SCUDETTO


Błędy, błędy, błędy... Milan 1-3 Sassuolo

28 listopada 2021, 13:45, Presidente Aktualności
Błędy, błędy, błędy... Milan 1-3 Sassuolo

Druga porażka ligowa z rzędu Milanu. Tym razem rossoneri przegrali u siebie z Sassuolo. Ekipa Stefano Piolego pierwsza objęła prowadzenie, ale nie udało się jej go utrzymać i finalnie skończyło się 1-3.

Pierwszą połowę można podzielić na dwie części. Pierwsza do 24' minuty, kiedy to Milan prowadził 1-0. Podopieczni Stefano Piolego dobrze weszli w mecz i od początku nie pozwalali rywalom na rozpostarcie skrzydeł. Wspomnieć warto, że dopiero w 13' minucie Neroverdi zagościli na połowie rossoneri dłuższa chwilę niż pojedyncza akcja. Bardzo aktywna w Milanie była lewa strona, gdzie raz po raz indywidualnych rajdów próbowali Leao oraz Theo Hernandez. Niestety, obu brakowało dokładności, gdyż kiedy już udało im się przedrzeć w pole karne Sassuolo, to mieli oni problem z dokładnym podaniem do lepiej ustawionego kolegi. Znakiem firmowym rossonerich w pierwszej połowie, oprócz wspomnianej niedokładności, były spalone. Kilkukrotnie łapany był na nich Zlatan Ibrahimović. W 3' minucie po podaniu Theo, 6' po podaniu Brahima, czy w 16' po przerzucie Kjaera. Swoje do tej samej statystyki dorzucił tez Theo Hernandez. Consigli musiał się zmobilizować do pracy w zasadzie tylko raz, w 5' minucie, kiedy to zza pola karnego uderzał Bakayoko, ale strzał ten był niecelny. Tak to wyglądało do 21' minuty, kiedy krótko rozegrany rzut rożny Theo z Brahimem i dośrodkowanie tego pierwszego na głowę Romagnolego sprawiło, że kapitan Milanu dał prowadzenie swojej drużynie. Mocny strzał głową przełamał dłonie bramkarza Sassuolo. I teraz zaczyna się druga część... Radość z prowadzenie nie trwała długo, gdyż w 24' minucie pomocną dłoń do rywali wyciągnął Bakayoko, który stracił piłkę na swojej połowie, przejął ją Raspadori, podał ją do Scamakki, a ten mocnym strzał z ponad 20 metrów uderzył nie do obrony. Na tablicy wyników ponownie widniał remis. Strzelona bramka ośmieliła gości do odważniejszej gry. Zaczęli wyżej podchodzić w pressingu i stwarzać sobie kolejne okazje. W 33' minucie udało im sie wyjść na prowadzenie. Rzut rożny, piłkarz Sassuolo uderza na bramkę, ale piłkę głowa wybija Theo. Niestety, wybija ją wprost pod nogi stojącego na 11 metrze Scamakki, którego strzał, co prawda, broni nogą Maignan, ale piłka niefortunnie odbija się od blisko stojącego Kjaera i ląduje w siatce Milanu. Rossoneri próbowali odpowiedzieć, ale ponownie akcje lewą stroną sprowadzały się do wejścia w pole karne Theo Hernandeza i podanie do obrońców rywala. Pierwsza połowa zakończyła się zatem prowadzeniem Sassuolo 2-1.

Od początku drugiej połowy Stefano Pioli posłał w bój Francka Kessiego w miejsce Tiemoue Bakayoko oraz Juniora Messiasa za Brahima Diaza. Jednocześnie dokonał korekty ustawienia na 4-4-2 z Alexisem i Messiasem na bokach pomocy i Leao z Ibrahimoviciem na szpicy. To jednak niewiele zmieniło w grze Milanu, który bił głową w mur i nadal brakowało dokładności. Jedynym plusem, jeśli tak można określić, był fakt, że w ofensywie rossoneri zaczęli także próbować atakować prawą stroną, ale z mizernym efektem. W 55' minucie swoją okazję miał Leao, który ruszył z kontrą, wszedł w pole karne i oddał strzał po dalszym słupku, ale piłka minęła go o ładne kilka metrów. Kilka minut później swoich sił, w zakresie oddawania strzałów, próbował wprowadzony po przerwie Tonali, ale również jego próba była niecelna. Podobnie było, gdy swój strzał oddał po chwili Ibrahimović. Milan nacierał, ale bramkę udało zdobyć się Sassuolo. W 66' minucie Franck Kessie zanotował kompromitującą stratę przed własnym polem karnym, piłka trafiła do Berardiego, który najpierw tak zakręcił Romagnolim, że ten się przewrócił, a następnie strzałem prawą nogą pokonał Maignana. Okazję do podwyższenia prowadzenia neroverdi mieli pięć minut później, kiedy - po kolejnej stracie Kessiego - na 18 metrze faulował Tonali, ale strzał ze stałego fragmentu gry zatrzymał się na murze. W 77' minucie kolejny dramat piłkarzy Piolego. Strata Alexisa Saelemaekersa, szybkie uruchomienie Defrela przy kontrze, który jednym zwodem minął Romagnolego, który jednak dopuścił się faulu, a że był ostatnim obrońcą, arbiter ukarał go bezpośrednią czerwoną kartką. Mimo gry w przewadze Sassuolo nie wyrywało się do ataków, pilnowało raczej wyniku. Milan prowadził grę, ale nie wychodziło mu to za specjalnie. W 91' minucie doszło do kontrowersji, gdyż w polu karnym piłka, po strzale Kessiego, trafiła w rękę Ferrariego. Wydawało się, że sędzia, który początkowo wskazał na rzut rożny, po analizie VAR wskaże na "jedenastkę", ale nic takiego się nie stało. Niemniej, kontrowersja ta nie wpłynęłaby raczej na wynik. Milan zagrał słabo, nieskutecznie, niedokładnie, popełniając masę błędów, a Sassuolo po prostu je wykorzystało. Takie deja vu ze starcia przeciwko Fiorentinie.

 

AC MILAN (4-2-3-1): Maignan; Florenzi (69' Pellegri), Kjaer, Romagnoli, Theo; Bennacer (60' Tonali), Bakayoko (46' Kessie); Saelemaekers (80' Kalulu), Diaz (46' Messias), Leao; Ibrahimović

Rezerwowi: Mirante, Tătăruşanu; Ballo-Touré, Conti, Gabbia, Kalulu; Kessie, Krunić, Messias, Tonali; Maldini, Pellegri

 

US SASSUOLO (4-2-3-1): Consigli; Müldür, Ayhan, Ferrari, Kyriakopoulos; Matheus (80' Toljan), Frattesi (80' Harroui); Berardi (80' Traore), Maxime Lopez, Raspadori; Scamacca (59' Defrel)

Rezerwowi: Pegolo, Satalino; Chiricheș, Peluso, Rogério, Toljan; Harroui, Magnanelli, Traorè; Defrel

 

Bramki: Romagnoli 21', Scamacca 24, Kjaer 33' (sam.), Berardi 66'

 

Żółte kartki: Lopez 27', Raspadori 38', Bennacer 53' Theo Hernandez 55', Tonali 71', Kjaer 73'

Czerwone kartki: Romagnoli 77'

 

Arbiter główny: Gianluca Manganiello

Miejsce: San Siro (Mediolan)

*** SKRÓT SPOTKANIA ***



868 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Mateusz1982
Mateusz1982
30 listopada 2021, 18:19
Dramat.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
29 listopada 2021, 18:42
Miło tak przegrać i martwić się że Inter nas goni.
0
Shadow83
Shadow83
29 listopada 2021, 09:41
Panowie ja tak jeszcze dziś oglądałem ta powtórek Fauli na Benku i tam bez dyskusji powinno być czerwień. Kartka ustawiła by mecz i przy dobrym rezultacie dla nas inaczej by to wyglądało bo Grali by rywali ponad połowę meczu w 10. Trochę nas znowu sędziowie docenili,co nie zmienia faktu że zabrakło naszym tlenu.
Edytowano dnia: 29 listopada 2021, 09:54
0
PatSkyy
PatSkyy
29 listopada 2021, 10:57
Jaka czerwien
Zawodnik specjalnie zgial nogi zeby nie wjechac w benka prostymi nogami
Nie szukajmy winy w sedziach, zagralismy zle i przyplaciliamy to wynikiem
1
dykt4tor
dykt4tor
29 listopada 2021, 16:12
Gdzie on ci zgiął nogi? Wjechał prostymi...
1
Paolo03
Paolo03
29 listopada 2021, 05:35
Kolejny mecz i kolejne błędy z naszej strony. Kessie, Bakayoko, Alexis zawinili przy podaniu/wyprowadzeniu piłki. Czy mamy kryzys? To za dużo powiedziane. Nasi nie wykonali należycie swoich zadań.
0
POE
POE
29 listopada 2021, 01:51
Trzecia bramka Sassuolo to parodia w naszym wykonaniu .
I taki Kessie ma czelność prosić o podwyżkę
0
jachud3
jachud3
29 listopada 2021, 12:33
Kierowniku złoty, inflacja jest... Chociaż trochę na paliwo...
0
Cimar94
Cimar94
29 listopada 2021, 00:44
Ja bym nie przesadzał z tym kryzysem. Wszystkim, którzy o tym mówią polecam obejrzeć powtórkę z Atletico. Dzisiejszy mecz to zwyczajne zmęczenie materiału po wyczerpującym pojednyku w Madrycie. Sass nie grało w tygodniu. Do tego brak Tomoriego daje się we znaki. Wróci Fik, ustabilizujemy sytuację w obronie i wszystko będzie chodzić jak w zegarku. Spokojnie Panowie.
8
PanPrzemus313
29 listopada 2021, 01:34
Zgadzam się zwłaszcza że wcześniejszy mecz z Fiorentiną mimo przegranej był naprawdę solidny w naszym wykonaniu i zadecydowały kuriozalne błędy a i tak było blisko

Natomiast wcześniejszy remis był z Interem więc no niby wygląda na brak wygranej ale taki wynik z rywalami zza miedzy jest jak najbardziej w porządku

To dopiero pierwszy tak zły przegrany mecz
1
nadgnity
nadgnity
28 listopada 2021, 23:46
Właściwie dziwić się można, że taki zjazd formy przyszedł już teraz. Ja obstawiałem, że kryzys przyjdzie tak jak w zeszłym sezonie czyli w rundzie rewanżowej. Kłaniają się braki kadrowe. Jeśli zimą nie zostanie przeprowadzone naprawdę dobre okienko transferowe to na koniec sezonu znowu bój o czwarte miejsce. Inter nadal faworytem do scudetto niestety.
1
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
28 listopada 2021, 23:24
obyśmy tylko nie stracili pkt z Genoa bo zrobi się dramat i lot w mentalny dół.
0
krasy
krasy
28 listopada 2021, 21:49
Po golu na 1:1 jakby ktoś naszym piłkarzom wyciągnął wtyczkę z sieci. Nie mogę tego zrozumieć. Gdyby im zabrakło sił w 80 min to jeszcze bym zrozumiał ale w 30 ?
2
Kakariko
Kakariko
28 listopada 2021, 21:31
No, w końcu jakiś mecz z paralitycznym Milanem bo od tych wygranych to by się nam zaraz w dupach poprzewracało XD

Dobra przypominajka z jakiej kaszany niedawno klub się wygrzebał i do jakiej może wrócić, jeśli zabraknie koncentracji.

Czułem się jakbym oglądał "chiński Milan" - ach, wspomnień czar ;-)
6
Cisek666
28 listopada 2021, 21:07
Wrócił stary dobry Milan sprzed 2 lat. Niestety. Oby to był tylko wypadek przy pracy.
3
krasy
krasy
28 listopada 2021, 21:28
Oby ale to chyba coś więcej . Słaby mecz z Porto wymęczone Torino katastrofa z Violą i Sas to chyba coś więcej niż wypadek przy pracy.
0
GianpaoloM3
GianpaoloM3
28 listopada 2021, 21:05
Dobrze że Tomori wraca bo nie byłoby komu bronić i bez niego Sheva by nas pocisnął
0
viviek89
viviek89
30 listopada 2021, 10:06
Spokojnie Sheva na lawce.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
28 listopada 2021, 21:04
Wpadliśmy w dołek formy. To musiało kiedyś przyjść. Pytanie jak długo to potrwa. Romagnoli strzelił gola ale w obronie tragiczny, Diaz dzisiaj to jakaś kpina, Leao widać że zajechany, Ibra nie trzyma linii spalonego i drepcze od niechcenia. O popisach Kessiego i Bakayoko szkoda gadać nawet z litości dla nich. Strata 7 goli w dwóch meczach to jest kompromitacja drużyny. Mam nadzieję że ockną się bo dziś wyglądali jakby wierzyli że po ograniu Atletico to są już takimi mistrzami że Sassuolo nie ośmieli się postawić.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
28 listopada 2021, 20:53
Takie mecze sprowadzają na ziemię, pokazaliśmy dziś chyba wszystkie nasze słabości, to był jeden z najsłabszych naszych występów w tym sezonie, nie było nikogo kto stanął by na wysokości zadania. Trzeba zejść na ziemie i brać się ostro do szukania formy.
3
pazioni
Moderator pazioni
28 listopada 2021, 21:00
Trudno się nie zgodzić.
1
TR3V0R
TR3V0R
28 listopada 2021, 20:31
Beznadziejmy mecz w naszym wykonaniu. Żal oglądać taka piłkę. Rozumiem porażkę czy remis, zdarza się, przecież nie będziemy wygrywać każdego meczu, ale do cholery jasnej gdzie jest jakiekolwiek zaangażowanie czy chęć gry w piłkę? Gramy na własnym stadionie, ktory jest cały wypełniony naszymi fanami, a zawodnicy wychodzą i prezentują takie cos. Ostatnie nasze 2 mecze w lidzie to tragedia. Mam nadzieję że się ogarna, bo z taką mentalnością i chęcią gry top4 nie wywalczą, a co dopiero mistrzostwa
6
krasy
krasy
28 listopada 2021, 20:18
Dołek nazbyt mocno widoczny. Brak wartościowych zmienników i pół napastnika tyle w temacie. po meczu z Viola wydawało mi się że już gorzej to na pewno w tym sezonie nie zagramy a tu proszę niespodzianka. Totalna masakra . Czy można to tłumaczyć meczem w Madrycie być może ale to nie zmienia faktu że kolejny mecz Milanu w którym widać zmęczenie niewyobrażalną wręcz ilość błędów i niestety brak napastników . Ibra z całym szacunkiem i Giroud to razem pół napastnika o Pellegrim to w ogóle nie ma co gadać bo to jakaś popierdółka. Leao po 3 sprintach z chęcią minięcia wszystkich rywali oddycha rękawami Alexis może być rezerwowym ale nie podstawowym graczem. Bakayoko to naprawdę już nawet na lawę się nie nadaje. Jeżeli w styczniu nie zrobimy jakichś konkretnych wzmocnień to o LM możemy zapomnieć. mamy dwóch słabszych rywali i trzeba wyszarpać te punkty choćby nie wiem co. Dziś Sas wyglądali jakby grali w finale LM a Milan jakby wyszedł na boisko za karę.
0
Szymson
Szymson
28 listopada 2021, 20:11
Tak, straciliśmy 6 punktów, ale równie dobrze w przyszłą sobotę możemy mieć +4 nad Interem i +3 nad Napoli i wtedy złość i rozczarowanie przejdzie jak ręką odjął :) #trzebawierzyć
7
roby45
roby45
28 listopada 2021, 20:04
Najgorsze to że nie ma napastników Ibra albo strzeli albo nie a ten mlody to raczej nie ten pozikm
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
28 listopada 2021, 19:15
W lidze ostatnio remis, porażka i porażka. Można mówić już o lekkim kryzysie?
1
pazioni
Moderator pazioni
28 listopada 2021, 21:10
Chyba już nie o takim lekkim.
0
Lazarr
28 listopada 2021, 19:03
Po co romek faulowal na czerwo
Było by 4:1 i co by to zmieniło?
Teraz tylko osłabił drużynę bo pauza
0
Boateng93
Boateng93
28 listopada 2021, 19:44
Polemizowałbym patrząc na to, że jak gra to zawsze bramkę zawala, że to takie osłabienie.
1
inzaghi67
inzaghi67
28 listopada 2021, 18:45
nie będziemy strzelać goli dopóki nasza taktyka opiera się na "fantazji", a kończy się że chłopaki sami nie wiedzą kiedy dośrodkować, kiedy posłać prostopadłą, kiedy krótko zagrać...
sami się gubią
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 listopada 2021, 19:59
Nie będziemy strzelać dopóki Milan albo nie kupi mobilnego napastnika co zacznie wykorzystywać te długie piki albo Ibra nie dostanie normalnej ''10'' o podobnym profilu pewnego Portugalczyka z United, która potrafi dostarczyć napastnikowi parę pionowych piłek do nogi. a nie ogranicza się wyłącznie do zdobywania przestrzeni i okazjonalnej klepki na małej przestrzeni jak Diaz.
4
szfarceneger
szfarceneger
28 listopada 2021, 18:38
Najgorszy mecz w sezonie? Z Fiorentiną dało się tę porażkę wytłumaczyć zabójczą skutecznością Toskanczyków, ale dzisiaj nie ma żadnych wymówek. Dzisiaj cała drużyna tragicznie, a z pojedynczych zawodników nikt nawet nie wybijał się ponad przeciętność.
Inter zbliżył już się do nas na 1 pkt, Atalanta też skraca dystans, a za chwilę odskoczyć na 3 punkty może Napoli.
Jestem właśnie w Neapolu, jadę zaraz na mecz i będę siedział w sektorze kibiców gospodarzy i po cichu kibicował Lazio :P
1
Boateng93
Boateng93
28 listopada 2021, 18:37
Diaz i Snickers to co najwyżej na 15 minut z ławki. Brakuje 10tki i prawego skrzydła, ale to już wiedzieliśmy przed sezonem. Do tego bez Tomoriego kabaret w defensywie.
1
Szawik
Szawik
28 listopada 2021, 18:35
Od jakiegoś czasu widziałem, że Milan miał problemy, ale a to karny, a to błysk Ibry, a to coś innego i się udawało nawet gdy mecz usypiał. Od Fiorentiny chyba fart się skończył. O scudetto można zapomnieć, nie punktując z drużynami poza top 5. Szkoda. Trzeba wzmocnić prawe skrzydło, atak i defensywną pomoc.
2
ACMilansince1994
ACMilansince1994
28 listopada 2021, 18:26
Tak na chłodno wpadliśmy w serię słabych wyników i słabszych meczów. 3 mecze bez zwycięstwa w tym 2 porażki. Napoli podobnie 2 mecze bez wygranej i zobaczymy co dzisiaj z Lazio. Niestety rozkręcają się Inter i Atalantą. Teraz będzie bardzo ważne aby odpowiednio zareagować i zdobyć 6 pkt w 2 meczach. Nie możemy pozwolić aby Inter i lub Atalantą odskoczyły na 7-10 pkt bo już ich nie dogonimy. Musimy uniknąć sytuacji z zeszłego sezonu. Pioli ma lepszy skład, serszą ławkę no i więcej doświadczenia. Niech myśli i w środku tygodnia zobaczymy. Forma Milan
1
CandyAmigo
CandyAmigo
28 listopada 2021, 18:25
Kolejny mecz, w którym Milan gra bez bramkarza.

No ale tak to jest, jak oddaje się darmo 150 mln tylko po to, żeby jakiś agent miał ból dupy.
0
Vol'jin
Vol'jin
28 listopada 2021, 18:26
za to Gigio topowa interwencja przy bramce ASSE :)

3
Yabaye
Yabaye
28 listopada 2021, 18:37
Candy, misiu. Mike dopiero wrócił z dwumiesięcznego rozbratu z piłką. Daj mi chwilę. Cierpliwości, serio. Zapomniałeś co robił na początku sezonu?
1
serginho83
28 listopada 2021, 18:41
A co on takiego zawalił dzisiaj? Można się ewentualnie przyczepić do interwencji przy 3 golu, ale przy pozostałych był bez szans...
6
Deus
28 listopada 2021, 18:58
to jest literalnie najgłupsza wypowiedź dzisiaj
11
LunaS
LunaS
28 listopada 2021, 18:11
Ciekawe co Pioli powie - nie komfortowa sytuacja dla niego - zaufali mu, przedłużyli kontrakt -a tu akurat zespół zanurkował w Serie A. 1 punkt na 9 możliwych to średni wynik jeśli chcemy myśleć o najwyższych laurach. Tonali miał fantastyczne wejście w sezon - a teraz widzę jakoś odstawiony jest na boczny tor ... czy on jest zmęczony ? czy słabszy od Bakayoko, Kessiego i Bennacera ? Może ten pomysł Piolego aby mocno rotować się nie sprawdza ... zgłupiałem.

Najśmieszniejsze jest to że w linii w której mamy taką konkurencję i wydaje się jedną z najsilniejszych w Serie A czyli pomocy mamy tyle strat.

Taki jakiś wkur...ny jestem po tej porażce - bo w życiu bym się nie spodziewał że taka sraka będzie z Sassuolo.
2
Yabaye
Yabaye
28 listopada 2021, 18:28
O Boże, człowieku. Twój komentarz jest tak zły na tak wielu poziomach, przepraszam.

Pioli i jego kontrakt: Tu nie ma żadnego ciągu między przedłużeniem, a ligową zadyszką. Nie mamy kadry na Scudetto, a liczba naszych urazów oscyluje gdzieś w okolicach europejskiej czołówki. Musimy się cieszyć każdym zwycięstwem. Naszym celem jest ugruntowanie naszej obecności w LM. Na "najwyższe laury" jeszcze przyjdzie czas. Napisz jeszcze #PioliOut i mamy pokera królewskiego.

Tonali: Rypanie co 3 dni, europa i jeszcze kadra. Człowieku, daj mu odpocząć. Jest takie słowo klucz, którym jest 'rotacja'. A co, jeżeli Pioli wolał dać mu teraz trochę luzu, aby mieć Sandro w gazie 1 grudnia, gdzie Genoa nam się zamknie i będzie trzeba więcej kreacji między liniami? A dzisiaj potrzeba było siły, kasacji i oddania piłki do przodu poprzez długie piłki? Żaden ze mnie trener, z Ciebie pewnie też, ale trudno zakładać, że Pioli działa na szkodę drużyny. A mówienie, że Tonali "został odstawiony na boczny tor" po świetnym okresie od początku sezonu, dobrych ocenach i efektywności na boisku to już mało zabawny żart. Serio.

Pomoc: Bennacer, Tonali - sama jakość. Kessie - pod formą nie licząc pojedynczych epizodów. Brahim - dobry początek, ostatnio siadł. Krunić - chyba wszyscy zapomnieliśmy jego fajną dyspozycję z początku sezonu. Bakayoko - to jeszcze nie jest to.

My mamy dużo nazwisk, ale jakby z tego wycisnąć ile się da, to tego jakościowego miąższu nie ma tak dużo. Lepszą pomoc od nas ma na bank Inter, na boisku wyżej można postawić Napoli, Atalanta też powoli się budzi. Nasza pomoc jest fajna, jedna z tych mocniejszych od ostatnich lat, ale to -niestety- nadal poziom solidnego włoskiego ligowca na miejsca 3-6.

Twoja złość po porażce: Wszyscy ją czujemy. I mam wrażenie, że właśnie emocje wzięły górę przy pisaniu komentarza.

Moim zdaniem nie jest tak źle jak piszesz i nie jest tak doskonale jak wszyscy pialiśmy po Atletico. Wydaje mi się, że grunt to złapanie stabilizacji, dobre rotacje i unikanie kontuzji. Oby odpowiedź przyszła już w środę, bo Inter doskoczył, a cała ferajna z miejsc 4-6 też nie śpi.
1
LunaS
LunaS
28 listopada 2021, 18:45
Mi się wydaje że Pioli chce koniecznie na siłę wszystkich w pomocy zagrzać do boju, żeby każdy pograł swoje i złapał formę - ale Tonali był w gazie i wątpię aby się tak zmordował żeby nie był w stanie wychodzić w pierwszym składzie nawet na 1 połowę. Ile meczy zostało do końca rundy ... był z nich najlepszy - jest młody. Powinien cisnąć.

Co do Piolego - to co uważasz że to nie jest dla niego mało komfortowa sytuacja ? Przedłużyli kontrakt akurat na zadyszce. Nikt nie jest nieomylny - i pewnie Stefan też popełnił błędy, ale nikt tutaj nie pisze ze PioliOut. Nie pisz bajek.

Problem jest w pomocy - bo jak patrzę na mecze to oni głównie prowokują straty - kosztowne. A czego to jest pokłosie - staram się porozmawiać a nie pouczać innych jak Ty. Out.
1
FX
FX
28 listopada 2021, 18:07
"Wielkie drużyny potrafią wykorzystać moment, i jeszcze przyspieszyć".
0
kaquito
kaquito
28 listopada 2021, 18:06
Oglądam mecz Chelsea i tak się zastanawiam dlaczego nasi piłkarze w porównaniu do ich graczy poruszali się dzisiaj po boisku jakby każdy biegał z żona na plecach?!
1
AdamoX__
AdamoX__
28 listopada 2021, 18:07
Może dlatego, że w Chelsea są lepsi piłkarze? Takie trudne do zrozumienia?
1
FX
FX
28 listopada 2021, 18:08
Bo przedłużyli szanse na awans.
1
LunaS
LunaS
28 listopada 2021, 18:12
Powiedziałbym że nie z żoną tylko z agentem ...
0
kaquito
kaquito
28 listopada 2021, 18:14
Czyli Twoim zdaniem biegają szybciej, bo sa lepsi? Wg Twojego rozumowania powinnismy kupić Usaina Bolta, bo skoro jest najszybszy to będzie tez najlepszym piłkarzem. Dziwna logika ;)
1
uczciwyoszust
28 listopada 2021, 18:04
Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Należy się cieszyć, że Romek nie ma skręconych dwóch kostek po tym, jak go Berardi objechał na 1:3.
1
Szulaj22
Szulaj22
28 listopada 2021, 17:51
Jeżeli klub nie ściągnie 2/3 dobrych zawodników w styczniu to mogą pomarzyć o mistrzostwie. Zawodnicy mówią że walcza o mistrza a klub swoimy transferami raczej temu zaprzecza dziwna sytuacja.
Edytowano dnia: 28 listopada 2021, 17:52
3
uczciwyoszust
28 listopada 2021, 17:59
Faivre w styczniu, to obowiązek.
2
artorn
artorn
28 listopada 2021, 17:45
Bakayoko w środku to bomba
0
artorn
artorn
28 listopada 2021, 17:44
Bakayoko w środku to tykająca bomba
Edytowano dnia: 28 listopada 2021, 17:45
1
Piotrek1899
Piotrek1899
28 listopada 2021, 17:47
Po dzisiejszym meczu można o każdym tak napisać, więc daj se siana z tym Bakayoko. Po Atleti też tak pisałeś?
8
Szulaj22
Szulaj22
28 listopada 2021, 17:51
Przecież dzisiaj Kessie był gorszy od Baki.
8
artorn
artorn
28 listopada 2021, 19:02
Tak po atleti też tak pisałem...
p.s. a po kogo stracie straciliśmy 1 bramkę i wracał ten ktoś truchtem:)?
Edytowano dnia: 28 listopada 2021, 19:03
0
ósmy
28 listopada 2021, 17:41
Mecz w środę z Genoą pokaże nam, w którym miejscu jesteśmy.
1
Szulaj22
Szulaj22
28 listopada 2021, 17:45
Prawdopodobnie zagra Gabbia :)
0
FX
FX
28 listopada 2021, 17:51
Oj, to to na pewno. :) W tabeli. ;)
Edytowano dnia: 28 listopada 2021, 17:53
0
Janik14
Janik14
28 listopada 2021, 17:54
Oby zagrał kalulu na środku.
0
pazioni
Moderator pazioni
28 listopada 2021, 21:12
Niestety to nie jest dobry rywal na przełamanie i jeszcze na wyjeździe.
0
pawel1989
pawel1989
28 listopada 2021, 17:40
Kurcze, jakos to sie wszystko zbiegło z tym, że nie ma Tomoriego, przypadek?
2
k_f_c
k_f_c
28 listopada 2021, 17:51
Nie przypadek, z Tomorim w składzie nie stracilibysmy z połowy tych 7 bramek bo by dogonił, przegonił, wyprzedził, odebrał, nie przewrócił się...
0
pawel1989
pawel1989
28 listopada 2021, 17:40
Kurcze, jakos to sie wszystko zbiegło z tym, że nie ma Tomoriego, przypadek?
0
FX
FX
28 listopada 2021, 17:54
Byłby tak samo beznadziejny.
0
pawel1989
pawel1989
28 listopada 2021, 18:21
a no chyba, ze tak. dzieki ze mnie uswiadomiles bo w sumie nie wiedzialem
0
SEHNSUCHT
SEHNSUCHT
28 listopada 2021, 17:39
W środku, jak dzieci we mgle,strat od groma,bez pomysłu z przodu...
1
LunaS
LunaS
28 listopada 2021, 17:38
Można chyba powiedzieć że jesteśmy w jakimś dołku.

3 ostatnie mecze = 1 punkt.

3
FX
FX
28 listopada 2021, 17:43
Nie. Chyba że w serie A.
0
roby45
roby45
28 listopada 2021, 17:36
Ja już pisałem ostatnio..Ibra ok ten rok i podziękować już więcej nic nie wniesie to co zrobił do tej pory to ról a potem tendencja spadkową będzie,nie będzie jjz motywatorem tych młodych.Trzeba dalej grac i walczyć,jeśli tacy byli pewni jeszcze nie dawno mistrzostwa to niech zasuwają na to,samo nie przyjdzie
3
Janik14
Janik14
28 listopada 2021, 17:33
Tyle bramek co My tracimy po kreceniu i kiwaniu sie na 20metrze to glowa mala, co mecz taka strata konczy sie golem. Ja nie wiem ile można . Mam nadzieję że się ogarniemy bo dzisiaj sralismy wyżej niż dupe mieliśmy. Masa prostych błędów niedokładności.. 0 walki, to byl tragiczny mecz w naszym wykonaniu..
7
Piotrek1899
Piotrek1899
28 listopada 2021, 17:35
Ja myślę, że oni na taką walkę nie mieli po prostu sił. Z resztą się zgadzam.
0
LunaS
LunaS
28 listopada 2021, 17:35
Tracił w poprzednich meczach Bennacer, Kessie dziś Bakayoko - no słabo to idzie pomocnikom te wychodzenie z opresji ... czemu nie zagra do kolegi i od tyłu budować akcję ...
1
pawel1989
pawel1989
28 listopada 2021, 17:42
Ja mam wrażenie, że nasi mysleli, że mecz sie sam wygra. Niezle to wygladalo w pierwszej polowie, zabraklo ostatniego podania. Po bramce na 1;2 Sas juz uwierzyło.
1
artorn
artorn
28 listopada 2021, 17:44
ostatnie 4 mecze to powtarzam:) tracimy piłki na 20-25m licząc na to że sędzia odgwizda faul... Kessie z Interem, Theo chyba kolejkę temu ehh...
1
filipacm
filipacm
28 listopada 2021, 17:32
Prawda jest taka, że nie mamy zmienników w ofensywie (szczególnie teraz, gdy jest kontuzjowany Giroud i Rebić), Pellegri, Messias, Krunic no to nie są piłkarze, którzy wejdą i sami zrobią akcję, tak popatrzyłem na ławkę Chelsea, to tam jest 5 piłkarzy, którzy u nas byli by w pierwszym składzie xd taka przepaść, a nasza ofensywna 4 nie ma konkurencji, gra co mecz no i są skutki tego
1
FX
FX
28 listopada 2021, 17:36
Spójrz na ich kontrakty. :)
1
BadMad
BadMad
28 listopada 2021, 17:55
Spójrz kto wygrał ostatnia edycję LM%-)
0
LunaS
LunaS
28 listopada 2021, 17:32
Głupi jestem - nie rozumiem tej przegranej w takim stylu ... Straszna złość jakaś siedzi ... wkurwiające są te "niespodziewane" przegrane. Już tylko 1 punkt przewagi nad Interem ... nie jesteśmy tacy mocarni jak nam się wydaje niestety. Niby mamy wszystko a nie potrafimy wygrać u siebie z Sassuolo ... które było osłabione - i które się oslabiło powaznie od poprzedniego roku ... szok.
0
ziomekk7
ziomekk7
28 listopada 2021, 17:40
Nie mamy podjazdu narazie do Interu i taka prawda. Dla mnie Inter na dzień dzisiejszy to najmocniejsza ekipa w serie a, mówię to jako kibic Milanu. Mecz można przegrać ale jak się traci 7 bramek w dwóch meczach to cos jest nie tak. Dzisiejszy mecz pokazał że mamy bardzo nieodpowiedzialnych zawodników w środku pola, bo takie straty jakie zrobił bakayoko, kessie kilka razy to kryminał, abc futbolu... Można się pomylić wszędzie ale nie w środku pola na swojej połowie... Dramat ogólnie
0
Piotrek1899
Piotrek1899
28 listopada 2021, 17:31
Jest porażka, jest i Salinas. Co za żenujący typ... Nie mam pytań po prostu.
5
PanPrzemus313
28 listopada 2021, 17:34
Bez kitu - nie kojarze żeby on cokolwiek pisał po jakiś pewnych wygranych xD
3
Piotrek1899
Piotrek1899
28 listopada 2021, 17:36
No bo to jest taki śliski typ. Nie cierpię takich ludzi i tego nie ukrywam.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 listopada 2021, 17:29
Takie bieda okienko po 1 awansie do LM w cyklu, przy zespole uzależnionym mentalnie od 40 letniej legendy i takich zasobach to wstyd. Czy ktoś w ogóle zapytał się Piolego jaki jest konkretny plan na wykorzystanie Florenziego lub Pellegriego? Patrząc po tym jak, ile grają bardzo wątpliwe. Już nie wspomnę o klasycznej zasadzie nie brania zawodników bez normalnego okresu przygotowawczego do sezonu. Oczywiście najważniejsza jest rozbudowa francuskojęzycznej kolonii, gdy na spokojnie można byłoby pozytywnie uzupełnić kadrę jakimś nieoczywistym ligowcem pokroju Schoutena.

Chytry traci dwa razy. Szczególnie w momencie wzrostu potrzeb spowodowanego nagłym awansem sportowo-finansowym. A niestety w przypadku dalszego braku odpowiedniej reakcji na rynku ta sytuacja będzie się pogłębiać, bo pula indywidualnści, które przy kryzysie potrafiły ciągnąć ten wózek za kolegów zaczyna się z różnych powodów drastycznie zmniejszać.
4
MI(L)AN
MI(L)AN
28 listopada 2021, 17:39
Też tak myślę, Elliot musi sobie odpowiedzieć na pytanie, czy chce wejść na wyższy poziom sportowy i organizacyjny co wiąże się z odkręceniem kurka z euro...
1
Grande
Grande
28 listopada 2021, 17:27
Oczywiście to musiał być Berardi.
0
pwentrys
pwentrys
28 listopada 2021, 17:20
Obrone i pomoc mamy niezle obsadzona, natomiast na ten moment jesli celowalibysmy w walke o scudetto rok w rok i o dobre wyniki w LM, to potrzebujemy napastnika na poziomie Vlahovicia, dobra 10 i prawe skrzydlo, ktorego nie mamy wcale. Alexis to conajwyzej dobry zmiennik/rezerwowy, bo tylko z lawki mial dobre momenty w tym sezonie i wtedy chyba czuje sie najlepiej. W wyjsciowej 11 Snickers jest bezuzyteczny i beznadziejny.
2
patoo_07
patoo_07
28 listopada 2021, 17:18
Lepiej niech już więcej nie wykupują całego stadionu. Takie 20 tysięcy to optymalna ilość, żeby piłkarzynom nóg nie powiązało
4
PanPrzemus313
28 listopada 2021, 17:18
Ja rozumiem gorszy dzień jako zespół - że chodziliśmy wolniej że byliśmy ociężali bardziej niedokładni

Ale do cholery jasnej ile tych dziecinnych błędów indywidualnych możemy popełniać

Rywale nam praktycznie nie strzelają bramek - sami to sobie robimy
0
JAJO
JAJO
28 listopada 2021, 17:15
Hmm tak na dobrą sprawę co taki Zlatan może im powiedzieć w tej szatni? Walczymy, nie odstawiamy nogi, to jest nasza bitwa, jesteśmy Milan czy bardziej polskie golimy tych frajerów? Prawda jest taka, że kto wróblem urodził się orłem nie zginie....
0
Presidente
Moderator Presidente
28 listopada 2021, 17:18
Ibra jest wielki, ale niech też się ogarnie, bo jest niemniej irytujący od reszty.
1
uczciwyoszust
28 listopada 2021, 17:15
Nie ma Fikayo i robi się kabaret w obronie.
Do środy musimy się ogarnąć i wrócić do tego, co graliśmy.

FORZA MILAN!
Edytowano dnia: 28 listopada 2021, 17:23
0
FX
FX
28 listopada 2021, 17:23
Gdyby Tomori był dziś zdrowy, nic by to nie zmieniło.
0
uczciwyoszust
28 listopada 2021, 17:40
@FX

Tego się nie dowiemy. Ale faktem jest, że pierwsze dwie porażki w sezonie i 7 straconych bramek, to mecze w których Fikayo nie grał. Coś w tym musi być.
Edytowano dnia: 28 listopada 2021, 17:41
1
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się