, że i tak wygraliby, nasi się slaniali na nogach, nie stworzyli nic pod bramka porto prócz strzału calabrii w drugiej połowie, nie sprowadzajmy meczu do jednego momentu. O ile z tico na sędzia porobił czerwem po pretekscie kessiego i dając karnego po ręce piłkarza tico w ostatniej akcji to w dzisiejszym meczu bardziej zaważyło przygotowanie fizyczne, które u nas nie istniało.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
20 października 2021, 00:00
Myślisz ze tez by wygrali? No ta przedwczoraj tez bukmacherzy tak myśleli o Villareal z Ossasuna bramka dla villareal wisiała w powietrzu i co? Przegrali. Jedna kontra zmienia mecz jedna akcja zmienia mecz i jeden błąd sędziego zmienia mecz.
3
Gerada
Gerada
20 października 2021, 00:05
@ szyka
Mój żal w takich sytuacjach jest o to, że sędzia nie pozwolił żebyśmy się dowiedzieli jakby było w uczciwych warunkach. Porto miało z gry znacznie więcej, ale jednak oddało JEDEN celny strzał w meczu wyłączając sytuację z oczywistym błędem arbitra. Nawet jeśli to nie dzięki naszej dobrej grze, a ich złych celownikach - to remis był jak najbardziej możliwy. Nie daje się punktów za styl i to boli w tym konkretnym zachowaniu arbitra. Może Porto by wygrało, może nie - nie dowiemy się, a przecież po to oglądaliśmy mecz żeby poznać odpowiedź...
1
Jaca23
Jaca23
20 października 2021, 00:05
Przeczytajcie wywiady pomeczowe i nauczcie jak się od naszych zawodników wzięcia porażki na klatę.
3
szyka
szyka
20 października 2021, 00:08
Adi nie oglądam miernych druzyn z ligi hiszpańskiej więc nie wiem o czym piszesz:-)
Chodzi mi o to ,że dziś nie było podstaw do punktu i tak to się kończy, nie widziałem mocy ,zaangażowania, po stracie bramki mieli 25 min I w tym czasie milan zrobil 1 różny i jeden niecelny strzal, więc ta kontra to w sferze marzeń była, nie potrafiliśmy przejąć inicjatywy, zepchnąć przeciwnika, kopaliśmy si po czole na swojej połowie i traciliśmy pod pressingiem... dziś to naprawdę nie było opcji na punkty jak się nie gra o zwycięstwo
0
szyka
szyka
20 października 2021, 00:15
Gerada, rozumiem rozgoryczenie, ja dziś na spokojnie przyjąłem ten mecz, poziom irytacji z tico sięgał zenitu, bo słabszy teoretycznie dzielnie walczył z wielkim i wielkiemu sędzia zrobil mecz... dziś to milan miall być tym wielkim, coś nie poszło w przygotowaniach plus obecną sytuacja. Pewnie dlatego jestem bardziej zawiedziony postawa naszych pilkarzy niż arbitra
P.s.
Nie oglądaj tak meczow, bo będziesz musiał ogladac do pierwszego duzego błędu arbitra, wszystko później to kedna z alternatywnych rzeczywistosci:-)
0
DarthImpaler
DarthImpaler
20 października 2021, 00:55
szyka a ile to już meczy takich było w historii że bramka wisiała w powietrzu i nie padła albo padła dla tych ciśniętych? równie dobrze mógł paść remis. Równie dobrze mógł Milan wyjść raz z kontra i wygrać. A równie dobrze po nieuznanej bramce mogła paść bramka dla Porto.

Po to był wprowadzony VAR żeby nie było już kontrowersji i błędów sędziów. A wydaje się że od tamtej pory jest ich coraz to więcej.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
19 października 2021, 23:26
Nie ma się co czarować. Wydaje mi się, że był to najsłabszy występ w tym sezonie. Generalnie jestem zawiedziony. Ze względu na sytuację kadrową i jakość przeciwnika liczyłem się z tym, że będzie cholernie ciężko o punkty, no ale byłem przekonany, że będzie to bitwa, wyrównane spotkanie. Niestety, Porto nas kompletnie zdominowało. Zasłużenie wygrało, chociaż akurat sposób, w jaki tego gola zdobyli pozostawia po raz kolejny niesmak. Nie jestem zwolennikiem teorii spiskowych, ale coraz bardziej jestem skłonny uwierzyć, że to ma związek z chęcią dołączenia do Superligi. Serio. Taka kara od UEFA. To jest wręcz niemożliwe, żeby sędzia podejmował tak skandaliczne decyzję.
2
Redplayer
Redplayer
19 października 2021, 23:36
Gdyby to chodziło o Superligę to Juve żadnego punktu by nie zdobyło w tej edycji LM :)
3
Szymson
Szymson
19 października 2021, 23:25
Byleby zdobyć chociaż 1 punkt do końca :)
2
JotaBe
JotaBe
19 października 2021, 23:22
pany macie moze jakąś stronkę ze skrotami meczow?
1
szyka
szyka
19 października 2021, 23:50
https://skrotymeczow.pl/
0
Reszkapl
Reszkapl
20 października 2021, 03:28
https://soccercatch.com/matches/18395565/porto-vs-milan#media
0
Mil_online
Mil_online
19 października 2021, 23:20
Okazało się, że Pioli nie będzie co mecz sypać z rękawa (albo jak kto woli, z rogu obfitości) niespodziankami personalnymi i taktycznymi. Czesio napisał, że mamy tylko trzy osłabienia - ja mu wskazałem jak duże są to osłabienia, i nie pomyliłem się.

Theo, Diaz i Rebić to nasze trzy fundamenty bez których ani rusz.

Wyszliśmy trochę bez wiary, zrobiliśmy mnóstwo niewymuszonych, prostych błędów. Niemniej, to wszystko będzie procentować w lidze, która wciąż jest najważniejsza.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
19 października 2021, 23:20
Skandalem to była nasza gra. Nawet braki kadrowe nie usprawiedliwiają aż takiej padaki. 3 mecz gdzie nie istniejemy na boisku. I tak nasze wyniki w LM są lepsze niż gra.
1
iMmortal_1899
iMmortal_1899
19 października 2021, 23:28
Z Atletico też nie istnieliśmy na boisku? Aha, ok.
6
Adi.Milan
Adi.Milan
19 października 2021, 23:40
Z atletico, ale z liberpoolem te dwie bramki na wyjeździe? Pfff co to jest z liverpoolem na anfield to się wygrywa!!!! Bo to przecież ogórki!
2
Trzesuaf
Trzesuaf
19 października 2021, 23:19
15
9 M
5
5

wciąż możliwe
3
Tanger
Tanger
19 października 2021, 23:33
Z matematycznego punktu widzenia, nawet 6 pkt. mogłoby dać awans. Zakładając, że Liverpool goli wszystkich, Milan pokonuje Atletico i Porto, a te remisują ze sobą. Z kolei nie pamiętam, żeby kiedykolwiek w tym formacie LM miał miejsce taki scenariusz, żeby 6 pkt. wystarczyło na 1/8.

Jednak znalazłem taki przypadek - chociażby sezon 15/16 i grupa E, gdzie Roma wyszła z 2 miejsca z 6 pkt. i lepszym bilansem od Leverkusen (również 6 pkt.). Jednak takie sytuacje to naprawdę rzadkość.
Edytowano dnia: 19 października 2021, 23:48
2
Zielony2009
Zielony2009
19 października 2021, 23:57
Tanger
Jeszcze 13/14 Zenit wyszedł też z 6 punktami, sytuacje kiedy ktoś wychodził z 7 oczkami zdarzały się już częściej.
1
Tanger
Tanger
20 października 2021, 10:17
@Zielony2009
Zgadza się. I to były dwa jedyne przypadki awansu z 6 pkt. Awans z 7 oczkami zdarzał się już częściej. Wczoraj zastanawiałem się też, czy byłby możliwy awans z 5 pkt (odbiegając już od sytuacji Milanu) w obecnej formule LM.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
20 października 2021, 12:17
18
4
4
4
też jest możliwe, mate,matematycznie, ale już nie w tej grupie
0
karp_fso
karp_fso
19 października 2021, 23:16
Porto było zwyczajnie lepsze, co tu dużo mówić. Jesteśmy najsłabszą drużyną w grupie, taka jest prawda. Nie ma co się tłumaczyć kontuzjami, bo ekipa na LM powinna mieć lepszych zmienników na pozycje Diaza i Hernandeza. Z całym szacunkiem dla Kruninho, bo w Serie A, czy w środku pola zwykle robi robotę, ale ofensywny pomocnik to to nie jest.

Jakoś się nie przejąlem to meczem i oglądałem go bez większych emocji, bo umówmy się - jak wiesz, że twoja drużyna i tak nie podniesie trofeum to emocjonujesz się tylko meczami o prestiż z Liverpoolem, czy Atletico ;) No nic, szkoda, teraz trzeba przejechać się po Bolonii.
1
mwishy22
mwishy22
19 października 2021, 23:21
Jak wiem, ze moja druzyna nie podniesie trofeum, to po pierwsze nie ogladam bo idac ta ideologia to po co? Po drugie zawsze wierze, ze to moze byc moja druzyna, ktora podniesie trofeum, bo jej kibicuje, w nia wierze i dla niej ogladam, a sport to tylko sport, mecze o prestiz sa dla mnie tak samo wazne jak kazdy mecz TEJ druzyny, bo kazdy mecz jest jej prestizem, a moim swietem. Zlej druzynie kibicujesz.
5
Zielony2009
Zielony2009
20 października 2021, 00:00
Ja tam również nie wierzę w wygraną w LM, a nawet w wyjście z grupy, ale mecze sobie oglądam, a nawet liczę, że strzelimy jakąś bramkę albo nawet wygramy jakiś mecz. I co. I nic, niech każdy kibicuje jak mu się podoba, nie każdy musi być ślepym fanatykiem.
2
Kakariko
Kakariko
19 października 2021, 23:15
"Kibice Milanu z zazdrością spoglądają na dorobek punktowy tak klasowych i doświadczonych w Lidze Mistrzów ekip jak Sheriff Tiraspol, Club Brugge czy FC Salzburg"

XD
3
Peloponez
Peloponez
19 października 2021, 23:12
LM to za wysokie progi dla Milanu. Milan odbija się od ściany.
Po 3 meczach 0 punktów to mimo wszystko trochę wstyd.
Nie ma co zwalać na sędziów.
Jak spojrzę na statystyki rywali w meczach z Rossoneri to są fatalne.
P.S. niech jeszcze ktoś zaraz napisze o DNA Milanu w Lidze Mistrzów. Tutaj nawet nie będzie awansu do LE.
2
Adi.Milan
Adi.Milan
19 października 2021, 23:39
Chłopie nie ma co zwalać na sędziów? A kogo była to wina ze Milan ma 0 pkt po atletico? Obwiniasz kogoś z chłopaków, ktorzy grali na najwyższym poziomie? Sędzia nas okradł i wie to nawet uefa która jasno powiedziała ze to skandal. Skończcie pieprzyć że to wstyd. Wstyd to jest dla ueafy i świata piłki nożnej. D
3
Peloponez
Peloponez
19 października 2021, 23:49
Wiesz to wstydem jest szukanie winnych fatalnej gry Milanu w LM.
Daj sobie spokój z tym zwalaniem na sędziów.
Z Liverpoolem czy Porto to najniższy wymiar kary. Kompletna dominacja rywali.
A z Atletico Kessie zachowal się fatalnie i przez to glownie grala juz pozniej tylko jedna druzyna.
2
Adi.Milan
Adi.Milan
19 października 2021, 23:58
Proszę cię chyba widzisz dysproporcje między naszym składem za drobne a Liverpoolu za setki milionów. Porto było lepsze ale gola nie strzeliło prawidłowo taka jest prawda. I niech tobą dzisiejsza złość nie kieruje. Powiedzmy jasno z Atletico każdy wie ze powinien być punkt minimum, karny skandaliczny.
1
Peloponez
Peloponez
20 października 2021, 12:25
A co do tego ma wycena składu a zdominowaniem rywala?
Ty zwalasz na sedziów ja na Milan któremu jeszcze sporo brakuje do Europy.
A później piszesz o wycenie składu.
Ostatnio wszystko jest zwalane na sędziów, a wielu nie chce przyjąć do wiadomości, iż gra jest słaba.
0
Cimar94
Cimar94
19 października 2021, 23:12
Dałbym sobie spokój z tym skandalem w tytule. Chyba, że chodzi o naszą grę.
4
szyka
szyka
19 października 2021, 23:18
Dokladnie, gdyby brych dal faul na bennacerze to w drugą stronę mamy karny po faulu kalulu.... brych może dobrym arbitrem nie jest, ale jawnie pozwalał na twarda grę ciałem... A że milan fizycznie dzis niedomagał to tak wyszlo
0
Osp4922
Osp4922
19 października 2021, 23:09
Tra ge dia . Wstyd
1
filipacm
filipacm
19 października 2021, 23:09
No nie sądziłem, że Rebic będzie naszą najlepszą 9 w tym sezonie xd
2
Majki85
Majki85
19 października 2021, 23:09
Dziś to był najsłabszy mecz Milanu w tej edycji LM. Nawet w starciu z Liverpoolem, który już po 30 minutach mógł prowadzić z 4:0 zaprezentowaliśmy się lepiej. Nie ma się co dziwić. Brak Theo, Kessiego, Diaza, Rebica czy dopiero wracający po kontuzji Ibra oraz Giroud, to zdecydowanie zbyt duże osłabienia. W dodatku LM rzadzi się swoimi prawami. Mecz wyjazdowy jest szczególnie ciężki, a Estadio Dragao to gorący teren. Portugalczycy to też nie pionki, przecież grali jeszcze w zeszłym sezonie w cwiercfinale LM z Chelsea. Czułem, że to będzie bardzo trudny pojedynek, ale nie myślałem ze az tak nas podopieczni Conceicao zdominuja. Awansować do fazy pucharowej będzie bardzo ciężko, żeby nie powiedzieć graniczyć to będzie z cudem, tym bardziej, że i owszem podejmiemy na swoim terenie Liverpool, który być może będzie grał mecz o pietruszkę (choć to zawsze starcie prestiżowe pomiędzy tymi zespołami), ale będzie czekał nas pojedynek w Madrycie, a widzimy jak gramy na wyjazdach w tej edycji Champions League - oglądamy zupełnie inny Milan. No ale dopóki piłka w grze... PS - nie czytałem wczesniejszych komentarzy, ale czy tylko mi się wydaje, że przy golu dla Porto powinien być odgwizdany faul na Benaccerze? Napastnik Porto z tego co widziałem pchnął go w plecy, a to jest chyba faul. Czy o czymś nie wiem? PS 2 - o już po tytule widzę, ze jednak ten faul, to nie było tylko moje widzi mi się.
Edytowano dnia: 19 października 2021, 23:11
3
szfarceneger
szfarceneger
19 października 2021, 23:09
Jak można w ogóle pisać o skandalu po takim meczu?
Jedyny skandal dzisiaj to nasza gra i nie obchodzi mnie, że wypadło kilku ważnych zawodników.
Gramy o życie z teoretycznie najsłabszą drużyną w grupie i nie potrafimy stworzyć jednej groźnej akcji.
9
Jaca23
Jaca23
19 października 2021, 23:14
Popieram. O ile w meczu z Atletico ewidentnie nas przewinęli, tak dzisiaj byliśmy po prostu słabsi i powinniśmy patrzeć najpierw na siebie, a nie zrobiliśmy nic, żeby ten mecz wygrać w przeciwieństwie do Porto.
1
Adi.Milan
Adi.Milan
19 października 2021, 23:45
Byliśmy slabsi ale bramka jednak padła niesłusznie. Wynik meczu 1:0 liczba bramek jedna i ta jedna bramka zdobyta niesłusznie
2
sadamhusajn
sadamhusajn
19 października 2021, 23:07
...
Edytowano dnia: 19 października 2021, 23:09
1
Kraken_z_jeziora
Kraken_z_jeziora
19 października 2021, 23:07
Absolutnie słaby mecz w naszym wykonaniu. W sumie to patrząc na grę Porto można stwierdzić, że pokonali nas nasza własną bronią - pressingiem. Dziś Milan bezjajeczny, bez chęci podjęcia rękawicy i (IMHO) bez wiary w zwycięstwo. Porto zagrało świetny mecz a wymiar kary, niestety najniższy.

Frycowe za tak długi rozbrat z CL trzeba było zapłacić. Ale w przyszłym sezonie powinno to inaczej wyglądać.

Forza Milan!
1
Cimar94
Cimar94
19 października 2021, 23:07
Uważam, że pomimo wielu absencji powinniśmy spisać się znacznie lepiej. To był najgorszy indywidualnie mecz każdego z naszych piłkarzy z wyjątkiem Kjaera w tym sezonie. A także trenera. Kalulu przyjmuje na 4 metry (idiotyczna zmiana), Ibra nie dał kompletnie nic, Leao po kilku stratach schował się do szafy - wtedy tak naprawdę wszystko siadło. Rafa został też przesunięty na środek ataku do Ibry. Jak przeszliśmy na dwójkę w ataku to już trzeba było zostawić Giroud. Dużo dziwnych decyzji.

Porto do perfekcji opanowany pressing i świetne przygotowanie motoryczne przez całe 90 minut. Pod tym kątem wyglądali jak Liverpool - szacunek, trudno się gra jak rywal stawia takie warunki. Ale jednak, my całkowicie zapomnieliśmy jak się gra w piłkę.
3
Majki85
Majki85
19 października 2021, 23:13
No ale o zwycięstwo byłeś jakoś dziwnie spokojny.
1
ziaro
ziaro
19 października 2021, 23:07
Ogólnie mecz w wykonaniu Milanu bardzo słaby, czy przy bramce była kontrowersja może niewielka, ale wobec tylu absencji to niestety Porto miało znacznie ułatwione zadanie. Liga Mistrzów to z założenia miał być miły dodatek i takim jest może dlatego łatwiej przełknąć gorycz porażki. Nie wiem czy nie należało zdjąć Krunicia wcześniej i spróbować wcześniej na dwie wierze.....z przodu.
2
sadamhusajn
sadamhusajn
19 października 2021, 23:07
k.a,ale bakayoko i kalulu irytowali mnie swoją grą a Ibra niech poćwiczy szybsze wracanie z pozycji spalonej.
Edytowano dnia: 19 października 2021, 23:08
1
Pablo78
Pablo78
19 października 2021, 23:06
Za wysokie progi gra w LM gdy dziura w środku pola,trochę kontuzji więc skład nienajlepszy, brak rażenia w ataku.
0
Janik14
19 października 2021, 23:05
Zagraliśmy totalna kupe,wychodzi milion kontuzji covidow i wszystkiego naraz. Kolejna sprawa jakim cudem pepe za stempel nie dostaje kartki a my 3 stemple 3 kartki zart? Gol dla porto? Blad sedziego bez dyskusji. To ze byliśmy gorsi to jedno ale fakt ze bez pomocy sedziego porto byłoby dalej bez gola.
4
Zielony2009
Zielony2009
20 października 2021, 00:04
Calabria przecież uniknął kartki w pierwszej połowie, nawet faulu nie odgwizdał
0
Ronladinho86
Ronladinho86
19 października 2021, 23:05
Milan odpada przez sędziów
0
Gerada
Gerada
19 października 2021, 23:05
Czwarty mecz z rzędu, który byłby uczciwszy bez sędziów, ale pierwszy w tym cyklu, gdzie z gry nie wyglądaliśmy dobrze. Chociaż faktem jest, że w uczciwych warunkach i Porto i Milan oddały po jednym celnym strzale i mimo przewagi gospodarzy wyglądało na to, że chociaż remis jesteśmy w stanie dowieźć do końca, no ale kilku naszych graczy pokazało to co było wiadomo przed meczem - Liga Mistrzów to nie ten rozmiar kapelusza (dla niektórych jeszcze nie dla innych nigdy nie). Tak czy siak, boli mnie niezmiernie, że przegrywamy po golu, który nawet nie był kontrowersyjny i że takie decyzje są ostatnio na porządku dziennym. Zły arbiter i zły wynik to duet którego nie znoszę najbardziej...
3
PT86
PT86
19 października 2021, 23:05
Brak Diaza, Theo i Rebicia widoczny, aż nad to.. Może nawet Kessie by się przydał chociaż daleko mu do formy.
Poniżej poziomu dzisiaj Girud, Krunic, Ballo, Tomori, w późniejszej fazie Leao, u Sale ewidentnie przy kontrach było widać braki w szybkości, Zlatan nic nie dał. Kalulu też. Ewidentnie widać, że mamy problem z zagęszczonym wysokim pressingiem. (Girud i Krunic dla mnie fatalnie) Takim składem, w takiej dyspozycji, z tak grającym Porto to najniższy wymiar kary. Rywal lepszy pod każdym względem. Mam tylko nadzieję, że u siebie będziemy mieli dostępny "pełny" podstawowy skład i chętnie zobaczę wtedy na co naprawdę nas stać.
0
Manolas
Manolas
19 października 2021, 23:05
Ja tam oglądając mecz z Porto jestem wściekły za mecz z Atletico. Wszystko moglo byc teraz inne!
2
ziaro
ziaro
19 października 2021, 23:09
Przypomina mi się od razu drugie żółtko Kessiego za delikatny stempelek. Pepe za "konkret" nawet kartki nie zobaczył.
1
Manolas
Manolas
19 października 2021, 23:19
Polać mu
0
jedunio
jedunio
19 października 2021, 23:04
Mam nadzieję, że na rewanż wrócą Diaz, Hernandez bo będzie cienko...
0
Pinokio
Pinokio
19 października 2021, 23:04
ŚWIETNE WZMOCNIENIA MALDINIEGO! TAKIE ŚWIETNE, ŻE NIE MA ANI JEDNEGO ZAWODNIKA Z POLA, KTÓRY WNIÓSŁBY COKOLWIEK DO GRY. OKIENKO 20/10.
5
AdamoX__
AdamoX__
19 października 2021, 23:06
Twoja stara
8
filipacm
filipacm
19 października 2021, 23:10
może dlatego, że jest 11 absencji xd
2
dawko69s
dawko69s
19 października 2021, 23:03
Wulgaryzmy @FDL
Edytowano dnia: 19 października 2021, 23:14
0
Pinokio
Pinokio
19 października 2021, 23:04
Obraza użytkownika @FDL
Edytowano dnia: 19 października 2021, 23:14
4
marcinomilano
marcinomilano
19 października 2021, 23:09
Porto powinno było dostać karnego, 1-1
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się