SCUDETTO


Przygoda Romagnolego w Milanie zmierza ku końcowi. Klub organizuje defensywę bez Włocha

28 stycznia 2022, 09:28, cinassek Aktualności
Przygoda Romagnolego w Milanie zmierza ku końcowi. Klub organizuje defensywę bez Włocha

Coraz więcej wskazuje na to, że kariera Alessio Romagnolego w Milanie zakończy się po siedmiu latach spędzonych przez Włocha w klubie. Kontrakt wygasa i nie widać oznak jego przedłużenia. Jak podaje La Gazzetta dello Sport, propozycja niemal dwukrotnego zejścia z pensji - z około 6 do 3 mln euro netto rocznie - nie uśmiecha się kapitanowi rossonerich. Mediolańczycy również wydają się planować defensywę bez uwzględniania 27-latka. W klubie są Fikayo Tomori i Simon Kjaer, lada chwila kontrakt może podpisać Malick Thiaw, a wielkim celem na lato pozostaje Sven Botman. Rossoneri mają już być dogadani z Holendrem w kwestii kontraktu indywidualnego.



138 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jasiom22
jasiom22
31 stycznia 2022, 01:07
Im się w zarzadzie troche w głowie poprzewracało... chcac zrobić z Milanu przykład.. jak powinny wygladac gaże zawodnikow i finnase klubu... rozwala się regularnie ten projekt... dla którego Pioli robi co może.. Milan juz bedzie drugi sezon gra stanowczo
Ponad stan, jakosci zawodnikow jakich posiada.. ale ciezko bedzie zrobic krok w przod oddajac kolejnych za darmo.. upierajac sie przy absurdalnych roznicach miliona euro, jak wiadomo wsz i wobec ze wlascicieli na to stać.
0
pazioni
Moderator pazioni
30 stycznia 2022, 10:22
Niestety było to do przewidzenia.
0
Alcatraz77
Alcatraz77
29 stycznia 2022, 22:03
Cały problem tego piłkarza to brak dynamiki. Osobiście będzie mi szkoda. Tomori wyznaczył pewien trend w obronie i chyba tym tropem idziemy.
Być może sam Romek się ugnie i zostanie.
0
Grande
Grande
29 stycznia 2022, 10:30
Miałby naprawdę nierówno pod kopułą gdyby zgodził się na taką obniżkę. Juve, niestety, już czeka i zaciera ręce.
1
marion6660
marion6660
29 stycznia 2022, 06:38
Rozumiem zejść na 4-4,5 mln ale stracić kolejnego zawodnika za friko oszczędzając kilka mln euro. Nie kumam tej polityki. A inter tylko czeka na takie okazje za free.
2
Yabaye
Yabaye
28 stycznia 2022, 23:43
Z dwójki Romagnoli - Kjaer, wybieram pozostanie Włocha. Oj, dla wielu może to być kontrowersyjne/głupie, ale śmiem spieszyć z wytłumaczeniem:

1. Kapitan
2. Włoch z 7-letnim stażem
3. Nie słyszeliśmy o jego napince, gdy siedział na ławce
4. Przez te 7 lat, oprócz jednego/pół sezonu solidna, stabilna forma. A w pierwszej połowie tego pobytu często był naszym małym objawieniem.
5. Młodszy
6. Nie mamy pewności jaki Kjaer wróci po kontuzji kolana

W moim idealnym świecie pozostawiamy obu, a Thiawa bierzemy na czas nieobecności Duńczyka i latem ściągamy Botmana. Kjaer to jeden z liderów i osobowości w tej szatni. Ale dla dobra projektu nie możemy zrezygnować z Romka.

Nie wyobrażam sobie także, że w ciągu dwóch lat za friko odchodzą Romek, Kessie, Gigio i Hakan. Bo to bardzo niekorzystne dla finansów, które są rzekomo priorytetem Elliota.
8
Paolo03
Paolo03
28 stycznia 2022, 23:26
Porównując kwotę pensji Romka a transfer Botmana to byłoby głupota go puścić za darmo.
3
banan1899
banan1899
28 stycznia 2022, 21:47
Absolutnie nic do niego nie mam. Solidny obrońca. Chciałbym, żeby został.
2
gieemce
gieemce
28 stycznia 2022, 21:51
Podobno Romek do Ciebie tez nic, takze macie chlopaki sztame!:P
3
banan1899
banan1899
29 stycznia 2022, 11:20
gieemce a to sprawdzona informacja? :>
1
stary_boss
stary_boss
28 stycznia 2022, 21:23
Jeszcze niecnie jest potwierdzone jeszcze liczę ze podpisze i dodatków w lecie przyjdzie Botman
0
RockStar
RockStar
28 stycznia 2022, 20:42
Zwykły najemnik. Drużynę trzeba budować wokół oddanych zawodników. Patrzcie na Ibre, wierny klubowi, będzie grał w Milanie do końca i jeden sezon dłużej. Drugi Castillejo, rozchwytywany przez inne kluby, ale on jest niezłomny , oddany tym barwom.
Edytowano dnia: 28 stycznia 2022, 20:43
0
grayman88
grayman88
29 stycznia 2022, 01:58
Z tą wiernością klubowi to bym się tak nie rozpedzał. Facet grał w Juve Interze i Milanie.
1
grayman88
grayman88
29 stycznia 2022, 15:29
chłop odpalil przed 21 solidny piąteczek
0
tmqTV
tmqTV
28 stycznia 2022, 20:02
A dla mnie to będzie kapitan, który zapadnie w pamięci pozytywnie. Bez względu na to, czy rzeczywiście odejdzie, czy nie. W ostatnich latach posuchy, gdy Milanu nie dało się oglądać, był jedynym zawodnikiem, do którego nie można było mieć pretensji o jakość gry na przekroju całego sezonu. Tak naprawdę obniżył loty dopiero przed poprzednim sezonem, gdzie stracił okres przygotowawczy ze względu na kontuzję. Poprzedni sezon był fatalny, ale w tym jest o wiele lepiej.
5
szocik7
szocik7
28 stycznia 2022, 20:09
Teraz pytanie czy to on obniżył loty, czy to Milan przestał grać kupę, a umiejętności kapitana zostały brutalnie zweryfikowane?
1
Miaacz
Miaacz
29 stycznia 2022, 10:05
Po prostu Milan gra inaczej i się Alessio nie odnajduje troszkę, za Rino to był top 3 obrońców ligi przecież, nie do przejścia był wtedy, ale tez inaczej gralismy wtedy
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
28 stycznia 2022, 18:45
Nigdy bym nie pomyślał, gdybym tu nie zajrzał, że wśród kibiców ACM jest tyle strachajłów, płaczków, nudnych pesymistów i nużących malkontentów których nie stać na to by docenić to co mają czyli to czego ich drużyna dokonała w ostatnich latach i nie stać ich na to by mieć choć odrobinę wiary w Maldiniego i właścicieli, wbrew logice i przesłankom wynikających z faktu, że wykonują fenomenalną robotę, której owoce są namacalne. To też dowód na to że Super Liga jest bardziej potrzebna niż to się ludziom wydaje, to kwestia czasu, takie jest nowe pokolenie kibiców... chcieli by wygrywać scudetto dwa razy w sezonie.
5
DarthImpaler
28 stycznia 2022, 19:56
No nikt nie pamięta że Romagnioli nie porzucił Milanu jak byliśmy na dnie. Mało tego ciągnął ten wózek z węglem nie jednokrotnie. Ale teraz to tylko Romek zły bo nie przedłuży kontraktu z obniżką pensji.

Tak jak jeżdżenie po Alexisie tak i po Romku mnie wkurza niemiłosiernie. I akurat jemu nie będę miał za złe nawet jak pójdzie do jufe za free (chociaż ich chyba nie stać na niego).
5
jay-jay
jay-jay
28 stycznia 2022, 18:31
Nie podoba mi się to wszystko. Boję się, że ledwo co zaczęliśmy grać na poziomie, który od tylu lat każdy oczekuje, a zaraz to się z znowu rozsypie. Tracimy za darmo wartościowych piłkarzy a nie pozyskujemy w to miejsce odpowiedników 1:1, tylko młodych graczy, którzy być może odpalą. Hakan, Gigio, Franck, teraz Romek. A kto przyszedł? No pomijając MagicMike'a który od razu wskoczył na wysoki poziom, to nikogo.
0
lopezito84
lopezito84
28 stycznia 2022, 18:22
Kjaer ma wrócić pod koniec maja ale jak wiadomo z takimi kontuzjami jest o tyle gorzej że wrócić do treningów może w połowie czerwca ale wrócić do formy to zupełnie co innego więc zostawiłbym Romagnoliego za 4 mln rocznie.
2
DarthImpaler
28 stycznia 2022, 19:58
Tylko że on może nie chce się zostawić za 4 mln rocznie skoro ma teraz 6?

Ale nie no przecież w fifie zadziałało więc Maldini to debil jest że nie potrafi tego zorganizować.
1
KingBunny
KingBunny
28 stycznia 2022, 18:02
To jest właśnie polityka za Maldiniego, oddać gracza za darmo, a potem nie mieć kasy na transfery i brać kogokolwiek za kilka milionów.
4
Victor Van Dort
Victor Van Dort
28 stycznia 2022, 18:33
Mylisz się, to jest polityka Elliotta, Maldini tylko realizuje ją najlepiej jak potrafi, owocem tej polityki i pracy Paolo jest systematycznie zmniejszający się dług klubu i systematyczna odbudowa Milanu oraz poprawa rezultatów, co ma miejsce mimo defetyzmu który ma swoich licznych wyznawców na tej stronie. Można opierać swój budżet na "chwilówkach" jak robi Inter, ale te długi kiedyś trzeba będzie spłacić, wtedy się okaże kto tak naprawdę umie zarządzać. Niektórzy zbyt szybko zapomnieli te wszystkie lata kiedy LM była poza naszym zasięgiem a może zwyczajnie wtedy ich tutaj nie było... nie wiem? Ale łatwo skorelować dynamiczny przyrost oderwanych od rzeczywistości opinii z okresem kiedy Milan zaczął lepiej grać i jak już zajęliśmy wyśmienite 2miejsce w Serie A,oraz wróciliśmy do LM teraz tym osobom wydaje się już nie pozostaje nam nic innego jak zdetronizować Inter i wygrać LM. Ile razy można powtarzać że odbudowa Milanu to proces który musi potrwać kilka lat, proces ma to do siebie że musi trwać przez jakiś czas, może ta niecierpliwość, roszczeniowość, to oczekiwanie wszystkiego na już, tu i teraz jest znakiem czasów? Dla mnie takie słowa to zwyczajny brak szacunku dla pracy już wykonanej oraz dla miejsca w którym jesteśmy, to jak stanąć przed lustrem i pluć na siebie.
7
cbvirus
28 stycznia 2022, 19:00
Victor Van Dort

ok, dzisiaj jesteśmy w top4, ale czy tak zostanie jeżeli dalej będziemy kierować się tą polityką? Inter, Juve czy Roma dokonają/doknali w najbliższych/ostatnich sezonach dużych inwestycji w konkretnych, już ukształtowanych zawodników. Napoli na dzień dzisiejszy ciągle jest mocniejsze kadrowo od nas. Atalanta też zawsze umie się zakręcić przy czołowych pozycjach. Nie wiem czy dalsze postępowanie w ten sposób przyniesie nam coś dobrego poza zachowaniem statusu quo, kiedy inni będą szli do góry. Gdybyśmy chociaz umieli sprzedawać zawodników, to chociaż byłyby pieniądze na reinwestycje bez zwiększania długu.
0
DarthImpaler
28 stycznia 2022, 20:06
virus jufe ok 400 mln długu inter 700 Milan 100. Jeszcze chcesz coś pisać? Elliot po pierwsze naprawia finanse. I kiedy barcelona mająca prawie 2 mld długu dalej kupuje za grubą kase na kredyt my wychodzimy prawie na 0. za 2 lata będziemy kupować graczy za 50 mln będąc na 0 a nie z 300-700milionowymi długami.

Już zapomniałeś jak wydawane było 300mln w jedno okienko? My teraz nad głową mamy uefaka i ich debilne ffp.

To że jufe czy inter prowadzi księgowość kreatywną może im wyjść tylko na gorsze.
2
KingBunny
KingBunny
28 stycznia 2022, 21:57
Czyli jakby Milan sprzedał piłkarza za ponad 100 mln czy nawet około 70 mln jak Inter, to Elliott by zabrał tą kasę do kieszeni bo taka jest polityka ich Milanu, nie wydawać za dużo. Czy może dlatego, że Milan zarobił latem tylko 3,5 mln z Laxalta i teraz nie może sobie pozwolić na wydatki?
0
gieemce
gieemce
28 stycznia 2022, 16:52
Jeszcze chlop nie odszedl, a kazdy go skreslil.
Kjaer jest niepewny jak bedzie po kontuzji, ryzyko takiego urazu jest duze ponownie. Poza tym jest wiekowy wiec dajmy mu max. 1,5 - 2 sezony na top.
Moze nasza 3 to Botman, Romek, Tomori oraz Simon?
2
jarek_2389
jarek_2389
28 stycznia 2022, 16:41
Szkoda
0
fett85
fett85
28 stycznia 2022, 16:38
Fatalna polityka transferowa. Oddawanie za free najlepszych zawodników, a później łatanie dziur za miliony i...zero wzmocnień. Nie tędy droga do tytułów. Owszem bilanse w rachunkach firmy będą się zgadzać, ale pod względem sportowym będziemy odstawać i zostanie nam gra o 3-4 miejsce. Taki Arsenal bis.
2
Endriu
Endriu
28 stycznia 2022, 15:44
Romek to taki sam Milanista jak dolar i kessie. Tylko Tonali pokazał jak bardzo zależy mu na tych barwach. Takich graczy nam trzeba.
2
jarek_2389
jarek_2389
28 stycznia 2022, 16:42
No raczej nie taki sam...
0
KingBunny
KingBunny
28 stycznia 2022, 16:50
A od kiedy Romagnoli to Milanista? Przecież gość nagrywał filmiki w koszulce Lazio jak był w Romie.
2
Arlen
Arlen
28 stycznia 2022, 15:12
Wydaje mi się, co zresztą powiedział kiedyś sam Maldini, że władze wzorują się na Bayernie. Tam też jest ustalony limit płac, oczywiście wyższy niż u nas ale jeśli zawodnik z wygasającym kontraktem chce za dużo to oddają go za darmo bez żalu. Fajny artykuł na ten temat na weszło https://weszlo.com/2022/01/25/bayern-monachium-niklas-sule-polityka-transferowa
Możliwe, że w przypadku przyjętych zasad nie można zrobić jak tylko powiedzieć Romkowi z żalem dowidzenia.
1
MR. X
MR. X
28 stycznia 2022, 15:05
Nie moja kasa, ale.. Dla mnie trochę dziwne ruchy wykonuje Milan z Romkiem. Klub woli wyłożyć dużą kasę na holendra zamiast dojść do jakiejś ugody z Romkiem, i dać mu chociaż to 5 baniek albo nie schodzić z kontaktu. Romek przynajmniej jest sprawdzony, i wiemy co się można po nim spodziewać. Ja rozumiem te całe amortyzację finansowe ale nie kosztem solidnych, i sprawdzonych graczy.
5
Vol'jin
Vol'jin
28 stycznia 2022, 15:27
Romek sprawdzony, ale nie pasujący taktycznie do Pioliego

pensja Romka to będzie tyle samo co penja+amortyzacja transferu Botmana ;)
3
wielki prostownik
wielki prostownik
28 stycznia 2022, 15:31
Otóż to. Co z tego że sprawdzony i solidny skoro w taktyce Milanu nie nadaje się do gry? Co do finansów to jestem pewien że Elliot przeliczył milion razy czy bardziej opłaca się trzymać Romka z pensją6 baniek czy kupić Botmana.
2
ksieciunio
ksieciunio
28 stycznia 2022, 22:33
Jak środkowy defensor może nie pasować taktycznie? :D
0
Vol'jin
Vol'jin
29 stycznia 2022, 06:59
a no może bo skoro Romagnoli ma problemy z rozgrywaniem piłki (Kjaer) albo nie daje rady do gry na wyprzedzenie, w grze 1/1jak Tomori to masz problem.

Toć z Juve Dybala lub Cuadrado go zezłomował tak jak w meczu Saussolo robili z Romagnolim co chcieli, ale poszedł niecelny strzał, niewiele obok bramki

Guardiola też usilnie szukał stoperów w City, którzy najpierw umieli rozgrywać a potem bronić i przewijało się trochę ludu ;]
Edytowano dnia: 29 stycznia 2022, 07:01
0
Krzysztof
Krzysztof
28 stycznia 2022, 14:56
Fatalne zachowanie klubu... pozbywać się gościa, który udowodnił że kocha nasz klub i nawet w trudnym czasie jako kapitan odnawiał kontrakt. Sven jest zajebisty ale na jest potrzebny romek za którego przecież nic nie płacimy. Ma dopiero 27 lat, lata gry przed nim. Zdecydowanie jestem na jego rozstanie na SS. Pozbywamy się kluczowych zawodników 2 rok z rzędu, tak nic nie zbudujemy. Gigi, Hakan, Frank i Alessio to grubo powyżej 100mln...
Edytowano dnia: 28 stycznia 2022, 14:58
3
wielki prostownik
wielki prostownik
28 stycznia 2022, 15:25
Jak to wyliczyłeś że powyżej 100 milionów? Za żadnego z nich nikt nie złożył oferty nawet na 10 z tego co pamiętam. Powiedziałbym, że raczej rozsądne zachowanie. Obecnie Romek jest 3 w kolejce do gry a zarabia zdecydowanie najwięcej ze wszystkich obrońców. Ba, ma jedną z najwyższych pensji w zespole. To nie jest normalna sytuacja.
Edytowano dnia: 28 stycznia 2022, 15:28
1
MilanHomer
MilanHomer
28 stycznia 2022, 16:20
Krzysztof
Oficjalne oferty za wymienioną 4 to ok. 75 mln euro + Areola, z tym że musisz zrobić symulację czy bez nich awansowalibyśmy 2 razy pod rząd do LM, a wcześniej do LE.
Też wolałbym niechcących z nami zostać zawodników sprzedać, ale takie czasy, że ciężko z odejściami za fajne sumy.

A najważniejsze, kiedy on kochał Milan? Jakbyś miał ofertę podwyżki z 2,5 mln na 6 i brak perspektyw na podobny kontrakt, to też byś "kochał".
1
dan_acm
dan_acm
28 stycznia 2022, 14:47
Kasę można byłoby spożytkować inaczej bo akurat środek obrony przed kontuzją SImona był bardzo dobrze obsadzony. jeśli Alessio chciał się zgodzić na obniżkę wynagrodzenia jak to podawały wcześniej media do ok. 4mln to trzeba było korzystać bo latem w takim razie zamiast transferu konkretnego napastnika, PS i 10tki będą wydawać na środek obrony w który gdyby przedłużenie kontraktu Włocha to nie byłoby potrzeby inwestować przynajmniej w tym roku. Warto pamiętać, że dodatkowo potrzebny będzie konkretny pomocnik za Kessiego i nowy zmiennik dla Theo bo Ballo-Toure nie daje rady, wykupienie Florenziego, stą największa bolączka tego sezonu czyli 10 i PS pewnie w ogóle nie zostanie wzmocniona.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
28 stycznia 2022, 15:43
Nie będzie latem żadnego napastnika bo już mamy 3 i Rebić. Po co kolejny? No chyba że Belottiego za darmo wezmą. To samo z PS. Jest Messias i Snickers więc nikt inny znaczący nie przyjdzie. Najwyżej jakiś no name za 5 milionów. Chyba, że któregoś z nich sprzedamy. Przyjdzie Adli którego zadaniem będzie ogarnianie 10, Tonali z Bennacerem będą obstawiać pozycje niżej. Jest jeszcze Krucić. Maldini wie, że nie będzie żadnych transferów za dziesiątki milionów na te pozycje więc wykorzystuje okazję która się nadarza aby sprowadzić kozaka na obronę. A SO był dobrze obsadzony przez Tomoriego i Kjaera. Romek nie ma uznania w oczach Piolego bo z racji swoich predyspozycji (kiepska szybkość, fatalna gra 1:1) słabo sprawdza się w ustawieniu z tak wysoko grająca obroną jak u nas. Najwidoczniej uznali więc że nasza obrona wcale nie jest tak mocno obsadzona.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
28 stycznia 2022, 16:07
Ogólnie obrona jest naszym słabym ogniwem. Przed duet Włochów na tej pozycji straciliśmy 7 goli z 25, a to bardzo dużo gdy walczysz o TOP 3.
Niestety, jak chcesz się rozwijać, to musisz wymieniać cegiełki tak, aby z każdą kolejną było coraz lepiej. Jak narazie tylko z "10" jest gorzej, ale nie wiadomo w co będzie grać Adli.
0
dan_acm
dan_acm
29 stycznia 2022, 11:07
W ataku najlepszą i najtańsza opcją byłby darmowy Belotti. Girud nie robi na mnie wrażenia a Ibra pół sezonu pauzuje więc potrzeba kogoś konkretnego. te nazwiska na PS szału nie robią, z resztą Messias jest wypożyczony z opcją wykupu za 6 mln jeśli się nie mylę, więc moim zdaniem powinien przyjść ktoś konkretny bo ta pozycja kuleje od kilku lat polegając tylko na dobrej formie Snikersa który na tle dobrej formy Leao na lewej flance wypada słabo. Diaz też nei jest wykupiony a biorąc pod uwagę jak gra obecnie to nie ma sensu wykupować go, tylko ściągnąć ciekawszego gracza i taki Faivre/Adli byliby ciekawą parą do rotacji. Co do Alessio, jeszcze 2 lata temu statystyki miał porównywalne do van Dijka. Gość obniżył loty i teraz musi udowodnić, ze może wrócić do formy. Martwi mnie też, ze zaraz poza TOnalim i Calabrią nie będzie żadnych Włochów w podst. składzie a dominującą grupą będą Francuzi.
0
Ledux
Ledux
28 stycznia 2022, 13:55
Pewnie, oddajmy kolejne grube miliony za darmo.
Gigi okolice 70
Hakan pewnie z 30
Zaraz Kessie i Romagnoli.
Znowu oddajemy piłkarzy z podstawowego skladu za darmo. Jak klub ma sie rozwijać skoro ciągle traci kluczowych zawodników i przy tym nie zarabia na chociażby nowe transfery
5
checa1983
checa1983
28 stycznia 2022, 14:12
A podobno do wszystkiego się można przyzwyczaić ? :)
0
TR3V0R
TR3V0R
28 stycznia 2022, 14:12
oczywiście, można się tego czepiać, ale jesteś kolejną osobą, która nie wiem, bazuje chyba na wartościach z transfermarktu. Przecież z tego co kojarzę, to za Hakana żadnych ofert nie było, za Gigio była jedna 20 baniek i Areola, a za Kessiego i Romka też chyba nic się nie pojawiało. To o jakich my tutaj 70 czy 30 milionach mówimy? To że sprzedałeś Donka w Football Managerze za 60 czy 70 milionów, albo to że jakiś śmieszny portal na tyle go wycenia, nie znaczy że ktoś jest w stanie tyle za niego dać. Nie chcieli u nas zostać, chcieli zarabiać jakieś horrendalne pieniądze, więc jak mieliśmy ich zatrzymać? Na prawdę zacznijcie patrzeć trzeźwo na świat a nie wzorujcie sie jakimiś grami komputerowymi czy wycenami stron internetowych bo prawdziwa piłka i prawdziwe negocjacje to zupełnie coś innego
9
gieemce
gieemce
28 stycznia 2022, 14:21
ło matko, kopiujecie i wklejacie ten sam placz. Mnie tez to nie cieszy, ale pod kazdym newsem transferowym to samo, ten sam lament, to jest nieuniknione z wielu wzgledow. po odejsciu Franka i Romka, wtedy zobaczymy jak jest naprawde.. szykuje sie saga z Leao chociazby. takze, przelknijcie to i idziemy dalej.
4
Ledux
Ledux
28 stycznia 2022, 14:33
Te ceny są hipotetyczne. Kto da ci ogromne pieniądze za kogos z rocznym bądź półrocznym kontraktem skoro zaraz moze go mieć za darmo. Bardziek chodzi o to ze o ile Gigiego udalo się zastąpić małym kosztem tak po Hakanie wciąż jest dziura a klub nie ma środków żeby ją zapełnić. Odejdzie Kessie czyli lider naszego środka pola i w zamian mamy Bakayoko, to jest utrzymanie jakości?
Oddanie Romagnoliego to tez ciekawa sprawa skoro chcą wziąć Botmana za te 30+ mln i zapłacić mu pewnie 3-4 mln, a wcale na ten moment nie jest lepszy od naszego kapitana. Jesli dla was strata POTENCJALNYCH zysków i kluczowych zawodników za darmo to w sumie w porządku układ. To w takim razie te miejsca 6-8 w lidze powinny byc naszą ambicją. Bo żaden czolowy klub nie oddaje az tylu kluczowych zawodników za darmo.
0
Kamciu
Kamciu
28 stycznia 2022, 14:56
@TR3VOR

Oczywiscie masz racje co do tego, ze to nie jest wszystko takie proste, czarno-biale. Tym bardziej popieram teze, ze w takich sytuacjach transfmarkt jest zludnym narzedziem, na ktorym nie mozna opierac swojej narracji.

Zwroc jednak uwage, ze byc moze nikt za owych graczy nie proponowal bajonskich sum wlasnie z uwagi na niedlugo wygasajacy kontrakt? Tak dziala rynek.

Natomiast odejscia kluczowych pilkarzy w liczbie 4ch (najprawdopodobniej) w ciagu 2ch lat to jest ogromny problem. Jest to znaczny cios wizerunkowy, marketingowy, a takze sportowy. Dlaczego tak sie dzieje:

1. Poniewaz zarzad dal ciala pozwalajac zaistniec takiej sytuacji. Nawet abstrahujac od przebiegu negocjacji. W mojej opini odejscie takich pilkarzy za darmo spada na barki dyrektorow. Byc moze nalezalo zabrac sie za rozmowy wczesniej. Byc moze nalezalo przedluzyc i sprzedac? Nie wiem, nie jestem dyrektorem, ale od nich oczekuje by takie sprawy zalatwiali najlepiej dla klubu. Rozumiem, mozna puscic 1go, ale 3ch/4ch? Zdecydowanie za duzo.

2. Gdy punkt nr.1 zawiodl i rzeczywiscie nic sie nie dalo zrobic to znaczy jedno. Klub nie jest zbyt atrakcyjny sportowo/finansowo, a wtedy poniekad traktuje sie go jak przystanek.

Nazywajmy rzeczy po imieniu.
0
TR3V0R
TR3V0R
28 stycznia 2022, 15:26
odnosząc się tutaj do wypowiedzi Leduxa i Kamcia to tak, racją jest że odejście 4 podstawowych graczy za darmo to spory problem i tak być nie powinno. Jednak moim zdaniem problem może leżeć w tym, że Milan nie chce przeznaczać dużych pieniędzy na pensje i przez to Hakan nie dostał swojego 5,5, a Donek 8, czy teraz Kessie też 8. O Romku już nie wspominam bo obniżka o 50% to już śmiech na sali i nie wiem czy ktokolwiek by na to poszedł, więc jemu się nie dziwię. Nie dziwię się też Hakanowi, bo jako człowieka go nienawidzę owszem, ale uważam go za dobrego zawodnika, co z resztą teraz pokazuje w Interze. Z biegiem czasu myślę że jemu te 5,5 też spokojnie mogliśmy dać, ewentualnie zawrzeć jakieś bonusy. Jednak patrząc na realia ligi włoskiej, kwoty rzędu 8-10 milionów są bardzo spore i wcale się nie dziwię że klub nie chciał tyle zapłacić Gigio czy teraz nie chce tyle dać Kessiemu. O ile jeszcze Włocha można tłumaczyć tym, że no jednak jest jeszcze młody, a już jest topką światową, to nie wiem jakie argumenty mogą przemawiać za Kessim. Chłop w tym sezonie nie istnieje. Mówi Ledux że chcemy go zastąpić Bakayoko. A czemu nie? Może nie jest to ta sama klasa, ale Baka w OBECNEJ CHWILI wcale nie jest gorszy niż Iworyjczyk i jezeli by utrzymał taką formę, a może i stawał się coraz lepszy, to na jakiś czas mamy zastępstwo, a nie jest powiedziane że nie można kogoś jeszcze czy wypożyczyć z opcja czy po prostu kupić. Teraz celem powinno być zawitanie na stale do LM i wybudowanie nowego stadionu co i nam i Interowi pozwoliłoby wyjść na prostą. Ale wracając, może i praca naszego zarządu wybitna nie jest, ale nie narzekałbym też całkowicie, bo jednak jakiś pomysł na zespół jest i jak na razie całkiem nieźle to wychodzi. Skupiamy się na mieszaniu młodych, zdolnych zawodników z paroma doświadczonymi i jak widać to działa. Wiadomo że niektórzy uważają że tak być nie powinno i że powinni nam właściciele dawać dużo więcej hajsu żeby przeprowadzać wielkie transfery, ale tak na razie nie będzie. Przypominam ze jesteśmy inwestycją Elliota i oni przede wszystkim chcą nas wyprowadzić na prostą, by potem sprzedać klub. Założyliśmy sobie z tego co wiem taki pułap jeżeli chodzi o pensje, że nie płacimy więcej niż 4-5 mln poza wyjątkami i tego się chcą trzymać. Jak widać z takim Theo najwidoczniej dało się dogadać, bo podobno już tylko podpisu brakuje i też spokojnie mógłby dostać 2 razy tyle gdzie indziej, ale pewnie w obecnej chwili ani chętnych za dużo nie ma, ani Theo pewnie się przeprowadzka nie uśmiecha. Podsumowując nie jesteśmy zespołem który będzie płacił po 8 czy 10 baniek graczom i jeżeli komuś to nie pasuje to odchodzi i tyle. Do zarządu można mieć pretensje, ale ja tam wierzę w ten projekt, bo jednak po tylu latach wróciliśmy do LM, teraz wychodzi na to że drugi sezon będziemy w top4 czyli jakoś to musi funkcjonować. Szkoda że gracze odchodzą za darmo, ale jeżeli taka jest ich wola, to na to nikt wpływu nie ma. Nie wierzę też w opcję przedłużyć i sprzedać, bo to niestety nie zawsze działa.
Edytowano dnia: 28 stycznia 2022, 15:29
0
wielki prostownik
wielki prostownik
28 stycznia 2022, 15:51
Oczywiście, że odejście za darmo 4 ważnych zawodników to jest problem i porażka Milanu. To oczywiste. Ale to nie jest tak, że każdego da się zatrzymać. Co ma Maldini zrobić? Zapłacić Gigio czy Kessiemu 8 milionów pensji? Na Boga, za co? Zapłacić 6 milionów Romagnolemu i zrobić z niego najlepiej zarabiającego rezerwowego w Seria A? Pewnie można bo kto bogatemu zabroni. Ale po co? LM nie wygramy z nimi czy bez nich, na znacznie wyższy poziom sportowy nas również nie wyniosą. Poprostu życie. Czasem trzeba się pogodzić że nie na wszystko Cię stać. Mirabelli spuścił w kiblu ponad 200 baniek plus pensje i co? Gdzie był Milan szastający kasą na prawo i lewo a gdzie jest dzisiejszy oszczędzający na każdym kroku?
Edytowano dnia: 28 stycznia 2022, 15:57
2
Redplayer
Redplayer
28 stycznia 2022, 16:54
Barella dostał w listopadzie 4,5 mln a teraz Gosens 2.5 mln. Jak klub ma aspiracje by się rozwijać to jak widać piłkarze nie chcą 8 mln. To ile chce Kessie to my nie wiemy. Zobaczymy ile dostanie w nowym klubie.
1
DarthImpaler
28 stycznia 2022, 20:18
kamciu a może to spada na barki poprzednich dyrektorów którzy dali takie chore pensje że następny zarząd nie był w stanie zatrzymać tych graczy?

My się nie łudzimy aktualnie dopóki Milan nic nie wygra to jest przystankiem dla utalentowanych zawodników. Żeby kogoś przyciągnąć to trzeba coś wygrywać. Dlatego Milan ściąga młodych żeby ich sprzedać z zyskiem.

A co do Ke$$iego i jemu podobnym to jest on ostatnim z najemników poprzedniego zarządu.

Z tego co widać to ludzie których ściąga Maldini nie mają problemu z podpisywaniem kontraktów na normalnych warunkach(oczywiście czekać należy na officiale ale podejrzewam że z takim Theo czy Leao nie będzie większych problemów).
0
Qiub
Qiub
28 stycznia 2022, 13:52
No nie jestem pewien czy to mądry ruch, Kjaer i tak dlugo sie uchował w Milanie bez kontuzji, ale generalnie on zawsze ich łapał całkiem sporo, a majac 33 lata raczej będzie tego więcej.
Botman to zagadka, a ten Thiaw to drewno na poziomie Gabbi. Tomori to jedyny pewniak przed Romagnolim jak dla mnie…
2
Carlo88
Carlo88
28 stycznia 2022, 13:47
Romek ostatnio prezentuje się świetnie, a nie wiadomo w jakiej dyspozycji wróci Kjaer. Botman to obrońca z potencjałem na absolutny TOP, ale te 30mln lepiej byłoby zainwestować w bardziej newralgiczne pozycje (ŚPO, PS, N). Znowu będzie tylko łatanie dziur... eh.
1
Pinokio
Pinokio
28 stycznia 2022, 13:46
Szkoda, bo coraz mnie mamy Włochów w składzie.
2
TR3V0R
TR3V0R
28 stycznia 2022, 14:18
Wróci Pobega, wróci Colombo i już będzie lepiej. A Włochów chyba za bardzo się nie opłaca trzymać, bo na nich tych zniżek nie ma co na obcokrajowców z tego co słyszałem
0
checa1983
checa1983
28 stycznia 2022, 13:39
A mi po prostu naprawdę było by żal. A,że za darmo "ech och ach ...." :) Oby nie !!
Edytowano dnia: 28 stycznia 2022, 13:40
1
Szymson
Szymson
28 stycznia 2022, 13:28
Moim zdaniem, choć to tylko wróżenie z fusów, ale Romek > Simon po kontuzji, nie przypominam sobie błędów Romka z jego ostatnich meczów, wiadomo, Simon w formie bije go na głowę, ale czy tak będzie po jego powrocie? Rozumiem też komin płacowy, lecz po prostu nie skreślał bym jeszcze Romka
2
POE
POE
28 stycznia 2022, 13:14
Najgorsze jest to , że za darmo odchodzi :/ słabiutko
1
Redplayer
Redplayer
28 stycznia 2022, 13:06
Wiadomo, że nie prezentuje takiego poziomu co wcześniej ale to i tak dobry gracz na ławkę. W taktyce Gattuso sprawdzał się lepiej bo gra była mniej dynamiczna. Niema jednak co się cieszyć bo odchodzi za darmo a można go było sprzedać. W lato znowu będzie płacz bo nie będzie kasy na wszystkie pozycje bo po odejściu Kessiego i Romka trzeba będzie łatać dziury. Never ending story.
0
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
28 stycznia 2022, 12:30
Teraz proszę się tylko nie wygłupiać , zabrać opaskę i jemu i Kessiemu. Skoro zdecydowali się na odejście z Milanu powinnno symbolicznie zaznaczyć się dystans
7
Umberto
Umberto
28 stycznia 2022, 12:24
Zaraz nie vede mial żadnego ulubionego zawodnika w obecnej kadrze... zostanie tylko Calabria i Tonali, nie mam do innych żadnego sentymentu jak niegdyś.
2
chory
chory
28 stycznia 2022, 11:57
romek to nawet nie jest obecnie top10 środkowych obrońców tej ligi także nie wiem gdzie on trafi
4
Gianni Rivera
Gianni Rivera
28 stycznia 2022, 11:51
Wątpię, by Juventus dał 6 baniek rocznie za rezerwowego obrońcę. Chyba że sprzedadzą latem De Ligta, ale w takim przypadku uważam, że Juventus wyjdzie na tym na minus, nie na plus, bo Holender jest aktualnie lepszy od Alessio, szybszy, bardziej zwrotny, lepiej gra piłką. U nas łatwo zrozumieć zarząd, bo 6 milionów dla obrońcy numer 3, to idiotyzm, szczególnie, kiedy obrońcy numer 1 i 2 w sumie zarabiają mniej. Gdyby się zgodził na obniżkę, chętnie bym go u nas widział na dłużej. Jeśli nie... trzeba szukać kogoś na jego miejsce. Romagnoli jest solidnym obrońcą aktualnie i nie widać perspektyw na więcej. Jeszcze z rok i z dużym prawdopodobieństwem w hierarchii minąłby go Kalulu, patrząc na rozwój młodego Francuza.
7
Jaca23
Jaca23
28 stycznia 2022, 12:16
Dadzą 4 i pójdzie. W tej sytuacji rozumiem zarówno zarząd jak i samego Romka. Z prawie 6 mln ma zjechać na 3, które i tak wydają się wygórowaną pensją dla stopera numer 3.
1
Umberto
Umberto
28 stycznia 2022, 12:26
Romek spokojnie będzie minimum 3 opcją, Chiellini będzie już jokerem jak Barzagli w ostatnim sezonie, Rugani ostatni w wyborze. Bonucci j 35 lat na karku zaraz więc z Holdendrem powinni stworzyć podstawowy duet.
0
28 stycznia 2022, 11:21
Ten Mirabelli to był łeb. Taki kontrakt dawać.
Nic dziwnego że wtedy Romagnoli podpisywał z uśmiechem na ustach, pomimo walącego się w tym czasie klubu.

Od przyjścia Tomoriego było wszystko jasne. Żadnej sensacji tu nie ma.
7
Daman
Daman
28 stycznia 2022, 12:03
Może to co napisałeś o walącym sie klubie było powodem dla którego Mirabeli dał mu taki kontrakt.
0
Krisu
Krisu
28 stycznia 2022, 13:57
Ja mysle ze duet Fassone&Mirabelli nabrali sie na Chinczyka, tak samo jak wiekszosc z poczatku. Mialy byc pieniadze, sukcesy, duze transfery... A wyszlo ze pieniadzy nie bylo, sukcesow nie bylo, transfery cieniutkie i mocno naciagniete, zeby "okret nie utonal" podpisano min. z Romkiem kosmiczny kontrakt, i w ogole narobili dlugow takich, ze klub byl w jeszcze gorszej sytacji niz jak go Berlusconi sprzedawal... Obysmy relikty chinskiego zarzadu (i nie mam tu na mysli pilkarzy, tylko ich kontrakty) pozegnali jak najszybciej
0
MrWercyngentoryx
MrWercyngentoryx
28 stycznia 2022, 11:20
Szkoda, ale tylko pod takim względem, że gdzieś myślałem o tym, że może zaczniemy grać na troje obrońców. Jeszcze mocniej i chętniej wykorzystując Florenziego, Calabrię czy Theo gdzie wtedy mogliby jeszcze mocniej naciskać i nękać skrzydłami rywali.

Skoro mamy problem ze znalezieniem odpowiedniego ofensywnego pomocnika, to dać większy spokój w tyłach a Tonali mógłby być naszym majstrem od rozegrania i podać nie musząc się wciskać za wszelką cenę do przodu. Szczególnie, że i tak patrząc na zagęszczanie pola karnego, to zazwyczaj jest nas tam dużo.

Takie luźne przemyślenie, może też ktoś pomyślał podobnie, a może ktoś definitywnie nie widzi u nas trzech przed bramkarzem.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
28 stycznia 2022, 11:25
Ogólnie taka opcja byłaby spoko na gonienie wyniku i wrzucenie lewego skrzydła na atak, przejść na 3-5-2. Na stałe nie ma sensu
0
Nevi
Nevi
28 stycznia 2022, 11:28
Jak zaczniemy grac na troje obrońców to ja koncze z ogladaniem pilki. Miksowanie kobiet i mezczyzn to nie jest dobry pomyls moim zdaniem ;)
3
paweł_piotr
paweł_piotr
28 stycznia 2022, 12:10
Nie ma szans na 3 z tyłu. Już wiele mieliśmy problemów gdzie wydawało się że Pioli mógłby przestawić na 352, 433 czy tam 4312 (w zależności od sytuacji kadrowej) a tego nie robił.
Edytowano dnia: 28 stycznia 2022, 12:22
0
Adi.Milan
Adi.Milan
28 stycznia 2022, 11:18
Tylko nie do interu lub juve, może by go lazio wzięło ale skoro nie chce u nas 3 milionów to nie sadze żeby lazio mu dało więcej
1
tommyb1
tommyb1
28 stycznia 2022, 11:15
I skończy się definitywnie Raiola w Milanie. Zlatana (o ile zostanie) nie liczę bo z nim to już inna kwestia
Edytowano dnia: 28 stycznia 2022, 11:17
5
Nevi
Nevi
28 stycznia 2022, 11:31
U Zalatana Raiola ma najmniej do gadania, ale trudno nie odniesc wrazenia ze sie odcinamy powoli od tego agenta. MArtwi jednak że powtarza sie sywuacja z poprzedniego sezony 2 wartosciowych zawodnikow odejdzie za darmo bo klub nie umial postawic ultimatum rok wczesniej podpisujesz albo transfer :/
2
kamilus
28 stycznia 2022, 11:43
Ostatnia umowa Zlatana ponoć była negocjowana już przez samego Szweda, więc można będzie stwierdzić, że czas Raioli w Milanie dobiegł końca. I dobrze.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
28 stycznia 2022, 11:11
Maldini czyści skład z piłkarzy których nie on angażował. Romek i tak od przyjścia Pioliego najwięcej stracił i Milan go jak widać nie potrzebuje więc to koniec wspólnej przychody. To też znak że Botman jest zarezerwowany, Juve się ucieszy
5
Mieszko
Mieszko
28 stycznia 2022, 11:24
Chyba to nie ma znaczenia czy on ich angażował...byliby pewnymi punktami zespołu, akceptowaliby proponowane warunki to by to grali...
1
28 stycznia 2022, 11:03
Co rok dwoch waznych graczy odchodzi za darmo xD
3
kamilus
28 stycznia 2022, 11:44
Za rok Samu i Tatarusanu? :P
2
Zuber
Zuber
28 stycznia 2022, 10:39
I kolejne okienko w dupe, bo latem będzie trzeba znowu kupować obrońcę a z przodu zostaniemy jak zwykle z jakimiś półśrodkami.
Edytowano dnia: 28 stycznia 2022, 10:40
2
kusniak_22
kusniak_22
28 stycznia 2022, 10:24
Trochę szkoda, ale jednak jeśli przyjdzie, a mocno w to wierzę Botman to Romagnoli po rekowalestencj będzie 4 wyborem. Oczywiście na tylu frontach powinniśmy mieć 4 klasowych obrońców, ale jego pensja może być przeznaczona dla Botmana, młodszego i szczerze obecnie lepszego. Alessio zgubił formę i jej nie potrafi odzyskać. Często jego interwencje są niepewne i zamiast do zawodnika jest często metr od niego. Pensja na tym poziomie to jak w przypadku Kessiego dużo za wysoka.
2
100f
100f
28 stycznia 2022, 10:35
A jaka drużyna ma 4 klasowych obrońców? Też nie popadajmy w skrajności
2
artorn
artorn
28 stycznia 2022, 10:41
Ja też nie jestem zdania że nawet podczas udziału w pucharach europejskich potrzebą jest mieć 4 klasowych ŚO.

Chyba żaden klub by tego finansowo nie wyrobił.
Oczywiście klasowość dla każdego klubu jest inna;p

W naszej ekstraklasie to i Gabbia by był topem;p
1
Mil_online
Mil_online
28 stycznia 2022, 10:44
Ale posiadanie 4 klasowych środkowych obrońców nie musi się wiązać z nie wiadomo jakimi kosztami, czego przykładem jest Kjaer.

Co więcej, uważam, że koszt zakupu Botmana i Tomoriego wcale nie jest nie wiadomo jak wygórowany na tle europejskiej czołówki. Faktem jest, że prawdopodobnie wystarczyłby do tej trójki Gabbia, a nie jakiś młodziak, bo zarówno jeden, jak i drugi muszą się ograć, więc trochę nie rozumiem wypychania z klubu Gabbi, żeby zrobić miejsce kolejnemu młodemu. Chyba, że szykujemy go pod plusvalenzę.
1
kusniak_22
kusniak_22
28 stycznia 2022, 13:54
Klasowy nie oznacza, że musi kosztować 50 mln. Dla mnie Kjaer jest klasowym obrońcą, a jego wartość nie wiem jaka jest obecnie, może 10 mln (strzelam)
0
artorn
artorn
28 stycznia 2022, 14:18
Każdy dobrze wie że Kjaer to jedno z największych zaskoczeń. Gość niedoceniony, przyszedł i u nas wystrzelił.

"Co więcej, uważam, że koszt zakupu Botmana i Tomoriego wcale nie jest nie wiadomo jak wygórowany na tle europejskiej czołówki. "

Dla czołówki nie, dla nas raczej tak. Kjaer ma niską umową, częściowo pewnie też przez swój wiek. Botman, dopiero co przychodzi, Tomori jest u nas 2 sezon i zaraz pewnie też będzie tam podwyżka. 4 klasowych obrońców to koszt koło 11mln euro - optymistycznie (a mówimy tylko o obsadzeniu 2 pozycji).

Według mnie, optymalnie jest 3+1 gdzie ten 1 się uczy a w trójce jest jakiś starszy by go później zastąpić.

Edytowano dnia: 28 stycznia 2022, 14:19
0
fryta777
fryta777
28 stycznia 2022, 10:17
No i niestety stało się to co przewidywałem kilka lat temu, Romagnoli zatrzymał się w rozwoju a wręcz uważam że jest słabszy niż jeszcze jakiś czas temu. Kiedyś pisałem tutaj że Inter robi świetny ruch kupując Bastoniego wtedy zostałem tutaj zjechany że Romek nie tylko jest na już ale i ma dużo większy potencjał.... okazało się zupełnie inaczej. Szkoda że kapitan odchodzi, szkoda że kapitan... ale nie ze Alessio... dla mnie on już lepszy nie będzie. Na rezerwowego byłby ok ale nie z pensją 3.5 mln +... Trochę mnie tylko irytuje że włoski mają w tej chwili świetnych piłkarzy a w Milanie jest ich na lekarstwo...
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
28 stycznia 2022, 10:16
Jeśli ma odejść to dzięki za wszystko, zwłaszcza za zostanie u nas gdy byliśmy na szczycie i był jedynym światełkiem w tunelu

Oby znalazł ekipę pasującą do jego stylu gry - broniącą dużo niżej niż my i na pewno przypomni wtedy wszystkim jak dobrym obrońcom potrafi być
0
matten
matten
28 stycznia 2022, 10:16
Szkoda, że Romagnoli prawdopodobnie odejdzie, ale taka pensja jest ciężka do udźwignięcia w obecnych realiach. Nie mam mu za złe, że nie godzi się na wysoką obniżkę wynagrodzenia, bo pewnie niewielu na jego miejscu by na to poszło.

Ogólnie rzecz biorąc, sytuacja w obronie robi się nieciekawa. Kjaer ma ciężką kontuzję i biorąc pod uwagę jego wiek, wcale się nie zdziwię jeśli nie wróci już do dawnej dyspozycji. Tomori to pewnym punkt zespołu, ale przydałby mu się u boku doświadczony partner. Romagnoli pewnie odejdzie, bo jakby miał przedłużyć kontrakt, to zapewne już by to zrobił. Gabbia to nie jest zawodnik na poziomie Serie A, choć oczywiście może się jeszcze rozwinąć. Jak dla mnie wzmocnienie środka obrony przydałoby się już w zimie, ale pewnie nie ma co na to liczyć :(
0
wielki prostownik
wielki prostownik
28 stycznia 2022, 10:14
Z jednej strony szkoda. Z drugiej, nie oszukujmy się. Nie jest jkluczowym piłkarzem w układance Piolego. Zatrzymał się w rozwoju jakiś czas temu i już widać że wielkim obrońcą nigdy nie zostanie Jako rezerwowy by się przydał ale nikt w Mianie nie będzie płacił rezerwowemu takich pieniędzy jakie obecnie dostaje.
5
hyrus13
hyrus13
28 stycznia 2022, 14:24
Mnie się wydaje, że o Romagnolim jeszcze usłyszymy i niektórym będzie głupio, że go skreślili.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
28 stycznia 2022, 15:21
Możliwe bo to nie jest zły piłkarz.
0
LunaS
LunaS
28 stycznia 2022, 10:06
Sentymenty na bok - są lepsi od niego - Romek zatrzymał się w rozwoju w pewnym momencie - stanął na poziomie bardzo solidnego obrońcy - a miał być gwiazdą Milanu i Reprezentacji.

Pamiętam jak dziś jak wszyscy mówili że Bonuc i Kielon lada chwila zostaną przez niego wygryzieni - a tu nic takiego się nie stało - ba Acerbi wepchnęli się przed niego.
Wielka szkoda - wydaje mi się że te lata spędzone poza LM i przeciętność Milanu - nie dostarczyła mu odpowiednich bodźców do rozwoju.
7
Alessio_re6
Alessio_re6
28 stycznia 2022, 10:18
Wydaje mi się, że to głównie wina Romagnoliego i tego w jaką stronę idzie futbol.
Włoch po prostu nie nadaje się do gry wysoko ustawioną linią obrony i mało kto mi przychodzi do głowy z topowych drużyn, gdzie mógłby grać, tylko Juve i może Nicea za Galtiera, ale tam jest środek obsadzony.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
28 stycznia 2022, 10:18
Ostatnie sezony to dobry Milan i bodźce miał. Ale nie dał rady. Kjaer i Tomori brutalnie zweryfikowali możliwości Romagnolego niestety.
Edytowano dnia: 28 stycznia 2022, 10:19
1
wilku94
wilku94
28 stycznia 2022, 09:59
Wielka szkoda, że jest to kolejny wartościowy piłkarz, który odchodzi za darmo...
Edytowano dnia: 28 stycznia 2022, 10:00
4
JohnyMiellony
JohnyMiellony
28 stycznia 2022, 09:53
Jeśli już liczę że pójdzie do Lazio tam napewno się przyda
Może napoli jak pójdzie do Juventusu będę bardzo zawiedziony ....
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się