SCUDETTO


Piolemu brakuje alternatyw. Trudne zadanie trenera

20 kwietnia 2022, 14:28, cinassek Aktualności
Piolemu brakuje alternatyw. Trudne zadanie trenera

Serwis MilanNews przedstawia, że w pucharowym meczu z Interem raz jeszcze uwidoczniło się, że trenerowi Stefano Piolemu brakuje alternatyw. Włoch w przerwie wpuścił na boisko Brahima Diaza i Juniora Messiasa, zaś w trakcie drugiej połowy posiłkował się także Rade Kruniciem, Matteo Gabbią i Marko Lazeticiem. Zwłaszcza ostatni z wymienienich nie są graczami, od których można spodziewać się zwiększenia jakości zespołu czy odmiany wynik meczu. W końcówce obecnego sezonu na Milanie ciąży kilka nieobecności, zwłaszcza Zlatana Ibrahimovicia, przez co szkoleniowcowi coraz trudniej tchnąć w drużynę świeżość, reagując na wydarzenia w trakcie spotkania.



59 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Diavo
21 kwietnia 2022, 07:38
Jednego nie rozumiem, na ławce siedzi cały sezon Samu - który gorszy od Alexisa nie jest, a zawsze dawał z siebie całe serducho na boisko..
Krunic, który mógł śmiało grać na 10 zamiast Brahima
Maldini, który mógł wchodzić na ostatnie 5-10 minut - niech się chłopak ogrywa..
Bakayoko- rozumiem, że są pewne zapisy w kontrakcie, ale ludzie.. poświecić te 10 mln ale zdobyć scudetto to nie zastanawiałbym się, tylko wpuszczał go by mieć te alternatywy i grać 442 na ostatnie 20 minut z drużynami, które robią autobus, Baka jest wysoki i mógł jednąz 50 piłek które gramy po górze umieścić w bramce rywala.
Lazetic - identycznie jak Maldini ,mógł wchodzic na ostatnie 10 minut za Giroud

Pioli trzyma się jednej 11 tki i rotował składem tylko jak były kontuzje lub covid..
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2022, 07:38
0
gieksa51
gieksa51
20 kwietnia 2022, 22:56
Sabitzer słyszałem od jednego tutaj użytkownika że jest za pół darmo do wyjęcia
0
skazany na bany x2
20 kwietnia 2022, 20:41
Selemakers, na tego chłopa brakuje mi słów, umiejętności zero. Poziom irytacji jakbym oglądał bonere czy zapate, dołączył do zacnego grona.
0
Dusiek
Dusiek
20 kwietnia 2022, 20:38
Sabitzer do wyciagniecia za 15mln. just saying
4
skazany na bany x2
20 kwietnia 2022, 20:44
Chłop w Bayernie w ogóle nie gra. Świetny transfer.
2
NuNoiser
NuNoiser
20 kwietnia 2022, 20:23
Chcieli dziadkiem, który powinien wchodzić na ostatnie 15 minut, 35 letnim rezerwowym i 10tka bez umiejętności asystowania, nastrzelać w każdym meczu min. 2 bramki? To co wykrzesał Pioli z tych przeciętniaków, jest cudem i geniuszem myśli trenerskiej. Messias, Samu, Salemakers, wszyscy razem nie strzelili tyle co Berardi w najgorszym sezonie. O asystach nawet nie wspomnę. Osamotniony Leao i Rebic, Pan kontuzja, to za mało w ofensywie. Giroud jest świetny, ale nie jako filar ataku, lecz jako rezerwowy. W następnym sezonie nawet te 10 bramek już nie ustrzeli, bo wieku nie oszuka. Inter zmiażdżył Nas ławką rezerwowych. Jeżeli chcemy wyjść z grupy w LM, potrzebne są wzmocnienia na już. Mamy na czym budować, defensywa i pomoc wymagają jedynie delikatnych korekt w składzie. Hipotetycznie, jeśli Milan wygra serie a, pokaże to, jak niski poziom aktualnie włoska liga sobą reprezentuje.W Europie od lat nie istniejemy.Inna sprawa, że chyba naprawdę trzeba zrobić poważną rewolucje, jeśli chodzi o ludzi odpowiedzialnych za przygotowanie zawodników do meczu. Ilość kontuzji to jest przecież pogrom. Tu nawet zawodnik w przerwie meczy łapie uraz. Liczę naprawdę mocno, że jeżeli sprzedadzą Milan, pieniądze na transfery zostaną właściwie spożytkowane.
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2022, 20:38
0
Boateng93
Boateng93
20 kwietnia 2022, 19:49
Adli w przedostatnim w tabeli Bordeaux dzisiaj znowu ława. Nie można dopuścić, żeby na następny sezon dołączył tylko on i pozostał Diaz, bo znowu będzie rok bez 10tki grac.
0
jachud3
jachud3
21 kwietnia 2022, 05:56
Ława, bo trener pewnie woli ogrywać zawodników, którzy w przyszłym sezonie będą musieli walczyć o awans z Ligue 2, a Adli jest myślami już u nas pewnie.
0
Milanistaod95
Milanistaod95
20 kwietnia 2022, 19:23
Messias czy Alexis, do tego Diaz i stary Ibra nie powinni mieć miejsca w przyszłym sezonie nawet na ławce rezerwowych. Wystawianie na 10 Kessie to też parodia. Ten człowiek już nic nam nie daje i myslami jest w nowym klubie. Do tego plaga kontuzji i jeśli zakończymy przez to sezon w top 3 to i tak będzie sukces. Gołym okiem widać w końcówce sezonu braki kadrowe i słabą ławkę zwłaszcza w ofensywie, bo defensywa jeszcze daje radę pomimo kontuzji. Natomiast ofensywa poza Leao gra piach.
3
banan1899
banan1899
20 kwietnia 2022, 19:02
Braków oczywiście jest dużo. Ale na litość - mamy 6 meczy do końca i trzeba bić się o mistrza! Jesteśmy na 1 miejscu a niektórzy "lamentują" jakbyśmy już stracili szansę na scudetto.
2
jarek2572
jarek2572
21 kwietnia 2022, 02:07
A nie ?
0
Paolo03
Paolo03
20 kwietnia 2022, 17:23
Braków jest za dużo w tym zespole...
Ante, Alexis, Messias, Diaz, Krunic to gracze którzy nie gwarantują jakości.
Lazetic, Maldini, Bakayoko, Gabbia z różnych przyczyn również nie graja lub nie są w stanie udźwignąć ciężaru.
1
Sieri
Sieri
20 kwietnia 2022, 18:22
Dodał bym jeszcze Ballo-Tourem i Samu. Końcówka sezonu nas zweryfikowała/zweryfikuje za brak dobrej lawki.
0
bel_calcio
bel_calcio
20 kwietnia 2022, 17:07
Mam czasem wrażenie, że Pioli zapędzony jest w pewien kozi róg, trochę przez ławkę, trochę przez siebie. Mam wrażenie, że okopał się w myślami wokół swoich "zaufanych żołnierzy" i boi się ryzyka. Nie jest oczywiście tak, że na ławce siedzą same nieoszlifowane diamenty, a Pioli z nich nie korzysta. Co więcej tylko on widzi treningi, zna sytuację zdrowotną zawodników. Jednakże czasem kiedy od 60 minuty nie widzę już na boisku Leao, albo prawe skrzydło grzęźnie w bagnie, albo Giroud jest już mocno zmęczony zastanawiam się czy tak źle byłoby sięgnąć po Maldiniego, Samu, Lazeticia albo kogoś z Primavery....
3
mmielczar123
20 kwietnia 2022, 16:16
Abstrahując od ławki uważam, że w przeciwieństwie do interu brakuje nam skuteczności, bo co z tego, że Leao przedrybluje pięciu przeciwników, jak potem strzela w sam środek, a strzały reszty graczy nie dolatują do bramki albo lecą w trybuny.
2
Cimar94
Cimar94
20 kwietnia 2022, 16:13
Kontuzje to raz, ale kluczowa jest wąska przemęczona kadra, która nie dostała żadnego wsparcia w zimowym okienku.
5
mmielczar123
20 kwietnia 2022, 16:20
Przecież przyszedł Lazetić :P
A tak serio, to nie rozumiem, dlaczego szansy nie dostają zawodnicy primavery, jak to ma miejsce np. w Romie lub Atalancie, skoro potem na ławce mamy jednego ofensywnego gracza, a reszta to obrońcy albo bramkarze. W meczu pucharowym z Genoą wszedł Roback i pokazał się z niezłej strony, więc czemu nie może zostać powołany na mecz ligowy z jakąś Spezią albo Salernitaną.
1
TR3V0R
TR3V0R
20 kwietnia 2022, 17:44
może dlatego ze nasza podstawa nie była w stanie wygrać ani ze Spezią ani z Salernitaną, a co dopiero młodziki bez doświadczenia i większych umiejętności
4
Gianni Rivera
Gianni Rivera
20 kwietnia 2022, 18:23
Rzecz w tym, że przeciwnicy ogrywają młodzików, nawet jeśli ich Primavera szału nie robi. Ba, wpuszczają młodzież w meczach, które przegrywają! Choćby ostatnio 18-latek, który strzelił dla Atalanty gola na 1:2.

Osobiście jestem za tym, by ofensywnym młodzikom dawać szansę. Obrony lepiej nie ruszać w trakcie meczu, zresztą po co? Ale jeśli mamy remis lub przegrywamy, to wpuścić juniora, niech się ogrywa. Nikt mi nie wmówi, że Alexis czy Brahim (ten drugi akurat miewa przebłyski, ale rzadko) są w stanie wpłynąć na wynik meczu. Jeszcze im się to nie zdarzyło. Diazowi można przypisać co najwyżej rozruszanie ofensywy w meczu z Interem wygranym przez nas 2:1, i w sumie tyle. A słabiej, niż Belg w ostatnich meczach, to nawet trampkarz nie zagra. Więc niech się ogrywają. A nuż trafi się, czystym przypadkiem, jakaś perełka?
2
matten
matten
20 kwietnia 2022, 15:53
Nie mam pretensji do trenera Piolego. Zarząd nie pomógł mu w walce o mistrzostwo w trakcie zimowego okienka transferowego. Myślę, że walka o mistrza potrwa do ostatniej kolejki, a Milan nie jest na straconej pozycji. Ja wierzę i trzymam kciuki, a w lecie liczę na sensowne wzmocnienia.
6
Lazarr
20 kwietnia 2022, 16:36
Dokładnie ,nie dali mu pomocy a chłop chciał zrobić scudetto teraz scudetto to byłaby tylko i wyłącznie jego zasługa. Powtarzam jego bo z siana ,że tak powiem wykrzesał to coś. No i maldini za szukanie transferów,ale i tak wąskie są jak na taki Inter np
0
Tzeentch3
20 kwietnia 2022, 16:48
Możliwe też, że zarząd już nie mógł pomóc w związku z (bardzo) możliwą sprzedażą klubu. Do nas teraz docierają dopiero informacje, a przy takiej inwestycji pewnie już od miesięcy mogą trwać rozmowy i z tego powodu zimowe okno było jakie było.
0
pazioni
Moderator pazioni
20 kwietnia 2022, 15:44
Bardzo chciałbym to Scudetto,tak jak każdy z nas ,ale każdy wie że będzie ciężko Koleżanki i Koledzy,ale i tak jestem mega dumny z Trenera i chłopaków z tego co dokonali. MEGA SZACUN
7
jarek_2389
jarek_2389
20 kwietnia 2022, 16:38
To prawda, z takimi zmiennikami i prawym skrzydłem to mamy super wyniki i obecną pozycję w tabeli.
Forza Milan
1
xpw99
xpw99
20 kwietnia 2022, 15:43
Nie ma co dramatyzować. Celem było top 4 i jak będzie to zadanie jest wykonane. Klub buduje się powoli a chyba zapominacie jak graliśmy parę lat temu. Odejdzie Romagnoli (nie odczujemy tego) i Kessi, przychodzi Yacine Adli, Origi, do tego kupić jeszcze pomocnika i koniecznie - prawe skrzydło i będzie pięknie. Tu nie potrzeba nie wiadomo ile, cierpimy głównie przez brak prawej strony, co zresztą widać, że ataki na siłę idą lewą, a po prawej potykają się o własne nogi (Messias, Alexis). Atak Giroud, Ibra, Origi będzie bardzo dobrze funkcjonował wbrew temu co niektórzy myślą, tylko skrzydła i ofensywny pomocnik muszą grać jak należy.

Brakuje kogoś kto wejdzie i zrobi różnicę, jakiś dynamiczny szybki skrzydłowy. No i Zlatan, jakby wczoraj był dostępny myślę że byłoby inaczej, bo zawsze jest punktem odniesienia i drużyna może się pewniej poczuć wiedząc że Ibra (wiekowy ale nadal) jest z przodu.
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2022, 15:46
1
biedrus
biedrus
20 kwietnia 2022, 15:42
Przecież Lazetić wszedł, bo wynik był rozstrzygnięty. Pierwszy raz od 9 lutego i meczu z Lazio (4:0), wynik był jasny przed końcem meczu.
1
Mi(L)anista
Mi(L)anista
20 kwietnia 2022, 15:35
Mimo tak słabej kadry i tak wyciągnęli maxa w tym sezonie wiec nie ma co panikować
1
Gerada
Gerada
20 kwietnia 2022, 15:32
Wydaje mi się, że ten sezon to absolutny sukces ludzi sterujących tym klubem. Celem było top 4 i osiągnięcie tego jak najmniejszym kosztem. Zimą transfery były zbędne bo zespół spokojnie zmierzał do wyznaczonego celu. Wydaje mi się, że była to (jak zazwyczaj w przypadku Elliota) chłodna kalkulacja. Nie ma co się zażynać o mistrza bo i tak nie jesteśmy faworytem. Natomiast to co nie zostało wydane zimą zostaje w kieszeni. Nic nie wydane na transfery, nikomu nie trzeba dodatkowo płacić pensji. Liga Mistrzów w przyszłym sezonie będzie. Trochę udało im się zjeść ciastko i mieć ciastko. Oczywiście inaczej to wygląda z perspektywy kibiców, na których podziałały wyniki ponad stan osiągane przez padre Pio i jego zespół. Ale to inna historia. Milan kadrowo jest niesamowicie krótki, a przy tym pozbawiony jakości w zbyt wielu sektorach. Logicznie patrząc to nie miało prawa się udać w kwestii walki o Scudetto, a jednak na 5 kolejek przed końcem to nadal realny scenariusz. Jeśli mamy rozdawać karty to potrzebujemy DUŻO wzmocnień latem i to jest fakt.
12
Zielony2009
Zielony2009
20 kwietnia 2022, 15:46
"Nie ma co się zażynać o mistrza" - moim zdaniem powinniśmy zażynać się o mistrza, zwłaszcza, że była (i jest) na niego duża szansa. Jeżeli Scudetto nie jest dla nas ważne to ja nie wiem o co my w ogóle gramy, żeby dostać oklep w LM grając znowu z czwartego koszyka?
6
Gerada
Gerada
20 kwietnia 2022, 15:49
@ Zielony
Oczywistym jest, że dla Milanu najlepiej zdobyć mistrzostwo bo to diametralnie zmienia naszą pozycję w losowaniu i ułatwia potencjalnie bardzo przyszłoroczne rozgrywki w LM. Tylko nie wiem jak to się ma do mojego komentarza?
1
Zielony2009
Zielony2009
20 kwietnia 2022, 15:56
Tak, że twierdzenie "Nie ma co się zażynać o mistrza" jest z dupy.

Czekamy na mistrza ponad 10 lat, Milan powinien walczyć o tytuł zawsze kiedy nadarzy się okazja, a w tym roku takowa się pojawiło natomiast zarząd w żaden sposób nie pomógł szczęściu nie dokonując niezbędnych wzmocnień w zimie. Trudno wróżyć kiedy ponowna szansa na tytuł może się pojawić.
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2022, 15:57
2
Alessio_re6
Alessio_re6
20 kwietnia 2022, 15:57
Na chwilę obecną krok po kroku budujemy drużynę na wychodzenie z grupy w CL. Na tym polega rozwój.
0
Gerada
Gerada
20 kwietnia 2022, 16:08
@ Zielony

Ale Ty nie przeczytałeś chyba mojego posta... Ja nie twierdzę, ze mistrzostwo jest nam zbędne. Widzę jedynie logikę działania Elliota. Ja rozumiem, że kibic - taki jak Ty - chce żeby Elliot zrobił to samo co zrobił poprzedni właściciel, czyli wydał fortunę na jedną jedyną szansę i albo się uda albo na lata jesteśmy w kropce, ale moim zdaniem strategia zrównoważonego wzrostu jest znacznie bardziej rozsądna. Wyobraź sobie, że zimą wydajemy powiedzmy 30-40 milionów euro kontraktujemy gracza na którego utrzymanie w pół roku z kasy klubu ubywa powiedzmy 4-5 milionów euro... Gwarancja mistrzostwa jest nadal żadna, a latem budzimy się jako wicemistrz lżejszy o 40 milionów euro w kasie klubu. Co wygrywamy dzięki temu? Bo chyba nie chcesz powiedzieć, że 40 milionów to dobra cena za to żeby dobry zawodnik miał pół roku więcej na zgranie się z ekipą...? Nie ma się co czarować, zakup jednego gracza nie zrobiłby z nas faworytów i dlatego uważam, że Elliot zrobił chłodną kalkulację i osiągnie swój cel.
0
tommyb1
tommyb1
20 kwietnia 2022, 15:27
Tak sobie myślę... Może skoro Araby wejdą to powinniśmy jeszcze o Kamare powalczyć....
3
Sebolinho10
20 kwietnia 2022, 15:55
Najpierw niech wgl wejdą...
1
krasy
krasy
20 kwietnia 2022, 15:18
Nasi zawodnicy nie maja już sił na końcówkę sezonu bo nie ma wartościowych zmienników. Gramy stałą jedenastką a właściwie dziewiątką i zaczyna się człapanie po boisku . Kadra musi być wzmocniona jak chcemy grać o mistrza no i coś pokazać w LM.
1
Diavo
20 kwietnia 2022, 15:18
Jakich alternatyw jak my nawet w wyjściowym składzie mamy braki.. gramy bez prawego skrzydła i 10..
1
Jaca23
Jaca23
20 kwietnia 2022, 15:16
Ciężko się nie zgodzić. Fakt, że nadal liczymy się w walce o scudetto spowodowany jest też tym, że teoretycznie mocniejsze ekipy jak Inter czy Juventus zawodzą. Jednak uważam, że Pioli wyciska maksa z tej ekipy i jakby dostał 2-3 zawodników do pierwszego składu, których sam wybierze to możemy tą ligę zdominować.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
20 kwietnia 2022, 15:18
Juventusu akurat nie można nazwać lepsza ekipą. Jedyne co Juve ma lepsze to Vlahović, tam wyniki są osiągane sposobem, byle wygrać. Milan wraz z Napoli ma aktualnie drugą najlepszą kadrę w Italii.
2
kamilus
kamilus
20 kwietnia 2022, 15:21
"Jedyne co Juve ma lepsze to Vlahović"

Nie zgodzę się - zespół z Turynu ma również znacznie lepszy dział księgowości. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
15
Alessio_re6
Alessio_re6
20 kwietnia 2022, 15:23
Haha no i jeszcze lepsze kontakty w federacji..
3
Jaca23
Jaca23
20 kwietnia 2022, 15:28
Juventus jest kadrowo mocniejszy i nie ma co do tego żadnych wątpliwości, dodatkowo Allegri dysponują szerszą kadrą.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
20 kwietnia 2022, 15:35
Przechodząc formacja po formacji
Obrona - Milan ma obsadzoną gorzej tylko lewą stronę.
Pomoc - Milan zdecydowanie lepszy i szerszy skład.
Atak - lewa strona Milan, środek i prawa zdecydowanie Juve.
Pioli jestem moim zdaniem lepszym trenerem niż Allegri, który jest do bólu solidnym trenerem, nie wyciągnie nic ponad stan i nie potrafi zarządzać gwiazdami. Pioli ma otwarta głowę i pełno pomysłów, jako skaza to sztab, bo do jego futbolu Milan jest źle przygotowany fizycznie.
0
Jaca23
Jaca23
20 kwietnia 2022, 15:44
Analiza w ten sposób nie ma sensu, jak to, że według Ciebie Pioli jest lepszy "bo ma pełno pomysłów". Allegri przede wszystkim ma doświadczenie w Europie i był bliski wygrania LM, nie wspominając, że sześć razy wygrał ligę, więc nie można go nazwać jedynie solidnym trenerem. Można zarzucać, że jego kluby grają brzydko, ale nie, że nieefektywnie.

Juventus ma bardziej doświadczonych i ogranych w LM piłkarzy. Cała kadra jest szersza i mocniejsza, jedynie pomoc u nich wyraźnie kuleje, a że Allegri uwielbia minimalizm to grają jak grają. Zobaczysz, że w przyszłym sezonie będą wyglądać dużo lepiej.
4
Alessio_re6
Alessio_re6
20 kwietnia 2022, 15:49
Z tym trenerem i podejściem "lepiej grać brzydko, a wygrywać" nie będą grać lepiej, kilka lat temu to działało, teraz już nie.
To że Allegri jest bardziej doświadczony w Europie nie oznacza, że jest lepszym trenerem, a tylko i wyłącznie bardziej doświadczonym.
W jakiej formacji kadra Juventusu jest szersza? Gdzie mają więcej jakości? Bo doświadczenia niewątpliwie mają więcej w każdej.
1
Milanboy
Milanboy
20 kwietnia 2022, 15:53
Jaca23 - Nie mają lepszej obrony niż Milan a już na pewno nie bramkarza.
0
Jaca23
Jaca23
20 kwietnia 2022, 17:15
Jakbyś uważnie czytał, to byś wyłapał, że nie napisałem, który jest lepszy, bo uważam, że nie da się tego jednoznacznie stwierdzić. Po prostu zaznaczyłem, że przy tylu sukcesach Allegriego nie można go nazwać tylko solidnym trenerem, solidny to może być Italiano.

Bez wątpienia mają szerszą kadrę. Wystarczy spojrzeć na ostatnie mecze obu drużyn i ich ławki. Juventus na ławce miał m.in: Bonucciego, Alexa Sandro, Zakarie, Bernardeschiego (mimo, że słaby to i tak lepszy niż trzej nasi PS), Kean. I to przy braku z powodu kontuzji: Locatelliego, Chiesy, Arthura i McKenniego.

U nas wczoraj natomiast: Brahim, Rebić (który ostatecznie nie wystąpił z powodu urazu w przerwie) i to by było na tyle z graczy, którzy mogą zrobić różnicę. Oczywiście trzeba zaznaczyć, że brakło Ibry, Kjaera i Florenziego. Wiec nie ma tu co porównywać.

Dodam, że choć to tylko portal statystyczny i nie biorę ich wycen za pewnik to według transfermarkt różnica w wycenie kadr Milanu i Juventusu to 75 mln euro.
0
lubiekoty
lubiekoty
20 kwietnia 2022, 18:51
"Obrona - Milan ma obsadzoną gorzej tylko lewą stronę."

Przeciez Sandro to kopie sie po czole i nie ma zadnego startu do Theo. Juz Cuadrado imo na prawej wygrywa nieznacznie, ale wygrywa - pomimo mojej nie checi do niego to jest bardzo dobry pilkarz.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
20 kwietnia 2022, 22:45
No mamy Theo i Ballo-Toure, a oni Sandro i Pellegriniego, który nadaje się ka solidnego ligowca.
0
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
20 kwietnia 2022, 15:06
Moim zdaniem Mediolan dogadał się, oni CI a my Scudetto :D dla reszty figa z makiem. A tak serio patrząc na naszą kadrę to moż ei lepiej, że mamy jeden mecz mniej od głównego rywala po mistrzostwo. To co robi Pioli z tą kadra jest zdecydowanie ponad stan. Braki kadrowe są widoczne i mam nadzieję że zostaną wypełnione szybko pod koniec sezonu.
2
per93milan
per93milan
20 kwietnia 2022, 15:12
Zgadzam się. W tym momencie mamy kadrę na poziomie 4- 5 miejsca w lidze.
2
TR3V0R
TR3V0R
20 kwietnia 2022, 15:00
Wielki szacunek dla chłopa, że z taką kadrą wyciąga drugi sezon z rzędu taką pozycję w tabeli. Przy okazji można podziękować, za genialne wzmocnienia w zimowym okienku. Bez nich na prawdę byłoby ciężko. A odstawiając żarty na bok, jeżeli teraz w letnim okienku odpowiednio się nie wzmocnimy, patrząc na to, że odchodzi od nas jeszcze Kessie i Romek, to już potem może być coraz trudniej o LM, nie wspominając o Scudetto.
1
Rogo1989
Rogo1989
20 kwietnia 2022, 14:55
Trzeba podziękować zarządowi za super "wzmocnienia". Bez prawego skrzydła i trequartisty grać w ustawieniu gdzie to są kluczowe pozycje. Brawa dla Piolego za walkę do samego końca bo z tymi ludźmi w ofensywnie to wiecej zrobić się nie da.
9
kamilus
kamilus
20 kwietnia 2022, 15:06
Podziękować to kibice liczący na Scudetto muszą wyłącznie sobie, bo nikt z zarządu na to nie liczył - celem nadrzędnym był awans do LM i pod ten cel były prowadzone oba okienka i póki co wygląda na to, że klub spełnił pokładany przez zarząd cel.
11
Nikodem
Nikodem
20 kwietnia 2022, 14:54
Może jakaś zmiana formacji?
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2022, 14:54
0
seba9414
seba9414
20 kwietnia 2022, 15:04
Życie to nie FIFA że możesz sobie zmienić formację z meczu na mecz, LS wystawić na LP, ŚPO na PS itp. Zmiana formacji wymaga wypracowania na treningach a na to czasu już nie ma. Nie wspominając o konieczności posiadania odpowiednich do danej formacji zawodników.
2
Manolas
Manolas
20 kwietnia 2022, 14:49
Podstawy nie mamy a gdzie tu mówić o ławce. Dajta spokój kończymy sezon w top 4 i zapominamy
6
wielki prostownik
wielki prostownik
20 kwietnia 2022, 14:33
Brakuje solidnej ławki oj brakuje.
0
AdrianoGalliani
20 kwietnia 2022, 14:29
#pioliout
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się