SCUDETTO


"Sytuacja niebywale wyjątkowa". Echa anulowanej bramki dla Milanu

20 grudnia 2021, 11:25, cinassek Aktualności

Sytuacja z anulowaniem bramki Francka Kessiego w meczu Milan - Napoli wzbudziła mnóstwo kontrowersji. Rossoneri uważają, że będący na spalonym Olivier Giroud w żaden sposób nie wpływał na zachowanie Juana Jesusa, obrońca neapolitańczyków po końcowym gwizdku stwierdził natomiast, że Francuz mu przeszkadzał i brał aktywny udział w grze. O ocenę skomplikowanej sytuacji w Sky pokusił się także były sędzia, Luca Marelli. Oto jego słowa: "Ta sytuacja jest niebywale wyjątkowa. W tym przypadku nie było zainicjowanego kontaktu, ponieważ Giroud leżał już na ziemi. Słusznie, że sędzia udał się do monitora, ale debata pozostaje otwarta. Giroud nie zainicjował kontaktu, nie mógł być w innej pozycji. Francuz nie ruszył się w kierunku rywala, nie widzę ruchu, który miałby przeszkodzić Jesusowi".

Podzielone są także największe włoskie dzienniki. Chociażby La Gazzetta dello Sport uważa, że Milan został skrzywdzony, natomiast Il Corriere dello Sport twierdzi, że arbiter Davide Massa podjął słuszną decyzję.



50 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Corsa
Moderator Corsa
20 grudnia 2021, 22:01
Żeby nie chodziło o Milan, to nie uznałbym tego za jakiś nadzwyczajny błąd arbitra. Już po pierwsza powtórka zbiła mnie nieco z tropu, ale emocje przyćmiły obiektywny osąd.

Jeśli akcja toczyłaby się przed polem karnym, to nawet by mu przez myśl nie przeszło, aby sprawdzać na varze, problem w tym, że Giroud leżał praktycznie na 'piątce'. Nawet zastygając bez ruchu absorbował uwagę bramkarza, tam był ogromny tłok, każdy brał udział w akcji.

Wszystko zależało od interpretacji sędziego, jedni takie coś gwiżdżą, drudzy zostawiają. Moim zdaniem w tej sytuacji Massa wykazał się nadgorliwością, ale wiem, że decyzję spokojnie obroni, bo nawet jako kibic Milanu mam wątpliwości czy tam był ten spalony czy też nie.
1
Peloponez
Peloponez
20 grudnia 2021, 17:35
Proszę przestańcie już płakać o tą sytuację.
Ja w trakcie meczu nie cieszyłem się z gola bo bałem się o tego spalonego.
Widziałem, że Olivier był najbliżej bramki, a jego ruch nogą spowodował nerwowe wybicie Jesusa.
Ten ruch nogą francuza był decydujący. Jakby nie to nie byłoby mowy o spalonym.
Bądźcie obiektywni. Jak każdy jestem wkur... iż "odebrano" gola w ostatniej minucie, ale lepiej na chłodno to sobie przeanalizować.
Sędzia bez problemu się wybroni.
2
DarQ
DarQ
20 grudnia 2021, 18:25
No nie wiem czy wqurf mi i innym szybko minie. Piłka nożna to super gra, szczególnie jak biegasz z przyjaciółmi i nie liczy się wynik tylko fun.
Gdy jednak wynik się liczy i biega po boisku 23-ci ziomuś to okazuje się, że to bardzo szybka gra z bardzo licznymi i skomplikowanymi zasadami. Jak za tysiąc lat boisko będzie otoczone setkami komputerów i igielajów to nadal to będzie gra gdzie ten 23 - ci ziomuś ma wielkie pole do interpretacji.
Masz rację, że sędzia się obroni ale równie dobrze czterech na pięciu sędziów nie gwizneli by " foridzioko" i także by obronili swoją decyzję. Boli mnie to także dlatego , że druga połowa wyglądała dobrze , bardzo chłopakom zależało i walczyli.
0
Matim
20 grudnia 2021, 19:03
Z jednej strony masz rację, Giroud wykonał ruch nogą, a z drugiej strony wątpię, że Juan Jesus w ogóle to zauważył. Na powtórkach widać, że pierwszy ruch wykonuje obrońca Napoli, a Giroud swoim zachowaniem nie wpływa na jego interwencję. Jakiej decyzji by sędzia nie podjął to by się wybronił, więc dlaczego w takiej sytuacji nie iść z "duchem gry". Sytuacja 50/50, a remis w tym meczu byłby sprawiedliwy patrząc po przebiegu meczu.
Mam teraz nadzieję, że zobaczę w meczu z Empoli "sportową złość" w naszych zawodnikach, bo brakowało mi tego po porażce z Liverpoolem.
Edytowano dnia: 20 grudnia 2021, 19:03
0
Gerada
Gerada
20 grudnia 2021, 23:24
Nigdy nie zrozumiem przyznawania racji arbitrom argumentem "wybroni się". Ostatnio była pełnia chyba jakoś... Jeśli arbiter powie, że w trakcie pełni spalone można gwizdać nie podając powodu to też się wybroni... x.x Idziemy w okropnym kierunku jeśli arbitrowi chcemy pozwalać na kompletnie odrealnioną samowolkę bo przecież jakiś powód sobie znajdzie...
I było o tym już kilak razy od wczoraj, ale DUŻO bardziej absorbował uwagę bramkarza i naszej obrony, a także rzutował na ich zachowanie - Deulofeu przy golu Beto z meczu Udniese niż Giroud wczoraj... Dlaczego tam nie mówiło się szumnie o wielkiej kontrowersji...?
0
Matim
21 grudnia 2021, 07:24
Gerada, niestety, ale odkąd w przepisach jest tak duże pole do interpretacji można śmiało mówić, że sędzia się wybroni. Kiedyś sprawa była prosta - ręka w polu karnym, to rzut karny, podanie do zawodnika na pozycji spalonej to spalony (mimo braku kontaktu z piłką). Teraz przepisy pozmieniały się trochę, żeby "ułatwić" grę zawodnikom i trochę promować ofensywny, a jak jest to wszyscy widzimy... Niestety, ale widziałem już parę sytuacji, gdzie sędzia mógł dać żółtą i czerwoną kartkę czy odgwizdać spalonego lub nie i obie decyzje byłyby dobre, czyli "wybroniłyby się".
0
Jaca23
Jaca23
20 grudnia 2021, 17:14
To jest totalny absurd. Giroud nie zrobił NIC, żeby można było powiedzieć, że aktywnie uczestniczył w akcji. Nawet jakby leżały tak jego zwłoki to Massa gwizdnął by tego spalonego.

Wczoraj ktoś słusznie zauważył, że jak mamy gwizdać takie spalone to również bramka Udinese nie powinna zostać uznana, bo mimo, że piłka była kierowana do Beto to obok na spalonym biegł Deulofeu, który w akcji aktywnie uczestniczył. Takimi przepisami zabija się piękno piłki nożnej.
9
Gerada
Gerada
20 grudnia 2021, 16:34
Ten cały temat miałby sens (a i tak finalnie uważałbym, że Francuz nie miał wpływu na rywala) gdyby Juan Jesus miał jakiekolwiek szanse zrobić cokolwiek inaczej niż zrobił... Ale obrońca leżał i odruchowo piłkę odbił podeszwą, tam nie było sytuacji, że poczuł kontakt od Giruoda i dlatego nie wiem... nie wykopał piłki w aut albo nie schował jej do kieszeni... On zrobił intuicyjny ruch stopą, na który nikt nie miał wpływu. Na sto osób średnio obeznanych z piłką, posiadających mózg większy niż fistaszek myślę, że minimum 99 dostrzeże, że interwencja nie różniłaby się niczym chociażby nagle Juana Jesusa zaczęła zasysać czarna dziura... i tak by machnął nogą odruchowo zanim go wessie i tak... jeśli ktokolwiek na prawde uzna, że to co się stało jakkolwiek się broni będziemy mieli mega niebezpieczny precedens, bo będzie to oznaczało, ze każdy kto jest na spalonym nawet jak lezy w narożniku z kontuzją może być odgwizdany jeśli sędzia odpowiednią argumentację sobie wymyśli...
5
Adi.Milan
Adi.Milan
20 grudnia 2021, 16:37
Dokladnie tak, sam fakt ze pilkarze i kibice napoli po bramce by nie protestowali gdyby nie ten VAR, ktory na sile doszukuje sie interpretacji jakis swoich przepisow. Przepisy mowia co innego w zaleznosci kto gra i taka jest prawda
2
tomgor
tomgor
20 grudnia 2021, 16:09
wracając do wypowiedzi Florenziego na temat bramki dla napoli to rzut rożny się im należał. Natomiast bezpośrednio przed rzutem rożnym piłkę na aut wybił di lorenzo w starciu z Ballo-Touré. Gdyby aut był przyznany nam z dużym prawdopodobieństwem nie byłoby rzutu rożnego. Ale takich rzeczy var nie sprawdza.
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
20 grudnia 2021, 16:07
Panie Areczku, uznane bramki są dla Juventusu. Dla pana jest spalony.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
20 grudnia 2021, 15:52
Sytuacja generalnie 50/50. Leżał na spalonym i usiłował nogą kopnąć piłkę więc można uznać że brał udział w akcji. Z drugiej strony leżał na murawie przygnieciony obrońcą więc można stwierdzić że nie mógł absorbować niczyjej uwagi bo nic nie mógł zrobić leżąc. Z każdej interpretacji sędzia się wybroni spokojnie. Inna sprawa że chwilę wcześniej miał prawo gwizdnąć faul ofensywny Żyru na Jesusie. Trzeba było zagrać lepiej a nie teraz szukać winny u sędziów.
0
DarQ
DarQ
20 grudnia 2021, 15:11
Uważam,że w wekend zarówno Giroud jak i moja baba nie zainicjowali aktywnej pozycji.
3
ósmy
20 grudnia 2021, 15:22
Też spalileś akcję na leżąco?
5
DarQ
DarQ
20 grudnia 2021, 15:33
monotonia wykańcza, że też nie trafiłem na akrobatkę...do cyrku trzeba było chodzić
10
wielki prostownik
wielki prostownik
20 grudnia 2021, 14:07
Kolejny absurdalny przepis o jakichś pozycjach aktywnych.
2
kusniak_22
kusniak_22
20 grudnia 2021, 13:53
Nieuznanie bramki dla Milanu to kuriozum.. Girou leży na murawie, nie bierze już w żaden sposób udziału w akcji, a bramka jest zdobyta prawidłowo, nie wiem w jaki sposób miał przeszkadzać obrońcy Napoli.
0
dominord
dominord
20 grudnia 2021, 13:35
Czasami odnoszę wrażenie, że oni wymyślają dany przepis i nie biorą pod uwagę danych sytuacji tylko wydają go w ogólnej formie i potem go przerabiają na tysiąc sposobów, żeby wykluczyć dane sytuacje, ale robią to dopiero, gdy ktoś ucierpi/straci punkty właśnie za brak konkretnych wytycznych.
4
ACMarek
ACMarek
20 grudnia 2021, 13:34
Pamiętacie ta bramke Francji nie pamiętam z kim na 2 metrowym spalonym przy prostopadłym podaniu? Zaliczyli bo nie ma spalonego kiedy obrońca próbuje interweniować co było dla mnie absurdem. Napastnik wybiegał do piłki. Tutaj zawodnik leży a obrońca próbował interweniować podajac piłkę kessiemu i mowa o aktywności...
2
ósmy
20 grudnia 2021, 13:33
W poprzednim meczu z Udinese jeśli się dobrze przyjrzeć bramce Beto dla Zebrette, to trzeba zauważyć pozycje Deulofeu, który był na pozycji spalonej, w momencie podania absorbowal swoją osobą uwagę obrońców, chociaż piłkę podaną od Arslana przejął Beto. Deulofeu nie leżał przygnieciony i nie "wierzgał nogami", tylko ruszył sprintem na bramkę ściągając i absorbując obrońcę. Fatalna gra w tamtym meczu Milanu to jedno, ale przepisy widzę są jednak mimo wszystko są wybiórcze.
1
TR3V0R
TR3V0R
20 grudnia 2021, 12:48
I tak to gowno by dało, punktu nam to nie zwróci. Sami mogliśmy to wygrać dużo wcześniej, a że nikt nie potrafi w bramke trafić, to już do nikogo pretensji mieć nie można, tylko do tych kopaczy
2
Adi.Milan
Adi.Milan
20 grudnia 2021, 13:26
No jednak w koncu trafili ci kopacze, tylko sedzia to zabral. Logiczne
5
TR3V0R
TR3V0R
20 grudnia 2021, 13:32
wiesz, jeden sędzia by to uznał jako bramkę, drugi by tego nie uznał. To samo masz w sytuacjach gdzie piłka trafia w rękę. Jeden ci powie, że zawodnik uciekał tą ręką czy że ona była w naturalny sposób, a drugi nawet rękę przy ciele uzna. Jeżeli chodzi o tę porażkę, to tylko i wyłącznie my jesteśmy winni i tyle w temacie. Było wykorzystywać okazje, które się nadarzały to by 3pkt trafiły do nas. Dopóki będziemy grali taki piach, to możemy się przyzwyczaić do tego, że punkty to będziemy co najwyżej rywalom rozdawać :P
1
FX
FX
20 grudnia 2021, 17:08
Cytując klasyka: "Pełna zgoda, ale nie do końca". To, że od jakiegoś czasu dajemy ciała aż miło sportowo, nie daje nikomu prawa okradać nas z prawidłowego punktu. Ten punkt znając życie może sporo ważyć pod koniec.
2
TR3V0R
TR3V0R
20 grudnia 2021, 17:45
może i tak być, ale teraz już nic z tym się nie zrobi. Dzisiaj z rana czytałem wiele wypowiedzi czy to sędziów czy to jakichś tam ekspertów i tak podsumowując każdy ma jakieś swoje zdanie na ten temat. Jedni właśnie twierdzą, że sędzia zabił ducha piłki zabierając nam te bramkę, inni zaś twierdzą, że mimo wszystko postąpił zgodnie z regulaminem i miał prawo tego nie uznać bo Giroud niby wykonał tam jakiś ruch lewą stopą. Sam powiem że bardzo mi się nie podoba że się tak stało, ale tak jak napisałem teraz możemy tylko o tym podyskutować, bo punktu i tak nam nie oddadzą. Uważam, że Francuz w żaden sposób ani nie odwracał uwagi bramkarza, ani nie przeszkadzał obrońcy, bo tak czy siak by te piłkę wybił tak samo. Obrońca pewnie będzie twierdził inaczej, że Olivier bardzo mu przeszkadzał i to przez niego tak się stało, ale co zrobić. Każdy dobrze widział jak to wyglądało i każdy ma swoje zdanie na ten temat, co nie zmienia faktu, że jak sędzia sprawdzał na varze te sytuacje, to miałem wrażenie, że na siłę szukał czegoś, do czego by mógł się dopieprzyć. Znając życie z tej sytuacji się wybronił i nic z takiego gadania, bo po nich to spływa. Sędziowanie w tej lidze było, jest i będzie dla mnie najgorsze spośród top5 lig. Nawet La Liga podjazdu nie ma. Ja uważam że zostaliśmy pozbawieni punktu, który może nas dużo kosztować w przyszłości, ale też uważam że sami sobie w jakimś stopniu zapracowaliśmy na to, że teraz jesteśmy kolejne punkty w dupe. Gdyby nasi wcześniej zaczęli coś więcej grać i zdobyli jakieś bramki, to przy wyniku 2:0 dla nas nie było by takich kontrowersji. Trzeba wziąć się w garść i zacząć coś grać, bo od dwóch miesięcy nie siadam do naszych meczów z uśmiechem na twarzy, tylko z przekonaniem, że znowu będą grać padakę i skończy się to nerwami i rozczarowaniem :P
Edytowano dnia: 20 grudnia 2021, 17:47
0
Zuber
Zuber
20 grudnia 2021, 12:37
Po pierwsze piłka nożna zaczęła się psuć odkąd idioci co roku wymyślają co raz bardziej kuriozalne przepisy. Kiedyś przez tyle lat nic się nie zmieniało w przepisach. Cudować już zaczęli przy dotknięciu piłką ręki i tak o to co roku ten przepis jest inny i oni już sami nie wiedzą jak to ma wyglądać. A ten przepis z tą pozycją aktywną to jest jakiś bezbek. Śmiało można postawić znak równości między włoskimi sędziami a polskim rządem, tacy sami idioci. xD
6
Reszkapl
Reszkapl
20 grudnia 2021, 16:02
No jednak włoscy sędziowie mają dużo mniejszy wpływ na życie ludzi niż ***** ***.
0
inzaghi67
inzaghi67
20 grudnia 2021, 12:25
Jak zwykle takie super wyjątkowe sytuacje są w meczach Milanu, zawsze z meczów Milanu robi się materiał instruktażowy co gwizdać a czego nie.
6
Rossu
Rossu
20 grudnia 2021, 12:19
Nam punktu to i tak już nie zwróci, niestety. Przegraliśmy to na własne życzenie, jesteśmy w kryzysie i mnie to cholernie martwi. W sumie dobrze, że przed przerwą świąteczną, bo kto wie ile moglibyśmy punktów jeszcze stracić.
Co do sędziów i tego całego cyrku - jak dobrze, że będzie możliwość posłuchania co ta banda skorumpowanych ludzi sobie między sobą gada. Obejrzałem z 20 razy powtórki, Giroud jakiś ruch nogą wykonał, ale czy aż tak przeszkadzał w interweniowaniu przez obrońcę. Przecież Jesus na nim leżał, to jakim cudem Francuz mógł brać udział w akcji.
Mam wrażenie, że Juventusowi, Napoli czy Interowi by to uznali, nawet pewnie nie byłoby potrzeby sprawdzania tego w VAR. Za dużo było już takich sytuacji przeciwko Milanowi, żeby nazwać to całkowitym przypadkiem, bo Bóg tak chciał.
2
umbrella
umbrella
20 grudnia 2021, 12:16
Ilu ciekawostek możemy się dowiedzieć dzięki bramkom Milanu :)
0
Vol'jin
20 grudnia 2021, 12:16
Massa z Rzymu jest

LGDS z Mediolanu CdSport z Rzymu wszystko się zgadza :)
5
lukasz9315
lukasz9315
20 grudnia 2021, 12:15
Jak dla mnie nie absorbował uwagi nawet ruch nogą zrobił w odwrotnym kierunku do kierunku lotu piłki. A obrońca nawet nie był nim zainteresowany. Ale co ja tam wiem mogę się mylić
1
savicevic88
savicevic88
20 grudnia 2021, 12:04
Dajcie mi człowieka a znajdę paragraf...

Jestem ogromnie ciekaw rozmów pomiędzy sędziami podczas tej sytuacji. Dla mnie ta cała akcja była tak chaotyczna, że dopiero po powtórkach byłem w stanie zobaczyć co tam się wydarzyło. Owszem Giroud był na pozycji spalonej to wątpliwości nie ulega ale nie wykonał żadnego ruchu do piłki a mało tego jako ostatni trąca ją Jesus. Wałem trąca na kilometr...

Jak to mówią młodzi ludzie... massa...kracja
Edytowano dnia: 20 grudnia 2021, 12:08
1
Von Strauss
Von Strauss
20 grudnia 2021, 12:12
I dlatego mówię, tam powinno być jeszcze 3 sędziów wybieranych przez drużyny do weryfikacji decyzji sędziego głównego bądź z urzędu (przy VARze lub odmowie jego zastosowania) lub na wniosek stron. Tzw. "sędziowie apelacyjni". I trzy błędy sędziego w meczu i zmiana sędziego na rezerwowego, a ten zmieniony dostaje 3 miesiące zawieszenia. O panie, ale by się działo, wreszcie oglądałbym każde spotkanie bo po 1 kolejce skończyliby się sędziowie i spotkania rozgrywane byłyby przez cały rok codziennie po 2 mecze z kolejki xD
Edytowano dnia: 20 grudnia 2021, 12:16
4
Diavo
20 grudnia 2021, 11:57
Wszyscy domagają się VAR sędzia ma to gdzieś, nikt nie prosi VAR sędzia sprawdza..
1
Von Strauss
Von Strauss
20 grudnia 2021, 11:58
VAR sprawdza zawsze przy bramkach. I zgłasza wątpliwości. To od sędziego zależy czy podejdzie i sprawdzi czy nie.
0
kozik___13
kozik___13
20 grudnia 2021, 11:57
Nie tak dawno jak był mecz chyba Francja Hiszpania to nie pokazali metrowego spalonego bo obrońca zareagował na podanie i wtedy spalony nie obowiązuje xD a tutaj gościu leży i nic nie może zrobić. Myślałem, że on odbił piłkę ale na powtórce widać że piłkę podaje obrońca Napoli... Katastrofa w tym sezonie z sędziowaniem
2
Von Strauss
Von Strauss
20 grudnia 2021, 12:07
To się nazywa rozmyślna parada obronna i powinna być tu uwzględniona. Wyłączenie dla tej zasady byłoby gdyby Giroud atakował piłkarza broniącego, ale to z kolei wyłącza sytuacja, gdy piłkarz broniący siedzi na atakującym lub atakujący z racji pozycji nie może utrudnić lub uniemożliwić zagrania broniącemu.

Zatem tak - bramka nieuznana nieprawidłowo, Massa i częściowo VAR do tarcia chrzanu.
1
ósmy
20 grudnia 2021, 11:55
Massa w pierwszym odruchu przyznał nam bramkę i wskazał na środek boiska. W tym przypadku zainterweniował VAR zgłaszając sporną sytuację głównemu sędziemu. Potem już decyzja taka 50/50. Czyli w sumie z każdego wariantu sędzia może się wybronić. Pech po naszej stronie.
Wydaje mi się, że sędzia wybroniłby się bez cienia wątpliwości z sytuacji, gdyby odgwizdał faul ofensywny Girouda na Jesusie po tym, jak Francuz mu wskoczył na plecy i ściągnął ramieniem w dół.
1
inzaghi67
inzaghi67
20 grudnia 2021, 12:34
Jak powiedział ktoś z klubu, w sytuacjach 50/50 zawsze gwiżdżą na niekorzyść Milanu
1
Adi.Milan
Adi.Milan
20 grudnia 2021, 11:55
Koszmar, w tym sezonie każda sporna decyzja na korzyść rywali ( wyjątek mecz z Roma i sytuacja sporna w 95 minucie) ale w tym samym meczu Theo dostał czerwona kartkę poprzedzona faulem na kruniciu wiec to co sędzia zabrał to oddał natomiast absurd goni absurd w tym sezonie i mam nadzieje ze ktoś to w końcu głośno powie (komisja sędziowska lub Serie A) to szkodzi wizerunkowi ligi i jej oglądalności.
1
Tanger
20 grudnia 2021, 11:50
Wyobrażam sobie konferencję sędziego po meczu (taką, jakich wprowadzenia chcą ludzie) i tłumaczenie tej decyzji przez Massę (jak u brazylijskich piłkarzy w temacie transferów) - "Bóg mi powiedział, żebym nie uznał tej bramki". Mogliby zrobić paradokument (taki jak w jednej telewizji) na temat nadzwyczajnej kasty w żółtych koszulkach i materiał ze spotkań Milanu wystarczyłby na bite kilka sezonów.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
20 grudnia 2021, 11:49
Nie niebywale wyjątkowa tylko skandaliczna. Gdzie tu duch sportu ?? Przecież to było widać jak stoi przed monitorem, że szuka tylko najmniejszego ruchu Żiru żeby mieć czym obronić swoją absolutnie skandaliczną decyzję. Jak można uznać leżącego gracza za aktywnie bieżącego udział w akcji to jest zagadka niczym walizka z Pulp Fiction. I to jeszcze Jesus na nim leżał uniemożliwiając mu praktycznie ruch. To jest tak abstrakcyjna decyzja, że aż sie odniechciewa oglądać piłki. Ile razy jeszcze zobaczymy takie wałki sędziowskie...
13
LunaS
LunaS
20 grudnia 2021, 12:07
No bajka na resorach ... czasami gracz np. wraca ze spalonego i jest na spalonym - i co on nie angażuje uwagi bramkarza - a tutaj miałby się przejmować gościem który leży na ziemii a do piłki podbiega na 10 metrze gracz ...
1
roox
roox
20 grudnia 2021, 11:43
Takie decyzje zabijają piękno futbolu. Czysty bandytyzm, nie ma to wytłumaczenia.
1
bolik
bolik
20 grudnia 2021, 11:40
Ta decyzja to skandal, Giroud upadł po walce o piłkę razem z obrońcą co za tym idzie nie mógł kontrolować swojej pozycji, nawet jeśli jakoś przeszkadzał Jezusowi (co już jest wątpliwe) to nie miał żadnego wpływu na jego interwencje, a Kalulu nawet nie zagrywał do niego piłki tylko mu odskoczyła. Nie zależnie od naszej postawy w tym meczu, to zostaliśmy okradzeni, a sędzia powinien już nie prowadzić meczów na poziomie Serie A.
0
LunaS
LunaS
20 grudnia 2021, 11:39
Niepotrzebnie VAR interweniował - piłkarze Napoli sami nie machali łapami - z tego co pamiętam to w przepisach jest że VAR musi dać sędziemu info jeśli domniemane przewinienie było ewidentnym i oczywistym błędem sędziego. Mogli puścić. Jak to się mówi - nadgorliwość gorsza niż faszyzm. Wypaczyli wynik tą decyzją moim zdaniem.

Ale jak to mawiają - prawda jest jak dupa. Gazeta należąca chyba do tej samej spółki - jedna z Rzymu - że prawidłowo - a oddział w Mediolanie - że lipa :P
0
Von Strauss
Von Strauss
20 grudnia 2021, 11:58
VAR musi zawsze zobaczyć przy bramce powtórkę i zgłosić ewentualne problemy. Zapewne zostało zgłoszone, że Giroud znajdował się na pozycji spalonej ale nie brał udziału w akcji ze względu na pozycję. Massa mógł przyjąć to co powiedział VAR albo iść sprawdzić, skoro sprawdzał, to decyzja spoczywa na nim.
0
Janik14
Janik14
20 grudnia 2021, 11:31
Pilkarze napoli sami nie wiedzieli chyba co on sprawdza.. skandaliczna decyzja.
0
100f
100f
20 grudnia 2021, 11:29
Punktu i tak już nikt Milanowi nie zwróci.
5

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się