SCUDETTO


Historia się powtórzy? Scenariusz sprzed 19 lat może znów wejść w życie

19 kwietnia 2022, 09:09, cinassek Aktualności
Historia się powtórzy? Scenariusz sprzed 19 lat może znów wejść w życie

Półfinałowe derby Mediolanu, bezbramkowy remis w pierwszym meczu i rewanż z Interem w roli gospodarza? Wszystkim kibicom Milanu mogą stanąć przed oczami miłe wspomnienia z sezonu 2002/2003. Wówczas w takich właśnie okolicznościach rossoneri wywalczyli awans do finału Ligi Mistrzów, w decydującym spotkaniu remisując 1:1 - najpierw trafił Andrij Szewczenko, potem Obafemi Martins.

W oczekiwaniu na wieczorne emocje zachęcamy do przypomnienia sobie tamtych chwil!



55 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
MK92
MK92
20 kwietnia 2022, 07:35
To były czasy!
0
adrian1992
adrian1992
19 kwietnia 2022, 18:39
Pamiętam ten mecz jeszcze na jedynce chyba puszczali , ciary do dzisiaj
0
R44
R44
19 kwietnia 2022, 17:01
Gattuso żółtko za burdy, w 88 min na zmianę wchodzi trener a Seedorf i Abiatti z włosami…
Kiedyś to było ;)
0
milan2002
milan2002
19 kwietnia 2022, 16:37
To był mój pierwszy sezon jako kibic Milanu. :)
2
Rafał0209
Rafał0209
19 kwietnia 2022, 16:33
Kadrowo miażdżyliśmy wtedy Inter
0
Semper Fideli
Semper Fideli
19 kwietnia 2022, 14:51
Zaczynaja się nie stworzone plotki.. media już wciskają Sterlinga, Hallera czy innego Zaniolo.
0
Jaca23
Jaca23
19 kwietnia 2022, 15:00
Zaniolo - zdecydowane nie, Haller - nie.

Sterling mimo, że to błazen i nurek to Seria A by wciągnął nosem.

Skrzydła Leao - Sterling? Ale by to chodziło.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
19 kwietnia 2022, 15:02
Teraz który w podstawie a który na ławce
1
Jaca23
Jaca23
19 kwietnia 2022, 15:06
Sterling może grać na prawej i lewej stronie bez problemu.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
19 kwietnia 2022, 15:08
Z prawej jest mocno średni.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
19 kwietnia 2022, 15:10
Dajcie sobie spokoj ze Sterlingiem.. zadnych tego typu wynalazkow w Milanie mimo ze piłkarsko sie broni.
3
Milanista85
Milanista85
19 kwietnia 2022, 15:21
Ale tutaj kręcą nosem hehe Sterling nie , Di Maria nie. W dupach się poprzewracało.
9
Milanboy
Milanboy
19 kwietnia 2022, 15:44
Jaca23 - My potrzebujemy prawoskrzydłowego a nie typowego lewoskrzydłowego.

Nie zdziwię się jeśli Milan za darmo pozyska Dembele.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
19 kwietnia 2022, 15:50
Milan: pozyskuje Dembele
MilanLab: $_$
3
Jaca23
Jaca23
19 kwietnia 2022, 16:02
Zdecydowanie wolę Sterlinga na PS niż Dembele. Obaj mają siano w głowie, ale Anglik przynajmniej nie wypada co chwilę z powodu kontuzji.

Słuchajcie, nie mówcie, że Sterling to nie PS. Nie jest to gość, który rozegrał kilkadziesiąt spotkań jako prawy tylko blisko 150, gdzie na lewej prawie 250. Tacy gracze mogą z powodzeniem występować po obu stronach. Też jestem zwolennikiem sprowadzenia typowego prawoskrzydłowego, jednak z wyjątkiem, że będzie to gracz, który może bez problemu występować na obu skrzydłach, a tak jest w przypadku Anglika.
1
Rafał0209
Rafał0209
19 kwietnia 2022, 16:22
Antony z ajaxu na prawą stronę i Isak do ataku Botman na SO a na 10 niech Maldini coś wymyśli sam, nie będę mu podpowiadać całe życie :)
2
mrkojiro
mrkojiro
19 kwietnia 2022, 16:46
A ja 3 sezon z rzędu będę pisać że chciałbym Aouar'a z Lyonu. Może w końcu Maldini przeczyta. Wg mnie dałby radę na 10tce a i na lewej stronie może pobiegać.
1
Milanista85
Milanista85
19 kwietnia 2022, 14:24
Offtop Niby wszyscy argentynczycy z PSG prócz Leo na wylocie . Pozycjami pasują do naszych dziur. Icardi napad, środek Paredes, skrzydło Di Maria. Czy by to wypaliło to swoją drogą. Ps Agenci już posyłają swoich piłkarzy do Milanu na wieść o przejęciu .Tyc z wielkimi pensjami Sterling, Isco itp.
Edytowano dnia: 19 kwietnia 2022, 14:28
0
zbylon
zbylon
19 kwietnia 2022, 14:28
Dwóch emerytów i jeden niepotrzebny nam do niczego defensywny pomocnik..
1
Vol'jin
19 kwietnia 2022, 14:31
żadnego stojanowa Icardiego do ataku
2
Milanista85
Milanista85
19 kwietnia 2022, 14:31
zbylon Nie jestem specjalnie za, ale jak Icardi to emeryt to co powiemy o Giroud. Paredesem bym niepogardził,a Di Maria skrzydłowych w Serie A zjada na śniadanie.
1
Vol'jin
19 kwietnia 2022, 14:40
Giroud to jest żwawy w porównaniu do Icardiego, który w grze kompletnie nie uczestniczy.. (choćby mecz z Niceą w pucharze Francji i uwaga dosłownie miał wszędzie 0 kontaktów/wygranych pojedynków etc)

Longo i tak twierdzil, że Icardi był odrzucany przez Maldiniego i Masasrę ze względów sportowych i po za nimi
Edytowano dnia: 19 kwietnia 2022, 14:42
1
Semper Fideli
Semper Fideli
19 kwietnia 2022, 15:02
Icardiego to niech sobie inter odkupi im więcej drewna wezmą tym lepiej dla nas.
Paredes tez do mnie nie przemawia, a po Angelu mam wrazenie ze widac juz wiek, mimo całej mojej sympatii dla niego
0
Jaca23
Jaca23
19 kwietnia 2022, 15:03
Di Maria na dwa lata, żeby się załapał na ulgę to dobra opcja. Gość jest topem, widać, że dynamiki z biegiem lat nie stracił, a zawsze może grać również na 10tce. Takiego podania jak on nie ma u nas nikt.
5
Tanger
Tanger
19 kwietnia 2022, 17:20
Szkoda, że Milan nie powalczył mocniej o wypożyczenie z opcją Kulusevskiego. Ładnie odżył u Kogutów.
0
zbylon
zbylon
19 kwietnia 2022, 14:18
Typowe zmiany Ancelottiego. Ambrosini za Rui Costę i Serginho za Pippo. Od tego momentu tracimy bramkę i mamy farta, że nie strzelili nam drugiej. Tutaj akurat dobrze się skończyło, ale ile meczów z ogórkami wtapialiśmy w dokładnie ten sam sposób... Jeden z najlepszych składów w historii z marnym trenerem...
2
DarthImpaler
19 kwietnia 2022, 13:34
Pierwszy mecz dzisiaj Milanu od 5 lat którego nie jestem w stanie obejrzeć nawet na tel w pracy i to od razu derby. :((
Edytowano dnia: 19 kwietnia 2022, 13:40
0
pazioni
Moderator pazioni
19 kwietnia 2022, 12:32
Co to było za meczycho.... Po takim czasie jak człowiek sobie przypomni to aż ciary przechodzą.
1
Zielony2009
Zielony2009
19 kwietnia 2022, 12:22
w pucharze obowiązuje zasada goli na wyjeździe?
0
ósmy
ósmy
19 kwietnia 2022, 12:23
Tak.
1
Gianni Rivera
19 kwietnia 2022, 15:17
Tak, po raz ostatni. Od przyszłego roku już nie.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
19 kwietnia 2022, 10:48
Offtop
City kontaktuję się z Mendesem w sprawie Leão. Milan oczekuje 70M. Jeśli to prawda, to oczekiwania Milanu są śmiechem na sali. Topowy lewoskrzydłowy w Europie, który jest wyjątkowy w swoje grze 70M, gdzie piłkarz ewidentnie się rozwija i ma wyśmienite statystyki indywidualne (nie gole i asysty, a te takie Dokładniejsze)
0
jarek2572
jarek2572
19 kwietnia 2022, 11:13
Krzyknąć 90 i sprzedać za 80. Leao może i ma talent, ale często też podejmuje złe decyzję, snuje się po boisku albo całkowicie przechodzi obok meczu. Czasami to wygląda jakby dawal z siebie z 25% tylko w trakcie meczu. Mimo wszystko lubię tego ancymona, ale jego osoba jest jak ruletka, nie wiesz co wypadnie w następnym meczu. Na lewej zostaje Rebic, za 30 baniek na prawą przychodzi Berardi. Przy 80 co bym go tak puścił zostaje 50 na ŚPO z prawdziwego zdarzenia. Do tego mamy budżet jakiś tam przewidziany więc ktoś ciekawy na LP tez może przyjść. Podsumowując, jak wpłynie Dobra oferta za Leao nie zastanawiałbym się.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
19 kwietnia 2022, 11:22
Krzyknąć 100M i dostać 100M. Bardzo się zmienił, bo podejmuje ryzyko, nie źle dach je, tylko ryzyko, a tak powinien grać skrzydłowy, ryzykować, często wyłącza się z gry, żeby rozłożyć siły na całe spotkanie a śnie tylko 60/70 minut.
Niezłomny jesteś skoro wierzysz w Rebić'a. Gdybyśmy sprzedali Leão, to widzę u nas Gouriego, bardzo fajny grajek, ma liczby i wpływ na grę, a dodatkowo potencjał na dobrą "9" a'la Benzema.
1
Jaca23
Jaca23
19 kwietnia 2022, 11:55
Jeśli dojdzie do zmiany właściciela to Leao zostanie. Gra rozbija się o spory kontrakt, a taki Rafa wtedy z pewnością dostanie. Jeśli za nowych rządów mamy wracać do elity, to nie możemy sprzedawać najlepszych piłkarzy nawet za tak wielkie kwoty.
Edytowano dnia: 19 kwietnia 2022, 11:56
2
jarek2572
jarek2572
19 kwietnia 2022, 11:59
Rebic jak byłby fit i dostałby caly sezon, na pewno by dobre liczby wycisnął.
1
Rzetelny
Rzetelny
19 kwietnia 2022, 12:14
Ja bym go sprzedał nawet za te 70mln. Leao jest wyjątkowy i bardzo efektowny, ale nigdy nie będzie gościem, który pociągnie całą drużynę za uszy. Wystarczy odciąć mu przestrzeń i tyle - dokładność podań i wizja gry u niego leży - a tego nie da się wytrenować - albo się to ma albo nie. Wielokrotnie Leao pięknie przedryblował obrońcę po czym nie podał dokładnie na 5m lub podjął złą decyzję.
1
Rzetelny
Rzetelny
19 kwietnia 2022, 12:21
Czemu mieliby aż tak rozbijać bank akurat na Leao? Z tego co widzę, to nawet taki klub jak City nie wydaje więcej kasy na graczy. 70 to raczej max i był tylko jeden wyjątek.

Na ten moment to dobra cena.
0
Zielony2009
Zielony2009
19 kwietnia 2022, 12:21
w dupach się poprzewracało, 9 goli i 4 asysty w średniej Serie A i 70 mln mało, jeżeli ktoś da więcej niż 50 to w mojej ocenie sporo przepłaci

niemniej należy mieć na względzie, że często płaci się więcej za potencjał, ale czy w przypadku Leao jest on aż tak duży?
3
inzaghi67
19 kwietnia 2022, 12:32
Jakby Leao trzymał formę sprzed tych dwóch miesięcy to byśmy mogli krzyknąć dużo więcej
0
Alessio_re6
Alessio_re6
19 kwietnia 2022, 12:36
81 udanych dryblingów - 5 w Europie
48 zagrań w pole karne - 8 w Europie
84 zagrania w 4 tercję boiska - 6 w Europie
18 sytuacji strzeleckich wykreowanych dryblingiem - 5 w Europie (z czego 3 gole - 7 w Europie)

Kolosalny wpływ na grę. Rafa jest bardzo kreatywny, tylko w wielu momentach koledzy nie kumają o co chodzi
1
mmielczar123
19 kwietnia 2022, 13:25
Moim zdaniem problem z Leao jest taki, że często nie ma zmiennika, dlatego że Rebić co chwilę ma kontuzje, a do tego w ostatnich miesiącach cała nasza gra opiera się na nim, bo Brahim i Saelemaekers są tak bezużyteczni, że Kalulu daje więcej w ofensywie od nich.
0
Jaca23
Jaca23
19 kwietnia 2022, 14:57
"niemniej należy mieć na względzie, że często płaci się więcej za potencjał, ale czy w przypadku Leao jest on aż tak duży?"

Tak, powiedziałbym nawet, że bardzo duży. Wystarczy spojrzeć jak Rafa wyglądał w poprzednich sezonach, zaliczył ogromny progres, a widać, że to jeszcze nie jest jego prime. Dynamika, lekkość dryblingu to są właśnie cechy, których się nie wytruje, a spokojna głowa w polu karnym przyjdzie z doświadczeniem. Leao na ten moment ma świetne statystyki, ale uważam, że ma papiery na naprawdę topowego skrzydłowego.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
19 kwietnia 2022, 15:01
Niestety, wiele osób patrzy tylko na gole i asysty, a nie wpływ na grę. Leão ma ogromny wpływ na grę, daje mega dużo, trochę traci, ale prawda jest taka, że gdy dużo próbujesz to i dużo tracisz. Chyba że jesteś Rebić, to ogólnie dużo tracisz XD
0
tommyb1
19 kwietnia 2022, 10:47
To były czasy... Gdybyśmy dzisiaj mieli takiego Szewę... To już byśmy się prawdopodobnie z mistrza cieszyli. Swoją drogą. Ciekawe co się stanie w okienku transferowym jeśli faktycznie dostaniemy gruby hajs na transfery... Ploty mówią o 300 bankach w co osobiście nie wierzę (bardziej realna kwota to ok. 200 o ile Araby nas przejmą). Jeszcze głupsze ploty na temat potencjalnego powrotu Donnarummy. Gdzieś tam się przewijały nazwiska Zaniolo i Haller. I pewnie przewiną się jeszcze dziesiątki bzdur... Chociaż pewnie akurat Zaniolo byłby wtedy całkiem realny.
Edytowano dnia: 19 kwietnia 2022, 10:48
0
waxl
waxl
19 kwietnia 2022, 11:06
Zaniolo wczoraj bardzo fajny mecz rozgrywał, ale znowu kontuzja...
0
tommyb1
19 kwietnia 2022, 11:47
Waxl a tego nawet nie zakodowalem... Dlatego nie jestem wielkim fanem tego transferu
0
Jaca23
Jaca23
19 kwietnia 2022, 11:51
Byle nie Zaniolo. Z charakteru rozkapryszony dzieciak, w dodatku co chwilę łapię kontuzję. Jeśli ktoś Romie zapłaci 70 mln, czyli tyle ile chcą to będzie przegryw roku.
0
tommyb1
19 kwietnia 2022, 12:10
Jaca już ty się nie bój... Jak Maldini i spółka dostaną taką kasę do zagospodarowania to na pewno zrobią z niej dobry użytek...
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
19 kwietnia 2022, 09:48
Takimi wspominkami człowiek jeszcze bardziej uświadamia sobie jak ta włoska liga zeszła na psy...
Oby początek stopniowego powrótu do tamtych pięknych lat był w przypadku Milanu kwestią miesięcy.
0
MilanHomer
MilanHomer
19 kwietnia 2022, 10:17
W jakim sensie te wspominki, po obejrzeniu skrótu?
Bo patrząc na nazwiska to faktycznie jesteśmy w czarnej dupie, daleko za mudżinami.
Jeżeli chodzi o poziom, to skrót jak skrót, nic co nie dzieje się obecnie, może nawet było bardziej brutalnie.
Błąd który zrobił Maldini przy golu...gdyby takiego babola zrobił Romek, to już by go do Serie B wysyłali :)
To były jeszcze czasy, kiedy kibicowsko było bardzo fajnie w Italii, inny klimat :)
3
Juzio
Juzio
19 kwietnia 2022, 09:43
Abbiati z włosami jeszcze
1
MilanHomer
MilanHomer
19 kwietnia 2022, 09:45
Wielu piłkarzy z obu składów miało tam włosy, a teraz piękne łysiny :P
2
19 kwietnia 2022, 09:35
Matko, te składy. Coś pięknego. Nawet w Interze. To chyba nigdy nie wróci :(
14
grayman88
grayman88
19 kwietnia 2022, 09:23
Ancelotti pięknie się starzeje
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się