SCUDETTO


MERCATO LIVE 30-31.01: ZAPIS RELACJI NA ŻYWO

29 stycznia 2022, 08:30, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 30-31.01: ZAPIS RELACJI NA ŻYWO

Niedziela, 30 stycznia:

  • To już przedostatni dzień zimowego mercato. Daniel Maldini Samu Castillejo na tę chwilę zostają w Milanie - SPAL nie może wypożyczyć Włocha, gdyż nie dokonało innych ruchów kadrowych w swojej drużynie, Hiszpan natomiast nie dogadał się ani z Sampdorią, ani z Valencią. Dziennikarz Daniele Longo podaje także, iż definitywnie upadł temat transferu Malicka Thiawa z Schalke, jednak okno transferowe w wykonaniu mediolańczyków może jeszcze przynieść jakąś niespodziankę. Klub ma pracować nad sprowadzeniem nowego pomocnika.
  • Longo: "Milan w ostatnich dniach rozmawiał z Giovanim Lo Celso, 25-letnim argentyńskim pomocnikiem Tottenhamu z włoskim paszportem. Klub negocjuje też z innym pomocnikiem, zobaczymy, co się wydarzy"
  • Jak podają włoscy dziennikarze, niespełna 18-letni pomocnik trzecioligowej Ceseny, Tommaso Berti, ma ofertę z Milanu. Zawodnik nie jest jednak przekonany do gry w Primaverze i nie wiadomo, czy uda się go pozyskać.
  • Daniele Longo: "Na tę chwilę odpadły wszystkie opcje dla Samu Castillejo. Hiszpan prawdopodobnie zostanie w Milanie do końca sezonu"

 


 

Sobota, 29 stycznia:

  • Już w poniedziałek o godzinie 20:00 zamknie się zimowe okno transferowe we Włoszech. Na tę chwilę wciąż nie słychać żadnych wieści w temacie ściągnięcia przez Milan środkowego obrońcy czy jakiegokolwiek innego piłkarza. Ostatnie doniesienia wskazywały na różnicę w wycenie Malicka Thiawa w rozmowach z Schalke 04 Gelsenkirchen.
  • Testy medyczne w Lecce przechodzi Alessandro Plizzari, który zostanie wypożyczony do końca sezonu do ekipy z południa Włoch. Na tych samych zasadach SPAL chciałoby pozyskać Daniela Maldiniego, ale nawet mimo chęci piłkarza do skorzystania z oferty nie wiadomo, czy wszystko dojdzie do skutku. Listę potencjalnych pożegnań zamyka Samu Castillejo. Hiszpana najmocniej łączy się z Valencią, która ma posiadać już nawet porozumienie z Milanem, jednak wciąż czeka na określenie się samego piłkarza. Prawoskrzydłowy na San Siro może liczyć na 1,5 mln euro netto rocznie jeszcze do 30 czerwca 2023.
  • Dziennikarz Gianluca Di Marzio donosi o klinczu w rozmowach Milanu z Valencią odnośnie Samu Castillejo. Hiszpanie chcieliby po prostu wypożyczyć piłkarza na pół roku, rossonerim zależy na zawarciu chociażby opcji wykupu. Ponadto sam zawodnik też nie jest przekonany, czy w ekipe z La Liga zyskałby przestrzeń do gry.
  • Tymczasem Dejan Kulusevski, który był zaproponowany także Milanowi, trafi najprawdopodobniej do Tottenhamu na wypożyczenie z obowiązkiem wykupu. Rossoneri nie byli w stanie dogadać się  Juventusem finansowo.
  • Alessandro Plizzari już oficjalnie trafił na wypożyczenie do Lecce do końca obecnego sezonu.


642 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
NuNoiser
NuNoiser
31 stycznia 2022, 19:38
Szkoda Faivre i tu zgadzam się z przedmówcami. Czekam do lata, co się wydarzy w mercato. Jednak chyba tylko ślepcy nie zauważyli ostatnich słabszych meczów Milanu. Obyśmy doczłapali do tego 4 miejsca. Póki co mecz z Interem, który jest w gazie a my już spadliśmy na 3 miejsce. Ibra znowu stan zapalny scięgna, Tomori się kuruje, Kjaer może już nigdy nie wrócić do formy. Jednak jak czytam, że po co Belotti, że Renato łapiacy ciągłe kontuzje zamiast Kessiego, to raczej nie jest dobry prognostyk. Juve po roku już wychodzi z kryzysu i jeszcze może Nas przeskoczyć w tabeli. W dodatku nadal gra w LM. Oby to była tylko zasłona dymna i latem bierzemy się do roboty !
0
Corsa
Moderator Corsa
31 stycznia 2022, 09:07
W tym okienku to była jakaś masakra, ale nie przez brak wzmocnień, a ciągłe narzekanie i czarnowidztwo, dobrze, że to ostatnie chwile mercato.

Teraz maruderzy będą dawać upust frustracji tylko raz w tygodniu, w relacji meczowej i ocenie zawodników, po ewentualnej porażce, a nie dzień w dzień.
7
Semper Fideli
Semper Fideli
31 stycznia 2022, 20:29
Mnie bardziej od maruderów drażnia maruderzy którzy marudzą na maruderów.
Ruch na tej stronie jest tak duży właśnie z faktu że jest ogrom kibiców ze swoim zdaniem, nie ważne jakie ono jest każdy ma.do niego prawo. Można się zgadzać nie zgadzać po to są komentarze żeby w nich dyskutować.. im mniej w tym emocji tym lepiej.

Corsik
Mam nadzieję że w najbliższej kolejce nie będzie żadnego powodu do marudzenia!
Forza Milan
1
mix17
31 stycznia 2022, 09:02
Wolę brak transferów i top 4 co jest do wykonania, niż wydać 200 mln jak za Chińczyków i być w środku tabeli, a potem płakać, że klub jest w trudnej sytuacji finansowej, w zimę i tak ciężko ściągnąć kogoś konkretnego, kto z miejsca podniesie poziom drużyny, a przy tym nie wydawać chorych pieniędzy jak Juve na Vlahovica. W lato będą lepsze transfery i przede wszystkim piłkarz ma więcej czasu żeby dostosować się do nowej drużyny.
Edytowano dnia: 31 stycznia 2022, 09:03
2
biedrus
biedrus
31 stycznia 2022, 14:55
W lecie, a w zasadzie już, powinniśmy się skupić na zawodnikach, którym kończą się kontrakty. Skoro oddajemy za darmo, bierzmy też za darmo
1
Carlo88
1 lutego 2022, 15:35
Ale po co te skrajności? nikt by nie chciał wydawania 200 mln na średniej klasy zawodników - dobrze, że ten etap mamy już za sobą. Bylebyśmy tylko nie wkroczyli w nowy, równie beznadziejny etap - łatania dziur i braku wzmocnień.

Obraz tego okienka byłby całkowicie inny gdybyśmy kupili ŚPO - bo to newralgiczna pozycja na którą mamy "0,5" piłkarza (Brahim).
0
Hitsune
31 stycznia 2022, 08:52
Rozgoryczenie chyba głównie dlatego że brak wzmocnień oznacza w zasadzie brak szans na top1, no chyba że jakimś cudem pokonamy inter, ale problem w tym że oni nie za bardzo gubią punkty. Top4 nie powinno być raczej problemem
1
Manolas
Manolas
31 stycznia 2022, 08:37
Na takie Mercato czekałem od kiedy zawitał do nas Ibra z Robinho! Nie dało sie lepiej
2
Milanboy
Milanboy
31 stycznia 2022, 07:48
Witam was w poniedziałek.
0
mickflower
mickflower
31 stycznia 2022, 07:38
Emocje jak na grzybach :-)
1
DarQ
31 stycznia 2022, 08:07
Chyba nigdy nie ciachnąłeś trzech borowików pod rząd :)
11
Tosca
Tosca
31 stycznia 2022, 05:50
Nie rozumiem czemu tyle negatywnych komentarzy. Przecież inne drużyny z Serie A też się jakoś niesamowicie nie wzmocniły. Z konkretnymi transferami lepiej poczekać do lata. Jak wam zawodnicy odgrywający ważne role w drużynie powrócą do składu, to i tak utrzymacie się w TOP4. Trochę wiary Panowie w swój ukochany klub. Zapomnieliście jakie były ostatnie lata posuchy z wynikami?
6
m1wojtek
m1wojtek
31 stycznia 2022, 07:46
Są negatywne bo przez te 30 dni, w naszej drużynie był, wg dziennikarzy cały transfermarkt a wszystkie plotki lub negocjacje okazały się nieudane. Inne kluby? Juventus - najlepsze okno od wielu lat, Roma - bardzo dobre, Inter - takie sobie ale nadal lepsze. Viola i Atalanta - dobre uzupełnienie po odejściach - tutaj - no zero albo wręcz minus bo Samu nadal w klubei to masakra
3
Rafał0209
Rafał0209
31 stycznia 2022, 07:48
Stary my nie mamy 10 od lata, jednej z najważniejszych pozycji w układance Pioliego, rozumiem jakby Diaz był w formie ale nie jest, przespać całe okienko i nikogo nie sprowadzić na tą pozycję, to jest proszenie się o nerwowa końcówkę sezonu, Juve w 5 minut ogarnęło braki kadrowe.
7
Alessio_re6
Alessio_re6
31 stycznia 2022, 07:51
Toska, nie zrozumiesz. Generalnie ludzie narzekają jak idzie, a potem jak nie idzie to narzekają jescze bardziej. Smutne życie.
4
wielki prostownik
wielki prostownik
31 stycznia 2022, 08:36
@ m1wojtek

Popatrzmy kto kogo wzmocnił. To są te wielkie wzmocnienia Romy i Interu? Proszę Cię. Oprócz Juventusu który kupił za chore pieniądze Vlahovicia nikt z czołówki nie wzmocnił się nawet symbolicznie. Same uzupełnienia do szerokiej kadry. A lamenty tutaj jakby wszystkie Neymary, Lewandowskie i inne Mbappy wylądowały w Serie A a tylko biedny Milan nikogo nie sprowadził.

Atalanta - przyszedł Boga który szuka formy już drugi sezon -
Fiorentina - straciła Vlahovicia, przyszedł Ikone który jest cieniem samego siebie sprzed roku.
Inter - przyszedł Gosens - kontuzjowany do marca, nie wiadomo kiedy odzyska formę po długiej przerwie
Juve - przyszedł Vlahović - istotne wzmocnienie jeśli go nie zepsują
Napoli - przyszedł Tuanzebe - kto to w ogóle jest?
Roma -Oliveria i Maitland-Niles przyszli, to są te wielkie wzmocnienia według Ciebie?

Edytowano dnia: 31 stycznia 2022, 08:37
5
m1wojtek
m1wojtek
31 stycznia 2022, 08:39
@wielki prostownik
Są przynajmniej jakieś. A my nie mamy od lata 10, prawego skrzydłowego, wypadli środkowi obrońcy a napastnika nie mamy od 10 lat. I nic...
2
wielki prostownik
wielki prostownik
31 stycznia 2022, 08:50
No nic nie mamy a 49 punktów jakie mamy na koncie to zrobiły krasnale. W zasadzie wszyscy poza Interem mają poważne braki kadrowe na wielu pozycjach. Milan na tle Serie A kadrowo wygląda i tak dobrze.
2
Tosca
Tosca
31 stycznia 2022, 09:00
Naprawdę ogromne wzmocnienia. Sergio faktycznie w Romie odgrywa ważną rolę, ale Gosens kontuzjowany i nie wiadomo jak będzie z formą po powrocie. Juventus jak to ma w zwyczaju może przytłumić formę kolejnego obiecującego gracza jakim w tym przypadku jest Duszan. Już tak bywało u nich. Reszta drużyn to maksymalnie uzupełnienie. Dajcie upust frustracji i wierzcie w tych zawodników, których macie. Jeszcze nikt nie grał na maksymalnie wysokim poziomie przez cały sezon. Ja wierzę że dostaniemy się do ojro pucharów. Forza koledzy.
1
Corsa
Moderator Corsa
31 stycznia 2022, 09:16
@m1wojtek, cały transfermarkt to jest w każdym jednym okienku i za każdym razem kończy się tak samo, więc to żadna nowość.

Juve i Roma zrobiły bardzo dobre transferu juz w ostatnich okienkach i gdzie są? 7 i 11 punktów za nami.
0
Von Strauss
Von Strauss
31 stycznia 2022, 09:35
wielki prostownik

Ale spójrzmy tylko na 5 drużyn.
Inter - pewne top4, tu nie ma co nawet dywagować, chyba, że nagle im połowa składu się połamie.
Napoli - Anguissa to był brakujący element, na dzisiaj Spal zrobił z nich drużynę lepszą niż w zeszłym sezonie, a wtedy przewalili w ostatniej kolejce. Mieli tylko 2 punkty mniej.
Atalanta - jaka jest każdy widzi. Od jakiegoś czasu budzą się dopiero w lutym. Ostatnio też mieli tyle samo punktów straty do nas po 23 kolejkach, a potem grali z nami o drugie miejsce - nie można ich lekceważyć.
Juve - co tu napisać - bez Cristiano słabsze 23 kolejki niż rok temu (wtedy byli zaraz za nami). Nikt nie wie na co ich stać, wzmocnili się Vlaho i wymienili Bentacura na Zakarię. Myślę, że na gonienie top 4 mają wystarczający skład.

Ja się po prostu obawiam, że na 4 miejsca, a właściwie 3 (bo Inter uważam za pewniaka), które pozostały, to te 4 drużyny (Milan, Napoli, Juve i Atalanta) to trochę duży ścisk i brak alternatyw z przodu może nie dać nam tych 2 punktów przewagi nad 5 miejscem jak w zeszłym sezonie.
1
zubo
zubo
31 stycznia 2022, 05:45
Świetne mercato!
0
KosaX
KosaX
31 stycznia 2022, 01:08
Moze reaktywacja Kaki? :D Stary nie jest,na „10” jak znalazl .
0
Rocker
Rocker
31 stycznia 2022, 00:55
Ależ Milan miał szczęście, że miał za sterami takich speców, którym udało się dogadać z Castillejo! Teraz Sampdoria próbowała, Valencia próbowała i nic!
5
serek.acm
serek.acm
31 stycznia 2022, 00:50
Praktycznie nigdy nic tu nie komentuje ale jak widzę te narzekania ... Po jednym sezonie widzę że wszyscy zapomnieli jak kiedyś wyglądało mercato i te transfery .. nawet jak nie kupiliśmy nikogo zima to poczekajmy do końca sezonu. Wydaje mi się że Maldini wie co robi i wszyscy czekają co się wydarzy, drugi awans do LM już da wiele więcej możliwości . Chyba że chcemy jak Inter wydawać a później prosić o obniżenie pensji
0
IpponInter
IpponInter
31 stycznia 2022, 01:59
Prosić? Sami oferujecie romangioliemu mniejsza umowę. W tym sezonie Martinez, Barella, bastoni, dimarco a zaraz Brozović dostali podwyżki. Po za tym obniżki tyczą się sancheza i vidala którzy dostali kontrakt przed koronavirusem. Więc nie ma co usprawiedliwiać działań Milanu stosując argument wobec zakupów z przed kryzysu.
3
Gianni Rivera
Gianni Rivera
31 stycznia 2022, 08:35
IpponInter, trochę Ci się argumentacja rozjechała. Ty podajesz przykłady zawodników pierwszego składu Interu, konfrontując je z rezerwowym Milanu. Romagnoli przed kontuzją Kjaera był stoperem numer 3, wrócił do pierwszego składu z powodu kontuzji. Jako stoper numer 3 zarabiał dwa razy tyle, co stoperzy numer 1 i 2 razem wzięci. To tak, jakby Sensi zarabiał w Interze dwa razy tyle, co Barella i Brozović w sumie. Zarabia? Nie wydaje mi się.
Zawodnicy pierwszego składu, którzy przedłużają kontrakty, dostają od Milanu mniejsze lub większe podwyżki. Calabria, Alexis i Kjaer przy podpisaniu nowych umów dostali podwyżki. Duże podwyżki są oferowane Theo i Leao, podwyżka czeka pewnie również Bennacera. Bo są ważnymi piłkarzami pierwszej drużyny (Bennacer po odejściu Kessiego będzie pierwszym wyborem obok Tonalego zapewne). Romagnoli to rezerwowy. Nic dziwnego, że oferuje mu się obniżkę, bo zarabia dużo za dużo.
1
IpponInter
IpponInter
31 stycznia 2022, 12:27
Gianni przecież podałem przykład vidala oraz sancheza czyli graczy rezerwowych o których była aluzja. Oba przykłady są spowodowane wystąpieniem koronavirusa i zmniejszeniem wpływow a nie ściąganiem byle kogo i zalowaniem swoich decyzji. Więc nie można usprawiedliwiać obecnych działań Milanu takim argumentem. ( Żeby nikt źle nie zrozumiał, ja nie oceniam działań Rossonerich).
0
Gutek
Gutek
31 stycznia 2022, 00:30
Ten pomocnik to chodziło o tego Bertiego z 3 ligi :D He no cóż Samu przepijawkuje do końca kontraktu tak mi sie wydaje :| ja to bym gościa na trybuny odesłał...
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
31 stycznia 2022, 00:34
I co to zmieni - i tak nie gra a jak zagra raz na ruski rok to może mu się znowu trafi takie spotkanie jak z Hellasem
0
DarthImpaler
DarthImpaler
31 stycznia 2022, 00:41
A co za różnica czy na trybunach w szpitalu czy na ławie będzie siedział?

Weźmie swoje 1,5 mln i pójdzie do azerbejdżanu się kopać po czole.
0
ceci791
ceci791
30 stycznia 2022, 23:43
Żeby był jakikolwiek finisz najpierw musi być start... kiedy u nas był start mercato?
2
DarthImpaler
DarthImpaler
31 stycznia 2022, 00:40
A na chu nam robić mercato w zimie kiedy się przepłaca za byle ciotę? każdy poważny zespół oszczędza zimę aby w lecie móc wydać więcej. Mało tego żaden szanujący się top zawodnik nie zmienia klubu w zimie bo wie że w lecie będzie miał lepsze oferty.

Ale nie no narzekać na coś trzeba to trzeba na mercato bo przecież nie na miejsce w tabeli. Choć wg niektórych to teraz wypadniemy na miejsce 10+ bo nie kupił Maldini żadnego z nazwisk co mu pismaki mówili.

No kur. Tragedia może lepiej rozwiązać ten klub i iść kibicować PSG bo oni to się tak wzmacniają w zimę. I zawodników najlepszych za free nie oddają.. a nie czekaj.
6
hyrus13
hyrus13
31 stycznia 2022, 09:16
Darth

Rok temu wzięliśmy nieszanującego się Tomoriego i ktoś z tego powodu narzeka? Nikt tu nie domagał się topowych zawodników, ale nie przyszedł NIKT na pozycje, które proszą się o wsparcie. Nie powiesz mi, że nie dało się ściągnąć 10, która gra lepiej niż młody Maldini.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
30 stycznia 2022, 23:42
Jak wy mnie ludzie wkurzacie z tymi waszyli lamentami w stylu

"bez wzmocnienia w zimie to poza top4 skończymy"
albo
" teraz to może doczłapiemy do top4"
albo najlepsze
" wszyscy się wzmacniają tylko Maldini bieduje i o każde 500 tyś się kłuci przez co nikt nie przyjdzie do nas ani zimą ani latem".

Albo jeszcze lepsze "no teraz jak się nie wzmocniliśmy to wylądujemy poza top6 i wyprzedamy wszystkich co są coś warci a wystarczyło przedłużyć kontrakty i kupić kogoś na 10 PS SO i na łąwkę"

I jeszcze perełka już usunięta że po derbach będziemy na 5-6 miejscu w tabeli.
17
hyrus13
hyrus13
31 stycznia 2022, 08:26
Tak jak pisałem wcześniej.
To żenujące i uwłaczające dla tej drużyny by gadać o farcie i szczęściu. Oni sobie na top 4 zasłużyli rok temu i zasługują też w tym roku
Tacy kibice z kolei nie zasługują na ten Milan.
1
Von Strauss
Von Strauss
31 stycznia 2022, 08:57
W zeszłym roku byliśmy o włos od wypadnięcia z top4. O włos - jedna przegrana lub dwa remisy więcej. Zasłużone czy nie - nie da się cały sezon lecieć na szczęściu, tak samo jak nie da się cały sezon bez jakiegoś łutu szczęścia wygrać spotkania. Powtórzę to co niżej - zostało 15 spotkań, mamy taki sam bilans jak poprzednio - 15-4-4. Na koniec mieliśmy 24-7-7. Trzy remisy i trzy przegrane więcej. Juve wtedy miało punkt straty, Atalanta 6 i Napoli 9, Teraz mają od nas mniej o: 7 punktów Juve, 6 Atalanta i 0 Napoli. Ja nie czuję tej pewności co wy, że skończymy w pierwszej 4. Najbardziej boli brak alternatywy na 10, bo ani Kessie, ani Bennacer ani Krunić nie są alternatywami.

Nie mówię, że nie skończymy w 4. Ale ścisk się zaraz zrobi, zobaczycie. Znowu będziemy drżeć do ostatniej kolejki czy się zakwalifikujemy, czy uda nam się wygrać, tym razem z Sassuolo? A mamy piękną końcówkę - Lazio, Fiora, Hellas, Atalanta, Sassuolo.
1
MR. X
MR. X
31 stycznia 2022, 08:58
Jeśli dla Ciebie to okienko, a raczej to co zrobił albo czego nie zrobił Milan jest ok, i nie jest powodem do psioczenia, to masz prawo mieć takie zdanie. Ale jest pewna grupa użytkowników którzy widząc, że Milan w tym okienku tak naprawdę nie zrobił żadnych, powtórzę, żadnych konkretnych ruchów, to ma prawo na to psioczyc. Albo Milan chce się liczyć w tej lidze albo z tym składem do samego końca rozgrywek będzie nerwowo. Jeśli Milan ma się liczyć, to do tego są potrzebni jacyś konkretni zawodnicy, a nie zawodnicy typu tego młodego napastnika który przyszedł w tym okienku. Można go traktować jako uzupełnienie składu, a nie kogoś kto będzie stanowił o sile klubu. Dziadowanie na transferach, bo szkoda dorzucić 3-5 baniek moim zdaniem źle się skończy. Atak, to dwóch emerytów (z całym szacunkiem ale emerytów). Prawej strony Milan praktycznie nie ma. Kuleje również ofensywa jeśli chodzi o pomocników, a do tego obrona też wymaga wzmocnienia. Jeszcze jak w międzyczasie gdzieś dojdzie jakaś kontuzja, to dopiero zacznie być wesoło. Nikt nie mówi żeby celować w zawodników w top 10, ale Milan jeśli chodzi o transfery jest poza top 30. No tak suchego, i tak bezproduktywnego okienka dawno nie było. Jeśli Ty jednak pomimo wszystko widzisz jakieś pozytywy tego, no to spoko.
0
KosaX
KosaX
30 stycznia 2022, 23:36
Di Marzio podaje ze mercato Milanu zakonczone.

Probowalismy kupic Sanchesa i podobno dogadalismy sie z Lille ale przez „zbyt mala ilosc czasu” nie doszlismy do porozumienia z zawodnikiem.

Szkoda,liczylem chociaz na tego Lo Celso,w Betisie sie go cudnie ogladalo a i w totkach miewal bardzo dobre momenty,rywalizacja Diaza z nim wyszla by im obu na dobre a my bysmy zyskali i zaczeli w koncu grac cos przez „10” a nie tylko laga na napastnika albo Leao.
1
Zako
Zako
30 stycznia 2022, 23:30
Trochę z dużej chmury mały deszcz po tej zapowiedzi Longo z tą bombą. Oczywiście sugeruje to, ze nie tylko sie interesujemy, ale deal jest zaklepany - niemniej jednak do lata tak naprawdę dużo się może zmienic i na ten moment nie jest to wzmocnienie, które mogłoby się przydać wiosną 2022.

Szczerze po cichu liczyłem, ze zwrot akcji i jednak dogadali się na teraz.
1
fryta777
fryta777
30 stycznia 2022, 23:31
Longo już to usunął
0
Zako
Zako
30 stycznia 2022, 23:38
Potem dał bombkę i zacytował twitta, który wyjaśniał o co chodzi i od razu wypowiedział się Vitiello. Trochę szumu narobił, a koniec końców wiemy prawie tyle, co od Di Marzio sprzed paru h.
1
milan2002
milan2002
30 stycznia 2022, 23:30
Po tym okienku szanse na Scudetto spadły już zupełnie.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
30 stycznia 2022, 23:46
lol. A to my jakieś scudetto w planach mieliśmy na ten sezon?

I dlaczego nasze szanse spadły?

Dalej mamy 4 pkty straty (no 7 jeżeli liczyć 3 pkty z zaległego meczu interowi). Inter jakoś się aż tak strasznie nie wzmocnił. Wracać powoli będą kontuzjowani.

To co my zrobiliśmy że nasze szanse tak dramatycznie spadły?
0
milan2002
milan2002
31 stycznia 2022, 21:39
Straciliśmy filar obrony do końca sezonu i nie wykorzystaliśmy tego okienka aby jakoś zniwelować to.
Edytowano dnia: 31 stycznia 2022, 21:40
0
pirus9
pirus9
30 stycznia 2022, 23:17
Milan News podaje że Mendes rozmawia Z Lille w sprawie Renato Sancheza
0
Marcin1995
Marcin1995
30 stycznia 2022, 23:12
Pojawiają się informacje że chcemy zaklepać Sanchesa na lato, pytanie brzmi czy zrobimy to oficjalnie jak przypadku Adliego czy na zasadzie jakiegoś ustnego porozumienia? Jeżeli to pierwsze to ok jeśli to drugie to lipa
0
fryta777
fryta777
30 stycznia 2022, 23:15
Zobaczymy jutro bo co źródło to rozbieżne informacje jedno mówi że Sanches chce wysokiej pensji, inne że Lille nie chce go puścić już teraz... a jeszcze inne że Milanowi chodzi wyłącznie o transfer latem....
1
Marcin1995
Marcin1995
30 stycznia 2022, 23:19
Na moje to się jutro dowiemy tyle że Milan nic w tym kierunku nie zrobi
1
marcinomilano
marcinomilano
30 stycznia 2022, 22:48
https://twitter.com/86_longo/status/1487904647222374414?s=21

Oho, coś się dzieje. Rozsądek podpowiada ze może chodzić o Leao, ale to by raczej napisał w inny sposób i nie o północy.
Edytowano dnia: 30 stycznia 2022, 22:50
1
ósmy
30 stycznia 2022, 22:51
Renato Sanches
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
30 stycznia 2022, 22:52
A tu jutro informacja myk Rento w Milanie wszystko gotowe transfer dopięty!!! dołączy do zespołu już latem XD
0
marcinomilano
marcinomilano
30 stycznia 2022, 22:53
Może tak być xd
0
MrAncelotti
MrAncelotti
30 stycznia 2022, 22:54
Cristiano Ronaldo i Bruno Fernandes nie chcą być w klubie z Masonem Greenwoodem, więc postanowili przejść do Milanu.
1
fryta777
fryta777
30 stycznia 2022, 22:55
Tak jak pisałem niżej Lille podobno ma dać odpowiedz rano, Sanches jest na TAK!
0
Von Strauss
Von Strauss
30 stycznia 2022, 22:55
Realne nazwiska: Xeka, Dany Mota, Dalot na wypożyczenie xD

0
Marcin1995
Marcin1995
30 stycznia 2022, 22:56
Jeżeli zabierzemy Renato to naprawdę szacun, ale nie podpalam się specjalnie
1
Tanger
Tanger
30 stycznia 2022, 22:58
A tu ciach, przejmujemy wypożyczenie Florentino :P
0
Vol'jin
30 stycznia 2022, 22:59
Renato deal done , ale przyjdzie latem ;]
0
Marcin1995
Marcin1995
30 stycznia 2022, 23:00
Ale ogłoszą to oficjalnie czy tylko ustne porozumienie? Bo jeżeli to drugie to żadna bomba bo do lata się wiele może wydarzyć
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
30 stycznia 2022, 23:00
Jak Renato to może przechodzić latem i tak bomba
Doczłapać się do top4 zasilić szeregi Botmanem Sanchesem Adlim i Pobegą i lecimy dalej
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
30 stycznia 2022, 23:05
A ja już widziałem z kilku źródeł, że chce wysokiej pensji i temat upadł.
1
fryta777
fryta777
30 stycznia 2022, 23:09
grzesiek

No właśnie jakies portugalskie źródło podało że On jest na tak, tylko Lille się wacha czy puścić go już teraz.... sam Sanches ma naciskać na transfer
1
MrAncelotti
MrAncelotti
30 stycznia 2022, 22:33
Skoro chcemy pomocnika w styczniu do znaczy, że:
-Kessie może zostać sprzedany ostatniego dnia Mercato
albo:
-Kessie będzie do końca sezonu jako 10-tka
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
30 stycznia 2022, 22:36
Kessie nie może zostać sprzedany ponieważ gdyby tak było to już by był w Tottenhamie ale uznał że nigdzie nie idzie bo w lato dostanie więcej kasy
7
Boateng93
Boateng93
30 stycznia 2022, 22:45
No coś Ty, on przecież kocha Milan i chce o Scudetto na koniec powalczyć. Gdzie by tam chciał zgarnąć kilkanaście melonów za podpis xD
1
Von Strauss
Von Strauss
30 stycznia 2022, 22:52
Wymiana z Barcą - oni Kessie my FdJ ;)
0
fryta777
fryta777
30 stycznia 2022, 22:28
Jakiś Portugalski dziennik podał że jutro rano Lille ma odpowiedzieć Milanowi i że nie jest prawdą iż to Renato Sanches odmówił, on podobno jest na tak i nie robi problemów co do wynagrodzenia.
0
Tanger
Tanger
30 stycznia 2022, 22:25
Ja na ten moment byłbym zadowolony z jednego transferu last minute, takiego jak lata temu Taarabt. Piłkarz nie jakiś wybitny, ale przez te pół roku, kiedy był na wypożyczeniu w Milanie, jego gra dała sporo radości.
1
fryta777
fryta777
30 stycznia 2022, 22:28
Kto wtedy miał radość oglądając Milan XD to był koszmarny zespół
4
Tanger
Tanger
30 stycznia 2022, 22:38
Przecież napisałem, że to gra Taarabta dała sporo radości, a nie gra Milanu XD
2
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
30 stycznia 2022, 22:47
Ale fryta nie zaczaił bo miał wczoraj srogi melanrz XD
0
fryta777
fryta777
30 stycznia 2022, 22:52
Nie, mnie po prostu nie cieszyła gra Taarabta, bo kibicuje Milanowi a nie pojedynczej jednostce... więc bo oczy krwawiły..
0
Tanger
Tanger
30 stycznia 2022, 23:20
Nie bądź upierdliwiec fryta :P Taarabt fajnie kręcił rywalami. Przydałby się teraz ktoś taki doraźnie do rywalizacji z Brahimem. Poza tym, każdemu piłkarzowi w koszulce Rossonerich się kibicuje, skoro reprezentuje się klub, któremu się kibicuje i ma wkład w wyniki zespołu. Proste.
0
fryta777
fryta777
30 stycznia 2022, 23:54
Kibicować a cieszyć się z oglądania ich gry to dwie różne rzeczy ;) pozdro
0
Zuber
Zuber
30 stycznia 2022, 22:19
Milan made an attempt to sign the midfielder Renato Sanches and an agreement with Lille was possible for €25m. However, the player's high wage demands blew the deal and now there is not enough time to reach an agreement with the player.

Gianluca Di Marzio
2
serginho83
30 stycznia 2022, 22:26
Pół roku temu jedną nogą był w Barcelonie, to teraz ma wymagania...
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
30 stycznia 2022, 22:11
Jest jak jest. Wychodzimy obecną ekipą na pełnej .... na Inter lejemy ich :) i forza po mistrza. A w lecie się zobaczy. Ja na dziś pomimo tego że też bym widział kilku nowych grajków u nas, cieszę się że Milan nie jest już pośmiewiskiem Europy jak to było przez 10 lat. Jesteśmy w top4 po półmetku.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
30 stycznia 2022, 22:24
Jaka walka o mistrza? Chyba że to sarkazm, jak przegramy derby to jesteśmy 10 pkt za Interem, a jakoś bo tych dwóch wybitnych meczach co ostatnio rozegraliśmy gra nie napawa optymizmem żeby wgl sądzić że wygramy te derby obyś miał rację i mam nadzieję że ja to odszczekam po derbach.
Pośmiewiskiem może już nie jesteśmy ale jak nie skończymy w top 4 to znowu nim możemy być, jeden rok radości to trochę krótko...
1
dykt4tor
dykt4tor
30 stycznia 2022, 23:14
A strzelenie bramki w 93 minucie na 2-1 Venezii napawa optymizmem? Wiem, że nie jesteśmy teraz w mega gazie i inter jest w lepszej formie, ale nie róbmy z Interu jakiejś maszyny do wygrywania, są w naszym zasięgu.
0
lubiekoty
lubiekoty
31 stycznia 2022, 00:34
Inter po przerwie bożonarodzeniowej nie jest w jakieś super formie
0
Rzetelny
Rzetelny
30 stycznia 2022, 22:09
Naszym zimowym wzmocnieniem będzie zdrowy Rebić.
4
ACMilansince1994
ACMilansince1994
30 stycznia 2022, 22:15
Zgadza się. I mozna go spróbować z Leao na flankach a w środku Kessie. Z jednej strony środek zabezpieczony z drugiej dwa pociągi na skrzydłach.
0
AlexisRossonero
30 stycznia 2022, 22:25
Jak dla mnie to najlepszą piłkę graliśmy właśnie na początku sezonu z Rebiciem na fałszywej 9tce
4
k_f_c
k_f_c
30 stycznia 2022, 22:51
Pytanie jak długo będzie zdrowy
0
Boateng93
Boateng93
30 stycznia 2022, 22:09
Kupili Adliego na 10tkę i rok czekają na niego z jednym niepełnosprawnym Diazem. No nie rozumiem tego.
8
MrAncelotti
MrAncelotti
30 stycznia 2022, 22:06
Co sądzicie o Jakubie Moderze jako następcy Kessiego?
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
30 stycznia 2022, 22:13
Nie wiem czy grając obecnie w Beighton byłby realny znając ich stawki. Sportowo ciekawie by było oczywiście bez gwarancji. Ale bardziej realną opcją byłby np. Żurek z Fiory. Całkiem całkiem poczyna sobie w Empoli. Zna ligę, coś strzela.
0
Vol'jin
30 stycznia 2022, 22:15
Żurkowski to taki Krunić można rzec kontrowersyjnie ;) Bośniak też strzelał w Empoli, a biegają na podobnej pozycji w Toskanii ;)
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
30 stycznia 2022, 22:18
Wydaje mi się że Żurek jest lepszy technicznie niż Krunic. Chociaż jak raz nasz pan Bosniak przymierzył z wolnego to myślałem że to fotomontaż :)
0
Fifi22100
Fifi22100
30 stycznia 2022, 22:21
Ja to zaryzykuje stwierdzenie,ze na Modera to nas już nie stać. Po tym sezonie będzie wyceniany pewnie na 30 baniek,a za rok przy takim tempie rozwoju pójdzie do klubu z czołówki za 40-50 baniek
0
pirus9
pirus9
30 stycznia 2022, 22:05
Tymczasem Juve dopina transfer Denisa Zakarii z 5 mln
0
Cimar94
Cimar94
30 stycznia 2022, 21:59
Chyba najgorsze okienko od kilkunastu lat, co?
4
k_f_c
k_f_c
30 stycznia 2022, 22:52
Ocenimy na koniec sezonu
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
30 stycznia 2022, 21:40
Panowie ja kibicuje piłce w nie pieniądze.... nie jest powiedziane ze co okienko będą przychodzić gracze po 20-30mln i będzie git
A czasem przychodzili tacy i już ich nie ma np. Piątek paqueta
0
Rafał0209
Rafał0209
30 stycznia 2022, 21:47
Paqueta by się przydał
9
Zako
Zako
30 stycznia 2022, 21:59
Nikt nie oczekuje pewnie tutaj transferów pokroju 70 baniek jak Dusan, ale np. taki Faivre to wydatek rzędu 14 mln, gdzie mógłby realnie zrobić różnicę w pierwszym składzie.
9
KosaX
KosaX
30 stycznia 2022, 22:00
Akurat sprzedazy Lucasa troche zaluje.Ale bylo minelo…
2
Cisek666
Cisek666
30 stycznia 2022, 21:39
A ja wam mówię, że Kessie zostanie na kolejne lata w Milanie a Samu strzeli zwycięskiego gola w derbach :)
0
pazioni
Moderator pazioni
30 stycznia 2022, 21:47
Jeżeli tak się stanie jak piszesz i przede wszystkim masz +18 to masz ode mnie Jacka.
7
TR3V0R
TR3V0R
30 stycznia 2022, 21:50
Ja rozumiem fantazjować, ale żeby aż tak? :D prędzej Polska wygra mundial niż Kessie zostanie w Milanie a co dopiero potężny SC7 strzeli bramke
2
JerryRossoneri
JerryRossoneri
30 stycznia 2022, 22:08
A jak tak nie będzie to kolega Cisek stawia Jacka Oki dobry dill?
1
ósmy
30 stycznia 2022, 22:50
Aby był na to chociaż cień szansy, to Pioli musiałby powołać Samu na to spotkanie. Hiszpan nie jest awizowany do kadry od kilku kolejek, a po dzisiejszym dniu tym bardziej ;)
0
Alessio_re6
Alessio_re6
30 stycznia 2022, 21:20
Ogólnie powiem tak, Milan jest w bardzo dobrej sytuacji w kontekście walki o Ligę Mistrzów.
Rossoneri mają 7 punktów przewagi nad 5 Juve, które zrobiło fenomenalny transfer, ale z pustego to i Salomon nie naleje, napastnik taki jak Vlahović ma bardzo ciężko bez kreowanych sytuacji, ale też bardzo dobrze kontratakuje i tu może być klucz, zobaczymy. Przy założeniu, że Juve wygra wszystkie spotkania, będzie miało 87 punktów, ale trudno przy tak topornej piłce wywalczyć 45/45, więc jakby nie pali nam się zad w tym momencie. Wracając do nas mamy dobrą drużynę, która kreuje masę sytuacji i strzela dużo goli, jedynym problemem jest defensywa, ale do gry za 2/3 tygodnie wróci Tomori (może na derby, ale to zbędne ryzyko). Na chwilę obecną, możemy zdobyć 94 pkt, ale ok 82 powinny starczyć do awansu, to jest 11 zwycięstw w 15 meczach, wydaje mi się, patrząc na to, że gramy tylko na dwóch frontach realne.
Brak transferow może irytować kibiców sukcesu, czy osoby, które pamiętają jak ten klub został zbudowany na pieniądzach, ale teraz jesteśmy w innym momencie swojej historii i wracamy na salony. Doceńmy, że klub został przez takie zarządzanie wyciągnięty z tarapatów i zaufajmy chłopakom od Excela, że będzie dobrze, bo już jest fenomenalnie.
5
nadgnity
nadgnity
30 stycznia 2022, 21:47
Z pustego to Pioli nalewa już drugi sezon.
8
Tanger
Tanger
30 stycznia 2022, 21:59
7 pkt przewagi na tym etapie sezonu to względny komfort. Wystarczy tydzień kryzysu, 2 porażki i zostanie tylko 1 pkt przewagi. Sytuacja do końca sezonu będzie się jeszcze zmieniać wielokrotnie. Tym bardziej, że zaplanowaną końcówkę terminarza Milan ma dość niekomfortową. Po kolei Lazio, Fiorentinę, Hellas, Atalantę i Sassuolo. Ja tam bardziej niż środka obrony Kalulu - Romagnoli na Inter, obawiam się, że w kluczowym momencie sezonu trzeba będzie wystawić np. Maldiniego Jr.
0
PaoloACM
PaoloACM
30 stycznia 2022, 22:14
Głos rozsądku. Mam podobna opinie. Pozdr
2
Zako
Zako
30 stycznia 2022, 21:19
Trochę przeraża mnie ile inwestycji mamy przełożonych na lato , gdzie tak naprawdę nie ma żadnej pewności, ze skończymy w TOP4. W przypadku porażki w derbach i wygranej Juve robi się 4pkt, a mając w pamięci poprzedni sezon, ilość urazów, czy formę poszczególnych graczy, dla których nie ma alternatyw - należy oglądać się za siebie.

Sanches i Botman to wydatek ponad 60 baniek, przy czym obaj tak naprawdę będą bardziej zastępstwem niż wzmocnieniem, a bez Ligi Mistrzów ani nie muszą nas wybrać , ani Milanu na nich stać.

Wiadomo, ze to mocno pesymistyczna wizja i nie zakładam z góry, ze na pewno tak będzie, no ale zimą w żaden sposób sobie nie pomogliśmy.
12
biedrus
biedrus
30 stycznia 2022, 21:28
I to jest czyste minus 60, bo innych ważnych zawodników oddamy za darmo. Zamiast brać za darmo i sprzedawać, my robimy zupełnie odwrotnie. Tak będziemy stać w miejscu, a jeden sezon bez LM i cofamy się o kilka lat
1
JaRossonero
JaRossonero
30 stycznia 2022, 21:04
Fabrizio Romano podaje, ze negoci
ujemy w sprawie R. Sanchesa.
Edytowano dnia: 30 stycznia 2022, 21:06
1
marcinomilano
marcinomilano
30 stycznia 2022, 21:11
A Di Marzio podaje że robiliśmy późną próbę, ale sam zawodnik zażądał zbyt dużej pensji. Ciekawe tylko jak to będzie rzutować na letnie okno. Teoretycznie będzie to następny rok rozliczeniowy (o ile nie jestem w błędzie), więc budżet będzie inny.
2
Marcin1995
Marcin1995
30 stycznia 2022, 21:12
Nic nie negocjujemy, próbowaliśmy ale transfer nie dojdzie do skutku bo.... za mało czasu, jakby nie można wcześniej było się za to zabrać, niesamowicie chaotyczne działania w Styczniu zarządu
3
biedrus
biedrus
30 stycznia 2022, 20:50
Wszyscy piszą o 10 i prawoskrzydłowym, ale zamiast dwóch gości wystarczy kupić porządną 9. Wprawdzie Diaz i Snickers to nie poziom Leao czy Rebica, ale oni też muszą z kimś grać. Mając w ataku "wóz z węglem" to oni nie mogą wiele zdziałać. Moim zdaniem powinniśmy zacząć od 9.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
30 stycznia 2022, 20:53
A moim zdaniem nie - problemem jest właśnie brak kreatywności i problemy fizyczne Diaza przez które przegrywa wszystkie pojedynki. Chociażbyś Lewego mu dostawił to w jego obecnej dyspozycji by nie zaczął grać dużo lepiej
Natomiast Alexis to wahadłowy - nic do niego nie mam i uważam że prawa strona może być bardziej defensywna ale pod warunkiem że 10 i LS będą ogarniała świetnie z przodu a nie tylko LS
8
Sebolinho10
Sebolinho10
30 stycznia 2022, 20:55
Ale głupoty. Jakoś Rebić i Leao sobie radzą z tym ,,wozem z węglem,, a to świadczy tylko o ich umiejętnościach, inna sprawa to taka że od kiedy pomocnik jest uzależniony od dyspozycji napastnika? O ile się orientuję, to napastnik jest uzależniony od pomocników...a skoro ci nie potrafią wykreować sytuacji, to tym bardziej napastnikowi ciężko o dobre liczby. Idź lepiej spać, bo pierdzielisz kocopoły.
5
Jaca23
Jaca23
30 stycznia 2022, 21:03
Ibra strzela w lidze co 113 minut, Giroud co 157. To nie są słabe liczby, tak dla porównania Vlahović co 109. Problem nie leży w nieskutecznych napastnikach. Wystarczy porównać statystyki lewej strony, a prawej i środka i widać gdzie jest dysproporcja. Z resztą to żadna tajemnica, że 10tka i PS u nas szwankują, już wszyscy rywale to wiedzą.
1
biedrus
biedrus
30 stycznia 2022, 21:37
Jaca23
Strzelają często, ale pytanie czy inny napastnik nie miałby już kilkunastu bramek w sezonie? Skoro odbieramy tak dużo piłek w strefie obronnej rywala, co się przekłada na wiele szans, to może bardziej ruchliwy napastnik strzelałby więcej goli, a poprzez swoją ruchliwość stwarzałby możliwości dla Diaza czy Snickersa?
Sebolinho10
Tobie już dziękuję za "rozmowę".

PS. Szkoda, że ostatnio namnożyło się tu tylu prostaków... Taka uwaga ogólna
0
Jaca23
Jaca23
30 stycznia 2022, 20:39
Jak rozumiem, że pieniędzmi nie będziemy szastać i wiem jaką drogą finansową idziemy tak uważam, że nie sprowadzając nikogo prócz Laveticia idziemy na zbyt duże oszczędności, które mogą niestety odbić nam się brakiem LM. Uważam, że mamy fajną zgraną pakę, ale brak wzmocnień choćby na jedną pozycję: ŚO,10 i PS to już zwykłe dziadowanie. I nie mówię tu o wielomilionowych transferach, ale choćby o wypożyczeniu kogoś nawet bez opcji wykupu, żeby pomógł nam się utrzymać w top4.
4
paweł_piotr
paweł_piotr
30 stycznia 2022, 20:48
a tam przecież niżej pisali że utrzymamy na lajcie top4 z tą paką co mamy ;)
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
30 stycznia 2022, 20:51
Np Van de Beek trafił do Evertonu właśnie na takiej zasadzie, Lingard rok temu w West Hamie
Generalnie nawet ryzykując kogoś kto przez te pół roku się super nie wkomponuje to nie będzie gorszy od młodego Maldiniego który nadal na gwałt potrzebuje wypożyczenia i nadal go nie dostaje
2
DarthImpaler
DarthImpaler
30 stycznia 2022, 21:14
panprzemus ale co ty lige włoską porównujesz z angielską? przecież tam taki everton dostaje zajmując 10 miejsce tyle hajsu co mistrz włoch. Ba. Tam nawet spadając do drugiej ligi więcej zespoły dostają od top 4 ligi włoskiej więc co chcesz porównywać? Że wypożyczają zawodników nawet bez opcji wykupu? ale hajsu płacą za to wypo więcej niż włoskie za transfery definitywne. Takie są teraz realia. Angielska pod względem finansowym odjechała i nie da się ich dogonić.
Edytowano dnia: 30 stycznia 2022, 21:15
0
Jaca23
Jaca23
30 stycznia 2022, 21:21
DarthImpaler
Za przytoczone wypożyczenie Lingarda WHU zapłaciło United 2,3 mln, czyli tyle co... my za Messiasa. Pozostaje jeszcze kwestia podziału wynagrodzenia, ale jak widać idzie się jakoś dogadać, bo zespoły często same wypychają tych zawodników, żeby zaoszczędzić chociaż na pensji jak my z Contim czy Caldarą.
1
Vol'jin
30 stycznia 2022, 21:51
pytanie czy Maldini chciał teraz brać kogoś na "suche" wypożyczenie bo mam wrażenie, że nawet jak szukali to z opcją wykupu a tutaj robi się problem wyceny, szczególnie graczy jak Van Beek(dużo kosztował) czy Anglików (Tanganga etc)
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
30 stycznia 2022, 21:55
Vol'jin- mógł nie chcieć niemniej u mnie to wzbudza pewne wątpliwości mimo że jestem fanem Maldiniego jako dyrektora. Widać wyraźnie że na 10 nie dojeżdżamy i taki gracz na suche wypożyczenie do końca sezonu byłby pomostem do czasu przyjścia Adliego
1
Marcin1995
Marcin1995
30 stycznia 2022, 20:33
Vittiello potwierdza to czego mogliśmy się domyślać, okienko zamknięte
2
Rafał0209
Rafał0209
30 stycznia 2022, 20:32
Jak lubię Pioliego tak wydaję się trochę pierdołowaty, wyrobił sobie już markę wynikami, wie sam jak bardzo mu potrzebna 10 a ten zamiast naciskać zarząd to siedzi jak mysz pod miotłą, taki Klopp Mourinho Conte czy wielu innych trenerów jakby im wyrwać serce drużyny jakim dla Pioliego był Hakan i nie zastąpić go nikim, to by chyba kazali samemu Maldiniemu trenować. przecież to i w jego interesie posiadać graczy jakich chce w zespole. a tutaj się wydaje kogo mu nie podrzucą to ten się cieszy.
4
hyrus13
hyrus13
30 stycznia 2022, 20:36
Też się nad tym zastanawiałem. Z drugiej strony Pioli nie skrytykuje zarządu podczas konferencji prasowej. Pewno ma stosowne zapisy w kontrakcie.
0
Grande
Grande
30 stycznia 2022, 20:42
Wyżej wymienieni trenerzy mają inną pozycję negocjacyjną, a ich kluby większe budżety transferowe, więc sam widzisz.
1
Sieri
Sieri
30 stycznia 2022, 20:25
Elliot cały czas myśli ze małym kosztem uda się kolejny taz zakwalifikować do LM. Przed tym zimowym mercato wydawało się to proste ale patrząc na obecna formę juve( może nie sama gra ale za to zdobywają już coraz wiecej pkt) plus ich transfery które jutro się na pewno jeszcze pojawia, spowodują to ze ktoś z 3 poza interem odpadnie z LM. Oby to nie był Milan który lubi czasem zlekceważyć i stracić głupio pkt. Ryzykujemy ale może to się opłaci i będzie za rok LM.
1
Boateng93
Boateng93
30 stycznia 2022, 20:24
Samu to zostanie w Milanie nie do końca sezonu, ale do końca kontraktu, czyli do czerwca 2023. Co za dureń bez ambicji.
2
Milanboy
Milanboy
30 stycznia 2022, 20:25
A ja wiem? Może po prostu lubi Mediolan i tyle.
4
slavio
slavio
30 stycznia 2022, 20:31
juz raz nam dal 3 pkt z verona
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
30 stycznia 2022, 20:54
Gość ma kontrakt życia - piłka to jego praca, wie że pewnego poziomu nie przeskoczy - czemu miałby odchodzić
2
patoo_07
patoo_07
30 stycznia 2022, 20:21
Jak Wam nie pasuje taki stan rzeczy, to cofnijcie się kilka lat wstecz i przemyślcie sobie, czy chcecie wydawać 200 milionów w okienko i ledwo zająć 6 miejsce, czy nie wydać nic i skończyć w top4.
11
nrt2
nrt2
30 stycznia 2022, 20:24
Co racja to racja.
1
Rafał0209
Rafał0209
30 stycznia 2022, 20:25
Aha to wydawanie 200 milionów jest równoznaczne z zajęciem 6 miejsca? myśle że większość z nas jak i Maldini chętnie by zaryzykował wydać gdyby miał taką sume na transfery.
6
Sieri
Sieri
30 stycznia 2022, 20:25
Okaże się pod koniec sezonu.
0
Sieri
Sieri
30 stycznia 2022, 20:27
Teraz mamy odpowiedniego człowieka do transferów tak wiec 200 mln na pewno by było dobrze spożytkowane
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
30 stycznia 2022, 20:28
No tylko to trochę ma się nijak do tego co mamy teraz, inni właściciele, inny zarząd? Spoko jesteśmy drużyna lepsza niż wtedy ale z tego względu mamy się zamknąć mimio, że gołym okiem widać że drużyna potrzebuje wzmocnień na już? Nie, nie na lato. Nikt nie chce żeby ktoś tu wydał 200 mln tylko załatał dziury.. Dziury przez które możemy stacic bardzo wiele bo Juve ewidentnie planuje skończyć w top 4, pytanie czyim kosztem?
Edytowano dnia: 30 stycznia 2022, 20:31
3
Vol'jin
30 stycznia 2022, 20:31
w teorii zostało 15 spotkań do końca ~31 pkt/45 możliwych powinno dać awans bo nie chce mi się wierzyć, że mając 80 pkt można wypaść z top 4 :)
0
Sieri
Sieri
30 stycznia 2022, 20:33
Vol- Napoli miało 77 i nie awansowało wiec da się
4
Grande
Grande
30 stycznia 2022, 20:44
A znając naszą "zdolność" do gubienia łatwych punktów, jak ze Spezią, to różnie może być.
0
Zuber
Zuber
30 stycznia 2022, 20:45
Kto powiedział, że te 200 mln musi być wydane źle? :D
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
30 stycznia 2022, 21:17
No gdy wydaje się ponad 50 mln. na trio Kalinić- Biglia- Bonucci po Cardiff to czego innego można się spodziewać niż poważnej wtopy? Można palić w piecu pieniędzmi jak za duetu F&M czy np. Everton lub iść drogą racjonalnych wydatków jak u sąsiadów w Lombardii. Nikt nie każe od razu ściągać Vlahoviciów, ale wzmocnienia muszą być wprost proporcjonalne do wymagań sportowych, a one rosną z każdym sezonem.
Edytowano dnia: 30 stycznia 2022, 21:24
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
30 stycznia 2022, 21:30
Marcos Salinas
Chłopie Inter spalił kasy 2 tyle co Milan, oni to są przykładem jak nie zarządzać klubem.. Długu 400 mln do tego właściciel migany..
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
30 stycznia 2022, 21:42
Oczywiście, że spalił, jednak przed Zhangiem. Obecne cięcia nie są wynikiem tej polityki zakupowej lecz problemów finansowych właścicieli.
0
dbmat
dbmat
30 stycznia 2022, 21:46
@
ForzaMilan!!! w Lombardii jest jeszcze jeden klub. Też ma czarno-niebieskie barwy ale to nie inter..
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
30 stycznia 2022, 22:02
No i Atalanta nie wygrała żadnego trofeum od 10 lat XD to jest ten dobry przykład? Być supermarketem dla Milanu w kryzysie, wiecznie przegrywającej Romy?
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
30 stycznia 2022, 20:13
Jeszcze jest jutro, może akurat rzutem na taśmę wpadnie nam jakieś ofensywne wypożyczenie, cokolwiek, co wniesie więcej kreatywności w ataku, niż mamy.
1
Dusiek
Dusiek
30 stycznia 2022, 20:56
Aż mi się przypomniał Zlatan w ostatni dzień okienka ;D
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
30 stycznia 2022, 20:07
A mi pasuje te "zimowe mercato". Moim zdaniem mamy ekipę zgraną, którą lekko zrobi top4 a przy dobrych wiatrach powalczy o mistrza.
Edytowano dnia: 30 stycznia 2022, 20:08
7
Semper Fideli
Semper Fideli
30 stycznia 2022, 20:13
Co tak dobrze kopie bo chętnie spróbuję
2
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
30 stycznia 2022, 20:24
Xddd no akurat po Tobie się nie spodziewałam takiego przesadzonego optimizmu, no chyba że to sarkazm to ok :p
Edytowano dnia: 30 stycznia 2022, 20:29
0
Piotrek1899
30 stycznia 2022, 20:28
Też tak uważam. Gdy kadra będzie w miarę dostępna, czyli zdrowa, jesteśmy w stanie Interowi poważnie zagrozić. A top 4, to na luziku zrobimy. Na stronie panika, Juve kupiło Vlahovicia? Masakra. A może się za chwilę okazać, że koleś tam zupełnie się nie sprawdzi, albo nie daj Boże, złapie jakiś uraz. Spokojnie. Moim zdaniem, mamy na tyle zgraną i dobrą ekipę, że robienie transferów, tylko po to, żeby były, nie ma sensu.
3
Piotrek1899
Piotrek1899
30 stycznia 2022, 21:11
Jak dla mnie najlepsze, bo połowę stycznia była błoga cisza i spokój :)
1
DarQ
30 stycznia 2022, 20:00
Propaganda lepsza niż w Tvp.
Mercato jest słabe albo lepiej powiem żadne.
Nic się nie wydarzyło , więc padło info. o Botmanie i nagle wszyscy szczęśliwi i uspokojeni plotą coś , że buduję się w lecie (co jest akurat prawdą) ale nikt nie pomyślał , czy tak się naprawdę stanie. Przecież to nie jest 100 % , ani nawet 10% możliwość. Ile nazwisk i pewników się już przewinęło, a tu jest na dodatek "pewnik" z odroczeniem na 6 miesięcy. Co jest z Wami? Radocha ,że zawiasy dostaliście? A nie powiedział to Wam to sędzia tylko pan Ziutek na korytarzu przy wyjściu z sądu.
Korzystając z terminologii medycznej - przede wszystkim nie szkodzić. Utrata 10 na pół roku mogła się zdarzyć , sprawa była dość dynamiczna ( choć rozpatrywanie problemu nagłości w kontekście 4 letnich kontraktów to ironia w czystej formie), natomiast brak 10 na rok to już szkodzenie. Dodam ,że nie winie osób , które nie mają wpływu na pieniądz właściciela, natomiast winie osoby w zarządzie , których praca polega na perswazji, przedstawieniu wizji zespołu, przedstawieniu priorytetów, pilnych spraw i przekonaniu do inwestycji.
Mercato zimowe 10 na 10 bo za pół roku ktoś tam pewnie przyjdzie. :) A jak nie to 10 na 10 i tak.
Zostawcie trochę ryb dla pelikanów bo łykacia za szybko.
4
marcinomilano
marcinomilano
30 stycznia 2022, 20:20
Ale jaka propaganda? Przecież Pan Paweł powiedział, że nie w styczniu nie ma co liczyć na transfery, a w komentarzach i tak biadolenie xd Później ludzie mi wypominają, że nie wierzę w Scudetto w tym roku, po czym przychodzi takie okno i lamentują.
6
Milanboy
Milanboy
30 stycznia 2022, 20:26
Propaganda? Okienko w którym nie wiele się działo I tyle no a sam Maldini mówił, że nie ma co sje spodziewać transferów.
1
DarQ
30 stycznia 2022, 20:39
Nie wiem co mam Wam powiedzieć, nie wiem czy się rozumiemy. Paolo jest na stanowisku o cechach politycznych i ważne jest to w kontekście powiedzenia , że negocjacje lub w naszej sytuacji transfery lubią ciszę.
Dla mnie zarząd może sobie gadać co miesiąc , że już kogoś kupuje albo odwrotnie też dla zmyłki nic nie gadać ale co jakiś czas kupić kogoś itd. Dla mnie problem to złe diagnozowanie problemów, nie słuchanie Piolego i nieumiejętność perswazji wobec osób decydujących o pieniądzach. Nie wiem na ile to kuleje ale brak 10 na rok to już jakiś dowód ,a oddawanie kolejnych piłkarzy za darmo to kolejne.
1
marcinomilano
marcinomilano
30 stycznia 2022, 20:54
Polecam ocenić ten sezon w całości a nie w połowie. Jak skończymy w top 4 to plan wykonany, a może wtedy rzeczywiście zimowe oszczędności to letnie wydatki, jeśli Maldini mówi coś takiego, to znaczy że coś jest na rzeczy. Kupując zimą w 95% przepłacasz. Po prostu większość osób tutaj za szybko uwierzyło że bijemy się o mistrzostwo.
1
DarQ
30 stycznia 2022, 21:08
To racja. Tak jak solidniej buduje się w lato , tak w lato ocena jest rzetelniejsza.
1
JohnyMiellony
JohnyMiellony
30 stycznia 2022, 19:54
Okienko co prawda nie powala ale komentarze jeszcze gorsze XD
10
DarthImpaler
DarthImpaler
30 stycznia 2022, 21:21
No niektóre komentarze powalają bardziej niż tygodniowe trollowe skarpetki
Edytowano dnia: 30 stycznia 2022, 21:22
0
AcMati92
30 stycznia 2022, 19:48
Szanuję Paolo, powiedział, że nie będzie wzmocnień i dotrzymał słowa.
19
Janczelotti
Janczelotti
30 stycznia 2022, 19:43
17 Letni obrońca Cork Cify FC, Cathal Heffernan ma dołączyć na zasadzie wypożyczenia https://twitter.com/MilanEye/status/1487854304992149509
0
ósmy
30 stycznia 2022, 19:47
I już mamy środkowego obrońcę.
A tyle było płaczu.
14
omo69
omo69
30 stycznia 2022, 19:39
No nic czas na mnie,jutro wyjazd na ferie i syn pierwszy raz na San Siro w sobotę,Rozne mamy zdanie co do wlascieli i prowadzenia klubu ale chyba kazdemu z nas na koncu zalezy na wygranej Milanu.
Pozdrawiam i FORZA MILAN!
7
1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się