SCUDETTO


Smutne, ale zasłużone pożegnanie z Europą

7 grudnia 2021, 20:16, FossaDeiLeoni Aktualności
Smutne, ale zasłużone pożegnanie z Europą

Milan po słabym meczu przegrał na San Siro z Liverpoolem 1:2. Bramkę dla gospodarzy strzelił Fikayo Tomori. Dla gości trafili Salah i Origi. Wobec wygranej Atletico w Porto 3:1, Rossoneri pożegnali się z europejskimi pucharami i pozostały im wyłącznie Serie A i Coppa Italia.

Pierwsza połowa rozpoczęła się dość spokojnie z obu stron. Zawodnicy prowadzili spokojną i wyrachowaną grę. W 12 minucie strzał na bramkę Alissona oddał Fikayo Tomori, ale brazylijski bramkarz bez żadnych problemów poradził sobie z uderzeniem Anglika. Stopniowo przewagę zaczął zaznaczać Liverpool, ale ekipa gości nie potrafiła udokumentować jej poważnym zagrożeniem pod bramką Milanu. Rossoneri nastawili się na kontraataki. I przyniosły one skutek. W 29 minucie San Siro wybuchło radością. Po dośrodkowaniu z rzutu rożnego strzał głową oddał Alessio Romagnoli, Alissonowi udało się obronić ten strzał, ale wypluł on piłkę przed siebię pod nogi Fikayo Tomoriego, a obrońca Milanu z bliska wyprowadził Milan na prowadzenie. Radość nie trwała jednak długo, bo w 36 minucie po podobnym do Brazylijczyka błędzie Mike'a Maignana wyrównał niesamowity w tym sezonie Mohamed Salah. Okazję do podwyższenia prowadzenia Liverpoolu miał jeszcze Divock Origi, ale nie udało mu się pokonać bramkarza Rossonerich. Chwilę potem sędzia zaprosił obie drużyny na przerwę.

Druga połowa rozpoczęła się od dominacji Liverpoolu. Anglicy napierali na bramkę Mike'a Maignana, ale do 55 minuty nie potrafili pokonać Francuza. Niestety po raz kolejny bramkę rywalom sprezentował pojedynczy błąd. Nonszalacko prowadzoną piłkę przez Tomoriego przejął Sadio Mane. Jego strzał obronił Maignan, ale skutecznie piłkę dobił Origi. W tym momencie Jurgen Klopp zdecydował się na wprowadzenie typowo defensywnych zawodników i praktycznie zakończył emocje w tym spotkaniu. Anglicy mieli mecz pod pełną kontrolą. Jedyną dobrą okazje w końcówce w sytuacji sam na sam zmarnował Franck Kessie. Tym samym na fazie grupowej Ligi Mistrzów, Milan zakończył swoją przygodę z europejskimi pucharami.

AC Milan - Liverpool FC (1:1)

Bramki: Tomori 29', Salah 36', Origi 55'

AC MILAN (4-2-3-1): Maignan - Kalulu (Florenzi 64'), Tomori, Romagnoli, Theo; Tonali (Saelemaekers 58'), Kessiè; Messias, Brahim Diaz (Bennacer 58'), Krunić (Bakayoko 83'); Ibrahimović.

LIVERPOOL FC (4-3-3): Alisson - Williams (Bradley 90+3'), Phillips, Konate, Tsimikas; Chamberlain, Morton, Salah, Minamino (Woltman 90+3'), Manè (Gomez 64'), Origi (Fabinho 83').

Sędzia główny: Danny Makkelie (Holandia)

Miejsce: San Siro


*** BRAMKI Z MECZU ***



1089 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
fallen
fallen
10 grudnia 2021, 14:38
Rozumiem rozgoryczenie. Pamiętajmy jednak że byliśmy beniaminkiem i dla prawie każdego naszego piłkarza był to debiut w LM. Biliśmy się jak równy z równym z największymi. Porto to jednak Porto i czas pokazał, że nie wolno ich zbyt wcześnie skreślać w starciach z wyżej notowanymi rywalami (Juventus). Wielki szacunek dla naszych! Trochę przychylniejszy sędzia, rok grania w LM więcej, który zniwelowałby efekt posranych portek i 2 miejsce byłoby formalnością. Bałem się że w takiej grupie spotka nas przynajmniej jeden blamaż. Nic bardziej mylnego! Dziękuję za wspólne emocje i zapraszam do stołu. Dla każdego znajdzie się choćby spaghetto :D
0
Milanousz
Milanousz
10 grudnia 2021, 11:51
Po co się tak bić o LM, gdy zdobywa się w niej 4 punkty?
0
Materazzone
Materazzone
9 grudnia 2021, 17:10
Odpadamy z Ligi Mistrzów i co z tego? Wreszcie możemy to powiedzieć i się na to poważnie wkurzyć.

Jako kibice bardzo długo nie mogliśmy się cieszyć smakiem gry naszej ukochanej drużyny na europejskich salonach. Czekaliśmy na to długich i smutnych siedem lat. Drużynie Piolego w końcu udało się awansować i nie był to byle jaki awans. Smakował szczególnie bo został wydarty w ostatniej kolejce w meczu z jedną z lepszych drużyn włoskiej ekstraklasy. Dodatkowo Milan tym meczem wywalczył wicemistrzostwo, co po latach tułania się w środku tabeli było już jakimś sukcesem. Tamten sezon był szalony i teraz możemy mówić, że odpadliśmy z ligi mistrzów. Właśnie, w końcu mówimy, rozmawiamy, piszemy o lidze mistrzów, pamiętacie kiedy ostatnio mieliśmy tutaj o tym dyskutować. Owszem, odpadliśmy ale sam udział jest lub przynajmniej powinien być dla nas- zwykłych kibiców czymś ważnym. Cieszmy się tym, że Milan znów zagrał w LM i to całkiem dobrze.

Milan momentami grał naprawdę ładą i całkiem skuteczną piłkę. Potrafił zaskoczyć fenomenalny Liverpool, tłamsić "cudowne" Atletico Diego Simeone, a nawet z nimi wygrać w ich twierdzy. Dlatego możemy być źli, wkurzeni, wściekli czy zwyczajnie przygnębieni. Mogło być znacznie lepiej, a notujemy jeden z najgorszych wyników w historii. Po tak pięknej i trudnej drodze, może zasłużyliśmy na więcej.

Człowiek jednak naje się małymi łyżkami i wydaje się, że cały klub wyznaje tą filozofię. Ważna jest praca u podstaw, powolne zbieranie doświadczenia bo tego nie da się przyspieszyć, jasne cele, które są możliwe do zrealizowania, dostrzeganie tego co należy poprawić i oczywiście nauka na błędach. Sukces rodzi się w cierpieniu, a Milan już swoje wycierpiał. Teraz pora z tego budować solidny dom i stabilną przyszłość. Wygrywanie będzie tego rezultatem, swoistym dodatkiem, a dla pociwych zjadaczy chleba będzie wielką radością.

Koledzy i koleżanki z Milanem w sercu - wkurzajcie się i krytykujcie, cieszcie się i pochwalacie ale przede wszystkim doceńcie fakt, że macie to szczęście i możecie to robić w kontekście gry Milanu w Lidze Mistrzów.

Dawno nie jedliśmy tego tortu, więc jak dla mnie nawet ta mała łyżeczka, z gorzką czekoladą jest przepyszna :D

Odpadliśmy ale ku...z pieprzonej Ligi mistrzów, a nie z pucharu zbieraczy wiatru z północnego Kirgistanu :D

Forza Milan!
3
Michał92
Michał92
9 grudnia 2021, 22:15
Amen!
0
Peloponez
Peloponez
8 grudnia 2021, 23:32
Tak to jest wstyd.
https://www.milanlive.it/2021/12/08/milan-4-punti-nel-girone-di-champions-solo-unaltra-italiana-ha-fatto-peggio/
0
krasy
krasy
8 grudnia 2021, 21:00
Na 18 możliwych punktów zdobyliśmy 4 . Jeżeli to jest dla niektórych satysfakcjonujące to trochę mnie to dziwi. Anglicy byli poza konkurencja dla wszystkich ale że nie podjęliśmy walki z Porto to trochę wstyd. Jeżeli po takich słabych meczach nasi włodarze dalej będą twierdzić że wzmocnienia są niepotrzebne to ja nie mam pytań. Jakim cudem jesteśmy liderami Serie A to ja nie wiem . Ja jestem rozczarowany całością . Ale już po wszystkim zarobiliśmy 45 baniek i teraz trzeba zrobić wszystko żeby w przyszłym roku też grać w LM . Bez konkretnych wzmocnień cienko to widzę.
0
Fushnikov
Fushnikov
10 grudnia 2021, 10:59
Przypominam tylko, że na 3 meczach nas oszukali na jakieś 7pkt
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 grudnia 2021, 20:47
To że odpadliśmy i zajęliśmy czwarte miejsce w żaden sposób nie umniejsza nam jako zespołowi, zaprezentowaliśmy się nieźle w tej lidze mistrzów po długim rozbracie z nią. Najbardziej bolesne we wczorajszej po porażce z liverpoolem był styl po prostu Liverpool był zespołem o dwie klasy lepszym i bawił się z nami a my grając niby z nożem na gardle nie mając nic do stracenia graliśmy ze zbroją obsraną po uszy. Nie obraziłbym się jak gdybyśmy przegrali 1:4 ale wtedy gdyby nasi atakowali,ryzykowali by, próbowali by coś zrobić, a to było? Jak w polskim filmie o którym opowiadał bohater Rejsu - nic się nie dzieje panie nuda to było bolesne że Milan nie pokazał pazura że Milan nie gryzł trawy a Liverpool przyjechał na San siro jakby grał u siebie. Tak czy siak z mojej perspektywy nie wygląda to źle koncentracja na lidze włoskiej i jedziemy dalej nie ma co popadać zachwyty po jednym zwycięstwie nie ma co popadać w rozpacz po jednej porażce
Edytowano dnia: 8 grudnia 2021, 20:51
1
viviek89
viviek89
8 grudnia 2021, 21:12
Ja rozumiem ze zaangażowanie i gryzienie trawy jest potrzebne ale w naszej obecnej sytuacji kadrowej nie możemy pójść na całość z obawy o następne kontuzje i brak zmienników. A nawet zwycięstwo nie dawało nam gwarancji.
1
uczciwyoszust
uczciwyoszust
8 grudnia 2021, 13:31
Granie w LM się skończyło, a wraz z tym usparwiedliwienie kontuzji graniem co 3 dni. Teraz się okaże, czy rzeczywiście to było głównym powodem tylu urazów.
0
dejnio
dejnio
8 grudnia 2021, 13:39
Jestem pewien, że nie. Inne drużyny też grają co 3 dni i takiego szpitala nie mają.
2
Rossu
Rossu
8 grudnia 2021, 19:22
Oczywiście, że nie.

Już od 2 lat mamy ogromne problemy z urazami, po prostu sztab od przygotowania fizycznego jest całkowicie do wymiany. No ale Pioli nie zwolni swoich ludzi i na pewno wiedzą, że coś nie tak robią. Może szukają przyczyny, ale to już trwa za długo. Wzmocnienia i szeroka ławka nic nie dadzą jeśli będą nękać nas te urazy, a Milan w decydujących momentach będzie odpadać o najwyższe cele. Pioli robi wyniki ponad stan i mu chwała za to, ale jego sztab od p. fizycznego niestety popełnia mnóstwo błędów.
Edytowano dnia: 8 grudnia 2021, 19:24
2
Luksta1805
Luksta1805
8 grudnia 2021, 11:48
Niestety a może i stety nie oglądałem wczoraj tego meczu, ale patrząc na ten skrót to dawno nie widziałem tak frajersko straconych bramek, no dramat DRAMAT
Edytowano dnia: 8 grudnia 2021, 17:49
2
Salas89
Salas89
8 grudnia 2021, 11:19
Podrzuci ktoś linka do tych 2 setek które zawalił Kessie pod koniec meczu? Dzięki
0
Adamken
Adamken
8 grudnia 2021, 11:10
Wiadomo, że każdy z nas po cichu liczył, że stanie się cud i awansujemy z drugiego miejsca. Ale niestety płacimy frycowe po tak długiej przerwie w LM. Nasi w większości przypadków mieli styczność pierwszy raz w karierze z tymi rozgrywkami. A mam wrażenie, że niektórzy (zwłaszcza dziennikarze i komentatorzy), słysząc Milan widzą drużynę prowadzoną przez Sacchiego czy też sukcesy w Europie pod wodzą Ancelottiego.

Ale to nie jest ta drużyna choćby sprzed tych 15-20 lat. W pewnym momencie upadliśmy wręcz na dno i dopiero niedawno odbiliśmy się od niego. Dlaczego byliśmy losowani z 4 koszyka? Dlaczego trafiliśmy na drużyny, które rok w rok grają w LM? Dlaczego nasi zawodnicy często nie wiedzieli jak się zachować w poszczególnych meczach? To wszystko wina braku doświadczenia, boiskowego cwaniactwa i sprytu. My dopiero możemy uczyć się grać w Europie, a nie wojować w niej.

W końcu mamy stabilny zarząd. Trenerzy też nie są zmieniani jak rękawiczki. Ten projekt jest w początkowej fazie, ale fundamenty wydają się już być stabilne. Ważne jest, by teraz rok w rok zajmować miejsce premiowane awansem do LM. Będzie stabilizacja w finansach, nasi zaczną zdobywać coraz więcej doświadczenia, będziemy mogli pozwolić sobie na sprowadzanie lepszych czy też bardziej utalentowanych zawodników, a wtedy wyniki w Europie same przyjdą.

Dopiero wracamy powoli do czołówki Serie A, więc nie oczekujmy, że od razu staniemy się postrachem w LM. Ważne, by była ciągłość z roku na rok. A na razie na to się zapowiada, więc trzymajmy kciuki, by to dalej się rozwijało i przynosiło owoce w przyszłości.
9
Boateng93
Boateng93
8 grudnia 2021, 10:33
Ten mecz pokazał przede wszystkim, że Anglia to jest idealny kierunek do poszukiwań dla Maldiniego. Tak jak wzięli Tomoriego tak w tych klubach rezerwowi to naprawdę byliby dla nas wartościowi zawodnicy.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
8 grudnia 2021, 11:21
Tyle że Ci rezerwowi kosztują 20 wzwyż
0
Boateng93
Boateng93
8 grudnia 2021, 15:19
Tak ogólnie w tych czasach kosztują piłkarze, ale teraz odsprzedając takiego Tomoriego to pewnie z 80 można krzyczeć.
1
Adiceusz
Adiceusz
8 grudnia 2021, 10:16
O LFC to nie ma co wspominać - aktualnie zespół kilka półek wyżej od nas.
Choć może warto wspomnieć jedynie o tym jak przygotowani są do sez fizycznie i gdzie my jesteśmy w tej perspektywie. Taki Salah zagrał przez ostatni miesiac pewnie z 700-800 min, jak nie lepiej, i w meczu o pietruszkę wychodzi w podstawie i hasa aż miło, jakby zaczynał sez. U nas połowa kadry co drugi/trzeci mecz musi odpoczywać, grajac 1/3 tego co zawodnicy w topowych kubach, a i tak się łamią na potęgę.
Gdzie jesteśmy z intensywnością gry i jej jakością niestety, pokazały mecze z Porto. Dużo osób pisze o pechu w LM. A ile szcześcia mieliśmy, że z LFC po 30 min nie było 4:0, albo z Porto u siebie, gdzie do przerwy podobny wynik mógłby być spokojnie, tylko w drogą stronę?
Mamy kadrę jaką mamy. Jeśli o sile zespołu wczoraj stanowił Krunic (którego bardzo cenię za serce, zaangażowanie i to, że jako jeden z nielicznych wczoraj pokazał jaja) to niestety nasze miejsce w grupie jest adekwatne do poziomu sportowego. Piękne są romantyczne historie Messiasa (którego też lubię i bronię od początku), ale niestety, tacy zawodnicy nie wzniosą nas na poziom wyżej w Europie. W przeciwieństwie do większości, uważam, że podobnie rzecz się ma z Diazem - to gracz niestety przeciętny i kolejne mecze pokazują, że raczej nie oprzemy o taką 10 gry. Pewnego poziomu nie przeskoczy wydaje się też Alexis. To są zawodnicy średni choć bardzo sympatyczni. O transferach Balo, Bakayoko czy Pellegriego, nie ma co pisać nawet.
Powalczyli ile mogli i tyle. Brawa dla większości za walkę. Dla niektórych (jak właśnie Rade) za wzniesienie się chyba nawet ponad swoje możliwości.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
8 grudnia 2021, 12:03
Akurat o Diazie ciężko napisać, że był przeciętnym graczem. On jest po prostu zbyt jednowymiarowy i dopóki nie poszerzy wachlarza zagrań/nie zmieni swojego stylu będzie miał identyczny status co inny jego kolega z Madrytu Ceballos czyli wieczny, niespełniony talent ze świetną techniką.
Edytowano dnia: 8 grudnia 2021, 12:04
0
Corsa
Moderator Corsa
8 grudnia 2021, 09:36
Ludzie, trochę przesadzacie. Zaraz po losowaniu chyba nikt nie spodziewał się, że rozwalimy grupę, każdy był załamany. Trafiliśmy na trzy mocne ekipy, które w ostatnich latach regularnie śmigają w LM i to z bardzo dobrymi wynikami. Mimo wszystko zaprezentowaliśmy się przyzwoicie, mogło wyjść dużo gorzej, pamiętajcie, że jesteśmy drużyną w budowie.

Nie piszczie głupot, że wstyd/dramat/że nas zweryfikowali, bo to bzdury. Nie udało się i tyle. Liverpool grał rezerwami, ale weźcie pod uwagę, że ich rezerwowi ciągle są praktycznie w grze, łapią regularnie minuty i wcale nie odstają tak bardzo jakościowo od pierwszej drużyny. Jeszcze nie jesteśmy gotowi na rywalizację w Europie + mieliśmy dużo pecha.

Dwa razy zaprezentowaliśmy się lepiej od Atletico, zwyczajnie przekręcono nas w pierwszym meczu. Gdyby nie to być może Milan grałby dalej. Wczoraj też nie wyszliśmy pierwszym garniturem, brak Simona, Calabrii, Leao, Rebica, do tego jeszcze chory Theo. To zrobiło swoje.

Liverpool to wyjadacze, potrafią wykorzystać słabości innych drużyn, a tych nam wczoraj nie brakowało. Trzeba skupić się na lidze, a energię zachowajcie na kibicowanie, marudzenie i tak nic nie da.
8
wielki prostownik
wielki prostownik
8 grudnia 2021, 13:00
Nie ma żadnego wstydu ani dramatu. Jest jedynie otrzeźwienie i szansa realnej oceny możliwości obecnej kadry. A te wystarczają na błysk w coraz gorszej Serie A ale na LM to braknie mocno. Nie mówię o LFC bo Ci to każdego zdepczą ale nawet z Porto walki nie nawiązaliśmy.
2
roby45
roby45
8 grudnia 2021, 09:22
Boli najbardziej że bez walki odpadliśmy,można było przegrać 3 ale żeby chociaż gra wygladala jak we wcześniejszych meczach
2
my's
my's
8 grudnia 2021, 09:19
Pierwsze koty za płoty..
Teraz wszystkie siły na ligę
0
Adi.Milan
Adi.Milan
8 grudnia 2021, 08:38
Nie rozumiem co nam ta LM pokazała? Jakie miejsce w szeregu? Gdyby nie tureccy oszuści w meczu na SAN siro z Atl to byśmy mieli awans, wyglądaliśmy tam o niebo lepiej potem czerwona z dupy a o karnym w 95 nie chce mi się mówić. Z porto daliśmy ciała ale z atl 2 zwycięstwa i awans w grupie śmierci. Nie tak złe jak na granie po 7 latach. W meczach z Liverpoolem ktory był po za zasięgiem mieliśmy najlepszy bilans, wczoraj zabrakło Leao Rebicia Kjaera Calabrii czyli zawodników 1 składu w dodatku Theo miał mocne przeziębienie tuż przed meczem, prawdopodobnie dlatego wyglądał tak marnie. Forza Milan teraz jeszcze bardziej
9
Rafalzki
Rafalzki
8 grudnia 2021, 09:30
bez przesady, szukanie miliona wymówek to nie jest sposób. Równie dobrze tak jak trafnie zauważyłeś można powiedzieć, że gdyby nie frajerska przegrana i remis z Porto to byśmy z grupy wyszli... Co do wczoraj to ok, zagraliśmy mocno osłabieni, ale wyspiarze też wyszli właściwie drugim garniturem. Ja się cieszę, że zagraliśmy w tej upragnionej Lidze Mistrzów i pretensji do chłopaków nie mam. Grupa mega ciężka, za rok będzie lepiej a jak też celnie zauważył Tonali zapłaciliśmy za każdy najmniejszy błąd. Za rok będzie lepiej. Forza Milan.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
8 grudnia 2021, 10:07
To nie są wymówki, nie przypominam sobie żeby uefa publicznie potępiła sedziowanie w jakims meczu a wiec to wiadome ze nas turas orżnął.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
8 grudnia 2021, 08:26
Cóż. LM pokazała nam miejsce w szeregu. Słaba Serie A zamazuje prawdziwy obraz drużyny. Byle rezerwy Liverpoolu gaszą nasze gwiazdy niczym peta na śniegu. Oj dużo jeszcze pracy przed Maldinim i resztą. 40 letnim Zlatanem i innymi Messiasami to my LM nie zawojujemy.
2
Corsa
Moderator Corsa
8 grudnia 2021, 08:51
Niczym peta na śniegu? W Anglii przegrywamy 3:2, u siebie 2:1, żadnego meczu nie dostaliśmy choćby różnicą dwóch bramek. Gramy bez Calabrii, Simona, Leao, Rebica i innych. Też wystawiliśmy rezerwy.

Dla porównania zobacz sobie ile wart jest Liv(866 mln), a ile Milan(476 mln).

Wchodzimy do LM do 100 latach nieobecności, a niektórzy myślą, że jesteśmy w stanie walczyć jak równy z równym z czołowymi drużynami Europy :)
3
Pinokio
Pinokio
8 grudnia 2021, 08:58
Tak jak i w Anglii, tak jak i na San Siro zostaliśmy zdominowani, więc przestań wspominać o tych wynikach, bo zamazują one prawdziwy obraz gra.

Naprawdę myślisz, że ktoś taki jaki Rebić zmieniłby oblicze naszej gry? Daruj sobie.
4
omo69
omo69
8 grudnia 2021, 09:05
Liverpool zdominowal kazdego w tej grupie wiec przestancie pieprzyc:)Duzo pracy przed nami i nie ma co juz gdybac co by bylo gdyby ale pare tych gdyby bylo w naszych meczach:)Wzmocnienie skladu w zimie potem w letnim okienku i w nastepnej edycji trzeba wyjsc z grupy.Kazdy wielki klub ma swoj czas,przyjdzie znowu i Milanu.
6
Adi.Milan
Adi.Milan
8 grudnia 2021, 09:27
pinokio typie pokaz mi kogo liverpool nie zdominowal na anfield. az ciezko sie czyta takie glupoty, masz nikla wiedze a sie wypowiadasz.
0
Boro
Boro
8 grudnia 2021, 09:27
Lvpool dominuje aktualnie 90% drużyn z którymi gra, naprawdę mógłby się teraz trafić im mecz z City i też by ich tak zdominowali. Nie wspominam nawet co z naszpikowanym gwiazdami United zrobili. Naprawdę nie mierzmy aktualnie Naszej wartości na tle głównego kandydata do wygrania LM. Jeszcze trochę drogi nam zostało do choćby zbliżenia się do tej pozycji. Zahamujmy emocje i myślmy racjonalnie. 3/4 chłopaków z kadry ma zadanie stawać się lepszym niż rok wcześniej. I to nam się udaje.
Edytowano dnia: 8 grudnia 2021, 09:29
1
Corsa
Moderator Corsa
8 grudnia 2021, 09:49
@Pinokio, 16/16 punktów, 17:6 w bramkach, do tego mega ofensywny styl, ciągły pressing, a Ty się spodziewałeś, że to Milan będzie prowadził grę? Wczoraj się urodziłeś?

Jeśli uważasz, że Ante nie jest istotnym elementem Milanu, to nie wiem czy Ty oglądasz mecze czy tylko skróty.
1
Max82
Max82
8 grudnia 2021, 11:29
Panowie nie ma co się kłucic, każdy wie że masz skład na ta chwilę nie ma podjazdu do LM takie są fakty super że nasi walczą jak tylko jest to możliwe ale prawda jest taka że gdyby Liverpool wyszedł z pierwszym składzie i mieli by pokazać na co ich stać to by nie było co zbierać. Nawet gdybyśmy jakimś cudem przeszli to i tak był by łomot , nie ma co się oszukiwać trzeba wygrać Serię A aby być na lepszej pozycji i liczyć że będą wzmocnienia bo są nam potrzebne aby na prawdę wejść na salony LM
0
Boro
Boro
8 grudnia 2021, 11:53
@Max82 Pokazali to w pierwszym meczu na Anfield i przegraliśmy 3:2. Solidny łomot to z tego co widzę mogłoby nam na dobra sprawę spuścić: Chelsea, Bayern, Real, City, Borussia, Liverpool, PSG. Także za wiele tego nie ma. Dalej gramy i nie pękamy.
0
Pinokio
Pinokio
8 grudnia 2021, 12:43
Adi.Milan

Ty naprawdę jesteś taki głupi?
0
Pinokio
Pinokio
8 grudnia 2021, 12:43
Adi.Milan

Ty naprawdę jesteś taki głupi?
0
wielki prostownik
wielki prostownik
8 grudnia 2021, 12:45
No dobra. Z tym petem na śniegu może przesadziłem ale faktem jest że każda z drużyn w tej grupie nas zdominowała. No może poza meczem z Atletico do czasu czerwonej kartki Kessiego. Te 4 punkty należy uznać za świetny wynik patrząc na grę. LM pokazała nam jak daleko naszej kadrze do walki o cokolwiek w LM. Nie mówię o wygranej bo to nie nastąpi za naszego życia zapewne ale o realnej walce o jakiś ćwierćfinał. I żaden Calabria czy Rebić obrazu gry by nie zmienił diametralnie. Trzeba nadal pracować i wzmacniać kadrę bo inaczej kolejna przygoda z LM skończy się podobnie do tegorocznej.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
8 grudnia 2021, 08:17
O ile poprzednie wyniki w LM były wyrazem niedoborów kadrowych, tak przy tej porażce z rezerwami Liverpoolu winę ponoszą piłkarze z trenerem. Z jednej strony straszne babole defensywy- takiego Theo póki ma łatkę jednego z najlepszych lo na świecie powinno się jak najszybciej spieniężyć, później nikt nie da nawet 30 mln. za takiego wiatraka bez głowy. Z drugiej 40 letni Zlatan nie nadaje się do takiej gry kosztem przegranego środka pola. Tak można grać co najwyżej w ponownie pikującej poziomem organizacji w dół Serie A. Na europejskie puchary potrzeba mobilnego napastnika lub klasycznej 10 i przejścia na choinkę/diament.

Ogółem poza tym ostatnim meczem brawa za walkę. Oczekiwań wśród mormalnych kibiców względem LM nie było, a patrząc na występy Atalanty w 1 sezonie mogło być znacznie gorzej.
Edytowano dnia: 8 grudnia 2021, 08:22
1
Von Strauss
Von Strauss
8 grudnia 2021, 09:17
Nie wiem kogo winić, czy Piolego czy zawodników. Bo z jednej nie da się grać ustawieniem z 2 w pomocy gdy nie masz np. Modrica i Casemiro a młodzika i człowieka bez stabilnej formy, z skrzydłami gdy nie masz faktycznie skrzydłowych (bo Krunić i Alexis to nie skrzydłowi, a Messias jest dobry na Serie A); a z drugiej brak zaangażowania i skupienia zawodników powoduje, że tracimy głupie bramki a nie potrafimy niczego strzelić.

I żeby nie było, uważam, że akurat Krunić jako lewy skrzydłowo-pomocnik, którego zadaniem było asekurowanie pomocy i obrony.
0
Von Strauss
Von Strauss
8 grudnia 2021, 12:14
*I żeby nie było, uważam, że akurat Krunić jako lewy skrzydłowo-pomocnik, którego zadaniem było asekurowanie pomocy i obrony grał całkiem spoko.
0
roby45
roby45
8 grudnia 2021, 08:16
Jeszcze refleksja...nie oszukujmy się ibra to nie 25 lat mlokos tylko w piłce nożnej to dziadek ,piłkarze pokroju snickersa florenziKrunic,Kessie Baka itd to nie topowi piłkarze, na tle Europy to średniacy,nie wystarczy mieć młodych trzeba jeszcze mieć gwiazdy na które na nie stac
1
Boro
Boro
8 grudnia 2021, 09:34
A ja mam refleksje że chyba nie do końca nasze miejsce w szeregu rozumiesz. Gwiazdy być może i trzeba mieć ale żeby wygrywać te rozgrywki. Milan nawet nie aspiruje aktualnie do tego. Bardzo często wywiadach ludzie z zarządu w półsłowach opisują naszą sytuacje i plany na przyszłość ale niewielu widać to rozumie.
0
roby45
roby45
8 grudnia 2021, 08:11
Dobra ochłonęliśmy...apetyt był większy niż rzeczywistosc...pierwsze lody w LM przełamane teraz powinno być tylko lepiej szczególnie w głowach. Po 2 nawet 1-0nic by nie dało Atletico o dziwo wygrało 2 bramkami,trzeba się skupić na serię
1
zycumilanista
zycumilanista
8 grudnia 2021, 07:56
Było, minęło. Otrzepać się i jedziemy z Udinese. Mam nadzieję na powtórkę scenariusza Interu z zeszłego roku. Tylko te kontuzje Nas zabijają.
0
omo69
omo69
8 grudnia 2021, 07:08
Trener i 10 zawodnikow w pampersach oraz celebryta w ataku to za malo nawet na taki Liverpool.Za rok juz bez pampersow mam nadzieje a w ataku z kims za kogo nie musi tyrac cala druzyna a ten i tak ma pretensje o kazde swoje zle zagranie do innych.Za taki szmal to jednak troche wiecej trzeba robic.
Edytowano dnia: 8 grudnia 2021, 07:17
2
Szawik
Szawik
8 grudnia 2021, 06:18
Wielka szkoda. Liczyłem na dalszą grę w LE. Już nawet nie chodzi, żeby dalej w europejskich pucharach walczyli, ale o pieniądze, których potrzebujemy. Jest szpital i oby nie zaważyło to na ligowych rozgrywkach.
1
MilanistaMarek
MilanistaMarek
8 grudnia 2021, 06:12
Mamy młody zespół niedoświadczony w LM, w kolejnych rozgrywkach będzie już lepiej, sędziowie też dołożyli swoje pięć groszy.
Co do samych zawodników
Kessie już nie powinien grać do póki nie podpisze umowy podobnie jak z Interem nie strzela bramki w bardzo dobrej okazji,
Krunic, Messias, Florenzi wiodąc było że LM to za wysokie progi w Serie A jakoś sobie radzą ale na Europę jest to za mało,
Potrzebne są wzmocnienia napastnik, prawo skrzydłowy teraz te pozycje powinniśmy wzmocnić dobrymi zawodnikami i walczyć o mistrzostwo i lepsza przyszłość
0
Mil_online
Mil_online
8 grudnia 2021, 07:24
Dlatego gra w pomocy, a nie na szpicy... Nie stać nas na sadzanie Kessiego do klubu kokosa.
3
GianpaoloM3
GianpaoloM3
8 grudnia 2021, 13:30
Koko jak kogo, ale Krunicia po tym meczu zwyczajnie nawet nie wypada się czepiać
0
roby45
roby45
8 grudnia 2021, 04:48
Powtórzę są z Kessiem już dawno powinna być zakończona i powinien odejść a nie jeszcze graj w 1 składzie,Florenzi od samego początku nie wnosi nic,ktoś się podniecal ostatnio że tak dobrze grał dla mnie gracz 0 ,zero pożytku z tylu i przodu,Bakayoko ...-3 najsłabsi piłkarze obecnie w Milanie....daleka droga przed nami,bez gwiazd i młodości się nie wygrywa nie stety a na gwiazdy nas nie stac
2
Remy
Remy
8 grudnia 2021, 04:20
Nie ma co się załamywać, trzeba się teraz skupić na lidze i za rok zaprezentujemy się dużo lepiej
1
PaoloACM
PaoloACM
8 grudnia 2021, 00:50
Kurła weźcie tego Demicka powstrzymajcie…

Chłopie, marudzisz jak stara panna. Co mieliśmy wystawić Diaza, Messiasa i Salemakersa razem? I może jeszcze w jakims eksperymentalnym ustawieniu?

Zagraliśmy tak jak zagraliśmy żeby mieć jakieś możliwości wprowadzenia zawodników z ławki. Gdyby nie pechowo stracona bramka w 1 połowie to zupełnie inaczej byśmy podeszli do 2 połowy.

Twoje marudzenie mnie przyprawia o nudności, ale nie martw się, tez jesteś pożyteczny ;)
Nasz skald miał wyrwy wielkości wybuchu bomb atomowych np na lewym skrzydle, gdzie trzeba było postawić Krunicia. Również w obronie bez Kjaera. Oraz bez zmiennika lub dodatkowego napastnika. Ale rzucenie wszystkiego na 1 polowe byłoby równie głupie co wyjście z biała flaga na ten mecz. Także weź daruj. Krunic zagrał super jak na wspomagającego obronę pomocnika. Za to pan 8.5mln Kessie dał ciała w dwóch sytuacjach gdzie mógł zmienic wynik meczu. Tak jak jego kolega po fachu Mr Bakayoko który nie mógł znaleźć koszulki przeciwnika na murawie wiec pogubił się w swoich obowiązkach.

Płacimy za bycie kopciuszkiem rozgrywek. Następnym razem będzie lepiej. Jeśli zachowamy tych którzy tu są nie robić pieniądze a rozwijać siebie i klub.

Dobranoc
0
Demick
Demick
8 grudnia 2021, 01:29
Potrafisz coś napisać merytorycznego, poza ad personam i szukaniem poklepywania po plecach?

Uważam że Pioli mógł dzisiaj po prostu trochę zaryzykować, bo to był mecz o wszystko.

Serio czepiasz się Francuza, który rozegrał świetne 10 minut? Tak, dla mnie trzymanie na ławce gościa, który grał w Pemier League i ma dobre warunki fizyczne jest niepoważne. Oczywistym faktem jest, że na angielską drużynę lepiej wystawić kogoś, kto lubi biegać i ryzykować. Takim graczem jest Bennacer, a nie Tonali. Zresztą nie czepiam się Sandro, bo już wolałbym jego zobaczyć, nić Francka. Graliśmy z wybrakowanym Liverpoolem, który jedynie mógł, a nic nie musiał. Mam prawo być rozczarowanym po takim meczu jak dzisiaj. W mojej opinii Pioli jest świetnym trenerem, ale źle podszedł do dzisiejszego spotkania, wyszedł jego brak doświadczenia w LM. Za dużo bojaźni, za mało rock and rolla. Naprawdę, czy oczekiwanie większego zaangażowania w takim meczu, to narzekanie? Boli końcówka, bo jednak okazało się że Milan potrafi zaatakować.

Przygotowanie mentalne drużyny, prezentowało się jakby to był mecz o 12:30 w Serie A, a nie Lidze Mistrzów. Ale na to wpływ mają wybory personalne i motywacja graczy, czyli trener.

Dziwne czasy, nie można nawet okazać swojego rozgoryczenia i wyciągać na tej podstawie wniosków.
Edytowano dnia: 8 grudnia 2021, 01:45
10
PaoloACM
PaoloACM
8 grudnia 2021, 15:19
Milan był w gorszej pozycji mentalnej niezależnie od składu. Liverpool mial już awans zrobiony a chłopcy którzy wyszli wczoraj na San Siro mogli, bez ciśnienia czy jakiegokolwiek stresu, zagrać i pokazać się trenerowi z jak najlepszej strony. Nawet gdyby przegrali to i tak byli wygrani. My natomiast mieliśmy nóż na gardle. Musieliśmy wygrać a jeszcze dodatkowo przeciwnik wystawił rezerwy. Niby powinno być łatwiej a zdażyło Ci się np zagrać mecz w Fife gdy grałeś jakims klubem top a przeciwnik wziął underdoga? To jest na podobnej zasadzie. To ze Liverpool zagrał rezerwami nakładało na Milan jeszcze większa presję a większość naszych zawodników nie ma żadnego doświadczenia w LM.

Co do składu Pioli dał ciała z nie wystawieniem Bennacera od początku. Chłopak jest wybiegany i od razu było widać różnice z nim na boisku.
Bakayoko nie dał absolutnie żadnego argumentu w meczach których zagrał do tej pory żeby mu zaufać i na niego postawić. Grał jak tykająca bomba popełniając błędy które nas kosztowały utratę gola lub groźna sytuacje bramkowa. Wiec zupełnie nie dziwie się czemu Pioli nie dał mu szansy.
Ale skad tego Rock nad Rolla chciałeś dostać? Przecież my nie mieliśmy kim grać w tym meczu. Żadnego rezerwowego napastnika, ani jednego nominalnego lewoskrzydłowego, jeden ofensywny zawodnik do rotacji. To gdzie jest ta bojaźń Piolego? Bo z tego co czytam wynika ze powinien postawić na Bakayoko od początku i to by było to Twoje podjęcie ryzyka. I masz racje podjęlibyśmy wtedy ryzyko ze nam Francuz utopi mecz jakims głupim podaniem. No kurde serio Twoim argumentem jest ze Francuz zna Premier League i jest dobry fizycznie? Na tym mial Pioli bazować? Czy raczej na tym co Bakayoko obecnie prezentuje? Poza tym gość zagrał tam jeden sezon w 28 meczach (z czego ilość minut daje 23 mecze) w sezonie 17/18 czyli 4 kampanie temu. Twoim zdaniem jest źródłem wiedzy o Angielskiej piłce?

A na koniec. Masz prawo być rozczarowany jak każdy ale kurde nie bylo z czego rzeźbić totalnie w tym meczu i to nie wina trenera. Mecz przegrany trochę szkoda ale dziś na chłodno uważam ze nie ma co płakać. Widać różnice klas między Milanem a Liverpoolem. Trochę zajmie nim wskoczymy na podobny poziom. Chłopaki zebrali trochę doświadczenia, podobnie jak trener i będą o nie bogatsi w następnym sezonie jeśli zagramy w LM.
0
SzefWszystkichSzefow
SzefWszystkichSzefow
8 grudnia 2021, 00:46
Utrzymalibyśmy się w premier league? Jak myślicie?
0
Zielony2009
Zielony2009
8 grudnia 2021, 01:45
Dobre pytanie, ale biorąc pod uwagę że zazwyczaj znajdzie się kilka słabych ekip to myślę że tak

Pytanie czy nasze miejsce to 14-15 czy może jednak górna połówka? Ja myślę żeby nas zajechali intensywnością i kontuzji więcej.
3
Corsa
Moderator Corsa
8 grudnia 2021, 08:08
Gdyby Milan grał w Premier League, to tak jak drużyny z Premier League miałby o wiele większe fundusze niż obecnie, a co za tym idzie byłby dużo silniejszy niż w Serie A. Po co takiego durne porównania?
3
Zielony2009
Zielony2009
8 grudnia 2021, 11:20
Dla mnie ciekawe.

A w Hiszpanii? Dalibyśmy radę? Top 4 czy jednak byłoby ciężko? Tam więcej drużyn potrafi grać piłka i mielibyśmy więcej trudnych spotkań w mojej ocenie.
0
limak79b@wp.pl
[email protected]
8 grudnia 2021, 00:42
Dobrze że gabbia za krunicia nie wyszedł ciągle na niego stawia.Pioli to dobry trener ale jesteśmy przewidywalni ciągle to samo pewnego poziomu nie przeskoczymy musi coś zmienić bo i na serie A będzie za mało
0
zycumilanista
zycumilanista
8 grudnia 2021, 07:59
Przewidywalność Piolego jest wprost proporcjonalna do składu jakim dysponuje. Na tę chwilę jest dramat.
1
dykt4tor
dykt4tor
8 grudnia 2021, 00:20
Co wy z tym Kruniciem top? Wszedł Bakayoko i w 2 minuty zrobił więcej niz Krunic - dał świetne podanie do Kessiego z którego powinien być gol.
3
RafAxl
RafAxl
8 grudnia 2021, 00:25
Kessie taki tank, a strzały ma słabsze niż Castillejo.
1
Demick
Demick
8 grudnia 2021, 00:28
Duży chłop, doświadczony w Premier League, no ale Pioli stawia na swojego pupilka Krunica.
0
PaoloACM
PaoloACM
8 grudnia 2021, 00:28
Jakbym oglądał tylko ostatnie 15minut to moze tak, co Ty bełkoczesz? Bośniak zostawił serce na boisku, zarówno technicznie jak i fizycznie. Ok to nie jest skrzydłowy który tworzy okazje kolegom ale chyba nie takie było jego zadanie, a wspomaganie kolegów z obrony wykonywał pierwszorzędnie. Jak oczekiwałeś rajdów ofensywnych to trzeba było krzyczeć o Leao, albo Rebicia. A nie czekaj, oni nie mogli grać… hm to do kogo i o co płakać?
2
Demick
Demick
8 grudnia 2021, 00:52
Ale nikt nie czepia się Krunica. Pioli dał ciała z tym składem po prostu. Widać było to na koniec, że jednak ta drużyna potrafi zaatakować.
0
Lazarr
Lazarr
8 grudnia 2021, 00:20
I co nie będzie obrońcy śo w zime?
0
jasiom22
jasiom22
7 grudnia 2021, 23:54
Nie ma się co oszukiwać. Liverpool to top 2/4 w tej edycji LM, póki co. Milan wyglądał jak druzyna ktora od 7 lat nie grała w tych rozgrywkach. Wszystko się w tabeli zgadza.

Dziś dużo błedów indywidualnych i brak jakości o ofensywie. Brak dziesiątki po odejsciu kebaba, brak szybkiego napastnika (kontuzja Leao), Maignan dochodzi do siebie po kontuzji... Theo, Kessie, Brahim wyszyscy powrocili do swoich dawnych odsłon. Theo cien siebie, Kessie chaos... najlepsi na boisku byli Krunić i Messias, to w sumie powinno wystarczyc jaki komentarz. Krunic i Messias najlepsi na boisku w Milanie.
1
Demick
Demick
8 grudnia 2021, 00:04
Serio uważasz że Krunić był najlepszy? Bakayoko więcej zrobił przez 10 minut. Pioli dzisiaj najbardziej zawiódł, nie zaryzykował ze składem. Drużyna siadła mentalnie, a za to odpowiada w dużej mierze trener.
3
PaoloACM
PaoloACM
8 grudnia 2021, 00:34
@up
Co za bełkot, jedno podanie uważasz za bardziej wartościowe niż kilkadziesiąt minut walki… ciekawe ale spoko. Dobrze ze jest Bakayoko, jeszcze usłyszymy o jego osiągnięciach w trakcie PNA xD czekam na te płacze albo głupie usprawiedliwienia obrońców gdy Francuz nam zacznie utapiac mecze jeden po drugim. Za to Kessie jak dziś zagrał, na 8.5mln kontrakt ;)
0
CandyAmigo
CandyAmigo
7 grudnia 2021, 23:52
Bardzo ładne zawody w chodzie na 10 km rozegrał dzisiaj Milan.
2
KosaX
KosaX
7 grudnia 2021, 23:43
Trudno.Za rok trudniejszej grupy nie trafimy.Krunic dzis top,dla mnie tacy gracze sa bardzo potrzebni w kazdym zespole.Zabralko Leao i Rebica zamiast Ibry.Szwed to potega ale ma swoje lata i w takich meczach potrzeba kogos bardziej dynamicznego.Dobry mecz Tomoriego,gdyby nie ten blad to mysle ze MOTM w Milanie.Super wejscie Benka i nawet niezle Bakayoko(jak na niego).Slaby Theo.Forza Milan!
0
RafAxl
RafAxl
7 grudnia 2021, 23:59
Jeśli Krunic jest top, to tylko pokazuje jak słaby jest ostatnio Milan. Dobrze, że dwa ostatnie mecze w lidze graliśmy z najsłabszymi zespołami. Dzisiaj przykro się na to patrzyło.
2
Demick
Demick
8 grudnia 2021, 00:06
Krunić to jest drewno. Dla mnie to potrzebni gracze w tej drużynie są w stylu Tonalego, Baka, a nie Krunica. Tak zagrał top, że przegraliśmy z rezerwami Liverpoolu.
0
Klimczer
Klimczer
7 grudnia 2021, 23:39
Europo w przyszłym roku wrócimy silniejsi.

Jestem dumny z wszytkich chłopaków bez wyjątku. To oni wywalczyli awans do LM po tak długim rozbracie w tych rozgrywkach, to oni dali nam wiarę do ostatniej kolejki o wyjście z grupy śmierci. I to oni na pewno dali z siebie wszystko. W tym roku sie nie udało zabrakło na pewno szczęścia ale z tej drużyny bedzie jeszcze wielka ekipa może jeszcze nie teraz ale na pewno w przyszłości.

Forza Milan
5
Demick
Demick
7 grudnia 2021, 23:43
A ja po dzisiejszym meczu nie jestem z nich dumny.
3
FX
FX
8 grudnia 2021, 00:59
Byłbym dumny, gdyby gryźli trawę, a nie po stracie drugiej bramki rozgrywali atak przez bramkarza. No bez jajec.
2
NuNoiser
NuNoiser
7 grudnia 2021, 23:38
Wyjście z grupy po dzisiejszym meczu było iluzoryczne. Jednak serce boli. Grupa była za mocna, walczyliśmy ile mogliśmy. Dziś pogrążyły Nas kontuzje. Na pewno moim zdaniem atak do gruntownego remontu po tym sezonie. Kessie z formą odpłynął w siną dal. Szkoda, że tak się wypiął na Nas. Prawe skrzydło też potrzebuje kogoś, kto ustrzeli więcej niż 1-2 bramki w sezonie.Pioli jest cudotwórcą, że z takich średniaków, stworzył klub, który liczy się w walce o scudetto. Ibra to już niestety piłkarski trup. Liga mistrzów go zweryfikowała. Jeśli chce grać w przyszłym sezonie, niech zapomni o pierwszym składzie.
0
Lazarr
Lazarr
7 grudnia 2021, 23:37
Czas na puchar wloch and serie A
0
kebi89
kebi89
7 grudnia 2021, 23:29
Ja bym chciał wspomnieć o ilości spalonych na jakich jesteśmy w ostatnim czasie łapani. Głównie Ibra, ale praktycznie wszyscy nasi napastnicy je notują. Musimy to zdecydowanie poprawić.
2
Von Strauss
Von Strauss
7 grudnia 2021, 23:26
Przewaliliśmy LM przez kilka rzeczy:
1) sędziowanie - skandaliczne decyzje w meczach z Atletico i Porto spowodowały, że mamy co najmniej 2 punkty mniej niż powinniśmy mieć, a przeciwnicy po 2 punkty za dużo.
2) kontuzje - żadnego meczu w LM nie zagraliśmy optymalnym składem.
3) doświadczenie - kilku naszych grało w LM, ale po 3-6 spotkań. Najwięcej rozegrał Ibra i Giroud. Gdy w Porto, Atletico i Live większość ma za sobą już wiele spotkań w LM.
4) niedokładność - drużyna wyglądała w każdym spotkaniu jakby się bali, co nie zdarza się im z kolei tak często w Serie A.
5) błędy taktyczne - nie da się grać 2 przeciwko tak grającym drużynom, gdy nie masz w środku zawodników pokroju Modrica i Casemiro w prime ;) poważnie, Pioli miał kupę czasu na przygotowanie wariantu z 3 w pomocy, co by było dużo lepszym rozwiązaniem - było widać brak asekuracji w pomocy i to, że nasi większość piłek tam przegrywali. Ba, obrońcy nie mieli jak grać przez linię pomocy, wszystko szło bocznymi strefami. Nie mamy pomocy klasy światowej, więc im więcej tym lepiej.
6) brak napastnika pod grę z kontry, szybkiego z dryblingiem. Niestety ale Ibra i Giroud to wieże, które dobrze czują się w grze pozycyjnej gdy nie musza się wracać. Gdy się wrócą, to pozostaje tylko gra skrzydłami, bo oni już za piłką nie nadążą. A Rebić, gdy nie jest kontuzjowany, to nie 9.
7) brak zmienników na pozycje. Brak prawego skrzydłowego (Sale i Messias to trochę nie ten poziom, raz jeden ma przebłyski raz drugi, ale żaden dupy nie urywa), pomocnika i lewego obrońcy (sorry Ballo, ale nie wywierasz presji na Theo), brak czwartego środkowego obrońcy (Gabbia niech idzie na wypożyczenie, oczywiście raczej już od lata, brak ogrania mu nie służy). Pomijam kontuzje, bo tego się nie przewidzi.

I pewnie znalazłoby się jeszcze kilka powodów, ale te są najważniejsze.
11
hvast87
hvast87
8 grudnia 2021, 07:37
Ewidentnie doświadczenie gry w LM jest najważniejsze z tego co wymieniłeś. Co druga bramka nieparzysta liczona jako gol 5 pkt, główka ratuje, odwrócone spalone a bramkarz rękoma może grać tylko poza polem karnym. Szkoda że nasi piłkarze nie mają doświadczenia w LM gdyż z doświadczeniem znaliby powyższe odmienne zasady gry w piłkę nożną.
1
Von Strauss
Von Strauss
8 grudnia 2021, 08:02
Nie wiem czy jesteś tak inteligentny inaczej czy tylko udajesz. Doświadczenie w grze w LM to podstawa. Bo potem wychodzi Ci taki zawodnik i jest obsrany bo gra przeciwko Liverpoolowi gdzie masz Salaha i Mane albo z PSG czyli Messim, Neymarem i resztą. Zresztą, dopóki nasi nie dostali doświadczenia w grze z topem europejskim to i w Serie A z Juve, Interem i Napoli średnio było. Bo z doświadczeniem idzie pewność siebie.
0
hvast87
hvast87
8 grudnia 2021, 20:52
Nie wiem czy ty jesteś głupi czy głupi i nie czaisz ironii oraz odmiennego zdania, od razu atakujesz jakimiś inteligentnymi inaczej.
0
Von Strauss
Von Strauss
8 grudnia 2021, 21:42
Jak zawsze, jak ktoś gada/pisze głupoty i ktoś mu to wytknie to potem pisze, że to trolling/ironia/sarkazm. Gówno prawda. Napisałeś takie głupoty, że tego nawet pod Szymona Majewskiego się podciągnąć nie da.
0
Peloponez
Peloponez
7 grudnia 2021, 23:23
Przegrać u siebie z Liverpoolem grającym 8 rezerwowymi w podstawie. To jest jakiś dramat.
Śmiano się z Juve, śmiano z Interu, a teraz będą się śmiać z Milanu, który marnuje taką okazję.
1
Redplayer
Redplayer
7 grudnia 2021, 23:31
Bo LM to prawdziwa weryfikacja. Niestety ale to inny poziom. Wielokrotnie pisałem jak ktoś pisał, że Theo to top 3 w Europie na swojej pozycji, że weryfikacja to przyjdzie w LM. Serie A to żaden wyznacznik europejskiego poziomu.
0
Demick
Demick
7 grudnia 2021, 23:33
Tak, nie ten poziom. Okradziono nas z punktów, wygraliśmy z Atletico - nie ten poziom xD Puknij się w łeb. Owszem, Milan się dzisiaj zbłaźnił. To był mecz o wszystko, a zaangażowanie było na poziomie letniego sparingu.
Edytowano dnia: 7 grudnia 2021, 23:34
2
patoo_07
patoo_07
7 grudnia 2021, 23:34
I tak byśmy nie awansowali :) w przeciwieństwie do wymienionych my nie mieliśmy losu tylko w swoich rękach, także nie ma się z czego śmiać.
0
Corsa
Moderator Corsa
8 grudnia 2021, 08:38
L'pool od lat jest europejskim topem, ich wartość dwukrotnie przebija naszą. Po latach rozbratu z LM trafiliśmy do mega silnej grupy i do ostatniej kolejki była szansa na awans. To żaden dramat.
0
Janik14
7 grudnia 2021, 23:23
Niestety brakowało kogoś kto może "szarpnąć " gre z przodu. Rade zagral naprawdę solidnie musi ubezpieczać i pomagać theo, po nim bylo widac ze jest przeziębiony. Myślę że Florenzi serio powinien pograc w pierwszym składzie, ma przegląd pola widac ze jest pewny w swoich zagraniach, dużo gra do przodu. Tylko trzeba mu dać grac. Dzieki Milanie za powrót do LM teraz czas wygrac z udine, Forza!
3
ksieciunio
ksieciunio
7 grudnia 2021, 23:22
Widzę, że w poprzednich postach juz pojawiają się fragmenty o zbieraniu doświadczenia, frycowym, etc. Otóż Milan po raz kolejny odpada dość szybko (grupa albo wczesna faza pucharowa) z drużyną z Anglii (L'pool, Man Utd wcześniej Arsenal) i to w sposób zdecydowany tak więc argument o "doświadczeniu" jest delikatnie mówiąc nietrafiony. Tu trzeba poprawiać jakość drużyny odpowiednimi transferami a nie zdobywać doświadczenie w przegrywaniu z mocnymi drużynami angielskimi, ale zresztą nie tylko (Lille, Olympiakos, Betis...).
7
Demick
Demick
7 grudnia 2021, 23:28
Pieprzenie o tym doświadczeniu xD Kessie leci sam na sam z bramkarzem i nie strzela - zebrał doświadczenie xd Dzisiaj zawiódł mental i Pioli.
7
Victor Van Dort
Victor Van Dort
7 grudnia 2021, 23:33
"Otóż Milan po raz kolejny odpada dość szybko"?
Że co? Odpada z LM w której gramy pierwszy raz od 7lat?
Gratuluję Ci kontrargumentu o doświadczeniu - nikt by na to nie wpadł!
1
KingBunny
KingBunny
7 grudnia 2021, 23:22
Klopp zrobił bodajże 8 zmian na 11 możliwych, grał o pietruszkę, a mimo to na luzie ograł Milan. Przepaść.
2
Demick
Demick
7 grudnia 2021, 23:22
Szkoda że Pioli nie wystawił od początku Bennacera z Bakayoko. Już wolałbym taki skład, a za Kessie'go Tonali. Bo wejściu Baka, Milan zaczął fajnie grać. Przestańcie gadać o doświadczeniu... Wygraliśmy z Atletico! W meczach rewanżowych, które są o nic, często zdarzają się niespodzianki. Wystarczyło tylko spresować Liverpool i by trochę odpuścili, bo po co ryzykować kontuzjami w meczu o pietruszkę. Zabrakło zaangażowania - to by dzisiaj wystarczyło żeby awansować.
2
Kakariko
Kakariko
7 grudnia 2021, 23:22
Kessie chyba zestresował się, że w Tottenhamie będzie miał tak samo przesrane w pojedynkach z Liverpoolem XD

Ogólnie to bawi mnie zaskoczenie, że Klopp wpuszcza na koniec juniorów. Skoro dorosły Milan nie grał na poziomie rezerw Liverpoolu to był idealny czas dać szansę młokosom.

Generalnie słaby mecz i zasłużona porażka. Milan wyglądał jakby to nie był mecz o wszystko, a paradoksalnie grającemu o pietruszkę Liverpoolowi bardziej się chciało. Wstyd.
4
Von Strauss
Von Strauss
7 grudnia 2021, 23:27
Zaskoczenie, że nie wpuścił ich w 60 minucie, co by sobie dłużej pograli a nasi może by odrobili xD
0
krzysiekberta
krzysiekberta
7 grudnia 2021, 23:21
Powiem wam jedno romagnioli jest tak slaby ze nawet na 1 milion nie zasluguje, on ma nogi z betonu jak stanie w miejscu a jego szybkosc jest na poziomie zolwia w piasku i caly czas idzie na raz. Wypier..... na zbity pysk. I to niemowie o tym tylko meczu juz kilka pokazalo jak slabym zawodnikiem jest!
4
Gieno
Gieno
7 grudnia 2021, 23:23
A Ty jesteś tak beznadziejny ze nawet szkoda czytać co Ty piszesz
4
cinek92
cinek92
7 grudnia 2021, 23:21
Włoskie kluby nie mają podjazdu do angielskiej czołówki. Wcale będzie dziwne jeśli znów klub z wysp wygra lm
1
Deze
Deze
7 grudnia 2021, 23:20
Niestety ale jeśli będziemy mieli ludzi jak kessie czy Teo którzy robią kółeczka jak suso to nie osiągniemy nic. Teo może i daj e w ataku ale w obronie nadal to przeciętny gracz który bardzo często czeka az go ktoś kopnie i leży a sędzia często puszcza grę. Kessie wcale nie lepszy bo robi to samo i gra do tyłu. Zaltan dziękuję że obudziłeś Milan ale nam potrzeba napastnika który biega 90 minut a nie 45 albo mniej. Gramy ciągle to samo. Jeśli taktyka Piolego nie działa on nie potrafi nic z tym zrobić i to pokazały nam dzisiaj bądź co bądź rezerwy Liverpoolu.
1
ensamh_3t
ensamh_3t
7 grudnia 2021, 23:19
Ja nie mam pytań, jak zespół grający o wszystko i przegrywający od 55' zaczyna grać i atakować dopiero pół godziny później. Jedynie Krunić i Bennacer mogą zejść z boiska z podniesionym czołem.
3
Demick
Demick
7 grudnia 2021, 23:31
Krunić to nie powinien w ogóle dzisiaj wchodzić. Nie ten poziom, nawet jak się stara.
1
Szulaj22
Szulaj22
7 grudnia 2021, 23:35
Bo zamiast zostawić Diza i zmienić sabotazyste za Bennacera to robi na odwrót.
0
jasiom22
jasiom22
7 grudnia 2021, 23:55
I Messias. Tomoriego szkoda, strzelił gola, bronił dobrze aż do babola...
0
Giovanni Parafango
Giovanni Parafango
7 grudnia 2021, 23:18
mecz w naszym wykonaniu wyglądał żałośnie, 0 argumentów przeciwko drugiemu składowi Lfc, a kessie to... aa szkoda gadać bo nie chce bana. No nic, przynajmniej jutro będę się cieszył z gwałtu na barcelonce
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się