SCUDETTO


LGdS: Milan znalazł następcę Kessiego. Rossoneri chcą Renato Sanchesa

15 listopada 2021, 10:09, cinassek Aktualności
LGdS: Milan znalazł następcę Kessiego. Rossoneri chcą Renato Sanchesa

Jak podaje La Gazzetta dello Sport, Milan wie już, kim chce zastąpić Francka Kessiego, który najprawdopodobniej pożegna się z klubem po zakończeniu obecnego sezonu. Rossoneri myślą o pozyskaniu Renato Sanchesa. Pomocnik robił furorę już przed laty, ale wówczas nie wyszło mu w Bayernie Monachium. Obecnie ustabilizował swoją formę i stanowi ważny punkt Lille. Kontrakt Portugalczyka z mistrzami Francji obowiązuje do połowy 2023 roku, a rossoneri mają z klubem dobre relacje - przeprowadzili z nim niedawno transfer choćby Mike'a Maignana. Na Sanchesa są także inni chętni, we Włoszech to Roma i Juventus. Milan jednak, który myślał o sprowadzeniu tego zawodnika już lata temu, zamierza poważnie powalczyć o podpis 24-latka.



108 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Vol'jin
16 listopada 2021, 15:28
Sanches ma 5,5 mln pensji, ale brutto ponoć. To zmienia postać rzeczy
0
Szulaj22
Szulaj22
16 listopada 2021, 01:48
Wielkie tak na serie a to byłby mega dzik.
0
Adamek189
Adamek189
15 listopada 2021, 23:17
To jest opcja pozytywna. Więcej kreacji z przodu kosztem delikatnego spadku poziomu defensywy. Przy obecnym Milanie to może wypalić :)
0
jasiom22
jasiom22
15 listopada 2021, 23:16
Takie porównanie: https://ibb.co/cJmQxFm
0
TwojaStara
TwojaStara
15 listopada 2021, 23:24
no Sanches jest bardziej ofensywnym piłkarzem, to chyba wszyscy wiedzą.
1
jasiom22
jasiom22
16 listopada 2021, 02:04
Tak, ale widać tu do jakiego stopnia. Mega mi się podoba ten pomysł, tylko za ile? w teorii mogłby grać wszędzie w pomocy.
0
jasiom22
jasiom22
15 listopada 2021, 22:58
Dawać go! już w styczniu, jaknajbardziej za.
0
Bigi30
Bigi30
15 listopada 2021, 21:42
Sanchez to pozadny gracz jak ktoś nim gardzi to jest śmieszny
1
Paolo03
Paolo03
15 listopada 2021, 21:24
Renato jak dla mnie to super opcja za Kessiego. Da na pewno wiele więcej korzyści z przodu niż Kessie. Bronić bramki również potrafi wiec przy Tonallim czy Benku może się sprawdzić.
2
PaoloACM
PaoloACM
15 listopada 2021, 19:27
To prawda co niektórzy piszą że to inny typ zawodnika niż Kessie i nie do końca nadaje się na zamiennika Franka. Jednak ja przywitałbym go z otwartymi ramionami. To piłkarz który ma mnóstwo jakości i robi różnicę a takich nam potrzeba żeby wskoczyć poziom wyżej. Zrobił świetne wrażenie jak grał przeciw nam rok temu w LE i to głównie dzięki niemu Lille nas zlało. Za Kessiego może się znaleźć inny piłkarz. Pożegnałbym też zdecydowanie Bakayoko.
1
Seca
Seca
15 listopada 2021, 20:22
Niezgadzam sie, wlasnie to bardzo podobny typ do Kessie, typ biegacza. Niezmordowany, biega od pola karnego do pola karnego, uderza mocno na bramke przeciwnika, walczy o kazda pilke.
Jest to zupelnie inny typ niz Tonali ktory potrafi regulowac gre, rozegrac.
1
PaoloACM
PaoloACM
15 listopada 2021, 23:43
No nie wiem, specjalnością Kessiego jest bieganie i destrukcja, Renato poza tym ze tez jest b2b to o wiele więcej i lepiej kreuje akcje ofensywne dla kolegów czego nie można raczej o Franku powiedzieć. Jeśli miałbym go do kogoś porównać to do Barelli, na pewno nie do Kessiego.
1
milanista1988
milanista1988
15 listopada 2021, 19:26
Nie ten typ zawodnika jeśli za Prezesa.
0
pazioni
Moderator pazioni
15 listopada 2021, 18:53
Najważniejsze , że z Leao się dogadają.
0
cbvirus
cbvirus
15 listopada 2021, 18:52
Na miejscu Milanu nie nabierałbym się znowu na Renato. Gość w Bayernie już pokazał, że on i wielkie kluby to jednak chyba nienajlepsze połączenie
0
Piotrek1899
Piotrek1899
15 listopada 2021, 19:02
Ile lat temu to było?
0
pazioni
Moderator pazioni
15 listopada 2021, 21:09
W Milanie na pewno odpali.
0
Deus
Deus
15 listopada 2021, 18:27
Renato to typowy btb - my totalnie nie mamy tej pozycji i nie zanosi się na to, że będziemy mieli. Bennacer/Tonali potrzebują partnera od czarnej roboty i tu wchodzi Kamara cały na czarno.
0
rk140685
rk140685
15 listopada 2021, 17:56
Byloby fainie wziac jego i Kamare za darmo. Wtedy poziom naszej linii pomocy wskoczylby na poziom drugiej linii Interu,ktory dzis ma zdecydowanie najlepsza pomoc w Italii. Bennacer,Tonali,Sanchez,Bakayoko,Adli i Kamara ale to bylaby ekipa na papierze.
0
daro12555
daro12555
15 listopada 2021, 18:03
To była by najlepsza pomoc w Itali ale Sanchez by koło 30 mln kosztował a gdzie nowy napastnik i potrzebny byłby trequisty mogący grać na prawej stronie lub odwrotnie.
0
banan1899
banan1899
15 listopada 2021, 17:52
O tak! Czytają w moich myślach! Ewentualnie Phillips z Leeds...!
0
daro12555
daro12555
15 listopada 2021, 17:31
Świetny pomocnik ale grając w obecnej taktyce wolałbym Kamare .Sanchez mi pasuje do Juve ,a Zakaria do Romy .Seria A musi się wzmacniać .
1
boro215
boro215
15 listopada 2021, 17:28
Może jest dojrzalszy niż kiedy kupował go Bayern, ale nie byłbym taki pewien tego transferu. Ewentualnie wypożyczenie z opcją wykupu bo może się odbić jak w Bundeslidze i Premier League.

A tak dodatkowo...zostaniemy z Sandro, Benkiem, Kruniciem, Baką, do zespołu po sezonie wchodzi Adli, wraca z wypożyczenia (udanego do tej pory) Pobega, który wydaje mi się zasługuje na szansę. Pomocą mamy się jak wybronić tu trzeba prawego skrzydłowego i napadziora, bo Ibra raczej zapowiada sie na emeryturkę (wnioskuje się jego ostatnią tonacją w wywiadach), Giroud bedzie miał 36 lat a Pellegri nawet nie ma czego tu szukać, a i w końcu pozytywne oceny zbiera na wypozyczeniu Colombo. Dlatego myślę że to zwykła zapchajdziura La Gazzetty żeby rozkładówkę domknąć.
Edytowano dnia: 15 listopada 2021, 17:38
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
15 listopada 2021, 17:12
Czy to czasami nie on nam strzelił bramkę na Euro? To był ten mecz gdzie Błaszczykowski nie trafił karnego?
1
nadgnity
nadgnity
15 listopada 2021, 18:59
Tak jest
0
Cisek666
Cisek666
15 listopada 2021, 19:02
To on, ten sam. W meczu w którym bramkarz Portugalii przed strzałem Błaszczykowskiego wyszedł z metr do przodu a sędzia prze bramce w tym czasie chyba ciął komara.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
15 listopada 2021, 16:58
No, to byłby hit ;)
0
Ohakster'
Ohakster'
15 listopada 2021, 16:38
Jak najbardziej, jestem ogromnym fanem jego talentu. Taki transfer z miejsca podnosi naszą pomoc do najlepszej w Serie A. Oby tylko kontuzje omijały.
0
stary_boss
stary_boss
15 listopada 2021, 16:20
I bardzo dobrze powtarza się sytuacja z bramkarzem, nie chcesz bierzemy kogoś innego tyle w tym temacie
1
groszek
groszek
15 listopada 2021, 16:12
Technicznie chyba lepszy od Kessiego. Tylko jak on teraz zarabia 5 mln to ile miałby u nas ?
0
Szulaj22
Szulaj22
16 listopada 2021, 01:45
Zarabia 2,4mln £ to raz i dwa w Lille nie ma szans na takie zarobki jak u nas górna granica.
0
Tanger
Tanger
15 listopada 2021, 16:06
Ciekawe czy Milan interesuje się jeszcze Cheickiem Doucoure z Lens. Swego czasu pojawiały się doniesienia, że obserwują tego zawodnika. Lens świetnie zaczęło sezon, a Doucoure razem z Fofaną stanowią duet podstawowych ŚP. Malijczyk jest skuteczny w odbiorze, posiada niezły drybling i potrafi pociągnąć z piłką przy nodze. Podania też raczej są jego mocną stroną. Biorąc pod uwagę, że gra w Lens, to problemem nie powinna być kwestia zarobków. Obstawiam, że nie kosztowałby też tyle, co zawodnicy z bardziej medialnymi nazwiskami, tacy jak Sanches.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
15 listopada 2021, 16:02
Jakoś tak bywało że ci zawodnicy o których mówi się w kontekście dołączenia do ACM z dużym wyprzedzeniem koniec końców nie trafiają do Nas. Ale francuski klub jest trochę taką satelitą Milanu i wiadomo że z nimi deal jest do zrobienia, poczekamy zobaczymy... Nie będę narzekał jeśli do nas dołączy.
2
Sieri
Sieri
15 listopada 2021, 15:41
Lille kupiło go za 20 mln wiec za 30 mln pewnie go nam sprzedadzą. Transfer dobry byłby, zawodnik z doświadczeniem mimo młodego wieku.
Edytowano dnia: 15 listopada 2021, 15:41
0
adamos
adamos
15 listopada 2021, 15:38
chyba pismakowa bzdura... bo przecież zabezpieczyliśmy się i już klepnęliśmy Adliego... drugie co to Pobega ma zostać u Nas. Po nam 5-6 pomocnik i to za grube miliony? Bo tez nie wiemy czy Bakayoko nie wykupimy.
0
paweł_piotr
paweł_piotr
15 listopada 2021, 15:48
Bakajoko chyba na rok jeszcze wypo zostaje. No i nie był bym taki pewny pozostania Benka. Może dlatego szukają więcej nazwisk.
1
MrCostacurta
MrCostacurta
15 listopada 2021, 15:19
Wczoraj jedyny z Portugali który coś pokazał.
0
LunaS
LunaS
15 listopada 2021, 18:30
A i tak grają w barażach :P
0
TR3V0R
TR3V0R
15 listopada 2021, 15:09
w stosunku cena/jakość myślę że znalazłoby się paru lepszych wyborów niż Sanches. Miał Portugalczyk fajne wejście w Lille, ale potem przez Bayern i Swansea przygasł. Teraz niby coś tam gra lepiej, ale znowu minusem jest podatność na kontuzje. Wydaje mi się że lepiej byłoby się skupić na takim Kamarze, z którym można już od stycznia rozmawiać. Niby Paolo ma nosa do transferów, ale też parę takich wtop się zdarzyło, jak chociażby ostatnia z Ballo-Toure, który nie wiem czy do primavery by się łapał a co dopiero do pierwszego składu
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
15 listopada 2021, 16:09
Wtopy są nieuniknione byle proporcje były pozytywne a co do Ballo-Toure to za wcześnie by chłopaka skreślić.
1
TR3V0R
TR3V0R
15 listopada 2021, 16:31
owszem nie skreślam, trzymam za niego kciuki jak za każdego naszego, ale oceniam to co widziałem do tej pory. Jak na razie chłopak ewidentnie spóźniony w praktycznie każdej sytuacji, nie daje za dużo w ofensywie, w defensywie też bardzo niepewnie. Widać że brakuje mu takiego ogrania na wyższym poziomie i dość odstaje od reszty. Teraz jeszcze ta kontuzja, która podkreśla jego beznadziejne wejście do drużyny. Mam nadzieję że w przyszłości kontuzje będą go omijały, a on stanie się solidnym zawodnikiem, na którym będzie można polegać, ale czeka go jeszcze bardzo dużo pracy
0
arkadiuszo
arkadiuszo
15 listopada 2021, 15:05
Słabe zastępstwo...wolałbym kogoś innego ten gościu jest przereklamowany.
0
lopezito84
lopezito84
15 listopada 2021, 15:00
Super, ale Renato to nie ŚPD niech zostaną przy Kamarze albo ściągną obu.
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
15 listopada 2021, 14:35
Od 2016 roku minęło 5 lat a po tym co oglądałem w Bayernie i czytałem co robił w Anglii to jestem przeciwny. Jednak ufam Ci Paolo :)
0
plone
plone
15 listopada 2021, 14:09
OBY!
0
LunaS
LunaS
15 listopada 2021, 14:08
Podobny, bierzem, może się nikt nie skapnie.
6
matten
matten
15 listopada 2021, 13:39
Moim zdaniem Renato Sanches to inny profil zawodnika niż Kessie, ale jeśli trener go chce i znajdzie dlań miejsce w swojej układance to spoko. Portugalczyk nadal jest młody, ale ma już doświadczenie na najwyższym poziomie (włączając w to ligę mistrzów). Jeśli wyciągnął lekcję ze swoich niepowodzeń w Bayernie, to może być dobrym wzmocnieniem.
0
rossoner111
rossoner111
15 listopada 2021, 13:31
świetny gracz, pamietam jak kręcił tonallim w zeszlym sezonie. Teraz by nie pokrecil ;). Mimo wszystko rewelacyjny gracz, tylko to zdowie...
0
Fushnikov
Fushnikov
15 listopada 2021, 13:02
On ma dopiero 24?? Myślałem że już pod 30 idzie.
0
Jaca23
Jaca23
15 listopada 2021, 12:54
Sanches to na pewno mocny zawodnik, jednak sporo spotkań opuszcza z powodu kontuzji. Wolałbym kogoś z dwójki Zakaria/Kamara.
5
Corsa
Moderator Corsa
15 listopada 2021, 12:51
Jak do tej pory interesy z Lille wychodzą nam całkiem dobrze(Leao, Mike), więc nie mam nic przeciwko.
1
Rocker
Rocker
15 listopada 2021, 14:31
Ciekawe jak bardzo kibice Lille muszą nie lubić Milanu…
3
seba9414
seba9414
15 listopada 2021, 15:05
Rocker, kibice Lille raczej mają świadomość (lub powinni ją mieć) że pomimo osiąganych sukcesów ich klub jest miejscem w którym można się wypromować i odejść do większego klubu.
0
_GAHU_
_GAHU_
15 listopada 2021, 12:37
Osobiście jestem fanem talentu Portugalczyka i chętnie bym go u nas widział jednak patrząc obiektywnie są lepsze opcje jeśli chodzi o stosunek jakości do ceny transferu+ wysokości pensji.
0
Levy11
Levy11
15 listopada 2021, 12:14
Ancelotti proponuję wymianę w styczniu za Franka. Daje Isco lub Ceballosa. Co myślicie? Wiadomo, że Franka i tak w styczniu nie ma plus małe szanse na odnowienie.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
15 listopada 2021, 12:18
Bez sensu, obydwoje to dno fizyczne, technika na top poziomie, ale obydwoje nie potrafią się przygotować fizycznie, nawet Pintus nie dał rady ich przygotować do sezonu, to dużo mówi, a najważniejsze, to że nie ma do nich miejsca na boisku, no może dla Isco, ale szkoda miejsca w kadrze dla wraku piłkarza.
3
Rafał0209
Rafał0209
15 listopada 2021, 12:23
Kibice by chyba zjedli Carlo jak oni tam znają nazwiska jak Mbappe Pogba czy De Bruyne. chociaż nie Kessie coś tam chyba w FIFIE gra to może być wzmocnienie.
1
Fifi22100
Fifi22100
15 listopada 2021, 12:24
Wszystko tylko nie to,Isco jest od kliku lat po drugiej stronie,a jego pensja to chyba coś koło 8 baniek.
1
Zuber
Zuber
15 listopada 2021, 12:41
Ceballos to jeszcze ale Isco to na wózek i do sanatorium.
0
Von Strauss
Von Strauss
15 listopada 2021, 12:51
Alessio_re6

Nie, no przygotowanie fizyczne Ceballosa jako argument jest nie do podważenia, nie ważne, że chłop nie gra od lipca bo kontuzja. A Isco? Wpierw Ancelotti go chce, potem nie chce, potem kontuzja (i to prawie miesiąc) i wrócił do treningów niewiele ponad 2 tygodnie temu. Nie, żeby coś, ale stawu skokowego i kręgosłupa/pleców nawet Pintus nie naprawi.
I nie, nie chcę obu, nie teraz, nie w takim stanie, nie, jeżeli Real nie będzie pokrywał 90% wynagrodzenia xD
0
Alessio_re6
Alessio_re6
15 listopada 2021, 13:12
Von Strauss,
obserwuję ich długo, bo odkąd są piłkarzami Realu i obydwoje mają problem z przygotowaniem się fizycznie do sezonu. Problemem nie są urazy, bo to mają na to wpływ może w 50%, tylko oni nie potrafią pociągnąć od kilku lat rundy na pewnym poziomie, Ceballos miał swój prime w Betisie i u21 Hiszpanii, gdy grał w Arsenalu to był nijaki, nie dawał rady w Realu. Niestety chłop ma problem z fizyczną grą, to piłkarz na poziom Betisu czy Villarealu, czyli Liga Europy max, bo jak trzeba grać co 3 dni z trudnymi rywalami to przyps. Isco to cień samego siebie z przed 4 lat, miał kose z Solarim, bo musiał trzymać wagę. Druga sprawa to pieniądze, nie trzeba chyba tłumaczyć.
0
pawel1989
pawel1989
15 listopada 2021, 12:02
Kessie ma nad nim niewątpliwie przewagę taka że się nie psuje. Sanchez kontuzjigenny
1
Materazzone
Materazzone
15 listopada 2021, 12:25
Kontuzjogenny :D

Ludzie, słownik, proszę, używać słownika, chociaż czasem :D
1
filipacm
filipacm
15 listopada 2021, 12:40
Materazzone po prostu literówka, nie ma się do czego czepiać xd I jest obok O, każdemu się może zdarzyć
5
Zuber
Zuber
15 listopada 2021, 12:41
Można być podatnym na kontuzje a nie kontuzjogennym o to mu pewnie chodzi. Sport może być kontuzjogenny a nie zawodnik.
Edytowano dnia: 15 listopada 2021, 12:43
7
Materazzone
Materazzone
15 listopada 2021, 14:03
Właśnie, trochę źle to napisałem. Chodziło mi o znaczenie słowa, a jie samą pisownie :D
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
15 listopada 2021, 14:21
Pisze się nie, a nie jie :D
4
bawolejaja
bawolejaja
15 listopada 2021, 14:31
^ Materazzone
A Ty się naucz poprawnie stosować znaki interpunkcyjne, jak już jesteś taki czepialski. :-)
2
Materazzone
Materazzone
15 listopada 2021, 15:08
^krowie jajca

Napisałem, że chodziło o znaczenie, nie pisownie :D
0
pawel1989
pawel1989
16 listopada 2021, 19:15
tak mi wstyd
0
Manolas
Manolas
15 listopada 2021, 11:54
Fajnie byłoby go mieć ale zdecydowanie koszt sprowadzenia plus zarobki są na korzyść Kamary najlepszego SPD mlodego pokolenia Francuzów którzy z tej pozycji słyną od lat
1
Alessio_re6
Alessio_re6
15 listopada 2021, 12:06
Ale my nie walczymy o Tchouaméniego, nie stać nas, Kamara ma potencjał nic więcej na chwilę obecną
1
Daman
Daman
15 listopada 2021, 11:49
Zastanawia mnie niby oficjalne wycofanie się Milanu z chęci pozyskania Faivre. Ciekawe czy to nie zasłona dymna przed negocjacjami. Chciałbym, żeby ten zawodnik do nas dołączył.
1
Kakariko
Kakariko
15 listopada 2021, 11:52
Na moje to chłopak się pospieszył z takimi deklaracjami, bo potem klub może chcieć większej kasy od Milanu za "już zaklepany temat".

Dlatego teraz pewnie grają sceptycznych, żeby nie wpaść z Brestem w podbijanie ustalonej stawki.
4
Tanger
Tanger
15 listopada 2021, 11:19
Sanches to prawdopodobnie byłby spory wydatek. Lille zapłaciło za niego ok. 20 mln euro, więc trzeba się spodziewać, że jego transfer do Milanu byłby droższy. Jego zarobki pewnie też do niskich nie należą. Do tego Portugalczyk dość często jest trapiony przez kontuzje. Już w tym sezonie przez urazy opuścił 10 spotkań. Wczoraj sempremilan, powołując się na Rudy'ego Galettiego, donosiło, że przy okazji rozmów z Mendesem o kontrakcie Leao, ten zaproponował Milanowi właśnie Sanchesa, Palhinhę i Vitinho.
Edytowano dnia: 15 listopada 2021, 11:22
4
Vol'jin
15 listopada 2021, 11:31
z tej trójki to tylko Palhinha jest typowym DP :)
0
GianpaoloM3
GianpaoloM3
15 listopada 2021, 11:38
Według LGDS Sanchez zarabia 5.5mln na rok, a przechodząc do Milanu wcale niewykluczone że Mendez chciałby większą gażę dla swojego podopiecznego.
Oprócz zarobków trzeba również zauważyć że portugalczyk dosyć często zmaga się z kontuzjami, a poza tym jego rola pełniona na boisku trochę odbiega od tej Kessiego, zatem zamiana na Sancheza nie dałaby zastępstwa 1 do 1
2
Tanger
Tanger
15 listopada 2021, 11:41
@Vol'jin

Który ma klauzulę odejścia w wysokości "nędznych" 60 mln euro.
1
tmqTV
tmqTV
15 listopada 2021, 12:32
A mnie się gdzieś obiło o uszy, że PSG spogląda na poważnie w stronę Palhinhy.

Ps. znalazłem artykuł z L'Equipe, który mówi, że Sanches zarabia 300 tys. euro miesięcznie. To mniej od Milika ;)
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 listopada 2021, 11:11
Czyli jednak za defensywnego pivota będzie robił Tonali, Bakayoko w podstawie lub przejście na 3 w środku pola.
0
nisza
nisza
15 listopada 2021, 11:06
zakaria
1
krystian.o1979
krystian.o1979
15 listopada 2021, 11:16
Jego to pół Europy chce...
1
Corsa
Moderator Corsa
15 listopada 2021, 12:49
Niestety, ale on zdecydowanie bliżej drugiej strony Mediolanu.
0
ósmy
ósmy
15 listopada 2021, 11:02
Renato już we Francji ponoć pobiera ok. 5 mln. Ile będzie chciał od Milanu?
1
Carlo88
Carlo88
15 listopada 2021, 10:59
Sanches>Kessie. Byleby chłopaka kontuzje mijały szerokim łukiem.
4
Daniel93
Daniel93
15 listopada 2021, 10:58
Uuuuu tak,kozak. Jak najbardziej na tak
0
marcinomilano
marcinomilano
15 listopada 2021, 10:50
Renato Sanches sam niszczył nasz środek pola w zeszłym sezonie. Generalnie mocno się odbił od zjazdu w Bayernie, ciągle względnie młody patrząc na to, że tak bardzo zaistniał na Euro 2016, ten sam wiek co Franck, za to piłkarsko zawodnik dużo lepszy. Nie byłaby to jednak zmiana 1 do 1, bo Kessie to bardziej pomocnik odbierający piłkę, Sanches lepiej kreuje i uderza na bramkę. Jednak patrząc na nasze ostatnie problemy z wyprowadzaniem piłki z lepszymi drużynami, to Renato Sanches byłby jak znalazł.

Moim zdaniem, to przy założeniu, że Tonali może pełnić na boisku funkcje podobne do tych które pełni Kessi, to Pioli mógłby rotować Sanchesem i Bennacerem. Do tego wróci Pobega, jeszcze na rok będziemy mieć Bakayoko i przyjdzie Adli. Będzie tłoczno. Jedyna obawa, to że Renato spędzałby w gabinecie lekarskim większość sezonu. Kessie jest pod tym względem niesamowity, a Sanches jest jednak podatny na kontuzje, przy Milan Lab może być tragedia :D
Edytowano dnia: 15 listopada 2021, 10:57
11
roox
roox
15 listopada 2021, 10:42
Jak dostaliśmy lanie od Lilie to w tych dwumeczach tak sobie właśnie pomyślałem żeby dobrze mieć go w drużyne.
4
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się