SCUDETTO


Di Marzio: "To Milan zaskoczył Donnarummę. W poniedziałek po Bergamo Gigio przedłużyłby umowę"

14 listopada 2021, 20:48, cinassek Aktualności
Di Marzio:

Znany dziennikarz Gianluca Di Marzio przy okazji promocji drugiego wydania swojej książki porozmawiał z Carlo Pellegattim, przedstawiając nieco bardziej szczegółowo niezbyt znane wcześniej kulisy głośnego odejścia Gianluigiego Donnarummy z Milanu: "Nie wiem, ilu kibiców Milanu to pamięta, ale Donnarumma po meczu w Bergamo płakał, bo już wiedział, że to jego ostatni mecz w klubie. W dniach poprzedzających to spotkanie już mu zapowiedziano, że kupiono nowego bramkarza. To była decyzja Milanu, żeby nie czekać. Donnarumma chciał meć pewność awansu do Ligi Mistrzów, bo pragnął w niej grać. Milan nie mógł jednak czekać, ponieważ istniało ryzyko utraty Maignana z powodu włączenia się do walki o niego Romy [zainteresowanie rzymian kilka tygodni temu potwierdził w wywiadzie sam Mike Maignan - red.]. To Milan zaskoczył Donnarummę, pozyskał Maignana wcześniej. Według mnie jeśli Gigio zostałby zaproszony do siedziby klubu w poniedziałek po meczu w Bergamo, to podpisałby kontrakt z Milanem".



119 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jasiom22
jasiom22
14 listopada 2021, 21:52
Aha, czekał do konca kontraktu niby po co? Tylko i wyłacznie po to zeby negocjować wyższy kontrakt , wincej hajsu. Milan dał mu oferte max, poł roku wczesniej. Tak jak teraz Kessie, leżała na stole, może kazdego dnia na treningu zagadac Maldiniego, "a dobra podpisuje". Nie podpisał jak miał szanse to czas minał, ze niby Milan miałbyc bez bramkarZa i się urzerać z Riolà cale wakacje, w głowach im się wszystkim poprzewracało. Nie to nie, graj do konca, podpisuj albo czesc. Kessie , Romagnoli... każdy następny... niestety.. i rownoczesnie na szczęście. "Podpisałby" wg. Xxx. Niezly nius faktycznie...
Edytowano dnia: 14 listopada 2021, 21:55
3
xpw99
xpw99
14 listopada 2021, 22:13
Tylko tak by podpisał wcześniej a jakby nie było LM to co? Byłby „uwięziony” tą umową
0
jasiom22
jasiom22
14 listopada 2021, 22:48
faktycznie biedny... :-D uwięziony za 6,5 mln euro... podobnie jak Kessie dziś, w końcu nie wiadomo czy Milan wróci do LM...
3
Diavo
Diavo
14 listopada 2021, 21:49
Co z tego skoro chcialby minimum 10 mln..
Edytowano dnia: 14 listopada 2021, 21:49
7
muamba_kabumba
muamba_kabumba
14 listopada 2021, 21:49
Podpisaliby i za 2 lata zabawa od nowa. Talent fenomenalny, ale przeszarżował wraz z Raiolą.
5
Milanboy
Milanboy
14 listopada 2021, 21:39
Jeśli to prawda to bardzo szkoda. Sorki ale dla mnie Gigio był tutaj genialny i wielokrotnie tej drużynie indywidualnie ratował wręcz dupe.

Jesli miałby wrócić to z przyjemnością go powitam bo jednak to wychowanek i gość który nie robił takiego kwasu po odejściu jak Loca czy Hakan.
2
jasiom22
jasiom22
14 listopada 2021, 21:46
Ale on i bez żenujących komentarzy wystawiał nas na pośmiewisko. To nawet gorzej, bo to takie śliskie i obłudne zachowanie. Poza tym Tatarusanu pokazuje, że nie trzeba wybitnego bramkarza w świetnej drużynie. Już w 2017 trzeba było mu zapakować walizkę.
Ze wszystkich odejść, jego najmniej brakuje.
Edytowano dnia: 14 listopada 2021, 21:47
18
jasiom22
jasiom22
14 listopada 2021, 22:01
Ja uwielbiałem i dalej uwielbiam styl gry Locatellego. Ale szczerze to żadnego z nich nie chciałbym juz w Milanie.

Jedyny sensowny powrot to Pato za darmo mogłby uzupełnic kadrę, gdyby dalej grał. (Na prawe skrzydło i za rozsadnym kontraktem) ... reszta sama sie skreslała kolejno swoim zachowaniem.

Mega ubolewam nad tym ale Kessie tez.. krzys na droge. Mega go lubie i uwazam za w formie jest najsilniejszym pomocnikiem w Milanie, ale niesety.: odejdzie im dalej tym lepiej... ktos w komentarzach napisal: zeby zaoferowaf go za 15mln Newcastle w styczniu. To byloby rozsadne posuniecie, dostałbyn kontrakt godny psg czy tam premiership a klub moglby kilkanascie melo odpisac. SZkoda, ale nic tu po nim jak nie chce podpisac oferty i tak wysokiej relatywnie wobec innych nie gorszych.
0
Milanboy
Milanboy
14 listopada 2021, 23:02
Miszcz - Nieprawda. Właśnie Euro pokazało, że potrzeba jednak świetnego bramkarza aby osiągnąć sukces czy pokazywala lm z Liverpoolem, Bayernem i Realem Madryt. Bramkarz wielkiej klasy to jest jedna z podstaw sukcesu w świetnej drużynie, zresztą to potwierdził Buffon przez lata.

Nie wiem o czym ty mówisz albo mało siedzisz w obecnej piłce nożnej i śledzisz wyłącznie AC Milan bo prędzej czy później Milan będzie potrzebował Maignana, czyli świetnego bramkarza który da coś ekstra.
0
Milanboy
Milanboy
14 listopada 2021, 23:07
Valdes to był top faktycznie.

Dida rezerwowy w reprezentacji.
Buffon to miał takie momenty w karierze, że nawet rękawic nie musiał zakładać.

A Polska zawsze miała świetnych bramkarzy, ale jakoś dziwnie bez sukcesów.
3
Milanboy
Milanboy
14 listopada 2021, 23:28
Miszcz - Wow, a reszta? Cassilas, Neuer, Oblak bądź co bądź De Gea w formie podtrzymywał dłużej Manchester United. A jednak ten Buffon był i sukcesy były duże i miał w nie wkład niemały. Co z tego, że rezerwowy w reprezentacji jak w Milanie był kapitalny i też w dużej mierze miał wkład w sukcesy tego klubu.

Ter Stegen tez dobry przykład, w końcu to on niejednokrotnie ratował dupsko Barcelonie.

Sorry ale po prostu piszesz nieprawdę bo bez świetnego bramkarza zespół ma zdecydowanie mniejsze szanse na sukcesy co zresztą pokazała Chelsea zatrudniając Mendyego i mając wcześniej Cortouisa. Można nadal wymieniac i wymieniać.

Śmieszny jest ten argument reprezentacji Polski bo Polska to nie jest świetna reprezentacja a jednak chyba rozmawiamy o świetnych ekipach a nie co najwyżej dobrych tak? %
Edytowano dnia: 14 listopada 2021, 23:30
0
Milanboy
Milanboy
14 listopada 2021, 23:50
Ja nie pisze, że bramkarz nie jest potrzebny, tylko że nie jest konieczny zawsze by świetna ekipa wygrywała.
A Ty podajesz przykłady jakiegoś De Gei czy Stegena. Co oni przepraszam wygrali?

Starczy solidny bramkarz i taka jest prawda. Świetny jest bonusem.
Czy Milan miałby więcej punktów teraz z Gigio?
Juve by nie wygrało tyle razy ligi bez Buffona?
Neuer był w ogóle Bayernowi potrzebny? Tam tyle czasu rezerwowy ogarniał.

I czemu jest tak, że zazwyczaj drugi bramkarz to co co najmniej poziom niżej od pierwszego?
2
Gol
Gol
15 listopada 2021, 01:49
Uważam, że akurat jeżeli chodzi o bramkę to faktycznie, nie ma powodu, aby nie topowy klub, posiadał topowego zawodnika na tej pozycji, jeżeli na pozostałych pozycjach nie ma się klasowych, dobrze opłaconych, zawodników.
Natomiast marginalizowanie, też nie jest właściwie, w końcu nie tak dawno, bo w 2018 roku, boleśnie przekonał się o tym Liverpool, gdzie w Finale LM Karius, nie wytrzymał presji spotkania i popełnił dwa dziecinne błędy, które pozbawiły ich szans na zwycięstwo. Bramkarz jest to ważna pozycja, natomiast z racji tego, że nie kreuje on gry, ani nie strzela bramek, to można faktycznie powiedzieć, że nie ma aż tak dużego wpływu na wygląd gry danej drużyny, przy czym nie umniejszałbym również jego roli w choćby organizacji gry defensywnej. Ciekawym przykładem jest Arsenal, polecam poczytać ;)

Miszcz - Stegen wygrał LM, 4x La Ligę, 5x Puchar Króla 2x Superpuchar Hiszpanii i KMŚ.

De Gea wygrał PL, Puchar Anglii i 2x Ligę Europy.

Nie wiem, czy jako fani klubu, który przez ostatnie 10 lat wygrał 1x Scudetto i 2x Superpuchar, możemy zadawać pytania "A co oni wygrali" komukolwiek, no może z wyjątkiem Tottenhamu, chociaż tam jak na złość broni aktualny Mistrz Świata.
Edytowano dnia: 15 listopada 2021, 01:56
2
Milanboy
Milanboy
15 listopada 2021, 06:02
Miszcz - Ogarniał? Ty oglądałeś co odwalał Ulreich czy nie w Bayernie? Bayern wręcz chyba błagał o zdrowego Manuela i liga mistrzów pokazywala, że tak był potrzebny bo ze zdrowym Neuerem Bayern wygrał lm gdzie tego brakowało od naprawdę długiego czasu. Tak jak napisał też Gol, Liverpool przekonał się naprawdę boleśnie co to znaczy brak porządnego bramkarza w 2018 roku i to nie tylko w finale czy także właśnie Bayern bez Neuera gdy nieszczęśliwie łapał urazy oraz Chelsea posiadając Kepe.

No Ten Ter Stegen tak mało zdobył, że hej, w końcu tam kilka mistrzostw La Liga, Liga Mistrzów czy Puchary Króla nie znaczą jakoś wiele.

Ewidentna marginalizacja roli jak bramkarz właściwie nie wiem po co bo futboll pokazuje z gola odwrotną sytuację.

Gol- No ja wiem, obecnie bramkarz jest ważny nawet w kontekście kreacji czego właśnie dobrym przykładem jesr Mats czy takowy Neuer ale wiem do czego zmierzasz choć spójrzmy na większość topowych klubów, oni posiadają właściwie świetnych bramkarzy. Trudno mi znaleźć z topowych klubów bramkarza najwyżej solidnego, może Lloris? Ale z dwojga złego ma Lige Narodów do której się mocno przyczynił w finale (oglądałem ten mecz) i ma mundial który no miał udany i jednak miał finał z Tottenhamem Champions league gdzie też no robił robotę.
Edytowano dnia: 15 listopada 2021, 06:06
1
Milanboy
Milanboy
15 listopada 2021, 07:05
Przecież Karius nie był nawet dobry, a pisze że potrzebny jest minimum solidny. Czyli taki Dida do 2007 lub Abbiatti.
Z tym Stegenem to coś posrałem, bo myślałem że krócej gra w Barcie. Wybaczcie.
Puchary drugiej kategorii De Gei sobie darujmy, pisałem tylko o najwyższych trofeach. Zresztą on w reprezentacji dał ciała.

Zdanie podtrzymuje. Wybitny bramkarz nie jest potrzebny, a już na pewno taki co robi z klubu pośmiewisko i żąda ponad 10 mln za grę mając wciąż braki.
Tacy solidni bramkarze często potrafią w obliczu finałów wejść na wyżyny(jak Dudek).
Edytowano dnia: 15 listopada 2021, 07:07
1
Milanboy
Milanboy
15 listopada 2021, 08:29
Podobnie zresztą uważam w kwestii trenera i jak dla mnie to tylko kwestia do ustalenia jak duży wkład jest potrzebny do sukcesu. Świetnie zbudowana drużyna nie potrzebuje wybitnego trenera. Wystarczy po prostu odpowiedni i solidny człowiek na swoim miejscu.
Tak samo jest z bramkarze.
Wszystko ponad to to bonus, który oczywiście pomaga, ale nie jest NIEZBĘDNY. Co ci z najlepszego bramkarza świata, jak obrona to sito, pomoc drewniana, a atak wysterylizowany. Ani mega trener ani mega bramkarz nic tu nie zdziałają. Może jakiś mizerny puchar krajowy czy innej piątej kategorii, nic więcej :)
0
Milanboy
Milanboy
15 listopada 2021, 10:18
Miszcz - Tylko Didy solidnym bramkarzem nie można nazwać bo jednak przez lata był świetny w Milanie i jednak zagrał te blisko 90 meczy w kadrze Brazylii A to bardzo dużo mając konkurencję w postaci Julio Cesara. Dida zresztą jest wymieniany w kontekście najlepszych w historii bramkarzy. Abiatti był solidny ale to i tak koniec końców był rezerwowy w AC Milan.

Nie twierdzę, że potrzeba wybitnego ale też nje solidnego, bo piłka nożna dobitnie pokazuje jak to wygląda w większości przypadków, bramkarz musi być bardzo dobry jeśli nie świetny aby osiągać więcej sukcesów. Co Do Gigio, tutaj należy winić zarząd z 2017 roku który poszedł na noże z Raiolą gdzie pensja Gigio wzrosła wręcz niebotycznie i także za brak reakcji już na początku jego grania, spójrzmy na Barcę która już działa w sprawie takiego Gaviego a Milan dopiero po drugim sezonie zaczął coś robić i doszli do niebotycznej podwyżki choć mi te pieniądze nie przeszkadzają bo to nie jest mój interes. Czy zasłużył na 10? Nie wiem, moim zdaniem w Milanie był genialny i mankamenty jakieś tam ma(który bramkarz nie ma) ale punktów uratował nam mnóstwo i trzeba przyznać, że mało jaki bramkarz może popisać sie taką zdolnością przewidywania akcji rywala czy obroną rzutów karnych jak on a nagroda za najlepszego bramkarza w euro nie wzięła się znikąd.

Trener to inna bajka, przede wszystkim trener nie gra na placu gry i zadaniem trenera jest dobranie odpowiedniej taktyki pod graczy a to zrobił Pioli i także stworzenie kolektywu a co jednak innego bramkarz.
0
Gol
Gol
15 listopada 2021, 12:16
Miszcz - Ciężko ocenić czy Karius nie był solidny, po finale rozsypał się przede wszystkim psychicznie i już się nie potrafił pozbierać.
Do jednak finału wygrywał rywalizację z Mignoletem, którego uważam za solidnego bramkarza. Fakt, faktem zdarzały mu się błędy, jednak wówczas miał 23 lata, także jeszcze był bramkarzem, młodym no i siłą rzeczy te błędy popełniać musiał. Ale nikt się nie spodziewał takiego katastrofalnego występu z Realem w Finale. Na pewno, nie powiedziałbym np. że taki Tatarusanu jest bramkarzem lepszym od Mignoleta czy Kariusa do tego feralnego finału.

Ja się w tej kwestii bramkarza z Tobą zgadzam, Milanowi nie jest potrzebny bramkarz z topu który będzie zarabiał 10 mln euro i obciążał budżet, gdzie na prawym skrzydle gra wahadłowy z bardzo małym pojęciem o ofensywie, bo mamy bardziej pilniejsze wydatki. Jest dwójka solidnych bramkarzy która nam spokojnie na obecne cele rywalizacyjne wystarczy i zarabiają we dwójkę połowę tego co zarabiałby Donnarumma po podpisaniu nowej kontraktu, no a z całą pewnością Gigo nie dałby nam 2 razy więcej od Mike czy Cypriana. Co do Dudka, to akurat ja zawsze miałem wobec niego mieszane uczucia. Facet potrafił zagrać super spotkania, a za chwilę wpuszczał babola pomiędzy nogami i tak było przez większość jego kariery. Naprawdę dobre spotkania przeplatał takimi naprawdę słabymi i wydaje mi się, że to + wiek zadecydowało, że Rafa Benitez mu w 2005 roku podziękował.

Milanboy - Jak masz topowych zawodników na każdą pozycję, którzy są zgrani, tworzą trzon drużyny i mają kontrakty które pozwalają się nie przejmować ich ewentualnym odejściem, to możesz budżet przeznaczyć na pogłębianie rezerw czy właśnie bramkarza z głośnym nazwiskiem który potrafi bronić i w dodatku będzie również fajnie się sprzedawał marketingowo.
2
14 listopada 2021, 21:38
A to takie ciężkie było zaniechać tej żenującej szopki, podpisać rok wcześniej z klauzulą lub dżentelmeńską umową o sprzedaży w razie braku awansu do LM?

Od wielu tygodni włoskie media i eksperci głaszczą tego Gigio po główce. Żenujący kabaret. Że Di Marzio gra w tym rolę, to w ogóle mnie nie dziwi :)
30
PanPrzemus313
PanPrzemus313
14 listopada 2021, 21:53
Nie bawiąc się w dżentelmeńskie umowy bo mógłby się bać że skończy jak Kane w Spurs to klauzula odejścia w przypadku braku LM i po sprawie

A ci przeciągają w cholere negocjacje do samego końca żądają absurdalnych kwot i jeszcze chcieliby robić z siebie ofiary
1
jasiom22
jasiom22
15 listopada 2021, 01:14
dokładnie, ale w sumie nawet chyba były próby wpisania "minimum release fee" tylko ogólnie, i Riola nie chciał. A faktycznie można było to załatwić dopisem w przypadku braku awansu do LM, to minimum release fee wychodzi tyle i tyle, czytaj mało. - To samo powinni zasugerować Kessiemu, choć on chyba nie udaje że chodzi o LM, tylko poprostu chce kasy. Bo też wiadomo że PSG daje kontrakt 8 mln tylko dlatego że może sobie na to pozwolić nie wydając grosza za opłatę za transfer, i to własnie na tym Riola i inni agneci żerują ostanimi czasy.

Milion razy łatwiej wydusić/"wynegocjować" więcej kasy w ramach licytacji wolnego zawodnika, beż żadnych sum odstępnego, już to kiedyś pisałem że ten paradkos jest spowodowany przepisami UEFA, krótkich kontraktów. Żeby nie było "uwięzonych" niezadowolonych zawodników ani klubów kokosa itp, w dodatku UEFiE to na ręke, jak nie ma wysokich kwot odstępnego tylko są przejscia za darmo. No tylko zapomnieli o tym, że klubach w tym równaniu, zapomnieli kogo doją... zapomnieli że to może prowadzić strat, do tego stopnia że chcą super ligę tworzyć zeby przestać być dojonym przez UEFĘ.
Edytowano dnia: 15 listopada 2021, 01:18
0
ACstach
ACstach
14 listopada 2021, 21:30
No ale to znowu ktoś do nas dzwoni z tym Gigio.
1
Sagittarius18
Sagittarius18
14 listopada 2021, 21:28
Jak chce Gigio wrócić, to przecież powinien wprost powiedzieć. Tatarusanu już młodszy nie będzie, więc nowy zamiennik zawsze się przyda.
3
jasiom22
jasiom22
14 listopada 2021, 21:47
Nie potrzebujemy bramkarza nr 3 po tym jak przyszedł Mirante.
1
Gianni Rivera
14 listopada 2021, 21:21
Ja tam się cieszę, że jednak nie podpisaliśmy. Mamy bramkarza o podobnej klasie za kilkukrotnie niższą pensję. I brak regularnych szopek z przedłużaniem kontraktu, jakie odwalał Raiola. Gigio miał możliwość pobicia wszelkich rekordów Milanu i Serie A, jeśli chodzi o występy. Mógł być legendą klubu i ligi. A jest zwyczajnym bramkarzem walczącym o skład w szóstej lidze Europy. Bywa i tak.
13
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
14 listopada 2021, 21:25
No dokładnie, czasami odwala coś w łeb, Milan dawał mu 8 mln czy nawet jakby mu dał 6 mln euro to źle? Podpisałby na 5 lat i do końca życia nie musiałby nic robić.. rodzina na miejscu dziołcha na miejscu, opcja zostania legenda klubu pewny 1 skład wszystko mało.. to niech teraz gra sobie z najemnikami a PSG jak co roku i tak jakiś Bayern albo inne Chelsea wyjaśni w LM
1
Starosta
Starosta
14 listopada 2021, 21:19
Pitolenie. A teraz Donnarumma marudzi w wywiadach ze grzeje ławę, że przegrywa rywalizację z Navasem i mu się to nie podoba. Chciał kasy no to ma. Nikt mu nie zagwarantuje w PSG miejsca w składzie tak jak to miał w Milanie. Traz wychodza takie kwiatki jak w ostatnim meczu Italiii ze Szwajcarią gdzie jeden jego błąd przez brak ogrania mógł kosztować Włochów utratę bramki. Chytry dwa razy taci. Bardzo dobrze mu tak.
5
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
14 listopada 2021, 21:15
No i nawet gdyby Milan go podpisał, to po co? Za 2 lata byłaby co roczna szopka z Mino i nim że znowu chce odejść, teksty że on zasługuje by grać o każde trofea i że 8 mln to jednak za mało i by chciał teraz 12 mln jeszcze na 3 lata żeby znowu za rok czy dwa chcieć jeszcze więcej.. bez sensu, Dobrze się stało. mamy nie gorszego bramkarza jakim jest Mike i nawet taki niepozorny Tatarata pokazuje że pozycja bramkarza jeżeli zespoł jest zwarty i zgrany wcale nie jest aż tak ważna i da się ją zastąpić z mniejszym lub większym skutkiem.
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
14 listopada 2021, 21:11
"Pazerny dwa razy traci". Tak bardzo się cieszę że Dolarka już nie ma.
Edytowano dnia: 14 listopada 2021, 21:13
6
Nanti
Nanti
14 listopada 2021, 21:06
Bardzo dobrze na tym wszystkim wyszliśmy. Darliby z nas hajs przez kolejne lata, na koniec i tak by tu kariery nie skończył z takim agentem.
0
Cisek666
Cisek666
14 listopada 2021, 21:04
Taaaaa.... Jasne.... Cały rok zwlekał z podpisem,gruby robił podchody w innych klubach sondując ile może wyciągnąć dla siebie i nagle.... Chciał podpisać kontrakt w poniedziałek... A mógł to zrobić przed meczem. Takie pitolenie... Jak mu tak zależało na grze w Milanie to mógł podpisać za niższą stawkę o zostać (nawet jak już wiedział, że Mike jest u nas). Zawsze można było wypożyczyć Mike do innego klubu.
0
karp_fso
karp_fso
14 listopada 2021, 21:01
Nawet jeśli, to po co było wodzić klub za nos? Chcieliście wydymać Freda... Koniec końców dobrze wyszło, bo nie mamy komina płacowego. Oczywiście szkoda, że Donnarumma nie jest piłkarzem Milanu, bo to jednak wielki talent bramkarski, ale na takich warunkach, jakie żądał Raiola, to nie ma o czym gadać.
Edytowano dnia: 14 listopada 2021, 21:02
0
Umberto
Umberto
14 listopada 2021, 21:00
Chyba Gigio chce wrócić
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
14 listopada 2021, 21:20
Podawać bidony i ręczniki.
1
szyka
szyka
14 listopada 2021, 20:58
Srata tata pierdololo
Prędzej raiola opłacił di marzio, by ocieplić pr gigio
3
grayman88
grayman88
14 listopada 2021, 20:58
Z jednej strony rozumiem że piłkarz chce grać w lidze mistrzów. Z drugiej pensja była zaporowa.
2
Kakariko
Kakariko
15 listopada 2021, 08:27
A ja nie rozumiem, bo mógł podpisać kontrakt z "no champions league release fee" czyli wpisać niską klauzulę odejścia w razie braku kwalifikacji do LM.
Teraz ma swoją wymarzoną kasę ale chyba nie pozycję i fanów o jakich marzył.
I bardzo k...urcze dobrze :-D
1
grayman88
grayman88
15 listopada 2021, 10:11
Też prawda. Nie pomyślałem
0
patoo_07
patoo_07
14 listopada 2021, 20:57
A teraz płacze w wywiadach, że on to nie jest przywyczajony do rywalizacji o skład i mu się to nie podoba i sytuacja musi zostać rozwiązana :D
5
Shevc
Shevc
14 listopada 2021, 21:20
I zostanie rozwiązana. Usadzą go na ławie na stałe :D
1
marunio
marunio
14 listopada 2021, 20:52
jeju jaki biedny
9
100f
100f
14 listopada 2021, 20:50
Miał tysiąc okazji, żeby przedłużyć kontrakt.
22
mmielczar123
mmielczar123
14 listopada 2021, 20:49
Tak, tak, a ja jestem święty Mikołaj XD
8
Vol'jin
Vol'jin
14 listopada 2021, 20:49
Próba wybielania Gigio xD
10
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się