SCUDETTO


Co dalej z Romagnolim? Włoch prowadzi poważne rozmowy z Lazio

10 marca 2022, 10:38, cinassek Aktualności
Co dalej z Romagnolim? Włoch prowadzi poważne rozmowy z Lazio

Coraz bardziej prawdopodobny jest scenariusz, że przed Alessio Romagnolim ostatnie tygodnie w Milanie. Kariera Włocha na San Siro może zakończyć się po siedmiu wspólnie spędzonych latach. Jak informuje Gianluca Di Marzio, rossoneri oferują obrońcy kontrakt ze znacznie zredukowanym zarobkami względem tego, na co może liczyć obecnie (około 5,5 mln euro netto rocznie). Dziennikarz dodaje, że piłkarz na poważnie rozmawia z Lazio, które bardzo chce go pozyskać w swoje szeregi. W Rzymie zawodnik mógłby liczyć na wynagrodzenie przekraczające 3 mln euro netto rocznie, a przy tym pięcioletnią umowę.

Na tę chwilę Romagnoli wciąż nie określił swojej finalnej pozycji i wszystko jest możliwe. W każdym razie jego przyszłość w Milanie pozostaje bardzo niepewna.



61 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
maciejh
maciejh
11 marca 2022, 17:22
Jeśli wyląduje w lazio to oby mu si~ powiodło. Miło będzie patrzeć na niego w tym klubie za całokształt tego co u nas grał. Jak zostanie ok. Jak do lazio ok. Jak do juve lub interu nie ok.
0
pazioni
Moderator pazioni
11 marca 2022, 15:52
Chciałbym żeby został .
0
jasiom22
jasiom22
11 marca 2022, 00:58
Jezeli wyląduje w Lazio, to będzie to porażka sportowa. Może będzie mu wygodniej... mega zawód, że tak to wygląda... szanuje go, ale płakać nie będe.
0
primo2p
primo2p
10 marca 2022, 19:44
"Wierzę mojemu agentowi" ...
0
karp_fso
10 marca 2022, 15:50
Obstawiam, że odejdzie. Zarabia sporo jak na rezerwowego, do tego kapitan na ławce? Średnio to wygląda. Oczywiście szkoda, bo mam do niego wiele sympatii, ale czasem trzeba podejmować trudne decyzje.
0
grayman88
grayman88
10 marca 2022, 15:00
Nie rozumiem tego. Pójdzie do Lazio gdzie dostanie tyle samo?
1
Alessio_re6
10 marca 2022, 15:06
No i co w tym dziwnego?
W Lazio ma dużo łatwiejszą drogę do pierwszego składu za te same pieniądze. W Milanie prawdopodobnie byłby 5 stoperem za 3M, wiec zrozumiałe od strony klubu.
2
karp_fso
10 marca 2022, 15:47
Po 1 jest kibicem Lazio
Po 2 w Lazio będzie miał mniejszą konkurencję
Po 3 ławkowanie w Milanie nie pomaga w walce o skład reprezentacji.
8
grayman88
grayman88
10 marca 2022, 17:36
Po czwarte Milan zagra w lidze mistrzów

Po piąte Kjear nie wiadomo czy wróci do formy
1
Alessio_re6
10 marca 2022, 19:56
Gray, czego nie czaisz w tym że Romagnoli byłby 5 obrońcą do gry za rok
1
PanPrzemus313
10 marca 2022, 14:47
Nie pasuje do obecnego Milanu
Mam do niego dużo sympatii, gość jest Laziale, z pierwszego składu Rzymian będzie miał szansę na powrót do reprezentacji - powodzenia w dalszej karierze
0
matten
matten
10 marca 2022, 13:54
Fajnie by było jakby został, bo nie wiadomo jak będzie prezentował się Kjaer po ciężkim urazie. Niemniej jednak nie będę miał mu za złe jeśli przeniesie się do Lazio. Tam będzie mógł liczyć na dobre wynagrodzenie (wątpię, aby Milan zaoferował 3 mln rezerwowemu) i regularną grę, a u nas pewnie balansowałby na granicy pierwszego składu i ławki rezerwowych.
0
Jaca23
Jaca23
10 marca 2022, 13:23
Nadal uważam Romka za co najmniej solidnego stopera, ale on po prostu nie pasuje do ofensywnego i wysokiego grania Milanu Piolego. W tej chwili zdecydowanie lepiej prezentuje się Kalulu. Romagnoli to człowiek z klasą i wśród kibiców Milanu zawsze powinien mieć szacunek. Byle nie wybrał Juventusu ;)
1
MilanHomer
10 marca 2022, 13:38
Jak tam pójdzie, to raczej ten szacunek straci lub mocno zredukuje :)
0
Alessio_re6
10 marca 2022, 13:56
Ale czemu odejście do Juve ma być stratą szacunku, a do Lazio już nie?
Jeśli lubisz danego piłkarza, to chyba fajnie jak pójdzie tam gdzie ma największe szanse się odnaleźć, w tym przypadku największe ma w Juve
1
MilanHomer
10 marca 2022, 14:00
Bo Juve bardziej nie lubię, dlatego do Lazio mniej mnie będzie razić po oczach.
A to gdzie ma szansę się odnaleźć to już jego sprawa. Jak odejdzie z Milanu to stanie się "wrogiem" :)
0
Alessio_re6
10 marca 2022, 14:04
Trochę przedmiotowe to i przykre, ale cóż.
0
Jaca23
Jaca23
10 marca 2022, 14:43
Oczywiście, że odejście do Juventusu będzie oznaczało mniejszą sympatię do Romka, bo to obok Interu nasz największy rywal, a dodatkowo sportowo też obecnie są na podobnym poziomie.

U mnie jednak szacun pozostanie nawet jeśli odejdzie do Juve, bo Romagnoli to równy gość, nie stroił nigdy fochów i został z nami mimo chudych lat. Aktualnie jego odejście uważa, za rozsądne z obu stron.
5
MilanHomer
11 marca 2022, 09:47
Alessio
Nie trzeba wszystkich na około kochać, czy szanować.
Juve, Inter to najwięksi rywale. W kwestii kibicowskiej Lazio, Atalanta, Werona, Genua dodatkowo do nich najwięksi wrogowie.
"Trzeba" lubić Brescię bo to frjendy z trybun.
1
inzaghi67
inzaghi67
10 marca 2022, 13:08
Nie będę miał mu za złe, zostać i być trzecim lub czwartym wyborem z o połowę niższą pensją to nie jest fajnie. Pewnego poziomu już nie przeskoczy. Może wróci kiedyś na starsze lata jak Kjaer parę lat temu
1
MediolMann
MediolMann
10 marca 2022, 12:42
Oby został, w tym sezonie prezentuje się naprawdę dobrze.
1
Alessio_re6
10 marca 2022, 13:02
Masz bardzo niskie oczekiwania wobec naszego kapitana.
4
MilanHomer
10 marca 2022, 13:40
Prezentuje się dobrze, a mimo to jest słabszy niż 3 innych stoperów (Kjaer, Tomori, Kalulu), a nie tak dawno lepszy od niego był nawet Gabbia.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
10 marca 2022, 15:21
@MilanHomer chyba jak Romek miał kontuzję to Gabbia był od niego lepszy
1
MediolMann
MediolMann
11 marca 2022, 11:01
Alessio_re6

Właśnie szczerze mówiąc wydaje mi się jakby to niektórzy oczekiwali od niego że w każdym meczu będzie strzelał gola przewrotką i notował 3 asysty z naszego pola karnego.
Z nim w składzie udało się w ostatnich miesiącach zachować czyste konto chociazby z Juve Lazio czy Interem, właściwie nie pamietam kiedy popełnił w tym sezonie większy błąd który kosztowałby nas stratę gola (w przeciwieństwie do Tomoriego który zawalił nam mecz w Salerno), a do tego jeszcze zaczął notować naprawdę fajne piłki przez drugą linie, jak ta asysta do Leao.

Mam wrażenie jakby większość osób uważała że 1 miejsce w lidze to zasługa każdego, tylko nie naszego kapitana który zagrał w większości meczów, a bez niego tylko z Gabbią albo z Kalulu to mielibyśmy już zagwarantowane scudetto na tym etapie.
Edytowano dnia: 11 marca 2022, 11:02
1
hyrus13
hyrus13
10 marca 2022, 12:17
No cóż, w tej sytuacji chętnie włączę od czasu do czasu mecz Lazio.
1
MilanFanJ
MilanFanJ
10 marca 2022, 12:13
offtop - pewien bramkarz we wczorajszym meczu LM za bardzo nie pomógł swojej drużynie... ;p
7
Starosta
Starosta
10 marca 2022, 16:05
Pomógł... odpaść z rozgrywek :)
0
MilanHomer
10 marca 2022, 12:08
Alessio odejdzie przede wszystkim dlatego, że w Lazio będzie mieć pewny plac i perspektywy gry w kadrze.
Pieniądze są identyczne do tych które proponuje Milan.
Chyba, że skusi się na rywalizację z Kjaerem, Tomorim, Kalulu i być może Botmanem.
Jeżeli się nie poprawi, to będzie na pozycji numer 5 jako środkowy obrońca.
Dlatego patrząc z perspektywy Romka lepiej odejść do Lazio.
3
daro12555
daro12555
10 marca 2022, 11:57
Bardzo ciekawa informacja :Rząd Wielkiej Brytanii nałożył sankcje na Romana Abramowicza. Co to oznacza dla Chelsea? Klub nie może zostać sprzedany, a właściciela zmieni wówczas gdy Abramowicz zrzeknie się pieniędzy, które miałby otrzymać.
Ponadto klub nie może sprzedać więcej biletów, na mecze będą mogli uczęszczać jedynie posiadacze karnetów. Chelsea nie może do odwołania kontraktować nowych zawodników ani przedłużać obecnych umów. Sprzedaż w klubowym sklepie również została zawieszona.
2
MilanHomer
10 marca 2022, 12:09
No i bardzo dobrze.
Cały majątek powinien trafić w ręce państwa i zostać wystawiony na licytację, z której dochód w całości przeznaczony będzie na Ukrainę.
8
ACstach
ACstach
10 marca 2022, 12:12
I bardzo dobrze, niech "kasjer Putina" traci hajs.
4
Vol'jin
10 marca 2022, 12:18
I niech Chelsea przejmie właściciel Sacramento Kings, którzy od 17 lat nie mogą awansować do play-offs, a ich zarządzanie to jedno wielkie pośmiewisko i będą piłkarskim memem, jak Kings w USA
2
Cisek666
10 marca 2022, 12:19
A co z Bakayoko? Dostaniemy go w promocji -za free? ;)
0
vorti
vorti
10 marca 2022, 12:29
Dalej na fali histerii ludzie pompują balonik sankcji, ale rykoszetem najbardziej oberwiemy my. Ceny paliwa i gazu odbija się na wszystkim, ale ważne, że rusek nie będzie jadł McDonalda. Za 3 miesiące chleb, który dzisiaj kosztuje 3zl będzie kosztował 8zl. Można to robić z głową, ale ktoś ma inny plan. Ruskie mogą jeść kartofle i buraki, a kraj jest samowystarczalny. Unia też już ogłosiła, że wyczerpały się możliwości dalszych sankcji, ale wczoraj nałożyli sankcje na Polskę. USA chciały nas wsadzić na minę z MIGami, ale wybrnęliśmy jakoś z tej głupiej propozycji. Ważne, że profilowe zdjęcia są w kolorkach i nie kupujemy ruskiej ropy.
3
MilanHomer
10 marca 2022, 13:01
vorti
Oczywiście, że oberwą kraje, które kacapy skutecznie uzależniały od swoich dóbr.
Jakąś cenę trzeba ponieść, żeby ich odizolować.
Wolę płacić więcej za paliwo, czy gaz lub inne rzeczy niż mieć to co się dzieje na Ukrainie.
Poza tym idzie w kierunku zastąpienia ropy kacapskiej, irańską i saudyjską lub wenezuelską oraz "na czasie" powstać ma gazociąg Baltic pipe łączący Norwegię, Danię i Polskę. Przesył ok. 10 mld m3 rocznie. Więc będzie można nie przedłużać kończącego się kontraktu z Gazpromem.
Najbardziej na nie nakładanie sankcji naciskają Węgry i "zielone" Niemcy.

A tak poza tym to koniec polityki :0
FORZA MILAN!!
6
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 marca 2022, 13:02
Oberwiemy, ale głównie przez głupotę klasy politycznej (Bez wyjątku, od głupich neokonserwatywnych PPS'owców z rządu po radykalnych marksistów z opozycji.) , która w dobie pandemii promuje jedyną słuszną linię coraz większej emisji pustego pieniądza..
2
inzaghi67
inzaghi67
10 marca 2022, 13:11
Oczywiście że powinien być klub wystawiony na licytację, a dochód przeznaczony na Ukrainę!!! Proponuję żebyśmy zrobili zrzutkę na stronie może uda się powalczyć o kupno czelsi i oddamy pieniądze na ukrajine
3
bolik
bolik
10 marca 2022, 11:55
Romagnoli nie jest oczywiście nie do zastąpienia, ale pamiętajmy, że za chwile możemy mieć problem z Włochami do zgłoszenia do LM. Limity nas gonią, a tak naprawdę już teraz mamy 4 Włochów do gry w tym Florenzi którego przyszłość też jest nie pewna.
0
MilanHomer
10 marca 2022, 13:38
Obecnie jest ich 8 :)
Dodatkowo z wypożyczeń wróci 3.
0
daro12555
daro12555
10 marca 2022, 11:53
Wolałbym żeby został i Gabbie na wypożyczenie dałbym .Lubię gościa ale jak odejdzie to szkoda ale też płakać za nim nie będę .
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
10 marca 2022, 11:49
Był z nami kiedy była kompletna padlina i był wtedy jednym z nielicznych ponad stan i dzisiaj doszło do tego, że sportowo jest jedynie jednym z wielu. Fajnie, ale i szkoda mi chłopa, bo rozwój gdzieś się zatrzymał. Życzę mu, żeby potwierdził jako kolejny, że włoski obrońca dojrzewa mocno z wiekiem. Przy niższym kontrakcie na który raczej nie ma szans zostawiłbym chłopa, bo niestety czy stety przy Kalulu, Tomorim i Kjerze nie widzę wielu szans dla niego.
Pamiętajcie też o tym, że w przyszłym sezonie może nam dojść dużo meczy przez walkę pucharową oraz wymóg rotacji przez kontuzje. Zostawiając Alessio (przy faktycznie mocno zredukowanym kontrakcie) mamy naprawdę potężną ławkę do rotacji zakładając formę każdego z nich.
0
Zuber
Zuber
10 marca 2022, 11:53
Nie zapominaj, że byle jaki obrońca przychodzący z innej ligi będzie tańszy w utrzymaniu niż Romek nawet po obniżce kontraktu. Samo odejście Romka to jest spory zastrzyk do budżetu przy jego 6 mln na papierze.
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
10 marca 2022, 12:01
Zgodzę się jak najbardziej dlatego zaznaczam mocną redukcję kontraktu do której raczej nie dojdzie. Przez samo doświadczenie, funkcję kapitana czy 7 lat u nas mamy cały czas pod ręką gotowego do gry zawodnika na poziomie, którego też nie można skreślać z pierwszego składu, bo grać potrafi i swojego prime raczej jeszcze nie osiągnął.
0
Zuber
Zuber
10 marca 2022, 11:48
Już nawet Juventus chce Kessiego, co za mendy.
0
Cimar94
Cimar94
10 marca 2022, 10:48
W obliczu eksplozji formy Kalulu co raz mniej szkoda odejścia Alessio.
1
ACstach
ACstach
10 marca 2022, 10:46
Fassone i Mirabelka to rekiny biznesu były, prawdziwe Żarłacze białe, a nawet Megalodony. Mam wrażenie, że tylko pytali zawodników jaki chcą kontrakt i taki dawali.
1
cinassek
cinassek
10 marca 2022, 10:48
Nie rozumiem krytykowania ich za to. Romagnoli w chwili przedłużania tej umowy był jednym z najlepszych włoskich obrońców i miał 23 lata, a Milan się chwiał nie tylko sportowo, ale i organizacyjnie. Poza tym dostał umowę progresywną, tak dużo zarabia tylko w tym ostatnim sezonie jej obowiązywania. Wiele można na F&M powiedzieć, ale akurat Romagnolego moim zdaniem rozegrali bardzo w porządku.
14
ACstach
ACstach
10 marca 2022, 10:54
I przez to teraz jak oferujemy mu mniej to nie chce przedłużyć, bo jak to tak teraz tyle zarabia i miałby zejść z pensji, poprzedni duet przecież by mu przedłużył za większe pieniądze. Kapitan woli odejść niż walczyć o skład za takie pieniądze na jakie zasługuje, a nie jakieś 5,5 mln netto.
0
pwentrys
pwentrys
10 marca 2022, 10:57
A ty jakbys sie zapatrywal na obnizenie tobie zarobkow w pracy?
0
wielki prostownik
wielki prostownik
10 marca 2022, 10:58
Tak jak pisał cinassek. Można ich krytykować ale pamiętajmy w jakim punkcie był Milan gdy umowę z Romkiem przedłużali. Wtedy wydawało się że to filar drużyny na długie lata a zainteresowanych jego usługami było wielu. Moim zdaniem inaczej nie bardzo mogli przedłużyć. A że życie zweryfikowało go brutalnie to trudno było przewidzieć.


ACstach

Przecież on nie dlatego nie chce przedłużyć bo mniej zarobi tylko dlatego że nie chce być rezerwowym. Myślisz że Lazio da mu więcej niż te 3 czy 3,5 bańki? Oczywiście że nie.
Edytowano dnia: 10 marca 2022, 11:03
2
ACstach
ACstach
10 marca 2022, 11:03
@pwentrys

Zgodzić to i tak się musi bo czy tu czy tam czy siam będzie zarabiał mniej. Nie ma tu co porównywać pracy za kilka tys. złoty to pracy za miliony rocznie w sporcie jakim jest piłka nożna gdzie pensja zależy od bardzo wielu czynników.

@wielki prostownik

Czy bardziej z takich czy innych powodów nie chce przedłużyć to wie tylko on. Każdy ma swoje zdanie, nikomu nie zabraniam mieć swojego. Jednak kto powiedział, że to dlatego, ze che mieć miejsce w pierwszym składzie, pismak jakiś?
Edytowano dnia: 10 marca 2022, 11:18
0
Alessio_re6
10 marca 2022, 11:05
Oferujemy mu mniej przede wszystkim dlatego, że jest aktualnie ligowym średniakiem bez perspektyw na dalszy rozwój. Lazio nie zapłaci mu kokosów, a na wyższą umowę mógłby liczyć tylko w Juventusie.
0
Nesta_13
Nesta_13
10 marca 2022, 11:12
Nie znam szczegółów tych poprzednich negocjacji, jednak czy nie lepiej było po prostu uśrednić, wypośrodkować te zarobki, zamiast bawić się w stawkę progresywną? To prawda ze to najwyższe wynagrodzenie obowiązuje tylko przez ostatni sezon, jednak to właśnie z tej pozycji nasz kapitan przystępuje do negocjacji .
1
ACstach
ACstach
10 marca 2022, 11:14
@Nesta_13

"jednak to właśnie z tej pozycji nasz kapitan przystępuje do negocjacji" - no właśnie, o to tutaj chodzi. Gdyby mu dali równo rok po roku to by teraz nie miał takiej mega pensji i go nie interesuje, że rok temu przecież miał mniej, teraz ma więcej i od tej kwoty zaczyna negocjacje.
Edytowano dnia: 10 marca 2022, 11:17
1
Zuber
Zuber
10 marca 2022, 11:38
Zarabiałby dużo wcześniej więcej, ale Milanu nie było w LM. Z tego co pamięta to ta podwyżka pojawiła się po awansie do LM. Ja rozumiem podwyżkę, ale 2,5 mln za awans do LM to chłopy na głowę z pierwszego piętra upadli chyba.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
10 marca 2022, 14:39
ACstach

Gdyby chodziło o kasę to by został w Milanie. W Lazio nie dostanie więcej. Wielokrotnie sam mówił że jest kibicem Lazio i zależy mu na powrocie do reprezentacji.
0
patoo_07
10 marca 2022, 10:45
Będzie ogromna szkoda, chciałbym żeby został, ale też go rozumiem. Podjął rękawicę, rywalizacje przegrywa, do tego z ewentualnym przyjściem Botmana będzie miał jeszcze trudniej. Jednak szacunek do Romka będzie zawsze, gra, nie gada głupot, po prostu odejdzie i zawsze miło będę go wspominał i dobrze mu życzył.

Byle nie polazł do Juve :D
13
Alessio_re6
10 marca 2022, 11:03
Ja osobiście kibicuje mu, żeby poszedł do Juve. W tym betonie czułby się jak ryba w wodzi, a że go lubię, to uważam, że to najlepsza droga.
0
patoo_07
10 marca 2022, 13:20
No własnie chodzi mi o to, że za bardzo aż do nich pasuje. Dlatego lepiej, żeby tak się nie wzmocnili :D
0
Alessio_re6
10 marca 2022, 13:59
Ja tam z sympatii do Alessio jak i fana Calcio kibicuje mu by poszedł do Juve. Mocny Milan Juventus i Inter, to ciekawsza konkurencja w lidze i większą szansa na rozwój. Dodatkowo, fajnie widzieć jak włoskie klubu walczą w lidze Mistrzów
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się