SCUDETTO


Kessie podpisał już kontrakt z Barceloną. Ostatnie chwile pomocnika w Milanie

23 marca 2022, 12:12, cinassek Aktualności
Kessie podpisał już kontrakt z Barceloną. Ostatnie chwile pomocnika w Milanie

Zainteresowanie, porozumienie, testy medyczne, aż wreszcie podpisanie kontraktu. Jak informuje La Gazzetta dello Sport, od wtorku Franck Kessie formalnie jest związany z FC Barcelona. Podpisany już kontrakt pomocnika z hiszpańskim klubem wejdzie w życie 1 lipca. Na mocy czteroletniej umowy zawodnik zarobi nawet 7 mln euro netto rocznie.

Tym samym - w zależności od rozstrzygnięć w Pucharze Włoch - Kessiemu pozostało do rozegrania w Milanie dziewięć lub dziesięć meczów. 25-latek powalczy w nich o to, aby zdobyć pierwsze trofea we Włoszech i opuścić Italię jako mistrz kraju oraz zdobywca Coppa Italia.



80 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
matten
matten
24 marca 2022, 08:42
Szkoda, że nie dał nam na sobie zarobić, bo przy dobrych wiatrach można było za niego zgarnąć 30-40 mln :( Poprzedni sezon miał świetny, w obecnym nie był już decydującą postacią, więc łatwiej się będzie pożegnać... myślę, że damy radę go zastąpić :=)
2
skoropian
skoropian
24 marca 2022, 08:34
Ostatnie 8 kolejek + PW pełne 90 minut, oranie go do końca.
1
Yabaye
Yabaye
23 marca 2022, 21:43
Mógł się wstrzymać. Teraz będziemy zaczynali domowe spotkania od gwizdów, co z pewnością nie pomoże sprawie. Oby zbytnio nie linczowali chłopaka. Ja go nigdy nie lubiłem, mocno mnie irytował, ale niestety we Włoszech tifosi potrafią zrobić piekło na ziemi. Oby nie w tym przypadku.
1
Levy11
Levy11
23 marca 2022, 20:59
Na MilanNews24 piszą, że ma zarabiać 6.5 m netto i to bez premii za podpis, także szału nie ma. Dalej nie wiem za kogo on ma grać w Barcelonie i w jakiej roli? Cieszy, że nie poszedł do merdów lub do jude.
0
Paolo03
Paolo03
23 marca 2022, 19:02
Kessie może się przydać na te ostatnie 10 meczy ale mam nadzieje ze bedzie chciał grac do końca, gryźć murawę. Ostatnio było u niego widać mniejsze poświęcenie co pewnie było spowodowane rozmowami z Barcą.
Żegnam mewę, niech ociepla tam dobrze ławkę.
3
Rysiu
Rysiu
23 marca 2022, 18:53
Złość na Kessiego nie powinna być ponad nasze cele zespołowe. Więc wszyscy Ci którzy piszą że nie powinien już więcej dla nas zagrać, albo że nie chcą już go oglądać i kierują w jego stronę wyzwiska nie mają racji. Postąpił niegodnie. Jednak Pioli w raz zarządem działają profesjonalnie i wiedzą że nie możemy sobie pozwolić na osłabienia w finalnej części sezonu. Czy w innych klubach ktoś rezygnuje z Mbape albo Pogby mimo że kończą się im kontrakty? Piłka nożna zmierza w kierunku NBA i takie sytuacje będą częstsze. Należy się z tym pogodzić. Oby tylko zawodnicy nie gadali głupot o miłości do klubu jeżeli tak naprawdę nie czują i nie postępują zgodnie z tym.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
23 marca 2022, 19:20
Nie no serio porównujesz szmaciaża do Mbappe czy Pogby?? Co on pokazuje w tym sezonie a co wymienieni przez ciebie gracze?? Widzisz różnicę? A może nie widzisz.

No właśnie nie możemy se pozwolić na osłabianie więc powinien już nie wychodzić na boisko w naszej koszulce.
0
mist22
mist22
23 marca 2022, 19:23
:( :( :(
Edytowano dnia: 23 marca 2022, 19:24
0
Rysiu
Rysiu
24 marca 2022, 08:55
@DarthImpaler
Chyba jak najbardziej porównanie trafne. Obaj Ci gracze dość otwarcie sygnalizują zmianę barw, a jednocześnie nikt z nich nie deklarował że nie przedłuży kontraktu. Ich forma również gorsza niż w poprzednim sezonie (15 bramek w lidze francuskiej to niesmaczny żart gdy mówimy o potencjalnie najlepszym napastniku). Jednak ich odstawienie to tak jak strzelanie we własną stopę. Nie bronię Kessiego, nawet wręcz obrzydza mnie. Jednak do momentu gdy zachowuje się profesjonalnie i angażuje się w grę, to i klub jest profesjonalny i daje mu grać, bo wie że mimo wszystko jego umiejętności mogą być przydatne. Ja to popieram.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
24 marca 2022, 09:29
Rysiu ale gdzie on się angażuje w grę? 90% kontaktow z piłką to albo strata albo podanie do tyłu czy do najbliższego. Już nie mówiąc o bronieniu bo tutaj też truchta sobie a ptzeciwnicy mijają go jak tyczkę.
0
Vol'jin
4 kwietnia 2022, 16:04
Piłka nożna zmierza w kierunku NBA i takie sytuacje będą częstsze

tylko różnica jest taka, że A) nie ma transferów gotówkowych b) jest limit płac c) po za małymi wyjątkami to zawodnika można gdziekolwiek przehandlować ;] d) wracając do limitu płac to i apanaże są "uwarunkowane" od osiągnięć, stażu w lidze czy ile się spędziło w klubie. Taki Gobert w Utah dostał 227 mln bo to był max, w innym klubie miałby 30-40 mln dolarów mniej ;)
0
Zielony2009
Zielony2009
23 marca 2022, 17:26
Kessie to chyba jeden z lepszych transferów ostatniej dekady. Kosztował przystępne pieniądze, zaliczył przyzwoite statystyki, zyskał sporą rozpoznawalność, co na pewno wpłynęło pozytywnie na postrzeganie klubu, bo bywały sezony kiedy przeciętny kibic nie potrafił wymienić chociażby nazwiska jednego naszego gracza.

Ale nade wszystko zagrał olbrzymią liczbę minut i praktycznie nie łapał kontuzji oraz pauz za kartki. Przyjmując przelicznik cena/rozegrane minuty to Kessie był najlepszy.

Wypełnił kontrakt do końca nie strzelając fochów i dram, nie możemy mu nic zarzucić, oby więcej takich piłkarzy.
5
Rafał0209
Rafał0209
23 marca 2022, 17:46
Kessie 3/4 pobytu kopał się po czole, co niektórzy w nim po dziś dzień widzą to nie mam pojęcia, nom trudno żeby siadł na środku boiska założył ręce i strzelał focha a przy tym pobierał pensje, ot czasy gdzie kopacz jeszcze może łaskę robi klubowi że z nim kontrakt wypełnia.
11
Zielony2009
Zielony2009
23 marca 2022, 20:36
"czasy gdzie kopacz jeszcze może łaskę robi klubowi że z nim kontrakt wypełnia" dokładnie takie czasy

Chociaż kibice Milanu w zakresie wypełnienia kontaktów to się akurat odzywać nie powinni, bo sami nieraz wypychali piłkarzy przed końcem kontraktu używając nieżyczliwych inwektyw.
0
ed_rush
ed_rush
23 marca 2022, 17:13
Żegnam bez żalu.
0
Jaca23
Jaca23
23 marca 2022, 16:59
Do Barcelony idzie nasz 3-ci wybór do środka pomocy, więc chyba nie jest z nami tak źle :D Duet Sandro-Benek to przyszłość, do tego Paolo dorzuci jeszcze jednego kozaka i nikt w Mediolanie nie będzie o tym łgarzu pamiętał.
6
DarQ
DarQ
23 marca 2022, 16:50
Bzdura. Kontrakt podpisał gość , którego przed policją udawał Frank.
2
grupa
grupa
23 marca 2022, 16:29
ładnie ich wydoi... wyczuwam ze bedzie typowym przecietniakiem
0
edinho
edinho
23 marca 2022, 16:21
Powodzenia.
0
Juzio
Juzio
23 marca 2022, 15:47
I teraz gromkie: "Y ier alaj! Y ier alaj!"
0
DarthImpaler
DarthImpaler
23 marca 2022, 15:12
bez względu na rozstrzygnięcia w pucharze włoch powinien mieć 0 meczy do rozegrania w Milanie już od ponad 2 miesięcy
7
Alessio_re6
Alessio_re6
23 marca 2022, 15:35
Dlaczego?
0
DarthImpaler
DarthImpaler
23 marca 2022, 19:17
bo gra taką kupe że się patrzeć nie da. Ciągle gramy w 10 z nim w składzie.
1
Tairens
Tairens
23 marca 2022, 14:50
Zwykly smiec, oby jeden z ostatnich.
8
ceran1899
ceran1899
24 marca 2022, 10:26
bawią mnie tacy jak Ty, to jest jego kariera, a zgłosiła się Barca ( wielki klub) + wielkie pieniądze, on ma rodzinę, którą chce zabezpieczyć zapewne. Nie powinien tylko mówić tego że podpisze, pewnie mu się chlapnęło. Śmieciem nie jest na pewno.
0
Tairens
Tairens
24 marca 2022, 12:36
Chcesz dyskutowac i zaczynasz od obrazania ? Baw sie razem z takimi ludzmi jak Kessie. Bez kregoslupa moralnego. Moja propozycja to, zebys po prostu nie odpisywal. Dla mnie klamia smiecie i mam prawo miec taka opinie. Klamstwo to klamstwo, a nie chlapniecie. Idac tym tokiem myslenia jak ktos na Ciebie pluje to mowisz, ze pada ?
0
RavenGDA
RavenGDA
23 marca 2022, 14:43
marzy mi się aby zagwarantować sobie mistrzostwo w meczu z Atalantą i na Sassuolo już go nie zabierać
2
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
23 marca 2022, 14:36
Eee tam po tym co pokazuje w trakcie tego sezonu to tesknic nie bede. Za tamten sezon dzięki.

Kessie: Do zobaczenia Tygrysie
1
ACMarek
ACMarek
23 marca 2022, 14:13
Proszę nie wstawiać na tej stronie jego listów pożegnalnych wywiadów i o tym jaka jest "prawda" dlaczego odszedł bo mnie jako kibica to w ogóle nie interesuje. Naprawdę jedyne o co mam problem to że niewdzięcznie odchodzi bez możliwości odzyskania kwoty w niego zainwestowanej. A tak to Adios.
0
robert66
robert66
23 marca 2022, 14:11
Jeszcze pożałuje odejścia z Milanu!
0
patoo_07
patoo_07
23 marca 2022, 14:04
Większy niesmak po sobie zostawi niż Hakan.
1
ósmy
ósmy
23 marca 2022, 14:33
Bzdura.
Hakan przechodzi do sąsiadów zza miedzy i celebruje gola prowokując kibiców. Hakan po przejściu do Interu praktycznie w każdym wywiadzie wspomina, że trafił do właściwego klubu, że Inter to jego naturalne środowisko do wygrywania pucharów.
Hakan strzela focha i obraża się na klub, no ale to Kessie pozostawia większy niesmak :p
Winą Kessiego jest ten nieszczęsny wywiad, w którym mocno popłynął. Potem pewnie został po trochu zmanipulowany przez agenta, ale jestem przekonany, że nie odstawiałby takich cyrków po transferze jak Hakan.
18
patoo_07
patoo_07
23 marca 2022, 14:59
Mówię o samym transferze. To co się działo po, to juz odrębna historia.
0
TR3V0R
TR3V0R
23 marca 2022, 13:56
No, czyli kontrakt popisał, tak jak obiecał. Czyli wychodzi na to że jednak jest słownym człowiekiem, tak jak mówił. Nie wiem, o co wam chodzi wszystkim. Frankowi można zaufać
1
Zuber
Zuber
23 marca 2022, 13:50
Ostatni sezon miał dobry, ale jak odejmiemy gole z karnych to już tak fajnie jego liczby nie wyglądają.
0
makes
makes
23 marca 2022, 13:42
Życzę mu grzania ławy tak jak donnarummie i calhanoglu.
11
kusniak_22
kusniak_22
23 marca 2022, 13:51
Nie trzeba życzyć, Ci którzy wybrali pieniądze zawsze kończą tak samo ;) myślę, że to raczej zawodnik do rotacji będzie w Barcelonie, raczej ławka i wejścia na uspokojenie gry.
3
Dusiek
Dusiek
23 marca 2022, 17:59
Busquesta nie zastąpi. Na pewno nie przeglądem pola. Styl gry też nie pod kessiego. Albo się mylę i rozwali lalige? Zobaczymy. Adios franck.
0
Miaacz
Miaacz
23 marca 2022, 13:25
No miała racje osoba co pisała ze po zimowych igrzyskach podpisze, może nie z nami No ale podpisał no
2
ósmy
ósmy
23 marca 2022, 13:24
Mam tylko nadzieję, że opaski kapitańskiej już nie dostanie.
W zasadzie jego pensja w Barcelonie nie różni się od tej, którą Maldini mu proponował. Więc w takim przypadku należy dodać, że agent Kessiego dostał 10 mln. prowizji od Barcy.
7
patoo_07
patoo_07
23 marca 2022, 14:01
Nie przypominam sobie, żeby ktoś mu oferował 7 milionów. Nawet wliczając bonusy.
0
ósmy
ósmy
23 marca 2022, 14:24
Przecież co najmniej kilka niezależnych źródeł podawało, że Maldini oferuje 6,5 mln.
0
blady77
blady77
23 marca 2022, 21:35
ósmy - poszła plota o tych 6,5mln w momencie jak Kessie był na olimpiadzie. Zakładając, że zawodnik przebywał na innym kontynencie i grał w turnieju zupełnie nie związanym z Milanem, można przyjąć, że to była jedna z bzdurek, które dziesiątkami powstają podczas mercato.
1
nadgnity
nadgnity
23 marca 2022, 13:21
Niech lepiej sprawdzą z dowodem kto ten kontrakt podpisał czy aby na pewno Franck :P
19
groszek
groszek
23 marca 2022, 13:17
Po co tylko te głupoty w prasie opowiadał?
1
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
23 marca 2022, 13:02
Tak ogólnie to chłop zagrał tylko 1 bardzo dobry sezon u nas, w następnym liczyłem, że będzie jednym z filarów tego teamu jak i przykładem dla drużyny ale Frank pokazał się z zupełnie innej strony jemu po prostu nie zależy na zdobywaniu pucharów, byciu kimś ważnym w teamie, potraktował nasz klub jako przystanek ale szczerze to z takim podejściem nie zajdzie daleko i jestem pewny, że gra do tej pory tylko z tego względu, że nie ma go kim zastąpić bo tak to Frank pewnie w styczniu już by wyleciał albo wgl nie zagrał do końca sezonu. Zarząd bardzo dobrze zrobił, piłkarza z takim podejściem nie chciałbym widzieć nawet w klubie z 6 ligi ale jak ktoś jest w stanie mu zaoferować lepsze warunki z którymi wcale się nie pokrywa w chwili obecnej to pozostaje mi jedynie życzyć powodzenia. Myślę, że będzie tego żałował podobnie jak Hakan i Donna ja jako kibic nie żałuje ani ich ani jego ;) Mogę jedynie podziękować Paolo, że szuka piłkarzy, którzy kierują się tym samym co on jak i cała jego rodzina bo tak naprawdę w tym sporcie to na boisku nie grają pieniądze, bardziej liczy się klub jak i przywiązanie do barw niż wielkość pensji.
6
Alessio_re6
Alessio_re6
23 marca 2022, 13:08
Tylko, że Milan aktualnie jest i będzie dla piłkarzy przystankiem, klubami docelowymi są PSG, City, United, Barca, Real, Bayern itp. Trzeba się z tym pogodzić, a nie na siłę walczyć, ze względu na historię.
Kessie przez cały czas pokazywał pełny profesjonalizm, należy to docenić i iść dalej, opierając się na grupie utalentowanych piłkarzy.
9
Boateng93
Boateng93
23 marca 2022, 13:12
To nie tylko problem Milanu, ale tak naprawdę wszystkich włoskich klubów. Wystarczy spojrzeć na europejskie puchary gdzie widać, że włoskie kluby odstają.
3
gieksa51
gieksa51
23 marca 2022, 13:13
Alessio_re6 ale głupoty gadasz to hit XD "milan przystankiem i trzeba się pogodzić" no właśnie nie wolno się pogodzić bo wtedy stoisz w miejscu a jak stoisz to się cofasz , trzeba to zmieniać i walczyć poprzez dobrą politykę transferową ,zawieranie dobrych umów sponsorskich a docelowo sprzedaży klubu w ręce bogatego właściciela(najlepiej związanego z modą) mediolan jako miasto stolica mody i klub ma wszystko aby być jednym z największych klubów na świecie
Edytowano dnia: 23 marca 2022, 13:17
12
Alessio_re6
Alessio_re6
23 marca 2022, 13:22
Trzeba się z tym pogodzić, tylko problemem w twojej wypowiedzi jest fakt, że to i to się nie wyklucza. Przez dobrą politykę transferową Milan stał się klubem przejściowym do większych klubów, stąd zainteresowanie naszymi piłkarzami przez większe drużyny. Bycie klubem przejściowym nie oznacza stania w miejscu, spójrz na BVB, Benfice, Lille, Monaco czy Sevilla te kluby się rozwijają, ale nie są klubami docelowymi. Można zarabiać, rozwijać się, grać w Lidze Mistrzów i sprzedawać lepszych piłkarzy, przy czym rywalizować z tymi klubami docelowymi.
0
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
23 marca 2022, 13:22
"Tylko, że Milan aktualnie jest i będzie dla piłkarzy przystankiem, klubami docelowymi są PSG, City, United, Barca, Real, Bayern itp. Trzeba się z tym pogodzić, a nie na siłę walczyć, ze względu na historię."
Może jeszcze z 2 czy 3 sezony temu tak było i mógłbym się z tym zgodzić ale na chwilę obecną nie uważam, że AC Milan to przystanek w karierze piłkarza a jeśli już to taki w którym należy się zatrzymać na dłużej mimo mniejszej pensji. Uważam, że na chwilę obecną pozostanie w Mediolanie byłoby dla Franka lepszą opcją.. No ale cóż wiadomo pożyjemy zobaczymy. :)
2
Alessio_re6
Alessio_re6
23 marca 2022, 13:27
2/3 lata temu to my byliśmy tylko opcją jako przystanej, teraz stajemy się priorytetem, bo można się tu rozwiną, gramy większość czasu atrakcyjną piłkę młodymi piłkarzami.
1
Tanger
Tanger
23 marca 2022, 13:58
Problem w tym, że obecnie mamy w piłce pokolenie, które już nie bardzo pamięta wielki Milan z całą plejadą gwiazd, tylko prędzej np. Barcelonę Guardioli. Tak samo Milan nie może obecnie konkurować z bananowymi klubami Premier League czy PSG, które kładą kasę na stół i mogą ściągnąć kogo chcą. Dobrze, że za sterami Rossonerich stoi Maldini, który może jeszcze trochę działa na wyobraźnię młodych piłkarzy. Theo zbajerował pięknie ;) Obecnie Milan przypomniał o sobie awansem do LM, a zarząd dał sygnał, że to ambitny projekt. Rywalizację o Maignana wygraliśmy bodajże chociażby z Borussią. Poza tym, jak już ktoś tu trafi do nie odchodzi od tak. Zdecydowana większość byłych piłkarzy Milanu dobrze wspomina pobyt w klubie i wypowiada się o nim w samych superlatywach.
1
zycumilanista
zycumilanista
23 marca 2022, 13:01
No ja zwolennikiem klubu kokosa nie jestem ale jak on tak sobie pogrywa, że se kontrakty podpisuje z Barceloną podczas najważniejszego momentu sezonu to jak dla mnie Pioli powinien odpalić TIGa i pieknie Pana Kessiego do ławki przyspawać.
0
Krisu
Krisu
23 marca 2022, 13:26
Nie mozemy sobie na to za bardzo pozwolic. Wciaz walczymy o scudetto ;) Ale jesli beda nam sprzyjac okolicznosci, to go pewnie odpali :V
0
pawelreti
pawelreti
23 marca 2022, 12:56
Wagon z węglem
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
23 marca 2022, 12:42
Musiałem się z tym przespać i teraz mi się wszystko rozjaśniło, Kessie idzie wzmocnić Barce na pozycji nr.10 hehhe:)
3
Tanger
Tanger
23 marca 2022, 12:41
Oby ostatni taki przypadek w najbliższym czasie. Romagnoli jeśli odejdzie to nie tylko z przyczyn finansowych i w przyzwoitej atmosferze (mam nadzieję). Do tego latem wygasają kontrakty Mirante, Zlatana (może zostać przedłużony) oraz Florenziego i Messiasa (wypożyczenia z możliwym wykupem). W 2023 wygasa Tatarusanu, Giroud, Bakayoko, Castillejo i Brahim. Dwóch pierwszych ma jakąś szansę zostać, jeśli będą chęci, zdrowie i wola klubu. W przypadku tego ostatniego ciężko w tej chwili przewidzieć co się wydarzy.
0
hyrus13
hyrus13
23 marca 2022, 12:34
Powodzenia Franck. Zeszły sezon miałeś genialny, dałeś nam mnóstwo emocji i radości. Niech ci się wiedzie.
0
inzaghi67
23 marca 2022, 12:33
Słowa dotrzymał, kontrakt podpisał. Z Barceloną
14
Rogo1989
Rogo1989
23 marca 2022, 12:30
Do końca sezonu powinien dostać gwizdy przy każdym kontakcie z piłką. Nie wie, ze zachował się jak szmata.
1
hyrus13
hyrus13
23 marca 2022, 12:32
Co on pocznie w takiej sytuacji :D Nie dramatyzujmy, jego wybór. Mniej przykładajmy wagę do słów piłkarzy i działaczy, szkoda na to zdrowia.
9
Orzelek79
Orzelek79
23 marca 2022, 13:01
HyMi osobiście przyszło to z mniejszym zażenowaniem niż odejście Gigio. Ewidentnie piłkarze za czasów FM , to najemnicy. Turek najdobitniej pokazał jakie ma podejście do barw. Co nie zmienia faktu że piłkarze powinni uważać co mówią i że będą z tego rozliczani , przez nas kibiców.
1
Nevi
Nevi
23 marca 2022, 12:28
Jak gosdc potrafil pokaza nie swoje prawko to i potrafil powiedziec ze zostanie i nie zostal ;)
0
Milanboy
Milanboy
23 marca 2022, 12:28
Szkoda, że to tak się potoczyło ale trudno się mówi.

Mam nadzieję, że Milan kupi dobre zastępstwo za niego.
3
slavio
slavio
23 marca 2022, 12:23
Dobry kompletny pomocnik umie podac dobrze strzelic na bramke odebrac pilke itp.. szkoda troche ale tak bywa Powodzenia ... nie pierwszy i ostatni pewnie co deklaruje obiecuje i znika Uroki mlodych lat
0
Rocker
Rocker
23 marca 2022, 12:37
Umie też pobiec z piłką we własne pole karne i tam sfaulować przeciwnika!
5
dykt4tor
dykt4tor
23 marca 2022, 12:46
Kessie kompletny pomocnik XDDDDDD
8
Semper Fideli
Semper Fideli
23 marca 2022, 12:20
Co do Judasza, niech idzie. Jestem mega ciekaw czy coś pokaże czy będzie totalnym niewypałem. Szczerze się zdziwię jak Xavi zrobi z niego pozytek. Chyba że widzi w nim nowego Mascherano. Zobaczymy.
Offtop
Chodzą plotki że Elliot może zostać udziałowcem w Chelsea. Nie jakiś dużym graczem ale coś tam będzie mieć. Co o tym myślicie? Zostanie dla nas nowym Lille czy na odwrót;)
0
Fushnikov
Fushnikov
23 marca 2022, 12:22
A po co tam Elliot jak tam ruski gangsta jest?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
23 marca 2022, 12:22
Właśnie o tym czytałem, ogólnie to będzie coś na zasadzie LIlle, czyli przyjaźń obu klubów z obopólnymi korzyściami, więc raczej nic się nie zmieni.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
23 marca 2022, 12:23
Chelsea musi zmienić właściciela, aby móc normalnie funkcjonować.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
23 marca 2022, 12:26
Czyli wykupujemy Bakayoko by podreperować finanse klubu z Londynu... Obym nie wykrakał:)
1
Cisek666
Cisek666
23 marca 2022, 12:28
Niech zostanie i sprowadzi do nas Lukaku. W szatni byłoby z pewnością gorąco;)
0
Jaca23
Jaca23
23 marca 2022, 16:52
Mirek99999999
Z tego co wiem finanse w Chelsea mają się dobrze. Ich problem to to, że przez sankcję nie mogą wykonywać żadnych ruchów do momentu sprzedaży klubu przez Abramovicia.
0
MrAncelotti
MrAncelotti
23 marca 2022, 12:18
Będzie ciężko mu wygryźć Busquetsa. Do tego w Barcy jest olbrzymia presja na posiadanie piłki na poziomie +70 procent, do czego Kessie nie jest przyzwyczajony.
4
Alessio_re6
Alessio_re6
23 marca 2022, 12:20
Aktualnie w Barcy jest ciśnienie, by wysoko odbierać piłkę i dominować przeciwnika intensywnością, a do tego Iworyjczyk jest przyzwyczajony.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
23 marca 2022, 12:24
Posiadanie piłki im trochę spadnie jak Ke$$ie co trzecie podanie zaadresuje do rywala:)
4
Alessio_re6
Alessio_re6
23 marca 2022, 12:14
Pozostaje życzyć powodzenia i kibicować, aby podniósł coś w naszych barwach.
6
Krisu
Krisu
23 marca 2022, 13:29
Jesli to bedzie faktywczny wklad, a nie istnienie tylko na papierze. lub jeszcze gorzej sabotowanie gry.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się