SCUDETTO


Ambrosini: "Maldini powiedział mi, że albo pozyska kogoś z topu, albo zostanie z tymi, których ma"

14 marca 2022, 09:44, cinassek Aktualności
Ambrosini:

Były kapitan Milanu, Massimo Ambrosini, w rozmowie na antenie DAZN wypowiedział się następująco: "W kwestii Kalulu trzeba oddać zasługi Paolo Maldiniemu. Rozmawiając z nim prywatnie, poza kamerami, powiedział mi: 'Pierre stał się poważnym piłkarzem. Dlaczego więc muszę wydawać pieniądze, żeby kogoś pozyskać... Albo wezmę kogoś topowego, albo zostanę z tymi, których mam, bo mogę na nich polegać".



64 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Vol'jin
Vol'jin
14 marca 2022, 16:25
my tu gadu gadu, a duet M&M nie ma nowej umowy od Gazidisa i Eliotta :) a kończy się po sezonie
Edytowano dnia: 14 marca 2022, 16:25
0
Mirek99999999
Mirek99999999
14 marca 2022, 17:46
Gazidis pewnie liczy, że do czerwca Rangnick straci robotę...
0
MilanHomer
MilanHomer
14 marca 2022, 18:29
Rangnick już ma umowę z United :)
Po sezonie idzie na dyrektora.
2
Reszkapl
Reszkapl
14 marca 2022, 19:51
I see what u did there :)
0
Vol'jin
Vol'jin
14 marca 2022, 15:09
Ambro chlapnął wypowiedź pana Pawła z zimowego mercato, bo taka była też narracja klubu po zimowym marcato :)
2
matten
matten
14 marca 2022, 14:31
Mam nadzieję, że ta wypowiedź odnosi się tylko do środkowego obrońcy, bo trzeba ściągnąć kogoś na prawe skrzydło i niekoniecznie musi to być topowy zawodnik, a po prostu ktoś solidniejszy niż mamy obecnie.
0
lyndonmilan
lyndonmilan
14 marca 2022, 13:33
Mówił o obroñcach.
Zrobił tak jak mówił, chciał Botmana ale nie dało rady dlatego nikt nie przyszedł.
Proste
0
Marios77
Marios77
14 marca 2022, 13:22
Myśle że chodzi mu o obrońców….
1
Jaca23
Jaca23
14 marca 2022, 13:17
Ambro chlapnął coś mediom, a część tutaj bierze to za pewnik. Gwarantuje, że nie są to kluczowe słowa Maldiniego, bo Ambrosini to poważny człowiek i nie wygadałby się w takiej sprawie dziennikarzom. Kto wie, może to swego rodzaju zagrywka Paolo, żeby skierować kąt patrzenia transferów Milanu w inną stronę, a Paolo będzie działał jak zwykle po cichu gdzieś indziej.

Nie zmienia to faktu, że letnie mercato będzie absolutnie kluczowe. Odchodzi dwóch ważnych zawodników, których będzie trzeba zastąpić i nie wyobrażam sobie braku jakościowego wzmocnienia na PS.
4
Zuber
Zuber
14 marca 2022, 13:31
Niby dwóch ważnych, ale grają w tym sezonie tak, że jeden i drugi jest spokojnie do zastąpienia. Z Kessim może trochę ciężej, ale Romka to Kalulu schował do kieszeni i tego się chyba nikt z nas nie spodziewał. Patrze jak gra Pobega w Torino i wcale nie wypada gorzej niż Kessie w tym sezonie. Mercato na pewno będzie ciekawe dla nas kibiców. Druga sprawa takie słowa na pewno miały podbudować Kalulu.
Edytowano dnia: 14 marca 2022, 13:35
2
Jaca23
Jaca23
14 marca 2022, 13:49
Ważnych, ale spokojnie do zastąpienia. Po poprzednim sezonie nie wyobrażałem sobie pomocy Milanu bez Kessiego, teraz nie wyobrażam sobie pomocy z Kessim, bo większość sezonu gra słabo i zdecydowanie wolę go oglądać jak siedzi na ławce.

Romagnoli to nadal kapitan, ale boiskowo nie dojeżdża i w tej chwili przegania go nawet Kalulu. Tutaj rozstanie wydaję się dobre dla obu stron zważywszy na pobieraną pensję przez Alessio.
3
Wiesław Śmietana
Wiesław Śmietana
14 marca 2022, 14:31
Jaca23 - sam sobie odpisujesz na swój wpis? Może warto pomyśleć, żeby wyjść trochę do ludzi :P
0
Jaca23
Jaca23
14 marca 2022, 14:40
Wiesław Śmietana
Świetny żart, jak będę miał chwilę to pójdę się wyśmiać. Doprecyzujesz? Bo odpowiadałem na komentarz użytkownika @Zuber.
2
Wiesław Śmietana
Wiesław Śmietana
14 marca 2022, 17:38
Jaca23 - to nie miał być żart - to była rada. Wybacz ale nie widzę w wypowiedzi, Zubera żadnego zdania, które mogłoby sugerować, że chce się Ciebie o coś zapytać. Zuber wyraził swoją opinię, a Ty przepisałeś oczywiście dodając kilka słów - mogłeś zwyczajnie napisać: "twoje zdrowie ziom!". Na marginesie muszę przyznać, że z praktycznie wszystkimi twoimi spostrzeżeniami się zgadzam i w żadnym wypadku mój komentarz nie miał na celu Cię obrazić.
0
Jaca23
Jaca23
15 marca 2022, 11:36
A ja myślę, że chciałeś zabłysnąć błyskotliwą ripostą, ale coś nie wyszło.

Nie rozumiem Twojego toku rozumowania, ale też nie czuję się urażony, pozdrawiam ;)
0
inzaghi67
inzaghi67
14 marca 2022, 12:16
Dobra ale z Juniorem i Alexisem na PS to amatorka
4
primo2p
primo2p
14 marca 2022, 11:59
To prawda. Obecnie aby pozyskać kogoś mocniejszego od naszych stoperów, trzeba by było wydać większą kasę.
2
pazioni
Moderator pazioni
14 marca 2022, 11:43
Czyżby Romek został?? Jak tak to oki, 30 mln zaoszczędzone.
4
Alessio_re6
Alessio_re6
14 marca 2022, 11:59
Pozostanie Romagnoliego na 3 lata, to stracone 17 milionów i 3 lata.
3
pazioni
Moderator pazioni
14 marca 2022, 13:48
Jeżeli zostanie t,o na pewno zejdzie z pensji.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
14 marca 2022, 14:32
No założyłem, że zejdzie z pensji do 4M, bo jego agentem jest Raiola, dobry negocjator
0
zbylon
zbylon
14 marca 2022, 11:20
Maldini chyba daje sygnał, że odpuszcza Botmana. To z kolei może być sygnałem dla Romka, żeby jednak się nie wygłupiał i został. Jednak nawet jeśli Botman nie przyjdzie a Romek odejdzie, to jak wróci Kjaer, obronę mamy solidną. Choć wolałbym jednak mieć kogoś w zapasie, bo Kjaer, nawet jak odzyska formę po kontuzji, to nie wiadomo czy czegoś znowu nie złapie. Im szersza ławka tym lepiej, ale z drugiej strony, to wolałbym pozyskać kogoś na prawe skrzydło. No i tu kolejne "chyba że" - no chyba że zmienimy ustawienie na 3-5-2, wtedy stoper jest konieczny, z Juniora można zrezygnować i raptem zaczniemy szukać zmiennika dla Theo, bo prawe skrzydło będzie obstawione aż trzema solidnymi grajkami, którzy lubią być na wahadle.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
14 marca 2022, 12:01
W 3-5-2 nie ma miejsca dla Leão. Możesz mówić, że zagrał jako podwieszony napastnik, ok ale w FIFA, bo w realnym życiu, to za dobry skrzydłowy by robić z niego napastnika.
Taki komentarz to bardziej oczko w stronę Botmana, pokazując mu, że Maldini(!) widzi w nim topowego piłkarza.
0
zbylon
zbylon
14 marca 2022, 12:06
Alessio_re6 - może i masz racje. Moje rozważania to tylko gdybanie i dywagacje. Mimo to widziałbym Leao na pozycji Second Striker.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
14 marca 2022, 12:13
Może i warunki takie ma o tak się mogę z tobą zgodzić, ale w środkowym pasie zniknąłby. Wystarczy zobaczyć co jest jak go podwajają lepsi rywale, na skrzydle ma bardzo dużo miejsca i umiejętnie wykorzystuje. Wolny elektron z lewego skrzydła jest dla niego idelany
0
Tanger
Tanger
14 marca 2022, 10:58
Te słowa świadczą o zdrowym podejściu Maldiniego w kwestii transferów. Można powiedzieć, że zamienił słowo jakoś na jakość. Od czasu kiedy sam dyrektoruje, nietrafione transfery można policzyć na palcach jednej ręki.
5
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
14 marca 2022, 10:56
W mediach pojawia się sporo plotek i niekoniecznie zawodnicy muszą od nich odcinać. Takie słowa mogą (ale nie muszą) zadziałać pozytywnie nie tylko na Kalulu, ale na cały zespół. Nikt o zdrowych zmysłach, kto jest związany jakoś z Milanem, nie będzie teraz mówił, że potrzeba nam wzmocnień i na jaką pozycję dokładnie - tego teraz nie można robić. Mercato zaczyna się miesiąc po lidze - teraz jest ukryte - tzn. tylko Ci co mają wiedzieć powinni się nim zajmować.

Nie wzmocnimy się nagle nowym zawodnikiem na te ostatnie mecze, a wszelkie burze czy to kibiców czy to trenera/zarządu o potencjalnych nowych graczach mogą zrobić więcej krzywdy niż pożytku.
2
Rafał0209
Rafał0209
14 marca 2022, 10:52
Z tym co ma? bez skrzydłowego, bez 10 i o rok starszym Ibrą, do tego odejdzie Romagnoli i Kessie, to będzie przełomowe okienko wiele nam wyjaśni co do właścicieli, ile można się zasłaniać FFP
2
patoo_07
patoo_07
14 marca 2022, 10:47
Obyś tak Paolo nie myślał o prawym skrzydle :D
0
ba_acm
ba_acm
14 marca 2022, 10:43
Ja sobie nie wyobrażam że linie obrony opuści Romagnoli, Florenzi i Ballo-Toure i będziemy te 3 dziury łatać Kalulu. Bardzo chciałbym żeby został z nami Florenzi i jeżeli Romagnoli odejdzie to obowiązkiem jest ściągnąć kogoś o conajmniej takim samym poziomie. Botman lub Bremer to najczęściej pojawiające się nazwiska, ale zostawmy to Paolo bo on zna się z nas wszystkich najlepiej.
0
kamilus
kamilus
14 marca 2022, 10:55
FBT raczej zostanie (nie sprzedamy go ze stratą, a więcej niż 5 mln to chyba nikt nie zaoferuje), Florenzi pewnie też (niby Milan chce go wykupić, ale też ponoć są plany na negocjowanie obniżenia kwoty wykupy). Jedyny "pewnik" to odejście Alessio i z tego powodu chcemy nowego stopera.
1
ba_acm
ba_acm
14 marca 2022, 12:44
No fajnie by było gdyby poszło to tak jak napisałeś. Ja też jestem za tym żeby FBT i Florenzi zostali. Hejtu na FBT nie rozumiem, dla mnie to on jest hejtowany za to że zagrał jakieś wyrywkowe mecze w których spisał się tak sobie, ale dla mnie to jest gracz z potencjałem. On ma być po prostu zmiennikiem Theo, nic więcej. A Florenzi to naprawde dobry ruch i mógłby się zadomowić u nas na dłużej.
0
marcinomilano
marcinomilano
14 marca 2022, 10:30
Jak interpretować te słowa? Że odpuścimy Botmana? Kalulu to dzik w ostatnich meczach, ale ja bym był z tym spokojny i nie popadał w hura optymizm, daleko nie trzeba szukać jak to się może skończyć (Brahim). Po odejściu Romagnoliego będziemy potrzebować 3 mocnych ŚO, trudno przewidzieć w jakiej formie będzie Kjaer. Botman ma też tę przewagę, że ma już spore doświadczenie jak na tak młodego i perspektywicznego gracza (mistrzostwo Francji i regularna gra w LM). Sam mam dylemat odnośnie Kalulu, gość wydaje się być niesamowicie sympatyczny a to jak kasuje przeciwników nie mając przy tym układu nerwowego to coś pięknego, statystki nie kłamią i ostatnie mecze ma fenomenalne, ale Botman ma jednak nieco inne atuty, w szczególności warunki fizyczne, to wielki chłop który ma też sporo atutów przy ofensywnych SFG.
3
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
14 marca 2022, 10:50
Pewnie dotyczyło poprzedniego mercato i chodziło też, żeby dać "kopa" mentalnego zawodnikom. W lecie transfer obrońcy i skrzydłowego lub dyszki to będzie must have, ale po co mamy też zgrywać cwaniaka i głosić, że mamy hajs na kogoś za grube miliony? Lepiej budować takimi słowami psychikę swoich zawodników i kreować pozytywny wizerunek w przyszłych negocjacjach transferowych. Piłka to biznes, a biznesie czyny to jedno, a słowa co innego.
1
kamilus
kamilus
14 marca 2022, 10:53
Imo to bardziej kwestia tego, że nie będziemy się "zabijać" o Botmana (wszak nadal nic nie podpisaliśmy, a rywalizować z Newcastle łatwo nie będzie). Dodatkowo może się skończyć tym, że nie kupimy nikogo do podstawy (bo kimś takim ma być Holender), tylko kogoś na stopera nr 3.

I od razu sobie przypomniałem o Kamarze, który jest młody, darmowy, z innej ligi, może grać również w pomocy i komu kończy się kontrakt (a więc idealny profil dla właścicieli). Do tego ma całkiem niezłe warunki fizyczne, bo jest tylko o 1 cm niższy od Tomoriego, który pobił rekord wysokości wyskoku do główki.

I w takiej sytuacji zaczęlibyśmy sezon przygotowawczy z Tomorim, Kjaerem, Kalulu i Kamarą. Jak dla mnie wygląda to fajnie, a w razie czego byłby jeszcze czas, by w razie czego dorzucić do tego grona np. jakiegoś taniego, ale solidnego, ligowca.
1
marcinomilano
marcinomilano
14 marca 2022, 11:14
Tylko z tego co widzę, to Kamara akurat większość czasu gra jako defensywny pomocnik, pytanie czy sam zawodnik w ogóle chciałby być rozpatrywany jako ŚO
1
Tanger
Tanger
14 marca 2022, 11:25
Obawiam się, że Kamara zniknął z radarów. Ostatnio na milanlive.it widziałem wiadomość, że rywalizują o niego Atletico, Newcastle i Manchester United.
1
ósmy
ósmy
14 marca 2022, 10:27
W prywatnej rozmowie Maldini wspomniał coś Ambrosiniemu. Coś, czego nie sprzedaje się mediom, a ten leci z tym tematem w wywiadzie.
3
Jaca23
Jaca23
14 marca 2022, 13:08
A co takiego powiedział? Przecież przekazał oczywisty populizm, który totalnie nic nie oznacza. Równie dobrze DAZN mógł zacytować kelnera w restauracji, który wczoraj podawał Paolo kolacje. Ambro nie jest głupi i ważnych rzeczy do mediów nie wyniesie.
0
grayman88
grayman88
14 marca 2022, 10:09
Pamietam info ze mamy 100mln na okno. Belotti free Botman 35/40? Berardi 30/35 Adli wraca. I kogoś na LO na ławkę i trzeci bramkarz. Coś ominąłem??
0
Toxer
Toxer
14 marca 2022, 10:17
Sanchesa
3
Toxer
Toxer
14 marca 2022, 10:17
Sanchesa
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
14 marca 2022, 10:35
Sanches po przyjściu Berardiego byłby bezsensownym transferem. Ani jako pivot ani na prawym skrzydle nie miałby miejsca w 1 składzie.
Edytowano dnia: 14 marca 2022, 10:36
0
kamilus
kamilus
14 marca 2022, 10:44
Oficjalnie to mamy 0, bo nikt nigdy oficjalnie nie podaje takich informacji. :) A nieoficjalnie to według różnych źródeł mamy mieć od 70 do 150 mln, więc te informacje też nie są nic warte.
3
Milanboy
Milanboy
14 marca 2022, 09:56
Zobaczymy co się wydarzy.

Słyszałem, że Milan coś tam pobłąkiwal o Mattym Cash.
1
Zuber
Zuber
14 marca 2022, 10:26
I na co on komu? Chłop będzie kosztował lekko z 40 mln.
3
RavenGDA
RavenGDA
14 marca 2022, 10:27
za ponad 30 milionów funtów??? niech się villa buja
1
Tanger
Tanger
14 marca 2022, 10:48
To bez sensu. Tym bardziej, że Milan z Calabrią i przy ew. wykupie Florenziego ma zabezpieczoną prawą stronę obrony na co najmniej solidnym poziomie, chociaż na najbliższe 2 lata. Jak dla mnie wykup Alessandro za te 4,5 mln które przewijają się w mediach, to mus. To zawodnik, który trzyma poziom, ma doświadczenie i charakter.
1
Jaca23
Jaca23
14 marca 2022, 13:06
Mieć Florenziego do wykupienia za kilka milionów, a interesować się Cashem za kilkadziesiąt? Nie ma w tym żadnej logiki.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
14 marca 2022, 09:50
Jak odejdzie Romagnoli to musi ktoś przyjść na środek obrony. Kjaer, Tomori, Kalulu, Gabbia to za mało. Do tego nie wiadomo jak będzie z formą Duńczyka.
1
Milanboy
Milanboy
14 marca 2022, 09:56
Gabbia odejdzie pewnie na wypożyczenie
0
grayman88
grayman88
14 marca 2022, 09:58
Botman?
0
kamilus
kamilus
14 marca 2022, 10:00
Oczywiście, że ktoś musi przyjść, ale nie musi to być ktoś za 30 mln - jeśli mielibyśmy "wykrwawić" się w wyścigu o Botmana, to lepiej go odpuścić i pozyskać innego stopera, również utalentowanego (a takich mamy na radarze pewnie przynajmniej kilku).
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
14 marca 2022, 10:05
kamilus
Racja. Ja osobiście mam podobne odczucia co do prawego skrzydła. Berardi top, ale pewnie ciężko będzie go wyrwać. Nie miałbym nic przeciwko jakby nasi skauci "wyczarowali" drugiego Leao za mniejsze pieniądze :P
1
Rossoneri777
Rossoneri777
14 marca 2022, 10:08
Fanatyk
Ten leao wcale taki nie był jak na nasze standardy. Około 30 baniek
2
tysiok
tysiok
14 marca 2022, 10:26
A Bremer?
Koleś ma już nowy klub?
Wydaje mi się, że jakiś czas temu przejawiał się temat ewentualnego przyjścia do nas.
0
marcinomilano
marcinomilano
14 marca 2022, 10:32
Bremer to podobne koszty co Botman i raczej mówi się o nim w kontekście Interu niż naszym. To też ten case, że to zbyt podobny obrońca do Tomoriego, Botman za to posiada cechy, których nie ma Anglik. Kalulu to też bardziej typ Tomoriego.
3
kamilus
kamilus
14 marca 2022, 10:43
Bremer to chyba pasuje bardziej do 3-5-2, a dodatkowo nie łapie się na ulgę podatkową.
1
mmielczar123
mmielczar123
14 marca 2022, 09:46
Olać Botmana, na ps by się przydał ktoś topowy
1
tommyb1
tommyb1
14 marca 2022, 09:50
Plac to byśmy mogli jakby Romek został...
0
kamilus
kamilus
14 marca 2022, 10:03
Teoretycznie stać nas na topowych obrońcę i prawoskrzydłowego, nawet w sytuacji, gdyby udało się pozyskać Sanchesa (przy ostatniej kontuzji i zainteresowaniu Juve zaczynam się zastanawiać, czy na pewno będziemy walczyć o Renato).

A gdybyśmy odpuścili Portugalczyka, to pomoc i tak mielibyśmy całkiem niezłą (Bennacer, Tonali, Adli, Pobega, Krunic), za to fundusze znacznie większe i te można by przeznaczyć głównie na prawe skrzydło.
0
marcinomilano
marcinomilano
14 marca 2022, 10:19
Niby tak, ale nikt z tych osób nie da nam tego co gracz typu Sanches. Po odejściu Hakana mamy koszmarne problemy z transportem piłki przez 2 i 3 tercję boiska, potrzebujemy PW, ale też potrzebujemy kogoś, kto będzie w stsn. Nie da się inaczej rywalizować w Europie, a w Serie A znowu będziemy polegać na rajdach i tworzeniu przestrzeni przez Theo i Leao.
Edytowano dnia: 14 marca 2022, 10:21
2
Jaca23
Jaca23
14 marca 2022, 13:03
Wszystko zależy od ustawienia jakim będziemy grać, ale bez wątpienia potrzebujemy kreatywnego pomocnika, który posiada przeszywające podanie, a takim graczem jest Sanches. Osobiście dużo obiecuje sobie po Adlim, bo widać, że też potrafi grać do przodu.
0
marcinomilano
marcinomilano
14 marca 2022, 13:50
W zeszłym sezonie przy 4231 Hakan nie grał jako typowy treq, często wracał się nawet do 1 tercji boiska i stamtąd rozpoczynał się nasz atak, z Brahimem jest inaczej, on operuje dużo wyżej, a przez to że łatwo go wyłączyć to później gra wygląda jak wygląda. Ja osobiście wolałbym przejście na 433, tylko nie wiem czy wtedy Adli by się odnalazł.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się