SCUDETTO


Cassano: "Z tego, co się dowiedziałem, Milan zamknął już transfer Belottiego"

8 marca 2022, 18:06, cinassek Aktualności
Cassano:

Były piłkarz między innymi Milanu, Antonio Cassano, w rozmowie w Bobo TV ze swoim kolegą z boiska, Christianem Vierim, powiedział: "Milan wykonuje doskonałą robotę i to samo było również w zeszłym sezonie. Stracili jednak Donnarummę i stracą także Kessiego. Kto ich zastąpi? W kwestii nowego bramkarza poradzili sobie znakomicie, ale teraz potrzeba co najmniej trzech-czterech nowych piłkarzy i jednym z nich będzie napastnik. Z tego, co się dowiedziałem, zamknęli już transfer Belottiego".

Tych rewelacji na razie nie potwierdzają dziennikarze. Przypomnijmy - kontrakt Andrei Belottiego z Torino wygasa 30 czerwca i nic nie wskazuje na to, by miał zostać przedłużony.



88 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
szyka
szyka
9 marca 2022, 09:08
Botman sanches berardi belotti i jedziemy z obrona scudetto..
12
Domas1989
Domas1989
9 marca 2022, 09:55
Też mi się marzy ta czwórka, było by to realne wzmocnienie każdej formacji. Do tego dorzuciłbym LO na odciążenie Theo.
3
MilanHomer
MilanHomer
9 marca 2022, 10:09
Domas
Przy zakupie wymienionych raczej nic nie zostanie na kolejny transfer, choćby wypożyczenie :)
Na lewą są Theo i Toure, a od wielkiego dzwona Florenzi, Calabria, nawet Kalulu.
1
Peter_AC
Peter_AC
9 marca 2022, 17:27
MilanHomer
No moim zdaniem Florenzi jest w hierarchi przed Balo
0
Maximilanista
Maximilanista
9 marca 2022, 08:46
Będzie dobrze. Tuttosport już nas zapewniło, że Milan chce Sanchesa, Malinovskiego, Langa i/lub Bajramiego.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
9 marca 2022, 09:24
Nie rozumiem o co cho z langiem, to lewoskrzydłowy, a mamy już dwóch, więc by ten przyszedł to musi odejść ktoś z duetu Rebić-Rafa.
Noa może również zagrać z prawej strony, ale jest tam bardzo mało efektywny, coś jak Hakan na skrzydle czy Diaz w pierwszym składzie.
0
primo2p
primo2p
9 marca 2022, 08:16
Nie wiem dlaczego w tytule wiadomości przed wejściem widziałem nazwisko Galliani zamiast Cassano.

Poza tym, dobra wiadomość.
0
Pavlović31
Pavlović31
9 marca 2022, 13:45
Przywdzialo ci się. Widziałem post wczoraj minutę po wrzuceniu ;)
0
primo2p
primo2p
9 marca 2022, 22:18
Tak, tak, właśnie o tym piszę, że ciągle czasami widzę nazwisko Gallianiego tutaj...
Nie chciałbym już do ostatnich lat łysego wracać, ale czasami mi Go po prostu brakuje :]
0
Juzio
Juzio
9 marca 2022, 06:47
Dobrze mówi, że Milan zamknął. Jak przyjdzie to miał rację a jak nie przyjdzie to przecież mówił że Milan zamknął transfer.
3
ensamh_3t
ensamh_3t
9 marca 2022, 20:49
No właśnie też mam wrażenie, że to określenie nic nie oznacza, poza tym, że sprawa miałaby być już rozsądzona xd
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
8 marca 2022, 23:55
Jak wielu tutejszych użytkowników wie, nie należę do fanów talentu Belottiego i zawsze dziwiło mnie, skąd ów entuzjazm wobec piłkarza Torino, który był i nadal jest widoczny na tej stronie. Jest to zawodnik, który miał jeden bardzo dobry sezon... i w sumie tyle. Mimo strzelania karnych nie jest w stanie minąć bariery 20 bramek na sezon. Oczywiście rodzi się pytanie, jakie miałby osiągnięcia, gdyby wstawić go w lepszą drużynę, ale to jest już wróżenie z fusów po prostu.

Z drugiej zaś strony mamy kwestię tego, czy Milan stać na lepszego napadziora, i czy lepszy w ogóle chciałby do nas przyjść, mając w perspektywie konieczność ustępowania Ibrze, który nawet z niższym kontraktem będzie miał to samo ego, które miał i mieć nieustannie będzie. Ibra może opuszczać mecze z powodu kontuzji, może opuszczać mecze, żeby odpocząć, ale nie zniesie bycia numerem dwa. Tak po prostu. Jeśli przedłuży kontrakt, do tego mając Giroud, nie sprowadzimy topowego napastnika.
To przemawia za Belottim, który jest bardzo doświadczony. Występuje w reprezentacji Włoch, ma mnóstwo spotkań w Serie A, więc na pewno nie zawiedzie i te 10+ bramek powinien zagwarantować. Nie jest to dużo, ale zawsze coś. Do tego wydaje mi się, że to ten typ zawodnika, który pasowałby Piolemu: walczak, który gryzie trawę, dosłownie pierwszy obrońca w trakcie odzyskiwania piłki. Do pressingu zdecydowanie lepszy od Giroud, nie mówiąc już o Ibrze.
Porządny napastnik to wydatek rzędu 30+ milionów, do tego 3-4 miliony pensji. Belotti, który wziąłby parę milionów za podpis i kontrakt w wysokości 3-4 milionów, nadal wyszedłby taniej. Jeśli zgodziłby się na kontrakt maks 3-letni, to w sumie nie byłoby to złe rozwiązanie. Dłuższy to już ryzyko. Dzięki sprowadzeniu Włocha można by wysłać Lazeticia na wypożyczenie, skoro wszyscy widzą w nim potencjał. Siedząc na ławce i będąc trzecim wyborem tego potencjału nie rozwinie, za to grając w pierwszym składzie w Serie B lub beniaminku Serie A - jak najbardziej.
Więc tak, nawet jako sceptyk wobec Belottiego byłbym za jego sprowadzeniem. Po prostu mamy ważniejsze wydatki na prawym skrzydle, środkowym obrońcy (po odejściu Romagnolego) czy środkowym pomocniku (po odejściu Kessiego), żeby inwestować jeszcze w napad. Darmowy Belotti jest lepszy, niż nic.
20
PiotG20
PiotG20
9 marca 2022, 01:10
Szach i mat. Dobrze to rozkminiłeś. Zgadzam się choć więcej czytam niż komentuje.
1
MilanistaMarek
MilanistaMarek
9 marca 2022, 08:49
W kolejnym sezonie odchodzą od nas zawodnicy za darmo i musimy wyłożyć pieniądze na sprowadzenie ich następców.
Transfer Belottiego do lepszej drużyny może okazać się strzałem w dziesiątkę, Ibra co chwilę łapie kontuzje, Giorud też już ma swoje lata, Belotti to zawodnik który walczy o każda piłkę, co prawda ma 28 lat ale jeszcze 4/5 lat może pograć na wesokim poziomie
0
wielki prostownik
wielki prostownik
9 marca 2022, 09:10
Trafne podsumowanie. Belotti na pewno nie jest szczytem naszych marzeń ale patrząc realnie nikogo lepszego nie ma szans na obecna chwilę sprowadzić.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
9 marca 2022, 09:29
Problemem jest fakt, że poza wywalczeniem piłki, trzeba coś z nią zrobić, a Belotti jest słaby technicznie. Co do tego jakiego napastnika preferuje Pioli, sprowadzenie Lazetić'a w zimę za te 5M pokazuje, że Stefan woli napastnika który gra w piłkę, a nie za nią biega i to mi się gryzie z Belottim. Marko może obrać podobną drogę do Kalulu czyli spokojne wprowadzanie do momentu eksplozji talentu.
2
marcinomilano
marcinomilano
8 marca 2022, 23:39
https://twitter.com/futball_karim/status/1501324932441014273?s=21

To trochę ja
0
Alessio_re6
Alessio_re6
8 marca 2022, 23:37
Moim zdaniem Belotti to zbyt kosztowny pomysł. Mimo, że. Gdzie wolnym zawodnikiem, trzeba zapłacić za podpis i opłacić pensje, a utrzymanie Włocha brutto będzie po prostu droższe. Ważnym aspektem będzie fakt, że trzeba Belottiemu dać 3/4 lata kontraktu, a takiego wrzoda na dupie ciężko się pozbyć, patrz Samu.
Sportowo Andrea się nie broni, od lat zna tylko jeden prymitywny sposób na grę w piłkę, a próba nauczenia go czegoś nowego bardziej zaawansowanego techniki taktycznie przez Manciniego nie zdawała egzaminu.
Aktualnie Belotti to piłkarz na Bologne czy Hellas, gdzie cała drużyna próbuje grać bardziej zaawansowaną piłkę, ale nie zawsze się udaje.
0
Krisu
Krisu
9 marca 2022, 11:21
I wlasnie na taka Bologne czy Hellas nam potrzeba zawodnikow ;)
0
Alessio_re6
Alessio_re6
9 marca 2022, 11:38
No to lepiej z tych klubów wyciągnąć Orsoliniego, Svanberga czy Baraka, bo oni dołożą jakości.
0
mmielczar123
mmielczar123
8 marca 2022, 23:09
Chyba najlepsze rozwiązanie, to wzięcie Włocha, przedłużenie kontraktu z Ibrą o rok i wypożyczenie Lazeticia + Colombo. Jak Zlatanowi i Giroud skończą się umowy, to wtedy można się rozejrzeć za jakimś topowym napadziorem typu David/Isak. No chyba, że nagle któryś z młodych odpali i wspomniany Serb lub Włoch stanie się naszą podstawową 9. Jeszcze jest opcja, że Nasti z primavery dołączy do dorosłej drużyny i wszystkich zaskoczy. A może Belotti u nas osiągnie jakiś niesamowity poziom i będzie strzelał po 25 goli w sezonie.
Właściwie ja bym wziął Andreę, bo za darmo to uczciwa cena i poczekał co dalej, bo na ten moment potrzeba najbardziej prawego skrzydłowego, który wykręcałby jakieś liczby.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
8 marca 2022, 23:27
A jaki dałbyś Belottiemu kontrakt?
Dlaczego chciałbyś wypożyczyć Lazetic'a? Chłopak jeszcze nie zadebiutował, a już go wypożyczasz.
Lepiej od napastnika zainwestować w prawe skrzydło, bo wtedy ciężar za zdobywanie goli rozkładały się na 4/5 osób, dzięki czemu drużyna byłaby lepsza.
Belottiemu będzie ciężko się rozwinąć, bo już ma 28 lat i musi nauczyć się grać w całkowicie inny sposób jako ukształtowany napastnik.
Edytowano dnia: 8 marca 2022, 23:37
0
mmielczar123
mmielczar123
8 marca 2022, 23:28
38 lat chyba jeszcze nie ma ;)
2
Alessio_re6
Alessio_re6
8 marca 2022, 23:38
Literówka, już poprawiona, ale odpowiedz proszę na pytania.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
8 marca 2022, 23:56
"Lepiej od napastnika zainwestować w prawe skrzydło, bo wtedy ciężar za zdobywanie goli rozkładały się na 4/5 osób, dzięki czemu drużyna byłaby lepsza. "
No jakby - właśnie dlatego jesteśmy za Belottim któremu wygasa kontrakt i nie trzeba wydawać na odstępne przynajmniej kilkunastu milionów xD
Właśnie po to ma być Belotti żeby wzmocnić chociażby prawe skrzydło kozakiem
Bazowanie na młodziku który jeszcze nie debiutował jest co najmniej mega ryzykowne, tak samo jak na 2 coraz starszych napastnikach. Jeśli Pioli uzna że Lazetić to talent czystej wody i da rade z marszu to okej ale na razie to jest daleko do tego i Belotti wydaje się dobrą opcją
2
mmielczar123
mmielczar123
9 marca 2022, 00:00
Alessio
1. Zależy jaki chce, ale na 3 sezony i zarobki w wysokości 3-4 mln za sezon są ok, skoro przyszedłby za darmo.
2. No właśnie dlatego, że jeszcze nie zadebiutował. Gdyby był kozakiem na pierwszy skład, to przynajmniej na ławce by siedział w ostatnich meczach.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
9 marca 2022, 09:22
Ogólnie powiem tak, Belotti to drogi piłkarz, bo 5 lat temu miał wystrzał i jego agent to pamięta, pensja 3-4M dla gracza gorszego od Giroud i Ibrahimović'a to bardzo dużo, a trzeba pamiętać, że to kasa netto, brutto wyjdzie drożej niż napastnik jego pokroju sprowadzony zza granicy. Belotti jest ograniczony mocno technicznie i taktycznie, ma problem z grą na jeden kontakt, po prostu tego nie potrafi i to jest moim zdaniem główny problem, gdyby coś wnosił poza polem karnym, to można dać mu takie pieniądze, ale jak będziemy walić głową w mur, to Gallo jest bezużyteczny. Lepszą opcją z ligi jest João Pedro, który poza golami nie wnosi nic.

Co do Lazetić'a, Serb grał w seniorskiej drużynie mistrza kraju, Milan dał za niego 5M, a to jest dużo, patrząc jak wydajemy pieniądze. Marko był przygotowany fizycznie do gry na poziomie ligi serbskiej i teraz musiał przygotować się fizycznie do Serie A oraz poznać drużynę.
Ważniejsza od napastnika jest pozycja "7" i tu trzeba dać duże pieniądze, mówiło się o De Ketelaere, za którego trzeba dać ok 30-40M, a pozyskanie Belottiego z kontraktem 4M to ok 30M na 4 lata, a trudniej pozbyć się gościa który 5 lat temu dobił do sufitu niż młodego piłkarza który ma jeszcze duży potencjał sprzedażowy.
0
hyrus13
hyrus13
9 marca 2022, 10:34
Alessio

Bierzesz pod uwagę, że np. Belotti nie chce odchodzić z Włoch i w związku z tym może być elastyczny jeśli chodzi o płace, a Milan da mu tyle ile uzna za stosowne? Tonali zgodził się na obniżkę, pewnie gdyby było inaczej teraz grałby w innym klubie.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
9 marca 2022, 11:04
Biorę pod uwagę, że nie będzie chciał zarabiać mniej, ani tyle samo co w Torino (2,5). Tonali zgodził się na obniżkę, bo jest młodym piłkarzem, ma przed sobą 15 lat kariery, miał świadomość, że zagrał średni sezon itp. Belotti to 28-latek i ma świadomość, że w niektórych klubach dostanie więcej pieniędzy.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
9 marca 2022, 11:04
Biorę pod uwagę, że nie będzie chciał zarabiać mniej, ani tyle samo co w Torino (2,5). Tonali zgodził się na obniżkę, bo jest młodym piłkarzem, ma przed sobą 15 lat kariery, miał świadomość, że zagrał średni sezon itp. Belotti to 28-latek i ma świadomość, że w niektórych klubach dostanie więcej pieniędzy.
1
hyrus13
hyrus13
9 marca 2022, 11:44
Fakt, mniej niż w Torino zarabiać nie będzie chciał. Ale już takie samo podstawowe wynagrodzenie plus bonusy w zależności od liczby bramek czy wyników może go przekonać. Jeśli zakładamy, że chce zostać we Włoszech, ale gdyby nie chciał to pewnie bez problemu znalazłby pracodawcę w MLS albo na Bliskim Wschodzie za ogromne pieniądze. Wola zawodnika może być w tym aspekcie kluczowa, bo o ile mnie pamięć nie myli, to Belotti nigdy nie ukrywał, że chciałby grać w Milanie.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
9 marca 2022, 11:57
Chciał grać w Milanie kryzysowym, gdzie miałby status podobny do tego z Torino i pole do rozwoju. Do obecnego Milanu przyszedłby jako ukształtowany piłkarz i trzeci napastnik.
0
hyrus13
hyrus13
10 marca 2022, 09:28
Który będzie to czas pokaże.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
8 marca 2022, 22:47
Moim zdaniem Belotti to dobrze przejściowy napastnik dla Milanu
Zakładając że przyszły sezon zaczniemy z Olim i Zlatanem, gdzie zwłaszcza dla Szweda będzie to już raczej na pewno ostatni taniec a kto wie może też dla Francuza, Belotti by się z nimi uzupełniał natomiast rok później po wymianie staruszków można się rozejrzeć za napastnikiem docelowym którego Belotti byłby zmiennikiem
Natomiast w tym okienku dałoby to przestrzeń na wzmocnienie innych pozycji i uzupełnienie braków po odejściu Kessiego i Romka
4
dysha1992
dysha1992
8 marca 2022, 22:32
Alexis załatwił kolegom ligę mistrzów;D
Jak już I'm szło to idiotyczna czerwień...
0
Cervusius
Cervusius
8 marca 2022, 22:58
Alexis to nie jest najpopularniejsze imię w Mediolanie ostatnio
4
marcinomilano
marcinomilano
8 marca 2022, 22:30
Nie jestem przekonany co do niego, ale wiem też że darmowy Belotti teoretycznie pozwoli na wzmocnienia gdzie indziej.
0
Rucz4j
Rucz4j
8 marca 2022, 21:38
Na ligę spoko, a ktoś na poziomie do gry w LM?
0
hvast87
hvast87
8 marca 2022, 21:42
Pchają się do Milanu drzwiami i oknami najlepsi napastnicy świata.
12
grayman88
grayman88
8 marca 2022, 21:34
Obyyyyy!!!!
1
pwentrys
pwentrys
8 marca 2022, 20:58
Może jakiś news o LM? Btw. polsat ma fatalnych komentatorów ostatnio.
3
Dusiek
Dusiek
8 marca 2022, 21:02
Straszni są, to fakt. A post by się przydał, aby nie śmiecić. I wszyscy kibicujemy drużynie Kloppa dzisiaj :)
1
Yabaye
Yabaye
8 marca 2022, 21:26
Ja kibicuję Interowi. Niech się wykrwawiają jak najdłużej, aż do przegranego finału
4
Cervusius
Cervusius
8 marca 2022, 22:57
a potem się wzmocnią za kasę z LM, pewnie
0
Rafał0209
Rafał0209
8 marca 2022, 20:45
Są dwa mecze w LM a w studio przed meczowym cały czas poświęcony Bayernowi ja rozumiem że gra Polak rodak, ale do luja płaci im się nie małe pieniądze miesięcznie i powinni zachowywać się obiektywnie, to premium to dno dna
3
patoo_07
patoo_07
8 marca 2022, 20:48
Tam akurat zawsze skupiają się na meczu, który jest pokazywany na pierwszym kanale. Nic nowego. Na kanale drugim od 20:15 pokazują rozgrzewkę o gadają komentatorzy o wszystkim i o niczym.
3
Squall
Squall
8 marca 2022, 20:17
Myślę ,że Belotti to w tym momencie to raczej MLS jest najbardziej prawdopodobne gdzie trafi.
0
patoo_07
patoo_07
8 marca 2022, 20:02
A że Cassano jest równie wiarygodny co ja, to nie wiemy nic :D
0
Dusiek
Dusiek
8 marca 2022, 20:14
Juz nie przesadzaj. Na pewno predzej bym uwierzyl Tobie, niz niewdziecznemu sercu ;p
11
GiveMeReason
GiveMeReason
8 marca 2022, 20:00
Antonio ty lepiej pilnuj swojego ukochanego interku
0
Gol
Gol
8 marca 2022, 19:44
Gdyby Milan zamknął transfer to by też ten transfer ogłosił, nic nie stało na przeszkodzie żeby to zakomunikować, bo Belotti za nieco ponad 3 miesiące będzie już wolnym zawodnikiem i zgodnie z prawem mógł już podpisać kontrakt z Milanem w czasie zimowego okienka transferowego.

Oczywiście, myślę, że Andrea faktycznie będzie chciał przejść do Milanu, ale myślę, że nadal się toczą negocjacje co do pensji i długości umowy, wcale nie jest takie oczywiste, że te negocjacje zakończą się pozytywnie.
7
kamilus
kamilus
8 marca 2022, 23:02
Czy ja wiem, czy by już ogłoszono taki transfer? W lecie bardzo wielu znanym zawodnik wygasają umowy, a chyba ani jeden taki transfer nie został jeszcze podany do publicznej wiadomości.
1
Jaca23
Jaca23
9 marca 2022, 00:24
Oczywiście, że jest możliwość, że kontrakt jest już podpisany, ale tego nie ogłaszają, Choćby z tego powodu, że Belotti mógł poprosić o to Milan, żeby mieć lepszą atmosferę w Torino, lub żeby go Cairo nie odesłał na trybuny, a spokojnie łapał minuty po kontuzji.
1
Gol
Gol
9 marca 2022, 10:53
Kamilus - Onana, Sule to tak na szybko.

Jaca23 - No jest taka możliwość, natomiast myślę, że to raczej nadal toczące się negocjacje między zawodnikiem z kartą w ręku, a klubem. Zwłaszcza, że gdyby tak było, jak piszesz, to pojawiałoby się zdecydowanie więcej newsów na temat jego przejścia do Milanu (otoczenie piłkarza by pewnie "przypadkiem" coś powiedziało, tutaj Belotti by szukał willi pod Mediolanem, no i dużo bardziej rzetelne osoby od Cassano zajmujące się tematyką transferów by już pewnie coś wiedziały i pisały).

Cairo raczej już od dawna wie o tym, że Belotti odchodzi i pewnie szuka jego potencjalnego następcy. Na pewno jeżeli Belottiemu faktycznie by zależało na dobrej atmosferze i drużynie w której spędził 7 lat, to tak bezceremonialnie by nie uciekł bez słowa.
0
kaka8
kaka8
8 marca 2022, 19:40
A ja widziałem jak mój stary zamknął 0.7 w weekend
1
MilanHomer
MilanHomer
8 marca 2022, 19:57
Podzielił się?
2
Squall
Squall
8 marca 2022, 20:10
Współczuję
7
fryta777
fryta777
8 marca 2022, 19:37
Ibra, Giroud, Belotti i byłoby super młodego Serba albo zostawić w primce i dorywczo (znajac Ibre to dosc czesto) powoływać w przypadku kontuzji kogos z wyzej wymienionych albo na wypożyczenie...
3
8 marca 2022, 19:17
Tak z 5 lat za późno, ale podobno lepiej późno niż wcale.
Zresztą podobnie było z Ibrą, więc może czasami tak też jest dobrze :)
2
kamilus
kamilus
8 marca 2022, 19:27
5 lat za późno, ale 100 mln taniej. :P
38
kamilus
kamilus
8 marca 2022, 20:38
Z Ibrą też wyszło dużo taniej niż przy pierwszych podejściach :)
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
8 marca 2022, 19:04
Orientuje się ktoś może jak wygląda teraz możliwość sprowadzenia np. Malcoma lub Neresa na PS ? Belotti fajna opcja pod względem ekonomicznym (mimo pensji zapewne).
Edytowano dnia: 8 marca 2022, 19:05
0
AdamoX__
AdamoX__
8 marca 2022, 19:14
Dawaj piłkarze akutalnie słabsi od Mesiasa, są na poziomie alexisa tylko ,że Belg ma lepsze perspektywy rozwoju
0
MilanHomer
MilanHomer
8 marca 2022, 19:19
Jeżeli rozwiążą kontrakty, to normalnie.
Może UEFA wymyśli wypożyczenia na czas wojny, jak proponuje PZPN.
Ja osobiście póki jest wojna nawet nie poruszałbym tych tematów, bo to jak oświadczyny na pogrzebie.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
8 marca 2022, 19:37
Nie no jasne ja się zgadzam, tak tylko się zastanawiam jak wygląda ogólna sytuacja tych zawodników w obliczu zaistniałych wydarzeń.
0
Vol'jin
Vol'jin
8 marca 2022, 19:58
Wczoraj przecież Fifa ogłosiła, że zawodnicy mogą podpisać umowy do 30 czerwca z innym klubem

szkopuł w tym, że Milan nie ma miejsca dla piłkarzy bez paszportu UE bo zajęli je Tomori i Lazetić w tym sezonie
1
ILikeRisk
ILikeRisk
8 marca 2022, 20:11
Bierzmy Szymańskiego na te 3 msc. A potem wykup za 20 mln
1
mmielczar123
mmielczar123
8 marca 2022, 18:47
Kessie, Romagnoli, Casti out
Lazetić i Gabbia na wyp
Botman, Sanches, Belotti i jakiś młody śo in (ewentualnie jeszcze Veretout, jeśli Bakayoko nie zostanie, a Sanches, o ile przyjdzie, będzie grał na skrzydle)
Wykupić Messiasa i Florka
Skrócić wyp Bakayoko (albo nie wykupować, bo nwm jak się z Chelsea dogadali)
Pobega i Adli wrócą z wyp
Przedłużyć z Leao, Bennacerem, Ibrą i Kalulu
Takie okienko byłoby fantastycznie, a jeszcze się coś mówiło o Berardim/Di Marii na skrzydło. Ja tylko mam nadzieję, że Adli odpali na 10 i przyjdzie jakiś porządny prawy skrzydłowy, bo Alexis ze swoimi umiejętnościami w ofensywie nadaje się na wahadło/prawą obronę.
edit: ktoś może powiedzieć, że po co młody śo, skoro będą Tomori, Kjaer, Kalulu, Gabbia i być może Botman, ale nie wiadomo jak Simon będzie sobie radził po kontuzji i czy Botman odpali, a Gabbia moim zdaniem potrzebuje minut w jakimś słabszym zespole typu Cagliari, bo wcale taki młody nie jest, a nie zachwyca. Ciekawe co z tym chłopem z Schalke, bo niby się nim interesowaliśmy zimą.
Edytowano dnia: 8 marca 2022, 18:50
0
MilanHomer
MilanHomer
8 marca 2022, 19:15
Samu nie chce odejść, więc zostanie z nami.
Messiasa bym nie wykupywał, zamiast niego kogoś naprawdę dobrego, Alexis na ławkę
Młody obrońca nie wiem czy będzie brany pod uwagę, ze względu na Kalulu, który gra ostatnio na środku, że głowa mała.
Masz wówczas 5 obrońców.
Do tego Pierre może zagrać z prawej strony, a tam są Davide i Florek.
Skrócą Bakayoko, bo chłop nadaje się do ekstraklapy, do Legii.
Duże prawdopodobieństwo, że zostanie Pobega, bo brakuje wychowanków w składzie.
Także 1-4-3-2-1 albo 1-4-3-3 może obyć się nawet bez kupna zawodnika do środka pomocy (oczywiście wliczamy do rotacji Sanchesa).

Obecny sezon jest genialny jeżeli chodzi o emocje, a człowiek czeka na okienko i ma w głowie milion opcji.
FORZA MILAN!
0
POE
POE
8 marca 2022, 19:17
Saelemaekers obowiazkowo na wypozyczenie
0
ósmy
ósmy
8 marca 2022, 19:40
Jeszcze mamy Colombo i Caldarę w czerwcu na liście kadrowej.
Co z Maldinim?
Edit; Ponoć Torino szuka kogoś w miejsce Bremera i wyraża zainteresowanie Caldarą.
Edytowano dnia: 8 marca 2022, 19:46
0
Rafał0209
Rafał0209
8 marca 2022, 18:46
na 100% przyjdzie raz że sam się pcha jest kibicem klubu to i z pensją się dogadają, a co najważniejsze przychodzi za 0zł , nas nie stać na kupno napastnika a jest nam mega potrzebny,
0
Pavlović31
Pavlović31
8 marca 2022, 18:45
Już któryś z dziennikarzy powiedział w zeszłym tygodniu że transfer klepniety
0
ósmy
ósmy
8 marca 2022, 18:37
Cassano we włoskiej tv, to jak Wichniarek w polskiej tv.
4
Rafał0209
Rafał0209
8 marca 2022, 18:41
Nom z tych Wichniarków Borków Stanowskich i innych Kowalczyków, to chyba jedynie Ćwiąkała jest na poziomie zjadając ich wszystkich, szkoda że chłopak to nie fan Serie A
4
mathiaz
mathiaz
8 marca 2022, 19:04
Nie obrażajmy Pana Tomka porównując go do tych "mejwenow":-D
1
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
8 marca 2022, 19:05
Z Serie A jest jeden gość na poziomie (niestety fan Juve) - główny redaktor, osoba prowadząca kanał/fanpage Amici Sportivi - Marcin Nowomiejski.
0
Milanboy
Moderator Milanboy
8 marca 2022, 19:10
Rafal0209 - Cwiakala nje ma większej wiedzy o piłce nożnej niż Borek.
0
Rafał0209
Rafał0209
8 marca 2022, 19:26
Borek ma wiedzę na temat piłki nożnej chyba taką co przeczyta w necie, lubię go jako komentatora ale nie eksperta, facet niby zna się na boksie ale przy Pinderze Bartosiku a nawet Miszkiniu wygląda jak przedszkolak, podobnie w studio moc futbolu wsłuchaj się w niego to zrozumiesz że on dużo pięknie mówi ale to nie wiele ma wspólnego z wiedzą na temat o którym toczy się rozmowa, od czasu do czasu powie żart z którego sam się tylko śmieje i tyle z jego wiedzy.
4
Milanboy
Moderator Milanboy
8 marca 2022, 21:20
Rafal0209 - Przecież to Ćwiąkała ma wiedzę wręcz wyjętą z internetu. Borek ma wiedzę taka, że widzi coś na boisku czego nie widzi Tomek. Ćwiąkała to dobry dziennikarz ale nie ma takiej wiedzy jak borek na temat tego sportu i Mateusz ten sport bardziej czuje niż Tomek.

Sorki ale nie masz racji bo Ćwiąkała to wiedza stricte wyjęta z książek a Borek to wiedza praktyczna i często trafnie ocenia wydarzenia na boisku.

1
nokoments
nokoments
8 marca 2022, 18:29
Ja bym zaryzykował, te 100 goli w Serie A samo się nie strzeliło. Do tego przychodzi za frajer, a nie za 30 baniek jak Kalinic.
A jak nie pyknie to wypchnie się go za dwa lata do jakiejś Atalanty czy Sassuolo na wypożyczenie z obowiązkiem wykupu i tam odżyje i będzie nas bydlak nękał golami do czterdziestki. xD
5
kamilus
kamilus
8 marca 2022, 18:32
Jeśli dałbyś mu teraz 3-4 mln netto pensji, to później przy słabej formie żadnego klubu z Włoch nie będzie go na niego stać.
5
Pavlović31
Pavlović31
8 marca 2022, 18:48
Belotti lepiej gra z kontry w Torino, w ataku pozycyjnym w Milanie może sobie radzić średnio, z niego taki instynktowny typ.
1
TR3V0R
TR3V0R
8 marca 2022, 18:23
No a ja się dowiedziałem że nie zamknął. Wiarygodność taka sama. Jakoś nie chce mi się wierzyć w jego słowa.
4
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
8 marca 2022, 18:18
A ja z tego, co sie dowiedzialem, to Cassano nic nie wie.
4
Janik14
Janik14
8 marca 2022, 18:15
Byłoby super!
0
Vol'jin
Vol'jin
8 marca 2022, 18:10
Cassano > GDM&Romano ;]
6
Alessio_re6
Alessio_re6
8 marca 2022, 18:07
Meh
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się