SCUDETTO


Widowiskowy impas w derbach

7 listopada 2021, 19:16, FossaDeiLeoni Aktualności
Widowiskowy impas w derbach

Bramkowym remisem 1:1 zakończyły się 229. derby Mediolanu. Było to jednak bardzo żywe spotkanie, a obie drużyny miały swoje szanse do zgarnięcia trzech punktów. Bramkę dla Interu z rzutu karnego zdobył Hakan Calhanoglu. Dla Milanu samobójcze trafienie zanotował Stefan De Vrij. Drugi strzał z rzutu karnego został obroniony przez Cipriana Tatarusanu.

Pierwsza połowa rozpoczęła się od ataków Milanu. W 6 minucie strzelać próbował Rafael Leao, ale jego mocny strzał trafił w środek bramki i idealnie ustawionego Samira Handanovicia. W 10 minucie Inter wyprowadził cios. Nonszalacko prowadzący piłkę Franck Kessie stracił ją na rzecz Hakana Calhanoglu i sfaulował Turka w polu karnym. Jedenastkę na bramkę zamienił sam poszkodowany, prowokując przy okazji pełne kibiców Milanu, San Siro. W 17 minucie był już remis. Fenomenalne dośrodkowanie Sandro Tonalego trafiło na głowę...Stefana De Vrija, a ten niefortunnie skierował ją do własnej bramki. Pierwotnie wydawało się, że gola zdobył Fikayo Tomori, ale powtórki potwierdziły bramkę samobójczą Holendra. W 26 minucie fatalnie zachował się Fodo Ballo-Toure. Senegalczyk minął się z piłką i sfaulował w polu karnym Matteo Darmiana. Fantastycznie natomiast zachował się Ciprian Tatarusanu, który obronił jedenastkę wykonywaną przez Lautaro Martineza. Odpowiedzieć próbował Rafael Leao, ale jego uderzenie obronił Handanović. Pod koniec pierwszej połowy ponownie zaatakował Inter, ale strzał Barelli z lini bramkowej wybił Ballo-Toure. Chwilę potem dobrą okazję na gola miał Lautaro Martinez, ale chybił. Kilka minut później sędzia zaprosił obie drużyny na przerwę.

Druga połowa rozpoczęła się od naporu Interu. W 55 minucie doskonałą okazję do strzelenia gola miał Hakan Calhanoglu, ale tym razem były piłkarz Milanu nie trafił w bramkę. Chwilę później kolejną dobrą okazję zmarnował bardzo słabo dysponowany w tym meczu Lautaro Martinez. Około 70 minuty boisko z powodu kontuzji opuścił Nicolo Barella, a w jego miejsce pojawił się Arturo Vidal i od razu po wejściu na boisko Chillijczyk mógł wpisać się na listę strzelców. Jego strzał fantastycznie jednak zablokował dwukrotnie Pierre Kalulu. Potem do końca meczu dominował już Milan. W 80 minucie silny strzał z rzutu wolnego Zlatana Ibrahimovicia obronił Handanović. Następnie świetną okazję miał Ismael Bennacer, ale strzelił wysoko nad poprzeczką. W 90 minucie szale zwycięstwa na stronę Milanu mógł przechylić najpierw Alexis Saelemaekers, ale jego strzał trafił w słupek. Potem piłka trafiła pod nogi Francka Kessiego, ale ten w fatalny sposób dobił strzał Belga obok bramki. Chwilę potem sędzia zakończył mecz.

AC Milan - Inter (1:1) 1:1

Zółte kartki: Ballo Toure 26'

AC MILAN (4-2-3-1):  Tatarusanu; Calabria, Kjaer, Tomori, Ballo-Touré (Kalulu 46); Tonali (Bennacer 71'), Kessié; Brahim Diaz (Saelemaekers 59'), Krunić (Bakayoko 84'), Leao (Rebić 59'); Ibrahimović

INTER (3-5-2: Handanović; Skriniar, De Vrij, Bastoni (Bastoni 84'); Darmian (Dumfries 76'), Barella (Vidal 68'), Brozović, Calhanoglu, Perisić; Dzeko (Correa 76'), Martinez (Sanchez 84').

 

Sędzia główny: Daniele Doveri (Volterra)

Miejsce: San Siro


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



1498 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
macViking
macViking
9 listopada 2021, 00:25
Taki mały offtop. Na stronie przydała by się tabela najskuteczniejszych piłkarzy AC Milan w danym sezonie z ilością trafień, asyst, meczy i czasu gry na boisku, a nie ogólna tabela strzelców całej Serie A. Ewentualnie mogłaby być jedna i druga.
Roi się tu bowiem od "znafffcuw" piłki nożnej i Milanu z dramatycznie krótką pamięcią jednego meczu wstecz. Może widok twardych danych powstrzymałby niektórych przed opiniami od sasa do lasa, gdzie ten sam zawodnik raz jest geniuszem piłki, a za chwile zbędny powinien opuścić Milan.
4
roby45
roby45
8 listopada 2021, 19:57
Członkowie Curva Sud Milano w taki sposób odpowiedzieli dziś na prowokacyjne świętowanie Calhanoglu.

„Odwaga to nie podejście do karnego w 10 minucie, ale bycie z żoną, która przyprawia ci rogi”.

UOMO DI MERDA
4
roby45
roby45
8 listopada 2021, 19:56
Ale pocisnęli Hakanowi...uuuuuu
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 listopada 2021, 18:09
Zapewne nie byłem sam kiedy liczyłem, że rozegramy wielki mecz i zwyciężymy, co jak już wiemy się nie udało. Niemniej z czasem ten remis może okazać się bardzo cenny. Fakty są takie że jak do teraz ograliśmy wszystkich poza Juve i Interem, jeśli popatrzeć na ciągłości wyników, średnią punktów które gromadzimy na mecz i okoliczności w jakich przyszło nam rywalizować to widać olbrzymi postęp tej drużyny. Nie mogę się doczekać czasu gdy wszyscy będą dostępni dla Stefana.
2
Kempez
Kempez
8 listopada 2021, 15:18
ale lipe mają nasi -7 w mediolanie a oni musza trenowac
0
GianpaoloM3
GianpaoloM3
8 listopada 2021, 14:21
To teraz trzeba wygrać 5 razy z rzędu żeby ten paskudny szary kwadracik zniknął
8
blazejmilan
blazejmilan
8 listopada 2021, 13:30
Oglądałem tą sytuację z karnym kilkanaście razy i jestem na 100% pewien , że najpierw hakan podstawił nogę Kessiemu i pracował rękami, to co się wydarzyło potem było następstwem faulu turka. Przy okazji, gdyby takie coś wydarzyło się w polu karnym przeciwnika to z pewnością byłby wolny dla broniących, w ostatnich latach jakoś dziwnie te stykowe decyzje są gwizdane w 90% na naszą niekorzyść. Ważne , że nadal mamy taką przewagę w tabeli jak mieliśmy i jesteśmy współliderem, drużyna ma charakter. Forza Milan!!!
0
kamilus
kamilus
8 listopada 2021, 13:34
Według LGDS oba karne prawidłowe: https://sempremilan.com/gazzetta-milan-inter-doveri-penalties
0
blazejmilan
blazejmilan
8 listopada 2021, 13:39
Może nie jestem obiektywny bo kibicuję mojej drużynie ale :
https://www.facebook.com/groups/218428378618450/permalink/1343541269440483/
0
blazejmilan
blazejmilan
8 listopada 2021, 13:47
Nie jesteś obiektywny karny był. Inter miał dużo pech w tym meczu. Szczęście was nie opuszcza. .
0
biedrus
biedrus
8 listopada 2021, 14:08
Pech czy brak umiejętności?
Pecha to miał Alex po strzale z 25 metrów, za to Kessie brak umiejętności przy dobitce. Co do szczęścia Milanu, to faktycznie piłka szczęśliwie odbiła się od głowy de Vrija
1
biedrus
biedrus
8 listopada 2021, 14:21
Pech Inter ma dużo jakości.
0
Corsa
Moderator Corsa
8 listopada 2021, 18:55
@JeździecApokalipsy, szczęście sprzyja lepszym ;)
3
filipacm
filipacm
8 listopada 2021, 13:28
polecam skrót obejrzeć 1:21 jak przyśpiewka komentatora xdd
0
KiM
KiM
8 listopada 2021, 13:22
Hej, to mój pierwszy post tutaj mimo, że stronę śledzę od kilku lat. A Milanowi kibicuję od prawie 30.
Z wczorajszego remisu na pewno bardziej powinniśmy być zadowoleni my niż Inter. Nie dziwię się ich niedosytowi. Obiektywnie patrząc mieli karnego i dwa razy wybijaliśmy niemal z linii bramkowej. No i w sumie to nawet nie strzeliliśmy bramki ;) Milan obudził się dopiero po 70 minucie.
Cieszy mnie jednak bardzo widoczny postęp mentalny tego zespołu. To już któryś raz kiedy potrafimy wywieźć dobry wynik nawet jak nie idzie wg. planu. Jeszcze nie tak dawno jeśli mecz się nie układał to od razu siadała naszym piłkarzom psychika i mecz był przegrany zanim on się jeszcze skończył. A w tym meczu było ewidentnie pod górkę, stracona bramka z karnego i Inter - co by nie było mistrz Włoch, który złapał wiatr w żagle. Mimo to potrafili się otrząsnąć i wyszarpać remis. A mało brakowało a mogli nawet wywieźć zwycięstwo. No ale to byłoby już zupełnie niesprawiedliwe.
Cieszy również to, że coraz częściej gra może się po prostu podobać.
Patrząc na ilość kontuzji oraz absencji to miejsce w tabeli jest bardzo obiecujące na przyszłość.
Pozdrawiam wszystkich
5
pepe82
pepe82
9 listopada 2021, 12:43
Kluczowe bedzie kilejne okienko transferowe. Co raz bardziej widoczny brak 10, Pozycja napastnika nie jest az tak. Potrzebujemy kogos kto bedzie kreowal wiecej sytuacji dla tych napastnikow.
0
marcinomilano
marcinomilano
8 listopada 2021, 12:21
Swoją drogą, muszę uderzyć się w pierś, bo jak zobaczyłem Bakayoko przy linii bocznej to się żegnałem a w myślach widziałem już nieuchronnie zbliżającą się klęskę, natomiast było to chyba jego najlepsze wejście w tym sezonie. Każdą akcję napędzał, dokładne podania i brak elektrycznych interwencji. Czasami jak patrzę jak porusza się na tych swoich długich, chudych girach to mam wrażenie, że jest okrutnie niepewny, czasami wydaje mi się, że jest niechlujnie powolny, ale wczoraj naprawdę dawał radę.

Jeszcze jedna rzecz, wszyscy wiemy jakim talentem obdarzony jest Leao, ale to z jaką łatwością on wczoraj mijał piłkarzy Interu to było coś pięknego, właściwie tylko jedna strata która naraziła nas nieco na niebezpieczną kontrę. Ależ z niego może być grajek, w obecnej nieco zabetonowanej piłce tacy zawodnicy dają niesamowity powiew świeżości. Jak dla mnie to jest tak przyjemne do oglądania, że po każdej nieudanej próbie głaskałbym go po głowie i mówił "Spokojnie Rafałku, próbuj, ponownie". Jeszcze nie tak dawno coś kompletnie niewyobrażalnego.
5
artorn
artorn
8 listopada 2021, 13:19
Ja po zeszłym sezonie biję się w piers co do Leao, bo faktycznie ma łatwość mijania przeciwników i gra trochę bardziej z głową. Jednak co do Bakayoko dalej obawiam się jego wejść.
0
Lazarr
Lazarr
8 listopada 2021, 12:18
Cieszcie się niedawno dostawaliśmy wszystko w dupe teraz niepokonani, z topu zostało napoli pod koniec rundy.. myślę,że mega dobrze jest patrząc na to,że po 7 latach mamy LM I powoli będziemy dopiero zbierać kasę na rozbudowę
0
Diavolo93
Diavolo93
8 listopada 2021, 12:13
Mnie zastanawia forma Kessiego, a raczej jej brak. Czy on juz jest myślami poza Milanem? Mam kilka dni w plecy z newsami na temat Milanu. Przewertowałem stronę i nie widzę żeby coś sie zmieniło w kwestii kontraktu Iworyjczyka. Coś mnie ominęło?
0
kamilus
kamilus
8 listopada 2021, 13:35
https://sempremilan.com/sportitalia-spurs-closing-in-on-e10m-a-year-deal-with-milan-star-including-monster-fees

Bardzo możliwe, że obecnie Kessie chce jak najszybciej dograć do końca sezonu i myśli już o przeprowadzce na wyspy.
0
Corsa
Moderator Corsa
8 listopada 2021, 11:27
Panowie, wiem, że umawialiśmy się na większy luz pod relacją meczową i w pełni zdaję sobie sprawę z tego, że wczorajsze spotkanie było przepełnione rozmaitymi emocjami, ale są pewne granice...

Jestem mocno zażenowany niektórymi komentarzami, a było ich całkiem sporo. Potrafię zrozumieć nerwy, krązący po krwi alkohol, ale to nie jest usprawiedliwienie dla takich zachowań.

Szczycimy się tym jaka to u nas jest kultura wypowiedzi/poziom, wytykamy co rusz, że na innych serwisach konwersacje są wręcz patologiczne, ale wczoraj u nas nie było wcale lepiej. Nie czepiam się tych 'krzywych'(z łaciny), które poleciały, bo umawialiśmy się, że wulgaryzm w formie przecinka jest do zaakceptowania, w relacji meczowej oczywiście. Jednak kiedy te wszystkie przekleństwa/zniewagi kierowane są pod adresem konkretnych osób, w tym przypadku zawodników dużyny przeciwnej i o zgrozo naszych, sędzięgo czy innego użytkownika to już takie coś jest nie do zaakceptowania.

W trakcie meczu nie śledzę zbytnio relacji, dopiero dzisiaj zrobiłem przegląd wypowiedzi i ręce mi opadły. No zwyczajnie jest mi wstyd, bo takiej obory jak wczoraj to już dawno u nas nie było.

W pewnych sytaucjach hamulec można zwolić, ale nie puszczamy go zupełnie, ja wiem, że piłka nożna/stadion to nie teatr, ale pamiętajmy, że jak nas widzą tak nas piszą, a co rusz zaglądają tu kibice innych ekip i później będzie wielki lament kiedy wytkną nam hipokryzję.
Edytowano dnia: 8 listopada 2021, 11:57
25
marcinomilano
marcinomilano
8 listopada 2021, 11:39
No niestety też to zauważyłem, w ogóle mam wrażenie, że od jakiegoś czasu pojawia się więcej komentarzy o podłożu ksenofobicznym, albo rasistowskim. Mega słabo.
5
fajnynick
fajnynick
8 listopada 2021, 11:50
Powiem szczerze, że też mi wstyd jak widzę poziom wypowiedzi nawet nie niektórych, tylko WIĘKSZOŚĆI osób i nawet nie podczas samych spotkań, ale ogólnie. To jest po prostu skandaliczne, na żadnym innym portalu nie ma aż tylu troglodytów co tutaj, nawet na głupim fcinter.com jak cisną po swoich piłkarzach to potrafią zachować względną granicę, u nas natomiast wyzywanie od śmieci, prośby o wypierdalanie i tak dalej. Każdemu może się udzielić nastrój podczas meczu, ale to co się tutaj wyprawia jest nie do pomyślenia i powinniście wyłapywać takich ancymonów, po czym z miejsca fundować im wakacje. Nie może dochodzić do sytuacji, kiedy Ballo-Toure popełnia błąd i człowiek jest bardziej zdenerwowany na tutejszych "kibiców" ze względu na brak choćby zalążka kultury niż na samego piłkarza...
Chociaż to może jest po prostu jakiś wyrafinowany trolling, nie wiem, do tej pory nie jestem w stanie zaakceptować, że w niektórych siedzi tyle frustracji z powodu kopania świńskiego pęcherza.
Edytowano dnia: 8 listopada 2021, 11:52
3
kamilus
kamilus
8 listopada 2021, 11:50
Ze swojej strony powiem, że cieszę się, że zostało to zauważone przez redakcję - wczoraj jak jeszcze przed meczem zobaczyłem niektóre wpisy, "doprawione" reakcjami przy karnych, to powiedziałem sobie, że nie chcę "babrać się" w takim "szambie" i dałem sobie spokój z komentowaniem do końca spotkania. Ale co zobaczyłem to już się nie odzobaczy. :(

ps.
Moim zdaniem dla "krzywych" nie powinno być akceptacji, bo co innego używanie tego od w formie mówionej, od razu przy pojawieniu się danej emocji, a co innego pisanie już po jakimś czasie od jej wystąpienia. Dodatkowo zastanówmy się, czy chcemy, by było to widoczne dla ludzi przeglądających relacje meczowe już "post factum"? Ja bym nie chciał. :)
6
biedrus
biedrus
8 listopada 2021, 11:58
w 100% zgadzam się z Kamilusem - w formie mówionej może się wyrwać (to ułamek sekundy), natomiast w formie pisanej już nie przystoi.
1
Corsa
Moderator Corsa
8 listopada 2021, 12:32
Pod newsami codziennymi nie ma tolerancji dla wulgaryzmów, zgadzam się, że w trakcie meczu też nie powinno być, ale tutaj jakiś margines zostawiamy.

Wielu wielu z nas ogląda spotkanie przed tv, z telefonem w ręce, aby na bieżąco dzielić się emocjami z ludźmi o tej samej pasji. Po kontrowersyjnych akcjach gdzie "krzywa" sama ciśnie się na usta osoby te pewnie muszą się hamować, przez wzgląd na dzieci, kobietę, ogólnie rodzinę. Dlatego przenoszą wulgaryzm tutaj, aby chociaż częściowo dać upust złości. To jeszcze można wybaczyć, zdarza się najlepszym, nawet naszym stałym, bardzo kulturalnym użytkownikom.

Jednak niestety nie da się ukryć, że ostatnio wzrosła aktywnośc typowych wulgaratorów oraz takich, którzy są zwyczajnie chamscy w stosunku do innych.

Głównie to userzy, którzy pojawili się na stronie stosunkowo niedawno - nauczone agresji w sieci małolaty, oraz frustaci, kibice innych zespołów. Obie grupy ściągneły tutaj ostatnie wyniki Milanu.

Robienie porządku z nimi przypomina walkę z wiatrakami, ale będziemy uporczywie ją kontunuować.
Edytowano dnia: 8 listopada 2021, 12:36
6
mufi
mufi
8 listopada 2021, 13:11
Corsa :) mój dom staje na nogach, jak strzelamy bramkę ! :) KIEDYŚ pół osiedla :) ale oczywiście bez.....k.....w
1
viviek89
viviek89
8 listopada 2021, 14:37
A moze pod postem meczowym powinna sie znalezc relacja live, a komentarze dopiero po meczu? Bo tak nas duma rozpiera ze 1500 komentarzy pod meczem ale z tego 200 powtorzonych a 400 do usuniecia.
0
ósmy
ósmy
8 listopada 2021, 14:41
Już tam zaraz alkohol...
Kilka grzdyli ;P
3
uczciwyoszust
uczciwyoszust
8 listopada 2021, 11:24
Sytuacja, kiedy mówisz w wywiadzie, że masz wielu przyjaciół w Milanie (Hakan), a po meczu rozmawiasz tylko z Bakayoko...
0
ósmy
ósmy
8 listopada 2021, 13:42
A co chodziłeś za nim po meczu ?
0
uczciwyoszust
uczciwyoszust
8 listopada 2021, 14:04
A co, wyzywasz mnie do walki na przechwałki?
1
marcinomilano
marcinomilano
8 listopada 2021, 11:10
Ciekawie będzie za 2 tygodnie, mam wrażenie że Inter wyjaśni Napoli, o ile im kadra nie ucierpi na reprezentacjach. Z kolei o nasz mecz z Fiorentiną jestem jakoś spokojny.
1
hunga
hunga
8 listopada 2021, 11:20
Ja to postrzegam Viole jako mega niewygodnego przeciwnika, takie Sass z poprzedniego sezonu, tylko we Florencji jest lepsza kadra tak sądzę.
Choć prawda jest ze będą mieli braki w obronie w meczu z nami.
Mam nadzieję na sukces ale będzie ciężko.
0
marcinomilano
marcinomilano
8 listopada 2021, 11:26
Mi ona aż tak nie imponuje szczerze mówiąc, w dalszym ciągu to dosyć chaotyczna drużyna, oprócz Vlahovića i Gonzaleza raczej nie mają kim straszyć. Oprócz tego zagrają bez 2 podstawowych ŚO i z Terraciano w bramce, który jest mocno elektryczny. Jeśli będziemy dobrze zorganizowani to oprócz kontr nie powinni nam zaszkodzić.
0
biedrus
biedrus
8 listopada 2021, 11:32
Też mi się wydaje, że Inter przejedzie się po Napoli. My to gramy w kratkę, chociaż wyniki są w Serie A super. Fajnie gramy z topem, a ze słabymi to różnie wygląda. Ważne, że wyniki się zgadzają, dobrze, że wygraliśmy z Hellasem, bo oni są pogromcami tych najlepszych
0
Vol'jin
Vol'jin
8 listopada 2021, 12:50
przypomnę, że Inter gra z Napoli po przerwie na kadrę, a zazwyczaj Lautaro, Correa, Sanchez etc wracali 1-1,5 dnia przed meczem do Mediolanu ;]
0
marcinomilano
marcinomilano
8 listopada 2021, 12:51
Też prawda, no zobaczymy. Dla nas pewnie najlepszy byłby remis
0
omo69
omo69
8 listopada 2021, 10:42
Ibra szacunek za kariere ale to juz czas najwyzszy aby zejsc ze sceny albo zmienic dyscypline,kopacz w NFL wlasciwy kierunek.Czasem wyjdzie na boisko i se kopnie z calej pety.
1
Rossoneri777
Rossoneri777
8 listopada 2021, 11:10
CO XD
7
Ronladinho86
Ronladinho86
8 listopada 2021, 10:20
Dla mnie Kessie w styczniu out i sprowadzenie kamary widać że nie ma zapału
6
ed_rush
ed_rush
8 listopada 2021, 09:58
...to ile tych milionów chce zarabiać ten Kessié?
1
Manolas
Manolas
8 listopada 2021, 10:06
Mam nadzieję ze propozycja proporcjonalnie maleje do jego gry
2
ba_acm
ba_acm
8 listopada 2021, 09:28
Za dużo nerwówki było, braku komunikacji. Gdybyśmy trzymali kontrole nad meczem w taki sposób jak pod koniec spotkania wynik byłby inny. Ballo Toure słabiutko, za to widać że Kalulu jest w dużo lepszej dyspozycji, Kessie dobry mecz ale zrobił karnego i fatalnie spudłował na koniec. Krunic znakomicie odciął Brozo - zadanie wykonane w 100%, Brahim słabo, troche ofiara taktyki, troche widać że po kontuzji to jeszcze nie to. W II połowie widać było że wszystko grali przez Hakana. Po Ibrze spodziewałem się dużo więcej. Kozak wejście Alexisa, Rebicia i Bennacera, szarpneli niesamowicie. Ja najsłabiej oceniłbym niestety mimo wszystko obrone, ale ogólnie zajebisty mecz do oglądania, dużo emocji aż usnąć nie mogłem :) Następne derby wygramy na bank jeśli zagramy tak jak dzisiaj i w skladzie będzie Mike, Theo i Rebić od początku. Chociaż Tatar czapki z głów. Teraz wcale nie łatwiejszy mecz z Fiorentiną.
3
Daman
Daman
8 listopada 2021, 09:25
Remis jest sprawiedliwy. Inter miał swoje okazje, przez chwilę był dużo lepszy, potem my. My mogliśmy my strzelić, ale tez wybijaliśmy dwa razy z linii pustej bramki.
Zaszokowała mnie jednak postawa Turka. Okazał się małym człowiekiem, który nie radzi sobie z emocjami. Broniłem go w tamtym roku i chciałem żeby został, ale kolejny raz okazało się, że zarząd wie lepiej. Forza Milan
1
wielki prostownik
wielki prostownik
8 listopada 2021, 09:14
Po katastrofalnym pudle Kessiego można czuć niedosyt. Ale obiektywnie patrząc to należy się z remisu cieszyć bo równie dobrze mogliśmy dostać 1:4 patrząc na sytuacje Interu. Wczoraj Tatarusanu i Krunić dla mnie obaj MVP po naszej stronie. Pierwszy wyjął świetnie karnego a drugi schował do kieszeni Brozovicia. Po przeciwnej stronie Kessie i Ballo. To co oni zrobili przy karnych dla Interu to jest wręcz sabotaż. Jeszcze Ballo jakoś jestem w stanie zrozumieć bo to młody i słaby piłkarz jest. Ale sytuacja Kessiego to piłkarski kryminał za który koledzy powinni mu w szatni spuścić łomot.
Edytowano dnia: 8 listopada 2021, 09:15
5
milan1986
milan1986
8 listopada 2021, 09:05
Co do Kessiego to mam nadzieję, że zarząd wyciągnie wnioski - wczoraj był to drugi wazny mecz w tym sezonie (po Atletico), który on postanowił sabotować.
6
wielki prostownik
wielki prostownik
8 listopada 2021, 09:18
Gość jest bez formy ewidentnie. To jest ten stary kijowy Kessie jak za czasów Suso. W niczym nie przypomina tej skały z poprzedniego sezonu.
3
milan1986
milan1986
8 listopada 2021, 09:03
Uwielbiam tytuły na stronie kibiców interu, ta społeczność to chyba grupa najbardziej zakompleksionych fanów w Polsce, która ciągle musi podkreślać jak słaby jets ich przeciwnik, a ich drużyna mocna. Tym razem nazwali wczorajsyz mecz jako "gorzki remis" - mecz, przypomnę który według najbardziej realistycznych (a nie gdybania co by było gdyby lautaro trafił) prawideł powinni przegrać 1:2, ale w 90 minucie Kessie postanowił posłać farfocla.
3
kamilus
kamilus
8 listopada 2021, 10:05
Z tym "gorzkim remisem" to jak najbardziej się można zgodzić, bo to Inter miał więcej okazji, i na dodatek były one groźniejsze niż te Milanu.
2
milan1986
milan1986
8 listopada 2021, 10:14
Piłka meczowa była po stronie Milanu - zmarnowana. Powinni się cieszyć z tego remisu.
Edytowano dnia: 8 listopada 2021, 10:14
4
kamilus
kamilus
8 listopada 2021, 10:23
Gdyby Inter wykorzystał wcześniejsze okazje, to ta "piłka meczowa" Milanu byłaby przy stanie 1:3 lub 1:4.
1
SICKBOY
SICKBOY
8 listopada 2021, 10:29
Gdyby Kessie wywrócił się jeszcze dwadzieścia razy pod polem karnym to byłoby 20-1 dla Interu. Śmieszy mnie takie gdybanie.
1
marcinomilano
marcinomilano
8 listopada 2021, 11:16
Takie gdybanie jest jak zawsze kompletnie bez sensu. Inter w 1 połowie miał jedną stuprocentową sytuację, czyli strzał Barelli w sam środek, tam powinien być gol z akcji. My z kolei mieliśmy taką sytuację ze strzałem Kessiego i słupkiem Alexisa. Reszta to strzały obok bramki, raz Lautaro dla Interu obok słupka i raz Ibra obok okienka.

Generalnie od 45 do ok 75 minuty graliśmy tragicznie, wtedy Inter zdecydowanie nad nami górował, ale ostatnie 18 minut meczy całkowicie zamazuje ten obraz, bo w drugiej połowie mieliśmy zdecydowanie lepsze sytuacje niż Inter. Pierwsza połowa to gra ze wskazaniem na nas z lepszymi okazjami Interu, druga to Inter prowadzący grę a my stwarzający lepsze sytuacje. Mecz bardzo remisowy, no może z bardzo delikatnym wskazaniem na Inter, bo jednak ich dominacja w drugiej połowie była większa, niż nasza w pierwszej. Ostatecznie to i tak my skończyliśmy z 1 strzałem celnym więcej, a przypominam, że oni mieli 2 karne ¯_(ツ)_/¯
3
kamilus
kamilus
8 listopada 2021, 12:02
Owszem, gdybanie nie ma sensu, ale skoro już piszemy o "piłce meczowej" Kessiego, to tak samo trzeba spojrzeć na wcześniejsze akcje. I moim zdaniem Lautaro w pierwszej połowie również miał setkę, bo Tatarusanu się nawet nie rzucił, a jedynie odprowadzał piłkę wzrokiem. A gdy dodamy do tego niewykorzystaną jedenastkę, to przewaga okazji na korzyść Interu robi się jeszcze większa.
0
marcinomilano
marcinomilano
8 listopada 2021, 12:24
No to ten strzał Lautaro to dla mnie właśnie to samo co strzał Ibry obok okienka. Przypomina mi się też strzał Bennacera, to był praktycznie przedłużony karny. Leao też miał raz piłkę jakoś na 10 metrze, praktycznie całą bramkę przed sobą i posłał w trybuny. Ze strony Interu przypomina mi się jeszcze podwójny strzał Vidala i obrona Kalulu. No moim zdaniem z gry nie mieli lepszych sytuacji. Karne to inna sprawa, ale tak jak pisałem, to mimo wszystko działa na ich niekorzyść, ze przy 2 rzutach karnych mieli tylko 3 celne strzały.
1
serginho83
serginho83
8 listopada 2021, 23:53
Inter jednak miał trochę więcej konkretnych akcji bramkowych, o których tu nie piszemy tj. choćby sytuacja Vidala czy wolej Hakana, u nas świetna okazję miał Benn acer, szkoda, że to była prawa noga...
0
biedrus
biedrus
8 listopada 2021, 08:44
Gdzieś widziałem statystyki pomeczowe i nie przebiegliśmy nawet 100km, a Inter trochę powyżej. Potem się dziwić takim wynikom w Europie
2
ósmy
ósmy
8 listopada 2021, 11:04
Zlatan wczoraj nam zaniżył średnią.
Z Romą Ibra był Terminatorem. Wczoraj z Interem był Strachem na wróble.
0
MilanHomer
MilanHomer
8 listopada 2021, 14:32
Dokładnie. 115-120 km to powinna być norma bodajże.
0
macViking
macViking
8 listopada 2021, 22:28
@ósmy
walnij se grzdyla, bo smęcisz i wróble straszysz
0
misiek007e
misiek007e
8 listopada 2021, 08:31
Nadal człowiek czuje niedosyt po tym pudle Kessiego w ostatnich minutach. Bardzo cieszy, że Napoli również zremisowało.
Przeczuwam kolejny remis w spotkaniu Inter-Napoli chociaż trzeba pamiętać. że wróci KK (pauzował za czerwo).
0
22KAD
22KAD
8 listopada 2021, 07:49
Do meczu Napoli mamy z „górki” może oprócz wyjazdu do Florencji ale tylko w teorii. W praktyce wygrywając takie mecze ze słabszymi rywalami robi się mistrzostwo.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
8 listopada 2021, 09:03
Do Napoli mamy Fiorentinę, Sassuolo i Udinese. Nie powiedziałbym ze to jest z górki.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
8 listopada 2021, 09:13
wielki prostownik - mamy za sobą cała czołówkę plus Hellas
Tak drużyny które wymieniłeś są niewygodne

Ale ciągle terminarz jest bardzo dla nas korzystny
0
wielki prostownik
wielki prostownik
8 listopada 2021, 09:21
Oczywiście. Walcząc o mistrza to nie można się obawiać Udinese czy Sassuolo ale nie gadanie że już z górki to straszny huraoptymizm. Dobrze idzie ale to nadal jeszcze daleko do "z górki".
0
grayman88
grayman88
8 listopada 2021, 07:40
Nie oglądałem meczu. Ale tylko jak zobaczyłem co kessie zrobił, pojawiła się myśl. Facet już jest myślami gdzie indziej.
5
Dusiek
Dusiek
8 listopada 2021, 07:59
Ciekawe czy nie zrobi tego samego co Hakan po sezonie i nie odejdzie do naszych kuzynów. W Interze impas w rozmowach z Brozovicem, więc kto wie ? Kamara in i będzie nieźle.
0
gieemce
gieemce
8 listopada 2021, 07:27
Na stronach interu wielki zawód, grali 60 min z 90 dużo lepiej ale pisanie ze byłoby 4-1 to jedynie chyba gdyby babcia miała wąsy, Vidal proste nogi, Lautaro jaja a Hakan złota piłkę
Barella bez Brozo mizernie, tutaj akurat taktyka się opłaciła ale straciliśmy możliwość operowania piłka wyżej, bo Radę musiał za nim biegać. U nas najsłabsze ogniwo to lewa flanka i tam zagrożenie ciagle. Możemy pogdybac w druga stronę gdyby był Theo to Darmian nie przechodziłby własnej połowy…
5
Redplayer
Redplayer
8 listopada 2021, 07:53
Przecież Milan ruszył dupe, dopiero w 80 minucie...
1
gieemce
gieemce
8 listopada 2021, 08:12
w 74 jesli chodzi o druga polowe, oraz jakies 16 minut w pierwszej mial cos z gry, stad 30 :)
nie pisze ze my gralismy lepiej przez te 30, tylko ze gorzej od interu przez co najmniej 60 :0
Edytowano dnia: 8 listopada 2021, 08:13
1
Manolas
Manolas
8 listopada 2021, 06:22
Tatarusanu 1.5mln > Donnarumma 10mln
0
GottMittUnss
GottMittUnss
8 listopada 2021, 05:04
Stefano popelnia blad z Kessiem i wczoraj sie zemscilo. Po pierwsze gra slabo , po drugie nie wystawia sie zawodnika , ktory nie ma czystej glowy.To jest tak jak w pracy , jezeli wiesz ze nie przedluzysz umowy to nie pracujesz w jej ostatnich miesiacach tak jak zawsze tylko sie cenzura!!Jak mozna bylo posadzic Benka? dla mnie to nasz najlepszy pomocnik a Tonalli sa jak dawa pociagi.Kessie juz odstaje od nich .Dlatego lawka i wejscia przy zmeczeniu ktoregos z dwoch badz kontuzji .I skonczcie z Tym hejtem Krunica , od kilku spotkan jezeli gra to gra minimum dobrze .

Ostrzeżenie za wulgaryzm
SS
Edytowano dnia: 8 listopada 2021, 07:41
3
Kakariko
Kakariko
8 listopada 2021, 00:18
Wiecie co jest zabawne? Że po wejściu Bakayoko gra się ożywiła, więc wniosek jest jeden:
BRAK KRUNICIA W SKŁADZIE TO PODSTAWA DOBREJ GRY MILANU

XD
10
gieemce
gieemce
8 listopada 2021, 07:21
Krunic grał plaster Brozo wiec włącz powtórkę i zobacz gdzie i jak się poruszał, poza tym reszta meczu bez zarzutu chyba ze myślisz ze Krunic był rozgrywającym to możemy zakończyć temat.
18
Starosta
Starosta
8 listopada 2021, 07:23
Nie pieprz głupot obejrzyj jeszcze raz mecz jak Krunic zasuwa w defensywie a potem dopiero zabieraj głos
9
Miaacz
Miaacz
8 listopada 2021, 08:13
Kolejny co mecz na flashscore oglądał chyba, bawi mnie ze tyle łapek ten komentarz ma, No ale jak pisałem rade by musiał dublet goli i asyst do końca sezonu co mecz mieć żeby w końcu dali ludzie spokój mu
2
Kakariko
Kakariko
8 listopada 2021, 08:21
Oho, widzę, że niektórym coś od wczoraj uwiera na główce i nie zauważyli dość ważnych 2 liter na końcu tego postu.
Podpowiem: "XD"

Parafrazując więc napinaczy: "Kolejny co komentarze czyta jakby w sądzie protokoły sprawdzał chyba, bawi mnie ze tylu napinaczy z kijem w dupsku ten komentarz ma" ;-)
Edytowano dnia: 8 listopada 2021, 08:24
2
hunga
hunga
8 listopada 2021, 11:29
Kakariko piszesz takie rzeczy i na końcu wstawiasz dwie litery, kt wg ciebie wywracają cały sens tej wypowiedzi. Zarzucasz zanętę, potem na białym koniu wjeżdżasz i piszesz coś o jakiś kijach w tyłku.
Pytanie dla kogo ty piszesz ten komentarz? No więc raczej dla napinaczy jak to określiłeś.
Tanie prowokacje nic więcej.
No chyba że chciałeś kogoś rozbawić, no ale wtedy trzeba być zabawnymn
XD
1
Kakariko
Kakariko
8 listopada 2021, 12:09
Jakieś tam łapki w górę jednak mam, więc są ludzie, którzy używają mózgu do czytania do końca wypowiedzi i rozumieją sens "XD" jako szyderę, że "kiedy nie ma Krunicia, Milan gra dobrze (nawet z Bakayoko)"

Mogłem równie dobrze napisać, że "Hakana nie ma już w Milanie a nadal umie wzbudzać emocje" ale o nieobecnych lepiej nie dyskutować (z tego samego powodu nie żartuję już z Dolara).

Nie każdemu każdy rodzaj humoru podpasuje ¯\_(ツ)_/¯

PS. Przypominam, że to nie ja zacząłem wjazdy typu "mecz oglądałeś chyba na flashscore" albo "nie pieprz głupot" ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
0
Szulaj22
Szulaj22
8 listopada 2021, 00:07
Patrząc że zagraliśmy słaby mecz punkt zdobyty w tym spotkaniu jest ok. Pioli drugi raz w tym tygodniu robi źle zmiany bo Krunic od momentu zmiany Diaza nic nie dał w ofensywie. Kessie oni chyba naprawdę mają nadzieję że dając mu grac on podpisze nowy kontrakt ale na to jest bez szans bo widać że chłop już liczy ile zarobi na nowym kontrackie.
3
MK92
MK92
7 listopada 2021, 23:55
Po derbach Mediolanu status quo w tabeli utrzymane, więc jest dobrze z naszej perspektywy. Dzisiaj remis w pełni sprawiedliwy. Obie drużyny miały swoje momenty. Inter trochę niepokojąco nas stłamsił w drugiej połowie do zejścia Barelli i zaczęły już się przewijać w mojej głowie złe myśli, ale potem to my mogliśmy to przechylić na swoją korzyść. Pochwały należą się Tatarusanu, przede wszystkim za obroniony karny Martineza.
18
Mil_online
Mil_online
8 listopada 2021, 00:15
Tak obiektywnie, to remis z delikatnym wskazaniem na Inter, chociaż my też na końcu chwyciliśmy ich za gardło. Szanować punkt i dalej robić swoje.
2
yagi
yagi
7 listopada 2021, 23:47
Myślę, że gdybyśmy byli w pełnym, optymalnym składzie, to byśmy ich przejechali, jak walcem. Braklo środka pola, brakło skrzydel. Kessiemu mózg nie dojechał. Całościowo i tak nie było źle, w końcówce nie istnieli.
3
Corsa
Moderator Corsa
8 listopada 2021, 07:46
Czy ja wiem, co by nie mówić grali dobrze. Jedno jest pewne - gdyby na lewej był Theo i od początku Bennacer zamiast Kessiego to wszystko mogłoby wyglądać inaczej.
1
mmielczar123
mmielczar123
7 listopada 2021, 23:45
Trochę offtop, ale z tego co pamiętam, to w top 5 ligach, w tym sezonie do tej pory bez ligowej porażki były jedynie Liverpool, Freiburg, Napoli i Milan, a jako że angielski i niemiecki klub w trwającej kolejce musiały uznać wyższość rywala, to tylko my z Napoli jeszcze nie zaznaliśmy smaku ligowej porażki. Ciekawie by było, gdyby taki stan utrzymał się do 19.12. Chociaż Napoli ma po drodze potyczki z Interem, Atalantą i Lazio, a naszym najsilniejszym rywalem do tego dnia będzie Fiorentina.
7
inzaghi67
inzaghi67
8 listopada 2021, 01:55
O dzięki za ciekawą statystykę, nie wiedziałem. No jest szansa na długą passę :)
0
checa1983
checa1983
8 listopada 2021, 07:40
Liverpool wtopa wczoraj z WH
0
mimi87
mimi87
7 listopada 2021, 23:38
Postuluje do moderatorów o możliwość dawania również łapki w dół. Niektórzy piszą takie dyrdymały jakby się szmat nażarli. Warto może niektórych uświadomić że to ani śmieszne ani fajne i racjonalne to wypisują
34
macViking
macViking
7 listopada 2021, 23:45
Już kiedyś o to wnioskowałem i teraz też w pełni popieram.
Edytowano dnia: 7 listopada 2021, 23:45
5
kamilus
kamilus
7 listopada 2021, 23:47
Moim zdaniem znacznie przydatniejszą opcją byłoby dodawanie użytkowników do ignorowanych - ilość łapek by miała mniejsze znaczenie w sytuacji, gdyby takich wiadomości w ogóle się nie widziało. :)
7
yagi
yagi
8 listopada 2021, 00:09
Przyszlo i mi to nieraz do głowy, ale myślę, że summa summarum więcej szkody by to przyniosło niż pożytku. W emocjach pada dużo cierpkich słów, jest wielu kibiców o skrajnie różnych poglądach mimo kibicowania jednemu zespołowi. Myślę, że jest dobrze jak jest. No chyba, że łapki w dół byłyby anonimowe, to może...
4
Gol
Gol
8 listopada 2021, 01:19
yagi - Abstrahując, od samego pomysłu, to jednak wieczne tłumaczenie się "emocjami" i "różnymi poglądami" to trochę dziecinada. Wydaje mi się, że wiek jaki panuje na stronie to jednak 18+, trochę więc to głupie, że dorosły człowiek nie jest wstanie panować nad sobą na tyle, by nie wypisywać w Internecie wyzwisk i obelg na tego czy tamtego zawodnika.

Co do samego pomysłu, to kciuki w dół jestem na nie, mamy jedną reakcje i to wystarczy, dużo lepszym rozwiązaniem byłaby "czarna lista" gdzie posty osoby ignorowanej wyświetlały się jedynie z możliwością pokazania.
2
GottMittUnss
GottMittUnss
8 listopada 2021, 05:08
Juz tez apelowalem o tym .bo pozniej banuja jak ktos czyjs komentarz zjedzie ,a tak by dal lapke w dol i nara
0
yagi
yagi
8 listopada 2021, 07:29
@Gol - jasne, mi nie o to chodziło, źle mnie zrozumiałeś. Wyzwiska i obelgi są kompletnie nieakceptowalne. Chodziło mi o samo minusowanie - jeden coś napisze, całkiem słusznie, a dziesięciu innych w danym momencie da mu minus, bo byli pod wpływem emocji.
0
Corsa
Moderator Corsa
8 listopada 2021, 07:52
Niestety takie zmiany nie są przewidzane w najbliższym czasie, ale mamy to na uwadzę, widzimy, że ta propozycja regularnie wypływa.
1
nemesiiss83
nemesiiss83
7 listopada 2021, 23:35
No myslalem ze uciagniemy. Dobry wynik aczkolwiek moglismy lepiej to spotkanie pociagnac. Dobry wynik i dziekuje.
0
GWIDON1979
GWIDON1979
7 listopada 2021, 23:32
Tak czytam i czytam a nikt nie wspomina o Cyprianie i świetnej obronie rzutu karnego
10
Kaziu92
Kaziu92
7 listopada 2021, 23:30
Remis brałem w ciemno Inter to nasza zmora a każdy punkt jest istotny w walce o mistrzostwo. Gramy znakomity sezon, żadnej porażki także jest cudownie. Nie zgadzam się z pierwszą decyzją sędziego, pomijając idiotyczne zachowanie Kessiego to takie karne są krzywdzące i po takich sytuacjach absolutnie nie chciał bym wygrywać meczów. Napoli dopiero zaczyna grać z trudnymi przeciwnikami gdzie my mamy teoretycznie trudny wyjazd do Florencji oraz mecz z Neapolem. Jednak siedem punktów to dużą przewaga nad Interem, który wie że nie może popełniać żadnych błędów bo może mu czołówka odjechać. Sezon układa nam się wspaniale!
Forza Milan
1
yagi
yagi
7 listopada 2021, 23:37
Tak że, a nie także. Tak, że = więc, także = również.

Przepraszam, że akurat na Tobie się wyżyłem, ale już nie mogę na to patrzeć w postach kibiców Milanu.

Pozdrawiam, bez urazy :-)
Edytowano dnia: 7 listopada 2021, 23:38
2
Kaziu92
Kaziu92
7 listopada 2021, 23:58
spoko :) będę pamiętał :)
1
nadgnity
nadgnity
8 listopada 2021, 00:13
yagi

"Tak, że = więc" - bez przecinka :)
2
yagi
yagi
8 listopada 2021, 00:18
Przecinek mi niestety wstawiła autokorekta na tym pieprzonym samsungu. Tak, to prawda, co piszesz... z wyjątkiem zdania w stylu:

Rozpieprzyli Inter w derbach tak, że ich rodzona matka nie poznała ;-)
Edytowano dnia: 8 listopada 2021, 00:19
3
NAWROTK
NAWROTK
7 listopada 2021, 23:27
Remis myślę że to sprawiedliwy wynik. My mieliśmy swoje szanse Inter też. Bardzo dobrze dziś Tonali I Kalulu. Cała drużyna na plus. Balo Toure to naprawdę fajny chłopak.. Ale zagubiony na boisku strasznie... Hakan zachowanie fatalne,... Wiadomo że kibice będą na niego gwizdać.. Ale to prowokowanie kibiców po golu.. Prostackie.
7
ArekMILANISTA
ArekMILANISTA
8 listopada 2021, 00:03
Na Instagram też już zdążył wstawić zdjęcie z cieszynką i podpisem "Forza Inter" Ewidentnie coś go d.pa piecze i ma jakiś żal...tylko nie wiem za co i do kogo, ale widać że strasznie był nabodźcowany.
0
Paleontolog
Paleontolog
7 listopada 2021, 23:21
I jeszcze jedno - Krunic.
Nie mam do faceta zarzutów o to, że gra. Bo to co potrafi grać i zaprezentować dziś zaprezentował. Nieustępliwość, wybieganie i serce. Ale wystawianie tego piłkarza na pozycji nr 10 w przypadku kiedy dostępny jest JAKIKOLWIEK ofensywny pomocnik (a był dostępny nasz obecnie najlepszy- Diaz) to zabijanie potencjału ofensywnego całego zespołu. Moim skromnym zdaniem w takim systemie jakim gra Milan, pozycja nr 10 jest niesamowicie istotna. A wystawiając na tej pozycji Rade - trener "wycina" rozegranie między linią pomocy a ataku nie wspominając już o urżnięciu jaj finezji.

Rade - szacun, nie Twoja wina, że nie grałeś swojej roli.
4
Rossoneri777
Rossoneri777
7 listopada 2021, 23:24
No szacun dla stefka ze on z takimi geniuszami robi takie wyniki. Przecież niektórzy piłkarze to jest jakiś dramat.
2
Bartas14
Bartas14
7 listopada 2021, 23:21
Nie wiem jak wam ale mi się bardzo podobało gdy tylko hakan miał piłkę był od razu ostrzejszy doskok :D
1
Judik666
Judik666
7 listopada 2021, 23:17
Pioli mógł wpuścić Girouda zawsze to nowe siły szkoda mogliśmy ich ograć gdyby nie nasza obrona typu Bolo . Kessie nie zasługuje na 6 mln , jeden sezon bardzo dobry ale bez podnietki niech utrzyma poziom najpierw a nie bajeczne sumy mu w głowie . Liczę na wzmocnienie pomocy w styczniu bo tam nie ma kuratora naszej gry
0
filipacm
filipacm
7 listopada 2021, 23:16
te zmiany Piolego były dramatyczne, każdy by zrobił lepsze, dlatego przez ostatnie 15 minut cisnęliśmy Inter i prawie wygraliśmy xd
18
PanPrzemus313
PanPrzemus313
7 listopada 2021, 23:12
Dobra - ważne że po naszej stronie Mediolanu jest +7
11/15 z czołówką i 32/36 ogólnie
Jest pięknie
33
Paleontolog
Paleontolog
7 listopada 2021, 23:10
Optycznie sytuacje Interu wyglądały składniej i groźniej. Statystycznie mieliśmy tyle samo co oni.
Karny na Kessie jak dla mnie totalnym przegięciem. Turek pierwszy zawadził Iworyjczyka nogą i tyle z analizy, dalej nie ma sensu.
Drugi karny- jak byk należał się Interowi.
Przez zmiany Piolego dostawałem palpitacji - żadnej był nie powtórzył a paradoksalnie dodały nam wiatru w żagle. Dlatego to Padre jest trenerem a nie ja.
Remis git. TO INTER GONI NIE MY. I to Inter zagra kolejny mecz z Napoli- nie my ;)
24
limak79b@wp.pl
[email protected]
7 listopada 2021, 23:07
Zawszę najłatwiej zdjąć mu leao tylko krunicia do samego końca trzyma zmiany mógłby lepsze robić nie mamy zaskoczenie w ustawienu i taktyce jesteśmy przewidywalni
1
limak79b@wp.pl
[email protected]
7 listopada 2021, 23:07
Zawszę najłatwiej zdjąć mu leao tylko krunicia do samego końca trzyma zmiany mógłby lepsze robić nie mamy zaskoczenie w ustawienu i taktyce jesteśmy przewidywalni
0
Oraon
Oraon
7 listopada 2021, 23:07
Jest niedosyt, ale też poczucie, że zmierzamy w dobrą stronę. Kurde ale szkoda tej sytuacji Kessiego na koniec, masakra, mieszane uczucia do niego mam, nie skreslilem go jeszcze, ale naprawde niech gra Bennacer z Tonalim póki co. Szczerze mówiąc to jest bardzo dobrze, ale wszyscy czujemy ten niedosyt bo można było to wygrać. Bardzo podoba mi się Tonali , zaczął grać bardzo pewnie, jest najlepszym piłkarzem obecnie w Milanie moim zdaniem, bardzo pewnie gra i stabilnie i zacząłem się zastanawiać, jak poradziłby sobie na pozycji nr 10, co sądzicie? Naprawde swietny pilkarz co bylo widac juz w tamtym sezonie ze ma to cos, ale teraz dolozyl do tego pewnosc. wielki potencjał i osobowość na miare najwiekszych w nim czuje. W ogole ciekawi mnie jak to dalej poukłada Pioli bo widać że Ante dzis łądnie szarpał i kurde wydaje mi się, że możemy być bardzo silni jak będzie dostępny cały skład
2
mimi87
mimi87
7 listopada 2021, 23:07
Dobrze jest. 12sta kolejka, My nadal bez porażki. Nie przegrywamy derbów. Napoli nie wygrało. Z przebiegu meczu należy zabrać punkt i się cieszyć. Od dobrych kilku lat nie cieszę się oglądaniem i męczy i tabeli. Dziękuję dobrej nocy i kolejnego pracowitego tygodnia. Forza Milan
8
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się