SCUDETTO


Zwycięskie zakończenie roku: Empoli - Milan 2:4!

22 grudnia 2021, 19:43, cinassek Aktualności
Zwycięskie zakończenie roku: Empoli - Milan 2:4!

Aż sześć bramek padło w ostatnim tegorocznym meczu Milan. Na szczęście rossoneri byli bardziej skuteczni od Empoli i pokonali beniaminka na jego terenie 4:2. Bramki dla drużyny trenera Stefano Piolego zdobyli Franck Kessie (dwukrotnie), Alessandro Florenzi oraz Theo Hernandez.

Spotkanie rozpoczęło się dobrze dla wicemistrzów Włoch, bo już w 12. minucie przeszli do konkretów. Olivier Giroud zgrał piłkę do Francka Kessiego, a Iworyjczyk natychmiastowym strzałem trafił do siatki gospodarzy. Chwilę później jednak pomocnik zgrywał piłkę głową w obronie - futbolówka trafiła pod nogi Nedima Bajramiego i muskając jeszcze ręce Mike'a Maignana wylądowała w bramce.

Po szybkiej wymianie ciosów spotkanie dalej toczyło się szybko, ale konkretów nie było aż tak wiele. W jednej z akcji doszło do nieporozumienia Fikayo Tomoriego z Alessio Romagnolim, na szczęście tym razem Francuz między słupkami Milanu zachował się doskonale i powstrzymał gospodarzy. Aż nadeszła 42. minuta - po podaniu Alexisa Saelemaekersa, Kessie oddał mocny strzał lewą nogą po ziemi z nieco ostrego kąta, ale piłka przeszła między nogami Guglielmo Vicario i rossoneri wrócili na prowadzenie. Szybko mogli je nawet podwyższyć, jednak dobitka Alessio Romagnolego z bliskiej odległości okazała się zupełnie chybiona i do przerwy utrzymał się rezultat 1:2.

Po zmianie stron boiska szybko ponownie zrobiło się groźnie, ponieważ Bajrami wpadł w pole karne Milanu i oddał mocny strzał w poprzeczkę. Od tej pory jednak gra przeniosła się na połowę Toskańczyków. W 63. minucie do rzutu wolnego przed polem karnym beniaminka podszedł Alessandro Florenzi, znalazł lukę w murze i podwyższył rezultat spotkania. Niedługo później sędzia Marco Di Bello zastosował korzyść i wstrzymał się z podyktowaniem oczywistej "jedenastki" dla mediolańczyków, co strzałem z bliska wykorzystał Theo Hernandez zdobywając kolejnego gola dla gości.

W końcówce ręką we własnym polu karnym zagrał jeszcze Tiemoue Bakayoko, a po analizie VAR Empoli otrzymało rzut karny. Na gola zamienił go Andrea Pinamonti. Tuż przed końcowym gwizdkiem poprzeczkę miejscowej drużyny obił jeszcze Alessio Romagnoli i koniec końców rossoneri wygrali 4:2. Przy jednoczesnej porażce Napoli 0:1 ze Spezią odzyskaliśmy na święta pozycję wicelidera Serie A!

Empoli FC - AC Milan 2:4 (1:2)

Bramki: Bajrami 18', Pinamonti 84' (k.) - Kessie 12', 42', Florenzi 63', T. Hernandez 69'

Żółte kartki: Romagnoli 62' - Tonali 39', Bennacer 80'

EMPOLI FC (4-3-1-2): Vicario - Stojanović (46' Marchizza), Romagnoli, Luperto, Parisi - Henderson (85' Asllani), Ricci (85' Stulac), Żurkowski (68' Bandinelli) - Bajrami - Cutrone (68' La Mantia), Pinamonti

AC MILAN (4-2-3-1): Maignan - Florenzi (64' Kalulu), Tomori, Romagnoli, T. Hernandez - Tonali (64' Bakayoko), Bennacer (81' Krunić) - J. Messias (81' B. Diaz), Kessie, Saelemaekers - Giroud

 

Sędzia główny: Marco Di Bello (Brindisi)

Miejsce: Stadio Carlo Castellani (Empoli)



683 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
kamilus
23 grudnia 2021, 15:21
Taka ciekawostka - napastnik, który według jednego z użytkowników "chyba nie zagrał we wczorajszym meczu", znalazł się w jedenastce kolejki według WhoScored: https://twitter.com/WhoScored/status/1473959868516212738 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
Tirith
Tirith
23 grudnia 2021, 18:16
Też mnie te oceny zdziwiły. Giroud miał więcej niż Bajrami a Bennacer więcej niż Tonali. Oni chyba biorą pod uwagę tylko statystyki z meczu a nie realną zasługę za mecz. Albo inny mecz oglądali :)
2
roby45
23 grudnia 2021, 12:27
Szczerze mówiąc jeśli zakończymy cały sezon na 2 miejscu ponownie będę zadowolony,poprostu brakuje nam jeszcze troszkę do mistrza ,nie od razu Rzym zbudowano
1
kamilus
23 grudnia 2021, 13:04
Moim zdaniem kibice Milanu powinni być zadowoleni z dowolnego miejsca w top 4.
15
Gianni Rivera
Gianni Rivera
23 grudnia 2021, 15:01
Tu nie chodzi o to, na którym miejscu Milan zakończy sezon, o ile będzie to miejsce w top4. Naturalnie, wygrana Scudetto byłaby super, ale miejsca 2-4 niczym się w praktyce nie różnią. Najważniejsze, jak zauważył kamilus, to rok w rok meldować się w Lidze Mistrzów. W tym sezonie zakończyliśmy przygodę na fazie grupowej, a i tak kilkadziesiąt milionów wpadło. Kilka takich lat z rzędu i będzie można wtedy myśleć o prawdziwych transferach po kilkadziesiąt milionów (o ile będą konieczne). Na razie chodzi o regularność, a miejsca 2-4 niczym się nie różnią i nawet po zajęciu 4 miejsca nie będzie powodu do płaczu.
3
Gol
Gol
23 grudnia 2021, 15:11
Gianni Rivera - Żeby z Top 4 nie wypaść, to trzeba cały czas racjonalnie wzmacniać kadrę, regularnie wymieniając słabsze klocki na mocniejsze.

Niestety ciężko uznać, póki co. że wymiana Calhanoglu na Diaza to była dobra zmiana. Podobnie strata Kessiego, a przecież również z Romagnolim możemy się lada moment pożegnać.

Ibrahimovic w tym sezonie również miewa tragiczne mecze i często wypada. Żebyśmy w przyszłym sezonie się nie obudzili z ręką w nocniku.
2
kamilus
23 grudnia 2021, 16:50
Milan jest pierwszy raz od dawna w LM, więc po raz pierwszy dostał większy zastrzyk gotówki nie na kredyt i powoli wymienia słabe "ogniwa" na lepsze, a jak już zabraknie pieniędzy, to wtedy do głosu dochodzą wypożyczenia. W ubiegłe okienko wykupiliśmy Tomoriego, Tonalego i pozyskaliśmy MM, FB-T oraz Adliego, czyli kilku graczy do podstawy i kilku do rotacji.

W przyszłe lato, o ile zakwalifikujemy się do LM, będzie pewnie podobnie. Gdybym miał zgadywać, to spodziewam się "podstawowych" stopera i prawoskrzydłowego/10 (Botman + Faivre?) oraz pomocnika, stopera i napastnika do rotacji, co powinno zarówno załatać luki po odejściach, jak i ogólnie podnieść jakość zespołu.
2
Adiceusz
23 grudnia 2021, 08:45
Co by nie myśleć i jak nie ocenić Kessiego to jest ważna postać drużyny i ja osobiście zaluje, ze odchodzi. Daje drużynie wymierne korzyści, nawet będąc pod forma. Zreszta kto w drużynie ostatnio pod forma nie był/jest i nie popelnial błędów. No i nie musi co drugi mecz odpoczywać, co tez jest u nas wyjątkiem.
Na porównywanie z Diazem to nawet szkoda strzępić język.
Ciężko będzie mimo wszystko zastąpić Kessiego.
5
wielki prostownik
wielki prostownik
23 grudnia 2021, 09:35
To prawda. Tak samo jak powstała wyrwa po Hakanie tak powstanie po Kessim. Można tym piłkarzom wiele zarzucić ale faktem jest że to jakościowi piłkarze.
5
banan1899
banan1899
23 grudnia 2021, 10:13
Zdecydowanie masz rację. Facet robi różnicę, jest ciągle pod grą, zasuwa.
3
kamilus
23 grudnia 2021, 11:49
Nie ma chyba żadnego kibica Milanu, kto na serio może stwierdzić, że odejście Kessiego nie wpłynie na jakość drużyny, bo Franck, czy chcemy tego czy nie, to jeden z najważniejszych trybików w "maszynie" Piolego. Ale to nie zmienia faktu, że płacenie mu 8 mln rocznie to czyste szaleństwo i zawsze dobro klubu (nawet to długofalowe) powinno być stawiane ponad dobrem danego zawodnika.
6
wielki prostownik
wielki prostownik
23 grudnia 2021, 12:13
Oczywiście kamilus ma rację. Wyrwa wyrwą ale 8 milionów to możemy zapłacić Salahowi gdyby zechciał przyjść a nie graczowi pokroju Kessiego.
Edytowano dnia: 23 grudnia 2021, 12:14
2
DarQ
DarQ
23 grudnia 2021, 12:17
kamilus
Jest mnóstwo z nami kolegów, którzy twierdzą,że Diaz jest lepszy od Hakana, a Franka bez problemu zastąpi Ben, Baka, jakiś czarnoskóry Francuz itp.
Paradoksalnie dodam, że wczoraj Frank nie zagrał bardzo dobrego meczu tylko dobry ale okraszony golami co sprawia oczywiście , że można go ocenić jako b. dobry. Problem polega na tym, że emocje dużo przesłaniają , a Kessie w tym sezonie ma większość dobrych meczów ale obiektywizm związany z kontraktem gdzieś naszym kolegą umyka.
4
Adiceusz
23 grudnia 2021, 13:22
Oczywiście, ze Kessie chce zarabiac za dużo. Nie ma tez dyskusji czyje dobro jest ważniejsze. Ale co do zasady zatrzymywanie dobrych zawodników jest działaniem na rzecz dobra klubu właśnie. Przepraszam, ale inwestycje w Balo czy Pellegriego (i kilku innych) raczej nie przyniosą za dużo dobrego klubowi. Nie ma miejsca na rażące kominy płacowe - to jest jasne. Ale chcąc podnosić poziom musimy zacząć płacić więcej niektórym piłkarzom. Nie wszyscy są Kjaerami.
1
kamilus
23 grudnia 2021, 13:35
Problem w tym, że obecnie Milan nie ma funduszy, by wzmacniać wszystkie pozycje w jedno okienko, dlatego też przy wykupach Tomoriego, MM i Tonalego zabrakło nam pieniędzy np. na prawoskrzydłowego i musieliśmy posiłkować się wypożyczeniem.

A co do FB-T, to wydaje mi się, że skoro go kupiliśmy, to zarząd zobaczył w nim jakiś potencjał, inaczej byśmy szukali kogoś na wypożyczenie.

@DarQ
Niestety, w postach często ludzie naginają lub zakłamują rzeczywistość, dlatego też zdarza mi się odpowiadać i trochę sprowadzać piszących na ziemię, bo w Milanie, tak jak w życiu, nie wszystko jest tak proste, jak komuś może się wydawać. Owszem, opinie swoje można mieć dowolne, ale warto mieć "otwarty" umysł by je weryfikować, jeśli pojawiają się odpowiednie argumenty. I z tym jest największy problem, bo wiele osób uważa swoją "prawdę" za najlepszą tylko dlatego, że jest ich.

ps.
Kolegom, nie "kolegą". :)
Edytowano dnia: 23 grudnia 2021, 13:42
2
Vol'jin
23 grudnia 2021, 13:37
ale Milan chce płacić toć z 2,2 mln oferuje mu 5,5-6,5 mln euro(progresywnie wg plotek co ma dwie strony +/-)

czy to jest adekwatna kwota? Myślę, że tak patrząc na zarobki innych piłkarzy w lidze (Barella, Brozović) etc ...

Czy był czas na negocjacje? 2 lata temu każde podwojenie jemu podwyżki to byłaby obrane jako działanie na szkodę klubu, a każdy by chciał go wypchnąć za dobre pieniądze (były silne plotki o Monaco/Wolves, inna sprawa to kwota ;])
a, że rozmawiaja od ponad roku i podbijał stawkę to druga kwestia.

Czysto kibicowsko - klub kokosa, sportowo-wizerunkowo niekoniecznie i to jak widać nie tylko Milan tak działa bo Inter z Brozoviciem, Juve z Dybalą etc... Wyjątek może to był Milik, ale raczej to kara za flirt z Juve, bo jakoś na przykład Maksimović, Hysaj byli w kadrze meczowej i grali
2
Adiceusz
23 grudnia 2021, 14:08
Nie ma w tym wszystkim złotego środka. I nic proste nie jest, jak napisał Kolega wyżej.
Ale napiszę tak. Byłem od zawsze jednym z najzagorzalszych krytyków Hakana. Jego decyzja oczywiście tylko wyostrzyła moją negatywną ocenę. Ale właśnie patrząc z pespektywy "dobra klubu", czy na koniec sez nie okaże się, że klub mógł zainwestować te dodatkowe 0,5 mln (jeśli wierzyć doniesieniom) czy nawet 1 mln, aby mieć takiego zawodnika u siebie (kluczowa postać w taktyce Piolego) i co ważne, także żeby największy przeciwnik nie miał go w swoich szeregach? Obawiam się, że może to być odpowiedź twierdząca. Także wcale nie jest takie oczywiste, że każde działanie zarządu w ramach twardych negocjacji jest finalnie dobre dla klubu. Oczywiście, budżet nie jest z gumy, dlatego nasza dyskusja jest wyłącznie teoretyczna, ale tzw. kominy płacowe nie są czymś abstrakcyjnym, jakimś złem wcielonym, bo występują praktycznie w kazdym topowym klubie. Kessie przesadza jeśli wierzyć mediom i dlatego odejdzie. Mimo wszystko klub powinien próbować do końca moim zdaniem, bo piszemy o jednym z najlepszych zawodników - według mnie - całej Serie A w poprzednim sez.
2
DarQ
DarQ
23 grudnia 2021, 14:12
kamilus
dzięki za lekcję j. polskiego
-bez ironii
Od dziś jesteś moim kolegOM od ortografii. :)
Adiceusz
Uważam tak jak Ty.
Poza wyjątkami jakość jest wprost proporcjonalna do kosztów. Jeśli oczekujemy Milanu , który miesza w LM trzeba piłkarzom płacić więcej.
2
Gol
Gol
23 grudnia 2021, 15:07
Były i (myślę że po dobrym meczu będą jeszcze) osoby które przecież pisały, że się cieszą z odejścia Hakana, że to słaby zawodnik, że nic nie robił tylko truchtał, że asysty i gole się brały z powietrza głównie i, że Diaz jest od niego lepszy, wręcz to było popularne zdanie jeszcze kilka miesięcy temu.

Po pół roku Calhanoglu w Interze ma 6 bramek i 8 asyst grając ŚP, + statuetkę najlepszego zawodnika miesiąca całej ligi, Diaz w Milanie ma 4 gole i 4 asysty grając ŚPO. Zobaczymy jak będzie wyglądała druga połowa sezonu, ale z czystym sumieniem trzeba przyznać, że Turek w Interze wygląda bardzo dobrze.

To samo jest część osób która piszę, że Maignan jest lepszy od Donnarummy, pisząc coś, o słabej grze nogami Włocha, co było już nieaktualne od 2 sezonów w momencie odejścia Gigo, a teraz Włoch został wybrany najlepszym bramkarzem świata tego roku w szeregu rankingów. Oczywiście nadal Francuz to bardzo dobry bramkarz i nadal uważam, że Milan to nie klub który powinien bramkarzowi płacić takie pieniądze, jakich chciał Gigo, ale odnoszę się teraz do kwestii stricte sportowej, a nie cena=jakość, ogólnie uważam, że ta wymiana poszła bardzo dobrze i jest to plus dla Maldiniego.

Z Kessiem będzie podobnie, najpierw będzie gadka, że gra słabo i nie zasługuje na taką pensję jaką dostał, pisanie, że w Milanie w którym generalnie wszyscy kopali się po czole, włączając trenera który mówił, że w gruncie rzeczy Milan musi się kopać po czole żeby punktować, Iworyjczyk też kopał się po czole przez 2 lata i dopiero potem wskoczył na super poziom, że mamy teraz super nowych pomocników którzy bez problemu go zastąpią i nie ma generalnie nad czym płakać, a tak naprawdę to kolejne duże osłabienie w ostatnich latach, kolejny zawodnik który odchodzi z podstawowej 11 i kolejny który odchodzi całkowicie za darmo, a załatanie 1:1 luki po takim zawodniku to nie koszt kupienia młodzieńca i go rozwijania, tylko 40-50 mln euro, których Milan pewnie nie wyda, podobnie jak nie kupiono wartościowego zamiennika dla Calhanoglu.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
23 grudnia 2021, 15:24
@ Adiceusz Nie wierzę że przyczyną odejścia Hakana była różnica 0,5 miliona czy nawet 1 bańki pensji. Taka rozbieżność jest do dogadania w toku negocjacji jeśli obie strony chcą się porozumieć. Albo dostał w Interze coś ekstra za przejście albo nie chciał zwyczajnie zostać w Milanie.
1
DarQ
DarQ
23 grudnia 2021, 15:51
wielki prostownik
To może już czas na jakieś podsumowanie. Kulawe, teoretyczne ale jednak podsumowanie. Jeśli Hakan odszedł a brakowało tylko 1 mln lub mniej to jest to błąd zarządu. Jeśli rządania były powyżej 1 mln to dobrze, że nie było kontynuacji.
0
Adiceusz
23 grudnia 2021, 16:31
Wielki prostownik

Nie wiemy jak było. Można dać wiarę temu, ze Hakan chciał odejść z Milanu i tylko przeciągał negocjacje. Ale są przecież i takie głosy, ze Hakana w klubie nie chciał nikt poza Piolim i ze strony kluby negocjacje były pozorowane.
0
artorn
artorn
27 grudnia 2021, 10:10
@Adiceusz
1. Rowniez bylem i jestem najzagorzalszym krytykiem hakana.
2. Tak jak napisał wielki prostownik wedlug mnie nie chodzilo o 0.5mln
3. Według mnie hakan byl u nas juz wypalony. W interze fajnie gra ale wedlug mnie 1-2sezony i bedzie gral klape.
0
krasy
krasy
23 grudnia 2021, 08:35
Chwila przerwy dla skołatanych nerwów i czas dla piłkarzy i kibiców na podreperowanie zdrowia. Życzę wszystkim kibicom Zdrowych Wesołych Świąt, wiele radości, spokoju miłości i Błogosławieństwa Bożego. Spotykajcie na swojej drodze tylko dobrych ludzi i sami starajcie się być dobrymi ludźmi . Przepraszam za moje komentarze jeżeli kogoś denerwowały . I obyśmy doczekali porządnych wzmocnień drużyny. dziękuje że mogę być częścią społeczności AC Milan. Wszystkiego dobrego.
3
krystian.o1979
krystian.o1979
23 grudnia 2021, 07:25
Dla Piolego za cały rok wystawiam 5!
Gdyby nie mecze z Sassuolo i Napoli, byłaby 6....
1
PaoloACM
PaoloACM
23 grudnia 2021, 02:29
Kolego Jaca jak Ci się występ Bakayoko podobał? Lepszy niż Kessie? ;)

Mało kto się rozpisuje o Franku na OPŚ a tyle było nieprzychylnych komentarzy przed meczem dla tego pomysłu.

Dobry wynik, można świętować w spokoju. Wesołych Świąt Milanisci!
3
Felaro
Felaro
23 grudnia 2021, 09:55
Temu Panu z tą formą to bilet do ręki i kierunek Londyn
Edytowano dnia: 23 grudnia 2021, 09:56
0
banan1899
banan1899
23 grudnia 2021, 10:16
Też myślałem, że Bakayoko się pozbiera w Milanie, szczerze mu kibicowałem ale z jego obecną formą co najwyżej kierunek Warszawa.
2
Rafalzki
Rafalzki
23 grudnia 2021, 12:46
Fajnie, że Kessie strzelił dwie bramki ale uczciwie trzeba przyznać, że sama gra na 10 wyszła mu średnio. Pierwsze minuty to strzał w trybuny a właściwie pewnie poza stadion z bardzo dogodnej sytuacji totalnie bez presji obrońców, później w sytuacji z której mogła być doskonała sytuacja bramkowa podał za plecy na prawą stronę i akcja zdechła. Pierwsza bramka bardzo przytomny strzał, tutaj mega szacun, druga to już zwykły fart, strzał "na pałę" ale padł gol więc złego słowa nie powiem. Później grał poprawnie, bez większych fajerwerków i błędów. Obawiam się, że w ogólnym rozrachunku ten występ zapewni zarząd, że po co ktoś do pomocy kreatywny skoro Kessie tak wspaniale zagrał. Ogólnie bardzo mnie cieszy, że to wygraliśmy i Kessie się do tego wyniku znacząco przyczynił ale na dłuższą metę to nie jest pozycja dla niego i konieczna jest kolejna 10 jeśli Messias ma być faktycznie ratunkiem na PS (chociaż tutaj jestem sceptyczny). Co do Bakayoko to chłop jest tragiczny obecnie... Papiery na granie ma ale to co robi w tym sezonie to jest kryminał. Co występ to przez niego tracimy bramkę...
1
Tanger
Tanger
23 grudnia 2021, 00:23
Można było poczuć świąteczną atmosferę oglądając dzisiejszy mecz. Te bramki dzisiaj były trochę jak prezenty pod choinkę. Ciekawy zawodnik z tego Bajramiego. Diaza w obecnej formie mógłby wygryźć z pierwszego składu, ale osobiście uważam, że jednak potrzeba teraz kogoś o większej jakości niż Hiszpan, a Albańczyk raczej by tego nie zagwarantował. Milan kończy kolejną, udaną rundę. Przed sezonem 45 punktów po 20 kolejkach można by brać w ciemno. Oby runda wiosenna przyniosła równie dużo pozytywnych emocji i szczęśliwe zakończenie sezonu.

Wesołych Świąt Milaniści !
0
iMmortal_1899
iMmortal_1899
22 grudnia 2021, 23:39
W zeszłym sezonie to my kończyliśmy rok na pierwszym miejscu, a druga mediolańska drużyna na drugim...
Wesołych Świąt!
9
Kusiu
Kusiu
22 grudnia 2021, 23:51
A później zamieniliśmy się miejscami na koniec sezonu.Liczę że teraz będzie podobnie
4
Vol'jin
22 grudnia 2021, 23:53
2020/2021: 43 punkty, 13-4-2, 39:22, 1. miejsce, +7 nad piątym

2021/2022: 42 punkty, 13-3-3, 40:22, 2. miejsce, +8 nad piątym

w sumie jest stabilnie. Punktowo wiosnę tak powtórzyć i będzie dobrze
7
Cimar94
Cimar94
23 grudnia 2021, 00:10
Tylko wtedy mecz mniej, bo jeszcze kolejka 1 rundy wchodziła na styczeń.
0
flaqu666
flaqu666
23 grudnia 2021, 09:42
Oby skończyć w pierwszej czwórce i będzie pięknie
0
Milanboy
Milanboy
22 grudnia 2021, 23:22
Miłe zakończenie roku.

Jak ja się cieszę z bramki Florenziego rany.
15
ksieciunio
ksieciunio
22 grudnia 2021, 23:20
Los oddał Milanowi to co zabrał mu w meczu z Napoli. Dziś gra była momentami beznadziejna, poza pierwszym golem reszta padła po jakichś koszmarnych babolach, Empoli strzeliło dwie bramki i miało super sytuację na kolejne, a mimo to są 3 punkty i bardzo przekonujący wynik 4:2. Do tego większość ligowych rywali do miejsca w Top 4 potraciła punkty i to jest w sumie niezwykłe - zazwyczaj w Serie A panowała pod tym względem solidarność a tu i Milan, i Juve, i Inter wyłamali się i wymęczyli 3 pkt :)
0
DarQ
DarQ
22 grudnia 2021, 23:19
Gdybym był kompletnym laikiem i postanowiłbym dzisiaj obejrzeć sobie meczyk to stwierdziłbym, że Milan to waleczny, fizyczny zespół, polegający na kolektywie, który dziś wymęczył zwycięstwo, na które trochę bardziej zasługiwali, a Empoli to zespół ze świetnymi, technicznymi graczami, którym dziś piłka nie chciała wlecieć do bramki, bo trochę szczęścia brakowało.
1
Rysiu
Rysiu
22 grudnia 2021, 23:09
W tym sezonie lepiej mi się ogląda grę Milanu bez Ibry. Wydaje mi się że gdy go nie ma drużyna szuka większej i bardziej różnorodnej liczby rozwiązań w ataku.
11
biedrus
biedrus
22 grudnia 2021, 23:20
Bo się go po prostu boją. Legendarna motywacja jest obecnie demorywacją
2
TrenerMarek
TrenerMarek
22 grudnia 2021, 23:24
Ibra ma 40 lat... pewnie że powinniśmy grać bez niego ale tylko dzięki niemu jesteśmy znowu wielcy:-)
Forza Milan!!
Wesołych Świąt:-)
4
chory
chory
23 grudnia 2021, 10:36
podobna sytuacja jak z ronaldo
0
Zlatan ibrahimović
Zlatan ibrahimović
22 grudnia 2021, 23:08
Jak zagrał dziś Giroud?
Pytam, bo nie mogłem obejrzeć meczu.
0
mmielczar123
mmielczar123
22 grudnia 2021, 23:09
Chyba nie grał Żiru dzisiaj :P
1
ChristophFriday
ChristophFriday
22 grudnia 2021, 23:11
A asysta przy pierwszej bramce, granie na ścianę, nawet rozgrywanie piłki, to nic?
13
mmielczar123
mmielczar123
22 grudnia 2021, 23:06
Podczas PNA chyba najlepszą opcją będzie Calabria na śpd i Florenzi na po, bo z Bakayoko w pierwszym składzie daleko nie zajedziemy. Jak dobrze, że po sezonie przyjdą Pobega i Adli, bo nasz środek pola oprócz Tonaliego wygląda tragicznie.
2
banan1899
banan1899
22 grudnia 2021, 23:37
Tonali też nie wygląda dobrze.
1
Lazarr
Lazarr
22 grudnia 2021, 23:04
Ktos wroci na rome?
0
_GAHU_
_GAHU_
22 grudnia 2021, 23:06
Jeśli dobrze kojarzę to była podawana informacja że spodziewany jest powrót Leao.
0
filipacm
filipacm
22 grudnia 2021, 23:10
z milanlab to nie wiadomo, ale chyba Calabria, Rebić, Leao
0
Manolas
Manolas
22 grudnia 2021, 23:04
Najważniejsze ze są 3 pkt. Styl nie powala ale wróci Rebic i Leao i znowu bedzie wiatrak z przodu
3
_GAHU_
_GAHU_
22 grudnia 2021, 23:03
Niektórzy narzekają ale mi się jakoś dzisiaj nasza gra całkiem podobała. Oczywiście było sporo niedociągnięć, przeciwnik swoim ofensywnym stylem na dużo nam pozwalał ale mi się ten mecz oglądało przyjemnie.
2
Piotrek1899
Piotrek1899
22 grudnia 2021, 22:56
I jeszcze chciałem zapytać, czy kolega "tak to się kończy, gdy....bla bla bla ze...łem się, bo Zlatan ma 40 lat...." Marcos Salinas już skomentował nasze wspaniałe zwycięstwo nad Empoli?
3
savicevic88
savicevic88
22 grudnia 2021, 23:04
Nie teraz pewnie wszedł do szafy. Wyjdzie po nowym roku ;)
2
Vol'jin
22 grudnia 2021, 23:21
wyjdzie jak przegramy z Romą :)
1
Piotrek1899
Piotrek1899
23 grudnia 2021, 00:04
Czyli nie wyjdzie;) I dobrze.
1
edinho
edinho
22 grudnia 2021, 22:55
Wesołych świąt.
Wracamy w nowym roku i robimy Mistrza!!!!
3
ósmy
22 grudnia 2021, 22:55
Yacine Adli dziś z mistrzem Lille zalicza kolejną asystę. W tym sezonie na 18 spotkań ma 1 bramkę i 6 asyst.
Nie wiem, jakie ma zadania defensywne od trenera - o ile w ogóle je ma - ale Bordeaux traci bardzo dużo bramek.
2
Piotrek1899
Piotrek1899
22 grudnia 2021, 22:52
Planowe zwycięstwo, aczkolwiek styl nie powalił. Myślę, że przy tylu urazach i innych przeciwnościach losu, 42 pkt. i wicelider, to jest świetny wynik. Sądzę, że gdyby Milan miał przez większość czasu dostępnego Rebicia, Leao, czy Calabrię, to byłoby jeszcze lepiej. Tak, czy inaczej, życzę wszystkim Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku. I obyśmy spotykali się nadal w tak wielkim gronie, by wspierać nasz AC Milan ;)
18
Boateng93
Boateng93
22 grudnia 2021, 22:52
Jakoś dociągnęli ten rok. Teraz odpoczywać, leczyć się i od stycznia pełne skupienie na lidze, bo widać, że już fizycznie wysiedli.
2
Gaara
Gaara
22 grudnia 2021, 22:51
Brawo Belg często na niego narzekałem dziś bardzo dobry mecz szkoda tylko że trochę lepszy przeciwnik i jest bardzo łatwo czytany. Baka, powinien robić wypad. Podoba mi się waleczność Giru robi jako ściana mega robotę wrescie zaczą biegać w obronie choć szybkości to już, nie, ma. Reszta fajnie Majk na Lini niestety ostnio zawodzi choć czytanie gry i rozegranie bardzo dobre.
1
savicevic88
savicevic88
22 grudnia 2021, 22:51
Gabriel Jesus... Karma wraca :D
2
Cisek666
Cisek666
22 grudnia 2021, 22:50
Przy tej ręce bakayoko - jak to było w meczu jufe albo napoli (Chyba)... Ze ręka spodziewana staje się niespodziana kiedy spodziewane zagranie staje się niespodziewanym itd itd.... Tutaj to podobnie wyglądało - gracz empoli minął się z piłką i nabiła się na bakayoko.
3
maciejh
maciejh
22 grudnia 2021, 22:48
Gdyby nie ciprian tatarusanu można by nam dodać że 9 pkt. Kto się zgadza?
1
Cimar94
Cimar94
22 grudnia 2021, 22:51
Nikt.
12
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
22 grudnia 2021, 22:52
A przypomnij kto karnego z Interem obronił ?
5
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
22 grudnia 2021, 22:52
Sądzisz, że na pustą bramkę by mniej wpadło?
5
Puszek
Puszek
22 grudnia 2021, 22:52
Nie. Gdyby nie Cyprian Tatarausanu to byś pewnie widział Krunicia na bramce ;) nie ma co biadolić, swoje grał. Ogólnie ta część sezonu na mega plus dla całej drużyny za to że mimo takiej padaki z kontuzjami udało się im to wykręcić
2
biedrus
biedrus
22 grudnia 2021, 23:26
A gdyby był Dollar, a nie Mike? 3-5 więcej??
0
roby45
22 grudnia 2021, 22:48
Generalnie przegrywa.y 90%piłek walcząc fizycznie,no i kompletny jest brak napastnik
2
Pablo78
Pablo78
22 grudnia 2021, 22:47
Obrona gra na radar i podstawowa sprawa nigdy więcej Bakayoko na boisku- ciągle jak nie sprokuruje bramki to czerwona kartka.Dziś znowu się nie wysilił.
I to nie jest tak że ciągle ma pecha....

Cieszy tylko zwycięstwo.
1
mimi87
mimi87
22 grudnia 2021, 22:47
Wynik dobry, słaba gra. Grunt że punkty się zgadzają.
0
Puszek
Puszek
22 grudnia 2021, 22:53
Słaba gra przy 4 zdobytych golach?
1
MilanHomer
23 grudnia 2021, 09:33
Puszek
Legia swego czasu zdobyła 4 gole w LM z Borussią.
Czy był to dobry mecz w jej wykonaniu...każdy może mieć swoje zdanie, ale przynajmniej zapisali się w historii.
0
roby45
22 grudnia 2021, 22:47
Wiecie co nas czeka..baka w podstawowym składzie jak środek pojedzie na mistrzostwa
1
themrrengaru
themrrengaru
22 grudnia 2021, 22:46
Wracamy na drugie miejsce. Trochę fart, bo słabo ostatnio graliśmy. Teraz musimy się dołączyć i na nowy rok wrócić z nowymi siłami plus myśleć o poważnych wzmocnieniach…

0
Deus
22 grudnia 2021, 22:45
Brahim jak się ogarnie to nawet potrafi walczyć fizycznie ale te jego podania mnie niesamowicie wkurzają. Zawodnik na tej pozycji, o takiej technice nie potrafi podać w kluczowej sytuacji dla akcji jak należy przy kontrze.. i tak jest bardzo często.
1
Cactus
Cactus
22 grudnia 2021, 22:45
Niespodziewane prezenty od Napoli i Atalanty zrobiły nam tę kolejke. Widać, ze ta przerwa dwutygodniowa się mocno przyda. Większość ekip na oparach dojeżdżała te kilka ostatnich spotkań. Oby Maldini coś wymyślił pod kątem mercato, bo piłkarz na prawe skrzydło i na pozycje nr 10 potrzebny na gwałt.
8
dejnio
dejnio
22 grudnia 2021, 22:44
Jestem sfrustrowany faktem, że jeszcze wielokrotnie w tym sezonie będę musiał oglądać w koszulce Milanu takiego gościa jak Bakayoko. Milan zaczął grać na poziomie, bo udało mu się w końcu pozbyć "kasztanów" ze składu. Niestety teraz mega kasztan wraca z przytupem i będzie to miało swoje konsekwencje. Dramatyczny gość.

Ale żeby tylko nie psioczyć, dziś świętujemy zwycięstwo, do tego Napoli w plecy. Także chyba niezłe humorki.

Wesołych Świąt, Milaniści!
13
ósmy
22 grudnia 2021, 22:50
W tym sezonie, i w przyszłym )
Wesołych Świąt!
1
patoo_07
22 grudnia 2021, 22:44
Trzeba liczyć na to, że Algieria i WKS odpadną w fazie grupowej, bo z tym Bakayoko, to my w styczniu za wiele nie ugramy niestety
1
gieksa51
22 grudnia 2021, 22:44
napoli nigdy nie zawodzi xD
0
eMJay
eMJay
22 grudnia 2021, 22:59
Szkoda, że z nami zawiodło
1
Andre
Andre
22 grudnia 2021, 22:44
Szkoda, że ten ostatni strzał w tym meczu w wykonaniu Romka trafił tylko w poprzeczkę.
Pomimo wciąż sporych mankamentów w naszej grze, cieszy efektowne zwycięstwo, które na pewno pozwoli kibicom rossonerich spędzić nadchodzące święta w lepszym nastroju. Wesołych Świąt!
Edytowano dnia: 22 grudnia 2021, 22:45
1
Lazarr
Lazarr
22 grudnia 2021, 22:44
Wesołych! Milanopss!!!
1
Lazarr
Lazarr
22 grudnia 2021, 22:44
Wesołych! Milanopss!!!
1
Boateng93
Boateng93
22 grudnia 2021, 22:43
Przegrać u siebie ze Spezią, która nie oddała w tym meczu ani jednego celnego strzału. To tylko Napoli może dokonać, co za klub, od lat kto by tam trenerem nie był ciągle się wywalają o własne nogi.
0
dejnio
dejnio
22 grudnia 2021, 22:45
A my ciągle z nimi przegrywamy xd Naprawdę ciężko mi uwierzyć jak mogliśmy z nimi przegrać w niedzielę, byli totalnie beznadziejni.
0
Nesta_13
Nesta_13
22 grudnia 2021, 22:49
My też swojego czasu skompromitowaliśmy się ze Spezia.
0
Cervusius
Cervusius
22 grudnia 2021, 22:43
offtop
Ramos wchodzi po kilku miesiącach przerwy w 46', w 81' żółta, 86' druga czyli czerwona i wylot z boiska, co za typ
3
ACstach
ACstach
22 grudnia 2021, 22:47
Chłop jak widzi Messiego na boisku to kosi wszystko co się rusza, nie ważne, że już gra z nim w drużynie xD
1
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
22 grudnia 2021, 22:51
Co za typ
Ten typ to jeden z najlepszych obrońców w historii futbolu.
0
Cervusius
Cervusius
22 grudnia 2021, 22:55
Fullest Jester 2
Ale ja przecież nie o tym, gość jest po prostu przy okazji rzeźnikiem, ma najwięcej czerwonych kartek z zawodników top5 lig w XXI wieku, 28 bodajże, żółtych już nikt nie liczy, a niejeden jego faul bez kartki "urodą" przewyższa to, co zrobił Salahowi w finale. Co to za komentarz?
1
Adi.Milan
Adi.Milan
22 grudnia 2021, 22:43
No i fajnie
0
Majki85
Majki85
22 grudnia 2021, 22:42
Nic specjalnego nie graliśmy a i tak strzelilsimy 4 gole. Liczy się dzis tylko zwycięstwo I pozycja wicelidera. Mam nadzieję że styl wróci po powrocie kontuzjowanych i po odpoczynku tych którzy grali dużo. PS, z Bakayoko w pomocy mam mega obawy co do spotkań w styczniu... Wesołych Świąt!
1
ACstach
ACstach
22 grudnia 2021, 22:42
Napoli w czambo, Spezia wygrywa bez celnego strzału, da się sfrajerzyć bardziej niż my.

Wesołych Świąt!
0
Cervusius
Cervusius
22 grudnia 2021, 22:41
niby szkoda tego Napoli, a i pewnie Sass i Violi, ale myślę, że przy tej ilości kontuzji i kadrze wiceliderem na zimę nikt nie pogardzi, a lepiej żeby nasze słabości wyszły przed okienkiem transferowym niż żebyśmy mieli stworzyć złudne wrażenie kompletnej kadry
4
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 grudnia 2021, 22:41
Romek co za luz przy strzale, dobre to było, mamy 3punty i w sumie 42 to bardzo dobry wynik jeśli patrzeć na pierwszą rundę.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
22 grudnia 2021, 22:41
Napoli ta przegrana jeszcze będzie się odbijać. Tabelę robi się wygranymi z drużynami pokroju Spezii, a nie rozstrzelaniem całej czołówki ;)
1
Mateusz1982
Mateusz1982
22 grudnia 2021, 22:40
Jak my mogliśmy wtopić z tym Napoli...
1
Andre
Andre
22 grudnia 2021, 22:45
Ja też tego nie pojmuję :)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 grudnia 2021, 22:49
No normalnie, sędzia nas wydymał.
0
ACstach
ACstach
22 grudnia 2021, 22:40
Poprzeczka u nas i u Napoli
1
roby45
22 grudnia 2021, 22:39
Wesołych Świąt.....
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się