SCUDETTO


LGdS: Serra zostanie zawieszony, a następnie będzie sedziował mecze w Serie B

18 stycznia 2022, 16:02, Redakcja Aktualności
LGdS: Serra zostanie zawieszony, a następnie będzie sedziował mecze w Serie B

Według informacji La Gazzetta dello Sport, Marco Serra - sędzia główny wczorajszego meczu Milan - Spezia, który pospieszył się z gwizdkiem i nie uznał bramki autorstwa Juniora Messiasa będzie odpowiedzialny za obsługę VAR podczas środowego meczu Sassuolo - Cagliari (Puchar Włoch), ale tylko ze względu na fakt, że został już przydzielony do tej roli. Jednak urodzony w 1982 roku Serra nie będzie już brany pod uwagę podczas wyznaczania obsad sędziów przyszłych kolejek Serie A. Arbiter zostanie czasowo zawieszony, a następnie będzie rozjemcą spotkań w Serie B.



70 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ceci791
ceci791
19 stycznia 2022, 12:55
Hahahahaha hahahahhahahaha ahhahahaha żart jakiś
0
krasy
krasy
19 stycznia 2022, 08:19
Wszystko się zgadza oprócz punktów . A ja i tak uważam że to Milan jest winny porażki . Nasi zagrali po przerwie świątecznej dwa dobre mecze to co zagrali z w pucharze i zwłaszcza w poniedziałek to już była jakaś masakra . Sędzia popełnił błąd to fakt ale my powinniśmy do przerwy prowadzić 3:0 i nie było by problemu. Nie wiem czy po dwóch meczach złapaliśmy zadyszkę czy mentalne podejście szwankuje ale nie wróży to nic do przed meczem z Juve.
5
biedrus
biedrus
19 stycznia 2022, 08:16
Panie i Panowie - nie mówmy o 3 punktach, bo gdyby wstrzymał się z gwizdkiem, a gola strzelił Junior, poszedłby potem na VAR i zobaczył jak Rebic fauluje Bastoniego (chyba to był on) i gola i tak by nie było.
Nie zmienia to oczywiście faktu, że popełnił błąd, ale 3 punktów i tak by nie było.
PS. jest to błąd, ale gorszy błąd to jak sędzia idzie na VAR i dostaje zaćmienia
0
pazioni
Moderator pazioni
19 stycznia 2022, 05:57
Dobrze , wszystko oki ,tylko szkoda że ta cała sytuacja nie zwróci nam pkt.
0
KingBunny
KingBunny
18 stycznia 2022, 23:21
A ja uważam, że akurat za bardzo go ukarali. Dlaczego? Bo jak sędzia popełni błąd, pójdzie do monitorka, obejrzy na VARze i dalej podtrzyma błędną decyzję lub brak decyzji przed VARem zmieni na błąd i wypaczy wynik to go zawieszą na 2-3 kolejki i po sprawie. Tutaj gość pospieszył się z gwizdkiem i tyle, a nadal nie wiemy, czy jakby VAR został użyty po golu Messiasa, to gol nie byłby anulowany bo chyba Rebić faulował, choć widziałem tylko ze dwie powtórki.
1
Milanboy
Milanboy
18 stycznia 2022, 19:38
A Orsato I Massa nadal bez kar, zwłaszcza Orsato.
4
wielki prostownik
wielki prostownik
18 stycznia 2022, 18:58
Trzeci sędzia w tym sezonie który zostaje zawieszony po błędach w meczach Milanu. Wyniki dwóch z tych trzech meczów zostały ewidentnie wypaczone na naszą niekorzyść.
10
kusniak_22
19 stycznia 2022, 11:42
Ale co niektórzy dalej że jesteśmy ciency i tylko sami sobie jesteśmy winni..
0
wielki prostownik
wielki prostownik
19 stycznia 2022, 15:54
Bo to prawda. Przegraliśmy na własne życzenie, własną niefrasobliwością. Błąd sędziego to tylko dokładka. Poza tym gdyby nie gwizdek to i tak nie wiadomo czy nie byłoby sprawdzenia VAR i odgwizdania faulu Rebicia. Tyle że może nie stracilibyśmy bramki na 1:2.
0
ba_acm
18 stycznia 2022, 18:47
Gość się pomylił i podejrzewam że do końca kariery to zapamięta. Nie ma co wylewać brudów na sędziego, tak robią tylko ludzie słabi i sąsiedzi z Interu. Faktem jest że nasza gra w tym meczu była dobra tylko momentami, bardzo szkoda jest nie trafionego karnego, jeżeli chcemy celować w scudetto to jest mus trafiać z wapna. Swoją drogą gratulacje dla Provedela który zagrał mecz życia. Przed nami jeszcze druga połówka sezonu a w przyrodzie zawsze musi być równowaga! Forza!
8
Levy11
Levy11
18 stycznia 2022, 19:14
Niby czemu mam go żałować? Koleś wypaczył wynik przez swoją decyzję do tego strzelca bramki dla Spezi nie powinno być już na boisku bo powinien wylecieć za kartki (nawet w Eleven o tym mówili). Nie wylewam tu brudów tylko to kolejne spotkanie, które sędziują nam jacyś pseudo sędziowie. Nie bronię naszej słabej gry, nie szła nam gra i jeszcze do tego sędzia przeszkadza
1
gringo100
gringo100
18 stycznia 2022, 20:49
No ale gdyby się nie pomylił to byśmy wygrali i czy graliśmy słabo czy nie 3 punkty były by u nas. Są takie mecze że nie wychodzi albo bramkarz ma święto konia i taki błąd bardzo wpływa na wynik. Pozdrawiam
1
lewysovski
lewysovski
18 stycznia 2022, 18:37
Po ludzku- jest mi go po prostu szkoda. To nie casus meczu z Romą, gdzie sędzia podszedł do VARu i odgwizdał faul Bennacera na Pedro. To nie casus meczu z Atletico, gdzie sędzia gwizdnął rękę Kalulu.

Tutaj sędzia przegrał po prostu z gwizdkiem w ustach. Naturalnie- to jego praca, popełnił błąd, należą się konsekwencje. Ja jak coś spieprzę w pracy, to też się pojawiają. Trzeba mieć jednak na uwadze, że było to (niemal na pewno, w głowie mu nie siedzę) nieintencjonalne i wyżywać sie teraz na Marco Serra nie ma sensu. Dopóki sędziują ludzie, a nie sztuczna inteligencja to zawsze będą błędy polegające na "interpretacji chwili".

Jest mi cholernie przykro z powodu straty trzech punktów, bo tak to trzeba określić. Gdyby nie gwizdnął, to byśmy ten mecz wygrali. Można mieć pretensje do naszych piłkarzy, że nie zamknęli meczu wcześniej, ale prawda jest taka, że docisnęliby ten wynik i wtedy mówilibyście wszyscy "o wielkim zespole, który wygrywa nawet jak nie idzie" o "duchu zwycięstwa" i że "takimi meczami wygrywa się Scudetto". Bo to prawda, takimi meczami się wygrywa i Milan by ten mecz wygrał.

Panie Marco Serra- kara jak najbardziej zasłużona, czy sprawiedliwa? Trudno powiedzieć. Tak po ludzku życzę jednak zdrowia i oby błędy Cię omijały.
20
banan1899
banan1899
18 stycznia 2022, 18:57
Po ludzku masz rację, szkoda. Nasuwa się pytanie dlaczego jak Orsato czy Doveri odwalą numer to nie zawieszą ich w sędziowaniu.?
1
ósmy
18 stycznia 2022, 19:37
W punkt.
Ponoć kamery wyłapały Serrego jak miał łzy w oczach, kiedy schodził po meczu do szatni.
Człowiek się uczy na błędach, szkoda że naszym kosztem w tym przypadku. Być może ten koszt w końcowym rozrachunku okaże się bardzo znaczny.
Ale na chłodno już stwierdzam, że to faktycznie był jego błąd ludzki. Odruchowy. Nie było w tym zimnego wyrachowanego wyczekiwania na jakiekolwiek potknięcie. Rebić szukał tam faulu.
I znalazł.
2
biedrus
biedrus
19 stycznia 2022, 08:12
Nie mielibyśmy 3 punktów, bo jakby poszedł po uznanej bramce na VAR to by zobaczył faul Rebica (ktoś tu już wrzucał link). Ja bym się wtedy chyba "popłakał", jak z Napoli
0
roby45
roby45
18 stycznia 2022, 18:14
I co z tego mecz zawalony ,niech takich się trafi z 5 sędziów i 15 onk w plecy....jeżeli mamy nie wygrać studetto no to nie wygramy
0
Milanousz
Milanousz
18 stycznia 2022, 18:02
Dwie stracone bramki to też wina sędziego?
trzeba zapomnieć o meczu i iść dalej
7
Corsa
Moderator Corsa
18 stycznia 2022, 17:47
Mogą go wysłać nawet do Serie C, kompletnie mnie nie obchodzi jego los, bo to nam punktów nie zwróci. Trzeba o tym jak najszybciej zapomnieć.
5
Inter77
Inter77
18 stycznia 2022, 17:43
Meczu nie oglądałem ale nie bardzo rozumiem tych kontrowersji. Obejrzałem powtórki tej sytuacji i widać na zbliżeniu, że Rebić faulował chyba Bastoniego. Jeżeli sędzia by puścił tą akcje to tak czy siak VAR powinien anulować tą bramkę. Jeżeli zawodnik zdążył wsadzić nogę przed piłkę i był kopnięty to jest to ewidentny faul. Możecie mi zarzucać brak obiektywizmu ale na tym zdjęciu poniżej widać to ewidentnie:
https://pbs.twimg.com/media/FJYLmY8X0AIKhDZ?format=jpg&name=small
2
Corsa
Moderator Corsa
18 stycznia 2022, 17:51
Wiesz, gdyby to Inter przegrał ze Spezią, po tak wątpliwej decyzji, to rozumiałbyś bardzo dobrze te kontrowersje :)
9
kusniak_22
18 stycznia 2022, 17:52
Fajne ujęcie, chyba musiałeś się naszukać trochę.
1
Inter77
Inter77
18 stycznia 2022, 18:08
Corsa z całym szacunkiem ale gdyby Inter przegrał ze Spezią to miałbym pretensje raczej do piłkarzy Interu, że mając 90 minut nie wykreowali wystarczającej liczby sytuacji i nie zdołali strzelić więcej bramek niż mieć pretensję do sędziego ale to nie jest istotne. Wracając do sytuacji z rzekomo nieuznaną bramką podam 2 analogiczne sytuacje:
1 - https://www.youtube.com/watch?v=rhCrVsIiYtE
Tutaj w 45 sekundzie Lautaro oddaje strzał, od tyłu nabiega Caceres i wkłada nogi przed piłkę, sędzia gwiżdże karnego ale VAR SŁUSZNIE cofa jego decyzje ponieważ to Lautaro fauluje.
2 - https://www.youtube.com/watch?v=NjBnFQNsixc
W tej sytuacji Koulibaly chcę wykopać piłkę z dużym impetem ze swojego pola karnego, Messi nabiega sprintem i wsadza nogę przed strzałem i jest faulowany i sędzia słusznie odgwizduję rzut karny. Obie sytuacje są dla mnie analogiczne do sytuacji Rebicia.
0
ZYLION
ZYLION
18 stycznia 2022, 18:39
Jakoś chyba ani Messi ani Caceres nie byli pół metra za plecami zawodnika, bez możliwości opanowania piłki, z nieudana próba jej wybicia, obaj Ci zawodnicy ewidentnie wyprzedzili swoich zawodników (Messi) albo byli na bark w bark z przeciwnikiem w sytuacji gdy raczej wygrywali pozycje (caceres). Jeszcze raz - Rebic był metr przed przeciwnikiem, który nie walczył o piłkę, nie wyprzedzał Rabica, nie walczył z nim bark w bark, a próbował nieudanie zablokować strzal/podani. Dla mnie trochę inne to innego niż to co przedstawiłeś.
0
Corsa
Moderator Corsa
18 stycznia 2022, 18:58
@Inter77, ehhh... wszyscy jesteśmy mega rozgoryczeni po tej porażce, do tej pory targają nami skrajne emocje. Wiadomym jest, że zawinili piłkarze, mieli 90 min żeby rozstrzelać słabą Spezię, ale tego nie zrobili.

Jednak nie będziemy narzekać na zawodników, bo robimy to nieustannie od wielu lat, ile można... szukamy ujścia dla tej całej frustracji, a obwinienie sędziego jest najlepszą opcją.

Wy tego trochę nie rozumiecie, jesteście obecnie najedzonym kotem, mistrzostwo, Superpuchar, stabilna kadra i prawdopodobna obrona tytułu. My jesteśmy mega wygłodniali sukcesu, pościg za Interem jest dla nas ważną sprawą, stąd te nerwy, bo prawdopodobnie tracimy szansę na dalszą rywalizację.

Chłop popełnił błąd, gwizdnął za wcześnie, a być może nawet gwizdął dla złej strony, można o tym dywagować w opór. Tak czy siak wypaczył wynik spotkania, bo nawet gdyby gwizdnął wolnego dla Spezii, to ten mecz skończyłby się raczej remisem, a nie naszą porażką.
Edytowano dnia: 18 stycznia 2022, 19:02
2
Inter77
Inter77
18 stycznia 2022, 19:22
Jasne, rozumiem jak najbardziej rozgoryczenie i sam pewnie też byłbym wkurzony po takiej porażce. Tylko nie lubię budowania takiej narracji w stylu "My gramy super ale sędziowie są przeciwko nam, pewnie przekupieni przez Inter, sędziują tak żeby to Inter zdobył scudetto". I sam pierwszy przyznałbym, że was skrzywdzono gdyby np. była to tak oczywista sytuacja jak symulka Cuadrado z meczu z Interem gdzie przegraliśmy 3:2 pod koniec sezonu ale tak jak napisałeś sytuacja była co najmniej sporna. I tak masz rację sędzia gwizdnął za wcześnie powinien poczekać do końca ale moim zdaniem VAR powinien naprawiać takie sytuacje i bramka byłaby nieuznana. Ja staram się obiektywnie oceniać takie sytuacje przykładowo w meczu superpucharu Włoch z Juve były 3 sytuacje gdzie mógł zostać odgwizdany karny i moim zdaniem bardziej należał się Interowi karny na Barelli niż na Dżeko, a 3 sytuacja to z Bastonim gdzie zauważył, że nogi zostawił Bernardeschi i próbował się wyłożyć, natomiast w ostatniej chwili je zabrał i jak dla mnie była to ewidentna symulka. Natomiast płacz kibiców Juve był śmieszny. Jak to mówią, nie ma co zestawiać sytuacji w rękach sędziów tylko samemu rozstrzygać na boisku w 90 min. Szczególnie z dużo słabszymi rywalami jak Spezia. Na waszym miejscu bardziej bym szukał już przyczyny porażki w kontuzjach niż w pracy sędziego, tyle :)

@Zylion z tego co widzę na pierwszym zdjęciu o ile to nie fotomontaż to Bastoni zdążył dogonić piłkę i ją "zaasekurować" na tyle że Rebić kopnął ją przez nogę, takie są fakty ;)
0
ZYLION
ZYLION
18 stycznia 2022, 19:54
Jeżeli Bastoni ja wybił to pewnie masz rację, ale teraz to meteowego spalonego gwiżdżą po 5 sekundach i dają zawodnikom dobiec do pilki po 50 metrów zanim chorągiewkę podniosą więc jeżeli nawet to Rebic faulował (choć tutaj jestem innego zdania) to powinien dać dokończyć akcje, a potem ewentualnie Var by rozstrzygną kto kogo faulował - więc i tak błąd sędziego. Ogólnie to zgadzam się z jednym kolegą - jak zajrzeć na fora wszystkich czołowych drużyn Serie A to każda jest przekręcana przez sędziego a rywale kupują mecze :)
1
ACstach
ACstach
18 stycznia 2022, 17:42
Jak go Rebić złapał za głowe to myślałem, że będzie klepany turyńczyk i to tylko kwestia milisekund jak dostanie z czoła.
3
ibra45
ibra45
18 stycznia 2022, 17:41
Ktory to sędzia juz po meczu milanu? 3
Cekir po meczu z atleti, po meczu z romą i ten? czy jeszcze ktos byl? to są jaja... co nie zmienia faktu, że takie mecze trzeba zamykać wcześniej jak np. z salernitaną
1
Deus
18 stycznia 2022, 17:19
Mam szczerą nadzieje, że to ostatni raz w tym sezonie. Z reguły sędziowie gwizdali na naszą niekorzyść ale to co się odwala w tym sezonie to już jest na prawdę trudno wytłumaczalne.
0
LaMancha 98
LaMancha 98
18 stycznia 2022, 17:17
Mnie to już szczerze mówiąc śmieszą te ciągłe narzekania na sędziów praktycznie przez wszystkie drużyny z czołówki.
Czasami sprawdzam sobie strony kibiców Interu, Romy czy choćby Juventusu aby zobaczyć co tam w ich ekipach się dzieje i oni(ich kibice) podobnie jak my też czesto piszą jak to zostali przekreceni przez sędziów xd, także skupmy sie na naszej grze bo wyliczanki o zebranych punktach przez sędziów mogą przedstawić wszystkie drużyny w lidze i co najważniejsze wszyscy bedą mieli trochę racji.
Prawda jest taka że wczoraj do 55 minuty graliśmy solidnie i mogliśmy spokojnie prowadzić 3 bramkami a od zejścia Alexisa aż do pojawienia się w końcówce Rebicia graliśmy tak słabo że mozna powiedzieć prosiliśmy sie o stratę punktów do której ostatecznie doszło.
Co do ostatniej sytuacji sedzia oczywiście popelnił błąd (chociaż około 70 minuty Bakayoko był faulowany a sędzia czekał bo mogł on uruchomić prostopadłym podaniem Calabrie ktory wchodził w pole karne to Baka wolał machać rekami niz kontynuować akcję, moim zdaniem podświadomie mogło to mieć wpływ na gwiazdek arbitra w akcji na koncu). A co do kary to zadajmy sobie pytanie czy przy innym wyniku za taki sam błąd sedzia też został by ukarany (ja w to wątpię, a przecież błąd zawsze jest błędem i wynik czy minuta meczu nie powinna mieć znaczenia) i moim zdaniem kara dla sedziego jest mimo wszystko przesadzona.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
18 stycznia 2022, 17:29
No pewnie jak nas sędzia wulgaryzm ewidentnie to siedźmy cicho i miejmy pretensje do piłkarzy.. Mogliśmy strzelić więcej oczywiście ale nie zmienia to faktu że sędzia nie uznał prawidłowo zdobytej bramki gdzie jeszcze doszła by cieszynka piłkarzy dwie minuty i wznowienie od środka i praktycznie byłoby po meczu, rażący błąd i tyle w temacie straciliśmy 3 pkt przez sędziego, a to że mogliśmy wygrać bo trzeba było wykorzystać karnego czy inna setkę to inna sprawa nie udało się tego zrobić to jest w końcu sport, a sędzia nas wyjebał bez mydła i taka jest prawd

Ostrzeżenie za wulgaryzm // pazioni
Edytowano dnia: 18 stycznia 2022, 17:41
7
kusniak_22
18 stycznia 2022, 17:51
Ty chyba inny mecz oglądałeś jak my graliśmy słabo. Można powiedzieć, że przegraliśmy bo niewykorzystalismy sytuacji, ale mieliśmy ich wiele, na pewno na wygraną w tym meczu. Spezia zrobiła może 3 akcje z czego 2 bramki w ogóle nie powinno być. Narzekanie na sędziego to nie jest nic złego, jeśli jest do tego powodód, a jest bo powinniśmy mieć 3 punkty, mam w dupie czy to był mecz ze Spezią czy byłby z drużyną wyżej notowaną. Zagraliśmy dobry mecz i powinniśmy mieć uznaną bramkę. Straciliśmy punkty przez sędziego, chyba teraz to wyraźnie widać skoro został zawieszony, za popełnienie błądu.
0
Mercik
Mercik
18 stycznia 2022, 17:10
Szkoda, może lepiej by było gdyby sędziował dalej i przekręcił kilka razy Juve, Inter i Romę :))))
0
Rafał0209
Rafał0209
18 stycznia 2022, 17:06
Bo na korzyść Milanu nigdy nie było pomyłek sędziowskich, robią to w każdym meczu.
0
rossoner111
rossoner111
18 stycznia 2022, 17:01
Dajmy już spokój sędziemu. Graliśmy na remis z jakaś popierdulka. W ataku dwóch dziadków , 10 nie ma, a prawe skrzydło więcej gra w obronie niż ataku …. Z czym do ludzi. Tymczasem zastanawiamy się którego stopera kupić.
5
inzaghi67
18 stycznia 2022, 16:55
Wszystkie błędy sędziowskie na niekorzyść Milanu z tego sezonu dotychczas zebrane w zgrabnej formie po angielsku

https://sempremilan.com/milan-refereeing-decisions-2021-22
2
biedrus
biedrus
19 stycznia 2022, 08:23
I co Ci te błędy (oprócz LM) mówią? Z Atalantą wygraliśmy, z Hellasem wygraliśmy, z Romą wygraliśmy (przypominam, że dla Romy powinien być karny w 90 min), z Napoli dla mnie pół na pół.
Popatrz jakie źródło podajesz, czy na pewno jest obiektywne?
0
TR3V0R
TR3V0R
18 stycznia 2022, 16:55
i co nam z tego. Jedyny plus że więcej naszych meczy nie poprowadzi, ale 3 pkt nam to nie odda. Może sobie płakać w szatni, nie obchodzi mnie to, gorzej jak nam przyjdzie płakać pod koniec sezonu jak nam 2 czy 3 pkt braknie do LM
2
Jaca23
Jaca23
18 stycznia 2022, 16:48
I prawidłowo. Jak w każdej robocie, dałeś ciała to musisz ponieść konsekwencje. Punktów nam to nie doda, ale przynajmniej nie zamiatają tego pod dywan i udają, że nic się nie stało.
1
gago1145
18 stycznia 2022, 16:44
hitem jest to, że sędzia był najlepiej ustawiony jak mógł. Idealnie widział jak piłka leci do Messiasa, nie rozumiem jak można użyć gwizdka w takiej sytuacji. Skoro jesteś sędzią to na pewno masz stylu głowy takie coś jak przywilej korzyści, no po prostu nie rozumiem...
5
Fushnikov
Fushnikov
18 stycznia 2022, 17:43
Nigdy nie miałeś że ci się przez przypadek gwizdło? ;)
0
Cisek666
Cisek666
18 stycznia 2022, 19:08
@Fushnikov, czasem tak.... Ale na jakąś fajną łaskę. ;) fiu, fiu, fiuuuuuuu;)
0
k_f_c
k_f_c
18 stycznia 2022, 16:35
Który to sędzia ukarany po meczu Milanu? Bo już chyba były takie przypadki
0
Diavo
Diavo
18 stycznia 2022, 16:36
Trzeci skalp:D
7
Gol
Gol
18 stycznia 2022, 16:38
Trzeci w tym sezonie.
0
inzaghi67
18 stycznia 2022, 16:56
Błędy sędziowskie z tego sezonu na niekorzyść Milanu
https://sempremilan.com/milan-refereeing-decisions-2021-22
0
gieksa51
gieksa51
18 stycznia 2022, 16:34
smutne ze wygraliśmy mecz a nie ma 3 punktów i jeśli te 3 punkty będą brakować do czegoś pod koniec sezonu to ...
0
chory
chory
18 stycznia 2022, 16:32
ale co miał wziąć do łapy to wziął...
0
Zibitop
Zibitop
18 stycznia 2022, 17:12
Narzekacie, ale musicie przyznać że karnego niesłusznie podyktował. To była nakładka Leao.
1
Corsa
Moderator Corsa
18 stycznia 2022, 17:56
@Zibitop, Leao nie był zainteresowany nogą bramkarza, to tamten wykonał ruch.
2
Rocker
18 stycznia 2022, 16:32
Brakuje tylko informacji: „a Milanowi zostaną oddane trzy punkty”.
0
Vol'jin
18 stycznia 2022, 16:26
nie dość, że sędziów we Włoszech jest mało przez kilometrówki to zawieszmy do końca sezonu jego, a kolejni przyjdą z Serie B, ze świadomością, że jeden błąd i lądujesz w piekle ponownie

ale wiadomo lepiej ruszyć szaraczka niż Orsato lub Massę :)
2
ChroscickyACM
ChroscickyACM
18 stycznia 2022, 16:13
https://milanreports.com/2022/01/18/ac-milan-spezia-match-replayed/

Widzieli? Jakies szanse wgl?
0
Daniel93
Daniel93
18 stycznia 2022, 16:14
Ktos przetłumaczy o co chodzi? Bo słaby z ang bylem
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
18 stycznia 2022, 16:17
Nie ma szans, nawet się nie ma co oszukiwać.. Prędzej Inter odda Juve mistrzostwa xd
2
Nelson_Dida
Nelson_Dida
18 stycznia 2022, 16:21
coś w rodzaju włoskiego UOKIK złoży do FIGC wniosek o powtórzenie meczu z uwagi na rażący błąd arbitra, który miał decydujący wpływ na rezultat spotkania.
0
rk140685
rk140685
18 stycznia 2022, 16:28
Serio? Mega zart.Moze powtorzmy wszystkie meczew w ktorych sedziowie popelniaja bledy. Tak samo ta kara jest zbyt surowa. Po takiej akcji facet moze sie zalamac a przeciez nie o to chodzi.Takiej nagonki na sedziego dawno nie widzialem... a sorry chyba od meczow Romy. Nie badzmy Mourinho bo za chwile nie bedzie komu gwizdac meczow w lidze.
0
chory
chory
18 stycznia 2022, 16:33
powtórzenie meczu albo 100 euro grzywny
1
Gol
Gol
18 stycznia 2022, 16:38
Zaraz potem powtórzą karnego Błaszczykowskiego. Dajcie spokój, żadnej powtórki nie będzie.
12
marcinomilano
marcinomilano
18 stycznia 2022, 16:40
Tak, w tym samym meczu ma też zostać też powtórzony karny Błaszczykowskiego
0
marcinomilano
marcinomilano
18 stycznia 2022, 17:05
Gol mnie wyprzedził :D A tak swoją droga, to tam chyba rzeczywiście był najpierw faul Rebića.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
18 stycznia 2022, 16:08
Cóż to jak kara więzienia dla sprawcy morderstwa.. Życia zmarłemu nie wróci i nam 3 pkt też nie..
14
snajperxxx
snajperxxx
18 stycznia 2022, 16:10
Otóż to. Punktów w tabeli nam to nie zwróci :(
0
IpponInter
IpponInter
18 stycznia 2022, 16:21
https://m.youtube.com/watch?v=Zti5D4NvJd4
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
18 stycznia 2022, 16:27
IpponInter
Całe kolegium sędziów przyznaje ze to był błąd, co jest ogromna rzadkością, a Ty mi wrzucasz filmik że niby tam był faul na zawodniku Spezi? Nawet jak na kibica Interu totalny brak obiektywizmu..
2
dykt4tor
dykt4tor
18 stycznia 2022, 16:43
Weź Ippon idz do siebie jak masz takie farmazony wklejać
1
Milanousz
Milanousz
18 stycznia 2022, 18:06
Jakich 3 pkt?
0
IpponInter
IpponInter
18 stycznia 2022, 20:06
Po 1. Narazie są to doniesienia prasowe.
Po 2. Ja tylko filmik wkleiłem.
Po 3. Przecież tutaj ewidentny faul. Bastoni wyprzedza rebica a ten kopie w jego nowego. Provedel też przydzbanil w leao
Po4. To samo kolegium uznało że sędzia podjął prawidłowa decyzję w meczu z Napoli
Po5. Sędzia popełnił kardynalny błąd i pewnie za to zostanie ukarany. A to że wcześniej był faul na zawodniku spezii to kolejny powód żeby dać mu odpocząć od meczów serie a. Ponadto z tego co obiło o uszy to cały mecz w jego wykonaniu był słaby. Pozdrawiam.
0
cbvirus
cbvirus
18 stycznia 2022, 16:05
No szkoda chłopa z jednej strony, ale z drugiej było zachować uwagę do ostatniej sekundy i poczekać jak rozwinie się akcja. W ostatnich sezonach wchodziliśmy, albo traciliśmy top4 o kilka pkt, więc teraz strata 3 na pewno też nie będzie obojętna
11

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się