SCUDETTO


Przyszłość Juniora Messiasa pozostaje zagadką. Milan jeszcze nie podjął decyzji

13 marca 2022, 10:33, cinassek Aktualności
Przyszłość Juniora Messiasa pozostaje zagadką. Milan jeszcze nie podjął decyzji
Czy Milan powinien latem wykupić Juniora Messiasa z Crotone?
Tak 31.7%
Nie 42.26%
Wciąż zbyt wcześnie na decyzję 26.04%
265 oddanych głosów

Junior Messias cały czas walczy o swoją przyszłość w Milanie, który nie podjął żadnej wiążącej decyzji. W ostatnich tygodniach trener Stefano Pioli preferuje wystawianie Brazylijczyka w wyjściowym składzie kosztem Alexisa Saelemaekersa. Rossoneri mają opcję wykupu prawoskrzydłowego na stałe za 5,2 mln euro. Niewykluczone jednak, że będą negocjowali tę kwotę jeśli zdecydują się kontynuować współpracę z niespełna 31-letnim zawodnikiem. Crotone jest bowiem w trudnej sytuacji w Serie B i coraz więcej wskazuje na to, że spadnie na trzeci poziom rozgrywkowy. To może spowodować, że Kalabryjczycy zadowolą się mniejszymi pieniędzmi za piłkarza, którego pod względem finansowym i tak najprawdopodobniej u siebie nie utrzymają.



100 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
Moderator pazioni
14 marca 2022, 11:08
Jak nie zostanie,to bardzo dziękuję za bramkę i 3 pkt w CL
1
lopezito84
lopezito84
13 marca 2022, 17:56
Chciałbym żeby Milan włączył się w walkę o Scammaccę gość jest niesamowity silny szybki i skuteczny i ma 195 cm to może być 2 Ibra. Szkoda by było żeby grał w interze, choć podobno są już po słowie
1
Alessio_re6
Alessio_re6
13 marca 2022, 18:54
Faktem jest to, że może być na Włochy super napastnikiem, ale priorytetem są chyba pozycję stopera i prawoskrzydłowego,
1
Sieri
Sieri
13 marca 2022, 17:43
Zdecydowane nie. W wielu akcjach jest hamulcowym, zwód na lewa nogę i strzał lub zle dośrodkowanie, plus wiek. Mam nadzieje ze odejdzie po sezonie razem z Samu i poszukamy lepszego na skrzydło.
3
rk140685
rk140685
13 marca 2022, 16:37
Trudna decyzja,ale jesli chcemy prawa flanke chocby zblizyc do poziomu tej lewej to napewno musi przyjsc ktos kto bedzie robil roznice. Messias jak na oczekiwania co do jego osoby ma dobre liczby. Jesli nie uda sie obnizyc wyraznie kwoty jego wykupu to moze sie okazac ze klub odpuscim,zeby miec srodki na transfer. Alexis niby gorzej wyglada ostatnimy czasy ale ze wzgledu na jego mlody wiek i uniwersalnosc raczej zostanie u nas,no chyba zeby pojawila sie jakas oferta za Belga w okolicach 15-20 mln.
0
lopezito84
lopezito84
13 marca 2022, 16:22
Dobra opcja, ale tylko na rezerwę i (nie za 5 mln max 3) w zależności czy kogoś kupimy. Ale szczerze mówiąc na tę chwilę daje o wiele więcej niż Selemakers, który zagrał więcej minut. Robi dużo wiatru i szumu, ale nie wiele z tego wynika ma chyba tylko 1 bramkę i 3 asysty, gdzie Messias ma już 4 bramki z tego 2 bardzo ważne.
1
archie1899
archie1899
13 marca 2022, 15:18
Zostawić Saelemaekersa, nie wykupywać Messiasa, kupić konkretnego PS.
3
Master of AC Milan
Master of AC Milan
13 marca 2022, 14:52
Offtop: Jeżeli zawieszono kontrakty piłkarzom z ligi Ukraińskiej i Rosyjskiej to czy nie można spróbować się z kimś dogadać na PS? Np. z Tsygankovem albo Malcolmem(chodź on ma pewnie duży kontrakt). Tsygankov by się bardzo przydał na końcówke, a moze by wypalił i by go duet M&M by go kupił.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
13 marca 2022, 14:56
a to nie jest tak że zawiesili kontrakty ale i tak dopiero w lecie można "kupić" gracza? Przecież nie pozwolą teraz przyjść do nowego klubu i grać jeszcze w tym sezonie.
0
Tanger
Tanger
13 marca 2022, 15:00
Sprawa z tym jest trochę pokręcona. Ci zawodnicy muszą się najpierw dogadać z klubami i chyba w grę wchodzą głównie wypożyczenia. Z Krasnodarem rozwiązał kontrakt Claesson, a Krychowiak ma ponoć odejść tylko na wypożyczenie i to do AEK, bo czołowe ligi nie chcą robić zamieszania i dopuszczać takich transferów poza oknem. Poza tym, Tsygankov pewnie biega właśnie z karabinem po Kijowie, a Brazylijczycy grający w Rosji i na Ukrainie, nie mają w większości przypadków paszportu UE, więc tu dochodzi kolejna komplikacja.
1
Vol'jin
13 marca 2022, 15:17
Milan nie ma miejsc dla graczy z spoza UE
0
Tanger
Tanger
13 marca 2022, 15:24
@ Vol'jin

Jak jest w tej chwili w Milanie z miejscami spoza UE? Zgodnie z tym co podaje transfermarkt (oczywiście mogą to być dane niezgodne z prawdą), paszportu UE nie mają w Tomori, Kessie, Krunić, Messias i Lazetić. Ile tych miejsc Milan aktualnie ma i kto je zajmuje?
0
Vol'jin
13 marca 2022, 16:03
Dwóch na sezon można sprowadzić (Tomori i Lazetić to miejsce zajęli, z czego Serb zablokował transfer kogoś do primavery bodajże) oraz bodajże 5-8 w kadrze ogólnie
1
cbvirus
cbvirus
13 marca 2022, 14:46
Tak, jeżeli przyjdzie ktoś do podstawowego składu na prawe skrzydło. Messias jest dość uniwersalny i może grać zarówno na prawej, jak i na lewej stronie i w środku. W obliczu tego, że jesteśmy AC Szpital, to uważam, że tacy gracze się przydają. W kilku momentach sezonu był decydujący, jak dla mnie to zadowalające jak na zmiennika. Pomimo tego, że ostatnio gra słabo to i tak jest lepszy niż Snikers.
Edytowano dnia: 13 marca 2022, 14:47
2
Victor Van Dort
13 marca 2022, 14:31
Mamy dwóch rezerwowych PS, Saelemaeker daje jakieś perspektywy, on ma tylko 22 lata więc jeszcze minimum dwa sezony będzie się rozwijać, dopiero przedłużyliśmy z nim umowę. Messiasa bym się pozbył, bo to przeciętny gracz który miewa momenty ale całościowo nie wnosi wiele, a lepszy już nie będzie, po sezonie wystarczy go odesłać do Crotone
7
Tanger
Tanger
13 marca 2022, 14:23
Messias pokazał w tym sezonie, że zasługuje na dalszą grę na poziomie Serie A. Światowej klasy zawodnikiem już nie będzie, ale to solidny zawodnik, który odnalazłby się w większości klubów najwyższej klasy rozgrywkowej we Włoszech. Może grać na więcej niż jednej pozycji, nie zarabia jakichś wielkich pieniędzy jak na standardy Milanu i jego wykup też nie byłby kosztowny, a do tego zaadaptował się już w zespole. Minusem w przypadku tego transferu jest to, że Brazylijczyk nie posiada paszportu UE. Wiadomo, jeśli Milan chce zrobić kolejny krok do przodu, potrzebuje lepszego zawodnika na prawej flance niż Alexis, Messias czy Castillejo. Obawiam się jednak, że na takiego zawodnika może latem zabraknąć środków. Sprowadzenie środkowego obrońcy i następcy Kessiego pochłonie pewnie grube kilkadziesiąt mln euro. W takiej sytuacji wykup Messiasa będzie najprostszym i najwygodniejszym rozwiązaniem, choć zdecydowanie nie będącym szczytem marzeń.
5
DarthImpaler
DarthImpaler
13 marca 2022, 14:59
podobno mamy 100 mln na wydanie. Tak podawały pismaki jakiś czas temu. Więc starczy nam na darmowego belottiego i obrońcę i zastępstwo ke$$iego i może na PS
0
Maxwarka
Maxwarka
13 marca 2022, 15:10
DathImpaler
Zapomniałeś, że nie mamy również zawodnika na pozycję nr 10 ;)
0
Tanger
Tanger
13 marca 2022, 15:15
@DarthImpaler

Te wirtualne 100 mln mogą wynieść 100 mln albo i nie. Ostatnio też miało być 100 mln - klub wydał niecałe 80, a najgrubszym transferem był Tomori za blisko 30 mln. Ciężko wyobrazić sobie, że Milan latem robi wielką ofensywę transferową i kupuje kilku zawodników w takiej cenie. Prędzej bym widział 25-35 mln na obrońcę, 25-35 mln na pomocnika i w najlepszym razie zostaną drobne na wykup Florenziego, wykup Messiasa/wypożyczenie kogoś innego, ew. prowizję dla Il Gallo i jego agenta, jeśli ma być prezent do ataku. Nie można też wykluczyć jakiegoś wypożyczenia albo taniego transferu w zamian za Ballo-Toure. A trzeba też pamiętać o pieniądzach na pensje i inne prowizje. Ja bym prędzej jakoś tak to widział, ale to moja wizja, nie wiadomo czy w ogóle w jakimś stopniu zgodna z wizją zarządu Rossonerich ;)
0
Jaca23
Jaca23
13 marca 2022, 14:11
Moim zdaniem Junior i Saelemaekers to podobnym poziom i bez wątpienia potrzebny jest nowy PS, który zrobi różnicą. Dlatego według mnie powinniśmy wykupić Messiasa, a sprzedać Alexisa generując przy tym sporą plusvalenze. Nowy PS i Messias jako zmiennik w przyszłym sezonie.
Edytowano dnia: 13 marca 2022, 14:12
4
inzaghi67
inzaghi67
13 marca 2022, 13:40
Już Suso dawał więcej swego czasu, ale do tej pory nie ma PS z prawdziwego zdarzenia tylko półśrodki.
Powinien zostać jeśli odejdzie Alexis na wypożyczenie lub definitywnie. Bo mamy na prawym skrzydle to co zawsze.
2
Bill11056
Bill11056
13 marca 2022, 13:39
Alexis out ze względu na zarobek, Berardi in do pierwszego składu i od biedy on na zmianę.


Ps sory, zapomniałem, że dał nam zwycięstwo w LM, więc należy mu stawiać pomnik wedlug milanisty1230000000
1
rzezniq
rzezniq
13 marca 2022, 13:34
Berardi , Sanchez , adli, belotti , Botman
Było by super + sprzedać castillejo. Alexa
1
inzaghi67
inzaghi67
13 marca 2022, 13:42
No Samu się już nie sprzeda bo kontrakt ma do czerwca i może odejść za darmo
1
Rossoneri777
Rossoneri777
13 marca 2022, 14:13
Sanches *
6
jasiom22
jasiom22
13 marca 2022, 13:24
Sprzedac Castillejo i Alexisa. Kupic ze ten hajs kogoś sensownego do pierwszego składu. Na zmiennika bardziej ekonomiczniej zostawic Messiasa na rok, dwa a potem i tak sie wszystko zmieni.
0
Rafał0209
Rafał0209
13 marca 2022, 13:32
Sprzedac Castillejo go to nawet w Fifie ciężko
13
jasiom22
jasiom22
13 marca 2022, 13:33
No niestety, ale probowac trzeba jak Macron z telefonem. :p
0
inzaghi67
inzaghi67
13 marca 2022, 13:42
Samu nie ma kontraktu do czerwca? Jeśli tak to może odejść za darmo niestety
0
kamilus
kamilus
13 marca 2022, 14:01
Samu ma kontrakt do 30.06.2023 r.
1
chory
chory
13 marca 2022, 13:22
kupić berardiego, wykupić messiasa, sprzedać snikersa
1
matten
matten
13 marca 2022, 13:13
Saelemaekers nie ma liczb, ale ma potencjał sprzedażowy, Messias to gracz na środek tabeli. Jeśli będą pieniądze, to ściągnąć kogoś sensownego do pierwszego składu, a na rezerwę zostawić tego, który będzie tańszy w utrzymaniu.
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 marca 2022, 12:58
Swego czasu na skrzydło widział mi się Leon Bailey z Leverkusen. Z tego co widzę przeszedł do Aston Villi, ktoś się orientuje jak sobie radzi?
0
KosaX
KosaX
13 marca 2022, 13:20
Dosc slabo.Dobrze ze do nas nie trafil.
0
TR3V0R
TR3V0R
13 marca 2022, 12:54
nie ma szans. Alexis na pewno zostanie, bo kontrakt przedłużył, to Messiasa trzeba się pozbyć. Sory, ale to nie jest poziom na obecny Milan. Belg jest młody, może jeszcze nad sobą pracować, ale Brazol ma już 31 lat, a poza pojedynczymi rajdami nic do gry nie wnosi. Początek miał fajny owszem, ale potem coraz gorzej. Trzeba wreszcie zainwestować porządnie w te prawe skrzydło, bo z obecną dwójką na tej pozycji daleko nie zajedziemy
10
daro12555
daro12555
13 marca 2022, 12:59
Zgadzam się w 100 procentach.
1
Rafał0209
Rafał0209
13 marca 2022, 13:04
Alexis to PO nie wiem kto z niego zrobił skrzydłowego, dobrze broni ale w ataku jest beznadziejny, co do Messiasa coś tam gra dużo nie będzie kosztować wątpie że nie skorzystamy z okazji i go nie wykupimy.
3
daro12555
daro12555
13 marca 2022, 13:08
Rafał0209-Dla mnie Alexis to bardziej wahadłowy .
13
Jaca23
Jaca23
13 marca 2022, 14:24
Pewnie, że Alexis jest bardziej przyszłościowy, ale czy jest sens blokować jego rozwój grając na PS? W ogóle nie ma atutów, żeby tam dobrze wyglądać.
1
TR3V0R
TR3V0R
13 marca 2022, 14:40
inaczej. Jeżeli przyszłaby oferta za Alexisa rzędu +20mln, to raczej każdy z nas by się mocno zastanowił czy go nie puścić. Prawdopodobnie na razie nie ma takich ofert i nic nie wskazuje na to, że ktoś byłby w stanie wyłożyć za niego takie pieniądze. Za mniej wątpię żebyśmy go sprzedali, czyli wniosek taki że musi zostać, bo jednak kimś trzeba grać. Na wahadle czuje się dużo lepiej i to widać gołym okiem, wystarczy popatrzeć na mecze repki Belgii, to samo Theo, ale oczywistym jest, że nie będziemy zmieniać dobrze funkcjonującej taktyki czy formacji, bo jednemu czy dwóm zawodnikom lepiej się gra na trochę innej pozycji. Theo potrafił się dostosować do LO i uważam że nawet lepiej wygląda na tej pozycji niż tam gdzie gra we Francji. Ale wracając, Alexisa w najbliższej przyszłości pewnie nie sprzedamy, bo ledwo co przedłużył kontrakt, a po drugie ofert nie ma. Messias wnosi do gry niewiele więcej niż Belg, a jest dużo starszy i uważam że najlepiej by nam wyszło pozostawienie młodego Belga do przyuczenia i na zmianę, a zainwestowanie wreszcie w porządnego prawoskrzydłowego czyt. Berardi
0
fryta777
fryta777
13 marca 2022, 12:46
Z dwójki Messias, Alexis wybieram Belga. Ma on przed sobą jeszcze duże pole do rozwoju, w miejsce Brazylijczyka musi przyjść jakiś kozak pokroju Berardiego, najlepiej właśnie On
1
Trzesuaf
Trzesuaf
13 marca 2022, 12:45
Messiah to skrajna bieda. Trzeba się pozbyć po sezonie.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
13 marca 2022, 12:42
Jeden z dwojki Messias Alexis jest do odstrzału - tylko na Belgu coś zarobimy więc niby logiczne jest sprzedanie go.
Z drugiej strony Messias jest wolny i już jest po 30 więc wykupowanie go może się w ogóle mijac z celem skoro nie prezentuje nic specjalnego
Tak źle i tak niedobrze - najlepiej byłoby ściągnąć Berardiego i dokoptowac za darmo Di Marie ale to niestety nie jest fifa
0
kamilus
kamilus
13 marca 2022, 12:50
Berardi to niestety raczej tylko plotki, bo w parę h po ostatnim newsie o zainteresowaniu Domenico pojawiły się kolejne, ale tym razem studzące zapał, bo mówiły o tym, o czym pisali tutaj niektórzy użytkownicy, czyli spore ryzyko przy dużym koszcie oraz mały potencjał na dalszy zarobek (póki co Włoch nie grał w większym klubie, spora pensja bez ulgi podatkowej, w razie wtopy prawie na pewno strata pieniędzy).

Tak naprawdę najlepszym rozwiązaniem byłaby chyba całkowita wymiana prawego skrzydła, czyli Messias + Alexis + Samu out, a w ich miejsce Di Maria (na 2 lata) + jakiś młody obiecujący gracz, ale, tak jak napisałeś, to scenariusz rodem z gry komputerowej, a nie realnej piłki. Niestety...
3
daro12555
daro12555
13 marca 2022, 13:08

kamilus -Musi ktoś przyjść o dużym potencjale .Nazwiska jakie się przewijały to De Ketelaere,Lang z Brugge czy Luiz Henrique a może jakiegoś kota znajdą we Francji. Sądzę ze docelowo przejdziemy na 1-4-3-3.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
13 marca 2022, 13:33
kamilus - jak tak to szkoda z tym Berardim bo gość wciąga serie A nosem
0
Vol'jin
13 marca 2022, 13:52
na razie wciąga na prowincji, w reprezentacji też nie robi wow ;)

traktujecie Berardiego jako pewniaka, a o n przy cenie 35-40 mln jest bardzo ryzykownym transferem, a on nie ma 24-25lat, tylko zaraz mu 28 wskoczy
3
Jaca23
Jaca23
13 marca 2022, 14:21
Vol'jin
Czy ja wiem? Na EURO zagrał bardzo dobrze. Kręcił po prawej stronie i stwarzał sporo sytuacji.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
13 marca 2022, 15:00
Vol'jin - wciąga w Serie A to mi wystarcza, niezależnie kto jest rywalem Berardi zawsze jest groźny w tej lidze
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
13 marca 2022, 12:17
Berardi, Salemakers. Tak powinno wyglądać prawe skrzydło w przyszłym sezonie :)
4
chory
chory
13 marca 2022, 13:24
tylko skąd na to pieniądze? jeśli chcemy berardiego to snikers musi odejść, a messias na ławe
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
13 marca 2022, 13:56
Zwycięzcy ligi i pucharu Włoch nie będzie stać na Berardiego? ;)
0
chory
chory
13 marca 2022, 16:26
mamy już transfer botmana i sanchesa na sam start to już 60mln, jeśli chcemy berardiego za 40mln to trzebva będzie kogoś sprzedać
0
tysiok
tysiok
13 marca 2022, 12:16
Salemejkers, Krunić, Rebić, Kastijeho noi niestety Junior Mesjasz to niestety przeciętniacy, idealni do ligowego przeciętniaka serii A lub topu serii B.
W wielkim Milanie nie powinno być dla nich miejsca ale ci tam na górze na pewno zrobią co trzeba.
Edit
Nad Diazem jeszcze bym popracował.
Edytowano dnia: 13 marca 2022, 12:18
0
Rafał0209
Rafał0209
13 marca 2022, 12:38
Jakoś Ci przeciętniacy są liderem Serie A, a nie bujają w środku tabeli czy Serie B, to nie są tacy słabi
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
13 marca 2022, 13:02
Rafał0209
Wrzuć tych piłkarzy do gorszego środowiska, bez Ibry nad głową, Tomoriego, Maignana, Tonalego, Giroud itd. Zobaczymy czy pociągną ten zespół w górę tabeli skoro tacy niedoceniani. Bardzo wątpliwe. Przypominam, że fakt tuszowania wad piłkarza dzięki systemowi w ponad 80% przypadku nie oznacza rozwoju samego zawodnika. Już Conte w Juventusie zdominował ligę korzystając z gagatków typu Padoin czy Peluso.
2
Rafał0209
Rafał0209
13 marca 2022, 13:22
Ale zespół nie składa się tylko z 11 graczy i wspólny codzienny trening sprawia że Tonali Maignan i każdy podstawowy gracz jest lepszy dzięki takiemu Rade czy Rebiciowi
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
13 marca 2022, 14:28
Zespół nie gra lepiej dzięki Kruniciowi, ponieważ jego ograniczone zadania może przejąć 95% zawodników o podobnej charakterystyce. Postęp zespołu właśnie następuje dzięki przeciwieństwom piłkarzy typu Krunić, którzy są wstanie wznieść się ponad swoje ograniczenia, zaliczając przy tym stały rozwój personalny.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 marca 2022, 12:06
Alexisa jako zmiennika zostawić (chyba, że liczą na plusvalenze) i sprowadzić wreszcie skrzydłowego do pierwszego składu który będzie w stanie wziąć na siebie ciężar gry i stanowił przeciwwagę dla naszej lewej strony.
0
kamilus
kamilus
13 marca 2022, 12:05
Ja będę monotematyczny, ale dla mnie pomysł na prawe skrzydło jest jeden:
- kupno nowego ps'a do podstawy,
- sprzedaż Alexisa za 12-15 mln (jak za Hauge uda się uzyskać 12 mln, to za Belga powinno dać się minimum 15 mln),
- oddanie Messiasa i od razu nowe negocjacje w sprawie transferu (Crotone jest na dobrej drodze do Serie C i jeśli Junior chciałby zostać u nas, to pewnie dałoby się zmniejszyć wykup z obecnych 5,4 mln na okolice 2-3 mln).

Poza tym w tym sezonie spróbowałbym dwóch eksperymentów:
- Messias na 10 (aż dziwne, że Pioli woli tam postawić na Kessiego niż faktycznie szukać jakiegoś rozwiązania problemów w ofensywie),
- Castillejo na ps (wiem, dziwny pomysł, ale czy on będzie faktycznie gorszy niż np. Saelemaekers?).

Wydaje mi się jednak, że do tego nie dojdzie, bo Pioli w ostatnich meczach wydaje się być wyraźnie "przyspawany" do pewnych wyborów personalnych i nawet nie chce spróbować innych, ale dostępnych, rozwiązań i myśli, że stosując te same metody dostanie inne rezultaty.
4
Deus
Deus
13 marca 2022, 12:08
Wątpię, że ktoś da nam więcej niż 10 mln za Alexisa.
1
fryta777
fryta777
13 marca 2022, 12:49
Nie ma co walczymy o Scudetto a Ty proponujesz eksperymenty XD Alexis zostanie, w grę wchodzi tylko to czy Messias zostanie czy przyjdzie za niego ktoś znacznie lepszy.
0
kamilus
kamilus
13 marca 2022, 14:00
Proponuję eksperymenty, bo obecne rozwiązanie nie działa i bez sensu wydaje mi się to, by dalej ich się trzymać.
0
Jaca23
Jaca23
13 marca 2022, 14:18
Popieram wszystko oprócz odkurzenia Samu, który nie da więcej niż Alexis/Messias.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
13 marca 2022, 14:47
Bardzo nisko cenicie Saelemaekersa, wiem że nie jest fenomenalny, ale ma w jego wieku płaci się za
1 potencjał
2 uniwersalność
3 karierę.
Alexis gra w reprezentacji Belgii - topowego kraju, jest da bardzo duże pole do rozwoju jako wahadłowy i stale czyni postępy. Nasz słaby skrzydłowy jest jednym z czołowych dryblerów w lidze, został w miarę pozytywnie zweryfikowany w CL. Wiem, że piłkarz kosztuje tyle ile się za niego płaci, ale za Saelemaekersa można żądać 20-30M a nie 12-15M. Sprzedając Belga taniej niż za 20M strzelamy sobie w kolano pod kątem finansowym, sportowym i wizerunkowym, bo musimy budować pozycję klubu który potrafi sprzedać piłkarza, a nie tylko rozwinąć.
0
Deus
Deus
13 marca 2022, 20:33
za zawodnika bez liczb takich pieniędzy nie dostaniemy^
0
Alessio_re6
Alessio_re6
13 marca 2022, 23:55
Wahadło to przede wszystkim praca, a liczby przyjdą, problem z tym, że Alexis nie jest u nas wahadłowym, ale jako taki.moze być sprzedany.
0
KRWISTY
13 marca 2022, 11:49
Marny ,zatrzymuje akcje później kiwka ,70% z tego nie wychodzi bardzo czytelny i jednowymiarowy pilkarz,czasami jest przebłysk i tylko tyle, za 3mln może być do głębokiej rezerwy, ale fakt jest taki że prawa strona to tragedia i jak widzę w pierwszym składzie takiego mesjasza zbawiciela bo kogo innego tak naprawdę to mnie krew zalewa, mam nadzieję że po sezonie to się zmieni.
1
Miaacz
Miaacz
13 marca 2022, 11:49
Bym wolał jego na następny sezon jako zmiennik Berardiego czy innego kto tam na Ps przyjdzie(o ile przyjdzie) a Alexisa wypożyczyć gdzieś, może jak pójdzie do słabszego klubu ma rok pograć to coś tam przeskoczy mu w głowie jak Zielińskiemu
1
paweł_piotr
paweł_piotr
13 marca 2022, 11:46
Tak jak koledzy niżej. Powinien zagrać w końcu na "10". Wolałbym żeby to on został jako zmiennik na dyche niż Brahim.
1
Orzelek79
Orzelek79
13 marca 2022, 11:44
Jest minimalnie lepsza wersją Samu, czyli nic nie zyskaliśmy. Jestem przekonany że Rebić i Rafa daliby na tej pozycji znacznie więcej. Jako głęboki rezerwowy za 2 mln , może.
0
Zuber
Zuber
13 marca 2022, 11:33
Ja bym go wykupił, ale Belga wysłał na wypożyczenie albo zrobił plusvalenze na nim.
2
patoo_07
patoo_07
13 marca 2022, 11:27
Ja bym oddał. Jeśli mamy w planach kupić kogoś porządnego, to trzech nie ma sensu trzymać.
Edytowano dnia: 13 marca 2022, 11:28
1
Majki85
Majki85
13 marca 2022, 11:26
Facet przyszedł i nie zawodzi, biorąc pod uwagę to czego się początkowo od niego wymagało. Strzelił kilka goli, zaliczył chyba jakies asysty, niektóre mecze miał naprawdę dobre i oczywiście były też takie w których grał slabiej, jednak chyba nikt po nim cudów się nie spodziewał. Czy bym go wykupił? Jeśli budżet by na to pozwolił to czemu nie. Facet nie pobieralby dużej pensji (ok. 1 mln euro), nie kosztowałoby dużo (może udałoby się zbić cenę do 3 mln euro) a mógłby pełnić rolę kogoś takiego jak Krunic, z tym że na pozycji PS. Czyli kupujemy jakiegoś kota, np. Berardi a w rezerwie mamy Alexisa i właśnie Juniora. Czasem trzech zawodników na jedną pozycję jest potrzebnych, tym bardziej że ten trzeci nie miałby wielkich wymagań i tym bardziej że są oni dość uniwersalni (np. Alexis może od biedy zagrać na LS lub na PO, a Messias na trequartiscie), poza tym jest coś takiego jak kontuzje i żeby nie było później jak to u nas ma często miejsce że taki Berardi doznalby urazu który wykluczylby go na dłuższy okres i wtedy zostalibysmy z samym czy to Alexisem czy Messiasem. Tak więc poważnie zastanowilbym się nad Messiasem którego ewentualne pozostanie (i Alexisa także) niekoniecznie musi oznaczać brak zakupu kogoś do pierwszego składu.
8
ósmy
ósmy
13 marca 2022, 11:50
Mamy jeszcze Samu na prawym skrzydle, rok kontraktu, więc pewnie nigdzie się nie ruszy.
Więc sprowadzając jakiegoś Pana X na prawe skrzydło pozbycie się kogoś z dwójki Alexis/Messias będzie kluczowe.
1
KosaX
KosaX
13 marca 2022, 11:21
Moim zdaniem Junior powinien dostac szanse na „10”.Dobry technicznie,fizycznie duzo lepszy od Brahima no i ma precyzje w lewej nodze.W Crotone czesto grywal za plecami napastnika wiec czemu u nas tego nie sprobowac?
3
KosaX
KosaX
13 marca 2022, 11:21
Moim zdaniem Junior powinien dostac szanse na „10”.Dobry technicznie,fizycznie duzo lepszy od Brahima no i ma precyzje w lewej nodze.W Crotone czesto grywal za plecami napastnika wiec czemu u nas tego nie sprobowac?
1
JohnyMiellony
JohnyMiellony
13 marca 2022, 11:15
Ja myślę że można go wykupić ale nie za to 5.5mln tylko max 4 a alexis na wypożyczenie gdzie będzie grać np do Torino
0
Piotrek1899
Piotrek1899
13 marca 2022, 11:09
Nie rozumiem, dlaczego Pioli w takich meczach, jak ten wczorajszy nie spróbuje go na 10-tce? Uważam, że Brazylijczyk bardzo dużo widzi na boisku, technicznie jest na wysokim poziomie, uderzenie z lewej nogi niczego sobie, 1vs1 też potrafi zagrać. Niestety, ale na skrzydło jest za wolny, za w środku spokojnie by sobie poradził, z tymi atutami, którymi dysponuje.
11
krisss811
krisss811
13 marca 2022, 11:17
Dobry pomysł, ale to tylko nasz pomysł, szkoda że Padre tego nie czyta.
1
Diavo
Diavo
13 marca 2022, 11:08
Kwestią kogo lepiej oddać do innego klubu Alexisa czy Messiasa? Ktonnam wystarczy na ławkę, jeśli przyjdzie np Berardi.
2
seba9414
seba9414
13 marca 2022, 11:05
Moim zdaniem za takie pieniądze jak najbardziej warto go wyłupić. Niektórzy jednak wykupienie go traktują jako zablokowanie transferu docelowego skrzydłowego a to jest moim zdaniem błąd. Za te 3-5 mln nie znajdziemy w miarę wartościowego zmiennika a nawet jeśli to znowu potrzebny będzie legendarny już czas na aklimatyzację a tego zwyczajnie w przyszłym sezonie może nie byc.
1
szfarceneger
szfarceneger
13 marca 2022, 10:59
Jakby się udało jeszcze zbić cenę, to chyba warto byłoby go wziąć. Tylko wtedy, zakładając, że przyjdzie jeszcze jeden prawoskrzydłowy, np. Berardi, to odejść musi Saladmaker.
Może gdzieś w Anglii daliby się nabrać na talent Belga i dali za niego z 15 mln.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
13 marca 2022, 11:13
Saladmaker? A może srajceneger? Jak masz taki problem z nazwiskami graczy klubu, któremu ponoć kibicujesz, to może po prostu pozostań przy numerach? Czy też za trudne?
3
szfarceneger
szfarceneger
13 marca 2022, 16:29
Wyjmij kija z dupy, Konieczny. Znalazł się obrońca moralności i godności milionerów z drugiego końca Europy.
A sam piłkarz nie wydaje się mieć problemu z żartobliwym przekręcaniem jego nazwiska - pamiętam jak na jakimś filmiku na instagramie czy innym tiktoku przedstawił się jako "Salamander".
0
Piotrek1899
Piotrek1899
13 marca 2022, 18:37
Nie muszę nic wyciągać. Ty też pewnie nie, bo zwyczajnie to lubisz ;)
0
szfarceneger
szfarceneger
13 marca 2022, 19:04
I ty chcesz mi prawić morały takimi tekstami...
0
Filarek
Filarek
13 marca 2022, 10:57
solidny grajek za niewielkie pieniądze.
mamy za krótką ławkę by walczyć na 3 frontach.
za 2 - 3 mln można go wykupić.
1
Marcin1995
Marcin1995
13 marca 2022, 11:04
Osobiście jestem zdania że wcale nie mamy za krótkiej ławki tylko za mało jakości na tej ławce, jakby za Krunica i Diaza był Paqueta i Hakan za Messiasa Berardi a za Bakayoko choćby Pobega to nikt by nie mówił że mamy za krótka ławkę
3
ba_acm
ba_acm
13 marca 2022, 10:55
Jestem na nie i jestem za szukaniem innego, już docelowego rozwiązania na tę pozycje. Gdyby przyszedł Berardi to byłoby pięknie. Bo i wzmocnilibyśmy pozycje która kuleje nam od czasu odejścia Suso no i Alexis wziąłby się do roboty bo w przeszłości zwykł grać na dużo lepszym poziomie.
2
Marcin1995
Marcin1995
13 marca 2022, 10:50
Ja bym go wykupił tylko w wypadku odejścia Saelamakersa, na ławę może być w ostateczności ale jak mamy zostać w przyszłym sezonie z Alexisem i Messiasem na PS to będzie dramat
0
Umberto
Umberto
13 marca 2022, 10:50
Seler na ławkę a do pierwszego składu ktoś musi przyjść zdecydowanie lepszy
1
Deus
Deus
13 marca 2022, 10:49
Plan idealny to nie wykupywać Messiasa i pozyskać darmowego Di Marie. Salemakers może być rezerwowym.
0
mw121
mw121
13 marca 2022, 10:48
Miał kilka wielkich meczów, ale też bardzo często grał piach i nie stanowił o sile zespołu. W naszej formacji skrzydła są bardzo ważne i o ile Leao ciągnie ten wózek, to z prawej strony jest bieda. Chimeryczny Messias i słabiutki w tym sezonie Alexis, który co najwyżej potrafi "zrobić wiatr". Przydałby nam się bardzo prawoskrzydłowy z prawdziwego zdarzenia, ale priorytetem jednak powinna być 10-tka, bo w przebudzenie Diaza pomału przestaję wierzyć.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
13 marca 2022, 10:47
Za milion max dwa to jako zapchajdziura mógłby być. Więcej placić bez sensu. Już lepiej wtedy jakiegoś młodego na name wypożyczyć. Przynajmniej jest wtedy cień szansy że odpali.
1
daro12555
daro12555
13 marca 2022, 10:39
Lepiej dołożyć kasę i kupić kogoś zdecydowanie lepszego .Ma 31 lat i już lepszy nie będzie a ze sprzedaży jego też nie zarobimy tylko stracimy.My musimy iść do przodu żeby najlepsi piłkarze zostawali w klubie.
Edytowano dnia: 13 marca 2022, 10:53
1
Rafał0209
Rafał0209
13 marca 2022, 10:37
na rezerwowego może być
0
Presidente
Moderator Presidente
13 marca 2022, 10:35
Absolutnie mnie nie przekonuje. Pojedyncze zrywy, a przez 95% czasu prezentuje się gorzej niż Suso bez formy.
4
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się