SCUDETTO


LGdS: Rozmowy nt. przejęcia klubu szybko postępują. Investcorp planuje dwa kluczowe spotkania

20 kwietnia 2022, 10:34, Redakcja Aktualności
LGdS: Rozmowy nt. przejęcia klubu szybko postępują. Investcorp planuje dwa kluczowe spotkania

Środowe wydanie La Gazzetta dello Sport informuje, że w kwestii negocjacji między funduszami Elliott Management a Investcorp panuje całkowita cisza, co oznacza, że negocjacje są w kluczowej fazie. Przedstawiciele bahrajńskiego funduszu planują w najbliższych dniach dwa bardzo ważne spotkania. Pierwsze z nich w Nyonie z przedstawicielami UEFA, drugie z zarządem Interu Mediolan (rozmowy na temat budowy nowego stadionu). Fakt planowania takich spotkań jest oznaką zaufania i zmierzania do pozytywnego zakończenia negocjacji ws. przejęcia klubu. Jedno jest pewne: dla kibiców najbliższe tygodnie będą gorącym okresem w kwestii doniesień dot. zmian włascicielskich w Milanie.



73 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
szyka
szyka
20 kwietnia 2022, 18:55
Mi to pasuje, chce dożyć jeszcze czasów, że będziemy postrachem europy, a nie jedynie walczyć o możliwość grania w lidze misiów, a bez kasiory jest to niosiagalne. Fajnie, że elliotpodniosl Milan, ale żeby nie popaść w marazm i stagnacje trzeba milionów euro na transfery i stadion.
3
Fushnikov
Fushnikov
20 kwietnia 2022, 17:23
Jedne korpo kupuje od mniejszego korpo. Tylko w jakim celu? Pewnie dla zysku ale bez inwestycji trudno o zyski. Jestem ciekaw jak to wygląda.
0
Rafał0209
Rafał0209
20 kwietnia 2022, 17:06
Wy wszyscy gadający o tym jaką to Milan nie był rodziną pewnie mają na myśli początek lat 90 czy 2003-2007 że liczyło się gdzie gram a nie za ile gram, zapominają że my wtedy płaciliśmy jak topowy klub, najwyższe pensje na świecie, tylko o tym nie było tak głośno jak jest dziś, jak już płacili dalej gdzieś więcej to i rodzinny Shewczenko poszedł do Chelsea czy witany jak papież Kaka do Realu. dziś 34 tamtego Milanu nie grałoby tu za 5mln jakby szejk płacił 25. ale wy dalej wierzcie w jakieś romantyzmy i rodzinne atmosfery, przytulcie Messiasa Snikersa rozpalcie ognisko i śpiewajcie piosenki kiedyś to było, ja tam chce widzieć Milan silny grający o najwyższe cele z najlepszymi graczami.
15
mufi
mufi
20 kwietnia 2022, 16:29
Nasz kochany Milan, piłkarski świat nienawidził...byliśmy psg, city, czy inne popierdółki razem wzięte, grał u nas prawie KAŻDY zdobywca złotej piłki i NIECH TAK BĘDZIE !!!! FORZA MILAN ! :)
4
lopezito84
lopezito84
20 kwietnia 2022, 16:27
Ci to potrafią robić interesy przejęli klub za 700 mln (pożyczka dla lee) i sprzedaż za 1 mld. Oczywiście patrząc z perspektywy zwykłego człowieka bo wiadomo że szczegółów jest więcej.
0
Fushnikov
Fushnikov
20 kwietnia 2022, 17:25
No ale podnieśli kilka razy wartość wpłacając na jakieś pożyczki czy podnieść kapitał chyba nie? Inwestowane pieniądze w piłkarzy to skąd się wzięły?
0
lopezito84
lopezito84
20 kwietnia 2022, 20:38
Klub sam na siebie też zarabiał
1
hyrus13
hyrus13
21 kwietnia 2022, 08:12
A oni nie pożyczyli tym oszustom 300-400mln? Czy może tyle im nie spłacili i dlatego przejęli klub?
0
lopezito84
lopezito84
21 kwietnia 2022, 14:45
Być może to tym bardziej niezły deal
0
ceci791
ceci791
20 kwietnia 2022, 16:06
Prrrrrrrrrr..... spokojnie, będzie podpis to uwierzę
0
pazioni
Moderator pazioni
20 kwietnia 2022, 16:01
Jak wykupią Milan , to wtedy można sobie gdybać.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
20 kwietnia 2022, 15:31
Według mnie to chyba najlepsze obecnie(możliwe) rozwiązanie, obecny Milan to według mnie max jaki ten skład może osiągnąć i Pioli naprawdę wycisnął ile się dało, tu już nie ma po prostu potencjału żeby utrzymać formę bo tacy zawodnicy jak Diaz, czy Rebic nie są tego w stanie ustabilizować i tutaj jest problem, taki Ibra też jak gra to daje cos ekstra ale ze w tym sezonie to ja mam wrażenie jakby go wgl nie było.. Trzeba nowych ciekawych zawodników, konkretnych wzmocnień bo Elliot obrał fajna drogę i stawiając na młodych utalentowanych zawodników wyszliśmy z wieloetniego bagna i chyba nadszedł czas żeby zrobić kolejny krok mam nadzieję że wpadną chociaż dwa grube transfery, nie jakieś talenty tylko dycha i prawy napastnik na już gotowi ograni, nie jakieś alternatywy..
1
omo69
omo69
20 kwietnia 2022, 15:25

Alessio_re6

Ty malkontencie pod kazdym postem tylko marudzisz wiec nie dziwie sie ,ze nawet nie zrozumiales tego co napisalem:)
Chec wygrywania i chec bycia najlepszym jest czyms normalnym w kazdym sporcie bo rozwoj to normalna rzecz tym bardziej, ze nie rozmawiamy tutaj o druzynie z B-klasy tylko o jednym z najwiekszych klubow na swiecie.
4
Alessio_re6
Alessio_re6
20 kwietnia 2022, 15:31
Akurat do malkontenctwa mi daleko. Nie mówię że chęć wygrania jest czym złym i nienormalnym, ale wygrywanie poprzez płacenie jest meh, wygrywanie poprzez rozwój to cudo.
Jestem bardzo źle nastawiony do zmiany właściciela, bo Elliott z ligowego średniaka zrobił czołową drużyne we Włoszech. W pełni rozumiem sprzedaż klubu, ale ciężko będzie mi zaakceptować inną ścieżkę budowania tej drużyny niż tak jest budowana aktualnie, gdzie najważniejszy jest rozwój.
1
Jaca23
Jaca23
20 kwietnia 2022, 15:21
Wiedzą od czego zacząć i już jadą podkupić mafię z UEFA.

A tak serio to według mnie cała operacja musi być już bardzo blisko realizacji, po tym jakie komunikaty dostajemy. Byłbym mega zdziwiony, gdyby z tego nic nie wyszło.
3
Vol'jin
Vol'jin
20 kwietnia 2022, 15:23
Negocjacje lubią ciszę, a ponoć wpis tego abdulla z życzeniami świątęcznymi nie był przyjaźnie odeberany przez amerykanów ;)

Zobaczymy, ale jeśli obiorą dalej drogę jaką idziemy z "trochę" większymi możliwościami to wielu może się rozczarować patrząc na niektóre osoby :)
1
omo69
omo69
20 kwietnia 2022, 14:58
Wiekszosc z was nie bylo nawet na jednym meczu Milanu a pierd!@#cie jak ma byc Milan zarzadzany:)Ma byc tak zarzadzany zebym mogl swietowac znowu wygrana w LM a nie cieszyc sie ze awansowalismy do LM a tam przyjezdza juz lepsza druzyna niz te ogorki z ligi wloskiej i dostajemy oklep.Co was obchodzi czy szejk wydac 200 czy 500 milionow na transfery,jak ma to niech wydaje,jak bedzie chcial oplacic tutaj Lewandowskiego niech oplaca,co was to boli??pieprzycie o City a co wy macie do City?/z gowno druzyny zbudowali potege gdzie teraz wymieniaja jedno dwa ogniwa jak trzeba i bija sie o mistrza co sezon w najsilneijszej lidze swiata.Ze przekrety robili??no chyba tylko naiwniak wierzy jeszcze ,ze bez smarowania mozna cos ugrac teraz w pilce.
Fajnie jest kibicowac Milanowi za barwy za historie za cala otoczke ktora zawsze byla dookola klubu,za pasje kibicow na stadionie ale kuzwa jak w starym malzenstwie zeby to sie nie wypalilo to trzeba czasem zrobic jakies wielkie bum i tak jak ja jezdze z zona na wypasione wakacje co jakis czas to tak samo oczekuje od klubu ze da mi cos co jakis czas czyli sukces!Wspieram klub na wielu meczach i nie tylko kibicowaniem ale realnym wsparciem finansowym(bilety,gadzety itp)i co ja nie mam wymagac niczego od wlascieli??Pan pilkarz Messias czy inny nasz magik rozegra sobie meczyk,przegra ale co miesiac 100 tys euro i wiecej pocieszy jego smutek.Jak mu sie znudzi to odejdzie sobie pokazujac nam srodkowy palec a my kibice tkwimy w tym marazmie Pier@#$cie ze bedzie przeciez lepiej.Lepiej bedzie tylko wtedy jak bedzie kasa,jak nie bedziemy dziadowac o 500 tys euro dla pilkarza zeby tutaj zostal.
Elliott dzieki chociaz w sumie za co dzieki??ze zarobisz teraz kilkaset milionow dolarow na Milanie??To ty ladnie podziekuj i oddaj stery komus kto chce wygranej bo to sie liczy w pilce,to sie zawsze liczylo w naszym kochanym Milanie!
8
Vol'jin
Vol'jin
20 kwietnia 2022, 15:08
To ja chyba w innym Milanie się zakochałem i nie nie było jebut 200-300 mln na transfery tylko byli to piłkarze z charakterem, będący rodziną w drużynie a nie bandą zapyziałych najemników

jak będzie to drugie to wolę sobie przerwę robić i wolę być "romantykiem" a nie kibicem sukcesu

i hamuj język i trochę kultury, bo przekleństwo nawet ukryte #$@! jest dalej przekleństwem i świadczy o braku kultury
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2022, 15:11
7
Alessio_re6
Alessio_re6
20 kwietnia 2022, 15:13
Jeśli w piłce liczy się tylko wygrywanie, to bardzo smutno odbierasz piłkę :( Przykro mi, może kiedyś Ci się odmieni.
1
omo69
omo69
20 kwietnia 2022, 15:17
Vol'jin

Co ty pleciesz:) za przeproszeniem??uwazasz ze Snickers nie ma charakteru??Messias nie ma charakteru,ja uwazam ze maja charakter akurat i co to daje??I co to za gadanie o najemnikach??to co Tomori to najemnik,Maignan najemnik bo ich kupilismy??to co z nieba maja do nas zleciec i wtedy nie beda najemnikami???To ze bedzie nas stac zeby wyrwac najlepszych z Ajaxu czy RB to zle??Charakter uksztaltuja sobie tutaj tak jak zrobili to wlasnie Tomori czy inni mowiac ze sie zakochali w Milanie.
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2022, 15:26
1
Alessio_re6
Alessio_re6
20 kwietnia 2022, 15:20
Tak Maignan i Tomori to najemnicy.
0
omo69
omo69
20 kwietnia 2022, 15:28
Alessio_re6

Ty malkontencie pod kazdym postem tylko marudzisz wiec nie dziwie sie ,ze nawet nie zrozumiales tego co napisalem:)
Chec wygrywania i chec bycia najlepszym jest czyms normalnym w kazdym sporcie bo rozwoj to normalna rzecz tym bardziej, ze nie rozmawiamy tutaj o druzynie z B-klasy tylko o jednym z najwiekszych klubow na swiecie.
0
Cervusius
Cervusius
20 kwietnia 2022, 14:55
Według La Repubblica fundusz reprezentuje w negocjacjach m.in. Salman Bin Ibrahim Al Khalifa - członek rodziny królewskiej Bahrajnu, b. prezydent azjatyckiej federacji piłkarskiej i wiceprezydent komisji dyscyplinarnej FIFA, startował nawet na szefa FIFA ale przegrał z Infantinim. Czyli grubiutko.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 kwietnia 2022, 13:15
Po ostatnim meczu raczej nie powinno być kontynuacji wielkich narzekań w stylu ''Bo niepewni, bo szastanie palenie pieniędzmi w piecu rodem z Paryża - to przy dochodach włoskich klubów z ostatnich lat nikomu z półwysepu Apenińskiego nie grozi, bo wielkie kontrakty...'' i podobne wymówki w celu wybielenia polityki dziadowania Elliotu, gdy w międzyczasie prawie bankrut Barcelona oferuje kolejne, gwiazdorskie pensje śmiejąc się wszelkim ''finansowym dziewicom'' z podręcznika UEFY w twarz. Szczególnie gdy sprawdzi się jakie plecy może mieć ten fundusz.
19
Alessio_re6
Alessio_re6
20 kwietnia 2022, 13:42
No tak, masz rację, lepiej się zadłużyć jeszcze bardziej biorąc kredyty, niż wyjść na prostą i budować drużynę krok po kroku.
3
Milanboy
Milanboy
20 kwietnia 2022, 13:51
Alessio - re6- Barca zadłużyła się przede wszystkim pensjami na Messiego i kontraktami na Griezmanna A także bajonskimi kontraktami z graczami jak Pique i tym, że Bartomeu nie przyciągał inwestorów.

Wydatki na piłkarza to jedno.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 kwietnia 2022, 13:52
To co obecnie zrobił Elliott wymuszając wrzucanie do podstawowego składu wicemistrza Włoch na grupę śmierci LM Diaza, Messiasa i Giroud jest właśnie polityką dziadowania, a nie żadnym budowaniem zespołu krok po krok. Dzięki, jednak wolę politykę transferową np. aktualnego Juventusu, gdzie zespół jest stopniowo, regularnie i REALNIE wzmacniany od ciągłego liczenia, że do kolejnego sezonu w LM nie zabraknie tegoo 1 punktu spowodowanego dziurami w składzie.
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2022, 13:56
4
Tanger
Tanger
20 kwietnia 2022, 13:53
Barcelona jest zarządzana przez socios, czyli takie zrzeszenie zarejestrowanych kibiców płacących składki. Prezydent Blaugrany to w zasadzie jeden z kibiców. Wyobraźcie sobie coś takiego w Milanie :P
0
marcinomilano
20 kwietnia 2022, 13:53
@Marcos
Ale Ty zdajesz sobie sprawę, że gdyby nie ta polityka Elliotta to aktualnie nie byłoby mowy o sprzedaży klubu za 1 mld euro?

@Tanger
Wtedy to już dawno znajdowalibyśmy się w Serie D po upadłości ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2022, 13:54
7
Boateng93
Boateng93
20 kwietnia 2022, 13:58
Prawda jest taka, że Barcelonę ograniczają tylko wewnętrze zasady FFP w La Lidze. Normalnie dalej braliby kredyty i gotówki by im nie zabrakło.
0
Tanger
Tanger
20 kwietnia 2022, 13:59
@marcinomilano

Barcelona może nie upadła, ale może właśnie dzięki takiemu zarządzaniu przez socios tonie w długach.
0
Vol'jin
Vol'jin
20 kwietnia 2022, 14:02
i od dwóch lat to Juve walczy o życie z awansem do LM :)

co do Barcy Laporty to przypomina Milan z lat 03-16 gdzie nie mogą wydawać kasy to ładują w przepłacanie kontraktów

oczywiście ludzie powtórzą gówniany mit jakbył Berlusconi to był jak szejk, szkoda, ze w latach owych to Berlusconi już wtedy odbiegał od reszty klubów i jedynie co robił Galliani to przepłacał na darmowych kontraktach, co zadziało w krótkiej perspektywie, w dłuższej był problem czego apogeum był sezon 12/13 i później
1
Alessio_re6
Alessio_re6
20 kwietnia 2022, 14:03
Barca zawaliła sobie wszystko kontraktami i pożyczkami. Przecież to pierwszy klub, który osiągnął przychody na poziomie miliarda €, ale szły za tym ogromne kontrakty.
Marcos, No powiem Ci, że niezła odklejka, Milan z roku na rok ma coraz lepszą drużynę, mimo że czołowi piłkarze odchodzą. Dwa sezony temu dzięki wielkiej pogoni udało się złapać na Ligę Europy, rok temu po lekkich turbulencjach awansowaliśmy bezpośrednio do CL, dziadując wydaliśmy ponad 70M na transfery i teraz na 5 kolejek przed końcem sezonu mamy 13 punktów przewagi nad 5 miejscem, więc wygrana da nam pewny awans do CL. Ale masz rację nic nie budujemy, nie rozwijamy się i nie idziemy do przodu. XD
6
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 kwietnia 2022, 14:09
Vol'jin
Jakbyś nie zauważył wspomniałem o aktualnym Juventusie, a nie podejściu w stylu ''CR7 lekiem na wszelkie dolegliwości''.
1
Juzio
Juzio
20 kwietnia 2022, 13:04
Gdzie jest moje 300 baniek?! Akurat na Haalanda i Mbappe i na mistrza wystarczy...
3
paweł_paolo
paweł_paolo
20 kwietnia 2022, 13:29
wincyj bo jeszcze trzeba grubasa opłacić
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2022, 13:29
3
Juzio
Juzio
20 kwietnia 2022, 15:28
Grubasa po Bondowsku. Wywieźć 50km w głąb pustyni i dać litrowy olej silnikowy.
1
Adi.Milan
Adi.Milan
20 kwietnia 2022, 13:01
O tak rozmowa z uefa oby kupili jakiś pakiet ulg od kochanej uefy bo do tej pory nie mieliśmy żadnego pakietu :(
0
Milanboy
Milanboy
20 kwietnia 2022, 12:51
Włochy widzę mają to coraz więcej potężnych inwestorów.

Atalanta, możliwe Milan, Roma.

Takie Big corpo fight.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
20 kwietnia 2022, 12:40
Milan jest aktualnie bardzo atrakcyjny dla potencjalnego inwestora. Mimo wszystko angielskie potęgi obsadzone, a drugorzędne kluby w tamtej lidze nawet mając bimbaliony petrodolarów i tak nic nie osiągną, bo ciężko będzie się wbić klinem i obalić Manchester City, Liverpool czy Chelsea. Kluby hiszpańskie są inaczej zarządzane. Bayern nie do ruszenia. Francja to zaścianek, Portugalia podobnie. Więc liga włoska, mimo że zabetonowana, nie jest złą opcją.
Spośród włoskich klubów zaś Milan najlepiej rokuje. Elliot wyprostował finanse i zwiększył dochody, pospłacał zadłużenie, więc pod kątem finansowym Milan jest czyściutki aktualnie. Sportowo z roku na rok coraz lepiej. Do tego, jak przedstawiały ostatnie badania publiczne, na świecie Milan jest najpopularniejszym włoskim klubem. Jeżeli więc ktoś ma kilkadziesiąt miliardów i chce zainwestować w futbol, to Milan wydaje się być ku temu idealny, szczególnie, jeśli ów inwestor wybuduje stadion. Wtedy wrota do europejskiej piłki staną przed Milanem otworem.

Mam nadzieję na kontynuację drogi, jaką rozpoczął Elliot w Milanie. Zabezpieczenie finansowe, zwiększenie dochodów i samowystarczalność. To na pewno dłuższa droga, ale pewniejsza, niż chwilowy zastrzyk finansowy i transferowe szaleństwo. Mam również nadzieję, że Pioli i Maldini zachowają swoje stanowiska. Jestem szalenie ciekaw, co Pioli by osiągnął, gdyby dać mu "pełną drużynę", tj. bez braków na pozycjach numer 10 i prawym skrzydle, plus dłuższą i wartościowszą ławkę rezerwowych. Skoro z takiego byle czego ulepił pretendenta do tytułu, to perspektywy byłyby intrygujące.
30
Dusiek
Dusiek
20 kwietnia 2022, 13:47
amen
0
PanPrzemus313
20 kwietnia 2022, 12:26
Mam tylko nadzieje ze przy ewentualnej zmianie właściciela postawimy na kontynuację bardzo fajnego projektu
Tak naprawdę zostawić tak jak jest tylko dać Maldiniemu więcej kasy żeby na tych zawodników co się mówiło typu Botman Berardi Sanches i napastnik starczyło i lecimy
Nie chce żeby Milan został drugim PSG
5
gieksa51
gieksa51
20 kwietnia 2022, 12:34
fajnie by było jakby tylko to ale nie mamy ławki , rebić szklanka ,śpo potrzebne bo nie wiem kim chcesz tam grać trzeba dać więcej kasy leao
0
Tanger
Tanger
20 kwietnia 2022, 12:38
Sanchesa może jednak nie. Ze swoimi kontuzjami byłby równie frustrujący co Rebić w tym sezonie.
0
PanPrzemus313
20 kwietnia 2022, 12:55
gieksa51 - na 10 przychodzi Adli i zostaję Brahim Plus można przejść na 433 po prostu
Wraca też Pobega
Szklany Rebic pozostaje problemem i brak rezerwowego za Theo ale tutaj nie potrzeba wydawać 50 baniek żeby to uzupełnić

Ja mówiłem o daniu kasy na poważne wzmocnienia resztę liczę jako tańsze transfery graczy z wygasającymi kontraktami rezerwowymi albo młodymi talentami
0
hyrus13
hyrus13
20 kwietnia 2022, 13:32
Gdzieś już czytałem, że Sterling ma być zaoferowany nowym właścicielom. Cóż ja bym chciał na pewno Berardiego. Reszta jest mi obojętna.
1
daro12555
daro12555
20 kwietnia 2022, 13:34
gieksa51-My na kilku pozycjach nie mamy podstawowego składu a co dopiero mówić o rezerwie .Są straszne dysproporcje Leao w ofensywie mimo ze zawsze mu wychodzi i tak daje więcej niż Diaz,Alexis ,Messias razem wzięci .Najpierw pierwszy skład potem rezerwa.
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
20 kwietnia 2022, 12:08
Jeżeli jest chociaż trochę prawdy w tym co piszą że klub zostanie sprzedany, że dostaniemy 300 mln na transfery, że wybudujemy stadion sami fajnie się to czyta.
Nie ma się co obawiać że zostaniemy drugim psg czy man City, jeżeli tylko zostaną na stanowiskach Maldini, Massara oraz cały pion odpowiedzialny za zarządzanie klubem nie ma takich obaw że będziemy wydawać kasę jak szaleni.
Jeżeli chodzi o wzmocnienia to Paolo w pierwszej kolejności wzmocni drużynę na tych pozycjach które najbardziej tego potrzebują. Nkunku, David, Bernardo Silva, do tego już dogadane transfery i walczymy o najwyższe cele.
Własny stadion na 60/70 tys miejsc bez interu to też marzenie każdego z nas nawet w innej lokalizacji
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2022, 12:10
3
Alessio_re6
Alessio_re6
20 kwietnia 2022, 12:14
Najciężej będzie z pozostaniem Maldiniego i Massary. Nie wiesz też czy nowi właściciele postawia na CV Hollywood czy na AC Milan.
1
Blockbuster
Blockbuster
20 kwietnia 2022, 12:26
La Gazzetta dello Sport podała, że Maldini, Massara i Moncada mieliby pozostać na stanowiskach (wola Investcorpu). Najmniej pewny zachowania stanowiska jest podobno Gazidis.
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2022, 12:27
1
MilanistaMarek
MilanistaMarek
20 kwietnia 2022, 12:27
Wiele źródeł podaje że chcą kontynuować pracę Elliottu, a z drugiej strony nie ma za bardzo kogo zatrudnić na to stanowisko
0
Vol'jin
Vol'jin
20 kwietnia 2022, 12:36
300 mln nie wydamy przy nowych regulacjach bo się nie da ;)

wliczając to budżet płacowy Milan będzie miał do wydania ~200 mln euro :)
0
Alessio_re6
Alessio_re6
20 kwietnia 2022, 12:48
To są spekulacje gazet. Na chwilę obecną to wróżenie z fusów, ale też budowanie dobrego PR nowemu właścicielowi.
0
kamilus
kamilus
20 kwietnia 2022, 13:12
300 mln nie potrzebujemy, bo już 150 mln powinno zapewnić nam jakość na poziomie "łatwego" wyjścia z grupy LM. A inne plotki mówią też o tym, że mamy dostać 500 mln na 3-4 lata, czyli średnio 125-166 mln rocznie.
1
MilanistaMarek
MilanistaMarek
20 kwietnia 2022, 13:28
Ja bym tam nie narzekał skoro chcą dać 300 niech dają i zainwestować pieniądza mądrze, a w kolejnych okienkach transferowych sprzedawać zawodników którzy nie chcą grać u nas i inwestować w nowych
0
patoo_07
patoo_07
20 kwietnia 2022, 12:03
Z UEFA się będą dogadywać ile kasy mogą na raz wydać, żeby się nikt nie doczepił i ile, a przede wszystkim komu trzeba za to posmarować :D

A tak poważnie, to jakbyśmy sami wybudowali stadion, to Inter może się znaleźć w niezłej dupie. Samodzielne utrzymywanie SS, to będę spory koszt, a zajmiemy też miejsce pod nowy stadion.
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2022, 12:04
2
kusniak_22
kusniak_22
20 kwietnia 2022, 11:43
Czas na zmiany, każdy widzi braki, a mimo wszystko jesteśmy w walce o Scudetto, kto by tego się spodziewał ? Osiągamy wyniki lepsze niż zakładano. Pioli widać, że ma pojęcie o trenerce, potrzebuje jedynie konkretnych wzmocnień. Atak jest do wymiany, Ibra powinien zostać na ławce jako asystent i trener napastników, Girou na ławkę i konkretny napastnik jest konieczny. Skrzydło to samo i ktoś na rozgrywanie. To jest minimum. Zresztą najważniejsze to jest w końcu ktoś kto chce widzieć Milan znowu na szczycie. Jeśli mądre będzie zarządzanie plus wybudujemy własny stadnion to jestem pewien, że jesteśmy w stanie zagościć i długo pozostać na salonach Europejskich i to na samym jego wierzchołku.
0
robert66
robert66
20 kwietnia 2022, 11:42
To może moglibyśmy odciąć się od interu i wybudować sami nowe San Siro?
11
gieksa51
gieksa51
20 kwietnia 2022, 11:27
Myślę że sufit zespołu został osiągnięty a Pioli i Maldini to geniusze , teraz są potrzebne pieniądze bo snikersy mesjasze czy brahimy to do wylotu i rebić człowiek szklanka a za chwilę Leao czy Ismael odejdą a my znowu będziemy w punkcie wyjścia . Pioli powiedział mądrze "że nie wiele wie o sprzedaży klubu ale może być jeszcze lepiej" myślę że każdy tam wie że potrzebne transfery na już, oczywiście mądre ale za jakość się płaci i to dużo .Maldini jako ikona klubu też to wie . Piłka to biznes i albo wydajesz pieniądze albo kredyt bierzesz nie konsupcyjny na rozwój firmy albo inne firmy cię przegonią . Ps: dużo osób mówi że pieniądze nie grają i mówią przykład psg ale to jest patologiczny przypadek a nie norma ,gdzie real madryt czy inne nie szejkowe kluby z angli też wydają kupę kasy . Albo chcemy być Bvb , ajaxem czy chcemy być wielkim odrodzonym Milanem który ma wszystko aby się tak stało oprócz pieniędzy a Investcorp wie dobrze jaka to jest wielka marka że kupując ten klub dostajesz coś więcej niż klub dostajesz historię , rozpoznawalność i 7 krotny puchar ligi mistrzów na ramieniu . Milan z pieniędzmi to klub na poziomie Realu Madryt
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2022, 11:34
3
hyrus13
hyrus13
20 kwietnia 2022, 11:34
Gdyby PSG budowało drużynę normalnie to już dawno mieliby LM. Tam nie ma wizji i zachowują się jak dzieciaki na edytowanym FM. Przed tym sezonem wszystko zrujnowali Messim, który był ostatnim czego potrzebowała ta drużna. No, ale za głupotę się płaci.

Tak jak piszesz, chcemy sukcesu, rozwoju to musimy inwestować. O ile dalej uważamy Milan za wielki klub. Tyle się można naczytać o upadku włoskiej ligi, że w sumie to w LM nie mamy czego szukać, max. 1/4 i wracamy do siebie, bo Hiszpania, bo Anglia, bo cholera jedna wie co. W takiej sytuacji powinniśmy iść tropem BVB i na tym zarabiać.

Oczywiście mam nadzieję, że (po ewentualnej zmianie właściciela) będziemy budować klub na wszystkich płaszczyznach: zarządzaniu, marketingu, skautingu i na poziomie sportowym. Nie chciałbym bogacza, który nakupi gwiazd, a jak mu się znudzi to zostawi klub w tym miejscu do Silvio.
5
gieksa51
gieksa51
20 kwietnia 2022, 11:41
hyrus13 nie chcę iść tropem bvb gdzie jest rozkupowane my mamy być potęgą do k#rwy nędzy jesteśmy Milanem I MAMY WRÓCIĆ DO CZOŁÓWKI koniec romantyzmu gdzie city real czy inne kluby się śmieją , ale ktoś kto nie ma ambicji będzie mówić że bvb i bycie średniakiem jest fajne
1
hyrus13
hyrus13
20 kwietnia 2022, 11:53
Widzisz, ja uważam tak samo, ale póki co to do tej czołówki nam daleko. Natomiast jestem zwolennikiem zrównoważonego rozwoju, który potrwa dłużej, ale na znacznie dłużej da efekty bez oglądania się na to czy latem właściciel da pieniądze na transfery czy może poczeka do stycznia.
3
gieksa51
gieksa51
20 kwietnia 2022, 12:04
hyrus13 tylko nie wiem czy widzisz że nie mamy ataku dosłownie a zaraz leao może odejść a tu do wydania jest więcej na letnie okno niż 100 mil cały atak do przebudowy i zwiększenie ławki chyba że znowu idziemy taktyką kupujemy mesjaszów na podstawową 11tkę brahim ,snikers ,mesjasz ,rebić (szklanka) NIE MAMY ATAKU DOSŁOWNIE doszliśmy do punktu gdzie mamy połaczenie miernoty z wielkimi potencjałami tylko taką polityką to te talenty odejdą niż załatamy miernotę zawodnikami na poziomie !!!!!!!!!!!!!
0
Alessio_re6
Alessio_re6
20 kwietnia 2022, 12:08
No masz rację, mieli przewidzieć, że Brahim i Saeleamekers przestaną się rozwijać, a finalnie wpadną w dołek, mieli przewidzieć, że nie uda się dopiąć dogadanego transferu i trzeba będzie sięgnąć po Mesiassa, finalnie każdy wiedział, że Rebić który większość kariery nje miał problemów z urazami nagle wypadnie na niemalże cały sezon.
1
SICKBOY
SICKBOY
20 kwietnia 2022, 11:27
Kwestia samodzielnej budowy stadionu to znakomita inicjatywa względem nowych przepisów FFP. W księgach ujęty będzie tylko większy przychód, co w rezultacie da większe możliwości.

Zobaczymy czy i jaką drogą podąży nowy właściciel.
Marzeniem byłoby aby to spotkanie mialo charakter tylko informacyjny w stylu do zarobaczenia w San Sesto Giovanni.
1
acmti__
acmti__
20 kwietnia 2022, 11:26
Mam tylko nadzieję że są obrzydliwie bogaci.
4
Kaka821
Kaka821
20 kwietnia 2022, 11:08
Ja to zyczylbym sobie, aby ewentualny nowy wlasciciel rozwazyl jednak projekt stadionu tylko dla Milanu. Czas zwrotu inwestycji bardziej wydluzy sie w czasie, ale moze dac poprostu wiekszy zysk w przyszlosci, tym bardziej, ze siedza tez w nieruchomosciach.
4
hyrus13
hyrus13
20 kwietnia 2022, 11:28
Zawsze Milan może sobie wybudować swój i za dobry pieniądz udostępniać go Interowi, będziemy mieć jeszcze większe zyski ;)
1
Vol'jin
Vol'jin
20 kwietnia 2022, 11:33
ale moze dac poprostu wiekszy zysk w przyszlosci,

a z jakiej racji większy? skoro stadion co drugi tydzień i tak będzie pusty?

Notabene w projekcie wspólnego stadionu zapominacie o jednym, oba kluby chciały nie tylko stadionu, ale zagospodarować cały teren wokół San Siro dla siebie
1
hyrus13
hyrus13
20 kwietnia 2022, 11:50
Zysk z biletów to tylko część z tego co można ze stadionu wyciągnąć. Na Anfiled odbywają się wielkie koncerty (tylko w czerwcu mają się odbyć 3 takie imprezy). Do tego wchodzą wszelkie sale konferencyjne, restauracje czy sklepy. Oczywiście, że optymalnie jest mieć też teren wokół, tu Tottenham pokazał jak się to robi.
2
Blockbuster
Blockbuster
20 kwietnia 2022, 10:54
Mnie mocno ciekawi kwestia stadionu. Zagraniczne strony wczoraj informowały, że to jest kluczowe zagadnienie dla Investcorp, bo sami mają dużo wspólnego właśnie z nieruchomościami. Są też plotki, że obecne przeciąganie jest winą Interu, bo oni są niewypłacalni. Budowa solo ucieszyłaby niejednego z nas, ale na to na pewno są bardzo małe szanse.
10
fryta777
fryta777
20 kwietnia 2022, 10:49
Niech się dogadają z uefa ze przez 2 lata wydają więcej... uefa z arabami na pewno znajdzie kompromis... im pieniądze nie śmierdzą
8
Milanistaod95
Milanistaod95
20 kwietnia 2022, 10:40
Bez kasy w obecnych czasach niczego się nie osiągnie. Wczorajszy mecz pokazał, że na końcu i tak wygrywają pieniądze i nazwiska w kadrze.
Ibra, Alexisy, Messiase to nie ten poziom. Ale jak klub nie ma kasy, to nikt lepszy nie przyjdzie.
Oby to się udało i na nowy sezon przeprowadzić kilka naprawdę dobry transferów na newralgiczne pozycje. Prawe skrzydło, 10 oraz napastnik z prawdziwego zdarzenia.
Wierzę w mądrość Maldiniego, trzeba mu zaufać.
Jednak to co tą kadrą moglismy osiągnać to osiągnęliśmy, by pójść dalej potrzeba już niestety solidnych transferów i duży zapas gotówki.
27

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się