AC MILAN – BOLOGNA 1:0
p. | Drużyna | M | W | R | P | Bramki | PKT | |
1. | SSC Napoli | 3 | 3 | 0 | 0 | 6-1 | 9 | |
2. | Juventus FC | 3 | 3 | 0 | 0 | 7-3 | 9 | |
3. | US Cremonese | 3 | 2 | 1 | 0 | 5-3 | 7 | |
4. | Udinese Calcio | 3 | 2 | 1 | 0 | 4-2 | 7 | |
5. | AC Milan | 3 | 2 | 0 | 1 | 4-2 | 6 | |
6. | AS Roma | 3 | 2 | 0 | 1 | 2-1 | 6 | |
7. | Atalanta BC | 3 | 1 | 2 | 0 | 6-3 | 5 | |
p. | Strzelec | Bramki |
1. | Marcus Thuram | 3 |
2. | Dušan Vlahović | 2 |
3. | Nico Paz | 2 |
Lega Serie A począwszy od 1 lipca 2022 roku rozpocznie długoterminowe partnerstwo z firmą Puma. Firma ta zostanie oficjalnym dostawcą piłek meczowych na wszystkie mecze rozgrywane w ramach: Serie A, Primavera 1, Coppa Italia, Superpucharu Włoch oraz eSerie A. Tym samym dotychczasowa umowa Lega Serie A z Nike ulegnie zakończeniu.
"Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu, że możemy ogłosił zawarcie tej umowy. Puma to marka o międzynarodowej renomie" - powiedział dyrektor generalny Lega Serie A, Luigi De Siervo.
"Puma jest bardzo dumna z zawarcia współpracy z Lega Serie A. Nie możemy doczekać się wielu ekscytujących sezonów z naszym sponsoringiem" - powiedział Manolo Schuermann, szef marketingu firmy Puma.
Marka powoli zaczyna dominować w świecie sportu