SCUDETTO


LGdS: PSG gotowe zaoferować 70 mln euro za Leao. Milan nie jest zainteresowany

15 marca 2022, 09:37, cinassek Aktualności
LGdS: PSG gotowe zaoferować 70 mln euro za Leao. Milan nie jest zainteresowany

La Gazzetta dello Sport informuje, że Paris Saint-Germain jest gotowe zaoferować Milanowi 70 mln euro odstępnego za Rafaela Leao. Również sam piłkarz mógłby liczyć na znacznie wyższe zarobki niż na San Siro - mowa o 6 mln euro netto. Według informacji mediolańskiego dziennika, nawet pomimo takich kwot nie ma zainteresowania transferem ani ze strony rossonerich, ani ze strony zawodnika. Leao preferuje pozostaje w Milanie podpisując nowy kontrakt do 30 czerwca 2026 roku, co zapewni mu podwyżkę do 4 mln euro netto plus bonusy w skali roku.



122 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
D53
D53
15 marca 2022, 22:00
Jak zaoferują więcej , to sprzedać a pieniadze madrze wydać. Kasa jest potrzebna, żeby wrócić na stałe do elity. A z formą Leao to może być jeszcze różnie.
0
Ayattar
Ayattar
15 marca 2022, 19:08
parę dni temu był news że Milan dostał jakąś reprymendę za finansowe fair play ta??
0
Dejv23
Dejv23
16 marca 2022, 02:44
Tak, zwyczajnie jesteśmy zbyt uczciwi.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
16 marca 2022, 07:39
Tak !! Zbyt uczciwi, tylko po prostu Mirabelli i Fassone wydali więcej pieniędzy niż mieli i dalej się to na nas odbija
0
Alessio_re6
Alessio_re6
16 marca 2022, 07:39
Tak !! Zbyt uczciwi, tylko po prostu Mirabelli i Fassone wydali więcej pieniędzy niż mieli i dalej się to na nas odbija
0
hyrus13
hyrus13
15 marca 2022, 17:44
Nie czarujmy się, Leonardo to debil. Przy takiej sile jaką PSG ma w ofensywie on szuka następnego gracza. Pewnie gdyby nie idiotyczne zatrudnienie Messiego to w tym sezonie wygraliby LM. Leo był im potrzebny jak nam Bakayoko. Teraz dalej będzie wzmacniał ofensywę. No, ale widać wyciąganie wniosków nie jest mocną stroną Brazylijczyka.
1
paweł_piotr
paweł_piotr
15 marca 2022, 18:41
zobaczymy ile z tej ofensywy psg zostanie latem
0
Von Strauss
Von Strauss
15 marca 2022, 19:02
PSG latem traci Mbappe, do tego podobno odchodzi Messi, a i plotki są, że chcą sprzedać Neymara, więc kupno Leao to tylko jeden transfer z 3. Jakby dali 170 mln to można się zastanowić xD
2
Kataloński
Kataloński
15 marca 2022, 17:18
Niech ten szejk już się zwija z tej Europy , bo rzygać się chce od tego budowanego składu rodem z Fify
2
roby45
roby45
15 marca 2022, 16:45
Zginął by jak dzieciak we mgle,gwiazdeczki by go zjadly jak by coś mu nie szło...nie pojdzie aż tak glupi nie jest
0
chory
chory
15 marca 2022, 16:44
Z A M A Ł O !
0
KosaX
KosaX
15 marca 2022, 16:34
Tak sobie pomyslalem ze skoro Romek odchodzi a PSG sie podobno rozpada,to moze by tak zlozyc oferte za Sergio Ramosa :)
0
Vol'jin
Vol'jin
15 marca 2022, 16:41
tak płacić 10-15 mln euro rocznie obrońcy na 5 spotkań

7
Corsa
Moderator Corsa
15 marca 2022, 17:03
Problem w tym, że on fizycznie jest w rozsypce. Ponoć chce jeszcze spróbować w MLS, ale chyba będzie kończył karierę. Do tego pensja, z 5 baniek trzeba wyłożyć.
1
TR3V0R
TR3V0R
15 marca 2022, 16:02
śmieszne pieniądze patrząc na to, ile lubią wydawać. 100 baniek i wtedy można usiąść do rozmów, niech się nie ośmieszają tymi 70cioma
0
kamilus
kamilus
15 marca 2022, 15:26
Tak z innej beczki - pojawiły się plotki o kontrakcie Mbappe z Realem: https://twitter.com/NicoSchira/status/1503731701922545669

Na bogato. :P
0
Reszkapl
Reszkapl
15 marca 2022, 16:22
Koszt ok 240 mln ojro w 5 lat, a takie PSG wydaje na sam zakup Neymara 222 :D
1
Dusiek
Dusiek
15 marca 2022, 19:30
Real potrzebuje nowej gwiazdy po CR7. Dla nich te 240mln w 5 lat, to zaden wyczyn. I tak jeszcze na tym zarobia, a moze i cos wygraja do tego :)
0
Reszkapl
Reszkapl
15 marca 2022, 20:51
dusiekxd
Zgadzam się z Tobą, chciałem zwrócić uwagę na wartość i koszty Mbappe w porównaniu z Neymarem, sugerując, że właśnie to jest dobry interes :)
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
15 marca 2022, 14:23
Siłą rzeczy, jak Milan będzie grał dobrze to i będzie zainteresowanie piłkarzami naszego klubu, w sumie to dobrze o nas świadczy, że inni szukają u nas wzmocnień. Oczywiście Milan może rozważyć sprzedaż Portugalczyka ale nie za 70mln a co najmniej 100mln, przy takiej ofercie można się zastanowić, co nie znaczy że trzeba na nią zgodzić.
2
DL7official
DL7official
15 marca 2022, 13:38
Według informacji publikowanych na Twitterze przez profile dotyczące PSG ich numerem 1 na tę pozycję jest Vinicius Jr z Realu, którego oceniają jako młodszą i lepszą wersję Neymara. Problem polega na tym, że On nie jest to wyciągnięcia z Realu, dlatego PSG rozgląda się za opcją rezerwową, którą może być Leao. Myślę, że nie byłoby tematu Leao gdyby istniała chociaż najmniejsza szansa na sprowadzenie Vini. Leao ma ogromny potencjał, ale na ten moment daleko mu do Viniciusa.
2
patoo_07
patoo_07
15 marca 2022, 13:30
Haha dacie wiarę, że Massa miał 3 razy powtórzyć do Gnidy, że Ranocchia przed kopnięciem w stopę Belottiego dotknął piłkę. Dlatego Gnida nie poszedł sprawdzać. Zawieszenie na miesiąc to zdecydowanie za mało.
9
Rafał0209
Rafał0209
15 marca 2022, 13:50
Z Włoch to powinno się wywalić 3/4 sędziów bardziej skorumpowanej jak Serie A nie ma na świecie żadnej Ligi
2
jarek2572
jarek2572
15 marca 2022, 17:51
W Turcji tak właśnie zrobili.
1
Smerda Jajeczny
Smerda Jajeczny
15 marca 2022, 13:23
A tu cyk, wymiana Leniało za Dolara + 15 mln dopłaty od ACM i zapas lodów kaktus
2
Miaacz
Miaacz
15 marca 2022, 13:32
Takiego bramkarza na ławkę z taka pensja nie potrzeba nam
3
Fushnikov
Fushnikov
16 marca 2022, 06:56
Na 3 bramkarza już bym wolał Navasa.
0
gieksa51
gieksa51
15 marca 2022, 13:21
Milan powinien dać sygnał że nie jest trampoliną tylko budujemy potęgę z powrotem i kupujemy graczy którzy chcą przywrócić Milan do topu
1
Luksta1805
Luksta1805
15 marca 2022, 13:04
Rzygać mi się chce tym psg.
Niech kupią wszystkich piłkarzy zagrają sami ze sobą i na dodatek przepier...
16
Zlatan ibrahimović
Zlatan ibrahimović
15 marca 2022, 13:25
Według mnie najobrzydliwszy klub, nie znoszę tego PSG. Szanowałem ich tylko wtedy gdy grał tam Zlatan
3
Rafał0209
Rafał0209
15 marca 2022, 14:04
Klub jak każdy inny ma swoją historie i kibiców, to nie klubu wina że trafił się im właściciel który chce w nich inwestować, rzygać to się chcę UEFĄ która jest skorumpowana jak cała dzisiejsza piłka nożna
10
Ooryl
Ooryl
15 marca 2022, 12:57
Jeden z 3 zawodników w naszej kadrze, który ma szansę być najlepszy na świecie na swojej pozycji. Duże nie dla sprzedaży - wstajemy z kolan, nie musimy szukać szybkie zastrzyku gotówki. Chyba, że nie będzie woli pozostania samego zawodnika - wtedy brać te 90 mln i trudno.
1
Diavo
Diavo
15 marca 2022, 12:43
PSG chce Leao
Napoli chce Berardiego
Juve chce Sanchesa
A my zostaniemy z Rebiciem i Alexem, chyba najgorszy scenariusz :D
2
milanista123456
milanista123456
15 marca 2022, 15:13
No tak, Rebic jak był w formie to był tutaj królem, a teraz się robi z niego Bonere. Ze skrajności w skrajność.
6
Diavo
Diavo
16 marca 2022, 05:23
Rebic ma formę przez dwa miesiące w roku ;)
0
milanista123456
milanista123456
22 marca 2022, 14:39
Ty piszesz normalny komentarz 2 razy do roku, a jakoś nikt Cię nie hejtuje, że jesteś dziadowskim kibicem.
0
Fushnikov
Fushnikov
15 marca 2022, 12:37
Zamienić na Mbappe może się nie skapno xD
4
Jaca23
Jaca23
15 marca 2022, 12:24
Dla PSG specjalna promocja, minimum 100 mln. Niżej nie ma co nawet siadać do stołu.
2
Rocker
Rocker
15 marca 2022, 12:34
Dla PSG specjalna promocja: środkowy palec ;)
11
matten
matten
15 marca 2022, 12:20
Jeśli Leao przedłuży kontrakt wygasający za dwa lata, to pewnie będzie można zgarnąć zań więcej niż 70 mln. Chłopak coraz lepiej się rozwija, a poza tym jego usługami interesuje się również Manchester City :)
Jeśli Portugalczyk nie przedłuży umowy, to wtedy nie ma co ryzykować kolejnego darmowego odejścia i warto rozważyć ofertę PSG.
Ja się już pogodziłem, że pod obecnym właścicielem nie będziemy w stanie zatrzymać wyróżniających się graczy, ale mam nadzieję, że nauczymy się ich dobrze sprzedawać.
6
kamilus
kamilus
15 marca 2022, 13:15
Jeśli Leao przedłuży umowę i przynajmniej zachowa formę z obecnego sezonu, to inne kluby będą wiedzieć, że nawet nie warto wysyłać do Casa Milan dwucyfrowej oferty. :P
1
slavio
slavio
15 marca 2022, 12:08
Verratti plus 35 mln i pasuje ... tak odejdzie za jakis czas
0
KosaX
KosaX
15 marca 2022, 12:15
Po co nam Verratti? Skoro Bennacer w formie i Tonali w srodku pola za rok-dwa beda najlepszymi w lidze.Ja wierze ze wyznania Leao co do tego ze chce zostac legenda Milanu sa szczere.
12
slavio
slavio
15 marca 2022, 12:24
Jest portugalczykiem wiec trafi do Man u psg city za jakis czas tam gdzie kasa konkretna na sole Jest mlody wiec nie raz zmieni zdanie a menadzzer namiesza w glowie... Verratti tonali bennacer idealny srodek
0
hyrus13
hyrus13
15 marca 2022, 17:47
Mnie osobiście Verratti nie przekonuje. Nie wiem na czym polega jego fenomen.
0
Bartas14
Bartas14
15 marca 2022, 12:04
Hej czy ktos wie kiedy można sie spodziewać dokładnej daty na mecz Milanu z Bologna czyli 31 kolejki?
0
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
15 marca 2022, 12:10
3. kwietnia.
0
Bartas14
Bartas14
15 marca 2022, 12:19
cała kolejka jest rozpisana 3 kwietnia a nie ma szczegolowej daty i godziny meczu
0
patoo_07
patoo_07
15 marca 2022, 13:07
Terminarz pojawi się pewnie w przyszłym tygodniu, jak dowiemy się kto i kiedy będzie grał dalej w pucharach.
1
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
15 marca 2022, 12:02
Ja wiem ze Leao ostatnimi czasy super wyglada, ale jezeli te 70 mln byloby wylozone na stol od razu, a nie w bonusach/wplatach, to moim zdaniem kwota bardzo fair.
2
MrAncelotti
MrAncelotti
15 marca 2022, 11:51
Kogoś musi kupić PSG po odejściu Mbappe.
0
jarek2572
jarek2572
15 marca 2022, 11:40
Kessie podpisał dzis
0
Starosta
Starosta
15 marca 2022, 12:04
co podpisał?
0
Pepik
Pepik
15 marca 2022, 12:32
Igrzyska dopiero w 2024r. Cierpliwości...
2
mmielczar123
mmielczar123
15 marca 2022, 11:34
Sprzedajmy go i kupmy 15 Messiasów i Snickersów na jego miejsce. Wtedy na pewno coś wygramy...
1
Piotrek1899
Piotrek1899
15 marca 2022, 13:17
I tu powinieneś wstać, bo coś z tyłu leci ;p
2
plone
plone
15 marca 2022, 11:33
dla Leonardo cena powinna byc z automatu x3
9
Pavlović31
Pavlović31
15 marca 2022, 12:00
Leonardo już chyba zwolniony z PSG
2
Corsa
Moderator Corsa
15 marca 2022, 11:11
PSG i City są pięknym przykładem tego, że nie wszystko można kupić. Kasa przyciąga zwykłych najemników i wypalone gwiazdki u schyłku kariery, do wygrania rozgrywek krajowych może to wystarczyć, ale w Lidze Mistrzów liczy się coś więcej - charakter, ambicja, głód wygranej.

Chęć odejścia Mbappe jest dobitnym tego potwierdzeniem. Szejkowie są w stanie wyrównać/przebić każdą ofertę i zagwarantować mu niewyobrażalny kontrakt, ale ten i tak woli lekko wypalony Real, bo tam dużo szybciej wygra LM, wie, że w Paryżu nikt nie ma zamiaru krwawić na boisku za barwy.

Pieniędzmi można osiągnąć wiele, potęga Milanu też była budowana kasą, jednak różnica polega na tym, że Silvio szczerze pokochał ten klub, włożył w niego serce i miłością potrafił zarazić innych. Miał też swoje za uszami, ale znał się na rzeczy, otaczał się ludźmi z pasją i ona właśnie przesądziła o sukcesie.

Szejkom tego brak, dla nich piłka nożna nie jest religią, a kolejną zabawką, która ma poprawić samopoczucie przez wzbudzenie zazdrości u ludzi ich pokroju.

Piłkarze to czują i dlatego traktują ich nie jak rodzinę dla której warto się poświęcić na boisku, a jako zwykłego pracodawcę gdzie trzeba odbębnić swoje i iść do domu. W Milanie pieniądze się skończyły, ale zostali ludzie, którzy ten klub mają w sercu do dzisiaj i dzięki nim wracamy powoli na swoje miejsce.

Oby Leao okazał się ambitnych typem :)
17
Milanboy
15 marca 2022, 11:34
No City to tak średnio bo jednak tam panuje harmonia i co rok są zdobywane trofea a teraz mają coraz to lepsze wyniki w Lidze Mistrzów.
3
artorn
artorn
15 marca 2022, 11:51
CIty na początku robiło ten sam błąd co psg teraz.
Chociaż według mnie to dalej klub bez ducha to jednak maja trenera który ma dużo do powiedzenia, jest tam od dłuższego czasu i to jakoś trzyma w ryzach.
0
Pepik
Pepik
15 marca 2022, 12:06
Historia trochę jak z amerykańskiego filmu familijnego, ale ogólnie masz rację. Niemniej według mnie Paryż prędzej wygra LM niż real. W przyszłym sezonie Messi po odejściu Mbappe będzie samodzielną gwiazdą zespołu a i pewnie jeszcze kilka głośnych transferów porobią.
Edytowano dnia: 15 marca 2022, 12:08
0
Cisek666
15 marca 2022, 12:38
@Pepik - o ile Messi pozostanie w PSG. Już chodzą słuchy, że chce odejść - podobnie jak Neymar;)
1
Gol
Gol
15 marca 2022, 12:45
Już dawno Milan, Real i pozostałe kluby pokazały, że owszem można kupić wszystko za gotówkę, zupełnie nie rozumiem tego typu komentarzy.

Jak Berlusconi czy Perez był takim szejkiem i nakupował gwiazd do drużyny, to zrobił to samo co City czy PSG obecnie, nie widzę zupełnie żadnej różnicy, poza tym, że wtedy w piłce były mniejsze pieniądze, ale schemat działania był dokładnie taki sam.

Przecież cały projekt "Super Ligi" opiera się na kasie, bo Perez i reszta zarabia za mało, chcą zarabiać więcej, a reszta ich nie interesuje. Jak ktoś tutaj naprawdę łyka te bzdury Pereza, że to dla młodzieży bo oni piłki nie oglądają, a to przez to, że nie ma hitowych spotkań co tydzień tylko raz na miesiąc, to gratuluje. Zawsze w piłce chodziło o kasę, teraz jest tylko zazdrość bo to ktoś inny ma najgrubszy portfel.

PSG jedyne co pokazuje, to, że od lat jest budowane bez głowy, wydają kasę, ale nadal w szatni nie ma atmosfery, są grupki, kadra jest podzielona, trenerzy są wymieniani jak rękawiczki, nikt tam nie ma cierpliwości do nikogo, kretów tam co nie miara, bo wszystko co się stanie w szatni zaraz ląduje na pierwszej stronie gazet. Wątpię, żeby bez jakiegoś większej czystki, przebudowy drużyny i całkowitej reorganizacji całej administracji odpowiedzialnej za pion sportowy, udało się to zmienić.

City w najlepszej lidze świata radzi sobie naprawdę dobrze, maja atmosfera, Guardiola jest tam trenerem już od dłuższego czasu, wcześniej też nie przypominam sobie, żeby wyrzucali trenerów w takim tempie jak to się dzieje w Paryżu, o ile się nie mylę to przed Guardiolą był Pellegrini, a przed nim Mancini i to tyle trenerów w erze szejków. Każdy z nich wygrał im ligę, dorzucił kilka pucharów do gabloty, fakt LM jeszcze nie wygrali, natomiast ja osobiście z dużą przyjemnością oglądam City i nie uważam, żeby stanowili oni jakąś skazę na współczesnym futbolu.
2
Corsa
Moderator Corsa
15 marca 2022, 12:49
Trofea zdobywane wyłącznie na podwórku krajowym, identycznie jak w Paryżu.

Przez te ostatnie lata ekipy te poczyniły ogromne wydatki, zrobiły masę transferów, zagarniając najlepszych grajków, a ich największym sukcesem jest JEDEN finał LM, w obu przypadkach przegrany.

Biorąc pod uwagę wpompowane dolary szejków to efektów nie ma żadnych, brak wygranej w Europie jest ewidentną porażką. Należy pamiętać, że mówimy tu o superklubach, tworach, które powinny wygrywać ze wszystkimi bez problemu.

Niedzielny kibic, który nie śledzi uważnie lig, pamiętać będzie, że w ostatnich latach, z Angielskich zespołów to Chelsea, Liverpool i MU wzniosły puchar, a o City nikt nie będzie mówił.

Historię tworzy się właśnie w europejskich pucharach, zwykły fan piłki nożnej, który nie kibicuje konkretnej drużynie, ma w nosie te mistrzostwa i puchary krajowe zdobyte przykładowo przez Real, ale za to praktycznie każdy zapamięta, że klub ten trzy razy pod rząd wygrał LM.

Chce przez to powiedzieć, że PSG i City jako "potęgi" istnieją już sporo lat, a ani razu nie zapisali się w kartach historii europejskiej piłki.

Gdyby tak nagle finansowanie się skończyło(jak grozi to Chelsea), to po paru latach nikt o tych mistrzostwach i "harmonii" w City nie będzie pamiętał, bo klub nie postawił kropki nad i w najważniejszych rozgrywkach :)
1
Milanboy
15 marca 2022, 12:53
Gol - Bo nie stanowią. Ba, oni teraz tworzą ducha drużyny takimi graczami jak Foden czy Dias I tam czuć głód.

Psg to taka wydmuszka bez własnej tożsamości, zresztą napisałem już na dole.
0
Corsa
Moderator Corsa
15 marca 2022, 13:55
@Gol, wszystko? Za pieniądze zrobisz transfer, ale nie kupisz lojalności zawodnika, jego przywiązania do barw. Na tym polega różnica.

Ani City ani PSG nie mają praktycznie legend, są na rynku już jakiś czas, ale o żadnym piłkarzu nie można powiedzieć bez zastanowienia, że jest żywą legendą któregoś z tych klubów.

Wielcy w świecie piłki wydawali majątki, ale też potrafili tchnąć w drużynę ducha. Dzięki temu byli zawodnicy wracają do swoich dawnych domów w nowych rolach. U nas Maldini, Rino, w Juve Nedved, Pirlo, w Realu Zidane, w Ajaxie van der Sar itd.

Paryż i City nie mają piłkarzy, którzy czują przywiązanie do tej koszulki. Kontrakt się kończy i zawodnik idzie w swoją stronę zapominając o przygodzie w tych barwach. Obie ekipy nie mają żadnej tożsamości.

City troszkę się zmienia, to fakt, obierają drogę Chelsea, ale mimo wszystko nadal są wydmuszką. Ich gwiazda, Aguero, nie myślał nawet o pozostaniu, ruszył na pomoc Barcelonie bez chwili zastanowienia.

Kluby szejków są zlepkiem zawodników, to nie są drużyny, dlatego nie odnoszą sukcesów w Europie i odnosić nie będą.
1
Gol
Gol
15 marca 2022, 14:45
Corsa - Bez pieniędzy nie byłoby klubu i nie byłoby zawodników na takim poziomie, to chyba oczywiste. Wystarczy sobie zadać pytanie, gdzie byłby Milan gdyby nie Berlusconi i czy byłby w tym samym miejscu bez jego kasy.

Myślę, że spokojnie Kun Aguero się kwalifikuje na legendę City, to samo David Silva, nie długo pewnie do tej kolekcji dołączy De Bruyne, wcześniej był też Vincent Kompany. Wydaje mi się, że antypatia Ci całkowicie przykrywa obiektywność. PSG jest źle budowane od wielu lat i napisałem o tym już powyżej.

Zrozum, że gdyby nie majątek wydawany na transfery przez Włoskich bogaczy z jednej czy drugiej rodziny, to legend tych drużyn też by nie było. Nie ściągnęli by najlepszych zawodników, nie ściągnęli by najlepszych trenerów, nie zrobiliby zaplecza treningowego na najwyższym poziomie i nie pobudziliby wyobraźni która potem napędzała legendę. Z tym że Milan robił to 40 lat temu, a PSG robi od 10 lat, taka jest różnica.

Za 20 lat będziesz mógł przeczytać taki sam komentarz kibica PSG na temat Newcastle czy tam innej drużyny. 20 lat temu czytałem dokładnie takie same komentarze na temat Chelsea. Kilka lat temu czytałem, że Guardiola nie da rady zdominować PL i odbije się ze swoim stylem gry od fizycznej ligi, teraz Ty piszesz, że nie wygrają LM... No spoko.

"Paryż i City nie mają piłkarzy, którzy czują przywiązanie do tej koszulki. Kontrakt się kończy i zawodnik idzie w swoją stronę zapominając o przygodzie w tych barwach. Obie ekipy nie mają żadnej tożsamości." - Pierwsza część wypowiedzi, no spoko to Twoje zdanie, ale potem się zaczynają jakieś żarty bo Hakan, Kessie, Romagnoli, Donnarumma też odchodzą za darmo od nas i co ? Nie wspominając o wcześniejszych wynalazkach które sobie wpisały Milan do CV za czasów wielkiej smuty w latach 2014-2019.

Więc zupełnie tego nie rozumiem, ba City akurat bardzo często za swoich zawodników każe sobie sporo płacić.

Aguero i City zadecydowali wspólnie zadecydowali że już nie przedłużają kontraktu. Sergio nie stwierdził "dobra Barcelona w potrzebie walę was i lecę im pomóc" nie wiem skąd czerpiesz te rewelacje.

Corsa, no po raz kolejny, fakt, że szejk jest właścicielem, a nie Rosyjski oligarcha, napój energetyczny, Włoski mafiozo czy miliardowy fundusz inwestycyjny naprawdę nie ma żadnego znaczenia. To są odmiany szarości. Milan w 1986 roku to było takie PSG i po prostu hipokryzją jest twierdzenie, że jest inaczej, bo tutaj Włoch, a tutaj Szejk i na tym cała różnica polega. No i oczywiście taka, że Berlusconi wiedział jak się buduje drużynę, a PSG jeszcze tego nie odkryło.
Edytowano dnia: 15 marca 2022, 15:06
2
Milanboy
15 marca 2022, 11:06
Nie dziwię się.

Psg to w obecnej chwili projekt niepewny. Mbappe,Wijnaldum, Neymar, Ramos i wielu innych jest na wylocie, trener po sezonie odchodzi, atmosfera w szatni jest wręcz fatalna i przejście do Psg dla Leao to byłby strzał w stopę bo odszedłby z klubu gdzie ma pełne zaufanie od ludzi, ma komfort gry i gra w zespole harmonijnym.


A kupno gościa o podobnych walorach jak Leao obecnie nie jest możliwe w AC Milan.
1
JanekACM22
JanekACM22
15 marca 2022, 11:03
Jeśli chcemy wejść na wyzszy poziom,to nie możemy sprzedawać naszych najlepszych zawodników.
Tyle w temacie...
1
kamilus
kamilus
15 marca 2022, 11:10
Póki co jesteśmy na takim ekonomicznym poziomie, że jeśli chcemy realnie podnieść jakość drużyny, to po prostu musimy sprzedawać, bo nie ma innego sposobu, by w ciągu roku zwiększyć budżet o 50 czy nawet 100 mln. Ale też musimy robić to z głową, czyli za duże (naprawdę duże) pieniądze.
1
ACstach
ACstach
15 marca 2022, 10:56
70? Dla nich 170.
8
Rafał0209
Rafał0209
15 marca 2022, 10:54
100 mln nie przesadzajmy za tyle można sprowadzić top światowy, Leao jeszcze trochę brakuje
1
Milanboy
15 marca 2022, 11:04
Jaki na tą pozycję.
0
carrygun
carrygun
15 marca 2022, 11:10
@Milanboy

np. Grosicki. Podobno jak uruchomi turbo to nie ma czego zbierać.
8
kamilus
kamilus
15 marca 2022, 11:11
@Milanboy
Hauge ( ͡° ͜ʖ ͡°)
4
Alessio_re6
Alessio_re6
15 marca 2022, 11:25
Leão obok Viniciusa statystycznie jest najlepszą "11" w Europie , więc można go określić światowym topem.
2
Rafał0209
Rafał0209
15 marca 2022, 11:25
Vinicius, Hazard Sterling Mane Diaby jest ich paru którzy lepiej się prezentują od Leao
1
Alessio_re6
Alessio_re6
15 marca 2022, 11:36
Mamy 22 rok nie 18, wtedy to faktycznie Hazard, Mane, Sterling. Diaby też daje radę, ale statystyki racji ma drugie najlepsze.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 marca 2022, 12:17
Hazard xD Hazarda to obecnie Leao wciąga nosem. Spokojnie można Rafe widzieć w top 5 LS obecnie.
6
patoo_07
patoo_07
15 marca 2022, 10:52
Kurde niech już przedłużają z Rafałkiem ten kontrakt, bo się stresuję. Za dużo juz było takich co chciało tu zostać za wszelką cenę.
2
Zawijas
Zawijas
15 marca 2022, 10:51
Powiem szczerze że cieszy że w końcu interesują się kluby z topu naszymi zawodnikami lecz chciałbym żeby został z nami Leao bo bardzo się przyda
0
Alessio_re6
Alessio_re6
15 marca 2022, 10:32
Wg mnie realna kwota, jaką może wyłożyć Paryż za Leão jest 120M, wiek, talent i umiejętności, dodatkowo naprawdę "atrakcyjny" marketingowo wizerunek. Za taką kwotę można sprzedać Rafę z kilku powodów, możliwość zastąpienia i rozłożenia ciężaru gry, plusvalenza i sygnał dla młodych piłkarzy "patrz przyszedł do nas, rozwinął się i poszedł do jednego z największych klubów na świecie za prawie 100M więcej".
3
kamilus
kamilus
15 marca 2022, 10:44
Tak naprawdę to trzycyfrowa kwota rozwiązałaby nasze wszystkie problemy, bo za tyle udałoby się zarówno wzmocnić zespół (zastępstwo za Leao + stoper + pomocnik + prawoskrzydłowy + może nawet napastnik), jak i zejść ze stratą w budżecie do bezpiecznego poziomu, dzięki czemu UEFA miałaby związane ręce w przypadku chęci nałożenia na nas jakiejkolwiek kary.

Pytanie tylko, czy taka oferta może być realna i czy w ogóle Leao chciałby tam pójść wiedząc, że zarobi tam "tylko" 1,5 mln więcej rocznie i nie będzie grał z Mbappe i/lub Messiem i/lub Neymarem?
3
krisss811
krisss811
15 marca 2022, 10:45
...Do jednego z największych klubów na świecie... Tzn o jaki klub Ci chodzi bo chyba nie o ten fruncuski klubik.
14
Alessio_re6
Alessio_re6
15 marca 2022, 10:57
Kamil, powiem tak, Paryż mimo niepowodzeń w CL dalej jest atrakcyjnym kierunkiem, Paryż to piękne miasto, PSG to wielki klub z ogromnymi pieniędzmi, tylko budowany bez głębszego sprawdzenia piłkarza, a założę się że Mendes nie załatwi tylko 1.5M wiecej.

Kriss, pisze o PSG, ubiegłorocznym półfinaliście CL, finaliście sprzed dwóch lat, vicemistrzu Francji, obecnym liderze Ligue 1 i takim Milanem XXI wieku.
1
Rafał0209
Rafał0209
15 marca 2022, 10:57
Finansowo Paryż jest jednym z największych klubów na Świecie, jaka jest jego na dzisiaj wartość pewnie tyle co Inter Milan i Juve razem wzięte
1
RavenGDA
RavenGDA
15 marca 2022, 11:07
: (...) do jednego z największych klubów na świecie (...)" ???
Milan - p$g
Klubowe Mistrzostwo Świata 1:0
Puchar Interkontynentalny 3:0
Liga Mistrzów 7:0
Puchar Zdobywców Pucharów 2:1
Super Puchar UEFA 5:0
Puchar Intertotto 0:1
Mistrz Krajowy 18:9
Puchar Krajowy 5:14
Superpuchar Krajowy 7:10
Puchar Ligi 0:8

"największy"??? serio? najbogatszy obecnie to i może.
7
Alessio_re6
Alessio_re6
15 marca 2022, 11:13
A to piłkarz idzie grać tam, gdzie jest historia i fajne muzeum, czy tam gdzie może tworzyć historię i może się w niej zapisać oraz sowicie zarobić.
Mylicie wielki klub z historycznie wielkim klubem.
1
kamilus
kamilus
15 marca 2022, 11:14
@RavenGDA
Zapytaj obecnie jakiegoś kibica, który klub jest większy - PSG czy Nottingham Forest. Większość (pewnie wszyscy oprócz kibiców NF) odpowiedzą, że PSG, a zgodnie z Twoim porównaniem jest zupełnie odwrotnie. Ciekawe, kto ma rację. :P
2
milan2002
milan2002
15 marca 2022, 11:28
Ja nie jestem za sprzedażą nawet za 120mln. Owszem to kupa kasy, ale pieniądze nie grają. Poza tym to byłby jasny sygnał, że Milan to trampolina. Taki supermarket dla bogatych klubów. PSG to bogaty klub. Wielki to tylko w granicach Francji. Na arenie międzynarodowej jeszcze nic wielkiego nie zrobili. W XXI wieku to nadal Milan ma więcej osiągnięć. Dwie wygrane LM i finał vs jeden finał. Jeżeli chcemy wrócić na szczyt to nie pominnismy sprzedawać najlepszych graczy. Oczywiście nikogo też nie można zatrzymywać na siłę, ale jeśli ktoś chce tu być to nie powinien być wypychany z powodu mamony.
2
krisss811
krisss811
15 marca 2022, 12:16
Ludzie oprócz pieniędzy w tym klubie nie ma nic.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
15 marca 2022, 12:26
Tak jak w Milanie Berlusconiego.
0
Rocker
Rocker
15 marca 2022, 12:55
Milan miał co ustawić w gablocie zanim nastąpiła era Berlusconiego.
0
15 marca 2022, 10:32
Za 100 mln bym sprzedał :)
2
mmielczar123
mmielczar123
15 marca 2022, 10:24
Od 100 mln w górę można się zacząć zastanawiać.
3
KRWISTY
KRWISTY
15 marca 2022, 10:21
Na lewą stroną za Mbappe będę szukać ,on ma podobne walory szybkość i drybling,pewnie 100mln też przejdzie a wtedy zastanowiłbym się mocno!!!
1
daro12555
daro12555
15 marca 2022, 10:16
Mogą sobie wsadzić te 70mln w d... .Nawet za 100mln nie musiałby by odejść za więcej niż Lukaku .Ibra i on jedynie w tym zespole potrafią zrobić coś z niczego .Brakuje nam gwiazdy a Ibra już odchodzi nawet jeśli zostanie na przyszły sezon to go w wielu meczach nie będzie .Leao może być kimś takim jak dla Barcy swego czasu Ronaldinho ,dawać po prostu ludziom radość w jego oglądaniu .
2
kusniak_22
kusniak_22
15 marca 2022, 10:07
PSG klub mem. Oby nigdy nic nie wygrali.
21
kamilus
kamilus
15 marca 2022, 10:22
O Milanie też tak kiedyś pisano, a teraz wszyscy tu jesteśmy...
2
Bandon
Bandon
15 marca 2022, 10:25
@kamilus

Kto niby pisał o Milanie, że nie chce żeby cokolwiek wygrał? Poza kibicami z Włoch oczywiście. Raczej każdy ma do Milanu sentyment i nie spotykałem się z żadnym komentarzem, który by życzył Milanowi źle, a wręcz przeciwnie.
6
marcinomilano
marcinomilano
15 marca 2022, 10:34
PSG to klub stworzony tylko dlatego, że Paryż w odróżnieniu do innych stolic europejskich nie miał klubu o randzie międzynarodowej. Klub stworzony dopiero w 1970 roku dla ludzi z suburbiów i oczywiście nie ma w tym nic złego, nie o to chodzi, ale Milan nazywany był klubem memem bo mamy ogromną historię i wiele trofeów, a wpadliśmy w 11 letni kryzys. My u naszych początków nie byliśmy projektem biznesowym. PSG z kolei jest własnością Państwa, które nie respektuje praw człowieka i które nie stroni od brudnej gry i korupcji. PSG ma prezydenta, który w szale wpada do szatni sędziów i grozi im śmiercią. PSG od klubu z małymi sukcesami i kibicem, który chciał zamordować prezydenta Francji, ewoluowało do miana najbogatszego klubu na świecie z toksyczną atmosferą i nadal brakiem sukcesów.
16
kamilus
kamilus
15 marca 2022, 10:48
@Bandon
Cóż, może moja pamięć już nie ta, ale jak sięgam pamięcią, to jestem w stanie sobie przypomnieć podobne teksty w stronę Milanu padające wtedy, gdy Silvio wydawał kolejne miliony na kolejne transfery. Wiadomo, nikt właścicielowi nie może zabronić wydawać jego własnych pieniędzy, ale chyba każdego w mniejszym lub większym stopniu łapała zazdrość na wieść, że rywal kupuje kolejną gwiazdę. I teraz podobnie jest z PSG, z tą różnicą, że duet Silvio&Adriano mieli jakiś pomysł na klub, dzięki czemu tyle wygrali, a szejkowie kupują bez ładu i składu i w Europie wygrali totalne nic. :P
2
karp_fso
karp_fso
15 marca 2022, 11:15
PSG przed szejkami, mimo że było młodym klubem to było całkiem szanowalne, zawsze grało tam kilku ciekawych piłkarzy, czasem coś tam sobie nawet lepiej poradzili. Ten klub budował swoją własną historię i swój własny mit w Paryżu.

A potem przyszli szejkowie. I teoretycznie nie byłoby w tym nic złego (choć inna kwestia to fakt, że to krwawe pieniądze), ale nawet mając pieniądze można mądrze budować klub - wystarczy popatrzeć na Red Bull Lipsk.
1
kamilus
kamilus
15 marca 2022, 10:05
Z jednej strony to oferta wydaje się być zbyt niska (przy 100+ mln to bym chyba ją przyjął), ale z drugiej - Leao wciąż nie przedłużył umowy i jeśli nie zrobi tego do końca sezonu, to mimo wszystko 70 mln nie wydaje się być niską kwotą jak za zawodnika z 2-letnią umową.
8
gieemce
gieemce
15 marca 2022, 10:07
Jak nie podpisze do czerwca to go opchna :)
2
Alessio_re6
Alessio_re6
15 marca 2022, 10:12
Pewnie tak
0
kamilus
kamilus
15 marca 2022, 10:21
Oby, bo za tyle można kupić i zastępstwo dla Leao, jak i prawoskrzydłowego. A i plusvalenza byłaby fajna. :P
3
Marcin1995
Marcin1995
15 marca 2022, 10:02
Swoją drogą ciekawe kiedy przedłuży kontrakt? Bo coś cicho ostatnio
0
Miaacz
Miaacz
15 marca 2022, 10:00
Dla nich okazyjnie 140 mln, jak już byśmy mieli sprzedać jakaś gwiazdę nasza to nie za grosze, jak pisałem w innym poście skoro dzieci z Brazylii kosztują po 50 mln to 70 za Rafałka to śmiech na sali. Tak wiem przed covid nie będzie wielu takich transferów drogich pewnie(chociaż jak widać Angolę maja na to wywalone delikatnie mówiąc bo wiemy jakie transfery w lato robili) ale tez nie możemy oddać za śmieszna kwotę piłkarza bo tak. Jak już słuchać ofert za Leao to minimum 100 mln
4
ba_acm
ba_acm
15 marca 2022, 10:00
€70mln? Puścić go!
0
Cervusius
Cervusius
15 marca 2022, 09:55
jeśli to prawda i Leao faktycznie odmówi to będzie piękny sygnał dla innych młodych talentów w Europie
7
Daniel93
Daniel93
15 marca 2022, 09:55
Oho PSG znowu będzie wydawać kupę kasy a FFP ich cenzura dotyczy...

Tak wiem,oni mają więcej przychodów niz my ale jednak ktos tym powinien się zainteresować.. tfu

Ostrzeżenie za wulgaryzm
SS
Edytowano dnia: 15 marca 2022, 17:33
3
Alessio_re6
Alessio_re6
15 marca 2022, 09:58
Ale czym się interesować, skoro jest to zgodne z prawem.
3
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
15 marca 2022, 12:06
Czemu wy nie potraficie zrozumiec ze FFP polega na tym zeby kluby nie mogly wydawac na zawodnikow nadmiernej ilosci pieniedzy sztucznie wstrzykiwanych do klubu, i ze PSG tego nie robi?
Edytowano dnia: 15 marca 2022, 12:07
1
pazioni
Moderator pazioni
15 marca 2022, 09:51
Nie dla psa kiełbasa. Tak na serio to te 70 mln dla PSG ,to tak jakby dali 7 mln.
0
gieksa51
gieksa51
15 marca 2022, 09:49
Myślę że sam zawodnik wie że tam się nie rozwinie
2
wielki prostownik
wielki prostownik
15 marca 2022, 09:47
Jeśli to prawda to naciskałbym na szybkie podpisanie nowego kontraktu. Jeśli będzie zwlekał to sprzedać póki ktoś daje sensowny szmal bo kolejny zrobi nas w trąbę. Chociaż PSG dla samego Leao to raczej kieski kierunek. W tym cyrku rozkapryszonych gwiazdorów rozleniwi się i tyle będzie z niego.
1
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
15 marca 2022, 09:45
Jak dla nich cena po zniżce za Dollarumme, 260mln poprosimy.

(nie oszukujmy się, nawet gdyby 200mln przeszło na transfery mielibyśmy poczynione znaczne wzmocnienia w kadrze - prawe, lewe skrzydło, prawdziwa 10! zastępstwo za Ke$$siego i kilku może młodzików na wzór Kalulu -mogących coś szarpać w 1. sezonie z dużym potencjałem).
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się