SCUDETTO


Powrót na pierwsze miejsce po dłuższej przerwie. Milan ponownie liderem Serie A

5 grudnia 2021, 09:20, cinassek Aktualności
Powrót na pierwsze miejsce po dłuższej przerwie. Milan ponownie liderem Serie A

Wygrana Milanu z Salernitaną i porażka Napoli z Atalantą sprawiły, że rossoneri po raz pierwszy w obecnym sezonie objęli prowadzenie w tabeli Serie A. Dla mediolańczyków jest to powrót na tę pozycję po niemal dziesięciu miesiącach przerwy. Utracili ją bowiem 14 lutego, dzień po wyjazdowej porażce 0:2 ze Spezią. Do końca bieżącej rundy, która zakończy się tuż przed przerwą świąteczno-noworoczną, ekipa Stefano Piolego rozegra starcia z Udinese, Napoli oraz Empoli. Będący za plecami Milanu Inter czekają potyczki z Cagliari, Salernitaną i Torino, natomiast neapolitańczycy oprócz wizyty na San Siro zmierzą się z Empoli i Spezią.



46 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
dejnio
dejnio
5 grudnia 2021, 21:10
Tak, zostaliśmy liderem, ale te dwie porażki ciążą. Nasza przewaga nad Interem stopniała do 1 pkt i będzie to miało swoje konsekwencje.
3
adi_avanti
adi_avanti
5 grudnia 2021, 17:38
Mnie ciekawi czy na koniec sezonu zwycięzcą okaże się Brahim czy Hakan. Ta rywalizacja jest wielowymiarowa i może być dla nas albo kluczem do Scudetto albo wielką pomyłką.
0
jasiom22
jasiom22
6 grudnia 2021, 00:03
Niestety Hakan, nie mam co do tego najmniejszej wątpliwosci. Gość jest jednym z lepszych w lidzie, tak jak był w Milanie.

Brahim natomiast miał kilka zaskakująco dobrych występów na początku sezonu... i na tym koniec. Ostatnio to blizej mu do ławki.. niz "decyzyjności" o losach spotkań, nie mówiąc o wpływie na miejscie Milanu w tabeli.

Zdrowy Ibra... lub jego brak, to ciągle największa bolączka Milanu w kwestii walki z Interem.
0
primo2p
primo2p
6 grudnia 2021, 10:23
Noe sądzę, że scudetto dla Inter będzie oznaczało że Hakan jest bardzo dobry. O oczywiście świetnie gra i nadal to szkoda, ale Brahim ma jeszcze czas na rozwój, w wieku Hakana może być lepszy.
Nie mierzylbym walki o scudetto pojedynkach indywidualnymi piłkarzy, A raczej szeroką kadrą, która Inter ma lepszą. Ale my się tak łatwo nie poddamy i wierzę że do ostatniej kolejki będziemy walczyć o mistrza i po cichu, że nam się to uda ;)
1
Pablo78
Pablo78
5 grudnia 2021, 12:52
Problemem naszym może być jedynie sytuacja kadrowa - bo zastępcy nie zawsze dają odpowiednią jakość: Bakayoko to cień piłkarza i gra poniżej możliwości, podobnie jak pod formą jest Romagnioli, natomiast na + postawa Messiasa.

Ale nie ma tłumaczenia trzeba grać,walczyć,nacisk na rywala powinien być jak w meczu z genoą, inni rywale też prędzej czy później w ciągu sezonu będą pod formą lub coś kadrowo - bo to nie tak że tylko nas pech dotyka.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
5 grudnia 2021, 13:39
Zgadza się. Naszym problemem jest słaba jakościowo ławka rezerwowych. Pierwsza jedenasta jest wystarczająco silna nawet na scudetto.
0
Rafał0209
Rafał0209
5 grudnia 2021, 12:29
Mnie najbardziej cieszy ten odskok od 5 lokaty, i Juve bijące się ze średniakami kto jest silniejszy na 7 pozycje:)
7
Jaca23
5 grudnia 2021, 12:23
Pisałem kilka kolejek wcześniej, że Napoli z takim terminarzem, to po meczu z nami może wylądować na trzeciej pozycji. Jednak stało się to nawet szybciej.
0
patoo_07
patoo_07
5 grudnia 2021, 11:38
Boję się tego Udinese bardziej niż Napoli.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
5 grudnia 2021, 11:55
Ja też. Tym bardziej że poprzedza ich mecz z Liverpoolem w który włożymy pewnie wszystkie siły. Pamiętamy jak zagraliśmy z Violą i Sas po ciężkich bojach z Interem i Atletico.
0
Cimar94
Cimar94
5 grudnia 2021, 12:23
Zgadza się. Zawsze na Dacia Arena mamy ciężary, walenie głową o ścianę, bo bronią od pierwszej minuty całym zespołem.
1
Jaca23
5 grudnia 2021, 12:26
Niech to Udinese w końcu zleci, bo się nie da patrzeć jak w meczach z czołówką stawiają autobus przez cały mecz. Zdecydowanie mój najmniej lubiany klub w Serie A.
8
uczciwyoszust
5 grudnia 2021, 11:36
Inter i Atalanta potworami xD
Ciekawe, jak wyglądałaby sytuacja tych klubów, gdyby co kolejkę grały bez 6-9 zawodników podstawowej kadry.
Natomiast my, z naszymi problemami, nadal wykręcamy dobre wyniki. Świadczy o tym pozycja lidera.
Od rundy rewanżowej sytuacja kadrowa się ustabilizuje, wrócą ci co mogą, a na miejsce dłużej kontuzjowanych pewnie kogoś sprowadzimy. Jeśli będą nas omijać kontuzję co najmniej w takim stopniu jak Inter i Atalante, to jesteśmy realnym kandydatem do mistrzostwa. Kropka.
0
Zuber
Zuber
5 grudnia 2021, 11:44
Z tą sytuacja kadrową i stabilizacją to bym nie przesadzał. xD Tu co chwile ktoś wraca i ktoś wypada.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
5 grudnia 2021, 11:52
Jedni wrócą inni wypadną. Jak to w Milanie. Tak czy inaczej na chwilę obecną Inter i Atalanta wciągają nosem resztę ligi. Czy za miesiąc będzie tak samo? Nie wiadomo bo różne rzeczy się mogą wydarzyć.
2
uczciwyoszust
5 grudnia 2021, 12:02
Niestety, jeśli chodzi o kontuzje, to jakieś fatum ciąży nad naszym zespołem. Bez kitu dziwna sprawa, że już tyle czasu mamy z tym problem. Ale trzeba być dobrej myśli, że w końcu to się skończy.
1
Gol
Gol
5 grudnia 2021, 12:13
9 zawodników podstawowej kadry ?

Calabria, Kjaer, Rebić i Oliver.

W tym za każdego z tych zawodników mamy innego piłkarza o podobnych możliwościach.

Więc czy naprawdę mamy w tym momencie jakieś wielkie problemy kadrowe ?

Reszta obecnie kontuzjowanych to:
Castillejo który już jest przez trenera odstrzelony i lada moment odejdzie z Milanu najprawdopodobniej.
Plizzari to nawet nie wiem czy w Milanie zadebiutował.
Pellegri gra póki co tragicznie i jak się nic nie zmieni to też chłopak wyleci po sezonie.

Napoli wypadły teraz dla filary, Koulibaly i Osimhen, z tym że oni nie mają kompletnie kim ich zastąpić, a już są tego efekty w postaci bardzo słabego występu obrony w meczu z Atalantą.
4
Rafał0209
Rafał0209
5 grudnia 2021, 12:27
Tabela nie pokazuje tego że wciągają na chwile obecną ta ligę ba w meczu z nami nie widziałem by wciągali nas nosem, a i wczorajszym meczu nie widziałem by Atalanta wciągnęła nosem Napoli tylko wyrównany mecz czołowych drużyn serie A, w tej lidze nie ma zespołu który wciągnie tą lige nosem, wszyscy będą mieli lepsze passy jak i przytrafią się wpadki, co pokazuje tabela 15 kolejek i każdy stracił z czołówki nie raz i nie dwa pkt.
1
uczciwyoszust
5 grudnia 2021, 12:29
@Gol

Tak, mając tylu kontuzjowanych zawodników, to duży problem kadrowy.
Po 1: w jakimś stopniu osłabia naszą jakość, bo np. w miejsce kontuzjowanego Fikayo musieliśmy grać Gabbią w pierwszym składzie, Jaki był tego efekt, to chyba nie muszę pisać.
Po 2: zmniejsza naszą możliwość rotacji składem, przez co pojawia się zmęczenie. Przykład - mecz z Sassuolo.
Po 3: teraz mamy kontuzjowane dwie 9. Pozostaje nam tylko jeden nominalny napastnik - Ibra, który sam tego nie uciągnie, przez co będziemy musieli wrzucać na atak zawodników grających na innych pozycjach (osłabiając jednocześnie te pozycję i ograniczając na nich rotację, co prowadzi do zmęczenia).

Koło zamknięte.
Edytowano dnia: 5 grudnia 2021, 13:00
1
Redplayer
5 grudnia 2021, 12:47
Kontuzje były i będą. Ich ilość zależy od jakości sztabu od przygotowania fizycznego. Warto mieć jakościowych zmienników. Inaczej w lutym/marcu przychodzi weryfikacja, krótkiej kołderki. Nie bez powodu mówi się, że mistrza poznaje się w marcu.
0
Gol
Gol
5 grudnia 2021, 13:45
uczciwyoszust -

"Po 1: w jakimś stopniu osłabia naszą jakość" - Jak każda kontuzja w każdym klubie. Nie jest to nic odkrywczego.

"Po 2: zmniejsza naszą możliwość rotacji składem, przez co pojawia się zmęczenie. Przykład - mecz z Sassuolo." - Zmęczenie się pojawia i będzie pojawiać do momentu aż będziemy grali co 3 dni, bo nie mamy kadry przystosowanej do gry co 3 dni. Nie wiem czy brak kontuzji Castillejo, Plizzariego czy Pellegriego cokolwiek by tutaj zmienił, bo żaden z nich nie prezentuje odpowiedniego poziomu żeby grać w Milanie, a przy zdrowych zawodnikach jak Ibrahimovic, Mike czy Messias/Alexis i tak by nie zagrali w tym meczu, a już zwłaszcza w LM z Liverpoolem. Jak chcemy grać na 3 frontach o coś to kadra musi być szeroka i prezentować dużo wyższy poziom, na to potrzebny są środki których obecnie nie mamy.

4 kontuzje w drużynie natomiast wartościowych zawodników to nie wielkie problemy kadrowe o których pisałeś i o tym był mój komentarz, jest to normalna sytuacja dla większości klubów, Milan ma nawet szczęście, że akurat wypadają zawodnicy którzy mają dublerów, może nie tak dobrych/będących w tak wysokiej formie jak oni, ale wciąż prezentujący w miarę wysoki poziom.

"Po 3: teraz mamy kontuzjowane dwie 9. Pozostaje nam tylko jeden nominalny napastnik - Ibra, który sam tego nie uciągnie, przez co będziemy musieli wrzucać na atak zawodników grających na innych pozycjach (osłabiając jednocześnie te pozycję i ograniczając na nich rotację, co prowadzi do zmęczenia)." - Pellegri który niby jest nominalną "9" gra na tej pozycji na ten moment gorzej od Krunicia. Mogę się zgodzić, że kontuzja Oliviera to kłopot dla trenera i, że mu trochę to ogranicza pole manewru/rotacji, ale nie w tym przypadku.
2
uczciwyoszust
5 grudnia 2021, 14:42
@Gol

Ty piszesz o obecnej sytuacji kadrowej, a mi chodzi o długotrwały problem z kontuzjami, który od dłuższego czasu nas dotyka i jaki to ma wpływ na zespół. Jak dobrze pamietam, to był moment, gdzie kontuzjowanych było nawet 10 zawodników.

Przykład z Samu nietrafiony. Zapomniałeś chyba, jak pomógł odwrócić losy meczu z Hellasem mimo, że przed tym meczem w ogóle nie grał. Czyli jakąś wartość do kadry wnosi.
Co do Pellegriego, to nawet jak byłby zdrowy, to i tak by nie zagrał w LM, bo nie został do niej powołany.
Poza tym trudno oceniać jego przydatności po tak małej ilości rozegranych minut. Ale robienie z Rade lepszego napastnika od Pietro, po meczu z najgorszym zespołem w lidze, jest trochę ryzykowne.
0
Gol
Gol
5 grudnia 2021, 15:45
uczciwyoszust - "Ty piszesz o obecnej sytuacji kadrowej, a mi chodzi o długotrwały problem z kontuzjami, który od dłuższego czasu nas dotyka i jaki to ma wpływ na zespół." - Nie, napisałeś dokładnie - "Ciekawe, jak wyglądałaby sytuacja tych klubów, gdyby co kolejkę grały bez 6-9 zawodników podstawowej kadry." i do tego się odniosłem.

Jak już wspominałem, dużo klubów zmaga się z podobnymi problemami kadrowymi w czasie sezonu, to nie jest problem tylko Milanu, można się zastanawiać, czy na to wpływu nie ma po prostu brak możliwości rotacji przez niski poziom umiejętności prezentowany przez zmienników.

Zwłaszcza jak dla Ciebie,

"Przykład z Samu nietrafiony. Zapomniałeś chyba, jak pomógł odwrócić losy meczu z Hellasem mimo, że przed tym meczem w ogóle nie grał. Czyli jakąś wartość do kadry wnosi."

grający 89 minut w sezonie, będący skreślonym przez trenera i na wylocie z Milanu Castillejo, to wartość dodatnia, bo w jednym meczu tego sezonu, zaliczył 2 asysty. Castillejo który jest na wylocie mimo iż gra na pozycji na której nie ma dużej i mocnej konkurencji, bo tak naprawdę od 2 lat na tej pozycji gra tylko on i Alexis, teraz doszedł im do rywalizacji Junior który też, mimo iż mam olbrzymią sympatię do tego zawodnika i trzymam kciuki za jego dalszy rozwój i grę, to nie jest nazwiskiem które powinno tutaj bez problemu usadzić Hiszpana i Belga na ławce rezerwowych, a na to się zapowiada.

"Co do Pellegriego, to nawet jak byłby zdrowy, to i tak by nie zagrał w LM, bo nie został do niej powołany." - Sassuolo to chyba nie LM. Zgadza się, że nie został powołany. Coś to zmienia w kontekście jego jakości i wartości dla Milanu ? Czy tylko potwierdzasz, że jest ona niska bo trener zadecydował, że w LM sobie nie poradzi.

"Poza tym trudno oceniać jego przydatności po tak małej ilości rozegranych minut." - A to, że ktoś nie gra mimo iż Milan bierze udział w rozgrywkach na 3 frontach nie jest wystarczającą oceną przydatności dla drużyny ?

"Ale robienie z Rade lepszego napastnika od Pietro, po meczu z najgorszym zespołem w lidze, jest trochę ryzykowne." - Nic Pietro we wszystkich spotkaniach w których dotychczasowo grał, nie pokazał, ciężko sobie przypomnieć jakikolwiek strzał na bramkę czy udane zagranie w jego wykonaniu, a grał w Milanie głównie na przeciwko samym słabszym przeciwnikom, bo na mocnych zwyczajnie się nie nadaje. Nie robię więc z Rade lepszego napastnika, tylko oceniam jego przydatność dla drużyny, a fakty są takie, że Krunić na pozycji Pietro zagrał dużo lepiej niż on przez 130 minut jakie rozegrał w spotkaniach z takimi tuzami jak Venezia, Spezia, Genoa czy Salernitana i nie widzę w tym nic ryzykownego.
1
uczciwyoszust
5 grudnia 2021, 18:13
@Gol

"Ciekawe, jak wyglądałaby sytuacja tych klubów, gdyby co kolejkę grały bez 6-9 zawodników podstawowej kadry."
Odniosłem się do sytuacji Milanu, gdzie w większości meczów graliśmy bez 6-9 kontuzjowanych zawodników podstawowej kadry, jednocześnie zastanawiając się, jak w takiej sytuacji poradziłyby sobie Inter i Atalanta, i czy z takimi problemami te kluby zajmowałyby obecne pozycje w lidze.
Myślę, że jest to wystarczająco zrozumiałe.

"Nie wiem czy brak kontuzji Castillejo, Plizzariego czy Pellegriego cokolwiek by tutaj zmienił, bo żaden z nich nie prezentuje odpowiedniego poziomu żeby grać w Milanie, a przy zdrowych zawodnikach jak Ibrahimovic, Mike czy Messias/Alexis i tak by nie zagrali w tym meczu, a już zwłaszcza w LM z Liverpoolem". - jeśli chodzi o moją odp. na temat Pellegriego w LM. Nie wiem, o co Tobie chodzi z tym "Sassuolo to chyba nie LM".

W tym komentarzu odniosłeś się też do Samu, że jest praktycznie nieprzydatny, ale mimo, że jest już w Milanie skreślony, to właśnie on z Hellasem w dużym stopniu odwrócił losy meczu.
Każdy punkt jest ważny w końcowym rozrachunku, dlatego jestem mu za ten występ wdzięczny nawet, jak już nie wybiegnie na murawę w koszulce Milanu .

A na resztę nie chce mi się już odpowiadać.
Ty masz swoje zdanie, ja mam swoje. Na tym zakończmy.
0
kusniak_22
kusniak_22
5 grudnia 2021, 11:05
Przed nami 2 ciężkie mecze przed świętami, oprócz Napoli jeszcze Udinese, kto pokazało z Lazio, że nie można ich lekceważyć. Musimy robić swoje, wygrana z Napoli byłaby mega krokiem w przód.
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
5 grudnia 2021, 10:31
Atalanta, jak to Atalanta. Od paru lat potrafią rozjechać każdego, kiedy są w formie. Gasperini wyciąga z tych grajków wszystko, co najlepsze. I zawsze brakuje im w sumie dobrej jesieni, żeby realnie powalczyć o mistrza na koniec, bo wiosną punktują wybitnie. Może to ten sezon, bo mimo słabego początku rozpędzili się dużo wcześniej, niż w poprzednich latach.

Inter zaś to Inter. Ma aktualnie najszerszą i najbardziej zrównoważoną kadrę w Italii. Z ławki mogą wpuszczać piłkarzy, którzy realnie wpłyną na grę i wynik. Mogą rotować i oszczędzać siły, bo nawet wymieniając kilku zawodników w wyjściowym składzie, i tak prawdopodobnie łatwiejsze mecze wygrają.

Osobiście uważam, że Milan może się włączyć do walki o Scudetto, ale ostatecznie wyląduje ono w rękach Interu, chyba że Maldini zaskoczy zimowymi transferami (w co nie wierzę). Obstawiałbym, że top3 na koniec sezonu to będzie: 1. Inter, 2. Atalanta, 3. Milan.
12
wielki prostownik
wielki prostownik
5 grudnia 2021, 10:29
Najważniejsze że top 4 wyraźnie odjeżdża reszcie.
11
themrrengaru
themrrengaru
5 grudnia 2021, 10:28
Inter ma najłatwiej do końca rundy i jest w gazie. Pewnie wygrają wszystko, my musimy wykorzystać słaby moment Napoli i ich mocniej wyprzedzić.
1
krisss811
krisss811
5 grudnia 2021, 10:19
Oby zostać na pierwszym miejscu przez kolejne 10 miesiacy. A na poważnie, Inter mocno ostatnio punktuje, ma najłatwiejszy terminarz, Napoli także mocne a zarazem łatwo stłamszone w drugiej połowie przez Atalante. Nie ma co się cieszysz obsolutnie liderowaniem, nawet bym wolał chyba być z tyłu a na koniec wszystkich przegonić. Nie wiem czy ewentualny awans do 1/8 nam wyjdzie na dobre przy tych kontuzjach i natężeniu spotkań, wiadomo finanse pójdą w górę, ale..... Liczę że Maldini wzmocni ławkę w styczniu a Giroud i Rebic szybko wrócą do zdrowia bo będą potrzebni gdyż walka o Scudetto zapowiada się wyjątkowo w tym sezonie.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
5 grudnia 2021, 10:23
Napoli ma potężne kłopoty kadrowe. I będą mieli kłopoty aby utrzymać poziom. Za to Atalanta i Inter to potwory obecnie.
1
marcinomilano
5 grudnia 2021, 10:27
To Napoli z potężnymi kłopotami wyglądało bardzo dobrze naprzeciw potworowi z Bergamo. Więc ja bym już tak nie patrzył na te ich kłopoty kadrowe. A co do utrzymania 1 miejsca, to moim zdaniem Inter niedługo na nie wskoczy i raczej nie odda już miejsca do końca sezonu
4
wielki prostownik
wielki prostownik
5 grudnia 2021, 13:38
Tylko momentami wyglądało dobrze. Przez większość meczu Atalanta kontrolowała sytuację na niewiele pozwalając Napoli. Wynik kiepsko odzwierciedla przebieg meczu, podobnie jak nasze 3:2 z Atalanta gdy oni nie istnieli. Kłopoty kadrowe wyjdą im z czasem gdy podstawowa jedenastka się zajedzie i nie będzie kogo wstawić.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
5 grudnia 2021, 10:08
Inter ma prostą drogę.. na koniec rundy prawdopodobny scenariusz to obie mediolańskie ekipy na tronie
1
pazioni
Moderator pazioni
5 grudnia 2021, 10:01
Naraszcie , pokonać jeszcze tylko Napoli i będzie super,aaaaaa i jeszcze nie można zapomnieć o Udine tutaj można śmiało napisać ,że będzie to męczarnia.
1
Daniel93
Daniel93
5 grudnia 2021, 09:52
Ktos się orientuję jak wygląda sytuacja kontuzjowanych zawodników w napoli? Fajnie jakby za dwa tygodnie mieli sklad podobny do wczoraj ale raczej mało realne.kto wroci?
0
kamilus
5 grudnia 2021, 09:57
https://www.transfermarkt.pl/ssc-neapel/sperrenundverletzungen/verein/6195

Na razie wiadomo tylko tyle, że w tym roku na boisku nie zobaczymy już KK i Osimhena.
0
boro215
boro215
5 grudnia 2021, 09:57
Osimhen, Insigne i Anguissa z istotnych na L4

Jeszcze Fabian Ruiz ma cos z udem wczoraj nie grał
Edytowano dnia: 5 grudnia 2021, 10:07
0
marcinomilano
5 grudnia 2021, 10:03
Napoli w sumie imponuje, wszyscy wieszczyli katastrofę w przypadku wypadnięcia Anguissy i Osimhena, a na razie nawet bez Insigne są bardzo groźni.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
5 grudnia 2021, 10:12
Lorenzo na pewno tylko wczoraj pauzował. Nie wiem jak Fabian czy Anguisa. Przy obecnej formie to przydało by się pozbyć Zielka bo to następny Berardi i z Milanem zawsze coś wcisnie
1
Margiorno
Margiorno
5 grudnia 2021, 10:25
Oby jak najwięcej było zdrowych zawodników w Napoli. Milan stać aby wygrać z nimi i większą satysfakcją będzie jak wygramy z pełnym składem. A życzenie komuś kontuzji to zwykłe świństwo. Ludzie zrozumcie że to TYLKO piłka nożna, która jest dodatkiem, a sensem życia. I od piłki ważniejsze jest zdrowie i tego życzę wszystkim piłkarzom.
4
Daniel93
Daniel93
5 grudnia 2021, 10:48
Ja tam wolę żeby było jak najwięcej kontuzjowanych u nich zawodników.. nikt nie będzie pamiętał za 3 lata w jakim składzie wyszli tylko jaki był wynik a to jest najważniejsze.

Wole 3pkt po brzydkiej grze i z osłabionym rywalem niż 1 lub 0 po ładnej grze z mocnym kadrowo zespołem..
4
Semper Fideli
Semper Fideli
5 grudnia 2021, 11:56
Margiorno
to ja Ci życze abyś zrozumiał ze to tylko komentarze..
zdecydowanie Polakom brakuje luzu, a do byle czego i każdej dyskusji podchodzą emocjonalnie.
pozdro
Edytowano dnia: 5 grudnia 2021, 11:58
1
Milanboy
Milanboy
5 grudnia 2021, 09:45
Miło jest widzieć najlepiej grająca drużynę w Serie A na czubku tabeli :).
6
MrAncelotti
MrAncelotti
5 grudnia 2021, 09:35
Juve, żeby dostać się do top 4, to musi odrobić min. 7 pkt do Atalanty, która zawsze świetnie punktuje w II połowie sezonu i która ciągle punktuje już teraz :D

Chiellini wygłosił już apel do wszystkich piłkarzy Juve, o solidarność z zarządem ws. wałków na fakturach hahaha
2
ACMilansince1994
ACMilansince1994
5 grudnia 2021, 09:28
No to Inter wydaje się ma najlepszy rozkład meczów aby wskoczyć na fotel lidera na półmetku. No chyba że zgarniemy 9 pkt i po temacie. Oby. Nie możemy pozwolić aby Inter odskoczył bo później będzie ciężko go dogonić. Ostatnie mecze pokazali że odnaleźli już rytm punktowania. Mam nadzieję że te dwa zwycięstwa również naszych nastroją odpowiednio. Tylko musimy popracować nad skutecznością bo ostatnio nią nie grzeszymy. Zwłaszcza Ibra i Brahim. Jak poprawiają celowniki to może mecze będzie się oglądać nieco spokojniej :)
0
Mirek99999999
5 grudnia 2021, 09:37
Łatwiejszy terminarz nie zawsze oznacza łatwe mecze i komplet punktów, zwłaszcza, że piłkarze lubią odpuszczać teoretycznie łatwiejsze mecze.
6

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się