SCUDETTO


Inter ucieka, Juventus goni. Milan pod presją w obu nadchodzących hitach

18 stycznia 2022, 08:56, cinassek Aktualności
Inter ucieka, Juventus goni. Milan pod presją w obu nadchodzących hitach

"Po takiej porażce dobrze jest mierzyć się z trudnymi rywalami jak Juventus i Inter, bo pomogą nam się podnieść" - powiedział trener Stefano Pioli po sesnacyjnej wygranej Spezii na San Siro. Rossoneri tracą teraz do swojego lokalnego rywala dwa punkty, a dodatkowo muszą mieć na uwadze, że nerazzurrich czeka jeszcze zaległy mecz z Bologną. W kwestii wyścigu na samym szczycie kończy się zatem margines błędów - potknięcia w nadchodzących starciach mogą pozwolić uciec Interowi. Presję trzeba wytrzymać także w kwestii ataku z piątej lokaty. Zajmujący aktualnie tę pozycję turyńczycy w przypadku niedzielnej wygranej w Mediolanie zbliżyliby się do Milanu na raptem cztery punkty, co w obliczu derbów Mediolanu nie nastrajałoby pozytywnie.

Wielkie hity na San Siro z udziałem trzech największych historycznie włoskich klubów w raptem dwa tygodnie - kto wyjdzie obronną ręką?



29 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
BadMad
BadMad
20 stycznia 2022, 09:54
Trzy porażki znów mamy u siebie, w tym dwie paskudne:/ kolejny sezon tracimy zbyt dużo na własnym boisku..
0
pazioni
Moderator pazioni
19 stycznia 2022, 05:52
Inter dopadniemy, Juve uciekniemy.
0
Jaca23
Jaca23
18 stycznia 2022, 13:50
Inter mistrza ma już praktycznie w kieszeni. Mają silną kadrę i praktycznie nie wypadają z powodu kontuzji. O TOP4 będzie ostra walka między nami, a Atalantą, Napoli i Juve. Na ten moment ciężko powiedzieć, który zespół wyląduje poza pierwszą czwórką, ale bez wzmocnień w styczniu nie będzie to wielka niespodzianka jeśli to będziemy my.

Bardzo dużo będzie zależało od dwóch najbliższych kolejek. Jeśli przegramy oba spotkania, to zrobi się naprawdę gorąco.
Edytowano dnia: 18 stycznia 2022, 13:51
3
szewczenko85
szewczenko85
18 stycznia 2022, 14:13
Inter to ma 2 pkty przewagi aktualnie i do mistrzostwa jeszcze jakieś 16 meczy, to tak dla przypomnienia o faktach. :)
4
szewczenko85
szewczenko85
18 stycznia 2022, 14:19
2 pkt przewagi i zalegly mecz z Bologna
1
Jaca23
Jaca23
18 stycznia 2022, 14:28
Fakty również są takie, że mają zaległy mecz, a w ostatnich 10 kolejkach zgromadzili 23 punkty, a my 16. Dodatkowo ich kluczowi piłkarze nie wyjechali na PNA. Kwestia scudetto będzie rozstrzygnięta jeszcze szybciej niż przed rokiem.
0
Redplayer
Redplayer
18 stycznia 2022, 18:14
Jeżeli Inter wygra następne 3 mecze to mistrza mają w kieszeni. Tutaj niema co do tego wątpliwości.

Co do Milanu to mógłby walczyć ale brakuje ławki a jak widać konkretnych wzmocnień nie będzie. Widocznie Elliotowi wystarcza utrzymanie w top4 do czasu nowego stadionu. Potem sprzedaż lub zaczną inwestowac.
0
banan1899
banan1899
18 stycznia 2022, 18:53
I właśnie z perspektywy 2 najbliższych kolejek widzimy jak ważny był wczorajszy mecz.
4
szewczenko85
szewczenko85
18 stycznia 2022, 12:15
A ja powiem tak, sędzia wczoraj zostawił Inter na pozycji lidera i tyle, wiadomo, że czasem możesz nis strzelić karnego, czasem możesz zmarnować 5 sytuacji, ale weźmy pod uwagę, że nie mamy środka, kartki PNA , nie mamy środka obrony tutaj już kontuzje plus Covidy, a w dodatku, co chwila okradają nas sędziowie, a to z Interem karny 50 na 50 , a to z Napoli, nieżywy Giroud biorący udział w akcji bramkowej, a to wczorajszy 100 proc gol nie uznany, bo sędzia się pomylił, no cóż pomylił się, ale wpływa na dzisiejsze nastroje i na sytuację w tabeli, byle Dzeko pada jak kłoda i Inter dostaje karnego. Sędziowie ustalili w tej kolejce kto liderem, a kto nie, i nie ma znaczenia , czy to była Spezia czy choćby Genoa, czasem bramkarz też ma dzień konia, ale to nie upoważnia nikogo do kradzieży. przypominam, że gramy obecnie Kalulu , Gabbia wczoraj Bakayoko i Krunić w środku, a sedzie na koniec odwala cyrk.
5
banan1899
banan1899
18 stycznia 2022, 12:23
Z Interem i Napoli według ekspertów wszystko było prawidłowo.
1
seba9414
seba9414
18 stycznia 2022, 12:27
Problem pojawia się gdy to "czasem" staje się regułą a obecnie nie da się ukryć że właśnie tak się stało. To nie był pierwszy mecz w którym zmarnowany został rzut karny, fatalnie wykonywane były stałe fragmenty i przede wszystkim zawodziła skuteczność. Wiadomo problemy które opisałeś wpływają na jakość gry ale nie można tym tłumaczyć wszystkiego.
1
biedrus
biedrus
18 stycznia 2022, 12:48
No nie przesadzaj kolego. Gdzie ta wina sędziego? Że za wcześnie gwizdnął przy strzale Juniora? OK, ale to było ok 90 minuty, wcześniej powinniśmy władować im 2-3 bramki.
Graliśmy od początku w 9 i o ile za Diaza jest słaby Maldini, to spokojnie za Ibre mógł grać Oli i byśmy dzisiaj nic do sędziego nie mieli.
Zwalanie na sędziego jest bardzo słabe i o ile eksperci co do Interu i Napoli twierdzą, że wszystko było OK, to już co do obu meczów z Romą zdania są podzielone, więc spokojnie...
2
IpponInter
IpponInter
18 stycznia 2022, 15:02
https://m.youtube.com/watch?v=Zti5D4NvJd4

0
Postronny
19 stycznia 2022, 00:14
Ale kogo interesują problemy przeciwników? Inter przed sezonem stracił Lukaku Hakimiego Eriksena i Conte.
Czy ktoś się martwił że będą mieć problemy kadrowe? Nie. dlatego to żaden argument że Pioli stawia na De Kruyne Diaza czy Kalulu.

Prawda jest taka że Milan zrobił najlepszy wynik od dekady i za tym nie poszedł kolejny sukces. Stracili Donnarume i Hakana. Ofensywę oparli na 40 letnim Zlatanie który połowę sezonu się leczył i 35 letnim Giroud.

Każdy ma swoje problemy i Każdy powinien zajmować się swoimi.

Dlaczego wszyscy narzekają na decyzję sędziego z wczoraj a nikt nie wspomina karnego Zlatana z pierwszego meczu z Romą. Tam sędzia też został odsunięty za błędy.

Dlaczego nikt nie pisze że po raz kolejny Pioli sabotuje wynik. Ściąga jedynego piłkarza który próbuje cały mecz I jako jedyny może w pojedynkę odmienić losy meczu Leao a na boisku zostawia bezproduktywnego Zlatana.
0
plotek
plotek
18 stycznia 2022, 12:08
Który to już mecz był o takim samym scenariuszu. Mnóstwo sytuacji i możliwości zamknięcia meczu w pierwszej połowie, wyrównanie przez rywala i czekanie do końcówki meczu na atakowanie ... To się w większości przypadków nie sprawdza i tak się frajersko traci punkty. Dochodzi oczywiście sędziowanie ale o tym akurat nawet nie ma co pisać bo w całym serie A to jest totalna padaka.
0
fett85
fett85
18 stycznia 2022, 12:07
Zawalone letnie okienko transferowe pokutuje. Brak trequartisty i prawego skrzydłowego wychodzi nam bokiem. Do tego dochodzi brak formy u 40letniego Zlatana i rozkojarzenia takie jak w meczu ze Spezią.
Edytowano dnia: 18 stycznia 2022, 12:09
0
biedrus
biedrus
18 stycznia 2022, 13:04
Ja myślę, że brak napastnika jest jest tu kluczowy. Mamy bardzo dużo akcji, sytuacji, strzałów, a odbywa się to prawie bez napastnika.
Sytuacja Ibry sam na sam to kwintesencja jego gry - jedyna szansa to odbić przeciwnika, podbiec trochę, bo na więcej nie ma szans i strzał z kilkunastu metrów.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 stycznia 2022, 10:32
Szczęście w nieszczęściu polega na tym, iż Napoli prezentuje się jak typowa drużyna Spalla, zaś poza Juventusem nikt z grupy pościgowej nie jest w stanie złapać wystarczającej regularności, żeby wykorzystać błędy i pychę Milanu. Gdyby Lazio nie było targane wewnętrznymi waśniami zagrożenie totalną klęską w ostatnich kolejkach sezonu byłoby naprawdę realne.
Edytowano dnia: 18 stycznia 2022, 10:35
0
biedrus
biedrus
18 stycznia 2022, 11:27
Moim zdaniem Juventus nie ma szans na regularność i Napoli ma większe szanse na złapanie czegoś takiego bo są zwyczajne lepszą drużyną. Nieregularność Napoli wynika z absencji kadrowych. Blisko są też takie drużyny jak Roma , Fiorentina czy Lazio ja bym ich nie skreślał.
1
dbmat
dbmat
18 stycznia 2022, 10:22
Obym się mylił, ale bez wzmocnienia kadry jednym lub dwoma dobrymi grajkami nie utrzymamy top4. Nic nie wskazuje na to, aby trend uszczuplenia kontuzjami/covidem kadry miał się odwrócić. Władze powinny reagować bo kasa z LM potrzebna, nie możemy pozwolić sobie na wypadnięcie z top4.
5
Corsa
18 stycznia 2022, 09:35
Niestety, ale przy obecnych absencjach ta kadra jest zbyt słaba, problemy stwarza taką Spezia, a co dopiero Inter. To i tak ogromne szczęście, że udało nam się wygrać z Romą i Venezią, byłem niemal pewny, że potracimy tam punkty.

W obecnej sytuacji widocznie musimy strzelać w pierwszych minutach, inaczej punkty nam uciekają. Obawiam się kolejnych spotkań.
2
LunaS
LunaS
18 stycznia 2022, 10:00
Nie przyjmuję Twoich argumentów że kadra jest zbyt słaba - myślę że nawet ostatni rezerwowy jest lepszy niż każdy ze Spezi.
10
biedrus
biedrus
18 stycznia 2022, 10:16
Zgadzam się z LunaS. Kadra nie jest aż tak słaba żeby przegrywać ze Spezią.
Powiem po raz kolejny - ten co u nas najwięcej wymaga od innych jest najbardziej niechlujny w tym co robi - byle jakie strzały (poza wolnymi), słabiutkie podania, brak biegania, ciągłe spalone. Gdyby od początku grał Olivier wczoraj byśmy spokojnie to wygrali
Edytowano dnia: 18 stycznia 2022, 10:17
1
roby45
roby45
18 stycznia 2022, 09:21
I tak długo fartem lecimy czas lecieć w dol
0
Rafał0209
Rafał0209
18 stycznia 2022, 09:11
Sztab medyczny u nas leży mamy przeważnie sporo kontuzji, do tego nie pomaga Covid, brak pozycji 10 widać gołym okiem brawa za pierwszą runde i utrzymanie się w top 3, ale udawać że jest dobrze i w drugiej rundzie wierzyć że również się uda, jest mega ryzykowne jeżeli prześpimy zimowe okienko możemy bardzo tego żałować
11
biedrus
biedrus
18 stycznia 2022, 11:43
Zastanawia mnie jedno, czy wy na tyle sprawdzanie genezę kontuzji aby obwiniać za nią sztab medyczny ? Bo jeżeli dana kontuzja wynika z ostrego wejścia lub zawodnik źle
staną to jaka to wina sztabu medycznego ? Wtedy to wina nieuwagi jednego lub drugiego zawodnika i pamiętajmy, że jest jeszcze coś takiego jak podatność na kontuzje.
0
Posmak
Posmak
18 stycznia 2022, 11:51
Również uważam że sztab medyczny jest do zmiany. Najlepszym przykładem jest Ibra, wcześniej non stop z kontuzją a po zatrudnieniu własnego prywatnego człowieka nagle kontuzje go omijają.
Przypadek ?
0
konrad1604
konrad1604
18 stycznia 2022, 11:55
JeździecApokalipsy masz sporo racji co do kontuzji typu kolano - choć akurat w tym wypadku mimo wszystko dużo robi odpowiednie przygotowanie ale też często to pech, odnośnie kontuzji spowodowanych wejściem rywala zgadzam się w 100% ale zwróc uwage że u nas rok w rok sa plagi kontuzji mięśniowych a więc nie jest to przypadek a często błędy w przygotowaniu do sezonu
0
konrad1604
konrad1604
18 stycznia 2022, 13:39
Sztab medyczny jest od leczenia czy też regeneracji , jak np. Treningi są zbyt ciężkie to co oni mogą zrobić. Skoro jest dużo kontuzji mięśniowych to raczej wina treningów.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się