SCUDETTO


ANSA: Zmiany właścicielskie w Milanie najwcześniej po zakończeniu sezonu

16 kwietnia 2022, 22:18, cinassek Aktualności
ANSA: Zmiany właścicielskie w Milanie najwcześniej po zakończeniu sezonu

Poważnie zainteresowany kupnem AC Milan fundusz Investcorp jest teraz na etapie prześwietlenia finansów i ogólnej kondycji klubu. Jak informuje agencja prasowa ANSA, do zmian właścicielskich w mediolańskim klubie nie dojdzie wcześniej niż przed zakończeniem obecnego sezonu. Tym samym zawodnicy rossonerich mają szansę w perfekcyjny sposób podsumować cztery lata rządów funduszu Elliott, jeśli Amerykanie faktycznie mieliby ustąpić w najbliższych tygodniach. Regularne odbudowywanie poziomu sportowego drużyny i uzdrawianie klubowych finansów może znaleźć odbicie w postaci wygrania mistrzostwa lub krajowego pucharu. A nawet i dubletu...



60 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
D53
D53
17 kwietnia 2022, 20:12
Przypominam, że Milan już raz spalił w piecu 250 mln euro na transfery m.in. Bonucciego, Musacchio, Rodrigueza, Contiego, Biglii, Andre Silvy i Kalinicia.
Hertha wydała 400 mln euro praktycznie na nic.
Także nie podniecajcie się tymi pieniędzmi na zakupy , bo to jeszcze niewiele znaczy.
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2022, 20:13
1
blackburn
blackburn
18 kwietnia 2022, 08:24

Wymieniając przy okazji praktycznie pierwsza 11, nam potrzeba 2-3 solidnych wzmocnień
0
RaveL
RaveL
18 kwietnia 2022, 08:57
A przypomnieć Ci kto te pieniądze spalił? Nie ma już tych osób w klubie. Maldini i Massara wiedzą kogo potrzebują. Czasami zrobią błąd jak przy Bakayoko czy Duarte, ale wierzę, że zrobiliby z tym sianem więcej niż Fassone i Mirabelli.
0
gieksa51
17 kwietnia 2022, 13:51
"We Włoszech podobną operację przeprowadzono w modzie, z marką Gucci: historia, tradycja, rozpoznawalność na całym świecie, wartość handlowa. AC Milan spełnia te same wymagania w sporcie: dlatego Investcorp uważa klub za doskonale funkcjonalny w swoim projekcie rozwojowym - czytamy w dzienniku." dlatego jesteśmy idealnym miejscem dla nich ,oni chcą przywrócić Milan na szczyt
2
Sakuragi
Sakuragi
17 kwietnia 2022, 12:43
Dziękuję Grzesiu, że usunąłeś mój komentarz i nie jesteś w stanie odpowiedzieć dlaczego. Widać prawda o Berlusconim boli.
0
gieksa51
17 kwietnia 2022, 12:31
Mam nadzieję że po sezonie ibra zostanie asystentem pioliego a pieniądze z nowego właściciela pozwolą na pensje dla niego
0
inzaghi67
17 kwietnia 2022, 11:47
Wyobrażam sobie też co taki Maldini pomyślał jak zobaczył wpis dyrektora na Twitterze. Trochę to nieprofesjonalne dawać powody dziennikarzom do roztrząsania tematu, tym bardziej teraz przed Interem i końcówka sezonu. Ale mam nadzieję ze zostanie
0
Rafał0209
Rafał0209
17 kwietnia 2022, 11:57
Uwierz że Maldini trener i piłkarze zostali szybciej poinformowani niż dziennikarze a zwłaszcza kibice o całej sprawie, oni już wiedzą Maldini też czy zostanie czy nie.
5
inzaghi67
17 kwietnia 2022, 15:37
Ale mi nie chodzi o to czy szybciej został poinformowany XDD tylko że co pomyślał jak zobaczył że wypisuje takie rzeczy na Twitterze, czaisz? No z pewnością Maldini już wie
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2022, 15:37
0
gieksa51
17 kwietnia 2022, 11:38
Jeśli dostaniemy 300mil na transfery w tym oknie a nasz zarząd zostanie i tak się musi stać ,to jeśli gramy o mistrzostwo "messim" snikersem czy innymi kruniciami to za takie pieniądze uważam że jesteśmy wstanie zbudować drużynę na 1/4 lm przy mądrych zakupach
2
Vol'jin
17 kwietnia 2022, 12:04
nie dostaniemy bo Milan będzie mógł wydać ~200 mln patrząc na nowe regulacje (90% przychodów ma być wydane pod kątem nowego FFP)

więc nie wierz co pisze LGDS bo skąd nagle wiedzą, że będzie to 300 mln skoro gówno wiedziały o negocjacjach
2
Sieri
Sieri
17 kwietnia 2022, 12:27
Nowe prawo odnośnie wydatków ma wejść za 2 lata
0
Vol'jin
17 kwietnia 2022, 12:32
za dwa lata ma wejść 70% :)

teraz ma być okres przejściowy (zwiększony limit straty rocznej z 30 mln do 60-90 mln) i 90% do wydania od przychodów
0
Alcatraz77
Alcatraz77
17 kwietnia 2022, 12:51
Milan nie potrzebuje rewolucji kadrowej tylko jakościowych wzmocnień co okienko. Może to letnie będzie trochę szersze bo trzeba będzie uzupełnić odejścia.
2
Sieri
Sieri
17 kwietnia 2022, 10:50
la gazzetta podaje ze Milan na transfery ma mieć 300 mln i zainteresowani są podobno Zaniolo, Hellerem, Nkunku i Tchoumenim. Ciekawe tyko czy Maldini z Massara zostaną :(
0
Tanger
Tanger
17 kwietnia 2022, 10:52
Tymczasem L'Equipe "nie wyklucza" sensacyjnego powrotu Donnarummy do Milanu XD
1
dominord
dominord
17 kwietnia 2022, 11:17
Słowem zaczęło się, to co w obecnej sytuacji było nieuniknione…
7
DarthImpaler
DarthImpaler
17 kwietnia 2022, 11:26
@Tanger A kto to ten donaruma? to nie prima aprilis dzisiaj tylko Wielkanoc.

A tak serio to po tym co młody odwalił i po jego wypowiedziach jak odszedł nie uwierzę, że teraz go wezmą z powrotem.

Zwłaszcza, że mamy "czarną panterę" na bramce i za dolarem nikt już nie zatęskni a wielu to już o nim nie pamięta.
3
Jaca23
17 kwietnia 2022, 12:23
Po co nam Donnarumma skoro mamy lepszego bramkarza? Chyba, że jako zmiennik lub mieli na myśli Antonio.
1
Tanger
Tanger
17 kwietnia 2022, 13:23
@DarthImpaler i Jaca23

Słabo pamiętam okres między Diego Lopezem a Maignanem. Kojarzę, że Lopeza wygryzł potem jakiś utalentowany dzieciak, który miał zostać legendą klubu, ale czy ten cały Donnarumma to ten sam gostek czy jakiś inny? Jakoś ciężko uwierzyć ;)

Przedwczoraj śmiałem się, że po bananowej transformacji Milanu pojawią się plotki o powrocie Dzidzio i wykrakałem :P
3
gieksa51
17 kwietnia 2022, 09:41
Milan to jeden z najpopularniejszych klubów na świecie , Mediolan to stolica mody i jeden z najbardziej utytułowanych klubów na świecie,można połączyć markę Gucci z Milanem jako partner ,jest pełno aspektów dlaczego Arabowie by mieli kupić właśnie Milan aby taka markę przywrócić na szczyt a piłkarz jeśli dostanie ofertę grać dla city czy jakiego psg a dostanie ofertę od Milanu to wybierze Milan bo jeśli aspekty ekonomiczne nie będą grały roli to miasto ,Włochy ,historia , pogoda .Więc będąc pod panowaniem arabów mamy inne aspekty niż psg czy city mamy aspekty podobne do tych co Real Madryt
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2022, 09:53
7
Majki85
Majki85
17 kwietnia 2022, 10:53
Gucci sruczi XD
2
Zimer9009
Zimer9009
17 kwietnia 2022, 08:29
Nie ma co się napalać/narzekać.

Większość kibiców Interu już całowała arabskie stopy w zamian za spektakularne transfery, a okazało się, że panowie od „kałowych imprez” woleli Newcastle.

Swoją drogą ktoś później z ich strony wypowiedział się, że nie za bardzo chcą inwestować w beton jakim jest włoska piłka i wcale im się nie dziwie.

Także jakby powiedział Max - Calma ;)

2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 kwietnia 2022, 09:05
Włoski beton? Tak, bo na przykład Ligue 1 przed PSG było ultra nowoczesną ligą ze świetną infrastrukturą...
Bajki na dobranoc. Tutaj chodziło wyłącznie o różnice kulturowe- ewentualną wrogość do arabskich/muzułmańskich inwestorów
3
gieksa51
17 kwietnia 2022, 09:40
XDDD
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2022, 09:43
0
DarthImpaler
DarthImpaler
17 kwietnia 2022, 11:28
Salinas i o burdel biurokratyczny we Włoszech
1
Zimer9009
Zimer9009
17 kwietnia 2022, 12:37
Tak, włoski beton.

Spójrz na temat stadionu który chcą wybudować MilanInter, a to zapewne czubek góry lodowej.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 kwietnia 2022, 14:36
I na serio myślisz, że taka drobnostka wpływa na działalność inwestorów z Bliskiego Wschodu, którzy potrafili kupować przychylność całych sportowych federacji czy też istotnych polityków ? Nie bądź śmieszny. Tutaj chodzi wyłącznie o potencjał rynkowy względem tradycjonalnej, lokalnej społeczności. To jest główny hamulec, nie jakaś biurokracja.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
17 kwietnia 2022, 02:48
Romantyzm w futbolu już umarł dawno temu - wiem, wiem.. Ale mnie na wymioty zbiera gdy pomyślę, że to "araby" jeszcze jakiś fundusz składany z kilku będzie właścicielem klubu, dramat. Szkoda, że tylko Juve ma praktycznie to szczęście być w rękach jednej rodziny tak wiele lat i do tego włoskiej.
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2022, 02:50
3
Rafał0209
Rafał0209
17 kwietnia 2022, 08:13
Ten sport jest zbudowany na forsie a Ty się romantyzmu doszukujesz gdzie ten romantyzm był kiedy Berlu sprowadzał w latach 90 największe gwiazdy za miliony? a może Real był romantyczny sprowadzając Kake czy Ronaldo a wcześniej Zidana i paru innnyh, Messi też kochający Barcelone wolał isć grać do PSG bo za mało zarabiał, czy nasz Lewandoski który pewnie opuści Bayern bo się pensja nie zgadza, ten sport od lat od piłkarzy po właścicieli był zbudowany na forsie, Arab nie może wydawać swoich pieniędzy jak chce i ile chce, ale już rodzinka Juve czysta jak łza gdzie co kilka lat macza palce w aferach jest super, czytać się tego płaczu nie chce, kup Milan i będzie romantyzm Polaka marudy rodaka.
16
wielki prostownik
wielki prostownik
17 kwietnia 2022, 08:27
ForzaMilan
Przypominam tylko że to Berlusconi był pierwszym który zbudował potężny klub w arabskim stylu. A formalnym właścicielem było konsorcjum złożone z kilku spółek. Praktycznie kopia tego co robią arabowie. Romantyzm to na orliku będziesz miał. W zawodowym sporcie nigdy go nie było i nie będzie.
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2022, 08:29
4
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
17 kwietnia 2022, 08:31
Rafał, wypij kawę jakąś z rana, albo czytaj ze zrozumieniem.. Wyraźnie zaznaczyłem ze romantyzmu w piłce nożnej nie ma. A historie doskonale znam i nie musisz mi przypominać za ile Berlu kupował i jak itd, dla mnie kultura arabska jest obrzydliwa i uważam że jest różnica między nimi a Europejczykami i 200 razy bardziej wolę Berlu z jego bunga bunga niż takich pustych właścicieli..
A klub piłkarski jeżeli prowadzi się z głową to można zachować zdrowe finanse i być w topie, potrzeba do tego odpowiedniego zarządzania, odpowiednich strategi i mógłby robić to jakiś ogarnięty milioner z Europy a nie fundusz arabski, szkoda tylko że nie ma takiego bogatego kibica milanisty i zostają tylko araby i to jest moje zdanie, moja opinia rzygać mi się chce jak widzę tych kozoj... ów.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
17 kwietnia 2022, 08:34
Wielki prostownik
Oczywiście że kiedyś był, może jesteś zbyt młody i nie pamiętasz, nw.. Ale ze obecnie go nie ma to oczywiście się zgadzam i doskonale wiem, że bez pieniędzy obecny futbol nie ma prawa bytu.. Po prostu wolałbym innych milionerów ale trudno to nie koncert życzeń..
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2022, 08:36
0
hyrus13
hyrus13
17 kwietnia 2022, 08:45
ForzaMilan

Z ciekawości, co miałeś wspólnego z kulturą arabską, że mówisz o niej obrzydliwa?
5
omo69
omo69
17 kwietnia 2022, 08:50
Bierze cie na wymioty mowisz?/to napisze Ci tylko ze kazdy wlasciel ktory przejmowal Milan(nie bylo ich za duzo)byl przyjmowany przez kibicow na stadionie jak zbawca,malo tego jak pojawil sie Chinczyk niby milarder to panowala wielka euforia na stadionie i wsrod kibicow ,ze wreszcie bedziemy bogaci i bedziemy mogli kupowac pilkarzy ktorzy zapewnia Milanowi sukcesy.Nie wiem dlaczego marudza kibice zagraniczni bo wloscy chca po prostu wygrywac i nie ma tam znaczenia kto jest wlascielem,Pieniadz jest pieniadz a dusze tworza kibice i jak widac Milan zawsze ja mial i bedzie mial.
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2022, 08:53
3
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
17 kwietnia 2022, 09:03
Hyrus13, w dobie internetu poznanie pewnych kręgów kulturowych jest bardzo łatwe, pozatym miałem szczęście być na wakacjach więcej niż raz w kraju arabskim i wiele dobrego nie mam do powiedzenia na temat traktowania tam kobiet, zwierząt czy jakiejkolwiek odmienności, brak średniej klasy społecznej przez co kraj dzieli się na bogatych, długo nic i slams. No i religia radykalizm wszechobecny a każdy radykalizm jest zły, to tak w skrócie..
2
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
17 kwietnia 2022, 09:11
Omo69 no elegancko, ale co z tego? Mnie to co Berlu robił i co później wyszło się nie podobało, chińczycy to była farsa a szkoda.. A arabowie są obrzydliwy i to moja opinia a ty idź skakać ze szczęścia z kolegami w deszczu, mam prawo i możliwości oczekiwać czy choćby chcieć innych właścicieli Milanu, wpływu na to kto kupi Milan nie mam. Ale wyrazić opinie mogę i nie wmawiajcie mi żebym był szczelisliwy z tego powodu że kozo... cy będą zarządzać tym klubem, skoro 95% klubów w Europie ma innych właścicieli niż arabowie to chyba oczywiste że są inne opcje szkoda ze nie dla Milanu.
0
Tanger
Tanger
17 kwietnia 2022, 11:17
@Rafał0209

Sport, a zwłaszcza piłka nożna (w obecnych czasach nazwałbym ją połączeniem sportu i Hollywood) jest oparty na dużej forsie, dużo większej forsie niż w czasach Berlu. Można jednak zauważyć, że Silvio czy Real budowali legendarne zespoły w oparciu o drogie, ale wielkie gwiazdy światowego futbolu. A jednak jakiś romantyzm w tym był. Teraz Szejkowie zrobili z tego szopkę do kwadratu. Co sezon potrafią wymieniać gwiazdy tylko z nazwy na inne. Ilu jest takich piłkarzy, którzy są najbardziej znani nie ze świetnej gry, tylko świetnej kwoty transferu. Berlu kupował Nestę za 31 mln, a teraz szejkowie z City kupują cienkiego jak sik pająka Grealisha za 117,5 mln. Leonardo gra sobie w fm-a na kodach w prawdziwym życiu i jeszcze mu nie wychodzi. No i już L'Equipe donosi, że po wejściu nowych właścicieli powrót Gigio "Czuć piniądz" Donnarummy nie jest wykluczony. Może to właśnie z takich powodów część kibiców boi się właścicieli z Bliskiego Wschodu? Boją się, że z Milanu ktoś zrobi cyrk taki jak w PSG, z którego dużo ludzi się śmieje ?
1
Ndrew
Ndrew
17 kwietnia 2022, 11:48
Podsumowanie całej wypowiedzi? 'nie lubie arabów'
Może następnym razem ogranicz się do jednej linijki
0
Jaca23
17 kwietnia 2022, 12:19
@Rafał0209
Po pierwsze to Lewandowski, a nie jakiś Lewandoski, wypadałoby poprawnie napisać nazwisko najlepszego polskiego piłkarza w historii.

Messi poszedł do PSG, bo nie mógł zostać w Barcelonie. W tamtejszej lidze istnieje przepis, że piłkarz nie może podpisać kontraktu niższego niż 50% w stosunku do obecnego, a nawet na taki Barcelony nie było stać. Radzę się najpierw trochę doinformować zanim następnym razem napiszesz takie głupoty.
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2022, 12:21
1
wielki prostownik
wielki prostownik
17 kwietnia 2022, 15:48
ForzaMilan

Czy jestem za młody aby pamiętać romantyzm w piłce nożnej? Kibicuję Milanowi od 1988 roku i wtedy romantyzmu w futbolu już nie było. Jeżeli był wcześniej to zabił go Berlusconi.
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2022, 16:04
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
17 kwietnia 2022, 16:18
W 1989 nie było jak chłopaki z Juve spadając 10 lat później do serieb zostali w klubie? Albo gdy Totti odrzucał oferty od Realu, futbol był pełen romantycznych historii :)
0
Zuber
Zuber
17 kwietnia 2022, 01:26
Jeszcze tego tylko brakuje, żeby przyszedł ktoś nowy i zaczął robić swoje porządki po takim czasie jak wszystko w końcu się wyprostowało.
2
Alessio_re6
17 kwietnia 2022, 01:19
Już zaczynają się plotki, że na mercato ma być przeznaczone ok 300M. Wiadomo, że trzeba traktować to z przymrużeniem oka, ale zaczyna być źle. Kolejny problem - gdy klub ma pieniądze, to potencjalny sprzedający od razu winduje kwotę transferu, a agent kontraktu. To co przeszkadzało tu większości osób w przypadku odejścia Donnarummy czy Hakana, teraz stanie się norma w Mediolanie.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 kwietnia 2022, 08:02
Nie będzie gorzej niż w przypadku, gdyby Milan miał zastępować Ibrę Origim czy Kessiego w formie z poprzedniego sezonu Pobegą lub jakim niesprofilowanym półśrodkiem. Mało kto tutaj jest zwolennikem defekacji forsją w stylu PSG, ale naprawdę nawet takie rozwiązanie wydaje się lepsze od ciągłego liczenia, iż zawsze uda się zatuszować ogromne dziury w kadrze słabością konkurencji. Tak nie jest. W końcu przekroczylibyśmy masę krytyczną opróżniając szatnię z około 90% piłkarzy z dłuższym stażem w Mediolanie i wzorem 2012 roku nikt nieobejrzałby się jakby po chwili Milan wrócił do punktu wyjścia sprzed sprzedaży klubu przez Berlu.
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2022, 08:07
2
omo69
omo69
17 kwietnia 2022, 08:22
A Ty dalej marudzisz chociaz nie wiesz jak bedzie:)rozumiem ze jak nie ma kasy to za pol darmo mu sprzedaja?:)jak klub ma kase to po prostu nie targuje sie do takiego poziomu ze inny klub go w koncu kupuje i moze Ci sie wydawac ze to jest przeplacanie:)Nie rozumiem co moze byc zlego w tym ze Milan bedzie mial(daj boze)te 300 baniek na transfery i rozsadnego czlowieka ktory to poprowadzi??Pioli chce Berardiego,ok masz go za 30 baniek,sprawa zamknieta w tydzien a nie przez cale okienko a na koncu przyjdzie nasz Mesjasz:)
Dojdzie jeszcze jedna sprawa,jesli taki klub jak Milan z taka historia ktory wreszcie wrocil do LM bedzie jeszcze bogaty to tutaj bedzie chcial grac kazdy a jesli jest wybor to tym bardziej nie przeplacasz:)Pzdr
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2022, 08:28
0
Alessio_re6
17 kwietnia 2022, 09:14
Wolę zastępowanie Kessiego Pobegą niż moc arabskiego pieniadza, które jest według cie ie lepsze, ale uwierz, że łatwiej będzie cofnąć się do 2012 z tymi właścicielami, chcącymo sukcesy za wszelką cenę niż zdrowy rozwój, United przykładem. :)
1
kamilus
kamilus
17 kwietnia 2022, 09:51
300 mln? A jeszcze wczoraj czytałem, że mamy mieć 500 mln na transfery na następne ok. 4 lata i już taka kwota by mnie w pełni satysfakcjonowała, bo wychodziłoby po ok. 125 mln rocznie, czyli w tym okienku wystarczyłoby - po dodaniu kwot uzyskanych z kilku sprzedaży - na kwartet Botman + Sanches + Berardi + Nunez. :)
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2022, 09:52
1
Tanger
Tanger
17 kwietnia 2022, 10:50
@kamilus

Z tych 125 mln (+sprzedaże) i tak by mogło zabraknąć, bo jak się kluby dowiedzą, jaką kasą ma dysponować Milan, to podbiją ceny. Newcastle podobno złożyło już 2 ofertę za Nuneza, opiewającą na +60 mln euro (oferta na 50 mln została odrzucona przez Benfikę). Skoro 2 lata temu Ruben Dias poszedł za 68 mln, a 3 lata temu Felix za 127 mln, to Nuneza bym widział za min. 70, jeszcze przy licznym zainteresowaniu klubów.
1
AdrianoGalliani
17 kwietnia 2022, 00:34
Pamiętajcie, że Chińczycy nie istnieją.
A Investcorp to słup Morattiego, żeby nas rozkojarzyć pod koniec sezonu. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
nokoments
16 kwietnia 2022, 23:57
Nowych kontraktów dla piłkarzy też pewnie nie będzie przed końcem sezonu w takim razie.
0
AdrianoGalliani
17 kwietnia 2022, 00:33
Po olimpiadzie podpiszą. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
12
Diavo
Diavo
16 kwietnia 2022, 23:39
Arabski Milan eh..
1
RavenGDA
RavenGDA
17 kwietnia 2022, 05:32
a na koszulkach i tak jest Fly Emirates
2
Milanboy
Milanboy
16 kwietnia 2022, 22:51
Na spokojnie kochani moi.
0
cbvirus
cbvirus
16 kwietnia 2022, 22:51
Tego sobie życzmy i tego, żeby czasem te właścicielskie zawirowania nie wpłynęły na okienko, które może być bardzo ważne dla przyszłości klubu. Fajnie byłoby przed zmianą właścicieli klepnąć Botmana i Berardiego.
9
MilanistaMarek
MilanistaMarek
16 kwietnia 2022, 22:59
Na miejscu Elliottu nie ma to najmniejszego sensu, chyba że na te transfery Araby już wyłożą pieniądze
2
Mirek99999999
Mirek99999999
16 kwietnia 2022, 23:23
Jeśli rozmowy będą zaawansowane to możemy się spodziewać zablokowania transferów wychodzących i przychodzących do czasu zmiany właściciela.
2
cbvirus
cbvirus
17 kwietnia 2022, 01:52
Mirek99999999

To z Botmanem będzie można się pożegnać, bo zainteresowanie w Europie nim jest znaczne
0
cbvirus
cbvirus
17 kwietnia 2022, 01:53
ilanistaMarek

nie, bo klub zarządza się swoimi pieniędzmi. Dopłaty są tylko przy konieczności podnoszenia kapitału. Zmiana właścicielstwa nie będzie więc miała wpływu na transfery
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się