SCUDETTO


Rozlosowano baraże o awans na mundial w Katarze

26 listopada 2021, 17:42, Redakcja Aktualności
Rozlosowano baraże o awans na mundial w Katarze

Rozlosowano pary barażów o awans na mistrzostwa świata 2022. Reprezentacja Włoch zmierzy się z Macedonią Północną. W przypadku wygranej na tym etapie, w finale barażów podopieczni Roberto Manciniego zmierza się ze zwycięzcą pojedynku Portugalia - Turcja. Baraże zostaną rozegrane 24 i 25 marca (półfinały) oraz 28 i 29 marca (finały). Poniżej przedstawiamy pełne wyniki losowania.

Ścieżka A:
Szkocja – Ukraina
Walia – Austria

Ścieżka B:
Rosja – Polska
Szwecja – Czechy

Ścieżka C:
Włochy – Macedonia Północna
Portugalia – Turcja

Finały:
Walia / Austria – Szkocja / Ukraina
Rosja / Polska – Szwecja / Czechy
Portugalia / Turcja – Włochy / Macedonia

Mundial w Katarze zostanie rozegrany w terminie od 21 listopada do 18 grudnia 2022 roku.



82 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
Moderator pazioni
27 listopada 2021, 15:48
Polacy spoko losowanie ,ale i tak nie skorzystają z okazji.
0
kusniak_22
kusniak_22
27 listopada 2021, 13:37
Lepiej nie mogliśmy wylosować tak naprawdę, ale z taką formą naszych Orłów będzie ciężko o awans.
0
D53
D53
27 listopada 2021, 12:20
Tak się koncertujecie na tym, że zabraknie Cristiano lub Włochów, a nikt nie pamięta o Hakanie .... ;-)
0
adrian20102
adrian20102
27 listopada 2021, 11:35
A umi mi ktoś wytłumaczyć jak Austria się dostała do baraży ? Z góry dziękuję bo nie rozumie tego .
0
Nesta_13
Nesta_13
27 listopada 2021, 13:11
Przez Ligę Narodów.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
27 listopada 2021, 11:23
Losowanie dla Polski dobre tylko poziom gry badziewny więc mimo tego nie widzę wielkich szans na awans. Z Rosją w meczu o punkty jeszcze nigdy nie wygraliśmy, że Szwecją nie wygraliśmy w ogóle już 30 lat mimo że gramy bardzo często a z Czechami też nam idzie jak po grudzie. Złotousty Portugalczyk pewnie znowu popisze się jakimś genialnym zagraniem taktycznym typu Maryla Rodowicz na prawym wahadle i będzie po ptokach. Po czym wyleci na zbity pysk a reprezentację obejmie kolejny wirtuoz pokroju Probierza albo innego Stokowca. Z tym materiałem ludzkim który będzie miał to sobie będziemy kopać jak równy z równym z Albania i Armenią w zaciętej walce o 3 miejsce w grupach eliminacyjnych. Kończy się sen o potędze, czas z powrotem przyzwyczaić się do miernoty.
1
RuFFDante
RuFFDante
27 listopada 2021, 09:04
Nie na temat. Wie ktos dlaczego prokuratura bada operacje transferowe Juventusu?
0
Corsa
Moderator Corsa
27 listopada 2021, 09:07
pytanie powinno brzmieć - dlaczego bada tylko same operacje transferowe Juventusu? :)
Edytowano dnia: 27 listopada 2021, 09:08
1
Vol'jin
Vol'jin
27 listopada 2021, 11:25
Badają transakcje pod kreatywną ksiegowość i to się tyczyć też miało Napoli (Za Osimhena dorzucili jakiś 3 knypków, którzy praktycznie po roku odeszli z Lille)

stary temat, chyba miesiąc temu było o tym info, a Gravina i tak stwierdził, że żadnych kar nie należy się spodziewać. Niech żyje kreatywna księgowość ...
0
Corsa
Moderator Corsa
27 listopada 2021, 09:03
Może to i niepatriotyczne, ale losy naszej reprezentacji totalnie mnie nie interesują, liczy się tylko jak najlepszy wynik Milanu, a czy Polska odpadnie/przejdzie dalej jest mi jakoś obojętne.

Ta cała reforma rozgrywek i Liga Narodów, głównie jej bardzo słaby poziom sprawiły, że piłka reprezentacyjna przestała być dla mnie atrakcyjna, jest jej zwyczajnie za dużo, przejadło się.

Nawet jak przychodzi czas turnieju takiego jak Euro to nie rajcuje on człowieka jak dawniej. Kiedyś niecierpliwie oczekiwało się na starcie najlepszych szesnastu ekip kontynentu, oglądało dosłownie każdy mecz, takie rozgrywki to był creme de la creme piłki nożnej.

A teraz? Zmiany spowodowały, że do rywalizacji włączone zostały takie ekipy jak Albania, Słowacja, Węgry, Finlandia czy Macedonia. To jest śmietanka europejskiej piłki? Jakość poświęcono na rzecz ilości, większych zysków. Zupa została strasznie rozwodniona, a już w planach jest powiększenie liczby uczestników do 32. To samo dzieje się z Mundialem.

Oglądając takie mistrzostwa i mecze typu Słowacja-Polska lub Macedonia - Austria odnoszę wrażenie, że to kolejny etap rundy eliminacyjnej, a nie turniej główny. Jaki to ma sens?

Tak jak już koledzy poniżej pisali - za jakiś czas eliminacje dalej będą odbywać się normalnie, a z każdej grupy odpadną tylko najgorsze drużyny...
1
wielki prostownik
wielki prostownik
27 listopada 2021, 09:38
Prestiż Euro zabiła UEFA powiększając turniej do 24 drużyn. Przez to poziom turnieju poleciał na pysk bo trzeba być naprawdę piłkarskim bantustanem żeby tam nie awansować. Sensowna gra zaczyna się od ćwierćfinału. Zresztą to samo stało się z Liga Mistrzów. Faza grupowa to nudy których nie chce mi się nawet śledzić za bardzo. Ogólnie piłki jest obecnie za dużo. Nie da się tgo wszystkiego ogarnąć.
1
Rocker
Rocker
27 listopada 2021, 11:33
Mam dokładnie tak samo!
1
Cervusius
Cervusius
27 listopada 2021, 18:07
ja myślę że to wszystko się mnoży i ciągnie dzięki bukmacherce, taka liga konferencji to kilkadziesiąt zakładów więcej
0
mrkojiro
mrkojiro
27 listopada 2021, 07:17
Chciałbym żeby Polska została Mistrzem Świata, ale nie oszukujmy się, z poziomem który reprezentujemy obecnie to lepiej gdyby na MŚ w ogóle nas nie było. Wieloma meczami pokazaliśmy że po prostu tam nie pasujemy.
0
szyka
szyka
27 listopada 2021, 01:29
Grupę na euro tez mieliśmy latwa, żeby z niej wyjść, bo przecież 75% grupy gra dalej..... A nie czekaj.....

Rosjanie tez się cieszą z losowania...
1
milan2002
milan2002
27 listopada 2021, 00:49
Te przepisy są do bani..Nie będzie na mundialu Włochów lub Portugalii a mocarny Katar już tak. Europa powinna mieć więcej miejsc i wyszłoby lepiej dla poziomu tej imprezy.
4
Mirek99999999
Mirek99999999
27 listopada 2021, 07:54
Spokojnie, FIFA na to coś zaradzi, za 15-20 lat na MŚ będzie grało 128 drużyn, a same mistrzostwa będą co roku, więc nawet jak San Marino czy Luksemburg się nie dostaną to zawsze jest szansa za rok...
4
tober12
tober12
27 listopada 2021, 08:49
Po to są kwalifikacje, mogli wygrać swoje grupy i problem z głowy.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
27 listopada 2021, 09:33
A kto im bronił awansować? Zgadzam się z tym że Europa ma za mało miejsc ale inne rejony świata też chcą tam zagrać więc poniekąd to zrozumiałe. Może te baraże powinny być jakieś międzykontynentalne?
1
Tanger
Tanger
27 listopada 2021, 12:08
Przeglądałem ostatnio zasady nowego, powiększonego mundialu 2026 i widzę, że tam liczba uczestników zwiększy się do 48, ale UEFA dostanie tylko 16 miejsc (powiększone z 13). Afryka dostanie 9 zamiast 5, gwarantowane miejsce dostanie Oceania, CONMEBOL dostanie 6 miejscówek zamiast obecnych 4 + baraż, Azja dostanie 8 miejscówek zamiast 4 + baraż.
O ile rozumiem powiększenie liczby zespołów z Afryki, bo tam jest sporo niezłych reprezentacji, w których grają piłkarze z silnych lig europejskich (np. Senegal, Algieria, Maroko, Ghana, Mali, WKS, Kamerun, Nigeria, Egipt), to nie rozumiem takiego zwiększenia miejsc np. dla Azji. Tam tak naprawdę nie ma więcej liczących się reprezentacji niż 4-5, czyli Japonia, Korea Pd., Australia, Iran i może Arabia Saudyjska. Przy takim zwiększeniu puli uczestników, UEFA mogłaby dostać chociaż 18 miejsc. Rozumiem, że to MŚ i wypada, żeby uczestnicy imprezy reprezentowali w miarę możliwości wszystkie kontynenty jednakowo licznie, ale jednak różnice poziomów są bezdyskusyjne.
2
jedunio
jedunio
27 listopada 2021, 00:34
Portugalia niekoniecznie wygra z Turcja...
1
wielki prostownik
wielki prostownik
27 listopada 2021, 00:00
Drugie MŚ bez makaronu. Ależ byłoby pięknie.
1
IL Capitano 3
IL Capitano 3
26 listopada 2021, 22:16
Ktoś z 4 : Szkocja , Ukraina , Walia , Austria pojedzie na Mundial a ktoś z dwójki Italia vs Portugalia zostanie w domu! Futbol jest brutalny.

Forza Squadra Azzurra!
6
Termology
Termology
27 listopada 2021, 10:32
Jest opcja że z wymienionej dwójki żadna nie pojedzie. Stawiam że jedna z dwóch reprezentacji myślami będzie już przy finale i da plamę w pierwszym meczu.
0
Termology
Termology
27 listopada 2021, 10:33
Jest opcja że z wymienionej dwójki żadna nie pojedzie. Stawiam że jedna z dwóch reprezentacji myślami będzie już przy finale i da plamę w pierwszym meczu.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
27 listopada 2021, 11:03
A ja mam nadzieję że w domu zostanie zarówno Portugalia jak i Włochy. Jak się zachciało preślizgnąć przez eliminacje bez zapocenia koszulki to się ogląda MŚ w telewizji. Aż dziwne że Włosi niczego się nie nauczyli po ostatniej klęsce. To jednak betony są.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 listopada 2021, 22:10
Polska nie gra na MŚ: człowiek na pełnym luzie sobie ogląda i delektuje się piłką na najwyższym pizomie.

Polska awansuje: wielkie nadzieje na choć awans z grupy, mecz o wszystko, o honor i do domu, spieprzony humor i od pucharowej można na spokojnie oglądać dalej.

Więc czy awansujemy czy nie mi totalnie zwisa, jak awansujemy kibicować będę oczywiście, jeśli nie to i tak płakać nie ma co, wyjazd z amibcjami na co najwyżej wyjście z grupy to mierna przyjemność.
4
Milanboy
Milanboy
26 listopada 2021, 22:12
Na to stać jedynie ten materiał, im dalej to szok choć poziom piłki nożnej się wyrównuje.
0
milanista1988
milanista1988
26 listopada 2021, 22:07
Polska ma awans w zasięgu, ale w tej drabince każda drużyna ma szansę. Nie ma wyraźnego faworyta, nie ma wyraźnego outsidera. Tym bardziej, że jest jeden mecz w każdej fazie, więc zdarzyć może się wszystko.

A pomijając drabinkę polską, to wychodzi na to, że na MŚ nie pojedzie jedna poważna ekipa - albo Portugalia, albo Włochy.
2
biedrus
biedrus
26 listopada 2021, 22:31
A w teorii i Włochy i Portugalia
3
Trzesuaf
Trzesuaf
26 listopada 2021, 21:44
Spojrzałem na logo i myślałem, że ktoś umarł.
5
Corsa
Moderator Corsa
27 listopada 2021, 08:26
Umarł prawdziwy futbol, został zabity petrodolarami.
Edytowano dnia: 27 listopada 2021, 08:26
2
xpw99
xpw99
26 listopada 2021, 21:06
Mi się ogólnie nie podoba, bo chciałbym żeby na MŚ zagrała Polska, Szwecja, Włochy i Portugalia :/
1
BadMad
BadMad
26 listopada 2021, 21:58
Nie ma tyle wolnych miejsc%-)
0
xpw99
xpw99
26 listopada 2021, 22:40
Niestety wiem. Jakby nie dwie wpadki Portugalii (albo niezaliczony gol z Serbią) lub blamaż Włochów w ostatnim meczu to nie byłoby takich problemów
1
Kempez
Kempez
26 listopada 2021, 20:20
Scieżka jak najbardziej do wyjscia, ale jak sobie przeanalizujemy, że za kadencji Sousy wygraliśmy tylko z San Marino 2x Albanią 2x i Andorą 2x no to wtedy tak średnio bym powiedział, że pojedziemy na MŚ :D
4
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
26 listopada 2021, 21:40
no no ten komentarz autorstwa naszych "ekspertów" z kanału sportowego to widze sporej grupie ludzi przypadł do gustu. Ja nie rozumiem tej całej fali hejtów na tego Souse od kiedy objął stanowisko a jeśli chodzi o ten komentarz to dla mnie takie pieprzenie wygraliśmy tylko z tym z tamtym ogólnie takich mieliśmy rywali w grupie i trzeba było te mecze wygrać wiadomo najlepiej jakby wygrał z Anglia w dwumeczu nie trzeba być ekspertem, żeby to stwierdzić ale serio kto by musiał objąć nasza repr, żeby tego dokonać? Bo ja śmiem twierdzić, że taka sztuka nawet najlepszym szkoleniowcom obecnie by się nie udała.. a nie przepraszam na pewno jakiś trener z naszej rodzimej ekstraklasy by tego dokonał a jak nie to na pewno w jakimś meczu towarzyskim z jakąś silną reprezentacja grającą okrojonym składem wywalczył by zwycięstwo..

Ja osobiście wierze, że przejdziemy te baraże i zagramy na MŚ w przyzwoity sposób na to liczę Do Boju !
0
Manolas
Manolas
26 listopada 2021, 21:51
Conte z naszą reprezentacją to by ćwierćfinał mundialu mial
1
hyrus13
hyrus13
26 listopada 2021, 23:44
MEDIOLANUMACM

Paulo to ty? Bo takich bredni dawno nie czytałem. Nie trzeba oglądać KS żeby wiedzieć z kim Sousa wygrał. Facet nie ma bladego pojęcia jak prowadzić drużynę. Na amatorów z Andory wystawia najsilniejszy skład, a na ważny mecz rezerwy.

Ja nie oczekuje od niego ogrywania Anglii i chyba nikt normalny tego nie oczekiwał, więc nie wiem o czym ty w ogóle piszesz. Przecież on nawet w meczach z Węgrami wywalczył 1 punkt.

Warto też napisać o dwumeczu z Albanią. Sousę ratuje wynik w tym wypadku, ale Albania pod względem kultury piłkarskiej była dwa poziomy nad nami. Szczęściem było to, że nie mieli nawet średniego napastnika w kadrze, bo wtedy portugalski dominator miałby na rozkładzie tylko San Marino i Andorę.

Sousa nie ma pomysłu na tę kadrę, zresztą na co on miał pomysł, poza procentem od sprzedaży zawodników Bordeaux? Zatrudnienie Sousy było jeszcze większym debilizmem niż angaż Brzęczka, ale w sumie jest świetnym podsumowaniem dwóch kadencji pana od PR w fotelu prezesa PZPN.
2
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
27 listopada 2021, 02:44
hyrus13
Po pierwsze jak chcesz napisać do kogoś to Ty a nie ty, chyba, że celowo tak chciałeś umniejszyć swoją uprzejmość wobec mnie bo widzę, że nieźle się zagotowałeś na wieść, że ktoś może mieć inne zdanie na temat szkoleniowca i też nie mam zamiaru go bronić po 2 ostatnich meczach eliminacji bo tak samo tego nie rozumiem czemu wyszło tak a nie inaczej. Nie jestem Paulo.

Jeśli chodzi o sagę zwycięstw to owszem jestem tego samego zdania jeśli chodzi o Anglię to też nie oczekiwałem zwycięstwa ale po raz pierwszy od dawna przynajmniej jakoś ta nasza gra wyglądała fakt, że wciąż brakuje do osiągnięcia pełnego zgrania i kultury na boisku i na tle takiej Albanii widać gołym okiem nasze braki ale co wcześniej było kiedykolwiek lepiej ? Bo ja pamiętam, że nasza kadra zawsze się męczyła i teraz też się męczą ale przynajmniej widać jakiś zamysł taktyczny, zaczęliśmy strzelać więcej bramek szkoda, że tracimy ich też więcej ale ja wolę oglądać taką grę z tym trenerem bo przynajmniej oczy nie bolą i nie zgodzę się, że zatrudnienie go było gorszym debilizmem niż Brzęczka bo moim zdaniem Wujo był 100 razy gorszy i gdyby Sosa nie przejął tego burdelu po nim to myślę, że pewnie wgl byśmy bramki nawet nie zobaczyli w naszym wykonaniu na ME(było by to coś na wzór Nawałki na MŚ taktycznie 0 dramat liczenie na indywidualnego fuksa).

Co do Węgrów to nie wiem czy oglądałeś jak grali w grupie "śmierci" na ME bo ani Niemcy ani nawet byli mistrzowie świata nie potrafili z nimi wygrać i wywieźć 3 pkt pod względem zgrania i gry w porównaniu do Nas byli wtedy jak z innej planety i szczerze myślę, że byśmy ten 2gi mecz z nimi wygrali jakbyśmy 1szym składem zagrali no ale niestety. Akurat w tej chwili jak sie dostaniemy na MŚ to myślę, że wszyscy zapomną o tych 2 ostatnich nieszczęsnych meczach eliminacji
2
hyrus13
hyrus13
27 listopada 2021, 08:34
MEDIOLANUMACM

Ja uważam, że z Brzęczkiem, który był beznadziejnym trenerem, na Euro byśmy spokojnie Słowację ograli. Sousa to eksperyment, taki sam jak Wuja, ale ma większe osiągnięcia jako piłkarz. No, ale nie o tym gadamy. Nie jest winą Sousy, że jest słaby, cała odpowiedzialność spada na dowcipnego szkodnika, który go zatrudnił.

Nawet jeśli jakimś cudem awansujemy do Kataru to szybko wrócimy. Ta kadra, a przynajmniej Lewandowski, zasługuje na TRENERA. Czym się kończą eksperymenty oglądaliśmy kilka sezonów w Milanie, bo Silvio sobie wymyślił, że będzie miał swojego Guardiole. Nie miał. A co zrobił trener z prawdziwego zdarzenia obserwujemy obecnie. Taka jest różnica pomiędzy trenerami, a chłopakami, którzy po zakończeniu kariery szukają sposobu dla zabicia czasu.
1
JAJO
JAJO
26 listopada 2021, 20:12
Osobiście liczę na to, że Polska nie awansuje na MŚ. W ostatnich latach wielokrotnie dałem nabierać się, że coś z tego może być. Jednak jak pokazała historia nic z tego nie było prócz jednego wielkiego rozczarowania.
0
xpw99
xpw99
26 listopada 2021, 21:07
Zawsze lepiej awansować niż nie. Jak awans do LM, czy do czegokolwiek innego
2
LunaS
LunaS
26 listopada 2021, 21:17
@xpw99 - akurat w LM chodzi o finanse - a tam nasi jeżdzą głównie na wycieczki ... ale jednak zawsze jest nadzieja że coś wyjdzie ... myślę jednak że ta generacja miała swój pick na mistrzostwa w 2016 roku i już nic więcej nie zdobędzie.
0
Tomasz Czwartek
Tomasz Czwartek
26 listopada 2021, 19:59
Finały:
Rosja / Polska – Szwecja / Czechy

To znaczy, że w razie wygranej z Rosją rozgrywamy finał na narodowym?
0
Maxiu
Maxiu
26 listopada 2021, 20:01
Na pewno u siebie. To czy narodowy to jeszcze do potwierdzenia.
0
LunaS
LunaS
26 listopada 2021, 20:07
Na Narodowym dzisiaj zwieźli 20 covidów - także chyba nie.
1
LunaS
LunaS
26 listopada 2021, 19:21
Co to za mistrzostwa bez Lewego i CR7 :)
1
Rocker
Rocker
26 listopada 2021, 19:50
Co to za mistrzostwa tam i o tej porze?
6
xpw99
xpw99
26 listopada 2021, 21:05
Zlatan: "Mistrzostwa świata beze mnie nie są warte oglądania"
1
primo2p
primo2p
27 listopada 2021, 00:53
@LunaS Co to za mistrzostwa bez Zlatana i Immobile ;]
1
Milanboy
Milanboy
26 listopada 2021, 19:19
Ale mamy fartowne losowanie.

Naprawdę jak damy ciała z Rosją i w finale to jesteśmy naprawdę dziadami.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
26 listopada 2021, 19:31
Rosję powinniśmy pokonać ale Szwecja i Czechy są mocniejsze od nas
Przypomnij sobie ich grę na euro
5
serginho83
serginho83
26 listopada 2021, 19:50
Z Rosją na wyjeździe to my faworytami nie będziemy...
0
BadMad
BadMad
26 listopada 2021, 22:03
Z rusami nigdy na wyjeździe nawet nie zremisowaliśmy.
Oni nie mają gwiazd,ale zespołowo biją nas na głowę.
Niech Lewy nas pociągnie kolejny raz za uszy tym razem z konkretnymi rywalami(Szwedzi też nam wyjątkowo nie leżą)- bo inaczej to nie ma po co się napalać na ten pseudo petro mundial.
Ita-Por, ekhm...%-)
1
Milanboy
Milanboy
26 listopada 2021, 22:14
PanPrzemus313 - Weź, ze Szwedami kadrowo na równi jesteśmy bo w reprezentacji to się przede wszystkim liczy o czym świadczą zdobywcy imprez. My mamy lepszego napastnika oraz bramkarza i także takiego Zielińskiego od każdego właściwie pomocnika reprezentacji Szwecji a Szwedzi mają lepszy środek obrony czy skrzydła.

Jesrsmg dość wyrównani mimo wszystko.
0
Vol'jin
Vol'jin
26 listopada 2021, 22:48
Olsen w kadrze > Szczęsny w kadrze
2
michalmisiu
michalmisiu
27 listopada 2021, 03:15
@PanPrzemus To już nie ta Szwecja co na Euro.
0
Manolas
Manolas
27 listopada 2021, 08:39
Lepszego bramkarza HAHAHAH nie widzialem gorszego bramkarza od naszego gollidera na żadnej piłkarskiej imprezie. Niedługo to on będzie w failach na YT
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
26 listopada 2021, 19:12
Reprezentacja ach... w losowaniu już wszystkich rozwaliliśmy! Rosja to nie Portugalia czy Włochy ale też nam nie leży, mecz na wyjeździe, hmmm... słabo widzę nasze szanse na wejście do finału i grę z Czechami lub Szwecją
0
Cisek666
Cisek666
26 listopada 2021, 19:09
To co, Zlatan przyjedzie na narodowy walczyć o awans? :D
3
ACstach
ACstach
26 listopada 2021, 19:00
Mogła być Walia i Szkocja w grupie, ale i tak nie ma dramatu dla Polski. Wszystko w nogach piłkarzy jak to się mówi heh.

Portugalia albo Włochy odpadają po barażach, grubo.
0
urugwajczyk
urugwajczyk
26 listopada 2021, 18:52
Ukraina, Szwecja, Włochy.
1
FX
FX
26 listopada 2021, 18:42
Dla mnie to mega smutne, że najwięksi piłkarze na świecie nie mogą spotkać się jednocześnie na tym najważniejszym wydarzeniu.
4
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
26 listopada 2021, 18:23
Dobrze, że w marcu, bo jak nam Ruskie gaz odetną, to już powinno być ciepło.
11
filipacm
filipacm
26 listopada 2021, 18:14
Na euro 2012, gdy trafiliśmy właśnie na Czechów i Rosjan to też mówiono, że łatwa grupa, pewny awans, na tegorocznym euro też mieliśmy powalczyć o wyjście ze Szwecją xd mamy szanse, ale ja bym dał tak z 25% na nas, po 30% na Czechy i Szwecje i 15% na Rosje
2
mix17
mix17
26 listopada 2021, 18:17
Szanse są, a że jej pewnie nie wykorzystamy to już co innego :D
0
Jaca23
Jaca23
26 listopada 2021, 18:05
Polacy jak zwykle fart w losowaniu, ale to bez znaczenia, bo i tak tych baraży nie przejdziemy. Na wielkich imprezach też zwykle mamy prostą grupę, a jak się kończy wiadomo. Mecz otwarcia, mecz o wszystko, mecz o honor.
0
Vol'jin
Vol'jin
26 listopada 2021, 17:54
fart Polski w losowaniu i może być to za mało :D

za to piękna kara za te spieprzone eliminacje dla Włochów i Portugalczyków
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
26 listopada 2021, 18:03
Czechy i Szwecja to nie aż taki fart - moim zdaniem pierwsza ścieżka jest prostsza
0
LunaS
LunaS
26 listopada 2021, 21:19
No brak Portugalii albo Włoch na mistrzostwa to szok ... Włosi już mieli taką wtopę po 2006 ... czyżby powtórka z historii ?

Jedno jest pewne ktoś z Milanistów nie pojdzie do Kataru.
0
BadMad
BadMad
26 listopada 2021, 22:13
Włosi nie grali na ostatnim mundialu w Rosji ,po 60 latach i nieobecności na szwedzkich stadionach w 58;) kolejny taki koszmar po zdobyciu ME? - This is football...;)
1
mmielczar123
mmielczar123
26 listopada 2021, 17:54
Ścieżka A - łatwa
Ścieżka B - średnia
Ścieżka C - trudna
Idealnie się złożyło, a Polska miała ogromnego farta, bo Rosja to chyba najsłabsza drużyna z rozstawionych. Mimo wszystko jeśli wygramy 1 mecz, to ze Szwecją lub Czechami będzie bardzo ciężko.
2
hyrus13
hyrus13
26 listopada 2021, 23:46
Przypomnę, w dwóch spotkaniach z Węgrami wywalczyliśmy punkt.
0
mix17
mix17
26 listopada 2021, 17:50
Polska nie najgorszą ma tą drabinkę, a tyle płaczu było po przegranej z Węgrami, potrafi ktoś powiedzieć w której drabince byśmy byli jakbyśmy z Węgrami wygrali lub zremisowali?
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
26 listopada 2021, 17:48
Wiedziałem że to skończy się Portugalią i Włochami na jednej ścieżce
0
ósmy
ósmy
26 listopada 2021, 17:44
Włochy bądź Portugalia. Smutno-ciekawe, że jednej z tych ekip nie będzie na MŚ.
5
chory
chory
26 listopada 2021, 18:03
portugalii i panienki ronaldo nie szkoda
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
26 listopada 2021, 18:05
chory - ale Włochów już tak a nie wyobrażam sobie sytuacji gdy Ronaldo się nagle nie odpala i strzela nawet kilku bramek żeby wciągnąć Portugalię na MŚ
1
mathiaz
mathiaz
26 listopada 2021, 18:17
A tu zonk nasza była 10 odpala Włochów w finale:-P
0
xpw99
xpw99
26 listopada 2021, 18:26
Mi Portugalii byłoby szkoda że względu na Ronaldo. No i Mundial bez takiej legendy, być może jego ostatni. Włochom specjalnie nie kibicuję
2
BadMad
BadMad
26 listopada 2021, 22:17
Krystiano jeszcze spokojnie 4 lata pociągnie,a znając jego determinację to i pobije rekord Rogera Milli w 2030%-)
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się