SCUDETTO


Renato Sanches a dyspozycja fizyczna i wynagrodzenie. Milan się zastanawia

22 marca 2022, 10:08, cinassek Aktualności
Renato Sanches a dyspozycja fizyczna i wynagrodzenie. Milan się zastanawia

Franck Kessie od 1 lipca będzie piłkarzem Barcelony, przez co Milan musi znaleźć następcę Iworyjczyka. W dalszym ciągu z rossonerimi bardzo mocno łączy się Renato Sanchesa, o którego Paolo Maldini i Frederic Massara zabiegali już w styczniu. Jak jednak podaje Tuttosport, w klubie zastanawiają się nad kwestią dyspozycji fizycznej pomocnika i jego wysokiego wynagrodzenia.

W zależności od źródeł, mistrz Europy z reprezentacją Portugalii z 2016 roku ma żądać 5 mln euro netto i więcej rocznego uposażenia. Przy tym w ostatnich latach w Lille nie grał od deski do deski, dość często borykając się z mniejszymi czy większymi urazami. W kwestii samych umiejętności piłkarskich nie ma o czym dyskutować, bo są one wysokie, ale inne aspekty nakazują się zastanowić - dodaje Tuttosport.



86 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Krzysztof
Krzysztof
22 marca 2022, 20:53
na stamford bridge czy w Lille? Oglądałem uważnie mecz w Anglii, pod kątem zawodników do Fantasy PL i nie było go widać na boisku. Rewanżu nie widziałem.
0
Krzysztof
Krzysztof
22 marca 2022, 20:47
sam już nie wiem co myśleć o Sanchezie. W meczu z Chelsea niczym szczególnym nie nie wyróżnił...
0
Szulaj22
Szulaj22
22 marca 2022, 20:50
Obejrzyj jeszcze raz ten mecz.
0
Grande
Grande
22 marca 2022, 19:17
Wątpię żeby do nas trafił. Zbyt długo grzejemy to nazwisko, więc przyjdzie ktoś mniej znany zapewne.
2
chory
chory
22 marca 2022, 18:06
ja bym brał, środek pola będziemy mieli na lata podobnie jak środek obrony, tonali i pobega na ławie i sanches z benkiem na zmiane
0
chory
chory
22 marca 2022, 18:07
znaczy dosyć dziwnie napisałem chodzi mi że podstawa tonali - sanches i na ławce pobega zmiennik sandro i benio zmiennik renato
1
fristajlos
fristajlos
22 marca 2022, 19:15
Piłeś coś? Bennacer zjada go na śniadanie.
1
MR. X
MR. X
22 marca 2022, 18:03
Już się Sanchez witał z gąską, już w Milanie jest o włos. A teraz co? Milan się jednak zastanawia. Rozumiem, że wcześniej nikt się nie wiedział jaka jest jego dyspozycja fizyczna, i ile będzie chciał zarabiać.
Edytowano dnia: 22 marca 2022, 18:08
0
ConradJethro
ConradJethro
22 marca 2022, 18:44
Tuttosport to taki Fakt wśród gazet, ich zawsze trzeba traktować z przymrużeniem oka. Poza tym to turyński szmatławiec więc zawsze gra na Juve, a kto jeszcze interesuje się Renato??? No właśnie :)
0
daro12555
daro12555
22 marca 2022, 17:04
Ja go głównie pamiętam jak na Euro przeciwko nam grał a potem dość różnie we Francji gra ale pensja przy tylu kontuzjach 5mln za wysoko .
1
Zielony2009
Zielony2009
22 marca 2022, 16:52
Ciekawa opcja, ale trzeba jasno powiedzieć, że Portugalczyk nie zastąpi Kessiego 1:1, a to z prostej przyczyny - nie zagwarantuje nam takiej ilości minut. Kassie to czołg, który nie łapie urazów, może rozegrać 50-60 meczów sezonie, natomiast po Sanchesie spodziewałbym się max połowy tego. Fajne uzupełnienie składu, ale to za mało, żeby zastąpić Prezesa. Rzekłbym nawet, że Kessie jest lepszą opcją niż duet Pobega Sanches.
3
matten
matten
22 marca 2022, 16:13
Widziałbym u nas Renato Sanchesa o ile wyciągnął wnioski ze swoich niepowodzeń w dużych klubach. Moim zdaniem 5 mln to normalna pensja dla gracza, który nie jest anonimowy. Kwestie zdrowotne są faktycznie trochę niepokojące, ciężko oczekiwać, że Portugalczyk wybiega tyle minut co Kessie.
1
Milanboy
Milanboy
22 marca 2022, 15:59
Najlepszy byłby Kamara ale jego chyba ciągnie do Borussi Dortmund i do tego co ma się wydarzyć w tym klubie czyli rewolucji kadrowej.
1
PeterWarne753
PeterWarne753
22 marca 2022, 15:57
To co mnie martwi to fakt, że Milan nie przebija się w ogóle, nawet w plotkach w kontekście pozyskania, któregoś z graczy Sassuolo. Tam jest 4 świetnych graczy, Włochów i uważam, że każdy mógłbym wzmocnić Milan. Berardi, Raspadori, Scamacca, Fratesi.
3
kamilus
kamilus
22 marca 2022, 16:08
Żeby ci zawodnicy pojawiali się w plotkach, to te plotki trzeba czytać. :)

Z dziś - Scamacca:
https://sempremilan.com/milan-origi-not-exclude-scamacca

Berardi:
https://sempremilan.com/pioli-berardi-milan-sassuolo-target
3
lopezito84
lopezito84
22 marca 2022, 15:26
No i przecież w czerwcu Adli przychodzi więc środek mamy jak w mordę strzelił Pobega, Adli, Bennacer, Tonalli, (Bakayoko bo jest) więc jak przyjdzie Renato czego bardzo bym chciał to środek mamy mega silny
0
wielki prostownik
wielki prostownik
22 marca 2022, 15:38
Z tym "mega silny" to odleciałeś mocno. Benek i Tonali to na chwilę obecną co najwyżej wyróżniający się na tle Serie A. W skali międzynarodowej daleko im do czołówki. Adli to wielka niewiadoma. Pobega ligowy średniak na razie z ewentualnie perspektywami. Bakayoko szkoda gadać. Ten środek jest liczny ale taki bez szału bym powiedział. Broni dobrze ale kreacji jak na lekarstwo. Osobiście nie jestem fanem Sanchesa. Często kontuzjowany, świetne mecze przeplata regularnym kopaniem się po czole. Umiejętności ma ale jakiś taki chimeryczny. Nie wiem czy ładowanie się w taki format piłkarza to najlepszy pomysł.
Edytowano dnia: 22 marca 2022, 15:38
9
Pinokio
Pinokio
22 marca 2022, 15:56
Co wy macie z tym Pobegą, jakby to był piłkarz, o którym mówi cała Europa? Nie wyróżnia się on niczym szczególnym, a niektórzy mówią o nim, jakby to był idealny zastępca za Kessiego.

Mam nadzieje, że zarząd nie odleci jak co poniektórzy i nie popełni tego samego błędu, co z Hakanem.
Edytowano dnia: 22 marca 2022, 15:57
6
Zuber
Zuber
22 marca 2022, 16:16
A Kessi czym się wyróżnia oprócz biegania i przerywania akcji, bo w ofensywie to nie daje za wiele. Podobnie gra Pobega, wirtuoz to nie jest, ale też nie jest jakimś waflem już nie przesadzajcie.
3
lopezito84
lopezito84
22 marca 2022, 16:51
Prostownik masz rację musimy kupić Verattiego i Pogbe a na prawe skrzydło podobno Dembele jest na wylocie z Barcy
0
wielki prostownik
wielki prostownik
22 marca 2022, 17:11
No i wtedy mielibyśmy rzeczywiście mega silny środek. Teraz na pewno taki nie jest.
0
TR3V0R
TR3V0R
22 marca 2022, 15:22
fajny grajek, ale gry jest zdrowy. A jak wiemy z tym zdrowiem to jest trudno. Poważnie trzeba się zastanowić i już szukać jakichś alternatyw, bo chłopa co pół sezonu z szpitalu przeleży nie potrzebujemy
0
lopezito84
lopezito84
22 marca 2022, 15:21
Brać go a jak by co do zmiany mamy naszego jak mu tam... wypożyczonego do torino a właśnie ...Pobega
0
ósmy
ósmy
22 marca 2022, 15:15
Pedulla podaje wiadomość, jakoby Maldini ustalił warunki zakontraktowania Asllaniego z Empoli. Ponoć koszt zakupu to 10 mln, przy zostawieniu go na kolejny rok w Empoli na wypożyczeniu.
0
Rafał0209
Rafał0209
22 marca 2022, 14:59
Oby nie było jak z zastępstwem Hakana.
0
Pepik
Pepik
22 marca 2022, 14:26
Jeśli chcemy zastępstwo za Kessiego, to podobny profilem jest Tchouameni z Monaco. Kontrakt do 2024r., więc kwota transferu nie byłaby dużo wyższa niż za Sanchesa. Jedyne podobieństwo jakie widzę między Kessim a Portugalczykiem to kolor skóry. Na boisku to całkiem inni piłkarze.
0
Vol'jin
22 marca 2022, 14:44
to teraz zobacz jakie kluby chcą Francuza ;]
2
Alessio_re6
Alessio_re6
22 marca 2022, 14:47
Nikt nie chce zastąpić Kessiego, my chcemy przemodelować pomoc opierając ja bardziej o technikę, mniej o sile. Druga sprawa że Monaco odrzucało oferty od Realu za grube dolary
0
Rossu
22 marca 2022, 14:52
Przecież Tchouameni za mniej niż 80 mln nigdzie nie pójdzie - Chelsea oferowała 75 i odrzucili. Nie jestem pewien czy to prawda, ale tani nie będzie.
Edytowano dnia: 22 marca 2022, 14:56
1
Zuber
Zuber
22 marca 2022, 14:20
Już to jakiś czas temu pisałem, że gościu co przyjdzie za Kessiego musi być tak samo wytrzymały jak on, a nie że pogra pół sezonu a pół w szpitalu i pewnie Maldini jest tego świadomy,
1
k_f_c
k_f_c
22 marca 2022, 14:01
Kolejny pazerny wiadomo kto
0
Jaca23
Jaca23
22 marca 2022, 13:54
Do jakości piłkarskiej Sanchesa nie mam absolutnie żadnych wątpliwości. Jednak trzeba patrzeć na historię jego kontuzji, a w dodatku cała operacja może być kosztowna finansowo. Paolo ma nad czym myśleć.
4
DarthImpaler
DarthImpaler
22 marca 2022, 13:38
Tuttojufe pisze że Milan go nie chcę/zastanawia się bo jufe się pcha po niego podobno.
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
22 marca 2022, 13:30
Też bym się zastanawiał.
0
Von Strauss
Von Strauss
22 marca 2022, 13:22
Coś czuję, że Renato to zasłona dymna, zwłaszcza jeżeli miałyby być zarobki w kwocie ok. 5 mln euro (przypominam, tyle mniej więcej zarabia/zarabiał jeszcze w tym sezonie Bernardo Silva w ManCity).
1
slavio
slavio
22 marca 2022, 13:11
nasze gwiazdy dostaja przewaznie po 4 mln na reke Przyjdzie nowy nie pewny i od razu ponad szereg . dla mnie cztery banki to max co moze dostac
6
kamilus
kamilus
22 marca 2022, 13:32
Patrząc na to, że nie przychodzi za darmo, to i 4 mln wydają się być zbyt dużą kwotą - realnie wydaje się, że "powinien" mieć ok. 3 mln, dzięki czemu i tak miałby ponad 50% podwyżkę do obecnych zarobków (obecnie ma ok. 1,8 mln netto).
7
slavio
slavio
22 marca 2022, 13:54
Nie chcialem sie zbyt dokladnie rozpisywac ale masz racje kamilus
4
Marcin1995
22 marca 2022, 12:17
Naprawdę lubię tego piłkarza ale historia kontuzji nie kłamie, nie ma realnych przesłanek że u nas będzie nagle miał końskie zdrowie, naprawdę mocno bym się zastanowił nad pozyskaniem Sanchesa, z drugiej strony piłkarza o jego umiejętnościach ciężko będzie Milanowi zgarnąć, coś za coś
2
Rogo1989
Rogo1989
22 marca 2022, 11:44
Od samego początku o tym piszę, że to jest zawodnik szklanka. Zagra 5 meczów potem przez 5 go nie ma. My kogoś takiego nie potrzebujemy.
1
fryta777
fryta777
22 marca 2022, 11:38
Niech nie kombinują tylko go biorą, nikt inny w jego miejsce nie gwarantuje że będzie ze skały i bedzie dostępny od deski do deski... Renato to kozak
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 marca 2022, 11:45
Stary ale za takie pieniądze, to jest przesada. Koza którego nie ma pół sezonu, a dostanie najwyższy kontrakt w drużynie, coś nie pasi
0
kamilus
kamilus
22 marca 2022, 11:45
Renato będzie ze skały? Chyba spadał co kilka spotkań. :P
3
fryta777
fryta777
22 marca 2022, 11:46
Póki co to tylko spekulacje ile ma zarabiać można było przeczytać że 4,5 a i że chce 7... więc rozstrzał jest duży tylko w którą stronę prawdziwy nie wiemy
0
fryta777
fryta777
22 marca 2022, 11:47
kamilus

nie, nie będzie ale i nikt inny tego nie gwarantuje
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 marca 2022, 11:50
No ogólnie każda pensja powyżej 3M za piłkarza tak podatnego na kontuzje jest dużym problemem.
0
kamilus
kamilus
22 marca 2022, 11:52
Jasne, że nikt tego nie gwarantuje, ale mimo wszystko większe prawdopodobieństwo jest u kogoś, kto nie łapie tylu kontuzji co Renato.
1
SICKBOY
SICKBOY
22 marca 2022, 11:36
Może i jestem niepoprawny ale ponownie wspomnę że Kamara jest do wzięcia. Nie słychać już o zainteresowaniu ManU czy Atletico jak jeszcze pół roku temu.

W ogólnym rozrachunku jeżeli to prawda, to pensja wraz z sumą odstępnego za Sanchesa to duża przesada. Watpie aby w tym przypadku Kamara był bardziej kosztowny, niż podatny na kontuzję Portugalczyk.

Mimo wszystko to tylko gdybanie, w pełni ufam zarządowi póki są wyniki nawet ponad stan, póki jest progres. Nie mam podstaw do narzekania.

Miło poddać się fantazji o wzmocnieniach Milanu na przyszły sezon, ale wydaję mi się że jest tego ostatnio za dużo. Nie jest to zarzut w strone redakcji, a stricte autorów plotek, które mogą wpłynąć tylko negatywnie na drużynę.


Cóż, taki urok przerwy reprezentacyjnej, mam nadzieję że wraz z jej końcem, to ucichnie, a drużyna w spokoju będzie mogła pracować nad osiągnięciem najlepszych wyników, do końca sezonu.
4
Krisu
Krisu
22 marca 2022, 11:46
Jest cicho bo:
1. Do otwarcia okienka jeszcze dosc daleko, i oba wymienione przez Ciebie kluby nie wiedza jeszce czy zagraja w LM w przyszlym sezonie.
2. Nie tylko M&M zaczeli dzialac po cichu ;)
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 marca 2022, 12:06
Ogólnie Kamara jest fajnym piłkarzem, ale to bardzo typowa "6" a my szukamy bardziej kogoś kto gra w piłkę trochę wyżej, stąd kandydatura Sanchesa. Kamara gra przed linią obrony i nic więcej, oczywiście na całej szerokości boiska, ale jednak
0
Jaca23
Jaca23
22 marca 2022, 13:59
Ogólnie temat Kamary ucichł, także bardzo możliwe, że jest już zaklepany.
0
Pinokio
Pinokio
22 marca 2022, 11:05
Dla mnie kluczowe będzie sprowadzenie odpowiedniego zmiennika za Kessiego. Nie wyobrażam sobie podobnej sytuacji jak w przypadku z Hakanem, kiedy zarząd ubzdurał sobie, że postawienie na Brahimem całkowicie wystarczy.

1
Alessio_re6
Alessio_re6
22 marca 2022, 11:10
Bardziej niż zmiennika za Kessiego, trzeba znaleźć kogoś kto będzie w stanie dostosować się do zmiany gry, będzie wielozadaniowy jak np Pobega czy Sanches
1
Rossu
22 marca 2022, 11:17
Wydaje mi się, że następca Kessiego już jest - Pobega. Trzeba pamiętać tez o tym, że prawdopodobne będzie skrócenie wypożyczenie Bakayoko - widziałbym tu Fofanę z Lens i mielibyśmy fajnych fizoli w postaci Włocha i Francuza.
1
kamilus
kamilus
22 marca 2022, 11:29
W przyszłym sezonie w drugiej linii będziemy mieć takich graczy jak Tonali, Bennacer, Adli, Krunic i Pobega, do tego chcemy kolejnego pomocnika (Sanches) - nie widzę sensu, by oddając Bakayoko brać jeszcze kogoś, bo ta 6 i tak powinna wystarczyć na 2-3 pozycje.
2
Pinokio
Pinokio
22 marca 2022, 11:37
Liczę na Sanchesa, ale jeżeli zostaniemy z Pobegą, to będzie to jakiś żart. Chłopak jest jeszcze młody, ale pod względem jakości, jest on kilka półek niżej od Kessiego.

0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 marca 2022, 11:44
Trochę zależy od tego, jak go ustawisz, bo technicznie jest dużo różnica, ale bardzo fajnie biega (nie chodzi o to że dużo, ale dużo i mądrze) plus wejścia w pole karne itp. jak będzie jednym z 3 środkowych pomocników, to może wnieść sporo jakości.
0
kamilus
kamilus
22 marca 2022, 11:44
Jest niżej, ale może da radę wejść wyżej? A tego się nie dowiemy zanim nie damy mu szansy.
1
Pinokio
Pinokio
22 marca 2022, 14:58
Nie możemy cały czas iść tą drogą. Nie z każdego zawodnika zrobimy drugiego Theo, a Brahim jest tego idealnym przykładem. Maldini zaryzykował i postawił na Brahima, nie sprowadzając nowej 10. Odbiło się to porządną czkawką.

Teraz sobie wyobraź, jak dużo mogłaby nam dać ta nowa 10. Jestem pewny, że mielibyśmy kilka punktów więcej w tabeli.

Jakość jest potrzebna i nie można każdej gwiazdy zastąpić byle kim, z nadzieją, że wypali. Nie wspominając o tym, że Pobega jest nikim ma tą chwilę.
0
PeterWarne753
PeterWarne753
22 marca 2022, 10:59
Od początku jestem przeciwko pozyskaniu tego gracza. Talent i umiejętności oczywiście są. Natomiast podatność na kontuzję oraz mentalność gracz pozostają wiele do życzenia. Po drugie Sanches nie jest typowym zastępcą z Kessiego. To inny typ gracza. Za Kessiego zastępcą może być Pobega. My najbardziej potrzebujemy gracza z numerem 10 oraz prawego skrzydła. To są priorytety. Do środka pomocy owszem też przydałby się fajny grajek ale nie powinien to być Renato.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
22 marca 2022, 10:38
Roczna pensja w wysokości 5M dla piłkarza z notorycznymi problemami mięśniowymi, gdzie staramy się oszczędzać na papierze toaletowym? Średnio mi się to klei. Moim zdaniem pensja w wysokości 3M plus bonusy zależne od wyników i zdrowia, to najlepsze rozwiązanie dla obu stron. Aktualnie Renato zarabia niecałe 2M, więc dwa i pół razy większa pensja to przesada, nawet jak na takiego piłkarza.
2
kamilus
kamilus
22 marca 2022, 11:01
Szczerze mówiąc to wątpię, by ktoś z Milanu zdecydował się na to, by zaoferować mu więcej niż 4 mln. Ba, w tych 4 mln to pewnie by też były bonusy. :) Ale jeśli faktycznie tak się stanie, to wtedy mocno się zdziwię.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
22 marca 2022, 11:03
Oby, bo to byłaby gruba przesada
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 marca 2022, 10:29
Przy braku zmiany ustawienia zbędny transfer.
1
Cimar94
22 marca 2022, 10:20
Ciekawe czy zakręcimy się koło Dybali.
0
maciejh
maciejh
22 marca 2022, 10:21
Też tak pomyślałem. Milan typowej dychy nie miał i nie ma od hen hen
0
kamilus
kamilus
22 marca 2022, 10:22
Oby nie - abstrahując od kosztów utrzymania, to Paulo pasuje do obecnej taktyki jak siodło do świni.
5
Starosta
22 marca 2022, 10:32
Nie ma szans ze względu na jego żądania finansowe.
1
rk140685
rk140685
22 marca 2022, 10:35
Oby nie.Facet oczekuje pensji na poziomie tej Ibrahimovica lub wiecej a ma juz 29 lat i co chwile kontuzja. Chyba lepiej zainswetowac gotowke na transfer i zawodnika,ktory bedzie pobieral nizsza pensje. My sie dopiero odbudowujemy i niech nas nie kusi placenie kosmicznych pensji zawodnikom. Ibra to inna historia bo jego wplyw na szatnie jest nieoceniony i nie przeliczalny na pieniadze. Wole aby zawodnicy swoja gra w Milanie pracowali na kolejne podwyzki jak to sie ma w przypadku Leao czy chocby Bennacera.
0
Vol'jin
22 marca 2022, 12:39
ale Milan potrzebuje na 10 "Mezzali" a nie cofniętego napastnika
2
Jaca23
Jaca23
22 marca 2022, 13:57
Dybala chce 10 netto, więc odpowiedź nasuwa się sama.
0
Kaka821
Kaka821
22 marca 2022, 10:15
Super grajek, ale 1/3 meczy mniej wiecej opuszcza co roku. Tak czy inaczej przy kwocie do 30mln ew bedzie mozna go sprzedac jak sie nie sprawdzi z jakas mala strata, bo renome ma calkiem dobra.
2
kamilus
kamilus
22 marca 2022, 10:21
Kupować kogoś i od razu zakładać możliwość sprzedaży ze stratą, super pomysł, prawdziwy "byznesmen". :P
3
Kaka821
Kaka821
22 marca 2022, 12:09
Rozwazam rozne scenariusze i nawet ten niekozystny nie jest taki tragiczny :)
0
ba_acm
ba_acm
22 marca 2022, 10:14
Już wolałbym dać Kessiemu €7mln niż jemu €5mln.
2
Hitsune
Hitsune
22 marca 2022, 10:22
tak, ale z Kessiem nie chodziło o pieniądze, przecież ofertę Barcelony mogliśmy spokojnie wyrównać, ale chciał po prostu tam iść.
0
kamilus
kamilus
22 marca 2022, 10:23
@Hitsune
"ale z Kessiem nie chodziło o pieniądze"

Chodziło o pieniądze, ale nie o te w postaci pensji, tylko w postaci prowizji dla agenta.
15
ba_acm
ba_acm
22 marca 2022, 11:30
@Hitsune

Chodziło o pieniądze
0
Jaca23
Jaca23
22 marca 2022, 13:56
Obojętnie o jakie pieniądze chodziło, nie chce tego kłamcy więcej widzieć w koszulce Milanu i gdyby nie to, że walczymy o mistrza najchętniej widziałbym go na trybunach.
0
marcinomilano
marcinomilano
22 marca 2022, 10:11
Mmm Tuttosport ( ͡° ͜ʖ ͡°) Za wczoraj dużo lepiej poinformowani Vitiello i Longo pisali że Sanches jest na najlepszej drodze żeby dołączyć do Milanu.
Edytowano dnia: 22 marca 2022, 10:12
2
patoo_07
patoo_07
22 marca 2022, 10:13
Coś czytałem, że jesteśmy dogadani z Lille i rozmawaimy o kontrakcie z Sanchesem, a z Botmanem odwrotnie. Kontrakt ustalony i dogadują kwotę transferu.
1
marcinomilano
marcinomilano
22 marca 2022, 11:33
Też tak słyszałem.

Inb4 oba transfery się wysypią xd
0
patoo_07
patoo_07
22 marca 2022, 10:10
4 miliony i bonusy uzależnione od ilości występów brzmiałoby logicznie. Pytanie czy by na takie coś poszedł. Dobrze Maldini myśli, bo jak się spojrzy na jego podatność na kontuzje mięśniowe, a następnie na to jaki genialny jest sztab Pioliego pod względem przygotowania fizycznego, to w ciemno można zakładać, że gość od listopada do stycznia nie będzie w ogóle grał.
Edytowano dnia: 22 marca 2022, 10:12
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 marca 2022, 10:24
Aktualnie zarabia niecałe 2M więc podwojenie pensji jest ryzykiem, 3M to bardziej uczciwa stawka.
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
22 marca 2022, 10:10
Zaczyna się
1
Billy_Costacurta
Billy_Costacurta
22 marca 2022, 11:26
Już dawno się zaczęło...
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się