SCUDETTO


24. kolejka Serie A

4 lutego 2022, 10:51, cinassek Aktualności
24. kolejka Serie A

Czas oddać się emocjom związanym z 24. kolejką Serie A. W tym miejscu zachęcamy do dyskusji na ten temat.

Sobota, 5 lutego:

15:00: Roma - Genoa 0:0

18:00: Inter - Milan 1:2 (Perisić - 2x Giroud)

20:45: Fiorentina - Lazio 0:3 (Milinković-Savić, Immobile, Biraghi [s.])

Niedziela, 6 lutego:

12:30: Atalanta - Cagliari 1:2 (Palomino - 2x G. Pereiro)

15:00: Bologna - Empoli 0:0

15:00: Sampdoria - Sassuolo 4:0 (Caputo, Sensi, Conti, Candreva [k.])

15:00: Venezia - Napoli 0:2 (Osimhen, Petagna)

18:00: Udinese - Torino 2:0 (Molina, Pussetto [k.])

20:45: Juventus - Hellas 2:0 (Vlahović, Zakaria)

Poniedziałek, 7 lutego:

20:45: Salernitana - Spezia 2:2 (2x Verdi - Manaj, Verde)



275 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Vol'jin
7 lutego 2022, 23:44
Kiwior kolejny niezły mecz, powołanie tuż tuż, a kto wie czy latem, za 1,5 roku coś więcej
0
TR3V0R
TR3V0R
8 lutego 2022, 08:43
jak go kontuzje nie zniszczą, jak np. Bielika to chłopak w przyszłości może być filarem naszej pomocy w repce. Niesamowite jak tak o z buta wszedł chyba w grudniu do pierwszego składu i teraz nie wyobrażam sobie gry Spezii bez niego w środku pola. Oby mu się wiodło :P
0
Bibs
Bibs
7 lutego 2022, 21:04
Simone Verdi 2 bramki z rzutów wolnych w kwadrans w debiucie. Ktoś pokusił się na oglądanie tego stracia ?
2
DonDamiano
DonDamiano
7 lutego 2022, 21:17
Po pół godzinie jeszcze do tego 2 karne. :)
1
Amazon
Amazon
7 lutego 2022, 12:26
Mały offtop i pytanie? Nie znam administratorów na tej stronie, stad taki post. Zwykle nie wypisuje tutaj eleboratów, ot dodałem w życiu może z 4 komentrze w tym ostatni z instrukcją dla jednego z Waszych kolegów po szalu jak ogarnąć nową aplikacje CanaPlus, bo nikt mu nie pomógł. Jednak po ostatnim meczu napisałem 3 zdania, w których pogratulowałem zwycięstwa Milanowi w derbach.W powiadomieniach zaważyłem, że mój skromny komentarz został usunięty przez niejakiego pazioniego. Nie wiem kim jest ten gentelman ale z racji tego że po - 1. Treść mojej wypowiedzi nie niosła żadnej prowokacji ani złych emocji a dodatkowo odpowiedziało na nią sporo osób likiem, jest to dla mnie zaskakujące. Nie złamałem regulaminu tej strony ani nikogo nie obraziłem.
2. Strona jest przez większość userów postrzegana jako zagłębie wiedzy, kultury i intelektualnej kopalni. Miejsce wymiany myśli i uwag. Kibice Milanu prześcigają się w chełpieniu się tym serwisem i często patrzą z wyższością na inne serwisy klubowe i kibiców konkurencji. Tymczasem w/w Pazioni obelżywie nazywa Inter przy okazji ostatniego meczu. To jest głowa strony, admin? Taki ktoś powinien dawać przykład i być arbitrem elegancji. Tak to u Was działa ? Facet kasuje kulturalne komentarze a sam wylewa pomyje na inny klub. To jest chamstwo i Himalaje hipokryzji. Jeśli chcecie się sami bawić to super, nic mi do tego. Zostańcie w swoim towarzystwie. Ja osobiście lubię pogadać z kibicami innych drużyn. Spotkałem kilku nieznanych mi Milanistów w Filmotece na spotkaniu z Di Marzio i było miło z tymi ludźmi pogadać. Kompletnie nie rozumiem o co w tym chodzi i jakie pobudki kierują takimi osobami jak wspomniany administrator tej strony? Jeśli chcecie to mnie banujcie, patrząc na ogólny aspekt tej sprawy i kulturę tego człowieka to kompletnie mi nie zależy. Pozdrawiam kulturalne osoby, chcące dyskutować o Calcio. Mówię jednak NIE dla chamstwa i kompletnego braku kultury.
Edytowano dnia: 7 lutego 2022, 12:36
4
patoo_07
patoo_07
7 lutego 2022, 14:21
"Jeśli chcecie się sami bawić to super, nic mi do tego."

To na cholerę ten post?
4
Gianni Rivera
Gianni Rivera
7 lutego 2022, 14:51
patoo_07 taki zaczepny post jest kompletnie niepotrzebny.

Abstrahując od sensowności postu użytkownika Amazon, to już jakiś czas temu zauważyłem, że rodzi się tu jakieś społeczeństwo "ekskluzywności", kółko wzajemnej adoracji braci kibicowskiej Milanu, że ten portal jest właśnie ekskluzywny, a kibice Milanu - prezentują najwyższą klasę.

Niestety o ile teza numer 1, że portal acmilan.com.pl staje się niejako samospełniającą przepowiednią, bo coraz skuteczniej kibice innych drużyn są stąd przeganiani, tak teza numer 2 leży i kwiczy. Poziom kibicowania spada tutaj z tygodnia na tydzień. Dawniej moderacja była ostrzejsza, a każdy wulgaryzm był karany. Teraz trochę poluzowali, więc zaczął się robić syf, szczególnie widoczny w trakcie meczów. Stosunek Milanistów do innych kibiców zaczyna się robić karygodny. Nieważne, co taki kibic napisze (szczególnie kibic Interu), to się na niego wsiada, a reszta temu przyklaskuje. Jestem temu ze wszech miar przeciwny. Również w przypadku użytkownika Kamciu. Jego elaboraty mnie nie interesują, więc ich po prostu nie czytam. To bardzo proste. Nie czepiam się go, nie wyzywam, nie wyganiam, nie wyrzucam z tej strony. Chce sobie pisać, niech pisze. Jeśli ktoś daje mu się sprowokować, to świadczy raczej o tym sprowokowanym człowieku, a nie prowokotorze w osobie Kamcia.

O ile rozumiem trzymanie polityki z dala od tego portalu, tak nie rozumiem tej sztucznie napędzanej ekskluzywności portalu acmilan.com.pl, bo z miesiąca na miesiąc poziom tutejszego komentowania spada, a Milanistom słoma zaczyna wystawać z butów, kiedy okazują i brak szacunku do innych kibiców i klubów, a często wręcz czyste buractwo. I nie, argument, że kibice klubu X są chamami i burakami, więc kibice Milanu też mogą nimi być, w ogóle do mnie nie przemawia.

Zgadzam się również z tezą Amazona, że osoby pilnujące porządku powinny być bezstronne i dawać przykład. To hipokryzja, kiedy ktoś zachowujący się chamsko i wyzywający kibiców innych drużyn - nieważne, czy zasłużyli, czy nie - pilnuje porządku i karze innych za wykroczenia.

Domyślam się jednak, że mój głos będzie należał do mniejszości, podobnie jak wtedy, kiedy się wypowiadałem na temat zaostrzenia przepisów odnośnie używania wulgaryzmów, których według mnie nawet w tematach meczowych nie powinno być.
7
patoo_07
patoo_07
7 lutego 2022, 15:10
Ja tylko pytam, skoro kolega Amazon mówi Himalajach hipokryzji, a sam sobie przeczy. Jak mu nic do tego, jak sam napisał, to cała treść tego komentarza jest zbędna. Mi tam nie przeszkadza Jego obecność, ani Kamcia, ani kolegi co kibicuje Fiorentinie i się pojawił ostatnio u nas, ale jeśli Amazon wtrącił to zdanie, to jego post równie dobrze mógł wyglądać tak:
Widzę, że mój komentarz usunięto. Jak się chcecie bawić sami, to super." Gość by zniknął i po temacie. A to jest kolejny przykład jak w miły i elokwentny sposób zacząć nas tutaj poróżniać. Jedni będą go bronić, drudzy wysyłać w diabły.
Myślę, że Grzesiek i Pazioni i Corsa wyczerpali ten temat pod wątkiem o derbach.
3
Jaca23
Jaca23
7 lutego 2022, 16:02
Sam ostatnio zwracałem uwagę na to, że moderator pazioni, piszę w kierunku innych użytkowników "merdy" i wstawia obraźliwe przyśpiewki. Jeśli rzeczywiście, mamy być topką stron kibicowskich to takie podejście u modów nie może mieć miejsca.

Jeśli chodzi o tępienie braku kultury innych użytkowników, muszę pochwalić innych administratorów, bo z tego co widzę, robią to bardzo dobrze. Wyjątek stanowią komentarze w trakcie meczu, ale to było ustalane, że tam można pozwolić sobie na delikatnie więcej, oczywiście z zachowaniem pewnych standardów.
4
Maximilanista
Maximilanista
7 lutego 2022, 17:50
Zgadzam się z Giannim Riverą, że poziom komentarzy na stronie mocno się obniżył. Ja zawsze byłem zwolennikiem dyskusji i starć poglądów - nawet ostrych - ale jednak merytorycznych, gdzie atakuje się argumenty rozmówcy, nie jego samego. Uważam, że o każdym użytkowniku/zawodniku/działaczu można śmiało napisać coś sarkastycznie, negatywnie czy nawet złośliwie, ale do tego wcale niepotrzebne są ordynarne wyzwiska czy niewybredne określenia.

A skoro już jesteśmy przy tym temacie, to chciałbym w końcu napisać o czymś, co od długiego czasu bardzo mocno razi moje oczy i poczucie przyzwoitości...

Juventus jest drużyną bardzo tu nielubianą. To zrozumiałe. Naturalne wręcz. Ja sam - choć odkąd wydoroślałem, zaprzestałem bawić się w antykibicowanie, większość energii wkładając w pozytywne wspieranie mojej drużyny - hoduję w sobie niechęć do Juve od 1988 roku. Od zawsze to nie Napoli, nie Roma, a nawet nie Inter, a właśnie Bianconeri są dla mnie klubem nie do zniesienia. I to się nigdy nie zmieni. Nie lubię ich na zawsze. Mocno i szczerze.


Jednakże na tej stronie często - bardzo często - dochodzi do używania wobec ekipy z Turynu określenia "Jude".

Jude.

To jest okropne. Obrzydliwe. Durne.


Czy naprawdę w kraju, który był największą ofiarą nazistowskiej plagi, po 77 latach od tamtego koszmaru nazwanie kogoś Żydem wciąż jest obelgą? I to w dodatku używaną w języku niemieckim, z jak najbardziej oczywistą intencją nawiązania do języka oprawców, którzy w imię nienawiści wobec tego narodu wymordowali przemysłowo ponad 3 miliony Żydów?

Naprawdę? Czy młode pokolenia w tym kraju są aż tak wyjałowione moralnie i pozbawione elementarnej wiedzy historycznej? Gdzie są ich rodzice, nauczyciele, autorytety?

Ktokolwiek usiłuje obrazić Juventus słowem "Jude", obraża sam siebie, swoją rodzinę, swoje środowisko, swój kraj.


Być wobec kogoś nielubianego antypatycznym, ironicznym, złośliwym to też sztuka. Gównem się obrzucać, to i małpy potrafią. Tyle że potem łapy śmierdzą i syf się szerzy. Człowiekowi ponoć rozumnemu takie postawy nie przystoją.
Edytowano dnia: 7 lutego 2022, 17:52
4
carrygun
carrygun
7 lutego 2022, 10:12
Co ja bym dał, żeby glamour Juve skończyło poza top 4. Nie ma i pewnie nie będzie drugiej drużyny, której bym aż tak nie lubił. W zeszłym sezonie było tak blisko, to Napoli musiało dać czterech liter. Teraz przez pół roku kopali się po czole, to musieli w końcu załapać kunktatorski system Allegrego, a do tego zrobili 2 genialne ruchy transferowe. W przyszłym roku duet Chiesa - Vlahovic może ich ciągnąć przez większą część sezonu we dwójkę, jeśli będą omijać ich urazy. Widzieliśmy co robił Chiesa w pojedynkę, kiedy w zeszłym sezonie Juve za Pirlo grało straszny piach. Sam (no może ze wsparciem Cuadrado) wygrał im sporo meczów. Mając u boku takiego snajpera, będzie mu tylko łatwiej. Dlatego tak ważne dla nas jest, aby nie dostali tlenu w postaci kasy z LM i musieli sprzedawać. Mówi się, że De Ligt odejdzie i Rugani z którym się żegnali, ma jednak zostać. To byłaby dla nas dobra wiadomość. Na takim piłkarzu nie da się tworzyć długofalowych projektów, więc musieliby sypnąć kasą aby zastąpić Holendra jeden do jednego pod względem jakości sportowej. Tak czy inaczej, jeśli miałbym wybierać między Milanem na 2 miejscu i Juve na 4, albo Milanem na 3 i Juve na 5, to wybrałbym opcję numer dwa.
3
patoo_07
patoo_07
7 lutego 2022, 12:17
Stworzą go na Romagnolim, który pasuje do nich jak ulał pod względem stylu gry.
1
Arlen
Arlen
7 lutego 2022, 16:47
Mnie to najbardziej zastanawia skąd Juve wzięło tyle hajsu na Vlahovica? Jeden z najbardziej zadłużonych klubów w Europie, z mnóstwem kominów płacowych w dodatku z niespłaconym Chiesą? Gdzie jest FFP ?
0
patoo_07
patoo_07
7 lutego 2022, 09:05
https://fb.watch/b0z3RY-oWI/
Sandro to powinien zostać kapitanem od przyszłego sezonu :D
9
boro215
boro215
7 lutego 2022, 11:04
Hah, opiernicz w stylu Rino. Kuźwa jak ja tęsknie czasem za tymi czasami jak Rino wyższych o głowe potrafił tak ustawić do pionu, że więcej nie próbowali cwaniaczyć xd
5
Zimer9009
Zimer9009
7 lutego 2022, 12:44
Coś pięknego :) aż się łezka w oku kręci.
0
Jaca23
Jaca23
7 lutego 2022, 15:55
Sandro to jest mistrz, uwielbiam go, ale jednak stażem zdecydowanie przewyższa go Calabria, więc według mnie to on powinien być pierwszy w kolejce. Ciekawe jak u niego z cechami lidera, bo jak widać u Sandrito są na najwyższym poziomie :D
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
7 lutego 2022, 00:07
No i chyba się wyjaśniło skąd się wzięła ta "gwiazda śmierci" w komentarzu podczas meczu Juve vs. Hellas, popularny ostatnio serial na Netfilxie archiwum81 odcinek1 około 16minuty jest mowa o gwieździe śmierci.
2
Vol'jin
6 lutego 2022, 23:59
Giovinco będzie piłkarzem Sampdorii, Pippo Inzaghi zwolniony z Brescii, wraca Diego Lopez na ławkę trenerską

z ciekawskich rzeczy to Overmars odchodzi z Ajaxu, gdzie pracował jako dyrektor sportowy
3
pazioni
Moderator pazioni
7 lutego 2022, 05:56
Jakoś Pippo nie może sobie znaleźć miejsca na stałe.w klubie.
0
boro215
boro215
7 lutego 2022, 11:05
Było jeszcze Vol dopowiedzieć, czemu Overmars w zasadzie jest zmuszony odejść z Ajaxu xd

#sextelephone
Edytowano dnia: 7 lutego 2022, 11:09
2
Vol'jin
7 lutego 2022, 11:18
akurat powody wypłynęły trochę później ;)
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
6 lutego 2022, 23:41
No cóż- do przewidzenia było to że Juve przeprowadziło udane okienko
Oby tylko Totki nie wykupiły Kulu bi to co Patarici odwalił z Bentancourem to wystarczające fory
1
Wabolek
Wabolek
6 lutego 2022, 23:00
Śmieszą mnie komentarze o możliwym włączeniu się Juve do walki o scudetto, nic tylko niech biorą rozpęd i barankiem w ścianę
2
azsbp
azsbp
6 lutego 2022, 23:32
to po co koledzy tutaj co kolejkę liczą na stratę punktów przez Juve. przecież nie zagrażają MIlanowi ;)

0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
6 lutego 2022, 23:39
azsbp - a o walce o top4 pan słyszał?
4
Gianni Rivera
Gianni Rivera
6 lutego 2022, 23:50
azsbp - majstra wyciągnie Inter na 100%. Mają najszerszą kadrę i równą formę, czego porażka z Milanem nie zmienia. Nawet Milan, mimo bycia na drugim miejscu i ogrania Interu, raczej nie ma szansy na Scudetto. Bądźmy realistami.
Juventus dzięki transferom włączył się do walki o miejsca 2-4. I tyle. Vlaho i Zakaria nie odmienią drużyny o 180 stopni, tym bardziej pod wodzą Maxa "gramy z kontry na 1:0" Allegriego. To tylko mecz z Hellasem, w którym werończycy mieli swoje szanse, a Juventus wcale ich nie zdominował, a tu już jakieś gadanie o rywalizacji z Interem. Stara Dama nadal nie ma porządnych skrzydeł, środek pola w większości drewniany, a boki obrony to żart.
Naturalnie, im więcej punktów stracą, tym lepiej. O trzy miejsca 2-4 premiowane Ligą Mistrzów walczy sporo klubie, wśród których bym wymienił Milan, Atalantę, Napoli, Juventus, Lazio i Romę. Trochę ciasno. My i Napoli trochę odskoczyliśmy od reszty stawki, ale wystarczy jakiś chwilowy kryzys i może się zrobić gorąco. Także każda strata punktów wyżej wymienionych drużyn jest z korzyścią dla Milanu.
13
Jaca23
Jaca23
7 lutego 2022, 01:16
O miejsca 2-4 powalczą Milan, Napoli, Atalanta i Juventus. Na Romę i Lazio bym już nie liczył.
4
wielki prostownik
wielki prostownik
7 lutego 2022, 09:19
@ Gianni Rivera Tak samo jak trudno sobie wyobrazić Juve jako mistrza przy obecnej stracie tak samo trudno sobie wyobrazić Lazio i Romę walczących o top 4. Moim zdaniem Rzymianie są już poza LM.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
7 lutego 2022, 09:37
Jeśli Inter wygra zaległy mecz, to Juventus będzie miał do niego 11 punktów straty, to są cztery mecze. Romie i Lazio do 4 miejsca brakuje 6 punktów, czyli dwa mecze. Połowa mniej. Więc mimo wszystko różnica znaczniejsza.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
7 lutego 2022, 09:51
Tylko poziom sportowy także mocno różny. Lazio i Roma mają moim zdaniem dużo słabsze kadry od pozostałej piątki bijącej się o LM. Urwać punkty mogą każdemu ale nie wierzę aby mogły powalczyć o coś więcej nić LE.
1
Cervusius
Cervusius
6 lutego 2022, 22:42
Do końca sezonu mamy tylko Napoli i Atalantę, oczywiście jeszcze Lazio czy Viola albo Sassuolo i Udine, z którymi lubimy wdupić. Ale byłbym optymistą. Róbmy swoje nie oglądając się na innych to pozostaniemy w czwórce, bo to jest najważniejsze.
7
wielki prostownik
wielki prostownik
7 lutego 2022, 09:55
Mamy niezły terminarz do końca oraz solidną przewagę. Wszystko w naszych nogach i głowach. Jak wypadniemy z LM to tylko na własne życzenie.
0
Zimer9009
Zimer9009
6 lutego 2022, 22:36
Wg komentatora Juve- Atalanta będzie kapitalnym wydarzeniem w przyszłej kolejce, a ciekawie tez zapowiada się mecz Napoli - Inter … XD

Posumowanie stronniczości tych śmiesznych Panów z Eleven.
21
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
6 lutego 2022, 22:41
Noo też beke mam z tego XD
2
Majki85
Majki85
6 lutego 2022, 22:44
Dokładnie. Mecz na szczycie wg nich zapowiada się na mniej ciekawe widowisko niż spotkanie grajacego brzydko Juventusu z zapewne polrezerwowa Atalanta.
6
patoo_07
patoo_07
6 lutego 2022, 22:36
Kurde trzeba ogolić za tydzień tą Sampdorię. Inter z Napoli i Juve z Atalantą. Trzeba wykorzystać tą kolejkę.
8
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
6 lutego 2022, 22:43
Kolejka marzeń
Inter Napoli remisik
Juve : Atalanta remisik
Milan WIN :D
7
Rossu
Rossu
6 lutego 2022, 22:36
G W I A Z D A Ś M I E R C I


Boże, ale zawiało wtedy żenadą. Ciekawe ile kleju się wylało w studiu.
7
DragonAC
DragonAC
6 lutego 2022, 22:42
tez śmiałem ;D
1
Von Strauss
Von Strauss
6 lutego 2022, 22:56
Gwiazda Śmierci i Pedro MVP
1
The Legend
6 lutego 2022, 22:23
Nie wytrzymalem...

Zwymiotowalem i po 45 odpalilem strima z anglieskim komentarzem.
7
Kaziu92
Kaziu92
6 lutego 2022, 22:15
Verona przyjemnie gra dla oka, brakuje im wykończenia w ataku, natomiast mają sabotażystę w obronie więc ciężko o punkty w takim przypadku w Turynie.
Komentarz jak zawsze trzyma "poziom" nie rozumiem fenomenu tego duetu, a jak gra Juventus to stronniczość w ich wykonaniu jest aż nie smaczna.
1
Piotrek1899
6 lutego 2022, 22:25
Rozumiem, że mowa o Kapicy i Święcickim? Podziwiam, że w ogóle zdecydowałeś się oglądać mecz, kiedy ta para komentuje. Trudno o większych klaunów przy mikrofonie.
2
Von Strauss
Von Strauss
6 lutego 2022, 22:29
Ciekawe czy sabotażysta bo tak słaby, czy "tak słaby" bo było 711 połączeń ;)
0
chory
chory
6 lutego 2022, 22:11
dzisiaj sie juve nabiega a w czwartek wpierdziel z sassuolo :)
2
ACstach
ACstach
6 lutego 2022, 22:05
Ale dziury w obronie jak po atomówce.
0
patoo_07
patoo_07
6 lutego 2022, 22:05
Ale ten gość co krył Vlahovica to jakiś niespełna rozumu. Ja rozumiem, że ma go kryć indywidualnie, ale żeby z tego powodu złamać linię o 10m, to już trzeba nie mieć wyobraźni.
2
Zimer9009
Zimer9009
6 lutego 2022, 22:04
Max nie zdążył jeszcze zaszczepić nowym swojej filozofii. Poczekajmy z miesiąc to takiemu Zakarii przez myśl nie przejdzie żeby wybiegać ze swojej połowy :)
11
Victor Van Dort
Victor Van Dort
6 lutego 2022, 22:03
No nic Juve punktów nie starci ale to i tak jest doskonała kolejka.
1
chory
chory
6 lutego 2022, 22:03
a dajcie spokój z tym casale, dwa gole na jego konto
0
Cervusius
Cervusius
6 lutego 2022, 22:38
Kto to widział
2
Semper Fideli
Semper Fideli
6 lutego 2022, 22:03
ale maja wejscie nowe nabytki ulala
0
chory
chory
6 lutego 2022, 22:01
śmierdzi golem z daleka dla hellasu
Edytowano dnia: 6 lutego 2022, 22:01
0
ChristophFriday
ChristophFriday
6 lutego 2022, 22:03
Nie z takim kabaretem w obronie. X2 podarowana bramka.
0
Majki85
Majki85
6 lutego 2022, 21:59
W Eleven są tak podnieceni Vlahovicem ze mylą z nim nawet zawodnika Verony- Lazovica.
16
patoo_07
patoo_07
6 lutego 2022, 21:59
Proszę a teraz jeszcze Valhovic na lewym skrzydle w Hellasie biega :D
16
Victor Van Dort
Victor Van Dort
6 lutego 2022, 21:47
Ja tam się cieszę że Serb został w serie A, Juventus był już taki daremny szczególnie po kontuzji ich najlepszego zawodnika że oglądanie ich sprawiało ból. A i chłopaki studio eleven mają tyle radości i taka podnieta panuje coś o gwieździe śmierci słyszałem rozbawiła mnie ta atmosfera
5
patoo_07
patoo_07
6 lutego 2022, 21:58
Po tej Gwieździe Śmierci chciałem im na #włoskarobota napisać, że se jaja chyba robią, ale się powstrzymałem.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
6 lutego 2022, 22:01
pat
a szkoda ja nie raz pisałem różne rzeczy pod ich kątem.. swiety juz nie raz wspomina ze nie sa za bardzo lubiana para w elevenach.
Ja Matiego szanuje za filmy które wrzuca na youtubach sa rewelacyjne ale jego komentarz to tragedia
1
patoo_07
patoo_07
6 lutego 2022, 22:03
Zgadzam się, materiały tworzy świetne, ale na komentatora się nie nadaje.
1
Von Strauss
Von Strauss
6 lutego 2022, 22:12
A ja bym wolał Vlaho gdzieś poza Serie A. Np. Bayern albo inny Manchester United. Natomiast w Serie A, w Juventusie, powinien grać najwybitniejszy napastnik z Chorwacji - Kalinić.
2
Rossu
Rossu
6 lutego 2022, 21:34
Najlepsze jest to, że oni się podniecają taką mizerią, cynizmem i drużyną, która gra najbrzydszą piłkę w top 6. Odejdzie Chiellini to zaczną się sypać, jestem tego pewien, bo on ich tam jeszcze trzyma za gardła w szatni.
5
chory
chory
6 lutego 2022, 21:32
w drugiej połowie klasycznie obrona częstochowy u juve
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
6 lutego 2022, 21:32
Niech się powtórzy scenariusz z derbów, Juve niech zagra jak Inter czyli tak samo wychodzi na prowadzenie, ma więcej okazji ale pierwsza część skończyła się 1:0 a w drugiej mecz już wyglądał inaczej i oby Hellas zaskoczył Juve bo stać ich na to.
3
Von Strauss
Von Strauss
6 lutego 2022, 21:30
Juve zaczyna wyglądać niebezpiecznie. Pozostaje życzyć im tylko, żeby nie dostali się do LM, prokuratura wykryła korupcję, kontrola finansowa nieprawidłowości finansowe, a kontrola antydopingowa szprycowanie.
5
piotr
piotr
6 lutego 2022, 21:59
Czyli caly juventus od lat.
1
patoo_07
patoo_07
6 lutego 2022, 21:27
Jejku jak dobrze, że wczoraj mieliśmy Dumanowskiego z Guziakiem, bo duet Glamour by nam psuło wieczór przez 90 minut.
13
TheoACM
TheoACM
6 lutego 2022, 21:22
No co by nie mówić, duet Chiesa i Vlahovic mogliby przyjść do nas, dokładnie na tych pozycjach mamy dziury... Może wezmą Lazeticia i Messiasa i będzie wymiana latem :)
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
6 lutego 2022, 21:32
To by było zbyt piękne
0
GWIDON1979
GWIDON1979
6 lutego 2022, 21:16
Nasz przyszły stoper strzela naszemu byłemu bramkarzowi .Mike by to obronił.
2
JohnyMiellony
JohnyMiellony
6 lutego 2022, 21:20
a gdzie jest podpisane że przyjdzie :)
nie mówcie Hop
1
ACstach
ACstach
6 lutego 2022, 21:15
Ale dzik, gościu go trzyma jak zapaśnik a ten dalej biegnie.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
6 lutego 2022, 21:17
On przypomina troche Zlatana z siły, instynktu i ustawienia ale techniki Szweda mieć nigdy nie bedzie
0
Laudi
Laudi
6 lutego 2022, 21:15
ten Vlahovic jest swietny, to jak sie ustawia i zastawia. Marzenien byloby miec takiego napastnika
3
stary_boss
stary_boss
6 lutego 2022, 21:14
Botman bramka miejmy nadzieje ze to nasz przyszły zawodnik
4
Smerda Jajeczny
Smerda Jajeczny
6 lutego 2022, 21:14
Botman bramka z PSG, aż serce rośnie na myśl, że od czerwca w ACM będzie grał!
1
Zimer9009
Zimer9009
6 lutego 2022, 21:15
Daj link do oficjalki bo gdzieś mi umknęła.

12
MalinaOla
MalinaOla
6 lutego 2022, 21:13
Botman z brameczka dla lille
1
patoo_07
patoo_07
6 lutego 2022, 21:13
Botman gol, który w sumie Donnaruma sam se wrzucił :D
0
Rafał0209
Rafał0209
6 lutego 2022, 21:14
Maignan by to złapał
2
Semper Fideli
Semper Fideli
6 lutego 2022, 21:15
Mike to by złapał ale w zeby przy tym jak zrobił by jeszcze fikołka ;)
2
Rafał0209
Rafał0209
6 lutego 2022, 21:13
Botman strzela bramkę Donnarummie :)
0
mmielczar123
mmielczar123
6 lutego 2022, 21:13
Botman z golem?
To prosto w dolara leciało xD
Edytowano dnia: 6 lutego 2022, 21:13
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
6 lutego 2022, 21:12
Vlahovic już dostosował się do nowego klubu bo już NURKUJE :)
2
Diavo
Diavo
6 lutego 2022, 21:11
Vlaho brameczka w debiucie, Inter,Juve i Roma maja napastnika na lata , a my niestety nie.. zagadka w postaci Lazetic i Colombo mnie nadal nie przekonuje.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
6 lutego 2022, 21:08
offtopowo
w szlagierze ligi francuskiej brak Renato Sanchesa, kontuzja. Jak przeanalizujemy jego karte medyczna to pasuje do Milanu idealnie.. powiem szczerze, że coraz mniej licze na jego transfer. Zawodnik bardzo dobry ale co chwile wypada
7
Umberto
Umberto
6 lutego 2022, 21:06
Conti dwa mecze dwa gole. Jak wchodził w tamtym sezonie z ławki grał swoje. Szkoda ze na prawe skrzydło nie spróbował go u nas
0
kawczak3
kawczak3
6 lutego 2022, 21:04
Słuchać się nie da tego fanklubu Juventusu . Dramat
9
Bibs
Bibs
6 lutego 2022, 21:07
Dokładnie przypomina mi się taki komentator jak Sergiusz ryczel jak spuszczal się do Barcelony. Dobrze, że Duet Kapica Świecicki omija często mecze Milanu
Edytowano dnia: 6 lutego 2022, 21:08
1
POE
POE
6 lutego 2022, 21:14
Już wiadomo jakiemu piłkarzowi będą włazić w dupe
1
patoo_07
patoo_07
6 lutego 2022, 21:02
No i trafił skubaniec. W sumie fajnie, że graliśmy z Juve przed transferem Dusana i fajnie, że Inter zagra z nimi po transferze Dusana :D
6
Rossu
Rossu
6 lutego 2022, 21:07
I niech Inter wygra, bo Juventus to nasz obecnie najpoważniejszy rywal, oby pogubili jak najwięcej punktów.
4
patoo_07
patoo_07
6 lutego 2022, 21:10
Póki co to Juventus jest największym rywalem Atalanty :P My się podłączyliśmy pod tlen i możemy jeszcze patrzeć przed siebie, a nie za siebie ;)
1
Rossu
Rossu
6 lutego 2022, 21:14
No dokładnie, grunt to wygrywać z zespołami typu Udinese/Sampdoria, a my lubimy u siebie gubić punkty z takimi tuzami :/
1
Zimer9009
Zimer9009
6 lutego 2022, 21:02
Włączyłem mecz żeby zobaczyć nowe nabytki Juve, ale chyba muszę wyłączyć głos w telewizorze bo zaraz się wyrzygam.
Edytowano dnia: 6 lutego 2022, 21:03
5
Semper Fideli
Semper Fideli
6 lutego 2022, 21:05
stary mam to samo.. przez tych obiektywnych do porzygu komentatorów nienawidze Piemonte jeszcze bardziej
2
marcinomilano
marcinomilano
6 lutego 2022, 21:00
Szybko poszło
0
marcinomilano
marcinomilano
6 lutego 2022, 21:00
Szybko poszło
0
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się