SCUDETTO


Szalony, ale zwycięski wieczór w Bolonii!

23 października 2021, 19:37, FossaDeiLeoni Główne newsy
Szalony, ale zwycięski wieczór w Bolonii!

Milan pokonał Bolognę po szalonym meczu wyjazdowym 4:2. Bramki dla zespołu Rossonerich zdobywali Rafael Leao, Davide Calabria, Ismael Bennacer i Zlatan Ibrahimović. Dla gospodarzy samobójczą bramkę zdobył Ibrahimović, a drugie trafenie dołożył Musa Barrow. Mimo zwycięstwa i ważnych punktów, trzeba jednak uczciwie przyznać, że podpopieczni Stafano Piolego zagrali bardzo słabe spotkanie i to mimo tego, że grali z przewagą jednego zawodnika przez około godzinę gry, oraz 11 na 9 przez ponad pół godziny.

Wbrew przewidywaniom przed meczem, spotkanie rozpoczęło się od poważnego naporu gospodarzy. Zawodnicy Bolonii przeprowadzili kilka groźnych akcji, które spowodowane były niedokładnością w grze Milanu. W 16. minucie jednak kontratak gospodarzy świetnie rozczytał Fodo Ballo-Toure i podał piłkę do Zlatana Ibrahimovicia. Szwed prostopadłym zagraniem uruchomił Rafaela Leao, który oddał mocny strzał na bramkę gospodarzy. Piłka pod drodze musnęła nogę Gary'ego Medela i wylądowała w siatce. Cztery minuty później Milan wyprowadził kolejny cios. Simon Kjaer zagrał przez dwie linie do Rade Krunicia. Bośniak został jednak sfaulowany bardzo lekkomyślnie przez Adame Soumaoro, a ponieważ byłaby to sytuacja sam na sam, to obrońca Rossoblu otrzymał bezpośrednią czerwoną kartkę. Chwilę później było już 0:2. Dośrodkowanie w pole karne Bolonii minęło Łukasza Skorupskiego, piłka trafiła do Davide Calabrii i kapitan Milanu podwyższył prowadzenie. Sędzia zaprosił chwilę potem zawodników do szatni.

Druga połowa rozpoczęła się w sposób katastrofalny dla Milanu. W 49. minucie rzut rożny wykonywali gospodarze. Dośrodkowana piłka trafiła niefortunnie w Zlatana Ibrahimovicia, a ten skierował ją do własnej bramki. Parę minut później był już szokujący remis. Musa Barrow wykorzystał błąd obrony Milanu i bez problemów pokonał Cipriana Tatarusanu w sytuacji sam na sam. Wydawało się jednak, że grający w przewadze Milan wkrótce ponownie wróci na prowadzenie. Tym bardziej, że od 58. minuty grał z przewagą dwóch zawodników! W absolutnie brutalny sposób Roberto Soriano sfaulował Fodo Ballo-Toure. Gwizdek Paolo Valeriego milczał, ale na szczęście na posterunku był system VAR. Po analizie kapitan ekipy Sinisy Mihajlovicia obejrzał zasłużoną czerwoną kartkę. W tym momencie dość niespodziewanie Milan zwolnił grę. Przez 20 minut udało się wypracować gościom jedynie jedną sytuację. Olivier Giroud strzelał z główki, ale dobrze jego uderzenie obronił Skorupski. Rossoneri bili głową w mur, aż do 84 minuty. Bardzo precyzyjny strzeł sprzed pola karnego oddał Ismael Bennacer i zdobył trzecią bramkę. W 90. minucie podanie Algierczyka na czwartą bramkę zamienił Zlatan Ibrahimović. Kilka minut później sędzia zakończył spotkanie.

Bologna FC - AC Milan 2:4 (0:2)

Bramki: Leao 16', Calabria 35', Ibrahimović (s) 49', Barrow 52', Bennacer 84', Ibrahimović 84'

Żółte kartki: Tonali 35', 34' Arnautović 61' Calabria, Saelemaekers 67'.

Czerwone kartki: 20' Soumaoro, 58' Soriano

BOLOGNA FC (3-4-2-1): Skorupski; Soumaoro, Medel (Orsolini 87'), Theate; De Silvestri, Dominguez (Schouten 63'), Svanberg, Hickey (Dijks 63'); Soriano, Barrow (Binks 63'), Arnautović (Santander 83')

AC MILAN (4-2-3-1): Tatarusanu; Calabria, Tomori, Kjaer, Ballo-Touré (Kalulu 85'); Bennacer, Tonali (Bakayoko 46'); Castillejo (Saelemaekers 46'), Krunić (Giroud 60'), Leao; Ibrahimović

Sędzia: Paolo Valeri (Rzym)

Miejsce: Stadio Renato Dall'Ara (Bologna)



847 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
wielki prostownik
wielki prostownik
24 października 2021, 17:55
Wygląda na to że wchodzimy w kryzys. Trzeci mecz z rzędu zagrany bardzo źle. Na szczęście w lidze nadal bez konsekwencji choć znowu było blisko.
1
Trzesuaf
Trzesuaf
24 października 2021, 21:09
Tak, w kryzys to już weszliśmy chyba po Athletico, ale mam nadzieję, że przyczyną jest zmniejszona rotacja i konkurencja. Za tydzień powinny pozostać tylko 4 kontuzje w tym 3 bez znaczenia. Potem po przerwie repry tylko 2. Nawet jeśli dojdą kolejne, to 4-5 absencji jest stanem normalnym na tym etapie sezonu. Zobaczymy za tydzień i za miesiąc czy w ogóle można mówić o poważnym kryzysie.
1
dykt4tor
dykt4tor
29 października 2021, 22:05
Taki kryzys to ja biorę w ciemno X D
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
24 października 2021, 15:16
Od początku wiadomo było czego spodziewać się po takim składzie. Ani Pioli nie jest cudotwórcą ani Ibra nie oszuka natury. Co najwyżej pretensje za takie występy można kierować do zarządu, że pościągali piłkarzy z przeceny, w większości nieadekwatnych do potrzeb zespołu po takim awansie sportowym, gdzie w LM trzeba często wychodzić grajkami pokroju Ballo-Toure czy Krunicia.

Tutaj martwi inna rzecz. Mianowicie o ile człowiek kilka lat temu mógł się cieszyć, że ponownie formuje się silna klasa średnia, tak teraz aż przykro patrzeć na to co dłuższymi momentami potrafią wyprawiać zespoły z miejsc 8-15. Oczywiście wszystko ze szkodą dla czołówki, bo potem przychodzi weryfikacja Milanu, Atalanty lub Interu w elicie i pozostaje jedynie satysfakcja z krótkich epizodów/fragmentów przeciwko rywalom, którzy nie dają się stłamsić dzięki samemu pressingowi.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
24 października 2021, 15:03
Tak bardzo chcieliście żeby Milan przestał grać. Zapowiadaliście to już od końcówki poprzedniego sezonu. Ciągle tylko marudzenie że wcześniej czy później przyjdzie słabszy okres. Wykrakaliście. A teraz nagle macie pretensje i zaskoczenie panuje że grają słabiej. Trzeba się cieszyć że mimo słabszej gry i plagi kontuzji ciągle potrafimy zareagować.
13
Gol
Gol
25 października 2021, 10:19
Od końca poprzedniego sezonu ? Odkąd zaczęliśmy grać dobrze po okresie pandemii w 2020 roku, pojawiają się przecież komentarze, a to, że jak wrócą kibice na trybunach to się skończy, a to, znowu Pioli musi przechodzić jakiś "test" który nas zweryfikuje.
3
plotek
plotek
24 października 2021, 12:21
Pierwsza czerwień która była niesłuszna wg mnie ustawiła resztę meczu. Kolejny mecz zawalony przez kiepskie sędziowanie, szkoda strzępić ryja.
1
kamilus
24 października 2021, 12:46
Dlaczego uważasz, że pierwsze czerwo było niesłuszne? Jeśli był tam kontakt (raczej sędzia to widział lub sprawdzał, a i sam zawodnik nie protestował), to kartka jest wręcz "podręcznikowa".

Owszem, można pisać, że Rade by i tak do futbolówki nie zdążył, ale też nikt z nas nie ma takiej pewności, bo może by zdążył, gdyby nie udział obrońcy Bologni? Zresztą, Soumaoro też takiej pewności nie miał, bo inaczej by zostawił Krunica "w spokoju".
7
plotek
plotek
24 października 2021, 13:20
@kamilus
Po części sam sobie odpowiedziałeś więc nie wiem czego pytasz, dla Ciebie to była 'podręcznikowa' czerwień - ok szanuje to ale proponuję pooglądać powtórkę i tyle w temacie.Podejrzewam, że jakby była taka czerwień po naszej stronie to byłoby wielkie oburzenie, że jak za takie coś czerwień można dać.
0
Entgen
Entgen
24 października 2021, 14:16
Ale przepisy nie rozróżniają czy jest szansa na dobiegnięcie czy nie, bo równie dobrze Skorupski mógł się poślizgnąć itp.
Dla przepisów ważne jest, że ostatni obrońca faulował jak piłka jeszcze nie była "zabezpieczona" przez Skorupskiego, więc wszystko mogło się zdarzyć. Jakby podobny faul był zrobiony przez kogoś z Milanu to czerwień należałaby się tak samo.
Ta czerwona kartka jest wynikiem tylko i wyłącznie błędu obrońcy, który źle ocenił sytuacje i faulował zawodnika którego nie musiał nawet dotykać, żeby gola nie było.
8
DarthImpaler
DarthImpaler
24 października 2021, 15:05
plotek. Akurat ja mam odmienne zdanie i mogę stwierdzić że to najlepiej sędziowany mecz jaki oglądałem od bardzo dawna. Żadnej większej pomyłki Valeri nie popełnił (wg mnie. Bo wg ciebie popełnił). Nawet zaskoczony byłem że sędzia tak dobrze to spotkanie gwiżdże.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
24 października 2021, 17:53
Jeśli był faul, to czerwień obowiązkowa. Tu nawet nie ma o czym dyskutować.
1
Krzysztof
Krzysztof
24 października 2021, 11:53
Panowie, najważniejsze są 3 pkt, nie ma co marudzić. Mamy śwetną pozycje w lidze(szkoda remisu z juve i setki wybronionej przez Wojtka) ale i tak nigdy nie mieliśmy takiego startu. Pioli przy obecnej sytuacji wyciąga maxa. Życzę wszystkim klubom, aby grając słabiej w danym okresie mogły strzelać tyle bramek co my. Mamy duże braki kadrowe, tylko się cieszyć, że więcej strzelamy niż tracimy:)
5
Belotti/J.Rodriguez
Belotti/J.Rodriguez
24 października 2021, 11:38
Milan powoduje zawał
0
Zuber
Zuber
24 października 2021, 13:36
Mordo Milan powoduje zawał od zawsze, pamiętny dwumecz z Deportivo coś Ci mówi? xD
1
Zielony2009
Zielony2009
24 października 2021, 11:38
Wszyscy powinniśmy wiedzieć jak kończy się bagatelizowanie słabej gry i satysfakcja szczęśliwym wynikiem. Przyjdzie moment gdzie mierna gra przestanie przynosić punkty i będzie nagle zdziwienie co to się stanęło.
1
PeterWarne753
PeterWarne753
24 października 2021, 10:45
Powiedzmy sobie szczerze Milan zagrał dziś katastrofalny mecz. To co działo się po przerwie to kpina. Zlekceważenie przeciwnika to jedno, ale utrata jakości u niektórych piłkarzy jest zatrważająca.
0
Mieszko
Mieszko
24 października 2021, 10:33
Oj było blisko blamażu wczoraj...
0
ChristophFriday
ChristophFriday
24 października 2021, 10:19
Theo z negatywnym wynikiem na Covid, jak podaje appka AC Milan.
0
kusniak_22
kusniak_22
24 października 2021, 10:17
Wolę Milan grający niezawsze piękną piłkę, ale punktujący z meczu na mecz. Brawo o to chodzi. Czy ktoś na koniec sezonu gdybyśmy zdobyli Scudetto będzie wspominał mecz z Bologną, że słabo graliśmy ? Raczej wątpię.. a więc fajnie, że są 3 pkt i do przodu.
10
banan1899
banan1899
24 października 2021, 10:12
Najważniejsze 3 punkty. Ale.....graliśmy bardzo słabo i gdyby nie czerwone kartki (zasłużone moim zdaniem) to nie wygralibyśmy tego meczu. Ciężko się spodziewać oszałamiającej gry przy tylu kontuzjach.
5
Reszkapl
Reszkapl
24 października 2021, 18:09
A gdyby nie dwie sytuacje Bolognii zakończone golami to wygralibyśmy do zera...
0
MishaA
MishaA
24 października 2021, 09:37
kiedy bedzie skrót meczu ? albo gdzie moge go obejrzeć z tym naszym fajnym komentarzem włoskim ;p ??
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
24 października 2021, 10:05
Na oficjalnym kanale Milanu na YT jest:
https://www.youtube.com/watch?v=MhGWFJPaNJw
2
moks93
moks93
24 października 2021, 08:55
Najbardziej martwi to, że któryś raz z rzędu tracimy 2 bramki. Ilość zdobytych goli pozytywnie zaskakuje w przypadku tylu absencji w składzie.
1
krasy
krasy
24 października 2021, 08:08
Z jednej strony są 3 pkt. co przed meczem nie było takie oczywiste z drugiej już 3 słaby mecz z rzędu co zaczyna wyglądać na mały kryzys zwłaszcza fizyczny bo nasi piłkarze chodzą po boisku a nie biegają o pressingu nie ma co marzyć . Ktoś powie mamy kontuzje zgoda i na pewno to ma duży wpływ na sposób gry i te męczarnie ale to że ktoś jest rezerwowym nie znaczy że jak wchodzi do gry to nie musi biegać. Widać niestety bardzo wyraźnie że nasze zaplecze jest na dużo niższym poziomie niż pierwsza 11 co w kontekście całego sezonu nie napawa optymizmem. Ale widać też zmęczenie meczami co 3 dni. W styczniu trzeba zciągnąć napastnika bo z całym szacunkiem do Ibry czy Giroud oni wyglądają na boisku jak wozy z węglem . O Pellegrinim nie ma co gadać. Wygraliśmy i to jest ważne ale to co graliśmy 11 na 9 to można było osiwieć. Zona wyszła z pokoju bo tak się darłem na naszych piłkarzy. Oby kontuzjowani i chorzy szybko wrócili bo w końcu fart się skończy.
1
AlexTheWind
AlexTheWind
24 października 2021, 04:34
Co za czasy! Milan zagrał słaby mecz i wygrał 4:2. Fajna ta nasza drużyna :)
9
kamilus
24 października 2021, 11:32
Słaby? Według niektórych zwycięstwo na wyjeździe i strzelenie 4 bramek to była kompromitacja, więc dobrze, że nie kibicują Romie, bo ich przegrana 1:6 to pewnie "zwykła porażka". :P
Edytowano dnia: 24 października 2021, 11:32
1
Maxwarka
Maxwarka
24 października 2021, 03:22
Sam nie wiem czy bardziej smuci mnie nasza żenująca gra, czy cieszy to, że mimo wszystko wygrywamy.
2
zycumilanista
zycumilanista
24 października 2021, 08:14
Odwieczny dylemat kibiców Juve;)
9
Remy
Remy
24 października 2021, 00:01
Pierwsza połowa bellissimo, pięknie Bologna została ograna. Początek drugiej połowy już nie był tak kolorowy, był wręcz tragiczny. Zlatan na szczęście na sam koniec odkupił winy po bramce samobójczej, ale to niestety nie zmienia faktu, że na murawie porusza się jak ktoś wcześniej w komentarzach przytoczył "tankowiec w porcie". Dobrze, że ostatecznie daliśmy radę zdobyć trzy punkty, jak na tak okrojoną kadrę to i tak było "okej".

Jeśli chodzi o Bologne - bandyci, którzy z premedytacją faulowali naszych, po czym machali rękami... a Mihajlović się jeszcze cieszył
Edytowano dnia: 24 października 2021, 00:09
2
Dusiek
Dusiek
24 października 2021, 08:03
To był raczej taki uśmiech rozpaczy. Sinisa to nie taki typ człowieka :)
0
Remy
Remy
24 października 2021, 16:00
No nie wiem, po tej pierwszej czerwonej to było coś w stylu "panie sędzio, za takie coś czerwona? Co to ma być!? ;D"
0
Gzikuu
24 października 2021, 00:00
Ten mecz pokazał, że warto się postarać o ściągnięcie Adliego już w zimę. Z Kunicem na "10" nie zajedziemy daleko.
0
serginho83
serginho83
24 października 2021, 00:31
Tylko Adli to jest zawodnik do środka pomocy, taki trochę Bennacer ;) ja mam nadzieję, że temat Faivre z Brestu nie umarl! Świetny grajek na PS i 10 :)
4
Gzikuu
24 października 2021, 00:37
Tak tak, ale skoro innego zastępstwa na "10" nie mamy a Adli jest już nasz to chyba będzie lepszym rozwiązaniem niż Krunić. Nie jest tak surowy technicznie i ograniczony w kreacji.
0
serginho83
serginho83
24 października 2021, 00:43
Pioli jednak ceni Krunica, i na tą chwilę mógłby zagrać Bennacerem albo Tonalim trochę wyżej, ale jednak tego nie robi. No nic trzeba mu zaufać ;) mi tylko dzisiaj trochę zabrakło wejścia Maldiniego pod koniec.
0
banan1899
banan1899
24 października 2021, 10:20
Nie zwalałbym winy tylko na Krunicia. Cały zespół zagrał słabo.
1
kamilus
24 października 2021, 11:34
Akurat wczoraj Krunic był w grupie, która zawiniła najmniej, bo ani przy rożnym ani przy kontrze na 2:2 nie miał udziału. Zresztą, w meczu, gdzie został rzucony na "10", zespół strzelił 4 bramki i ciężko od Rade wymagać więcej. Bo też wydaje mi się, że nawet gdyby był tam Diaz, to i tak w końcówce Zlatan by rozgrywał ataki. :P
0
muamba_kabumba
24 października 2021, 12:26
10 jak 10, my musimy ożywić wreszcie nasze prawe skrzydło i sprowadzić napastnika który będzie w stanie zagrać więcej niż 4/5 meczy pod rząd bez kontuzji ^^ Oczywiście zastępstwo dla Brahima by się przydało, być może sprowadzenie tego Faivre ogarnęłoby problem obu pozycji (PS i 10).
1
obserwator1985
obserwator1985
23 października 2021, 23:27
Dawno tak się nie ucieszyłem widząc wyjściowy skład. Alexis na ławce, wreszcie gramy w jedenastu. Niestety w drugiej połowie już obie drużyny grały w osłabieniu. Gość nie jest w stanie zrobić choćby pół akcji na skrzydle. Zero wrzutek i udanych dryblingów. Oddawanie piłki najbliższemu koledze i bezsensowne bieganie w kółko. Stwarzanie pozorów. O liczbach nie wspomnę. Gole? Asysty? Bez komentarza.
6
patoo_07
patoo_07
23 października 2021, 23:35
Ale jak wchodził z Venezia i robił dym, czy ze Spezią, gdzie w obu keczach miał asysty decydujące o końcowych zwycięstwach, to się podniecałeś. Jedynym podsumowaniem tej wypowiedzi jest jej ostatnia część - "bez komentarza".
15
Boateng93
Boateng93
23 października 2021, 23:57
Dwie akcje w sezonie to chyba trochę mało na Milan? Spoko opcja z ławki, ale daj spokój, to nie jest piłkarz na pierwszy skład klubu z aspiracjami do mistrzostwa Włoch.
3
Yankee Doodie
Yankee Doodie
24 października 2021, 09:32
Robienie dymów z potężna Spezia czy Venezia to żaden wyczyn, a jak przychodzi już grać z jakąś solidną Bologna to gość znika.
0
Gringo Milano
Gringo Milano
24 października 2021, 12:07
Przyszedł za parę milionów, odejdzie za kilkanaście... on nie jest z nami na zawsze. Nawet jak na koniec sezonu będzie miał ledwie 4 asysty ale warte 12 punktów to warto było go mieć w mistrzowskim składzie.
1
Andre
Andre
23 października 2021, 23:25
Miało być łatwe zwycięstwo, a wyszły męczarnie z rywalem grającym w 9. Najważniejszą są jednak kolejne 3 punkty, jednak coraz wyraźniej widać skutki braku Diaza, Theo i Kessiego w pierwszym składzie. Ibra niby grał kaszanę przez cały mecz, ale i tak walnie przyczynił się do tego zwycięstwa, robiąc różnice w kluczowych momentach.
Trzeba mieć nadzieję na jak najszybszy powrót do gry Diaza i Theo, bo bez nich nasza gra w ofensywie traci sporo na jakości.
1
iMmortal_1899
iMmortal_1899
23 października 2021, 23:22
Meczu nie oglądałam i uj. Trzy punkty sa i uj. Kto jak kto grał, ebie mnie to. Ważne, że cel zrealizowany.
3
ACstach
ACstach
23 października 2021, 23:16
Tylko u mnie jest ta fota z newsa w 144p czy o co chodzi xD
2
kamilus
23 października 2021, 23:21
Jakość zdjęcia adekwatna do gry Milanu. :P
2
Paleontolog
Paleontolog
23 października 2021, 23:10
Widok wygiętej nogi Ballo-Toure po faulu gracza Bolonii będzie mnie nawiedzał w koszmarach. Facet bez wątpienia ma problem na lotniskach przy przechodzeniu przez bramki bezpieczeństwa. Nogi ze stali.
1
kamilus
23 października 2021, 23:12
Koszmary to można mieć po faulach np. na Larssonie albo Wasilewskim, tutaj to jeszcze było w miarę "lajtowo". :P
2
Paleontolog
Paleontolog
23 października 2021, 23:15
@kamilus
Psychę mam dość odporną w stosunku do rzeczy, które oglądam ;) Tyle, że to nie był film a autentyk. Co to trzaskania goleni to fakt, faule o których wspomniałeś były upiorne ale teraz po latach im człowiek starszy tym bardziej "współczuje" tego bólu piłkarzowi ;) Dociera do mnie co by zostało z mojej nogi gdyby mi ktoś wjechał takim impetem
0
Majki85
Majki85
23 października 2021, 23:03
Dawno nie byłem tak wkurzony po wygranym meczu. To co zaprezentowali piłkarze Milanu w drugiej połowie to był jakiś dramat. Bakayoko, Ibrahimović- to byli najbardziej irytujący zawodnicy dla mnie. Całe szczęście wyszedł strzał Bennacerowi bo byśmy musieli chować się że wstydu po kątach. Odnośnie jeszcze bramkarza... Tatarusanu to nie jest dla mnie golkiper nawet na ławkę (tym bardziej że pobiera chyba niemałą pensję). Owszem dziś przy bramkach może niewiele miał do powiedzenia, ale po raz kolejny znów po rzucie rożnym zaliczył pusty przelot, a poza tym z nim w bramce tracimy masę bramek. Odnoszę wrażenie że obrońcy z nim za plecami nie czuja się pewnie. Facet jest strasznie elektryczny i flegmatyczny. Już chyba Mirante dawalby mi większą pewność. Niech już te kurewskie kontuzje i pozytywne testy się kończą, bo jak widać po dwóch zawodników na daną pozycję może i mamy, ale niekoniecznie nie są to zawodnicy którzy zasługują na grę w tym klubie.
5
ósmy
23 października 2021, 23:14
Mimo wszystko obaj mieli jakiś nikły, ale jednak wkład w zwycięstwo. natomiast Saelemaekers po przedłużeniu kontraktu wyraźnie w ostatnich dwóch meczach pod formą. Krunic i Castillejo to by w tej Bolonii z ławki nie wstawali.
3
Paolo03
Paolo03
23 października 2021, 23:01
Oj czekamy teraz na mecze Interu i Romy
1
Cisek666
Cisek666
23 października 2021, 23:11
Inter juve 1:1, Roma napoli 2:1
7
emil373
emil373
23 października 2021, 23:01
Za stary jestem na taką ilość nerwów aczkolwiek po ostatnim gwizdku ulga pierońska.

Trochę kiepsko grał Milan ale tak duża liczba ważnych piłkarzy zawsze zostawia ślad.

Cieszmy się z regularnego punktowania !!!
2
RavenGDA
RavenGDA
23 października 2021, 23:13
jeśli na koniec sezonu będą na pierwszym miejscu w lidze, zdobędą mistrzostwo, będziesz o tym meczu pamiętał? Są trzy punkty - kolejny pełen krok do celu
1
MK92
MK92
23 października 2021, 23:00
Kolejny krok w drodze po scudetto wykonany.
9
Pablo78
23 października 2021, 23:00
Najważniejsze 3pkt.Rozpoczął Rafael,trzeba pochwalić też Ismaela Bennacera.Nie zrozumiałe jak pozwolono rywalowi dojść,dać szansę na 2 bramki.
Niech ci wracają podstawowi gracze by ta gra wyglądała i była głębia składu.
0
kamilus
23 października 2021, 22:58
Ciekawostka - samobój Zlatana był jego pierwszym w karierze, na dodatek dzięki niemu Szwed stał się najstarszym strzelcem gola samobójczego w Serie A (bijąc Costacurtę). :)
9
Dusiek
Dusiek
23 października 2021, 22:59
Przypadek ? Nie sadze :D
0
bogiel
bogiel
23 października 2021, 23:00
przecież strzelił z Romą (3:3) w ubiegłym sezonie takiego samego samobója
1
kamilus
23 października 2021, 23:02
Tam nie było samobója: https://www.acmilan.com.pl/mobile/news/30843/absurdalne_sedziowanie_i_wysoki_remis_milan_roma_3_3
0
Cisek666
Cisek666
23 października 2021, 23:08
Ale wtedy był młodszy ;p
0
flaqu666
flaqu666
23 października 2021, 23:08
oby to był pierwszy i ostatni:)takich rekordów niech juz nie bije:)
1
Cisek666
Cisek666
23 października 2021, 23:20
Chyba, że Szczęsny w mistrzostwach Europy.
0
Misiek94
Misiek94
24 października 2021, 02:22
Strzelił kiedyś z Chievo w wygranym meczu 3 1 chyba w 2011 albo 2010
0
Nelson_Dida
Nelson_Dida
23 października 2021, 22:58
Milano Siamo Noi! Dai Ibra!
0
Miaacz
Miaacz
23 października 2021, 22:57
Jak Juventus pare lat wygrywał lige swoim słynnym 1:0 to nie mówiono o stylu tylko o tym ze wygrywają, wróci Diaz i Theo i będzie odrazu inna gra, ważne ze w osłabieniu te punkty zdobywamy
14
grzeniu
grzeniu
23 października 2021, 22:56
no jest zwyciestwo,po takich emocjach napisze grande Bologna,grande Mihajlovic ,Milan tragedia,masakra ,az serce boli
0
Milanboy
Milanboy
23 października 2021, 22:54
A jeszcze kilka słów o Bakayoko. Naprawdę moim zdaniem dobra zmiana, praktycznie bezbłędnie w odbiorze i kluczowy przy bramce na 2 do 3 do tego to on ratował tyłek Tomoriemu którego często ponosi fantazja z tą jego wysoką gra i bardzo podobało mi się jak asekurował Calabrie w drugiej połowie.

Liczę na niego bo to gracz który chce tutaj grać i jednak miał świetną przygodę nosząc tą koszulkę.
5
serginho83
serginho83
23 października 2021, 23:01
Bakayoko potrzebuje minut, żeby zyskać pewność w swojej grze, wtedy będzie to dobrze wyglądać;)
5
Milanboy
Milanboy
23 października 2021, 23:03
serginho83 - Pewnie dostanie w kolejnym meczu bo Tonali jednak gra od groma.
0
Majki85
Majki85
23 października 2021, 23:06
Chyba nie widziałeś wielu niedoklsdnych podań i strat z jego strony. Obejrzyj raz jeszcze mecz.
1
Milanboy
Milanboy
23 października 2021, 23:10
Majki85 - Co. takiego zrobił Byoko? Żadnej straty po której padła groźna kontra, dobra gra w odbiorze oraz to on był kluczowy przy prowadzeniu Rossonerich. Jak ktoś miał straty to Calabria i Ballo Toure oraz Tomori który naprawdę dzisiaj moim zdaniem zagrał słabo.
1
kamilus
23 października 2021, 23:23
Po dzisiejszym meczu uaktywnili się hejterzy Bakayoko. :) Ale co zrobić, takie czasy, że hejt jest w modzie. :(
2
Maestro02
Maestro02
23 października 2021, 23:26
Też uważam że Baka dał okej zmianę, brakuje mu minut, ale z czasem to będzie ważny gracz do rotacji.
0
patoo_07
patoo_07
23 października 2021, 23:38
Zagrał przyzwoicie, ale przy sytuacji Arnautovica druhi jego błąd, bo Austriak mu uciekł i zamiast za nim gonić to się zatrzymał i słusznie Tomori potem wyskoczył do niego z pretensjami.
0
patoo_07
patoo_07
23 października 2021, 22:52
No i mamy już wystarczająco dużo materiału, żeby stwierdzić, że bez Diaza nasza kreacja w ofensywie leży totalnie.
1
Andre
Andre
23 października 2021, 23:28
Najgorsze jest jednak to, że nie mamy na tę pozycję żadnego wartościowego zmiennika...
0
Semper Fideli
Semper Fideli
23 października 2021, 22:52
Chce zapomnieć. Macie może stronkę podobna do strims world gdzie mogę zobaczyć KSW ?
0
Vol'jin
23 października 2021, 22:56
Strumyk tv teraz to się nazywa
0
Trzesuaf
Trzesuaf
23 października 2021, 22:51
Moim zdaniem Roma wygra z Napoli i będzie pierwszy raz top1.
0
Peloponez
Peloponez
23 października 2021, 22:50
O tym meczu można napisać, że są 3 pkt, a o grze trzeba jak najszybciej zapomnieć...ba! Należy lepiej zacząć grać bo przeciwko grającemu w 9 średniakowi nie wyglądało to poważnie.
1
Paleontolog
Paleontolog
23 października 2021, 22:49
Siedzę wkurzony po tym meczu z myślami typu "co za frajerstwo chłopaki odegrali w drugiej połowie" a później oh wait.. wygaliśmy 8 mecz na 9 kolejek.
Nie mam zamiaru po tylu latach marazmu krytykować chłopaków za jakieś chwile dekoncentracji, kropka.
Ktoś powie, że liczy się styl? Styl to też gra do końca. Tego im nie brakuje.
10
flaqu666
flaqu666
23 października 2021, 22:52
pamiętajmy ze gramy w osłabieniu i nie tracimy punktów:) bedzie tylko lepiej:)
1
100f
100f
23 października 2021, 22:48
Ważne 3 punkty. Sporo bramek tracimy w ostatnich meczach...
0
bajlando1
bajlando1
23 października 2021, 22:47
Gratki Milaniści choć niezła nerwówka w drugiej połowie :-) jutro mam nadzieję Napoli wraca na tron, chyba że Giallorossi się postawią ;-)
1
zycumilanista
zycumilanista
24 października 2021, 00:02
Napoli jest w mega gazie to fakt ale nie nazwałbym siebie kibicem Milanu jakbym jutro nie kibicował Romie:). Jednak rozum mówi że Napoli jutro +3 i powoli w Rzymie zacznie się Mourinho Time w najgorszym wydaniu.
1
Manolas
23 października 2021, 22:47
Panowie oglądałem mecz i była to kwintesencja ligi włoskiej. Mimo miłości do Milanu napiszę tak : Brawo Bolonia, widać ze macie charyzmę Mihajlovicia, graliście, sercem i świetnie sobie radziliście. Z podniesioną glową do końca, opuszczoną po meczu. RESPECT
zasłużyliście na 3 bramke Panowie. Forza Bolonia
Edytowano dnia: 23 października 2021, 22:50
2
wielki prostownik
wielki prostownik
23 października 2021, 22:46
3 punkty są ale to co zobaczyłem to już niestety nie da się odzobaczyć. Mecz e naszym wykonaniu ocierający się o kompromitację.
1
Mil_online
23 października 2021, 22:48
Strzelili cztery bramki a Ty o kompromitacji? Niektórych trudno zadowolić.
4
inzaghi67
inzaghi67
23 października 2021, 22:49
Ocierający się o kompromitację bo było blisko żebyśmy przegrywali 3:2 czaisz?
5
Milanboy
Milanboy
23 października 2021, 22:49
Jak się lekceważy rywala to ma się tego owoce.

To niby mecze z gatunku tych łatwych ale Milan po prostu jak to Milan ma tendencje do lekceważenia słabszego od siebie rywala. Przyznam, że lepsze mecze w wykonaniu Diabłow to mecze z rywalami z topowej półki w Serie A aniżeli z środkiem tabeli bądź Outsiderami.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
23 października 2021, 22:59
@Mil Tak. Strzeliliśmy 4 bramki ale o włos mogło być 2:3 przy rywalu grającym w 9. Dosłownie otarlismy się o kompromitację.
1
Deus
Deus
23 października 2021, 22:46
Ale Bennacer to skleił
0
GWIDON1979
GWIDON1979
23 października 2021, 22:46
Szacun dla Bolonii za walkę .a My? Ważne 3 pkt ale gra mocno do poprawy.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
23 października 2021, 22:46
Zbyt łatwo przychodzi niektórym krytyka a zbyt trudno dobre słowo. Niektórzy zapominają ile mamy absencji i o tym ze niektórzy nasi piłkarze dopiero wracają po kontuzji i łapią formę, ważne że kroczymy od zwycięstwa do zwycięstwa mimo wielu problemów (o LM się nie wypowiadam bo to zupełnie inna sprawa). Wstaniesz w niedzielę popatrz na tabelę:)
21
Piotrek1899
Piotrek1899
23 października 2021, 22:45
Zwycięzców się nie sądzi, ale... No, nie tak to powinno po 1 połowie wyglądać. Myślę, że ich zlekceważyliśmy po prostu. I okupiliśmy to zwycięstwo niepotrzebnymi nerwami i wysiłkiem, bo to był mecz z kategorii tych, które powinno się wygrać lekko, łatwo i przyjemnie. Idealnie się spotkanie ułożyło, a przez brak koncentracji cholernie skomplikowało. Trudno. Ważne trzy punkty. Jedziemy dalej.
1
grzeniu
grzeniu
23 października 2021, 22:45
bravo Mihajlovic,bravo Bologna,bravo Skorupski,dalej nie ma co pisac
1
Boateng93
Boateng93
23 października 2021, 23:29
Za co brawo Skorupski? Co oglądam ich mecze to wpuszcza wszystko co trudniejsze.
0
krisss811
krisss811
23 października 2021, 22:44
Ten mecz był straszny, dobrze że się już skończył, dobrze że zwycięsko.
0
mw121
mw121
23 października 2021, 22:44
Wyciągnęliśmy to, na własne życzenie mieliśmy horror, najpierw pechowy samobój Zlatana, a potem chyba jakaś totalna dekoncentracja i strata kolejnej bramki. Rywale grali w 9-tkę, a my kopaliśmy się po czole i nie potrafiliśmy nic wykreować. No ale się udało. Samego Zlatana nie wiem jak mam oceniać, niby zaliczał dużo strat i walnął samobója, ale poza tym też bramkę i asystę. Jeśli nie przytrafiłaby mu się żadna kontuzja i złapałby formę (bo teraz ewidentnie jej nie ma i jest zardzewiały), to wciąż może coś pograć.
1
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się