SCUDETTO


MERCATO LIVE 24-28.01: ZAPIS RELACJI NA ŻYWO

24 stycznia 2022, 09:49, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 24-28.01: ZAPIS RELACJI NA ŻYWO

Piątek, 28 stycznia:

  • Samu Castillejo jest bliski przenosin do Valencii - informuje dziennikarz Daniele Longo. Hiszpanie ustalają z Milanem formułę i szczegóły transferu. Żadnych nowych wieści w kwestii obrońcy. Na tę chwilę Schalke żąda za Malicka Thiawa nieco więcej (8-10 mln euro) niż oferują mediolańczycy (5-6 mln euro). W kwestii Dejana Kulusevskiego Gianluca Di Marzio zastrzega zaś, że Juventus nie odda go do innego klubu Serie A na zasadzie wypożyczenia z opcją wykupu.
  • MilanNews: SPAL chce wypożyczyć Daniela Maldiniego, a pomocnik może zaakceptować tę propozycję, by grać więcej. W ekipie z Ferrary w Serie B występuje na wypożyczeniu także napastnik rossonerich, Lorenzo Colombo.
  • Obrońca Primavery Milos Kerkez przeniesie na zasadzie transferu definitywnego do AZ Alkmaar. Milan otrzyma za kartę zawodnika 2 mln euro i nie będzie miał opcji kontr-wykupu - informuje Daniele Longo.
  • Alessandro Plizzari ma zostać wypożyczony do Lecce - donosi MilanNews.
  • Dyrektor sportowy SPAL potwierdza zainteresowanie Danielem Maldinim i prawdopodobne wypożyczenie pomocnika, natomiast Alessandro Plizzari drugą część obecnego sezonu spędzi w Lecce, dokąd wyrusza już na testy medyczne. Bramkarz będzie rywalizował o skład z były golkiperem rossonerich, Gabrielem.
  • Daniele Longo podaje, że Milan i Valencia są dogadani w kwestii Samu Castillejo. Kluby czekają na akceptację ze strony piłkarza.
  • Według Antonio Vitiello komplikuje się możliwość przenosin Daniela Maldiniego na wypożyczenie do SPAL. Sam zawodnik ma być jednak entuzjastycznie nastawiony do przyjęcia oferty z Serie B.

 


 

Czwartek, 27 stycznia:

  • Pietro Pellegri oficjalnie zakończył swą przygodę w Milanie. Włoch rozegrał w zespole sześć meczów i nie zdobył żadnej bramki. Czekamy jeszcze na oficjalne potwierdzenie transferu Marko Lazeticia, którego kontrakt został już jednak zarejestrowany w Lega Serie A. Na wylocie niezmiennie pozostaje natomiast Samu Castillejo. Hiszpan łączony jest z wieloma klubami - Sampdorią, Betisem, Espanyolem czy Valencią - ale wciąż brak porozumienia, m.in. w kwestii wynagrodzenia prawoskrzydłowego.
  • Malick Thiaw z Schalke wydaje się być teraz pierwszym wyborem Milanu co do wzmocnienia środka obrony. Schalke żąda jednak co najmniej 8 mln euro, a rossoneri oferują 5-6 mln euro. Rozmowy trwają, zostało raptem kilka dni na dopięcie transferu.
  • Samu Castillejo może dołączyć do Valencii. Hiszpanie chcą wypożyczyć zawodnika z Milanu do końca sezonu. Milan chciałby, aby formuła transferu przewidywała opcję wykupu. Negocjacje trwają. 
  • Marko Lazetić już oficjalnie piłkarzem Milanu.
  • Włoscy dziennikarze zgodnie podają, że Milanowi został zaproponowany prawoskrzydłowy Juventusu, Dejan Kulusevski. To, czy 21-latek będzie miał jakiekolwiek szanse zagrać w ekipie rossonerich zależy głównie od tego, czy turyńczycy otworzą się na wypożyczenie z opcją wyupu. Szwed jest pewną opcją dla mediolańczyków na końcówcę mercato.
  • Antonio Vitiello z MilanNews potwierdza, że Dejan Kulusevski został zaproponowany Milanowi, ale na ten moment nie ma absolutnie żadnych szans na przeprowadzenie takiego transferu. Nie zgadzają się i formuła (wypożyczenie), i wysokość ewentualnej kwoty odkupu zawodnika przez Milan. Zobaczymy, czy cokolwiek się jeszcze zmieni, ale transakcja wydaje się bardzo trudna.

 


 

Środa, 26 stycznia:

  • Coraz bliżej końca zimowego okna transferowego. Dziś Milan oficjalnie ogłosi pozyskanie Marko Lazeticia, za którego Crvena zvezda otrzyma 4 mln euro odstępnego plus 1 mln euro w bonusach. Serbowie zagwarantowali sobie także procent od kolejnego transferu piłkarza, a napastnik zagra na San Siro z numerem "22". Przenosiny 18-latka definitywnie kończą przygodę w klubie Pietro Pellegriego - Włoch wraca do Monaco, a następnie stamtąd przeniesie się na wypożyczenie do Torino.
  • Na wylocie z Milanu jest także Samu Castillejo. Jak podaje stacja Sky, z Hiszpanem i rossonerimi negocjuje Sampdoria, a zainteresowane pozyskaniem prawoskrzydłowego są również ekipy z La Liga - Betis oraz Espanyol.
  • Obraz finiszu mercato w wykonaniu Milanu uzupełniają starania o środkowego obrońcę. Wydaje się, że do Mediolanu może trafić jeden z młodych, obiecujących stoperów. Na celowniku znajdują się m.in. 20-letni Niemiec Malick Thiaw z Schalke 04 Gelsenkirchen czy Maxime Esteve, 19-letni Francuz z Montpellier.
  • Portal MilanNews podaje, że rossoneri oferują Schalke za Malicka Thiawa 5-6 mln euro, natomiast Niemcy żądają 8 mln euro - negocjacje trwają. Natomiast do grona zainteresowanych pozyskaniem Samu Castillejo dołącza Valencia.
  • Według TMWPietro Pellegri przechodzi już testy medyczne w Torino.
  • Według SkyPietro Pellegri podpisał już kontrakt z Torino, a jego wypożyczenie z Monaco do Milanu zostało skrócone i piłkarz zakończył przygodę na San Siro. Kontrakt Marko Lazeticia z rossonerimi został natomiast zatwierdzony w Lega Serie A. W obu przypadkach pozostaje oczekiwać na oficjalne komunikaty klubowe.

 


 

Wtorek, 25 stycznia:

  • Dziś w Mediolanie powinien wylądować Marko Lazetić. Jutro 18-letni Serb przejdzie testy medyczne i podpisze kontrakt z Milanem. Tymczasem nadal nie słychać nic o ewentualnym transferze obrońcy.
  • Marko Lazetić dotarł do Mediolanu i przechodzi testy medyczne.
  • Marko Lazetić związał się kontraktem z Milanem i pozostaje już tylko wyczekiwać oficjalnego potwierdzenia tej informacji - podają włoscy dziennikarze. Stacja Sky przedstawia natomiast, że Sampdoria negocjuje z rossonerimi transfer Samu Castillejo. Hiszpan od dawna nie jest w planach mediolańskiego klubu.
  • Sky Sport: Milan kontaktował się z Schalke w kwestii 20-letniego obrońcy tego zespołu, Malicka Thiawa. To jedna z opcji, nad którą włodarze Milanu pracują w tej końcówce mercato.  
  • Pietro Pellegri jutro przejdzie testy medyczne przed opuszczeniem Milanu i dołączeniem do Torino. 
  • Daniele Longo z Calciomercato.com: Milan ma już porozumienie ze Svenem Botmanem w sprawie 4-letniego kontraktu. Zawodnik ma kosztować Milan latem 27 mln euro plus ewentualne bonusy, które łącznie mogą wynieść dodatkowe 6 mln. Lille odmówiło sprzedaży zawodnika zimą, ale włodarze Rossonerich są pewni dopięcia transferu latem.
  • Również Daniele Longo twierdzi, że w końcówce mercato Milan spróbuje pozyskać kogoś z trójki młodych obrońców: Malick Thiaw (Schalke), Maxime Estève (Montpellier), Mattia Viti (Empoli).

 


 

Poniedziałek, 24 stycznia:

  • Wchodzimy w finalny okres niezbyt emocjonującego zimowego okna transferowego. Wkrótce w Mediolanie pojawi się 18-letni napastnik Crveny zvezdy, Marko Lazetić, który zastąpi Pietro Pellegriego - wypożyczenie Włocha z Monaco zostanie skrócone. Z klubu może odejść także Samu Castillejo. Hiszpan decyzją trenera nie został powołany na mecz z Juventusem. Na końcu wszystkiego stoi jeszcze kwestia środkowego obrońcy. Sven Botman może dołączyć do ekipy rossonerich dopiero latem, a czy zimą klub zdecyduje się na choćby doraźne wzmocnienie tej formacji?
  • Jak podaje Antonio Vitiello z MilanNews, rossoneri zapłacą za Marko Lazeticia 4 mln euro, ponadto zagwarantują Serbom 1 mln euro w bonusach i procent od ewentualnego przyszłego transferu.
  • Garść informacji od Daniele Longo: Pietro Pellegri jest o krok od formalnego pożegnania się z Milanem, Sampdoria chce Samu Castillejo, ale problemem pozostaje wysokość wynagrodzenia Hiszpana, zaś Marko Lazetić pojawi się w Mediolanie prawdopodobnie jutro wieczorem. Jeśli zaś chodzi o obrońcę, klub wciąż ma oceniać, czy uda się dokonać sprowadzenia perspektywicznego młodego gracza lub po prostu wypożyczyć kogoś na kilka miesięcy.
  • Dyrektor sportowy Crveny zvezdy, Zvezdan Terzić potwierdził porozumienie z Milanem ws. Marko Lazeticia. Oto jego słowa: "Uzgodniliśmy wczoraj warunki transferu Lazeticia do Milanu. Osiągnęliśmy pełne porozumienie i teraz spodziewam się, że agenci zawodnika uzgodnią warunki z Mediolańczykami. To dla nas wielka nobilitacja, że po 30 latach (transfer Dejana Savicevicia) będziemy mieli swojego kolejnego zawodnika w barwach Milanu". 


1176 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
per93milan
per93milan
27 stycznia 2022, 18:42
Brać Kulusevskiego! I Dydale!
0
Boateng93
Boateng93
27 stycznia 2022, 18:41
Już widzę te komentarze Pioliego i Maldiniego. Kulusevski? Mamy konkurencyjny skład. Na prawej stronie mogą grać Snickers i Messias, dwóch geniuszy futbolu.
0
biedrus
biedrus
27 stycznia 2022, 18:39
Brać go, może Ibra zarobi na swoją pensję
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
27 stycznia 2022, 18:35
No jakby Pioli odblokował Szweda w ofensywie to flanki byśmy mieli zacne.
1
TR3V0R
TR3V0R
27 stycznia 2022, 18:33
Kulu za czasów Parmy bardzo fajnie śmigał. Potem w jufkach trochę przygasł, ale pewnie przez to że na regularność to nie mógł za bardzo liczyć. Uważam że byłby dobrym wzmocnieniem patrząc na naszą kulawą prawą stronę i że Stefano zrobiłby z niego niezłego grajka, a skrzydła Leao-Kulu na prawdę mogłyby robić niezły wiatr. Istotne tylko na jakiej zasadzie miałby dołączyć, bo na zwykłe wypożyczenie nie ma opcji że pójdą, także w grę wchodzi albo wypo z obowiązkiem, albo opcją wykupu. Jeżeli byłoby to np. wypożyczenie 18sto miesięczne z opcją, która zamienia się w obowiązek w przypadku awansu do LM to jak najbardziej można na to iść.
1
hyrus13
hyrus13
27 stycznia 2022, 18:51
Milan chce opcję Juventus obowiązek.
1
TR3V0R
TR3V0R
27 stycznia 2022, 18:59
to można iść na kompromis i iść tak jak napisałem na opcję zamieniającą się w obowiązek gdy spełnimy tam jakieś warunki. Można się dogadać albo o ten awans do LM, albo np. liczbę występów :P
0
Rafał0209
Rafał0209
27 stycznia 2022, 18:33
Kurde mega jaram się tym Kulusevskim eh ta nadzieje, będzie rozczarowanie jak nie przyjdzie, Maldini musisz widzsz kto u nas na PS biega.
1
hyrus13
hyrus13
27 stycznia 2022, 18:52
Od bardzo dawna gramy w 10 przez brak prawego skrzydła i nagle trafia się taka oferta. Grzechem jest jej nie wykorzystać.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
27 stycznia 2022, 19:45
A ja myślałem (sądząc po wielu komentarzach) że w 10 gramy przez brak pozycji "10".

Więc wg Ciebie wychodzi, że gramy w 9 w każdym meczu.
0
hyrus13
hyrus13
27 stycznia 2022, 21:30
Darth, w tym sezonie, szczególnie po covidzie Brahima tak bywa. Natomiast w poprzednim to najbardziej brak PS rzucał się o w oczy ;)
0
Jaca23
Jaca23
27 stycznia 2022, 18:28
Nie ma co Kulusevski z miejsca wchodzi do pierwszego składu na PS, jednak nie wiem jaki powód miałby Juventus, żeby nam go teraz oddawać na wypożyczenie. Chyba, że z obowiązkiem lub opcją z bardzo łatwymi do spełnienia warunkami.
0
Janik14
Janik14
27 stycznia 2022, 18:28
Kulu gorszy niz naszą dwojka PS nie będzie, a nie zapominajmy ze to wciąż bardzo młody chłopak, niech przychodzi.
1
Tosca
Tosca
27 stycznia 2022, 18:22
Kulusevski byłby sporym wzmocnieniem Milanu. U nas głównie się mówi dalej o Arthurze Cabralu oraz o Unaiu Nunezie z Athletic Bilbao jako ewentualnym wzmocnieniu obrony.
1
Jaca23
Jaca23
27 stycznia 2022, 19:07
Cabral wydaje się być naprawdę dobrze rokującym napastnikiem.
0
Tosca
Tosca
27 stycznia 2022, 19:41
Wszystko jest już załatwione. Wkrótce deal :)
0
Cisek666
Cisek666
27 stycznia 2022, 18:19
Niech dorzucą F. Chiese - to może się zastanowimy ;p

Czy ja coś przegapiłem? Na transfery.info napisano, że trwają rozmowy Barcelony z agentem Kessiego - a tym agentem jest Raiola. O_o że co, że jak, no właśnie... 5,10,15...zaraz się zacznie...
Edytowano dnia: 27 stycznia 2022, 18:21
0
ósmy
ósmy
27 stycznia 2022, 18:39
Krótko pisząc chodzi o zakotwiczenie Haalanda w Barcelonie.
0
hyrus13
hyrus13
27 stycznia 2022, 18:58
Raiola opuścił już OIOM?
0
misiek007e
misiek007e
27 stycznia 2022, 18:13
Jak na wypożyczenie do 5mln to zapraszam
0
Rysiu
Rysiu
27 stycznia 2022, 18:12
Tak, pomagajmy Juve w zdobyciu/zwolnieniu środków na Vlahovica.
Mielismy zdaje się gościa z Brest na celowniku, który gra super sezon. Wróćmy do niego a nie Kulesevskiego, który nic nie pokazuje.
0
kamilus
kamilus
27 stycznia 2022, 18:14
2-5 mln za wypożyczenie to niewielka pomoc, gdy oni muszą znaleźć około 140 mln. :P
5
Sieri
Sieri
27 stycznia 2022, 19:00
Kulusevski jest młody a Pioli umie pracować z młodzieżą. Jeśli to nie zablokuje chęci zakupu Faivre to jestem na tak
0
kamilus
kamilus
27 stycznia 2022, 18:09
Kulusevski na 18-miesięczne wypożyczenie z opcją wykupu na 30 mln, która przechodzi w obowiązek przy awansie Milanu do LM w przyszłym sezonie? Byłbym na tak.
7
PanPrzemus313
PanPrzemus313
27 stycznia 2022, 18:13
Może dałoby się znieść cenę do 25 i obowiązek zmienić na opcję ;)
Z jednej strony byłoby to chyba aż zbyt korzystne, z drugiej czemu by nie próbować
2
kamilus
kamilus
27 stycznia 2022, 18:17
Na "suche" 18-miesięczne wypożyczenie z opcją raczej nie pójdą, tak samo jak nie zrobiła tego Atalanta z Gosensem czy Fiorentina z Chiesą. Ale ja taki zapis, o jakim napisałem, traktuję w ten sposób, że skoro byśmy się za rok zakwalifikowali do LM, to znaczyłoby, że Dejan się wpasował do zespołu na przynajmniej przyzwoitym poziomie. A wtedy to nie szkoda by było wydać tych 25-30 mln (a może nawet i mniej, bo równie dobrze można by spróbować utargować formułę np. na 3 mln wypożyczenie + 20 mln wykup + 5 mln bonusów).
1
LaMancha 98
LaMancha 98
27 stycznia 2022, 18:08
Kulusewski na pewno ma duży potencjał który pokazywał w Parmie gdzie był jakby dwa razy szybszy, dynamiczniejszy i silniejszy niż obecnie w Juve.
Jeżeli warunki byly by korzystne to mozna zaryzykować transfer ale czy on będzie dla nas wzmocnieniem tego nikt nie przewidzi bo w Juventusie mówiąc szczerze gra jak paralityk i w dodatku tylko na lewej nodze xd
1
Dusiek
Dusiek
27 stycznia 2022, 18:05
A on nie poszedł za Vlahovica do fiołków ?
0
kamilus
kamilus
27 stycznia 2022, 18:08
Commisso chciał tylko gotówkę i wygrał w negocjacjach.
5
ACstach
ACstach
27 stycznia 2022, 18:02
Kulusevski? Sam nie wiem. W Juve się jakoś specjalnie nie pokazał. Może wymiana za Samu? Hehe. Juve znowu szuka frajera? Zazwyczaj ostatnimi laty się im udawało. Chłop jeszcze młody, ale czy chcemy znowu im pomagać?
Edytowano dnia: 27 stycznia 2022, 18:04
1
SikamDoZlewu
SikamDoZlewu
27 stycznia 2022, 17:53
Kulu w sumie mógłby pobiegać
Edytowano dnia: 27 stycznia 2022, 17:57
0
27 stycznia 2022, 17:45
Dejana już chciałem jakiś czas temu. Nie wydaje mi się żeby brakowało mu talentu. Poza tym, czy on nie grywał na 10 lub jako cofnięty napastnik?

Juve chyba szuka środków :)
3
Milanboy
Milanboy
27 stycznia 2022, 19:17
Różnie ale głównie na skrzydłach grał, na tych pozycjach często się dusił i niezbyt pokazywał swoje atuty jak zejście do środka czy wykorzystywanie wolnej przestrzeni.
0
MrAncelotti
MrAncelotti
27 stycznia 2022, 17:27
Malick Thiaw trenował dzisiaj indywidualnie i nie będzie grał w najbliższym meczu.
Podobno powodem jest...mały siniak.
1
ósmy
ósmy
27 stycznia 2022, 17:25
Francuskie gazety piszą, jakoby Faivre był blisko przenosin do OL.
0
Rossu
Rossu
27 stycznia 2022, 17:35
Z dwójki Faivre - Kulu osobiście wolałbym Szweda, ale póki co narazie za mało konkretów i trzeba czekać aż Samu odejdzie, wtedy ruszą po Dejana.
0
serginho83
serginho83
27 stycznia 2022, 18:37
Widocznie był jakiś powód, że Maldini definitywnie z niego zrezygnował... Albo coś nie tak z charakterem Faivre albo były jakies zgrzyty podczas ubiegłorocznych negocjacji :/ trochę szkoda, bo to zawodnik ze świetną techniką, lewą nogą, ciągiem na bramkę, dobrze wykonujący stałe fragmenty gry, no i jeszcze w miarę niedrogi :) jak pójdzie do OL, to dla nas już będzie skreślony...
0
ósmy
ósmy
27 stycznia 2022, 18:41
Swoją droga jakiś niewymieniony klub z Anglii dawał za Paquetę 60mln, ale Lukas nie chce odchodzić z Lyonu.
0
serginho83
serginho83
27 stycznia 2022, 16:40
Pojawiła się informacja, że Juve nawiązało kontakt z Milanem odnośnie Kulusevskiego ( wyp. z ob. wykupu za 6 lub 18 miesięcy)... Pozostaje pytanie czy informacja polega na prawdzie???
Edytowano dnia: 27 stycznia 2022, 16:40
1
Rossu
Rossu
27 stycznia 2022, 16:48
Zależy jakie źródło - jak Longo, nVitiello coś o tym wspomnieli to może jest cień szansy, jak szmatławce typu Tuttosport, to nie ma co zawracać tym głowy. Niemniej jednak fajnie byłoby go tu zobaczyć, Pioli postawiłby go na nogi.
3
Marcin1995
Marcin1995
27 stycznia 2022, 16:59
Longo potwierdził że Juventus zaproponował Milanowi Kulusevskiego, ale narazie brak info na temat reakcji naszego klubu
1
marcinomilano
marcinomilano
27 stycznia 2022, 16:59
Daniele Longo i Pedulla to podali. Z jednej strony ciekawa opcja, mielibyśmy niezłą konkurencję na prawej stronie. Co się stało z Kulu w Juve nie wie nikt, jak przechodził tam z Parmy to zazdrościłem, pod Pirlo wyglądał bez szału, pod Allegrim wygląda tragicznie. Przemawia za nim to że jest młody, a jak zdążyliśmy się przekonać Pioli ma rękę do młodych. Teoretycznie z miejsca powinien być lepszy od Alexisa i Messiasa, oprócz tego wypożyczenie z opcją wykupu to byłaby niezła opcja.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
27 stycznia 2022, 17:05
Byłby problem skrócić wypożyczenie Mesjasza ?
0
AC Kamil
AC Kamil
27 stycznia 2022, 17:08
Kulusevski na półtoraroczne wypożyczenie za 3-5 mln euro plus opcja wykupu za max 20 baniek to nie byłby taki zły pomysł biorąc pod uwagę jaka przepaść panuje w ofensywie Milanu pomiędzy prawą a lewą flanką. W Juventusie na prawym skrzydle nie dostaje zbyt wielu szans, nawet kontuzja Chiesy nie poprawiła zbytnio jego sytuacji, Allegri woli przesunąć wyżej Cuadrado niż postawić na Szweda, a swoje minuty dostaje jeszcze Bernardeschi. Swoją drogą dziwnie skrojoną kadrę ma Juventus, na prawe skrzydło Chiesa, Bernardeschi, Kulusevski i Cuadrado, a na lewą stronę nie mają nikogo i musi grać McKennie.
0
AC Kamil
AC Kamil
27 stycznia 2022, 17:12
Semper Fideli

Biorąc pod uwagę w jakiej sytuacji znajduje się obecnie Crotone to zapewne przyjęliby go z pocałowaniem ręki, ale nie wydaje mi się by sam zawodnik był zainteresowany takim ruchem. Nawet po ewentualnym przyjściu Kulusevskiego mógłby dostawać więcej szans na pozycji ofensywnego pomocnika i naciskać Diaza, który nie prezentuje się dobrze.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
27 stycznia 2022, 17:12
Tak tak i jeszcze raz tak
Wierzę że Pioli go odbuduje i wreszcie będziemy mieli kogoś ofensywnego na prawe skrzydło
Messias to nie ten poziom a Alexis przy calej mojej sympatii jest urodzonym wahadłowym i liczb nie daje
1
Vol'jin
Vol'jin
27 stycznia 2022, 17:15
najpierw odejść musi Samu by był ruch po Kulu
1
R44
R44
27 stycznia 2022, 17:59
@AC Kamil

„Swoją drogą dziwnie skrojoną kadrę ma Juventus, na prawe skrzydło Chiesa, Bernardeschi, Kulusevski i Cuadrado, a na lewą stronę nie mają nikogo i musi grać McKennie.”


U nas sytuacja analogiczna tylko po drugiej stronie.
Na lewej mamy Leao i Rebicia a po prawej nie mamy nikogo i musi grać Mesjasz, Salek lub Casti
0
kamilus
kamilus
27 stycznia 2022, 18:11
W Juventus na lewym skrzydle mogą występować zarówno Chiesa, jak i Bernardeschi.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
27 stycznia 2022, 18:12
R44- nie, to co innego bo Alexis czy Messias są naturalnymi graczami prawej strony - po prostu na niższym poziomie niż ci na lewej
W juve za to nie ma za bardzo naturalnych lewych skrzydłowych
1
R44
R44
27 stycznia 2022, 18:33
PanPrzemus313 +1

Ok, myślałem ze chodzi o różnice w jakości zawodników między jedna a druga strona
1
Levy11
Levy11
27 stycznia 2022, 15:37
Abumeyang ponoć jest przymierzany do naszego klubu. Ma zrezygnować z części kasy. Ciekawe z jakiej części bo koleś zarabia 15mln. Jeśli wypożyczenie na 6 miesięcy bez obowiązku wykupu i do tego 20% kwoty z jego kontraktu to można by rozważyć
0
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 16:06
Po co, na lewe skrzydło jest 2 piłkarzy, a na napad 3. Na parwym skrzydle jest 3 graczy, ale umówmy się, Auba się nie nadaje na prawe skrzydło.
1
Jaca23
Jaca23
27 stycznia 2022, 16:14
Auba to jednak nadal kozak i ja bym nie pogardził takim piłkarzem w kadrze nawet na pół roku, jeśli Arsenal by się zgodził, żebyśmy opłacali jedynie część pensji.
0
filipacm
filipacm
27 stycznia 2022, 16:20
Alessio_re6 a na pozycję nr 10 jeden gracz, Samu odchodzi, grałby jako cofnięty napastnik, albo prawy ofensywny, bo Alex i Messias to to średnio ofensywni, a Samu odchodzi
0
kamilus
kamilus
27 stycznia 2022, 15:22
Wybaczcie za post nie związany z tematem, ale jest promka na wszystkie 4 kanały Eleven za 111,30 zł na 365 dni (wychodzi trochę ponad 9 zł za miesiąc, czyli znacznie taniej niż to, co oferuje np. player.pl, gdzie jest 15 zł/msc): https://www.elevensports.pl/pakiety

Szczerze mówiąc to nawet nie wiedziałem, że można wykupić dostęp bezpośrednio na ich stronie i dotychczas cały czas płacę po 15 zł miesięcznie. Ale komfort oglądania jest "bezcenny", bo wystarczy, że odpalę kompa na 5 minut przed meczem i wiem, że już czeka na mnie niezacinająca się transmisja w HD.
4
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 15:23
W takich momentach jest mi aż przykro, że mam Canal+ i jescze nie mogę zrezygnować
0
marcinomilano
marcinomilano
27 stycznia 2022, 15:34
Ja w UPC place 5 zł miesięcznie ale bez Ekeven 4. Czasem zdarzają się tam mecze ci jest irytujące, na szczęście nigdy jeszcze nie było takiej sytuacji że piszczali tam Milan
0
Semper Fideli
Semper Fideli
27 stycznia 2022, 15:50
Czekaj wykupuje na ich stronie tak ? Do tej pory korzystałem z elevenow na wp.pilot trzeba by porównać jak to wygląda cenowo.
Kamil do kiedy eleveny mają serie a ? Bo miały stracić i trochę wstrzymywałem się z dłuższym wykupem.
0
Jaca23
Jaca23
27 stycznia 2022, 16:02
Zważywszy na to, że praktycznie 3 miesiące są bez meczów ligowych to zostanę przy subskrypcji miesięcznej, którą sobie odwołam po ostatniej kolejce w maju. Ale po sezonie warto nad tym pomyśleć i zaoszczędzić parę groszy, dzięki za info!
0
Szymson
Szymson
27 stycznia 2022, 16:40
Przed Netią korzystałem z Eleven właśnie bezpośrednio z ich strony, potwierdzam, że jakość HD i nic nie zacina, jak ktoś myśli nad zmianą lub szuka to polecam :)
1
kamilus
kamilus
27 stycznia 2022, 18:14
@Jaca23
Ja też tak robię, ale sobie obliczyłem, że 9x15 (odliczam czerwiec, lipiec i sierpień, chociaż w tym ostatnim już zaczyna grać liga, więc tak naprawdę odpada ok. 75-80 dni) to nadal więcej niż 111,30. A że jestem, jak to niektórzy moi znajomi mówią, "dziwką na promocje", to pewnie zaraz wykupię rok na stronie Eleven. :P

@Szymson
Dzięki za potwierdzenie, bo właśnie się zastanawiałem, jak to wygląda na ich stronie (odkąd wykupuję Eleveny to robię to przez player.pl i nawet nie wiedziałem, że można to zrobić "u źródła").

@Semper Fideli
Serie A w Eleven jest do 2024 roku: https://transfery.info/aktualnosci/serie-a-dalej-w-eleven-sports-oficjalnie/151190

EDIT:
Jednak jeszcze nie kupuję przez Eleven - na wp pilot jest promocja na 99 zł/rok, a jak ktoś nie korzystał z pakietów premium w ciągu ostatnich 3 miesięcy, to ma 13,99 zł na trzy miesiące. Szkoda, że nie cztery miesiące, bo wtedy udałoby się akurat obejrzeć sezon do końca. :P

Muszę się zastanowić, czy brać tańszą opcję (wp pilot), czy droższą, ale z ponoć lepszą jakością (eleven). Wiem jednak, że pakiet na player pl kończy mi się 4. lutego i nie zamierzam go przedłużać.
Edytowano dnia: 27 stycznia 2022, 18:33
0
marcinomilano
marcinomilano
27 stycznia 2022, 15:16
Dla tych co widzieli Dybalę w Milanie: podobno dostał propozycję 10 mln netto w City :)
0
kamilus
kamilus
27 stycznia 2022, 15:10
https://twitter.com/MilanEye/status/1486701030490443778

Ponoć Theo podpisał!
5
dbmat
dbmat
27 stycznia 2022, 15:26
"Theo Hernandez podpisał nowy kontrakt z Mediolanem do czerwca 2026 o wartości € 4 mln z dodatkami. Oficjalne ogłoszenie jest oczekiwane wkrótce"
@AntoVitiello
0
TR3V0R
TR3V0R
27 stycznia 2022, 15:29
czekamy na oficjalke i można się cieszyć
0
Von Strauss
Von Strauss
27 stycznia 2022, 14:41
The source reports that although Mino Raiola does not officially represent Kessie as his agent, the ‘super-agent’ intervened in the player’s negotiations with Milan over the extension of a contract, from which we can infer that he raised the demands to Paolo Maldini and Ricky Massara leading to the situation stalling.

Informacja z wiadomości o tym, że Barca chce Kessiego, bo to niby "warunek" Raioli do zakontraktowania Haalanda.

Nie zdziwię się, jak za chwilę gdzieś wypłynie, że przy Hakanie Raiola też nieoficjalnie motał.
1
dominord
dominord
27 stycznia 2022, 15:19
A można jakoś grubasa pociągnąć do odpowiedzialności za takie mieszanie w sprawy klubu z piłkarzami, których on nie jest klientem.
0
jarek2572
jarek2572
27 stycznia 2022, 13:52
Skoro niby mamy dogadanego Botmana, to po co nam ten młokos z Schalke ?
0
kamilus
kamilus
27 stycznia 2022, 13:54
Gabbia ma iść na wypożyczenie i celujemy w taki zestaw stoperów: Tomori Kjaer Botman Thiaw Kalulu
5
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 13:57
Żeby w przyszłym sezonie mieć do dyspozycji
Tomoriego, Botmana, Kjaera, Thiawa(tego młodego) i w obwodzie Kalulu.
Żegnamy się z Romagnolim, który mimo całej sympatii, nie jest zawodnikiem jakiego porzebuje Pioli. Wysyłamy na wypożyczanie Gabbie z nadzieją, że uda się go zmonetyzowac.
Sam w sobie Thiaw jest obrońca, który pasuje zarówno do duetu z Botmanem/Kjaerem jak i Tomorim/Kalulu, a dzięki wiekowi (w sierpniu 21 lat) może uda się na nim zrobić jak na Hauge ( wyszliśmy ok.7M in plus)
2
Milanousz
Milanousz
27 stycznia 2022, 13:59
Po co 5 stoperów?
0
Vol'jin
Vol'jin
27 stycznia 2022, 14:01
ja widzę 4 + Kalulu jako uniwersalny na każdą pozycję z tyłu

7
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 14:08
Teraz też mamy powiedzmy 5 stoperów (wliczając Kalulu) i dwa tygodnie temu tylko 2 było dostępnych. Kadrę się tak buduje, by minimum 2 zawodników na każdą pozycje, co wychodzi duetowi M&M bardzo dobrze jak narazie. Jedynym mankamentem jest wybór Krunić'a na drugą "10", ale i tak daje sporo pociechy
0
ósmy
ósmy
27 stycznia 2022, 14:09
W takim przypadku w miejsce Gabii klub musi wspomóc kadrowo jakiś wychowanek.
I podejrzewam, że to Thiaw będzie hodowany w klubie jako przyszła inwestycja, a Matteo ma nabierać doświadczenia by zostać w Milanie na lata.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 14:15
Di Gesu możesz wpisać.
Gabbia jest zawodnikiem dobrym na broniące się drużyny grające o środek tabeli, a nie ofensywie grający Milan. Trzeba go przedłużyć, wypożyczyć i sprzedać za 5-10M
0
k_f_c
k_f_c
27 stycznia 2022, 12:49
Europa zazdrości Milanowi Samu Castillejo
7
DarQ
DarQ
27 stycznia 2022, 13:27
Rekordowa oglądalność akcji z udziałem Samu.
2
TR3V0R
TR3V0R
27 stycznia 2022, 13:29
samu to brylancik, na którego tylko nieliczni mogą sobie pozwolić. Czuję się wyjątkowy, posiadając taką ikonę w zespole
3
boro215
boro215
27 stycznia 2022, 12:46
Ale clickbaitowy tytuł...wielu chętnych na Samu xd Będziemy niestety bujać się z tym kontraktem jeszcze rok bo nikt mu nie wyrówna tej pensji od nas
1
kozik___13
kozik___13
27 stycznia 2022, 12:46
Podobno Galliani leci do Manchesteru po Robinho
0
kamilus
kamilus
27 stycznia 2022, 13:25
https://i.redd.it/krui3v01nsm51.jpg
1
ósmy
ósmy
27 stycznia 2022, 14:28
A ma zgodę na widzenie od naczelnika?
2
DarthImpaler
DarthImpaler
27 stycznia 2022, 14:39
Przecież Robinho jak tylko przekroczy granicę Włoch to do pudła pójdzie za gwałt zbiorowy czy coś. Na granicy go zatrzymają jak Jasona Bourn'a XD
0
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 11:05
Fiorentina interesuje się Lo Celso z Tottenhamu, w grę wchodzi wypożyczenie.
Powiem tak, jakby udało się wypożyczyć Argentyńczyka do końca sezonu, to Milan taki Leao czy Ibra mieliby dużo radości z gry. Lo Celso ma fenomenalną wizję gry i technikę, na 10 jest idealnym
3
DarthImpaler
DarthImpaler
27 stycznia 2022, 11:28
W lecie byl tez Sarabia na wypozycznie na prawe skrzydlo, ale jak widac wola pokraki tam grajace w porownaniu do Hiszpana, nie ma tu na co liczyc
1
Rogo1989
Rogo1989
27 stycznia 2022, 11:47
Zarząd ciągle ślepo wierzy w "umiejętności" Diaza.
4
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 11:52
Taki ruch byłby bardziej wzmocnieniem ofensywy, a wiara w Diaza to jedno, drugim jest to, że w lato przychodzi gość, który zajmie jego miejsce.
Co do Sarabii, Milan walczył cały czas o Faivre, Messias był ruchem Last Minute, gdy Hiszpan był dogadany z Sportoguem
2
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 12:12
Z tego co pamietam ruch Sarabii do Sportingu tez byl bardzo last minute, nie trudno bylo miec wielkiej wiedzy zeby wiedziec ktory ruch last minute, ma wiekszy sens.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 12:19
Przyklepany był last minute, piłkarz już dogadał się wcześniej że Sportingiem
0
Vol'jin
Vol'jin
27 stycznia 2022, 12:26
zapominacie, że Sarabia to też część dealu z Nuno Mendesem

tak samo Le Celso może być powiązany z Amrabatem
8
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 12:31
To też fakt
0
SNIPER
SNIPER
27 stycznia 2022, 10:33
Newcastle i Everton chcą wyciągnąć Müllera z Bayernu.
Tak sobie teraz myślę może to by była opcja dla nas?
0
MilanHomer
MilanHomer
27 stycznia 2022, 10:37
Gerd Mulller dla nas ideał :)
A poważnie w naszym ustawieniu nie bardzo widzę Thomasa, przez pryzmat jego gry w Bayernie.
2
kamilus
kamilus
27 stycznia 2022, 10:37
Imo nie ma miejsca dla niego w Milanie - środek na przyszły sezon mamy już obsadzony, albo przynajmniej "zaplanowany", czyli Tonali/Bennacer/Bakayoko/Krunic/Sanches/Adli/Diaz, a typowym prawoskrzydłowym to on chyba nie jest.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 10:38
Kaczka dziennikarska. Muller zarabia prawie 20M, więc raczej mała szansa
1
wielki prostownik
wielki prostownik
27 stycznia 2022, 10:41
Idealna opcja. Pensja tylko 20 milionów. Nic tylko brać.
10
Vol'jin
Vol'jin
27 stycznia 2022, 11:04
10 mln netto jakby co ;)
0
fristajlos
fristajlos
27 stycznia 2022, 11:40
Vol'jin

Źródło?
0
fristajlos
fristajlos
27 stycznia 2022, 11:50
fristajlos
Zrodlo, wygugluj sobie, u dojczow zawsze podaja w brutto, wiec odlicz sobie od tego podatek i masz odpowiedz
0
Von Strauss
Von Strauss
27 stycznia 2022, 12:38
Ja mam tylko niepotwierdzone dane (bo u dojczów tego nie wyciągniesz). A tam niecałe 8 mln netto za 2021 r. (15 brutto). Ale tak jak piszę - u naszych zachodnich sąsiadów nie ma potwierdzonych danych, więc równie dobrze może zarabiać 6 jak i 15 netto ;)
1
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 13:43
Wydaje mi się, że wynagrodzenia zawodników (nawet w Niemczech) podaje się w netto. Nie wierzę, że Lewandowski będąc jednym z najlepiej opłacanych piłkarzy na świecie zarabia 14M, skoro taki Ndombele zarabia 10,2M£
0
Vol'jin
Vol'jin
27 stycznia 2022, 13:53
https://twitter.com/tom_ur/status/1351300747401580550?s=20

:)
0
Von Strauss
Von Strauss
27 stycznia 2022, 14:22
Mi też się wydaje, że brutto (czyli Lewy miałby ok 10,34 netto?).
0
SNIPER
SNIPER
27 stycznia 2022, 20:16
Heh uwielbiam Was!
Czysto teoretycznie zapytałem czy widzielibyście takiego gracza u nas, a tu. Ironia, że nas na niego nie stać...i nagle okazuje się, że Kessie chce zarabiać tyle co Lewy xD
0
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 10:28
Mocno jest grany temat Castillejo w Valencii, która czeka tylko na sprzedaż Daniela Wassa do Atletico. Dziś powinna być oficjalka, a później Samu prawdopodobnie odejdzie.
1
kamilus
kamilus
27 stycznia 2022, 10:37
Nie rób nadziei... :P
11
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 10:39
Haha, ja tam wierzę
0
TR3V0R
TR3V0R
27 stycznia 2022, 11:23
i tak raczej każdy wie, że on u nas zostanie do momentu, aż mu się kontrakt nie skończy. Nie widzę takiej opcji, gdzie ktokolwiek wykłada nawet 5 baniek na niego
0
Tanger
Tanger
27 stycznia 2022, 11:31
W Valencii jest teraz totalny burdel. Bordalas jest kolejnym trenerem, któremu Singapurczycy naobiecywali różnych rzeczy, w tym wzmocnienia składu, a teraz standardowo się migają. W tym okienku wykupili gruzińskiego bramkarza i ściągnęli obrońcę Basel. Obaj niby kosztowali po 800 tys. euro. Jeśli będą chcieli sprowadzić Castillejo, to pewnie będą chcieli też wydać jak najmniej, a najlepiej nie wydać nic. Możliwe też, że będą próbowali go wypożyczyć.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 09:57
W Thiawie dobre jest to, że ma cechy zarówno Kjaera jak i Tomoriego, przez co jest dobrym uzupełnieniem składu. Dzięki temu ruchowi jest możliwość wypożyczenia Gabbi.
2
Rossu
Rossu
27 stycznia 2022, 10:00
Dokładnie, transfer Thiawa odblokuje możliwość wypożyczenia Gabbii, a nie oszukujmy się, Włoch potrzebuje jak najwięcej gry do rozwoju.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 10:02
Przede wszystkim potrzebuje minut, żeby można było go sprzedać za 5-10M do jakiegoś Torino czy innej Venezii
0
DarQ
DarQ
27 stycznia 2022, 10:21
Gabbia to potrzebuje ale treningu z U. Boltem
1
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 10:23
I Dwaynen "The Rockiem" Johnsonem
2
szfarceneger
szfarceneger
27 stycznia 2022, 10:27
Moim zdaniem wypożyczanie Gabbii zimą, jeśli przyszedłby Thiaw, byłoby zbędnym ryzykiem. 20-latek z drugiej Bundesligi raczej nie daje 100% pewności, że będzie lepszy od naszego wychowanka, a zostało za mało czasu do końca okienka, żeby Pioli był w stanie ocenić go na treningu.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 10:31
Za to Gabbia nie daje ci żadnej gwarancji w obronie, zawalił prawie w każdym meczu gola.
Thiaw jest graczem jakiego potrzeba, na środek obrony, przynamniej gdy spojrzymy charakterystykę.
0
MilanHomer
MilanHomer
27 stycznia 2022, 10:35
Rossu
Wedle przepisów transfer Thiaw nie odblokuje wypożyczenia Matteo, bo będzie brakować wychowanka :)
Chyba, że mamy jakiegoś kozaka w Primaverze, lub wróci ktoś do nas w stylu Darmian, Aubameyang, Cristante, Pessina itp.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 10:37
Rejestrujesz Di Gesù i masz dalej spełnione.
0
MilanHomer
MilanHomer
27 stycznia 2022, 10:45
Alessio
No w tym problem, że lepiej mieć gościa który w razie co zagra, niż Di Gesu, Stangę czy innego Plizzariego, który może co najwyżej ławkę ogrzać. Ilość zawodników do rejestracji jest ograniczona niestety.
Oczywiście to jest moje zdanie. Widzę masz odmienne.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 11:00
Mam inne, bo Gabbia jest po prostu tykającą bombą przy tak grającym Milanie.
A też wspomnę, że mówimy o wymianie stopera 1do1 i dołożeniu prawego obrońcy, co z w przypadku musu gry da się rozwiązać.
0
szfarceneger
szfarceneger
27 stycznia 2022, 11:38
Też nie jestem fanem Gabbii, ale tak jak wyżej napisałem, nie ma absolutnie żadnej pewności, że Thiaw nie będzie od niego słabszy.
Nasuwa się tutaj chociażby przykład Kabaka, którego też kiedyś chcieliśmy z Schalke, ale on na szczęście wybrał Liverpool i okazał się kompletnym niewypałem.
Z drugiej strony może się powtórzyć sytuacja jak z Tomorim, czyli już w pierwszym meczu będzie widać, że mamy do czynienia z kozakiem i wtedy Gabbia faktycznie będzie zbędny, ale zwyczajnie Pioli nie ma czasu, żeby to sprawdzić. Trzeba było nie czekać do końca okienka z jakimikolwiek ruchami transferowymi.
Myślę, że Pioli zdaje sobie sprawę, że nawet gdyby miał do końca sezonu nie skorzystać z Gabbii, to lepiej mieć go w odwodzie, bo mając w kadrze tylko czwórkę środkowych obrońców (Kjaera nie liczę), z czego jeden to zapchajdziura w razie konieczności obskakujący każdą pozycję w obronie, podejmujemy zbędne ryzyko związane z brakami kadrowymi.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 11:49
Nie ma co porównywać Kabaka do Thaiwa, bo to inni piłkarze, a Turek był bardziej medialnym piłkarzem, bo Schalke kupiło go za 15M, a sam piłkarz w młodym wieku grał w reprezentacji Turcji na solidnym poziomie.
A jedyna pewność, że Malick będzie lepszy od Gabbi jest taka, że on przynajmniej swoją charakterystyką pasuje do tego, co chce grać Pioli. Z Gabbia jest taki problem, że teraz nie ma jak na nim zarobić, ale jak pogra na wypożyczeniu, to chętni się znajdą.
0
Milanboy
Milanboy
27 stycznia 2022, 09:51
Ciekawy piłkarz aczkolwiek pewnie będzie grzał ostro ławkę.
0
Rossu
Rossu
27 stycznia 2022, 09:48
Wiele chętnych na Samu, a skończy się jak zawsze :P
4
Boateng93
Boateng93
27 stycznia 2022, 09:13
Samu to jest na wylocie od jakiś 5 okienek.
18
JohnyMiellony
JohnyMiellony
27 stycznia 2022, 08:34
Pytanie skoro pellegri był pół sezonu nie cały to my ponosimy pół ustalonych kosztów?
Pensja i 1mln dla monaco
0
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 08:49
Raczej się dogadali i popłacili za okres w którym grał
0
kamilus
kamilus
27 stycznia 2022, 07:24
Ponoć Kulusevski został zaproponowany m.in. Milanowi na wypożyczenie - ciekawe dokładnie jaka to była propozycja (za ile, czy z opcją itp.), bo trochę szkoda, że Rossoneri nie zechcieli z niej skorzystać (ponoć szansa na to jest, ale dopiero po odejściu Samu (iksde)).
4
DarQ
DarQ
27 stycznia 2022, 08:10
Wprawdzie nie jest to taki dzik jak Leao na lewej, tylko gracz lubiący schodzić do środka ale mam o nim bardzo dobre zdania. Juve go przygasiło, jak zresztą wielu zawodników.
18
TR3V0R
TR3V0R
27 stycznia 2022, 08:14
ja też go bardzo lubię i mam wrażenie, że u nas pod okiem Stefano mógłby fajnie odpalić na tym prawym skrzydełku
3
kamilus
kamilus
27 stycznia 2022, 08:16
Ja to nawet złapałem się na myśli, że nawet samo wypożyczenie bez opcji wykupu byłoby dobre, bo Dejan nie powinien być gorszy niż Messias czy Alexis. Ale zarząd pewnie najpierw spojrzy na to, że i tak mamy trzech prawoskrzydłowych, więc gdzie tam wcisnąć jeszcze kolejnego...
0
DarQ
DarQ
27 stycznia 2022, 08:20
Jest zdyscyplinowany, umie przeszkadzać. Też myślę, że Piolemu by pasował i by go naoliwił. Pioli jego , nie Kulu Piolego :) , choć trochę to działa w 2 str.
3
Semper Fideli
Semper Fideli
27 stycznia 2022, 08:24
Problem w tym że nie chciał bym odbudować Szweda Juventusowi. U nas mógłby się odnaleźć nawet ze względu na fajna relacje z Ibra. A wykup za 30 baniek to zdecydowanie zbyt duzo.
Szwed jak dla.mnie spokojnie odnalazł by się na 3 pozycjach. Prawej stronie, 10 i jako drugi cofnięty napastnik.
1
DarQ
DarQ
27 stycznia 2022, 08:35
On się na tej prawej dubluje z tym dzikem Cuadrado. Przez to jest wypychany jak prawy napastnik i to mu bardzo nie leży. On lubi szukać piłki trochę w tyle i na środku. Do naszej formacji idealny. Pewnie , że nie ma co mutować dla Juve, umowa musiałaby być korzystna przede wszystkim dla nas.
0
kamilus
kamilus
27 stycznia 2022, 08:40
Odbudowanie Dejana to byłby problem, zgoda, ale ciekawe, czy Juve poszłoby na podobny deal jak sami ogarnęli z Chiesą, czyli wypożyczenie na dwa sezony (w tym przypadku 1,5) z opcją wykupu zmieniającą się w obowiązek przy awansie do LM w drugim roku wypożyczenia. Bo jeśli tak, to w takiej sytuacji zgodziłbym się nawet i na kwotę 25 mln, która pewnie zostałaby zaakceptowana przez 'Bianconerich' (bo wątpię, by włodarze Juve byli przekonani o tym, że Szwed po bardzo przeciętnych dwóch latach stracił na wartości tylko 5 mln).
3
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 08:57
Kulu to wymarzony prawoskrzydłowy dla Pioliego, którego potencjał jest zabijany przez ofensywny sznyt taktyczny Allegriego. Gdyby była możliwość wypożyczalnia Szewda z opcją wykupu za logiczne pieniądze, to czemu nie.
0
rossoner111
rossoner111
27 stycznia 2022, 09:06
Jest szansa ze strzeli więcej bramek w 3 meczach niż nasz super odkryty talent przez 2 sezony., a Sory zapomniałem Ze on w obronie robi robotę :)
0
hyrus13
hyrus13
27 stycznia 2022, 09:14
Narobiłeś smaka takim transferem. Kulusevski rozwiązałby nam sporo problemów. Z nim o TOP4 bylibyśmy spokojni. Parę dni temu czytałem, że jest na wylocie z Juve, więc pewnie turyńczycy naciskaliby na obowiązek wykupu. A na to, jak wszyscy wiemy, nas nie stać :p
1
kamilus
kamilus
27 stycznia 2022, 09:17
Szczegółów nie ma, jest tylko informacja o wypożyczeniu: https://sempremilan.com/report-juventus-winger-ibrahimovic-milan

Moim zdaniem nawet takie bez opcji wykupu byłoby spoko, o ile kosztowałoby nas ok. 1 mln (czyli tyle, ile zwykle płaci się za wypożyczenie bez opcji wykupu). W takiej sytuacji pół roku gry Szweda w Milanie kosztowałoby nas 3-4 mln, czyli relatywnie niewiele jak za znaczne podniesienie szansy na top 4.
Edytowano dnia: 27 stycznia 2022, 09:28
2
marcinomilano
marcinomilano
27 stycznia 2022, 09:56
"Ofensywny sznyt taktyczny Allegriego" to jakiś oksymoron :D

3
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 10:06
Właśnie tak :D
Tak bardzo nie lubię tego trenera. Ogólnie takich trenerów, z takim podejściem do piłki.
1
Von Strauss
Von Strauss
27 stycznia 2022, 10:12
Kulu z opcją wykupu lub obowiązkiem wykupu po 2 sezonach za 25 mln (przy czym obowiązek w przypadku jeżeli rozegra co najmniej 50% spotkań w podstawie w drugim sezonie i Milan zakwalifikuje się do LM) to byłby całkiem niezły deal xD
1
kamilus
kamilus
27 stycznia 2022, 10:39
Taka formuła transferu byłaby super, więc szkoda, że Maldini nie patrzy w kierunku Szweda. Chyba, że myśli już o Di Marii, wtedy będę mógł mu wybaczyć. :P
0
Vol'jin
Vol'jin
27 stycznia 2022, 11:05
niech odejdzie Samu to może coś się wydary
0
serginho83
serginho83
27 stycznia 2022, 11:37
Kiedyś jeden Dejan już u Nas grał i był kozakiem ;)
2
Jaca23
Jaca23
27 stycznia 2022, 12:40
Już widzę jak nam Juve go wypożycza, skoro oba zespoły walczą o top4, powodzenia.
0
kamilus
kamilus
27 stycznia 2022, 13:56
@Jaca23
W jednej ze swoich wypowiedzi wyżej w tym wątku wrzuciłem link, jakoby Dejan miał zostać zaproponowany m.in. Milanowi. :P
0
Jaca23
Jaca23
27 stycznia 2022, 15:51
kamilus
Widziałem, wiele w internecie można wyczytać ;) Dla mnie to total plotka, Juventusowi bardziej się opłaca wstrzymywać jego rozwój niż ustąpić Milanowi pola w lidze.
0
marion6660
marion6660
27 stycznia 2022, 07:14
Inter pomimo braku kasy ma Gosensa i Caicedo. Maldini nie dorasta do pięt Marottcie.
3
Rossonero.
Rossonero.
27 stycznia 2022, 07:19
Bo Maldini decyduje ile ma kasy na transfery itp...poziom dziecka..jak robił transfery np.Tomori to był najlepszy...jak chorągiewki...
10
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 07:19
Nie, po prostu tam jest kreatywna księgowość, a w Milanie każdego eurocenta ogląda się z dwóch stron
8
kamilus
kamilus
27 stycznia 2022, 08:42
Caicedo to wypożyczenie z opcją, więc nie ryzykują praktycznie niczego. Gosens to półtoraroczne wypożyczenie z obowiązkiem, więc odkładają problem w czasie w myśl zasady "problem odłożony w czasie to problem nieistniejący". :P
2
marcinomilano
marcinomilano
27 stycznia 2022, 09:54
Caicedo to żadne wzmocnienie, Gosens już tak i trochę dziwi mnie to że tak Atalanta oddala go na tak dobrych warunkach. Ciekawe jak będzie wyglądać jego powrót po 5 miesiącach bez gry.
0
Michał92
Michał92
27 stycznia 2022, 10:02
Marotta to top topów na swoim stanowisku, będzie można ich porównać za ćwierć wieku :P.
1
Von Strauss
Von Strauss
27 stycznia 2022, 10:30
Taktyka Marotty:
- wprowadzenie na szczyt
- transfer na najsłabsze pozycje
- później uzupełnianie zmiennikami (żeby mieć 2 prawie równe 11stki - patrz juve za Marotty)
- w międzyczasie, gdy następuje zmiana trenera gdzie miało się posypać Marotta robi wymianę/uzupełnienie o zawodników potrzebnych nowemu trenerowi, co pozwala kontynuować dobrą passę zespołu
- super warunki transferowe (patrz chociażby obecnie Gosens czy Correa czy Hakan za darmo za 5 mln euro netto rocznie)
- hitowe transfery osłabiające rywala (np: Higuain, Pjanić, Hakan, Dżeko, zapewne za chwilę Dybala)
- proces uzupełniania i odmładzania kadry.

Ukradzione od jufków, poprawione przeze mnie.
4
daro12555
daro12555
26 stycznia 2022, 21:42

Alessio_re6 -Tylko taktyka The reds jest inna oni grają 1-4-3-3 a my się wydaje ze chcemy się wzorować na Bayernie nie tylko w finansach a też nawet w stylu gry .Widać w Bayernie ze środkowy napastnik im jest po prostu niezbędny
2
Alessio_re6
Alessio_re6
26 stycznia 2022, 21:55
XD Bayern ma trenera żongluje mocno taktyka i próbuje zrewolucjonizować futbol. Nie mówię, że Milan się wzoruje na Liverpoolu, ale podobnie atakuje w wielu fazach meczu i pressuje. Styl gry jest podobny, zadania też, ale poszczególnyvh piłkarzy jak boczni obrońcy czy napastnik i lewoskrzydłowy
0
daro12555
daro12555
26 stycznia 2022, 22:05
Alessio_re6 -Może lewa strona tak ale prawa już nie to samo a nawet zdecydowanie nie to samo środek z Diazem też jest inny ciekawy jestem Adliego bo jak dla mnie po prostu gość daje dużo możliwości taktycznych .
1
Alessio_re6
Alessio_re6
26 stycznia 2022, 22:13
Dobra pokazujesz, że patrzysz na piłkę jak na ścianie i nie rozumiesz co się dzieje. Rozumiesz tylko liczby i nazwiska, nic poza tym
3
Milanboy
Milanboy
26 stycznia 2022, 22:25
daro1255 - Widać jak oglądasz Milan i Lfc bo nasi wręcz się na nich wzorują. Gramy 4 w obronie, gra jest oparta na ofensywnych bokach jak w lfc. Robimy Wręcz gegenpressing i skrzydłowi wykręcają lepsze liczby niż napastnik (mam na myśli lewa stronę).

Bayern to co innego.
3
DarQ
DarQ
26 stycznia 2022, 22:38
Ja też uważam , że kopiujemy bardziej Bayern.
Liverpool w żadnym wypadku.
0
daro12555
daro12555
26 stycznia 2022, 22:38
Milanboy-Alphonso Davies na lewej obronie w Bayernie też praktycznie tylko atakuję .The Reds w sumie oglądałem tylko z nami ale Bayern z kilka meczów więcej ..Z Ibrą czy Giroud nie da się tak grać bo nie biegają nie zbytnio nie schodzą na skrzydła .Więc mogę się mylić może macie racje mam takie wrażenie po prostu .
0
Alessio_re6
Alessio_re6
26 stycznia 2022, 22:51
Wymień jakieś podobieństwa między Milanem a Bayernem poza szybkim lewym obrońcą.
1
Master of AC Milan
Master of AC Milan
26 stycznia 2022, 23:05
Kopiujemy troche i tych i tych, albo zwyczajnie tworzymy siebie.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
26 stycznia 2022, 23:13
Nie mówię, że nie bo na tym polega piłka, ale zmysł taktyczny jest bardziej podobny do Liverpoolu
0
DarQ
DarQ
26 stycznia 2022, 23:37
Lfc ma skrzydłowych , którzy nie odpowiadają za bronienie, pomaganie w pomocy , u nas tak chce Pioli. Lfc ma pomocników w lini , boczni odpowiadają za bronienie przed ofensywnymi obrońcami lub skrzydłowymi, u nas mają pomagać bocznym obrońcą właśnie ci nasi skrzydłowi. Lfc środkowy napastnik wraca po piłkę i robi robote 10, u nas 10 to pomocnik środkowy ofensywny.
Jak chcesz to opisze Ci podobieństwa do Bayernu ale z mojego opisu różnic można już sporo wywnioskować.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
26 stycznia 2022, 23:58
W Liverpoolu skrzydłowi reż pomagają w obronie na własnej połowie, ale nje aż tak intensywnie, jak w Milanie, pomocnicy nie grają w linii, tylko w trójkącie, tak jak w Milanie, ale bardziej odwrócony, u nas napastnik (bardziej Ibra niż Giroud) cofa się po piłkę, a w jego miejsce wchodzi 7,10, 11, zależy od strony która atakujemy.
1
DarQ
DarQ
27 stycznia 2022, 08:15
Ok. Lfc z pomocnikami w lini to uprościłem; chciałem pokazać różnicę.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
27 stycznia 2022, 08:54
Właśnie gramy podobnie w drugiej linii, Bayern ogólnie to inny wymiar. Tam jest taka rotacja i płynność systemów, że hit. W Milanie też jest spora fakt, ale nie aż tak.
0
BadMad
BadMad
26 stycznia 2022, 21:32
Samu do Betisu,i w przyszłym sezonie podstawa w LM:-)) tego jemu oraz Betisowi życzę.
3
Milanboy
Milanboy
26 stycznia 2022, 21:31
Ahh, Mercato nudne jak ten ostatni mecz.
1
daro12555
daro12555
26 stycznia 2022, 21:29
Ciekawe jest ze Inter płacze ze nie ma kasy a tu Niemca ściągają na wypożyczenie z obowiązkiem wykupu za 22 mln .Chociaż zaryzykowali 75mln za Lukaku i im się opłaciło strzelał mnóstwo bramek do tego sprzedali go ze sporym zyskiem 42 mln bo kosztował Anglików 117 mln .To samo z Hakimim 40mln a zarobili 65 mln .
1
Cisek666
Cisek666
26 stycznia 2022, 22:21
My gdybyśmy sprzedali Leao i Theo też byśmy zarobili. Tylko, że my nie mamy takich długów jak inter i nie musimy sprzedawać. Te pożyczki i branie kredytów kiedyś klubom wyjdzie bokiem (patrz barca). A potem będzie płacz i zgrzytanie zębami - albo prośby do zawodnik w o obniżenie pensji. Można narzekać na politykę Elliota, ale skoro w rok zmniejszyli nasz dług o 100mln euro to jest to duży plus. Z tego co pamiętam to inter do końca roku musi oddać 375mln długu... Może być cieniutko.
3
Vol'jin
Vol'jin
26 stycznia 2022, 22:54
tego co pamiętam to inter do końca roku musi oddać 375mln długu... Może być cieniutko.

to Zhang musi oddać, a nie Inter. Jak Chińczyk nie odda to będzie sytuacja podobna jak z Li. Czyli Inter przejmuje fundusz inwestycyjny OakTree
1
Redplayer
Redplayer
26 stycznia 2022, 23:23
Tak jak pisze Vol'jin tylko tam z tego co widzę wszystko zależy kiedy chcą oddać kasę. Po roku czyli w czerwcu będzie to 302 mln ale jak nie będą mieli kasy to za rok muszą oddać 332.75. Jak oddadzą za 3 lata to będzie 370 mln. Jak nie oddadzą to przejmuje ich Oak Tree. Jak nie wróci normalność to pewnie będą mieli problemy, chyba że chińczyk zadłuży się gdzie indziej :)
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
27 stycznia 2022, 00:15
La Repubblica donosi, że właściciele Nerazzurrich planują sprzedać swój dług na początku 2022 roku, aby zrefinansować obligacje wyemitowane pięć lat temu. Dla tych ostatnich nieubłaganie zbliża się termin spłaty, więc przeprowadzenie podobnej operacji jest niezbędne.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
27 stycznia 2022, 07:17
Gosensa kupują tak naprawdę już za sprzedaż która odbędzie się w letnie okienko zobaczysz wspomnisz moje słowa, na 100% sprzedadzą 1-2 zawodników typu Lautaro Martinez, tak jak sprzedali Lukaku i ściągnęli za darmo zastępstwo w postaci Dzeko i sprzedając Hakimiego zastąpili go tańszym zmienikiem, co prawda udało się tak że sportowo nie widać różnicy, a nawet jest lepiej bo mają dobry zgrany zespół ale tak naprawdę Vidal, Dzeko, czy Sanchez to zawodnicy wiekowi z króciutkim kontraktami, w lato będą u nich duże przetasowania dupe im ratuje to że mają super dyrektora sportowego który może np za free ściągnąć Dybale i ten poziom sportowy dalej może nawet iść do góry, ale może być różnie, sprzedaże będą robić to jest 100% pewne.
0
Jaca23
Jaca23
26 stycznia 2022, 19:47
Kessie tak czy inaczej wraca z PNA. WKS właśnie odpadło po karnych z Egiptem.
5
patoo_07
patoo_07
26 stycznia 2022, 19:45
Przykra sprawa, zmarł ojciec Cutrone :(
7
jarek2572
jarek2572
26 stycznia 2022, 18:50
8mln euro za młodego obrońcę z średniego Schalke z 2 Bundesligi, a do tego pierwszy raz o nim słyszę ? O co tutaj chodzi ?
1
Jaca23
Jaca23
26 stycznia 2022, 19:48
My szukamy, oni o tym wiedzą i próbują znaleźć "frajera", który przepłaci. Oto cała filozofia.
6
Alessio_re6
Alessio_re6
26 stycznia 2022, 19:54
Młody zdolny obrońca z potencjałem sprzedażowym.
Stylem gry jest coś pomiędzy Kjaerem a Tomorim. Ogólnie jako 3/4 wybór jest spoko, a zawsze można na nim zarobić.
1
MilanHomer
MilanHomer
27 stycznia 2022, 10:41
Grał już w Bundeslidze jak Schalke spadło, więc już doświadczony :)
0
robert703
robert703
26 stycznia 2022, 18:25
Kessie zmieniony w 30 minucie. Ktoś ogląda i zna powód?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
26 stycznia 2022, 18:33
Konti
2
daro12555
daro12555
26 stycznia 2022, 18:12
My musimy ściągnąć napastnika numer 1 Vlahović odpad chociaż na niego szanse były bardzo małe .Belotti mnie w ogóle nie przekonał i w tym sezonie co chwile kontuzje .Dlatego Issak jak nie to Beto .Każdy klub z czołówki ma bardzo dobrego napastnika Inter-Martineza ,Juve-Vlahovica,Atalanta-Zapate,Napoli-Osimenha a my dwóch starych dziadków.Jak dla mnie może tylko jeden zostać jako zmienik albo Ibra albo Giroud i do tego młody Lazetić.Ibra i Giroud strzelili tylko 13 bramek na 30 meczy co chwilę mają kontuzje nie biegają praktycznie na boisku czekają tylko na piłkę .Nawet jeśli się cofną do tyłu to potem nie nadazają za akcją i nawet Leao potem nie ma komu podać .
2
serginho83
serginho83
26 stycznia 2022, 18:33
Gość kupiony za 75 mln, a Ty piszesz, że odpad ? ;)
4
kusniak_22
kusniak_22
26 stycznia 2022, 18:50
serginho83: to, że ktoś jest w stanie wyłożyć 75 mln to nie znaczy, że tyle jest wart ;) piłka już widziała nie takie transfery, chociażby kupienie za 100 mln Grealisha przez City, uważasz, że jest tyle gość warty ? Ja nie wiem czy połowę tego powinien kosztować, bo oprócz tego, że fajnie nisko getry nosi i ma modnie zaczesane włosy to nic wielkiego nie pokazuje. Oczywiście nie uważam, że Vlahovic to odpad, wręcz przeciwnie, uważam, że to kawał dobrego napastnika, po prostu chodzi mi tylko o to, że piłkarz jest wart tyle ile jest ktoś w stanie za niego zapłacić.
3
Tanger
Tanger
26 stycznia 2022, 18:51
Jeśli masz na myśli Alexandra Isaka, to on w RSSS ma takie same statystyki jak Ibra i niewiele lepsze od Girouda, przy czym ma rozegrane ok. 500 minut więcej niż każdy z nich. Do tego podobno ma klauzulę w wysokości 70 mln euro i interesuje się nim Arsenal. Beto by z kolei pasował, ale na napastnika do rotacji. Ciekawą opcją mógłby być Kramarić, któremu po sezonie wygasa kontrakt z Hoffenheim, ale to już zawodnik z 30 na karku i nie jest to typowa 9, tylko bardziej uniwersalny atakujący. Jednakże z tego względu mógłby być również bardzo przydatny w Milanie, jeśli byłby w stanie rozegrać jeszcze 2-3 sezony na takim poziomie. Ciekawym nazwiskiem mógłby być też Ben Brereton. W tym sezonie 20 bramek w Championship. Latem kończy mu się kontrakt, chociaż nie wiem, czy Blackburn nie ma opcji przedłużenia o kolejny rok. Gdzieś mi się przewinęło, że West Ham chce zaoferować za niego 28,5 mln funtów.
2
serginho83
serginho83
26 stycznia 2022, 18:53
@kusniak_22 spokojnie to była ironia ;) koledze chodziło, że Vlahovic nam odpadł jako ewentualna "9"... :)
2
Alessio_re6
Alessio_re6
26 stycznia 2022, 19:17
Co ty masz z tym napastnikiem NUMER 1, narzekasz na brak napastnika, Milan nie potrzebuje Goledora tylko kogoś na kim można oprzeć grę, kogoś kto rozegra piłkę i zaabsorbuje swoją obecnością obrońców, coś jak w Liverpoolu. Ma druga najlepsza średnia goli w Lidze Mistrzów strzeliliśmy 6 goli z Porto Atleti i Liverpoolem. Milan strzelani kreuje dużo, większym problemem jest brak skrzydła.
1
ósmy
ósmy
26 stycznia 2022, 19:27
Spokojnie Panowie.]
Koledze daro12555 zapewne umknęła jedna literka. Pewnie miało być "odpadŁ" - przez co cała konstrukcja zdania i wypowiedzi zasadniczo zmienia znaczenie;)
1
likz0o
likz0o
26 stycznia 2022, 19:34
Mnie się marzył zaraz po Vlahoviciu, Darwin Nunez ale on pewnie też jest mało realny.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
26 stycznia 2022, 19:38
Fajną opcją faktycznie byłby Kramarič, bo on jest w stanie połączyć cechy jakie są potrzebne na tej pozycji przy tym stylu gry, a dodatkowo 3 gole i 7 asyst brzmi fajnie. Mimo gry bliżej lewej strony to powinien się dostosować, fajna opcja
0
Jaca23
Jaca23
26 stycznia 2022, 19:46
Dajcie kogoś takiego jak Leao na prawe skrzydło to Ibra będzie walczył o capocannoniere. Oczywiście jak będzie zdrowy :D Naszym problemem nie są słabe 9tki, tylko cała ofensywa.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
26 stycznia 2022, 19:52
Ale o co chodzi z całą ofensywą?
Milan jest jedną z najbardziej kreatywnych drużyn w Serie A, która jest chyba najbardziej ofensywną liga, albo druga.
Duża ilość sytuacji kreowana przez każdego na boisku poza 10 tak naprawdę, bo nawet sealemakers wyłoży kilka piłek na mecz. Nie szukajcie na siłę problemu, a jak jakiś chcecie, to problematyczny jest zmiennik Theo, ale poza tym jest TOP
1
daro12555
daro12555
26 stycznia 2022, 21:24
Alessio_re6-W dzisiejszym futbolu napastnik musi potrafić rozegrać piłkę lub zejść na skrzydło i biegać sporo do tej taktyki idealny byłby ktoś w stylu Lewego .Z Ibrą 10 lat młodszym sądzę żebyśmy byli na pierwszym miejscu
0
Alessio_re6
Alessio_re6
26 stycznia 2022, 21:51
Ibra bardzo dużo wnosi i trzeba byc albi ślepym, albo głupim z futbolu by nie widzieć jego pracy w obronie i dużego udziału w ofensywie.
0
daro12555
daro12555
26 stycznia 2022, 21:58

Alessio_re6 -Zwłaszcza chodzenie po boisku może na słabe kluby włoskie to działa ale na coś więcej nie .Ciekawe jest to ze Rebiciem męczącym się w ataku mieliśmy taki praktycznie sam procent wygrywania meczy.To nie piłka 20 lat temu każdy ma biegać za piłką teraz napastnik można powiedzieć ze jest pierwszym napastnikiem .We Francji jest też kilka ciekawych napastników do obserwacji z dobrymi statystykami jak Hugo Ekitike,Amine Gouire,Jonathan David z Lille tylko ta opcja już mega kosztowana .
0
Alessio_re6
Alessio_re6
26 stycznia 2022, 22:24
Bo za Rebićem każdy był w formie i to niwelowalo braki techniczne Chorwata.
Może to być trudne, ale spójrz czasem jak Ibra ustawieniem odcina 2 rywalialbo utrudnia podanie, przez co kolega ma łatwiej zaatakować. To jest ważniejsze niż prucie się do każdego, bo się z tobą zabawia. Zobacz ile Zlatan stwarza sytuacji kolegom. Milanowi potrzebny jest napastnik grający w piłkę, nie strzelający masę goli, tylko pomagający drużynie w prostych elementach
0
NuNoiser
NuNoiser
26 stycznia 2022, 18:00
Pozostaje życzyć Lazeticiowi , żeby odpalił u Nas ! Co do Pellegriego, zawodnik wraca do Monaco a my zapłaciliśmy za pełne wypożyczenie? Jeśli tak to średnią mamy politykę transferową…
Jest jeszcze temat Ke$$iego w Barcwelonie… Wg. mnie powinniśmy go podpłacić, przedłużyć z Nim kontrakt i wystawić od razu na listę transferową. PSG czy inne szejki zapłacą 50 mln euro i choć raz nie będziemy stratni.
0
Vol'jin
Vol'jin
26 stycznia 2022, 18:26
znowu zaczyna się pierniczeni przedłużyć kontrakt dać tyle ile chce a chętni się znajdą xD

13
Rossu
Rossu
26 stycznia 2022, 18:29
Tyle razy już było to tłumaczone, że to tak nie działa...
5
TR3V0R
TR3V0R
26 stycznia 2022, 18:40
niestety negocjacje w prawdziwym życiu nie wyglądają tak jak w jakimś football managerze
1
Mirek99999999
Mirek99999999
26 stycznia 2022, 19:24
Nawet w FMie sprzedaż zawodnika po przedłużeniu kontraktu z dużą pensją graniczy z cudem...
3
<  1  2  3  4  5    >  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się