SCUDETTO


Finał Pucharu Włoch nie dla nas: Inter - Milan 3:0

19 kwietnia 2022, 19:49, Ginevra Aktualności
Finał Pucharu Włoch nie dla nas: Inter - Milan 3:0

Choć wynik 3:0 (2:0) może wskazywać na rozbicie Milanu przez Inter w pucharowych derbach Mediolanu, to z perspektywy wydarzeń boiskowych z pewnością tak nie było. Rossoneri długo walczyli z rywalami o przepustkę do majowego finału, ale w Rzymie wystąpią zawodnicy Simone Inzaghiego. Zapewnił im to dublet Lautaro Martineza i gol Robina Gosensa.

Rewanż rozpoczął się idealnie dla nerazzurich. Matteo Darmian dośrodkował w pole karne do Lautaro Martineza, a Argentyńczyk nabiegł na piłkę i fenomenalnym wolejem nie dał Mike'owi Maignanowi żadnych szans. Taki rozwój wydarzeń wniósł ożywienie w szeregi podopiecznych trenera Simone Inzaghiego. Posiadali inicjatywę, ale z czasem do głosu zaczęli dochodzić rossoneri.

Nasza drużyna najbliżej bramki była między 28. a 35. minutą. Najpierw Samir Handanović świetnie obronił mocny strzał z bliska Rafaela Leao. Potem Słoweniec śpiewająco poradził sobie również z celną próbą Alexisa Saelemaekersa z dystansu. A gdy bramkarz nie dał rady, z pomocą przyszedł Ivan Perisić - po zagraniu piłki wzdłuż linii bramkowej przez Theo Hernandeza, Chorwat wślizgiem zdołał w ostatniej chwili uprzedzić Francka Kessiego.

I gdy wydawało się, że przy takim obrazie meczu Milan wkrótce wyrówna, cios w perfekcyjnym momencie wyprowadził Inter. Joaquin Correa doskonale obsłużył Martineza, linię spalonego złamał Fikayo Tomori, a Argentyńczyk nie miał problemu, by w sytuacji sam na sam z Maignanem skompletować dublet. Choć rossoneri przed przerwą nie spisali się źle, to żeby myśleć o awansie do Pucharu Włoch musieli przejść do ofensywy i strzelić co najmniej dwa gole.

I bynajmniej ekipa Stefano Piolego nie załamała rąk. Rossoneri weszli w drugą odsłonę z animuszem, raz za razem niepokojąc nerazzurrich. Świetną zmianę dał Brahim Diaz - Hiszpan był widoczny, napędzał akcje swojego zespołu, to po faulu na nim żółtą kartkę otrzymał Milan Skriniar. Coraz bardziej zacięte próby wicemistrzów Włoch zaciekle blokowali jednak rywale.

Aż do 66. minuty. Pięknym strzałem sprzed pola karnego po zgraniu Tomoriego do siatki trafił Ismael Bennacer, ale - jak się okazało - radość była przedwczesna. Sędzia Maurizio Mariani po analizie VAR uznał, że będący na spalonym Pierre Kalulu absorbował uwagę Handanovicia. Bramkarz Interu nie wykonał próby interwencji, a decyzja arbitra wzbudziła spore kontrowersje.

Po tej sytuacji Milan starał się jeszcze atakować, ale w 82. minucie wszystko stało się jasne. Arturo Vidal obsłużył Marcelo Brozovicia, a ten podał wzdłuż pola bramkowego do Robina Gosensa, który z bliska ustalił wynik meczu na 3:0. Finał Pucharu Włoch 2021/2022 nie dla nas.

Inter Mediolan - AC Milan 3:0 (2:0)

Bramki: L. Martinez 4', 40', Gosens 82'

Żółte kartki: Skriniar 51' - T. Hernandez 35', Tomori 90'

INTER MEDIOLAN (3-5-2): Handanović - Skriniar, De Vrij, Bastoni (79' D'Ambrosio) - Darmian, Barella, Brozović, Calhanoglu (73' Vidal), Perisić (79' Gosens) - Correa (70' A. Sanchez), L. Martinez (70' Dżeko)

AC MILAN (4-2-3-1): Maignan - Calabria (73' Gabbia), Kalulu, Tomori, T. Hernandez - Bennacer (73' Krunić), Tonali (46' B. Diaz) - Saelemaekers (46' J. Messias), Kessie, Leao (86' Lazetić) - Giroud

Sędzia główny: Maurizio Mariani (Rzym)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



1119 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
patoo_07
patoo_07
19 kwietnia 2022, 23:18
Jeszcze jest taka opcja, że chłopaki się dogadali. Mieliśmy 4 mecze derbowe. Mamy po zwycięstwie i dwa remisy. Inter bierze puchar, my bierzemy majstra i wyjaśniamy w Superpucharze na SS :D
3
Dusiek
Dusiek
19 kwietnia 2022, 23:21
To by nawet smakowalo lepiej, niz ten puchar :) Trzeba wierzyc,
1
Ekkaia
Ekkaia
19 kwietnia 2022, 23:17
Po scudetto dla Milanu nikt nie będzie pamiętał tego meczu. Dzisiaj zabrakło szczęścia a wynik moim zdaniem mocno wypaczył to jak mecz wyglądał. Całe szczęście to tylko puchar Włoch. Lecimy po mistrza Panowie i Panie !!!!
5
ibra45
ibra45
19 kwietnia 2022, 23:14
Inter pensji na zawodników nie miał bo musial opłacić swoich jokerów w żółtych strojach :p
4
S4MLUK
S4MLUK
19 kwietnia 2022, 23:17
daj namiar na dilera
3
Cimar94
Cimar94
19 kwietnia 2022, 23:13
Zadyszka na tym etapie, z taką sytuacją kadrową, bez żadnych wzmocnień zimowych jest W PEŁNI zrozumiała i naturalna. I tak jeszcze dobrze, że naprawdę jakoś kulamy te punkty w lidze. Liczę, że w wakacje zbudujemy drużynę walczącą od początku o Scudetto.
Edytowano dnia: 19 kwietnia 2022, 23:13
2
ósmy
ósmy
19 kwietnia 2022, 23:12
Liczę, że Fiorentina wszystkich pogodzi )
0
Milanousz
Milanousz
19 kwietnia 2022, 23:11
no dobra, a co z brakiem odgwizdania faulu na lautaro? tam mogła być żółta + blisko pola karnego. sędziowie mylą się na korzyść różnych klubów i taka jest piłka, trzeba szukać winy w sobie najpierw, występ girouda fatalny
3
szyka
szyka
19 kwietnia 2022, 23:13
Dla przeciwwagi byl faul darmiana na theo
2
Rade De Kruyne
Rade De Kruyne
19 kwietnia 2022, 23:16
Dla mnie Lautaro nie był tam faulowany, bo został skrobnięty dopiero jak już się kładł po czystym zagraniu naszego obrońcy.
2
Jaca23
Jaca23
19 kwietnia 2022, 23:19
Błąd za błędem, a niżej ci napiszą, że Mariani to w sumie dobry mecz sędziował. Dla mnie beznadziejne sędziowanie i mnóstwo większych i mniejszych błędów.
9
Jaca23
Jaca23
19 kwietnia 2022, 23:19
Whataboutism.
Gol Muntariego? Ale przecież Matri nie był na spalonym! Więc w sumie luzik. O co tu się oburzać.
Edytowano dnia: 19 kwietnia 2022, 23:20
3
patoo_07
patoo_07
19 kwietnia 2022, 23:27
Akurat z tym Muntarim i Matrim to jest głupi przykład. Wiadomo, że sędzia ratował swój błąd innym błędem aczkolwiek nigdy się nie dowiemy, jakby tamten sezon się potoczył, gdyby Milan prowadził w tamtym meczu 2-0. Sytuacji Mateiego mogłoby w ogóle nie być. To by była zupełnie inna gra i przyrównywanie tych błędów nie ma sensu.
1
patoo_07
patoo_07
19 kwietnia 2022, 23:30
Dokładnie o to mi chodziło :)
1
patoo_07
patoo_07
19 kwietnia 2022, 23:42
A to źle odczytałem intencję :D
0
patoo_07
patoo_07
19 kwietnia 2022, 23:47
To jest retoryka od lat uprawiana przez rywali. Juve skandal za skandalem, ale ci znajdowali jakieś nieliczne kontrowersje by stwierdzić, że przecież mylą się w obie strony. Teraz Inter.
Coś jak z tym pieprzeniem, że kij z bombami które spadają na sąsiada, skoro się nie oburzałeś jak jakiś dyktator 10000km stąd prowadzi wojnę domową.
0
Victor Van Dort
19 kwietnia 2022, 23:11
To był ciekawy mecz i naprawdę nie oznacza on nic poza tym że szans na PW w tym rozdaniu nie mamy, nie ma co martwić się na zapas. Inter miał dziś dużo szczęścia, nie mówię że nie był lepszy bo był, ale Milan w lidze nie gra takiej "wesołej" piłki. Dziś zagraliśmy jak nie my. Milan wbrew pozorom pokazał w tym spotkaniu zagrał kilka fajnych akcji ale skuteczność to jakaś klątwa ostatnio. To byl mecz z serii tych w których wszystko sprzyjało Interowi, sędzia nie był decydujący byla nim nasza nieskuteczność ale decyzja o nieuznaniu bramki zabiła szanse na świetne widowisko w końcówce poza tym była nie zgodna z duchem gry, przy tego typu strzale bramkarz nie ma szans zareagować więc Kalulu nie miał żadnego wpływu na brak reakcji Handanovica, poza tym sędzia mylił się dość często i częściej na korzyść Interu
4
Milanboy
Milanboy
19 kwietnia 2022, 23:13
Tutaj chodziło o Giroud a nie o Kalulu.
0
dykt4tor
dykt4tor
19 kwietnia 2022, 23:20
Chodziło o Kalulu.
3
Milanboy
Milanboy
19 kwietnia 2022, 23:23
dykt4tor - O Giroud bo to on uciekał i potencjalnie był na spalonym.
0
Jaca23
Jaca23
19 kwietnia 2022, 23:24
Milanboy
Odstaw alkohol, albo udaj się do okulisty.
2
Milanboy
Milanboy
19 kwietnia 2022, 23:26
Jaca23 - Myślę, że ten komentarz powinien paść w drugą stronę.

Arbiter sprawdzał sytuację z Giroud a nie z Kalulu.
0
Rade De Kruyne
Rade De Kruyne
19 kwietnia 2022, 23:30
dla mnie trochę dziwne by było, że Kalulu, który ucieka totalnie z miejsca zdarzenia jest rozpatrywany w kontekście spalonego, aczkolwiek nie dam sobie ręki uciąć, czy chodziło o Giroud.
0
Jaca23
Jaca23
19 kwietnia 2022, 23:36
Ale się upierasz. W każdej relacji z meczu masz napisane, że spalony został odgwizdany na Kalulu.

https://sport.tvp.pl/59713258/puchar-wloch-inter-mediolan-ac-milan-30-relacja-strzelcy

https://sport.onet.pl/pilka-nozna/liga-wloska/inter-ac-milan-na-zywo-hit-w-polfinale-kto-wygra-wynik-i-relacja-live/krgbnhb

+ na nasze stronie.
2
Milanboy
Milanboy
19 kwietnia 2022, 23:37
Rade De Kruyne - Tutaj o Giroud chodziło bo to właśnie tą powtórkę na Var sprawdzano i komentatorzy nawet o tym mówili i padło, że był spalony, ale po innej powtórce, że już nie był spalony.

Mówię ciężka decyzja ale co by nie mówić no mecz zabiła a szkoda.
0
Jago
Jago
19 kwietnia 2022, 23:11
Dajcie spokój już z tym sędzią. Inter był dzisiaj lepszy i nie ma co dyskutować. Obyśmy w lidze wygrali a reszta bajka.
8
Cervusius
Cervusius
19 kwietnia 2022, 23:31
Ten sędzia to dajcie spokój, kto to widział
0
roby45
roby45
19 kwietnia 2022, 23:10
A pisalem już dawno że mecz zadecyduje też o losach ligi,jednych poniesie inni zalicza dolinę,i niestety my będziemy w tej dolinie,aby ugrać parę pnk jeszcze i być w too4
0
100f
100f
19 kwietnia 2022, 23:14
Gościu mamy 13 pkt przewagi nad Romą i 15pkt do końca. Musimy przegrać 5 meczów a Roma musi 5 wygrać, żeby wyprzedzić nas w tabeli. Top4 mamy już w kieszeni.
1
Zlatan ibrahimović
Zlatan ibrahimović
19 kwietnia 2022, 23:10
Mam nadzieję, że ta jakże okrutna i bolesna porażka naszych nie podłamie i zarazem obudzi. Jest szansa i wierzę dalej w mistrzostwo, a inter niech dostanie lanie od juve w finale.
3
mwishy22
mwishy22
19 kwietnia 2022, 23:10
Nasz klub i wartości od kilku dekad, którymi dysponujemy i które określają nas, nasze DNA i bycie KLUBEM, nijak się maja do zbioru patałachów podbijających chiński rynek, bez wartości, bez krzty świadomości - merdy. Nigdy nie dorownają Milanowi.
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2022, 04:22
3
Milanousz
Milanousz
19 kwietnia 2022, 23:13
jeśli inter wygra scudetto to milan będzie miał jedną gwiazdkę mniej, a wizerunkowo to ma znaczenie...
0
roby45
roby45
19 kwietnia 2022, 23:09
Kompletnienpioli nie odrobił lekcji,czym on chciał zaskoczyć?nieudolnością nasza od kilkunastu męczy....zaryzykowałbym 2 napastnikami ale on myślał że jak wsadzi do środka to wygramy i się przeliczył...
1
pwentrys
pwentrys
19 kwietnia 2022, 23:09
„Choć wynik 3:0 (2:0) może wskazywać na rozbicie Milanu przez Inter w pucharowych derbach Mediolanu, to z perspektywy wydarzeń boiskowych z pewnością tak nie było.” - Po co taki tekst? Jak przegrywamy 3:0 to wcale nikt nas nie zdominowal, ale jak wygrywamy 2:0 z Lazio, 3:2 z Atalanta, czy 3:1 po indywidualnych bledach Romy to pisane jest tutaj o wielkiej deklasacji i klasie Milanu. Co jak co ale artykuly tutaj czasem sa bardzo subiektywne i ich narracja strasznie zaklina rzeczywistosc. Dostalismy becki i gdyby bylo 0:0 to Inter by na nas siedzial caly mecz, kropka - nie ma tu czego koloryzowac. Trzeba grac dalej.
2
patoo_07
patoo_07
19 kwietnia 2022, 23:25
Akurat Lazio w 3 kolejce i potem Atalante to roznieśliśmy w pył. Lazio mogło się cieszyć, że nie dostało piątki, a Atalante wyciągnął za uszy sędzia w samej końcówce. Nie zgodzę się też z opinią, że Inter by na nas siedział, bo by tak nie było. Z przebiegu gry byliśmy lepsi, mieliśmy lepsze sytuacje, Inter niestety wykorzystał wszystkie nasze błędy indywidualne. Wygrali zasłużenie to fakt, ale robienie z tego tragedii i wmawianie sobie, że zagraliśmy fatalnie, to głupota. Zagraliśmy nieskutecznie i to któryś raz z kolei i to martwi. Jakby zliczyć wszystkie celne strzały, jakie oddaliśmy w ostatnich 4 meczach, to by można całą ligę obdarować. To się nie bierze znikąd. Trzeba tylko trafiać do siatki.
3
pwentrys
pwentrys
19 kwietnia 2022, 23:38
Tragedii nie ma z czego robić, zagralismy ofensywnie najlepiej od kilku-kilkunastu meczy, natomiast przebieg dzisiejszego meczu ustawił gol Lautaro - gdyby nie padł to Inter atakowałby całą 1 połowę i do około 60minuty drugiej. Głupotą jest wieczne szukanie dziury w całym i podkreślanie jak Milan ma pod górkę, jak Inter Juve pchną sędziowie, jak to Milan odpadł z LM przez sędziów i brakiem szczęścia zdobylismy tylko 4 pkt i ostatnie miejsce w grupie. Milan vs Everybody. Głupotą jest jasne dramatyzowanie i przereagowywanie ale również wspomniane przeze mnie dodawanie do każdej lepszej wygranej Milanu słów 'deklasacja' itp. Roznieśliśmy w pył Lazio? Ok, pressing i totalne zabicie ich gry - super, natomiast w całym meczu oddaliśmy raptem 2-3 strzały na bramkę i wygraliśmy 2;0 niczym dzisiejszy Inter, który w ogóle wg niektórych nie miał przewagi. Poza Cagliari i Lazio w pucharze nie widziałem żadnej dominacji Milanu w tym sezonie. Co najwyżej pełna kontrola i prowadzenie gry.
1
Yabaye
Yabaye
19 kwietnia 2022, 23:08
Kochani, to co teraz napiszę jest poparte analizą, a nie jest klepane pod wpływem procentów i emocji. Otóż jak dla mnie to jest moment, gdzie przegraliśmy także ligę. To jest mecz, po którym w Inter wejdzie taka pompka, że mogą mistrzostwo przegrać jedynie pychą i poczuciem pewności. Od Mistrzostwa Włoch dzieli nas tylko/aż cud.

A bolączka z przodu pokazuje, że końcówka sezonu to będzie potworny ból zębów.
6
SICKBOY
SICKBOY
19 kwietnia 2022, 23:14
@Yabaye
Przewidywanie i gdybanie to teraz jednak wielka loteria. Równie dobrze można iść wraz z retoryką że umierający wąż kąsa najgłębiej. Nie skreślałbym w tym chorym sezonie kwestii tytułu na rzecz tego jednego meczu.
2
S4MLUK
S4MLUK
19 kwietnia 2022, 23:19
popieram ale korekta, nie z przodu a w 3/4 boiska, bo jak napad mamy piękny (dosłownie) to dogrywanie piłek do napastników to.. (tu wstaw dowolny ulubiony epitet)
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
19 kwietnia 2022, 23:20
Moim zdaniem "tym meczem" dla Interu było zwycięstwo z Juve. Od tego momentu klepią wszystkich po kolei.
1
Victor Van Dort
20 kwietnia 2022, 00:54
Problem z finalizacją w Milanie jest ewidentny ale dzisiejszy mecz nie decyduje o tytule, Inter nie wygra wszystkiego do końca sezonu, Milan też, decydujące momenty wciąż przed nami. To jest Serie A, ten pęd jeszcze się zmieni na naszą korzyść.
0
Jago
Jago
19 kwietnia 2022, 23:07
Balonik pękł z hukiem :)
3
ósmy
ósmy
19 kwietnia 2022, 23:07
Dajcie spokój już z tym sędzią. Oddaliśmy 14 strzałów na bramkę, w tym 8 niecelnych. Inter oddał 4 celne, w tym trzy bramki.
Nasza indolencja w ostatnim czasie w ofensywie jest aż nadto widoczna, aby opierać końcowy wynik na błędnej decyzji sędziego.
10
19 kwietnia 2022, 23:07
Trzeba to jasno powiedzieć. Inter fartem wygra ten sezon dzięki sędziom. Nie mówię o drukowaniu (choć Marotta pobudza wyobraźnię). Ale te wszystkie sytuacje w tym sezonie są tak rażąco na naszą niekorzyść.

W ogóle. Ta liga od 2-3 sezonów jest jednym wybitnym nagięciem przepisów.
Jakieś no name sprzedawane za grube miliony do klubów ze strefy spadkowej, sztuczne podbijanie cen, niszczenie dokumentów...i nagle z dnia na dzień wszystkich oczyścili xD
Bankrut z rekordową dziurą w budżecie, nie płacący pensji pracownikom i wierzycielom przez pół sezonu, zdobywa sobie bez problemów scudetto. Nikt nawet nie pyta czy są wypłacalni.
A podręcznik dla sędziów zmienił tytuł na "jak wydymać AC Milan".

Zabawne jest to, że my nie mieliśmy grać o na scudetto. Nie budowaliśmy kadry na to i nie byliśmy nigdy faworytem. Mimo to, to nam się póki co najbardziej należy i w dupie mam zdania trolli czy tych udających "racjonalność" albo "obiektywizm".
13
Peloponez
Peloponez
19 kwietnia 2022, 23:14
A ty zawsze i zawsze zwalasz na tych sędziów.
Zejdź na ziemię.
Zagraliśmy źle, rywal był lepszy, sędziowanie było stronnicze? Proszę Cię.
Ja w tym momencie przejmuje się psychiką i kondycją zawodników. Nie wiadomo jak z lazio zareagują, a ten zwala na sędziów jeszcze po laniu 3-0...ręce opadają.
4
Peloponez
Peloponez
19 kwietnia 2022, 23:16
Zapomniałem do listy dodać fałszywe szczury, które nie umieją czytać i odwracają kota ogonem.
4
PanPrzemus313
19 kwietnia 2022, 23:25
Miszcz - Peloponez to naczelny udawany Milanista a w rzeczywistości Interista
Szkoda mu nawet odpisywać
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
19 kwietnia 2022, 23:29
Ja ich wszystkich od lat doskonale umiem rozszyfrować :)
1
Peloponez
Peloponez
19 kwietnia 2022, 23:29
O i jest przemuś, który każdemu kto napisze bolesną prawdę pisze, że jest kibicem Interu.
To już choroba chłopie (a ostatnio nawet przepraszałeś w komentarzu).
2
Peloponez
Peloponez
19 kwietnia 2022, 23:32
To ja też od razu przepraszam, żebyś sobie do folderu zapisał.
Głupi ja, wymyślam sobie jakieś rzeczy niewiadomo skąd :P
1
Milanboy
Milanboy
19 kwietnia 2022, 23:07
Będę upierać się przy swoim ale sytuacja z golem Bennacera to było 50/50 bo każda decyzja mogła powiać kontrowersją. Tam jedna kamera pokazuje, że Giroud był na spalonym a druga już niezbyt I to na takim styku a jeszcze sam Mariani sprawdzał długo tą sytuację na Var. Poza tym czy widziałem, że gdzieś popełniał błędy? No nie. Jak na warunki ostatnich sędziów z Italii to ten arbiter umie sędziować spotkania i przeważnie podejmuje dobre decyzje i stara się słuchać wozu Var oraz przeważnie stara się doliczyć sporo minut kiedy są przerwy jak między innymi ta z Bastonim, bo dłuższej przerwy nie było.

Kochani nie doszukujmy się spiskow i nie ma co obrażać sędziego bo my naprawdę daliśmy dzisiaj wyjątkowo ciała i arbiter jakoś specjalnie wyniku nie wypaczył. Serio jak widziałem Giroud który ciągle próbuje zagrywać na jeden kontakt zamiast kończyć sytuację strzałem bądź przyjęciem i wtedy odegraniem do zawodnika to krew mnie zalewała a występ Fika pozostawię bez komentarza czy Sandro.

Z Lazio musimy wygrać bo Milan może się podłamać straszliwie. 3 do 0 z odwiecznym rywalem zawsze boli ale obyśmy dali radę w niedzielę w Rzymie. FORZA MILAN!!!
7
Jaca23
Jaca23
19 kwietnia 2022, 23:06
Żeby nam nie odgwizdali spalonego, to wszyscy piłkarze kategorycznie muszą być przed linią obrony, bo jak jakiś będzie nawet przy chorągiewce bocznej to będzie VAR i offside. Najpierw sztywny Giroud leżący na ziemi, teraz Kalulu kompletnie nie biorący udziału w akcji. Ile do ciężkiej cholery my w tym sezonie mieliśmy błędów sędziowskich na swoją niekorzyść!?
2
Rossu
Rossu
19 kwietnia 2022, 23:06
Zaś oni mogą wpaść w dołek po takim meczu, tego się właśnie najbardziej obawiam.
2
Andre
Andre
19 kwietnia 2022, 23:06
Muszę przyznać, że już trochę odwykłem od oglądania tak bezradnego Milanu, jak w dzsiejszym meczu. Inter bezlitośnie wypunktował wszystkie nasze słabości i zasłużenie wygrał ten mecz. My niestety dalej jesteśmy w kryzysie i nie zmieniło tego ostatnie ligowe zwycięstwo, a to niedobrze rokuje przed decydującmi o mistrzostwie meczami w końcówce tego sezonu.
2
patoo_07
patoo_07
19 kwietnia 2022, 23:05
No cóż. Inter skuteczny, my nie. Tak bym ten mecz podsumował. Wszystkie bramki po indywidualnych błędach. To od czego byliśmy wolni w ostatnich meczach, dzisiaj zaważyło o wygranej Interu. Trzeba się otrzepać i zagrać jak najlepszą końcówkę sezonu. Zobaczymy co będzie. Napinanie się nie ma sensu. Trzeba wierzyć, ale nie można wymagać, bo ten kto wymaga mistrza od takiej kadry, z takimi brakami robi sobie tylko krzywdę, a w konsekwencji nam wszystkim, bo potem pisze tutaj takie głupoty, że się nie da czytać.

Wierzymy! Forza!
5
SNIPER
SNIPER
19 kwietnia 2022, 23:04
Sędzia chu!
Nasi nie ogarniają, że trzeba strzelać i grać z pierwszej piłki, a nie zatrzymywać się odgrywać w nieskończoność.
Tomori dzisiaj słabo, a prawe skrzydło....cóż. Nie ma kogo chwalić za bardzo
2
Artemik
Artemik
19 kwietnia 2022, 23:04
Sroga porażka :-/ widać chłopaki mocno podłamani. Żeby to tylko nie był dla nas gwóźdź do trumny, tym bardziej, że ostatnie mecze to pasmo niepowodzeń.
6
KosaX
19 kwietnia 2022, 23:04
Moim zdaniem w takich meczach ukazuje sie brak Kjeara…Dunczyk wporowadzil by potrzebny spokoj i dyscypline w obronie.Pierre dzisiaj nie zagral zle i absolutnie jest z Tomorim super duetem ale dzis przydalby sie Kjear.Super mecz Benka,chyba jeden z lepszych ale szkoda ze dzis na pomocy gral praktycznie sam.Slaby Theo,Leao jak zawsze,cos tam poszarpal,wygral kilka pojedynkow (obecnie to chyba nasz najlepszy zawodnik z przodu).Brahim nawet dal dobre wejscie ale co z tego jak w meczu z outsiderem zniknie.Tak to sie zyje w mediolanie,trzeba zacisnac zeby i pokazac Interowi ze to jedyne trofeum jakie zdobeda.Ja nadal wierze FORZA MILAN!!!!

PS.Zapomnialem napisac cos o naszym prawym skrzydle…w zasadzie to ciezko cokolwiek napisac,Suso przy nich to byl najlepszy prawo skrzydlowy jakiego widzialem.

Dobranoc!
6
GreyWay
GreyWay
19 kwietnia 2022, 23:14
Suso był Messim w porównaniu do Alexisa czy Messiasa
0
marcinomilano
marcinomilano
19 kwietnia 2022, 23:04
No cóż, mecz z Lazio będzie piekielnie istotny. Serio nie chce mi się wierzyć, że ta porażka nie wjedzie piłkarzom na psychę, tym bardziej że nasze poprzednie mecze nie były na zbyt wysokim poziomie. Jeśli wygramy z Lazio, to zapomnimy o tym meczu, ale jeśli będzie remis lub porażka, to wtedy gasimy światło i kończymy marzenia o mistrzostwie. Gorzej, że dzień wcześniej Inter gra z Romą. Jeśli pokonają Romę, a na to się raczej zanosi, to wtedy też na nas pewnie specjalnie dobrze nie zadziała.
0
zubo
zubo
19 kwietnia 2022, 23:04
Prawda jest taka, że jak nie kupi Nas ktoś bogaty to zawsze tak będzie. Kluczowi piłkarze odchodzą od Nas za darmo, następni będą pewnie Leao i Bennacer. Hernandez pewnie żałuje, Saelemaekers nigdy w lepszym klubie grać pewnie nie będzie.
2
Peloponez
Peloponez
19 kwietnia 2022, 23:04
No cóż takiego wyniku się nie spodziewałem.
Ale gra Milanu nie była, aż taka tragiczna. Fizyczność, morale już od kilku spotkań są słabe, ale teraz mogą być jeszcze w gorszym stanie.
Inter niczym wytrawny bokser wypunktował Milan.
Sędzia? Zawsze przy gorszym wyniku zwalanie na sędziego to już jest nudne.
Niestety ale gol prawidłowo nieuznany tu nawet ciężko dyskutować, a niektórzy rozpisują się w formie skandalu.
No cóż jedziemy dalej i zobaczymy co nam ten sezon przyniesie.
Szkoda, bo bardzo chciałem wygrać ten puchar. Zawsze dodatkowy puchar w gablocie.
1
Manolas
Manolas
19 kwietnia 2022, 23:03
Przestańcie gadać na sędziów bo to my strzelamy gola na 5 meczy i gramy kaszanke. Z taką grą wstyd zwalać winę na sędziego
7
patoo_07
patoo_07
19 kwietnia 2022, 23:07
Graliśmy dzisiaj całkiem niezły mecz, który spokojnie mógł się skończyć wynikiem 3-3. Skuteczność to nasz problem od dawna, nie sama gra.
1
Tonali123
Tonali123
19 kwietnia 2022, 23:03
Według mnie Milan grał słabo i bez skutecznie. Jak Leao ma 3 okazje i za każdym razem strzela w bramkarza to jak mamy strzelić gola i dlaczego Pioli zamiast grać wysokim presingiem jak to robiliśmy dotychczas powoli kontruje akcje i dośrodkowania, które i tak nic nie dają jak przeciwnicy mają obrońców po 1.90m,
A w obronie to nie wiem co się działo Tomori dziś to porażka totalna
0
Orzelek79
Orzelek79
19 kwietnia 2022, 23:02
Teraz mentalnie Inter przed nami , zobaczymy co jeszcze przyniesie ten sezon.
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
19 kwietnia 2022, 23:25
Mentalnie przed nami to oni są od kilku kolejek
0
per93milan
per93milan
19 kwietnia 2022, 23:02
Milan - Sędziowie 0:15...
5
jfw83
jfw83
19 kwietnia 2022, 23:02
Szokująco niesprawiedliwy wynik.. :/
1
Andre
Andre
19 kwietnia 2022, 23:08
Jaki niesprawiedliwy? Inter niestety wygrał z nami jak najbardziej zasłużenie i nie zmienia tego nieuznana bramka dla Milanu.
2
jfw83
jfw83
19 kwietnia 2022, 23:15
Mieliśmy znacznie więcej celnych strzałów i sytuacji bramkowych w ogóle, więcej posiadania piłki, więcej różnych i jeszcze sędzia nas jak zwykle przekręcił. Nie mowie ze należała nam się wygrana, ale 3:0 to zdecydowanie niesprawiedliwy wynik.
1
Majki85
Majki85
19 kwietnia 2022, 23:02
Wypunktowali nas. Na pewno nie zasłużyliśmy na aż tak wysoka porażkę. Szkoda nieuznanej bramki Bennacera. Ten sędzia tak zinterpretowal ta sytuacje, inny mógłby zagwizdac na naszą korzyść. Szkoda że w futbolu o wyniku decydują nie tylko piłkarze ale i sędziowie. Dokonczmy już ten sezon, zdobedziemy Scudetto będzie super. Jak nie to trudno. Nie ma się co nakręcac. Wiara i nadzieja jednak pozostaje.
1
Master of AC Milan
Master of AC Milan
19 kwietnia 2022, 23:02
Nic się nie stało! Głowa do góry i liczyć że uda się zdobyc Lige a nie marny puchar.
0
uczciwyoszust
19 kwietnia 2022, 23:01
Dzisiaj w obronie jedna wielka czarna dziura.
3-4 pożądne transfery GOTÓWKOWE i w przyszłym sezonie roznosimy ich z palcem między pośladkami.
2
gieemce
gieemce
19 kwietnia 2022, 23:01
No to teraz my po mistrzostwo, a inter niech przegra final :D
6
pwentrys
pwentrys
19 kwietnia 2022, 23:01
Mysle ze po takim meczu Inter moze rozjechac Rome, natomiast nasi jak popadna teraz w jakis dolek to sa mentalnie nieudacznikami.
2
mmielczar123
19 kwietnia 2022, 23:03
Zazwyczaj po porażkach nasi się podnosili
1
Milanousz
Milanousz
19 kwietnia 2022, 23:01
3-0... to było brutalne
2
MrCostacurta
19 kwietnia 2022, 23:01
Cieszą się jak nie wiem a prawda jest taka że drugi raz takiej fury szcześcia z Juve mieć nie będą.
1
Jaca23
Jaca23
19 kwietnia 2022, 23:03
Juve też gówno gra, więc nie muszą mieć super szczęścia, żeby z nimi wygrać.
2
KRWISTY
KRWISTY
19 kwietnia 2022, 23:00
Reasumując panowie gramy ponad stan Wy naprawdę nie widzicie jakim gównem musi ciągnąć Pioli typu Mesjasz czy ten kołek Gabbia czy mały ping pong wypierdole się Diaz ,ciągniemy dalej z WIARĄ i do przodu tylko !!
8
Tonali123
Tonali123
19 kwietnia 2022, 23:05
Przecież Diaz dziś tylko na plus a Gabbia nic złego nie zrobił. Dziś zawiedli ci co mieli ciągnąć tą drużynę
0
Gieno
Gieno
19 kwietnia 2022, 23:00
Jak ja nie mogę patrzyć na te mordę turecką nie wiem czy będę mógł zasnąć przez niego
9
Zlatan ibrahimović
Zlatan ibrahimović
19 kwietnia 2022, 23:05
Wstrętny i ochydny widok, oj trudno będzie zasnąć
1
Adi.Milan
Adi.Milan
19 kwietnia 2022, 23:00
Proszę w następnym sezonie o następujące transfery - Orsato, Maresca, Gnida, mariani i valeri. No dobra my to nie PSG wszystkich kupić nie możemy to chociaż z dwóch wyżej wymienionych i kilku działaczy uefy…
13
Jaca23
Jaca23
19 kwietnia 2022, 22:59
Podtrzymuje to co napisałem przed meczem. Wygrany, w tym przypadku Inter będzie mistrzem. My kontynuujemy swój dołek, za to Inter wrócił do niezłej dyspozycji.

PS. Mariani to merda.
4
mwishy22
mwishy22
19 kwietnia 2022, 22:59
INTERISTA PEZZO DI MERDA!
11
Victor Van Dort
19 kwietnia 2022, 22:58
Kończ waść...
0
karp_fso
karp_fso
19 kwietnia 2022, 22:58
Ale nas przeciągnęli... Co się dziwić, Inter ostatnio zaczął odrabiać straty, a my głupio traciliśmy punkty, albo się męczyliśmy.

Pytanie jakie z tego wyciągniemy wnioski i też co zrobi Inter. Bo na ten moment już nie wszystko jest w naszych nogach, bo sąsiedzi mają zaległe spotkanie i jakby obie ekipy z Mediolanu wygrały wszystkie mecze do końca sezonu (w co wątpię) to majstrem i tak zostanie Inter.
3
Gzikuu
Gzikuu
19 kwietnia 2022, 22:58
Jako, że zajmuję się relacjami UE-Chiny, to na pocieszenie dodam w skrócie, że prędzej czy później UE nałoży sankcje na Chiny i skończą się Interowi pieniążki. XD Dobrej nocki wszystkim
4
Milanousz
Milanousz
19 kwietnia 2022, 22:59
skończyły się już rok temu xd
2
Giovanni Parafango
19 kwietnia 2022, 23:00
wątpię że będzie mnie to obchodzić podczas gdy wszyscy pewnie to odczują w sensie każdy szary człowiek
0
nadgnity
nadgnity
19 kwietnia 2022, 23:06
To sprzedadzą klub i tyle.
0
nadgnity
nadgnity
19 kwietnia 2022, 23:09
Bzdury gadasz :)
0
pwentrys
pwentrys
19 kwietnia 2022, 22:57
Szkoda ze Lazetic pilki nawet nie dotknal
0
archie1899
archie1899
19 kwietnia 2022, 22:57
Kolejny mecz wyszliśmy w 10ciu. Nasze prawe skrzydło jest tak żenujące że słów brak
9
acmti__
acmti__
19 kwietnia 2022, 23:03
Ogólnie to od 10 lat biega tam jakiś paralityk
0
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się