SCUDETTO


MERCATO LIVE 17.01: Nowy obrońca przyjdzie dopiero na koniec mercato

10 stycznia 2022, 09:48, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 17.01: Nowy obrońca przyjdzie dopiero na koniec mercato

Poniedziałek, 17 stycznia:

  • Również zajmujący się Milanem dziennikarz Carlo Pellegatti uważa, że na nowego środkowego obrońcę trzeba zaczekać do ostatniego tygodnia okna transferowe. Wiele drzwi pozostaje otwartych, ale na żadne nazwisko klub jeszcze się w pełni nie zdecydował.

 



Niedziela, 16 stycznia:

  • Styczniowe mercato na półmetku, ale bez żadnego przełomu. Jak donosi La Gazzetta dello Sport, nowy obrońca może zasilić Milan dopiero w ostatnim tygodniu okna transferowego, a więc już po meczu z Juventusem. Pośród nazwisk wymienianych już wcześniej, dziennik dorzuca także Nicolo Casale, niespełna 24-letniego stopera Hellasu Werona. Oprócz Włocha najmocniej z ekipą rossonerich łączeni są Sven BotmanBremer czy Eric Bailly.

 


 

Sobota, 15 stycznia:

  • Dziennikarz Daniele Longo informuje, że Milan nie zamierza iść w półśrodki i od razu chce sprowadzić środkowego obrońcę wysokiej klasy. Rossoneri negocjują z Torino w sprawie Bremera i z Lille odnośnie Svena Botmana. Rozmowy w temacie Holendra są niezwykle trudne, natomiast w przypadku ekipy z Turynu kluczem może okazać się Pietro Pellegri. Niewykluczone, że mediolańczycy wykupią Włocha z Monaco, by od razu się z nim rozstać jako część rozliczenia za transfer Brazylijczyka.

 


 

Piątek 14 stycznia:

  • Żadnych nowych wieści jeżeli chodzi o potencjalne wzmocnienia obrony. Do wcześniejszej sytuacji związanej z absencją Simona Kjaera należy jednak dodać fakt, że klub czeka na badania Fikayo Tomoriego mając nadzieję, że uraz Anglika nie będzie wiązał się z dłuższą przerwą. Dodatkowo Matteo Gabbią pozostają zainteresowani Cagliari oraz Sampdoria, ale rossoneri na tym etapie mercato nie są gotowi na wypożyczenie Włocha. Niezmiennie możliwe są przenosiny Pietro Pellegriego do Torino na zasadzie wypożyczenia, wcześniej natomiast mediolańczycy wykupilby napastnika z Monaco za 6 mln euro.
  • Włoskie i hiszpańskie media zgodnie donoszą, że kluby z La Liga interesują się Samu Castillejo. O pozyskaniu skrzydłowego myśli chociażby Espanyol. Ta destynacja dla gracza jest dużo bardziej prawdopodobna niż choćby Genoa, którą też łączono z 26-latkiem.

 


 

Czwartek, 13 stycznia:

  • Gianluca Di Marzio ze Sky informuje, że miały dziś miejsce rozmowy mające na celu przyspieszenie negocjacji ws. Pietro Pellegriego. Włoch miałby zostać wykupiony natychmiast z Monaco przez Milan (6 mln euro + 1 mln bonusów) i wypożyczony do Torino do końca sezonu. Dzięki tej transakcji oba kluby mogłyby ustalić pierwszeństwo Milanu w letnich negocjacjach ws. Bremera
     

     

Środa, 12 stycznia:

  • Choć do konkretów daleko, to włoskie media zgodnie donoszą, że potencjalnym wzmocnieniem środka obrony Milanu może być Eric Bailly. Iworyjczyk, który od lata 2016 roku jest piłkarzem Manchesteru United, może najpierw trafić na San Siro na zasadzie wypożyczenia. W swoim obecnym klubie 27-latek pełni funkcję rezerwowego i szuka miejsca, w którym miałby więcej okazji do gry.
  • Inny potencjalny cel transferowy Milanu na środek obrony, Nathan Ake, zarabia zbyt wiele, aby rossoneri mogli rozpatrywać jego kandydaturę bardziej realnie - podaje La Gazzetta dello Sport.
     

 

Wtorek, 11 stycznia:

  • Matteo Gabbia jest na liście potencjalnych celów transferowych Sampdorii - podaje Sky. Milan jednak nie zgodzi się na wypożyczenie obrońcy zanim nie sprowadzi nowego defensora.
  • Dziennikarz Daniele Longo informuje, że Sampdoria i Milan osiągnęli porozumienie w sprawie wypożyczenia Matteo Gabbii. Klub z Genui chce szybko sfinalizować całą operację, inaczej zwróci się w kierunku innych celów transferowych.
  • Serwis MilanNews informuje, że Nathana Ake raczej można skreślić z grona potencjalnych wzmocnień rossonerich - obrońca ma nie opuścić Manchesteru City już w styczniu.
  • MN: Milan nie zgodzi się na wypożyczenie Matteo Gabbii zanim nie zakontraktuje nowego środkowego obrońcy. Dopiero po transferze do klubu rossoneri ocenią ewentualną możliwość spędzenia przez Włocha drugiej połowy obecnego sezonu w innym klubie. Na tę chwilę Sampdoria wydaje się czekać na ruch mediolańczyków.
     

     

Poniedziałek, 10 stycznia:

  • Już dziś Andrea Conti może wyruszyć do Genui, aby dopiąć swój transfer do Sampdorii. Włoch ma tam trafić na zasadzie półrocznego wypożyczenia do końca kontraktu w Milanie, a jeśli przez ten czas przekona do siebie nowy klub, to podpisze z nim trzyletnią umowę. Jednocześnie rossoneri ciągle rozważają kogo ściągnąć na środek obrony, co stanowi główny cel mediolańczyków na zimowe mercato. Sven Botman z Lille wydaje się do nie do wyciągnięcia z szeregów mistrzów Francji w styczniu. Kto zatem jeśli nie Holender? Gianluca Di Marzio każe przyglądać się m.in. Ericowi Bailly'emu z Manchesteru United, Malangowi Sarrowi z Chelsea czy Nathanowi Ake z Manchesteru City.
  • Jak podaje portal MilanNews, w siedzibie rossonerich pojawił się agent Giuseppe Riso. Celem wizyty są oczywiście tematy transferowe. Włoch jest przedstawicielem wielu piłkarzy, ma pod swoimi skrzydłami m.in. Sandro Tonalego.
  • Celem wizyty Beppe Riso w Casa Milan była rozmowa na temat przyszłości Pietro Pellegriego. Młody włoski napastnik dostał propozycje transferu z Torino i Genoi. Inną opcją jest natychmiastowy wykup zawodnika z Monaco i wypożyczenie do innej drużyny. Było to jedynie wstępne spotkanie, a w przyszłości będą następne
  • Andrea Conti przeszedł testy medyczne przed transferem do Sampdorii. Brakuje już tylko oficjalnych komunikatów
  • Andrea Conti piłkarzem Sampdorii na zasadzie transferu definitywnego - nadszedł oficjalny komunikat.


587 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
il Capitano 1899
il Capitano 1899
18 stycznia 2022, 01:30
Nie wiem czy wiecie ale fundusz który jest właścicielem Milanu w 2021 roku uplasował się na 6 miejscu wśród najlepiej zarabiających funduszy na świecie. Ale w klubie nie ma pieniędzy na wzmocnienie kadry w jej szerokości i długości. A później żeby nie było rozczarowań
0
chory
chory
17 stycznia 2022, 22:46
adli, berardi i belotti obowiązkowo w lato
0
Vol'jin
Vol'jin
17 stycznia 2022, 22:50
no i Belotti w tej formie co jest od roku będzie zbawieniem :)

przecież to będzie co najwyżej poziom Giroud
0
Starosta
17 stycznia 2022, 21:18
Na gwałt potrzebny jest zawodnik na 10. To jest kreator gry a my takiego na dzień dzisiejszy nie mamy. Jest to ważniejsze niż środkowy obrońca.
0
Carlo88
17 stycznia 2022, 20:53
Tutaj potrzeba pilnych inwestycji w ŚPO i PS (co pokazał mecz ze Spezią) oraz rozwiązania sytuacji Romagnoliego i Kessiego. Jeśli w przyszłym okienku nadal będziemy jedynie łatać dziury, to w końcu wypadniemy z TOP4, a wątpię, żeby Theo czy Tomori mieli ochotę kopać w LE. Niektórzy bujają w obłokach i mówią coś o scudetto, a realnie walczymy właśnie o czwartą lokatę. Konkurencja nie śpi, Juve powoli się budzi, tu nie ma na co czekać, tu trzeba inwestować.
1
Alessio_re6
17 stycznia 2022, 20:50
Chciałbym zobaczyć Simone Bastoniego w Milanie. Piłkarz który dobrze wygląda na lewej obronie i w środku pola, u Pioliego mógłby być idealnym zmiennikiem, dziś zagrał dobry mecz kilka razy zagrał kapitalnie.
2
Ricky010
Ricky010
17 stycznia 2022, 17:45
Dzisiaj na stronie Sempre Milan ukazała się ciekawa informacja w temacie Juliana Alvareza z River Plate. Otóż jest pod obserwacją skautów ACM, natomiast przyciąga on uwagę rywali zza miedzy oraz min. Napoli którzy szukaja następcy Insigne. Z uwagi na to ze nasz napad jest bardzo doświadczony to myśle że Alvarez byłby dobrą opcją, natomiast czy warto? Co myślicie ?
0
Cactus
17 stycznia 2022, 18:00
Czy warto? Pewnie tak. Pytanie tylko czy przy takiej konkurencji będziemy faktycznie w stanie o niego powalczyć. To będzie ciężkie do zrealizowania.
2
Alessio_re6
17 stycznia 2022, 19:11
Milan jest aktualnie za biedny na Alvareza, który był w zasięgu, gdy wychodziły pierwsze informacje na jego temat, czyli ponad pół temu. Klauzula Alvareza to 25M, ale za dużo klubów jest w grze, żeby przelicytować zarobki i prowizję
1
Szulaj22
Szulaj22
17 stycznia 2022, 22:59
My już możemy się skupić na alternatywie Alvareza. Latem też znowu bedziemy czekać do końca sierpnia na ochłapy z innych klubow.
0
MrAncelotti
MrAncelotti
17 stycznia 2022, 15:51
Wiadomo już, że na 100% nowym ŚO nie będzie Samuel Umtiti. Złamał śródstopie, kontuzja potrwa ok 3 msc.
3
Szulaj22
Szulaj22
17 stycznia 2022, 23:00
Przyjdzie Caldara tylko jeszcze się zastanawiają jak to ogłosić żeby kibice nie stracili wiary :)
0
checa1983
checa1983
17 stycznia 2022, 14:44
https://www.sport.pl/pilka/7,64946,28008518,16-latek-z-ekstraklasy-wzbudzil-zainteresowanie-gigantow.html#do_w=107&do_v=314&do_st=RS&do_sid=552&do_a=552&s=SMT_Link_7
0
nokoments
nokoments
17 stycznia 2022, 17:04
Bargiel 2
1
tommyb1
tommyb1
17 stycznia 2022, 12:39
Barak ładnie zaszalal... Kolejne plusy w notesiku
1
Alessio_re6
17 stycznia 2022, 13:35
Ogólnie to był jeden z najbrzydzszych Hatticków jakie widziałem, ale no dobry sezon ma chłop
0
patoo_07
patoo_07
17 stycznia 2022, 10:19
Jako, że w ostatni weekend stycznia nie gramy, to było do przewidzenia, że ewentualny transfer będzie po meczu z Juventusem.
0
Boateng93
Boateng93
16 stycznia 2022, 21:01
Botman gol po rożnym z Marsylią.
1
DaRo_7
DaRo_7
16 stycznia 2022, 20:03
No to dzisiaj Forza Atalanta i jutro my musimy zrobić swoje :)
0
MrAncelotti
MrAncelotti
16 stycznia 2022, 19:49
Giampaolo wraca do Serie A!
Ma zostać trenerem Sampdorii.

Podobno są już wstępne rozmowy ws. pozyskania Castillejo, którego Giampaolo ceni.
9
Grande
Grande
16 stycznia 2022, 23:58
Szkoda Sampy, bo liczyłem, że się utrzymają. No ale sami sobie zgotują ten los.
1
Von Strauss
Von Strauss
17 stycznia 2022, 10:03
Dziampaolo trenerem Sampy? Niech bierze Castifantasti, tylko parę euro niech rzuci.
Ale to by oznaczało, że od przyszłego sezonu Serie A będzie grało bez klubu z Genui? xD
Szkoda, że na Udine nie ma szans, im też by się czyściec przydał.
1
dejnio
dejnio
16 stycznia 2022, 18:44
Maldini ma 5 euro w kieszeni, nic ciekawego nie zdziała.
Edytowano dnia: 16 stycznia 2022, 18:44
3
MrAncelotti
MrAncelotti
16 stycznia 2022, 17:15
Ke$$ie zmarnował kolejnego karnego.
0
Jaca23
Jaca23
16 stycznia 2022, 17:46
Przynajmniej ma stabilną formę.
9
Mieszko
Mieszko
17 stycznia 2022, 01:03
On jest czasem nonszalancki...zawsze się boję jak u nas podchodzi do wapna...
1
dominord
dominord
16 stycznia 2022, 16:52
Off top
Klich ładnie załatwił sobie wyjazd na baraże.
1
Rossu
Rossu
16 stycznia 2022, 17:00
Możesz rozwinąć o co dokładnie chodzi?
0
dominord
dominord
16 stycznia 2022, 17:10
Podczas streamu u Platynova, gdy ktoś wspomniał o Nawałce w kadrze to stwierdził: "Nawałka? No to k****a pograne". W jego przypadku to i tak pewnie wiele nie zmienia, bo nigdy u Nawałki za dużo nie grał, a po tym pewnie się to nie zmieni.
1
TR3V0R
TR3V0R
16 stycznia 2022, 17:29
no i pewnie. Wróci nawałka to sobie powoła znowu jędrzejczyka, grosickiego czy błaszczykowskiego i bedzie grał to co kiedys XD Nie wiem na prawdę, zamiast postarać sie na prawde o kogos, kto mógłby tych ,,zawodników'' wziąć i pokazać im jak się gra w piłkę, to może wreszcie nasza reprezentacja nie kompromitowała się co mecz. Oczywiście zebym nie został źle zrozumiany, nie chodzi mi o wszystkich piłkarzy, ale nie do konca rozumiem powołania graczy którzy w klubach nic nie grają, kosztem tych, którzy na prawdę zasługują na gre w koszulce narodowej.
6
Milanboy
Milanboy
16 stycznia 2022, 19:26
TR3V0R - Tak robił chwalony Sousa
1
Milanboy
Milanboy
16 stycznia 2022, 19:26
TR3V0R - Tak robił chwalony Sousa
0
Mieszko
Mieszko
17 stycznia 2022, 01:05
TR3
Przecie tu by nawet Klopp nie poradził....
0
TR3V0R
TR3V0R
17 stycznia 2022, 15:52
no ja osobiście Sousy nigdy nie chwaliłem. Od początku ten trener do mnie nie przemawiał, a w dodatku że ja jestem osobą która interesuje się przeszłością zawodników czy trenerów to sprawdziłem sobie co portugalczyk robił wcześniej. I się okazało że ani CV ani historii z odejściami to za ciekawych nie ma. To w takim razie co mogło pójść nie tak? No wszystko. I tak wiem że tutaj nawet Klopp czy Guardiola by mało co zdziałali, ale no nie ma co wymagać od reprezentacji gdzie 3 czy 4 graczy potrafi grać w piłkę, że coś będziemy znaczyc w międzynarodowej piłce
0
artorn
artorn
16 stycznia 2022, 16:36
"
Romain Faivre ze Stade Brestois 29 wyraził chęć przenosin do Paris Saint-Germain i potwierdził, że paryżanie kontaktowali się w tej sprawie z jego agentem.
"

ciekawe...
1
boro215
boro215
16 stycznia 2022, 17:22
Wyczuwam nowego Ben Arfe xd
2
Miaacz
Miaacz
16 stycznia 2022, 17:41
Nawet podobny z wygladu do niego trochę
0
86rl
86rl
16 stycznia 2022, 20:35
A może zamiast Faivre to spojrzeć w stronę Sportingu Lizbona i Pedro Goncalves? Liczby spoko, wiek w normie, jedynie cena nie w polityce naszego klubu. Może warto zrobić raz wyjątek transferowy wzmocnić nasze ŚPO? Temat może bardziej na lato, bo wiadomo teraz obrońcy nam się posypali. Jeśli faktycznie Faivre woli PSG to raczej ich nie przebijemy :-/
3
Szulaj22
Szulaj22
16 stycznia 2022, 16:13
Skończy się tak że Gabbia będzie mieć wylew z Juve a oni jak zwykle nic nie utarguja i 5 minut przed końcem okna ściągną Caldare.
4
MrAncelotti
MrAncelotti
16 stycznia 2022, 16:01
Żurkowski z kolejnym GOLEM.
To już 4 trafienie w tym sezonie w Serie A POLSKIEGO pomocnika.
5
Cisek666
Cisek666
16 stycznia 2022, 16:00
Nie wiem ile w tym prawdy, ale ponoć walczymy o sprowadzenie Modrica w letnim okienku;)
0
Alessio_re6
16 stycznia 2022, 16:02
On przedłuża kontrakt z Realem
0
Szulaj22
Szulaj22
16 stycznia 2022, 16:14
Jak my o kogoś wlaczymy to znaczy że nie przyjdzie. Pewnie się skończy na 5 alternatywie.
6
dave25
dave25
16 stycznia 2022, 15:28
Barcelona krótko z Dembele pojechała my z Kessie powinniśmy zrobić to samo, chociaż coś by wpadło, nie gramy już w pucharach Tonali i Benek wystarcza na granie co tydzień
4
Alessio_re6
16 stycznia 2022, 16:02
Skorzystajmy na tym jak Napoli na posadzeniu Milika. Takie coś sprawia, że poważny piłkarz do ciebie nie przyjdzie. Takie coś to debilizm. Barcę mimo długów stać na to by tak zrobić, bo mają dobrych piłkarzy i są atrakcyjnym kierunkiem dla piłkarzy.
2
strzala
strzala
16 stycznia 2022, 16:32
To jednak zmienili zdanie? Jeszcze niedawno Xavi mówił, że nawet jak nie przedłuży, to i tak będzie grał...
0
dave25
dave25
16 stycznia 2022, 17:01
Ale on nas oszukał, gadał że przedłuży więc wszyscy myśleli te tak będzie, jak by powiedział że chce odejść dostalibyśmy 50 na spokojnie
1
Rossu
Rossu
16 stycznia 2022, 17:05
Nie przesadzajmy już. U nas takie coś nie przejdzie.
Po pierwsze - mamy non stop absencje, kto by grał gdyby Tonali i Bennacer nie mogli? My absolutnie nie możemy sobie pozwolić na takie akcje.
Po drugie - jak wykazuje pełny profesjonalizm na treningach i w meczach, to niech gra. Okej, ten sezon ma słabszy, ale dalej jest ważnym zawodnikiem w układance Piolego
Po trzecie - takie decyzje mogą sporo nas kosztować, Romkowi też mają zabronić grać, bo nadal nie dał odpowiedzi o przedłużeniu umowy? Napoli już pokazało, jak nie powinno się tego robić ;)
Edytowano dnia: 16 stycznia 2022, 17:06
2
Alessio_re6
16 stycznia 2022, 17:19
Jedno jest pewne, Dave raczej logiki nie szuka, nie oszukał nikogo, tylko dał wywiad z pewnym zamysłem, ale coś się musiało podczas igrzysk zmienić, bardziej wybiłbym wpływ agenta na zawodnika. A co do reszty Rossu, zgadzam się, nie strzelajmy sobie w kolano, póki,jest graczem pierwszej drużyny, a trener widzi i docenia jego prace, to nich gra. Taka logika a'la FM jest po prostu debilna.
1
Daniel93
Daniel93
16 stycznia 2022, 14:51
Na te prawe skrzydło mogliśmy wziąć tego Corone co poszedl do Sevilli...umówmy się, dając nawet 5mln to raczej smieszne pieniądze a zawodnik mógłby dac dużo.. tak to znowu zostaniemy z Alexisem i Juniorem. Na wejście z ławki Ok ale tylko tyle.
3
muamba_kabumba
muamba_kabumba
16 stycznia 2022, 18:53
Myślę, że nie mogliśmy. My tam potrzebujemy zawodnika przyszłościowego i jakościowego a nie "tymczasowego". Półśrodek mamy tam w tym momencie w postaci Alexisa i Messiasa.
2
DaRo_7
DaRo_7
16 stycznia 2022, 14:22
Patrzmy realnie. Vlahović jest dla nas nieosiągalny. Kandydatury obrońców to Botman, który jest niezły, ale też nieźle kosztuje. Bremer ograny w lidze i koszt mniejszy niż Holendra. Bailly jest niezłym i szybkim obrońcą, coś jak Tomori, ale dochodzi to, że też wyjeżdża na PNA. Jakbym zobaczył Ake w naszych barwach to Gullit by się przypomniał ;)
Edytowano dnia: 16 stycznia 2022, 14:23
1
boro215
boro215
16 stycznia 2022, 17:21
W Ake coś mi nie pasuje...Chelsea sprzedała go za bardzo dobre pieniądze jak na jego wiek, w Bournemouth klasa, kupuje go Man City za dwukrotność kwoty jaka zapłacili dla Chelsea i kisi się u nich 2 lata rozgrywając łącznie do tej pory 18 meczów...warunkami fizycznymi też nie grzeszy (180 cm), nawet w repce częściej gania na LO jak w środku
1
rossoner111
16 stycznia 2022, 10:59
Nie kupować obrońców, poczekać na powrót Tomoriego i Romka ( przedłużyć kontakt) , cała kasa żeby atakować vlahovica. Bremera ew wziąć za wymianę graczy ( wykup pana Pe i ew Pobega). Jak Kessie odejdzie szukac pomocnika, ew już go sprzedać w styczniu można kilkanaście mln wziąć przez rywalizację miedzy klubami. Jak kupimy obrońcę za 30 mln , kessie odejdzie za darmo. To kolejny rok stoimy w miejscu bo oddajemy graczy i budżet idzie na latanie albo dziadków albo graczy ktorzy idą za darmo. To nie jest rozwój …
1
Zuber
Zuber
16 stycznia 2022, 11:15
Oddać Pobege za tyla co jest warty dwa razy mniej. xD Ty biznesmenie!
15
paweł_piotr
paweł_piotr
16 stycznia 2022, 11:43
Nie wiem co ludzie mają z tą sprzedażą ke$$iego ;)
3
Corsa
Moderator Corsa
16 stycznia 2022, 11:45
Vlahovic to marzenie ściętej głowy, nie ma szans na sprowadzenie takiego nazwiska. Gość jest obecnie hitem Serie A, zainteresowanych multum, a my prowadzimy raczej politykę oszczędności.

Już pomijając barierę finansową, to niestety nie uważam żeby Milan był dla niego atrakcyjnym kierunkiem. Nie oszukujmy się, jesteśmy klubem w budowie, naszym największym osiągiem w ciągu ostatnich lat jest wicemistrzostwo.

Zawodnicy od nas odchodzą, do Dollara i Hakana za chwile może dołączyć Kessie z Romkiem. To też nie świadczy jakoś o stabilizacji klubu.

Na dzień dzisiejszy jedynym argumentem, którym możemy przekonać takiego Vlahovica jest ogromny kontrakt, a na to nas nie stać.
4
muamba_kabumba
muamba_kabumba
16 stycznia 2022, 12:14
Z naszej perspektywy chyba lepiej zainwestować w kogoś dobrego na PS + postawić na Ante w ataku skoro staramy się grać agresywnym pressingiem niż wpompować 50 mln + na napastnika.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
16 stycznia 2022, 12:20
Ja myślę, że jednak jest jakaś szansa na Vlahovica, jeżeli prawdą jest to, że zawodnik chce pozostać we Włoszech, to jest kluczowe - czy to prawda?. Oczywiście nie wygramy licytacji o niego z Anglikami ale jeśli faktycznie zawodnik chce zostać w Italii, wówczas szanse Milanu mocno rosną. Serb wciąż ma całą karierę przed sobą i mógłby wybrać Milan na kolejne 3-4 sezony.
1
Vol'jin
Vol'jin
16 stycznia 2022, 12:22
Patrząc na ostatnie zaczepki Commisso do pozostałych klubów to prędzej go sprzeda do Premier League. Inter nawet oczekuje reakcji od FIGC dla właściciela Fiorentiny
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
16 stycznia 2022, 13:11
Wydawać cały budżet na jednego piłkarza, który w dodatku nie jest wirtuozem mogącym w pojedynkę decydować o wynikach drużyny, a resztę składu łatać po kosztach... I nazywać to rozwojem. Ech.
Juventus tak zrobił, kupując Ronaldo, zamiast wzmocnić pozycje, które wymagały wzmocnienia, a teraz pompują tonę hajsu w pensję trenera. I efektów nie widać, a z sezonu na sezon wydaje się być gorzej.
Drużynę trzeba budować systematycznie. My tak robimy. Jakbym miał wydać 50-60 baniek na Vlahovicia, to wolałbym za te pieniądze rozsądnie wzmocnić pozycję numer 10 i prawe skrzydło. Mając dobrego rozgrywającego i aktywne skrzydła nawet największa łamaga będzie zdobywać gole. Już bym wolał darmowego Belottiego po sezonie (choć nie jestem jego zwolennikiem), niż iść na noże z Anglikami o podpis Dusana.
Mam na gwałt tej zimy potrzeba środkowego obrońcy, a latem trzeba się postarać o prawoskrzydłowego, bo na 10 przyjdzie Adli.
6
Jaca23
Jaca23
16 stycznia 2022, 13:38
Halo Paolo? Wpadaj na acmilan.com.pl masz tu gotowy plan
na mercato.
10
Vol'jin
Vol'jin
16 stycznia 2022, 13:46
Duch Berlusconiego żywy. Attacare
1
stary_boss
16 stycznia 2022, 14:52
na Vlahovica to my po prostu nie mamy pieniędzy i nas nie stać. W jego wypadku to kierunek Anglia lub inne szejki.
Realna opcja na szpice to Belotti chociaż i tak nie wiadomo czy będzie nas stać na zapłacenie kontraktu. Co do Pobegi to jest mega talent więc jak odejdzie Kessie raczej pewne na 99% bo nikt mu nie da 6 czy tam 8 milionów za sezon więc Pobega będzie miał okazje do pokazania się w składzie (Tonali, Benacer, Pobega, Krunic, Bakayoko)
Edytowano dnia: 16 stycznia 2022, 14:55
0
Tanger
Tanger
16 stycznia 2022, 15:04
Vlahović w Milanie, to temat nierealny na dzień dzisiejszy. Ale za pół roku albo za rok, przy spełnieniu kilku warunków, szansa na taki transfer nie byłaby wcale bliska 0. Jeśli miałby pół roku kontraktu lub zmierzał do wolnego transferu i chciałby zostać we Włoszech, a projekt Milanu by się dalej rozwijał przez kolejny awans do LM to Rossoneri mogliby się stać jedną z bardziej realnych opcji. Do tego wizja bycia następcą Ibry, który ponoć jest idolem Serba. Oczywiście w tej chwili to jedynie gdybania i bajkopisarstwo, ale co szkodzi pomarzyć :P
2
Milanboy
Milanboy
16 stycznia 2022, 10:32
Botman byłby naprawdę piękny w obecnym momencie gdzie mamy ogromne niedobory na tej pozycji.

Lubię Kalulu i Gabbia też gra nieźle ale nam potrzeba mięśni na środek obrony i dobrej gry w powietrzu a to Botman powinien nam to zapewnić bez problemu.
0
TR3V0R
TR3V0R
16 stycznia 2022, 10:25
Nicolo Casale też ciekawa opcja. Tylko pytanie ile trzeba by zabulić żeby go z Hellasu wyjąć
0
Tanger
Tanger
16 stycznia 2022, 11:24
Co w nim ciekawego?
1
TR3V0R
TR3V0R
16 stycznia 2022, 11:30
ma fajne włosy
7
cbvirus
cbvirus
16 stycznia 2022, 00:50
Bremer i klasowy obrońca? Nie łączy mi się to
1
DarthImpaler
DarthImpaler
16 stycznia 2022, 01:50
widać nie wiesz o kim mówisz. Ostatnio chowa napastników przeciwnika do kieszeni i z uśmiechem gra swoje. Bremer ma zadatki na świetnego obrońce. Jeżeli Toro chce od nas pelegriego to oddać go bez mrugnięcia okiem i brać Bremera.
8
Alessio_re6
16 stycznia 2022, 02:30
Bremer jest idealnym obrońca dla klubu Premier League z miejsca 11-6. Poza dobrym timingiem w powietrzu i takiej mega waleczności nie powala pilkarsko. Słabo wyprowadza piłkę, a po odbiorze szwankuje pierwsze podanie
3
IpponInter
IpponInter
16 stycznia 2022, 12:15
Niechciany lyanco z Torino przeszedł do zespolu11-16 w pl.
0
Alessio_re6
16 stycznia 2022, 17:24
No poszedł i ogólnie nie daje rady, gra bardzo słabo
0
DarthImpaler
DarthImpaler
16 stycznia 2022, 17:43
A co ma jakiś lianko do bremera? Bo z toro poszedł do angli i nic nie gra to znaczy że Bremer też jest słaby?
0
cbvirus
cbvirus
16 stycznia 2022, 18:55
No nie jest to na pewno obrońca wysokiej klasy
0
dominord
dominord
15 stycznia 2022, 22:17
Przeczytajcie sobie, co powiedział Faivre po meczu Brestu. Możemy chyba już szukać innego kandydata na prawe skrzydło.
0
ósmy
15 stycznia 2022, 22:28
Wspomniał o kontakcie jego agenta z PSG, o tym, że Paryż to piękne miasto i ma tam wielu przyjaciół.
Ale co on tam miałby robić?
8
FossaDeiLeoni
Moderator FossaDeiLeoni
15 stycznia 2022, 23:03
A może to jednak z Faivrem jest coś nie tak, skoro najpierw w lato wymusza transfer, a teraz po prostu się wprasza do dwóch klubów, które go nie chcą
5
Vol'jin
Vol'jin
15 stycznia 2022, 23:12
trochę taki charakterek Ben Arfy, tylko oby nie skończył jak on ;]
4
TR3V0R
TR3V0R
16 stycznia 2022, 08:10
W psg to on może co najwyżej piłki podawać.
1
KosaX
KosaX
16 stycznia 2022, 09:41
TR3VOR
W sumie w Brest to robi i niezle mu wychodzi.
1
TR3V0R
TR3V0R
16 stycznia 2022, 10:30
KosaX
ale mordo bądźmy poważni. W PSG na pewno nie będzie grał w pierwszym, nawet nie byłbym taki pewny że z ławki sobie powchodzi. Dla niego najlepszą opcją byłby właśnie np. taki Milan, gdzie prawdopodobnie z buta by wszedł do pierwszego składu, pokazał co potrafi i wtedy można myśleć o jakiejś topce światowej. Nie po to PSG ma tyle gwiazd w ataku, by interesować się jakimś Faivrem z Brestu, który jak na razie ma za sobą udany jeden czy dwa sezony w zespole, w którym nie trzeba być turbo dobrym żeby się wyróżniać na tle kolegów z zespołu
2
slavio
slavio
15 stycznia 2022, 20:24
Philippe Coutinho w aston villi moglismy zabrac go na rozegranie....
2
jachud3
15 stycznia 2022, 20:42
Sprawdź jego pensję, potem pomyśl
22
kamilus
kamilus
15 stycznia 2022, 20:55
@jachud3
Pieniądze przecież biorą się z powietrza, więc mogliśmy zabrać go na rozegranie, a na prawe skrzydło ściągnąć Messiego. Eh, nieudolny ten Maldini...
13
szyka
szyka
16 stycznia 2022, 02:33
Ale cwaniakujecie
Aston i barcelona dziela się pensja więc jeśli mu av płaci 6 mln euro to milanu nie stać? Budzet AV to 240 mln, milan taki biedny?
Jeśli się chce coś zdobyc to trzeba cos robić w tym kierunku, a nie tylko gadać.
Milan w 2 lata odda za darmo pilkarzy o wartości rynkowej 150 mln euro więc jesteśmy wręcz krezusami....
1
kusniak_22
kusniak_22
16 stycznia 2022, 07:34
Według mnie piłkarsko raczej schyłek. Zgubił formę dawno temu. Jeśli chodzi o pensje nawet dzieloną i 6 mln to uważam, że zawodnik z taką pensją to powinien być z miejsca robiącym różnicę, a patrząc na jego grę w ostatnim czasie to raczej mało możliwe.
1
checa1983
checa1983
16 stycznia 2022, 08:05
I jaki debiucik też mam do niego "słabość" $zkoda ,że nie ta liga.
0
Milanboy
Milanboy
16 stycznia 2022, 09:35
Nie potrzeba nam graczy którzy popadli w przeciętność
0
ósmy
15 stycznia 2022, 15:52
Newcastle ponoć mocno zainteresowany Gosensem.
Linetty prawdopodobnie może trafić do Cagliari w wyniku wymiany pomiędzy klubami z Nandezem.
1
patoo_07
patoo_07
15 stycznia 2022, 18:58
Jeśli transfer Nandeza do Torino dojdzie do skutku, to nie zrozumiem tego nigdy. Chłop spokojnie może iść do każdego klubu z pierwszej szóstki. Za odpowiednią cenę myślę, że naprawdę każdy by go wziął.
2
Boateng93
Boateng93
15 stycznia 2022, 19:18
Linetty wchodzi w najlepszy wiek dla piłkarza zamiast iść do przodu to w Torino pokazuje, że na średniaka Serie A jest już za słaby ;/
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
15 stycznia 2022, 20:22
Boateng93 no a może właśnie zna siebie i wie na ile go stać? Theo Hernandez to to nie jest nie oszukujmy się.. Wielu tak poszło i później zamiast cieszyć się gra w piłkę grzało ławę i po roku dwóch wracało z podkulonym ogonem do średniaka.. Tak to będzie miał pierwszy skład, swoje też zarobi i presja mniejsza :)
2
Semper Fideli
Semper Fideli
15 stycznia 2022, 22:16
pat
zgadzam sie, nandez byłby swietnym wzmocnieniem ławki w kazdym z top 6 druzyn, a nawet mógłby być wzmocnieniem pierwszego składu. Problem może być gdzie indziej, mówi sie ze chłop ma troche nie równo pod kopułą, problematyczny w szatni, a ostatnio wypłynął jakiś problem rodzinny (damski bokser).
0
szyka
szyka
15 stycznia 2022, 15:42
Dac im pellegriego za belottiego, jeden I drugi kontuzja i wroci w lutym, a za Bremera zapłacić.
1
patoo_07
patoo_07
15 stycznia 2022, 18:59
Lepiej obniżyć sobie zapłatę za Bremera, a Belottiego wziąć za darmo i zdrowego.
14
Tanger
Tanger
15 stycznia 2022, 15:35
Tuttosport i jakieś belgijskie źródło informują o zainteresowaniu Milanu obrońcą Bolonii, Arthurem Theate. To byłaby jednak opcja na lato, bo Belg jest obecnie wypożyczony z Oostende z możliwością wykupu i w tym sezonie zagrał już w oficjalnych meczach w 2 klubach. Całkiem ciekawy, przyszłościowy, lewonożny ŚO. Do tego już zadebiutował w pierwszej reprezentacji.
0
Alessio_re6
15 stycznia 2022, 15:37
Bardzo fajnie zagrał przeciwko Milanowi i od tego momentu zwróciłem na niego uwagę, ma chłopak potencjał i warto zainwestować w niego.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
16 stycznia 2022, 01:54
No jak my takich obrońców ściągać mamy to może lepiej zostać z gabbia i kalulu na środku. Dajcie spokój obrońcą boloni mamy się interesować jako wzmocnieniem? Serio?
0
Tanger
Tanger
16 stycznia 2022, 15:10
@DarthImpaler

Czemu nie interesować się obrońcą Bolonii, skoro interesujemy się obrońcą Torino. Teraz część użytkowników optuje tu mocno za Bremerem, niewykluczone, że za sezon/dwa będą optować za Theate np.
0
stary_boss
15 stycznia 2022, 13:34
Kalulu odpali i będzie ściana na środku obrony nie do przejścia
2
TR3V0R
TR3V0R
15 stycznia 2022, 13:37
już gra w miarę przyzwoicie, ale wkradają się błędy, które właśnie wynikają z młodego wieku i braku doświadczenia. Fajnie jakby dostawał wiele szans do gry, bo widać że potencjał ma wielki i w przyszłości może być całkiem niezłym obrońcą.
0
paweł_piotr
paweł_piotr
15 stycznia 2022, 14:03
TR3V0R

Przecież często gra ;)

Fakt gdyby cała kadra była zdrowa to Kalu jest 3po i 4śo. Zobaczymy jak to na następny sezon będzie wyglądało ale szkoda chłopaka jak by musiał liczyć na gre tylko w takich sytuacjach jak obecnie.
Edytowano dnia: 15 stycznia 2022, 14:05
1
kamilus
kamilus
15 stycznia 2022, 13:26
Ponoć Maldini póki co nie ma zielonego światła na transfer obrońcy za gotówkę w styczniu: https://twitter.com/MilanPosts/status/1482286764077334535

Możliwe, że ma to coś wspólnego z informacją, że w Mediolanie bierze się pod uwagę scenariusz, że Tomori wróci już na derby: https://sempremilan.com/tomori-recovery-derby-baresi-1994
1
Alessio_re6
15 stycznia 2022, 14:42
Źle się to może skończyć, gdy najbliższy miesiąc będziemy grać duetem Kalulu - Gabbia/Romagnoli.
O ile o Francuza jestem spokojny, można się spodziewać głupich błędów, ale ogólni daje rade bdb, to do pertnera jestem mega sceptycznie nastawiony, bo to nie są obrońcy na taki futbol
0
DarthImpaler
DarthImpaler
16 stycznia 2022, 01:55
Jakoś tydzień temu był news że elliot dał zielone światło na sprowadzenie ŚO już zimą za gotówkę.
0
Jaca23
Jaca23
15 stycznia 2022, 13:13
Z tym Bremerem wszystko fajnie, bo zdecydowanie wyróżnia się lidze. Moim zdaniem jednak problem może stanowić fakt, że we Włoszech grał w trzyosobowym bloku obronnym plus negocjacje z Cairo, o których jak pomyślę to mam mdłości.
Edytowano dnia: 15 stycznia 2022, 13:13
0
MrAncelotti
MrAncelotti
15 stycznia 2022, 13:00
Oficjalnie: Sheva zwolniony z Genoi
0
TR3V0R
TR3V0R
15 stycznia 2022, 13:08
bardzo zły moment na przyjście do tego dołka sobie wybrał. Potencjał jest, bo to młody trener, jednak lepiej gdyby spróbował w bardziej ułożonym klubie
1
Vol'jin
Vol'jin
15 stycznia 2022, 14:12
Może nowi właściciele mu coś więcej obiecali ;]

Preziosiego niby nie ma, a duch jego pozostał (znaczy ponoć on doradza właścicielom :D)

Notabene zwolnienie chyba po najlepszym mimo wszystko meczu Genoi z Milanem i jak widać tam są potrzebne wzmocnienia bo te wyglądały dość ciekawie w meczu z Rossoneri (Ostigard, Yeboah)
0
ósmy
15 stycznia 2022, 14:24
To raczej nie wzmocnienia tylko uzupełnienia kadry, skoro po sezonie karierę ma zakończyć Pandev i być może Massiello.
0
Vol'jin
Vol'jin
15 stycznia 2022, 12:47
O Marsyllia dostała bana na 2 okna transferowe za nieprawidłości przy transferze Gueye, na szczęście dla Romy wykup Pau Lopeza i Undera wszedł w życie :D
2
ósmy
15 stycznia 2022, 14:03
A zdążyli zaklepać tego Bakambu?
0
IpponInter
IpponInter
15 stycznia 2022, 14:22
Ósmy tak.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
15 stycznia 2022, 14:23
Jak nic przydał by się taki ban dla Piemonte
2
Cisek666
Cisek666
15 stycznia 2022, 15:02
Ale ban na transfery zacznie się dopiero od kolejnego okienka,czyli w lato.
1
Rafalzki
Rafalzki
15 stycznia 2022, 12:46
Bremer i wysoka klasa to jakoś mi nie do końca idzie w parze. Oczywiście nie twierdzę, że to oferma ale moim zdaniem to zwykły rzemieślnik na poziom typowego średniaka Serie A...
5
Vol'jin
Vol'jin
15 stycznia 2022, 11:54
https://www.calcioefinanza.it/2022/01/15/serie-a-calciatori-piu-costosi/

nadroższym piłkarzem po amortyzacji obecnie jest Osimhen 28,8 mln euro rocznie

nikogo z Milanu w pierwszej 10 nie ma
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
15 stycznia 2022, 12:29
Chodzi o kwotę, jaką trzeba zarobić na graczu, by wyjść w księgach na zero, tak?
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 stycznia 2022, 01:12
Amortyzacja roczna - kwota transferu podzielona na ilość lat konktraktu + pensja roczna brutto.
0
checa1983
checa1983
15 stycznia 2022, 06:54
off topik : https://www.onet.pl/sport/goal/man-city-i-milan-celuja-w-transfer-gwiazdy/km0t08b,30bc1058
1
Alessio_re6
15 stycznia 2022, 11:06
Onet XD
11
marcinomilano
marcinomilano
15 stycznia 2022, 03:41
Jak Vlahovic pójdzie do Juve to się pochlastam
1
Corsa
Moderator Corsa
15 stycznia 2022, 11:52
Za co ja się pytam? :D Moim zdaniem bez szans.
8
Gianni Rivera
Gianni Rivera
15 stycznia 2022, 12:32
Juventus ma do spłacenia Chiesę w lecie, zaraz na tapet wejdzie spłata Locatellego... Nie stać ich na kontrakt dla Dybali, a kupią Vlahovicia za 60-70 milionów i dadzą mu 5-6 baniek kontraktu? Nie ma szans. We Włoszech na Vlahovicia nie stać nikogo. A już szczególnie Juventusu, który zimą nie będzie szalał, bo nie mają pewności, że wejdą do LM, a bez kasy z tych rozgrywek będzie bida.
4
marcinomilano
marcinomilano
15 stycznia 2022, 13:00
Niby nie, ale już są pierwsze informacje, że zawodnik dogadany jest z Cherubinim. Niby nie mają kasy, ale później wychodzą takie kwiatki jak Loca z Sassuolo. Niby Comisso nienawidzi Juve, ale nie jestem pewien czy pójdzie na wojnę z zawodnikiem, jeśli ten się zaprze, że chce do Juve i basta.

O wszystkim o czym mówicie wiem, sam racjonalnie wybijałem z głowy to kibicom Juve, ba, nawet u nas trzeba to wybijać z głowy ludziom, bo są tacy którzy sądzą, że w ogóle będziemy się o niego starać :D Ale później pojawiają się info od nienajgorszych źródeł, że Juve już dogadane za plecami Comisso, a ten sfrustrowany udziela jakichś absurdalnych wywiadów w Stanach. No rozum mówi że nie ma szans, ale co tam się wydarzy to zobaczymy
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
15 stycznia 2022, 14:17
Comisso ma na tyle pokrzywione pod deklem, że jeśli Vlahović za jego plecami się dogada z Juventusem, próbując wymusić transfer, to go do końca kontraktu na siłę przetrzyma. To mniej więcej ten sam poziom co Cairo, który odrzucił oferty za Belottiego, a teraz go wypuści za friko, czy De Laurentisa, który walcząc o Ligę Mistrzów trzymał napastnika na trybunach za karę. Z Comisso Vlahović rozwiązaniem siłowym nic nie zdziała. Może go nie posadzą na trybuny jak Milika w Napoli, ale Comisso wcale nie musi się godzić na transfer za pół ceny, by dogodzić zawodnikowi, z którym ma jeszcze półtora roku kontraktu. Może go puścić latem, gdy zostanie mu rok, ale latem Juventus wcale może się na niego nie porwać, jeśli nie wejdą do LM.
0
Vol'jin
Vol'jin
14 stycznia 2022, 23:35
- Kto dokonał tego, co ja? Mam ich wymienić? Nie Agnelli. Może dziadek, ale nie wnuki. Nie Gordon z Milanu. Nie ten dzieciak z Suning. To są pieniądze innych ludzi. Ok? Idźmy dalej w dół listy, nie ma tam nikogo, nikogo takiego jak ja."

trochę Commisso odleciał :)
4
Jaca23
Jaca23
15 stycznia 2022, 00:30
Chodzi rozumiem, że Commisso inwestuje majątek który sam zgromadził? Nawet jeśli to wypowiada się co najmniej jakby osiągnął tyle co Berlusconi, a na razie nie osiągnął nawet LE.
8
Victor Van Dort
Victor Van Dort
15 stycznia 2022, 11:13
Zgadzam się z Jaca23, Commisso reprezentuje przeszłość... jest jak Berlu, to dinozaur, jeden z ostatnich właścicieli który w startym stylu prowadzi poważny klub. Obecnie europejskie kluby są przedsiębiorstwami z zarządami, radami nadzorczymi i korporacyjną strukturą gdzie decyzje przechodzą przez kolejne szczeble i wynikają często z analiz które zleca się zewnętrznym firmom a nie działań uknutych w głowie bossa, jak to dawniej było. Commisso to romantyzm, to relikt przeszłości.
7
Sebolinho10
Sebolinho10
14 stycznia 2022, 22:48
Mogli by zrobić prezent dla kibiców i ruszyć po Dybale. Wiadomo, koszty kontraktu spore, ale na pewno by nam się przydał.
0
Vol'jin
Vol'jin
14 stycznia 2022, 23:01
w MilanLab napewno by się przydał

piłkarz świetny, ale dwubiegunowy
16
dbmat
dbmat
15 stycznia 2022, 12:06
omijać takich piłkarzy jak Paweł D. Nie kwestionuje jego umiejętności, ale zdrowie kruche, a zarobki olbrzymie.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
14 stycznia 2022, 21:43
Zimowe okienko, zazwyczaj nie jest okresem gdy dochodzi do dużych transferów, środek sezonu to czas na uzupełnienia i małe korekty. Nie często też, ci najlepsi piłkarze zmieniają barwy w połowie sezonu.
1
PanPrzemus313
14 stycznia 2022, 21:08
Nani w Venezii
4
paweł_piotr
paweł_piotr
14 stycznia 2022, 21:06
https://scontent.fpoz1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/s720x720/271853779_4455650977897597_3423499374701605078_n.jpg?_nc_cat=101&ccb=1-5&_nc_sid=825194&_nc_ohc=EZ8TKILZeYYAX8gYRPV&_nc_ht=scontent.fpoz1-1.fna&oh=00_AT-ZR_xFMeBE7IFryM584zRZnArXmRxVKKeG4QmPoTx1RQ&oe=61E5D5A9
3
Fushnikov
Fushnikov
16 stycznia 2022, 09:42
Da rade dłuższego linka dać? Bo nie ma jak na tel otworzy :)
1
Semper Fideli
Semper Fideli
14 stycznia 2022, 20:16
Straszna bieda jeśli chodzi o to okienko, nawet pismaki przynudzają i nie zaskakują workiem nazwisk łączonych z Milanem..
0
Vol'jin
Vol'jin
14 stycznia 2022, 20:20
jak kluby nie mają pieniędzy to co zrobić ;] To nie jest problem tylko Milanu

tylko klubów z Premier League to praktycznie nie dotyczy w większości (Liverpool mimo, że nie ma w kadrze Mane i Salah'a też nie robi ruchów, rok temu jak mieli szpital w obronie to na ostatnią chwilę Kabaka ogarnęli i go pożegnali)
4
Sobr16
Sobr16
14 stycznia 2022, 20:04
Ciekawe czemu Farca chce rozstać się z Depayem
0
Semper Fideli
Semper Fideli
14 stycznia 2022, 20:15
Doszedl Feran, wraca Ansu itd. zaczyna robić się ciasno a holender nie do końca jednak pasuje.
0
Jaca23
Jaca23
14 stycznia 2022, 20:43
Nie chcą czasem zejść z jego pensji? U nas by na 10tce hulał aż miło.
0
boro215
boro215
15 stycznia 2022, 00:01
Jak dla mnie Depay sparzył sie jak z United i udowadnia ze ustalanie z nim jakiejkolwiek taktyki nie ma sensu bo sie dusi, potrzebuje zostawienia go samopas. Poza tym ostatnio to chodząca kontuzja
1
Master of AC Milan
14 stycznia 2022, 18:52
Offtop: Jesus Corona którym interesował się Milan trafił za 3 mln do Sevilli, i David Neres który był w podstawowym składzie gdy Ajax był w półfinale LM, trafił do Szachtaru za 12 mln i 4 w bonusach. Szkoda że Maldini ich nie sprowadził, lecz może próbował, albo były jakieś przesłanki czemu miałby go nie kupić.
1
Master of AC Milan
14 stycznia 2022, 18:52
Offtop: Jesus Corona którym interesował się Milan trafił za 3 mln do Sevilli, i David Neres który był w podstawowym składzie gdy Ajax był w półfinale LM, trafił do Szachtaru za 12 mln i 4 w bonusach. Szkoda że Maldini ich nie sprowadził, lecz może próbował, albo były jakieś przesłanki czemu miałby go nie kupić.
3
Gianni Rivera
Gianni Rivera
14 stycznia 2022, 18:57
Od nas za Coronę chcieli 15 milionów latem, o ile dobrze pamiętam. Neres zaś to - przynajmniej póki co - cień tamtego piłkarza. Zjadły go kontuzje i ostatnio był rezerwowym, rozgrywając bardzo mało minut. To byłoby co najwyżej wzmocnienie ławki, a my nie ławkę powinniśmy wzmacniać, tylko 10 i prawe skrzydło w pierwszym składzie. :)
3
patoo_07
patoo_07
14 stycznia 2022, 23:11
Z Ajaxu to tylko Antony! :D Leao i Antony na skrzydłach, to by była siła.
Edytowano dnia: 14 stycznia 2022, 23:12
1
boro215
boro215
14 stycznia 2022, 23:58
Co do Neresa...tak jak pisali koledzy wyzej duzy zjazd no i wygryzl go Antony. Poza tym chcąc nie chcąc Achmetow jest najbogatszym ukrainskim oligarcha i nie raz udowadnial ze ma ciagoty do brazylijskich pilkarzy w stylu Antoniego Ptaka i placi nienajgorzej, a na pewno stac go na kontrakt nawet lepszy niz Neres mial w Ajaxie
1
1  2  3  4  5    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się