SCUDETTO


Crudeli: "Milan cierpi z braku pomocnika"

12 października 2011, 22:53, Joke


20 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Michał Nowak
13 października 2011, 19:28
a_gliwa, to ma wspólnego, że piszesz, iż Ci zawodnicy nie nadają się do zespołów grających szybko i kombinacyjnie, a oni właśnie w takich zespołach grają i to z sukcesami. Trochę się logika Twojej wypowiedzi rozłazi. Po drugie, ja wyraźnie i wielokrotnie pisałem, że nie jestem zadowolony z obecnego składu. Potrzeba zmiany warty wydaje mi się ewidentna. Nie twierdziłem też nigdzie, iż przyjście jednego pomocnika wszystko odmieni, lecz że pomocnik o określonych charakterystykach jest, moim zdaniem, tej drużynie najbardziej potrzebny. Trzeba jednak patrzeć na to, co się w klubie dzieje i trzymać się ziemi, a nie bajać o Wielkim Milanie i płakać, że wujek Berlusconi nie chce dać na gwiazdkę prezentu w wysokości 100 mln euro. Jeśli masz zamiar strzelać fochy na każdego, kto nie zgadza się z Twoimi ocenami, a na dodatek pokazuje, że są one oparte na wątpliwych przesłankach, to Twój problem. Pozdrawiam, MN
0
Mi(L)anista
Mi(L)anista
13 października 2011, 18:58
A co ma wspólnego Holandia,Włochy czy Francja z Milanem skoro Ty wymieniasz pojedynczych piłkarzy? A poza tym nie mam zamiary dalej ciągnąć dalej tego z Tobą skoro Ty Jesteś zadowolony z kadry naszych pomocników albo że przyjście jednego pomocnika odmieni całkowicie naszą grę.
0
Michał Nowak
13 października 2011, 18:47
P.S. a_gliwa, jeśli jesteś więc młodszy od Seedorfa, to napisz do Gallianiego, bo to wystarczy żebyś go zastąpił na boisku. pato52, uważasz, że Boateng jest szybszy od Emanuelsona, dysponuje lepszą techniką od Seedorfa i jest bardziej waleczny od Gattuso? Co do chęci gry, to uważam, że przesadnie krytykuje się naszych piłkarzy za jej brak. Oni zwyczajnie nie wytrzymują kondycyjnie spotkań, bo zostali źle przygotowani do sezonu. Niestety końcówki Twojego zdania nie byłem w stanie zrozumieć. Pozdrawiam, MN
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
13 października 2011, 18:39
Brakuje nam pomocnika, ale tą dziurę w formacji można nieco zmniejszyć, pressingiem i walką o każdą piłkę, o każdy cm boiska.
0
pato52
13 października 2011, 18:29
góruje bo ma szybkośc technike,kondycjię,waleczność poprostu chce mu się grać a nie siedzi się tu tylko dla kasy -albo mamy przeciętniaków w pomocy lub emerytów ,w Milanie Anceloteigo zaden pomocnik nasz nie znalarzł sie w pierwszej jedenasce w pomocy taka jest okrótna prawda
0
Mi(L)anista
Mi(L)anista
13 października 2011, 18:28
Michał Nowak Czym Boateng góruje nad resztą? Młodością.To wystarczy
0
Michał Nowak
13 października 2011, 18:24
pato52, bardzo ciekawa konstatacja. Ciekawy jestem czym Boateng tak wyraźnie góruje, wg Ciebie, nad resztą naszych pomocników? Pozdrawiam, MN
0
pato52
13 października 2011, 18:14
Wogóle pomoc mamy beznadziejną na pierwszą jedenastkie nadje sie tylko Boateng na 4 zawonidków w pomocy
0
sramnanick
13 października 2011, 16:10
No wow. Kazdy z nas tutaj chyba od hmm 2 lat mowi ze mamy stara wolna, statyczna pomoc. Brawo ze dostrzegl to ktos jeszcze;D
0
gimlord123
13 października 2011, 14:51
Hehe lubię go, często czytam jego wypowiedzi, niewątpliwie zna się na piłce i zgadzam się nim w tej wypowiedzi w 99%.
0
Mi(L)anista
Mi(L)anista
13 października 2011, 13:28
Michaś Nowak Czemu akurat 5? Ano dlatego(Seedorf,Van Bommel,Ambrosini,Gattuso,Nocerini) a na upartego dodałbym jeszcze Flaminiego bądż Aquilaniego bo to nie są zawodnicy godni na miarę Milanu. Powiadasz że Milan kupował ostatnio w każdym mercato młodych utalentowanych zawodników.To ja się pytam gdzie oni są skoro tacy utalentowani?? Przypomnę Ci że od zimowego mercato już jest prawie rok i już powinni grać Ci młodzi utalentowani w pierwszej drużynie a jakoś ich nie ma.To jest drużyna do gruntowej przebudowy i tylko to jej pomoże bo na pewno nie te człapiące dziadki
0
Abyss
Abyss
13 października 2011, 12:45
Problemem pozostaje bez zmian: - postawa zarządu, który nic nie zrobił w kierunku odbudowy wielkiego Milanu; - dalej Allegri, słaby trener, pisałem już o jego błędach setki razy; - oraz sami zawodnicy, którzy nie oferują drużynie tyle ile naprawdę mogliby dać. Jeżeli te 3 elementy nie będą ze sobą współtworzyć odpowiedniego kolektywu nie można spodziewać się sukcesów.
0
Michał Nowak
13 października 2011, 10:46
rafal996, zgadzam się z Tobą, że ruchliwość jest niezbędna. Jak jednak sam napisałeś, to nie jest cecha zawodnika, a taktyczny element gry, który dość łatwo można wytrenować. Zdolności do antycypowania gry się człowiek raczej nie nauczy, a celność podań, na tym poziomie, można poprawić nieznacznie. Co do przykładu Ronaldinho, to nie o takiego gracza mi chodziło, bo on faktycznie rozdzielał niemal wszystkie piłki, ale na połowie przeciwnika. Miał facet szczęście, że był wtedy jeszcze Pirlo, który mu piłkę na ten 30 - 40 metr przed bramką przeciwnika dostarczył. Teraz właśnie takiego Pirlo brakuje, bo van Bommel słusznie boi się zagrywać piłkę do przodu, gdyż zapewne częściej kończyłoby się to stratą, niż udaną akcją ofensywną. Gra ciągle na skrzydło, do bocznych obrońców albo cofa do stoperów, by zagrali długą. Chcę jednocześnie podkreślić, że wg mnie, oddanie Pirlo nie było błędem, ponieważ on już potrzebował zmiany otoczenia i nowych wyzwań. Klub na tym nie zyskał, ale zawodnik na pewno. a_gliwa, skąd akurat 5 pomocników? A dlaczego nie 3 lub 4? Wg Ciebie należałoby ich też sprowadzić w jednym oknie transferowym? Co do porównania z MU, to Milan też kupuje ostatnio, w każdym mercato, młodych i utalentowanych pomocników, ale jeszcze czekają w Primaverze na swoją kolej albo są na wypożyczeniu. Nie chodzi więc raczej o politykę transferową, a brak sprawnego systemu wprowadzania młodych graczy do pierwszej drużyny. To nie dziwi, bo jak podkreślał ostatnio Zvonko Boban, Milan Berlusconiego nigdy nie stawiał na wychowanków, a kupował dorosłe już gwiazdy światowego futbolu. Pozdrawiam, MN
0
KaRoL_
KaRoL_
13 października 2011, 10:38
Pomoc Milanu jest tak biedna jak nigdy w zeszłym sezonie a przynajmniej w pierwszej części sezonu mieliśmy Ronaldinho i Pirlo obaj może nie byli w optymalnej formie ale potrafili niekonwencjonalnie zagrać górną piłkę czy prostopadłe podanie które zwyczaj znajdowało adresata jeszcze wcześniej był Kaka który nie dosyć że strzelał bramki to potrafił także rozgrywać piłkę był ciągle pod grą w tym momencie nikogo klasowego w naszej linii pomocy nie ma, jeden Seedorf który gra na pół gwizdka, Aquilani który nie dosyć że mało gra to miewa tylko przebłyski dobrej gry ,Prince mimo że waleczny zbyt mało kreatywny, potrzebna jest świeżą krew w linii pomocy dwóch pomocników z wizją rozgrywania piłki .
0
Mi(L)anista
Mi(L)anista
13 października 2011, 09:49
A co nam jeden czy dwóch pomocników pomoże? Tu trzeba przynajmniej z pięciu pomocników.Popatrzcie na Manchester Und.Przy każdym okienku transferowym kupują młodych bardzo utalentowanych pomocników i są powoli wprowadzani w pierwszy skład.A co najważniejsze są dobrze prowadzeni przez Fergusona
0
rafal996
rafal996
13 października 2011, 09:23
Michał Nowak, piłka jest szybsza od zawodnika - prawda! Ale pamiętajmy, że mieliśmy Dinho, który niewiele w sumie biegał, za to dobrze podawał i wiele widział, ale wtedy gra była równie nudna i statyczna, co teraz. Ja bym tu był za znalezieniem złotego środka, bo nie może to być piłkarz, który tylko zawsze wie gdzie zagrać, ale jest bardzo statyczny. On musi też być aktywny, być tam gdzie akurat jest potrzebny. Poza tym, Milan mógłby od biedy teraz ominąć problem braku takiego zawodnika... właśnie gdyby gracze byli bardziej aktywni. To dzisiejsze stanie w miejscu mnie dobija, oddają piłkę i czekają co kolega zrobi. Gdyby każdy z nich zamiast czekać, biegał, zmieniał pozycje, robił wiatr, to ta gra też by wyglądała inaczej. Tak że to jest moim zdaniem brak zarówno kadrowy, jak i mentalno - taktyczny.
0
mateusz19922010
12 października 2011, 23:30
Szczerze to Roni mógł zostać jeszcze u nas..... za czasów Leonardo to on prowadził i napędzał grę.
0
kondiACM
12 października 2011, 23:16
dobrze prawi może władze przejrzą na oczy
0
wilku94
wilku94
12 października 2011, 22:59
Święte słowa!
0
Joke
Joke
12 października 2011, 22:58
Chyba jedyny, który nie boi się powiedzieć co myśli, nawet wśród dziennikarzy. Bardzo podobają mi się wypowiedzi Crudeliego, ponieważ często łączą się one z moimi myślami, a przy tej analizie mam identyczne zdanie! :)
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się