SCUDETTO


Nie tracimy, nie strzelamy. Torino - Milan 0:0

10 kwietnia 2022, 19:30, cinassek Aktualności
Nie tracimy, nie strzelamy. Torino - Milan 0:0

Co widzi optymista? Piąte czyste konto w Serie A z rzędu. Co widzi pesymista? Drugi kolejny mecz z drużyną środka tabeli bez zdobytej bramki. A co po wyjazdowym spotkaniu Milanu z Torino odczuwa realista? Niedosyt, wielki niedosyt...

Pierwsza połowa tego spotkania wyglądała dokładnie tak, jak większość występów rossonerich w ostatnich tygodniach. Z jednej strony mogła imponować defensywa dowodzona przez Fikayo Tomoriego. Mike Maignan nie musiał się stresować, a w dużej mierze dbał o to właśnie Anglik. Jeśli gospodarze próbowali czegoś w ataku to kończyło się niecelnymi strzałami, jak w przypadku Andrei Belottiego czy Samuele Ricciego. Z drugiej strony jednak Etrit Berisha także nie był niepokojony za wyjątkiem jednego uderzenia Davide Calabrii z 24. minuty, które jednak Albańczyk pewnie sparował do boku.

Po zmianie stron boiska było już ciekawiej. Im dłużej trwała druga odsłona, tym mocniej rossoneri naciskali na swoich przeciwników. Mogli się jednak naciąć także na kontry turyńczyków. Po jednej z takich akcji Maignan interweniował doskonale, gdyż w 50. minucie Mergim Vojvoda posłał mocne i celne uderzenie z dystansu. Przyjezdni odpowiedzieli między innymi za sprawą akcji Juniora Messiasa i Sandro Tonalego, jednak strzał Włocha obronił Berisha.

Sama końcówka była bardzo emocjonująca. Gol wisiał w powietrzu, ale kapitalne zawody rozgrywali Tomori i Bremer. Anglik tuż przed upływem 90 minut musiał zejść z powodu urazu nogi, natomiast Brazylijczyk pozostał na murawie do końca i był decydujący. W doliczonym czasie gry zablokował strzał Messiasa, a także próbę Theo Hernandeza z rzutu wolnego. Kolejny bezbramkowy remis Milanu stał się faktem...

Torino FC - AC Milan 0:0

Żółte kartki: Lukić 14', Pobega 31', trener Jurić 62' - Tomori 18', Kalulu 36'

TORINO FC (3-4-2-1): Berisha - Zima (64' Izzo), Bremer, Rodriguez - Singo (64' Aina), Lukić, Ricci, Vojvoda (85' Buongiorno) - Pobega (85' Seck), Brekalo - Belotti (76' Pellegri)

AC MILAN (4-2-3-1): Maignan - Calabria, Kalulu, Tomori (87' Gabbia), T. Hernandez - Kessie, Tonali (82' Krunić) - Saelemaekers, B. Diaz (55' J. Messias), Leao - Giroud

Sędzia główny: Daniele Doveri (Volterra)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



923 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
fryta777
fryta777
10 kwietnia 2022, 22:59
Pioli to geniusz że tym składem jesteśmy tu gdzie jesteśmy
4
landik
10 kwietnia 2022, 23:00
Nie geniusz. Znowu przygotował zespół na tylko jedną runde. To samo zrobił w Interze.
5
fryta777
fryta777
10 kwietnia 2022, 23:05
w Interze z tego co pamiętam objął zespół na początku grudnia.... a co do Milanu to cud że mając w pierwszej jedenastce Messiasa/ Alexisa czy Brahima jesteśmy tu gdzie jesteśmy. Jestem świadom że są jednostki które tego nie rozumieją i uważają że trener kopie za takich wirtuozów którym Padre dysponuje
3
dejnio
dejnio
10 kwietnia 2022, 23:07
Pisanie o geniuszu Piolego po kilku meczach z rzędu, w których prawie dostałem wylewu, hmmm ;)

Wiem co masz na myśli, ale przesadzajmy z tym geniuszem.
2
szyka
10 kwietnia 2022, 23:12
Oddać i podziękować mu należy, że 2 x wprowadzi Milan do ligi mistrzów.
Natomiast nie nazwałbym geniuszem kogoś kto nic nigdy w karierze nie wygral...
2
fryta777
fryta777
10 kwietnia 2022, 22:58
Prawy skrzydłowy i 10 jak po mercato nadal zostaniemy z tym co mamy to usiądę zaklnę pod nosem i znów napiszę podobny komentarz z nadzieją na zimę
3
R44
R44
10 kwietnia 2022, 23:12
Zima nawet dobry mecz dzisiaj, ale Milan to już za wysokie progi dla niego ;)
0
Cactus
10 kwietnia 2022, 22:58
Cierpimy z przodu i to bardzo. Ostatnie kilka kolejek to potężna niemoc w ofensywie z którą Pioli nie ma za bardzo pomysłu co zrobić. Kontuzje też tutaj nie pomagają rzecz jasna. Szkoda remisu, ale zawsze lepszy wynik niż porażka. Zostało jeszcze trochę grania i wszystko się zdarzyć może, więc nie traćmy nadziei. Może chociaż z Genoą się uda odblokować w ataku i złapać trochę wiatru w żagle.
1
arturo6625
arturo6625
10 kwietnia 2022, 22:56
Mam nadziej, że ktoś panom kopaczom bo nie można ich inaczej nazwać po takim graniu w kolejnym meczu powie dobitnie, że z taką grą to wstyd dla Serie A mieć takiego mistrza ewentualnego oczywiście. Takie granie to gówno. Cały tydzień przygotowań a na koniec nie ma komu grać i jakieś piętki machanie rękami i laga jak pod blokiem od bramkarza. Ku...wa!!!
6
gago1145
gago1145
10 kwietnia 2022, 22:56
Nie da się wygrać mistrzostwa tak grając, niech zepną tę swoje dupy i się ogarną, może pomoże im obejrzenie własnego meczu sprzed paru miesięcy i zobaczenie, że da się zdobywać bramki nie tylko po rajdach Theo bądź Leao i bezsensownych wrzutkach bez celu, albo zastosowanie starych rozwiązań taktycznych, bo inaczej to nic oprócz 4 miejsca na nas nie będzie czekać niestety.
1
DominoJachas
10 kwietnia 2022, 22:55
Jako iż ostatnio nam nie idzie, a na krytykę zespołu w komentarzach nazywa się "płaczem" a ich autorów "nienormalnymi kibicami" postanowiłem ułatwić życie tym "normalnym" i poniżej tabela wymówek:
+ kryzys? przecież nadal jesteśmy 1 !!!111!
+ rywal zagrał mecz życia
+ efektywny czas gry wyniósł 60 minut
+ rywal od 10 minuty grał na czas
+ dużo absencji, taki wynik to i tak sukces!
+ w 23 minucie sędzia podyktował niesłuszny rzut z autu!
+ zabrakło szczęścia

Poważnie mówiąc, jest źle, ostatni mecz gdzie strzeliliśmy 2 bramki miał miejsce ponad miesiąc temu z...salernitaną (2-2)(rebić strzał życia)
Ostatni mecz gdzie strzeliliśmy 3 bramki miał miejsce ... w styczniu.
Edytowano dnia: 10 kwietnia 2022, 22:56
13
dejnio
dejnio
10 kwietnia 2022, 22:58
I jeszcze to: "To i tak dobrze, że w 32 kolejce nadal walczymy o mistrza. Cieszmy się i radujmy" :D
4
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
10 kwietnia 2022, 23:11
"Albo po wymęczeniu z Calagri 0-1" No i gdzie są Ci wszyscy co narzekali na Maldiniego że nie kupił 10tki i prawego skrzydłowego ? Porażka totalna w zimowym oknie transferowym i pozostawienie Piolego z takimi ogórami jak Diaz, Mesjasz Snikers wiedząc że Rebić ma problemy zdrowotne a Ibra jest kontuzjowany to był żart z którego śmiać się będzie na koniec tego sezonu pewnie Inter.
3
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
10 kwietnia 2022, 22:55
Jak tak dalej pójdzie to Crudelli wyłysieje przez Leao.
2
Piotrek1899
Piotrek1899
10 kwietnia 2022, 22:55
Nie ma się co wkurzać. Ja spokojnie przyjmuję ten remis. Wiadomo, jest żal tych zgubionych punktów, jednakże patrząc szerzej, ta ekipa i tak spisuje się mocno ponad stan. Walki dziś na pewno chłopakom odmówić nie można. Po prostu brakuje jakości i zmienników. Ci najważniejsi są wiecznie kontuzjowani, reszta ławki jest przeciętna. Z takim Rebiciem, czy Ibrą w normalnej dyspozycji mielibyśmy Scudetto w cuglach. Niestety, obaj w tym sezonie nam nie pomagają, a Chorwat, to już w ogóle jest nieporozumieniem. No i co? W końcu paliwa zaczyna brakować. To się musiało stać przy takiej kadrze. Najważniejsze dla mnie jest to, że w następnym sezonie znowu zagramy w elicie. I tego się trzymam;)
4
serginho83
10 kwietnia 2022, 23:33
Dokładnie, z resztą mecze z Torino na wyjeździe zawsze były ciężkie dla Nas, a to 0-7 z zeszłego sezonu bardzo zakłamuje ten obraz. Poza tym, z tego co kojarze, wiele osób na tej stronie miało obawy co do Top4 przed sezonem, a na 6 kolejek przed końcem nadal jesteśmy liderem, gramy w półfinale CI i z dużym prawdopodobieństwem mamy kwalifikacje do CL, a o to nam razie głównie chodzi z roku na rok ;)
0
Jaca23
Jaca23
10 kwietnia 2022, 22:53
Nie no ten Bremer to kozak. Fizyczny potwór, ale i w odbiorze bardzo skuteczny. Tomori-Bremer to mogłaby być świetna dwójka.
3
fryta777
fryta777
10 kwietnia 2022, 22:55
za parę miesięcy będzie Batman a nie Bremer
1
daszyn
daszyn
10 kwietnia 2022, 23:12
Batman zostaje w gotham. Wiem na to na 1000000000%
0
DL7official
DL7official
10 kwietnia 2022, 22:53
Obejrzałem w ten weekend kilka meczów z różnych lig. Mecz Milanu był najgorszy, ciężko się go oglądało, aż głowa zaczęła boleć. Dziś pierwszy raz pomyślałem, że lepiej byłoby gdyby Milan nie został mistrzem w tym sezonie, bo taki triumf mógłby wielu decyzyjnym osobom w Klubie stworzyć mylne wrażenie dobrze wykonanej pracy. Nie mamy ataku, bo sam Giroud to za mało. Płacenie Ibrahimoviciowi grubych milionów za brak jego pomocy na boisku to ogromna głupota. Sprowadzamy samych dziadków - Higuain, Ibra, Mandzukic i Giroud. Młody Pellegri odpalony bardzo szybko. Lazio ściągnęło do siebie Immobile gdy ten miał 26 lat. Dlaczego my tak nie możemy? Denerwują mnie te wypożyczenia (Brahim, Bakayoko), kupowanie młodych nonameów, albo emerytów. Jak Giroud zakończy karierę albo będzie miał kondycję Ibry to co zrobimy? Kolejny 35+, czy za parę groszy coś z Norwegii, albo innej Nibylandii? Salemakers to jakiś żart. Już kiedyś tu pisałem, że on gra tak jakby był nawąchany, jakby na bal gdzie wszyscy dostojnie tańczą zgodnie z przyjętymi normami on wpadał i odbijał się od ściany do ściany kręcąc się wokół siebie. Jeśli Milan zdobędzie tytuł to szczerze mówię, że chyba jeszcze nigdy nie widziałem mistrzowskiej drużyny, która grałaby w sposób tak bardzo nieprzekonujący. Póki będzie Singer i Gazidis to wątpię by coś się zmieniło. Oby przyszły lepsze czasy, a gra Milanu stała się przyjemna dla oka. Wiem, że wielu z was mnie będzie hejtować, inni napiszę, że właśnie takie mecze są esencją futbolu i że nie można wszystkiego bez przerwy wygrywać, ale mnie nie chodzi o brak zwycięstwa, tylko o brak stylu, o samą grę. Można przegrać mecz grając pięknie.
8
landik
10 kwietnia 2022, 22:56
Zarząd akurat wykonuje świetną robotę, mimo braku transferów.
2
Rossoneri777
10 kwietnia 2022, 22:52
Tracimy dziś za to szanse na mistrza :)
0
konrad1604
10 kwietnia 2022, 22:53
chyba ty ;)
2
Grande
Grande
10 kwietnia 2022, 22:53
Na co? :)
0
landik
10 kwietnia 2022, 22:54
Głupota takie pisanie gdzie jest 6 kolejek do końca.
2
konrad1604
10 kwietnia 2022, 22:56
landik, wielu już tak pisało w połowie sezonu.. sami wiary nie mają a wymagają walki do samego końca od piłkarzy
0
dejnio
dejnio
10 kwietnia 2022, 22:56
6 kolejek do końca, co raz trudniejsi rywale i brak jakichkolwiek nadziei na lepszą grę :)
1
Manolas
Manolas
10 kwietnia 2022, 22:51
Szkoda ze nie gramy teraz z Interem Napoli Juve Roma i Lazio bo byśmy mieli komplety punktów. Kolejny mecz gdzie w ofensywie lepiej gra Legia Warszawa. Kompromitacja i wstyd przegrali Scudetto na własne życzenie jedynemu komu sie chciało byl Olivier Giroud i Fikayo Tomori. A to jak niechlujnie gral pewien belg i jedyne co potrafił to rozkładać ręce na własne żałosne zagrania to zostawiam bez slowa. Rozwiązać kontrakt z pajacem
2
dominord
dominord
10 kwietnia 2022, 22:51
Mam nadzieje ze naszym dyrektorom oglądającym ten mecz otworzą się oczy i pozbędą się latem tego szrotu w ataku. Tak się nie da grać i to już trwa zdecydowanie za długo. Tam nawet pojedyncze transfery nie pomogą, większości piłkarzy ofensywnych tego klubu powinno grać na poziomie dolnej części tabeli i nawet tam mieliby problem z wywalczeniem wyjściowego składu. Lista na lato jest długa i oczekuje, żeby tych zawodników zastąpili piłkarze, którzy są na odpowiednim poziomie, a nie kolejne wynalazki typu Messiasa.
7
DL7official
DL7official
10 kwietnia 2022, 22:55
W punkt. Nic dodać, nic ująć.
0
Barnabius
Barnabius
10 kwietnia 2022, 22:51
Panie Pioli wskrześ Pan 40kg cazzo
1
umbrella
umbrella
10 kwietnia 2022, 22:51
Cóż, w ataku mamy wielkie braki:
1. Ibra wiecznie kontuzjowany,
2. Diaz nie spełnia oczekiwań.
3. Leao kolejne słabe spotkanie. Rebic kontuzjowany, a poza tym od dłuższego czasu jest bez formy.
4. Saelemaekers i Messias na prawej stronie są przeciętni.
5. Do rotacji poza Rade jest Maldini i Lazetic.
8
PanPrzemus313
PanPrzemus313
10 kwietnia 2022, 22:58
Spokojnie
Przyjdzie Alessio_Re6 i powie ci że atak jest git i trzeba bezwzględnie kupić obrońce bo tylko przez obronę tracimy punkty
3
Pablo78
Pablo78
10 kwietnia 2022, 22:51
I też prawda 1 mecz w tygodniu a panowie nie mają sił.....
3
acmti__
acmti__
10 kwietnia 2022, 22:50
A ten Lazetic to bez jednej nogi, że w takim meczu nawet nie wchodzi?
8
landik
10 kwietnia 2022, 22:51
Pioli nie ma jaj. Jego zmiany mozna przewidziec juz przed meczem
3
umbrella
umbrella
10 kwietnia 2022, 22:52
Ale za kogo, za Giroud? Czy zmiana formacji?
Ani jedno, ani drugie mnie nie przekonuje.
0
paweł_paolo
paweł_paolo
10 kwietnia 2022, 22:56
lazetica wzięli od tak tylko by nikt nie marudził że
zimą nikt nie przyszedł xd
0
dejnio
dejnio
10 kwietnia 2022, 22:50
Co do Żiru... przy takiej grze drużyny nie ma z niego totalnie żadnego pożytku. To typowy lis pola karnego, nie cofnie się i nie pomoże w rozegraniu. Także jeżeli mamy wylew w pomocy to tak naprawdę gramy o jednego mniej.
1
Sieri
Sieri
10 kwietnia 2022, 22:51
Oglądałeś mecz ? Cofał się i to nawet głęboko
9
PanPrzemus313
PanPrzemus313
10 kwietnia 2022, 22:53
Co?
Przecież gość robił cala nasza robote i rwał się do gry bardziej od wszystkich
Tylko ze nie miał z kim grać
Oli jest ostatnia osoba która można coś zarzucić
6
dejnio
dejnio
10 kwietnia 2022, 22:53
No zajebiście się cofa, żeby podać z pierwszej piętką, a nuż się uda. Nie udało się :D
0
cereus
cereus
10 kwietnia 2022, 22:50
Wystarczy wyłączyc Teo, Leao i Giru i szansa że Milan nie strzeli zwiększa się o 300%.
Boje się o wynik następnych meczów... bez kreatywnego środa i prawej strony

Szkoda szansy Tonalego
0
Andre
Andre
10 kwietnia 2022, 22:50
Znowu zagraliśmy tak, jakbyśmy chcieli ułatwić Interowi obronę scudetto. Bremer był dzisiaj nie do przejścia, a my znowu zagraliśmy bez pomysłu z przodu. Ten kolejny bezbramkowy remis tylko potwierdza kryzys formy Rossonerich, który przyszedł w najgorszym możliwym momencie.
0
BadMad
BadMad
10 kwietnia 2022, 22:50
W ostatnich 17 meczach nadal tylko jedna porażka że Spezia . Kontynuujemy rajd czystych kont. Głowy do góry!:-)
7
Paolo03
Paolo03
10 kwietnia 2022, 22:50
To że nasza ofensywa nie działa było widać od dawna. Leao ciągnął ekipę ale gdy mu nie idzie to tak naprawdę nie jesteśmy w stanie zaskoczyć fajną akcją. Brak tempa akcji, brak dokładności, słabe strzały na bramkę, glupie straty, brak nawet kilku szybkich podań zwrotnych.

Ps. Bremer w tym meczu pokazał swoją siłę ale jednak wiele razy grał brudno i faulował.
3
konrad1604
10 kwietnia 2022, 22:53
Zgadzam się w 100%. Lewe skrzydło wyłączone i nie ma nas w ataku. Co do Bremera - kozak obońca, ja lubię twardą grę, nie lubie takiego przewracania jak to robi Theo ale jak już obrońca się wiesza na napastniku obejmując go "w pół" i wali na ziemie a sędzia nie odgwizduje faulu to ja nie wiem co jest nie tak :p
0
ksieciunio
ksieciunio
10 kwietnia 2022, 22:50
Kiedyś u Gattuso była chyba seria czterech meczów bez bramki, widzę że zaczynamy wracać do starych "dobrych" czasów.
2
MikBud
MikBud
10 kwietnia 2022, 22:50
74 punkty na koniec to nie jest taki zły rezultat….
0
Cimar94
10 kwietnia 2022, 22:49
Offtop. Z czym władze Lega zwlekają z zaplanowaniem meczu Interu? Na bezpieczną sytuację w tabeli i moment, gdy ten mecz przestanie mieć znaczenie? Dlaczego nie grali teraz w tygodniu?
7
MikBud
MikBud
10 kwietnia 2022, 22:50
Spokojnie Beppe zadbał żeby Inter spokojnie zrobił przewagę i wtedy mecz się rozegra.
1
Corsa
Moderator Corsa
10 kwietnia 2022, 22:51
Czekają, aż Bologna dostanie ze trzech kontuzji.
2
PeterWarne753
PeterWarne753
10 kwietnia 2022, 22:52
To jest ciekawe pytanie. Inter nie gra w pucharach więc nie widzę powodu dla, którego nie grają. Jest to skandal .
3
szyka
10 kwietnia 2022, 22:57
Przecież jest od tygodnia termin podany
1
umbrella
umbrella
10 kwietnia 2022, 22:58
Jest już zaplanowany, między 34 a 35 kolejką
0
patoo_07
patoo_07
10 kwietnia 2022, 23:03
27.04 grają. Dawno już wiadomo.
1
Cimar94
10 kwietnia 2022, 23:05
Musiało mi umknąć. Jednakże nadal nie rozumiem dlaczego tak późno. Mogli grać w kończącym się dziś tygodniu.
0
lubiekoty
lubiekoty
11 kwietnia 2022, 04:17
Bo Inter, Atalanta i Udinese złożyło protest do Kolegium Gwarancyjnego CONI i chcą uznania walkowerów - wynik rozprawy ma być 13.4
0
Sieri
Sieri
10 kwietnia 2022, 22:49
Wiem ze za wcześnie pisać o braku scudetto ale z taka gra to ostatnie 4 mecze z dobrymi drużynami które grając o coś to jakiś nie widzę tego żebyśmy wygrali. Inter pokonuje Bologna i nie odpuszcza już. Ważne żeby zająć 2 miejsce bez kwalifikacji do LM. Maldini musi teraz kupić kogoś za duże pieniądze do gry ofensywnej bo defensywa jest w miarę dobra oprócz Calabri który dużo chce ale nie potrafi. Panowie i Panie po dzisiejszym meczu nie patrząc nawet na inne drużyny z taka gra zapomnijmy już o scudetto, nie ten poziom. Na pewno jeszcze będzie ,, wpadka „. Słyszymy się w następnym sezonie bo już nie ma sensu się wypowiadać o możliwościach na ten sezon.
0
emil373
emil373
10 kwietnia 2022, 22:52
Maldini nie musi kupować za duże pieniądze zawodników tylko powinien pozyskać jakościowego zawodnika mogącego podnieść jakość ataku/pomocy.
0
Sieri
Sieri
10 kwietnia 2022, 22:54
Jakościowy kosztuje.
0
Vol'jin
Vol'jin
10 kwietnia 2022, 22:57
nie ma kwalifikacji do LM dla top 4 lig w EU

0
biedrus
10 kwietnia 2022, 23:01
Jakie kwalifikacje dla drużyny z Wloch?
0
Jaca23
Jaca23
10 kwietnia 2022, 22:49
Diaz, Saelemaelers albo scudetto - wybierz jedno.
1
dawko69s
dawko69s
10 kwietnia 2022, 22:49
Czytać się nie da Waszych wypocin..... je*** takich kibiców.

Forza Milan!!!
2
Sieri
Sieri
10 kwietnia 2022, 22:50
Nie czytaj, wyjdź
5
OLRevan
OLRevan
10 kwietnia 2022, 22:50
Forza Milan!! Grali pięknie, a że przefrajerzyli właśnie mistrza to nic takiego
7
Lomaxini
Lomaxini
10 kwietnia 2022, 22:51
Onanizuj się dalej
4
dejnio
dejnio
10 kwietnia 2022, 22:51
O, kibic twardziel przyszedł :D
5
mmielczar123
10 kwietnia 2022, 22:48
Powiem wam czemu nie wygraliśmy: Leao się zaciął, więc straciliśmy jedyną możliwość strzelania bramek. O ile z Cagliari i Empoli udało się zwyciężyć po fartownych bramkach, tak w 2 ostatnich meczach nic nie wpadło...
3
primo2p
primo2p
10 kwietnia 2022, 22:51
To samo pomyślałem.
Jak Leao lub Theo nie zrobią jakiegoś przejścia i nie strzelą to zostajemy na zero z przodu.
Dobrze, że chociaż defensywa dobrze gra, to te remisy wpadają.
0
Ernest1899
Ernest1899
10 kwietnia 2022, 22:48
Z Bolonia gra nie wyglądała źle, tylko skuteczność szwankowała. Ale dzisiejszy mecz to jakaś totalna lipa. Najlepszym naszym zawodnikiem był tylko Maignan i też Giroud widać, że się starał i robił co tylko mógł.
2
seba9414
seba9414
10 kwietnia 2022, 22:48
Wyglada na to ze część zawodników jest już wyczerpana sezonem, niektórzy zgubili formę co może byc wypadkową tego pierwszego a niektórzy jak byli słabi ale mieli przebłyski to teraz ich nie maja. Do tego należy dołożyć krótką i przeciętną w jakość ławkę rezerwowych i wydaje się ze mistrzostwo to jeszcze nie w tym sezonie jest nam pisane.
Potrzeba wzmocnień do pierwszej 11 oraz na ławkę na kilku krytycznych pozycjach oraz trzeba z niektórymi zawodnikami się pożegnać bo dopóki będą wystawiani do gry nie zrobimy skoku jakosciowego.
2
adi_avanti
adi_avanti
10 kwietnia 2022, 22:48
Nie nazwałbym tego wpadką. Wiemy od dłuższego czasu jak wygląda nasza gra i jakich zawodników mamy do dyspozycji. Poziom środka tabeli. Całe szczęście, że wcześniej zapewniliśmy sobie top 4 bo mogłoby się skończyć gorzej niż rok temu, a raczej w kilku ostatnich okienkach transferowych raczej osłabiamy nasz skład niż wzmacniamy.
0
landik
10 kwietnia 2022, 22:48
Nie ma ławki etc etc. Tylko Pioli nie ma jaj by dać szanse młodym mimo wszystko. Zmiany Piolego to juz przed meczem kazdy zna, nic się w tym temacie nie zmienia.
1
szyka
10 kwietnia 2022, 22:48
A nasze stałe fragmenty to jakaś kpina...
0
plotek
10 kwietnia 2022, 22:48
Sprawa majstra wciąż otwarta, mnie nie zdziwi nawet jak Juve by je zdobyło xD Torino dobrze przygotowane, mieli swoje okazje i byli bliżej zwycięstwa a z kolei obrona zagrała perfekcyjny mecz. Nie zdziwi mnie jak Inter wtopi na następnej kolejce. Ciężko wyczuć kto zgarnie majstra.
0
PeterWarne753
PeterWarne753
10 kwietnia 2022, 22:48
Leao od kilku meczów bez formy. Dziś zagrał poprostu tragicznie w porównaniu do tego co potrafi. Lewe skrzydło przestało strzelać i nie wygrywamy. Prawa strona nas pogrążyła.
2
szyka
10 kwietnia 2022, 22:47
Strzal calabrii, tonalego, nurkowanie snickersa zamiast wyłożenia piłki, 30 strat leao I strzal kessiego w dupe Diaza... to wszystko na co stać było milan.... I to jest ta determinacja, o której mowil Varesi żeby później niczego nie żałować?
Druzyna piolego od 2 miesięcy gra piach, trener ma od jakiegoś czasu cały tydzień na przygotowania i kupa...
4
seba9414
seba9414
10 kwietnia 2022, 22:50
Problem nie tkwi w czasie potrzebnym na przygotowanie a w tych którzy maja byc przygotowywani. Saelemakers dziś wybitnie kopał się po czole, Leao zupełnie zgubił formę o Diazie w sumie szkoda pisać
0
k_f_c
k_f_c
10 kwietnia 2022, 22:47
Wiecie czego nam jeszcze brakuje? Calabrii w formie takiej jak kiedyś. Przecież on tyle dawał w ofensywie, a dzisiaj go prawie w ogóle nie było
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
10 kwietnia 2022, 22:52
Serio?
Z całego zespołu którego piłkarze ofensywni nie istnieją winisz prawego obrońcę o to że nie strzelamy bramek?
Serio?

PS. Abstrahując juz od tego do Davide źle nie zagral i miał nawet celny strzał co było wyczynem dziś jak na nas
1
ZYLION
ZYLION
10 kwietnia 2022, 23:01
Ale czy wy nie widzicie ze Pioli wyłączył obu naszych obrońców z ataku, Theo dzisiaj atakował środkiem pomocy, Leao zostaję sam na skrzydle i nie ma co zrobić- wcześniej było ich dwóch Theo i Leao, jeden robil miejsce drugiemu odciągając obronę, Pioli to poprzestawiał i lewą flanka też siadła
0
Pablo78
Pablo78
10 kwietnia 2022, 22:47
To jest myśl trenerska wpuszczenie Gabbii(pomijając wszystko) i co on chciał osiągnąć?????????????
1
Marso1899
Marso1899
10 kwietnia 2022, 22:50
Ogłądałeś mecz Jasiu malinowy? Czy piszesz byle napisać?
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
10 kwietnia 2022, 22:51
Raczej doszedł tutaj uraz Tomoriego
Oby to tylko profilaktyczne zejście było
0
Sieri
Sieri
10 kwietnia 2022, 22:51
Tomori jakiś uraz a tyły tak czy siak trzeba było zostawić
0
patoo_07
patoo_07
10 kwietnia 2022, 22:57
A co miał się Tomori połamać. Zawodnik ma uraz, a gość wyzywa, że trener go zmienia. Nic bardziej głupiego dzisiaj nie zobaczę chyba.
1
patoo_07
patoo_07
10 kwietnia 2022, 22:47
Ciekawe czy strzelimy jeszcze bramkę do końca sezonu
1
krasy
krasy
10 kwietnia 2022, 22:47
Wielokrotnie to już pisałem nie mamy składu na nic więcej poza top 4 . Nie ma się co wkurzać . 4 wzmocnienia latem albo znów będziemy przezywać to co teraz chociaż mam wrażenie że przyszły sezon będzie już należał do Juventusu, niestety.
2
Kempez
Kempez
10 kwietnia 2022, 22:47
ten Lazetić musi być kotem skoro nawet za belga na ostatnie 10 min sie nie nadaje :)
1
landik
10 kwietnia 2022, 22:50
Tu raczej kwestia tego ze Pioli nie ma jaj by go wpuscic
1
tommyb1
tommyb1
10 kwietnia 2022, 22:46
Ja byłem jakoś dziwnie spokojny o to że to się tak skończy... Właściwie nawet przez chwilę nie przeszła mi przez głowę myśl że to wygramy
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
10 kwietnia 2022, 22:46
Cóż, jesteśmy w dołku ale jeszcze nie straciliśmy szans na mistrza, to Serie A. Nie ma dramatu.
6
konrad1604
10 kwietnia 2022, 22:50
Zgadzam się! Jestem przyzwyczajony już do tej gównoburzy po porażce albo remisach jak i piania z zachwytu po wygranych. Tutaj nie ma nic pomiędzy :P
Wracając do meczu, totalnie brak nam jakości z przodu, wystarczy nam zablokować lewe skrzydło i nie mamy nic z gry po za lagą na napastnika.
Jeśli się uda doczłapać do scudetto to będzie wręcz nie 110% wyciśnięte z tego składu ale minimum 200% bo to nie jest skład i jakość na mistrza włoch ale jak się układa tabela każdy widzi :)
0
tommyb1
tommyb1
10 kwietnia 2022, 22:51
Jedyna nadzieją w tym że nie zawodzilismy w tych trudniejszych meczach...
0
Corsa
Moderator Corsa
10 kwietnia 2022, 22:53
Dramat jest, ale nie ma tragedii :)
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
10 kwietnia 2022, 22:46
Sztab do przygotowania fizycznego nadal bezwzględnie do wymiany
Mając lekki terminarz mecze co tydzień nasi gracze poruszają się jak wóz z węglem
5
Vol'jin
Vol'jin
10 kwietnia 2022, 22:46
Pioli ma problem, nawet jak dupa się gotuje wpuścić młodego na te 10-15 minut

To już dzisiaj Jurić więcej jaj pokazał i był blisko 1-0
9
Pablo78
Pablo78
10 kwietnia 2022, 22:46
Z ławki nie ma komu wejść.
0
Szulaj22
Szulaj22
10 kwietnia 2022, 22:48
Zarząd już 2 rok kupuje kogoś zima. Można powiedzieć że przez brak potrzebnych wzmocnien zima straciliśmy szanse na mistrza. Miałem nadzieję że Lazetic wejdzie w dogrywce...
1
mmielczar123
10 kwietnia 2022, 22:50
Jestem w stanie się założyć, że gdybyśmy się zdecydowali na tego Kolo Muaniego, to uratowałby nam kilka spotkań po wejściu z ławki.
0
Grubber
Grubber
10 kwietnia 2022, 22:46
My biegamy jakbyśmy mieli dwa wozy węgla na plecach. My kurde jesteśmy nieprzygotowani, jedną jedenastką gramy. Przyjdźcie na trening, zobaczylibyście jak trenujemy, to trzeba wszystko powiedzieć. Żadnej dynamiki, żadnej szybkości, nic nie robimy tylko kurde jakieś dziwne na chodzonego jakieś gry kurde to jest skandal. A później tak gramy kurde. Ja z Frankiem gramy na defensywnych, przecież my nie jesteśmy kreatywni zawodnicy. My jesteśmy obrońcami, taka jest prawda a my mamy kurde rozgrywać w tym Milanie? Od tego jest Sandro, ktoś inny. Taka jest prawda, trzeba to powiedzieć. No i co? Zremisowaliśmy 0:0.
4
grayman88
grayman88
10 kwietnia 2022, 22:45
Ta drużyna nie miała walczyć o mistrza. Nie ma 10tki, nie ma PS. Ludzie. Zejdźcie na ziemię. Dalej myślę o scudetto ale bez spiny.
7
PanPrzemus313
PanPrzemus313
10 kwietnia 2022, 22:47
Wszyscy którzy będą drużynie zarzucali i wypominali brak scudetto są kompletnie oderwani

Niemniej jednak smak już był i przykro będzie
0
Elvis1983
Elvis1983
10 kwietnia 2022, 22:45
Srakamejker to dno, Leao bez formy ofensywy nie ma , jak tak będą grali to Juventus nas przegoni, dobrze ze Atalanta spuchła to LM pewna będzie

Obraza zawodnika. Ostrzeżenie. // Corsa
Edytowano dnia: 10 kwietnia 2022, 22:56
2
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się