SCUDETTO


Promień słońca w ciemnej nocy: Udinese - Milan 1:1

11 grudnia 2021, 19:42, cinassek Aktualności
Promień słońca w ciemnej nocy: Udinese - Milan 1:1

Słaby występ Milanu okraszony piękną bramką Zlatana Ibrahimovicia w doliczonym czasie gry - tak w telegraficznym skrócie wyglądał wyjazdowy mecz wicemistrzów Włoch z Udinese. Remis 1:1 to absolutne maksimum, które mediolańczycy muszą docenić, bo gra nie kleiła się kompletnie...

Zgodnie z przewidywaniami to rossoneri utrzymywali się przy piłce, ale niewiele z tego wynikało. Aż w 17. minucie goście sami poprosili o wpadnięcie w kłopoty. Złe zachowanie w rozegraniu dwójki Ismael Bennacer - Tiemoue Bakayoko wykorzystali gospodarze przechwytując piłkę. Pierwszy strzał Mike Maignan jeszcze obronił, ale wobec dobitki Beto był już bezradny. Pod koniec pierwszej odsłony coś drgnęło - nieznacznie chybił Brahim Diaz, ze spalonego trafił Theo Hernandez. Ogółem rzecz biorąc jednak przyjezdni prezentowali się przeciętnie i musieli w swojej grze zmienić wiele, żeby pomyśleć o zwycięstwie.

Niestety - po zmianie stron boiska wiele się nie zmieniło. Pomimo przeprowadzonych przez trenera Stefano Piolego zmian, mediolańczycy bili głową w mur. Gospodarze nie kontrowali z wielką ochotą, ale po jednym z wypadów mogli podwyższych prowadzenie. Tym razem jednak Beto chybił. Aż nadszedł doliczony czas gry. Zlatan Ibrahimović w swoim stylu, niczym rok temu właśnie na Dacia Arena, wyskoczył w powietrze i ekwilibrystycznym strzałem zapewnił Milanowi punkt. Potem gospodarze mogli szybko postawić jednak na swoim, jednak ofiarnie interweniował Franck Kessie.

Padł zatem remis 1:1 i trzeba sobie powiedzieć szczerze - to absolutne maksimum, o którym w Udine mógł Milan w sobotę pomyśleć. Zwłaszcza, że bramkowy strzał Ibry był jedynym celnym uderzeniem rossonerich w tym spotkaniu...

Udinese Calcio - AC Milan 1:1 (1:0)

Bramki: Beto 17' - Ibrahimović 90+2'

Żółte kartki: Perez 24', Deulofeu 55', Zeegelaar 88' - Castillejo 87'

Czerwona kartka: Success 90+5'

UDINESE CALCIO (3-4-2-1): Silvestri - Perez, Becao, Nuytinck - Molina, Arslan (70' Success), Walace, Makengo - Udogie (61' Zeegelaar), Deulofeu (70' Jajalo) - Beto

AC MILAN (4-2-3-1): Maignan - Florenzi, Tomori, Romagnoli, T. Hernandez - Bakayoko (46' Kessie), Bennacer (46' Tonali) - Saelemaekers (69' Castillejo), B. Diaz (81' Maldini), Krunić (46' J. Messias) - Ibrahimović

 

Sędzia główny: Francesco Fourneau (Rzym)

Miejsce: Dacia Arena (Udine)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***

 


Piłkarskie prezenty znajdziecie w sklepie naszego partnera PodStadionem.pl! W ofercie znajdziecie m.in. domowe koszulki z nadrukiem Ibry, t-shirty i wiele gadżetów! 

 



969 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Victor Van Dort
Victor Van Dort
12 grudnia 2021, 20:21
Mówcie co chcecie o Kessie ale jak on tą twarzą się rzucił na piłkę to mi się podobało i kto wie czy nie uratował nam ten w ten sposób jednego punktu?
1
Szulaj22
Szulaj22
12 grudnia 2021, 23:54
Nie twarzą tylko barkiem a powrotka pokazała że się potknął XD
1
Nelson_Dida
Nelson_Dida
13 grudnia 2021, 12:29
to może by jeszcze przez przypadek potknąłby się na kontrakt, trzymając w ręce długopis XD
5
Nizial86
Nizial86
12 grudnia 2021, 20:01
Znowu na wlasne zyczenie bedzie nerwowka na koniec sezonu takie mecze sie wygrywa panowie!!
1
Xytras
Xytras
12 grudnia 2021, 19:54
Dawno nie widziałem tak słabej postawy. Niestety ale nie zasłużyliśmy na remis.
0
Postronny
Postronny
12 grudnia 2021, 17:17
Majkel 69
Nic o mnie nie wiesz a bawisz się w psychologa.
Nie próbuję przekonać Ciebie do swoich racji wyniki mówią same za siebie. Nie będę Cię obrażał bo to świadczy z kim mam do czynienia.

Chciałbym być w wieku szkolnym

Masz jakieś dziwne kompleksy czy o co chodzi?
1
SEHNSUCHT
SEHNSUCHT
12 grudnia 2021, 13:44
Bezradność to mało powiedziane
0
Postronny
Postronny
12 grudnia 2021, 13:36
Majkel69
Grupa w LM była niezwykle trudna ale nie powiesz chyba że Porto nie było w zasięgu Milanu?! Oddali jeden celny strzał w meczu który musieli wygrać a jedyny pkt z Porto był po samobóju.

Kontuzje to część tego sportu. Sassuolo też było osłabione. Każda drużyna ma swoje problemy. Władze klubu wiedziały od czerwca że drużyna będzie grała w LM I potrzeba głębi składu żeby móc grać na kilku frontach.

Nie zachowuj się jak małe dziecko bo przeczytałeś kilka zdań prawdy
0
Majkel69
Majkel69
12 grudnia 2021, 16:47
postronny przestań się kompromitować żałosny dzieciaku. I nie nazywaj jojczenia zakompleksionej beksy "słowami prawdy". "Władze klubu wiedziały od czerwca że drużyna będzie grała w LM I potrzeba głębi składu żeby móc grać na kilku frontach" proszę jaki ekspert nam się objawił. Szkoda, że nie jesteś w zarządzie klubu w miejscu obecnych władz które najwyraźniej nie zauważyły, że zagramy w LM. Szkoda słów na takie puste dzbany. Dziecko się nagrało w fifę w tryb menagera i myśli, że tak łatwo zbudować drużynę zdolną do walki z najlepszymi w europejskich pucharach i lidze nie tylko w poszczególnych meczach, ale w całym sezonie. Większości kibiców takich rzeczy tłumaczyć nie trzeba bo mają dość rozumu by i tak je widzieć i ogarniać. A tobie tłumaczyć nie ma co bo i tak nie zrozumiesz niczego. Weź idź pakuj plecak bo jutro poniedziałek a zdalne za tydzień. Kredek nie zapomnij panie ekspercie.

Ostrzeżenie za najazdy personalne. g88
Edytowano dnia: 12 grudnia 2021, 17:54
0
mw121
mw121
12 grudnia 2021, 12:39
Bardzo mizernie to wyglądało. Podsumowując ten mecz na chłodno, to najbardziej rzucał się w oczy brak skrzydeł. Kompletnie zapomnieliśmy jak się gra dośrodkowaniami albo zejściami z bocznych sektorów boiska. Brak Rebicia bardzo odczuwalny niestety, bo nie ma kim rotować. Wiadomo, babole w defensywie wciąż bolą, ale nie można też zapominać, że prawie nie stwarzaliśmy sytuacji bramkowych i to nie jest wina Zlatana, jak wielu chciałoby sądzić, tylko nasz problem zaczyna się już znacznie wcześniej. Środek pola funkcjonuje wręcz dramatycznie, przynajmmniej z Bakayoko i Bennacerem w składzie, a skrzydła nie istnieją. Potrzebne są wzmocnienia i to na gwałt w przerwie zimowej., bo inaczej możemy spaść nawet z top 4.
1
filipacm
filipacm
12 grudnia 2021, 12:35
ale co niektórzy z was mają do Udinese, że grają jakiś antyfutbol, nienawiść do Udine XD grają tak, na ile pozwala im kadra, nie mają magików, więc nie graja jak Real, ale chciałbym zaznaczyć, że wczoraj oddali 5 razy więcej celnych strzałów od nas, mają 2-3 fajnych piłkarzy z przodu, więc grają głównie na kontry, taktyka jak każda inna xd
2
Milanousz
Milanousz
12 grudnia 2021, 23:27
Wyjaśniłeś gimbazę milanowską
1
RockStar
RockStar
12 grudnia 2021, 12:28
Przecież Milan jest w kryzysie od meczu derbowego i to widać. A niektórzy tutaj zdziwieni że nic nie grają. W lidze ostatnio wygrali z kompletnymi ogórkami (Genoa , Salernitana), wiec rozumiem że wam to mocno obraz zamgliło. Dla mnie ten wynik to żadna niespodzianka.
3
Majkel69
Majkel69
12 grudnia 2021, 11:16
Bodaj tydzień temu ktoś słusznie podkreślił ile problemów drużynie przysparza na boisku pan Bakayoko. I został zhejtowany w komentarzach. Minął tydzień i pan Bakayoko omal nie dał rywalom zwycięstwa na złotej tacy. Wtedy powstrzymałem się od włączenia do dyskusji (nie chciałem jej zaogniać zwłaszcza, że wydawała się wygasła nim na nią trafiłem), ale teraz dorzucę coś od siebie. Nie mam polsatu sport premium. Z ligi mistrzów widziałem jeden mecz w pracy (wygraną z Atletico) a z pozostałych wyłącznie skróty. Natomiast w lidze od przynajmniej 3 lat oglądam wszystko (gubię góra 2 mecze w sezonie przez pracę czy sprawy rodzinne). I nie pamiętam ani jednego dobrego meczu Bakayoko w tym sezonie. Był jakiś i nie zauważyłem? Bo jedyne co widzę od początku to głupie faule które mogą osłabić drużynę (żółta już jest to jadę po drugą póki pierwsza jeszcze ciepła yolo), niecelne podania, głupie straty piłki po których gole możemy stracić... Nie wnosi niczego dobrego. Jest doświadczonym zawodnikiem a daje mniej spokoju w polu niż debiutujący juniorzy. Nie jest dzieckiem. To zawodowiec i dorosły facet. Nie powinniśmy go głaskać kiedy jest bezużyteczny i pocieszać, że kiedyś będzie lepszy bo całe życie ma przed sobą i wszystko jeszcze możliwe jeśli będzie się bardzo starał. Każdy popełnia błędy. Ale większość naszych zawodników wnosi dużo dobrego poza nimi. A Bakayoko póki co głównie błędy, chyba, że w lidze mistrzów był naszym liderem i tylko dzięki niemu do końca była nadzieja na przynajmniej 3 miejsce po prostu nie wiem bo nie dane mi było 5 z 6 meczy oglądać. Ale jakoś nie sądzę. Bakayoko teraz pewnie grać musi bo przez kontuzje nie mamy kim raczej. Ale w zimie trzeba się go pozbyć albo sprowadzić kogoś przy kim na boisku on nie będzie potrzebny. Miał wiele szans i je zmarnował. Jesteśmy drużyną mającą walczyć o scudetto a miejsce Bakayoko jest w klubach pokroju Udine.
Edytowano dnia: 12 grudnia 2021, 11:17
3
tysiok
tysiok
12 grudnia 2021, 12:22
"Pozbyć się go w zimie"
Jest na tak. Taki symbol... gdzie była drużyna z Bakayoko w poprzednim sezonie a gdzie jest dziś bez niego...
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
12 grudnia 2021, 16:35
Owszem Byoko zaprzepaścił swoją szansę wczoraj, zagrał bardzo źle, ale to nie przez Byoko Milan gra słabo i nie przez niego od meczu z A.Madryt nie zagrał naprawdę dobrego spotkania. Mogą czuć że mają rację ci którzy nie darzą estymą Byoko i uważają go za balast bo faktycznie do teraz jego wkład w sukcesy zespołu są niemal niezauważalne i jak na razie jego angaż można uważać za błąd, ok. Tyle że to nie jest taki proste że "przez" Byoko Milan jest cieniem zespołu który całymi seriami strzelał przynajmniej 2gole w meczu przy okazji tworząc sobie wiele okazji. Jak już mówiłem Kessie to nasz nr1 póki dla nas gra, drugi jest Sandro bo Bennek nr3 nie może znaleźć formy i nie ogarnia, 4 w hierarchii Byoko nic nie wnosi więc to nie on jest powodem tego że Milan jest w kryzysie. Kontuzje szczególnie koniec sezonu dla Duńczyka był chyba dla nas mocnym ciosem, brak punktu odniesienia w obronie jest przyczyną pierwszych kłopotów przy wprowadzaniu akcji od bramki podaniami do tego brak pomocy w formie i totalny brak skrzydłowych oraz 1napastnik który nie powinien grać więcej niż 60min raz na tydzień. Cóż Pioli nie jest aż takim cudotwórca też popełnia błędy liczy się to jak sobie poradzimy z tym dołkiem? Mecz z Napoli to mecz premium zatem trzeba dociągnąć do półmetku i może ktoś dołączy oraz wrócą kontuzjowani. Liczy się to co będzie na koniec sezonu póki co nic nie jest do końca zdefiniowane.
0
Majkel69
Majkel69
12 grudnia 2021, 16:41
VVV ja zgadzam się z tym, że cała drużyna jest w głębokim kryzysie. Ale sedno jest takie, że Bakayoko był bezużyteczny gdy drużyna była w formie. Teraz kiedy drużyna dołuje teoretycznie powinien mieć łatwiej (wszyscy grają słabiej więc bliżej jego normalnego poziomu) ale on gra chyba jeszcze słabiej niż zwykle. Jest bezużyteczny gdy drużyna jest w kryzysie i był bezużyteczny gdy była w formie. To kiedy ma się przydać?^^
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
12 grudnia 2021, 20:16
W Pucharze Włoch niech odciąży innych a jak przyjdzie PNA to będzie musiał grać chyba że ktoś dołączy w co wątpię.
0
Szulaj22
Szulaj22
12 grudnia 2021, 23:58
Baka zagrał słabo jak cały zespół ale bramkę sprezentował Benek bo podał piłkę do kolegi który był pokryty.
0
Mil_online
12 grudnia 2021, 10:06
Wiadomo było, że w Udine będzie mordęga. Nie da się patrzeć na ten antyfutbol, nienawiść Udinese do piłki (bo inaczej tego mordowania dyscypliny nie da się nazwać).

Szanować ten jeden punkt, bo spadł nam z nieba i od chłopaków się odczepić, mamy ewidentny dołek i problemy kadrowe, nie można wszystkiego wygrywać.
3
Postronny
Postronny
12 grudnia 2021, 10:12
Yyyyyy odczepić się od chłopaków :D
Lol

Pomiziaj ich po główkach i daj wszystkim podwyżki bo o to walczą bardziej niż o punkty w ostatnich kilku tygodniach
0
Majkel69
Majkel69
12 grudnia 2021, 11:04
postronny jak coś ci się nie podoba to spadaj kibicować komuś innemu. Przetrzebieni kontuzjami jesteśmy nadal na ten moment liderem serie A i do końca walczyliśmy o awans z grupy śmierci LM (który mógłby być nasz gdyby w paru meczach sędziowie nie dali punktów rywalom). Jak nie umiesz docenić ile dali drużynie i nam zawodnicy to myślę, że ani klub ani zawodnicy ani kibice za tobą nie zatęsknią.
3
Mil_online
12 grudnia 2021, 11:13
Nie urodził się jeszcze piłkarz, który wszystkie zagrania miał dobre i nie powstała drużyna, która wszystkie mecze by wygrywała. Jeden durny błąd w środku pomocy zdeterminował cały przebieg spotkania - to wyglądało trochę jak walka bokserska, gdzie bokser mający wszystkie atuty po swojej stronie nadziewa się na przypadkowy cios jakiegoś buma i przez całą pozostałą część walki bije się raczej ze swoimi słabościami, a nie z zaletami przeciwnika.

Mógłbyś się przyczepić, gdyby przeszli obok meczu, a tak nie było. Na końcowe wrażenie składa się mnóstwo małych elementów, niestety w naszej sytuacji są to kontuzje, obniżka formy, indywidualne błędy. Nie zamierzam mówić, że Bennacer czy Bakayoko nie zagrali kupy, ale jak widzę niektóre hejterskie komentarze, to ręce opadają...
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 grudnia 2021, 09:42
Tak kończy się gdy bez odpowiedniej obudowy 40 letni Zlatan z mózgu tej drużyny staje się głównym filarem ofensywy Milanu. W obecnej sytuacji spieniężenie Bennacera nawet zimą-po coś ten Adli został kupiony, a nie jest to piłkarz na pozycję Kessiego/Bakayoko, byle tylko uniezależnić się od zawodników bazujących wyłącznie na pressingu/dobrym przygotowaniu fizycznym wydaje się sensownym rozwiązaniem. Powinno się wspomóc naszych wiekowych napastników co najmniej klasyczną ''10'' póki są do tego możliwości.
Inaczej takie bicie głową w mur będzie występować regularnie także na wiosnę.
0
my's
my's
12 grudnia 2021, 08:52
Zanim napiszecie jakiś komentarz to zastanówcie się czy przed sezonem zakładaliście 39 pkt. po 17 kolejkach.
2
tysiok
tysiok
12 grudnia 2021, 09:07
Przed sezonem brałbym w ciemno.
Przed nami jeszcze 2 finały rundy jesiennej. W klubie na pewno zrobią wszystko zeby przystąpić zwłaszcza do tego najbliższego z odpowiednim nastawieniem i wyciągniętymi wnioskami.
MILANIŚCI! BĘDZIE DOBRZE!
0
Postronny
Postronny
12 grudnia 2021, 10:10
Bez sensu. Skoro dorobek punktowy na tym etapie sezonu jest najlepszy od ćwierć wieku to tym bardziej boli bardzo przeciętny żeby nie napisać bardzo słaby występ przeciwko słabemu Udinese.

Zbyt często zdarzają się tłumaczenia typu wyciąganie wniosków i zbieranie doświadczenia.

Rezerwy Liverpoolu bawiły się w piłkę a lider Serie A nie potrafiła nawiązać walki. Udinese które jest w słabej formie po meczu żałują że zdobyli tylko 1 pkt. To mówi samo za siebie
0
roby45
roby45
12 grudnia 2021, 08:50
Ehhh...po wyspaniu dalej człowiek jest wkurzony,takie mecze trzeba wygrywać
0
Dusiek
Dusiek
12 grudnia 2021, 09:36
Byliśmy też na dobrej drodze, by to przebrać. Także lepiej wyrwać punkt, niż wrócić z zerowym dorobkiem... A na to się wczoraj cały mecz zanosiło.
0
Kempez
Kempez
12 grudnia 2021, 08:05
Co to się porobiło, że można śmiało napisać,że najrówniejszą i najsolidniejszą formę z naszych pomocników ma Krunić :D
2
carlos198325
carlos198325
12 grudnia 2021, 13:43
Chyba jaja sobie robisz wczoraj piłka odbijała się od niego jak od drzewa.
0
uczciwyoszust
uczciwyoszust
12 grudnia 2021, 00:33
Drugi mecz (po Sassuolo) Bennacera i Bakayoko w wyjściowej 11, i drugi raz przegrywamy środek pola. Dużo strat, brak kreatywności, ogólnie chaos.
Oby tym razem było to dla Piolego nauczką z której wyciągnie wnioski, bo między tą dwójką, w tym momencie, kompletnie nie ma symbiozy.

Ogólnie gra całego zespółu poniżej oczekiwań, dlatego tym bardziej należy się cieszyć z tego punktu.
Za 8 dni Napoli, czyli sporo czasu na regenerację. Fajnie, jeśli na ten mecz odzyskamy Leão i Giroud.

FORZA MILAN
2
Postronny
Postronny
12 grudnia 2021, 00:10
Na spokojnie. Jeżeli ktoś uważał że mecz z Udinese będzie łatwy i przyjemny to znaczy że albo się nie interesuje piłką albo buja w obłokach. Udine trafiło na mocno krwawiący z wielu powodów Milan i to cud że nie zatopili Milanu. Chyba tylko ich słaba forma i brak wiary we własne umiejętności pozwolił zaprzepaścić taką okazję.

Zmęczenie meczem w środku tygodnia, rozczarowanie po słabym występie przeciwko rezerwowemu Liverpoolowi, kontuzje i brak formy. Gdyby Milan grał z ciut lepszą drużyną to nie byłoby co zbierać.

W oczy rzucają się takie historie jak tragiczna forma Theo i Brahima Salemakersa ale jak widać to tak na prawdę żaden piłkarz Milanu nie wybija się ponad przeciętność. Tomori zaczął popełniać błędy i widać że chyba za szybko go reanimowali. Romek Kessie Zlatan mimo gola głównie chodzi po boisku. W dziale kreacji braki których nie da się zalepić Mesjaszem czy De Kruyne.

Przykro się na to patrzy. Każdy klub będzie w trakcie sezonu zaliczał regres formy. Żadna to nowość. Kwestia jak długo będzie on trwał. Przewaga z początku sezonu sprawiła że nie ma co panikować ale przy dobrych wynikach dla przeciwników Milan może mieć już tylko 2 pkt przewagi nad czwartą Atalantą. Na szczęście Juventus kopie się po czole więc Top4 póki co nie jest zagrożone.

Jeśli właściciele nie udowodnią zimą swoich ambicji i nie sprowadzą ze dwóch dobrych kopaczy to sezon może być bez hepi endu
8
nadgnity
nadgnity
12 grudnia 2021, 00:56
Jeśli Zlatan gra całe spotkania ostatnio to nie ma innej opcji jak tylko chodzenie po boisku. Chłop ma już 40 lat, pamiętajmy o tym. I tak jestem mocno zdziwiony że był w stanie tyle grać ciągiem.
10
roby45
roby45
11 grudnia 2021, 23:59
Nic do Piolego nie mam,dobry chłop tylko pytanie czy to to już nie jest i tak nad jego stan?-xo myslicie
2
Boateng93
Boateng93
12 grudnia 2021, 00:02
Powyżej stanu to on cały czas robi wyniki z tą kadrą.
19
Milanboy
Milanboy
12 grudnia 2021, 00:09
Nie jest, on lepi z tego co ma I wychodzi mu wręcz wybitnie.

Nie mam wątpliwości, że ze zdrowa kadra byśmy daleko odjechali czołówce.
12
tysiok
tysiok
12 grudnia 2021, 09:03
"... zdrowa kadra byśmy daleko odjechali czołówce"
ale i przy dobrej formie bo bez tego również ani rusz.
Ktoś pisze, ze brakuje Rebicia. Owszem tylko, ze Rebic w optymalnej formie to gracz pokroju wczorajszego Bakayoko.
0
KosaX
KosaX
12 grudnia 2021, 12:25
tysiok
Rebic zawsze po kontuzji potrzebuje 2-3 meczy zeby sie wgrac,jesli juz to zrobi to jest postacia absolutnie kluczowa ktora ma mental bliski temu do Zlatana.Spojrz na poczatek sezonu i ile nam dawal Ante.Zastanow sie zanim cos napiszesz.
0
PaoloACM
PaoloACM
11 grudnia 2021, 23:28
Niestety ale właśnie wychodzi ze Milan jest zrobiony na ślinę i trytytki. Bez Leao czy Rebicia jesteśmy totalnie bezzębni. W połączeniu z Alexisem, który naprawdę moim zdaniem ma niezłego skilla, ale nie potrafi absolutnie robić żadnych liczb to w ofensywie wyglądamy tylko odrobine lepiej od takiej Genoi ze względu na Zlatana. I to nie dlatego ze Szwed jest taki fantastyczny tylko właśnie potrafi czasem w jednym momencie odmienić losy meczu. Zero zmiennika dla Diaza który jest totalnie bez formy. Zero zmiennika dla Theo który jest totalnie bez formy (bo Ballo no niestety na chwile obecna to jest poziom Serie B). Rozumiem ze nie od razu będziemy mieli kozacka ławkę rezerwowych i uważam ze Pioli jak najszybciej powinien zlokalizować i usunąć przyczynę tak wielu kontuzji, ale tez klub musi trochę wesprzeć trenera i dać mu jakieś pole manewru. Nie może tak być ze gramy ustawieniem z OPŚ i mamy tylko jednego zawodnika na ta pozycje.
Kolejna rzecz to ze Romagnoli nie ma absolutnie żadnej cechy którą robił by różnice na boisku. Równie dobrze mógłby tam grać jakiś „Player 1”. Nie możemy budować składu na tak bezpłciowych zawodnikach nawet jeśli to rezerwowy.
Problemy się piętrzą, bo Bakayoko to tez absolutnie nie jest materiał na zastąpienie Afrykańczyków w środku pola, którzy i tak są w słabej formie, a mimo to Francuz wyglada przy nich jak niepełnosprawny. Z tym ze tu akurat winę ponosi zarówno klub jak i trener za zaakceptowanie tej kandydatury. Nie ma co dramatyzować, bo wydaje się ze wszystko się sprzysięgło przeciwko Milanowi ostatnio (kontuzje i totalny brak formy najważniejszych zawodników), ale za chwile jak formę znowu złapie Theo, Diaz czy Leao (bo nie jest tak ze coś im przeskoczyło i przestali mieć umiejętności) to znowu będziemy oddychać. Jednakże obecna sytuacja wyraźnie pokazuje ze trzeba podjąć kilka kroków i nie możemy sobie pozwolić na zimowe okienko pod tytułem „raczej nikt nie przyjdzie”.

P.S
Czy tylko ja mam wrażenie ze wkradły się ostatnio jakieś nieporozumienia w ta grupę? Przypisałbym to powrotowi Romagnolego do wyjściowej 11 - strasznie się pruje do kolegów choć sam gówno gra, obniżka lotów Kessiego, który ewidentne jest już myślami przy swoim nowym kontrakcie 10mln gdzieś w Anglii albo P$G oraz mam wrażenie (to tylko moje osobiste) ze Florenzi jest takim typem piłkarza, który robi duży ogień zamiast go gasić, taki gagatek co zawsze ma coś do powiedzenia co niekoniecznie uspokoi sytuacje.

I na zakończenie: trzeba naszych wspierać. 1pkt jest lepszy niż 0 ale liczę na solidna refleksje przed Napoli. Forza Milan!
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
11 grudnia 2021, 23:41
Ty masz jakiś poważny problem z Romagnolim prawda?
Zdefekował ci się na dywan w domu? Koszulki nie podpisał?
No coś się stało nie?

A tak poza totalnie wyssana z tyłka narracja o tym że Romek jest winny całemu niepowodzeniu Milanu to w większości to co piszesz ma sens
6
PaoloACM
PaoloACM
11 grudnia 2021, 23:52
Nie kolego, jeśli mam na kogoś uczulenie to jest to Bakayoko. Roman w moich oczach jest po prostu przeciętny. Ot taki nie robiący różnicy średniak, ani szybki ani silny, ani nie wybijający się mentalnie, ani super w powietrzu, ani w odbiorze, po prostu średni. Od biedy może być bo jakichś wielkich błędów kosztujących nas punkty (jak np Bakayoko) nie popełnia, ale tez zestawiając go z Kjaerem to Il Capitano może Duńczykowi buty czyścić. Opinia nie fakt. Pozdro
1
Boateng93
Boateng93
11 grudnia 2021, 23:56
Nie to, że Diaz nie jest bez formy. Po prostu to jest poziom Diaza. Wydanie na niego 20 mln euro to spalenie ich w piecu.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
11 grudnia 2021, 23:57
Znaczy- no twoja opinia z tego komentarza się znacząco różni od tej z pierwszego. Z tą mógłbym się zgodzić jak najbardziej chociaż sam Romka cenie wyżej
Ale w pierwszym komentarzu można by odnieść wrażenie że Romagnoli jest głównym problemem drużyny a to też nieprawda, fakt nie opinia
Pozdro ;)
0
Capirek
Capirek
11 grudnia 2021, 23:57
O, na Timue to ja też mam uczulenie. Niestety ale jak będziemy sprowadzać takich piłkarzy to nam będą robili takie prezenty jak dzisiaj.
Ale Romka to Pan szanuj, nieźle zawody dzisiaj zagrał, a na boisku drze mordę, bo jest kapitanem i od tego jest kapitan.
1
PaoloACM
PaoloACM
12 grudnia 2021, 00:31
Przemus
Stwierdzenie ze nie można na Romanie budować składu albo ze subiektywnie postrzegam go jako źródło nieporozumień na boisku jeszcze nie oznacza ze jest winny wszystkiemu. Zwłaszcza drugi argument jest bardziej nastawiony na dyskusje. Myśle ze cały komentarz przedstawia opinie na temat różnych przyczyn, nie tylko jednej. Równie dobrze mógłbyś powiedzieć ze uważam ze wszystko wina Piolego, bo w komentarzu padło ze musi coś zrobić z ilością kontuzji. Akurat ukuły Cię fragmenty o Romagnolim, bo masz trochę inne zdanie o nim (szanuje), ale przypisywanie całej winy obecnego kryzysu (czy jakiegokolwiek kryzysu) jednej osobie czy zdarzeniu jest mega płytkie i krótkowzroczne. Daleki jestem od tego ;)

Capirek
Dla mnie to był właśnie taki typowy mecz Romana. Żadnego błędu nie popełnił ale tez nie powstrzymał żadnej katastrofy (a kilka się wydarzyło), nie strzelił gola, nie przesadził o wyniku, podania wszystkie do najbliższego kolegi itp.
To jakie relacje maja zawodnicy ze sobą na boisku i w szatni to tylko oni wiedza. Ja tylko przypisuje jakaś teorie temu co widzę. Swoją własną i jestem ciekaw czy ktoś jeszcze zwrócił na to uwagę. Aczkolwiek jak drze Ci ryja na boisku ktoś kto nie robi jakiejś konkretnej różnicy, rezerwowy albo nie jest autorytetem w jakimś aspekcie to powoduje ciśnienia. Może to i trochę nie fair ale tak już jest. Powiedzmy sobie szczerze gdyby nie kontuzja Simona to by Alessio był głównie przyspawany do ławki rezerwowych.
0
k_f_c
k_f_c
12 grudnia 2021, 00:46
Co do Florenziego racja, nie wiem czym on czaruje Piolego, ale oglądając mecz jest w najlepsz razie niewidzialny. Sto razy wolę Kalulu, o Calabrii nie wspominając
0
jarek2572
jarek2572
11 grudnia 2021, 23:27
Chyba dobrze ze nie oglądałem jednak tego meczu. Szczerze mówiąc, miałem tyle roboty dzis ze nawet o nim zapomniałem xd.
1
ósmy
ósmy
11 grudnia 2021, 23:11
Jesteśmy w kryzysie, oczywiście to pokłosie również zmęczenia i braków kadrowych poprzez kontuzje ale jesteśmy w kryzysie od co najmniej miesiąca. Ostatnie mecze zaburzyły troszeczkę obraz rzeczywistości, ale wygraliśmy tamte mecze nader skromnie z outsiderami, których zresztą każdy goli jak tylko może. Jeśli Maldini i spółka wychodzą z założenia, że w zimowe mercato nie potrzebujemy wzmocnień - zaznaczam wzmocnień, nie uzupełnień - to możemy zapomnieć o podium.
1
xpw99
xpw99
11 grudnia 2021, 23:05
Brak skrzydeł bardzo widoczny, ale i tak, jak mówili komentatorzy mamy drugi najlepszy dorobek punktowy od 25 sezonów na tym etapie, więc nie ma co rozpaczać.
2
Sieri
Sieri
11 grudnia 2021, 23:11
A jak będziemy mieć najlepszy dorobek punktowy od 50 lat pod koniec sezonu i zajmiemy 3 miejsce to tez tak będziesz mówił ? Liczą się 3 punkty tym bardziej po odpadnięciu z LM
4
szyka
szyka
11 grudnia 2021, 23:16
Tyle ze 25 sezonów temu seriea była topem na świecie...
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
11 grudnia 2021, 23:17
szyka - i to coś zmienia w sumie? Skoro liga nie jest już najlepsza tylko powiedzmy 4 na świecie to nagle punkty się mniej liczą?
Też nie znoszę tego fatalizmu na stronie po każdym słabszym meczu (który jest obecny nawet po zwycięstwach w gorszym stylu)
1
Gerada
11 grudnia 2021, 23:19
@ Sieri
Tak długo jak będziemy na koniec sezonu w top 4 będę ukontentowany/ Jasne, Scudetto byłoby rewelacyjnym dodatkiem, ale dla mnie cel jest jasny - na jesieni zameldować się ponownie w Lidze Mistrzów i ewentualne zajęcie 3 miejsca nie będzie imo nijak uwłaczające...
4
szyka
szyka
11 grudnia 2021, 23:39
PAN PRZEMUS
moim zdaniem zmienia wiele, tamten Milan setkę trzaskalby w obecnej seriea, obecny milan w tamtejszej mógłby być srogim średniakiem
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
11 grudnia 2021, 23:43
Szyła- no i? Jakby dla mnie to nadal żadna różnica
Chyba nikt się nie łudzi że tamta drużyna była lepsza po prostu najeżdżanie na obecną po każdym gorszym spotkaniu jest słabe
0
Vol'jin
Vol'jin
11 grudnia 2021, 23:58
@Sieri

tak jak będzie 3 miejsca to trzeba przyjąć to z zadowoleniem. Znowu pompujecie balonik, a na ten moment to trzeba potwierdzić awans do LM poprzez tabelę nawet na tym 4 miejscu
0
szyka
szyka
12 grudnia 2021, 00:01
Pań Przemuś
Nigdzie nie najeżdżam na drużynę
Chodzi o to , że punktowanie kiedyś było duzo trudniejsze i takie porównania punktowe są warte tyle co statystycznie ja i dżdżownica mamy po 1 nodze.
W każdej drużynie serie a były gwiazdy i można było stracić punkty, a dziś mamy jedna 40letnia, która jest najlepszym strzelcem drużyny, a w całej serie a kilka gwiazd i kilka prospektów

Tamten milan ze składem typu:
Rossi
Costacurta Baresi desailly Maldini
Albertini donadoni boban gullit
Van basten simone
na pewno oddałby celny strzal w 92 minucie...
Dlatego śmieszą takie porównania to zglebilem temat
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 grudnia 2021, 00:06
Ja tego nie neguje - różnica zdań u nas wynika chyba z tego że dla mnie poziom ligi jest nieistotny w kwestii oceny osiągnięć drużyny bo my płyniemy razem z tą ligą i w jej obrębie na tle obecnego poziomu powinniśmy być rozliaczani
I jasne że by oddali celny strzał - tego nie podważam - po prostu chodzi mi o to że naprawdę powinniśmy docenić to co zbudowaliśmy pod wodzą Piolego podczas gdy na stronie co chwila czytam o powrocie do ery Giampaolo gdy nie idzie
Pozdrawiam i bez spiny
2
szyka
szyka
12 grudnia 2021, 00:10
Pań Przemuś
Ja bardzo doceniam Piolego
Wcześniej pisałem, że jesteśmy zajechani i marze o 15dniowej przerwie po empoli, która dla nas będzie zbawienna, może pomogą transferami zarządcy tez..
Przede wszystkim zaczęliśmy wygrywać seriami co kilka sezonów wcześniej było missiin impossible, druzyna nie potrafiła wygrac 3 meczow Z rzędu.
Obecnie jest miodzio i szacun, że takiego katastrofalnego meczu potrafiliśmy nie przegrać
Pozdrawiam
1
Janik14
Janik14
11 grudnia 2021, 23:04
Ciężko cos napisać pozytywnego o tym meczu, skoro jedynym piłkarzem co starał się cokolwiek zrobić w ofensywie to był Florenzi. Alexis nie powinien podnosic tylka z ławki, nikt nie ma tyle strat co on. Chociaż dzisiaj Brahim wcale mu nie ustępował. Widać brak leao i ante..
0
RuFFDante
RuFFDante
11 grudnia 2021, 23:10
No coz. Ale newralgiczne straty ma za to Bennacer i nasza gwiazda Bakayoko. Nie bronie Alexisa, bo mnie wkur... Ostatnio brakiem totalnym kreatywnowci, ale za fatalne podania to Bennacer powinien byc posadzony na stale na lawce.
2
Rogo1989
Rogo1989
11 grudnia 2021, 23:03
Jeżeli ktoś myślał, że Diaz w jakimś stopniu jest w stanie zastąpić Calhanoglu to jest odpowiedź na to. Można psioczyć na Turka ale takiej padaki ja Diaz to on nigdy nie grał a często pisało się, że kopie się po czole. Nie mamy zawodnika na pozycję "10" i trzeba się z tym pogodzić. Mam tylko nadzieję, ze na wypożyczeniu Hiszpana się skończy i Maldini nie będzie nalegał na jego wykupienie.
6
Oraon
Oraon
11 grudnia 2021, 23:05
A co sądzisz o tym, żeby na 10 spróbować Tonaliego, lub Messiasa, ja mysle, ze Pioli musi probowac
1
Janik14
Janik14
11 grudnia 2021, 23:06
Juz bez przesady, Hakan w 3/4 spotkaniach gral jak brahim dziś. Masa strat strzały w gołębie i podania do rywala.
6
xpw99
xpw99
11 grudnia 2021, 23:06
Co za bzdury. Wcześniej grał bardzo dobrze a teraz ma okres bez formy, tyle.
1
Rogo1989
Rogo1989
11 grudnia 2021, 23:09
xpw99

Kiedy grał dobrze? Ostatni tydzień w poprzednim sezonie? Zobacz jakie setki marnował tydzień temu ale wynik był korzystny to nikt się nie czepiał ale dzisiaj przechodził samego siebie.
3
Kakariko
Kakariko
12 grudnia 2021, 09:59
@Janik14 - taaa, jasne. A liczby w sezonach Turkowi to się same robiły?
Prawda jest taka, że większość z nas mu umniejsza za to jakim chamem okazał się po odejściu.

Za to Brahima nikt nie krytykuje, choć powinien być krytykowany. Podobny casus jak ze Zlatanem - "strzelił gola na wagę remisu? Strzelił, więc nie gadaj na niego źle (mimo że grał słaby mecz)".
0
SzefWszystkichSzefow
SzefWszystkichSzefow
11 grudnia 2021, 22:59
Spokojnie! Odpuszczamy serie a i ligę mistrzów na rzecz pucharu włoch!
6
Kakariko
Kakariko
11 grudnia 2021, 23:02
A to nie ty żałowałeś niedawno, że nie kibicujesz Juventusowi czy tam innemu Interowi?
7
SzefWszystkichSzefow
SzefWszystkichSzefow
11 grudnia 2021, 23:15
Żałuję tylko, że nie został kibicem Realu Madryt czy innego Bayernu w młodości. Miałbym o wiele lepsze wspomnienia. Teraz na zmiany już za późno
0
Mateusz1982
Mateusz1982
11 grudnia 2021, 22:59
Ibra jak z Liveroolem i nic. Jakaś zaćma.
0
KosaX
KosaX
11 grudnia 2021, 23:08
Gosc ma 40 lat.
3
Pablo78
Pablo78
11 grudnia 2021, 22:58
Brakuje Leao,Calabrii i niech trener wreszcie zauważy że Bakayoko nie zasługuje by nosić koszulkę klubu!
0
carlos198325
carlos198325
11 grudnia 2021, 22:58
Nie ma się co nad tym długo rozwodzić jednym słowem dzisiejszy występ to dramat. Cała drużyna kompletnie bez formy.
Edytowano dnia: 11 grudnia 2021, 23:01
0
filipacm
filipacm
11 grudnia 2021, 22:58
ale dzisiaj gołębie z dachu wypędzone przez Ibre i Brahima xd dobry i jeden punkt, strasznie brakuje skrzydeł i zmienników, jeszcze dwa mecze i przerwa, może trochę odetchną i wrócą kontuzjowani
1
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
11 grudnia 2021, 22:57
W tym sezonie nasz najlepszy okres był z Leao na skrzydle i Rebicu na 9.
12
k_f_c
k_f_c
12 grudnia 2021, 00:51
Amen, Rebic to nasz najlepszy napastnik na ten moment, jakkolwiek absurdalnie by to nie brzmiało
1
serginho83
11 grudnia 2021, 22:57
Kruk już dopisał 3 pkt Interowi i lidera przed świętami...ale to jest menda... Jutro remis i byłaby piękna beka z merd :)
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
11 grudnia 2021, 22:58
Trzeba jednak powiedzieć że tylko kataklizm chyba pozwoliłby Interowi na stratę punktów z cienkim Cagliari
3
ACstach
ACstach
11 grudnia 2021, 23:00
Nie tyle menda co merda.
1
serginho83
11 grudnia 2021, 23:04
ACstach i to i to ;)
0
serginho83
11 grudnia 2021, 23:05
Napisałem to bardziej życzeniowo ;) raczej takiej okazji nie wypuszczą, choć mam w pamięci nasz mecz z Cagliari... :)
1
szyka
szyka
11 grudnia 2021, 23:13
To cienkie cagliari zremisowalo z sass na wyjeździe, z którymi my u siebie....
0
GWIDON1979
GWIDON1979
11 grudnia 2021, 22:56
Coś czuje ze w tym sezonie byliśmy pierwszy i ostatni raz liderem. Obym się mylił
0
SzefWszystkichSzefow
SzefWszystkichSzefow
11 grudnia 2021, 22:58
Na pewno masz rację. Za tydzień dostaniemy łomot od Napoli, a Inter wygra z beniaminkiem. Kontuzja Kjeara zakończyła nam sezon w grudniu
3
KosaX
KosaX
11 grudnia 2021, 23:09
Szefie wypad stad.Nawet to smieszne nie jest…
0
D53
D53
11 grudnia 2021, 22:55
Marna to satysfakcja, ale przynajmniej to cholerne Udinese nie wygrało . Chociaż w sumie zasłużyło.
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
11 grudnia 2021, 22:55
Prośba do trenera aby zakończył okres rotacji, musi być jakaś hierarchia, ten jest pierwszy tamten drugi itd. Jak są zdrowi to mają grać a nie, że mamy tyle kontuzji a trener jeszcze wystawia drugi garnitur w środka pola.
0
filipacm
filipacm
11 grudnia 2021, 22:59
no może wystawia dlatego, żeby nie było więcej kontuzji xd to nie fifa
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
11 grudnia 2021, 23:03
No ja bym wolał aby wystawiał żeby zdobyć 3 pkt co mecz a nie o kontuzjach myślał które może będą a może nie
0
Jaca23
Jaca23
11 grudnia 2021, 22:54
Jak tracić lidera to z hukiem Panowie.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
11 grudnia 2021, 22:57
A tak z hukiem - z hukiem to by było po takim meczu jak ze Spezią rok temu
Tutaj w świat idzie wynik a punkt zawsze jest xD
0
Daman
Daman
11 grudnia 2021, 22:53
Panowie, mecz fatalny ale trochę ostudzmy emocje. Zawodnicy są zwyczajnie przemęczeni. To widac wyraźnie. Mamy kilka kontuzji i to tez widac, bo nie ma komu rotować. Nie ma szybkości, nie ma dokładności. Teraz mamy caly tydzień na regenerację. Powinno być dużo lepiej. Bądźmy dobrej wiary.
8
primo2p
11 grudnia 2021, 23:05
Też myślę, że mamy po prostu więcej w nogach niż Udinese. Poza tym, na lepszych przeciwników potrafimy się zebrać, więc myślę, że z Napoli będzie dużo lepiej.
0
Manolas
11 grudnia 2021, 22:53
Nie mamy ataku, wszystko opiera sie na 30latku a wyszydzany przez niektórych Messias jest jedynym który cos wnosi na boisko. Maldini musisz odswiezyc sklad
3
urugwajczyk
urugwajczyk
11 grudnia 2021, 22:53
*40 latku
0
szyka
szyka
11 grudnia 2021, 22:54
Gdyby zlatan byl 10 lat mlodszy to śmiem twierdzić że nawet dziś byśmy wygrali:-)
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
11 grudnia 2021, 22:54
Czekamy na powrót Leao i Rebicia to może w ataku coś zacznie się dziać
No i potrzebna 10 na gwałt - nawet ten Alexis nie jest obecnie takim problemem jak Brahim niestety - lubie Diaza ale po pauzie straszliwy zjazd
4
DarthImpaler
DarthImpaler
11 grudnia 2021, 22:55
lol. i jak ten wirus ihu...j
Edytowano dnia: 11 grudnia 2021, 22:58
0
ksieciunio
ksieciunio
11 grudnia 2021, 22:59
To jest przykre bo w pewnym momencie Mesjasz przypominał dawnego Suso - wszystkie piły szły do niego a on podwajany przy linii bocznej próbował za wszelką cenę wprowadzić piłkę w pole karne rywala.
3
Manolas
11 grudnia 2021, 23:09
Fakt 40 latku, to brzmi wcale nie lepiej...
0
Jaca23
Jaca23
11 grudnia 2021, 22:53
Oby wrócili Leao i Calabria na Napoli, bo potrzebujemy jakiegoś wyraźnego impulsu, inaczej nawet z równie osłabionym Napoli jakoś nas nie widzę.
1
LunaS
LunaS
11 grudnia 2021, 22:53
Liczę że jutro Atalanta zgubi punkty - gdzie indziej będzie ciężko ... a za tydzień werfyikacja - Napoli też sporo kontuzji. Ten punkt dzisiejszy nie jest zły ... nie płakać że scudetto odjeżdza - jeszcze druga runda - a tam wszystko możliwe. Będzie ciężko ale powalczymy. Nie jesteśmy bez szans. Inni też mają dołki - teraz my jesteśmy w dołku.
3
DarthImpaler
DarthImpaler
11 grudnia 2021, 22:58
z udine nie jeden stracił i straci punkty. W sumie nie jest źle że my w dołku 1 pkt ratujemy bo inni z nimi tracą.
0
Corsa
Moderator Corsa
11 grudnia 2021, 22:52
Trzeba o tym jak najszybciej zapomnieć i zbierać siły na Neapol. Dobrej nocy Milaniści i Milanistki, oby nie przyśnił się Wam dzisiaj ten mecz :)
0
DarthImpaler
DarthImpaler
11 grudnia 2021, 23:01
Oby się przyśniły Milanistki Milanistom. Tego wam życzę.


ps, No chyba że Milanistkom mam życzyć to pięknych Milanistów
1
KosaX
KosaX
11 grudnia 2021, 22:52
Moim zdaniem ten powrot Caldary bedzie najlepszym rozwiazaniem.Dlaczego? Dlatego ze zaoszczedzimy gotowke ktora bedziemy mogli wydac na skrzydlowego bo tego w tej chwili nam brakuje.
0
pawel1989
pawel1989
11 grudnia 2021, 23:00
On też podatny na kontuzje:/
0
GWIDON1979
GWIDON1979
11 grudnia 2021, 22:52
Dramat z kontuzjami powoduje że nic nie gramy. Dziś więcej szczęścia niż rozumu. Jak widzę Bakayoko na boisku nie wróży to dobrego wyniku .trzeba w zimie szukać wzmocnienień, i niech wracają zawodnicy z ofensywy do zdrowia bo źle to widzę .
A co do Udinese? Umiejętnie grali na czas ale na szczeście Zlatan zdążył wyrównać
Edytowano dnia: 11 grudnia 2021, 22:55
0
Piotrek1899
Piotrek1899
11 grudnia 2021, 22:52
Myślę, że nawet grając tak, jak dziś, powinniśmy ten mecz spokojnie wygrać dwoma, trzema bramkami. Niestety, marnując takie okazje, jakie mieli Brahim, Zlatan, czy Messias ciężko o dobry wynik. Nie da się też ukryć, że absencje ewidentnie dają się we znaki. Fizycznie coraz gorzej to wygląda. I nie można przejść obojętnie obok tego, w jaki sposób my tracimy bramki. To jest kabaret po prostu. W każdym meczu jakiś kuriozalny błąd. I tak na koniec dodam, że Bennacer, to jest największe rozczarowanie tego sezonu dla mnie. Koleś jest żenujący. Nie dość, że kompletnie nic nie wnosi do gry, to dodatkowo swoją głupotą, nonszalancją potrafi spierniczyć mecz. Mam nadzieję, że go pożegnamy już wkrótce.
0
boro215
11 grudnia 2021, 22:52
Po tym meczu mozna sie nabawic krwawienia z oczu, refluksu i biegunki w jednym...tak beznadziejnej i bezjajecznej pilki to nie widzialem od czasow Dzbanpaolo...ale co sie dziwic jak caly atak na L4, Zlatan oprocz nożyc to pokazal ze jak nie ogarniemy tego Belottiego w zimowym mercato to my i lige przerzniemy a o pucharze to nawet nie myślę.
A Maldini po sezonie powinien usiąść z Misterem i powaznie przemyśleć sklad sztabu szkoleniowego, bo to ze cyklicznie którys raz ponad polowe kontuzji w sezonie stanowia problemy mięśniowe to nie przypadek.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
11 grudnia 2021, 22:51
Na ten moment Messias>>>>>Diaz
Liczę że Brazylijczyk wyjdzie na Napoli - już Maldini lepiej zagrał od Brahima w te kilka minut
2
rk140685
rk140685
11 grudnia 2021, 22:51
Gra katastrofalna ale dla mnie fatalne ustwaienie wyjsciowe zaproponowane przez Piolego. Masz w zespole pajaca typu Bakayoko,ktory ci gwarantuje ze odwali babola w meczu i ty go dajesz kolejny raz do skladu. Bennacer tez ostatnimi czasy gra bardzo elektrycznie i taka pare dajesz na zespol,ktory bedzie gral z kontry.

Jak patrze na dyspozycje tego zespolu to nie zdziwie sie jak dostaniemy baty na San Siro od Napoli,ktore wyglada bardzo dobrze pod wzgledem przygotowania fizycznego i nawet bez Osimhena stwarzaja mnostwo sytuacji bramkowych. Widac,ze przygoda z LM wychodzi nam teraz bokiem przez brak jakosci na lawce. No a o postawie obrony nawet nie wspomne.To ile my wypracowujemy sytuacji rywalom naszymi dziecinnymi blendami jest wrecz smieszne.

Maldini,nie gadaj mi tylko ze w styczniu nikt nie przyjdzie bo to bedzie wywieszenie bialej flagi. Duet Romagnoli - Tomori nie potrafi ze soba grac i wiadomo bylo to juz od dawna. Z taka postawa tych panow to mozemy miec problemy z utrzymaniem miejsca w TOP 4.
0
Kakariko
Kakariko
11 grudnia 2021, 22:51
Każdy wierzył, że po odejściach będzie lepiej
Były kontuzje, głębie składu trzeba robić
Wszyscy myśleli "Maldini coś wyklepie"
Weźmy nieco szrotu, może nikt się nie dowie?

Theo, Alexis cieniami samych siebie
Teraz niestety, prawda jest nam dobrze znana
Piękną tabelę Milan sobie ro...ebie.
Zarząd dał dupy - brak następcy za Hakana
2
dykt4tor
dykt4tor
11 grudnia 2021, 23:08
Ahh tak, 'robić' i 'dowie' tak bardzo się rymują...
0
Kakariko
Kakariko
12 grudnia 2021, 00:19
1. Rym niedokładny
2. Nerwy pomeczowe

"Dyktator" też nie pisze się z "4" w środku, jak mamy być dosłowni i precyzyjni ;)
0
themrrengaru
themrrengaru
11 grudnia 2021, 22:51
Prawda jest taka, że potrzebujemy w styczniu obrońcy i napastnika (Belotti?), Bakayoko to żart i on w składzie oznacza przegrany mecz więc za niego też potrzebujemy kogoś innego. Liczmy też na to, że wrócą na stałe zawodnicy pierwszego składu (Calabria, Leao/Rebić), bez nich niestety będziemy się kopać po czole jak dzisiaj... Mamy cały czas za słabą ławkę, mocniejszą niż wcześniej ale nie na mistrza jak Inter.
0
Milanista95
Milanista95
11 grudnia 2021, 22:51
Musimy odzyskać kontuzjowanych bo widać że leao i rebicia trudno zastąpić i koniecznie zastępstwo dla ibry
1
szfarceneger
szfarceneger
11 grudnia 2021, 22:51
Nienawidzę Udinese. Nie ma drugiego takiego klubu z dołu tabeli, który tak bardzo napsuł by nam krwi w ostatnich latach. Dzień, w którym to gówno spadnie do Serie B, będzie jednym z najlepszych dni w moim życiu jako kibica Milanu.
9
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się