SCUDETTO


Rebić wyzdrowiał, Bennacer bliski powrotu. Ibrahimović wypada do majówki

12 kwietnia 2022, 17:12, cinassek Aktualności
Rebić wyzdrowiał, Bennacer bliski powrotu. Ibrahimović wypada do majówki

Portal MilanNews podaje raport zdrowotny z szeregów drużyny rossonerich. Ante Rebić Samu Castillejo pokonali drobne urazy i trenują już na pełnych obrotach. W dalszym ciągu do indywdualnej pracy ogranicza się jeszcze Ismael Bennacer, ale Algierczyk powinien być gotowy na piątkowy mecz z Genoą. Gorzej wygląda sprawa ze Zlatanem Ibrahimoviciem. Pokonanie przeciążenia kolana zajmie Szwedowi około dziesięciu dni. Napastnik opuści ligowe mecze z genueńczykami i Lazio oraz pucharowe starcie z Interem. Może wrócić w majówkę na domowe spotkanie z Fiorentiną.



68 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
sharakmilanista
sharakmilanista
13 kwietnia 2022, 10:14
Rino - to jest osobowość!!! zatrudnić go zatem jako piłkarza a to że nie będzie grał nie ma znaczenia przecież
0
sharakmilanista
sharakmilanista
13 kwietnia 2022, 10:11
panie Zlatan dziękujemy za wszystko ale nie przedłużaj kontraktu plis
1
krasy
krasy
13 kwietnia 2022, 09:11
Ibra jest podobno potrzebny bo daje dużo w szatni . To może niech on już lepiej z tej szatni nie wychodzi bo potknie się o kępkę trawy i 2 miesiące przerwy. Czas kończyć i uwolnić 7.5 mln dla potrzebnych wzmocnień. Kiedyś był super graczem ale to już naprawdę czas na zmiany panie Zlatan.
1
dysha1992
dysha1992
13 kwietnia 2022, 06:20
A gdzie jest ten cały wielki talent Lazetić?
1
milan2002
milan2002
13 kwietnia 2022, 10:07
Może nosi buty Zlatanowi. Niestety ten jest ciągle niedysponowany więc i tamtego nie ma.
0
Maximilanista
Maximilanista
13 kwietnia 2022, 04:58
"Niech Ibra zdecyduje".

" Niech sam Zlatan stwierdzi, czy dalej chce grać, czy nie".



Dokładnie.


Byle nie decydował za klub. Klub powinien mu podziękować, z szacunkiem lecz bez zbędnych ceregieli, a jeśli sam zawodnik znajdzie chętnego, by płacić mu kilka milionów euro miesięcznie za to, by wydawać pieniądze na jego leczenie i rehabilitację - to supcio. Będę z tego powodu mega szczęśliwy.


Byle nie Milan. Naszego klubu - co widać obecnie bardzo boleśnie - nie stać na takie ekstrawagancje.

A jeśli Zlatan miałby zostać - bo osobowość, bo mistrz, bo szatnia, bo efekt psycho normalnie logiczny - to tylko pod warunkiem, że namówimy do wznowienia kariery Gattuso i Maldiniego. Też ogromne doświadczenie, też charyzma, też umiejętności, też posłuch i szacunek u młodszych. Same plusy! Same! Kto by tam się przejmował bzdetami i detalami jakimiś durnymi, takimi jak zdrowie, wydolność, wiek czy jakaś idiotyczna przydatność boiskowa.
8
Marcos Salinas
12 kwietnia 2022, 23:39
Kwestia tego czy uda się znaleźć odpowiednie zastępstwo za Ibrę czyli drugiego takiego zakapiora z przywódczymi umiejętnościami na odpowiednim poziomie. Niezależnie od rozwoju sytuacji nie można uwzględniać Ibry w jakichkolwiek boiskowych planach - w tym wieku może być jedynie dodatkiem do kadry, dlatego Lazetić na wypożyczenie i szukamy podstawowego napastnika. Ograniczanie się do samego Origiego będzie się identycznie odbijać czkawką jak poleganie w obecnej chwili na Giroud. Ani jeden ani drugi ze względu na trwałe ograniczenia nie nadaje się na bycie napastnikiem nr. 1 w klubie pokroju Milanu.
3
Victor Van Dort
Victor Van Dort
12 kwietnia 2022, 20:42
Czy Ibra powinien zakończyć karierę? Czy Milan powienien nie oferować mu kontraktu? Będąc zimnokrwistym, pragmatycznym i cynicznym - oczywiście można, można też sparafrazować znane, obecnie nieco niepoprawne powiedzenie, formułując je mniej więcej tak: "Ibra zrobił swoje, Ibra może odejść." Używane jako opis sytuacji, kiedy ktoś został wykorzystany do wykonania czegoś, a potem go odprawiono lub porzucono.

Ibra to wielki mistrz przyznaję, że w tym sezonie zawodzi i to ewentualne mistrzostwo które gdzieś tli się na horyzoncie było by najlepszym z możliwych zwieńczeniem jego kariery, to były by idealne okoliczności dla niego do zakończenia kariery i mimo tego słabszego sezonu wciąż miałby znaczący udział w tym sukcesie, bo przybył do nas kiedy byliśmy w bagnie, wyciągnął nas z niego i stał się katalizatorem umożliwiającym rozwój innych piłkarzy. Nie czuję się upoważniony do tego by, kończyć mu karierę, nie Ibrze to zbyt zacny zawodnik, to ikona i wciąż najbardziej rozpoznawalny zawodnik ACM, niech sam decyduje, przecież on nie jest głupi, jeśli zda sobie sprawę że kolejny sezon ma się leczyć po gabinetach może mu się już nie chcieć?!? Nie wiem, ale trochę to niewdzięczne choć nie twierdzę że niedopuszczalne.
15
Szymson
12 kwietnia 2022, 20:51
Dokładnie, niech sam decyduje :) tak samo nie mam za złe np. Samu, jego kariera, jego życie, kontrakt ma i nikt nie może mu zabronić wypełnić w pełni, tak samo Zlatan jeśli dostanie propozycję to nikt nie może mu zabronić z niej skorzystać. Swoją drogą, czy jest gdzieś informacja dostępna ile zarabiamy, że tak powiem - marketingowo na Zlatanie? Lub czy można przypuszczać, że Ibra swoją osobą zarabia sam na swój kontrakt, nawet jak nie gra?
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
12 kwietnia 2022, 20:22
Moim zdaniem, jeśli Ibra przejdzie na emeryturę, to weźmiemy Origiego i Belottiego, co w sumie ma sens. Oczywiście wolałbym napadziora z topu, ale za takiego trzeba zapłacić z 50 milionów. Biorąc darmowych Origiego i Belottiego, będzie można więcej kasy zainwestować w prawe skrzydło.
Na miejscu Piolego przeszedłbym już na stałe na ustawienie 4-3-3. Latem przyjdzie Adli i wróci Pobega. Środkowych pomocników mielibyśmy wtedy pięciu (doliczając Bennacera, Tonalego i Krunicia), w sam raz na obsadzenie środka pola. Do tego Diaz w odwodzie na zmęczonego rywala.
Grubszy pieniądz zainwestować w prawe skrzydło, bo to nam najbardziej kuleje, a przy rezygnacji z gry 4-2-3-1 inwestowanie w 10 będzie niepotrzebne. Wtedy śmiało na prawoskrzydłowego można by rzucić więcej hajsu, bez konieczności szukania opcji budżetowych.
3
kamilus
kamilus
12 kwietnia 2022, 20:32
4-3-3 wydaje się "idealne" na przyszły sezon, bo odpadłaby nam konieczność szukania "10", a moglibyśmy skupić się na napastnikach - tyle tylko, że przydałby się jeszcze jakiś pomocnik, właśnie ktoś a la Sanches.
3
Sieri
Sieri
12 kwietnia 2022, 20:52
Jeden za darmo i jeden za kasę moim zdaniem przyjdzie do ataku
0
Paolo Zatonelli
12 kwietnia 2022, 20:15
Ibra jest jak fajni wujkowie z daleka na święta - częściej ich nie ma, niż są, ale jak są, to jest miło :) Bardziej czekam na powrót Ismaela, przyda się do ożywienia gry z kolejnym zespołem, z którym grozi nam zero.
2
tober12
tober12
12 kwietnia 2022, 20:14
Ibra po sezonie na asystenta. Origi i Belotti na szpice.
2
BartekWydziu
BartekWydziu
12 kwietnia 2022, 19:58
Ibra już naprawdę powinien dać sobie spokój z piłką w roli zawodnika.
Powrót Rebica obecnie kompletnie mnie nie cieszy, bez formy już długi czas, a na koniec sezonu bez szans, by coś konkretnego z siebie oddał.
0
MariuszO
MariuszO
12 kwietnia 2022, 19:50
Niech on sobie juz wraca do Szwecji ewentualnie na dyrektorskie stanowisko w Mediolanie ale juz nie na boisko.
0
mmielczar123
mmielczar123
12 kwietnia 2022, 19:44
A wiadomo co z Tomorim?
0
kamilus
kamilus
12 kwietnia 2022, 20:32
Pioli po meczu stwierdził, że Fik miał tylko skurcze, więc całkiem możliwe, że tam żadnego urazu nie ma i normalnie jest dostępny i trenuje.
1
mmielczar123
mmielczar123
12 kwietnia 2022, 21:09
No to dobrze :D
0
chory
chory
12 kwietnia 2022, 18:56
jak zdobędziemy scudetto to zlatan zakończy kariere
2
Semper Fideli
Semper Fideli
12 kwietnia 2022, 18:57
Byłoby idealnie
3
mmielczar123
mmielczar123
12 kwietnia 2022, 19:44
I jeszcze coppa do tego :D
1
wielki prostownik
wielki prostownik
12 kwietnia 2022, 18:48
Spokojnie. Do meczu jeszcze 3 dni Rebic zdąży coś złapać.
2
12 kwietnia 2022, 18:37
Nie wiem co napisać, więc pozwolę sobie na bardzo oryginalne:

Uwielbiam Zlatana, ale...
Wieku nie oszuka.
Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść.
Kończ waść, wstydu oszczędź.

Coś pominąłem?
7
Semper Fideli
Semper Fideli
12 kwietnia 2022, 18:53
Miszcz
Zerknij na mój komentarz niżej i uważaj za 321 odpowiedź van Dorta :-)
Edytowano dnia: 12 kwietnia 2022, 18:57
1
Piotrek1899
Piotrek1899
12 kwietnia 2022, 18:59
Ja bym jeszcze dodał skromne "j***ć MilanLab" ;p
0
Piotrek1899
Piotrek1899
12 kwietnia 2022, 19:02
Semper - spokojnie. Nie o kontekst mi chodziło tym razem :D
1
Szymson
12 kwietnia 2022, 19:13
Jeszcze "jak będzie mistrz to zakończy karierę" i "Zlatan na asystenta Piolego" bo przecież trzeba facetowi życie układać :)
0
Rafał0209
Rafał0209
12 kwietnia 2022, 18:35
Weźcie wy szanujcie tego Pioliego miejsce w którym jest teraz Milan to w połowie jego zasługa a w drugiej piłkarzy wszystkich graczy nie tylko Zlatana, to jak powiedzieć że Lewandowski to lepszy motywator bo jedzie z Polską na mundial a wielki Ibra będzie oglądać turniej w tv , to co Eto był większym motywatorem bo gdy zamienił się z Ibrą klubami, to wygrał z Interem potrójną koronę a Barcelona z Ibrą obniżyła loty, z Ibrą czy bez Milan Pioliego i tak by zaskoczył, ba jestem pewien że i bez niego będziemy co raz lepsi.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 kwietnia 2022, 18:24
To koniec Zlatana niestety - płacenie mu nawet jakiś 3mln to będzie przesada. Niech zostanie w sztabie czy coś
2
Szymson
Szymson
12 kwietnia 2022, 18:36
Dobry trener tyle kosztuje.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 kwietnia 2022, 19:38
To niech tyle kosztuje jako trener/członek sztabu a nie jako piłkarz gdzie stwarza iluzje że mamy szeroką kadrę z 3 napastnikami
1
fryta777
fryta777
12 kwietnia 2022, 18:18
Origi + ktoś za Ibre
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
12 kwietnia 2022, 18:34
Wolałbym w ataku grać Giroud/Origi/Lazetic, a pieniądze przeznaczyć w skrzydło i pomoc.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
12 kwietnia 2022, 17:44
Kończ waść. Co tu dużo mówić. Rób miejsce młodym!
3
Victor Van Dort
Victor Van Dort
12 kwietnia 2022, 18:12
Co tu dużo mówić nie Ty pierwszy, nie ostatni który nie zna zastosowania/znaczenia tego znanego cytatu z powieści przecenionego w Polsce Sienkiewicza. Kontekst tych słów jest ważny.
10
Semper Fideli
Semper Fideli
12 kwietnia 2022, 18:49
Nie ty pierwszy i nie ostatni napisałeś komentarz tylko po to by się głupio.... I próbować zabłysnąć. Gratuluje :-)

Po pierwsze to zwykły frazes. Widzisz gdzieś w mojej wypowiedzi cudzysłow czy chociaż cały cytat?
Lajkujacy kolegę wyżej +1
Edytowano dnia: 12 kwietnia 2022, 18:52
5
chory
chory
12 kwietnia 2022, 18:57
przecież nie napisał "kończ waść wstydu oszczędź" tylko "kończ waść", jakby napisał słowo "oszczędź" to jest to równoznaczne z tym cytatem? nie
3
Victor Van Dort
Victor Van Dort
12 kwietnia 2022, 20:09
Ten frazeologizm jest błędnie użyty, zarówno cały cytat jaki i jego część bezpośrednio pochodza z rozmowy Kmicica i Wołodyjowskiego, używane ich z pominięciem okoliczności nie sprawia że frazeologizm zmienił znacznie. Oznacza to „kończ waść, oszczędź mi wstydu”. Kmicic mówiąc te słowa prosił, by to jemu (wypowiadającemu je) przeciwnik zaoszczędził upokorzenia i zakończył ta hańbę nawet za cenę życia . Dlaczego błędem jest zwracanie się tymi słowami do kogoś z intencją, aby przestał się sam kompromitować i sam zakończył sytuację, w której stoi na straconej pozycji, bo popełnia liczne, oczywiste błędy i nie ma szans tego zmienić. Frazeologizm ten nie oznacza „przestań się kompromitować”, ale „oszczędź mi dalszych upokorzeń i pozwól wyjść z honorem z ośmieszającej mnie sytuacji”. Jest to przyznanie się do porażki i gotowość poniesienia konsekwencji oraz prośba o pewnego rodzaju łaskę ze strony zwycięzcy
7
Semper Fideli
Semper Fideli
12 kwietnia 2022, 20:14
Up
Dort ok niech będzie, przepraszam.
Niech ci kiedyś ziemia lekka będzie. Chciałem dobrze
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
12 kwietnia 2022, 20:24
Ale ja nie czuję się urażony i bardzo Ciebie przepraszam, nie miałem na celu urażenie Ciebie, może i chciałem zabłysnąć ale też uważam, że skoro język jest elementem kultury to z szacunku do niej, w miarę możliwości powinniśmy starać się używać go w sposób właściwy. Jak dajmy na to ktoś (byle kto) mówi zamiennie przynajmniej i bynajmniej to mu mówię, że to nie jest ok i nie dlatego, że chcę mu dokuczyć, tylko po to by oszczędzić mu tego błędu w przyszłości, ja bym wolał raz się dowiedzieć niż tkwić w błędnym przekonaniu.

Milan Milan solo con te
Milan Milan sempre per te
Camminiamo noi accanto ai nostri eroi
3
Juzio
Juzio
13 kwietnia 2022, 02:19
Ale to musi być męczące na codzień wśród realnych znajomych.
3
Marcin1995
Marcin1995
12 kwietnia 2022, 17:34
A i jeszcze jedno, ja nie wierzę że za te 10 dni Zlatan będzie do gry, nie zdziwię się jak to będzie dla niego koniec sezonu
2
Marcin1995
Marcin1995
12 kwietnia 2022, 17:26
Mam wielki szacunek dla Ibry za to co zrobił dla Milanu ale mam wielką nadzieję że Maldini nawet w wypadku gdy Zlatan będzie chciał kontynuować karierę powie nie dla przedłużenia kontraktu
2
mmielczar123
mmielczar123
12 kwietnia 2022, 17:29
Moim zdaniem mógłby zostać jedynie w przypadku znacznego obniżenia pensji oraz pogodzenia się z rolą rezerwowego, ale wątpię, że Zlatan by się na to zgodził. Chociaż z drugiej strony Milan to jedyny klub w którym miałby szanse grać dalej w lidze mistrzów, na czym Ibrze z pewnością zależy.
0
Marcin1995
Marcin1995
12 kwietnia 2022, 17:35
Mówiło się niby o 3 mln za rok gry, ja mimo wszystko wolałbym kogoś młodszego dostępnego do gry w każdym momencie no ale zobaczymy jak to będzie
0
Zuber
Zuber
12 kwietnia 2022, 18:05
3 mln plus bonusy to on ma chyba teraz (poprawcie mnie jeśli się mylę), 2 mln to jest max co bym mu dał tym bardziej, że ulga się kończy.
0
roby45
12 kwietnia 2022, 17:25
Kazdy jest ważny teraz,a na Antka jeszcze mocno liczę, chociaż w tych ostatnich meczach żeby dal nam zwyciestwa
0
pwentrys
pwentrys
12 kwietnia 2022, 17:23
Posypal sie jak Kobe po zerwanym achillesie.
0
Starosta
Starosta
12 kwietnia 2022, 20:19
Co to Kobe chodzi ci o ten port w Japonii.
0
lopezito84
lopezito84
12 kwietnia 2022, 17:22
Dał bym pograć na prawej stronie Samu w końcu nie sądzę że odbiegał by od Messiasa czy Alexisa w końcu nie był aż tak kiepski patrząc na naszą prawą flankę.
5
Cervusius
Cervusius
12 kwietnia 2022, 18:24
Castillejo przede wszystkim chce się grać i potrafi pokazać się do gry, ostatnio miał wejście smoka i pewnie chciałby się też przed transferem pokazać, też uważam że powinien zagrać
1
Corsa
Moderator Corsa
12 kwietnia 2022, 17:21
Nie ma co się oszukiwać, Zlatan wyciągnął nas z dołka i pozwolił Piolemu uwierzyć w siebie, za to należy okazać wdzięczność, ale trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść.

Przedłużenie kontraktu jest jednoznaczne z tym, że Szwed znowu będzie nr.1 w ataku, z tego powodu ograniczymy się tylko do sprowadzenia właśnie Origiego i na tym zakończymy wzmocnienia tej pozycji.

Ibra nawet jeśli jest zdrowy nie da już tego czego oczekujemy od Milanu walczącego o mistrzostwo.
2
xpw99
xpw99
12 kwietnia 2022, 17:24
Myślisz że mamy tyle pieniędzy żeby wziąć Origiego, wzmocnić skrzydło i ofensywnego pomocnika i kupić jeszcze napastnika do 1. składu? Ibra razem z Origim i Giroud to idealna opcja, bo jak nie będzie dostępny mamy dwie fajne opcje, a jak będzie zawsze jest wartością dodaną
1
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
12 kwietnia 2022, 17:33
Optymistycznie do tego podchodzisz xd Jezeli przyjdzie Origi to raczej zadnego innego napastnika nie kupimy.
0
jarek_2389
jarek_2389
12 kwietnia 2022, 17:34
Można Belottiego za free i mamy dwóch bez płacenia odstępnego
2
xpw99
xpw99
12 kwietnia 2022, 17:39
3 i tak nie będzie ciągle grało, wolę mieć jokera Ibrę niż Belottiego. Dla mnie mogą mu dać i dożywotni kontrakt za to co zrobił
0
Corsa
Moderator Corsa
12 kwietnia 2022, 18:27
Nie trzeba wydawać na napastnika, bardziej myślałem właśnie o Belottim, on, Origi i Giroud to byłby super atak, jak na nasze możliwości.
1
lopezito84
lopezito84
12 kwietnia 2022, 17:20
Ten Ibra to jakaś porażka On jest jak z porcelany dosłownie czy on tego nie widzi jak reaguje jego ciało? Lubiłem go jako piłkarza ale czasem trzeba sobie odpuścić bo to zaczyna się śmieszne robić i nie długo będą z nim memy robić.
0
xpw99
xpw99
12 kwietnia 2022, 17:26
W tym roku tak, ale wcześniej było dobrze. Przed nowym rokiem w lidze miał 8 albo 9 goli. Raczej na podstawie kilku miesięcy nie będzie podejmował decyzji o końcu kariery. Problemem jest brak drugiego napastnika gdy go nie ma, więc jeśli weźmiemy Origiego to wtedy mamy fajnie obsadzony atak Giroud - Ibra - Origi
0
lopezito84
lopezito84
12 kwietnia 2022, 19:34
Niektórzy zapominają, że po, mimo że Ibra strzelił 8 albo 9 goli to Milan w rezultacie tracił punkty przez błędy Ibry. Oczywiście nie ulega wątpliwości, że dużo pomógł, ale wiele też razy np., gdy podchodził do karnych lub wolnych lub nie biegał do dobrej piłki Milan w rezultacie tracił punkty. Do tego też odkąd, kiedy przyszedł bądź, co bądź o wiele razy częściej leczy kontuzje niż gra a nie małą kasę pobiera. Musimy się od niego uwolnić i budować zespół na tych, co grają regularnie a nie na kolesiu, który kilka razy krzyknie "kurwa miałeś tam być!" i bardzo często kiedy gra spowalnia dobrą akcję. Był dobry mega dobry i bardzo go lubiłem ale już zimą powinniśmy go pożegnać.
0
mmielczar123
mmielczar123
12 kwietnia 2022, 17:19
Jak pisałem w grudniu, że powinniśmy się ze Zlatanem pożegnać, bo prawie nie gra, to jakiś "ekspert" się spruł, że Ibra występuje w prawie każdym meczu, jest jednym z najważniejszych zawodników i pewnie nie będzie miał już tyle kontuzji, więc trzeba przedłużyć.
1
cinassek
cinassek
12 kwietnia 2022, 17:22
To teraz sobie sprawdź występy Ibry w październiku, listopadzie, grudniu i styczniu. Chyba że już pisałeś o okresie luty-kwiecień no to ktoś po prostu nie miał daru wglądu w przyszłość, musisz mu wybaczyć.
6
mmielczar123
mmielczar123
12 kwietnia 2022, 17:27
Oczywiście Zlatan wtedy grał nieco częściej, ale i tak był już po 2/3 kontuzjach i innych mniejszych urazach, więc można było w jakimś stopniu spodziewać się coraz częstych absencji Szweda.
0
xpw99
xpw99
12 kwietnia 2022, 17:41
Bo nie trzeba się z nim pożegnać tylko mieć jeszcze jednego napastnika (Origi). Dwóch którzy są dostępni na co dzień i Zlatan który jest takim bonusem ze względu na urazy
0
DarQ
DarQ
12 kwietnia 2022, 17:45
cinassek
Zarządzanie klubem czy firmą polega na wglądaniu w przyszłość. Przy 40 letnim graczu powinno się bardziej od obserwowania chwili , skupić się na trendzie. Nikt nie staje się młodszy- ten banał powinien mocniej walnąć między oczy, jeśli pokładamy nadzieję w mistrzostwie w osobie, która w niektórych profesjach byłaby już na emeryturze.
1
ACstach
ACstach
12 kwietnia 2022, 17:15
To już ostatni sezon w Milanie w roli zawodnika powinien być przy całej mojej sympatii. Może jakiś urlopik dłuższy i powrót do nas w innej roli.
4
Starosta
Starosta
12 kwietnia 2022, 17:14
Ibra czas kończyć karierę i zając się trenerką!
4

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się