MILAN – BOLOGNA 0:1
Rossoneri bez Pucharu Włoch...
p. | Drużyna | M | W | R | P | Bramki | PKT | |
1. | SSC Napoli | 37 | 23 | 10 | 4 | 56-26 | 79 | |
2. | Inter Mediolan | 37 | 23 | 9 | 5 | 77-35 | 78 | |
3. | Atalanta BC | 37 | 22 | 8 | 7 | 76-34 | 74 | |
4. | Juventus FC | 37 | 17 | 16 | 4 | 55-33 | 67 | |
5. | AS Roma | 37 | 19 | 9 | 9 | 54-35 | 66 | |
6. | SS Lazio | 37 | 18 | 11 | 8 | 61-48 | 65 | |
7. | ACF Fiorentina | 37 | 18 | 8 | 11 | 57-39 | 62 | |
9. | AC Milan | 37 | 17 | 9 | 11 | 59-43 | 60 |
p. | Strzelec | Bramki |
1. | Mateo Retegui | 25 |
2. | Moise Kean | 18 |
3. | Ademola Lookman | 15 |
4. | Marcus Thuram | 14 |
5. | Riccardo Orsolini | 14 |
6. | Romelu Lukaku | 13 |
W obliczu czwartkowego meczu Milanu z Genoą w Pucharze Włoch nie należy spodziewać się wielkiej rewolucji w składzie rossonerich. Ma to związek z licznymi absencjami i ograniczonym polem manewru. Obrona najprawdopodobniej zostanie zestawiona tak samo jak w ostatnich meczach ligowych. W pomocy ponownie ujrzymy Sandro Tonalego, który wolne otrzyma w poniedziałkowym starciu ze Spezią z powodu nadmiaru żółtych kartek. Na szpicy musi zagrać Olivier Giroud, jako że Zlatan Ibrahimović pauzuje jeszcze za kartki z ubiegłego sezonu. Do większych roszad może dojść jedynie za plecami Francuza - tam na swoją szansę czekają m.in. Daniel Maldini czy Ante Rebić. Dodatkowo całkiem możliwy jest debiut Antonio Mirante, który podpisał kontrakt z klubem jesienią i do tej pory jeszcze nie miał okazji do występu.
Możliwy skład Milanu na pucharowy mecz z Genoą:
Mirante - Florenzi, Kalulu, Gabbia, T. Hernandez - Tonali, Krunić/Bakayoko - Saelemaekers/J. Messias, Maldini, Rebić - Giroud
*w poniedziałek
Jo
https://www.asroma.pl/news/show/prosimy-o-wsparcie-asromapl
Przestroga dla prowadzących naszą stronkę
A tak serio - prawa autorskie to prawa autorskie - ale jest też prawo prasowe. Jak ktoś ma głowę na karku to wie czym pachnie używanie zdjęć bez pojęcia. Nikt ich tam nie podpierdziela - copytrack ich pewnie namierzył :) Pewnie jakieś zdjęcia lub grafika które przejawiało znamiona utworu autorskiego - a nie fotografia publicystyczna.