SCUDETTO


Pioli: "Odpowiedzialnością za porażkę możemy się podzielić z sędziami"

17 stycznia 2022, 21:38, Ginevra Aktualności
Pioli:

STEFANO PIOLI: "Błąd sędziego? Starałem się uspokoić zawodników, ale mi się nie udało. Wiemy, że nas skrzywdzono. Szkoda. Odpowiedzialność za straconego gola jest nasza, ale trzeba się nią podzielić z arbitrami. Dziwne, bo sędzia prawie nie gwizdał ostrzejszych starć. Pierwsza połowa powinna się zakończyć wyżej niż 1-0, mieliśmy szanse na zwycięstwo. Był to dla nas kiepski wieczór. Mecz? Jeśli tworzysz 7-8 sytuacji, to znaczy, że liczysz się w meczu. Provedel musiał często interweniować. Mieliśmy problemy w drugiej połowie, ale także szanse, by ten mecz wygrać. A jednak przegraliśmy. Spezia trudnym rywalem? To nie powinno mieć wpływu. To potknięcie, które nie było nam potrzebne. Straciliśmy szansę. Nie potrafiliśmy wygrać, ale teraz musimy już myśleć o kolejny meczu. Każdemu może się zdarzyć słabszy dzień. Trzeba znów ruszyć z całą mocą do przodu. Bakayoko i Krunić? Staraliśmy się tworzyć sytuacje z Baką grającym między liniami. To normalne, że mechanizmy nie funkcjonowały perfekcyjnie. Po takiej porażce dobrze jest mierzyć się z trudnymi rywalami jak Juventus i Inter, którzy pomogą nam się podnieść. Reakcja na błąd sędziego? Musimy zareagować na boisku. Po meczu, w którym negatywny wynik przydarzył się w taki sposób, musi nastąpić reakcja. Nie zasłużyliśmy na porażkę. Powinniśmy lepiej się zachować przy pierwszym straconym golu. Mecz można wygrać także 1-0".



64 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ceci791
ceci791
18 stycznia 2022, 18:46
Sędzia sędzią, ale ten mecz powinien być zamknięty już w pierwszej połowie jakieś 4-0.....tyle w temacie
1
Milanistaod95
Milanistaod95
18 stycznia 2022, 10:58
Niestrzelony karny, błąd sędziego, pech w końcówce.
Stefano wpuszczaj Hiszpana Brahima na końcówki, a nie na cały mecz. Ten chłopak jest za słaby, a o Juve czy Interze to nawet nie wspominam, co tam oni z nim zrobią. Najgorsze jest to, że nie mamy nikogo kto mógłby zagrać na 10.
1
groszek
groszek
18 stycznia 2022, 08:48
A ja tam nie do końca się zgadzam. Spezia nic nie grała. To nie był mecz gdzie słabsza drużyna stawia autobus i liczy na kontrę. Stwarzaliśmy sytuacje ale nie potrafiliśmy ich wykorzystać do tego przestrzelony karny. Ibra wyglądał jak zawodnik z 2 klas rozrywkowych niżej. Saelemaekers w ostatnich meczach podejmuje chyba same złe decyzje. Fakt, sędzia nam nie pomógł ale jak dla mnie to ten mecz przegraliśmy na własne życzenie.
2
Rafał0209
Rafał0209
18 stycznia 2022, 08:18
Fajnie że ma jaja krytykować sędziów, ale prawdą jest że z takim rywalem nie powinniśmy dać sędziom za wiele do zawalenia i lekko wygrać,jeszcze nam daleko do drużyny mistrzowskiej, jak przegramy z Juve zrobi się nieciekawie
3
bolik
bolik
18 stycznia 2022, 08:08
Rzadko zrzucam winę na sędziego, ale tym razem nie zgodzę się z Piolm, że wina jest po równo. Uważam, że 100% winy ponosi sędzia. Powinniśmy rozstrzygnąć mecz wcześniej? Litości w sezonie jest mnóstwo takich meczy, gdzie lepszy męczy się ze słabeuszem, ale przepycha mecz i tak powinno być tym razem. Nikt nie wygrywa wszystkiego po 5:0 takie mecze to norma, a my strzeliliśmy decydująca bramkę, ale zostaliśmy okradzeni.
5
Majki85
Majki85
18 stycznia 2022, 07:55
To co cenzura wczoraj sędzia to jest kosmos. Mimo że dużo wcześniej powinniśmy zapewnić sobie 3 punkty to tak naprawdę on nam je zabrał. Dlaczego w takiej sytuacji nie może zareagować VAR? Już tyle sędziowie mają pomocy dzięki technologii a mimo to nadal musimy być świadkami taki wałów. To jest niepojęte. Myślałem że oprócz Gabbi nikt mnie tak wczoraj nie wnerwi ale musiał być to oczywiście pan w żółtym trykocie. Zresztą czego ja się spodziewałem. To jest serie A, tego nie ogarniesz.

Ostrzeżenie za wulgaryzm
SS
Edytowano dnia: 18 stycznia 2022, 09:04
1
Corsa
Moderator Corsa
18 stycznia 2022, 08:46
VAR analizował sytuację, bo wyraźnie po bramce sędzie komunikuje się z wozem. Zobacz dokładnie na powtórce, że bramkarz po gwizdku tak jakby odpuścił interwencje, wycofał rękę i to było powodem podtrzymania decyzji. Obrońcy nie mieli nic do powiedzenia w tej akcji, ale reakcja bramkarza wzbudza wątpliwości. Na bank by tego nie wyciągnął, ale zrezygnował z próby, pewnie celowo, to widać.
0
Von Strauss
Von Strauss
18 stycznia 2022, 08:58
Dlaczego nie mógł zainterweniować VAR?
1) Gwizdek przed bramką.
2) Rezygnacja bramkarza z próby obrony (przy czym sędzia uznając gola wybroniłby się - bramkarz zrobił ruch i zrezygnował, bo piłka go minęła - ale tu problemem jest numer 3).
3) Na VARze siedział Doveri. Ten facet powinien sędziować w Serie D. On nawet nie umie dać należnego karnego podobno faworyzowanej przez siebie drużynie, tylko musi podejmować głupie i bezpodstawne decyzje.

Błąd sędziego wynikł z niezastosowania przywileju korzyści.
0
Sobr16
Sobr16
18 stycznia 2022, 15:07
Nie mówiąc już o tym ze cały ten Gyasi powinien szybciej wylecieć z boiska
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
18 stycznia 2022, 06:19
Nie możemy A raczej nie powinniśmy. Tam po 1 połowie juz powinno byc gładko 3:0. Alexis w drugiej połowie tuż przed zejście dostal patelnie "do pustej", karny Theo. Okej, sędzia błędy popełnił Ale to nasze partactwo sprawiło że miały one jakiekolwiek znaczenie. Ibra byl wczoraj naszym koszmarem niestety...
0
Grande
Grande
18 stycznia 2022, 06:04
Nie wyobrażam sobie, że kolejny sezon Ibra jest naszym starterem, a on się oczywiście nie zgodzi na dużo bardziej ograniczoną rolę niż do tej pory.
1
il Capitano 1899
il Capitano 1899
18 stycznia 2022, 01:31
Nie wiem czy wiecie ale fundusz który jest właścicielem Milanu w 2021 roku uplasował się na 6 miejscu wśród najlepiej zarabiających funduszy na świecie. Ale w klubie nie ma pieniędzy na wzmocnienie kadry w jej szerokości i długości. A później żeby nie było rozczarowań
3
Dejv23
Dejv23
18 stycznia 2022, 01:43
No właśnie, dlatego nie ma kasy bo fundusz inwestuje z głową. I właśnie dlatego jest na 6 miejscu. Właściciel Milanu nie jest fanem Milanu a traktuje tylko Milan jako lokate kapitału. W każdym momencie fundusz może sprzedać Milan z zyskiem ale na tym właśnie polega polityka średnioterminowa Elliotu. za 5-6 lat możemy się spodziewać zmiany właściciela i klubu na bieżąco uczestniczącego w LM
4
PaoloACM
PaoloACM
18 stycznia 2022, 01:47
Co za debilny komentarz. Sorry kolego ale ktoś Cię musi sprowadzić na ziemię. Zapoznaj się z zasadami finansowego fair play potem wróć i przeczytaj swój komentarz jeszcze raz. Jeśli masz trochę oleju w głowie dojdziesz do takiego samego wniosku jak ja w pierwszym zdaniu.
6
szyka
18 stycznia 2022, 02:52
Zeby tego inwestowania z głową nie przepłacili wypadnięciem poza czwórkę...obecnie to stagnacja i liczenie na fuks a nie inwestowanie zglowa...to już jest konieczność a nie zachcianka..
Poza tym z takim podejściem nie sądzę ze za 5 lat będziemy mocniejsi... właściciel nie ma żadnych ambicji i liczy jedynie na wystrzał talentu co pozwoliło w tym roku zachować pozory mocniejszej kadry... tyle, że piłkarze widząc co się dzieje beda odchodzić
1
Corsa
Moderator Corsa
18 stycznia 2022, 08:51
Żeby kogoś kupić najpierw trzeba kogoś innego dobrze sprzedać, a u nas ten temat leży. Nie potrafimy sprzedać zawodników na których da się coś zarobić(Hakan, Gigo) i jesteśmy zmuszani wypychać na siłę takich piłkarzy jak Cutrone czy Hauge, a z nich też kokosów nie ma.

To nie działa tak, że wystarczy dodrukować sobie kilka banknotów i ruszasz na łowy, po Messiego.
1
Jaca23
Jaca23
18 stycznia 2022, 01:13
Teraz Juventus i Inter. Jeśli przegralibyśmy oba mecze to zrobi się naprawdę gorąco. A jeszcze kilka kolejek temu poniektórzy się ze mnie śmiali, jak pisałem, że Allegri w końcu złapie rytm i swoim minimalizmem będzie regularnie punktował.

Tabela ostatnich 10 kolejek:
1. Inter 26 punktów
2. Atalanta 23
3. Juventus 23 (gorsze bramki)
6. Milan 16
7
IL Capitano 3
IL Capitano 3
18 stycznia 2022, 00:39
To jest niepojęte jakiego mamy pecha do błędnych decyzji sędziowskich na naszą niekorzyść w tym sezonie! Od 3 sezonów męczą nas kontuzje , od 2 sezonów covid i teraz dochodzą jeszcze fatalni sędziowie!
4
Grande
Grande
18 stycznia 2022, 00:20
Wina leży po jego stronie i piłkarzy. Fiorentina dzisiaj pokazała jak się zabija mecz do przerwy i nie daje sędziemu pretekstu do błędu nawet. My kolejny raz strzelając gola i prowadząc 1:0 oddajemy inicjatywę i rywal ma sytuacje.
2
Gol
Gol
17 stycznia 2022, 23:57
Z całym szacunkiem, dawno nie pamiętam tak rażącego błędu arbitra jeżeli chodzi o spotkanie Serie A który zadecydował o wyniku i wcale się Piolemu nie dziwię, a w naszym przypadku na przestrzeni jednego sezonu tych błędów zdarzyło się już, ile ? 4-5 ? Po 2 spotkaniach sędziowie zostali nawet zawieszeni, myślę, że po tym meczu powinien być kolejny odpoczynek od sędziowania, dla Pana arbitra, a tu na dole komentarze "W Mourinho się bawi". Mourinho, po czymś taki, to Panowie został by zawieszony po konferencji prasowej na pół roku co najmniej.

Zapominacie chyba, że gramy eksperymentalną obroną i pomocą, bez czołowych zawodników. Dodatkowo w tym meczu mieliśmy po prostu pecha, czasami tak się zdarza, mieliśmy mnóstwo szans, więc nie rozumiem pretensji do Piolego. On niestety za piłkarzy gola nie strzeli. Jeżeli Milan tworzy sobie 10 klarownych sytuacji do strzelania gola i wykorzystuje tylko jedną no to Pioli drużynę taktycznie przygotował odpowiednio.

Alexis grał jak zawsze, dużo biegał, mało robił, Messias wszedł i również zagrał średnio, ale w ostatecznym rozrachunku gola powinien strzelić. Kolejne okienko, trzeba prosić o jakościowego prawego. Poprzednie trzy zakończył się, transferem zapchajdziury która nie gwarantuje nawet połowy jakości znanej z lewego skrzydła.

Diaz grał cały mecz słabo, ale to jedyny ŚPO w kadrze, nie wiem za co tutaj winić Piolego. Od początku Stefano mówił jak ważne jest mieć jakościowego ŚPO w kadrze bo wokół niego buduje drużynę, to zarząd zafundował mu zapchajdziurę, w postaci Diaza który już sezon 20/21 miał po prostu przeciętny, grał w kratkę i notorycznie przegrywał rywalizację z Turkiem. Calhanoglu jest od niego po prostu dwie klasy lepszym piłkarzem i w momencie odejścia tego zawodnika, pisałem, że kupno zawodnika który będzie oferował podobne liczby na tym poziomie to +40 mln euro i, że trochę szkoda, to nie daliśmy Hiszpanowi "10" na plecy w geście zaufania, "I dobrze że Kaszanoglu odszedł, nie zasłużył na ten milion więcej, zawodnik musi znać swoje miejsce, a my mamy młodziutkiego Brahima który wcale gorszy nie jest", a Hiszpan no gra tak jak grał w sezonie 20/21, w kratkę. Może przy końcu sezonu znowu odpali. Bo na kupno ŚPO się nie zapowiada i raczej miejsca taki transfer mieć nie będzie.

Kalulu dzisiaj też zawalił obie bramki, nie jest to jednak ŚO, gra tam z przymusu, wiadomo że będzie błędy popełniał, niestety są one kosztowne, ale do tego zmusiły nas okoliczności.
Za co winić trenera ?

Niestety, na ławce jest Stefano Pioli, a nie Jezus Chrystus, nawet on bez jakości w składzie wszystkiego nie wygra i będą się zdarzały takie wpadki, jak ta z dzisiaj.
Edytowano dnia: 18 stycznia 2022, 00:15
10
biedrus
biedrus
18 stycznia 2022, 00:03
Tak jak piszesz, obrona eksperymentalna, pomoc eksperymentalna, tylko atak w pełni, dlatego też nie rozumiem Pioliego z trzymaniem Ibry do końca, dla mnie to był po prostu sabotaż. Paradoksem jest to, że Zlatan mógł nam dać zwycięstwo
2
Gol
Gol
18 stycznia 2022, 00:08
biedrus - Ale Ibrahimovic ma umiejętności, żeby coś strzelić nawet jak mecz mu nie wychodzi. Nawet dzisiaj w końcówce mógł nam dać 3 punkty i oddał kilka groźny strzałów.

Zmienilibyśmy Ibrę i zostawilibyśmy takiego Diaza, to nawet jakby Hiszpan miał dogodną sytuacje, to jest w takiej formie, że piłkę meczową zamiast wyjmować z siatki to można byłoby szukać po parkingu przy San Siro.
5
Nelson_Dida
Nelson_Dida
18 stycznia 2022, 00:28
uczepili się Ibry jak rzep psiego ogona XD mecze wygrywa lub przegrywa cała organizacja tj. zawodnicy, trener itp. Sędzia dał ciała? Owszem, może dał. Ale kto wie, może kitman ustawił komuś w szatni buty odwrotnie, a panuje przesąd, że muszą być odpowiednio, bo jak nie to coś się zesra xd

dobra, przegraliśmy mecz, są następne - co z nich wyniknie, nie wiemy, wszystkie karty są jeszcze odkryte, bo to jest piłka, może walczymy o scudetto, a może wylądujemy w lidze konferencji - zostawmy rozliczenia na ostatnią kolejkę, a nie szukajmy kwadratowych jaj w połowie stycznia
3
Majkel69
Majkel69
17 stycznia 2022, 23:46
Sędzia zawalił, ale odpowiedzialność za porażkę musicie wziąć na klatę a nie przerzucać na niego. Graliście z cieniasami którzy grali jak cieniasy i nie potrafiliście zdobyć bezpiecznej przewagi w wyniku. To przez to była nerwowa końcówka i przez to przegraliście bo musieliście atakować desperacko. Trzeba nauczyć się tworzyć dobre akcje i je wykorzystywać zwłaszcza w meczach z takimi za przeproszeniem lamusami bo jak potem mamy rywalizować z Interem w formie?
1
AC Kamil
AC Kamil
17 stycznia 2022, 23:01
Kolejny mecz w którym Milan wychodzi na prowadzenie i w później gra nonszalancko tak jakby strzelenie kolejnych goli nie miało znaczenia. Wcześniej w domowym meczu z Salernitaną powinno skończyć się 5-0 lub wyżej, a wpadły jedynie dwie bramki. Teraz zapłacili za to najwyższą cenę przy pomocy cymbała z gwizdkiem. Takie spotkania należy zamykać jak najszybciej by wpuścić na boisko rezerwowych i uniknąć nerwowych sytuacji. Dzisiaj nie ma ani punktów, morale na pewno spadły, a dodatkowo do samego końca wszyscy grali na maxa. Smutne jest to, że Milan dał się wciągnąć w drugiej połowie w jakieś podwórkowe granie bez środka pola, Spezia mogła strzelić drugiego gola dużo wcześniej po kontrach. W pierwszej połowie człowiek się zastanawiał co takie drużyny jak Spezia robią w Serie A, oni grali tragicznie, a na koniec taki psikus...
Edytowano dnia: 17 stycznia 2022, 23:03
4
Sieri
Sieri
17 stycznia 2022, 23:00
Powinien raczej na piłkarzy zwalić winę za opieszałość i to ze piłka kopnięta przez zawodnika Milanu ma wpaść do bramki i kropka. Tak się dzień jak do meczu się nie podchodzi z respektem
0
ACOKS
ACOKS
17 stycznia 2022, 22:59
Człowieku… drużyna aspirująca do walki o mistrzostwo ma „ dzielić porażkę z sędziami” w meczu ze Spezia???? Głowa w dół, przyjąć wynik na klątw, przeprosić za złe przygotowanie mentalne i do pracy!
5
Perch3SempreMe?
Perch3SempreMe?
17 stycznia 2022, 22:53
Błąd sędziego? W Mourinho się bawisz Stefan?

90 minut meczu i nie potrafić go skończyć w pierwszej połowie wynikiem 3:0. Spójrzcie na Fiorentinę, nawet błędna decyzja sędziego przy takim wyniku nie ma wpływu na mecz. Jedynymi winnymi są piłkarze bo zagrali fatalnie oraz zarząd który nie podumał że z Gabbią na obronie nic nie osiągniemy.
6
szyka
17 stycznia 2022, 22:52
O widzę korepetycje u allegriego byly
Calma calma
0
il Capitano 1899
il Capitano 1899
17 stycznia 2022, 22:48
"Odpowiedzialnością za porażkę możemy się podzielić z sędziami" oraz z zarządem który skąpi grosza na wzmocnienia kadry
3
Nikodem
Nikodem
17 stycznia 2022, 22:41
Panie Pioli co to są za zmiany podczas meczu? Nie bój się zdjąć Zlatana. Zdejmujesz najlepszego zawodnika na boisku jakim jest Leao
1
Vol'jin
Vol'jin
17 stycznia 2022, 22:46
który oddychał rękawami i mógł spowodować kontrę bo już też sił by się cofać nie miał

ta decyzja się broni

bardziej zmiana Alexisa równowagę zaburzyła, prędzej Diaz był do zmiany i można było dać Messiasa albo Belga na 10"

i to forsowanie Ibra-Giroud jest tez dla mnie z dupy, ale od początku jestem przeciwnikiem zestawienia tak napastników
4
Cimar94
Cimar94
17 stycznia 2022, 22:46
Swoją drogą było widać, że Rafa też nie mógł zrozumieć tej zmiany.
1
k_f_c
k_f_c
17 stycznia 2022, 23:13
Leao oddychający rękawami daje w obronie tyle co Zlatan i Giroud, czyli zero
Za to w ataku mógłby dać od siebie jeszcze jeden zryw, czego po Francuzie i Szwedzie się nie spodziewam
1
Janik14
Janik14
17 stycznia 2022, 22:30
Sprawa jest prosta. Strzeliliśmy prawidłowego gola, bez błędu sedziego nie było by żadnej kontry spezi i byly by 3 pkt.. kolejny nas okradziono.. decyzja sedziego skandaliczna i gdzie jest te cale fair play i duch gry itp skoro osoba z gwizdkiem ma jedno zadanie niw dac mam wygrać. Druga sprawa gola strzela typek który w 70 minucie powinien jiz byc w szatni za swoje faule..
7
Gianni Rivera
Gianni Rivera
17 stycznia 2022, 22:15
Ogólnie bez kogoś na 10 do pierwszego składu będzie mega trudno coś ugrać w tym sezonie. Diaz po prostu nie istnieje i powinien być przyspawany do ławki rezerwowych. Pioli powinien spróbować zagrać z fałszywą 9 w osobie Rebicia za plecami Ibry/Giroud. Innego wyjścia nie ma, bo nie mamy kim zastąpić Diaza.
8
kusniak_22
kusniak_22
17 stycznia 2022, 22:05
To jest kolejny mecz, w którym Milan został przez sędziów oszukany. Ok niewykorzystalismy szans, ale graliśmy dobrze i powinniśmy mieć bramkę na 2:1 dla nas. Spezia by już nam gola nie strzeliła. Ogólnie sędziowanie przesłabe i obwinianie piłkarzy, bo to Spezia i powinniśmy 3:0 po pierwszej połowie prowadzić i bez masełka wygrać nie ma najmniejszego pokrycia, bo co w sytuacji gdybysmy tak grali z Juve ? Byłoby mniejsze rozczarowanie bo to z Juve ? Analogiczna sytuacja i nie ma znaczenia z kim, sędzia wypaczył wynik i tyle.
12
Corsa
Moderator Corsa
17 stycznia 2022, 22:25
W mojej ocenie sędzia chciał uznać bramkę, ale czekał na stanowisku VAR-u. Gwizdnął instynktownie, jak każdy inny, pech w tym, że się zrobił to automatycznie i ten gwizdek miał wpływ na przebieg akcji.

Obrońcy co prawda nie mieli szans na reakcje, byli wykluczeni z analizy, ale u bramkarza widać wyraźne odpuszczenie reki, to nie było odprowadzanie piłki wzrokiem, a zwyczajne zrezygnowanie z interwencji. Pewnie też celowe, bo miał świadomość, że tego nie wyciągnie.

No pech i tyle.
1
Von Strauss
Von Strauss
17 stycznia 2022, 23:00
Corsa - a kto siedział na VARze? Doveri. Sędzia, który nie widzi dalej niż na 1 cm, chyba, że "trzeba", to wtedy widzi.
0
banan1899
banan1899
17 stycznia 2022, 22:04
Właśnie te mecze są bardzo ważne. Rywal do ogrania, Inter stracił punkty a my sami zawalamy wygrany mecz. Błąd sędziego oczywisty ale do tej pory powinno być po meczu.
1
Corsa
Moderator Corsa
17 stycznia 2022, 22:02
Tutaj niestety trzeba też obwinić trochę zarząd. Fakt, że gramy praktycznie drugim składem, ale Maldini i reszta powinni zadbać o konkretną "10" i prawe skrzydło. Te dwie pozycje u nas leżą.

Alexisa uwielbiam za jego zaangażowanie, pracuje jak pszczółka, ale nie ma tego czegoś w ofensywie, brak wykończenia, ostatniego zwodu. Messias znowu to zawodnik na ostatnie 10 minut, tak żeby urwać czas przy zmianie.

Diaz - bez komentarza.

Mecz był do wygrania, mieliśmy swoje okazje, ale prócz Leao, to nie ma komu wykończyć akcji. Ekonomiczny tryb prowadzenia tej drużyny może i się sprawdza, ale pod warunkiem, że wszyscy zawodnicy są dysponowani.
2
Mirek99999999
Mirek99999999
17 stycznia 2022, 22:15
"Maldini i reszta" mają ze swoich oszczędności wyłożyć na 10 i prawe skrzydło?
Co do reszty pełna zgoda. Priorytetem musi być jakościowa 10 albo przejście na formację bez trequartisty. 4-4-2 z Rebiciem lub Leao jako cofniętym napastnikiem nie wydaje się gorszą opcją niż niewidzialny Diaz.
0
Corsa
Moderator Corsa
17 stycznia 2022, 22:21
Niestety, ale brak środków za które można by było zrobić wzmocnienia jest właśnie po części winą Maldiniego i reszty.

Mogli inaczej rozegrać sprawę z Gigio, Hakanem, a teraz jeszcze dochodzi do tego Franck i być może Romek.

Podstawowi zawodnicy hurtowo odchodzą od nas za darmo, nie wiem kogo za to winić jak nie zarząd właśnie.

Chyba faktycznie muszą pokombinować z ustawieniem, bo Diaz staje się totalnie nieprzydatny.
3
szyka
17 stycznia 2022, 23:02
Otoz to, jak się doprowadza do oddania za darmo zawodników wartych 150 mln euro to później ma się związane ręce...
0
Gzikuu
Gzikuu
17 stycznia 2022, 21:59
Zero pretensji do trenera i drużyny. Chłopaki ledwo żyją i dają z siebie wszystko, a Pioli jest już chyba mistrzem rzeźbiarstwa.

Zarząd lub właściciel nie potrafią zapewnić nam wsparcia. Mamy połowę stycznia, obronę w rozsypce, z przodu Diaza i Alexisa bez formy od dłuższego czasu, a transferów brak. Do tego dochodzi najgorszy sztab medyczny i trenerzy od przygotowania kondycyjnego. Pioli i chłopcy z kadry już i tak robią cuda.
8
marcinomilano
marcinomilano
17 stycznia 2022, 21:59
Ja to chyba muszę sobie zrobić przerwę od komentowania tutaj, rozsadza mnie od środka jak nawet po takim meczu czytam że wygramy Scudetto, albo że z Hakanem też przegraliśmy ze Spezią więc nie ma co płakać, lepszy od Brahima nie był (╯°□°)╯︵ ┻━┻ Ja rozumiem, wszyscy jesteśmy kibicami, ale patrzmy na sprawę realnie, nam bliżej do rozpaczliwej walki o top 4 a nie o walki o Scudetto. Oczywiście biorę też pod uwagę to w jakiej okropnej sytuacji kadrowej jesteśmy, ale wystarczy obejrzeć mecze innych drużyn żeby zdać sobie sprawę, że inne drużyny mogą nam dość szybko odskoczyć.

Przegraliśmy dzisiaj z jedną z gorszych Spezii w tym sezonie, ba, Spezia z tego sezonu i Spezia Italiano z zeszłego to 2 różne drużyny, niebo a ziemia. Przypominam, że ta Spezia ostatnio wygrała mecz z Napoli nie oddając strzału na ich bramkę, to też oczywiście pokazuje frajerstwo Napoli, ale z drugiej strony pokazuje też jak marna teraz jest ta drużyna. Nie chciałbym, żeby któryś mój znajomy, fan Premier League albo La Liga oglądał dzisiejszy mecz w wykonaniu Milanu, bo był to paździerz niesamowity.

Ech, za bardzo chyba to przeżywam. Mam tylko ogromną nadzieję, że uda nam się awansować do przyszłorocznej LM. Patrząc na stan naszej kadry, nie jest to wcale taki nieprawdopodobny scenariusz, że za 2 kolejki będziemy na 4 miejscu, 1 pkt przed 5 Juventusem.

Może to jest też powód dla którego mamy takie problemy z przedłużaniem zawodników. Oni najlepiej wiedzą co się dzieje wewnątrz drużyny. Można się obrażać na Hakana, ale zyskał sportowo przechodząc do Interu i trudno się z tym kłócić.
Edytowano dnia: 17 stycznia 2022, 22:05
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
17 stycznia 2022, 22:13
Powodzenia w przerwie, każdemu się czasem przyda
2
marcinomilano
marcinomilano
17 stycznia 2022, 23:20
Wracam za tydzień na Juventus ;) Czas ochłonąć.
1
marcinomilano
marcinomilano
18 stycznia 2022, 12:09
Chyba średnio mi wychodzi xD
0
limak79b@wp.pl
[email protected]
17 stycznia 2022, 21:52
3:0 powinniśmy prowadzić po pierwszej połowie sędzią dał ciała ale w tym meczu nie miało by to takiego znaczenia jak byśmy robili swoję z takim rywalem
1
DarthImpaler
DarthImpaler
17 stycznia 2022, 21:56
Można też napisać że to my daliśmy ciała i nie miało by to znaczenia gdyby sędzia robił swoje a nie drukował mecz.
0
limak79b@wp.pl
[email protected]
17 stycznia 2022, 21:50
Pioli nie powinnien nic tłumaczyć wszystko w tym meczu zależało od nas mistrzostwo też zdobywa się z takimi rywalami nie gubiąc punktów
2
marcinomilano
marcinomilano
17 stycznia 2022, 22:00
Otóż to. Przede wszystkim z takimi rywalami. W tym aspekcie nie jesteśmy nawet blisko Interu, który w każdym meczu dominuje słabszego przeciwnika.
1
Daman
Daman
17 stycznia 2022, 21:48
Jeden z tych meczy nie do wygrania. Nic nie wchodziło, bramkarz zagrał mecz życia. Sędzia dołożył swoje. zespół nie zagrał źle. Takie mecze się zdazaja. Trzeba iść do przodu.
4
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
17 stycznia 2022, 21:54
To, że Theo nie trafił z karnego to tylko i wyłącznie jego wina. Jak by trafił to szansa na 3 pkt byłaby ogromna
1
DarthImpaler
DarthImpaler
17 stycznia 2022, 21:57
Jakby trafił to zapewne nie było by akcji leao i tak by bylo 1-0 do przerwy i tak. Nic karny nie zmienił
4
Sebolinho10
Sebolinho10
17 stycznia 2022, 22:02
@SuperSnajper

Z której strony byłaby ogromna skoro Theo nie trafił karnego na minutę przed bramką Leao?
1
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
18 stycznia 2022, 08:45
No w sumie racja, jak by karny był zamieniony to nie ma gwarancji, że i później Leao by strzelił. Chociaż nadal nie zgadzam się, że to był mecz do wygrania. Zabrakło Nam więcej precyzji przy strzałach.
0
Adamek189
Adamek189
17 stycznia 2022, 21:45
Piłkarze przeszli obok meczu. Mieli słabszy dzień ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Teraz zleją Juve i Inter i każdy zapomni o tej wpadce .........
0
serginho83
serginho83
17 stycznia 2022, 21:43
"Po takiej porażce dobrze jest mierzyć się z trudnymi rywalami jak Juventus i Inter, które pomogą nam się podnieść"... Albo Was dobiją...
2
DonDamiano
DonDamiano
17 stycznia 2022, 21:42
Do przerwy powinno być 5:0 i sędzia by nie miał szansy przeszkodzić.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
17 stycznia 2022, 21:58
Nie doceniasz wloskich sędziów. Czerwona dla mika karny albo dwa i by skończyło się 5-5 XD
1
k_f_c
k_f_c
17 stycznia 2022, 21:41
Padre Pioli coś ci zmiany dzisiaj nie wyszły
1
ACstach
ACstach
17 stycznia 2022, 21:41
Dobrze, że to powiedział. Nie mógł ostrzej, wiadomo, ale wiadomo co o nim myśli.
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się