SCUDETTO


Coraz bliżej nowego kontraktu z Leao. Portugalczyk zarobi 5 mln euro rocznie

18 lutego 2022, 00:16, cinassek Aktualności
Coraz bliżej nowego kontraktu z Leao. Portugalczyk zarobi 5 mln euro rocznie

Według informacji dziennikarza Daniele Longo, Rafael Leao jest coraz bliżej przedłużenia kontraktu z Milanem. Portugalczyk ma złożyć podpis na umowie ważnej do 30 czerwca 2026 roku. Zarobki lewoskrzydłowego wzrosną do 5 mln euro netto rocznie plus bonusy. 22-latek będzie kolejny graczem rossonerich, który zwiąże się z klubem nowym kontraktem - po Simonie Kjaerze, Alexisie Saelemaekersie, Matteo Gabbii, Theo Hernandezie oraz Ismaelu Bennacerze.



73 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Orzelek79
Orzelek79
19 lutego 2022, 08:30
Podwyżka spora ale na tą chwilę jest najlepszym ofensywnym graczem Milanu. A sufitu nie widać , potencjał ogromny. A stawka za rok pracy musi być wysoka żeby nie uciekł, jeszcze rok takiej gry i spokojnie 50 mln można wołać za niego.
0
gieksa51
gieksa51
19 lutego 2022, 12:15
I kogo lepszego kupimy ? XD
0
cbvirus
cbvirus
18 lutego 2022, 16:38
O proszę. Więcej niż Theo. Niespodzianka
0
DarQ
DarQ
18 lutego 2022, 15:24
Efekt moTHEOtyla?
3
Michał92
Michał92
18 lutego 2022, 18:34
Bardzo możliwe, że jest tak jak piszesz :)
0
AlexTheWind
AlexTheWind
18 lutego 2022, 14:17
Bardzo lubię takich radosnych piłkarzy jak Leao. I może też dlatego mam słabość do Diaza, nawet jeśli zawodzi :)
1
mrkojiro
mrkojiro
18 lutego 2022, 13:47
Rewelacja. Leao ma papiery na bycie graczem top of the top. Nawet jeśli na obecną chwilę wydaje się że 5mln plus bonusy to dużo, to jeśli będzie chciał odejść, za 2 sezony może być warty 100mln. Oczywiście mam nadzieję, że to on będzie naszą wizytówką i gwiazdą światowego formatu, symbolem Milanu.
6
artorn
artorn
18 lutego 2022, 13:19
Nie trochę za dużo? Gość gra dobrze półtorej sezonu, śmierdzi mi tu podobną formą jak Kessie - obym się mylił.

Ja rozumiem że to nasz OBECNIE najlepszy grajek ale bez formy on jest przeciętny...
0
Daman
Daman
18 lutego 2022, 13:26
Każdy grajek bez formy jest przeciętny ...
10
DarQ
DarQ
18 lutego 2022, 15:11
Ja nawet pod formą wymiatam :)
5
artorn
artorn
18 lutego 2022, 15:56
@Daman, tak ale ważne by umiał ją utrzymać.
Chodzi mi o to że w ogóle nie uczymy się na błędach.

Rok temu w tym samym okresie wszyscy dawali Kessiemu podwyżki do 8mln... teraz wszyscy na niego gwiżdzą
0
Tanger
18 lutego 2022, 12:53
Jeśli ostatnie plotki się sprawdzą i Zlatan mógłby otrzymać wyraźnie niższy kontrakt niż obecnie, to Leao stałby się najlepiej opłacanym zawodnikiem w Milanie.
1
Master of AC Milan
Master of AC Milan
18 lutego 2022, 12:28
Offtop: Daniele Longo Milan interesuje się Stevenem Bergwijnem, ale Conte nie chce go puścić właśnie do Milanu. Jakby miał przyjść nie obraziłbym się.
1
Von Strauss
Von Strauss
18 lutego 2022, 14:28
A po co kolejny lewy? Ja wiem, że może grać na środku i na prawej, ale to od biedy. A jest prawonożny. Chyba, że kogoś z dwójki Rebic/Leao się pozbywamy (to po co wtedy byłoby przedłużenie Leao?)
0
Tairens
Tairens
18 lutego 2022, 12:25
Ma w sobie cos pieknego, coraz rzadziej spotykanego. To jak gosc sie usmiecha po udanym dryblingu czy przyspieszeniu az sciska za serducho. Oby nikt, nigdy nie zabral mu tej radosci ze sportu. Sam trenuje od lat i wiem, ze wlasnie ten "usmiech" w pewien sposob swiadczy o formie, bo po prostu czujesz, ze wszystko wychodzi. Cos pieknego ! :)
11
olhan
olhan
18 lutego 2022, 12:34
Jak na niego patrzę to uśmiecham się dokładnie tam samo :D gość zdał sobie sprawę z tego, że bardzo, bardzooo ciężko go zatrzymać.
2
ósmy
ósmy
18 lutego 2022, 14:49
Tak się uśmiechał tylko Ronaldinho:)
2
TR3V0R
TR3V0R
18 lutego 2022, 16:09
dokładnie :D niesamowite jest to, jak chłop się cieszy, gdy mu jakiś drybling wyjdzie. Jak leci powtórka na przybliżeniu, Rafa mija rywala i od razu banan na mordzie wyskakuje. I pozostaje mu życzyć, żeby nigdy nie schodził mu on z twarzy
1
tommyb1
18 lutego 2022, 12:22
Sporo, ale przynajmniej będziemy spac spokojnie
0
chory
chory
18 lutego 2022, 12:17
no to za 2 lata przedłużyć jeszcze raz o 2 lata, za 3-4 lata wygrywamy lige mistrzów i sprzedajemy go za grube pieniądze do jakichś szejków
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
18 lutego 2022, 12:15
"Atalanta sprzedana funduszowi z USA? Postać dla Percassi
Możliwa zmiana właściciela dla Atalanty? Według niektórych plotek zgłoszonych przez Gazzetta dello Sport , Percassi znaleźli już porozumienie w sprawie sprzedaży większości klubu Bergamo (udział od 70 do 80 procent) funduszowi amerykańskiemu. Najbardziej wiarygodną nazwą byłby KKR (notowany na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, gdzie również ma swoją siedzibę), który zdecydowałby się zainwestować blisko 350 mln euro.

Po wielomiesięcznych negocjacjach due diligence zakończy się w ciągu ostatnich kilku dni, a zamknięcie operacji spodziewane jest dzisiaj . W każdym razie rodzina Percassi, która do tej pory nie komentowała tych plotek, nadal funkcjonowałaby w firmie."

https://www.calciomercato.com/news/atalanta-ceduta-a-un-fondo-usa-la-cifra-per-i-percassi-35363

Będzie pompkowanko pieniędzy jak w Fiorentinie?
2
acmti__
acmti__
18 lutego 2022, 12:14
Trochę jestem zaskoczony wysokością kontraktu. Owszem chłopak obecnie jest u nas maszyną napędową, ale wszyscy pamiętamy jak do niedawna wyglądał.
Wierzę, że Ci którzy go obserwują są pewni że wystrzał formy Leao nie jest chwilowy.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
18 lutego 2022, 12:00
Czyli w następnym sezonie Leao najlepiej zarabiającym piłkarzem Milanu, na drugim miejscu Theo.
0
Hayemaker
Hayemaker
18 lutego 2022, 11:48
Nasz crack. Oby został w Milanie na lata. Takiego talentu nie widuje się zbyt często.
1
Fushnikov
Fushnikov
18 lutego 2022, 11:37
Czyli może spłacić swoje zadłużenie jednym kontraktem i w normalnym wieku zacznie żyć na poziomie.
1
Sebolinho10
Sebolinho10
18 lutego 2022, 12:11
A myślisz że nie żyje na poziomie? Wy serio myślicie ze taki Leao zarabia tylko tyle co z kontraktów klubowych? xDD

Niektórzy to się przejęli tym zadłużeniem bardziej niż pewnie sam Portugalczyk.
4
wielki prostownik
wielki prostownik
18 lutego 2022, 12:35
Dokładnie. Niektóry traktują go jak babcię która wzięła na raty pościel i renty jej nie starcza. On jest w dużo lepszej sytuacji niż Wy którzy spłacacie swoje kredyty hipoteczne na kawalerki.
6
my's
my's
18 lutego 2022, 11:21
Na ten moment nawet jak by mu dali 6,5 to bym nie narzekał.
0
paweł_piotr
paweł_piotr
18 lutego 2022, 12:08
od razu 10 co się cackać
2
Umberto
Umberto
18 lutego 2022, 12:38
Ja bym dał 12
0
R44
R44
18 lutego 2022, 16:55
15!
0
dejnio
dejnio
18 lutego 2022, 11:11
Ktoś wytłumaczy w dwóch zdaniach o co chodzi z tym jego długiem?
0
kamilus
kamilus
18 lutego 2022, 11:17
https://transfery.info/ekstra/artykuly/sprawa-rafaela-leao-dlaczego-ma-zaplacic-sportingowi-165-miliona-euro/161397
1
dejnio
dejnio
19 lutego 2022, 09:25
Dziękować :)
0
TR3V0R
TR3V0R
18 lutego 2022, 10:56
Jedni będą kręcić nosem że 5 baniek to trochę sporo jak na nas, ale ludzie drodzy, to jest obecnie gracz, od którego w głównej mierze zależy nasza gra i przede wszystkim nasze wyniki. Już teraz gdyby chciał, to spokojnie w Anglii czy gdziekolwiek indziej gdzie lubią płacić zawodnikom, dostałby z 8, bo chłop ma potencjał na jednego z najlepszych na świecie na swojej pozycji. Dawać mu te 5 z bonusami, bo zasłużył i lecimy z oficjalką. Zatrzymanie go na dłużej jest teraz kluczowe, bo będziemy mieli spokój na 4 lata, a jak się pojawi jakaś wysoka oferta, na co jest duża szansa, to i on i my wyjdziemy na duży plus
2
18 lutego 2022, 10:54
Spłacanie długów? OMG.
Niektórzy kibice są bardzo hojni gdy im piłkarz odpowiada w danym momencie :) Jak za pół roku Rafael będzie naciskał na odejście do Realu czy Barcelony albo nie daj Ibra, zatnie mu się coś, to się narracja zmieni w drugą stronę. Jak wszyscy go gnoili za nazwisko, to już w ogóle nie było o tym mowy. Spłacaj sobie coś tam narobił :P

Nie ma żadnej opcji spłacania długu. Jedynie Milan może zaoferować pomoc, np. prawnicy czy łatwiejsze dojście do sponsorów i kontraktów reklamowych z których szybko wpadnie kilka baniek.
Nikt chyba przecież nie spłacał długów Ronaldinho, z tego co przynajmniej kojarze.

Pomoc, wsparcie ok. Ale nikt za rączkę nie będzie załatwiał spraw dorosłych ludzi. Milan to i tak klub, który ułatwia wystarczająco codzienne życie piłkarzy. Zlatan kiedyś porównywał szok jaki przeżył po odejściu do PSG, chociażby w codziennych sprawach jak sprzęt czy ubrania.
8
Materazzone
Materazzone
18 lutego 2022, 11:34
A, że mój szef mi kredytu nie chce spłacić, choć dobrze pracuje toż to szok i nie dowierzanie :D
4
Gianni Rivera
Gianni Rivera
18 lutego 2022, 12:02
Też mnie to dziwi. Niby z jakiego powodu Milan miałby pomagać swojemu pracownikowi w spłacie zadłużenia? Gdyby każdy szef tak robił, to firmy upadałyby jedna po drugiej. Poza tym jeśli już ktoś ma pomagać Leao w spłacie długu, to Lille. W końcu to klub z Francji skorzystał na tym, że Portugalczyk rozwiązał kontrakt ze Sportingiem i dołączył do Lille za friko. Dostali więc piłkarza za darmo, którego potem sprzedali z dużym zyskiem, zarabiając na nim. Właśnie dzięki temu, że rozwiązał kontrakt z byłym klubem. Milan zrobił wszystko zgodnie z literą prawa.
0
PaoloACM
PaoloACM
18 lutego 2022, 15:02
Jeszcze może gdyby ze Sportingu odszedł prosto do nas czyt dla nas rozwiązał kontrakt i wpadł w te kłopoty to by trochę inaczej sprawa wyglądała. Niewiadomo tez czy to agenci go zapewniali ze się sprawa rozejdzie po kościach czy np dyrektorzy Lille. Jedno jest natomiast pewne - Milan nie ma żadnego moralnego obowiązku ani spłacać jego długu ani nawet w tym pomagać. Choć już wiadomo ze pomaga na ile może
0
Marcin1995
Marcin1995
18 lutego 2022, 10:37
Najważniejsze że na te 2 i pół roku mamy spokój z kontraktami dwóch kluczowych zawodników
0
kamilus
kamilus
18 lutego 2022, 10:44
Jeśli uda się przedłużyć z Leao i Bennacerem, to wyjdzie na to, że mamy zapewniony praktycznie cały "kręgosłup" drużyny do połowy 2026, bo wyjątkami będą tylko Tomori i Calabria, którzy mają umowy do połowy 2025 oraz Kjaer (połowa 2024).

I będzie to chyba najbardziej komfortowa sytuacja z ostatnich minimum 3-4 lat, jeśli chodzi o wygasające kontrakty naszych najbardziej kluczowych graczy.
9
Daman
Daman
18 lutego 2022, 13:25
Odejscia Dolara, hakana, Kessiego i Romagnoliego to piwo, które musimy wypić a uwarzył je poprzedni zarząd. Obecny działa zdjecydowanie sprawniej w tej kwestii
1
Bandon
18 lutego 2022, 09:58
Zastanawiam się czy w całej tej sprawie ze Sportingiem Milan jakoś zaoferował Leao pomoc. Chłopak jest młody i 16 mln Euro to sroga kasa. To nie jest Zlatan, który by wyciągnął sobie tę kasę z lewej kieszeni. Myślę, że fajnym gestem by było np. zaproponowanie Rafie, że jak będzie cienko to Milan go spłaci i będą mu po prostu z pensji odciągać.
0
adamos
adamos
18 lutego 2022, 10:16
Może oficjalka 5 mln i kontrakt 4 letni. A pod stołem walizeczka i umowa, że to Milan zadecyduje o jego przyszłości i nie może zmienić klubu bez Naszej zgody. Albo w kontrakcie śmieszne bonusy łatwe do zrealizowania by uzbierał 16 mln. Typu gol za 1 mln i zapis o obowiązku przedłużenia kontraktu od 2026 roku.
0
Starosta
Starosta
18 lutego 2022, 10:34
Panowie to jest biznes a w nim nie ma sentymentów.
2
elporto
elporto
18 lutego 2022, 10:34
Zejdźcie na ziemię… To nie biznes u Janusza, że wypłata jest realizowana pod stołem. Finanse Milanu muszą być przejrzyste i nie ma mowy o jakiejkolwiek realizacji płatności poza kontem bankowym. Wszystkie płatności Milan otrzymuje na konto bankowe (czy to za udział w LM czy za Serie A na koniec sezonu, prawa TV, sponsorzy) więc już sobie wyobrażam jak Zarząd Milanu biega wyciągać pieniążki z konta i daje je później Leao w walizce ^_^
3
kamilus
kamilus
18 lutego 2022, 10:45
Tutejsze "pod stołem" raczej odnosiło się nie do dawania gotówki na czarno, ale jako prowizję przy przedłużeniu umowy, by nie liczyła się ona oficjalnie w koszty pensji zawodników i pracowników klubu. :)
1
kacperacm
kacperacm
18 lutego 2022, 11:27
Jedynym klubem który mógłby pomóc Leao w spłaceniu długów jest Lille, zresztą wydaje mi się, że za podpisanie kontraktu w sytuacji kiedy nie musieli płacić za kartę zawodnika, dostał na pewno prowizję za transfer, więc nie ma tu mowy o jakiejkolwiek pomocy przez Milan...
0
adamos
adamos
18 lutego 2022, 08:40
spokojnie koledzy, będzie co roku LM, będzie stadion i za 3-4 lata będziemy mogli dawać kontrakty po 30 mln swoim.
4
kusniak_22
kusniak_22
18 lutego 2022, 09:19
Też tak uważam, Milan obrał dłuższą drogę, ale okaże się skuteczna. LM to wpływy sporej gotówki, nowy stadion podobnie. Mądre zarządzanie klubem i będzie można pozwalać sobie na coraz śmielsze ruchy.
4
Krisu
Krisu
18 lutego 2022, 09:30
Zgadzam sie w 100%
Jedyny problem (moze nie problem, a raczej obawe o dalsza przyszlosc) widze w tym taki, ze to wszystko po to zeby sprzedac klub z duzym zyskiem. Nie bedzie latwo znalezc nowego nabywce, o co dopiero takiego ktory bedzie mial szmal i glowe na karku
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
18 lutego 2022, 10:21
To jakas ironia lub sarkazm, który trudno wyłapać?
1
MilanHomer
MilanHomer
18 lutego 2022, 10:33
Krisu
Uważasz, że łatwiej sprzedać klub, który co roku przynosi straty nie ma stadionu i płaci horrendalne kontrakty dla miernot, niż poukładany finansowo, z własnym stadionem i bez corocznych strat?
O corocznym udziale w LM nie wspominam :)
1
Daman
Daman
18 lutego 2022, 08:39
Na chwilę obecną to nasza największa gwiazda za którą inne kluby oglądają się jak szczerbaci na suchary. Agent piłkarza to wie i nasz zarząd to wie. Taka pensja nie dziwi.
Progres tego zawodnika jest niesamowity i powoli staje się graczem, który (jeśli tylko głowa go puszcza) może sam wygrywać mecze.
11
kamilus
kamilus
18 lutego 2022, 08:59
Patrząc na ostatni mecz ligowy, to już takim graczem jest. :P
8
Hitsune
Hitsune
18 lutego 2022, 08:33
Wysokość kontraktu zrozumiała, tym bardziej że przy jego długach miałby więcej powodów niż inni by odejść gdzieś za darmo.
1
Dusiek
Dusiek
18 lutego 2022, 08:04
Spory kontrakt, ale możliwości rozwoju Rafy, oraz zakusy ze strony innych drużyn na pewno są równie duże. Jest to perełka w tej chwili, z którą możemy albo dużo wygrać, albo dużo zarobić w przyszłości. Skoro taka Barca mogła zapłacić 120mln za Dembele, to za naszego Leao, w przyszłym sezonie/dwóch przy obecnej formie/progresie będzie można spokojnie tyle samo wołać. Choć osobiście mam nadzieję na tą pierwszą opcję :)
2
Boro
Boro
18 lutego 2022, 08:09
Mozna i jedno i drugie :)
0
matten
matten
18 lutego 2022, 07:24
Niby spoko, że doceniamy zawodnika, który zaliczył progres. Z drugiej strony nie bardzo widzę pole na kolejną podwyżkę w przyszłości... to chyba będzie ostatni kontrakt Leao w Milanie :)
1
mix17
mix17
18 lutego 2022, 08:15
Niby czemu? Jeśli klub wejdzie na najwyższy poziom w ciągu tych 4-5 lat, a Leao będzie coraz lepszy to raczej klub bez problemów powinien zaproponować 9-10 mln.
5
MalinaOla
MalinaOla
18 lutego 2022, 07:15
A Sandro do kiedy na kontrakt?
0
kamilus
kamilus
18 lutego 2022, 07:26
https://www.transfermarkt.pl/sandro-tonali/profil/spieler/397033
0
LaMancha 98
LaMancha 98
18 lutego 2022, 01:28
5 milionów plus bonusy rocznie to dość spory kontrakt jak na zawodnika który dopiero pół roku gra na poziomie a wcześniej grał co najwyżej przecietnie ale mamy chociaż pewność że nie stracimy go za darmo a ewentualna kwota transferu będzie wysoka.
A z drugiej strony patrząc to nie dziwie się Kessiemu że chce 7-8 milionów bo on chociaż półtora sezonu grał kozacko a resztę solidnie a leao dopiero zaczął grać świetnie i już dostaje 5 milionów xd
0
Rafał0209
Rafał0209
18 lutego 2022, 06:23
Mbappe ma zarabiać jeden milion tygodniowo co to 5 milionów rocznie dla naszej gwiazdy o takich zawodników trzeba dbać.
11
Krisu
Krisu
18 lutego 2022, 09:43
Za kontraktem Kessiego lezy wiecej niz tylko jego chec zarabiania duzych pieniedzy. Oczywiscie to w wiekszosci tylko podejrzenia, ale gdyby to byla kwestia samej podwyzki to przynajmniej trwaly by jakies negocjacje.
5 letni kontrakt Kessiego, z pensja na poziomie 8mln netto, plus prowizja agenta 10mln, ma wyniesc nas 90mln w 5ciu latach. Moim zdaniem spora kwota, ale nie jest nie do osiagniecia przez Milan. Ewentualnie staralbym sie zbic to o pare milionow na miejscu zarzadu. W kazdym razie mi wydaje sie ze jest jakis konflikt za kulisami, a ponadto postawa Kessiego nie zacheca nikogo w klubie zeby spelnic jego wymagania.
Edytowano dnia: 18 lutego 2022, 09:43
1
Zuber
18 lutego 2022, 09:49
Porównaj skale talentu Leao a Kessiego to może zrozumiesz. ;)
1
Gol
Gol
18 lutego 2022, 09:57
LaMancha 98 - Leao od dwóch lat gra dobrze i notuje cały czas progres. W dużej mierze dzięki jego grze wywalczyliśmy wicemistrzostwo i jesteśmy w tym sezonie w grze o Scudetto.
4
MilanHomer
MilanHomer
18 lutego 2022, 10:41
Gol
Z drugiej strony, gdyby Leao wykorzystał chociaż połowę setek na koniec zeszłego sezonu, m.in. z Cagliari, to awans do LM byłby szybciej niż w ostatnim meczu w Bergamo :)
Tu oczywiście dodam XD, bo miał wówczas zniżkę formy.
0
Jaca23
Jaca23
18 lutego 2022, 00:35
Uważam, że Elliott mógłby tu jednak więcej "dorzucić" za podpis, tym samym zmniejszając pensję. W księgach wyszło by nam to na dobre. Leao pewnie też byłby zadowolony, spłacając część długu wobec Sportingu.
8
patoo_07
patoo_07
18 lutego 2022, 07:26
Na razie to jeszcze nic nie będzie spłacał, bo wciąż się może odwołać.
1
kamilus
kamilus
18 lutego 2022, 07:30
Jeśli Rafa zaakceptuje umowę, to może mimo wszystko wolał większą pensję niż jakieś dodatkowe prowizje? Bo znając Amerykanów to próbowali takiej zagrywki jak piszesz. :P
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
18 lutego 2022, 00:19
Za jego poziom i potencjał uczciwa cena jak najbardziej
Oby się dogadali szybko bo ostatnio było jeśli pamietam info że 4+bonusy
4
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
18 lutego 2022, 00:19
I cyk... można się obijać przez 4,5 roku w trybie Leniao. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
21

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się