SCUDETTO


MERCATO LIVE 23.01: Przybliża się letni transfer Botmana. Lazetić wkrótce w Mediolanie

18 stycznia 2022, 08:42, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 23.01: Przybliża się letni transfer Botmana. Lazetić wkrótce w Mediolanie

Niedziela, 23 stycznia:

  • Dziennikarz Daniele Longo informuje, że Milan mocno posunął się do przodu w kwestii sprowadzenia Svena Botmana. Rossoneri chcą ściągnąć Holendra na San Siro latem. Od kilku dni media podają, że sam zawodnik indywidualnie ma już być dogadany z mediolańczykami.
  • Jak informuje również Daniele Longo, Milan porozumiał się z Crveną zvezdą w sprawie transferu Marko Lazeticia. Kluby są na etapie wymiany dokumentów. Transfer będzie kosztował Milan 4 mln euro plus 1 mln euro ewentualnego bonusu oraz 10% od przyszłej sprzedaży. 18-letni napastnik podpisze 5-letni kontrakt. Do Mediolanu ma dotrzeć we wtorek lub środę. 

 


 

Sobota, 22 stycznia:

  • Według Sky Sport, Milan nie porozumiał się z Monaco w sprawie wykupu Pietro Pellegriego i bardzo możliwe jest skrócenie wypożyczenia zawodnika w obecnym okienku transferowym. Włoch ma tak czy inaczej trafić na wypożyczenie do Torino, ale bezpośrednio z Monaco.
  • Według Antonio Vitiello z MilanNews, rozstanie z Pietro Pellegrim może spowodować, że Milan pozyska w swoje szeregi innego młodego napastnika.
  • Jak donosi Daniele Longo z Calciomercato.com, Milan jest bliski pozyskania 18-letniego napastnika Crvenej zvezdy, Marko Lazeticia. Transfer ma zostać dopięty w poniedziałek bądź wtorek. Kluby porozumiały się w kwestii odstępnego - 4-5 mln euro plus 1 mln euro bonusów związanych z indywidualnymi osiągnięciami. 

 


 

Piątek, 21 stycznia:

  • Gianluca Di Marzio informuje, że Pietro Pellegri trafi do Torino za zasadzie 1.5 rocznego wypożyczenia. Jednocześnie pomimo zapewnień prezydenta Lille, Milan cały czas walczy o Svena Botmana. Nie ma żadnych szans na jego przyjście w styczniu, ale Rossoneri planują już inną strategię. Niewykluczone, że holenderski obrońca zostanie natychmiast kupiony przez Milan już w zimę i wypożyczony do Lille. Byłoby to analogiczne rozwiązanie do tego zastosowanego przy transferze Yacine Adliego. Dzięki temu Milan byłby pewny pozyskania defensora, a Lille dostałoby to czego oczekuje czyli pozostanie piłkarza do końca sezonu. W takim przypadku jeszcze jeden obrońca trafiłby do Milanu już teraz. W poniedziałek oczekiwane są nowe kontakty ws. Tangangi. Na radarze pozostają cały czas Diallo i Bailly
     

 


Czwartek, 20 stycznia:

  • Z pewnością aktualne mercato nie należy do najbardziej interesujących. Główny temat ściągnięcia przez Milan środkowego obrońcy ciągnie się cały czas i zakończy prawdopodobnie dopiero w ostatnich dniach stycznia. Dyrektor Lille wykluczył wczoraj możliwość odejścia Svena Botmana zimą, natomiast Gianluca Di Marzio donosi, że od dwóch-trzech dni mediolańczycy znów mają małą nadzieję. Szefostwo Milanu żyje znakomicie z włodarzami Lille i wierzy, że jeszcze można się dogadać. A jeśli nie, należy spoglądać w kierunku takich nazwisk jak Bailly z United, Tanganga ze Spurs czy Diallo z PSG.
  • Pietro Pellegri dziś może zostać oficjalnie wykupiony przez Milan z Monaco za 4 mln euro. Zaraz po dopięciu tej transakcji napastnik trafi na wypożyczenie do Torino.

 


 

Środa, 19 stycznia:

  • Gianluca Di Marzio poinformował w nocy, że Milan chce Japheta Tangangę - niespełna 23-letniego środkowego obrońcę Tottenhamu, Anglika mającego korzenie w Demokratycznej Republice Konga. W obecnym sezonie gracz wystąpił w dziewięciu meczach Premier League i nie jest podstawowym wyborem w londyńskim zespole. Rossoneri mierzą w powtórzenie formuły transferowej użytej w przypadku Fikayo Tomoriego, a więc najpierw chcą wypożyczyć zawodnika. Ostateczna odpowiedź Spurs ma nadejść w poniedziałek.
  • Jednocześnie Di Marzio dodaje, że Pietro Pellegri ma trafić z Monaco do Milanu nie za 6 mln euro, a za 4 mln euro. Jak tylko formalności zostaną dopięte, Włoch uda się na wypożyczenie do Torino.
  • Do szeregu klubów, z którymi łączony jest Samu Castillejo, dołącza Sampdoria. Na sprowadzenie Hiszpana pozytywnie ma zapatrywać się Marco Giampaolo, a to właśnie były trener rossonerich objął teraz stery w genueńskim zespole.
     

 

Wtorek, 18 stycznia:

  • Jak informuje Gianluca Di Marzio, Milan pracuje nad wykupem Pietro Pellegriego z Monaco już tej zimy. Rossoneri uczynią to lada chwila, wydadzą najprawdopodobniej 6 mln euro. Następnie od razu wypożyczą Włocha do Torino. Jeśli nie wydarzy się nic niespodziewanego, wszystko zamknie się jeszcze w tym tygodniu. Mediolańczycy wierzą w młodego napastnika i mają nadzieję, że odbuduje się w stolicy Piemontu, aby później wrócić na San Siro.
  • Eric BaillySven BotmanBremer, a może ktoś jeszcze zupełnie spoza wymienianego grona? Wciąż nie wiadomo, kto wzmocni w styczniu środek obrony Milanu. Do transferu dojdzie najprawdopodobniej w ostatnim tygodniu mercato, już po meczu z Juventusem, a przed derbami z Interem.


707 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
karp_fso
karp_fso
20 stycznia 2022, 17:54
Mam nadzieję, że ten Pellegri to jakieś szachy 5D i bardziej zakrojona operacja. Bo nie ma to sensu na ten moment:
- wykupujemy piłkarza, który u nas nie gra, a jak gra to nic nie pokazuje
- pozbawiamy się na wypożyczenie 3ciego napastnika i w razie urazu/wykluczenia Żiru/Ibry nie mamy NIKOGO do gry
4
DragonAC
DragonAC
21 stycznia 2022, 00:46
Rebic
4
DarthImpaler
DarthImpaler
21 stycznia 2022, 06:01
Od biedy leao
1
chory
chory
20 stycznia 2022, 17:47
ale to by była grande strategia Maldiniego, sprzedaż kessiego póki jeszcze idzie, kupno pellegriego, oddanie go do torino na wypożyczenie i sprowadzenie pół roku szybciej Pobegi, Paolo wierzę w ciebie
8
ZYLION
ZYLION
20 stycznia 2022, 21:13
I jeszcze na koniec Tanganga odpala jak Tomori, Pobega lepiej się spisuje niż Kessie, a Pelegrri się odbudowuje w Torino i wraca w lato do Milanu z 15 bramkami w Serie A :)
4
MrAncelotti
MrAncelotti
20 stycznia 2022, 17:40
MINO RAIOLA na INTENSYWNEJ TERAPII

Stan Raioli niespodziewanie się pogorszył.
4
Milanboy
Milanboy
20 stycznia 2022, 17:43
O kuźwa. Zdrowia mu życzę i oby z tego wyszedł.
6
Rossu
20 stycznia 2022, 17:48
Szkoda chłopa, dużo zdrowia dla Niego.
4
Rafał0209
Rafał0209
20 stycznia 2022, 17:53
Jak Tysiące innych ludzi na ziemi jest dziś na intensywnej terapii, szkoda jak każdego z nich tak po ludzku
10
Krzysztof
Krzysztof
20 stycznia 2022, 21:23
chu... mu w krzyż
2
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 23:36
Ogólnie to był fake news, ale Krzysztofie, pojebało cię?
Wiem będzie "Ostrzeżenie //"
0
Tosca
Tosca
20 stycznia 2022, 17:15
Dziwię się że Pioli jak dotąd nie dał prawdziwej szansy Pobedze, według mnie to bardzo utalentowany zawodnik.
1
Tosca
Tosca
20 stycznia 2022, 17:04
Najlepiej czekać na potwierdzone informacje. Czytałem że wg CdS Torreira zostanie wykupiony przez nas z Arsenalu za ok 15 mln, suma sumarum byłbym z tego powodu rad, ale poczekam z tą radością jednak gdy zobaczę info na włoskiej stronie Violi :)
0
MrAncelotti
MrAncelotti
20 stycznia 2022, 16:48
Theo Hernandez 2027

Theo negocjuje 5-letni deal, a nie 4-letni jak podawały dotychczas media.
0
Vol'jin
20 stycznia 2022, 16:52
jak nie będzie zdjecią z Maldinim, Massarą w Casa Milan to deklaracje można wsadzić w 4 litery :)
13
MrAncelotti
MrAncelotti
20 stycznia 2022, 16:42
KessieTanganga

Tottenham ma na koniec zimowego okna zaproponować wymianę.

Wychodzi więc na to, że chcemy z Torino nie Bremera a wcześniejszy powrót Pobegi, który zastąpiłby Kessiego.
1
TR3V0R
TR3V0R
20 stycznia 2022, 18:15
czyli co, wykup Pellegriego i wypożyczenie go do Torino w zamian za szybszy powrót Pobegi i do tego ma być wymiana Kessie-Tanganga pod koniec okna. W sumie z naszej perspektywy to nie brzmi źle. Pobegę zawsze ceniłem i uważam że spokojnie jako opcja nr.3,4 może być, a co do kessiego to w sumie lepiej dla nas, bo nie stracimy go za darmo, a zyskamy młodego obrońcę, który co jak co może się fajnie rozwinąć. Jeżeli takie coś miałoby mieć miejsce, to czemu by na to nie iść :P
3
Gianni Rivera
20 stycznia 2022, 19:36
Gdyby tak było, to super. Zyskujemy obrońcę za friko tak naprawdę, bo w zamian za piłkarza, który po sezonie odszedłby za darmo i kompletnie nic byśmy na nim nie zyskali. Środkowy obrońca jest nam na gwałt potrzebny, a Tanganga może się fajnie rozwinąć. Do tego Pobega jest w fajnej formie, więc piłkarsko niewiele w środku pola stracimy. Ja byłbym na tak.
3
boro215
boro215
20 stycznia 2022, 22:18
To chyba byłoby najlepsze co udałoby się zmajstrować przy możliwościach klubu. Jakby coś takiego Maldini wyczarował to i potencjalnie wypaliło (czyli Tanganga okazuje się być kocurem, a Pobega pozwala nam zapomnieć o Kessiem) to chyba nie powiedziałbym już nigdy nic złego o zarządzie, bo w sumie jedyny problem jaki jest to liczykrupstwo Singerów
0
Tosca
Tosca
20 stycznia 2022, 16:39
Pojawiła się informacja że Kessie nie podpisał nowego kontraktu.
0
Vol'jin
20 stycznia 2022, 16:41
od września to wiemy
11
Tosca
Tosca
20 stycznia 2022, 16:43
Czyli kolejny zawodnik odejdzie za darmo? Byłoby szkoda na takim graczu nie zarobić.
0
Rafał0209
Rafał0209
20 stycznia 2022, 17:05
Gość chce plus 7 mln kontraktu formę prezentuje mega przeciętną, nie znajdzie się głupek który zaproponuje za niego zimą 10mln, za darmo owszem ale będzie mega zawiedziony jak się zwiąże z tym przeciętniakiem dużym kontraktem
2
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 16:37
Przykre, że wiele osób nie potrafi spojrzeć w perspektywie roku na to co się dzieje, tylko żyje tym co jest tu i teraz. Przez to jest krytyka na zarząd, który jest w sumie rozliczany za rzeczy na które nie ma wpływu.
2
Rafał0209
Rafał0209
20 stycznia 2022, 16:18
Jakbyśmy wydali teraz ponad 100 mln na pozycje PS 10 i napastnika UEFA wywaliłaby nas z LM z Serie A i gry w piłkę ?
0
Vol'jin
20 stycznia 2022, 16:31
z LM pewnie tak jakby nagle z -95 mln straty zrobiło się ponownie - 200 ;]

tak czy siak w obecnej formie, kara za FFP Milanu nie ominie, pytanie jak bardzo dotkliwa będzie (pewnie skończy się na braku rejestracji nowych piłkarzy do LM/redukcji kadry), jeśli trend zmniejszania rocznej straty będzie utrzymywany
1
kamilus
kamilus
20 stycznia 2022, 16:31
A co, planujesz wysłać Maldiniemu te 100 mln?
1
Rafał0209
Rafał0209
20 stycznia 2022, 16:46
Tak się tylko zastanawiam czy Milan będzie stać na sprowadzenie graczy jakich chce i podpisywanie kontraktów jakich chce, Ale skorumpowana UEFA zapewne na to nigdy nie pozwoli gra dla tej organizacji staje się powoli śmieszna
0
lopezito84
lopezito84
20 stycznia 2022, 15:42
Myślałem że powiążą jakoś Bremera z Pellegrim.
0
MrAncelotti
MrAncelotti
20 stycznia 2022, 14:29
FIFA w prowadza zmiany w wypożyczeniach:
od 1 lipca: max 8 zawodników wypożyczonych i max 8 na wypożyczeniu

rok później: max 7 zawodników

za 2 lata: max 6 zawodników

My mamy teraz 5 wypożyczonych i 18 na wypożyczeniu, z czego większość to piłkarze o wartości ponizej 0.5 mln


1
Dusiek
Dusiek
20 stycznia 2022, 14:32
Słyszałeś kiedyś o Chelsea ?
6
OLRevan
OLRevan
20 stycznia 2022, 14:35
Zmiany te nie dotyczą zawodników poniżej 21 roku życia oraz wychowanków :) Można się rozejść fifa znowu dała przepis by udawać, że coś robi
7
gago1145
gago1145
20 stycznia 2022, 14:37
o ile zmiana zawodników na wypożyczeniu jest dobra, to zmniejszenie wypożyczonych jest bez sensu, dlaczego FIFA chce chamować rozwój młodych piłkarzy, przecież będąc na wypożyczeniu więcej się nauczysz, niż grając w jakimś U23 czy Klubie B
0
jarek2572
jarek2572
20 stycznia 2022, 14:59
Gdzieś jest lista tych 18stu ?
0
Jaca23
Jaca23
20 stycznia 2022, 15:00
Klasyczna FIFA, rozwiązuje problemy, które widzi tylko ona, a w międzyczasie organizuje zimowe MŚ w Katarze, gdzie nagminnie łamane są prawa człowieka. Piękna, wspaniała organizacja do pary z UEFĄ.
6
hyrus13
hyrus13
20 stycznia 2022, 15:09
Jaca, za chwilę zaczynają się Igrzyska Olimpijskie w państwie, które buduje dla mniejszości muzułmańskiej obozy koncentracyjne. Niestety to jest biznes, gdyby to była organizacja charytatywna to nigdy byśmy nie mieli mundiali czy IO w Rosji, Chinach czy innych tego typu państwach. Pomijam tu już przyjmowanie do FIFA federacji typu Syria, Uganda i całej tej pokręconej menażerii.

Ja osobiście z Katarem mam jeden problem, termin. Katar i tak buduje klimatyzowane stadiony, trzeba im było postawić warunki, że ośrodki treningowe też mają być klimatyzowane. Z kibicami nie powinno być problemów, bo nawet kładki nad jezdniami mają klimatyzację.
0
DarQ
DarQ
20 stycznia 2022, 15:32
Skąd tyle negatywnych komentarzy skierowanych w FIFA? Z automatu ? Bez większych przemyśleń?
Wg. mnie to dobry kierunek zmian. Przepis nie dotyczy młodych, a więc rozwój nie będzie hamowany. Zmiany uderzą trochę w bogatych dominatorów, którzy mogą sobie pozwolić na wiele roszad tylko po to aby osłabiać konkurencje , a nie by się wzmacniać.
1
Carlo88
Carlo88
20 stycznia 2022, 14:21
Jestem rozgoryczony tym okienkiem transferowym i asekuracyjnymi ruchami zarządu. Tutaj aż się prosi o Faivre, który uzupełniłby głębie na dwóch pozycjach jednocześnie. Mam nadzieję, że nie obudzimy się z ręką w nocniku pod koniec sezonu... a na zaciętą walkę o TOP4, jak w poprzednim sezonie, jestem przygotowany już od dawna.
8
checa1983
checa1983
20 stycznia 2022, 14:14
off topik : https://www.sport.pl/pilka/7,65037,28022325,media-nowy-faworyt-do-objecia-reprezentacji-polski-nawalka.html#do_w=107&do_v=314&do_st=RS&do_sid=676&do_a=676&s=SMT_Link_1
0
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 14:04
Z jednej strony jestem podjarany faktem, że przyjdzie Adli, ale z drugiej strony szkoda, że nie zaatakujemy Bajramiego z Empoli.
0
ósmy
20 stycznia 2022, 16:16
Obym się mylił, ale nie widzę w Adlim zbawienia. Francuz gra w Bordoux jako wolny elektron, nie za bardzo przywiązuje wagi do defensywy. Zanim się dostosuje do naszej ligi, wychwyci język i kulturę gry, to Pioli może stracić cierpliwość. To jest piłkarz, który powinien być powoli, ale systematycznie wprowadzany do składu, ucząc się po kolei gry we Włoszech. Bo ma chłopak dobre papiery na bycie Brzytwą. Ale on musi mieć kogoś, na kim się oprze, kto co będzie luzował od odpowiedzialności. A tymczasem podejrzewam nikogo konkretnego nie sprowadzimy, będziemy grę opierać na Diazie i wymagać od Yacina wielkich rzeczy.
Obym się mylił, ale tak to widzę. Bajrami przynajmniej zna język i Ligę. Ale mimo wszystko wolałbym odesłać do domu wcześniej Diaza, zatrudnić przykładowo takiego Modricia na dwa lata, który będzie do wzięcia jako wolny zawodnik. I niech się Adli uczy od mistrza:)
1
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 16:29
Ty ogólnie bardzo sceptycznie podchodzisz do 90% rzeczy tu na stronie. Nie uważam, że Adli to zbawienie, ale widzę ile potrafi zdziałać w układzie jakim był Hakan, którego brakuje. Gdyby Yacine miał za plecami Tonaliego i Pobege/Bennacera czy nawet Kessiego(trochę wierzę), to można mu dać pewną swobodę w defensywie, a w ofensywie może faktycznie być wolnym elektronem, a jest przekotem techniczno-kreatywnym.
Modrić zostanie w Realu, nie wiem skąd takie przekonanie, że Chorwat pójdzie w ciemno w nowe miejsce w takim wieku i obetnie swoje zarobki o 50%-70% (zarabia 11M)
1
Hayemaker
Hayemaker
20 stycznia 2022, 13:58
Środkowy obrońca to jedynie uzupełnienie składu wymuszone kontuzjami. Najsłabiej wyglądamy na pozycji ŚPO... Brahim niestety po dobrej końcówce ubiegłego i początku bieżącego sezonu gdzieś się zagubił. Od dwóch miesięcy cieniuje, a nie mamy dla niego żadnej alternatywy.

Wierzę, że Maldini widzi co się dzieje i zakontraktuje jakiegoś zawodnika na tę pozycję.
0
Tosca
Tosca
20 stycznia 2022, 13:32
Ja na razie muszę uciekać ;) do usłyszenia i powodzenia w 23k z Juve.
0
Tosca
Tosca
20 stycznia 2022, 13:29
Co sądzicie o Dybali? Myślicie że przejdzie do Interu? Wg mnie jednak Anglia bądź Espana.
0
Von Strauss
Von Strauss
20 stycznia 2022, 13:37
Zależy. Dybali, a może jego agentowi, zależy na kasie. Jak Inter da 10 mln, a inni nie - to Dybala pójdzie do Interu (zwłaszcza, że Beppe ma rzekomo dobry kontakt z nim i jego agentem i jest jego wielkim fanem). Jeżeli Dybala dostanie 10 mln od Interu i takie same propozycje od innych drużyn - to wtedy zależy tylko od preferencji piłkarza i poziomu tych drużyn. Jak zgłosi się Real/Barca/PSG/ManC/Chelsea to Inter raczej może pomarzyć nawet jak da więcej od innych.
1
Rafał0209
Rafał0209
20 stycznia 2022, 13:57
To Inter nie ma Hakana na tej pozycji, nie ma długów że sobie sprowadzi Dybale z taką pensją, To juve ma własny stadion lata wygrywania mistrzostwa i gry w LM a Inter im go sprzątnie, to byłby numer
1
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 13:58
Inter ciągle jest na granicy, coś w stylu Barcy, z tą różnicą, że sprzedaje za duży hajs niektórych graczy
0
Vol'jin
20 stycznia 2022, 14:09
Hakan gra na pozycji ala mezzala w ustawieniu Inzaghiego

Dybala miałby zając miejsce w ataku i mogliby kombinować w ataku Dybala-Lautaro. Dybala-Dżeko/nowa 9? etc

0
Jaca23
Jaca23
20 stycznia 2022, 14:55
Kompletnie nie widzę ataku Dybala/Lautaro. Przy 3-5-2 musi być przynajmniej jeden napastnik, który będzie zbierał piłki (Lukaku, Dzeko). Dybala do pary z Dzeko jak najbardziej, ale patrząc ile minut gra Lautaro to szczerze wątpię. Szanse się otwierają, gdy Inter zdecyduje się na sprzedaż Martineza o której mówi się od dłuższego czasu.
0
IpponInter
IpponInter
20 stycznia 2022, 15:42
Nic się nie mówi o sprzedazy lautaro, wraz z odejściem lukaku Martinez podpisał nowy kontrakt.
0
Tosca
Tosca
20 stycznia 2022, 13:01
OSCL traci wartościowych graczy. Ikone trafił do nas, Yazici wypożyczony co CSKA, wcześniej Soumare i Maignan. Myślę że Botman byłby sporym wzmocnieniem w waszej linii defensywnej. Ma całkiem przyzwoite statystyki, dzięki czemu wartość piłkarza jest spora. Wczoraj dobry występ Tangangi przeciwko Lisom. Mnie natomiast rajcuje występ Januzaja w Pucharze Króla Oj.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 13:12
Botman to realna opcja na lato, te okienko Milan zakończy wypożyczając z opcją wykupu kogoś, na kim można ewentualnie zarobić, jak np. Tanganga.
Januzaj to techniczny TOP, gdyby urodził się dekadę wcześniej, to zrobiłby większą karierę.
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
20 stycznia 2022, 13:16
Panie Tosca proszę powiedzieć Prezesowi Commisso że Vlahović chce tylko do Milanu i inne oferty nie wchodzą w grę!
:-D
1
Tosca
Tosca
20 stycznia 2022, 13:25
Duszan dogra sezon, myślę że później faktycznie zmieni ligę czy będzie to PL i The Gunners czas pokaże. Kolego IL Capitano 3 na naszego uparciucha nie ma rady :D
0
marcinomilano
marcinomilano
20 stycznia 2022, 13:25
O witamy serdecznie kibica Fiorentiny, miło mieć tutaj kibica z Toskanii :)

Botman to marzenie, aktualnie jeden z najbardziej perspektywicznych ŚO w Europie, 22 lata, świetne warunki fizyczne, po jednej z najlepszych akademii na świecie i do tego już z mistrzostwem ligi na przyzwoitym poziomie. Dlatego też nie sądzę żeby miał do nas przyjść, a już na pewno nie w styczniu :) Wspaniałe stosunki z Lille i nawet jakieś zakulisowe powiązania z Eliottem nie będą najważniejsze, jak wjedzie jakiś klub z Anglii i położy na stole 50 mln. Już ukradliśmy im Maignana, teraz nie będzie tak łatwo
Edytowano dnia: 20 stycznia 2022, 13:27
7
Marcin1995
Marcin1995
20 stycznia 2022, 12:57
To czekanie na Botmana ma tyle sensu jakbym ja siedział na dworze i czekał na gwiazdkę z nieba
2
hyrus13
hyrus13
20 stycznia 2022, 12:48
Dobra, od 2 lat słyszymy, że nie ma pieniędzy, nie ma pieniędzy na 10, nie ma pieniędzy na skrzydłowego. Teraz nagle mamy pieniądze, bardzo duże, pieniądze na Botmana. Skąd? No chyba, że Lille nam go wypożyczy za darmo i się rozliczymy po sezonie, ale czy tam pracują debile, którzy w połowie rozgrywek podarują nam najlepszego zawodnika?
2
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 12:55
Bo ogólnie pieniądze są, można się bardziej zadłużyć, ale Eliott nie chce tak działać i jak mogą to zbijają dług.
0
hyrus13
hyrus13
20 stycznia 2022, 14:33
Jeśli pieniądze są to my naprawdę mamy poważniejsze potrzeby niż ŚO.
2
Tosca
Tosca
20 stycznia 2022, 12:47
Witam serdecznie. Kolega powiedział mi że ten serwis zrzesza nie tylko kibiców Milanu, ale również innych klubów włoskich więc zdecydowałem się na założenie konta. Liczę na interesujące dyskusje i wiele merytorycznych wypowiedzi zgodnie z opowieściami qmpla.
8
Corsa
Moderator Corsa
20 stycznia 2022, 13:01
Serwis dedykowany konkretnej drużynie zrzesza kibiców tejże drużyny i prosimy, abyś o tym pamiętał zamieszczając wpisy. Oczywiście miejsce znajdzie się dla każdego, o ile będziesz przestrzegał regulaminu i ogólnych zasad tu panujących.

Mimo, iż wyczuwam prowokację, to witamy serdecznie :)
7
marcinomilano
marcinomilano
20 stycznia 2022, 13:45
Są tu osoby twierdzące, że ta stroną powstała wyłącznie dla kibiców Milanu i inni nie mają wstępu, ale inna grupa nie ma z tym problemu, dopóki nie dochodzi do prowokacji :D Ja lubię merytoryczną rozmowę i punkt widzenia drugiej strony, jednak tak jak napisał Corsa, bez prowokacji :)
2
Corsa
Moderator Corsa
20 stycznia 2022, 12:14
Już troche zaczyna mnie irytować to narzekanie na Saelemaekersa... chłopak może nie jest rewelacyjny, ma braki w ofensywie, ale pracuje mega solidnie, wszędzie go pełno i nie jest to bezsensowne bieganie jak u Samu. Niestety brak mu zwodu(nie mylić ze wzwodem), ostatniego podania, no lepiej czuje się w obronie.

Daleko mu do dobrego skrzydłowego, fakt, cały czas powtarzam, że to materiał na świetnego zmiennika, który po wejściu nie obniża ani trochę poziomu drużyny.

Jednak jak czytam, że Messias jest od niego lepszy to ręce opadają... lepszy w czym? Ma odrobinę techniki, dzięki czemu raz na jakiś czas uda mu się minąć efektownie rywala, ale nic z tego nie wynika, w ataku jest równie bezproduktywny co Belg. Z tą różnicą, że w defensywie Junior jest o dwie klasy od niego gorszy.

Aaa i te wszystkie wnioski, że Alexis już się więcej nie rozwinie... no litości! Chłopak ma 22 lata i bez wątpienia ogromny potencjał. Regres to co najwyżej będzie zaliczał 30-letni Brazylijczyk, ale nie on.

Zwyczajnie uważam, że potrzebny jest ktoś kto z miejsca wleci do pierwszego składu, i rozbudzi rywalizacjię, kogoś kto zmotywuje i wyciągnie chłopaka na wyższy poziom. Obecnie tego brak, wypożyczony z Crotone "talent" nie stanowi żadnego wyzwania i przez to obaj będą dreptać w miejscu, bez progresu.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 12:16
Zrobię kopiuj wklej.
Messias jest dużo lepszy od Saeleamekersa na ostatnich 20 metrach boiska, gdzie ma naprawdę dużo jakości. Saeleamekers jest super wyszkolony technicznie, inteligentny taktycznie i zapieprza, ale no niestety liczb nie oszukasz. Ludzie oceniają ta rywalizację właśnie przez pryzmat tych ostatnich 20 metrów.
0
Corsa
Moderator Corsa
20 stycznia 2022, 12:22
@Alessio_re6, problem tkwi w tym, że na dobrą sprawę ani jeden, ani drugi nie gra na swojej naturalnej pozycji. To jest praktycznie to samo jak obsadzanie Krunica na skrzydle, na siłę. Z tą różnicą, że ci dwaj potrafią się w miarę dopasować i nie wychodzi to tak źle.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 12:33
Problem w ocenie tkwi tez w tego jak go nazwiemy, bo kiedyś Pioli się chyba wypowiadał, że z lewej strony gra napastnik, a prawej pomocnik.

Sealemakers zagrał w Milanie 84 z czego 75 jako prawy pomocnik/skrzydłowy więc nie możesz powiedzieć, ze to nie jego pozycja
0
Corsa
Moderator Corsa
20 stycznia 2022, 12:37
Inaczej, przykładowo w reprezentacji Alexis ma zupełnie inne zadania taktycznie, dlatego tam wygląda dużo lepiej niż w klubie.

U nas jest dopasowywany na siłę do taktyki ustalonej przez Piolego, bo nie ma nikogo innego, kto nadałby się lepiej.
0
Rafał0209
Rafał0209
20 stycznia 2022, 12:42
Sealemakers nie potrafi wygrać żadnego pojedynku 1 na 1, nie ma szybkość ani dryblingu jedyne co umie to jak straci piłkę biec za rywalem i próbować ją odzyskać ale i to mu nie wychodzi
2
Corsa
Moderator Corsa
20 stycznia 2022, 12:50
@Rafal0209, to ten Pioli i Martinez muszą być totalnymi amatorami, że wciąż na niego stawiają ;)
2
hyrus13
hyrus13
20 stycznia 2022, 12:51
Ja też uważam, że trochę się przesadza z nagonką na Alexisa. Natomiast od czasu podpisania nowej umowy mocno obniżył loty. Piszesz, że dużo pracuje, ale czasem też irytuje taką niefrasobliwością. Co prawda bramek z tego powodu nie tracimy, ale tracimy okazje do bramek. No i pamiętajmy ile kosztował. Nie można od niego oczekiwać cudów.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 12:52
Saeleamekers jest 11 najlepszym dryblerem w lidze XD.
1
Jaca23
Jaca23
20 stycznia 2022, 13:40
Moim zdaniem problem Saelemaekersa jest taki, że ni cholery nie ma predyspozycji do grania na skrzydle i nigdy nie będzie tam robił dobrych liczb. Według mnie idealnie nadaje się na wahadło, a u nas nie zapowiada się, żebyśmy grali takim systemem. Alexis to może być świetny zmiennik, jest kreatywny, może zagrać na wielu pozycjach, jest młody, ciągle się rozwija, ale do pierwszego składu na PS potrzebujemy kogoś o zdecydowanie większej jakości.
0
marcinomilano
marcinomilano
20 stycznia 2022, 13:48
Plusem Alexisa jest wiek i to że ciągle ma czas na rozwój. Rok w piłce to lata świetlne, więc o ile nie mówimy o zawodniku 28+, to uważam że nie można nikogo skreślać. Akurat Alexis moim zdaniem ma duży potencjał i spore zaplecze do rozwoju.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 13:53
Nie zdziwiłbym się jakby Atletico było zainteresowane Alexisem, gdyby Simeone został i wyłożyłby 30M za niego. Idealny piłkarz na "żołnierza Simeone", obskoczy dosłownie całą prawą stronę, jest bardzo zdrowy i ma duży potencjał rozwojowy, a i w Lidze Mistrzów nie wypadł źle.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 12:13
Drodzy Państwo Orsato sędzia na niedzielę, więc pograne
6
Von Strauss
Von Strauss
20 stycznia 2022, 12:40
Na miejscu Milanu wystąpiłbym do FIGC (czy innego właściwego organu) (i ze skargami do AIA) o niewyznaczanie sędziów:
Orsato (który zrobił ten sam błąd co sędzia w spotkaniu z Spezią w meczu Roma-Juve),
Doveri (który był sędzią na VAR w meczu ze Spezią, sędzia główny spotkania z Interem, który jest tak ślepy, że nawet nie potrafi dać prawidłowego karnego swojej rzekomo faworyzowanej drużynie - spotkanie w Superpucharze - ale za to podyktuje karnego z czterech liter i przy okazji nie odgwizda oczywistego faulu),
Massa (gość od nieuznanej bramki z Napoli),
Maresca (gość od durnych decyzji w meczu z Romą)
Di Bello (gość od 2 bramek z czterech liter dla Atalanty),
Fabri (facet daje kartki nie tym zawodnikom co trzeba i do tego ma chyba kompleks niższości, bo jak tylko mu zawodnik zwróci uwagę, że chyba był faulowany to dostaje kartonik za dyskusję)

do sędziowania spotkań z udziałem klubu ze względu na to, iż klub ma podejrzenia co do braku bezstronności i odpowiednich kwalifikacji do wykonywania zawodu sędziego.
Edytowano dnia: 20 stycznia 2022, 12:41
3
ósmy
20 stycznia 2022, 12:41
To ten, ktory ma swoją szafkę w szatni Juventusu?
2
TR3V0R
TR3V0R
20 stycznia 2022, 13:06
czyli co, kolejny wałek sędziowski w tym sezonie na niekorzyść Milanu się szykuje :D Zajebiście, ale trzeba się zastanowić nad oglądaniem tego meczu bo zapowiada się nerwica jak nic
0
Jaca23
Jaca23
20 stycznia 2022, 13:13
Ho ho mój ulubieniec.

https://cdn.corrieredellosport.it/images/2021/10/18/102306997-96f108ba-0744-4fe0-a69a-364d0b815a45.jpg
1
pwentrys
pwentrys
20 stycznia 2022, 12:12
Jezeli Pellegri nie zostanie wykupiony w celu dogadania się z Torino o Bremera, to jest to zart.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 12:14
A może Torino.chce go kupić i Milan chce zarobić? To też żart?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 11:51
Co sądzicie o zestawieniu Bakayoko, Tonali i na 10 Krunić?
0
Corsa
Moderator Corsa
20 stycznia 2022, 11:53
już lepiej tego Messiasa ustawić jako playmakera, ale wtedy Alexis zostaje bez zmiany.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 11:56
Też pomysł, ale widać że Pioli bardzo nie widzi Brazylijczyka na 10
0
Rafał0209
Rafał0209
20 stycznia 2022, 12:00
Krunić na pozycji niegdyś Kaki do czego to doszło
2
TR3V0R
TR3V0R
20 stycznia 2022, 12:02
a szkoda, bo z całym szacunkiem do Stefano, widząc co prezentuje Diaz na boisku, powinien szukać jak najlepszego wyjścia i właśnie testować takiego Messiasa, Rebicia czy Krunicia na 10tce, a nie stawiac cały czas na Hiszpana i liczyć że tym razem coś pokaże, a kończy się wiadomo jak.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 12:04
Może wychodzi z zalozenia, że bardziej opłaca się osłabić jedną pozycje niż dwie lub bardzo chce odbudować Brahima
1
Corsa
Moderator Corsa
20 stycznia 2022, 12:16
Nie jestem sceptycznie nastawiony co do Messiasa, ale z obecną formą Diaza to być może Brazylijczyk dałby więcej. Jest mocniejszy fizycznie, nie wywali się przy każdym kontakcie, a i tej techniki coś widać, więc może i jakiś rajd lub podanie mu wyjdzie.
1
Rafalzki
Rafalzki
20 stycznia 2022, 11:39
zimowe mercato wygląda póki co tragicznie, Castillejo nadal w klubie, Diaz bez zmiennika na 10 w tragicznej formie, prawe skrzydło to dwóch totalnie przeciętnych zawodników praktycznie nic nie wnoszących do drużyny (z Samu w sumie 3). Na dodatek straciliśmy dwóch podstawowych obrońców i w gronie potencjalnych wzmocnień jest wymieniany Bailly (Boże broń)... Ja wobec takiej sytuacji nawet nie marze o scudetto a raczej patrzę ile mamy przewagi nad 5 miejscem...
10
Rafał0209
Rafał0209
20 stycznia 2022, 11:59
Ale bez wzmocnień ten klub daje zielone światło do odejścia podstawowym graczom, Kessie się wypiął Romagnolii podobnie Leao już mówi wprost że nie wie co będzie jutro, nie mówiąc o Theo który tu nie będzie dłużej siedzieć niż kontrakt, chyba Tylko Ibra zostanie bo nikt poważny nie da mu grać dłuzej w piłkę nie mówiąc o zarobkach, coś jest nie tak że tak stąd chcą uciekać
2
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 12:01
Chcą uciekać, bo kariera piłkarza to 20 lat w przeciągu których musisz zarobić na resztę życia, a fajnie też coś wygrać, przy czym zarząd jasno daje do zrozumienia jaki jest plan na ten Milan - wyjść na prosto finansowo, a potem można inwestować.
1
dbmat
20 stycznia 2022, 12:16
@Alessio_re6, ale bez sukcesów(kwalifikacji co rok do top4), pogrania dłużej w LM ciężko będzie finansowo wyjść na prostą, a bez inwestycji ciężko będzie osiągać te cele. Naprawdę mamy solidnych rywali do tego top4 i oni też nie śpią.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 12:22
No tylko zauważ jak Milan punktuje z taką kadrą - są na drugim miejscu z przewagą 7pkt nad 5, wiec wychodzą z założenia, że na top 4 to wystarczy, a aktualnie TOP 4 to priorytet, nie Scudetto. Ja ufam, że rozwój na rozwój trzeba popracować trochę, a ty łatwo przyszło i jedyne to tylko to utrzymać, a akurat to wychodzi w miarę dobrze za małe pieniądze. Lepiej przebiedować, walczyć o TOP4, ale np za 3/4 lata już faktycznie wygrać coś, niż wygrać i ma przyjść zapaść. Cierpliwości
0
dbmat
20 stycznia 2022, 13:23
@Alessio_re6 - zgadzam się z Tobą, ale mnie martwi czy damy radę przebiedować kilka lat bez inwestycji poważnych i nie wypaść przy tym z top4
0
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 13:29
Damy radę, Maldini i Massara pokazali, że potrafią robić ciekawe inwestycje. Najbardziej mnie ciekawi jak to będzie z Piolim, bo on jest fundamentem tego projektu, chyba najważniejszą postacią, a każdy się wypala przy takiej pracy. Sam Stefek ma potencjał na prowadzenie klubu typu Real Madryt czy PSG, gdzie nie możesz narzucać za dużo taktyki, a bardziej zarządzać zasobami ludzkimi. Idealnym przykładami takiego trenera są Ancelotti czy Zidane, którzy wyciągali maxa z tego co mieli. Fajnym trenerem który w przypadku odejścia Pioliego mógł przyjśc jest Italiano, ma pomysł i potrafi się dogadać z piłkarzami, na taki klub ideał.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 11:37
Sprowadzenie Pellegriego ma sens, ale po małych kosztach. Młody napastnik z dobrymi warunkami fizycznymi, tylko podatny na kontuzję. Umówmy się kluby z miejsc 20-9, które po prostu chcą się utrzymać, są wstanie wyłożyć 7M>, więc jest duża szansa na czysty zysk, jeśli w Toro zagra 10 meczów i strzeli nawet 3/4 gole
0
TR3V0R
TR3V0R
20 stycznia 2022, 11:40
tylko pytanie czy on w tym Torino by w ogóle grał, czy tylko wchodził na ostatnie 5 minut. Konkurencję ma, a czy taki chłopak co w dodatku łamie się jak na zawołanie będzie w stanie być lepsi niż oni? No nie wydaje mi się :P
2
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 11:48
Patrz
Belotti -podatność na kontuzje
Zaza *istnieje* niestabilność Sanabrii - niestabilny, ale przedewszystkim inny profil niż Pellegri czy Belotti .
Torino go chce, to nie tak, że Milan go tam wpycha, skoro Jurič widzi u siebie młodego, to coś znaczy i Milan widzi w tym po prostu interes
0
TR3V0R
TR3V0R
20 stycznia 2022, 11:53
może i tak, aczkolwiek wiesz, Pellegri podatny na kontuzje tak samo jak i Belotti. Piłkarsko jest lepszy od Zazy czy Sanabrii? No też kwestia dyskusyjna. Na dobrą sprawę jeszcze nic u nas nie pokazał poza tym, że lubi się połamać. Jeżeli Juric rzeczywiście chciałby na niego stawiać, to okej. Jeśli jednak miałby tam iść tylko jako uzupełnienie kadry i murawy to nawet by nie powąchał, to nie widzę sensu wypożyczania go, patrząc na to kogo my mamy na ataku i jak niewiele potrzeba, żeby u nas na tej pozycji nie miał kto występować :P
0
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 11:59
Nie no raczej nie jako uzupełnienie kadry bo mają w kadrze 4 środkowych napastników, więc skłaniam się ku opinii, że Jurič chce go, bo.m na niego plan. Nie mówię że jest lepszy od tego duetu, tylko że inny, najbardziej zbliżony do Belottiego, a i ma 20 lat. Chodzi mi też o to, że odkąd klub jest tak zarządzany, to nic się nie dzieje przypadkiem
0
Vol'jin
20 stycznia 2022, 12:00
tak dla ciekawości Jurić trenował primaverę Genoi kiedy grał tam Pellegri :)
1
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 12:03
To już wiemy dlaczego go chce.
1
TR3V0R
TR3V0R
20 stycznia 2022, 13:30
w takim razie wszystko jasne haha. Może i lepiej, bo jest szansa żeby się odbudował trochę pod okiem Juricia
1
Rafalzki
Rafalzki
20 stycznia 2022, 11:27
ten ruch z Pellegrim brzmi irracjonalnie, to tak jak gdyby chcieć wyrzucić na śmietnik 4 miliony euro...
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
20 stycznia 2022, 11:34
Moim zdaniem bardzo dobry ruch. Chłopak będzie miał więcej szans na grę. On ma dopiero 20 lat. Ja bym go jeszcze nie skreślał.
Edytowano dnia: 20 stycznia 2022, 11:35
4
wielki prostownik
wielki prostownik
20 stycznia 2022, 11:44
Bardzo dobry ruch by był gdyby pokazywał jakieś nadzieje na to że będą z niego ludzie. A póki co to nawet gdy wchodził to albo zaraz schodził z kontuzją albo był najgorszy na boisku. Ja skłaniam się ku opinii @Rafalzki. Moim zdaniem utylizujemy kolejne miliony bez sensu. No chyba, że ma to jakiś głębszy cel o którym nie wiemy.
0
gieksa51
gieksa51
20 stycznia 2022, 11:05
10tki nie mamy ,obrony nie mamy a najsmutniejsze że 30 latek który pracował w agd niedawno jest lepszym skrzydłowym niż Saelemaekers nie wiem co z snikersem bo na takim zawodniku to cięzko ataki opierać a junior ma 30 lat co myślicie kto powinien wylecieć z prawego skrzydła ? bo musimy kupić prawego bo jesteśmy w sytuacji że musimy grać 30 latkiem bo reszta jest gorsza od niego niby snikers ma jakiś potencjał ale czuję że za niedługo się z nim pożegnamy bo dla mnie to wahadłowy i tam by grał kapitalnie
Edytowano dnia: 20 stycznia 2022, 11:06
1
MrAncelotti
MrAncelotti
20 stycznia 2022, 11:09
Jedni mówią, że Messias pracował w AGD, inni że był kurierem, a jeszcze inni, że był dostawcą pizzy...
0
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 11:22
Był kurierem sprzętu AGD
0
Rafalzki
Rafalzki
20 stycznia 2022, 11:26
i pewnie przy okazji dorabiał dostarczając pizzę XD
0
TR3V0R
TR3V0R
20 stycznia 2022, 11:41
potwierdzam, jak byłem mały to przywiózł mi kiedyś pizze
0
Rafał0209
Rafał0209
20 stycznia 2022, 11:43
Pioli to też trochę taka mameja kontrakt podpisany marka jako trenera wzrosła, a tak zależało mu na Hakanie i nie może powiedzieć wprost potrzebuje 10, udaje że ma mocny skład
1
Corsa
Moderator Corsa
20 stycznia 2022, 11:56
Nie wiem co Wy macie z tym Alexisem, chłopak zapiernicza jak mróweczka, robi robotę, brak mu tylko ostatniego podania/minięcia.

Zdecydowanie odnajduje się w zadaniach defensywnych, ale to, że Messias raz na cztery próby efektownie minie rywala nie oznacza, że jest lepszy od Belga...
1
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 12:07
Messias jest dużo lepszy od Saeleamekersa na ostatnich 20 metrach boiska, gdzie ma naprawdę dużo jakości. Saeleamekers jest super wyszkolony technicznie, inteligentny taktycznie i zapieprza, ale no niestety liczb nie oszukasz.
0
ósmy
20 stycznia 2022, 10:10
Trudno mi uwierzyć, aby Lille grające w LM i walczące w Lidze tak pozwoliło się osłabiać. Wprawdzie niedawno zakontraktowała 34 letniego Ben Arfę, ale już Yazici odszedł na wypożyczenie do CSKA. Lille kupiło też jakiegoś młodzika z reprezentacji Kosowa, ale ponoć David ma mnóstwo ofert i raczej odejdzie najpoźniej w czerwcu.
Na Botmana nie liczę, ale w tym przypadku fajnie byłoby nie mieć racji.
0
dbmat
20 stycznia 2022, 10:41
też trudno mi uwierzyć w Botmana. Lille nie ma interesu sprzedać go już zimą bo wiedzą, że do lata im się przyda, a później sprzedadzą go bo na pewno znajdzie się kupiec. Musielibyśmy złożyć mega korzystą ofertę w co wątpię. Myślałem, że dogadamy się jakoś z Torino, tym bardziej że wypożyczyliśmy im Pobege, a teraz ma iść tam Pellegri. W tej chwili myślę, że najbardziej realną opcją jest Tanganga bo to trochę taki casus Tomoriego, młody który nie przebił się w swoim klubie. Chociaż przyznam się, że nie mam żadnego pojęcia o jego grze.
1
Jaca23
Jaca23
20 stycznia 2022, 13:07
U nas taka bieda na 10tce, a Yazici idzie do CSKA... Na pół roku by się u nas przydał. Przy tak fatalnym Diazie pewnie by miał pewny plac, a później zastąpilibyśmy go Adlim.
0
Rafał0209
Rafał0209
20 stycznia 2022, 09:55
Szansa na mistrzostwo, Covid plus kontuzje a oni śpią jak wzmocnień trzeba od zaraz
1
Zuber
Zuber
20 stycznia 2022, 10:41
Jakie mistrzostwo? Jak my sobie sami kłody podkładamy pod nogi i przegrywamy czasem z drużyną z dołu tabeli. Drugie miejsce to jest max na co możemy liczyć.
1
jarek2572
jarek2572
20 stycznia 2022, 09:44
Flaki z olejem odcinek 20.
2
Umberto
20 stycznia 2022, 09:42
Musi być straszna bieda w kasach w klubu skoro nic się nie dzieje mimo problemów kadrowych. W lato ile wydaliśmy?
0
kamilus
kamilus
20 stycznia 2022, 09:47
73 mln https://www.transfermarkt.pl/ac-mailand/transfers/verein/5
3
Rafał0209
Rafał0209
20 stycznia 2022, 10:10
Jeżeli nie będziemy potrafili sprzedawać graczy, to nie ma co liczyć na wydawanie większych kwot, i tak mało znający się właściciel jest cierpliwy co do pracy Maldiniego, który pozwala na odejścia za darmo a mimo to dostaje kasę na transfery
2
dbmat
20 stycznia 2022, 10:36
@Rafał0209, ale tam sam właściciel blokuje pensje i piłkarze nie chcą przedłużać kontraktów, bo wolą odejść za rok za free gdzie dostają od nowego klubu dużo większe wynagrodzenia. Można uznać, że mógł sprzedać wcześniej, ale nikt nie da "góry" kasy za kogoś kto może trafić do nich za darmo za kilka miesięcy.
0
biedrus
20 stycznia 2022, 10:41
73 miliony z czego jakieś 60mln na:
- Tomoriego i Tonalego (którzy byli już u nas sezon wcześniej, więc ciężko ich traktować jako nowych zawodników)
- Adliego (którego u nas jeszcze nie ma)
- Mike'a (którego musieliśmy kupić, bo za darmo oddaliśmy Gigio)
0
kamilus
kamilus
20 stycznia 2022, 11:05
Pieniądze na wykupy np. graczy wypożyczonych, to nie są pieniądze z monopoly...
1
Rafał0209
Rafał0209
20 stycznia 2022, 11:30
Ale to do Maldiniego należy obowiązek albo przekonania zawodnika do podpisania kontraktu albo namówienia go do sprzedaży a Tutaj Paolo pozwala sobie wejść na głowę graczom, coś w tych relacjach nie działa.
0
Von Strauss
Von Strauss
20 stycznia 2022, 08:15
Z gazet - Robinho skazany prawomocnie na 9 lat więzienia i 60 tys. odszkodowania.
2
Rafał0209
Rafał0209
20 stycznia 2022, 09:02
A co odwalił ?
0
Rafał0209
Rafał0209
20 stycznia 2022, 09:02
A co odwalił ?
0
Von Strauss
Von Strauss
20 stycznia 2022, 09:30
Grupowy gwałt w klubie w Mediolanie, chyba z okresu jak grał u nas.
0
Rafał0209
Rafał0209
20 stycznia 2022, 09:58
To już tam w pierdlu go zgwałcą ile będzie chciał
0
Vol'jin
20 stycznia 2022, 00:20
Mbemba z Porto, Caleta-Car i Schuurs z Ajaxu zaoferowani Milanowi
0
boro215
boro215
20 stycznia 2022, 01:32
Mbemba jeszcze byłby spoko, bo reszta to takie trochę trociniaki w stylu Gabbi
2
Milanboy
Milanboy
20 stycznia 2022, 06:02
Boro215 - Schuurs jest git.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
20 stycznia 2022, 07:38
Na moje to Shuurs ma potencjał na stopera pokoju Kjaera, gra w niemal identyczny sposób i ma podobne warunki fizyczne, tylko że Duńczyk wypalił na taki poziom, bo doświadczenie mu pomogło
0
boro215
boro215
20 stycznia 2022, 09:07
Schuurs miałby sens jakbyśmy brali go do rotacji właśnie z myślą o dalekiej przyszłości. Według mnie na ten moment potrzebny nam teraz bardziej ograny, doświadczony obrońca. Mbemba ma kontrakt do końca czerwca, gra regularnie w Porto od kilku sezonów, wiek nienajgorszy. Czysto statystycznie Mbemba jest po prostu pewniejszy na teraz, a i pewnie tańszy patrząc ile do końca kontraktu zostało Schuursowi.
0
biedrus
20 stycznia 2022, 10:44
Ze Schuursem może być podobnie jak z Botmanem. Skoro Sven nawet nie zgrał w Ajaxie, a potem odpalił, to już ograny Schuurs ma też szanse na to (może będzie z nim jak z Fikiem)
0
MrAncelotti
MrAncelotti
19 stycznia 2022, 21:45
Dyrektor Interu, Beppe Marotta:

"Kiedy topowym piłkarzom, takim jak Paulo Dybala, kończy się kontakt za 6 msc, to normalne jest podejmowanie prób".

"Obserwujemy zarówno Scamacce jak i Fratessi, są wielkimi talentami"
0
biedrus
biedrus
19 stycznia 2022, 21:54
Tzw. Przewaga.
0
PaoloACM
PaoloACM
20 stycznia 2022, 02:46
Kurła jak Barrela wypłynął to tez go zgarnęli. Co prawda my Sandro w odpowiedzi można rzec, ale Fratessi zapowiada się na piłkarza robiącego różnice. Oby zawitał do lepszej części Mediolanu.
2
edinho
edinho
19 stycznia 2022, 21:17
TANGANGA bardzo dobre zawody właśnie rozgrywa w barwach Totkow . Ps. oceniać zawodnika po jednym meczu z Chelsea to trochę słabe.
5
ósmy
19 stycznia 2022, 22:28
Sam sobie zaprzeczasz w swojej narracji.
14
TR3V0R
TR3V0R
20 stycznia 2022, 06:42
chłop mówi żeby nie oceniać gościa po jednym fatalnym meczu z Chelsea, a zachwyca się po jednym dobrym meczu z Totkami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
gago1145
gago1145
20 stycznia 2022, 09:39
przecież on napisał, że rozgrywa bardzo dobre zawody, odniósł się do pojedynczego meczu, a nie do całości jego prezencji. Właśnie o to mu chodziło, aby nie oceniać zarówno po dobrym jak i słabym występie.
3
sharakmilanista
19 stycznia 2022, 20:38
jakiś kiepski żart???wierzyć w pellegriego?szkoda 1 euro na niego, nie ma zdrowia na zawodowy futbol a Ci wierzą w niego masakra
0
19 stycznia 2022, 19:41
żenujący zarząd, oby utrzymac top 4, bo w le tez nawet sensu sie pokazywac nie ma
1
Rocker
Rocker
19 stycznia 2022, 19:59
Żenujący dlatego, że…
1
Rocker
Rocker
19 stycznia 2022, 20:07
Rocker gramy bez 10 i zadnego zastepstwa, prawego skrzydla co juz mozna sie przyzwyczaic od lat. Od 2 lat nie potrafimy zatrzymac podstawowych zawodnikow 1 skladu, nie chce juz nawet mowic o jakiejkolwiek sensownej sprzedazy. Sztab medyczny to mam wrazenie ze ja studiujacy logistyke w miedzynarodowej szkole nadawalbym sie tam rowniez. Świetny zespół w ktorej pewna czesc tworzy rodzine natomiast Duży Klub to juz nazwa z dawnej historii.
14
Pinokio
Pinokio
19 stycznia 2022, 21:03
JonBonOlo

Mam wrażenie, że niektórzy nie zdają sobie sprawy z tego, że my lada moment możemy wrócić do przeciętności. Wiele osób wyobraża sobie, że my już na 100% wróciliśmy na dobrą ścieżkę i będziemy co sezon grać w LM.

Po ruchach zarządu i prowadzeniu klubu w ogóle się na to nie zapowiada.
12
Jaca23
Jaca23
19 stycznia 2022, 21:43
Póki co właśnie wyniki ich bronią, bo do tej pory kopaliśmy się z Hellasami w środku tabeli. Przypomnę tylko, że jesteśmy aktualnym wicemistrzem, a i obecnie zajmujemy drugą pozycję. Możemy wypaść poza top4, ale na razie tak nie jest, więc wstrzymaj swoje żale chociaż do końca sezonu.
20
Carlo88
Carlo88
20 stycznia 2022, 00:13
Jaca utrzymujemy się w TOP4 i z dużą dozą prawdopodobieństwa się w niej utrzymamy (oby), co wynika raczej ze słabości ligi, a nie naszej siły. Tutaj moglibyśmy się przerzucać argumentami (najsilniejszym jest chyba to jak wypadliśmy w LM), co nie zmienia faktu, że kwestii zarządzania można mieć "żale" i są one mniej lub bardziej, ale uzasadnione. Zamiast zmniejszać odległość do Interu to mam wrażenie, że swoimi ruchami (a raczej ich brakiem) ją zwiększamy ;)
2
Rogo1989
Rogo1989
19 stycznia 2022, 19:34
Tanganga może okazać się drugim Tomori ale równie dobrze może być zupełna wtopa. Tu nie obrona jest priorytetem tylko formacja ofensywna. W ataku dwa dziadki z czego ten starszy stoi w miejscu i nie robi pressingu. Giroud więcej biega ale technicznie jest słabszy. No i kolejny raz to napiszę, gramy bez rozgrywającego i bez prawego skrzydła. Z takimi brakami mówienie, że myśli się o mistrzostwie brzmi jak science fiction.
0
Carlo88
Carlo88
19 stycznia 2022, 19:43
podziwiam kibicow ogladajacy ruchy transferowe naszego zarzadu i jeszcze glosno potrafia mowic o jakims pucharze, poki nikt nie bedzie chcial w nas inwestowac to nie bedzie zadnych pucharow. Wyniki są o wiele lepsze porownujac do lat wczesniejszych ale na ta chwile sa to dane statystyczne
0
Jaca23
Jaca23
19 stycznia 2022, 21:40
Uwierz mi, że nie "te dwa dziadki" są problemem, bo jak pokazali, strzelać potrafią. Problem w tym, że obecnie w ofensywie istnieje tylko lewa strona. Prawe skrzydło i 10tka jest tylko na papierze, kompletnie nic nie wnosząc do ofensywy, więc ciężko napastnikom o bramki.
6
Ratava
Ratava
19 stycznia 2022, 17:14
Tanganga przyjdzie z klubu, w ktorym nic nie wygral do klubu, w ktorym nic nie wygra. Klasa deal
3
BadMad
BadMad
19 stycznia 2022, 18:03
Należy zakładać,że w skali okienka transferowego, takich transakcji jest powyżej 90% :)
2
kamilus
kamilus
19 stycznia 2022, 19:22
Pewnie z 90% zawodowych piłkarzy nigdy nic w życiu nie wygra... :(
4
Rocker
Rocker
19 stycznia 2022, 20:02
Oprócz zarąbistej kasy jak na ich wykształcenie i ważność pracy, którą wykonują.
3
xpw99
xpw99
19 stycznia 2022, 17:05
Ciekawi mnie jak będzie to wyglądać w nowym sezonie, jeśli kupimy teraz obrońcę a Romagnoli podpisze. Wtedy jest 4 obrońców i każdy nadający się na 1 skład, a raczej nikt z nich nie będzie chciał siedzieć na ławce
0
jarek2572
jarek2572
19 stycznia 2022, 17:21
Od przybytku głowa nie boli. Przedłużyć Romka, on z Tangangą walczą o nr 3 w przyszłym sezonie, jak Romek przegra to wtedy go sprzedać do juve. Nastepny sezon Kjear oddaje miejsce dla Tango, a na 3 wskakuje Kalulu. Chyba że Kjear ma zamiar grac na wysokim poziomie jeszcze dłużej, to nie mam nic przeciwko. Tak to widzę :D.
5
Mieszko
Mieszko
19 stycznia 2022, 22:07
Jak kupimy teraz obrońcę to nie przedłuża z Romagnolim...może to też forma wywarcia na nim presji.
2
MrAncelotti
MrAncelotti
19 stycznia 2022, 16:56
Sąd Najwyższy podtrzymał wyrok 9-lat dla Robinho za gwałt zbiorowy, którego dokonał w Mediolanie.
Uniknie kary, bo Brazylia nie wydaje swoich obywateli.
1
xpw99
xpw99
19 stycznia 2022, 17:03
Dla mnie to jest chore z tym niewydawaniem obywateli, i to w takiej sytuacji
7
Janik14
Janik14
19 stycznia 2022, 17:25
Robinho, ale to byl grajek;)
1
BadMad
BadMad
19 stycznia 2022, 18:07
Jakie to ma znaczenie że miał mega potencjał( bo poza to nie wyskoczył za bardzo) ,jeśli okazał się zwyrodnialcem???
Miejsce śmieci jest na wysypisku, zwyroli w pierdlu. Wydaje się im, że z tygodniówka pięciocyfrową są ponad prawem.
11
MilanHomer
19 stycznia 2022, 21:03
Za jaja powiesić na pierwszej gałęzi.
1
groszek
groszek
19 stycznia 2022, 16:09
Brat bliźniak Tomoriego ?
0
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
19 stycznia 2022, 15:58
Za dobra cene Tanganga to super opcja. Az bylem zaskoczony jak przeczytalem newsa bo nie spodziewalem sie ze Tottenham bedzie chcial go puscic za akceptowalne dla nas pieniadze, bo mam nadzieje ze zarzad nie chce wydac 20 baniek na obronce ktory moze nawet nie wygrac rywalizacji z Romkiem.
Edytowano dnia: 19 stycznia 2022, 16:07
0
krzysiekberta
krzysiekberta
19 stycznia 2022, 14:53
Oglądałem skróty to co grał to się fajnie prezentuje! To jest drugi tomorri identycznie gra identyczna dynamika. Jestem smialo na tak i fizycznie dobrze wyglada, technike tez ma.
Edytowano dnia: 19 stycznia 2022, 14:54
0
Jaca23
Jaca23
19 stycznia 2022, 14:51
Samu jak zwykle ma wielkie branie, ale koniec końców lepsza ciepła ławeczka w Milanie.

Co do Tangangi, to się nie wypowiem, bo chyba nigdy nie widziałem go w akcji. Zwróciłem tylko uwagę, że w Totkach ostatnio częściej grywał jako PO. A propos Tottenhamu to Paolo mógłby spytać o Bergwijna, który jest na wylocie. Gra na obu skrzydłach plus 10tce. Wypożyczenie z opcją i wszyscy zadowoleni (͡• ͜໒ ͡• )
Edytowano dnia: 19 stycznia 2022, 14:52
8
TR3V0R
TR3V0R
19 stycznia 2022, 14:59
nie śledzę zbytnio poczynań Totków w lidze, ale czemu Bergwijn jest na wylocie? Z tego co pamiętam to w PSV fajnie śmigał i miał potem z buta wejść do Tottenhamu, a chyba coś nie wyszło. Jakby nie patrzeć to wciąż młody zawodnik, więc jeżeli byłaby taka opcja to czemu nie :P
0
Vol'jin
19 stycznia 2022, 15:25
Bergwijn to kolejny piłkarz, który po odejściu z Eredivsie zderza się ze ścianą w mocniejszej lidze ;]

Zwłaszcza ci piłkarze ofensywni, bo ci z tyłu są mniejszymi wpadkami (ale też kosztują dużo mniej)

2
Jaca23
Jaca23
19 stycznia 2022, 15:31
Właściwie zgadzam się z tym co napisał Vol'jin. Niemniej jednak uważam, że przydałby nam się ktoś pokroju Bergwijna z jego dynamiką, dryblingiem i dobrym ostatnim podaniem, zwłaszcza, że może grać na praktycznie każdej pozycji w ofensywie.
0
jarek2572
jarek2572
19 stycznia 2022, 17:18
Wszystko fajnie, ale Bergwijn to zazwyczaj gra na lewym skrzydle, nie wiem czy by tak się odnalazł na środku czy prawej.
0
Jaca23
Jaca23
19 stycznia 2022, 18:04
jarek2572
Wg transfermarkt:
lewe skrzydło - 125 spotkań,
prawe - 74,
9tka - 24
10/cofnięty napastnik - 15

Jest to głównie lewoskrzydłowy, ale odnajduję się na każdej pozycji w ataku.
0
Corsa
Moderator Corsa
19 stycznia 2022, 22:35
Bergwijn właśnie ustrzelił dwie bramki na wagę trzech punktów, w 95 i 97 minucie, szalony mecz :)
3
Zuber
Zuber
19 stycznia 2022, 14:42
Przyjdzie Bremer, nie bez powodu wykupują Pietro już teraz. Pytanie tylko czy Bremer przyjdzie już teraz czy zapewnimy sobie pierwokup tym wypożyczeniem Pellegriego. No, chyba że brany jest jeszcze ktoś inny z Torino po uwagę, ale jedyne co mi na myśl przychodzi to wymiana Pietro za Belottiego już teraz, chociaż to raczej fikcja. Tak jak lubię Maldiniego to lepiej ogarnąłby przedłużenia kontraktów, bo znowu zostaniemy z ręką w nocniku i co roku będziemy łatać luki tanim kosztem zamiast się wzmacniać na innych pozycjach i finalnie będziemy do tyłu...
0
Corsa
Moderator Corsa
19 stycznia 2022, 16:20
Ty się o kontrakty nie martw, zarząd już ma ze trzech 'Messiasów' na oku w razie czego :P
0
Zuber
Zuber
19 stycznia 2022, 18:24
Massara kolejnych 3 'Pellegrich' i jesteśmy w domu. xD
0
Pinokio
Pinokio
19 stycznia 2022, 13:14
Tanganga? Ktoś w ogóle oglądał mecz z Chelsea?
0
TR3V0R
TR3V0R
19 stycznia 2022, 13:31
z tego co wychodzi to na pewno go nasi nie oglądali
2
<  1  2  3  4  5    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się