SCUDETTO


Echa derbów nie słabną. Curva Sud uderza w Calhanoglu transparentem w mieście

8 listopada 2021, 20:05, cinassek Aktualności
Echa derbów nie słabną. Curva Sud uderza w Calhanoglu transparentem w mieście

Hakan Calhanoglu w derbach Mediolanu zamienił rzut karny na gola, a następnie fetował trafienie przystawiając ręce do uszu naprzeciw Curva Sud. Turek przez całe spotkanie był niesamowicie wygwizdywany, a co kilka minut cały stadion wykrzykiwał "Calhanoglu figlio di puttana" - "Calhanoglu skur*****u". W poniedziałek, dzień po spotkaniu, mamy kolejną kontynuację całej historii. Na jednej z kładek w Mediolanie nieopodal parku przy Casa Milan wywieszono transparent o treści: "Odwagą nie jest strzelić karnego w dziesiątej minucie, ale zostać ze swoją żoną nawet kiedy doprawia ci rogi". Słowa odnoszą się do sytuacji sprzed lat, kiedy Calhanoglu rozstał się ze swoją żoną Sinem mówiąc oficjalnie, że "stało się coś poważnego i nie do przebaczenia". Tureckie media zgodnie donosiły, że kobieta zdradziła piłkarza, ta natomiast dementowała pogłoski. Z czasem jednak Calhanoglu wrócił do Sinem, a obecnie nadal tworzą związek i mają dwójkę dzieci.



183 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
hunga
hunga
8 listopada 2021, 22:35
Hakan to śmieć trzeci raz napluł na mój klub, dlatego wspominam go po raz wtóry.
Jednak śmieci tylko na śmietnik a nie na tapetę. To bardziej do siebie przykazanie.
Wykazuje tym samym objawy prymitywizmu ale tylko dlatego że nie byłem nigdy śmieciarzem i nie wiem jak z takim ancymonem postępować.
3
Bandon
Bandon
8 listopada 2021, 22:24
Gdyby Hakan nie odstawił maniany z cieszynką, to bym tego nie pochwalił. A tak? Może miałkie i małe, ale nie dziwię się kibicom.
7
umbrella
umbrella
8 listopada 2021, 22:11
Odejście Hakana do Interu nie uprawnia nikogo do obrażania go, czy też włażenia z butami w jego życie. Nie popieram tego typu zachowań.
8
nadgnity
nadgnity
8 listopada 2021, 22:36
Ten transparent nie dotyczy tego, że odszedł do Interu tylko tego jak się zachował po golu.
7
umbrella
umbrella
8 listopada 2021, 23:04
A jak się zachował po golu? Okazał radość i prowokacyjnie pokazał, że nie ruszają go wyzwiska ze strony kibiców związane z jego odejściem do Interu.
Możesz go za to nie darzyć sympatią i tyle.
Edytowano dnia: 8 listopada 2021, 23:08
2
Arlen
Arlen
8 listopada 2021, 22:08
Czy Calhanoglu powinien zbierać hejt? Tak - nie mógł zrobić nic bardziej prowokacyjnego w będąc byłym piłkarzem Milanu, ale czepianie się jego żony, jakakolwiek by ona nie była, jest zdecydowanie nie na miejscu bo nic naszemu Milanowi nie uczyniła. Takie teksty to straszny prymitywizm.
10
Kakariko
Kakariko
8 listopada 2021, 22:13
A nie uważasz, że łamanie przysiąg należy krytykować? Czy może dane słowo już kompletnie nic nie znaczy?

Swoją drogą, przytyk do rogów Hakana jest bardzo celny, bo on wtedy grał w Milanie, gdy jego żona "szukała wrażeń" i klub stał za nim, wspierał i nie próbował go wywalić.

W ten sposób Curva Sud zrobiła piękną akcję: rozdrapała mu ranę, licząc na ponowny zjazd formy oraz przypomniała jak niewdzięcznym jest człowiekiem wobec instytucji, która pomogła mu przetrwać ten trudny czas.

Żona Turka jest tutaj pobocznym narzędziem do osiągnięcia celu, a jej zawstydzenie jest w sumie etycznie słuszne, gdyż bez poczucia wstydu niektórym nie zostaną już żadne hamulce moralne.

PS. Jakoś niewiele osób krzyczy na dość dosadną "krytykę" Wandy Icardi i jej ekscesów, więc i Sinem sobie da radę ;)
12
xpw99
xpw99
8 listopada 2021, 22:15
Kakariko
W taki sposób cofamy się do średniowiecza tylko coraz szybciej
Edytowano dnia: 8 listopada 2021, 22:16
4
Kakariko
Kakariko
8 listopada 2021, 22:25
@xpw99:
Nieco niżej napisałeś "po co oceniać". Już ci odpisałem tam, że bez tej presji społecznej będziesz miał puszczalstwo wszędzie i masę monogamicznych osób z problemami lub próbami samobójczymi.

No ale dla ciebie to pewnie mały koszt jak za "róbta co chceta" bez konsekwencji i ostracyzmu.

Nikt tu nie popiera "golenia na zero" zdradzających kobiet ale wmawianie publicznie, że puszczalska żona "to nic takiego i ich sprawa" jest żenujące.

Jeśli małpa chce się chwycić innej gałęzi, to niech najpierw uczciwie puści poprzednią.

Niewieloma ludźmi gardzę tak bardzo jak zdradzającymi i dlatego nie uważam, że należy ich zostawić w spokoju i nie krytykować ich zachowania.
Piętnowanie wysoce niemoralnych zachowań jest ze wszech miar słuszne (a tu przy okazji służy pokazaniu jak Hakan miał wsparcie Milanu w tej chwili i jak się na nie wysrał wczoraj).

Polityków też tak bronisz przed łapówkarstwem i nepotyzmem "bo nie nam to oceniać"? ;-)
6
uczciwyoszust
uczciwyoszust
8 listopada 2021, 22:35
@Kakariko

W świecie włoskiej mafii np. do Cosa Nostry nie ma wstępu ten, kto zdradza żonę lub ktoś, kogo zdradza żona. Jest to jedno z tzw. 10 przykazań sycylijskiego gangstera.
2
nadgnity
nadgnity
8 listopada 2021, 22:39
Gdzie w tym transparencie doszukałeś się czepiania się żony?
0
Kakariko
Kakariko
8 listopada 2021, 23:16
@nadgnity:

To ty nie wiesz, że powiedzenie, iż puszczalska się puściła jest "czepialstwem"? XD
0
Arlen
Arlen
8 listopada 2021, 23:22
@Kakiro - nie chodzi mi o to, że nie należy krytykować samej żony Hakana chociaż nigdy nie chciało mi się wnikać w szczegóły tej konkretnej sprawy. Po prostu angażowanie żony Hakana jest bez sensu bo nigdy nie mówiła nic złego na temat Milanu a dla mnie powinien istnieć rozdział między życiem prywatnym a zawodowym. Nawet jeśli żona Hakana byłaby najgorszą kobietą na świecie, jeśli chcesz zaatakować piłkarza atakuj bezpośrednio jego. Aczkolwiek możesz uważać inaczej, ale taktyka po trupach do celu do broń obosieczna. Z Icardim jest inaczej bo Wanda miesza się absolutnie wszędzie i robi ferment gdzie tylko się da - dlatego jej krytyka jest zasadna.
1
xpw99
xpw99
8 listopada 2021, 21:58
Jeszcze warto pamiętać jak to Hakan wielokrotnie był obrażany gdy dla nas grał. Bycie hipokrytą nie jest dobre.
0
Tanger
Tanger
8 listopada 2021, 21:55
Typ już tyle afer przeszedł, że jakieś gwizdy czy transparent nie zrobią na nim wrażenia. Dwa transfery jednocześnie, lewe kolorowe papiery, żeby nie grać i wymusić transfer, zawieszenie z powodu tego pierwszego, problemy małżeńskie, salutowanie Erdoganowi, a ostatnio go pozwał były agent o niewypłacone prowizje i... zegarek. Myślę, że to nie o to chodzi, że on ma słaby charakter czy nie radzi sobie z presją, tylko po prostu ma nierówno pod sufitem. W Milanie robił generalnie dobre liczby, pod koniec był nawet mocnym punktem w składzie, ale po ludzku nie ma co żałować, że już go nie ma w klubie.
Edytowano dnia: 8 listopada 2021, 22:02
6
karp_fso
karp_fso
8 listopada 2021, 21:50
Szczerze mówiąc to nie szanuję ludzi, którzy wybaczają po zdradzie - i to niezależnie od tego, czy dotyczy to kobiety, czy mężczyzny. Bo to pokazuje, że można się puścić praktycznie bezkarnie, a jedynym kosztem jest awantura w domu - czyt. chłop/baba pokrzyczy, popłacze i przestanie xD. Albo z kimś jesteś i jesteś uczciwy, albo nie, a nie jak zwierzę, które nie potrafi się hamować.

Inna sprawa, że to jest czysto prywatna sprawa. Ja mogę oceniać kogoś takiego jako osobę bez godności, ale uderzenia w to publicznie... hmmm, jest trochę słabe.
8
xpw99
xpw99
8 listopada 2021, 21:53
Co do 1 części wypowiedzi, to po co innych oceniać? Różne są sytuacje, różne przyczyny i wydarzenia i każdy niech postępuje w tej kwestii jak uważa. I ze wszystkim tak jest - warto myśleć o sobie i swoim otoczeniu a wybory innych pozostawić im.
4
Mafija5
Mafija5
8 listopada 2021, 21:57
A ja mam z goła inne zdanie. Zdrada zdradzie nie równa czy mówimy tu o, jak to nazwałeś dosadnie puszczeniu się, czy o chociażby zmianie barw klubowych.
0
Kakariko
Kakariko
8 listopada 2021, 22:20
@xpw99 - no tak, "po co oceniać" a potem "co się dzieje z moralnością ludzką?" XD

Ludzie już tak boją się nazwać rzeczy po imieniu, że nawet koloru skóry nie wolno pisać "bo rasizm", zdradzającego zdradzającym "bo różne są sytuacje", a grubego grubym "bo body positive".

Sytuacje mogą być różne ale jak coś komuś nie pasuje w związku to o tym mówi i albo to naprawia, albo każde idzie w swoją stronę. Zdrada robi ogromną wyrwę w psychice osoby zdradzonej, więc nie sądzę, że "niech każdy postępuje jak uważa".

"Warto myśleć o sobie" to ładnie opisane "bądź egoistą", a to z kolei prowadzi potem do tego, że zdradzony mąż się wiesza, a zdradzona kobieta łyka tabletki albo idą w alkoholizm czy inne używki.

Egoizm i "nieczepianie się innych", zwane kiedyś "mamtowdupizmem" rodzi właśnie takie bierne społeczeństwo w stanie rozkładu moralnych struktur.
Ale to nie temat na komentarze na acmilan.com.pl
Edytowano dnia: 8 listopada 2021, 22:31
5
xpw99
xpw99
8 listopada 2021, 22:49
Kakariko
Idei body positive chyba nie rozumiesz do końca - wielu mysli że chodzi w tym o mówienie jesteś gruby? To super! A wcale nie o to w tym chodzi. To samo z rasizmem. Potem są przepychanki dwóch stron bo ludzie nie rozumieją w czym problem i traktują to bardzo powierzchownie zamiast próbować zrozumieć. Zamykają się w swojej bańce i bronią tylko swojego stanowiska.

Skoro walczysz o „zdrowe” społeczeństwo to mam nadzieję że tak samo gardzisz palaczami i alkoholikami i starasz się to tępić.
1
Kakariko
Kakariko
8 listopada 2021, 23:13
Pomijając offtop i pytanie mnie o prywatne podejście, odpowiem: jeśli ktoś jest samotnym alkoholikiem lub palaczem to mi to wisi.

Tak samo wisi mi puszczalstwo singli (tylko niech potem nie wciskają przyszłym partnerom, że mieli "2-3 przed tobą"),
Gardzić mogę palaczami, którzy nałogiem trują rodzinę lub alkoholikami, którzy katują najbliższych i rujnują im życie. Bo postronne osoby nie powinny cierpieć z powodu czyjegoś pędu do autodestrukcji.

Pomogłem?
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
8 listopada 2021, 21:48
Kozy się skarżą, że im smutno, tylko nie wiedzą, która z nich wabi się Sinem.
8
xpw99
xpw99
8 listopada 2021, 21:48
Curva Sud to jest dno i z każdą kolejną akcją jeszcze większa mam do nich odrazę.
Kocham Milan ale właśnie tacy kibice, nie tylko w Milanie, ale ogólnie w piłce, próbują mi tą dyscyplinę obrzydzić.
Oprawy robią ładne, fakt, ale ludzie z nich marni.
Edytowano dnia: 8 listopada 2021, 21:48
2
hunga
hunga
8 listopada 2021, 22:36
Hakan to dno i nie obrażaj curvy ty miłośniku Milanu.
4
xpw99
xpw99
8 listopada 2021, 22:43
Po takich akcjach jakie odstawiają trudno powiedzieć inaczej. Nie dotyczy to tylko Milanu ale generalnie takich ultrasów nie trawię w żadnej postaci
1
tmqTV
tmqTV
8 listopada 2021, 21:44
Mógł strzelić bramkę, podnieść ręce w górę w ramach podziękowania swojemu Allahowi lub też w geście szacunku do byłego klubu i udać się w kierunku środka boiska.

Ciężko spodziewać się, żeby wśród 55,000 kibiców nie znalazło się kilku dzbanów, których uraziło jego zachowanie.

Zebrał hejt w Internecie. Zbiera go każdy i za byle głupotę. Szczególnie tzw. osoby publiczne. Natomiast Calhanoglu publicznie przed całym światem wypowiedział wojnę tifosim z Curva Sud.
4
Hoop
Hoop
8 listopada 2021, 21:42
Jak komuś się chce marnować nerwy na takie zero jak Hakan to ma do tego pełne prawo, natomiast poziom tego transparentu to żenada i moim zdaniem kompromituje kibiców o wiele bardziej niż Turka. Dopiec komuś też trzeba umieć, a patrząc na historię Calhanoglu na prawdę można to było zrobić na pierdyliard innych sposobów.

Dopiero co Curva zaimponowała klasą i dojrzałością z oprawą na derbach, a teraz takie coś. No cóż.
0
8 listopada 2021, 21:33
Kto mieczem wojuje...
1
Kakariko
Kakariko
8 listopada 2021, 21:34
...ten żony nie upilnuje ;-)
28
Corsa
Moderator Corsa
9 listopada 2021, 08:25
Całe szczęście, że czytając to nie piłem kawy :D
0
RaveL
RaveL
8 listopada 2021, 21:31
Takie transparenty pojawiają się w piłce od lat. We Włoszech to i tak rzadkość, bo u nas czy w bardziej "brutalnych" częściach Europy jest to na porządku dziennym. Takie teksty nie mają być przyzwoite i nie są. Dobrze o tym wiemy.
3
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
8 listopada 2021, 21:26
Tak wgl pytanie6do moderacji - czy myśleliście nad stworzeniem "czatu" tak jak jest na forach Romy, Interu czy Juve? Można byłoby coś pogadać między sobą a nie od razu pisać komentarz :)
1
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
8 listopada 2021, 21:36
Było to omawiane, a co złego jest w komentarzu?
1
Dusiek
8 listopada 2021, 21:37
temat wałkowany co jakis czas. Kupe lat temu byl jakis czat, chyba na interii wykupiony nawet, ale to nie zdalo egzaminu. Pozniej juz byly pomysly z shutboxem, ale tego nawet nie wdrazali. Myśle, ze zostanie tak jak jest teraz ;p Na lapki w gore czekalismy dobrych pare lat xD
1
Margiorno
Margiorno
8 listopada 2021, 21:38
Mi bardziej odpowiadawał by odpowiednik La Rambli ze strony Barcelony
0
RaveL
RaveL
8 listopada 2021, 21:39
Komentarze są o wiele wolniejsze, a sama tematyka często jest stricte odnośnie postu. Ja wiem, że napisanie "offtop" załatwia sprawę, ale prościej i dynamiczniej porozmawiać na czacie.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
8 listopada 2021, 21:21
Curva sud znowu się ośmiesza.. Żałosne wpisy.
8
Semper Fideli
Semper Fideli
8 listopada 2021, 21:36
ooo znalazł sie obrońca judaszy
10
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
9 listopada 2021, 00:33
A widzisz gdzieś żebym go bronił? Krytykuje nie udany hejt curvsud poniżej wszelkiemu poziomowi..
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
8 listopada 2021, 21:19
Nie no. Złość złością, ale pewnej granicy w tak błachych kwestiach jak zdrady futbolowe szczególnie takich piłkarzy nie powinno się przekraczać. Wstyd.
4
Milanboy
Milanboy
8 listopada 2021, 23:27
Dokładnie, to jest piłka nożna, a ludzie biorą ją jakby życie od tego zależało.
0
hyrus13
hyrus13
8 listopada 2021, 21:18
To wymyślili. Mogli jeszcze napisać, że ma wielkie uszy i wytatuowaną 10, a gra z 20 na plecach.
5
Zielony2009
Zielony2009
8 listopada 2021, 21:07
Czuję odrazę tym napisem, tak wjeżdżać komuś na rodzinę to już dno dna.
8
tmqTV
tmqTV
8 listopada 2021, 21:40
A odrazy nie czujesz po jego zachowaniu po bramce z karnego? Ani też nie czułeś, kiedy dla pół miliona "ojro" zmieniał kolor z czerwonego na niebieski? Ani też kiedy mówił, że wreszcie ma z kim grać w piłkę w tym sezonie?
10
Zielony2009
Zielony2009
8 listopada 2021, 22:29
Jak dla kogoś zmiana klubu jest powodem do obrażania rodziny to mamy po prostu inny system wartości i nie mamy o czym rozmawiać.

Piłka nożna może być najważniejsza, ale tylko spośród rzeczy nieważnych, rodzina na pierwszym miejscu
6
tmqTV
tmqTV
9 listopada 2021, 06:19
Żeby nie było - ja nie pochwalam takiego zachowania "kibiców". Napis mógł być bardziej trafiony, to fakt. Ale raczej dążę do tego, że nie jest mi specjalnie żal Turka. Już zawsze będę pamiętał, że koleś regularnie ściąga majty i co jakiś czas robi wielkie kupsko na herb Milanu, już od samych testów medycznych. Nie jestem jednym z tych, którzy po uderzeniu w twarz będą nadstawiać drugi policzek. Bo czemu ktoś bezpodstawnie ma mnie lać po ryju? Po prostu suma występków Calhanoglu złożyła się na równie podły kontratak w jego kierunku. Ot i tyle.
0
Beny
Beny
9 listopada 2021, 10:42
Ja wiem czy jest tu obraza rodziny? Rodzinę obraziła Pani Sinem prując się z innym - to są po prostu konsekwencje, których musiała być świadoma. Ktoś napisał, że kibice we Włoszech są inni i nie sposób ich zrozumieć, kompletnie inne kultura kibicowska od naszej. Można bardziej powiedzieć, że słowa są nie na miejscu, ale na miejscu nie jest też kpienie z blisko 60 tys. ludzi na stadionie oraz milionów fanów Rossoneri przed telewizorami. Jak Hakan chce mieć do kogoś pretensje to do siebie i żony. Grając w piłkę na najwyższym poziomie musisz stety/niestety być przygotowanym na obelgi, gwizdy i szczucie z trybun. Tak było, jest i będzie i jest to element piłki.
0
blady77
blady77
8 listopada 2021, 21:03
Tylko dzieci szkoda...
1
Sieri
Sieri
8 listopada 2021, 21:18
Szkoda ze maja takiego ojca który zadziera z tifosi dzięki czemu stało się to co się stało
5
blady77
blady77
9 listopada 2021, 07:09
Oczywiście, jak zrobi to samo po następnych derbach to mu dom spalimy, ogolimy dzieci i pomalujemy farbą na czerwono czarno. Wtedy to dopiero Turek nauczy się, żeby z nami nie zadzierać, a jak.
0
Maximilanista
Maximilanista
8 listopada 2021, 21:02
Idiotyczny wyrzyg. Dopiec komuś też trzeba umieć. Można to zrobić inteligentnie, zjadliwie, z klasą. Tutaj wygląda to na totalną bezradność tifosich Milanu.

Bycie zdradzonym, przecierpienie tego, wspólne przepracowanie i wybaczenie mają być powodem do wstydu? W świecie troglodytów czy szesnastolatków? Na mój rozum to właśnie jakieś smarki nastoletnie, wychowane na internetowym , prymitywnym ekshibicjoniźmie wywiesiły ten szmatławy napis. Każdy, kto ma odrobinkę doświadczenia życiowego wie, że takich sytuacji nie sposób pojąć i ocenić, bez wejścia w te same buty. A już sranie o tym po ulicach... Poniżej wszelkiego poziomu. Wedle standardów dorosłych, nie dzieci, oczywiście.


19
RaveL
RaveL
8 listopada 2021, 21:36
To nie jest po prostu pocisk w stylu "twoja mama", bo doskonale wiemy, że gdy Turek miał owe problemy to Milan wspierał go jak tylko mógł. Chłop był tutaj traktowany jako lider, a za 500 tysięcy więcej przechodzi do naszego ligowego "Kargula" i celebruje chamsko strzeloną bramkę w dodatku z jakiegoś żałosnego karnego? Zasłużył i absolutnie mi tego człowieka nie szkoda na żadnej płaszczyźnie.
8
Marcos Salinas
Marcos Salinas
8 listopada 2021, 21:56
I ta sama grupka niedojrzałych tłuków celebruje na każdym kroku Zlatana czyli bądż co bądź modelowego najemnika, który w momencie Calciopoli uciekł przy pierwszej okazji do Interu i w podobnym tempie zamienił ''ukochany'' Milan na pieniądze Szejków z Paryża. Żeby już nie wracać do odmóżdżenia przy pożegnaniu Maldiniego.
Hipokryzja level hard i tyle. To nie przechodzący do Galacticos Figo czy plujący w twarz Milanowi Cassano, żeby takie prostackie, bezmyślne slogany miały jakiekolwiek usprawiedliwienie.
3
100f
100f
9 listopada 2021, 00:23
Z tego co wiem to Zlatan wcale nie chciał odejść do PSG. To Galliani z Berlu go sprzedali a Zlatan do samego końca chciał zostać w Milanie.
https://transfery.info/aktualnosci/zlatan-opowiada-historie-transferu-do-psg/119612
2
proy
proy
9 listopada 2021, 00:45
@100f
Wybacz, ale nie kupuje takich bajek.

Biglia, Montolivo oraz wielu, wielu przed nimi (a takze wielu po niech, u nas i w zasadzie w kazdym innym klubie) pokazalo ze da sie nie odejsc nawet jak chca cie sprzedac.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 listopada 2021, 21:01
Nie rozumiem dlaczego taki przeciętny grajek wzbudza aż takie emocje? Ten piłkarz nie spełnił oczekiwań przede wszystkim przez słaby mental i swoim zachowaniem w derbach tylko to potwierdził. Nie zmartwił mnie jego transfer do Interu, ani nie wzruszają mnie jego słowa czy zachowania, wisi mi to co Hakan sobie gada i "loto mi to" że po zdobyciu gola z rzutu karnego wykonał gest nasłuchiwania, to jest zupełnie nieważne i tak naprawdę zadziwia mnie uwaga jaką marnuje się na gówno-burzę związaną z tym chimerycznym i w gruncie rzeczy przeciętnym grajkiem.
Edytowano dnia: 8 listopada 2021, 21:02
8
Squall
8 listopada 2021, 21:00
Ja uważam, że nie ma się czym podniecać i trzeba to olać, bez jaj jakby Turek był jak Kaka to bym, jeszcze zrozumiał, ale to grajek jakich było wiele, nie ma czym się emocjonować.
Edytowano dnia: 8 listopada 2021, 21:06
4
jasiom22
jasiom22
8 listopada 2021, 20:57
Bóg nie istnieje ;p gdyby istniał Hakan by nie trafił w derbach. :p
0
Zuber
8 listopada 2021, 21:22
Tylko potem nie płacz jak Cie przywita piekło. xD
2
jasiom22
jasiom22
8 listopada 2021, 22:20
Nie wierzę w piekło. :-p
0
plone
plone
8 listopada 2021, 20:47
zostac z kims kto doprawia ci rogi to odwaga? dla mnie to glupota i brak szacunku do siebie
3
Diavo
Diavo
8 listopada 2021, 20:53
Dlatego to sarkazm z tą odwagą ;)
20
ba_acm
ba_acm
8 listopada 2021, 20:44
Sam zaczął tą walkę ciosem poniżej pasa. Licze na więcej
5
Sieri
Sieri
8 listopada 2021, 20:42
Bardzo dobrze zrobili. Nie możemy sobie dać pluc w twarz przez jakiegoś kebaba który po tylu latach słabej gry w Milanie miał wsparcie kibiców a on tak ich potraktował w meczu. Vendetta musi być !
11
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
8 listopada 2021, 20:40
Mega minus dla tych co wywiesili taki transparent. Piłka nożna to sport, ale i praca. To, że ktoś zmienia kluby to norma. Nawet jak robi to w słabym stylu nie znaczy, że wolno wyciągać prywatne rzeczy....
7
Sieri
Sieri
8 listopada 2021, 20:45
We Włoszech to religia a nie tyko sport. Tifosi poważnie podchodzą do sprawy. To nie Anglia gdzie danym meczem żyje się dzień przed i po meczu, we Włoszech danym meczem żyje się do następnego meczu, tak kiedyś mówił Paul Gascoigne
12
mist22
mist22
8 listopada 2021, 21:05
Gdyby Turas chociaż strzelił jakąś ładną bramkę zza pola karnego, to mógłby uciszać, i wtedy przyznałbym Ci rację, ale zdaniem wielu to on faulował Kessiego, a potem strzelił karnego, czyli mimo presji to lepszej i łatwiejszej szansy nie mógł sobie wyobrazić. Po czymś takim udawać, że jest się niewiadomo kim i pokazywać takie gesty jest po prostu głupie.
4
RavenGDA
RavenGDA
8 listopada 2021, 21:17
ojej "mega minus" od ciebie napewno Tifosi się przejęli i zrobiło im się przykro XD
8
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
8 listopada 2021, 21:42
Sieri
Dlatego całą religię świata powinno się zdelegalizować... Praktycznie nigdy nic dobrego z tego nie wychodzi...

RavenGDA
A przez twój komentarz teraz mi się zrobiło smutno :-(
Edytowano dnia: 8 listopada 2021, 21:44
1
Sieri
Sieri
8 listopada 2021, 21:55
Snajper - to musiało by calcio nie być :D
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
8 listopada 2021, 22:31
Sieri
Mogłoby być tylko inne. Dlaczego tak rzadko kibicowanie zamiast skupiać się na pozytywach, wspieraniu swoich drużyn i piłkarzy skupia się na negatywnych rzeczach? Obrazić przeciwnika, wyzwać przeciwny klub, jeszcze najlepiej okraść i pobić kibiców przeciwnej drużyny, żeby pokazać swoją "siłę". Nigdy nie potrafię tego zrozumieć...
1
Jago
Jago
8 listopada 2021, 20:39
Ale pocisk xD
5
Majkel69
Majkel69
8 listopada 2021, 20:35
Totalny brak klasy kibiców Milanu. Rozumiem niechęć czy nawet nienawiść do tego gościa a tym samym próby obrażenia go (co nie znaczy, że je pochwalam). Ale wszystko ma swoje granice. Wykorzystywać przeciw komuś, że był zdradzony przez partnerkę? Serio? Żenada. Gdyby się rozwiedli bo to on ją zdradzał to jeszcze bym rozumiał to wypominać. Ale bycie domniemaną ofiarą zdrady? Słabe to.
5
Carlo88
Carlo88
8 listopada 2021, 20:34
Pal licho z tym, że Turas jest małym człowiekiem i "nie warto się nim przejmować". Jak ktoś mi pluje w twarz - nawet gdyby miał to być menel - nie jestem w stanie tego po prostu zignorować. Klasa klasą, ale bydło trzeba ustawiać do poziomu.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
8 listopada 2021, 20:30
Ogólnie może wyjdę na seksistę i patriarchalnego chama, ale dla mnie zostać w związku z kimś, kto doprawia rogi, to nie odwaga, tylko naiwność. :) Chyba że to otwarty związek, to spoko. Ale jeśli partnerzy w ten czy inny sposób deklarowali sobie wierność, to osobę, która zdradza - niezależnie od płci - kopnąć w dupę i heja.
18
uczciwyoszust
uczciwyoszust
8 listopada 2021, 20:36
Jak baba raz poszła w tango, to już zawsze będzie chodzić. Dlatego takim tylko krzyżyk na drogę.
Edytowano dnia: 8 listopada 2021, 20:39
5
Kakariko
Kakariko
8 listopada 2021, 21:34
Prosta zasada: ciało puszczone raz, puszcza się cały czas.
Dlatego celowo uderzono w ten czuły punkt Hakana, bo (jeśli pamiętacie) to on miał straszny zjazd formy gdy ta zdrada miała miejsce, więc liczą na rozdrapanie mu ran.
2
karp_fso
karp_fso
8 listopada 2021, 21:42
To prawda i to niezależnie od płci.
0
mmielczar123
8 listopada 2021, 20:17
Ja rozumiem, gdyby takie coś zrobił Calabria, Theo, Tomori albo Tonali, ale typ jest tak słaby, że nie warto zawracać nim sobie głowy.
4
Diavo
Diavo
8 listopada 2021, 20:12
Haha właśnie to chciałem napisać ,widziałem ten transparent i tłumaczyłem go na google xd
3
kusniak_22
kusniak_22
8 listopada 2021, 20:08
Pięknie !
15
robert150695
robert150695
8 listopada 2021, 20:13
A tam pięknie, dla mnie mega słabe. Życia prywatnego ze sportowym/zawodowym nie powinno się łączyć. Jest z niego menda i tyle, sam bym gwizdał na niego przez 95 minut, ale mieszanie rodziny to przesada.
6
TR3V0R
TR3V0R
8 listopada 2021, 20:15
Żadna przesada. Sam sobie na to zasłużył swoim zachowaniem wobec i kibiców i klubu, który zawsze go wspierał i stawiał na niego mimo tego że grał jak totalny paralityk
19
kusniak_22
kusniak_22
8 listopada 2021, 20:19
Żenadą jest dla mnie oplucie klubu, który dał mu się jakkolwiek wybić i dawał milion szans na łapanie formy. Po co była ta prowokacja z jego strony ? Co chciał pokazać, że jest lepszy i Milan ma czego żałować, że nie dał mu podwyżki ? Sprzedał się za pół miliona, ja do niego i Donarrummy szacunku nie mam.
26
Fushnikov
Fushnikov
8 listopada 2021, 20:27
Dobrze ze kibiców nie uciszał jak 3 lata kopał się po czole za 12mln € wtedy to nie xD
Co za faja. Jeszcze podjarany bo karnego strzeli hahah xD szkoda że z akcji jak zwykle nic nie siadało.
2
DragonAC
DragonAC
8 listopada 2021, 20:27
wydziera z rak Martineza piłkę bo on chce strzelić gola i dopiec nam. to jest słabe, kawał dziada i nic więcej. niech wie co o nim myśl.
1
Tairens
Tairens
8 listopada 2021, 21:21
Przede wszystkim kibice pija tez do tego, ze Hakan wtedy kopal sie po czole jak mial te klopoty, a gral u nas. Klub mu wtedy pomogl i nie odsunal go. Tak jak powiedzialem kiedys. Maly czlowiek po prostu.
2
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się