SCUDETTO


Di Marzio: "Negocjacje w sprawie Origiego są bardzo zaawansowane"

21 kwietnia 2022, 09:50, cinassek Aktualności
Di Marzio:

Znany dziennikarz Gianluca Di Marzio następująco wypowiedział się w telewizji Sky na temat Milanu: "Ibra powiedział, że sam zadecyduje kiedy zakończy karierę. Zobaczymy, czy będzie ją kontynuował w Milanie czy nie. Negocjacje w sprawie Origiego są bardzo zaawansowane. Nie ma jeszcze żadnego podpisu, ale jest wola, żeby ściągnąć istotnego zawodnika na zasadzie wolnego transferu. Potem, na bazie tego co zadecyduje Ibrahimović, Milan oceni, czy dokonać poważnej inwestycji w młodego napastnika, który może być kluczowy także w przyszłości".



39 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Victor Van Dort
Victor Van Dort
21 kwietnia 2022, 16:56
To tylko narracja, taka kurtuazja, Zlatan za zasługi może sam zadecydować ale klub jest gotowy na każdą opcję, bez względu na jego decyzję. Dokładając do tego pogłoski o nowym właścicielu lepiej dać na luz bo sytuacja jest dynamiczna a zmiany na górze zawsze wpływają na sytuację na dole.
1
pazioni
Moderator pazioni
21 kwietnia 2022, 15:44
...Negocjacje w sprawie Origiego są bardzo zaawansowane...

Hm ...zaawansowane, czyli nie przyjdzie.
0
lopezito84
lopezito84
21 kwietnia 2022, 14:55
Myślałem że Origi jest już klepnięty.
"Potem, na bazie tego co zadecyduje Ibrahimović..." ten to ma pozycję od kiedy ten koleś decyduje czy czy klub ma się rozwijać czy co 10 mecz korzystać z niego przez 30 min.Niech już mu podziękują i ściągną Bellotiego za darmo jak się nie sprawdzi to po sezonie sprzeda się go z zyskiem.
0
Vol'jin
Vol'jin
21 kwietnia 2022, 15:00
ak się nie sprawdzi to po sezonie sprzeda się go z zyskiem.

i myślisz, że Belotti zrezygnuje ot tak z kontraktu 3,5-4mln euro rocznie? wiedząc, że to jego ostatni taki duży kontrakt :)

to nie Fifa że sprzedasz bo tak
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2022, 15:01
1
lopezito84
lopezito84
21 kwietnia 2022, 15:06
Ach zapomniałem jeszcze długość kontraktu dochodzi masz rację.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
21 kwietnia 2022, 12:46
Jako joker ok. Zmiennik dla Giroud, który zresztą sam powinien usiąść na ławce? Przy takiej ilości kontuzji istne szaleństwo.
0
gieksa51
gieksa51
21 kwietnia 2022, 12:14
Nieno to myślę że pokazuje że jeśli Milanu nie kupi invest to nie ma szans na rozwój gdzie do wymiany jest pół składu
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
21 kwietnia 2022, 16:52
Dokładnie, Milan rok za rokiem notuje regres:)
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 kwietnia 2022, 11:56
Nowy właściciel też może mieć swoje zdanie co do przedłużenia kontraktu Zlatana.
2
Pinokio
Pinokio
21 kwietnia 2022, 11:37
No ja mam nadzieje, że Zlatan odejdzie, a Origi przyjdzie tylko i wyłącznie do rotacji, a nie jako podstawowy napastnik.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
21 kwietnia 2022, 11:39
Pozostaje Zlatana w drużynie jest mega ważne. Origi przychodzi jako zmiennik na dwie pozycje i nikt nie udaje że jest inaczej.
4
Rogo1989
Rogo1989
21 kwietnia 2022, 11:56
Jako czyj zmiennik?? Ty liczysz na gotówkowy transfer skutecznego napastnika?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 kwietnia 2022, 12:04
Przy obecnej sytuacji kadrowej, to zmiennik Giroud. Wątpię żeby Milan szarpał się na napastnika, bo są i e pozycje do wzmocnienia i uzupełnienia, na przykład środek obrony, lewa obrona, prawe skrzydło, te pozycje to absolutny priorytet.
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2022, 12:07
0
Pinokio
Pinokio
21 kwietnia 2022, 12:51
Rogo
No popacz! Oczekuje po tylu latach porządnej 9, a nie emeryta w postaci Giroud, lub wiecznego rezerwowego w postaci Origiego.

Szok, co nie?
0
kamilus
kamilus
21 kwietnia 2022, 13:37
Jeśli dojdzie do sprzedaży klubu, to Zlatan powinien zostać choćby jako 4. napastnik - jego pensja (pewnie ok. 2 mln netto) to będzie "kropla w morzu" wydatków, a marketingowo da klubowi naprawdę dużo. Oby tylko jego ego nie chciało zrobić z siebie podstawowego napastnika. :)
3
Rogo1989
Rogo1989
21 kwietnia 2022, 11:35
Młodego napastnika?? To po jaką cholerę ściągali tego Lazeticia?? Albo okazał się tak słaby, że nie dostaje szans albo jest coś o czym nikt nie mówi. Jak już chcą tego rezerwowego z Liverpoolu to niech dziękują Zlatanowi i biorą za darmo Belottiego. Jeżeli klub nie zostanie sprzedany to wiadomo, że transferów za większe pieniądze nie będzie. Więc nie ma chyba lepszej opcji niż dwóch napastników za darmo.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
21 kwietnia 2022, 12:02
Albo okazało się, że lepiej go wypożyczyć do klubu z serie A?
Serio uważasz, że można zastąpić wizerunkowo i sportowo Zlatana Ibrahimović'a Belottim XD.
0
Rogo1989
Rogo1989
21 kwietnia 2022, 12:50
Wizerunkowo może i nie ale sportowo już za wiele nie potrzeba. On się więcej leczy niż gra.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
21 kwietnia 2022, 13:00
Solidny ligowiec nie zastąpi wizerunkowo jednej z twarzy ligi. Sportowo wiele potrzeba, bo Belotti nie potrafi grać w piłkę. Jeśli ktoś tu wyzywa Saeleamekersa czy Messiasa, że są słabi, bezużyteczni i nic nie wnosi do gry, to co będzie mówić o Belottim, który poza polem karnym nie wie jak się gra w piłkę XD.
1
Rogo1989
Rogo1989
21 kwietnia 2022, 13:02
Przecież napisałem, ze wizerunkowo nie. A piłkarsko to dużo nie trzeba bo Ibry więcej nie ma niż jest. Zresztą jak jest to stoi na boisku. Wieku się nie oszuka. Podziękować bez żadnych sentymentów. Można mu zaproponować stanowisko w klubie ale z poważną piłką powinien dać sobie spokój.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
21 kwietnia 2022, 13:06
Wiem, ale chciałem podkreślić status tych piłkarzy.
Zlatan powinien pozostać w drużynie pensją do 2,5M. Doświadczenie i aspekty psychologiczne przy takich zarobkach, to..tylko wartość dodana. Zlatan swoją twarzą i nazwiskiem zarabia na klub.
0
Daros
Daros
21 kwietnia 2022, 10:53
Na bazie tego, jak w Serie A radzą sobie piłkarze o jego charakterystyce- Lukaku, Abraham- myślę, że jest to zdecydowanie atrakcyjna opcja. Osobiście wolałbym, aby Ibra zrezygnowal po tym sezonie, i ściągnąć zarówno Origiego jak i drugiego, młodego snajpera.
6
omo69
omo69
21 kwietnia 2022, 10:28
Bylo tylu fajnych grajkow za darmo i z wiadomych przyczyn nikt z nich do nas nie przyjdzie gdzie jeszcze oszczedzamy na podatku w takim przypadku,to pokazuje jaka droga dalej by szedl Milan za sterami Elliottu.Mam nadzieje ze Araby beda sie zastanawialy czy w napadzie bedzie gral Scamacca czy Haller a moze obaj a nie dziadek z wiecznym rezerwowym ktory ostatnio jest odstawiony zupelnie na boczny tor.
0
Vol'jin
Vol'jin
21 kwietnia 2022, 11:33
Scamacca czy Halle

obaj siebie warci Scammaca przehajpowany Włoch za 40 mln ... Haller to strzela gola ogórkom w Eredivisie i jeden super sezon w Bundeslidze, zweryfikowany w Anglii
5
omo69
omo69
21 kwietnia 2022, 12:37
Vol'jin

moglbym napisac lewandowski ale przeciez ty napisales ze robisz sobie przerwe od kibicowania jesli tutaj przyjda najemnicy:)nie chcialem Cie juz do tego zmuszac:)bo nie o nazwiska mi chodzilo konkretne tylko o to zeby dac Pioliemu to co chce a nie to co zostanie po innych i tego juz nie chca:)swoja droga napisz mi jak to jest zrobic sobie przerwe bo tak jak bylem na finale w Atenach,na San Siro kiedy dostawalismy 1-6 z Juve i przezylem wiele roznych chwil to jakos nigdy nie przyszlo mi do glowy ze robie sobie przerwe:)jak to jest?:)
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2022, 12:44
0
Vol'jin
Vol'jin
21 kwietnia 2022, 13:29
Jak masz problem ze zrozumieniem o jakich mi najemników i chodzi to twój problem ;] (czytaj Bonucci, Higuain czy teraz łączony Sterling bo będzie szukał tłustego kontraktu etc)



1
omo69
omo69
21 kwietnia 2022, 13:46
Vol'jin

Jaki Bonucci jaki Higuain??o czym ty piszesz?:)watek byl o Arabach i ich inwestycjach ktore tobie sie nie podobaja jesli maja tutaj przyjsc pilkarze ze swiatowego topu ktorym trzeba duzo zaplacic bo to najemnicy i konczysz z kibicowaniem:)Ja problemow ze zrozumieniem nie mam ty masz natomiast problem z pisaniem glupot zeby wybrnac z sytuacji i faktycznie zrob sobie przerwe w kibicowaniu,wrocisz jak Milan bedzie po twojemu:)
Zawsze myslalem ze kibicuje sie klubowi a nie pilkarzom bo ci przychodza i odchodza ale co ja tam wiem ze swoim 40 letnim stazem:)bez odbioru:)
0
ósmy
ósmy
21 kwietnia 2022, 10:06
Nie.
Ja tego nie rozumiem. Nie kupuję takiej narracji, że tak poważny klub z aspiracjami czeka na szanowną decyzję 41-letniego zawodnika. Jeśli już musi czekać i uzależniać się od zawodnika, to powinni określić mu jak najszybszy czas na decyzję. Zostaje albo nie, jeśli zostaje to na jakich warunkach.
Będą czekać na ruch ze strony Ibry, podczas gdy gołym okiem widać, że w ofensywie mamy okrutne braki. Już powinniśmy drążyć ten temat, i rozmawiać z poszczególnymi piłkarzami i agentami.
I właśnie mam nadzieję tak się po cichu dzieje.
2
kamilus
kamilus
21 kwietnia 2022, 10:14
Po pierwsze to pozyskanie Origiego raczej nie ma nic do decyzji Zlatana, bo Divock może grać wszędzie w ataku, a nieoficjalnie to zarząd pewnie by wymienił wszystkich z przodu oprócz Leao. :P

A po drugie - Szwed marketingowo to chyba zjada obecnie całą Serie A, więc bym się nie zdziwił, gdyby nowi właściciele chcieli z niego zrobić niejako wizytówkę nowego Milanu (oczywiście przy odpowiednio niskiej pensji, tj. 1-2 mln rocznie).
4
Posmak
Posmak
21 kwietnia 2022, 10:03
Bardzo dobry zmiennik, ograny na wysokim poziomie i już nie jedną kluczową bramkę zdobył.
Brać!
0
cbvirus
cbvirus
21 kwietnia 2022, 12:03
Zmiennik za kogo przepraszam?XD za innego zmiennika Giroud?
0
Rucz4j
Rucz4j
21 kwietnia 2022, 10:00
To kim ma być ten Lazetic, skoro mamy szukać młodego napastnika
2
fryta777
fryta777
21 kwietnia 2022, 10:07
Będzie wypożyczany, a jak go sprzedamy to w końcu zaskoczy jak Aubameyang
1
kamilus
kamilus
21 kwietnia 2022, 10:15
Lazetic moim zdaniem ma być gotowy za 2-3 lata, o ile oczywiście rozwinie swoje umiejętności. Chyba, że zmiana właściciela dojdzie do skutku, a wtedy to już pewnie będziemy kupować, a nie "tworzyć" kopaczy.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 kwietnia 2022, 09:59
Jakościowe poszerzenie ławki. Napastnik jakiego lubi Pioli z solidnym doświadczeniem w wygrywaniu. Przy dobrych zarobkach - TOP.
0
cbvirus
cbvirus
21 kwietnia 2022, 09:57
Przy tej potencjalnej zmianie właścicielstwa i zwiększeniu budżetu na transfery to akurat z tym ruchem bym się wstrzymał. Przydałby się większy konkret na tej pozycji a nie odpad z Liverpoolu.
2
Rapanayo
Rapanayo
21 kwietnia 2022, 09:55
Origi ma już 27 lat, więc nazywanie go "młodym napastnikiem" jest delikatnym nadużyciem xd
1
Abece
Abece
21 kwietnia 2022, 09:58
Origi miałby być opcją rezerwową. Pierwszą pozostaje Zlatan bądź młody perspektywiczny zawodnik. Miejmy nadzieję że Ibra zostanie ale w innej roli niż obecnie, bo na boisku nie jest już w stanie wiele zaoferować
0
Rossoneri777
Rossoneri777
21 kwietnia 2022, 09:53
Nie przekonuje mnie jakoś ale oby mi zamknął mordę.
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się