SCUDETTO


MERCATO LIVE 30-31.01: ZAPIS RELACJI NA ŻYWO

29 stycznia 2022, 08:30, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 30-31.01: ZAPIS RELACJI NA ŻYWO

Niedziela, 30 stycznia:

  • To już przedostatni dzień zimowego mercato. Daniel Maldini Samu Castillejo na tę chwilę zostają w Milanie - SPAL nie może wypożyczyć Włocha, gdyż nie dokonało innych ruchów kadrowych w swojej drużynie, Hiszpan natomiast nie dogadał się ani z Sampdorią, ani z Valencią. Dziennikarz Daniele Longo podaje także, iż definitywnie upadł temat transferu Malicka Thiawa z Schalke, jednak okno transferowe w wykonaniu mediolańczyków może jeszcze przynieść jakąś niespodziankę. Klub ma pracować nad sprowadzeniem nowego pomocnika.
  • Longo: "Milan w ostatnich dniach rozmawiał z Giovanim Lo Celso, 25-letnim argentyńskim pomocnikiem Tottenhamu z włoskim paszportem. Klub negocjuje też z innym pomocnikiem, zobaczymy, co się wydarzy"
  • Jak podają włoscy dziennikarze, niespełna 18-letni pomocnik trzecioligowej Ceseny, Tommaso Berti, ma ofertę z Milanu. Zawodnik nie jest jednak przekonany do gry w Primaverze i nie wiadomo, czy uda się go pozyskać.
  • Daniele Longo: "Na tę chwilę odpadły wszystkie opcje dla Samu Castillejo. Hiszpan prawdopodobnie zostanie w Milanie do końca sezonu"

 


 

Sobota, 29 stycznia:

  • Już w poniedziałek o godzinie 20:00 zamknie się zimowe okno transferowe we Włoszech. Na tę chwilę wciąż nie słychać żadnych wieści w temacie ściągnięcia przez Milan środkowego obrońcy czy jakiegokolwiek innego piłkarza. Ostatnie doniesienia wskazywały na różnicę w wycenie Malicka Thiawa w rozmowach z Schalke 04 Gelsenkirchen.
  • Testy medyczne w Lecce przechodzi Alessandro Plizzari, który zostanie wypożyczony do końca sezonu do ekipy z południa Włoch. Na tych samych zasadach SPAL chciałoby pozyskać Daniela Maldiniego, ale nawet mimo chęci piłkarza do skorzystania z oferty nie wiadomo, czy wszystko dojdzie do skutku. Listę potencjalnych pożegnań zamyka Samu Castillejo. Hiszpana najmocniej łączy się z Valencią, która ma posiadać już nawet porozumienie z Milanem, jednak wciąż czeka na określenie się samego piłkarza. Prawoskrzydłowy na San Siro może liczyć na 1,5 mln euro netto rocznie jeszcze do 30 czerwca 2023.
  • Dziennikarz Gianluca Di Marzio donosi o klinczu w rozmowach Milanu z Valencią odnośnie Samu Castillejo. Hiszpanie chcieliby po prostu wypożyczyć piłkarza na pół roku, rossonerim zależy na zawarciu chociażby opcji wykupu. Ponadto sam zawodnik też nie jest przekonany, czy w ekipe z La Liga zyskałby przestrzeń do gry.
  • Tymczasem Dejan Kulusevski, który był zaproponowany także Milanowi, trafi najprawdopodobniej do Tottenhamu na wypożyczenie z obowiązkiem wykupu. Rossoneri nie byli w stanie dogadać się  Juventusem finansowo.
  • Alessandro Plizzari już oficjalnie trafił na wypożyczenie do Lecce do końca obecnego sezonu.


642 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Corsa
Moderator Corsa
29 stycznia 2022, 21:32
Widzę, że to wicemistrzostwo namieszało wielu kibicom w głowach, włączając u nich tryb roszczeniowy. Ledwie rok temu sufitem marzeń był awans do top4, każdy dałby się pokroić za czwarte miejsce. Co mamy dzisiaj? Hurr durr po scudetto! Po duże transfery! Podbić LM!

Ludzie, ogarnijcie się! To, że Maldini powiedział w jednym czy drugim wywiadzie, o podjęciu walki o mistrzostwo wcale nie oznacza, że było ono głównym celem przed sezonem i jest naszym priorytetem. Znajdujemy się w czubie tabeli, więc logicznym tego następstwem są te pytania. Co w takim wypadku Paolo ma powiedzieć? Musi potwierdzić i wyrecytować formułkę, że powalczymy itd.

Jeśli miałby mówić szczerze wyglądałoby to mniej więcej tak:
"Cieszy nas obecna pozycja, osiągamy wyniki ponad stan, nie spodziewaliśmy się, że tak dobrze będzie nam szło na tym etapie sezonu. Scudetto? Niee, bez szans. Mamy nadzieję, że uda się obronić chociaż czwarte miejsce. Niestety, ale ostatnie lata bezmyślnego zarządzania, ogromna rozrzutność sprawiły, że sytuacja stała się tragiczna, a klub został zdegradowany do miana średniaka. Dlatego właśnie lepsi zawodnicy nie są zbyt chętni, aby założyć koszulkę Milanu, nawet kiedy proponujemy więcej od konkurencji to i tak odmawiają, jak Vlahovic Arsenalowi. Jest też w tym troche mojej winy, bo żaden ze mnie Marotta, na dobrą sprawę dopiero uczę się tego fachu i wciąż popełniam błędy, tak jak z kontraktami, dlatego nie zatrzymaliśmy Gigio, Hakana i być może Kessiego z Romkiem. Nie udało się też ich sprzedać, przez to mamy kłopot z FFP, bo wytransferowanie takich zawodników jak Hauge czy Kerkez to kropla w morzu potrzeb, nimi nie zbilansujemy tych 70 milionów na minusie. Nie mamy na kim zarobić, to i też nikogo nie kupujemy w ostatnim czasie. Gdyby udało się sprzedać Leao za 100 mln, to wtedy można myśleć o wzmocnieniach. Zlatan? Jego sprowadzenie wybawiło Milan, właśnie dzieki niemu zmienił się mental drużyny, nawet Pioli uwierzył w siebie i zaczał pracować bez stresu(dzięki Bogu, bo nie wierzyliśmy w niego aż tak mocno, zwyczajnie był opcją na którą klub sobie mógł pozwolić). Niestety teraz mamy trochę problem ze Szwedem, forma już nie ta, a sam nie chce odejść, na rolę rezerwowego się nie zgodzi, a my boimy się mu postawić. Dlatego z Belottim na dwoje babka wróżyła, jak Zlatan coś postanowi, to dowiecie się pierwsi.

Tak właśnie wyglądałby ten wywiad. Śmiałby się z nas cały piłkarski świat, sponsorzy odwróciliby się na pięcie, ale może wtedy do kibiców na acmialan.com.pl dotarłoby, że mimo lekkiej poprawy dalej jesteśmy w lesie i minie jeszcze kilka sezonów zanim staniemy pewnie na nogach. Zrobiliśmy dopiero pierwszy mały kroczek, ludzie, którzy są odpowiedzialni za obecne decyzje wiedzą co robią. Dlatego to oni je podejmują, a nie my.
Edytowano dnia: 29 stycznia 2022, 21:44
10
Mil_online
Mil_online
29 stycznia 2022, 21:39
Nie podcinaj gałęzi, na której siedzisz:).

A tak na poważnie, przecież to oczywiste, że taką mamy rzeczywistość. Prostujemy finanse, prowadzimy jasną, stabilną politykę finansową, nie takie kozaki jak Donnarumma czy Hakan odchodzili za darmo (Alaba? Inni w kolejce tego lata). Milan idzie mocno do przodu, tylko niektórzy zapomnieli wylogować Fifę i miesza im się virtual reality z rzeczywistością.
2
Alcatraz77
Alcatraz77
29 stycznia 2022, 21:51
Moim zdaniem prawda jest gdzieś po środku tych dwóch wersji. Trzeba uwzględnić też dość sporo pecha które cieniem kładzie się na wynikach(kontuzje/choroby oraz pomyłki sędziowskie, a jeszcze losowanie Ligi Mistrzów by można pod to podpiąć) Nie mamy złej kadry, ale nie jest to tak szeroka kadra aby tego nie było widać. Słabsze okresy gry w sezonie ma kazdy pretendent do tytułu , my mamy go obecnie, zobaczymy jak długo potrwa.
Jak na te wszystkie przeciwności losu trzymamy się całkiem nieźle.

Co do transferów. Świat piłkarski nie jest ślepy. Skoro Maldini wyciąga co rusz jakiś talent za przysłowiowe frytki to odbija się echem w Europie.
Daje to do myślenia innym, cena piłkarza może iść w górę bo fachura Paolo go chce. Nie będzie łatwiej.
0
Corsa
Moderator Corsa
29 stycznia 2022, 21:59
Każdy chciałby żeby Milan grał o najwyższe cele już teraz, ale niestety trzeba mierzyć siły na zamiary i uzbroić się w cierpliwość.

Problem tkwi właśnie w słabej ławce + "10" i prawym skrzydle. Gdyby grać cały czas pierwszym składem to faktycznie drużyna jest w stanie śmiało rywalizować o mistrza, ale niestety nie mamy takiego szczęścia.
1
GianpaoloM3
GianpaoloM3
29 stycznia 2022, 22:12
Bardzo wyczerpujący i trafny komentarz aktualnej sytuacji w klubie. Dziękuję :)
1
Semper Fideli
Semper Fideli
29 stycznia 2022, 22:15
Corsa
Nie uważasz że w swojej drugiej wypowiedzi trochę przeczysz sam sobie? Zdiagnozowałes problem a pozniej stwierdzasz że można by rywalizowac o majstra z pełnym składem.

Pełny skład to skład z Diazem i Alexem w pierwszym składzie, to również drużyna ze Zlatanem który przy braku swojego dnia jest również osłabieniem..
Za dużo mamy nadal braków i w pierwszym składzie i w ławce.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
29 stycznia 2022, 22:22
Ja tak tylko się wtrącę, że teza "mierzyć siły na zamiary" przeczy założeniu, że Milan się wycofuje z walki o majstra, bo nie podoła. Ludzie tego twierdzenia używają błędnie, jak w powyższym przypadku. Cały cytat brzmi mniej więcej, o ile mnie pamięć nie myli, tak: "mierzyć siły na zamiary, a nie zamiar podług sił", co już całkowicie zmienia jego sens, prawda? Nie chodzi o to, by dopasowywać cel do naszych możliwości, a by stawiać sobie jak najambitniejsze cele, często wykraczające poza nasze możliwości, a następnie starać się i dawać z siebie 110%, żeby te cele osiągnąć. :)
Także stwierdzenie, by Milan "mierzył siły na zamiary" dotyczyłoby tego właśnie, żeby do ostatka walczył o mistrzostwo, nawet pomimo wszelkich przeciwności i kłód rzucanych pod nogi.

Ale to taka dygresja jedynie, może komuś pomoże na przyszłość, może komuś się utrwali dzięki temu.
2
Corsa
Moderator Corsa
29 stycznia 2022, 22:36
@Semper Fideli, gdyby było tak, że Calabria, Tomori, Simon, Theo, Tonali, Kessie, Bennacer, Leao, Rebic i Ibra mogli zagrać wszystkie mecze, co do jednego, w optymalnej dyspozycji, bez żadnych kontuzji i kartek, to nawet z Diazem, i Alexisem/Messiasem drużyna ta jest w stanie śmiało wygrać mistrzostwo z Interem.

Jednak sytuacja ta jest skrajnie nierealna, a ławkę mamy zdecydowanie za słabą, aby skutecznie łatać braki.

Dlatego potrzymuje - większość piłkarzy z pierwszego składu jest w stanie sięgnąć po mistrzostwo, ale tylko jeśli rozegrają wszystkie mecze. Jutro wytłumaczę to nieco lepiej, dzisiaj chyba nie dam rady :P
0
Corsa
Moderator Corsa
29 stycznia 2022, 22:40
@Gianni, dzięki bardzo za zwrócenie uwagi. Namiętnie używałem tego zwrotu, a nie byłem świadom, że błędnie :)
1
Jaca23
Jaca23
29 stycznia 2022, 22:42
Dobrze wyjaśnione Corsa, amen.
0
Redplayer
Redplayer
29 stycznia 2022, 23:43
"mogli zagrać wszystkie mecze, co do jednego, w optymalnej dyspozycji, bez żadnych kontuzji i kartek,"
Każdy klub tak może napisać. Dlatego mistrzostwo wygrywa ten klub, w którym piłkarze potrafią utrzymać formę cały sezon, mają normalny sztab od przygotowania fizycznego i szeroką kadrę. To nie jest kwestia szczęścia, to nie odlaczne elementy tej układanki. Pozostałym pozostaje gdybanie.
2
pirus9
pirus9
30 stycznia 2022, 03:01
Brutalnie to brzmi ale tak to wygląda.Nic dodać nic ująć
0
nadgnity
nadgnity
30 stycznia 2022, 11:32
Nie postawa roszczeniowa tylko jak się pojawia szansa by zdobyć mistrzostwo to warto byłoby ją wykorzystać. Mam na myśli że poza Interem nie ma klubu który by realnie mógłby nam stanąć na drodze. Jeśli z taką kadrą byliśmy w stanie przez tak długi czas być na drugim miejscu to gdyby zrobić ze dwa, trzy trafione transfery to naprawdę można by myśleć o czymś konkretnym. Ale tu już jest ręcznik rzucony i to frustruje bardzo. Inna sprawa, że jeśli Inter dopnie te wszystkie transfery o których się pisze to faktycznie scudetto właściwie można sobie odpuścić.
0
Rafał0209
Rafał0209
29 stycznia 2022, 21:18
Elliott to spadł nam jak gwiazdka z nieba jeden z najlepszych właścicieli jaki kiedykolwiek posiadał nasz ukochany klub, przejął nas od Chińczyka zadbał i zaopiekował na tyle że wartośc klubu finansowa jak i sportowa ciągle wzrasta, a przecież mogli po przejęciu za dług nas opylić byle komu za 100mln więcej zysku, a w dobie FFP jak nie masz właściciela z głową na karku lub nie jesteś szejkiem z petrodolarami, bardzo łatwo sprowadzić klub na dno finansowe, ludzie wewnątrz klubu jest nasz człowiek Maldini kibic jeszcze większy jak każdy z nas tutaj, myśle że gdyby nie wierzył w ten projekt i dobrą przyszłość klubu nie siedziałby tam 5 minut. bądźmy cierpliwi dajmy właścicielom 2-3 lata z rzędu pograć w LM dajmy posprzątać burdel po wcześniejszych właścicielach jak Samu, co do okienka celujemy w top4 i myśle że spokojnie z tą kadrą damy radę zając miejsce w czołówce, a transfery widać planujemy rozpocząć latem na spokojnie.
5
Mil_online
Mil_online
29 stycznia 2022, 21:40
Kciuk w górę z tym zastrzeżeniem, że Samu to transfer "tych" właścicieli.
0
szyka
szyka
29 stycznia 2022, 20:41
Emocje jak na grzybach...
5
Semper Fideli
Semper Fideli
29 stycznia 2022, 20:20
Jaki tu spokój nananana nic się nie dzieje nananana ...

Chciałbym poznać kulisy odpuszczenia Romka Faivra, powód tłok ? Koniec końców probowal bym rozwiązać kontrakt z Samu-pijawka jak teraz nie odejdzie to będzie tu siedział do czerwca 23..
0
Szulaj22
Szulaj22
29 stycznia 2022, 20:46
Faivre to różnica 2mln euro ale to było latem teraz jest wart 20/25.
0
Rogo1989
Rogo1989
29 stycznia 2022, 20:53
Powód jest prosty. Milan oferował grosze gdzie sam zawodnik jest wart znacznie więcej. Co w sumie udowadnia w tym sezonie. Milan może sobie pozwolić na transfery typu Lazetić, gdzie praktycznie nie było konkurencji. Tak będzie to wyglądało dopóki właścicielem nie zostanie ktoś, kto chce wygrywać trofea.
6
gago1145
gago1145
29 stycznia 2022, 21:01
co wy się tak uparliscie na tego Romka, przecież on od dłuższego czasu nie prezentuje nawet solidnego poziomu, jest po prostu słaby i dla tego ściągamy Batmana. Powodem, że odpuściliśmy negocjacje z Alessio moim zdaniem są jego oczekiwania co do kontaktu, skoro teraz zarabia 6mln to nie widzi mu się obniżka do 3/3,5 mln, na więcej nie zasługuje tym co prezentuje. Mam nadzieję, że przejdzie do Lazio i sobie tam skończy karierę życzę mu jak najlepiej, ale na Milan aspirujący o mistrzostwo to jest za słaby poziom sportowy.
0
wilku94
wilku94
29 stycznia 2022, 21:10
@gago1145
Zapewne tutaj chodziło o Romka Faivre znanego jako Romain Faivre.
4
ACMarek
ACMarek
29 stycznia 2022, 19:14
Tak z ciekawości. Wie ktoś kiedy i jakie kwoty Juventus musi zapłacić za Chiese, Locatellego i Valahovicia?
0
Corsa
Moderator Corsa
29 stycznia 2022, 19:31
Za Vlahovica 68 milionów + 10 dla agenta.
0
marcinomilano
marcinomilano
29 stycznia 2022, 19:45
Vlahović kupiony za gotówkę, Locatelli wypożyczenie 2 letnie, a za Chiese to wydaje mi się że tego lata
1
flaqu666
flaqu666
30 stycznia 2022, 07:55
Vlahovic kupiony na raty... 5 lat go będą splacac na korzystnych warunkach.... Rata0%
0
Vol'jin
29 stycznia 2022, 19:02
Viola w takiej formie, że z pucharami będzie problem jak będą grać tak jak grają na wyjazdach dotychczas (10 miejsce 4-2-6)

Milan stabilnie i ma ten sam problem co w zeszłym roku czyli w meczach domowych (4 miejsce w lidze 7-2-3 z takim samym bilansem co Roma i pkt nad Fiorentiną) i 2 miejsce na wyjazdach (8-2-1)

Co ciekawe to w meczach u siebie zawodzi też mocno Atalanta(11 miejsce), a na wyjazdach jest przed Milanem
1
Corsa
Moderator Corsa
29 stycznia 2022, 19:41
Fiorentina jest strasznie chimeryczna, nie potrafią ustabilizować formy. Widać, że Italiano ma na nich jakiś pomysł, ale jeszcze potrzebuje czasu. Jednak strata Vlahovica może być bardzo odczuwalna i kto wie czy nie zaczną lecieć w dół.

U nas ten blilans chyba i tak lepszy niż w tamtym sezonie, ale dziwne, że na własnym terenie mamy takie problemy, a w gościach gramy jakby dużo bardziej swobodnie. Może też i ta nieszczęsna murawa robi swoje.
Edytowano dnia: 29 stycznia 2022, 19:48
1
Tanger
Tanger
29 stycznia 2022, 18:56
Milan idzie drogą małych kroczków, przez unormowanie finansów klubu, systematyczne poprawianie wyników i budowę własnego stadionu. To dużo lepsza i bezpieczniejsza droga, niż osiąganie sukcesów na kredyt przez duże inwestycje ponad stan, a potem drastyczne zaciskanie pasa czy rozsprzedawanie składu. Dzięki temu dalej grają u nas Theo czy Bennacer. Problem powstał, gdy pojawiła się niebezpieczna tendencja tracenia ważnych zawodników za darmo, z powodu niemożności porozumienia się z nimi w sprawie nowych kontraktów. Zawodnicy i ich agenci chcą zarabiać więcej, a umożliwiają im to prowizje przy darmowych transferach. Kolejna rzecz, to rynek zepsuty przez bananowe kluby Premier League czy np. PSG. Milan nie jest w stanie ekonomicznie konkurować z takimi klubami, które stać na płacenie rezerwowym więcej, niż Milan płaci Ibrze. Prawdę mówiąc, w tym sezonie skład Milanu nie uległ wcale wzmocnieniu. Maignan można powiedzieć, że zastąpił Donnarummę 1 do 1, Tomori został wykupiony, podobnie jak Tonali, Ballo-Toure to podobny poziom co Laxalt, Florenzi i Dalot również prezentują podobny poziom. O Bakayoko trudno jednoznacznie powiedzieć, żeby był lepszy niż Meite. Na OP powstała niezałatana dziura po Hakanie, która w ostatnim czasie dodatkowo zaczęła płonąć, bo Brahim stracił kompletnie formę. Giroud i Messias to przydatne uzupełnienie składu, ale nie są to zawodnicy, którzy zrobią różnicę. Milan latem wydał na transfery ponad 70 mln, a de facto poziom składu stoi w miejscu. Jeśli w jakimś stopniu wzrósł, to dzięki rozwojowi zawodników, którzy już w nim byli jak Leao czy Tonali. Jeśli latem za darmo odejdą Kessie i Romagnoli, znów trzeba będzie łatać dziury, żeby utrzymać w składzie status quo. Czy zarząd może jakoś temu zaradzić? Wydaje się, że nie ma zbyt wiele możliwości. Nadzieja w takich zawodnikach jak Kalulu czy Alexis, którzy zostali sprowadzeni za śmieszne bądź wyjątkowo rozsądne pieniądze, a są zdecydowanie wartością dodaną dla zespołu. Moim zdaniem Kalulu to jakiś mały fenomen transferowy. Gość, o którym jeszcze 1,5 roku temu nikt nie słyszał, który nie zadebiutował nawet w seniorskim Lyonie, przechodzi do Milanu za 1 mln euro z haczykiem i zostaje w miarę pewnym zmiennikiem, który łata dziury zarówno na PO jak i ŚO.
8
Daman
Daman
29 stycznia 2022, 20:26
Bardzo fajny komentarz. Właśnie o to chodzi, że wartość klubu wzrasta wraz z rozwojem młodych zawodników, a nie kupowaniem gwiazd.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
29 stycznia 2022, 18:56
Żeby te kurczowe trzymanie się cyferek w exelu nie odbiło się czkawką w postaci straty kolejnych milionów z tytułu udziału w LM, gdyż ani Juventus ani Fiorentina nie zasypują gruszek w popiele, a forma jest identyczna lub nawet ciut gorsza niż w poprzednim sezonie, kiedy koncertowo roztrwoniona przewaga była stosunkowa większa.
1
Jaca23
Jaca23
29 stycznia 2022, 19:48
Po 23 kolejce poprzedniego sezonu mieliśmy 6 punktów przewagi nad 5-tą Atalantą i 6tą Romą. Obecnie mamy 7 nad 5-tym Juventusem.
0
Corsa
Moderator Corsa
29 stycznia 2022, 19:53
Fiorentina pogubi po drodze jeszcze wiele punktów, tak samo jak Roma i Lazio. Juventus za sprawą samego Vlahovica też nie wskoczy nagle na wyższy poziom, grają piach i to raczej nie zmieni się do końca sezonu.

Inter oczywiście poza zasięgiem, ale martwi mnie też Neapol, który jest dużo stabilniejszy niż w tamtym roku.

Jeśli Milan naładuje baterie, piłkarze nie będą wypadać z taką częstotliwością, to złapiemy znowu rytm i powinniśmy spokojnie utrzymać się w czwórce.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
29 stycznia 2022, 20:14
Tak jak odejście Lukaku miało wypchnąć z walki o tytuł Inter?Juventus przy utrzymaniu aktualnego tempa punktowania na 99% wyląduje na podium. Do tego po mercato będą mieli kilka dodatkowych narzędzi w stykowych sytuacjach.
1
mickflower
mickflower
29 stycznia 2022, 18:16
Obecne okno podobne jak ostatnio: Dziadowanie. Wstyd. Ekipa, która myślała (podobno) o mistrzostwie nie jest w stanie wzmocnić pozycji, które tego wymagają. Prawa ofensywna strona to żart. Młody Belg biega i kopie się po czole. W momencie kiedy dostanie żółtą szybko trzeba robić zmianę. !0 bez formy i bez zmiennika a to przecież bardzo ważna pozycja w kontekście zdobywania goli. Dziadostwo.
10
omo69
omo69
29 stycznia 2022, 17:45
Jak dobrze ,ze my nie bedziemy miec dlugow,sukces!Jak dobrze ze Juve byl za nami w tamtym sezonie,co tam ,ze 9 razy pod rzad zdobyl mistrza,sukces!!Jak dobrze ,ze nie kupujemy gwiazd tylko sprowadzamy mlodych zdolnych ale co tam ,ze potem odejda za darmo,sukces!!!My to mamy wlascieli,takich z glowa na karku,co tam ,ze nawet nie wiedza co to LM,sukces!Ogolnie to jest zajebiscie!!!Widze ze wielu ma male wymagania a klub dla niego to tylko biznes i wazne zeby nie mial dlugow:)raduja sie tym i jest to powod do dumy ale spokojnie przeciez jak wybudujemy stadion bo przeciez teraz gramy na kurniku i to jest przyczyna braku pieniedzy to bedzie...Czyli glowna narracja klubu jest taka zeby zamknac morde kibicom na nastepne 7 lat bo przeciez nie mamy nowoczesnego stadionu:)SUKCES!Kuzwa najwieksi maja dlugi to raz dwa te klubu co nie maja dlugow to wlasciele pompuja w nich setki milionow dolarow i nie utrzymuja sie z LM czy praw telewizyjnych,PSG chroniona,CITY chronione,smieszne kary,Chelsea ze smiesznymi karami a potem sobie wydaja setki milionow funtow bo przeciez poniesli kare itd.Kazdy sie tutaj martwi o juve czy inter tylko ze juve opchnie de ligta,kupi innego kozaka na obrone i ksiegi beda sie zgadzac,jak to zrobil inter ktory ma dlugow w chu.. a nam sie wciska kit ze my nie mozemy wydac bo FFP albo ze stadion I karmia kibicow tymi bzdurami zeby przypadkiem czegos nie wymagali.Wlascicielom takie cos ze maja ograniczenia pasuje i wcale im nie zalezy aby ich nie bylo bo tak mozna wciskac co sie chce kibicom.I zeby byla jasnosc nie chodzi mi o to zeby wydac 80 baniek kupic dobrego grajka i wtedy bede szczesliwy ale o ta cala otoczke ktora jest budowana przez nowych wlascicieli i przekazywana ustami dzialaczy.Ze nic nie mamy,nic nie bedzie a jak cos bedzie to kurde przy okazji.Stajemy sie bezduszna korporacja gdzie wszyscy tyraja tylko dla wlasciela zeby on byl jeszcze bogatszy a czy od tego jest klub pilkarski???Legendarny klub pilkarski...
Edytowano dnia: 29 stycznia 2022, 17:58
5
AtmosferićBA
AtmosferićBA
29 stycznia 2022, 18:01
No teraz masz dwie opcje: albo zabawka bogatego (aż mu się znudzi) albo amerykanów którzy na sporcie chcą zarabiać. My jesteśmy w tej drugiej grupie i nie jesteśmy klubem z Anglii to inwestują tyle ile pozwoli na wyciągnięcie ostatecznie zysku (ale ze sprzedaży, a nie z trzymania klubu we własnym portfelu). Nikt się tym nie jara, ale takie są realia. Juve kupuje z potrzeby, Inter wykorzystuje część środków ze sprzedaży największych gwiazd. Nie widzę przepaści sportowej między nimi a nami, a żadne z tych kadr nie pozwala na realne włączenie się do walki o LM. Także o co ten płacz?
3
Vol'jin
29 stycznia 2022, 18:09
tesknią za Banter erą bo wtedy pól mld wywalono w błoto i wyników brak



bo przeciez teraz gramy na kurniku i

Pytanie stadion należy do klubu czy do miasta?

bo chyba to drugie mi się wydaje (już pominę kwestię, że kluby chcą też zagospodorwać pod siebie tereny wokół San Siro)

dwa PSG to jest inny temat na FFP, kluby angielskie też i niektórzy nawet kar nie odróżniają za co kluby dostały, bo Chelsea bana od UEFA na transfery nie dostała, tylko od Fify za nieprawidłowości przy transferach nieletnich

Milan od prawie 20 lat ma dochody na poziomie 200 mln euro, gdzie peak był 220 mln, a w tym roku dojść mają do ~230 mln euro

Juve, Inter mają dwukrotność obecnie (Inter dzięki temu, że awansował do LM wcześniej od nas + bat od UEFY jaki mieli też wtedy z finansami kazał im się pilnować)
Kluby z Anglii to praktycznie prawie każdy zjada Milan pod tym względem. Wystarczy zobaczyć ile dostaje spadkowicz z praw TV, a ile mistrz Włoch...


Nie gramy w pucharach, ewetnualnie Coppa Italia, pytanie warto nadwyrężać budżet na ten sezon na "półśrodki" czy poczekać do lata

Edytowano dnia: 29 stycznia 2022, 18:11
6
filipacm
filipacm
29 stycznia 2022, 19:51
Widziałeś co się stało z Barcą, która wydawała hajs na gwiazdy?
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
29 stycznia 2022, 17:30
Wszystko fajnie.. ale już jak kolejny raz widzę jak ktoś próbuje na tej stronie tłumaczyć nasze poczynania na rynku transferowym jakąś "wyznaczoną ścieżką" - wręcz "namaszczoną drogą do raju" to nie wiem czy się śmiać czy płakać, rozumiem, że chcemy uzdrowić finanse i wyprowadzić klub na stabilna drogę bez zadłużeń być klubem który tanio kupuje perełki niczym bajeczny Ajax albo jak Atlanta która sprytnie kupuje i drogo sprzedaje, czy nawet jak przebiegłe kluby Portugalskie które potrafią w rok stworzyć talent i bujnąć go komuś za 38 mln czyt. (Andre Silva) ok.
Ale co te kluby wygrały? Mam tutaj na myśli oczywiście Europę nie ligę ogórków z Holandii.. już odpowiadam nic jedno wielkie g**no chcemy kreować klub na supermarket dla dużych? To pewnie możemy, póki co bawimy się w rozdawanie piłkarzy za darmo, ale może niedługo opchniemy gdzieś wyróżniającego się zawodnika jak Leao czy Theo.
Od 20 lat odkąd Porto wygrało w Lm wygrywają tylko te drużyny które mają grube pieniądze i kupują najlepszych a nie ich sprzedają, zawsze takiej Atalancie czy Ajaxowi może zdarzyć się fajny sezon w którym dojdą do półfinału Lm ale później kończą wyprzedażą taka jest dzisiejsza piłka w której rządzi pieniądz, bez wydawania sukcesów nie będzie.

Zwycięzcy Lm ostatnie 20 lat:
1999/2000 Real Madryt
2000/2001 Bayern Monachium
2001/2002 Real Madryt
2002/2003 Milan
2003/2004 FC Porto
2004/2005 Liverpool
2005/2006 FC Barcelona
2006/2007 Milan
2007/2008 Manchester United
2008/2009 FC Barcelona
2009/2010 Inter Mediolan
2010/2011 FC Barcelona
2011/2012 Chelsea
2012/2013 Bayern Monachium
2013/2014 Real Madryt
2014/2015 FC Barcelona
2015/2016 Real Madryt
2016/2017 Real Madryt
2017/2018 Real Madryt
2018/2019 Liverpool
2019/2021 Bayern Monachium
2020/2022 Chelsea F.C.

Widzi ktoś tutaj romantyczny klub który "wielką drogą dobra i ładu" w tym tysiąc leciu wygrał ligę mistrzów? Nie od 20 lat nikt i następne 20 lat też nikt nie wygra. Ja naprawdę nie oczekiwałem, że wywalimy 150 mln w zimę na bóg wie kogo, ale mam ogromne dziury w składzie które trzeba było załatać w trybie natychmiastowym! nie ma ŚO, nie ma PN, nie ma kogoś na 10tke i gadanie jakichś bzdur o tym że jest FFP(które zostało poluzowane w okresie pandemi) albo że się nie da bo nie ma kasy, ludzie Inter ściaga Gosensa kupionego na raty za pieniądze które dopiero uzyska ze sprzedaży zawodników w lecie bo ich to czeka na 100%, a my wiedząc że Romka juz nie mamy w planach mając ledwo 2 stoperów na poziomie w tym liczę Kjera który ma okropną kontuzje a po takich kontuzjach różnie piłkarze wyglądają, mając nawet tego Botmana już klepniętego na lato i tak musimy kupić 4 stopera, wystarczyło kogoś wypożyczyć, nawet bez opcji wykupu, albo z obowiązkiem wykupu jeżeli skończym sezon w top 4
Przez to dziadowanie jak nie wejdziemy do top 4 na koniec sezonu to sobie za brak udziału możemy doliczyć - 60- 80 mln euro do budżetu bo taki zysk jest z grania w LM, ale idźmy dalej drogą światła niczym - nic nigdy nie wygrywająca Atlanta (ostatnie trrofeum 10/11) byle stabilnie finansowo i żeby tylko 100 euro nie minąć limitu płacowego.. Ten limit płac jest tak bezsensowny że aż głowa mała, najlepszym musisz płacić więcej niż reszcie - albo będą grać gdzie indziej wybór jest prosty.. taki jest dzisiejszy futbol - limit jest niepotrzebny po prostu trzeba wiedzieć komu dać więcej i być nieugiętym dla reszty a nie bać się tego że jak komuś damy 7 mln to reszta będzie tyle samo chcieć, ryzykujemy ogromnie nie wzmacniając się jako jedynie w zimę. Mam nadzieje że odszczekam te słowa i skończymy w top 4 obym się mylił i Maldini i spółka dobrze robili..
10
Tosca
Tosca
29 stycznia 2022, 17:38
Dobrze prawisz . Trza Ci polać:)
0
AtmosferićBA
AtmosferićBA
29 stycznia 2022, 17:44
A teraz zestaw sobie to z przychodami poszczególnych klubów, które i tak jadą na stracie. Kilka, w tym my, wygrzebującymi się później z tych długów latami nic nie osiągając. Kilka klubów z poza Anglii, które miały mocarstwowe zapędy, a teraz s a bez trofeów i większych perspektyw na poprawę. Większość tych klubów by pewnie chętnie obrało podobną drogę jak Ci dostarczyciele piłkarzy, ale to by mogło oznaczać wypadnięcie z LM na jakiś czas a przy tych długach pewnie katastrofę finansową bo by na odsetki nie starczało. Po to miał być superliga bo w obecnym momencie to wybieranie wody wiaderkiem z dziurawej łodzi, ale kluby same do tego doprowadziły.
Edytowano dnia: 29 stycznia 2022, 17:49
1
Voltrex
Voltrex
29 stycznia 2022, 17:48
Scaroni mówił, że dużych wydatków nie będzie, a Milan ma zacząć przynosić zyski. Może większe transfery przyjdą po budowie stadionu, chociaż tego też nie obiecał. Ścieżka obrana przez klub to zdrowe finanse i sprzedaż klubu z zyskiem, a nie zdobywanie trofeow. Było to nie raz powtarzane, a ludzie wciąż wierzą, że coś się zmieni i nagle Elliot zacznie wydawać.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
29 stycznia 2022, 18:00
AtmosferićBA czy zakup zawodnika za 25 mln rozłożone na 5 lat (tak odbywa się wiekszość transferów) czyli wydatek rzędu 5 mln euro to dla Cb wprowadzanie klubu w długi? Jeżeli nie skończymy przez brak tych 1-2 transferów w top 4 na koniec to będziemy w plecy 60-80 mln, oczekiwałem tego i miałem nadzieję na wzmocnienia kluczowe i niezbędne. Nie powiedziałem żebyśmy kupowali za pożyczki..
1
AtmosferićBA
AtmosferićBA
29 stycznia 2022, 18:10
Myślałem że ten cały płacz bo Juve kupiło Vlahovicia za ok. 70 baniek. To trochę więcej niż 25 rozłożone na 5 lat. Kto konkretnie miał być za te 25 mln co to miał zagwarantować poprawę na którejkolwiek pozycji? Ja tam żałuje, że nie udało się kupić Alvareza bo wydaje się że stylem gry pasowałby do obecnej drużyny, ale pewnie nie mieliśmy żadnych szans na kupnom od samego początku. Elliot chce zarobić na klubie, wyniki sportowe są dobre w obecnym momencie (kibice nie stoją pod siedzibą z pochodniami i widłami) to czego co poniektórzy oczekują?
3
Jaca23
Jaca23
29 stycznia 2022, 18:40
Tutaj nasuwa mi się tylko jedna myśl. Chcesz wygrania LM? To kup Milan i w niego zainwestuj. Milion razy można powtarzać, że Elliott nie ma zamiaru wygrania LM, ba nawet zbliżenia się do jego wygrania, bo logiczne, że do tego trzeba wielkich inwestycji. Milan jest własnością funduszu, którego głównym celem jest na tej transakcji ZAROBIĆ, a nie inwestować. Oni chcą wyciągnąć klub na prostą finansowo, wybudować stadion i sprzedać z zyskiem.

My obecnie gramy o top4 i zgadzam się, że żeby nie drżeć do ostatniej kolejki o awans do LM powinniśmy się wzmocnić, ale błagam Was ludzie, rozejrzyjcie się, my nie gramy o wygranie LM i pod rządami Eliottu nikt nie będzie do tego realnie dążył.

Jeśli tego nie rozumiesz, lub nie chcesz się z tym pogodzić radzę dać sobie spokój z interesowania się klubem do momentu, aż będziemy mieli nowego właściciela.
Edytowano dnia: 29 stycznia 2022, 18:42
3
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
29 stycznia 2022, 20:03
AtmosferićBA, Jaca23

Po pierwsze, na wstępie mówię że nigdzie nie napisałem żeby Milan się zadłużał, ani że mamy walczyć o wygranie LM, odniosłem się tylko do tego kto wygrywa LM a wygrywa się ją głównie po przez pieniądze, które rodzą się z inwestycji. Dlatego proszę nie odpisujcie mi na coś czego nie napisałem..

Dlatego też wyłożę Wam to prosto jak chłopu na polu z zimnokami. Do stabilizacji o której pisałem wcześniej i do której tak ciągle przywołujecie Elliot i tłumaczycie politykę transferowa Milanu prowadzą dwie drogi:
- Jedna to oszczędzanie.
- Druga to INWESTYCJA - I tak jak w życiu jeżeli chcesz zarobić i coś osiągnąć choćby prosta stabilizację to musisz inwestować i to się tyczy nie tylko pieniędzy, jeżeli czytasz książki czy podróżujesz, inwestujesz w siebie to zyskasz czy to intelektualnie czy kulturowo. Ale dobra skupmy się tylko na aspekcie finansowym.
Jedziemy "łopatologicznie dalej -" chłopie" jeden z drugim jakbyście 2 lata temu kupili za oszczędności w gotówce złoto, a nie je kisili w banku to z tej inwestycji mielibyście dzisisj zysk praktycznie dwukrotny.. A jak to się ma do klubu sportowego i Milanu? A tak że żeby Eliot zarobił na Milanie musi podnieść wartość klubu, a jak tego dokonać jak nie po przez inwestycje?
Gdzie jest największa oglądalność?
Gdzie sponsorzy dają najwięcej?
Co jest najważniejszym klubowym trofeum?
Odpowiedź jest jedna - liga mistrzów, DLATEGO ZA WSZELKĄ CENĘ NIE MOŻNA DOPUŚCIĆ ŻEBY NAS TAM ZABRAKŁO, a żeby nas w niej nie zabrakło powinniśmy byli zainwestować i tu kluczowa sprawa o której pisałem w poście wyżej, stąd też wytykanie z mojej strony próżności zarządu i ryzyka jego się podjęli nie wzmacniając zespołu przed kluczowa częścią sezonu.
Kupując coraz lepszych i bardziej rozpoznawalnych zawodników nie tylko się wydaje pieniądze, o nie, nie o dziwo również się zarabia, szok? Niedowierzanie a jak zapytacie? Ano srak.. XD nie no poważnie kupując coraz lepszych i bardziej znanych zawodników zwiększa się oglądalność, klub rozpoznaje większa ilość osób więcej osób się z nim utożsamiam, co za tem prowadzi do wzrostu jego wartości na czym zależy właścicielowi, również można liczyć na większe pieniądze od sponsorów, można zwiększać ceny biletów liczyć na lepsze kontrakty sponsorskie itd itp..

Tak na koniec Cię zacytuję, bo się sam troszkę zaorałeś.

"którego głównym celem jest na tej transakcji ZAROBIĆ, a nie inwestować. Oni chcą wyciągnąć klub na prostą finansowo"
chłopie podstawa ekonomi - nie inwestujesz nie zarabiasz..

Całościowo w skrócie - nie wzmacniając w zimę klubu transferami, oddalamy się od LM ryzykując wypadnięciem z top 4, oddalamy się od zdrowych finansów i stabilności do której niby dążymy. Robimy ta biernością na rynku krok wstecz, na pewno nie w przód.
Edytowano dnia: 29 stycznia 2022, 20:15
0
Jaca23
Jaca23
29 stycznia 2022, 22:36
Dzięki za lekcje ekonomii, na pewno gość, który piszę, że "wyłożę Wam to prosto jak chłopu na polu z zimnokami" i "Niedowierzanie a jak zapytacie? Ano srak.. XD", za się lepiej na ekonomii niż Elliott Management obracający setkami milionów dolarów od ponad 40 lat. Co ja tu czasem musze czytać...
0
ósmy
ósmy
29 stycznia 2022, 16:49
Salernitana;
- Sepe, Fazio, Mazzocchi, Verdi.

Spezia
---------------------
Venezia
- Ulmann, Ciusance, Nani

Genoa FC
- Vazquez, Ostigard, Calafiori, Hefti, Piccoli, Yeboah,

Empoli
- Benassi

Udinese
- Mari, Benković,

Sampdoria
- Magnani, Conti, Rincon, Sensi, Sabiri

Hellas
- Depaoli, Praszelik, Retsos,

Cagliari
- Baselli, Goldaniga, Lovato,

Bologna
- Aebischer,

Torino
- Fares, Pellegri

Sassuolo
- Ciervo, Emil Konradsen Ceide

Fiorentina
- Ikone, Cabral, Piątek

Lazio
- ----------------------------

Atalanta
- Boga

Juventus
- Vlahović,

AS Roma
- Ainsley Maitland-Niles, Sérgio Oliveira

AC MILAN
- Lazetić

Napoli
- Axel Tuanzebe

Inter
- Gosens, Caicedo

Pozwoliłem sobie na takie krótkie zestawienie transferów przychodzących w tym roku. Do końca mercato pozostały jeszcze dwa dni, zapewne kilka nazwisk dojdzie, ale wbrew pozorom i alarmów na stronie szału w całej Lidze nie ma. Być może wielomilionowy Vlahović w Juve troszkę zaniepokoił i zagęścił atmosferę, ale każdy kij ma dwa końce. Drużyny z dołu tabeli (poza Spezią) bronią się przed spadkiem nowymi nazwiskami, to zrozumiałe, ale też i jakości nie widać. Mnie ewidentnie brakuje w Milanie fajnego nazwiska na prawej stronie, ale widocznie trzeba będzie na nie poczekać do czerwca. Oby w LM.
Summa summarum drobne przetasowania i oczekiwanie na rozwój sytuacji. Oby z ulgą i wielkimi pieniędzmi na lato dla Milanu.
8
paweł_piotr
paweł_piotr
29 stycznia 2022, 17:04
"Mnie ewidentnie brakuje w Milanie fajnego nazwiska na prawej stronie, ale widocznie trzeba będzie na nie poczekać do czerwca"

do którego czerwca ;)
8
fryta777
fryta777
29 stycznia 2022, 17:20
Vazquez w Genoi jest od lata, teraz go po prostu wykupili

Dodałbym do tych transferów Valerio Verre w Empoli i Samuele Ricci w Torino...

Ricci to bedzie kozak
2
Malgocha2808
Malgocha2808
29 stycznia 2022, 17:28
To prawda prawa strona od lat już sprawdzana co gorsze lewymi nogami....
0
Ajvar
Ajvar
29 stycznia 2022, 17:46
Ja chcialbym żeby na przyszłość zainteresować się już Ostigardem mam wrażenie, że to będzie podobna historia jak z Romero.
0
KosaX
KosaX
29 stycznia 2022, 16:16
Potrzebny jest jakis duzy sponsor co sypnie Maldiniemu ze 150-200 mln na transfery latem.Nie dziwota ze nikogo nie kupujemy jak budzet jest mierny.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
29 stycznia 2022, 16:24
Smoki w tej bajce też były?
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
29 stycznia 2022, 16:24
Jakby Maldini dostał 200 baniek na transfery to Milan wyglądałby tak:

https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_WRHzHvNBo3BwjlnIBq50W0hjUg7kdkbe.jpg
1
bawolejaja
bawolejaja
29 stycznia 2022, 16:26
FFP, mówi to Panu coś?
0
szymoninho19
szymoninho19
29 stycznia 2022, 16:47
tyle że nasz właściciel jest majętny ale oni najpierw muszą spłacić i spłacać nasze długi stąd polityka transferowa długoterminowa gdzie kupujemy młodych i zdolnych plus jak potrzeba uzupełnienia to idziemy w niskie kwoty by mieć ławkowicza
0
Sieri
Sieri
29 stycznia 2022, 17:20
Bawolejaja- jakie FFP :D niektórych klubów to nie obowiązuje :D Barca, Real, Juve, MC czy PSG
1
Calcio_Polska
Calcio_Polska
29 stycznia 2022, 16:08
Póki co patrząc na transfery innych zespołów z top 6, a Milanu, Rossoneri wyglądają jakby walczyli o środek tabeli, a nie Ligę Mistrzów
2
TR3V0R
TR3V0R
29 stycznia 2022, 16:12
no patrz, a to inne zespoły walczą o środek tabeli, a my patrzymy na nich z góry B-)
5
carrygun
carrygun
29 stycznia 2022, 16:24
Dlatego się wzmacniają, żeby nas wyprzedzić w końcówce? Przypomnijcie sobie ile punktów straty miało Juve, a gdzie jest teraz. Można już ich śmiało umieścić w czwórce na koniec sezonu, bo z Allegrim po prostu to "wyszczurują". Będą grać piach i punktować. Naszym "szczęściem" jest kontuzja Chiesy, bo bez niego będzie im o wiele trudniej. Inter poza zasięgiem, Atalanta raczej też prezentuje wyższą kulturę piłkarską i jak wrócą u nich ludzie po covidzie, to na wiosnę powinni stać się walcem, który będzie solidnie punktował, jak to ma w zwyczaju na wiosnę. Zostajemy my i Napoli, które ma porównywalnie krótką ławkę co my. Także nie patrzmy na sytuację obecną, bo jak pokazała przeszłość, Pioli ma znacznie słabsze rundy wiosenne, aniżeli jesień. Doliczyć do tego brak wzmocnień, to naprawdę należy się obawiać tego top 4. Wiadomo, że Milan może skończyć sezon równie dobrze i na 2 miejscu, ale prawdę mówiąc, lepiej byłoby minimalizować ryzyko braku kwalifikacji do LM inwestując kilka euro i wzmacniając się na tyle na ile się da, a teraz wygląda to jakbyśmy na siłę nie chcieli brać szrotu, którego trudno byłoby się pozbyć latem, nawet jeśli miałby nam pomóc w uzyskaniu celu krótkoterminowego.
3
AtmosferićBA
AtmosferićBA
29 stycznia 2022, 17:31
Moim zdaniem naszym największym transferem byłoby zdrowie zawodników. Przy pełnej kadrze nie wyglądamy gorzej od żadnego z tych "potężnie' wzmocnionych przeciwników, ewentualnie od sąsiadów. Ciekawe czy byłby takie peany nad Interem jakby to oni 90% meczów grali bez ważnych ogniw niemal w każdej formacji. Ok ktoś może powiedzieć no to kupić więcej zawodników jakościowych, ale takie kadry to mają może z 2-3 drużyny w Europie (City, PSG i może Chelsea). Można też na kupować przeciętniaków za 16-20 baniek i się irytować przez 5 lat, że nikt ich nie chce kupić i opłacać zbyt wysokiego kontraktu.
Jedyne co bym chciał zobaczyć to większą mobilność w ataku czego naszym dwóm senatorom brakuje. Z Rebiciem wyglądaliśmy znacznie lepiej, ale równie dobrze mógł być to efekt świetnej formy Diaza.
2
Rafał0209
Rafał0209
29 stycznia 2022, 15:59
Boli trochę brak zaradności naszego zarządu, Juve widzi braki w pomocy i ataku robi przemeblowanie już zimą, Inter sprowadza Gosensa, a u nas kuleje prawa strona i 10 pół roku, i chyba wychodzimy z założenia że jak się udało po 23 kolejkach być w top 4 to uda i po 38. oby się udało.
1
Cimar94
Cimar94
29 stycznia 2022, 16:27
Prawa strona kuleje od odejścia Suso. A tak naprawdę od jego utraty formy, czyli jakieś 3-4 lata.
2
ConradJethro
ConradJethro
29 stycznia 2022, 15:58
Roberto Donadoni, były zawodnik Rossoneri, skomentował styczniowy rynek transferowy Milanu dla Gazzetta dello Sport: „Stanie na słupku i patrzenie na graczy kalibru Vlahovica, którzy kończą gdzie indziej, może być denerwujące, ale kibic Rossoneri musi pamiętać, że klub ma swoją drogę.Drogę która po latach przywiodła cię z powrotem do Ligi Mistrzów i dziś widzi cię na drugim miejscu ”.
4
Rafał0209
Rafał0209
29 stycznia 2022, 16:03
Ale Kibic Milanu pamięta że o włos udało się do tej LM awansować, pamięta że nie ma najważniejszego puzla w układance Pioliego czyli 10 którą był Hakan, widzi właśnie że wzmacniają się bezpośredni rywale do top4, to chyba ma prawo do lekkiego niepokoju, tak jak nie ma co wieszać psów na zarządzie tak też nie ma co widzieć wszystkiego przez różowe okulary.
8
marcinomilano
marcinomilano
29 stycznia 2022, 15:43
Juventus sprzedaje Bentancoura za 30 mln i wypożycza Kulu z obowiązkiem wykupu za 35 mln xd Do tego ściągają Zakarię.

To ja teraz: https://c.tenor.com/I7qgI3hGcM4AAAAC/crying-happy.gif
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
29 stycznia 2022, 19:42
Kto daje 30mln za tego łamagę?
0
marcinomilano
marcinomilano
29 stycznia 2022, 19:44
Pisali coś o Tottenhamie
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
29 stycznia 2022, 23:03
Serio? Kessie ich odrzucił i biorą Bentancoura czy co się dzieje?
0
Fifi22100
Fifi22100
29 stycznia 2022, 15:10
Zakaria bliziutko Juve,wzmacniają najsłabszą pozycje mega jakościowym zawodnikiem,który byłby idealnym zastępcą Kessiego. Tymi transferami raczej sobie zapewnią TOP 4 w tym sezonie
1
Rafał0209
Rafał0209
29 stycznia 2022, 16:06
Dobrze że mamy mecz z nimi za sobą
1
Jaca23
Jaca23
29 stycznia 2022, 13:36
Całe szczęście powoli kończą się w kadrze Milanu takie miernoty jak Samu, przyspawane do ławki, których naściągali Fassone, Mirabelli czy Leonardo. Jeszcze chwila i wyjdziemy z tego szrotu, oby Paolo kolejnych nie ściągał jak choćby Fode Ballo.
3
MrAncelotti
MrAncelotti
29 stycznia 2022, 14:15
Fode Ballo kosztował 5 mln i ma 1 mln pensji. Bez porównania z Castillejo za 18 mln i 1,5 mln pensji.
Łatwo krytykować transfer Ballo ale znajdz pilkarza w idealnym wieku (24 lata), który świadomie idzie do klubu gdzie będzie rezerwowym za niezbyt dużą pensję.
7
JohnyMiellony
JohnyMiellony
29 stycznia 2022, 14:24
A kto powiedział że nie zrobi progresu tych minut aż tak dużo nie miał i nie jest to jego 3sezon tylko pół
3
Semper Fideli
Semper Fideli
29 stycznia 2022, 15:05
MR
pierwszy z brzegu, Aaron Hickey przyszedł do Bologny za 2 banki. jego wartość obecna 13. Jasne ze rozwinał sie tak szybko dzieki grze ale myslisz ze nie przyszedł by do Milanu który by go chciał ?

Dla mnie błędy FbT z np. meczu derbowego świadcza o tym ze chłop sięgnął sufitu, błędy totalnie juniorskie które nie mogą przytrafić sie zawodnikowi w jego wieku na takim poziomie. Później jego gra również pozostawiała sporo do życzenia. Wydymało nas Monaco x2 w poprzednim okienku
0
Jaca23
Jaca23
29 stycznia 2022, 15:22
MrAncelotti
Fode Ballo kosztuje nas mniej, ale nie zmienia to faktu, że jest tragiczny i tak naprawdę nie mamy zastępstwa dla Theo, bo pewnie na LO lepiej od niego zagrają Kalulu czy Calabria, to po co nam taki zawodnik.

Skoro mamy już wywalać tak pieniądze praktycznie w błoto, to wolałbym zaryzykować z jakimś 18-19 latkiem z potencjałem, który nie kosztowałby nawet 5 mln.
0
Moris
Moris
29 stycznia 2022, 15:45
Kończą się takie miernoty jak Samu i przychodzą jeszcze większe miernoty jak Messias.
1
bsierminski
bsierminski
29 stycznia 2022, 13:28
Obiektywnie - Juve bardzo się wzmocnilo(swoją droga nie wiem co na to finansowe fair play), inter tez zakupy, Roma to samo, Atalanta tez pewnie kogoś last minute dorzuci, Fiora robi się ciekawa, a u Nas cisza.. same odejścia ewentualnie.. nie wyglada to optymistycznie
1
Marcin1995
Marcin1995
29 stycznia 2022, 13:35
Juventus się wzmocnił fakt,Inter będzie miał Gosensa dopiero za miesiąc a i tak nie wiadomo czy posadzi Perisica, Roma uzupełniła skład, Atalanta na ten moment słabsza niż była Ilicic znowu deprecha+sprzedaż Gosensa za nich jedynie Boga, Viola straci mnóstwo na jakośći bez Vlahovica
Edytowano dnia: 29 stycznia 2022, 13:36
1
Vol'jin
29 stycznia 2022, 13:56
o(swoją droga nie wiem co na to finansowe fair play),

przecież FFP nie monitoruje tego co chwilę. Tylko co sezon bierze uwagę ostatnie 3 lata. Z tym, że przez Covid zostało to trochę rozbite i chyba jak dobrze liczę to w nowym sezonie będą rozpatrywane bilanse klubów ;)

Już nie mówiąc, że Juve ma przychody bodajże conajmniej 2x wyższe od Milanu i pod transfer Vlaha zaciągnęli rekapitalizację pod przyszłe okna transferowe
2
lubiekoty
lubiekoty
29 stycznia 2022, 14:18
Atalanta Boge kupiła juz
0
ConradJethro
ConradJethro
29 stycznia 2022, 15:46
Z jednej strony masz rację, ale przecież po sezonie mamy Adli, Kjear spowrotem, dużą szansę na Bootmana, może Renato i Belotti. Perspektywy są pytanie tylko co z prawym skrzydłem bo to moim zdaniem jest nasza największa bolączka. Kulusevski byłby idealny zarówno pod kątem dynamiki jak i taktycznym. Ta pozycja u nas jest uszyta na jego miarę.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
29 stycznia 2022, 13:23
Synek spod spódnicy nie wyjdzie, nie ma szans.
3
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
29 stycznia 2022, 14:15
Uwierz że chłopakowi przez nazwisko jest ciężej niż jakby był jakimś no-name.. Nawet o minuty ciężej bo zaraz ktoś powie bo tatuś w zarządzie, a nie daj Boże jak mu mecz nie wyjdzie a trener da kolejna szanse to już jest gadanie, także tak różowo nie ma :)
2
Jaca23
Jaca23
29 stycznia 2022, 13:17
Cabral oficjalnie we Violi. Według mnie gość jest kozakiem i zrobi robotę w Serie A.
1
Zielony2009
Zielony2009
29 stycznia 2022, 13:28
statystyki na kozackie 27 bramek, a za nami dopiero połowa sezonu

dla kontrastu podam jednak przykład innego Brazylijczyka, którego transfer również był zachwalany i który miał podobne statystyki w słabszej lidze, a delikatnie mówiąc furory w Seria A nie zrobił - Luiz Adriano
4
Jaca23
Jaca23
29 stycznia 2022, 13:38
Cabral ma dużo więcej atutów, żeby poradzić sobie we Włoszech, fizycznie to dzik w porównaniu do choćby L. Adriano. ale czy wypali zobaczymy. Już nie takich Serie A weryfikowała.
3
Calcio_Polska
Calcio_Polska
29 stycznia 2022, 13:57
Nie zapominajmy w jakich ligach grał: brazylijskiej i szwajcarskiej. No poziom jest trochę inny niż w Serie A. Wyniki świetne, ale większość zespołów we wspomnianych ligach to chłopcy do bicia. Fizyczność fizycznością, ale obrony większości drużyn we Włoszech to nie są pionki do przestawiania przez byle kogo tylko naprawdę wymagający przeciwnicy.
Wstrzymałbym się póki co z opiniami, że będzie to drugi Vlaho czy że gość wymiecie ligę, bo moim zdaniem nie dostanie on zbyt wielu szans w tak newralgicznym momencie sezonu. To młody piłkarz, któremu jest potrzebny czas na przeskok na inny, wyższy poziom. Piątek zna ligę, ma doświadczenie i bardzo się zdziwię, gdy nawet mimo swojej słabej dyspozycji w Hercie, nie będzie pierwszym wyborem Italiano. Fiorentina ma teraz za dużo do stracenia moim zdaniem by dawać szanse wynalazkom z podrzędnych lig europejskich, nawet jeśli wszystko sprowadza się do tego, że Cabral będzie następcą Vlahovica.
Pożyjemy zobaczymy
0
Dusiek
Dusiek
29 stycznia 2022, 14:20
Luis Adriano. To był dzik xD
Szczerze mówiąc, to odkąd odszedł supper pippo, to na pozycji napastnika u nas nie było nikogo dobrego, do czasu powrotu zlatana.
0
Zielony2009
Zielony2009
29 stycznia 2022, 14:30
Calcio_Polska
Trochę odleciałeś, Piątek to poziom ekstraklasy zatem jeszcze bardziej podrzędny poziom niż liga Szwajcarska.
5
Jaca23
Jaca23
29 stycznia 2022, 15:17
Calcio_Polska
Nie no bez żartów. Jakby to jeszcze był jakiś solidny ligowiec to bym uwierzył, że usadzi Cabrala, ale nie Piątek XD Szanujmy się.
3
Calcio_Polska
Calcio_Polska
29 stycznia 2022, 16:01
Teraz po gorszym sezonie w chaotycznej Hercie piszecie, że poziom ekstraklasy max, a pamiętam jeszcze jak w takiej Genui czy Milanie, gdzie trafił na podatny grunt był napadziorem z krwi i kości, który walił bramy w prawie każdym meczu i każdy się nim zachwycał. Jeśli mu się da zaufanie i szansę to jestem pewien, że odpali we Florencji. Tego był pozbawiony: pewności swojej roli w klubach oraz czasu na zdobycie zaufania, dlatego nie mógł zachwycać formą. We Fiorenitnie powinno się to zmienić
0
Tosca
Tosca
29 stycznia 2022, 13:02
fiorentina.it Cabral 2027 :D
1
Grande
Grande
29 stycznia 2022, 12:59
Zakaria blisko Juve
1
Semper Fideli
Semper Fideli
29 stycznia 2022, 13:03
Duży skok jakościowy, zaraz to odblokuje odejście Betancura albo Arthura.
0
Rafał0209
Rafał0209
29 stycznia 2022, 13:05
Juve nie śpi, pomoc słaba ściągają Zakarie atak kuleje wchodzi Vlahović oby to wszystko było za mało i skończyli poza top4.
2
Grande
Grande
29 stycznia 2022, 13:13
Nie chce mi się wierzyć, że będą poza top 4. Najprędzej Atalanta.
1
Kamlot68
Kamlot68
29 stycznia 2022, 13:22
Może być walka do samego końca jak sezon temu. Na tą chwile tylko Inter jest pewniakiem w top4.
1
Zuber
Zuber
29 stycznia 2022, 13:29
Tak wszystkich wyrzucacie z tego TOP4, lepiej kciuki trzymajcie, żebyśmy my z niego nie wylecieli, bo po tym okienku to razem z Atalantą będziemy mieli najsłabszy skład.
4
Jaca23
Jaca23
29 stycznia 2022, 13:43
Jak Juve wzmocni pomoc po kupnie Vlaho, to moim zdaniem top4 zrobią bez problemu.
1
Kamlot68
Kamlot68
29 stycznia 2022, 12:54
Ja się w sumie cieszę, że Vlahovic przechodzi do Juve i zostanie w Seria a. Tak samo dobrze, że Inter się zbroi i może przy wielkim szczęściu uda im się powalczyć jeszcze o coś więcej w Lidze Mistrzów. Niech Seria A staje się coraz bardziej atrakcyjną ligą bo tak tylko co roku będziemy obserwować jak kolejni najlepsi piłkarze odchodzą do Premier League.
4
MrAncelotti
MrAncelotti
29 stycznia 2022, 12:49
Kaka gratuluje Lazzeticowi wyboru numeru 22.
"Brak presji" - dodał.
1
slavio
slavio
29 stycznia 2022, 12:40
sprzedac samu za 6 mln kupic Kulusevskiego dac mu numer 7 poo hiszpanie a
Kaio Jorge to tez ciekawa opcja zapraszam taki typ napastnika jest potrzebny
0
TR3V0R
TR3V0R
29 stycznia 2022, 12:56
tak jest. Potem jeszcze sprzedać Diaza, kupić messiego dać mu numer 10 i sprzedać Oliviera i kupić Lewego i dać mu 9tke.
13
Semper Fideli
Semper Fideli
29 stycznia 2022, 13:04
Messi to ten co do dziś ma strzelona jedną bramkę w słabej lidze francuskiej? Nie dziękuję
4
TR3V0R
TR3V0R
29 stycznia 2022, 13:05
tak na prawdę to wszystko przez to, że w lidze są za dobrzy bramkarze
0
slavio
slavio
29 stycznia 2022, 13:24
to jest druga jedynastka juve nie robcie z nich nie mozliwych tematow zapewne nie biora na sezzon wiecej niz 4 mln nie jestesmy az tak biedni
0
Marcin1995
Marcin1995
29 stycznia 2022, 12:32
Juventus bierze Zakarie jeszcze w styczniu
0
boro215
boro215
29 stycznia 2022, 12:35
Raczej nie uda im się tego zrobić, muszą wypchnąć Ramseya w dwa dni
0
Marcin1995
Marcin1995
29 stycznia 2022, 12:37
Ale Bentancura albo Kulusevskiego już mogą wypchnąć spokojnie bo mają oferty
Edytowano dnia: 29 stycznia 2022, 12:37
0
Marcin1995
Marcin1995
29 stycznia 2022, 12:37
Jak wyżej
Edytowano dnia: 29 stycznia 2022, 12:37
0
boro215
boro215
29 stycznia 2022, 12:43
Ramseyowi przedstawiali już multum opcji, efekt taki że dalej im ciąży xd
1
TR3V0R
TR3V0R
29 stycznia 2022, 12:57
to podobnie jak u nas z wielkim SC7, tylko że on troche mniej zarabia, ale pożytek z niego taki sam
0
Jaca23
Jaca23
29 stycznia 2022, 13:41
Ramsey ma 7,5/rok, więc kocha Turyn i nie wyobraża sobie na ten moment gry w innym klubie niż Juventus.
2
przemek1899
przemek1899
29 stycznia 2022, 12:31
czyli możemy zapomnieć o mistrzostwie i czas drżeć o top 4 i awans do ligi mistrzów
3
wielki prostownik
wielki prostownik
29 stycznia 2022, 12:41
Mistrzostwo od początku było mrzonką a top 4 obecny skład powinien zrobić bez problemu. Jeśli będą problemy to tylko jeśli zrobimy je na własne życzenie podchodząc do meczów z lekceważeniem słabszych przeciwników.
1
Rafał0209
Rafał0209
29 stycznia 2022, 12:43
No faktycznie bo juve kupiło Messiego De Bruyne, Atalanta Lewandowskiego i Salaha a Napoli Mbappe z Neymarem. Milanie drżyj o top 4 tak ta konkurencja się wzmocniła a my osłabiliśmy.
4
Semper Fideli
Semper Fideli
29 stycznia 2022, 13:05
Wielki prostownik
Problemy na własne życzenie ? Kto jak nie Milan.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
29 stycznia 2022, 13:28
@ Semper Fideli No dokładnie. Tego najbardziej się boję bo kadra plus sytuacja w tabeli powinny gwarantować spokojne dowiezienie top4. Ale Milan jak to Milan, nudno być nie może. W poprzednim sezonie sami sprowokowaliśmy kłopoty i boje się powtórki z rozrywki.
1
Pan A.
Pan A.
29 stycznia 2022, 12:09
OT
Kaio Jorge na wylocie z Juve - a to Ci heca! :)
0
Grande
Grande
29 stycznia 2022, 12:21
Nie na wylocie, a na wypożyczenie idzie.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
29 stycznia 2022, 13:06
Up
Są też głosy że chętnie oddadzą go na stale
1
Jaca23
Jaca23
29 stycznia 2022, 13:40
Jakieś zaskoczenie? Dla mnie żadne. Od początku było wiadomo, że jest mierny, a tutaj był płacz, że Juve wygrało z nami walkę o "wielki talent z Brazylii".
0
chory
chory
29 stycznia 2022, 12:07
czy ta saga z samu się kiedyś skończy?
0
Mieszko
Mieszko
29 stycznia 2022, 12:08
2023...
8
wielki prostownik
wielki prostownik
29 stycznia 2022, 12:42
Tak. Wraz z wygasnieciem kontraktu.
1
29 stycznia 2022, 11:59
Znów będzie chory hejt na piłkarza Milanu, który będzie musiała naprawiać publiczność San Siro?
0
boro215
boro215
29 stycznia 2022, 12:09
Trochę sam prokuruje tą sytuację.

Zarząd wysyła sygnały " Sorry Samu, nie wpisujesz się w taktykę Mistera, jesteś trzecim wyborem na najgorzej obsadzoną pozycję w klubie, nie zgłosiliśmy cię do LM, poszukujemy innych ludzi. Mamy dla ciebie listę klubów które ciebie chcą, zarówno włoskich jak i hiszpańskich, będziesz zarabiał trochę mniej, ale masz większe szanse na grę. Za kasę z ciebie będzie chociaż na buty dla nowego PSa, ale grosz do grosza, wiadomo"

Samu natomiast "Super ale to nie na moje ambicje sportowe (a tak na prawdę wiem że nie dostanę już takiego kontraktu, mam braki fizyczne, żaden klub mi nie zapłaci może nawet połowy tego co obecnie dostaje)"

Dla mnie sytuacja wygląda w ten sposób. Więc wyjścia są dwa: albo jest kolejną pazerą ubierającą w ambicję swoje parcie na mamonę, albo jest wręcz chorobliwie zatwardziały w swoim durnym przekonaniu, że do 2023 jeszcze wróci do łask.
Edytowano dnia: 29 stycznia 2022, 12:16
2
boro215
boro215
29 stycznia 2022, 12:18
Pytanie na ile to kwestia warunków transferu, a na ile kwestia wyboru Samu. Myślę że gdzieś po środku leży pies pogrzebany. Na pewno Elliott nie chce widzieć czerwonych cyferek w Excelu, teraz jak budżet zaczyna się spinać.

To nie jest taka sama sytuacja jak z Ramseyem. Jego Juve chce za wszelką cenę wysłać gdziekolwiek, a on odrzucił już dziesiątki ofert. Jego pensja jest akurat taka a nie inna i Juve jest samo sobie winne, że pozwoliło Paraticiemu robić takie głupstwa.

Samu chyba jeszcze się łudzi, że może coś znaczyć w Milanie.
Edytowano dnia: 29 stycznia 2022, 12:19
0
boro215
boro215
29 stycznia 2022, 12:25
Może i masz rację, może być opcja że Leonardo coś sknocił przy konstrukcji kontraktu, zresztą nie pierwszy raz.

Ale wydaje mi się że nieprawdą jest niechęc zarządu do jego odjeścia bo Samu to od 3 okienek próbują z Milanu wypchać, tylko w odróżnieniu od Jufe my nie każemy a grzecznie prosimy. W tym roku i tak już podjęto dosyć mocne kroki, zachowując przy tym klasę, które jasno powinny przedstawić sytuację że go tu nie potrzebują, bo chcieć to jeszcze by mogli, bo robi w tym sezonie za Atmosfericia
Edytowano dnia: 29 stycznia 2022, 12:28
0
boro215
boro215
29 stycznia 2022, 12:30
Chęć jest, tylko nie za wszelką cenę czy za darmo.
0
boro215
boro215
29 stycznia 2022, 12:33
Jak się zabuliło za gościa 20 mln a teraz mało kto chce dać za niego 5taka to nie ma co się dziwić xd
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
29 stycznia 2022, 11:12
Ciekawe jak Cabral poradzi sobie w Fiorentynie. Coś czuję że może to być lepszy deal dla Fiołków niż Vlahovic dla Juve. Nie wiem czy Serba nie zeżre ciśnienie i presja. Jak Cabral wypali to może być case Krzysia i po pół roku trafi do Interu, a może do Nas :)
2
Tanger
Tanger
29 stycznia 2022, 11:44
Kilkanaście tygodni temu były plotki o tym, że Milan obserwuje Cabrala, ale mało kto to wtedy zauważył. Była wtedy mowa o cenie 15-20 mln i jak się okazuje tyle zapłaciła za niego Fiorentina.
0
Szulaj22
Szulaj22
29 stycznia 2022, 12:12
Pewnie Basel chciało 14 czy 15 a Milan dawał tylko 12 bo oni nie będą się licytować. Ja rozumiem rozbieżność 10mln ale 2? Właśnie przez takie coś prawdopodobnie stracimy Favre z Brestu.
1
karp_fso
karp_fso
29 stycznia 2022, 12:30
Już niejeden superstrzelec z mniejszej ligi w Serie A się nie odnajdywał... Co nie zmienia faktu, że Cabral to ciekawy transfery i Fiorentina może na nim dobrze zarobić.
Nie wiem czy się sprawdzi, bo w akcji go nie widziałem, ale myślę, że to kolejny powód, aby oglądać mecze Violi, bo w ich kadrze jest trochę graczy, których obecność na boisku przekłada się na ciekawą grę. Chętnie bym u nas zobaczył Gonzaleza, gdyby np. odszedł Leao.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
29 stycznia 2022, 13:09
szulaj nie no co to za różnica kupić piwo za 5pln na cpnie jak w sklepie za 2.50 kupisz przecież to nie 20 złoty różnicy. Ale jednak różnica jest.

Fajnie się wydaje cudze pieniądze. Nie wiemy ile dawał Milan a ile chciał Basel. Może być też tak że Milan dawał te 15 ale powiedzieli że nie bo dla Milanu cena jest 20. A przyszła fiora i dla nich cena 15 odpowiednia była.
0
Corsa
Moderator Corsa
29 stycznia 2022, 13:15
Pieniądze to nie wszystko, być może sam zawodnik nie chciał do nas dołączyć i wolał Violę, bo tam będzie miał więcej okazji do gry.
0
Milanboy
Milanboy
29 stycznia 2022, 13:26
karp_fso - Skrzydłowy którego nie lubi Pioli, Gonzalez jak już to by grał po prawej stronie bo Stefano chce gracza który ścina do Środka.
0
Milanboy
Milanboy
29 stycznia 2022, 13:26
karp_fso - Skrzydłowy którego nie lubi Pioli, Gonzalez jak już to by grał po prawej stronie bo Stefano chce gracza który ścina do Środka.
0
Milanboy
Milanboy
29 stycznia 2022, 13:26
karp_fso - Skrzydłowy którego nie lubi Pioli, Gonzalez jak już to by grał po prawej stronie bo Stefano chce gracza który ścina do Środka.
0
boro215
boro215
29 stycznia 2022, 11:00
Jezu już by tego Samu opchnęli do ZEA czy innego Kataru bo już się rzygać chce takim postępowaniem tego gościa, który pod maską "ambicji sportowej" skrywa pazerność. Druga strona medalu to fakt że jest przedsiębiorczy jak Grosicki, z jego umiejętnościami to z taką pensją to tylko do Arabów

A z drugiej strony czy wy liczycie jeszcze na tego obrońcę? Sam Maldini powiedział że NIE MA SZANS na dociągnięcie dodatkowego obrońcy w zimie, także włoska prasa, mówiąc kolokwialnie, utyka mchem swoje ramówki dla samego faktu
Edytowano dnia: 29 stycznia 2022, 11:09
1
Grande
Grande
29 stycznia 2022, 11:02
Samu to jest najmniejszy nasz problem teraz.
3
boro215
boro215
29 stycznia 2022, 11:06
Wiadomo, po prostu drażni mnie sytuacja z tym chudzielcem, którego zarząd kopie w zad i wali kijami po nerach, by w końcu wypadł z tego pociągu jakim jest Milan, a on trzyma się choćby rzęsami tej barierki, chodź próbowali go wysadzić już chyba w każdym średniaku hiszpańskim
0
Perch3SempreMe?
Perch3SempreMe?
29 stycznia 2022, 11:08
Ma ważny kontrakt, jak zarząd nie potrafił myśleć co do długości umowy to nie jest jego problem.
2
boro215
boro215
29 stycznia 2022, 11:10
Myśleć to nie umiał Leonardo który go ściągał
4
ósmy
ósmy
29 stycznia 2022, 11:46
Nie ten Zarzad go ściągnął i nie ten właściciel. Sami jest pewnym problemem, bo im dalej w las, tym bardziej będzie blokował miejsce jeszcze przez 1,5 roku. Więc to jest jakiś problem, bo zespół tak samo jak finanse nie jest z gumy. A w jego miejsce przykładowo w lecie moglibyśmy kogoś efektywniejszego ściągnąć.
2
Vol'jin
29 stycznia 2022, 13:59
akurat ściągał ten sam właściciel, tylko Eliott przejechał się na Leonardo bo ci liczyli, na jego doświadczenie, a koleś zrobił podobny smród jak Fassone z Mirabellim.
0
29 stycznia 2022, 10:45
Kolejne 2 z rzedu absolutnie tragiczne okienko
5
JohnyMiellony
JohnyMiellony
29 stycznia 2022, 11:12
Tragiczne To są te komentarze pseudo znawców
Jesteśmy na 10 ? Czy na tragicznym 3miejscu ?
15
Alessio_re6
Alessio_re6
29 stycznia 2022, 12:30
Odłączcie temu typowi już internet. Gościu jest żenujący.

Każdy ma prawo wyrazić swoją opinię. Atak na drugiego użytkownika. Ostrzeżenie. // Corsa
Edytowano dnia: 29 stycznia 2022, 13:03
1
Alessio_re6
Alessio_re6
29 stycznia 2022, 12:49
Komentarz mocno poniżej jakiegokolwiek poziomu. Odpoczynek @FDL
Edytowano dnia: 29 stycznia 2022, 13:06
0
TR3V0R
TR3V0R
29 stycznia 2022, 13:02
o proszę i klasyczna odbitka na starego. Kolega chyba pomylił odwagę z odważnikiem
0
Semper Fideli
Semper Fideli
29 stycznia 2022, 13:07
Up
Mati to Ty?
0
TR3V0R
TR3V0R
29 stycznia 2022, 13:18
tak, ale nie mów nikomu, może nikt się nie skapnie
0
Rafał0209
Rafał0209
29 stycznia 2022, 10:29
Przecież Maldini powiedział wprost że Milan nie ma właściciela jakim był Berlu, któremu jak dobrze się spało i wstał wypoczęty powiedział sobie chce Sheve albo może by kupić Rui Coste czy Ronaldinho, Milan z całym szacunkiem do naszych właścicieli bo wyciągają klub z dołka podnosząc wartość, to chociażbyśmy grali 10 lat w LM z rzędu nie wyciągnie takiej Kasy jak Juve na Vlahovicia czy Inter wcześniej Hakimiego, bo nie to jest ich zamiarem to Milan ma znaleźć szukać perełek które staną się gwiazdami a nie samemu je sprowadzać za grube miliony.
5
Milanboy
Milanboy
29 stycznia 2022, 10:35
Ta a za gruby pieniądz sprowadzili Leao.

Pierdu pierdu.
1
Pinokio
Pinokio
29 stycznia 2022, 10:40
Dlatego na szczyt nigdy nie wrócimy.
7
Alessio_re6
Alessio_re6
29 stycznia 2022, 10:43
Klub ma kilkuletnia strategie, a tu to skreślasz po 2 latach, które jak narazie są dobre
9
TR3V0R
TR3V0R
29 stycznia 2022, 10:50
serio ja nie wiem co z tymi ludźmi nie tak. Wracamy do LM po 7 latach, zarząd chce stawiać na młodych, budować takich piłkarzy jak właśnie Theo, Leao, Tonali. Uzupełniają to kilkoma doświadczonymi zawodnikami i jak widać to wszystko działa. W tamtym sezonie wicemistrzostwo, w tym jak na razie wszystko idzie ku temu, żeby znowu zagościć w top4, a tu jak zwykle jakieś narzekanie. Wiadomo że można się czepiać tego ze zawodnicy odchodzą za darmo, ale nie widzę nic innego co by można było zarzucić zarządowi. To jest projekt na lata jak to Alessio napisał, musimy czekać na nowy stadion, na to aż cały stadion będzie można było wypełnić kibicami i będzie coraz lepiej. Elliot nas wyprowadzi na prostą, żeby żadnych długów nie było i wtedy można szukać kogoś, kto będzie chciał sypnąć na transfery więcej i tyle. Na razie trzeba na stałe zagościć w LM i starać się z roku na rok coraz więcej tam wojować, postawić stadion i wtedy zobaczymy w jakiej sytuacji będzie klub.
9
matten
matten
29 stycznia 2022, 10:52
@TR3V0R
Popieram tę strategię, ale jeśli obrali taki kierunek, to muszą się nauczyć zarabiać na tych młodych, bo inaczej nie ma to żadnego sensu.
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
29 stycznia 2022, 10:53
Higuain + Caldara, Paqueta, Piątek, Rebić, Bennacer, Theo, Leao, Tonali, Tomori, Maignan, kontrakty Ibry i Giroud to nie jest opisywana przez ciebie droga rozwoju małymi nakładami. Krótko rzecz ujmują pieniądze były pompowane w ukształtowanych piłkarzy/gwiazdy..
Oczywiście nikt nie wini ich za inną wizję. Problem w tym, że wybrali najgorszy z możliwych momentów na zakręcanie kurka z forsą. a do tego są w tym niekonsekwentni, bo gdyby na poważnie chcieli iść drogą Lipska, Ajaxu, Monaco, Benfici itd. to zaczęliby od wzmocnienia infrastruktury oraz postawienia na nogi sektora młodzieżowego Milanu.
4
Corsa
Moderator Corsa
29 stycznia 2022, 11:11
Paradoksalnie wydajemy na transferu dość dużo. Tomori, Leao po 30 baniek, Paqueta i Piątek łacznie prawie 75. To nie są małe kwoty.

Elliotty wiedzą co robią, mają swoją strategię i tego się trzymają. Jeśli będzie trzeba wydać więcej, to tak sypną groszem, ale trzeba robić to z głową. Dzięki rozsądnej polityce zarządzania firmą są gigantem finansowym.

Juve wydaje grube bańki i co z tego mają? Zaliczyli jakiś grubszy progres? Grzebią się w kryzsie, drugi sezon oglądają nasze plecy i te głośne transfery nic im na dobrą sprawę nie dały. 35 milionów za Kulu i chłop już jest na wylocie, spory kontrakt dla Maxa, a styl nadal żałosny/wyników też brak. Loca? Kolejnych 30 baniek, może ze dwa świetne podania i prócz tego jest tylko tłem. Jedyny pożytek mają z Chiesy.

Drużyny takie jak Roma, Inter czy Juve wyciągają wielkie sumy, lecą na kredyt, chwilowo nie liczą się z ewentualnymi konsekwencjami. W dobie kryzysu jaki panuje, to taki wydatki są wręcz odroczonym samobójstwem.

Lada moment może się okazać, że wszystkie te kluby rozsypią się jak domek z kart.
Edytowano dnia: 29 stycznia 2022, 11:17
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
29 stycznia 2022, 11:34
Corsa
A Milan bez Leao, Rebicia, Kjaera i mobilizycji Ibry, a co za tym idzie także LM, notujący wciąż ponad 100 mln. straty nie rozleciałby się razem z nimi? Taka rzeczywistość oznaczałaby dawną upadłość połowy takich klubów na świecie z gigantami pokroju Barcelony. Nie ma najmniejszych szans na ten scenariusz, dlatego nie popadajmy w utopijne wizje.
W naszej sytuacji z kierunkiem na cięcia nakładów nie da się uzyskać całkowitego balansu budżetowego bez całkowitego resetu kadry, dlatego jedynym zdrowym rozwiązaniem jest dalszy kurs na sukces sportowy, co nie będzie możliwe bez wartościowych inwestycji.
1
Grande
Grande
29 stycznia 2022, 12:21
Corsa

No Juve ma lekki kryzys po dekadzie dominacji w lidze, więc to się siłą rzeczy musiało przytrafić.
1
Adi.Milan
Adi.Milan
29 stycznia 2022, 10:13
Lepiej żeby już nikt w tym okienku nie odchodził, beznadziejne okienko i tylko utwierdza w przekonaniu ze mamy być takim rb lipskiem czyli awans do LM sprzedaż lub oddanie najlepszych za darmo i poszukiwanie nowych. A mający „problemy” finansowe juventus se ściąga najlepszego napastnika serie A. Oby nasz nowy Serb okazał się lepszy
4
Grande
Grande
29 stycznia 2022, 10:40
Żeby się tylko nie przeliczyli z tym awansem do LM z tak wąską kadrą i zdrowiem.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
29 stycznia 2022, 12:27
Ale my chcemy być takim trochę Lipskiem, Ajaxem itp
Dlaczego aż tak ciężko to zrozumieć?
0
Adi.Milan
Adi.Milan
31 stycznia 2022, 09:21
NOOM AJAXEM tez bym chcial, wygrywac co rok lige jak oni ;) po co sie wypowiadasz jak jestes debilem
0
POE
POE
29 stycznia 2022, 10:11
Nie mogą temu Samu w szatni wszyscy gracze powiedzieć
Weź spiepszaj do innego klubu bo u Nas jesteś chwastem.
Przynajmniej Maldini powinien zjechać mu psyche żeby tylko odszedł
Castillejo wzbudza tylko złość we mnie i chyba całego klubu a jak spojrzę się na jakieś jego zdjęcie z ubiorem to nóż mi się sam otwiera w kieszeni
0
Rafał0209
Rafał0209
29 stycznia 2022, 10:17
A my jak mamy fajnego kolege w pracy, który może nie jest najlepszy w firmie to też mówimy wypieprzaj, chociaż go lubimy, to zadanie pracodawcy a nie kolegów w szatni.
3
Grande
Grande
29 stycznia 2022, 10:42
A co to Samu jest jakimś przestępcą żeby go tak traktować, sam ze sobą podpisał kontrakt?
2
Zuber
Zuber
29 stycznia 2022, 13:36
No to tak jakbyś pracował ze swoim ziomkiem, ale on się opierniczał to byś poszedł go do szefa zajechać z ucha? xD Gratuluje.
0
Tosca
Tosca
29 stycznia 2022, 10:11
Na dniach mają wylądować we Fiorentinie Cabral i Alvarez. Suma obu transferów nieco ponad 30 mln, także pa pa Piątunio. Zresztą nie próżnujemy na rynku transferowym bo to zdecydowanie nie będzie koniec. Pozdrawiam z Zakopanego :)
2
Milanboy
Milanboy
29 stycznia 2022, 10:18
Julian Alvarez?
0
ósmy
ósmy
29 stycznia 2022, 10:25
Agustin Alvarez, Urugwajczyk z CA Penarõl.
Edytowano dnia: 29 stycznia 2022, 10:27
2
Corsa
Moderator Corsa
29 stycznia 2022, 10:27
No ale jak to? Polskie media rozpisywały się, że Piątek zaliczył bardzo dobry występ w ostatnim meczu, więc po co ściągać kogoś innego skoro taka perełka się trafiła :P
3
Alessio_re6
Alessio_re6
29 stycznia 2022, 10:42
Augustin był z Milanem łączony, ciekawi mnie jk mu pójdzie we Violi
2
Tosca
Tosca
29 stycznia 2022, 11:30
Alternatywa jakby jeden z tej dwójki nowych nieodpalił. Piątek cudownie jak za machnięciem magicznej różdżki nie zacznie strzelać jak tak długi czas ma regres formy.
0
Milanboy
Milanboy
29 stycznia 2022, 10:06
Ciężki z tym Castim żywot jest.
0
ósmy
ósmy
29 stycznia 2022, 10:02
Samu jako trzeci do gry na skrzydle, i w wielu spotkaniach nie awizowany do gry martwi się o przestrzeń do gry w Valencji.
4
nrt2
nrt2
29 stycznia 2022, 10:01
W Valencii napewno więcej czasu gry niż u nas ale tego można było się spodziewać że samu nie będzie chciał odejść tak jak w lato.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
29 stycznia 2022, 09:44
Tyłu było chętnych na tego Samu a tu dalej problem..
Jak mnie irytują takie sytuacje..
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
29 stycznia 2022, 10:50
Tak to jest jak się sprowadza niemłodych już przeciętniaków do wielkiego klubu i daje im korzystne warunki płacowe. Potem zostają jak rzepy na psim ogonie. Nauczka na przyszłość.
1
rossoner111
rossoner111
29 stycznia 2022, 09:40
Scamacca Inter, juve vlaho. Milan oszczędza na kolejnego obrońcę i zastępstwo kessiego które oddadzą - darmo :)( z szansa ze to juve lub interu) , ale to zle wyglada na tym tle . Dawno nie było tak kompromitujacego okienkA. Ładne ciśnienie musi być u Tifosi w Mediolanie gdzie codziennie czytają LdS takie nowiny :)
1
AbyZrozumiec
AbyZrozumiec
29 stycznia 2022, 09:38
Gdzieś czytałem ze Milan i Borussia chcą podebrać Interowi- Scamacce. Szczczerze mówiąc nie oglądałem gościa w akcji ale teraz gdy obejrzałem kilka kompilacji to muszę przyznać ze przy takim wzroście ma niesamowita kontrole nad piłka, fajny zwód oraz wykończenie. W dodatku jest to młody Włoch (1999r). Ciekawe jak się sytuacja rozwinie ale nie pogardzilbym takim napadziorem.
Boje się ze przez bierność Milanu w tym okienku a wiemy ze braki mamy, wypadniemy z top4 na koniec sezonu bo każdy próbuje wzmocnić swoją drużynę a my sprowadzamy mlokosa który potrzebuje jeszcze opierzenia w dorosłej piłce..
1
ósmy
ósmy
29 stycznia 2022, 09:44
Scamacca już sie określił w którymś wywiadzie, że nie interesuje go Milan tylko Inter.
0
Pinokio
Pinokio
29 stycznia 2022, 09:33
Tak szczerze, kogo byście widzieli w ataku, w przypadku odejścia Ibry? Oczywiście kogoś na nasze możliwości.
0
pkanik77
pkanik77
29 stycznia 2022, 10:07
Jonathan David
1
Alessio_re6
Alessio_re6
29 stycznia 2022, 10:35
Miało być na nasze możliwości.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
29 stycznia 2022, 10:39
Ogólnie na rynku jest mało alternatyw. Potrzeba wysokiego i zaawansowanego technicznie napastnika, który potrafi grać w piłkę. Ciężko o kogoś podobnego, alternatywą jest tzw. "9,5" jak Firmino czy Bemzema, ale też jest mało tego typu graczy.
Ibra narazie radzie sobie dobrze, a Lazetić jest graczem o takiej charakteryce, ale nie ma doświadczenia, postawiłbym na niego, bo jak nie wypali, to się go sprzeda.
0
ósmy
ósmy
29 stycznia 2022, 10:45
Mnie się marzy taki Timo Werner, dla którego jest zbyt ciasno w Chelsea, a który miałby dużo do udowodnienia. Zawodnik pracujący od linii do linii pasuje do Serie A.
Ale tu już musiałby zmniejszyć znacznie swoje apanaże, które dostaje w Londynie.
0
Mailand_91
Mailand_91
29 stycznia 2022, 10:46
Jonathan Davids lub Ben Brereton
0
Szulaj22
Szulaj22
29 stycznia 2022, 12:29
Jak na nasze możliwości to tylko chyba Belotti bo nie widziałem innego dobrego napastnika za 10/12mln euro.
0
Jaca23
Jaca23
29 stycznia 2022, 13:19
Z realnych opcji - Wout Weghorst
0
Vol'jin
29 stycznia 2022, 14:01
Kramarić ;)
0
TR3V0R
TR3V0R
29 stycznia 2022, 09:14
Już mnie irytuje ten chudzielec. Nic nie wnosi do drużyny, hajs zarabia, na boisku to nie pamiętam kiedy się pojawił, a ten wybrzydza i zastanawia się czy w nowym klubie będzie grał. Jak sie jest cienkim to się nie gra proste, ale prędzej już szansę na gre dostanie tam niż u nas, gdzie przegrywa rywalizację z Alexisem czy Messiasem, a wyjątkowo dobrym nie trzeba być żeby te dwójkę wygryźć. Nie wiem jak kolejne okienko nie odejdzie, to już nie ma co liczyć, że gdziekolwiek pójdzie.
1
jachud3
jachud3
29 stycznia 2022, 08:41
Samu chce być jak Montolivo :)
Edytowano dnia: 29 stycznia 2022, 08:41
1
Rafał0209
Rafał0209
29 stycznia 2022, 08:49
Chłopak 27 lat w sile wieku piłkarskiego, ma okazje grać w porządnym klubie w swojej ojczyźnie zamiast wykazać jakąś ambicje i honor to ten woli trybuny, jak piłkarz nie ma ambicji sportowych tylko liczy się ta finansowa to nic z niego nie będzie.
4
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
29 stycznia 2022, 09:23
Rafał, no cóż ktoś mu tyle dał, dlaczego ma zrezygnować w imię Milanu co ma go w d..? Milanu który go skreślił dając mu bardzo mało minut w tym sezonie? Proszę Cię.. Pretensje można mieć tylko i wyłącznie do ludzi co mu taki kontrakt dali do podpisania a nie do piłkarza, nie masz prawa ani nikt inny mieć do zawodnika pretensji o to że chce wypełnić kontrakt co uczciwie podpisała nikogo nie zmusił żeby mu taki dali na taką kwotę.. A to że tam ma podbudki czysto finansowe to kogo to obchodzi, każdy robi jak uważa. Nie będę tu podawał przykładu z pracodawcą który daje Ci 100 tys i umowę, bo łatwo się domyślić ze każdy by się popukał w głowę i nikt by z kasy nie rezygnował.
Samu mimo wszystko aż tak cienki nie jest a na pewno się za takiego nie uważa i pewnie z jego strony uważa że jest źle traktowany i powinien grać..
1
Redplayer
Redplayer
29 stycznia 2022, 10:43
Nie ktoś tylko Maldini i Leonardo.
0
<  1  2  3  4  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się