SCUDETTO


MERCATO 08.01: Milan odpuszcza Botmana. Na tapet wraca Diallo

4 stycznia 2022, 10:24, Adam6 Główne newsy
MERCATO 08.01: Milan odpuszcza Botmana. Na tapet wraca Diallo

08.01.2022:

  • Dziennikarz Gianluca Di Marzio donosi, że Milan praktycznie zrezygnował ze starań o Svena Botmana. Lille odrzuciło ofertę Newcastle, które proponowało 40 mln euro - rossoneri nie widzą finansowych możliwości na sprowadzenie Holendra. Według tego samego źródła, powraca jednak mocno modo na Abdou Diallo. Mediolańczycy chcą ściągnąć Senegalczyka, który może występować jako lewy i środkowy obrońca, na zasadzie wypożyczenia z opcją wykupu. Włosi mają nadzieję, że im dalej w styczeń, tym bardziej Paris Saint-Germain otworzy się na taką formułę.
  • Hiszpański El Nacional podaje, że ściągnięcie Francka Kessiego na zasadzie wolnego transferu rozważają także Barcelona i Real Madryt. Ci drudzy mieli już nawet wysłać pośredników do wstępnych negocjacji z piłkarzem. Natomiast Sky dodaje, że w szerokim gronie środkowych obrońców przyciągających uwagę Milanu znajdują się także nazwiska jak Nathan Ake z Manchesteru City, Malang Sarr z Chelsea, Pablo Mari z Arsenalu czy Eric Bailly z Manchesteru United.

 

07.01.2022:

  • Paolo Maldini potwierdził w wywiadzie przed meczem z Romą, że Milan poszukuję obrońcy w zimowym mercato. Sven Botman to zdecydowanie zawodnik, który jest w kręgu zainteresowań włodarzy rossonerich, ale sprowadzenie obrońcy Lille to nie jest prosta operacja. Mocną konkurencję stanowi Newcastle, które rzekomo przedstawiło Francuzom nową, ulepszoną ofertę. Wiele będzie zależało także od woli samego gracza. Alternatywą dla Botmana mają być m.in. Diallo (Psg), Badé (Rennes), Sarr (Chelsea), Senesi (Feyenoord), Szalai (Fenerbahce), Omeragic (Zurych), Bremer (Torino) i Ahmedhodzic (Malmoe). To nazwiska, które wymienia Tuttosport. MilanNews pisze także o Axelu Disasim z Moncao. 
  • MilanNews donosi także o coraz bliższych przenosinach Andrei Contiego do Empoli. Włoch wystąpił co prawda w meczu z Romą, ale od dawna ma już porozumienie z Empoli, które chce zamknąć operację jak najszybciej, ale czeka jeszcze na opuszczenie klubu przez jednego z obrońców. 
  • Agent Juliana Alvareza chce znaleźć swojemu klientowi klub w Europie, wobec czego ma się spotkać m.in. z przedstawicielami Milanu oraz Interu.
  • Francesco Miniero, którego agencja reprezentuje interesy m.in. Svena Botmana, wypowiedział się na temat sytuacji zawodnika i zainteresowania Milanu: "To jeden z najlepszych środkowych obrońców nie tylko w Europie, ale na świecie, biorąc pod uwagę także jego wiek. Nie wiem, który włoski klub może sobie pozwolić na sprowadzenie go. Sądzę, że koszt może wynieść ponad 30 mln euro. Wszystko zależy od oczekiwań Lille. Gracz radzi sobie bardzo dobrze. Jeśli pretendentów będzie więcej, cena może pójść do góry. W tej chwili, biorąc pod uwagę kaliber zawodnika oraz konieczność wywołaną kontuzją Kjaera, jedynym włoskim klubem, które może podjąć próbę pozyskania Svena już w styczniu, jest Milan. Milan jest zainteresowany, ale nie wiem, jak to się skończy. Rossoneri to jeden z trzech największych klubów świata - tak mówi historia. Jednakże, Lille wciąż jeszcze gra w Lidze Mistrzów. Odrzucenie Newcastle? Myślę, że to głupia plotka. Największym wyzwaniem jest przekonanie Lille. Newcastle to ważny klub, który występuje w Premier League. To prawda, że ich sytuacja jest trochę ryzykowna, ale zobaczymy, co się wydarzy do końca miesiąca. Powtarzam - Milan jest bardzo zainteresowany. Był zainteresowany zanim jeszcze Kjaer doznał urazu, to teraz tym bardziej. Trudno jest jednak taki transfer przeprowadzić w styczniu".  

 

06.01.2022:

  • Według La Gazzetta dello Sport fundusz Elliott wyraził zgodę na dokonanie inwestycji w celu sprowadzenia obrońcy także na zasadzie transferu definitywnego. Celem numer jeden pozostaje Sven Botman. W grę nie wchodzi już tylko wypożyczenie z prawem wykupu, ale także wykup zawodnika Lille już zimą.  
  • Ojciec obrońcy Malmoe, Anel Ahmedhodžicia wypowiedział się dla bośniackich mediów: "Jest wiele klubów zainteresowanych Anelem. Wydaje się, że dołączył do nich także Milan, który nawiązał kontakty z Malmoe. Zainteresowane są też Brentford, jeden klub z Niemiec i dwa z Francji. Wszystko jest możliwe".
  • Źródła we Francji donoszą, że to Eintracht Frankfurt, a nie Milan są najbliżej pozyskania Kolo Muaniego.

 

05.01.2022:

  • Milan poinformował oficjalnie o przenosinach byłego gracza Primavery, Franka Tsadjouta do grającej w Serie B drużyny Ascoli. Napastnik trafił na wypożyczenie do końca obecnego sezonu z opcją wykupu oraz kontrwykupu ze strony Milanu. Poprzednie pół roku Tsadjout spędził w Pordenone.
  • W transfer Andrei Contiego do Empoli może zostać włączony 19-letni obrońca tego klubu, Mattia Viti, które przeniósłby się do Mediolanu - twierdzi Tuttosport
  • La Gazzetta dello Sport: Milan poważnie rozważa sprowadzenie jeszcze w zimowy okienku napastnika Nantes, któremu w lecie wygasa kontrakt, Kolo Muaniego. Rossoneri śledzą poczynania zawodnika od dawna i chcą ubiec konkurencję Frankfurtu i Marsylii. Kolo Muani ma kosztować około 5 mln euro i podpisać 4-letni kontrakt. 
  • Według Il Corriere della Sera, wzrok na obrońcy Torino, Bremerze, zawiesza nie tylko Milan, ale i Inter. Coraz więcej wskazuje na to, że latem Brazylijczyk zmieni barwy klubowe.

 

04.01.2022:

  • Wtorkowa La Gazetta dello Sport podaje, że Milan skupia się na transferze Svena Botmana. Maldini ma w najbliższych dniach zasiąść do rozmów z przedstawicielami Lille, których dobrze zna po negocjacjach w sprawie kilku zawodników w ostatnich latach. Włoch będzie chciał wykorzystać dobre relacje do zmniejszenia kwoty wykupu Holendra, po ewentualnym wypożyczeniu na San Siro. Francuzi wyceniają 21-latka na 30 milionów euro i przynajmniej na razie takich pieniędzy oczekują.
  • Corriere della Sera podaje, że Tottenham nadal optuje za wymianą Kessie-Ndombele, ale Milan nie jest otwarty na taki ruch. Maldini i Massara zdają się nie być przekonani do sprowadzenia francuskiego pomocnika.
  • Il Corriere dello Sport uważa, że są coraz mniejsze szanse na pozyskanie przez Milan Bremera. Brazylijczyk prawdopodobnie nie opuści Torino w styczniu, a ewentualny kontakt z Bykami w sprawie tego gracza można nawiązać latem.
  • MilanNews: Milan zainteresował się Svenem Botmanem tuż po kontuzji Simona Kjaera i rozpoczął rozmowy z agentem zawodnika, Franceso Miniero. Obrońca Lille, gdy dowiedział się o zainteresowani ze strony Rossonerich, od razu wyraził chęć przenosin do Mediolanu, gdyż uważa, iż z Lille osiągnął już wszystko, co mógł. Przedstawiciele obu klubów negocjują formułę ewentualnego transferu, Milan nie odpuszcza i będzie próbował sprowadzić zawodnika do samego końca zimowego mercato.  
  • Calciomercato.com: Milan chciałby pozyskać utalentowanego 18-letniego pomocnika Ceseny, Tommaso Bertiego. Włoch był już bliski przenosi do Mediolanu w lecie, ale do skonkretyzowania rozmów zabrakło czasu, gdyż oferta Milan wpłynęła późno. Dyrektor sportowy Ceseny zapewnia, że jest gotów wznowić rozmowy z Rossonerimi, z którymi ma bardzo dobre relacje. 


408 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Oskyy
Oskyy
9 stycznia 2022, 10:24
Moim zdaniem Kessie świetnie radzi/radził sobie w Serie A ze względu na specyfikę ligi... Tutaj w środku pola często wystawia się takie "kotwice", ale to raczej Bennacer i Tonali prezentują jak w "lepszych ligach" wygląda specyfika tej pozycji. Niestety uważam, że w takiej lidze angielskiej gdzie gra się dużo szybciej, czy w hiszpańskiej gdzie gra się dużo techniczniej, taki czołg zwyczajnie przepadnie lub będzie tylko "opcją" przy utrzymywaniu wyników.
Niestety ale Frank w swojej przeciętnej formie oferuje tylko siłę fizyczną, kondycję i nic poza tym. Każde jego udane ofensywne zagranie, prostopadłe podanie czy strzał, zawsze było traktowane bardziej jako miła ciekawostka niż standard.
1
Maximilanista
Maximilanista
9 stycznia 2022, 09:18
Aké to byłby sztosik. :-)

Facet jest silny fizycznie, szybki, ma niesamowitą jak na defensora koordynację ruchową, imponuje wyskokiem i gra z dużą elegancją oraz inteligencją. Kocur z niego. Może grać w środku i na lewej, a w razie konieczności i defensywnego pomocnika ogarnie.

Poza tym mielibyśmy w końcu następcę Gullita. ;-) Wciąż chyba jeszcze mam perukę imitującą czuprynę Ruuda, którą wiele lat temu przywiózł mi ojciec z Mediolanu (pracował wtedy na czarno pod Bologną :-) ). Odkurzyłbym ją sobie, gdyby Nathan do nas zawitał.

Ale wydaje mi się, że o wiele bardziej prawdopodobny jest Diallo. I też bym nie marudził na taki ruch.

1
KosaX
9 stycznia 2022, 11:52
Skoro jest taki swietny to czemu nie potrafi sie przebic w City i pomimo licznych wypozyczen zaden klub go nie wykupil?
0
Maximilanista
Maximilanista
9 stycznia 2022, 12:09
Nie przebić się w City to taki wstyd!

A Tomori to w Chelsea był gwiazdą pierwszej wielkości normalnie!
1
Voltrex
Voltrex
8 stycznia 2022, 23:39
Dlaczego na reklamach wyświetlają mi się różowe kubki z Kaczyńskim. Tyle lat ma tej stronie i każdego użytkownika przeżyje, nawet interowcow, ale proszę mi te mordę zabrać bo to chyba nie polityczna strona. Najgorsze, że to chyba allegro reklama na którą pewnie wpływu nie macie, ale proszę o złożenie jakiejs skargi.
7
Laudi
Laudi
8 stycznia 2022, 23:45
reklamy sa spersonalizowane czyli to co wyszukiwales badz wyswietlales na innych stronach bedzie Ci sie wyswietlac w reklamach. To Twoja wina, ze widzisz jego ryjca ;)
13
Laudi
Laudi
8 stycznia 2022, 23:48
a jesli jestes ciekaw dokladnie jak to dziala, to poczytaj o targetowaniu behawioralnym
0
paweł_piotr
paweł_piotr
9 stycznia 2022, 08:59
a tak trudno bloker zainstalować
0
Vol'jin
Vol'jin
8 stycznia 2022, 21:44
tak ze strony Interu o Ginterze
i. Niemiec jest postrzegany jako zawodnik dobry, jednak nie topowy i dlatego Inter nie chce płacić mu więcej niż 3 mln euro rocznie (także dlatego, że niedługo negocjować nowy kontrakt będzie Skriniar i ważne żeby zachować balans

ale jak Milan chce prowadzić tak politykę to hurr durr :)
0
Semper Fideli
Semper Fideli
8 stycznia 2022, 21:04
Dla mnie Franck przepadnie w wiekszosci topowych klubów i wcale nie bedzie z tego powodu płakać.

Za niego bardzo chętnie zobaczył bym Seko Fofane który zalicza świetny sezon we Francji i juz anglicy patrza w jego strone.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 stycznia 2022, 19:51
Kasjer Kessie jest łakomym kąskiem nie ma co się oszukiwać, sytuacja bardzo podobna do tej z Donnarumma, nie stać nas na niego, my sobie bez niego poradzimy tak samo jak on bez nas. Barcelona w kryzysie to może nie jest jakiś dobry pomysł ale Real Madryt o nim marzy większość piłkarzy... Transfermarket wycenia go na 48mln pozyskując go za darmo mogą mu dać 10 milionów za sezon bez problemu, wszystko jest jasne, szkoda bo to znakomity zawodnik który będzie jeszcze lepszy ale Milan jest dla niego za mały jak wielki nie byłby dla każdego kibica AcMilan. Filozofia klubu jest taka a nie inna i musimy się tego trzymać żeby wszystko trzymało się kupy.
1
Rafał0209
Rafał0209
8 stycznia 2022, 20:24
Nie życzę mu źle tak po ludzku, ale ludzie Kessie miał u nas dobry sezon jeden sezon, wcześniej kopał się po czole, w tym jest średni żeby nie powiedzieć słaby, proste że znajdzie się na niego chętny bo jest ZA Darmo, żeby go tak wystawić na liste transferową nawet jakby miał 5 letnią umowę, na dzień dzisiejszy nikt by nie dał 40 milionów, Real to wielki klub ale czy odpowiedni nie tacy jak Kessie przepadali tam jak kamień w wodę, mówić o klubie który wrócił do LM bije się o mistrza Serie A biegają w nim tacy gracze jak Maignan Tomori Tonali Leao czy Ibra że jest za mały dla jaśnie pana Kessiego który nawet nie jest w tym klubie najlepszy jest śmieszne.
3
Jaca23
Jaca23
8 stycznia 2022, 21:12
Kessie u nas miał zaufanie i grał nawet jak sezon po sezonie grał słabo lub fatalnie. W ŻADNYM klubie z topu nie będzie miał takiego komfortu. Już spokojniejszy byłem o przyszłość Donnarummy, który jest niebywałym talentem, a póki co przegrywa rywalizacje z Navasem. Jeśli Kessie wybierze zespół z topu to szybko przepadnie.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 stycznia 2022, 21:26
Jeśli znajdzie się klub chętny płacić mu tyle ile oczekuje to znaczy, że jednak za mały. W tym sensie decyduje aspekt finansowy. Generalizując, w Europie wielkie kluby płacą najwięcej - proste. Oczywiście można rozumieć wielkość klubu na wiele sposobów ale w przypadku Kessie chodzi o pieniądze a pod względem finansów Milan nie jest wielkim klubem bo nie płaci tyle ile płacą potentaci. Nic w tym złego, to rozsądna polityka ale ma swoje konsekwencje, zdarza się ze wartościowi zawodnicy mają swoje osobiste cele i odchodzą za darmo, nie przedłużając umowy jak było z Gigio i jak zapewne będzie z Kessie. Więc nie da się sprzedać zawodnika który nie zgadza się na transfer i chce wypełnić kontakt, można go karać, nękać, marginalizować ale czy warto sobie szkodzić? Nie ma też znaczenia czy Kessie sobie poradzi w nowym miejscu, jeśli dostanie swój kontrakt to będzie szczęśliwy a zainteresowanie Realu to zawsze nobilitacja dla piłkarza. Jeśli jego motywują w pierwszej kolejności pieniądze to nie może zostać w Milanie w tym sensie za małym bo nie płacącym dużo. Kessie dopiero co został pozbawiony opaski ale jednak jakoś ją nosił - za nic?, Ibra musiał mu oddać rzuty karne więc to zawodnik o mocnej pozycji w drużynie, rozegrał najwięcej minut i żadne kontuje się go nie łapią - gość nie do zajechania, nie znalazł by się chętny dać 40mln? Myślę że spokojnie by się znalazł, za gorszych płacili więcej, ale Milan by go nie wystawił na listę transferową mając 5letni kontakt. Kessie może i miał gorszy początek w Milanie ale Milan też był w większym chaosie i organizacyjnie zupełnie w innej rzeczywistości to był inny Milan - chiński, kiedy Kessie zaczynał mieliśmy znacznie gorszą kadrę, nie było Maldiniego ale systematycznie się rozwijał. Przyszedł Pioli i Ibra i cały projekt z piłkarzami na pokładzie przyśpieszył. Kessie był nie do zdarcia od początku w Milanie to bardzo pożądana cecha, jest silny, wytrzymały, prezentuje równy poziom wspaniały zawodnik który będzie wzmocnieniem w każdym klubie w którym wyląduje.
1
urugwajczyk
urugwajczyk
8 stycznia 2022, 18:39
Toronto dało oficjala ze od 1.07 Insigne zagra u nich. Szkoda że tak się kończy jego przygoda z Serie A, kolejne duże nazwisko ucieka z ligi. Patrząc na migrację ligowców, to w przyszłym sezonie Serie A będzie jeszcze słabsza niż obecnie.
4
Zuber
Zuber
8 stycznia 2022, 19:47
Niestety tutaj nikt nie jest wstanie zaproponować nawet połowy tego co dostają za granicą zawodnicy. W PL byle średniak zarabia te 4-5 mln za sezon, nie mówiąc o lepszych. Tylko, że ich na to stać. Ogólnie to lepiej sprzedawać zawodników niż mają odchodzić za darmo, ale tak już wyszło. Z drugiej strony chyba na prawdę lepiej sprzedać niż być takim zakładnikiem wysokiej pensji jak Real, który nie wie co zrobić z Balem. Juventus też pogrążyło to rozdawnictwo na lewo i prawo, bo zawodnik przychodził za darmo i tak Ramsey zarabia kokosy a jest zupełnie zbędny.
3
Vol'jin
Vol'jin
8 stycznia 2022, 21:15
tylko ponoć jedynym klubem jaki był poważniej zainteresowany Insigine to była Borussia Dortmund ...
1
Marios77
Marios77
9 stycznia 2022, 09:54
Lepsze Toronto niż Inter… Bo jakiś czas temu się napinali że do nich dołączy
0
Luksta1805
Luksta1805
8 stycznia 2022, 18:27
Może na prawe skrzydło zakontraktujemy Dembele z Barcy. Chyba nie są w stanie mu zapłacić jego żądań w wysokości 43mil. Brutto rocznie. Hyhyhy co za gość.
1
RaveL
RaveL
8 stycznia 2022, 20:03
Swoją drogą jaką trzeba być podłą żmiją, by w ogóle wystąpić z takimi żądaniami. Chłop przez większość czasu leży w szpitalu. Ludzkim odruchem powinna być wdzięczność, że płacono mu nadludzkie pieniądze za leżenie na dupsku przez tyle czasu. To co się dzieje z tymi piłkarzynami to przerasta wszelkie pojęcie.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
9 stycznia 2022, 00:06
Albo być po prostu pracownikiem, który ma umowę i L4,a kolejną umowę mieć na lepszym poziomie niż teraz.
0
Jaca23
Jaca23
8 stycznia 2022, 17:51
Bailly to tykająca bomba podobna do Zapaty, Pablo Mari jest po prostu za słaby, natomiast Sarr od momentu transferu do Chelsea pojawia na boisku się epizodycznie, w Porto nie wywalczył miejsca w pierwszej jedenastce. Z tego grona jedynie Ake. Patent podobny do Tomoriego i będę zadowolony.
2
Perch3SempreMe?
Perch3SempreMe?
8 stycznia 2022, 19:02
Jaca23

Wiadomo Tomori również grał w Chelsea od deski do deski dlatego u nas tak wystrzeliłz formą. Moim zdaniem taki Sarr to dobry piłkarz i może zrobić różnice gdyby okazać mu zaufanie
0
Jaca23
Jaca23
8 stycznia 2022, 21:05
Tomori był po świetnym sezonie w Championship. Dodatkowo Fik zjadłby ligę portugalską jak to zrobił we Włoszech, a Sarr nie potrafił się tak utrzymać w pierwszym składzie. Dziękuje, dobranoc.
2
DarQ
DarQ
8 stycznia 2022, 16:43
Trudno wyczuć na ile Botman był w sferze marzeń dla nas, jak i dla zarządu. Ale ja się jeszcze nie poddaję :) ,
może zerwanie rozmów to zasłona.
2
Sieri
Sieri
8 stycznia 2022, 19:10
Lille odrzuciło 40 mln od Newcastle. Albo chcą go do nas sprzedać lub w czerwcu zarobić na nim jeszcze więcej.
0
patoo_07
patoo_07
8 stycznia 2022, 14:55
Jeszcze jakby Kessie poszedł do Realu, to jestem w stanie to zrozumieć. Jednak jak zwieje do Tottenhamu to będzie dla mnie idiotyczny ruch.
0
TR3V0R
TR3V0R
8 stycznia 2022, 17:21
tylko problem w tym, że w Realu to będzie przyspawany do ławki. Casemiro, Modrić, Kroos pewniaki do gry. Do tego dochodzi młodziutki i bardzo utalentowany Camavinga i również młody i uzdolniony Valverde. W takim wypadku śmieszny iworyjczyk jest co najwyżej 5 wyborem
0
Jaca23
Jaca23
8 stycznia 2022, 17:56
Jak nie wiesz o co chodzi to chodzi o $$$. Tak wygląda obecnie wybór klubu przez Kessiego.
0
Nati11
Nati11
8 stycznia 2022, 14:36
Off-top: Kulesza podobno ma dziś spotkać się z Fabio Cannavaro. Jednak opcja włoska?
0
Corsa
Moderator Corsa
8 stycznia 2022, 16:32
Probierz zerwał właśnie umowę z Termalicą, być może dostał cynk, że jest brany pod uwagę :D
0
Nati11
Nati11
8 stycznia 2022, 17:14
Z tego, co się mówi, to Probierz zrezygnował, bo nie był zadowolony z organizacji klubu. Mam nadzieję, że nie dostał żadnego cynku i nie jest brany pod uwagę :D Mogłaby się już skończyć ta telenowela z wyborem nowego trenera.
1
KosaX
8 stycznia 2022, 14:32
Erick Bailly wielkie tak! Gosciu ma identyczna charakterystyke jak Tomori.Jest szybki,silny i swietnie antycypuje.Jedyny jego minus to kontuzje,gdyby nie one to United by mialo jednego z najlepszych SO w PL.
3
Adam1983
Adam1983
8 stycznia 2022, 14:57
Trochę oglądałem meczy United , samobójcze bramki albo ciągłe uczestnictwo przy straconych bramkach jak dla mnie ten gość jest za słaby dla drużyny walczącej o mistrza (Milan) potrzebujemy młodego zdolnego typu Tomori ,żeby mógł się rozwijać przy bardziej doświadczonych typu Romek i Simon
3
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2022, 16:25
Nie potrzeba nam gościa który więcej przebywa w szpitalu aniżeli na boisku.
2
Jaca23
Jaca23
8 stycznia 2022, 17:54
Bailly jak Tomori? Według kibiców United to stoper typu tykająca bomba. Czerwo, samobój, albo asysta do napastnika. Motoryke i warunki fizyczne ma super, ale popełnia masę błędów.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
8 stycznia 2022, 23:04
Ale Milan ma Tomoriego i bardzo podobnego do niego Kalulu, co można było zobaczyć w spotkaniu z Romą. Rossoneri szukają stopera, który mógłby uzupełnić Tomoriego, a nie zdublować.
0
Sieri
Sieri
8 stycznia 2022, 13:07
Jeśli to prawda to czas najwyższy przystąpić do rozmów na temat Bremera z Torino. Transfer na lato ale warto już go zaklepać żeby inter nam go nie zawinął.
2
IL Capitano 3
IL Capitano 3
8 stycznia 2022, 12:57
Diallo to dobry obrońca ale niestety jest na PNA więc nie widzę kompletnie sensu w tym transferze bo potrzebujemy obrońcy na już!
2
paweł_piotr
paweł_piotr
8 stycznia 2022, 13:48
Jak widać to i tak się nie spieszą ze sprowadzeniem obrońcy ;) Pewnie jeśli w ogóle ktoś przyjdzie to pod koniec miesiąca to wtedy to i tak raczej nie ma już różnicy czy uczestniczył w PNA czy nie.
3
nisza
nisza
8 stycznia 2022, 14:19
Jakis tam sens jest, bo gościu moze grac na lewej obronie, a wszyscy wiemy jakiego mamy zmiennika na tej stronie.
0
patoo_07
patoo_07
8 stycznia 2022, 14:56
Ogólnie myślę, że przez najbliższe 2 tygodnie i tak nikt nie przyjdzie, więc ten PNA nie robi nam wielkiej różnicy.
0
chory
chory
8 stycznia 2022, 12:55
żegnaj batman :(
0
nokoments
nokoments
8 stycznia 2022, 12:51
Może dzięki Diallo nie trzeba będzie oglądać Ballo.
21 meczów w LM, swoboda gry na dwóch pozycjach, I'm in. Niestety rzekoma pensja 7mln eur rocznie praktycznie skreśla szanse na transfer definitywny. No ale z drugiej strony w lecie łatwiej będzie kogoś kupić + będzie wiadomo dużo więcej na temat stanu zdrowia Kjaera.
0
TR3V0R
TR3V0R
8 stycznia 2022, 12:54
obecnie lepszym wyborem byłby nawet Kerkez niż Ballo. Totalny niewypał transferowy i w lecie zastanowiłbym się nad włączeniem młodego Węgra do pierwszej drużyny i pozbycie się Toure, bo nic nie wnosi do drużyny
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
8 stycznia 2022, 12:42
Jeśli w niedzielę Gabbia Kalkulu zagrają tak jak z Romą to nikt nie przyjdzie :)
No chyba że na jakiś bardzo dobrych warunkach a nie 30-40mln
0
TR3V0R
TR3V0R
8 stycznia 2022, 12:56
wybitnie nie zagrali, co najwyżej solidnie. I jednemu i drugiemu błędy się zdarzały, jednak to nic dziwnego patrząc na ich wiek i doświadczenie. I tak było dużo lepiej, niż się wszyscy spodziewali, ale nie byłby taki pewny tej dwójki w obronie.
0
nisza
nisza
8 stycznia 2022, 13:45
Mimo wszystko bardziej spokojny jestem o Kalulu. W meczu z Roma utkwiły mi w pamięci dwie sytuacje gdzie w ogólnym rozrachunku rozgrywający słaby mecz Zaniolo, przestawił Gabbie jak juniora.
5
edinho
edinho
8 stycznia 2022, 12:39
A Conte daje zielone światło na odejścia: Deli Alli , Ndombele i Bregwain
0
Jaca23
Jaca23
8 stycznia 2022, 13:19
Bergwijn może obskoczyć oba skrzydła. Wypożyczenie z opcją byłoby świetnym ruchem.
4
Milanista85
Milanista85
8 stycznia 2022, 13:38
Tak Conte daje zielone światło czy transfery.info co przepisują każdą plotkę , a Ty powtarzasz.
4
tommyb1
tommyb1
8 stycznia 2022, 12:23
Najinteligentniej było by wg mnie dorzucić tą bańkę Romkowi i zamknąć temat a na teraz doświadczonego strażaka jakiegoś wypożyczyć. Co do Botmana to nie pójdzie raczej nigdzie do końca sezonu. A już na pewno nie do Newcastle. Chyba że mu przygotowali iście szejkowską ofertę
Edytowano dnia: 8 stycznia 2022, 12:26
6
gieksa51
gieksa51
8 stycznia 2022, 12:20
musimy kupować piłkarzy z rynku francuskiego
0
Deus
Deus
8 stycznia 2022, 12:08
A może Tiago Djaló ( ͡° ͜ʖ ͡°)
4
Książę Mroku
Książę Mroku
8 stycznia 2022, 11:54
Mówiłem ,że menagerek jego chce go do srok za jak najwyższą sumę wypchnąć . Chore czasy . Wiadomo menager chce zarobić jak najwięcej i ma w 4 literach gdzie jego zawodnicy grają.btylko kasa
1
Grande
Grande
8 stycznia 2022, 14:57
Ach ci wredni managerowie...
0
Jaca23
Jaca23
8 stycznia 2022, 11:49
Zbyt dużo gadania na temat Botmana, nic z tego nie będzie.

Jak już szukamy tańszego obrońcy to błagam nie bierzmy go z takich lig jak turecka czy szwedzka. Tam poziom jest niewiele lepszy od naszej tragicznej ekstraklasy, więc przeskok dla takiego zawodnika będzie ogromny, a my potrzebujemy gracza właściwie "na już". Zdecydowanie lepszym rynkiem dla nas jest Holandia czy Francja gdzie można wyciągnąć naprawdę niezłych piłkarzy za rozsądne kwoty.
8
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2022, 11:53
Kto z Holandii powiedz mi na już?
0
TR3V0R
TR3V0R
8 stycznia 2022, 12:18
moja propozycja to np. Marcos Senesi. Nie wiem ile trzeba by za niego zapłacić, ale kontrakt ma do 30 czerwca 2023 a i występy solidne. Do tego lewonożny, taki jakiego podobno szukamy. Dla mnie lepsze to niż jakieś wynalazki ze Szwecji tak jak to Jaca napisał
3
Jaca23
Jaca23
8 stycznia 2022, 12:26
Do Holandii i Francji odnosiłem się ogólnie, jako korzystniejszy dla nas kierunek. Z obrońców choćby zbierający dobre recenzje, wspomniany wyżej Senesi.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
8 stycznia 2022, 13:09
Szwedzka to nie wiem ale z porównaniem Tureckiej do ekstraklasy to też bez przesady xD
W Turcji chociaż są kluby które w Europie często występują a u nas jest sukces jak ktoś awansuje raz na kilka lat
0
Jaca23
Jaca23
8 stycznia 2022, 13:28
PanPrzemus313
Oczywiście, że turecka silniejsza od ekstraklasy, ale bliżej jej do polskiej ligi niż do Serie A. Jose Sosa był gwiazdą tej ligi, we Włoszech kompletny niewypał, po czym wraca jako dziadek i nadal się wyróżnia. Do niedawna błyszczał tam BERTOLACCI. Z powodzeniem gra tam Biglia czy Kucka, a Sobiech, który w ekstraklasie nie może strzelić bramki, w Turcji w poprzednim sezonie strzelił ich 9.

Reasumując totalnie nie biorę tej ligi na poważnie.
2
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2022, 11:34
A tymczasem Piękny ma Instagrama.

Piękny to i Instagrama założy.
2
MrAncelotti
MrAncelotti
8 stycznia 2022, 11:53
Czemu "Piękny"?
0
Semper Fideli
Semper Fideli
8 stycznia 2022, 11:55
Jeśli nie jesteś ciepły to nie zrozumiesz :D
5
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2022, 12:23
MrAncelotti- A brzydki?
0
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2022, 11:27
Zobaczymy jak to będzie, może przyjdzie ten z Fenerbahce obrońca hah.
0
Rafał0209
Rafał0209
8 stycznia 2022, 11:15
A tak się cieszyłem jak odchodził z Interu Lukaku w tle długi klubu, miało się to sypać a tutaj proszę lider Serie A budują z nami stadion myślą o transferach jakoś tam wszystko się klei
1
kamilus
kamilus
8 stycznia 2022, 11:24
Pytanie tylko, jak mocny jest ten "klej", bo Inter ma ok. 700 mln długu: https://www.footballtransfers.com/en/transfer-news/it-serie-a/2021/08/inter-700m-debt-why-lautaro-may-still-be-sold-2022

a w najbliższe 3 lata musi spłacić 340 mln: https://football-italia.net/report-inter-must-find-e340m-in-36-months/
7
Corsa
Moderator Corsa
8 stycznia 2022, 12:49
"Klejem" jest Marotta, do czasu jak on pozostaje w klubie, to będzie wszystko hulać. Jeśli pojawią się problemy finansowe/niewypłacalność, to piękny sen runie jak domek z kart.

Inter(a bardziej Suning) bardzo liczy na dobrą ofertę i przejęcie ze Szejków. Tam ciągle trwają rozmowy. Jeśli to nie dojdzie do skutku, to kto wie jak będzie.
0
Redplayer
Redplayer
8 stycznia 2022, 19:47
Jakie znaczenie ma dlug? Jak nie spłacą to przejmie ich fundusz. Dopóki tam jest Marotta to bez znaczenia jest właściciel. Nie zrobią też wyprzedaży bo wtedy spadnie wartość klubu i sprzedadzą go taniej. W dodatku będzie mniej atrakcyjny i ciężej będzie znaleźć kupca. To nie Palermo tylko duża marka, zawsze znajdzie się chętny.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
8 stycznia 2022, 11:10
A nie dało by się zamiast Ahmedhodziciem zainteresować Ahmedbiegaciem?
8
Perch3SempreMe?
Perch3SempreMe?
8 stycznia 2022, 21:24
Stojanov to równie dobry zawodnik, w każdy klubie taki się znajdzie haha
0
Smigacz90
Smigacz90
8 stycznia 2022, 10:55
Co do zastępstwa Kessiego to Kamara z OM byłby świetnym zawodnikiem
2
Corsa
Moderator Corsa
8 stycznia 2022, 10:42
Raczej trzeba się nastawić na kolejną opcję low-cost. Obawiam się tylko, że jeśli Milanowi uda się w ten sposób wykręcić znowu dobry wynik, powiedzmy wicemistrzostwo, to żeby zarząd nie pomyślał sobie, że to świetnie zdaje egzamin i większe zakupy nie są nam do szczęścia potrzebne.

W nowym sezonie jak tlenu potrzeba nam napastnika, kogoś na prawe skrzydło i '10'. Inaczej Inter odjedzie już całkiem.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
8 stycznia 2022, 10:47
Bez obaw. Moze będzie zdawało w coraz słabszej serie a ale LM szybko nas zweryfikuje.

Corsik wydaje mi się że na doścignięcie Interu nie mamy za wiele szans możemy im deptać po piętach. Morotta szykuje się do fajnych wzmocnien kadry która wydaje się że nie będzie mieć słabych pkt w przyszłym sezonie.
0
Squall
Squall
8 stycznia 2022, 10:51
Wydaje się, że zarząd już od mniej więcej półtora roku tak myśli, a Tomori jest takim wyjątkiem od reguły
0
Corsa
Moderator Corsa
8 stycznia 2022, 11:08
Tej LM właśnie się obawiam, wcześniej myślałem, że wystarczy w niej regularnie grać, aby zainteresować na nowo dobrych zawodników, ale to jednak ciut za mało. Trzeba się tam tochę lepiej pokazać.

Inter jest bardzo ustabilizowany/zrównoważony na ten moment, bez wątpienia są od nas mocniejsi, ale jeszcze nie odskoczyli tak znacznie. Nie są nawet w połowie takim hegemonem jakim swego czasu stało się Juve.

Marotta to czarodziej, ale nie cudotwórca. Celują głównie w wolnych zawodników, a to nie zawsze będzie się udawać. Teraz ostrzyli zęby na Gintera i ponoć już transfer zaczął się sypać.

W każdym razie chcę wierzyć, że zarząd celowo w tym sezonie zacisnął pasa, aby w przyszłym zaskoczyć nas jakimiś konkretnymi bombami(byle nie w ryj) :P
0
Rafał0209
Rafał0209
8 stycznia 2022, 11:11
To zarząd musi się zastanowić jaką drogą chce iść, bo jeżeli nie ma się kasy na transfery, to trzeba starać się dogadywać z tymi którzy są,Donnarumme udało się zastąpić, przyjdzie Adli odejdzie Kessie, Hakana do dziś nie udało się zastąpić, odejdzie Romagnolii, Kjaer nie wiadomo czy wróci taki sam a ŚO nie widać, Diaz jest tylko wypożyczony. a gdzie do tego PS, czy Napastnik jakoś zipiemy na wypożyczeniu i dziadkach w ataku ale to plan na chwile, jak to wszystko zacznie odchodzić to zaczną się schody a za rok i o Theo będziemy się martwić.
1
kamilus
kamilus
8 stycznia 2022, 11:38
@Corsa
Ale my nie ścigamy się z Interem - cel Milanu na ten i najbliższe 2-3 sezony jest jasny, awans do LM. Nawet 2 dni temu Maldini przyznał, że rok temu się za bardzo "podpalił" myślami o Scudetto, a teraz podchodzi do tego bardziej racjonalnie: https://www.acmilan.com.pl/news/34727/maldini_mam_nadzieje_ze_wypracujemy_wspolne_rozwiazanie_dla_ligi_botman_swietny_gracz_ale_sa_tez_inni

Co do transferów, to przy awansie do LM spodziewam się sytuacji z roku ubiegłego, gdzie na zakupy będziemy mieć maksymalnie ok. 60-70 mln (nie licząc dodatkowych środków z ewentualnych sprzedaży), które zostaną przeznaczone na najbardziej potrzebujące wsparcia pozycje.

Przychodzi Adli, który moim zdaniem będzie walczył z Diazem o 10, więc zostają stoper (albo nawet dwóch), środkowy pomocnik, prawoskrzydłowy (po odejściu Samu) i napastnik. Cztery pozycje to dużo, więc nie spodziewam się znaczących wzmocnień na wszystkie.

Napastnik to będzie raczej opcja low-cost, bo nadal mamy Zlatana i Giroud, którzy powinni dać radę grać na poziomie wystarczającym do top 4 w Serie A, więc tutaj trzeba jedynie dołożyć kogoś, kto nie będzie znacząco gorszy. Ostatnio mówi się o darmowym Origim, wcześniej o darmowym Belottim, więc pewnie przyjdzie ktoś za 0 euro.

Na prawym skrzydle całkiem prawdopodobna jest sytuacja, że wykupimy Messiasa, więc powstaje pytanie, czy będzie miejsce dla jeszcze jednego gracza? Odpowiedzią może być ktoś, kto może grać wszędzie (np. Faivre), ale przeszkodą może być brak środków.

Bo te chcemy prawdopodobnie przeznaczyć na stopera (lub dwóch) i pomocnika. Wcześniej mówiło się o graczach kosztujących po ok. 30 mln, co by pasowało do mojej "przepowiedni" dotyczącej kwoty na wzmocnienia i niestety implikowałoby również to, że na pozostałe pozycje zabraknie funduszy na tyle, by oczekiwać "konkretniejszych" wzmocnień.

Chciałbym się oczywiście mylić i dostać "bogate" transfery, ale niestety jestem realistą i widząc cele i wydatki Milanu na następne lata, nie spodziewam się czegoś więcej niż wzmocnień tylko do rywalizacji o top 4.
4
Corsa
Moderator Corsa
8 stycznia 2022, 12:39
@kamilus, tak, wiem, ostatnio sam pisałem, że najistotniejsza jest przewaga na piątym zespołem i regularne występy w LM, rozsądek mówi swoje, ale człowiek mimowolnie spogląda ciągle w stronę scudetto :)

Mimo iż jak każdy kibic jestem niecierpliwy i głodny sukcesu, to obecna polityka mnie cieszy, nawet bardzo. W końcu robi się coś, aby uzdrowić finanse, poprawić sytuację klubu, bo fatalne zarządzanie przez ostatnie lata dało nam ostro w kość, a pokłosie tego zbieramy do teraz.

Będzie pewnie tak jak piszesz, próżno spodziewać się fajerwerków, ale chociaż jedno porządne wzmocnienie trzeba zorganizować.

Nie wiem totalnie co gra Adli, czy jest w stanie rywalizować na odpowiednim poziomie, to czas pokaże, ale na prawe skrzydło powinno się sprowadzić kogoś sensownego. Alexis jest porządnym grajkiem, ogromnie go lubię, ale tak jak i Junior raczej nadaje się bardziej do roli rezerwowego. Między jedną stroną, a drugą jest spora dysproporcja - Leao/Rebic vs. Alexis/Messias, nie rokuje to najlepiej.

W obronie liczę, że dogadamy się z Romkiem, Simon wróci do optymalnej formy i wcale nie będzie trzeba kombinować, a zaoszczędzone pieniądze zainwestujemy w inne pozycje.
1
patoo_07
patoo_07
8 stycznia 2022, 10:13
No i robi się niemiło
0
hyrus13
hyrus13
8 stycznia 2022, 10:25
Na poważnie traktowałeś możliwość transferu Botmana?
0
patoo_07
patoo_07
8 stycznia 2022, 11:01
Żeby nie był w Lille to bym sobie odpuścił. A tak to trochę wierzyłem :P
2
dbmat
dbmat
8 stycznia 2022, 10:13
40 mln to cena mocno poza zasięgiem naszego klubu i myślę że przesadzona. Fajnie by było pozyskać Batmana, ale nie takim kosztem dlatego też rozumiem powód wycofania się Milanu z tego transferu.
1
kamilus
kamilus
8 stycznia 2022, 11:43
Czy cena jest przesadzona nie decyduje to, czy wygląda ona na wygórowaną, ale to, czy jest ktoś, kto jest w stanie tyle zapłacić. A że graczem interesuje się Newcastle, to inne kluby schodzą na dalszy plan.
0
Paolo03
Paolo03
8 stycznia 2022, 09:35
Diallo za rozsądną cenę może być dobrym transferem. Na lewej obronie mamy tylko Theo wiec stanowiłby również dodatkowe zabezpieczenie lewej strony.
0
Rafał0209
Rafał0209
8 stycznia 2022, 09:33
PSG stać by się nie bawić w negocjacje pierwszą ofertę usłyszą drugą wyśmieją a na trzecią nawet nie odbiorą telefonu. jak Lille odrzuca 40 baniek za Botmana to ile taki Tomori musi być wart 100mln? Tonali pewnie też.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
8 stycznia 2022, 10:44
Chyba nie do końca. Z tego co kojarze PSG wkalkulowalo 100 baniek ze sprzedaży zawodników więc muszą to zrobić. Tam mają mnóstwo kosztów a w samym klubie nie mały burdel finansowy
0
Rysiu
Rysiu
8 stycznia 2022, 09:28
Wolałbym już przepłacić kontrakt wolnego zawodnika, np. Rudigera. Niż wydawać 40 mln na Botmana.
0
Grande
Grande
8 stycznia 2022, 09:28
Praktycznie zawsze te "najgłośniejsze" i najdroższe opcje A należy odrzucić u nas przy mercato. Wiadomo zatem, że Botman nie przyjdzie. Będzie opcja B lub C.
1
hyrus13
hyrus13
8 stycznia 2022, 10:28
Jeśli rozstrzygnięta byłaby kwestia Romagnolego i mielibyśmy pewność, że odchodzi to wówczas można by pomyśleć o dużym, gotówkowym transferze. W tej chwili na to szans nie ma, a mimo to byli tacy co się łudzili. Poza tym Botman to nie Tomori, który grzał ławę.
0
Fushnikov
Fushnikov
8 stycznia 2022, 09:21
Ten Diallo to dobry grajek? Bo ja tak średnio pamiętam czy go kiedykolwiek widziałem w grze hmmm
0
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2022, 09:12
Trudno powiedzieć aby Milan się nie interesował Botmanem. Już w dwóch poprzednich okienkach Holender się przewijał w kontekście przejścia do AC Milan, tutaj już no mamy potwierdzenie tego a czy przejdzie? Nie wiem ale byłoby super gdyby do tego doszło choć wiadomo, że lekko nie będzie jeśli inne kluby zaczną zaginąć parol na Holendra.
0
Grande
Grande
8 stycznia 2022, 09:25
Milan interesuje się niemal każdym graczem i tutaj nie ma nic dziwnego, ale stać nas na opcje typu Messias
0
Książę Mroku
Książę Mroku
8 stycznia 2022, 08:39
Agent chce go na sile do Srok wyslac .
0
PaoloACM
PaoloACM
8 stycznia 2022, 04:01
Nie rozumiem czemu tak wszyscy marudzą na nowy schemat newsa. Macie wytłuszczone dni osobno i pod każdym dniem wykropkowane mininewsy. W danym dniu najnowszy mininews jest na samym dole jaki problem? Poza tym dodatkowym plusem jest to ze wszystkie komentarze są w jednym wątku a ze głównym tematem jest mercato to możemy dyskutować w jednym miejscu i odnosić się do komentarzy z dni poprzednich. Dla mnie spoko a tez na pewno dla redakcji łatwiej, nie marudzić ;)
4
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2022, 07:11
To dobre rozwiązanie na obecną chwilę patrząc na brak jakichś większych sensacji.

Moim zdaniem dobry ruch redakcji. Mercato Live jest dobre bo to grzeje bardziej ale ten format też daje rady w obecnej sytuacji.
0
Sieri
Sieri
8 stycznia 2022, 07:49
Niech dodadzą chociaż godzinę bo nie wiadomo kiedy dodali ostatniego newsa
12
Rossu
Rossu
8 stycznia 2022, 00:00
Dobra, po tej wypowiedzi tego agenta już prawie wiadomo, że Botman nie dołączy.
3
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2022, 07:26
O Giroud mówiono podobnie czy Messiasie i dołączyli.

Byle Milan szybko ubiegł konkurencję bo na Holendra może się czaić Barcelona jeśli De Ligt w lecie nie wypali bądź właśnie taki Juventus.
0
Rossu
Rossu
8 stycznia 2022, 08:45
Wiesz, za Giroud czy Messiasa była osiągalna kwota dla nas, a za Botmana trzeba będzie wydać dużo więcej-- ponad 30 mln euro, a dodatkowo agrnt nie ułatwia nam sytuacji.
2
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2022, 09:10
Rossu - Jeśli Elliot zezwala na wydawanie pieniędzy to Botman jest dla nas osiągalny i zresztą Milan wciąż wydaje dużo pieniędzy pomimo obniżki kominów płacowych.
0
Rocker
Rocker
7 stycznia 2022, 23:21
Co to za agent, który mówi wprost jak jest? ;)
0
nokoments
nokoments
7 stycznia 2022, 23:43
Na moje to on podkręca atmosferę i podbija cenę, a nie mówi wprost.
8
Sieri
Sieri
7 stycznia 2022, 23:02
Jakoś nie podoba mi się obecna forma tego newsa. Przynajmniej dodajcie godzinę kiedy był dodany nowy post
21
Boateng93
Boateng93
7 stycznia 2022, 22:46
Adli już z kilka otwierających podań i to niektóre naprawdę jakościowe.
2
Rossu
Rossu
7 stycznia 2022, 22:40
Nie wiem ile w tym prawdy, ale Botman ponoć znów odrzucił ofertę Newcastle, bo chce wyłącznie do Milanu. Radzę patrzeć na to z przymrużeniem oka, ale może być ciekawie ;)
1
ACstach
ACstach
7 stycznia 2022, 22:42
Nie każdy Tonali ale kto wie, może akurat.
1
Boateng93
Boateng93
7 stycznia 2022, 22:35
Adli wszedł i jak na razie świetną zmianę daje z Marsylią. Ofensywny pomocnik raczej podobny do Hakana, czyli taki co haruje też w środku. Ciekawy zawodnik.
1
Squall
Squall
7 stycznia 2022, 21:22
Ciekawe kiedy pojawi się klasyczny news pt. Botman nie dla Milanu.
3
Ginevra
Ginevra
7 stycznia 2022, 22:47
Kwestia czasu ;-)
0
edinho
edinho
7 stycznia 2022, 21:11
Vlahovic marzenie nie jednego kibica Milanu
1
edinho
edinho
7 stycznia 2022, 21:11
Vlahovic marzenie nie jednego kibica Milanu
0
SNIPER
SNIPER
7 stycznia 2022, 20:43
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=4834083346634400&id=164226816953433&m_entstream_source=feed_mobile&anchor_reactions=true

Milan Eye podaje, że Vlahovic zaoferowany Milanowi. Zawodnik woli zostać że Włoszech i jest zainteresowany grą w Milanie. 4,5 netto za sezon satysfakcjonuje agenta, problemem będzie kwota odstępnego
0
ACstach
ACstach
7 stycznia 2022, 20:51
Nie ma szans, takie liczby robi, ze można wołać skarby za niego. Może jakieś raty, ale nie, to chyba abstrakcja w tym momencie.
13
Corsa
Moderator Corsa
7 stycznia 2022, 21:04
Otóż to, problemem jest kwota odstępnego, a co do indywidualnego kontraktu to Juve czy Inter bez problemu wyrównają, a nawet i przebiją taką propozycję.
0
SNIPER
SNIPER
7 stycznia 2022, 21:06
Pomarzyć można :)
Jeśli jednak prawdą jest, że agent sam się zgłosił, to cień szansy jest.

Aktualnie to Milan i Inter grają najbardziej ofensywny football z czołówki. Napoli ma Victora, Lazio Ciro, Roma Abrahama, Inter Lautaro i Dzeko, a Milan ma potrzebę sprowadzenia podstawowej 9

Marzę, ale próbuje też to jakoś argumentować ;)
2
Radwan
Radwan
7 stycznia 2022, 21:06
Ja bym go za wszelką cenę brał
0
Vol'jin
Vol'jin
7 stycznia 2022, 21:10
Girardi to bajkopisarz
1
Diavo
Diavo
8 stycznia 2022, 10:27
Vlaho szybko by się nam splacil:)
0
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się