SCUDETTO


Gigantyczne rozczarowanie: Milan - Spezia 1:2

17 stycznia 2022, 17:18, cinassek Aktualności
Gigantyczne rozczarowanie: Milan - Spezia 1:2

Szokujący poniedziałek na San Siro. Choć Milan prowadził ze Spezią 1:0 do przerwy, to ostatecznie goście wygrali 2:1, decydujący cios wyprowadzając w ostatniej minucie doliczonego czasu gry. Miał być fotel lidera, jest gigantyczne rozczarowanie...

Zgodnie z oczekiwaniami rossoneri od razu siedli na rywalu, a przodował w tym Rafael Leao. Portugalczyk najpierw oddał minimalnie niecelny strzał z dystansu, potem doskonałą interwencją zatrzymał go dobrze dysponowany bramkarz Spezii, Ivan Provedel. Włoch znakomicie powstrzymał także Zlatana Ibrahimovicia i mocne uderzenie Alexisa Saelemaekersa. Goście z Ligurii odgryźli się za sprawą celnego strzału Arkadiusza Recy, czujność zachował jednak Mike Maignan.

Ciekawa była sama końcówka pierwszej połowy. Najpierw Leao wyskoczył do piłki po ryzykownym podaniu w kierunku Provedela i został sfaulowany przez golkipera przyjezdnych. Sędzia Marco Serra po analizie VAR podyktował jedenastkę, którą jednak zmarnował Theo Hernandez - Francuz posłał futbolówkę obok słupka. Jeszcze przed przerwą mediolańczycy dopięli jednak swego. Kilkudziesięciometrowe podanie Rade Krunicia wykorzystał Rafael Leao, pięknym lobem trafiając do siatki i przełamując opór Spezii.

Po zmianie stron boiska na wszyskich rossonerich czekał jednak lodowaty prysznic. Najpierw, w 64. minucie, Kevin Agudelo wykorzystał kompletny brak krycia pod bramką gospodarzy i z bliska doprowadził do wyrównania. Im bliżej było końca meczu, tym mocniej oczywiście napierali gospodarze. Na nic jednak zdawały się kolejne próby Ibrahimovicia czy wprowadzonych Juniora Messiasa oraz Ante Rebicia. I nadszedł doliczony czas gry...

Po szybkiej akcji Milanu piłkę do siatki zapakował Messias, jednak sędzia pospieszył się z gwizdkiem i dosłownie pół sekundy wcześniej przerwał grę. Protesty nie zdały się na nic. Rossoneri musieli zadowolić się rzutem wolnym, po którym strzał Ibry doskonale odbił Provedel. A na domiar wszystkiego goście w ostatniej minucie dodatkowego czasu wyprowadzili kontrę, którą sfinalizował Emmanuel Gyasi.

Szok, niedowierzanie, ale i fakt - Spezia pokonała Milan na San Siro.

AC Milan - Spezia Calcio 1:2 (1:0)

Bramki: Leao 45+1' - Agudelo 64', Gyasi 90+5'

Żółte kartki: Kalulu 22', Gabbia 62' - Gyasi 19', Kiwior 32', Provedel 45', Maggiore 65', Nikolau 90+3'

AC MILAN (4-2-3-1): Maignan - Florenzi (70' Calabria), Kalulu, Gabbia, T. Hernandez - Krunić, Bakayoko - Saelemaekers (57' J. Messias), B. Diaz (70' Giroud), Leao (84' Rebić) - Ibrahimović

SPEZIA CALCIO (4-3-3): Provedel - Amian, Erlić, Nikolau, Reca (77' Ferrer) - Bastoni, Kiwior, Maggiore (80' Kowałenko) - Gyasi, Manaj (58' Agudelo), Verde

 

Sędzia główny: Marco Serra (Turyn)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



928 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Milanousz
Milanousz
18 stycznia 2022, 18:07
Świetny mecz w wykonaniu Spezii, nie spodziewałem się
0
Janik14
18 stycznia 2022, 16:57
Rebic kontrolował piłkę, przygotowywał strzal zawodnik Spezii mu przeszkadza, nie ma mowy o faulu Ante..
0
18 stycznia 2022, 17:05
Faul jest ewidentny Bastoni został kopnięty przez Rebicia
2
Janik14
18 stycznia 2022, 17:10
Powidz mi w którym momencie pilke ma bastoni w ciągu tej akcji?To on spowodował upadek swoja interwencja i jeszcze ma być faul na jego korzysc? Litości.
0
Janik14
Janik14
18 stycznia 2022, 17:13
Bastoni wsadzać nogę przed piłkę blokując ją i zostaje kopnięty.
1
Janik14
18 stycznia 2022, 17:28
Jak dla mnie faul zawodnika Spezi i tyle. Masz inne zdanie spoko rozumiem pozdro
0
Janik14
Janik14
18 stycznia 2022, 17:33
Ok w takim razie masz tu podobna sytuacje do analizy https://youtu.be/NjBnFQNsixc
0
Janik14
18 stycznia 2022, 17:47
Jasne, messi jest kopnięty tylko ze przy piłce jest k2, i to Lionel wsadza noge przeszkadzajac ku e tym wypadku (chyba) wybicie pilki. Messi nawet jej nie kontrolował.
0
Janik14
Janik14
18 stycznia 2022, 17:48
No i sedzia dyktuje rzut karny na Messim
0
Janik14
18 stycznia 2022, 17:51
Dla Barcelony zawsze gwizdali ;p
Tak jakbyś jechał na rowerze ktos wklada ci miedzy szprychy kij Ty się wywalasz bo on Ci mowi ze nie potrafisz jeździć.
0
Peloponez
Peloponez
18 stycznia 2022, 16:25
Oglądałem te powtórki w programie włoskim i @Jeździec Apokalipsy ma rację. Nawet jakby gwizdka nie było to VAR anulowałby bramkę Messiasa.
Rebić faulował, a nie był faulowany i nie byłoby przywileju korzyści. Czasami lepiej na chłodno przeanalizować sytuację. Trochę się sprzeczałem z kumplami, ale rzeczywiście nie zauważyłem tego kopnięcia Rebica.
Można się rozejść.
Dziwne tylko, iż sędzia został zawieszony :D
2
Janik14
Janik14
18 stycznia 2022, 16:31
Ja też tego nie zauważyłem, nawet nie analizowałem tylko wziąłem faul za pewnik.
PS. Sedzia zawieszony pewnie za błąd bo nie powinien tak szybko gwizdac.
Edytowano dnia: 18 stycznia 2022, 16:33
1
Kamciu
Kamciu
18 stycznia 2022, 16:53
Ja rowniez wzialem te sytuacje za pewnik, nawet w moich ponizszych komentarzach. Nawet nie obejrzalem zadnej powtorki. Natomiast wchodzac w link podany nizej przez @JeźdzcaApokalipsy mam watpliwosci czy tam Bastoni faulowal...

Na dobrych powtorkach widac, ze to Rebic kopie zawodnika Spezii, ktory wydawaloby sie dosc czysto pierwszy wytraca pilke. Co prawda akcja byla bardzo dynamiczna, a Ante szybko prowadzil pilke, ale ten filmik daje do myslenia. Co sadzicie?
1
marcinomilano
18 stycznia 2022, 17:04
To zawieszenie wynika z faktu, że sędziowie rekomendują przywileje korzyści, to nawet nie jest przyzwolenie. Nawet jeśli tam był faul, to sędzia nie powinien się w taki sposób zachować.
2
PaoloACM
PaoloACM
18 stycznia 2022, 17:22
Ja mysle ze Bastoni dotknal pilki dopiero po tym jak kopnal go Rebic. Czyli Rebic skierowal jego noge w kierunku pilki. Tym samym zawodnik Spezi nie zablokowal strzalu wybijajac pilke a wsadzajac swoja stope miedzy pilke a stope Rebicia. Wciaz faul dla Milanu.
0
Peloponez
Peloponez
18 stycznia 2022, 17:25
@PaoloACM w tym momencie wymyślił nowe zasady gry w piłkę nożną :D
1
PaoloACM
PaoloACM
18 stycznia 2022, 18:03
Masz wszystko opisane - moje zdanie i logiczne uzasadnienie. Zamiast szydzic napisz jakis kontrargument albo czemu sie nie zgadzasz z tym. Bo poki co to widze tylko bla bla bla ;)
0
Peloponez
Peloponez
18 stycznia 2022, 20:15
Od kiedy gdy ktoś kto wyprzedził danego zawodnika i został przez niego kopnięty fauluje?
0
MM
MM
18 stycznia 2022, 14:45
Sędzia może i gwizdnął za szybko, ale miał do tego prawo. Bramkarz Spezii słysząc gwizdek nawet nie interweniował. Wczoraj miał taką formę, że podejrzewam, że obroniłby ten strzał, a Rebic może być wdzięczny, że za dotykanie głowy arbitra nie został ukarany nawet czerwoną kartką.
1
PaoloACM
PaoloACM
18 stycznia 2022, 15:23
Bzdury. Sedzia zdawal sobie sprawe ze popelnil blad w tej akcji za co przepraszal juz na boisku. Doskonale wiedzial ze swoim bledem rozsierdzil Rebicia i reszte Milanistow i z tego bledu wynikala reakcja chorwata.
1
PaoloACM
PaoloACM
18 stycznia 2022, 16:11
https://m.youtube.com/watch?v=Zti5D4NvJd4
Czyżby jednak faulu nie było?
0
PaoloACM
PaoloACM
18 stycznia 2022, 17:19
JeździecApokalipsy
Ciekawe ujecie. Tutaj w gre wchodzi interpretacja. Moim zdnaiem sa dwa mozliwe rezultaty. Albo kwalifikujemy wsadzenie nogi obroncy jako wybicie pilki i tym samym Rebic faulowal kopiac przeciwnika w kostke, albo obronca mial na celu powstrzymac strzal rebicia za wszelka cene chocby wkladajac noge pomiedzy stope chorwata a pilke i wtedy to juz jest faul zawodnika Spezi. Wydaje mi sie ze jednak druga opcja poniewaz widac na nagraniu ze dopiero uderzona stopa pilkarza w bialej koszulce dotyka (wybija) pilke. Wychodzi na to ze nawet gdyby sedzia nie gwizdnal i Messias strzeliby bramke to i tak VAR analizowalby to starcie Rebicia. Ciekawe tylko czy byk dostep do tej powtorki juz na meczu.
0
lopezito84
lopezito84
18 stycznia 2022, 12:29
Ja pirnicze do dziś się jeszcze nie pozbierałem
1
checa1983
checa1983
18 stycznia 2022, 11:01
Normalnie jakbym mokrą szmatą w pysk dostał..... ech
4
Corsa
Moderator Corsa
18 stycznia 2022, 11:43
dokładnie to samo napisałem przed chwilą pod mercato live...
0
Szawik
Szawik
18 stycznia 2022, 10:05
Trzeba zacząć od tego, że podczas meczu z takimi drużynami, trzeba kontrolować sytuację na boisku. Posiadanie, celność podań, duszenie w zarodku jakichkolwiek akcji przeciwnika. Trzeba go zdominować od minuty pierwszej, do ostatniej. A mieliśmy po raz kolejny marazm, nic nie funkcjonowało. Nie było spokoju, błysku, poszanowania piłki, gry na dwa kontakty, dryblingu - nic. Sam Leao nic nie zrobi. Nawet nie ma co rzucać nazwiskami, skoro Theo nie był w stanie zrobić jednego rajdu w swoim stylu. Szkoda, bo zawsze powtarzam, że na koniec sezonu brakuje tych 9-12 punktów, które straciło się na słabych drużynach, nawet dobrze grając z topem.
1
Mateusz1982
Mateusz1982
18 stycznia 2022, 08:41
OMG.
0
Corsa
Moderator Corsa
18 stycznia 2022, 11:44
O Marco Giamapaolo :)
6
Mateusz1982
Mateusz1982
20 stycznia 2022, 13:07
Mogłem oglądać. Może by wygrali. Zabobony...
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 stycznia 2022, 07:50
Pomijając oczywisty dramat sędziowski Zlatan może sobie być bożkiem na treningach, w szatni czy ogólnie relacjach interpersonalnych, ale na boisku, bez odpowiedniej obudowy nawet jego chwilowe, pojedyncze przebłyski są bezwartościowe. Liczy się dobro zespołu, nie jego wybujałe ego. Ktoś powinien go wreszcie z konfrontować z tą gorzką prawdą, bo ostatnio jakieś 30-50 % winy za słabsze wyniki leży po stronie zbytniego gwiazdorzenia Szweda - nie jest przypadkiem fakt, że brak dwójki Ibra, Diaz bardzo pozytywnie wpłynął na skuteczność zespołu w meczu z Empoli.
Dodatkowo dalej piszmy bzdury o świetnych/bardzo dobrych występach duetu Gabbia-Kalulu, gdzie w rzeczywistości nie było spotkania bez zachowania rodem z boisk trampkarskich któregoś z tej dwójki uratowanego dzięki szczęsciu lub Maignanowi. Stoper nr. 3 potrzebny na 1 stycznia.
Edytowano dnia: 18 stycznia 2022, 07:52
5
Fanatic
Fanatic
18 stycznia 2022, 07:29
Takie mecze mnie wku... Jak mało co. Takimi meczami przegrywa się scudetto. A żeby je wygrać wystarczy koncentracja i determinacja czyli coś co powinno być zawsze.
1
marcinomilano
18 stycznia 2022, 11:44
My nie walczymy o scudetto i nigdy tego nie robiliśmy. Walczymy o top 4, scudetto to mrzonki i im prędzej ludzie sobie to uświadomią tym lepiej.
3
dbmat
dbmat
18 stycznia 2022, 07:07
od pewnego czasu Milan "odpuszcza" rywali gdy ma ich "na deskach", po strzeleniu bramki zamiast nacierać i dobić rywala my się cofamy i czekamy co się wydarzy. Zauważyłem to już jakiś czas temu i nic się nie zmienia, to taki trochę allegrizm bo juve robi podobnie. Mam wrażenie, że Pilo czasem za dużo kalkuluje i chce przepchać mecz 1 bramką.
1
Dusiek
Dusiek
18 stycznia 2022, 08:29
Ostatnie 3-4 mecze wygraliśmy co najmniej 2 bramkami więcej od rywala. Do tego w tamtych meczach nie graliśmy rezerwami na nie swoich pozycjach.
2
ensamh_3t
ensamh_3t
18 stycznia 2022, 02:31
Skuteczność, skuteczność i jeszcze raz skuteczność. W tym meczu na pewno, wyjątkowo, bramkarz przeciwników nie pomógł, ale to jest problem wracający jak bumerang, choć mało kto zwraca na to uwagę. Z taką skutecznością nie ma szans o walkę o najwyższe cele.
0
il Capitano 1899
il Capitano 1899
18 stycznia 2022, 01:33
Nie wiem czy wiecie ale fundusz który jest właścicielem Milanu w 2021 roku uplasował się na 6 miejscu wśród najlepiej zarabiających funduszy na świecie. Ale w klubie nie ma pieniędzy na wzmocnienie kadry w jej szerokości i długości. Później żeby nie było rozczarowań
1
Kamciu
Kamciu
18 stycznia 2022, 00:31
Najslabszy kadrowo Milan w tym sezonie z uwagi na ogrom kluczowych absencji. Wielka szansa na (byc moze chwilowe, ale jednak) objecie fotelu lidera. Mocno slabe juz ostatnie starcie z Genoa, mimo, ze to tylko PW. Ponadto zaskakujaco dobre wyniki, ktore notuje Milan i Pioli u steru wzgledem dostepnego materialu ludzkiego, wlasciwie od bardzo dawna. Intuicja podpowiadala, ze w koncu to nawet nie moze, a wrecz musi upasc (choc ta porazka jeszcze niczego nie przesadza). Mysle jednak, ze nalezy traktowac to jako komplement, poniewaz naprawde, biorac pod uwage wszystkie okolicznosci z jakimi mierza sie Rossoneri, to osobiscie wyniki, ktore wykreca Stefano rozpatruje w ramach malego cudu. To jak facet radzi sobie z problemami jest imponujace, nawet mimo tejze wpadki.

...

Co do samego starcia. Po pierwsze, Milan moze pluc sobie w brode, ze nie wykorzystal wiekszej ilosci dogodnych sytuacji z pierwszej polowy. Razila nieskutcznosc oraz jak to w takich meczach bywa - dzien konia bramkarza, ktory byl bohaterem Spezii, wraz z Agudelo, ktory zaliczyl kapitalne wejscie.

Po drugie. Kompletnie nie rozumiem decyzji Piolego o zmianie Leao. Przeciez Portugalczyk byl tak naprawde jedynym gosciem, ktory indywidualnym zrywem mogl jeszcze stwarzac realne zagrozenie pod bramka przyjezdnych. Moim zdaniem, tym razem duzy blad trenera.

Idac dalej - okey, po tak znacznej ilosci pilkarzy w czerwono-czarnych trykotach na boisku, ktorym poziomem naprawde blizej do srodka tabeli niz czolowki nie mozna spodziewac sie cudow. Natomiast druga polowa w ich wykonaniu byla wprost wyslanym zaproszeniem dla Spezii, by zglosili sie do walki o jakies punkty. Milan nie potrafil zabic meczu, moze troche przeciwnika zlekcewazyl(?) lub zabraklo po prostu sil na intensywna gre pozwalajaca stlamsic rywala calkowicie. Jasnym jednak jest, ze drugie 45 minut bylo slabiutkie w wykonaniu Il Diavolo. Spodziewalem sie wiekszego natarcia chociazby w samej koncowce. Tego raczej nie bylo.

Po ostatnie. Obiektywnie nalezy przyznac, ze arbiter popelnil kolosalny blad. Zabral Rossonerim 3 oczka, bardzo cenne oczka. On sam zaraz po feralnym gwizdnieciu (prawdopodobnie odruchowym) wiedzial jak bardzo sie pomylil. Widac bylo nawet gesty przeprosin z jego strony. Mimo wszystko powinien poniesc konsekwencje, wziac odpowiedzialnosc.

Zgadzam sie co do tego, ze Milan powinien byl byc bardziej skuteczny, a takze zagrac po prostu lepsze zawody, zwlaszcza w drugiej polowie, by nie dawac pretekstow graczom Motty i prowokowac niebezpieczenstwa. Nie zmienia to jednak faktu, iz niezaleznie od przebiegu tego widowiska w aspektach samej gry oraz jej jakosci, sedzia popelnil razacy blad, poprzez ktory wypaczyl wynik tego spotkania. Nie jestem pewny czy Mediolanczycy zasluzyli na zwyciestwo biorac pod uwage to jak sie zaprezentowali. Wiem natomiast, ze powinni zgarnac 3 punkty, poniewaz bramke Messiasa wedle prawidlowego zachowania sedziego (ktore powinno zaistniec) nalezaloby uznac.
Edytowano dnia: 18 stycznia 2022, 00:34
4
Blockbuster
Blockbuster
18 stycznia 2022, 08:42
O, witaj! Znowu się tak niefortunnie złożyło, że pomyliłeś zakładki w przeglądarce :D Zapraszam na priv. Chętnie pomogę Ci przejść przez proces rejestracji na właściwej stronie.
0
marcinomilano
18 stycznia 2022, 11:51
Fajny, długi wpis, ale szczerze już rzygam tym mitem cudownych wyników przy takiej kadrze. Serio. W tych wynikach nie ma nic cudownego, Milan ma słabsza kadrę niż Inter, ale czy ma słabszą niż Napoli czy Atalanta? Nawet Juve na papierze ma bardzo mocny skład, ale dziwnym trafem Ci piłkarze tak dobrze nie grają. Praktycznie nikt nie bierze pod uwagę tego jak rozwijają się niektórzy piłkarze. Dzisiejszy Leao to 3x lepszy gracz niż jeszcze rok temu. Tomori i Kjaer to czołówka ŚO. Calabria ogromny rozwój. Theo to najlepszy LO w lidze. Tonali w porównaniu do siebie z zeszłego sezonu to niebo a ziemia. Kessie jeszcze w zeszlym roku był uznawany za najlepszego pomocnika w lidze razem z Barella. Bennacer to też bardzo dobry zawodnik, nawet Alexis zaliczył rozwój. Rebić to też nadal bardzo dobry gracz. Giroud I Ibra pomimo wieku to i tak nie gracze z pierwszej łapanki. Więc o ile nie miałeś na myśli wyników ponad stan przy aktualnej absencji większości 1 składu, to niestety ale jesteś w dużym błędzie.
1
Kamciu
Kamciu
18 stycznia 2022, 13:28
@marcinomilano

Mialem na mysli wyniki Milanu robione ponad stan w obliczu calego sezonu (do tego momentu), jednak tylko dlatego, ze przez niemal caly czas Rossoneri borykaja sie z ogromem absencji, praktycznie co mecz. Aby nieco przyblizyc:

Przyjmijmy, ze podstawowa 11stka Milanu (patrzac na jakosc) na ten sezon powinno byc zestawienie (1-4-2-3-1):

Maignan/ Calabria, Kjaer, Tomori, Theo/ Kessie, Tonali/ Saelemaekers, Diaz, Leao/ Ibrahimovic.

Rossoneri w Serie A w tym sezonie nie mogli wyjsc "na galowo" ani razu(!). Zakladajac brak tylko jednego zawodnika z powyzszego ustawienia, Pioli mogl wyjsc tylko raz(!), w meczu z Atalanta. Patrzac na absencje tylko 2ch wydawaloby sie podstawowych pilkarzy, Milan wybiegl na pewno raz (Sampdoria) oraz mozna podpiac takze pierwszy mecz z Roma. W pozostalych pojedynkach (czyli 19 meczow) Il Diavolo byli zmuszeni grac z minimum 3ma + kluczowymi brakami - dramat(!).

Spogladajac na powyzsze dane uwazam, ze pozycja wicelidera (w tym momencie) jest ogromnym sukcesem i wielka praca wykonana przez Piolego, ktora nalezy docenic. Umowmy sie, zmiennicy tej wydawaloby sie pierwszej 11stki to w wiekszosci ludzie nadajacy sie do walki o pozycje 7-10... (Tatarusanu, Kalulu, Florenzi, Gabbia, Ballo-Toure, Messias, Castillejo, Maldini, Krunic, Bakayoko, czy nawet Giroud. Zreszta Romagnoli, Rebic oraz Bennacer to rowniez nie jest zaden scisly top ligi). Samo w sobie nie jest to duzym problemem, bo lawka Interu, Juve, czy Napoli to rowniez zaden sztos. Problemem natomiast jest to, ze Ci no marni rezerwowi musza grac na obrotach takich jakich oczekujemy od zawodnika wyjsciowego skladu. Stad tez uwazam, ze owszem, obecne wyniki Milanu oraz miejsce w tabeli jest troche na wyrost - ale tylko z uwagi na problemy kadrowe z jakimi borykaja sie non stop. Gdyby tych absencji bylo mniej, a czerwono-czarni mogliby zdecydowanie czesciej pozwolic sobie na gre w najlepszym (lub chociaz prawie) zestawieniu to perspektywa bylaby inna. Wtedy aktualna pozycje postrzegalbym jako naturalny, raczej przewidywalny stan rzeczy, poniewaz uwazam, ze kadra Juve, Napoli, czy Atalanty nie jest silniejsza.

Takze i ja oczywiscie zauwazylem znaczny progres u Tonalego oraz Leao. To wlasnie dzieki ich rozwojowi, a takze takim pilkarzom jak Maignan, Theo, Tomori, Kjaer (choc moze byc mu ciezko wrocic do formy po kontuzji), Kessie (mimo spadku formy oraz prawdopodobnego odejscia) no i moze jeszcze Calabrii jestem zdania, ze kadrowo Rossoneri stoja bardzo wysoko w Serie A.
Edytowano dnia: 18 stycznia 2022, 13:48
3
brezdi18
brezdi18
17 stycznia 2022, 22:45
Ok może i z Diazem na 10 i Snickersem na prawym skrzydle świata nie zwojujemy, ale to wiemy nie od dziś i niech to nie przesłania tej nonszalacji w dzisiejszym meczu. Oddaliśmy chyba 25 strzałów na bramkę i strzeliliśmy 1 gola. Olewczość Zlatana była kompromitująca. I on później wychodzi i mówi- kupiłeś Zlatana to kupiłeś Ferrari. No to dzisiaj to Ferrari stanęło do wyścigu z maluchem którego nie miało prawa przegrać, ale silnik nie zapalił a maluch pojechał. Bez względu na personalia przy tak wyglądającym meczu szczególnie w 1 połowie powinno być 3:0 do 60 minuty i spokojne klepanie na stojaka. I do szału mnie doprowadza podejście- niech się wykartkują na Spezie. Jakim prawem obrośliście już w takie piórka? Jesteśmy w pozycji takiej, że nawet przy zwycięstwie z Juve - a to będzie ekstremalnie trudne zostaniemy w pozycji na której powinniśmy być dzisiaj. 3 pkt to 3 pkt. Ale my sobie wyliczamy kto ma się kartkować na jaki mecz. Amatorszczyzna
2
Pablo78
Pablo78
17 stycznia 2022, 22:43
Wystarczyło by Theo trafił karnego....chyba teraz ktoś inny będzie 11tki strzelał.
Ale porażki u siebie z napoli,spezią to za dużo strat punktów.
0
paweł_piotr
paweł_piotr
17 stycznia 2022, 23:25
Kto wie czy by wystarczyło różnie mógł mecz się ułożyć np Leao może by po chwili nie miał okazji na zdobycie tego gola.
Edytowano dnia: 17 stycznia 2022, 23:26
1
azsbp
azsbp
18 stycznia 2022, 00:17
efekt motyla. gdyby padł gol z karnego i tak pewnie Milan schodziłby na przerwę z 1:0, potem wszystko zupełnie inaczej by się ułożyło
0
Postronny
Postronny
17 stycznia 2022, 22:35
Na prawdę ktoś myśli że ta porażka to wina słabej postawy Diaza? Nieobecność Tonallego Bennacera i Kessiego? Że sędzia wydrukował wynik,

Wina leży wyłącznie po stronie piłkarzy i trenera Pioliego. Wyglądali jakby im się coś należało jeszcze przed meczem. Każdy piłkarz Milanu był lepszy od przeciwnika na jego pozycji. Taki Theo jest pewnie więcej wart niż cala drużyna Spezii.

Brak koncentracji konsekwencji zaangażowania woli walki i najnormalniej w świecie jaj
7
pacco1983
pacco1983
17 stycznia 2022, 22:29
I jeszcze jedno jak już się rozkręciłem :-) Wiem, że temat powtarzany od wiek wieków... Ale bez porządnej 10 i kogoś ogarniętego na prawe skrzydło to my świata nie zwojujemy. Dziś było to widać jak na patelni. Diaz i Snikers... Jak najbardziej ale z ławki. Potrzeba solidnych podstawowych. Wiem że i z pustego Salomon nie naleje ale ludzie pieniądz robi pieniądz... Jedna, dwie inwestycje nawet jak na Fair Play przepłacone pozwoli osiągnąć zakładane cele i zrównoważyć budżet... Przynajmniej w teorii
4
Szawik
Szawik
18 stycznia 2022, 10:09
Snikers to jest dobry ancymon. Myślałem, że Leao nie dorósł mentalnie do bycia piłkarzem na wysokim poziomie, ale to on ma coś nie teges pod czapeczką. Wystarczy spojrzeć na jego social media lub Milanu. Foteczki pozowane na gangsta rapera z saszetką gucci. Gość mnie niszczy.
0
Peloponez
Peloponez
17 stycznia 2022, 22:22
W pewnym sensie trochę mi się szkoda zrobiło sędziego, bo sam zrozumiał szybko swój błąd (swoją drogą perfekcyjny strzał Mesjasza).
Ale niestety popełnił błąd. Identyczny jak sędzia w meczu Roma-Juventus.
Pretensje głównie można mieć do Milanu. Przecież to była Spezia. Jedna z najgorszych drużyn w lidze. Takie drużyny trzeba szybko załatwić, dobić, zgnieść i kontrolować wydarzenia na boisku. Tutaj tego nie było widać.
Porażka z Juventusem mogłaby wnieść nieprawdopodobną nerwowość. Najgorsze co mogłoby się teraz przytrafić. Mam nadzieję, że Pioli i spółka wyciągną wnioski.
1
Dzida Laserowa
Dzida Laserowa
17 stycznia 2022, 22:17
Trzeba się skupić na utrzymaniu miejsca dającego prawo gry w LM, wygrać mecz z Juve i Derby. Może jakiś łut szczęścia w Pucharze . To w zasadzie tyle. O mistrzostwie można pomarzyć, z taką grą po prostu nie zasługujemy na to. Za chimeryczną drużynę mamy, jak jeden się wzbija na swoje wyżyny to drugi dołuje niemiłosiernie. I tak się zmieniają forma co parę meczy.
Edytowano dnia: 17 stycznia 2022, 22:20
0
pacco1983
pacco1983
17 stycznia 2022, 22:16
Panie i Panowie, kibicuję od 1993 r. To chyba mój pierwszy post choć konto mam od dawna... Powiem jedno: ten mecz trzeba było wygrać, wymęczyć, wybiegać. Obojętnie jak. Ważne były 3 punkty (zapewne także w końcowym rozrachunku). NIC, absolutnie NIC nie usprawiedliwia dzisiejszej porażki. Ani sędzia, ani dzień konia bramkarza Spezii ani nasze braki kadrowe. NIC. Patrząc na przebieg meczu sami daliśmy d... To spotkanie można było zamknąć w pierwszych 45 minutach. Gramy u siebie z zespołem, który przez większość meczu nie ma absolutnie żadnych atutów. Sorry, ale 3:0 do przerwy i choćby sędzia stawał na głowie a Padre wpuścił na zmiany dwóch bramkarzy to byśmy tego nie przegrali. Klasowy zespół poznaje się po tym że takie lebiegi rozjeżdża kiedy jest okazja (i kiedy tabela tego wymaga) a jak widać my jeszcze tego nie potrafimy. Tak czy siak Forza Milan!!!
5
Pablo78
Pablo78
17 stycznia 2022, 22:09
Kiedyś milan miał obronę nie do przejścia dziś to jest niczym ser(pomijając ubytki) to pokazuje jak ważne mieć graczy na poziomie.Dziura w środku pola tam nie ma takiego co będzie rządził i atak opierany na wiekowym zlatanie,giroud czy rebiciu.

Można powiedzieć do każdej pozycji powinno być wzmocnienie.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
17 stycznia 2022, 22:06
Tak się kończy lekceważenie rywala. W pierwszej połowie mecz powinien być zamknięty. Błąd sędziego gigantyczny. Zresztą widać na powtórkach że przepraszał tylko co z tego.
2
krzysiekberta
krzysiekberta
17 stycznia 2022, 21:45
My chcemy walczyc o scudetto hehe wolne zarty. Diaz dno, krunic dno zagral, my nie mamy wogle srodka pola nie ma kto rogrywac pilki. Gabbia minimum 2 liga taki poziom reprezentuje, fakt nie gralismy zle a Zlatan powoli niech na emeryture odchodzi nic nie biega kompletnie nic. Uwielbiam Zlatana ale to jest dobry moment juz odejsc, i powiem wam szczerze giroud dla mnie to byl chybiony transfer tez nic nie biega, glowa zajebiscie gra ale nic wiecej.
2
milan2002
milan2002
17 stycznia 2022, 22:12
W tym momencie po ptakach. Musielibyśmy ograć Juve i Inter żeby wrócić do gry.
1
17 stycznia 2022, 21:41
https://twitter.com/MilanPosts/status/1483160706648358915
Dobra nikt nie chciał opisac ,ale juz mam.
Współczuję Milanowi i sedziemu w sumie też , on nie chciał to był odruch.
0
szfarceneger
szfarceneger
17 stycznia 2022, 22:03
Widać, że od razu zdał sobie sprawę, co odwalił, ale skoro gwizdnął, to już nie mógł tego odkręcić.
Co nie zmienia faktu, że przekręcił Milan na 3 punkty, co w konsekwencji może klub kosztować grube miliony.
2
Corsa
Moderator Corsa
17 stycznia 2022, 22:06
Widać było, że tam analizowali na varze, bo moim zdaniem chciał uznać bramkę, ale po jego gwizdku bramkarz tak jakby zrezygnował z obrony, wycofał rękę i to pewnie przesądziło.
0
Corsa
Corsa
17 stycznia 2022, 22:41
Być może ze 3 pkt ,ale Spezia strzeliła 2 bramki więc uczciwie mówić ,że 1pkt
Edytowano dnia: 17 stycznia 2022, 22:56
0
Grande
Grande
17 stycznia 2022, 21:40
Fiorentina zniszczyła rywali do przerwy, zupełnie tak jak dzisiaj Milan Spezie. A nie, czekaj...
0
Adamek189
Adamek189
17 stycznia 2022, 21:37
Kubeł zimnej wody właśnie wylał się na głowę
0
przemek1899
przemek1899
17 stycznia 2022, 21:33
niech dalej śpią podczas okienka transferowego a nie tylko scudetto odjedzie....
5
Milanistaod95
Milanistaod95
17 stycznia 2022, 21:26
No cóż napisać. Szkoda straconych punktów. Ale trzeba być optymistą na przyszłość. Nie da się wygrywać kiedy nie ma się rozgrywającego na pozycji nr 10, To jest najsłabszy nasz punkt, Dias to nie ten poziom. Gramy bez 10 cały sezon.
Edytowano dnia: 17 stycznia 2022, 21:27
0
serginho83
17 stycznia 2022, 21:33
No to teraz piłka po stronie Stefano... powinien przemyśleć czy na Juve nie wyjść 4-4-2 bez Brahima ;) środek pola w Juve to go dopiero będzie przestawiał...
Edytowano dnia: 17 stycznia 2022, 21:34
2
Maestro98
Maestro98
17 stycznia 2022, 21:16
Skandale skandalami, braki brakami, ale trzeba przyznać, Provedel dzisiaj kot.
7
lopezito84
lopezito84
17 stycznia 2022, 21:16
Ibra po sezonie powinien dać sobie już spokój bo czasami to komedię odstawia ze szkodą dla zespołu swoją drogą Girud to też
3
Sieri
Sieri
17 stycznia 2022, 21:29
A jeśli już nie chce kończyć lakiery to ławka i wejście jak nam nie idzie. Jak Milan jest słaby skoro musi liczyć na dobra grę 41 letniego piłkarza
1
lopezito84
lopezito84
17 stycznia 2022, 21:35
...dokładnie
0
Adiceusz
Adiceusz
17 stycznia 2022, 21:15
Od dawna zadaje sobie tez pytanie dlaczego - nawet wpadkowo, właśnie w potrzebie chwili jak dzis - majac na ławce Ante, a na boisku słabego Alexisa (i nietykalnego Ibre), nie może Leao pohasać po prawej te 10-15 min? Naprawdę będzie tam gorszy od Juniora? Gość stanowi aktualnie o 90% zagrożenia w ofensywie i kiedy wybitnie nie idzie, a jako jedyny umie wkręcić rywala, wymusić karnego itp, jest zdejmowany…tak jakby się nagrał ostatnio za dużo. Naprawdę nie jest fizycznie w stanie zagrac 90min? Fatalny wieczor. Chyba wszystkich.
2
Carlo88
Carlo88
17 stycznia 2022, 21:15
Bądźmy realistami. Kalulu i Gabbia do ogarnia w beniaminku Serie A - to ich poziom na ten moment. Krunić poziom Udinese czy innego średniaka, Bakayoko, gdyby nie "gorące nazwisko" grałby w jakimś średniaku tureckim. Messiasa bym widział u boku Joao Pedro w Cagliari, Alexis typowy zapchajdziura, nie nadaje się do biegania w podstawowej jedenastce, natomiast Brahim nie dorósł by grać z seniorami. Ibra emeryt od jakiegoś czasu jest absolutnie wartością ujemną w drużynie. Maignan, Florenzi, Calabria, Theo, Giroud, Leao, Rebić to jedyni piłkarze w kadrze na Spezie na miarę drużyny z TOP4. Z czego Rebić i Calabria są po kontuzjach.
11
Grande
Grande
17 stycznia 2022, 21:17
Amen. Co oczywiście nie usprawiedliwia tej porażki, bo powinni to zamknąć do przerwy.
0
Von Strauss
Von Strauss
17 stycznia 2022, 21:20
Co daje nam status 6 zawodników z 11 na poziomie top 4, gdzie Spezia ma 0. Wynik niestety tego nie odzwierciedla.
3
Carlo88
Carlo88
17 stycznia 2022, 21:23
Racja, ale też nie przesadzałbym z nadmierną krytyką poszczególnych piłkarzy. To nie ich wina, że znajdują się w drużynie, w której nie powinno być dla nich miejsca ;)
Edytowano dnia: 17 stycznia 2022, 21:24
0
k_f_c
k_f_c
17 stycznia 2022, 21:30
Przy czym Giroud jako wchodzący z ławki, bo to nie jest piłkarz na miarę podstawowej 11
0
serginho83
17 stycznia 2022, 21:31
Trochę brutalnie napisane, ale dosyć trafnie ;) Dzisiaj bardzo było widać jednak brak 6 zawodników - 3 ŚO i 3 ŚP... Jedyne pocieszenie przed meczem z Juve, że zagrają Romagnoli, Tonali i Calabria od początku :)
0
Von Strauss
Von Strauss
17 stycznia 2022, 21:11
Noty za lądowanie, tfu, przekręcanie dla sędziego:
Od Juventusu 20/20
Od Interu 19,5/20
Od Atalanty 19,5/20
Od Napoli 20/20
Od Romy 20/20

Jak by to powiedzieli młodzi ludzie, w sensie Szpakowski, masakracja.

PS - Graliśmy kupę. Ale sędziego to nie usprawiedliwia.
Edytowano dnia: 17 stycznia 2022, 21:11
15
ACstach
ACstach
17 stycznia 2022, 21:12
Te noty to mnie akurat rozbawiło.
1
ACstach
ACstach
17 stycznia 2022, 21:23
Opisz sytuacje z sędzią
0
Cisek666
Cisek666
17 stycznia 2022, 21:30
Powinni coś odjąć za wiatr pod butami. I za krótszy rozbieg.
2
Corsa
Moderator Corsa
17 stycznia 2022, 21:32
Śmiechłem z tego, dobre :D
1
Vol'jin
17 stycznia 2022, 21:06
ale serio teraz szukacie winny w obronie? ten mecz to był do przepchnięcia w ataku, a nie z tyłu :D

notabene jak graliśmy prawie pierwszym garniturem w Empoli to tracimy dwie bramki ...
8
marcinomilano
17 stycznia 2022, 21:14
Spoko, większość osób napisze że odbijemy sobie na Juventusie :)
0
Sieri
Sieri
17 stycznia 2022, 21:33
Oczywiście ze w obronie bo po to są, maja nie dopuszczać to takich ataków a tutaj są traktowani jak dzieciaki z młodzieżówki. Empoli prezentuje ofensywna grę wiec nie ma co porównywać
0
Vol'jin
17 stycznia 2022, 22:13
jakby to był mecz jak z Hellasem w tym sezonie etc to bardziej można rzucać winę na obrońców

ale jak gramy z rywalem przy prowadzeniu 1-0 i nie zamykamy meczu to ja mam pretensje do ofensywy i tyle.
Z Venezią udało się mecz zamknąć, dzisiaj powinno być to samo z przebiegu spotkania, a nonszalancja i zlekceważenie się wdarło
1
DL7official
DL7official
17 stycznia 2022, 21:06
Za ten wpis zapewne albo dostanę bana, albo chociaż wyleje się na mnie fala krytyki i hejtu. Niemniej jednak muszę to z siebie wydusić, bo coś we mnie pękło. Piłką nożną zacząłem się interesować gdy w Barcelonie grał Ronaldinho. Jego zwody, czarowanie na boisku zachwycało mnie nieustannie. Zagłębiając się w historię innych klubów ogromne wrażenie zrobił na mnie Milan. Finał Ligi Mistrzów z Liverpoolem pamiętam jakby był wczoraj. Milan to jedyny klub, z tak bogatą, piękną historią z wieloma znanymi i najlepszymi piłkarzami w swojej historii. Za dzieciaka jarałem się Ronaldinho - grał w Milanie. Beckham? Oczywiście! Milan. Kaka? Pirlo? Maldini? No ba! Takich zawodników można wymieniać bez końca. Stadion? Nie tylko piękny, charakterystyczny, ale również będący ikoną tego klubu. Teraz czasy są inne. Były bardzo chude lata. To jaką politykę obrały obecne władzy Milanu zupełnie mnie nie przekonuje. Podziwiam tych, którzy z zamiłowaniem śledzą ligę norweską lub belgijską i znali takie nazwiska jak Hauge, czy Saleasmaker zanim dołączyli oni do Milanu. Mnie potrzebne była Wikipedia, Transfermarkt i YouTube. Stare dziady w postaci Mandzukicia, czy Giroud kompletnie mnie nie grzeją. Dobrzy to oni byli, ale ładnych kilka lat temu. Mówiąc prześmiewczo nie zdziwię się jak kolejnym lekarstwem na kiepski atak będzie wyciągnięty z kurzu Eto'o, Drogba, czy Raul. Ja wiem, że historia z Ibrahimoviciem jest bardzo romantyczna, ale więcej pożytku by z niego było gdyby dołączył do sztabu szkoleniowego, np. jako trener od nastawienia mentalnego. Messi..as. Fantastycznie, że 30-letni typ od sprzedawania lodówek i czajników dostał od życia wielką szansę i pewnie znajdą się tutaj jego obrońcy podrzucający go na rękach za każdą z tych kilku zdobytych bramek. Nie oszukujmy się, najlepszym strzelcem w historii Klubu to on nie zostanie. Zdecydowanie łatwiej byłoby mi wytłumaczyć dziecku np. transfer Belottiego, nawet gdyby się nie sprawdził - bo Włoch, zna dobrze ligę, sprowadzony na rozsądnych warunkach, w rozsądnym wieku. Piłkarzy z obecnego składu Milanu, o których mogą rywalizować inne, poważne kluby, można policzyć na palcach jednej ręki - Theo, Maignan, Kessie. Jest płacz z powodu nieobecności spowodowanych wyjazdem niektórych na PNA.. a kto kazał ściągać zawodników akurat z tamtych rejonów? W Europie nie ma równie "dobrych" lub lepszych? Kompletnie nie dziwię się Donnarummie, że zdecydował się na zmianę klubu. Boli to, bo chciałem by został kolejną klubową legendą. Był częścią klubu, który dogadując się z odpowiednimi władzami zgodził się zostać wykluczony z europejskich rozgrywek. Nie do pomyślenia w obecnie wielkich i bogatych klubach. Dziwię się jednak tym, którzy tutaj hejtują kluby takie jak PSG, Man City, Chelsea. Pieniądze w piłce są ważne, dużo rzeczy ułatwiają, pozwalają skomplementować zespół na bazie najlepszych talentów. My ściągamy anonimowych zawodników, gdzie Chelsea sięga np. po Wernera, czy Havertza. Dziwię się też szejkom, że nie pompują kasy w klub tak piękny historycznie jak Milan. Gdybyśmy byli tak bogaci jak Newcastle, czy kluby wymienione wyżej, mielibyśmy dużo bardziej poważne nazwiska w kadrze pierwszego zespołu i nie wyobrażam sobie w takiej sytuacji odejścia najlepszych zawodników. Ja skakałbym ze szczęścia gdyby Milan był przebogaty i stawał jak równy z równym z innymi w walce o najlepszych zawodników. Każdy z was też woli mieć kasę, niż jej nie mieć, zamówić kebaba niż jeść konserwę z puszki. Domyślam się, że w F1 wolelibyście jeździć Mercedesem, niż Maluchem. Nowy stadion? Zwycięski projekt, może się podobać lub nie, kwestia gustu, aczkolwiek choć jest to krok konieczny, to według mnie można było wybrać lepiej. Piszę to wszystko z bólem, bo chciałbym żeby Milan nadal był wielki, a zawodnicy nie zmuszali do odpalania Wikipedii. Dzisiejsza porażka? Nie mam pretensji do sędziego. Milan wcześniej powinien zbudować sobie taką przewagę, żeby taka jedna ewidentna pomyłka arbitra nie miała żadnego znaczenia. Obecny Milan, mimo bycia w czubie tabeli, jest w mojej ocenie słaby. Otworzę szampana jak Ibra i Giroud odejdą, budowę stadionu odwleką w czasie, a klub w końcu przejmie ktoś kto ma pieniądze na tę zabawę. Romantyzm już był, teraz czas na rozsądek. Ciężko ogląda się wiele meczów Rossonerich, co nie zmienia faktu, że przez kolejne 20, 40 lat będę oglądał, trzymał za nich kciuki, czasem był dumny, a czasem na nich zły.
9
Manolas
Manolas
17 stycznia 2022, 21:14
Gdyby nie Ibra dzisiaj tez byśmy przegrali ze Spezia ale nad nami zamiast interu byłaby Fiorentina i 7 innych zespołów więc polecam kibicowanie Bayernowi, też piękny stadion i klub z historią. Krótka jest pamięć człowieka ale jesteśmy Milanem a to że dzisiaj przegraliśmy to piękno piłki nożnej. Nie ważne ile razy upadasz
10
PatSkyy
PatSkyy
17 stycznia 2022, 21:15
Zgadzam sie w 100%
Klub sie kocha lecz nie mamy wplywu co sie z nim dzieje
Mimo wszystko Milan zawsze w sercu na 1 miejscu!
1
Carlo88
Carlo88
17 stycznia 2022, 21:17
@Manolas, a jaką masz pewność, że gdyby zamiast Ibry grał inny napastnik, to by bramek nie strzelał? bądźmy realistami, uwielbiam Ibrę, jest jednym z moich idoli, ale nie wnosi zbyt wiele do drużyny. Nie angażuje się w grę obronną, jego aktywność jest praktycznie zerowa, a ostatnimi czasy celownika ustawić też nie potrafi. Wieku nie oszukasz.
4
Vol'jin
17 stycznia 2022, 21:18
bo Milan 2003-2011

wydawał co okienko fortunę na transfery :D wyglądał biednie na tle Galacticos czy Barcelony

Tylko Berlusconi przepłącał kontraktami wtedy grajków za darmo i przez brak później restruktyryzacji klubu, Milan wylądował tam gdzie był,
2
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
17 stycznia 2022, 21:21
Manolas co Ty bredzisz gdyby nie Ibra to może byśmy w końcu grali w 11, ale 40letni człapak jak człapał tak człapie, wszedł by w 70 minucie dałby z siebie 105% a nie.. Jeżeli byłyby inny napastnik też byłyby te bramki a może i więcej? Z Ibra nigdy nie założymy 100% presingu bo się do tego w tym wieku nie nadaje jedynie trzeba w niego trafić piłka w łeb żeby od czasu do czasu wpadła bramka gdy prowadzimy już 2-0..
1
DL7official
DL7official
17 stycznia 2022, 21:25
@Manolas
Z całym szacunkiem dla Twojej wypowiedzi, jak i dla Bayernu, ale nie wyobrażam sobie kibicowanie innej drużynie niż Milan. Co nie zmienia faktu, że chciałbym aby po prostu był silniejszy, bardziej atrakcyjny dla potencjalnych nowych zawodników, sponsorów itd. To coś złego? Nawiązując jeszcze na chwilę do Bayernu - byli w stanie sprowadzić Lewandowskiego przed sezonem 14/15. Na dobrych warunkach, w dobrym wieku, sprawdzonego w lidze. I mają od 7 lat spokój z atakiem. Jak przychodził inny napastnik to jako uzupełnienie składu. Dlaczego Milan tak nie może?
0
DL7official
DL7official
17 stycznia 2022, 21:29
Jako kibic Interu mówię ,że Manolas ma rację Ibra robi robotę , jaki inny napastnik ? za te pieniądze z Ibry ? Wraz z przyjściem Ibry z Milanu zrobiła się dobra drużyna , zawodnicy zaczeli sie rozwijać.
1
Manolas
Manolas
18 stycznia 2022, 05:37
Rl Shaarawy, Balotelli, Pazzini, Destro, Luiz Adriano, Bacca, Cutrone, Kallinic, Andre Silva, Torres, Piątek a tobie malo wynalazków ? Jeżeli liczysz ze przyjdzie Haaland to sie rozczarujesz. Andre Silva błyszczy w Lipsku ale tutaj kopał w bandy reklamowe zamiast w bramkę. Pytacie czy gydby biegał ktos za niego to byśmy wygrali. NiE biegalo dziesiatki pilkarzy nawet Cutrone za trzech i pucharow nie było. Jest Zlatan jest Liga mistrzów.
1
Manolas
Manolas
18 stycznia 2022, 11:15
Bacca był akurat dobrą 9 gwarantującą naście bramek w każdym sezonie.
Edytowano dnia: 18 stycznia 2022, 11:18
0
Manolas
Manolas
18 stycznia 2022, 11:23
To czemu wymieniliśmy go za Kalinicia? Proszę Cie wyszedl mu jeden sezon jak Piątkowi czy Balotellemu i radze sie zastanowić zanim sie poda argument z czapy byle bronić swoich racji
Bacca nie potrafił piłki przyjąć, był tylko skuteczny a na tym jechal tylko jeden sezon 15/16
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
17 stycznia 2022, 21:06
Ahh te blamaże na własnym stadionie. To już tradycja.
1
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
17 stycznia 2022, 21:05
Dziś pojawiła się fala komentarzy z wulgaryzmami, obrazą wszystkich i ogólnie takich poniżej poziomu. Z mojej strony nie będzie na to pozwolenia. Wszystkie takie komentarze zostają nagrodzone ostrzeżeniem.

Prośba, aby na przyszłość bardziej panować nad tym co się pisze.
7
Pablo78
Pablo78
17 stycznia 2022, 21:04
Od momentu gdy kulejemy z formacją obronną, to z byle drużynami tracimy bramki.Słabe jeśli Gabbia zabiera się za konstruowanie akcji.Obrońcy kręcą się jakby pierwszy raz z sobą grali.
Dziś postawa drużyny jakby myśleli że rywala wciągną nosem i bramki to tylko kwestia czasu.
Opuścił się Brahim,słabszy Messias,brakuje tych z p.Afryki i kontuzjowanych.
Wzmocnienie obrony konieczne!
0
Grande
Grande
17 stycznia 2022, 21:16
"opuścił się Brahim" to eufemizm. Messias nie jest słabszy, gra po prostu na swoim poziomie, bo to uzupełnienie składu i tyle. Miał przebłyski, ale to wciąż gracz na Cagliari, nie na Milan.
2
R44
R44
17 stycznia 2022, 21:03
Dzisiaj jest „Blue Monday” - najbardziej depresyjny dzień w roku.

Ten mecz poprostu nie mógł się udać :)
2
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
17 stycznia 2022, 21:03
No Eliot jak w końcu nie sypnie na obrońcę to się skończy ten sezon ogromnym rozczarowaniem jak wylądujemy poza top 4.. A serio jest mecz teraz z Juve i Interem chyba nie trzeba nic obliczać jak może wyglądać układ tabeli po tych dwóch kolejkach..? Nie mamy stoperów, nie mamy prawego skrzydła i Pioli nie ma jaj żeby posadzić Ibre za dreptanie. Ibre uwielbiam ale wieku nie oszukasz ma 40 lat i drepta po prostu drepta gramy 85 minut w 10 przez niego i jego ego, ile byłoby pożytku więcej gdyby wszedł w 70 minucie i dał z siebie maxa a tak rozkłada sily na cały mecz i gra tylko wtedy gdy idzie do niego piłka.. Spoko czasami się uda i strzeli 2 bramki a 3 mecze gdy potrzeba wcisnąć gola to nie ma nic..
2
Smigacz90
Smigacz90
17 stycznia 2022, 21:02
Błąd sędziego swoją drogą ale mecz z takim przeciwnikiem powinien być zamknięty w pierwszej połowie i w tedy by nie było gadania o błędach sędziego.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
17 stycznia 2022, 21:07
"gadanie o błędach sędziego" powinno być zawsze bo skoro się o tym nie mówi to znaczy że mogą robić takie wały jak dzisiaj.
4
Smigacz90
Smigacz90
17 stycznia 2022, 21:34
Tylko szkoda, że na tym gadaniu się kończy a nie wyciąga się konsekwencji. Po takich błędach sędzia powinien być degradowany do sędziowania Serie C
1
17 stycznia 2022, 20:58
Juve jeszcze wraca do gry o Scudetto, taka to pazdzierzowa jest liga xD
0
Smigacz90
Smigacz90
17 stycznia 2022, 21:08
O czym ty piszesz ?? Juve ma 9 pkt straty do lidera ,Inter ma jeszcze zaległy mecz z Bologną
1
marcinomilano
17 stycznia 2022, 21:09
O scudetto może nie, ale o top 4 ciągle mocno się bije. Wiele osób tutaj wydaje się o tym zapominać.
0
marcinomilano
17 stycznia 2022, 20:55
Wieczna beka z nas. Naprawdę podziwiam optymizm ludzi, którzy sądzą że my walczymy o Scudetto. I którzy mają jakiekolwiek optymistyczne odczucia względem meczu z Juve, patrząc na to że wróci tylko Tonali i może Romagnoli po 2 tygodniowym covidzie.
Edytowano dnia: 17 stycznia 2022, 21:06
5
Deus
Deus
17 stycznia 2022, 21:01
gdyby nas sędziowie traktowali sprawiedliwie to byśmy byli liderami więc nie przesadzajcie w drugą stronę.
0
marcinomilano
17 stycznia 2022, 21:06
Przede wszystkim marnowaliśmy sytuacje, może i była kontrowersja, ale my w 1 połowie mogliśmy wygrywać to 3:0. W tym momencie mamy 2 pkt przewagi nad Napoli, bardzo prawdopodobne że 3 nad Atalantą i nadal musimy patrzeć na Juve.
Edytowano dnia: 17 stycznia 2022, 21:08
1
marcinomilano
marcinomilano
17 stycznia 2022, 21:15
Co sędzia zrobił ktoś opisze ?
0
marcinomilano
17 stycznia 2022, 21:20
Sytuacja podobna do tej w meczu Juve z Romą. Faul na naszym graczu przed polem karnym, piłka trafia do Messiasa który strzela bramkę, ale w tym momencie sędzia gwiżdże. No okradł nas z bramki. Tak czy siak moim zdaniem nie ma co brać tego jako usprawiedliwienie.
1
Yabaye
Yabaye
17 stycznia 2022, 20:54
To jest doprawdy niepojęte. To był mecz z gatunku: wygrywamy i zapominamy, lub przegrywamy i się wściekamy. Jakże szkoda, że padło na to drugie.
1
gago1145
17 stycznia 2022, 20:51
Mam nadzieję, że zarząd w końcu przejrzał na oczy, że przy brakach kadrowych nie da się konkurować z Interem przy pełnej kadrze Gabbią xD i Diazem, który od ładnych paru miesięcy nie wygląda jak zawodowy piłkarz. Minęło już pół miesiąca jak mercato trwa tak nic nie zostało poczynione, obecnie to nawet top 4 nie jest już pewne. Za dwa tygodnie możemy być już w czarnej dupie
5
bobek21
bobek21
17 stycznia 2022, 20:57
Ja moge patrzec nawet na tego Gabbie ale Brahim i Sinkers to juz rania oczy. Mi jako realny transfer marzy sie Kramaric jako taki ofensyny SPO
0
Cactus
17 stycznia 2022, 20:51
Ale ta Spezia nam nie leży wybitnie. No ciężary.
Dziś wyszły mocno ubytki kadrowe. Duże pretensje mam do Krunicia, który nie trzymał tego środka jak powinien. W momencie kiedy Spezia zaczynała coś grać to zostawialiśmy za dużo wolnej przestrzeni w środku pola, głównie za sprawą Rade, który podchodził za wysoko. Nie wiem czy to wytyczne od Piolego czy jego inwencja, ale jego poruszanie się po boisku przynosiło więcej szkody niż pożytku. Pretensje mam też do Piolego za zmiany, bo ściągnięcie Alexisa i wprowadzenie Messiasa w tym momencie meczu osłabiło nas i w ataku i w obronie. Brazylijczyk dzisiaj słabo. Nie rozumiem także wprowadzenie Rebicia akurat za Leao. Moim zdaniem Ante powinien wejść w miejsce Zlatana, tak aby można było jeszcze przycisnąć obronę Spezii i liczyć na jakiś błąd. Zlatan w końcówce już nie miał nawet siły żeby porządnie wystartować do piłki. Szwed miał swoje szanse, ale koncertowo je zmarnował i mecz powinien skończyć zaraz po bramce wyrównującej dla gości.
O pracy sędziego nie ma się wypowiadać nawet.
2
acmti__
acmti__
17 stycznia 2022, 21:02
Ja ten mecz widziałem nieco inaczej. Pierwsza połowa to całkowita dominacja Milanu i koncert niewykorzystanych okazji.
Ten mecz powinien być zamknięty w 45 minutach.
W drugiej połowie Milan oddał trochę pola i faktycznie Spezia stworzyła swoje okazje, ale tak na prawdę nie można powiedzieć, że była drużyną dominującą i uważam, że klarownych sytuacji więcej miał Milan.
Można zarzucać Piolemu, że zdjął Leao, ale z drugiej strony pamiętajmy o tym, że każda piłka jest grana na niego, a on za każdym razem rusza do przodu, widać było że coraz częściej rozkładał ręce po stracie, a to po prostu oznaka zmęczenia. Zlatan został na boisku i jak ma w zwyczaju przez ostatnie minuty mógł mógł dać nam 3 pkt, ale jak w całym meczu zabrakło mu skuteczności. Można go cisnąć, bo marnował sytuacje, ale co zebrał i odegrał do partnerów to jego.
Moim zdaniem ten mecz był całkiem dobry w naszym wykonaniu, ale zabrakło skuteczności. Ibra, Theo karny, Salemakers mieli takie sytuacje, że w normlanych oklocznościach Milan powinien strzelić 3 bramki, a w sprzyjających 5... Ten mecz był po prostu do wygrania.
2
TrenerMarek
TrenerMarek
17 stycznia 2022, 20:49
Typowy mecz z dupy... w trakcie sezonu muszą być i takie niestety... odbijemy sobie za tydzień:-)

a sędzia kalosz jak zwykle...

Wygramy ligę w tym roku!!
4
marcinomilano
17 stycznia 2022, 21:22
Nie, nie wygramy.
0
LunaS
LunaS
17 stycznia 2022, 20:49
Ale skecz - oglądałem tylko pierwszą połowę - mówię - a dostali bramę do przerwy - nic nie grali - będzie dobrze - idę z psem na dwór - potem zapomniałem spojrzeć. Mówię wejdę na stronę zobaczę jaki wynik - szoku dostałem ... dawno tak się nie zdziwiłem.
0
MalinaOla
17 stycznia 2022, 20:47
Na tym etapie jesteśmy gorsi niż w tamtym sezonie. Frajerzy tyle powiem, brak slow
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się