SCUDETTO


MERCATO LIVE 24-28.01: ZAPIS RELACJI NA ŻYWO

24 stycznia 2022, 09:49, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 24-28.01: ZAPIS RELACJI NA ŻYWO

Piątek, 28 stycznia:

  • Samu Castillejo jest bliski przenosin do Valencii - informuje dziennikarz Daniele Longo. Hiszpanie ustalają z Milanem formułę i szczegóły transferu. Żadnych nowych wieści w kwestii obrońcy. Na tę chwilę Schalke żąda za Malicka Thiawa nieco więcej (8-10 mln euro) niż oferują mediolańczycy (5-6 mln euro). W kwestii Dejana Kulusevskiego Gianluca Di Marzio zastrzega zaś, że Juventus nie odda go do innego klubu Serie A na zasadzie wypożyczenia z opcją wykupu.
  • MilanNews: SPAL chce wypożyczyć Daniela Maldiniego, a pomocnik może zaakceptować tę propozycję, by grać więcej. W ekipie z Ferrary w Serie B występuje na wypożyczeniu także napastnik rossonerich, Lorenzo Colombo.
  • Obrońca Primavery Milos Kerkez przeniesie na zasadzie transferu definitywnego do AZ Alkmaar. Milan otrzyma za kartę zawodnika 2 mln euro i nie będzie miał opcji kontr-wykupu - informuje Daniele Longo.
  • Alessandro Plizzari ma zostać wypożyczony do Lecce - donosi MilanNews.
  • Dyrektor sportowy SPAL potwierdza zainteresowanie Danielem Maldinim i prawdopodobne wypożyczenie pomocnika, natomiast Alessandro Plizzari drugą część obecnego sezonu spędzi w Lecce, dokąd wyrusza już na testy medyczne. Bramkarz będzie rywalizował o skład z były golkiperem rossonerich, Gabrielem.
  • Daniele Longo podaje, że Milan i Valencia są dogadani w kwestii Samu Castillejo. Kluby czekają na akceptację ze strony piłkarza.
  • Według Antonio Vitiello komplikuje się możliwość przenosin Daniela Maldiniego na wypożyczenie do SPAL. Sam zawodnik ma być jednak entuzjastycznie nastawiony do przyjęcia oferty z Serie B.

 


 

Czwartek, 27 stycznia:

  • Pietro Pellegri oficjalnie zakończył swą przygodę w Milanie. Włoch rozegrał w zespole sześć meczów i nie zdobył żadnej bramki. Czekamy jeszcze na oficjalne potwierdzenie transferu Marko Lazeticia, którego kontrakt został już jednak zarejestrowany w Lega Serie A. Na wylocie niezmiennie pozostaje natomiast Samu Castillejo. Hiszpan łączony jest z wieloma klubami - Sampdorią, Betisem, Espanyolem czy Valencią - ale wciąż brak porozumienia, m.in. w kwestii wynagrodzenia prawoskrzydłowego.
  • Malick Thiaw z Schalke wydaje się być teraz pierwszym wyborem Milanu co do wzmocnienia środka obrony. Schalke żąda jednak co najmniej 8 mln euro, a rossoneri oferują 5-6 mln euro. Rozmowy trwają, zostało raptem kilka dni na dopięcie transferu.
  • Samu Castillejo może dołączyć do Valencii. Hiszpanie chcą wypożyczyć zawodnika z Milanu do końca sezonu. Milan chciałby, aby formuła transferu przewidywała opcję wykupu. Negocjacje trwają. 
  • Marko Lazetić już oficjalnie piłkarzem Milanu.
  • Włoscy dziennikarze zgodnie podają, że Milanowi został zaproponowany prawoskrzydłowy Juventusu, Dejan Kulusevski. To, czy 21-latek będzie miał jakiekolwiek szanse zagrać w ekipie rossonerich zależy głównie od tego, czy turyńczycy otworzą się na wypożyczenie z opcją wyupu. Szwed jest pewną opcją dla mediolańczyków na końcówcę mercato.
  • Antonio Vitiello z MilanNews potwierdza, że Dejan Kulusevski został zaproponowany Milanowi, ale na ten moment nie ma absolutnie żadnych szans na przeprowadzenie takiego transferu. Nie zgadzają się i formuła (wypożyczenie), i wysokość ewentualnej kwoty odkupu zawodnika przez Milan. Zobaczymy, czy cokolwiek się jeszcze zmieni, ale transakcja wydaje się bardzo trudna.

 


 

Środa, 26 stycznia:

  • Coraz bliżej końca zimowego okna transferowego. Dziś Milan oficjalnie ogłosi pozyskanie Marko Lazeticia, za którego Crvena zvezda otrzyma 4 mln euro odstępnego plus 1 mln euro w bonusach. Serbowie zagwarantowali sobie także procent od kolejnego transferu piłkarza, a napastnik zagra na San Siro z numerem "22". Przenosiny 18-latka definitywnie kończą przygodę w klubie Pietro Pellegriego - Włoch wraca do Monaco, a następnie stamtąd przeniesie się na wypożyczenie do Torino.
  • Na wylocie z Milanu jest także Samu Castillejo. Jak podaje stacja Sky, z Hiszpanem i rossonerimi negocjuje Sampdoria, a zainteresowane pozyskaniem prawoskrzydłowego są również ekipy z La Liga - Betis oraz Espanyol.
  • Obraz finiszu mercato w wykonaniu Milanu uzupełniają starania o środkowego obrońcę. Wydaje się, że do Mediolanu może trafić jeden z młodych, obiecujących stoperów. Na celowniku znajdują się m.in. 20-letni Niemiec Malick Thiaw z Schalke 04 Gelsenkirchen czy Maxime Esteve, 19-letni Francuz z Montpellier.
  • Portal MilanNews podaje, że rossoneri oferują Schalke za Malicka Thiawa 5-6 mln euro, natomiast Niemcy żądają 8 mln euro - negocjacje trwają. Natomiast do grona zainteresowanych pozyskaniem Samu Castillejo dołącza Valencia.
  • Według TMWPietro Pellegri przechodzi już testy medyczne w Torino.
  • Według SkyPietro Pellegri podpisał już kontrakt z Torino, a jego wypożyczenie z Monaco do Milanu zostało skrócone i piłkarz zakończył przygodę na San Siro. Kontrakt Marko Lazeticia z rossonerimi został natomiast zatwierdzony w Lega Serie A. W obu przypadkach pozostaje oczekiwać na oficjalne komunikaty klubowe.

 


 

Wtorek, 25 stycznia:

  • Dziś w Mediolanie powinien wylądować Marko Lazetić. Jutro 18-letni Serb przejdzie testy medyczne i podpisze kontrakt z Milanem. Tymczasem nadal nie słychać nic o ewentualnym transferze obrońcy.
  • Marko Lazetić dotarł do Mediolanu i przechodzi testy medyczne.
  • Marko Lazetić związał się kontraktem z Milanem i pozostaje już tylko wyczekiwać oficjalnego potwierdzenia tej informacji - podają włoscy dziennikarze. Stacja Sky przedstawia natomiast, że Sampdoria negocjuje z rossonerimi transfer Samu Castillejo. Hiszpan od dawna nie jest w planach mediolańskiego klubu.
  • Sky Sport: Milan kontaktował się z Schalke w kwestii 20-letniego obrońcy tego zespołu, Malicka Thiawa. To jedna z opcji, nad którą włodarze Milanu pracują w tej końcówce mercato.  
  • Pietro Pellegri jutro przejdzie testy medyczne przed opuszczeniem Milanu i dołączeniem do Torino. 
  • Daniele Longo z Calciomercato.com: Milan ma już porozumienie ze Svenem Botmanem w sprawie 4-letniego kontraktu. Zawodnik ma kosztować Milan latem 27 mln euro plus ewentualne bonusy, które łącznie mogą wynieść dodatkowe 6 mln. Lille odmówiło sprzedaży zawodnika zimą, ale włodarze Rossonerich są pewni dopięcia transferu latem.
  • Również Daniele Longo twierdzi, że w końcówce mercato Milan spróbuje pozyskać kogoś z trójki młodych obrońców: Malick Thiaw (Schalke), Maxime Estève (Montpellier), Mattia Viti (Empoli).

 


 

Poniedziałek, 24 stycznia:

  • Wchodzimy w finalny okres niezbyt emocjonującego zimowego okna transferowego. Wkrótce w Mediolanie pojawi się 18-letni napastnik Crveny zvezdy, Marko Lazetić, który zastąpi Pietro Pellegriego - wypożyczenie Włocha z Monaco zostanie skrócone. Z klubu może odejść także Samu Castillejo. Hiszpan decyzją trenera nie został powołany na mecz z Juventusem. Na końcu wszystkiego stoi jeszcze kwestia środkowego obrońcy. Sven Botman może dołączyć do ekipy rossonerich dopiero latem, a czy zimą klub zdecyduje się na choćby doraźne wzmocnienie tej formacji?
  • Jak podaje Antonio Vitiello z MilanNews, rossoneri zapłacą za Marko Lazeticia 4 mln euro, ponadto zagwarantują Serbom 1 mln euro w bonusach i procent od ewentualnego przyszłego transferu.
  • Garść informacji od Daniele Longo: Pietro Pellegri jest o krok od formalnego pożegnania się z Milanem, Sampdoria chce Samu Castillejo, ale problemem pozostaje wysokość wynagrodzenia Hiszpana, zaś Marko Lazetić pojawi się w Mediolanie prawdopodobnie jutro wieczorem. Jeśli zaś chodzi o obrońcę, klub wciąż ma oceniać, czy uda się dokonać sprowadzenia perspektywicznego młodego gracza lub po prostu wypożyczyć kogoś na kilka miesięcy.
  • Dyrektor sportowy Crveny zvezdy, Zvezdan Terzić potwierdził porozumienie z Milanem ws. Marko Lazeticia. Oto jego słowa: "Uzgodniliśmy wczoraj warunki transferu Lazeticia do Milanu. Osiągnęliśmy pełne porozumienie i teraz spodziewam się, że agenci zawodnika uzgodnią warunki z Mediolańczykami. To dla nas wielka nobilitacja, że po 30 latach (transfer Dejana Savicevicia) będziemy mieli swojego kolejnego zawodnika w barwach Milanu". 


1176 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
kozik___13
kozik___13
25 stycznia 2022, 15:23
Transfer Vlahovicia do Juve kojarzy mi się z przyjściem Piątka do nas. Jeden napastnik z połowa dobrego sezonu nie uratuje im sezonu i nie wierzę żeby zakwalifikowali się do LM
1
JerryRossoneri
JerryRossoneri
25 stycznia 2022, 15:25
Obyś miał rację
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 stycznia 2022, 15:44
Trudno mi się zgodzić, Vlahović jest we Włoszech jakiś czas i przez ostatnie lata notował (co bardzo ważne) systematyczny progres, to nie tak, że nagle się objawił jego wielki talent, on wypracował sobie obecną pozycję. Nie pojawił się jak spadająca gwiazda, czyli niewielki fragment materii kosmicznej, który kończy "żywot" w atmosferze ziemskiej, szybko znikając. Tak jak Lewy wypracował swoją pozycję w lidze gdy przyszedł z Lecha do Dortmundu i startował z pozycji ostatniego wyboru, systematycznie pracując, rozwinął rzemiosło i został nr1. Tak samo z Vlaho który wypracował sobie ten transfer grając w Serie A, to napastnik na lata, cieszę się, że zostaje w Serie A. Widzę w tym dobre wzmocnienie Juve i desperację, totalną desperację, sam zawodnik bardzo dobry i bardzo im się przyda. Czas na grę pod dużą presją zobaczymy jak mu się będzie grało z kwotą jaką za niego zapłacono. To zawodnik który wydatnie może im pomóc w grze o top4 ale to zdecydowanie za mało jeśli mówimy o przebudowie drużyny i zagrożenie Interowi.
0
Boateng93
Boateng93
25 stycznia 2022, 15:23
Niestety Elliotta nie interesują mistrzostwa. Ich interesuje excel, a ten będzie się świecił na zielono przy byciu w 4tce. Gdyby teraz był właściciel, któremu zależy to mógłby dorzucić do mercato chociażby na takiego Faivra. Niestety wszystko ma być krok po kroku bez szaleństw.
2
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
25 stycznia 2022, 15:49
Szczerze to wolę takie podejście. Przynajmniej wiemy, że właścicielowi zależy na dobrych wynikach i ma jakiś plan na klub, a nie jest tak, że Milan jest zabawką, która po n-tym niepowodzeniu może się znudzić właścicielowi.

Taki Faivre nie jest też gwarancją sukcesu. Jeden zawodnik, i to taki, na którego może sobie pozwolić każdy czołowy klub, nie da nam od razu mistrzostwa ani gwarancji sukcesów.

Już wolę, żeby klub sobie wychował takiego Faivre niż kupował i przejechał się na nim jak na Andre Silvie, Contim, Caldarze, Musacchio, Castillejo, Paquecie, Piątku.
0
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
25 stycznia 2022, 15:07
xDDDDDDDDD
No opadają jak czytam takich dzbanowatych malkontentów.

Inter od kilku lat gra w LM, wygrali rok temu ligę, sprzedali 2 zawodników za prawie 200 mln + zredukowali pensje (Joa Mario i inne nie wypały).

My ani nie zrobiliśmy wielkich sprzedaży, ani nie gramy regularnie w LM, ani nie wygraliśmy mistrzostwa. Porównywanie ich możliwości finansowych do naszych to jak porównywanie Microsoftu do Comarcu czy Ferrari do Fiata.


Mamy wydać 30 mln + na losowego piłkarza, który ma "znane" nazwisko dla tutejszych januszów takich jak Ty, tylko dlatego, bo zazdrościsz, że rywale robią droższe transfery xDDDDD

Tak właśnie działają media i do takich prostych ludzi jak wy są skierowane ich plotki. Mają zagrać na waszych słabych emocjach, żebyście nakręcali gównoburzę. Teksty typu "rzygać mi się chce" czy "ręce opadają" bo "Inter kupuje za gube hajsy, a my nie" padają tylko od jendej grupy użytkowników. Którzy nie dość, że nie znają się na tym co komentują, to jeszcze mają w czterech literach własny klub, są egoistami patrzącymi wyłącznie na siebie. Wam się to nie podoba i już to jest złe, mimo, że klub prosperuje 100 razy lepiej jak w sytuacji gdy wydawał grube pieniądze na mercato (okienko z Baccą, Chińczyki, okienko z Castillejo, okienko z Piątkiem i Paquetą).


WY NIGDY NIE ZROZUMIECIE, ZAWSZE BĘDZIECIE TYLKO KRYTYKOWAĆ I PORÓWNYWAĆ SIĘ BEZSENSOWIE DO INNYCH KLUBÓW, MIMO, ŻE RÓŻNICE JAKIE DZIELĄ TE KLUBU MOŻNA OD RAZU WYMIENIĆ, WYSTARCZY TYLKO POMYŚLEĆ, CZYLI UŻYĆ CZĘŚCI CIAŁA, KTÓRA U WAS NIE FUNKCJONUJE.

Zamiast tego wolicie patrzyć co robi inny klub i na tej podstawie krytykować Milan xDDD
Pomimo, że działamy właściwie, ale wam się tylko nie podoba głównie jedna rzecz, że nie wydajemy jak Inter, Juve, City, PSG, United czy Chelsea. Wstyd mi, że tacy ludzie jak wy kibicują temu klubowi.
12
Zielony2009
Zielony2009
25 stycznia 2022, 15:10
Roma wydała na dwóch napastników 60 mln w jednym okienku, nie grając w lm i nikogo znaczącego nie sprzedając.

Jak się do tego odniesiesz?
3
patoo_07
patoo_07
25 stycznia 2022, 15:10
To się powinno pojawiać jako komunikat przed wejściem na stronę. Lekko obraźliwie, ale w punkt. :P
3
cinassek
cinassek
25 stycznia 2022, 15:11
Zielony2009

No to tak jak Milan na Piątka i Paquetę na przykład. I na razie Roma ma z tego dokładnie tyle samo :P
10
Daman
Daman
25 stycznia 2022, 15:12
Nie podoba mi się ton wypowiedzi, ale zgadzam się z jego treścią merytoryczna w 100 %
2
Alessio_re6
Alessio_re6
25 stycznia 2022, 15:12
Problem jest taki, że największe sukcesy tego klubu zostały na takiej strategii i większość takich osób mając to w głowie nie przyjmuje do świadomości, że można inaczej będąc Milanem.
0
patoo_07
patoo_07
25 stycznia 2022, 15:15
Ale kiedyś taka strategia nie była skracana przez UEFA. Już raz nas wydymali, zrobią to po raz drugi jak będzie im się chciało. Wystarczy, że nam drukują mecze. Ludzie zamiast się cieszyć, że walczymy o drugie miejsce, a nie o 6-7, to i tak znajdą powody do narzekania. Inter zanim zaczął wygrywać, też trochę czasu spędził na walce o pierwszą czwórkę, która nadała klubowi stabilizacji. Niektórzy to by wszystko chcieli od razu. Budujemy powoli, ale budujemy skutecznie. Bądźcie cierpliwi, a jak Wam tej cechy brakuje to idzcie być niecierpliwi gdzie indziej.
5
Redplayer
Redplayer
25 stycznia 2022, 15:25
Kasa i zakupy to jedno ale to też sygnał dla piłkarzy. Dlatego odchodzą za darmo bo wiedzą, że na ten moment nie ma większych ambicji w klubie. Nikt nie będzie czekał X lat na wyniki. Kończy się kontrakt i odchodzi za darmo. Wystarczy jedno okienko, w którym wyłowieni zastępcy nie wypalą i można pożegnać się z top4.
0
Corsa
Moderator Corsa
25 stycznia 2022, 15:27
@Zielony2009, Roma wydaje miliony, zatrudnia "topowego" trenera i zobacz gdzie są oni, a gdzie my. Ruchy Rzymian tu już czysta desperacja, oni wiedzą, że są głęboko w d... i brną w to dalej, bo już nie ma odwrotu.

Jeszcze ze dwa lata takiego zarządzania i będą bić się o środek tabeli. Już mają bliżej niż dalej.
2
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
25 stycznia 2022, 15:29
Dokładnie jak napisał patoo_07, jak komuś brakuje cierpliwości to niech sobie zrobi detoks najlepiej w ogóle od internetu, bo wasza psychika w ogóle nie wytrzyma.


Ludzie chcą wszystko na już, zapominając jak niektóre projekty są złożone - ile ludzi bierze w nich udział, ile jest zmiennych, ile tego wszystkiego dzieje się za kulisami. Narzekacze widzą tylko tu i teraz. Widzą, że teraz Inter wydaje, że Juve wydaje, nie widzą już tego całego poświęcenia i kilku katastrofalnych lat dla tych klubów, kiedy nie mogli kupować i musieli na to zapracować.

Najlepsze jest to, że Ci narzekacze myślą, że to takie proste jak w FIFIE (o FMie nawet nie piszę, bo jak ktoś w niego zagrał to dobrze wie, że od jedna osoba to tak naprawdę tylko jeden trybik w całej dowalonej machinie), że masz sobie klub i cyk pyk robisz transfery jak w FIFIE, wszystkie informacje Ci elegancko spływają jak w FIFIE, masz wszystko wyliczone- coś ala maksymalny potencjał danego gracza w FIFIE, masz ich ceny jakie możesz zapłacić jak w FIFIE (tam negocjacje nie są ciężkie to przecież w życiu też nie mogą) i że to się wszystko samo dzieje.

Otóż nie. Za każdą głupią pierdołą stoi jakiś człowiek i dopiero praca wszystkich tych ludzi daje jakieś efekty. Twarzą projektu jest Maldini, bo to legenda klubu i osoba, która idealnie radzi sobie z taką presją, ale on nie pracuje sam jak większość myśli. On pewnie chce, żeby media i narzekacze tak myśleli, bo wtedy jego współpracownicy mogą pracować bezstresowo, ale czy porażka czy jakiś sukces (transferowy, sportowy itd) to sukces wielu ludzi od scoutingu, po trenerów, dietetyków czy nawet klubowych psychologów.


Edit: Jakoś Calabria nie odszedł nigdzie. Zlatan też, Kjaer też. Theo prawdopodobnie zaraz przedłuży kontrakt. Tonali zmniejszył swoją pensję. Jeśli komuś zależy tylko na pieniądzach to niech odchodzi za darmo. Poważny klub zbudujemy tylko ludźmi z odpowiednim charakterem i nastawieniem. Jeśli zostaną sami tacy, którym zależy na klubie kosztem najemników, którym zależy na pieniądzach, to będą z tego same plus. Zespół będzie bardziej zżyty, bardziej zaangażowany, dzięki teamu atmosfera w zepsole będzie lepsza, a to może się przyczynić do szybszego zwalczenia różnych kryzysów: czy to formy zespołu czy indywidualnych. Chyba każdy wolałby pracować z ludźmi, którzy całe serce wkładają w swoją pracę, a nie z takimi co przychodzą do pracy tylko po to, żeby to odbębnić i dostać wypłatę.

A w końcu jeśli atmosfera będzie świetna to inni gracze szukający właśnie klubu do rozwoju lub do pracy, a nie do samych zarobków będą mogli nas stawiać ponad jakieś PSG czy inne bananowe kluby.
Edytowano dnia: 25 stycznia 2022, 15:35
5
Corsa
Moderator Corsa
25 stycznia 2022, 15:30
Treść ok, ale znowu mam delikatne obiekcje co do stylu... Opiłeś się kawy i jesteś agresywny :P
Edytowano dnia: 25 stycznia 2022, 15:32
1
hyrus13
hyrus13
25 stycznia 2022, 15:31
Pragnę tylko zwrócić uwagę, że Inter żeby wygrać ligę sporo zainwestował. Lukaku, Hakimi, a wcześniej Barella, Sensi czy młodziutki Bastoni za ogromne pieniądze. U nas niestety takich inwestycji nie ma.
5
patoo_07
patoo_07
25 stycznia 2022, 15:34
Ja tam się cieszę, że mogę oglądać sezon i cieszyć się ze zwycięstwa 25 razy, a nie po 13-15 jak to bywało przez kilka dobrych lat. Trofea przyjdą. Na razie wykonujemy kroki powoli, ale w końcu opłaci się czekać.
2
Corsa
Moderator Corsa
25 stycznia 2022, 15:37
@hyrus13, do tego jeszcze Conte. Oni obrali zupełnie inną drogę, mają efekty, ale dużo ryzykują. Milan przyjął bezpieczną strategię co jest najrozsądniejsze w naszej sytuacji. Po tych latach przeciętności wpadliśmy w ogromny dołek i kroczymy po cienkim lodzie. Nie stać nas na ryzyko.
1
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
25 stycznia 2022, 15:37
@Corsa, powiedzmy, że nad tym pracuje, ale tutaj też potrzeba cierpliwości xD
2
Vol'jin
Vol'jin
25 stycznia 2022, 15:38
Ale to też mit. Milan na rynku transferowym od 2003 roku zaczął odstawać i pudrowanie trupa darmowymi umowami dla 30+ i od święta wydanie 20mln+ na transfer- Gilardino, Oliveira, Ronaldinho
0
IpponInter
25 stycznia 2022, 16:10
Co do Interu to zakupy wtedy były adekwatne do budżetu. Nie byliśmy wtedy na minusie bo graliśmy w lm. Więc sugerowanie, że Inter zaryzykował kupując hakimiego czy lukaku to przesada. Problem pojawił się w momencie korony a w przypadku Chińczyków uwidocznił się podwójnie.
0
Redplayer
Redplayer
25 stycznia 2022, 17:03
"Jakoś Calabria nie odszedł nigdzie. Zlatan też, Kjaer też. Theo prawdopodobnie zaraz przedłuży kontrakt."

Zlatan czy Kjaer to już nic lepszego nie czeka w karierze. Każdy kto odchodzi za darmo to gracz, który kilka lat grał w Milanie i szuka czegoś więcej niż gra w znanym klubie. Nie ma szans by zbudować zespół z samych zawodników zakochanych w Milanie. Tutaj trzeba nauczyć się sprzedawać by mieć kasę na inwestycje.
0
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
25 stycznia 2022, 17:32
Chłopie, żeby mieć zarobić na sprzedaży, trzeba mieć co sprzedać. Sprzedać Hakana i Dollara nie opłacała sie ze sportowego punktu widzenia - to dzięki nim (nie tylko, ale byli kluczowymi zawodnikami) awansowaliśmy w końcu do LM.

Teraz w sytuacji z Kessiem PNA trochę namieszało. Ale tak to na kim mieliśmy zarobić, że nie potrafimy sprzedawać?

Jakoś Cutrone został sprzedany za dużo więcej niż był wart. Piątek i Paqueta też. Zarobiliśmy na Hauge. Jak trzeba to potrafimy. To nie wina zarządu, że przejęli Milan w ciężkiej sytuacji, do tego krótkie okienko w pandemii też nie pozwoliło na ogarnięcie kontraktów i było plusem dla tych, którzy chcieli odejść za free.


Jeśli ktoś nie będzie chciał odejść, to nawet najlepszy sprzedawca go nigdzie nie sprzeda. I znowu - to nie jest sytuacja zero - jedynkowa zależąca tylko od Milanu, że skoro my chcemy sprzedać to go sprzedamy. Tak to nie działa i najpierw doedukuj się pewnych kwestiach zanim się zaczniesz na te tematy wypowiadać i poczuać innych w stylu, że klub musi się nauczyć sprzedawać xD
0
Pan A.
Pan A.
25 stycznia 2022, 15:06
Sorry za OT ale tak czytam o tym jak to Inter się zbroi i nasuwa mi się na myśl, nie po raz pierwszy zresztą, słynne w latach 90 powiedzonko w Polsce - "nikt Ci tyle nie da, ile Widzew obieca." Zamieniamy Widzew na Inter i mamy ich radosną politykę transferową w ostatnim czasie. Tam chyba wszystko oparte jest na wierze w przyjście petrodolarów, w myśl zasady "albo się udo albo się nie udo", ale jak się jednak nie uda, to naprawdę lądowanie będzie ciężkie ;)
Edytowano dnia: 25 stycznia 2022, 15:08
2
Peloponez
Peloponez
25 stycznia 2022, 16:29
Dopiero co wyszli +200mln na transferach, a ty się martwisz o ich wydatek rzędu 25mln rozłożony na kilka lat.
0
patoo_07
patoo_07
25 stycznia 2022, 15:02
W derbach włoży dwie i latem sprzedajemy za 30 baniek.
0
Gzikuu
Gzikuu
25 stycznia 2022, 15:02
Trzeba liczyć, że nasz scouting tym razem nie sprowadzi nam pokraki pokroju Ballo-Toure. Od razu też przypominam, jak Vlahović miał trudne wejście w Serie A - gwizdy od kibiców, wyzwiska, mało minut. Trzeba cierpliwości i WIARY, przy tak tragicznej polityce transferowej nic więcej nam nie pozostało.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 stycznia 2022, 15:08
Tak naprawdę to za wcześnie by oceniać Ballo Toure, to samo z naszym nowym nabytkiem. Ci piłkarze potrzebują przestrzeni do rozwoju to inwestycje na kilka lat. To nie są gwiazdy za miliony posiadający doświadczenie w grze na wysokim poziomie to prospekty, więc z ocenami trochę za wcześnie.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
25 stycznia 2022, 15:10
Ballo-Toure to wypadek przy pracy, miał być piłkarzem o podobnym stylu do Theo, opierającym się na szybkości itp, ale brakuje mu bardzo koncentracji, dlatego ma dzbanowskie zagrania, jak karny w derbach.
A taka polityka transferowa jest bardzo dobra, o ile jesteś w stanie poczekać na sukces, patrz Ajax, Lille czy Monaco.
1
hyrus13
hyrus13
25 stycznia 2022, 15:27
Osobiście byłem wielkim zwolennikiem Pezelli, ale ekonomia wzięła górę i uznano, że nie ma co inwestować w zmiennika dla Theo. Tu młodzieniec musi być uważany za wielki talent stąd niemałe pieniądze. Tylko to jest młodzieniec i oczekiwanie od niego bramek w tym sezonie, a nawet przyszłym to głupota.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
25 stycznia 2022, 15:00
Mnie ciekawi jedno, czy te osoby, które tak narzekają, że konkurencja kupuje, a my nie, to te osoby, które wydają pieniądze które "będę mieć"?
Przykład kolegi, wydawał ponad stan, bo założył kartę kredytową, wypłaty miał ok 3000, a opłat ok 1500, na karcie miał kolejne 1500. Gdy musiał oddać ten hajs, to wyglądało tak, dostał wypłatę, popłacił i nie miał na nic, więc znowu pożyczał te 1500 i tak kilka miesięcy żył za pożyczone pieniądze, bo to takie koło, które się kręci.
Milan kiedyś wydał pieniądze których nie miał (wpływy z LM czy sponsorów), stąd miedzy innymi wzięło się zadłużenie, teraz można się zadłużyć, żeby kupić kogoś na kredyt, ale to jest ryzyko, którego klub nie chce podejmować, bo woli wydawać kasę bezpiecznie, tą kasę którą ma, a nie będzie mieć.
1
OLRevan
OLRevan
25 stycznia 2022, 15:08
Piłka nożna jest ciut bardziej skomplikowana. Nie będzie wzmocnień to zawodnicy mogą uznać, że tu o nic nie powalczą i będą chcieli taniego transferu, lub odejścia za darmo. I nagle zostajesz ligowym średniakiem, który musi znowu wejść w dług by zaatakować :) To nie jest tak proste, że jak jesteśmy na minusie to nie kupujemy
0
Daman
Daman
25 stycznia 2022, 15:09
Podstawy ekonomi, niestety mało którego kibica interesują, tak samo jak stan finansów klubu. Ja osobiście bardzo się cieszę, jak w tym momencie klub jest zarzadzany i wierze, ze przełoży się to na wyniki.
W przypadku Juve, to oni teraz bardzo ryzykują, bo jak nie dostaną się do LM a wyrządza tyle siana na jednego piłkarza to będzie krucho z nimi.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
25 stycznia 2022, 15:15
Wiem, ale dla prostych ludzi potrzeba prostych przykładów, bo jak Kamilus pisze bardziej merytorycznie to nie ogarniają tego.
Obecny Milan, to rozwój, spójrzcie na wszystkich piłkarzy, ti porównajcie sobie ich grę. Tylko Romagnoli się nie rozwinął przez ostatni rok.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
25 stycznia 2022, 15:18
Juve ma o tyle dobrze, że stoi za nimi fiat i mają jak dorzucić do wora, żeby FFP było cicho
0
filipacm
filipacm
25 stycznia 2022, 14:55
Ja tam się cieszę z Lazeticia, za Pelegriego super opcja, na pewno mniej podatny na kontuzje, młody, perspektywiczny, a o Kalulu też mało kto słyszał przed transferem, jeśli jeszcze uda się ściągnąć obrońcę lub skrzydłowego za Samu, to okienko będzie ok, nikt tu się nie spodziewał fajerwerków, tym bardziej, że nie gramy w pucharach europejskich
1
Boateng93
Boateng93
25 stycznia 2022, 15:03
Na lewej masz Leao i Rebica, na prawej Snickersa i Messiasa, czyli nie ściągną już skrzydłowego. Diaz nie ma zmiennika, ale tu też nie ściągną, bo latem przychodzi Adli.
0
Ooryl
Ooryl
25 stycznia 2022, 14:53
Chore pieniądze za Vlahovica. Mam nadzieję że gość nie odpali w tym Juventusie. Gdyby im brakło do 4 miejsca, to bez kasy z LM, przy takim poziomie wydatków - może być różnie.
1
patoo_07
patoo_07
25 stycznia 2022, 15:04
Z taką pomocą, to będzie mu ciężko. To coś na wzór tego, co działo się w Milanie. W pomocy Montolivo, Poli i Muntari, a my co okienko nowego napastnika ściągamy z nadzieją, że ten nowy będzie strzelał.
0
chory
chory
25 stycznia 2022, 14:44
ciekawe skąd juve znalazło na to pieniążki...
1
BartekWydziu
BartekWydziu
25 stycznia 2022, 14:36
Inter kupuje Gosensa a my jak zawsze dziadujemu.
Sorry, ale już mi się rzygać na to wszystko chce, ja rozumiem, kłopoty finansowe, wyjście na 0.
No ale ręce opadają. Opadają.
5
Moris
Moris
25 stycznia 2022, 14:48
A później wielkie zdziwienie,że nie udało się wywalczyć top 4. Inter,Juve,Atalanta się wzmacniają a Milan kupuje alternatywy alternatyw. Ale spoko przyjdzie nowy Vlahovic nie wypali to sprzedamy 2 mln drożej i wszyscy na stronie będą szczęśliwi bo zarobiliśmy. Nasze transfery są chyba gorsze jak Spiezi
1
Moris
Moris
25 stycznia 2022, 14:48
A później wielkie zdziwienie,że nie udało się wywalczyć top 4. Inter,Juve,Atalanta się wzmacniają a Milan kupuje alternatywy alternatyw. Ale spoko przyjdzie nowy Vlahovic nie wypali to sprzedamy 2 mln drożej i wszyscy na stronie będą szczęśliwi bo zarobiliśmy. Nasze transfery są chyba gorsze jak Spiezi
1
Redplayer
Redplayer
25 stycznia 2022, 14:49
Gdyby Maldini sprzedał Hakana, Kessiego, Romangollego czy Donnarume to kasa by się znalazła. Drugi problem to Elliot, którego celem jest top 4, pewnie do czasy nowego stadionu. Potem sprzedadzą klub. Pretensje można mieć o brak sprzedaży tych zawodników bo strategia Elliotu jest znana.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
25 stycznia 2022, 15:01
Moris, Spezia ma zakaz transferowy.
1
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
25 stycznia 2022, 15:06
xDDDDDDDDD
No opadają jak czytam takich dzbanowatych malkontentów.

Inter od kilku lat gra w LM, wygrali rok temu ligę, sprzedali 2 zawodników za prawie 200 mln + zredukowali pensje (Joa Mario i inne nie wypały).

My ani nie zrobiliśmy wielkich sprzedaży, ani nie gramy regularnie w LM, ani nie wygraliśmy mistrzostwa. Porównywanie ich możliwości finansowych do naszych to jak porównywanie Microsoftu do Comarcu czy Ferrari do Fiata.


Mamy wydać 30 mln + na losowego piłkarza, który ma "znane" nazwisko dla tutejszych januszów takich jak Ty, tylko dlatego, bo zazdrościsz, że rywale robią droższe transfery xDDDDD

Tak właśnie działają media i do takich prostych ludzi jak wy są skierowane ich plotki. Mają zagrać na waszych słabych emocjach, żebyście nakręcali gównoburzę. Teksty typu "rzygać mi się chce" czy "ręce opadają" bo "Inter kupuje za gube hajsy, a my nie" padają tylko od jendej grupy użytkowników. Którzy nie dość, że nie znają się na tym co komentują, to jeszcze mają w czterech literach własny klub, są egoistami patrzącymi wyłącznie na siebie. Wam się to nie podoba i już to jest złe, mimo, że klub prosperuje 100 razy lepiej jak w sytuacji gdy wydawał grube pieniądze na mercato (okienko z Baccą, Chińczyki, okienko z Castillejo, okienko z Piątkiem i Paquetą).


WY NIGDY NIE ZROZUMIECIE, ZAWSZE BĘDZIECIE TYLKO KRYTYKOWAĆ I PORÓWNYWAĆ SIĘ BEZSENSOWIE DO INNYCH KLUBÓW, MIMO, ŻE RÓŻNICE JAKIE DZIELĄ TE KLUBU MOŻNA OD RAZU WYMIENIĆ, WYSTARCZY TYLKO POMYŚLEĆ, CZYLI UŻYĆ CZĘŚCI CIAŁA, KTÓRA U WAS NIE FUNKCJONUJE.

Zamiast tego wolicie patrzyć co robi inny klub i na tej podstawie krytykować Milan xDDD
Pomimo, że działamy właściwie, ale wam się tylko nie podoba głównie jedna rzecz, że nie wydajemy jak Inter, Juve, City, PSG, United czy Chelsea. Wstyd mi, że tacy ludzie jak wy kibicują temu klubowi.
0
Daman
Daman
25 stycznia 2022, 15:17
BartekWydziu: albo rozumiesz kłopoty finansowei się nie oburzasz, albo ich nie rozumiesz i wtedy może cię to oburzać.
Życie to nie bajka, nie podrapie cie po jajkach
0
Corsa
Moderator Corsa
25 stycznia 2022, 15:22
Inter przybrał zupełnie inna strategię niż Milan i nie ma sensu nawet tego równać. Kuzyni postawili na strategię sukcesu, duże inwestycje - szybkie efekty. W tej chwili im się to spłaca, ale wystarczy potknięcie i wszystko legnie jak domek z kart.

Milan działa zupełnie inaczej. Przez lata byliśmy źle zarządzani i mamy tego efekty. Teraz musimy zaciskać pasa, aby to wszystko wyprostować.

Miej na uwadze, że ciąży też nad nami FFP. Żeby iść na zakupy najpierw trzeba kogoś sprzedać. Elliott może sypnąć kasą, ale co z tego, że sprowadzimy Gosensa czy Vlahovica jak za chwilę zostaniemy wykluczeni z LM przez ujemny bilans transferowy.

Dziadowaliśmy tyle lat, raz jeden weszliśmy do LM, a ludzie oczekują już scudetto i mocnych transferów.
2
marcinomilano
marcinomilano
25 stycznia 2022, 14:33
Dobra informacja jest taka, że w Serie A nie zagramy już z Juventusem z Vlahovićem, za to zagramy z Fiorentiną bez Vlahovića xD

A tak poważnie, tak jak pisałem niżej, dupa mnie boli, ale równocześnie nie panikuję, w zeszłym sezonie mieli lepszego Ronaldo, który strzelił 29 bramek w lidze, a i tak do LM dostali się rzutem na taśmę. Do tego problemem Juve nie są napastnicy a pomoc, tam jest źródło problemów, nawet z Vlahovićem nie strzeliliby nam bramki w zeszłą niedzielę, nie z tego co tworzyli pod naszą bramką. Dupa mnie boli bo wiem, że transfer do nas był nierealny, ale za to sam zawodnik idealnie by do nas pasował.

Tak jak pisze @kamilus, Agnelli, a raczej John Elkan, może zdecydować o dokapitalizowaniu Juventusu i dużo łatwiej im robić takie transfery przy czystszych księgach, ale to też nie jest coś co będą mogli robić w nieskończoność. Tak czy siak jest to spore ryzyko, jeśli rzeczywiście wydali swój cały budżet na zimę i lato, a zabrakłoby im LM, to sytuacja może być ciekawa. Ponadto mówi się że na wylocie jest De Ligt, ale latem będzie całkiem długa lista datmowych i solidnych ŚO na rynku, więc wytransferowanie go za dobry pieniądz może okazać się niełatwe.
5
Pinokio
Pinokio
25 stycznia 2022, 14:32
Niżej spytałem, czy Milan przeprowadzi kiedyś jakieś głośne transfery.

Zmienię pytanie i spytam, czy Milan pod wodzą Elliota ma szansę wrócić na szczyt? Mam tu ma myśli podobny okres jak u Juve, kiedy bez większych problemów dominowali ligę, a nawet byli w stanie dojść dwukrotnie do finału LM w 2015 i 2017.
0
jarek2572
jarek2572
25 stycznia 2022, 14:33
Nie widzę spójności tych pytań.
1
marcinomilano
marcinomilano
25 stycznia 2022, 14:35
Celem Elliota jest wyprowadzenie Milanu na prostą w średnio-długim okresie, mówił o tym ostatnio też Pioli. I zależy co rozumiesz pod pojęciem powrotu na szczyt. Jeśli chodzi o to że mamy być najlepszym klubem w Europie, to nie, nie jest to ich celem, bo takim celem być nie może. Nie mamy nawet odpowiedniej infrastruktury, żeby takim klubem być. Celem Elliota jest wyprowadzenie klubu na prostą pod względem sportowym i finansowym, a następnie sprzedaż.
1
Pinokio
Pinokio
25 stycznia 2022, 14:38
jarek2572

?
0
TR3V0R
TR3V0R
25 stycznia 2022, 14:40
mówiąc w skrócie, jesteśmy po prostu inwestycją Elliota, który ma na celu wyprowadzić nas na prostą jeżeli chodzi o finanse i sprzedać tak, by na tym sporo zarobić.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
25 stycznia 2022, 15:06
za Eliotta szczytem nie będą sukcesy sportowe, tylko finansowe, tj zarabianie na siebie.
Sukcesem sportowym będzie regularna gra w Lidze Mistrzów, przez kilka lat, a nie wygranie jej, bo żeby wygrać, to musisz zainwestować ogromne pieniądze i podejmować ryzyko, a piłkarz jako inwestycja to duże ryzyko, bo może mu się kolano uszkodzić i z zainwestowanych 50M nie zwróci ci się nic, albo mała część. Lepiej samemu sprzedać, ale na to też trzeba chwilkę czasu, a nie sezon czy dwa.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 stycznia 2022, 15:21
Jakoś nikt nie wspomniał o tym że sukces finansowy czyli sukses Elliotta = sukcesy sportowe Milanu. Tak naprawdę cele funduszu i Milanu są zbieżne, systematyczne ale rozsądne wzmacnianie drużyny budowanie jej głównie z młodych rozwojowych piłkarzy. Wystarczy popatrzeć na jak systematycznie z roku na rok od kiedy fundusz przejął klub redukuje zadłużenie a klub sportowo idzie w górę czego ukoronowaniem był powrót do ligi mistrzów. Milan stawia na wychowywanie bądź mówiąc brzydko wyprodukowanie sobie gwiazd, tylko że Maldini nie jest głupi i wie że drużyna składa się z charakterów, jeżeli ktoś nie ma sercu Milanu, jest do zastąpienia. Póki co jesteśmy na dobrej drodze a że nie walczymy o mistrzostwo chodź bardzo byśmy chcieli,. Jeszcze nie powód by psioczyć na zarząd który wykonuje całkiem dobrą robotę.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
25 stycznia 2022, 14:32
Halo zaczyna coś tu nie grać.. bankruci najaktywniejsi w mercato.. Barca Juve zaraz Inter
2
AbyZrozumiec
AbyZrozumiec
25 stycznia 2022, 14:53
Bankruci ? Hmm.. Mysle ze Inter i Juve jest mądrzej zarządzane przy tej „biedzie”, lecz pieniążki jak i Zhang tak i Agnelli maja :) tylko nie mogą ich wydawać. Barca to inna historia..
Milan bardzo słabo jak to ma tak wyglądać. Strasznie jest mi szkoda Serba a Gosensa już w ogole zazdroszczę, przypomina mi się euro jak grał w repce przy Inzaghim to Brdzie sztos. Jak prześpimy to okno to będzie ciężko w przyszłym sezonie dogonić elitę.
0
jarek2572
jarek2572
25 stycznia 2022, 14:28
A Inter Gosensa bierze. W sumie to nawet Venezzia robi lepsze transfery niż my tej zimy.
1
kamilus
kamilus
25 stycznia 2022, 14:08
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1643114248Tzfolckhl7stEZyiBoN6yN,w400.jpg

Agnelli nie bawi się w półśrodki, a jak zabraknie hajsu, to najwyżej nie da się podwyżki pracownikom Fiata. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
Gianni Rivera
25 stycznia 2022, 14:16
75 baniek i to nie na raty, a w jednej transzy. No, no. Gdyby Juve się nie udało wejść do LM, to ale byłaby wyprzedaż latem, żeby spiąć budżet. W każdym razie przy takim hajsie za Vlahovicia i indywidualnym kontrakcie 6-7 milionów netto, raczej nie ma szans na to, żeby Dybali dali dychę, więc Argentyńczyk odejdzie za friko. Ciekawe, jak wyjdą na wymianie Dybala -> Vlahović na dłuższą metę.
2
Diavo
25 stycznia 2022, 14:02
Powiem Wam, że ten Lazetic to mi Ibre za młodu przypomina, może nie ma w nim tej Ibrakadabry, ale te ruchy, przebijanie się przez obrońcę wygląda identycznie jak u Szweda, ponadto gość jest obunożny :D.
0
Cimar94
Cimar94
25 stycznia 2022, 13:45
- chce Vlahovicia!
- mamy Vlahovicia w domu.

Vlahovic w domu:

:O
1
edinho
edinho
25 stycznia 2022, 13:38
Johnymiellony , ConradJethro
W PEŁNI ZGADZAM SIĘ Z WASZYMI WPISAMI.
1
Moris
Moris
25 stycznia 2022, 13:36
Tu nie chodzi o wydawanie 200 mln na transfery tylko by to były transfery jakościowe. Czemu nie możemy spróbować wyciągnąć Belottiego,sprawdzona markę już w Serie A,tylko kupujemy jakiegoś dzieciaka z słabej ligi. Później skończy jak Hauge i wielkie zdziwienie w Milanie,ze chyba zbyt duży przeskok i chłopak jest za słaby. Atalanta na bok kupuje Boge,a my Messiasa,Juve kupuje Vlahovica a my jakiegoś dzieciaka. I teraz pytanie czy o top 4 bedsie nam łatwiej z roku na rok z taka polityka czy ciężej? Inter zainteresowany Gosensem a my jedynie alternatywami alternatyw.
2
Von Strauss
Von Strauss
25 stycznia 2022, 13:47
Belotti jest za darmo od lata - to raz. Dwa - to nie jest zbawca. Więc nie ma co brać go na gwałt teraz, zwłaszcza, że Cairo rzuci bezsensowną kwotę albo wcale go nie puści.
0
filipacm
filipacm
25 stycznia 2022, 13:55
trzy - na Hauge zarobiliśmy trochę kasy, aby się w księgach zgadzało, nie mówiąc o tym, że w lecie część chciała go zostawić kosztem Leao
0
Moris
Moris
25 stycznia 2022, 14:09
Ja nie pisze by teraz przychodził Belotti,ale nawet latem. Niech przychodzą gracze,którzy mogą coś dać a nie takie pół środki. A później placz bo do ostatniej kolejki walka o top 4
0
karp_fso
25 stycznia 2022, 13:35
A Viola sprowadza Cabrala za 14 mln. Grubo
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
25 stycznia 2022, 13:31
Ciężko się czyta te komentarze ludzi co nie mają pojęcia o biznesie i ekonomi ani funduszu ani klubu
Ludzie tu myślę że wydają 200mln i hurra
Otóż nie dzieci.... to nie fifa xD
11
Pinokio
Pinokio
25 stycznia 2022, 14:22
Dzieckiem to jesteś ty, jeśli myślisz, że krytyka zarządu = oczekiwanie transferów po 200 mln.
3
ConradJethro
ConradJethro
25 stycznia 2022, 13:31
Nie mam pojęcia skąd się urwała część z Was, ale wnoszę że Wasze braki w wiedzy o finansach wynikają albo z młodego wieku albo z życia na koszt innych.
Odpowiedzcie sobie na 1 pytanie, czy posiadając pieniądze dajmy na to 1 mln chcielibyście na nich zarabiać i umacniać swoje inwestycje, czy wywalilibyście wszystko na Lamborghini żeby cieszyć oko a w kolejnym roku nie mieć nawet na jego ubezpieczenie. Taka zabawa odbywa się właśnie w części klubów, gdzie idą grube mln a obserwuje się coraz głębszy dołek.
Maldini pracuje wg pewnych wytycznych które mają na celu uzdrowić finanse klubu i zapewnić niezły poziom sportowy.
To tak jakbyście mieli swoją firmę i co roku mielibyście dokładać po 300 tysi na jej funkcjonowanie, a ktoś przyszedłby i powiedział dlaczego nie zatrudnisz jeszcze jednego pracownika z doświadczeniem za kolejne 100 tysi, może wtedy biznes ruszy? Może tak, może nie, a jak nie to zostaniecie z długami w ciemnej d...
Psiocząc pomyślcie czasem o tym że właściciel dokłada 100 baniek euro rocznie do funkcjonowania tego klubu i nie dziwcie się, że mercato wygląda jak wygląda.
7
Von Strauss
Von Strauss
25 stycznia 2022, 13:41
Bo piłka nożna jest albo dla bogatych co mogą palić w piecu (PSG) albo dla dobrze zarządzanych (Bayern) albo obu naraz (ManCity, Chelsea). Reszta gra tak jak im góra pozwoli - tzn. czy kogoś od nich kupią.

Problemem jest to, że we Włoszech tylko jeden klub jest w miarę funkcjonujący - Juve. Ale i tam właściciel dokłada do interesu. Opcją dla Elliottu na zysk jest szybka sprzedaż Milanu, bo im dłużej kierują zespołem tym więcej będą na minusie - Włochy to nie Anglia, tu się nie da zarabiać na piłce.
Więc albo Elliott bawi się w piłkę nożną, ale skromnie, albo nie ma chętnych na klub, którzy dawaliby jakiekolwiek gwarancje finansowe. Albo liczą, że są w stanie na Milanie zarobić, ale to z kolei zrobi z Milanu Sevillę albo inną Atalantę, które owszem, w pucharach pograją, ale na bycie liderem się nie zapowiadają
1
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
25 stycznia 2022, 14:01
Ale nie wytłumaczysz tutejszym Januszom nawet podstaw finansów. Goście do meczu zasiadają z paczką Harnasi i komentują później mecze z rzeczy, które im się przywidziały.

Pracują między takimi ludźmi jak oni i sami siebie utwierdzają w ciągle postępującej głupocie, co widać tutaj jak sobie przyklaskują i atakują każdego kto się przyczepi do jednego z nich z logicznymi argumentami, na które oni nie mają jak odpowiedzieć, więc wymyślają swoje własne xDD

I w takich dyskusjach wychodzi ich głupota, bo tak samo jak wymyślają debilne argumenty, tak samo wymyślają debilne ruchy zarządu, decyzje trenerów, grę piłkarzy, a dzieje się to z prostego powodu, bo nie znają się na danym temacie i co najgorsze próbują pokazać, że właśnie się znają. I zamiast jak normalny człowiek nie wypowiadać na tematy, w których nie za bardzo się ogarnia o co biega, to oni bronią się WOLNOŚCIĄ SŁOWA i piszą swoje głupoty. Po przecież mogą wyrazić WŁASNE ZDANIE i zjechać przy tym każdego w klubie xD

Ale Ty jak im zwrócisz uwagę to już nie masz prawa do WOLNOŚCI SŁOWA. Tylko oni je mają xD

To tak samo jak z 500+, niech władza zabiera pieniądze normalnie pracującym ludziom i oddaje patusom.

Tutaj też pewna część użytkowników chce zabrać wolność słowa normalnie komunikującym się ludziom i oddać ją tylko tym nazwijmy to patusm komentowania xD
1
matten
matten
25 stycznia 2022, 13:14
W zimie liczę jedynie na transfer środkowego obrońcy, bo na nic innego pewnie nie ma kasy. Nie wiadomo co będzie z Kjaerem, bo chłop ma swoje lata i może już nie wrócić do formy po ciężkiej kontuzji. Nie wiadomo czy Romagnoli zgodzi się na redukcję zarobków i pozostanie w Milanie. Tomori to pewny punkt zespołu, ale fajnie byłoby mieć kogoś jeszcze...
0
gieemce
gieemce
25 stycznia 2022, 13:06
Nie wiem czy ktoś czeka na jakiegos obronce, ale Paolo dosc jadno dal do zrozumienia ze nic wielkiego tu sie nie uda. jesli Tomori dobrze rokuje, to jeszcze pare tygodni para Romek - Kalulu, i potem bedzie dostepny. Moze jakis sredniak ligowy i doswiadczony dojdzie zeby dac Gabbi opcje rozwoju na wypozyczeniu.
0
ósmy
ósmy
25 stycznia 2022, 12:08
Można pisać, że odejście za darmo (nie sprzedanie za jakąś kwotę) Hakana i Donnarummy - czyli nasze ówczesne najcenniejsze gwiazdy, nie były błędami Zarządu. Być może nie były. Zostaliśmy z ręką w nocniku, trudno było im zaproponować lukratywe waŕunki względem ich roszczeń.
Ale mimo wszystko funkcjonalność finansowa w pewnym momencie została zachwiana. Nikt się nie spodziewał takiego wału ze strony Donka - dziś Comisso widzi to co widzi, i opchnie Dusana za kilkadziesiąt mln. Zasklepie dziurę i jeszcze zostanie na jedną pozycję. Jasna sprawa, że w tym przypadku Vlahović zachowuje się honorowo. Określa sytuację - rozmawia z klubem. U Donka takiej narracji nie było. Gdyby była być może zaoszczędzilibyśmy te 25 mln i mamy flotę na prawe skrzydło. My te 15 mln musieliśmy wyciągać z trzewi klubowej kasy, by szybko zasklepić dziurę na bramce. Z Hakanem trochę inna sytuacja. Wydaje mi się, że z jego strony chęć była, tylko w ostatnich dniach coś pękło. Mimo wszystko dziura również pozostała. W żadnym przypadku nie mam pretensji do Zarządu. Dziś taka jest polityka transferowa, która zatacza coraz szersze kręgi. My jesteśmy jej ofiarą, bo dwa znaczne ubytki opuściły nas niespodziewanie podczas jednego miesiąca. Elliot dąży do pełnej stabilizacji finansowej. To potężne Konsorcjum ma przede wszystkim mieć porządek w księgowości. To nie jest pasjonat futbolowy, tylko perfekcyjnie zarządzana ekonomicznie struktura finansowa. Będą nazwiska, kiedy umocnimy się na stałe w LM, kiedy wybudujemy swój stadion, i będziemy obiecujacym podmiotem do handlu. Ale maszynka finansową leciutko zgrzytnęła, trzeba ją oliwić darmowymi wykupami, bądź niewielkimi kosztami w oczekiwaniu na większy zysk, bądź nieoczekiwany wybuch formy. Letnie mercato to darmowy Renato Sanchez, Belotti i być może Botman za 25 mln + Caldara. Na nic więcej - efektywnego nie liczę, chociaż boli mnie kiedy widzę, jak nasi przeciwnicy się wzmacniają:(
6
paweł_piotr
paweł_piotr
25 stycznia 2022, 12:15
gdzie tam batman za 25+caldara ;)
1
Tairens
Tairens
25 stycznia 2022, 12:16
Powiem Ci, ze patrzac na Bayern zyczylbym sobie, zeby Milan byl organizacja sprawa finansowo. Dzisiaj plynnosc finansowa w futbolu to sukcesy. Jestem o tym przekonany. Ja wierze, ze dlugofalowo bedziemy zadowoleni, ze idziemy taka droga.
7
grayman88
grayman88
25 stycznia 2022, 12:21
Żaden piłkarz nie jest wlasnascia klubu. Wypełnia kontrakt i nie musi się z niczego tlumaczyc
0
szfarceneger
szfarceneger
25 stycznia 2022, 12:36
Donnarumma chciał zostać, ale chciał 100% pewności, że Milan zagra w LM. Miał pecha, bo Maignana chciały też inne kluby i Milan musiał przyklepać transfer przed meczem z Atalantą, żeby w razie braku LM nie zostać bez żadnego bramkarza. Pewnie gdybyśmy się nie skompromitowali w 37. kolejce z Cagliari, to Donnarumma by został.
A po tym co odwalił Calhanoglu widać było że chciał odejść, tylko nie miał ofert. Pewnie liczył na udane Euro, bo Turcja miała być czarnym koniem turnieju. Wystarczyło że Interowi wypadł Eriksen i za chwilę byli już dogadani z Turkiem, mimo że wg medialnych doniesień ich oferta była tylko nieco lepsza niż Milanu. No ale kilka euro wystarczyło, żeby przejść do największego rywala.
3
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 stycznia 2022, 13:04
Dla kibica naturalną oczywistością jest to, że gdyby on decydował to było by jak menadżerze piłkarskim czyli sprawne, szybkie i mocne transfery bez półśrodków. Innymi słowy, transfery typu Messias czy Saelemaekers nie miały by racji bytu ale w grze nie ponosi się długofalowych konsekwencji i nie trzeba aż tak uważać. Tak więc sportowo owszem utrata Gigiego i Hakana to osłabienie zespołu ale długofalowo wyjdzie nam to na dobre, bo Milan musi wpierw mieć strukturę dużego klubu by wrócić na szczyt, tutaj priorytetowy jest stadion a nie bajońskie sumy na umowach Gigiego czy Kessie. Zakładając (hipotetycznie) że Milan przedłużył umowy z "uciekającymi" zawodnikami i w obecnym sezonie Milan wygrywa ligowe mistrzostwo... wtedy było by jak w Interze, zamieszanie-sprzedawanie, coraz wyższe oczekiwania finansowe zawodników zarabiających dużo mniej od liderów, sukces sportowy nie miał by odzwierciadlenia w finansach klubowej kasy, dla kibiców było by super wygrać mistrza ale przy takich obciążeniach finansowych dla długofalowej perspektywy rozwoju klubu mogło by to być szkodliwe a wręcz destrukcyjne, bo to mistrzostwo to nie są aż takie kokosy żeby każdy dług spłacić. Przez najbliższe 2-3 lata dla Milanu obowiązkowo top4 później kiedy owoce ciężkiej pracy dojrzeją Milan wejdzie i "usiĘdzie na czereśni" i przez lata nikt ich z stamtąd nie ruszy.
2
Tobol12
Tobol12
25 stycznia 2022, 12:07
To co Milan wyprawia na rynku to masakra, najwięksi rywale albo się wzmacniają bądź rezerwują ludzi na lato a my? Ewidentne braki na 10 i prawym skrzydle i zero wzmocnień. W ataku emeryci którzy co chwilę łapią kontuzje, kupno marco to jedna wielka nie wiadoma. To co Milan wyprawia jest głupota totalna. Bez inwestycji to jedynie można myśleć max o lm na koniec sezonu ale i tam nic nie zwojujemy. I oczywiście oddać tanka i kapitana za free bo przecież baka i gabbia poradzą sobie za nich tak jak Diaz świetnie zastąpił hakana.... Żal się naszego ukochanego klubu robi
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 stycznia 2022, 12:13
a co ty tez z choinki urwany o jakims scudetto z messiasem i diazem w skladzie?
3
Janik14
Janik14
25 stycznia 2022, 11:44
Kurde robi się ciekawie.. Vlahovic do juve Inter podobno interesuje się gosensem, w Atalancie Boga Napoli szuka lewego obrońcy (gdzie mają największy problem) a My jak zwykle reka w nocniku..
0
carrygun
25 stycznia 2022, 12:00
Widać zarząd uważa, że mamy konkurencyjny zespół z wieloma mistrzami :D
1
Diavo
25 stycznia 2022, 12:01
Niestety ale zapowiada się, że przez kolejne lata Inter zrobi dominado w Serie A..
1
Vol'jin
Vol'jin
25 stycznia 2022, 12:12
Boga który od 1,5 roku szuka formy a piszecie tak jakby się potężnie wzmacniali.
1
mist22
mist22
25 stycznia 2022, 11:33
Codziennie piszecie o tym, że "nic nie słychać w kontekście obrońcy", a Maldini parę dni temu powiedział, że nic się nie wydarzy :P Romagnoli wrócił, za chwilę dostępny będzie Fik, szkoda kogoś kupować gdy jest Kalulu i Gabbia.
5
Diavo
25 stycznia 2022, 11:14
Apropo możliwego transferu Vlaho do Juve, w przypadku braku awansu do LM może być ciekawie w kasie Juventusu ;)

"Nie można też zapominać o tym, że Juventus ma jeszcze do uregulowania kwestie związane z Federico Chiesą i Moise Keanem. Zawodnicy są w ekipie z Allianz Stadium na wypożyczeniu. Aby były piłkarz Fiorentiny definitywnie zasilił szeregi Juventusu, to potrzebne jest uregulowanie sumy 50 milionów euro. Tymczasem za zawodnika Evertonu sternicy Juve muszą zapłacić 28 milionów euro."
0
RaveL
RaveL
25 stycznia 2022, 11:46
Śmieszne jak od lat rozciągane są te wszystkie płatności mimo, że klub sam w sobie tonie w długach.
0
dbmat
dbmat
25 stycznia 2022, 12:06
Jeżeli Vlaho kupią za 60 to latem w przypadku braku awansu do LM na pewno znajdują kupca za taką lub wyższą kwotę. W Europie uznawany jest za duży talent i kluby z Anglii sięgną do kieszeni. Oczywiście, jeżeli będzie taka potrzeba ekonomiczna.
0
Von Strauss
Von Strauss
25 stycznia 2022, 12:17
@dbmat
No raczej niekoniecznie. Wiedząc, że muszą sprzedać, bo nie mają kasy wszyscy będą równać w dół. Tak samo jak z Newcastle - wszyscy wiedzą, że jest kasa, więc równają w górę. Więc jak nie będą grać w LM i będą musieli kogoś sprzedać to z automatu będzie odjęte 10-20 mln.
0
dbmat
dbmat
25 stycznia 2022, 12:36
@Von Strauss tak może być, ale może być też tak, że latem gdy kluby dokonują większych inwestycji taki Vlaho byłby dobrym kąskiem dla największych i doszło by do licytacji o niego. Nawet jak by mieli go opchnąć za 50 co jest pewniakiem to warto za te -10 podjąć takie ryzyko.
0
Vol'jin
Vol'jin
25 stycznia 2022, 11:09
Przyjście Lazeticia blokuje Tangange bo zajmie miejsce non eu
0
roox
roox
25 stycznia 2022, 12:01
chyba z tym obrońcą to trzeba będzie do lata poczekać, chyba że jakiegoś asa z rękawa wyciągnie Maldini na ostatni dni mercato.
0
dbmat
dbmat
25 stycznia 2022, 12:08
Niedługo wraca Fikayo, a mamy Romka, Kalulu i w odwodzie Gabbię. Nie wiem czy śo na już jest takim priorytetem, może naprawdę zaklepali Botmana na lato i nie ma sensu teraz ściągać kogoś na siłę.
2
Pinokio
Pinokio
25 stycznia 2022, 11:08
Ktoś mi powie, czy doczekamy się jeszcze jakiś głośnych transferów w Milanie? Czy pod wodzą Eliota jest to nierealne i będziemy sprowadzać no-name’ów, z nadzieją, że wypalą?
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
25 stycznia 2022, 11:13
Jak zaczniemy regularnie grać w LM, to będą pojawiać się ciekawsze nazwiska. My dopiero wróciliśmy "na salony". Pierwszy sezon od lat.
5
Carlo88
Carlo88
25 stycznia 2022, 11:26
Jeśli nie zaczniemy się wzmacniać, to z tych salonów szybko możemy z powrotem wypaść.
3
xpw99
xpw99
25 stycznia 2022, 11:29
Kupiliśmy dopiero co Tomoriego i Tonaliego za niemałe pieniądze. Tak jak niektórzy wymyślali, że Calhanoglu jest słaby tak wymyślają że kupujemy tylko no-nameów za grosze
2
kamilus
kamilus
25 stycznia 2022, 11:33
Moim zdaniem w ogóle nierealne - uważam, że Elliott chce do momentu startu budowy stadionu zrobić tak, by budżet był już w miarę ogarnięty (maksymalnie -30 mln rocznie), a wtedy sprzedać klub. I dopiero jeśli nowy właściciel będzie miał ambicję na coś więcej niż tylko grę w LM, to wtedy zobaczymy "większe" transfery.
0
marcinomilano
marcinomilano
25 stycznia 2022, 12:05
Zależy o jakich dużych nazwiskach mówimy. Nawet Maldini pokusił się o słowa, że zimą nie ma szans na transfer typu Vlahović, ale latem nic nie jest wykluczone. Jak na niego to bardzo odważne słowa. Zależy też co masz na myśli mówiąc głośny transfer, na 99,9% nie wydamy 70 mln na jednego piłkarza, ale już 20-30 może tak, Renato Sanches to byłby niezły transfer jak na warunki ligi. Do tego nie ma co oczekiwać od Eliotta takiego ryzyka jak u Agnelliego, Juve wydaje swój cały budżet transferowy na zimę i lato, jeśli nie uda się im awansować do LM to może być nieciekawie. A przypominam że w zeszlym sezonie mieli Ronaldo który strzelil dla nich 29 goli w Serie A, a i tak Ledwo dostali się do LM. Vlahovic raczej zbawcą nie będzie, tam pomoc nie funkcjonuje.
0
POE
POE
25 stycznia 2022, 10:20
Ale cisną już Vlahovicia kibice
Podobna sytuacja jak Hämäläinen przechodził do Legi xd
0
ósmy
ósmy
25 stycznia 2022, 10:31
Kibice Fiorentiny maja juz przetarcie po transferze Chiesy w tym samym kierunku.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
25 stycznia 2022, 10:33
Chiesy i BernardaZdrewna :p
0
TR3V0R
TR3V0R
25 stycznia 2022, 10:36
no tam we Florencji to niezle wkurzeni na jufki od dłuższego czasu. Ale co się dziwić, pewnie jakby Vlahovic odszedł gdziekolwiek indziej, to też inaczej byłby pożegnany
0
Vol'jin
Vol'jin
25 stycznia 2022, 11:06
Pierwszy był Baggio
2
Vol'jin
Vol'jin
25 stycznia 2022, 10:08
Commisso to jest as. Najpierw kozaczy jaki on nie jest w mediach, a potem Przychodzi Juve i zachowuje się jak Poziomka. Juve jako Dario reszta już znana
Edytowano dnia: 25 stycznia 2022, 10:08
4
Von Strauss
Von Strauss
25 stycznia 2022, 10:18
Tyle, że podobno oferta Juve opiewa na 67 mln + bonusy, co oznacza kolejny all-in w wykonaniu Juve (Igła, Cris i teraz Vlaho). Ciekawe jak oni to zepną finansowo wszystko. I jak to poukłada Toskański Taktyk.
0
Marcin1995
Marcin1995
25 stycznia 2022, 10:23
Von Strauss: myślę że albo LM albo sprzedaż De ligta, pamiętajmy że przed sezonem odszedł CR7 który pobierał gigantyczne pieniądze
0
ósmy
ósmy
25 stycznia 2022, 10:36
Vlahović zapewne nie przyjął oferty z przedłużeniem kontraktu na 4 mln. Comisso stawał okoniem, bo miał nadzieję być może zatrzymać Dusana u siebie. Juve podbiło stawkę i w zasadzie Comisso nie ma wyjścia.
Przynajmniej zarobi fajny pieniądz w przeciwieństwie do takiego Cairo.
Bo i co może w tej sytuacji zrobić? Ugrać jak najwięcej dla siebie.
1
Von Strauss
Von Strauss
25 stycznia 2022, 10:48
Lm nie da im kasy na wykup Chiesy (40 mln) raty za Manuela (1/3 z 35 mln) i zakup Vlaho (67 mln+bonusy), bo to daje ponad 120 mln. Jeszcze jakby nie było Covid-19 to by jakoś kasa z spotkań wpływała, ale tak? Muszą kogoś sprzedać - albo MDL albo połowę pomocników (Benta/Arthur/Weston/Rabiot+Ramsey).

PS. Zawsze jest szansa, że przejście do Juve prowadzonego przez Toskańskiego Taktyka zastopuje jego karierę, okaże się, że przejmie najgorsze cechy Moraty i Piątka i za dwa lata będzie grał w Hercie xD
1
Marcin1995
Marcin1995
25 stycznia 2022, 10:06
Zastanawiam się jak duże podejmujemy ryzyko? Atalanta bierze Bogę, Napoli mocno walczy o wzmocnienie swojej najsłabszej pozycji(LO), Juventus bierze Vlahovica(który z miejsca niesamowicie wzmacnia siłę ataku) to jest tylko 7 punktów różnicy, mam nadzieję że wystarczy bo my plaża w tym okienku
8
Von Strauss
Von Strauss
25 stycznia 2022, 10:19
Za duże. I to już od dłuższego czasu. Tu nam trzeba 10, prawego skrzydła i napastnika, czyli łącznie gdzieś ze 100-150 mln minimum. A to chyba tylko PIF byłby w stanie wydać na raz, żeby przy okazji nie było przypału z FFP.
Edytowano dnia: 25 stycznia 2022, 10:20
4
kamilus
kamilus
25 stycznia 2022, 11:36
Elliott działa pod wpływem traumatycznego doświadczenia - wydali na Piątka i Paquetę 70 mln, co i tak nie pozwoliło na awans do LM, a doprowadziło do -200 mln w budżecie. Rok później przeprowadzili "biedamercato" (wydając niecałe 30 mln na wszystkie wzmocnienia), a i tak Milan awansował do LM.

I teraz jest podobnie - nie chcą się zadłużać, bo jak nie uda się skończyć w top 4, to skończy się "tylko" sprzedażą Leao i Theo. A przy większym zadłużeniu trzeba by dodatkowo spieniężyć np. Tomoriego i/lub Bennacera.
1
Von Strauss
Von Strauss
25 stycznia 2022, 11:49
Niech się po nas zgłoszą wreszcie te mityczne Araby z gazylionami na kontach i postawią pomnik trwalszy niż ze spiżu xD Niech zbudują taki ManCity lub PSG (albo Chelsea) - mi nie będzie przeszkadzało, że będziemy odpadać w ćwierćfinale/półfinale LM przez 10-15 lat jeżeli będziemy łoić Juve i Inter w Serie A co sezon xD
1
Marcin1995
Marcin1995
25 stycznia 2022, 10:01
Panowie gdyby Vlahovic nie chciał transferu do Juve to już dawno byłby w Arsenalu który składał świetną ofertę Fiorentine, tyle że agent i piłkarz nawet na nią nie odpowiedzieli, ewidentnie coś Serba ciągnie do Turynu, radzę się z tym pogodzić
1
paweł_piotr
paweł_piotr
25 stycznia 2022, 10:13
Może nie chodzi o turyn tylko po prostu Włochy. A chyba nikt innych oferty nie złożył.
1
Marcin1995
Marcin1995
25 stycznia 2022, 10:19
@paweł-piotr: niewykluczone ale spotkałem się z wieloma informacjami jakoby jego marzeniem była gra dla Juve
0
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
25 stycznia 2022, 09:57
off top .
co myślicie na temat Szewy jako selekcjonera?
0
Corsa
Moderator Corsa
25 stycznia 2022, 10:30
Każdy byle nie Nawałka :)
4
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
25 stycznia 2022, 10:35
Szewa to taki ukraiński Nawalka właśnie xd
0
Nati11
Nati11
25 stycznia 2022, 10:37
Jestem na nie. Lepiej żeby po tej przygodzie z Genoą zrobił sobie przerwę od bycia trenerem. Dobry piłkarz nie musi być dobrym trenerem. Polska jest obecnie w takiej sytuacji, że nie ma czasu na eksperymenty. Ja wiem, że są głosy, że i tak przecież nie będzie czasu ich przygotować, raptem jeden trening... No właśnie. O ile na samym początku myślałam nad opcją zagranicznego trenera, tak teraz stety czy niestety trenerem powinien zostać Polak. Kluczem tu będzie przygotowanie mentalne, dobra motywacja i atmosfera. Wiem, że argument "musi być Polak bo tak", to słaby argument. No ale niestety Sousa postawił nas w takiej sytuacji. Kulesza nie pomaga w wydłużaniu wyboru trenera, gdzie jego poczynania stają się, o ile już się nie stały absurdalne. Czytam, że Włochy mają krótkie styczniowe zgrupowanie treningowe, super! Polska też bym mogła mieć, ale nie, czekaj... Przecież my trenera poznamy, o ile poznamy, dopiero 31 stycznia... Szewa też nie zrobił cudów z Ukrainą. Można powiedzieć, że dotarcie do ćwierćfinału na ostatnim Euro to trochę fart. Nawałka też kiedyś doprowadził Polskę do 1/4, i co? Gorszy od Szewy? Obawiam się, że Szewa może zrobić formułę Sousa 2.0. A co jak przegramy baraże, będzie chciał zostać? Swoją drogą Polska nie może sobie pozwolić przegrać baraży. Wiem, że to ciężka ścieżka. Ale jeśli Polska nie pojedzie na mundial to będzie wielka strata dla polskiej piłki i prawdopodobnie cofnięcie się w rozwoju. Byliśmy na trzech ostatnich wielkich turniejach, nie możemy sobie pozwolić żeby nie pojechać na czwarty. Nie mówię, że Nawałka jest idealnym kandydatem, bo nie jest. I prawdopodobnie gdyby nie ucieczka Sousy, to nikt by nawet nie myślał, że mógłby wrócić do bycia trenerem kadry. Czy jesteśmy skazani na Nawałkę? Nie, w końcu to Kulesza podejmie decyzję. A jak słyszymy z mediów opcji jest wiele. Tylko że ja nie mam zaufania do zagranicznych trenerów, nie ogólnie, ale w tej konkretnej sytuacji. Zapomina się o tym, jak został skonstruowany terminarz wszystkich rozgrywek, gdzie eliminacje na jedną imprezę przeplatają się z inną imprezą... O ile się nie mylę, to cały ten chaos wystąpił przez przesunięcie Euro i zawieszanie rozgrywek w tamtym roku oraz mundial jesienią... To nie pomaga i nie pomogło. W każdym razie... W obecnej sytuacji, podkreślam w obecnej sytuacji, nie ma idealnych kandydatów na trenera. Nawałka również nim nie jest, ale mimo wszystko postawiłabym na niego. A Szewa niech lepiej wyjedzie na urlop.
0
TR3V0R
TR3V0R
25 stycznia 2022, 10:45
nie no nie porównujmy Szewy do Nawałki. Z całym szacunkiem ale Nawałka poza jednym udanym turniejem nic nie robił tylko kompromitował się czy to w reprezentacji czy w klubach. Wszyscy wspominają Euro 2016 a nie pamiętają mistrzostw w 2018 czy potem genialnego epizodu w Lechu. Ukraina za Szewy wygladała solidnie, a Genoa to prawdopodobnie jego największy błąd, bo przejął taki burdel jakiego dawno nikt nie widział. Tak jak to Corsa napisał, każdy byle nie Nawałka
2
Nati11
Nati11
25 stycznia 2022, 10:52
TR3V0R
Pamiętam doskonale Mundial 2018, bo byłam tak zniesmaczona, że zrobiłam sobie na jakiś czas przerwę od kadry. :D Nie zapominam, co się wtedy stało i jeszcze długo nie zapomnę. ;) Ale mimo wszystko w obecnej sytuacji wolę Nawałkę od Szewy, albo jakiegokolwiek innego Polaka. Jest może jedno lub dwa zagraniczne nazwiska, które mnie interesują, ale mało prawdopodobne, że Kulesza będzie brał je pod uwagę. W każdym razie Szewie mówię nie. Zawsze też możemy wyjść na te dwa mecze bez trenera. :D
0
tommyb1
tommyb1
25 stycznia 2022, 10:57
O Szewie za wiele nie powiem jako o trenerze. Na pewno dla kibica reprezentacji i Milanu to będzie fajne przeżycie ale czy ono się czkawką nie odbije... Co do Nawałki... Ja uważam że to nie był udany turniej tylko najbardziej spaprana szansa w historii polskiej piłki... Zamiast walczyć ofensywniej w fazie pucharowej graliśmy 2 drwalami w środku pomocy zabijając potencjał w ataku
0
roox
roox
25 stycznia 2022, 12:08
Ja bym bardzo widział duet Papszun-Brosz, ale to raczej mission imposible. Z tym Nawałką to trochę odgrzewany kotlet już, co do Szewczenki to nie wiem czy sobie poradzi w PL tu są olbrzymie wymagania wobec trenera i 38 milionów znawców piłki nożnej wiedzących lepiej niż selekcjoner.
0
matten
matten
25 stycznia 2022, 13:30
Szewa ma tę zaletę, że dla obecnego pokolenia piłkarzy jest rozpoznawalną postacią z boiska. Mówi po rosyjsku, więc dogada się z prezesem Kuleszą. Na niekorzyść przemawia to, że jest dość słabo zweryfikowanym trenerem: poza reprezentacją Ukrainy właściwie nie miał okazji, aby się wykazać. Ogólnie rzecz biorąc mocno ryzykowny pomysł.

Gdyby to ode mnie zależało to postawiłbym n Prandellego. Włoch ma doświadczenie w roli selekcjonera i odniósł względny sukces na tym polu. Trenował w dobrych klubach, choć ostatnio średnio mu szło... mimo to bardziej przemawia do mnie taki trener na zakręcie kariery, niż Nawałka, który od trzech lat jest na wcześniejszej emeryturze :)
0
Mailand_91
Mailand_91
25 stycznia 2022, 09:45
A czy Marko Lazetić po transferze bedzie grał w Primaverze czy od razu do dorosłej drużyny?

Jeżeli to pierwsze, to akurat jest kilku dobrych zawodników, niewiele starszych od niego, ale juz ograni w nominalnych drużynach jak Ben Brereton czy Agustin Alvarez, obu kończy się kontrakt a w dodatku pasują pod profil gry, co ważniejsze maja liczby!
0
OLRevan
OLRevan
25 stycznia 2022, 09:53
Jeden 3 lata starszy (do tego kontrakt Agustina się kończy za 2 lata), drugi 5, no minimalna różnica ;) A co do młodego raczej idzie do primki, lub na pogranicze pierwszej drużyny, bo nawet w serbii z ławy wchodził
2
ósmy
ósmy
25 stycznia 2022, 09:41
Wszyscy się Vlahoviciem podniecają, a tymczasem Jacek Kawalec trafił do Budki Suflera.
I to jest transfer.
9
MrAncelotti
MrAncelotti
25 stycznia 2022, 08:52
Nie wiem skąd wszyscy wywnioskowali, że Vlahovic idzie do Juve.
Na razie Juve przesłało dobrą ofertę, a Fiorentina ją pewnie zaakceptuje ale wciąż decyzję musi podjąć Vlahovic.
Jaki sens jest teraz iść do Juve, skoro za 3-4 miesiące duże kluby będą już szukać napastnika na przyszły sezon? City, Chelsea, Barca, Juve, Arsenal będą potrzebować napastnika. Haaland wszędzie nie zagra.
1
kamilus
kamilus
25 stycznia 2022, 08:57
Dusan chce zostać we Włoszech.
5
Von Strauss
Von Strauss
25 stycznia 2022, 09:14
Wątpię, że Commiso zaakceptuje obecną ofertę. Dejan nie jest wart 35 mln, moim zdaniem stanie na 50 + Dejan, na co Juve będzie musiało sprzedać kogoś z środka pola (Arthur/Weston/Bentacur albo Rabiot+Ramsey - co jest pewnie niemożliwe, a Manuela nie po to ściągali by sprzedać xD).

A tu jeszcze piłkarze mają kończący się kontrakt, Dybalę trzebaby zastąpić, Cuadrado, MDS, wykupić Chiesę.

A tak btw. Juve nieźle wtopiło z Moratą - 20 mln za wypożyczenie dać (po 10 na sezon).

A na miejscu Dusana szukałbym klubu, który konstruuje akcje - Inter, Milan, Atalanta, a nie betonjuve. Za Sarriego to może jeszcze by się odnalazł, ale za Mistera to w nagrodę będzie wchodził z ławki, żeby powoli się wdrażać w pomysły wielkiego Toskańskiego Taktyka.
1
Qiub
Qiub
25 stycznia 2022, 09:24
Romano się nie myli przy transferach do Juve, praktycznie jest tier 0. Wiec jak on tak pisze to Vlahovic bedzie w juve do piątku.
0
Fifi22100
Fifi22100
25 stycznia 2022, 09:31
Von Strauss najnowsza oferta Juve to 65+ bonusy. Sam jestem ciekaw jak oni to zepną jak trzeba wykupić Chiese za 40 baniek,Loce i do tego przedłużenia kontraktów
0
mmielczar123
mmielczar123
25 stycznia 2022, 08:45
Napoli jest w pewnym sensie winne prawdopodobnemu przyjściu Vlahovicia do Juve. Gdyby się nie ośmieszyli i ograli Hellas, to stara dama nie dostałaby kasy za grę w lidze mistrzów i byłaby mniej atrakcyjną opcją ze względu właśnie na grę w lidze europy.
3
Rossu
Rossu
25 stycznia 2022, 08:18
Martial to dla mnie żadna strata, ale Vlaho w Juve trochę piecze dupsko, nie powiem. Tak jak ktoś niżej wspomniał, transfer chociażby takiego Faivre mógłby przełknąć Vlahovicia. Od początku wiedziałem, że Serb jest dla nas nierealny - mówi się o 65 milionach + bonusy, a niektórzy tutaj go widzieli za 35 mln xD
0
kamilus
kamilus
25 stycznia 2022, 08:26
Niestety rzeczywistość jest taka, że Agnelli jak będzie trzeba to dosypie "siana" (chociażby od Fiata :P) i nawet strata ponad 200 mln za rok 2021 nie robi mu problemu, a Elliott będzie kręcił nosem na każdy milion na minusie i dążył do tego, by te straty zmniejszać (do momentu, aż ich w ogóle nie będzie).
7
Rossu
Rossu
25 stycznia 2022, 08:50
Elliot już od samego początku obrał taką strategię i nawet do tej pory praktycznie co drugi wywiad o tym podkreślają. Ja nawet się z tym liczyłem i przyjąłem do siebie, że nie będzie większych transferów - ba, nawet podoba mi się ten projekt doświadczenie+młodzież, bo przyniosło nam to całkiem oczekiwane rezultaty. Jedynym problemem dla mnie nie są finanse - bo są wzorowo prowadzone - a wieczne absencje przez fatalną murawę, sztab szkoleniowy i po prostu pech.
Edytowano dnia: 25 stycznia 2022, 08:53
2
Szulaj22
Szulaj22
25 stycznia 2022, 07:31
Lazetic kawał napadziora trzeba poczekać jak Ibra, Girud, Rebic i Leao się połamią żeby dostał szansę. Żeby nie wszyło na koniec sezonu że chytry dwa razy więcej traci.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
25 stycznia 2022, 07:16
Wyciągnęli by tego Faivra i jakoś łatwiej byłoby przełknąć transfer Vlaho czy sukcesywne wzmacnianie Interu
5
boro215
boro215
25 stycznia 2022, 01:01
No kuźwa że Martial w Sevilli...
Można główkować co bardziej boli Vlaho w Juve czy to
Edytowano dnia: 25 stycznia 2022, 01:02
1
marcinomilano
marcinomilano
25 stycznia 2022, 00:20
Vlahović już praktycznie w Juve. Ała, boli.
6
Fifi22100
Fifi22100
25 stycznia 2022, 00:19
Vlaho w Juve,Inter negocjuje Gosensa. No nie wygląda to dla nas zbyt kolorowi,bo obie drużyny by tym zyskały niesamowicie dużo,a my nadal masakryczne braki w ofensywie. Cel dla mnie od początku sezonu to TOP4,ale i o to może nie być wcale łatwo
5
Marcin1995
Marcin1995
24 stycznia 2022, 23:45
Vlahovic o krok od Juve
2
Milanboy
25 stycznia 2022, 00:05
Nie o krok. Na razie będzie oficjalna oferta a czy przyjmie? Nie wiadomo i Arsenal się jednak czai na niego bardzo mocno wciąż.
1
Marcin1995
Marcin1995
25 stycznia 2022, 00:11
Tylko że on ma Arsenal w pompce, niestety ale już wiele osób pisało że typ marzy o transferze do Juve i nagle Viola składa ofertę za Cabrala 14 mln, dla mnie nieunikniony transfer
0
marcinomilano
marcinomilano
25 stycznia 2022, 00:19
Już o krok, Pedulla i Agresti potwierdzili. Arsenal został odrzucony przez zawodnika i teraz idą po Isaka. Vlahovic w czwartek ma pojawić się na badaniach. Raczej deal dane.
1
Shevchenko8
Shevchenko8
24 stycznia 2022, 22:59
Kessie niby zablokował transfer
Real potrafił dać na trybuny Bale,Barcelona potrafiła Dembele postawić ultimatum,Napoli wysłało Milika na długi urlop,a my czekalismy z Dolarem z Hakanem i teraz Kessie ja rozumiem kontrakt ma do danego roku,zachowuje się jak profesjonalista chce wypełnić kontrakt tylko jeśli mówi że jak wróci z igrzysk podpisze kontrakt itp a tu takie cyrki,wolę mieć w środku Krunica niż kolejną pijawkę widzieć do końca kontraktu i po wakacjach podpisze kto da więcej,na trybuny i dać przykład nikt nie jest wyżej od klubu Forza Milanooo
Edytowano dnia: 24 stycznia 2022, 23:04
4
Vol'jin
Vol'jin
24 stycznia 2022, 23:25
i Napoli przez odstawienie Milika straciło grę w LM w zeszłym sezonie.

ps. Maksimovicia wykorzystywali w kadrze do końca, bo Milik flirtował z Juve

Dybala. Cuadrado umowy do 2022 grają w Jvue dalej tylko Milan bee
Alaba w Bayernie, Sule, Rudiger dalej wymieniać?

+ Przykład Gintera w Gladbach, gdzie piłkarze też nie najlepiej odebrali odstawienie czołowego gracza Gladbach na mecz z Leverkusen (gdzie przerżnęli 5-1)

Chyba niektórzy woleliby zrobić psikusa piłkarzowi na złość przekładając wynik sportowy
Edytowano dnia: 24 stycznia 2022, 23:30
9
Grande
Grande
24 stycznia 2022, 23:45
"na trybuny i dać przykład nikt nie jest wyżej od klubu Forza Milanooo"

No, no, nieźle, ale pójdźmy jeszcze dalej. Pobawmy się w jakiegoś Kuleszę czy Wojciechowskiego i klub kokosa zróbmy.
0
01peter
01peter
24 stycznia 2022, 20:56
Oby te ,,2 ,, tygodnie pomogły uratowac sytuację z murawą.
1
patoo_07
patoo_07
24 stycznia 2022, 21:18
Dzisiaj z samego rana była już ściągana. Od jutra prace nad założeniem nowej, hybrydowej murawy. Będzie git. Nie przewidują deszczu, ani śniegu, więc bedzie miała dobre warunki, żeby się ukorzenić.
3
|<  <<  <  3  4  5  6  7    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się