SCUDETTO


Sporo absencji w kadrze Milanu na Torino. Urazy Bennacera, Rebicia i Ibrahimovicia

10 kwietnia 2022, 14:33, cinassek Aktualności
Sporo absencji w kadrze Milanu na Torino. Urazy Bennacera, Rebicia i Ibrahimovicia

Jak informuje portal MilanNews, w meczu z Torino drużyna rossonerich będzie musiała sobie poradzić z kilkoma nieprzewidzianymi absencjami. Na mecz oprócz kontuzjowanych wcześniej Simona Kjaera, Alessio Romagnolego oraz Alessandro Florenziego nie pojechali także Ismael Bennacer, Samu Castillejo, Ante Rebić oraz Zlatan Ibrahimović. Trzej pierwsi borykają się z przemęczeniem mięśniowym, natomiast Szwedowi doskwiera przeciążenie lewego kolana.



75 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Dejv23
Dejv23
10 kwietnia 2022, 22:37
Zlatan- z tym zawodnikiem mam największy dylemat. Ubustwiam tego gracza ale sam nie wiem za co.
Myśle, że inni kibice mają podobne odczucia....
0
milan2002
milan2002
10 kwietnia 2022, 22:32
To już ostatecznie pokazuje, że Zlatan powinien zakończyć karierę.
3
zbylon
zbylon
10 kwietnia 2022, 19:14
To zabawne, bo od czasu jak uporaliśmy się z plagą kontuzji z pierwszej części sezonu, to Milan obniżył loty. Może dzisiejsze absencje będą bodźcem do lepszej gry? Miejmy nadzieję. FORZA MILAN!
3
Rossoneri777
Rossoneri777
10 kwietnia 2022, 19:11
Trzeba opylić tego rebicia i kupić ps.
1
Rafał0209
Rafał0209
10 kwietnia 2022, 19:12
bez Rebicia to i LS trzeba kupić, to tak jakby sprzedać Maignana i kupić ŚO
6
Dejv23
Dejv23
10 kwietnia 2022, 22:43
Rafał0209 nieprawda. przywołania tego porównania to jak przypieprzyć głową w mur. Rebić to gracz "momentu" czasem odpali fajnie ale tak to normalnie gra kupę... Łatwo można go zastąpić młodym zawodnikiem z werwą (większy telent mniejsze ogranie =rezultat ten sam)
0
lopezito84
lopezito84
10 kwietnia 2022, 18:44
Do Ibry i Rebicia zdążyłem się przyzwyczaić żadna niespodzianka, ale szkoda Bennacera boostatnio miał świetną formę.
0
slavio
10 kwietnia 2022, 17:50
czyli dzis Krunic daje 3 pkt ... Bedzie trudno ale wygramy ...
3
szyka
10 kwietnia 2022, 17:43
Leao rebic niech zostaje na kolejny sezon, po takim sezonie oddać go za Pań frajer to głupota, a mamy gdzie indziej wielkie dziury, które trzeba polatać. Chyba czas zwolnić kontrakt ibry i mieć napad za niewielkie pieniądze belotti, origi giroud, a pieniądz wydać na prawego napastnika, 10 i środkowego obrońcę, może jeszcze jakies wypożyczenie lewego obrońcę żeby Theo mial zastępstwo godne oraz za kessiego ktoś...
Także jest co robić
1
daro12555
daro12555
10 kwietnia 2022, 17:33
Chyba nad Rebiciem trzeba zastanowić może wypożyczenie Bergwijna na rok z opcją kupna.Ibra niech lepiej kończy w przyszłym sezonie nie będzie lepiej a Girund też będzie mecze opuszczał z racji wieku .
0
Piotrek1899
Piotrek1899
10 kwietnia 2022, 17:26
Myślę, że zarząd powinien się mocno zastanowić nad przyszłością Rebicia. Z drugiej strony, kto go weźmie po takim sezonie?
3
Majki85
Majki85
10 kwietnia 2022, 17:23
Urazy Rebica czy Ibry to jest tylko puenta tego co nam oni dają w tym sezonie. Z mocnego lewego skrzydła robi się nagle pozycja na której uzależnieni jesteśmy od chimerycznego Leao a na zmianę nie mamy nikogo. Giroud miał być zastępca Ibry a to Francuz łapie więcej minut od Szweda i niestety też Francuz nie ma zmiennika bo zarówno pod względem fizycznym jak i psychicznym nie jest to w stanie zmienić w trakcie meczu styczniowy nabytek z Serbi. Bennacer co zaczyna się rozkręcac to łapie uraz. Może chłop przez Ramadan nie ma siły biegać? Oj zaczyna się robić nieciekawie, jedyny pozytyw taki, że Fiorentina wygrała z Napoli. Oby po dzisiejszym wieczorze czlowiek mógł mieć więcej optymistycznych myśli.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
10 kwietnia 2022, 18:42
Nie rozumiem po co tak się przejmować i wytykać to czy tamto, skoro wszyscy wiemy i obserwujemy na własne oczy jak to nasz kochany Milan jest w budowie pod rządami funduszu Elliott. Wiadome że nie da się tego zrobić na już, na szybko, to musi potrwać, co sezon się wzmacniany, rośniemy, stajemy się lepsi to są etapy których nie da się przeskoczyć, ten proces i tak dzieje się u nas bardzo szybko i sprawnie. Często kibice piszą a ja czytam, jakby utyskiwanie, zarzuty czy pretensje do zarządu lub pilkarzy (albo do niebios?!?) że nie mamy prawego skrzydła, że nie mamy zastępstwa dla Theo, że kontuzje nam dokuczają i można tak wymieniać czego brakuje Milanowi ale do jasnej ciasnej, Milan gra o mistrza i nie ma żadnych podstaw by ich krytykować, zrobii wszystko co w ich mocy,na tyle na ile mieli umiejętności, przy tym trzymając się zasad. Nikt nie ma wszystkiego, uważam że jest dobrze
Edytowano dnia: 10 kwietnia 2022, 18:45
1
Yabaye
Yabaye
10 kwietnia 2022, 17:12
O jasny gwint. Przemęczenie to jeszcze pikuś, ale rośnie ryzyko, że kończymy ten sezon z jednym napastnikiem.
0
TR3V0R
TR3V0R
10 kwietnia 2022, 17:14
cały sezon gramy z jednym napastnikiem, albo całkiem bez niego XD Jak jest jeden to drugi wypada i tak na odwrót
8
PanPrzemus313
10 kwietnia 2022, 17:06
Ech no szkoda strzępić ryja
Z pozytywów jest szansa że Krunić wróci do łask xD
Oby po zwycięstwo - im trudniej mamy tym lepiej nam idzie
0
Pepik
Pepik
10 kwietnia 2022, 17:05
No to Kessie będzie musiał poradzić sobie z gwizdami. Dobrze dla niego, że nie gramy na SS. No i Brahim zagra...
Edytowano dnia: 10 kwietnia 2022, 17:06
0
Sieri
Sieri
10 kwietnia 2022, 16:43
Jak bardzo lubię Rebicia to ten sezon ma bardzo słaby i dla jego dobra było by lepiej jakby odszedł z Milanu tym bardziej ze nie mamy pożytku z niego. Ibra koniec kariery i dać mu jakaś posadkę w Milanie.
3
nadgnity
nadgnity
10 kwietnia 2022, 17:05
Dokładnie. Rebika należy pożegnać po sezonie i na poważnie wziąć się za mercato. Zlatan już nawet w tych kilku minutach co gra się łamie więc faktycznie chyba i na niego czas. Choć szkoda ale cóż, jak widać natury nie oszukasz. Też bym chciał żeby został w klubie.
3
Cimar94
Cimar94
10 kwietnia 2022, 16:42
W końcu jakieś kontuzję, więc wrócimy do formy.
3
Janik14
10 kwietnia 2022, 16:23
Jak można być przemęczonym grając raz w tygodniu bedac pforesjonalnym piłkarzem? Jednym słowem skandal.
2
kusniak_22
10 kwietnia 2022, 16:52
Jak masz 40 lat i ponad 20 profesjonalnej kariery na najwyższym poziomie to można i nie raz w tygodniu, bo raz w tygodniu to jest mecz, natomiast chyba jeszcze dochodzą treningi.
1
gieemce
gieemce
10 kwietnia 2022, 17:04
Przemęczenie mięśniowe to nie to samo co chyba zrozumiałeś…chyba ze myślisz ze maja mecz raz w tygodniu.. a 6 dni nie trenują?
2
Yabaye
Yabaye
10 kwietnia 2022, 17:15
@Janik14, więcej analiz i krytycznego myślenia, mniej tłuczenia w FIFA. Serio, życie piłkarza to nie tylko 90 minut meczu + rozgrzewka, ale też codzienne treningi, gdzie też są urazy, wejścia i faule. Do tego masz już zmęczenie sezonem. Serio, dziwisz się przemęczeniu?
0
Janik14
10 kwietnia 2022, 17:37
Jasne ze sa treningi ja wiem sam kopalem piłkę, tylko ze na dzień przed meczem masz luźne rozruchy. Chlopy maja odnowy biologiczne pewnie za miliony. Rozumiem zmęczenie jakby grali co 3 4 dni, Zlatan ok wiadomo kolano nie to samo, ale Benek i Ante? Chlopy w kwiecie wieku siłownia lekarze od przygotowania i co? Zmeczenie. Niesamowite, w angli graja non stop co 3 4 dni i daja rade.. slabe to
2
k_f_c
k_f_c
10 kwietnia 2022, 16:21
A dajcie spokój z tym Rebiciem

Potrzebujemy wzmocnień na oba skrzydła
1
Janik14
10 kwietnia 2022, 16:24
I napad i srodek pola i obrony ;)
0
Tanger
Tanger
10 kwietnia 2022, 16:32
I jeszcze by się przydał ktoś za Ballo-Toure
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 kwietnia 2022, 17:14
Patrząc kto przyszedł w tym sezonie na prawe skrzydło lepiej dać mu jeszcze jedną rundę. Przy tylu dziurach w kadrze raczej nie będzie wielkich wzmocnień ławki rezerwowych.
1
Tanger
Tanger
10 kwietnia 2022, 18:27
@Marcos Salinas

Dokładnie. Wymiana Rebicia na kogoś innego na rezerwę prawdopodobnie tylko by pochłonęła dużą część budżetu, który powinien zostać przeznaczony na bardziej konieczne wzmocnienia. Jeśli klub miałby już zainwestować w jakiś wynalazek, to powinien być to ktoś o podobnym profilu do np. takiego Patricka Wimmera. Młody, zdolny w niskiej cenie.
0
Corsa
Moderator Corsa
10 kwietnia 2022, 16:13
Czyli dzisiaj wygramy, zawsze jak wszystko się zaczyna sypać, to z naszych schodzi presja i jest łatwiej niż się spodziewaliśmy :P
1
TR3V0R
TR3V0R
10 kwietnia 2022, 16:08
cyrk i paranoja. Jak my mamy grać jak co chwilę ci ktoś wypada? Nie wiem co jest nie tak, że tylko u nas się sypie co najmniej dwóch co każdy mecz, ale może trzeba byłoby się jakoś nad tym zastanowić. Przecież to jest cyrk na kółkach. Mają niby profesjonalną opiekę w klubie, diety, treningi, jakieś tam inne duperelstwa, nie grają co 3 dni tak jak kiedyś, a ci dalej przemęczeni. Rozumiem, gdyby przemęczony był ktoś, kto gra od dechy do dechy, zapieprza na treningach i poza nimi też, ale do cholery jasnej, czym się przemęczył taki Rebic czy Castillejo? Ibra rozumiem, chłop jest stary i nie można oczekiwać od niego niczego, Benek gra sporo, idzie to zrozumieć, ale ta dwójka? Chorwat leczył się parę miesięcy, potem wraca i grać nie potrafi, piłka się od niego odbija i teraz co? Powtórka z rozrywki. Opchnąć w lecie póki jeszcze cos wart, bo pożytku z niego żadnego. Będą ciężary i wcale bym się nie zdziwił, gdyby wieczorem nas Torino pyknęło, patrząc na to jakie ostatnio gówno gramy
3
boro215
boro215
10 kwietnia 2022, 16:09
Podziękuj naszym fizjo

#OstiOut
1
dejnio
dejnio
10 kwietnia 2022, 17:07
Tylko ze u nas paradoksalnie pełna kadra = uja gramy.
0
TR3V0R
TR3V0R
10 kwietnia 2022, 17:13
wydaje mi się, że pełna kadra nie jest głównym powodem przez który gramy taką srakę i pod bramką rywala głupiejemy i nie wiemy co zrobić. Piszę to oczywiście prześmiewczo, sam nie wiem dlaczego nasi nie potrafią wykorzystywać tylu sytuacji, przez co tracimy głupio punkty i potem płacz że takie sytuacje mają miejsce. Prawda jest taka, że jeżeli nie zdobędziemy Scudetto w tym sezonie, to nie rywale je wygrają, tylko my je przegramy, nie zdobywając trzech oczek z rywalami z którymi wstyd zremisować, a co dopiero przegrać
0
boro215
boro215
10 kwietnia 2022, 16:08
Może w koncu wygramy, paradoksalnie najlepiej nam szło jak pół składu było kontuzjowane xd
0
10 kwietnia 2022, 15:39
Easy win jak nic. Można stawiać domy. Tydzień temu nie miałem wypranego koca wygranego lata temu w MCP, a młody nie miał założonej koszulki (poniedziałek, a że znaczek pumy zaczął odpadać, to nie mógł tak iść do żłobka xD). Dzisiaj wszystko gotowe, a czytam że nagle 4 kontuzje + była już operacja kolana Florenziego. Do wieczora dwa covidy i mięśniówka na rozgrzewce i można stawiać drugi dom na scudetto.
7
paweł_paolo
paweł_paolo
10 kwietnia 2022, 15:48
ja od tego easy win już nie mam domu
co najwyżej mogę obstawić miejscówkę pod mostem xd
1
Rafał0209
Rafał0209
10 kwietnia 2022, 15:35
Takich twardzieli jak Zlatan to i 99% po 50 lat piłkarzy by się znalazło i kontynuowało karierę a nawet dziadek Pele, co to kontuzje leczyć w klubie i nie grać na boisku to każdy by dał rade, lubię Ibre wiele zrobił dla piłki, ale na stan dzisiejszy to jego kontynuowanie kariery nie jest odpowiedzialne a wręcz dziecinne zachowanie dorosłego faceta.
1
patoo_07
patoo_07
10 kwietnia 2022, 15:34
Ale kipa... znowu nie mamy rezerwy w ataku żadnej. Zostaje Messias i Krunic...
1
Rafał0209
Rafał0209
10 kwietnia 2022, 15:36
A ktoś tu woli zostawić Zlatana i nie sprowadzić Belottiego
4
mmielczar123
10 kwietnia 2022, 15:33
Niesamowite...
O ile Ibra i Rebić ostatnio i tak nie grają za wiele, to Bennacer ma formę życia. Chociaż zazwyczaj wtedy, gdy borykaliśmy się z absencjami, to drużynie szło najlepiej, więc miejmy nadzieję, że te urazy nie spowodują niekorzystnego wyniku. Akurat gdy to piszę, Viola strzeliła Napoli, więc może tak się skończy i nasi postarają się uciec rywalom.
0
Diavo
Diavo
10 kwietnia 2022, 15:30
Dziwne sprawy.. generalnie w przypadku absencji Milan stawał się konkretneijszy na boisku, zawodnicy byli bardziej zmotywowani ,może tym razem będzie podobnie.
0
Gerada
Gerada
10 kwietnia 2022, 15:22
Jeśli chodzi o Zlatana to mam wrażenie, że wiele osób czyta tą wiadomość "Koniec kariery Ibry". Oczywiście można się czarować na różne sposoby ale ten pociąg już odjechał, i to mam wrażenie, że nie dziś czy wczoraj, ale dużo wcześniej. Przedłużenie kontraktu ze Szwedem w roli innej niż drużynowego motywatora nie broni się obecnie niczym. Zlatan, przy całym szacunku do jego wkładu w historię tego sportu, przegrywa sportowo z Giroud, który i tak docelowo jest napastnikiem maksymalnie do rotacji...

Ante wreszcie zaczynał mozolnie wyglądać jako tako na boisku... Niestety ale jeśli to uraz, który znów wyhamuje jego powrót do optymalnej formy to Chorwata już w tym sezonie nie odzyskamy i myślę, że trudno będzie pozostać wobec niego cierpliwym...

Realnie to szkoda, że wypada Isma, który złapał topową formę w ostatnich tygodniach.
10
Milanistaod95
Milanistaod95
10 kwietnia 2022, 15:16
To jest żałosne. 3 ważnych zawodników w jedną minutę wypada ze składu. Paranoja.
Ibra kończ karierę i sprowadzajmy zdrowego znanego napastnika w formie i kwiecie wieku.
Edytowano dnia: 10 kwietnia 2022, 15:17
1
pazioni
Moderator pazioni
10 kwietnia 2022, 15:12
Po prostu nie wierzę. Uwielbiam Ibre, bardzo szanuję jego ,ale uważam że po sezonie najlepiej będzie jak zostanie prawą ręką Pioliego na ławce.
6
POE
POE
10 kwietnia 2022, 15:19
Też go widzę w roli asystenta/motywatora
Edytowano dnia: 10 kwietnia 2022, 15:19
1
POE
POE
10 kwietnia 2022, 15:38
Dlatego mu negocjują pensje trenera :D
Giocatore tylko dla picu napiszą.
2
Tanger
Tanger
10 kwietnia 2022, 15:08
Chyba jednak Rade złapie dziś jakieś minuty. Z całym szacunkiem i sympatią dla Ibry, ale latem będzie potrzebny kolejny napastnik. Ze zdrowiem Szweda, może on jedynie pełnić rolę okazjonalnego jokera, za niższą pensję. Po Lazeticiu trudno się spodziewać, żeby mógł pełnić rolę zmiennika Girouda w nowym sezonie, skoro on dopiero przebija się w Primaverze. Żeby tylko się nie okazało, że Serb w ogóle nie zdąży zadebiutować w pierwszym zespole.
0
filipacm
10 kwietnia 2022, 15:06
Noo, ostatnio coś za dobrze to wyglądało kadrowo, łatwe 3 punkty czuję
1
Boateng93
Boateng93
10 kwietnia 2022, 15:02
Toure, Bakayoko i Samu bezwzględnie do odstrzelenia latem. Kessie i Romek odchodzą. Przynajmniej dwóch z czwórki Rebić, Diaz, Snickers, Messias też muszą odejść, nie wiadomo co z Ibrą. Maldini z Gabbią na wypożyczenie. Sporo roboty latem do odwalenia. Realnie patrząc tu trzeba będzie z 8 nowych nazwisk.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
10 kwietnia 2022, 15:01
Ibra to powinien zastanawiać się nad wyborem sanatorium, a nie nad tym czy przedłużyć kontrakt. Po ostatnim meczu spodziewałem się, że dziś będzie ciężko o 3 pkt. Bez jedynego pomocnika w formie szanse na wygraną spadają praktycznie do zera, ale mam nadzieję, że nasi kolejny raz pokażą, że trudne mecze wygrywają na przekór zdrowemu rozsądkowi.
0
pwentrys
pwentrys
10 kwietnia 2022, 14:57
Bez Ismy bedzie trzeba liczyc ze Leao sie otrzasnie i blysnie, albo Giroud dostanie pilke i bedzie mogl z nia cos zrobic - ciezki przeciwnik, slabe morale po ostatnim meczu, niemoc ofensywna i najlepszy pilkarz ostatnich tygodni z kontuzja. Okolicznosci zdecydowanie nie sprzyjaja.
0
Rossu
10 kwietnia 2022, 14:54
Czyli to wygramy! Milan najlepiej gra w piłkę, kiedy jest trapiony absencjami :P
6
Boateng93
Boateng93
10 kwietnia 2022, 14:50
Jeśli chodzi o ofensywę to całą, ale to całą ławkę trzeba wymienić latem. I to z podkreśleniem, że na pozycję numer 10 i prawe skrzydło to muszą przyjść goście do 1 składu.
6
Zimer9009
Zimer9009
10 kwietnia 2022, 14:48
Dobra przynamniej człowiek się nie będzie nastawiał przed meczem na niewiadomo co.
0
Milanboy
Milanboy
10 kwietnia 2022, 14:48
Rebić z takim nawałem kontuzji to chyba będzie pierwszym kandydatem do opuszczenia Milanu w lecie wraz z Alexisem.
8
TR3V0R
TR3V0R
10 kwietnia 2022, 16:13
A najśmieszniejsze jest to, że ani jeden ani drugi pewnie nie odejdzie i będą irytować nas wszystkich przez następny sezon :)
1
kupczyk1981
kupczyk1981
10 kwietnia 2022, 14:44
No pięknie.Mimo dużej sympatii do Ibry jego czas już chyba nadszedł
2
Sakuragi
Sakuragi
10 kwietnia 2022, 14:43
Zlatan ty już gaś światło po tym sezonie.
4
Lomaxini
Lomaxini
10 kwietnia 2022, 14:41
Chryste bez Bennacera to już zostaje tylko laga na Giroud.
1
roby45
roby45
10 kwietnia 2022, 14:40
Ehhhh..jeszcze na ostatniej prostej jakieś akcje
0
Milanboy
Milanboy
10 kwietnia 2022, 14:40
AC Szpital.
0
paweł_paolo
paweł_paolo
10 kwietnia 2022, 14:39
Uwielbiam Antka jeden z moich ulubieńców mimo że zdaję sobie sprawę z jego wad. Ale to już może być mocno wku...... Chyba oprócz na prawe skrzydło będzie trzeba szukać też na lewe. Noa Lang?
3
cbvirus
10 kwietnia 2022, 14:38
Czyli wracamy do klasyki XD. Ja nie wiem, kontuzje jakbyśmy od 2 miesięcy grali co 3 dni
0
serginho83
10 kwietnia 2022, 14:37
Między meczami 6 dni przerwy i zawodnicy są przemęczeni mieśniowo, przecież to jest jakiś żart....
7
ACstach
ACstach
10 kwietnia 2022, 14:36
Aha... Super. Ibra wiadomo, kontuzja już na każdym kroku może być, Samu zasiedziany, ale Ismael i Rebić przemęczenie mięśniowe no kurde, w takim razie gdzieś jest popełniany błąd.
Edytowano dnia: 10 kwietnia 2022, 14:40
1
marcinomilano
marcinomilano
10 kwietnia 2022, 14:36
Generalnie nie ma drugiego takiego klubu, w którym tak często na chwilę przed meczem wypadałoby tak wielu zawodników. Nie mam pojęcia jak to jest, że po tygodniu przerwy są jakieś problemy z przeciążeniem mięśni. To jest jakaś parodia.

O Zlatanie to już w ogóle nie chcę wspominać. No fajnie że ma taki wpływ na szatnie, jestem mu wdzięczny niesamowicie i na pewno nie powinienem sugerować co powinien zrobić, ale na ten moment to nie wygląda żeby on miał dalej kontynuować karierę. Gość ostatnio zagrał kilka minut z Polską i kilka minut z Bologną. Przecież to jest tragedia.
Edytowano dnia: 10 kwietnia 2022, 14:39
2
Milanboy
Milanboy
10 kwietnia 2022, 14:39
Borussia Dortmund.
1
marcinomilano
marcinomilano
10 kwietnia 2022, 14:41
Ale tam masz po prostu plagę kontuzji, a nie że przez tydzień Ci podają różne zestawienia prognozowanych jedenastek, a nagle na kilka godzin przed meczem okazuje się, że wszystko można wywalić do kosza bo 5 zawodników nie jedzie w ogóle na mecz xD Przecież to jest niepoważne. To wygląda jakby tam był jakiś spory problem z zespołem sztabu odpowiedzialnym za przygotowanie fizyczne. Takie rzeczy nie powinny się dziać w klubie na takim poziomie.
1
Milanboy
Milanboy
10 kwietnia 2022, 14:46
marcinomilano - No nie. W bvb albo Akanji, albo Haaland, albo Muenier itp wypadali dosłownie przed meczem.

Właściwie Milan od pewnego czasu miał spokój z urazami a tutaj trafił się mecz gdzie nagle kilku zawodników doznało urazów.

Jeśli przeciążenie to raptem jeden mecz i tyle

0
gago1145
10 kwietnia 2022, 15:30
Milanboy jeżeli o czymś piszesz to chociaż sprawdź, a nie wychodzisz na głupka. Wystarczy wejść na Flashcore i sprawdzić występy tej trójki i wszyscy jak byli kontuzjowani, to schodzili podczas jakiegoś meczu czy to Haaland 62' z Hoffenheim, Meunier po 45' z Rangers i Leverkusen i Akanji 54' również że Szkotami
1
Fifi22100
Fifi22100
10 kwietnia 2022, 14:36
Jakim cudem Rebić i Samu mają przemęczenie mięśniowe? Jeden prawie nie gra,drugi gra kilkadziesiąt minut co tydzień,a nie 90 co trzy dni. Dramat po prostu z Chorwatem się zaczyna dziać
1
kamilus
kamilus
10 kwietnia 2022, 14:44
Sztab Piolego każdego potrafi wykończyć.
2
Milanboy
Milanboy
10 kwietnia 2022, 14:48
Jest coś takiego jak jednostka treningowa.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się