SCUDETTO


Lider zostaje, morale podkopane: Milan - Bologna 0:0

4 kwietnia 2022, 19:44, cinassek Aktualności
Lider zostaje, morale podkopane: Milan - Bologna 0:0

Na oczach niemal 70 tysięcy kibiców i w okazjonalnych strojach Milan nie zdołał strzelić ani jednego gola w meczu z Bologną. Gospodarze dopisali na San Siro do swojego konta tylko punkt. Lider pozostaje po czerwono-czarnej stronie Mediolanu, ale humory są już nieco gorsze.

Rossoneri weszli w spotkanie zmotywowani i to było widać, ale niewiele zabrakło, a mogło zacząć się fatalnie. Już w 5. minucie po świetnym dośrodkowaniu strzelił Mitchell Dijks, jednak wykazał się całkowitym brakiem precyzji. Później do doskonałej pozycji strzałowej doszedł Rafael Leao, jednak zamiast do bramki, to posłał piłkę w trybuny.

Choć utrzymywał się bezbramkowy remis, to spotkanie było toczone w żywym tempie i zdecydowane nie nudziło. Mike Maignan musiał zachować koncentrację zwłaszcza w 27. minucie, kiedy doskonale sparował strzał Musy Barrowa z dystansu. Kilka chwil po tej akcji potężne uderzenie oddał Theo Hernandez, jednak nieznacznie niecelne. Jeszcze przed zmianą stron boiska dodatkowo wykazał się Łukasz Skorupski, zwłaszcza broniąc celną główkę Oliviera Giroud.

W drugiej odsłonie bolończycy wycofali się już na własną połowę, a rossoneri walili głową w mur. Ani z lewej, ani z prawej flanki, ani nawet ze środka - nigdzie gospodarze nie potrafili zawiązać konkretnej akcji. Trochę ożywienia wniósł Zlatan Ibrahimović, był nawet bliski gola głową, lecz piłka nieznacznie minęła bramkę Skorupskiego. A gdy zachodziła potrzeba, Polak bronił jak natchniony, tak jak po uderzeniu Ante Rebicia w doliczonym czasie gry.

Milan pozostaje liderem Serie A na siedem kolejek przed końcem sezonu i to jest fakt, ale nie ma co ukrywać, że bezbramkowy remis z Bologną nieco podkopuje atmosferę wokół drużyny.

AC Milan - Bologna FC 0:0

Żółte kartki: Dijks 40', Orsolini 90+8'

AC MILAN (4-2-3-1): Maignan - Calabria (75' Florenzi), Kalulu, Tomori, T. Hernandez - Tonali, Bennacer (70' Kessie) - J. Messias (46' Rebić), B. Diaz, Leao - Giroud (70' Ibrahimović)

BOLOGNA FC (3-5-2): Skorupski - Soumaoro, Medel (82' Bonifazi), Theate - Hickey (71' Kasius), Schouten, Svanberg (71' Soriano), Aebischer, Dijks (83' Mbaye) - Barrow (60' Orsolini), Arnautović

Sędzia główny: Livio Marinelli (Tivoli)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



918 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
5 kwietnia 2022, 22:10
Ehh dalej czuć ten niedosyt z wczoraj .. szkoda tych 3 pkt :(
0
brahim_diaz10
brahim_diaz10
5 kwietnia 2022, 19:42
"eksperci" z tej strony mowia, ze Brahim zagral zly mecz xDDD
To dlaczego na sofascore ma ocene 7,5, czyli jedna z najlepszych?
0
Mirek99999999
6 kwietnia 2022, 09:12
Pewnie na tej stronie boty wystawiają oceny...
0
Diavo
Diavo
5 kwietnia 2022, 14:22
Zauważyłem, że jak na siłe chcemy strzelić bramkę to ustawiamy się wysoko na boisku, tzn blisko bramki przeciwnika, robiąć ogromną lukę w środku pola, co skutkowało częstymi kontrami rywala.
1
Milanistaod95
Milanistaod95
5 kwietnia 2022, 13:52
Nieskuteczność oraz dobra gra Skorupskiego. Nie graliśmy jakiegoś fatalnego meczu. Mieliśmy pecha.
0
Mirek99999999
5 kwietnia 2022, 17:24
Skorupski wyciągnął to co powinien obronić każdy bramkarz na poziomie Serie A. Mecz może nie fatalny ale bardzo słaby, gramy zbyt wolno i przewidywalnie. Przy takim nastawieniu rywala i naszej bezpłodności w ataku jedynie karny albo ogromny błąd rywali mógł nam dać 3pkt. O pechu nie ma mowy...
2
Nati11
Nati11
5 kwietnia 2022, 12:27
Nie oglądałam. No cóż, lider wciąż jest, ale nie będzie łatwo go utrzymać. A patrząc na to z kim gramy pozostałe mecze, nawet jeśli są to drużyny niżej w tabeli niż my, to i tak mecze z nimi będą wymagały koncentracji i dyscypliny. Należałoby powstrzymać się z hura optymizmem i nie liczyć na to, że wygramy wszystkie mecze do końca sezonu. Napoli o jeden oddech za nami, a Inter wciąż przyczajony (i ma zaległy mecz do rozegrania). Presja jest duża, ale kto wie, może zadziała motywująco na naszych chłopaków i pokażą siłę, wywalczając mistrza. Będzie huśtawka nastrojów do końca (przede wszystkim u kibiców), ale lepiej zachować spokój. Forza Milan i do przodu.
0
Paolo03
Paolo03
5 kwietnia 2022, 10:03
Naprawde można być dumnym ze mamy takie miejsce mając taki skład. Obrona gra super ale nasz atak to parodia. Leao ciągle szuka dryblingu, jak mu wyjdzie to super jak nie to strata i wszyscy muszą pracować przy odbiorze piłki ale nie sam winowajca.
Diaz, Messias nie trzeba nikomu przedstawiać jak oni graja więc z czym do ludzi?
3
ACMilansince1994
ACMilansince1994
5 kwietnia 2022, 10:02
Na 8 spotkań mieliśmy 1 bombę i wykorzystaliśmy ją z Bologna u siebie. Szkoda. Mogła się przydać na Lazio, Fiore, Sass albo Atalante, a tak musimy z nimi wygrać. Oby. Trzeba jak najszybciej zacząć strzelać gole bo na remisach 0-0 to i do LM możemy nie dojechać.
0
pablas84
pablas84
5 kwietnia 2022, 09:38
Ja cały czas twierdzę i to już od dawna, że Milan zdobędzie na koniec około 80 punktów. Każdy stan powyżej 80 będzie sukcesem. Pytanie na ile nam to starczy na koniec sezonu. Jak chcemy coś zdobyć to mocno musimy liczyć na potknięcia Napoli i Interu.
2
_PAOLO_
_PAOLO_
5 kwietnia 2022, 09:07
Może sprzedajmy Leao za te 70 dopóki jest tyle wart. Najlepiej ze wszystkimi się pożegnać i kupić 4 skrzydłowych xd.
2
filipacm
5 kwietnia 2022, 10:07
Dobry plan, a jeśli któryś z tych kupionych zagra słaby mecz, to z nim też się pozegnać i tak wymieniać co pół roku cały skład, co może pójść nie tak xd
0
_PAOLO_
_PAOLO_
5 kwietnia 2022, 10:23
filipacm

przecież dałem xd ;)
0
Trebbiano Rubicone
Trebbiano Rubicone
5 kwietnia 2022, 21:27
Kiedy Leao zagrał dobry mecz?
0
carrygun
carrygun
5 kwietnia 2022, 09:04
Nie ma co narzekać. Mając takich tuzów jak Junior Messias czy Brahim należy się cieszyć z tego co jest i liczyć, że w przyszłym sezonie gracze ich pokroju będą grać ogony, bo na ich miejsce wskoczą gracze choćby z połową potencjału Chiesy, Berardiego czy Luisa Alberto, którzy gwarantują liczby. Mieć dychę, która na gola czeka pół roku, a na asystę kilka miesięcy i być liderem na finiszu. Brzmi jak sci-fi.
2
omo69
omo69
5 kwietnia 2022, 08:48
Messias porazka,Leao zrobi akcje i zostaje pod bramka bo nie chce mu sie wrocic,czlapie sobie co jest zajebiscie irytujace,Kessie gra na alibi byle cos mu sie nie stalo a Ibra no sory chlopie ale jedyne co widze na boisku po twoim wejsciu to jak machasz lapami bo ktos twoich mysli nie odczytal gdzie ty chciales zagrac,Giroud powinien grac do konca skoro nasza taktyka to bylo"na pale"w pole karne.Pioli slabo tym razem.
1
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
5 kwietnia 2022, 09:43
Wczoraj to mi też taki obrazek utkwił w pamięci jak Ibracadabra próbował coś czarować z piłką stojąc w miejscu ale nie dość, że mu ją wybił gościu spod nosa to jeszcze się obalił z grymasem jakby to on dostał xd.

Próbował z tego wyjść z twarzą ale wyszedł na tym jeszcze gorzej xd.
Już jak się tak zatrzymał z piłką to już wiedziałem, że to nie wyjdzie i mówię "Dziadziu, dziadziu Ty nie świruj się nie zatrzymuj z piłą bo minuty lecą" i tak się obalił w tym momencie a ja tak xd "no i widzisz dziadu coś zmajstrował na co Ci to było".

Później jak już dostał ciosa i latał z bandażem to myślałem, że się ogarnie ale było jeszcze gorzej.
Swoją drogą komedia, że przy takiej sytuacji nie było VARu i karnego dla nas bo porównując sytuacje z meczu Juve-Inter to moim zdaniem skoro przy tamtej sytuacji był karny to i tu tym bardziej powinien zostać odgwizdany i nie x2 a nawet i w tym przypadku x3 aż w końcu ktoś z naszych by to trafił. ;Dd
Edytowano dnia: 5 kwietnia 2022, 09:44
0
robert.18
robert.18
5 kwietnia 2022, 20:56
leao juz w 18 min oddychal rekawami
0
Orest
Orest
5 kwietnia 2022, 08:47
Czy była taka sytuacja wczoraj, że po zejściu Calabrii opaskę wziął na chwile i założył Kessie, ale Theo do niego podbiegł i mu ją zabrał czy mi się to śniło? xD
0
jayma21nalim
jayma21nalim
5 kwietnia 2022, 12:52
Kessie miał przez chwile, ale jak później u Theo się znalazła to nie wiadomo... xd
1
El Diablo
El Diablo
5 kwietnia 2022, 22:44
@jayma21nalim
Również się nad tym zastanawiałem.
0
MalinaOla
MalinaOla
5 kwietnia 2022, 08:41
Zróbmy jak w 1999 roku wygrajmy ostatnie 7 meczów i zostańmy mistrzami, trzeba wierzyć
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
5 kwietnia 2022, 08:27
Diaz chyba musi mieć jakieś kwity na Piolego. Innego wyjaśnienia tego niewytłumaczalnego zjawiska naprawdę nie ma. Chłopak od pół roku w 99% spotkań krzyczy swoją grą '' Jestem stworzony do pressingu/zdobywania przestrzeni, nie kreacji.'', a ci jak zdarta płyta ciągle pwtarzają te same brednie o wciskaniu go na śpo. Gdyby Leao tak grał już dawno zostałby przesunięty do przodu/na bok lub wygoniony na ławkę rezerwowych. Tymczasem tutaj została nałożna jakaś absurdalna ochrona na Hiszpana.
Edytowano dnia: 5 kwietnia 2022, 08:33
0
Yabaye
Yabaye
5 kwietnia 2022, 08:41
No to gdzie zatem byś postawił Diaza, aby pressował i zdobywał przestrzeń, a nie kreował? Jedyne rozwiązanie to ławka rezerwowych, ale to nie załatwia nam problemu wyciągnięcia maksa z chłopaka. Wczoraj mi się podobał, był aktywny, brakowało całej drużynie ostatniego podania, dokładności przed bramką Bolognii.
5
Boateng93
Boateng93
5 kwietnia 2022, 07:40
Kadra jeśli chodzi o ofensywę to jest tak krótka, że naprawdę z tej ławki to nie ma nawet jak się za bardzo ratować. Dwóch lewoskorzydłowych, 10tka bez gola od września i asysty od grudnia i dwóch prawoskrzydłowych gdzie obydwaj to wybór między dżumą, a cholerą. Do tego dwóch wiekowych napastników. No przynajmniej ta 10tka powinna być jeszcze jedna.
3
Daman
Daman
5 kwietnia 2022, 06:53
Mam wrazenie, ze po 10 minutach od pierwszego gwizdka widac juz czy mecz wygramy czy nie. Ten akurat oglądało sie ciężko, a te nie wykorzystane sytuacje wołają o pomste do nieba.
Niemniej jednak dalej wierzę w majstra na koniec, chociaz zapowiada sie dreszczowiec do samego konca. Nasi chlopcy nie dadza nam chwili komfortu :)
1
Adiceusz
Adiceusz
5 kwietnia 2022, 07:31
Podzielam to wrażenie. Widać jakiś niepokój w grze ofensywnej, brak płynności. Lewa przestała tak hulać, przeciwnicy tez pewnie lepiej czytają te strone. Faktycznie, po kilku minutach widać było, ze zdobycie bramki będzie dużym problemem.
1
Felaro
5 kwietnia 2022, 10:00
Podzielam a co gorsza zawsze po przerwie na kadrę gramy piach.....
0
dave25
dave25
5 kwietnia 2022, 04:57
To przez te stroje z psiego patrolu
5
jasiom22
jasiom22
5 kwietnia 2022, 02:42
Ale mnie ten mecz dzisaj (wczoraj) zmęczył. Takimi meczami się przegrywa Scudetto... ale co tam, jeszcze szanse sa.

Koszulki z daleka, z tyłu.. całkiem spoko.. ale sàdzac po wyniku to o jeden mecz za dużo w tych koszulkach.. :p
1
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
4 kwietnia 2022, 23:54
Mam wrażenie, że gdybyśmy innym składem od początku zagrali to byśmy spokojnie to wygrali dzisiaj to właśnie Padre skomplikował sytuację.

Calabria gościu nic nie gra już od paru meczy a jak zaczyna rozgrywać piłkę to już jest totalny dramat nie powinien grać od początku a już tym bardziej powinien wylecieć od razu po 1szej połowie albo po tym "nonszalanckim" zagraniu niskim lobem do nikogo zarówno on jak i Messias wgl nie powinni grać od początku za dużo grają w "piłka parzy" bo każdy kontakt z piłką jakakolwiek by nie była to człowiek ogląda i się modli "błagam tylko nie spie**** tego znowu" a oni wtedy jakby słyszeli "nie no co Ty ,no problem, lol ups o kurna znowu to zje*****" Rebić to samo dzisiaj jak już dostał piłkę to jak człowiek myśli, że już najgorsze zagrania widział to jednak boiskowy cep udowadnia, że jednak można jeszcze gorzej.. Diaz też nie powinien się znaleźć w wyjściowej 11 on też nie gra nic od dłuższego czasu więc dziwi mnie czemu w tak ważnym meczu się w niej znalazł on powinien dzisiaj wejść z ławki bo akurat on z całej reszty jeszcze coś próbował a później ewidentnie brakowało szybkości...No i czemu zszedł Bennacer jak grał najlepiej i to jeszcze zaraz po tym kiedy oddał najlepszy strzał na bramkę w całym meczu a w jego miejsce Franck? Kibice nie pomogli wygwizdując go akurat w momencie kiedy jeszcze mógł coś zrobić w tym meczu... No i te ciągłe wrzutki kiedy Bologna tylko na to czekała.. trzeba było wchodzić na wymianę w pole karne Inter to wczoraj zrobił jak nie szło u nas dzisiaj tego ewidentnie brakowało... No i czemu 5tej zmiany nie było? Kiedy tak ewidentnie nie szło może chociaż ten Samu/Snickers/de Krujne by coś jeszcze zrobili a tak to widzieliśmy bicie głową w mur jak wczoraj Juve może Padre pomyślał, że z Bologną się sprawdzi taka gra..
2
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
5 kwietnia 2022, 07:27
Tak tylko chciałem przypomnieć, że na stronie obowiązuje zakaz używania wulgaryzmów, nawet jak są w tak idiotyczny sposób cenzurowane. Dodatkowo obowiązują zasady poprawnej pisowni, zalecam więcej kropek i krótsze zdania, żeby dało się to łatwiej przeczytać.
2
Janik14
Janik14
5 kwietnia 2022, 08:41
Akurat wczoraj Rebic byl naszym najbardziej efektywnym piłkarzem z ofensywy. Mial kilka dobrych fajnych zagran i najwięcej z nich biegał, gdy reszta se człapała. Co do Calabria się zgodzę powinien posiedzieć na lawce.
1
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
5 kwietnia 2022, 08:53
No fakt, parę razy znalazł się w odpowiednim miejscu i nawet dostał piłkę i.. na tym bym zakończył. ;dd
0
Vol'jin
4 kwietnia 2022, 23:45
dla ciekawości Inter miał 75 pkt po 31 kolejkach rok temu ;]

i z Hakanem dzisiaj mają ich mniej ;] ale Milanowi się je dopisuje z Turkiem :D
1
Zuber
Zuber
4 kwietnia 2022, 23:50
Dopisują je z Turkiem, bo byle kto na 10 byłby lepszy niż Brahim Gleba Diaz. Dla mnie jeden i drugi za wiele nie dają, ale Turek się odpalał chociaż co 10 mecz.
1
szyka
szyka
4 kwietnia 2022, 23:52
Spezia salernitana udinese bologna
I byłoby tyle samo:-)

Co do interu to bardziej waży brak lukaku niż ostatnio hakana czy jest czy jej nie ma
1
Milanboy
Milanboy
5 kwietnia 2022, 10:31
No tak bo brak Conte, Lukaku i Achrafa to nic tam...

Byle by pasowało pod tezę.
0
szyka
szyka
4 kwietnia 2022, 23:43
Czy ktoś ma podobne wrażenie do mojego, że źle zarządzamy tempem gry? na moje to gramy jednostajnie cały mecz, bez przyspieszenia czy oddania celowego pola przeciwnikowi, żeby skontrować.
3
pijanyroman
pijanyroman
5 kwietnia 2022, 08:23
Coś w tym jest. Wczoraj ewidentnie mecz przechodzony...
0
KosaX
KosaX
4 kwietnia 2022, 23:40
Jestem spokojny,licze mocno na to scudetto ale jesli go nie bedzie tez bede zadowolony.Napoli czy Inter tez nie graja swietnej pilki ale sa konkretniejsi z przodu,moim zdaniem jeszcze cala czolowka nie raz straci punkty a miejmy nadzieje ze Milanowi stalo sie to ostatni lub chociaz przed ostatni raz.Forza Milan!!!

Widok pelnego San Siro to cos przepieknego!
1
Fushnikov
Fushnikov
4 kwietnia 2022, 23:43
Jesteś spokojny ale o co?
0
Bibs
Bibs
5 kwietnia 2022, 00:20
Inter gra taki piach sprzodu, że głową mała, niestety mam wrażenie, że ten mecz obnażył nasza ławkę rezerwowych. Przestaję powoli wierzyć, że Diaz jeszcze odpali, ale kto ma za niego wejść?!
0
edinho
edinho
4 kwietnia 2022, 23:32
Mamy lidera.
Forza MILAN.
Pozdrawiam PRAWDZIWYCH KIBICÓW
3
Janik14
Janik14
4 kwietnia 2022, 23:31
Ante dzisiaj dal Dobra zmianę. Reszta naszej ofensywy słabiutko. W obronie jesteśmy mega solidni brakuje goli..
1
TrenerMarek
TrenerMarek
4 kwietnia 2022, 23:31
Z tego co widzę w tabeli to jesteśmy na 1 miejscu...
Wystarczy wygrać wszystko do końca;-)

Forza Milan!!!
4
artorn
artorn
4 kwietnia 2022, 23:30
Tak czułę, przeważnie jak gramy poniedziałkowe mecze i mamy presję tabeli to jest źle.
0
majer1987
majer1987
4 kwietnia 2022, 23:26
Naprawdę nie rozumiem, jak po takim meczu można mieć jakiekolwiek pretensje. Niektórym przydałoby się odpoczęcie od internetu. Najlepiej na stałe.
5
nadgnity
nadgnity
4 kwietnia 2022, 23:30
Nie, no faktycznie, powinniśmy się cieszyć. Sory.
4
Fushnikov
Fushnikov
4 kwietnia 2022, 23:25
Nawet srać się odechciewa jak na to patsze. Co to jest za granie to ja nie wiem. I oczywiście Skorupa wszystko broni. Mój ulubiony bramkarz akurat dzisiaj.
0
Woolfik92
Woolfik92
4 kwietnia 2022, 23:33
co ja PATSZE
1
Fushnikov
Fushnikov
4 kwietnia 2022, 23:43
Przecież błąd celowy. Mecz to jakaś kpina.
1
patoo_07
patoo_07
4 kwietnia 2022, 23:21
Może trzeba wrócić do korzeni. Na Torino Rebic i Alexis. Wtedy to chociaż będzie dobry pressing.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
4 kwietnia 2022, 23:26
Rebić od początku to nie jest zły pomysł jeśli ma być tak nabuzowany jak dzisiaj
Zamęczy obrońców a na zmęczonych wejdzie Rafa - to nie brzmi jak zły scenariusz
2
Szulaj22
Szulaj22
4 kwietnia 2022, 23:20
Myślałem że będzie dogrywka...
0
ACstach
ACstach
4 kwietnia 2022, 23:24
W sumie... To był jeden z wielu finałów, powinna chyba być.
0
Sieri
Sieri
4 kwietnia 2022, 23:19
Jak będzie grał Messias to nie widzę scudetto. Leo bardzo przeciętnie. Widać ze zostało nam z czasów jak Ibra grał bo piłki w większości do Ziru. W tym sezonie będzie mistrz najsłabszy od kilkunastu lat. Nie zasługujemy na scudetto
0
Vol'jin
4 kwietnia 2022, 23:20
a kto zasługuje ? :)
8
Szulaj22
Szulaj22
4 kwietnia 2022, 23:21
W 2 połowie też nie grał a poprawy nie było żadnej.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
4 kwietnia 2022, 23:21
Leao zagrał przeciętnie, a i tak był najlepszym piłkarzem Milanu w tym spotkaniu
0
Sieri
Sieri
4 kwietnia 2022, 23:22
Vol- na pewno nie Milan stwarzający sobie mnóstwo sytuacji i nie potrafiący strzelić gola.
0
Zlatan ibrahimović
Zlatan ibrahimović
4 kwietnia 2022, 23:27
Przecież inter ograliśmy, napoli też, więc jesteśmy lepsi. Toteż wynika z tego, że zasługujemy.
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
4 kwietnia 2022, 23:27
Sieri- no ale kto inny? To Milan gra najlepiej w meczach z czołówką
Inter który tylko jawnym wałkiem ratował punkty z Torino dopiero co?
Napoli które niedawno pokazało w bezpośrednim meczu że jest od nas słabsze?
4
siara8888
siara8888
4 kwietnia 2022, 23:19
niestety ale bez trenera My mistrza nie zdobedziemy...
0
nadgnity
nadgnity
4 kwietnia 2022, 23:32
Oho, zaczyna się...
15
Jaca23
Jaca23
4 kwietnia 2022, 23:17
I skończmy już z tym Diazem od początku. Ja już wolę grać 4-3-3, bo z Diaza i tak nie ma żadnego pożytku, gość się odblokuje chyba jak ktoś go piłką trafi w polu karnym.
3
Bigi30
Bigi30
4 kwietnia 2022, 23:17
Każdy chciał strzelić zamiast raz zrobić jedna chociaż akcje i wpakować piłkę do siatki
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
4 kwietnia 2022, 23:11
Jak mawiał klasyk. Won WSZYSCY won. Milion wrzutek jak polska kadra. Paralici
2
acmti__
acmti__
4 kwietnia 2022, 23:10
Jak na Milan i tą kadrę brakuje tylko skuteczności, to nasza zmora. Gramy dobrze, agresywnie, ale jeżeli oddajemy w każdym meczu niezliczoną ilośc groźnych strzałów i nie potrafimy strzelić bramki Bologni to znaczy, że coś nie działa w głowach.
2
roby45
4 kwietnia 2022, 23:10
Wlasniw te morale,Jak mam niby z górki a zarazem nóż na gardle nie dajemy rady psychicznie,nie ma tego spokoju luzu,myślę że Pioli jeszcze tego nie ogarnal
0
Andy89
Andy89
4 kwietnia 2022, 23:09
Sam jestem wkurzony stratą punktów,bo na papierze przyjda jeszcze ciezsze mecze,gdzies się podział ten luz z przodu ktory mielismy chociażby po wznowieniu rozgrywek po przerwie covidowej.Bedzie ciezko ale trzeba wierzyć nadal,jak nie da się wygrać trzeba brać ten pkt bo może na końcu się przydać...
1
Zlatan ibrahimović
Zlatan ibrahimović
4 kwietnia 2022, 23:07
Szkoda tego meczu, szkoda tej szansy na 3 pkt, powinniśmy go wygrać. Ale cóż wierzę w mistrzostwo dalej, wierzę że się uda, choć będzie bardzo, bardzo ciężko.
Edytowano dnia: 4 kwietnia 2022, 23:17
5
Marso1899
Marso1899
4 kwietnia 2022, 23:09
Chodzi Ci o wiarę? Co ma do tego wieża?
1
Zlatan ibrahimović
Zlatan ibrahimović
4 kwietnia 2022, 23:13
Oczywiście, że o wiarę, bo nic przecież nie ma do tego wieża :)
0
Sieri
Sieri
4 kwietnia 2022, 23:19
Ostatnie 4 mecze nie dają optymizmu z obecna forma
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
4 kwietnia 2022, 23:07
Chyba na finiszu dopada nas efekt za krótkiej kołuderki. Nie mamy nikogo na ławce kto może wejść i odmienić losy spotkania. W obronie jest dobrze a w ataku dramat. Prawe skrzydło nie istnieje bez względu kto tam gra więc od razu gramy w 10. Rozegrania nie ma. Benek coś próbuje. Leao osłabł i od razu odbija się na wyniku. Ibra też bez rytmu. Diaz nie nadaje się do Włoch, Messias do Milanu a tacy Bakayoko, Ballo czy Castijello w ogóle do grania w piłkę.
1
Milanboy
Milanboy
4 kwietnia 2022, 23:07
Brakuje w tym zespole Prawoskrzydłowego i 10 i co mecz ja to widzę. Brahim nie ma takiego podania i jednak nie ma takiego widzenia przestrzennego a Messias ma za duże braki aby ciągnąć prawe skrzydło i dlatego są problemy w zdobywaniu goli jak i kreacji j na nasze nieszczęście wychodzi to w końcowej fazie sezonu bo przez resztę to my się Leao broniliśmy i Theo w ataku i błyskiem Oliviera a teraz nie ma za bardzo czym się bronić.
6
Zuber
Zuber
4 kwietnia 2022, 23:09
Tak jak napisałem niżej lepiej grać trójką w środku i odpuścić pozycję nr 10. Bez jednej pozycji na boisku się jeszcze da grać, ale jak dycha i prawe skrzydło nie potrafią nic zrobić to już jest za dużo.
2
roby45
4 kwietnia 2022, 23:07
Myślę że Pioli się trochę gubi,Diaz nie grał nic był do zmiany a zdjął beka który napędzał akcje,lepiej teraz stracić niż w ostatnim meczu frajersko oddać mistrza,szczerze Napoli najbardziej zasługuje. SZKODA
0
Szulaj22
Szulaj22
4 kwietnia 2022, 23:07
No nic oficjalnie jesteśmy Robin Hoodem seriea. Z Atalanta będziemy świętować pewny awans do lm a wystarczyło ogrywać najsłabsze drużyny w seriea.
1
Marso1899
Marso1899
4 kwietnia 2022, 23:07
To są takie mecze, gdzie jak za 3 kolejki znowu odskoczymy rywalom, to wszyscy ci tu płaczący będą liczyli te punkty...Cytuje " Jakbyśmy wygrali z tym i z tym, sędzia by nam nie zawalił z tym i z tym....to byśmy już mistrzostwo mieli :D To Ci sami co przed sezonem dawali nam 5-6 miejsce. To Ci sami co zawsze szukają brudu w świeżym śniegu :)
Edytowano dnia: 4 kwietnia 2022, 23:08
5
Corsa
Moderator Corsa
4 kwietnia 2022, 23:07
Zrozumiałym jest rozgoryczenie i złość, każdym targają teraz nerwy, ale bardzo proszę trochę się ogarnąć i pohamować język. To nie rynsztok.

Biorąc pod uwagę okoliczności, do tej pory wulgaryzmy poniżej kończyły się tylko upomnieniem, ale od teraz posypią się bany. Dziękuję za uwagę.
8
Zuber
Zuber
4 kwietnia 2022, 23:07
Spodziewałem się takiego meczu, gramy kaszanę od kilku meczów. Mecz zepsuł Pioli, bo niczego się nie nauczył. Brahim na 10 się nie nadaje od początku, ostatnio graliśmy trójką w pomocy i było dobrze to chłop znowu miał chyba nadzieje, że Diaz błyśnie. Messias to druga pomyłka, ale akurat Messias czy Salek to praktycznie to samo. Coś tam graliśmy tym 4-3-3, którego rywale jeszcze tak nie rozpracowali jak naszej głównej formacji, którą gramy od dwóch sezonów, niestety bez dobrej dychy, która będzie COŚ grać ta formacja nie ma sensu, już lepiej grać tym 4-3-3 i zagęścić środek pola, niech Benek i Tonali biegają do przodu, a Kessie ubezpiecza tył.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
4 kwietnia 2022, 23:24
W tym 4-3-3 najlepiej to wygląda jak wyżej są Kessie i Bennacer jako dwie "8", a Sandro może sobie rozgrywać od tyłu, ma mniej obowiązków boxtobox i daje radę wtedy.
0
Pinokio
Pinokio
4 kwietnia 2022, 23:06
Podziwiam optymistów, którzy łudzą się, że Milan zdobędzie mistrza. Napoli w gazie, które ma bardzo łatwą końcówkę sezonu. Inter zmotywowany po arcyważnej wygranej z Juve. A my? Kolejny mecz z rzędu nie potrafimy zdominować rywala i przez calutki mecz męczymy bułę ze środkiem tabeli/dołem tabeli.

Mamy 1 punkt przewagi nad Napoli, mając jeszcze takie mecze jak: Lazio (W), Fiorentina (D), Sassuolo (W), Hellas (W), Torino (W), Genoą (W), Atalanta (D). Margines błędu już się dawno skończył, także obyśmy doczłapali do końca sezonu w pierwszej czwórce, a o zdobyciu mistrza niech te nasze piłkarzyki zapomną.
1
Fifi22100
Fifi22100
4 kwietnia 2022, 23:07
Przysięgam jesteś najbardziej irytującą postacią na tej stronie. Ja nie wiem jak to jest,ze przy twoich wywodach przez cały sezon my się o utrzymanie nie bijemy,a po 31 kolejkach wciąż mamy pierwsze miejsce.
12
Szulaj22
Szulaj22
4 kwietnia 2022, 23:07
A my Geunue przed sobą więc już można zacząć się bać.
0
mmielczar123
4 kwietnia 2022, 23:07
W poprzednim sezonie po meczach z Sass, Lazio i Cagliari już traciliśmy top 4, więc spokojnie ;)
0
Zuber
Zuber
4 kwietnia 2022, 23:11
Fifi w końcu Pinokio. xD
0
Jaca23
Jaca23
4 kwietnia 2022, 23:12
Mamy 13 punktów przewagi nad 5tym zespołem i 7 spotkań do końca, a ten się o top4 martwi...
3
Jaca23
Jaca23
5 kwietnia 2022, 08:42
Nieudane eksperymenty Gepetto tak mają.
1
ksieciunio
ksieciunio
4 kwietnia 2022, 23:06
Ogólnie fajny mecz w wydaniu Milanu, poza paroma epizodami w pierwszej połowie rywal (znów) kompletnie zdominowany, dużo sytuacji i strzałów, gdyby jeden z nich wturlał się do bramki to sikalibyśmy po gaciach jak po Cagliari. No ale niestety graczy linii ataku mamy jakich mamy i co poradzisz. Co mądrzejsi przed sezonem błagali: koniecznie dziesiątka i/lub prawe skrzydło ale coooo tam, g... się znasz, Maldini wie co robi - no to teraz już wszyscy widzą, że chyba nie bardzo wie i raczej idzie w myśl zasady "bele taniej, reszta jakoś to będzie".
1
Mellion
4 kwietnia 2022, 23:05
Co z tego że mamy najlepszy środek obrony i najlepszego bramkarza w lidze, skoro sama ofensywa zależy wyłącznie od tego w jakiej formie jest Theo i Leao? I ewentualnie od jednorazowego przebłysku Girouda... Koszmarna ofensywa zabiła dziś ten mecz.

Najlepsi? Kalulu i Tomori. Klasa sama w sobie.

Najgorsi? Leao... I długo, długo potem nic. Gość potykał się o swoje nogi, przewracał się co chwilę, głupio tracił piłki jak nigdy dotąd. I znów sprawdzilo się to co napisałem na górze. Jeśli Theo (który zagrał dziś tylko niezły mecz) lub Leao nie mają formy, to odbija się to na całym ataku.

Poza Leao jeszcze wspomnieć trzeba o Calabrii. Ja rozumiem że to kapitan i w obronie też radził sobie dziś w miarę okej, ale skoro stawiamy na grę skrzydłami, to czemu nie gra Florenzi? Calabria udowodnił dziś że w ofensywie on po prostu nie potrafi grać. Pełno strat, głupich dośrodkowań i te jeszcze 2 zmarnowane okazje... Toć strzał Florenziego z 30 metrów pod koniec meczu był 100 razy lepszy od tych kasztanów Davide. Naprawdę powinien usiąść na ławce, bo z taką gra nie przynosi nic dobrego zespołowi. Na minus też dziś Messias, który potrafi grać tylko jedną nogą, mało widoczny Tonali i bezproduktywny niemal jak zawsze Diaz. No i Rebić, który może i próbuje, ale nic mu z tego ostatnio w ogóle nie wychodzi.

Reasumując, takimi meczami można przegrać mistrzostwo. I to na własne życzenie, bo ten mecz spokojnie dało się wygrać nawet z 2, 3 do 0. Ale do tego potrzeba dobrych graczy w ofensywie i ich zmienników, a tych tutaj sporo brakuje. W letnim okienku trzeba stanowczo pozyskać co najmniej z 2-3 zawodników do ataku bo ani Rebić, ani Diaz, ani Messias nie dają tyle ile powinni i na razie są jedynie półśrodkami. A jeśli Milan ma walczyć o mistrzostwo co roku, to nie ma tu już miejsca na żadne półśrodki.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
4 kwietnia 2022, 23:14
"Toć strzał Florenziego z 30 metrów pod koniec meczu był 100 razy lepszy od tych kasztanów Davide" - czytam i nie wierze, strzał Florenziego to zwykłe podpalenie się i poza siłą nic w nim nie było, oddana za darmo piłka
Natomiast strzał Davide gdyby nie wślizg Medela byłby bardzo groźny
1
Vol'jin
4 kwietnia 2022, 23:02
Po za tą instynktowną interwencją Skorupskiego nogą, to strzały w niego leciały. Bardziej bym chwalił Schoutena, Theate'a i Soumaro.
i bardziej Maignan nam wybronił ten strzał z dystansu bodajze Barrowa bo mogło skończyć się na 0-1 ;]
9
PanPrzemus313
PanPrzemus313
4 kwietnia 2022, 23:05
Pod koniec pierwszej połowy Giroud ładnie głową ładował i Skorupski się jak najbardziej wykazał, poza tym strzał Benka w róg ale to z bardzo daleka było
A cała reszta to faktycznie koszmarna nieskuteczność z naszej strony po prostu - ta trójka którą wymieniłeś wymiatała nieźle
0
Tanger
4 kwietnia 2022, 23:05
Ciekawe ile Bologna by chciała za kędzierzawego Belga.
0
serginho83
serginho83
4 kwietnia 2022, 23:32
A mi się za to podobał ten Hickey, gra twardo, nieustępliwie, całkiem niezły technicznie, no i ogarnia obie strony obrony, nadałby się do rywalizacji z Theo ;) z tego co kojarzę interesowaliśmy się nim przed transferem do Bolognii, ciekawe ile by za niego zawołali?
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się