SCUDETTO


LGdS o planach transferowych Milanu na najbliższe mercato

22 kwietnia 2022, 14:23, Redakcja Aktualności
LGdS o planach transferowych Milanu na najbliższe mercato

W związku z ostatnimi doniesieniami dot. zmian właścicielskich w Milanie, media prześcigają się w coraz to nowychdoniesieniach dot. planowanych transferów. Piątkowe wydanie La Gazzetta dello Sport po raz kolejny potwierdziło informację, że Investcorp jest skłonny zainwestować około 300 mln euro na letnie mercato. Divock Origi zasili szeregi Rossonerich na zasadzie wolnego transferu. Celem pozostaje Gianluca Scamacca z Sassuolo, ale w ostatnich dniach pojawiły się doniesienia mówiące o możliwości pozyskania Sébastiena Hallera z Ajaxu Amsterdam, który w obecnym sezonie zdobył 32 bramki. Oprócz Iworyjczyka, w kręgu zainteresowań Milanu jest Marco Asensio, który występuje w Realu Madryt. W ostatnich dniach 26-latek podjął współpracę ze słynnym agentem piłkarskim Jorge Mendesem, którego zadaniem będzie pomoc w transferze.



162 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
dejnio
dejnio
24 kwietnia 2022, 12:43
No fajna bajeczka z tymi 300 mln :) Typowe ploty bez pokrycia, narobią dziennikarze apetytu a potem wielkie nic. Nie ma się co napalać.
0
MilanHomer
23 kwietnia 2022, 09:58
Mając 300 mln, to żaden z tych gości nie jest dobrym wyborem :)
0
lyndonmilan
lyndonmilan
22 kwietnia 2022, 23:25
Już pisali o Lukaku, Srerlingu i innych, nowego właściciela jeszcze nie ma a ci już wiedzą kogo do nas sprowadzą
3
chory
chory
22 kwietnia 2022, 20:39
tak z innej beczki
https://transfery.info/aktualnosci/oficjalnie-dazn-nie-zdazyl-wprowadzic-pilki-a-juz-podnosi-pieciokrotnie-cene/165262

myślicie że serie a w dazn od sezonu 2024/25 to tylko kwestia czasu? z drugiej strony co z eleven, jeśli utracą serie a to chyba mogą sie pakować z polski bo już nic dla nich nie zostanie zbytnio
2
Milanboy
Milanboy
22 kwietnia 2022, 21:27
Głupota tak podnosić cenę.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 21:36
Biznes przyjacielu.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 kwietnia 2022, 23:55
Żaden biznes tylko skutki debilizmu polityków zwanego pompowaniem inflacji.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
23 kwietnia 2022, 00:06
Aaa czyli to nie jest dla firmy biznes podwyższenie ceny, przed poszerzeniem oferty?
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 kwietnia 2022, 08:13
W obecnej rynkowej sytuacji ? Zdecydowanie konieczność.
0
Sieri
Sieri
22 kwietnia 2022, 20:24
Mysle ze Maldini już wie ze sprzedaż klubu dojdzie do skutku i już ma pare ciekawych nazwisk. Media zaczynaja wyciągać nazwiska za duże pieniądze a raczej mi się wydaje ze będą kontynuować to co robili do tej pory plus może jakies jedno głośne nazwisko.
1
dave25
dave25
22 kwietnia 2022, 19:54
Tylko nie Hallera wybryk za 40 baniek
7
Daman
Daman
22 kwietnia 2022, 19:41
To wszystko poczytuje jako bajki wyssane z palca rozmarzonych dziennikarzyn, ktorzy poczuli temat i probuja to wykorzystac.
3
Alcatraz77
Alcatraz77
22 kwietnia 2022, 21:30
Dokładnie tak jest jak mówisz. Zmiana polityki na zasadzie PSG to palenie pieniędzmi w kominku.
Jeden taki transfer , a przy kolejnym każdy będzie wołał 10/20 baniek więcej niż normalnie.
1
daszyn
daszyn
23 kwietnia 2022, 06:19
Fajnie Marcin Długosz powiedział w curva sud. Jeszcze 2 dni temu włoscy dziennikarze nie mieli pojęcia, że toczą się jakiekolwiek negocjacje a dziś wiedza ile wyda bahrajki inwestor i nawet wiedza kogo chcą kupić
1
Zuber
Zuber
22 kwietnia 2022, 19:29
Zarząd sam nie wie kto przyjdzie, a gazeta wie. To jest piękne w tym sporcie. xD
3
kamilus
kamilus
22 kwietnia 2022, 19:56
Zarząd też jeszcze nie wie, bo bardzo możliwe, że jeszcze nie wiedzą, czy w ogóle będą należeć do zarządu w przyszłym sezonie. :)
3
ósmy
22 kwietnia 2022, 19:11
Interesujemy się ponoć jeszcze tym Caqueretem z OL. Podstawowy pomocnik w drużynie z Lyonu. 22 lata, kadrowicz młodej repry Francji.
W tym sezonie blisko 40 występów w sezonie, łącznie z 8 występami w LE.
1
paweł_paolo
paweł_paolo
22 kwietnia 2022, 19:14
Wprawdzie zbyt wiele w akcji go nie widziałem ale chyba profil podobny do Benka?
0
ósmy
22 kwietnia 2022, 19:51
Możliwe, że profil podobny do Bennacera. jednak po cichu liczę, że szukamy kogoś ogarniętego w miejsce Bakayoko ;) Chociaż profilem już do Timoue nie pasuje, tylko pozycją na boisku. I tutaj mogę widzieć delikatny problem. Po odejściu Kessiego i Bakayoko ewidentnie nam będzie brakowało siły i mięśni w środkowej części boiska. Bo Caqueret to raczej tytanem nie jest.
I tutaj taki Fofana jak znalazł.
0
Sieri
Sieri
22 kwietnia 2022, 20:25
0 goli i 0 asyst
0
Semper Fideli
Semper Fideli
22 kwietnia 2022, 21:12
Caqu zapowiadał się świetnie jako nastolatek im dalej tym powietrze z balonika schodzilo. Z Francji na defensywnefo pomocnika największym kotem jest Tchouameni to jasne ale z budżetowych opcji fajnie wygląda Doucoure który teraz wygląda jeszcze lepiej niż Fofana. Bardzo chętnie zobaczyl bym go w Milanie. Ogólnie ja liczę że na ławkę udało by się wyciągnąć Veretu który jak dla mnie jest świetna opcja jeśli nie będzie chciał zostać w Romie
1
omo69
omo69
22 kwietnia 2022, 19:07
Bedzie tak i zapisujcie,Ibra odejdzie przyjdzie Lewy.Wizerunkowo i sportowo bedzie lepszy dla MIlanu i Serie A niz Ibra,Do tego zostanie nowa twarza arabskiego Milanu(Lewy widziany w sklepie z kefijami).Lewemy w swojej dobroci Milan da szanse wykazania sie w lidze gdzie co tydzien obroncy cie skrobia po pietach, bo o wkladaniu palcow w dziwne miejsca nie wspomne a nie robia autostrade.Udowodni nam wszystkim i sobie ze jest zajebisty nie tylko w Bundeslidze.Pobije pare rekordow,wygramy lige a potem przyjdzie czas na LM...



PS.w formie zartu to wszystko oczywisice bo zaraz paru spinaczy tylka na tej stronie bedzie tutaj pisac madrosci o zarobkach Lewego czy innych pierdach:)chociaz przyszlosci nikt nie zna...:)

Milego weekendu wam wszystkim!
2
pwentrys
pwentrys
22 kwietnia 2022, 19:45
Lewy coś wspominał gdzieś, że w lidze włoskiej kibicował Interowi.
0
chory
chory
22 kwietnia 2022, 19:58
nawet jeśli kibicuje interowi to lewus jest łasy na kase i jakby miał od nas zacną oferte to by przyjął
2
ACMati94
ACMati94
22 kwietnia 2022, 23:23
Ja bym raczej określił go jako profesjonalistę, a nie że jest łasy na kasę. Z kim ma kontrakt dla tego strzela brameczki i wykorzystuje karniaczki.
1
tmqTV
tmqTV
22 kwietnia 2022, 19:00
Nie mam zamiaru narzekać na absolutnie nikogo. :D
Jeszcze kiedyś było tak:
https://footroll.pl/footlol/grafiki/33648,pewnego-razu-w-milanie-xd

Więc los naprawdę aktualnie się do nas uśmiecha i troszkę pokory jest wskazane :D
1
Sakuragi
Sakuragi
22 kwietnia 2022, 20:55
Honda jeden z najbardziej zmarnowanych przez nas piłkarzy. Potencjał na klasową 10, ale u nas biegał na prawym skrzydle. Idealny przykład dla wszystkich, którzy piszą, że dany piłkarz mógłby zagrać na jakiejś inne pozycji.
5
Jaca23
Jaca23
22 kwietnia 2022, 18:49
Zacznę od tego, żeby się nie napalać na te 300 mln, a tym bardziej na nazwiska, które się przewijają w mediach.

Co do nazwisk w tym newsie, no to szału nie ma bym powiedział. Dla mnie Scamacca to będzie casus Piątka, Haller odbił się od PL, a w Ajaxie jest typowym "dokładaczem" nogi. Origiego traktuje jako uzupełnienie kadry. Jedynie nad Asensio można by się zastanowić, chociaż nie jest to szczyt moich marzeń i nie wiąże się to z przejęciem Milanu przez Investcorp.

Z opcji realnych, mam nadzieję, że spojrzymy w kierunku takich graczy jak: Berardi, Di Maria, Sabitzer, Kamara, Belotti (jeśli nie przyjdzie Origi), Jorginho, Aouar, Malinovskyi. Dużo tego, jest w czym wybierać.

Uważam, że absolutnym priorytetem jest PS, a później w kolejności: napastnik do pierwszego składu, zastępstwo dla Romka i Kessiego (10tka?). A potem uzupełnienie kadry np. zmiennik dla Theo itd. Oczywiście wszystko zależy od tego jakim ustawieniem zdecyduje się grać Pioli w przyszłym sezonie.

Podsumowując, czeka nas gorące lato.
Edytowano dnia: 22 kwietnia 2022, 18:51
0
paweł_paolo
paweł_paolo
22 kwietnia 2022, 18:21
LGdS to chyba pisało w każde okienko że mamy wydać 100mln xd
0
Gerada
Gerada
22 kwietnia 2022, 18:16
LGdS mówi do swoich czytelników jak nastolatni kibic do kolegów. Jak przewidują składy na najbliższy mecz to na bazie tego co z głowy przychodzi na myśl bez weryfikowania. Jak o transferach to na bazie życzeniowo co fajnie zabrzmi. Kwota 300mln też ma po prostu pobudzić wyobraźnię. Przewagą tego dziennika nad Tuttosport jest tylko to, że jest "nasz" :D Poza tym raczej podobna wiarygodność :P
2
Milanboy
Milanboy
22 kwietnia 2022, 18:20
Niemniej jednak Botman I Origi to raczej pewniaki.
2
marcinomilano
marcinomilano
22 kwietnia 2022, 18:11
Btw. nie mam pojęcia czemu LGdS dalej wypisuje o tym Scamacce, kiedy Di Marzio, Vitiello i Longo potwierdzili, że on nie jest naszym celem (i całe szczęście). Chyba liczą na złoty strzał
3
Milanboy
Milanboy
22 kwietnia 2022, 18:18
Darwin Nunez?
1
marcinomilano
marcinomilano
22 kwietnia 2022, 18:20
Marzenie, ale chyba jednak za wysoko patrząc na to że niemal wszyscy w Europie by go chcieli u siebie
1
ACstach
ACstach
22 kwietnia 2022, 17:43
To okienko będzie lepsze od poprzedniego zarówno w ofensywie, jak i w defensywie.
5
marcinomilano
marcinomilano
22 kwietnia 2022, 17:32
Nie ważne co tam pisze LGdS. ważniejsze co podaje Daniele: https://twitter.com/86_longo/status/1517443827119935488

A to bardzo ciekawe wieści
1
Orest
22 kwietnia 2022, 17:50
Co tam było, bo tweet usunięty?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 17:52
Soon Botman soon Origi
1
Pinokio
Pinokio
22 kwietnia 2022, 17:57
Jak wiarygodny jest Longo?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 18:02
Obok Vitiello najbardziej wiarygodny
4
omo69
omo69
22 kwietnia 2022, 18:02
tweet dalej jest ale nie chodzi w nim ze botman czy origi bo to wiadomo tylko ze Milan mysli nad grande 9 a w komentarzach juz ludzie szaleja i sa nazwiska od nuneza przez lewego do lukaku
1
marcinomilano
marcinomilano
22 kwietnia 2022, 18:09
@Orest nie jest usunięty

@Pinokio nawet bardziej niż Vitiello, generalnie jak on pisze że coś jest na rzeczy, albo że chcemy coś dużego na 9, to znaczy że tak jest. Czasem mam wrażenie, że on ma bezpośredni kontakt z Maldinim i Massarą i jest ich pierwszym kontaktem któremu sprzedają info. On zawsze jest bardzo wstrzemięźliwy jeśli chodzi o newsy i pisze tylko o pewniakach, więc raczej nie napisałby że idziemy po dużą 9 jeśli to by nie miało być jakieś ciekawe nazwisko.
Edytowano dnia: 22 kwietnia 2022, 18:10
2
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 18:12
Czy ja wiem czy bardziej. Oboje podają te same informacje tylko czasami jeden pierwszy, a drugi drugi i na opak.
1
Milanboy
Milanboy
22 kwietnia 2022, 18:13
Ciekawe kiedy oficjalki Botmana i Origiego.
0
marcinomilano
marcinomilano
22 kwietnia 2022, 18:20
No właściwie to masz rację, ale Longo zazwyczaj robi to wcześniej. No i mam wrażenie że szczególnie w przypadku Maignana tylko on wiedział co się święci
1
roby45
22 kwietnia 2022, 17:23
Nie wiem czemu ale bardzo mnie przekonuje Berarsi na skrzydle to dzik w lepszym zespole powinien być jeszcze lepszy i na atak Scamacca
1
hyrus13
hyrus13
22 kwietnia 2022, 17:27
Trudno żeby nie przekonywał, 14 bramek i 11 asyst w 28 meczach. Do tego Włoch, który potrafi grać też w reprezentacji. No i przede wszystkim chce go Pioli.
0
nokoments
nokoments
22 kwietnia 2022, 17:28
@hyrus13, gazety twierdzą, że chce go Pioli, a to wcale nie musi być prawda.
1
Deus
Deus
22 kwietnia 2022, 17:09
Botman do pary z Tomorim, De Ketelaere na 10, Hamed Junior Traorè do rotacji.
Na PS najbardziej przekonuje mnie Sarabia.
Na ŚN nie mam koncepcji - szkoda, że Vlahovic już w juve.
0
nokoments
nokoments
22 kwietnia 2022, 17:27
De Ketelaere odpalił dopiero jak zaczął być wystawiany jako 9 i w tym sezonie gra praktycznie tylko tam. Wątpię, że już kiedykolwiek będzie rozpatrywany pod kątem innych pozycji, zwłaszcza, że przez ostatnie 2 lata urósł ze 20 cm i grzechem byłoby trzymać wieżowca z taką techniką poza polem karnym.
1
Deus
Deus
22 kwietnia 2022, 18:42
to jeszcze lepiej, weźmy go jako ŚN
0
Pinokio
Pinokio
22 kwietnia 2022, 16:53
Jedno jest pewne - najbliższe okienko będzie o wiele ciekawsze od zimowego, w którym nie działo się NIC.
1
ósmy
22 kwietnia 2022, 17:09
Możliwe, że przebiją zimowe mercato zarówno pod względem finansowym, jak i sportowym;)
2
marcinomilano
marcinomilano
22 kwietnia 2022, 18:12
Poprzeczka zawieszona niezwykle nisko :D
3
Boateng93
22 kwietnia 2022, 16:39
A jeśli idzie o młodego napastnika na którego trzeba wydać ze 40 mln euro to tutaj też naszym kochanym Lille jest fajny taki chłopak. David, 22 lata. Pobawił się w Belgii, w tamtym sezonie 13 goli, w tym na razie już też. Strzelał już i w LM. W końcu Maldini lubi kierunek francuski, a już całkowicie lubi robić transfery z Lille. To może w pakiecie z Botmanem nie szklanka Renato, ale właśnie David? Idealnie też nadaje się do roli cofniętego napastnika gdzie dodałby Pioliemu trochę opcji taktycznych.
6
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 16:54
Ciekawy pomysł.
0
Deus
Deus
22 kwietnia 2022, 17:11
Zaciął się chłopak. Duże ryzyko i duże pieniądze bo raczej 40 nie wystarczy.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 17:15
Ale dalej ma spory wpływ na grę. To jest dużo ważniejsze od goli. Cena to inna sprawa, bo te zacięcie może sprawić, że uda się zbić cenę.
0
Boateng93
22 kwietnia 2022, 18:00
Cenę przede wszystkim mogą zbić jeszcze nasi właściciele :)
0
tommyb1
tommyb1
22 kwietnia 2022, 16:25
Ilu już tych królów Eredivisie się spaliło w pierwszym sezonie w poważniejszej lidze?? Raz, że Haller będzie sporo kosztować, dwa że nie jest już młody. Raczej nie wpisuje się w pomysł Maldiniego. Pomyslalbym o kimś w stylu Modrica z doświadczeniem do środka. Prawe skrzydło to oczywista oczywistość Berardi (De Ketelaere). Do ataku sam nie wiem... Niby Scamacca w miarę pasuje pod naszą grę... Nie odpuściłbym na pewno Kamary... Gość jest cały czas dostępny. Botmana już nie liczę.
3
Milanboy
Milanboy
22 kwietnia 2022, 16:37
On się bardziej podpina pod Bundesligę.

W Italii myślę, że Haller dałby radę, ma za dobre warunki fizyczne do gry i Serie A jest podobna do Eredivise.
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
22 kwietnia 2022, 16:25
Najpierw niech kupią klub .
5
chory
chory
22 kwietnia 2022, 16:20
nkunku na 10, berardi na pp, scamacca na atak, sanches do pomocy, botman stoper i 2 drobniejsze transfery na ławke jakieś i gicior
1
matten
matten
22 kwietnia 2022, 16:08
Nie wierzę w te 300 melonów na transfery, brzmi to zbyt pięknie, aby mogło być prawdziwe... no chyba, że wliczają w to pieniądze z ewentualnych sprzedaży i kontrakty.
W lecie życzyłbym sobie prawoskrzydłowego, trequartisty i środkowego obrońcy. Jeśli Ibra zawiesi buty na kołku, to chętnie zobaczyłbym jakościowego napastnika "na lata", a nie zawodników po taniości jak Belotti czy Origi :>
0
GWIDON1979
GWIDON1979
22 kwietnia 2022, 16:01
Na 10 i na skrzydło kogo byście widzieli?
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
22 kwietnia 2022, 16:03
PS Berardi - podobno Pioli o niego prosił więc dla mnie to zamyka dyskusje na ten temat
Na 10 nie wiem czy nie lepiej kupić jakąś ofensywni 8 i przejść na 433
2
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 16:03
Zrezygnowałbym z "10", postawił na dobrą technicznie wybieganą mezzale, a na prawe skrzydło Berardi, pod warunkiem, że jego transfer zamknie się w 25M max.
1
Deus
Deus
22 kwietnia 2022, 17:15
dobra technicznie wybiegana mezzala ok ale skąd ją wziąć?
Nasi bracia mają definicję takiego zawodnika
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 17:20
Sabitzer, Fratesi, Caqueret, Kamara z OM ma predyspozycje itp
1
Jaca23
Jaca23
22 kwietnia 2022, 21:38
Sabitzer i Berardi - łącznie 40-45 mln euro i mamy solidnie obsadzone dwie najbardziej kulejące u nas pozycje.
0
krisss811
krisss811
22 kwietnia 2022, 15:58
Jak zepewnimy sobie dobrą 10-tke i dobre prawe skrzydło to wystarczy nam Giroud w ataku bo jak będę stwarzane sytuację to napewno Francuz je wykończy. Wtedy bym się zastanowił nad solidną ławką i na początek to wystarczy.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 16:01
A nie lepiej postawić na napastnika, który sam potrafi wykreować sobie sytuację bramkową? Z takim piłkarzem gra się lepiej i mniej przewidywalnie. Aktualnie gramy z Giroud, który jest dostawiaczem nogi i idzie mega źle.
0
Pinokio
Pinokio
22 kwietnia 2022, 16:56
Nie, nie wystarczy nam Giroud. Ten sam Giroud nie potrafi wykorzystać najprostszych sytuacji, co pokazał mecz z Salernitaną, czy Cagliari. Wystarczy, że obrońca z drużyny przeciwnej przylepi się do niego na cały mecz, a gość znika.
Edytowano dnia: 22 kwietnia 2022, 16:59
1
Boateng93
22 kwietnia 2022, 15:53
Potrzeb jest sporo. Przede wszystkim nowa 10tka i prawe skrzydło. Tutaj uderzyłbym po Sabitzera, który się nie sprawdził w Bayernie. Profilem bardzo przypomina Hakana. Prawe skrzydło oczywiście Berardi. W ataku potrzeba 3 napastników, nawet jeśli podpiszą Origiego to powinien być napastnik z ławki razem z Żiru, a do przodu przydałby się ktoś młodszy i lepszy. Te 3 elementy z przodu trzeba wymienić bezwzględnie i to piłkarzami do pierwszej 11tki.

Do tego Botman za Romka, ktoś za Kessiego może być ten Renato chociaż zdrowie kruche. I kwestia ławki, bo tutaj tak naprawdę przydałoby się wymienić i zmiennika Theo (Toure) i zmiennika Leao (Rebić) i zmienników podstawowego prawego skrzydła (Messias, Snickers) i tutaj dalej bym kontynuował politykę Maldiniego w poszukiwaniu względnie tanich młodych talentów.
1
lopezito84
lopezito84
22 kwietnia 2022, 15:58
Może być
0
Nevi
Nevi
22 kwietnia 2022, 15:51
Hallera to byla by petarda ze wzgledu na wyniki jakie osiag, choc w slabszej lidze
1
umbrella
umbrella
22 kwietnia 2022, 15:24
Dalej będę marudził o Belottiego. Mam nadzieję, że go nie odpuściliśmy.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 15:27
A co dale walczymy o 10 miejsce? Czy już o Sudetto?
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
22 kwietnia 2022, 15:45
W przypadku przyjścia Origiego transfer Belottiego jest już zbędny
Teraz trzeba ruszyć po napastnika z wyższej półki którego Giroud i Origi będą docelowo zmieniać
10
tommyb1
tommyb1
22 kwietnia 2022, 16:06
Belotti w 60 minucie meczu z nami wyglądał fizycznie jak Zlatan po przyjściu z MLS. Zawsze byłem zwolennikiem jego przyjścia bo wiem, że gryzłby trawę za nasze barwy, ale zaczynam rozumieć wątpliwości zarządu. Tak czy inaczej musimy iść w szerokość kadry, więc nadal uważam go za niegłupia opcje jeśli tylko przyjmie w miarę normalny kontrakt
0
umbrella
umbrella
22 kwietnia 2022, 16:42
PanPrzemus313, tommyb1
Tyle, że nie widzę Origiego w Milanie, wolę Belo, choć to tylko moje myślenie życzeniowe, a nie próby tworzenia wielkich planów podboju ligi.
0
cbvirus
cbvirus
22 kwietnia 2022, 17:00
Belotti to dobra opcja, ale w przypadku kiedy nie będziemy mieli kasy na transfery. Pytanie jak to będzie rzeczywiście
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 17:21
Belotti to dramatyczna opcja przy zarobkach powyżej 2M dla każdego klubu grającego w CL.
1
umbrella
umbrella
22 kwietnia 2022, 17:44
Alessio_re6
A możesz wytłumaczyć dlaczego? Chodzi Ci o kwestie podatkowe?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 17:52
Belotti to słaby piłkarz, poza wykończeniem akcji bramkowej nie ma nic do zaoferowania, chociaż po kontuzji nawet z tym ma problem. Włoch nadaje się na ławkę w każdym klubie 1-8 Serie A. Kolejna sprawa to właśnie podatki.
0
umbrella
umbrella
22 kwietnia 2022, 19:50
Ok, dzięki za odpowiedź.
1
Rossoneri777
Rossoneri777
22 kwietnia 2022, 15:21
Takiego hallera bym zobaczył mysle ze to był by strzał w 10 w tej lidze mógłby być goat
1
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 15:23
Dlaczego?
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
22 kwietnia 2022, 15:19
Prawdopodobnie Botman jest już nasz i będzie tworzył środek obrony z Tomorim. Kalulu będzie uniwersalnym rezerwowym w obronie albo może wskoczyć na prawą stronę kosztem Calabria.
Wiele źródeł podaje kwotę 300 mln na transfery ( mało prawdopodobne), ale można pokusić się o sprowadzenie Nkunku, Dybali, Belottiego, po takich transferach byli byśmy na szczycie
Serie A
0
pwentrys
pwentrys
22 kwietnia 2022, 15:21
Po co Nkunku razem z Dybala?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 15:23
Belotti to transfer na miarę środka tabeli, Dybala to szpital, a Nkunku poza zasięgiem
3
Vol'jin
22 kwietnia 2022, 15:24
Nkunku według właściciela RB nigdzie po tym sezonie nie odchodzi ;) a zresztą konkurencja będzie taka, że odpadamy na start, bo wystarczy, że Bayern ruszy czy PSG po swojego wychowanka ;]

ps . Żadnego Dybali który profilowo-taktycznie nie ma jak do Pioliego dopasować
3
R44
R44
22 kwietnia 2022, 15:48
Dybala … w jakim celu nam on?
Gość z gigantyczna pensja, ciągłymi kontuzjami i fochami gwiazdeczki.
Istna bomba do szatni, żeby rozmontować klimat.

Ja takich ludzi u nas bardzo nie chce, nieważne jaka formę prezentują na boisku. Kopanie piłki to jednak nie wszystko, są tez aspekty poza sportowe

Zreszta, nikt realnie nie brał go pod uwagę, a teraz pojawia się cała masa takich perełek łączących z nami w związku z Investcorpem -
Lukaka, Dybala, Sterling itp.
Litości, ze ktoś w ogóle bierze to na serio :)
1
Paolo03
Paolo03
22 kwietnia 2022, 18:15
Takimi transferami to budżet by się rozpłynął raz dwa
0
Vol'jin
22 kwietnia 2022, 15:16
Gandini ma wrócić za Gazidisa a za Scaroniego Boban

karuzela śmiechu ciąg dalszy :)
0
KosaX
KosaX
22 kwietnia 2022, 15:17
Boban akurat byl niezly i do pary z Maldinim robili niezla robote.
3
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
22 kwietnia 2022, 15:33
Do pary tak ale jakby miał być wyżej niż Maldini to Paolo odejdzie moim zdaniem
1
Rzetelny
Rzetelny
22 kwietnia 2022, 16:39
Nigdy nie robi się w organizacji dwóch osób na podobnych stanowiskach i podobnym zakresie odpowiedzialności. Ja osobiście Bobana nie chce. Zostawić skład jak jest i dać im kasę to wydania według uznania. Udowodnili, że potrafią wydawać kasę z głową.
2
ksieciunio
ksieciunio
22 kwietnia 2022, 16:46
Robił niezła robotę chyba w s..niu do własnego gniazda
2
cbvirus
cbvirus
22 kwietnia 2022, 15:09
Nie no dajcie spokój, jeżeli budżet rzeczywiście wyniósłby 300 mln, to wzmacnianie ataku Scamaccą to byłby niezły żart. Wtedy celem powinni być Nunez i Nkunku - obaj w okolicach 80 mln euro, ale z wielkim potencjałem albo też rzeczony Haller. Przy tym Berardi byłby w porządku na skrzydło wraz z jakimś zmiennikiem (może Di Maria bo mu kontrakt wygasa?), przy tym kupujemy jak było to zaplanowane Botmana i jakiś konkret na ŚPO (absolutne marzenia to Bernardo Silva i Florian Wirtz). W ten sposób wydajemy jakieś 250 mln wraz z prowizjami i pensjami i mamy przekozacki skład, który z palcem w tyłku powinien móc wygrać scudetto a i z racji na to, że młody to w przyszłości będzie w stanie bardzo wiele zawojować.

Wybaczcie fantazję, ale jak się widzi takie kwoty, to aż lubi puścić się ją z wodzy. Myślę, że prawie na pewno to mercato będzie znacznie bardziej oszczędne niż donoszą o tym pismaki.
4
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 15:13
Powiedz mi proszę, dlaczego Nunez 60-80 czy Haller za 40-60 to spoko opcja, a Scamacca za 40M już nie, nawet jeśli profilem bardziej pasuje Pioliemu?
0
patoo_07
patoo_07
22 kwietnia 2022, 15:23
Bo pokazali, że potrafią strzelać na poziomie Ligi Mistrzów. Scamacca to póki co pokazał, że umie strzelić 12 bramek w Serie A. Także dawanie za niego 40 milionów, to nie śmieszny żart.
9
pwentrys
pwentrys
22 kwietnia 2022, 15:25
Imo 28 letni Haller z eredivisie do serie a to większa pułapka niż Scamacca nawet za 40mln.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 15:25
Haller pokazał, że ma instynkt strzelecki, tak samo jak Nunez. Stylem gry zupełnie nie psują do tego w co chcemy grać(w piłkę), gdzie napastnik jest istotny przy rozgrywaniu.
1
patoo_07
patoo_07
22 kwietnia 2022, 16:49
Akurat Nunezowi niczego noe można odmówić, biorąc pod uwagę, że grając z Ramosem, to częściej biega po bokach i tam wygrywa pojedynki. Jak to nie jest napastnik jakiego potrzebujemy, to oświeć mnie kogo potrzebujemy. Najlepszą piłkę w tym sezonie graliśmy z ruchliwym Rebicem na początku sezonu. Nunez idealnie by wypełnił tą lukę. Warunki fizyczne, drybling, szybkość, podanie, wykończenie. Haller to jest bardziej odpowiednik Scamacci. Jak się znajdzie to fajnie, jak się nie znajdzie to nie wiele z niego pożytku. Z tym, że Scamacca uderzy jeszcze z dystansu, czego Haller raczej nie robi.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 16:54
Potrzebujemy napastnika, który będzie grać na całej szerokości boiska. Milan gra dużo gorzej w piłkę, bo napastnik nie bierze udziału w konstruowaniu akcji. Nunez to ciekawy gracz, ale nie do gry w piłkę, w obrębie pola karnego. Milan nie potrafi rozrywać obrony rywala, gdy ten broni się nisko, tu się przyda ktoś do gry, nie kontry.
0
cbvirus
cbvirus
22 kwietnia 2022, 16:57
Fakt, Haller może i mógłby być pułapką bo w West Hamie średnio mu poszło, ale to napastnik charakterystyką przypominający mocno Giroud. Nunez czy Nkunku to obecnie jedne z najgorętszych nazwisk, wzięcie któregoś z nich byłoby czymś wielkim, a myślę, że nie jest to zupełnie niemożliwe patrząc na to, że na rynku będzie też Haaland i Mbappe, więc opcje dla największych klubów są jeżeli chodzi o transfery napastników i niekoniecznie muszą chcieć inwestować w potencjał.
0
patoo_07
patoo_07
22 kwietnia 2022, 19:22
No to jeśli takie jest kryterium, to Scamacca będzie bardziej niż głupim wyborem. Bo to też żaden wirtuoz jeśli chodzi o granie poza polem karnym.
0
Paolo03
Paolo03
22 kwietnia 2022, 15:07
Scamacca to ligowy sredniak, watpie żeby bardziej odpalił.
Asensio będzie z pewnością lepszy od naszych dryblasów na prawej stronie.
Origi w miejsce Ibry będzie idealny i jest to transfer darmowy wiec duży plus.
1
hyrus13
hyrus13
22 kwietnia 2022, 15:04
Poza tym ziomkiem z Ajaxu to nic nowego nie ma. Więc nie wiem na co oni chcą wydać te 300 mln ;)
1
Vol'jin
22 kwietnia 2022, 15:06
bo tych 300 mln nie ma :)

będzie max 120 mln euro pewnie (odejmując budżet płacowy) + może coś ze sprzedaży
5
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 15:03
Milan powinien mieć pewne priorytety, zaczynając od obrony, gdzie lewa strona kuleje. Theo nie ma praktycznie odpoczynku, a przez to nie jest w stanie utrzymać równej formy. Będąc z lewej, warto myśleć o zmienniku Leao, bo Rebić poza niskimi umiejętnościami technicznymi, to żart, piłkarz bazujący na fizyczności i motoryce, który ma notoryczne problemy z urazami, to mem.
Środek obrony to wiadoma kwestia, ale można uznać, że temat Botmana jest pozytywnie zamknięty, jedyna niewiadoma to jego zdrowie po ciągle leczonej konti.
Do środka pola należy szukać kogoś kto połączy intensywność i dobrą technikę, ciekawe nazwiska to Camara (Salzburg) i Kamara(OM) który po fiasku z United ma ofertę z Atletico, ale zastanawia się ze względu na projekt sportowy, który ma być ważniejszy od pieniędzy.
Prawe skrzydło jako pięta achillesowa Milanu, to pole do popisu dla dyrekcji, jeśli Sassuolo będzie trzymało się swoich wymagań (30M), to Rossoneri powinni odpuścić ten transfer i przeznaczyć te pieniądze na coś bardziej przyszłościowego. Mało jest ciekawych nazwisk, dlatego trzeba czekać do lata na jakieś wyroki. Asensio to nieśmieszny żart, chyba, że klubowi zależy na poszerzeniu grona fizjoterapeutów.
Do ataku przydałby się młody napastnik z dobrą etyką pracy i umiejętnościami technicznymi. Drużyna lepiej wygląda, gdy może grać szybko w piłkę i wykończyć, o ile sytuacje są klarowne. Mało jest takich nazwisk, Nunez to bardziej walczak, który bywa ciałem obcym podczas budowania ataków, lepiej spisuje się przy kontratakach. Scamacca ma ogromny potencjał techniczny i fizyczny, ale momentami łatwo go wyłączyć z gry. Gouiri to nominalny skrzydłowy, który gra często jako jeden z dwójki napastników i radzi sobie dobrze, ciekawe nazwisko.


Trzeba czkać na zmianę, błędem będzie pójście drogą United i rozbijanie banku. Trzeba skupić się na talencie i predyspozycjach danego piłkarza i dać mu warunki. Ewolucja nie rewolucja.
2
hyrus13
hyrus13
22 kwietnia 2022, 15:05
Na lewą może Pezzella, bo ma wrócić do Parmy.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 15:06
Ja bym postawił na Hickeya, ale ten ma oferty z wysp.
1
Tanger
22 kwietnia 2022, 17:01
@Alessio_re6

Napiszmy Kante z austriackiej Bundesligi list polecający do Maldiniego ;)

Jeśli chodzi o napastników, to nie ma zbytniego urodzaju na rynku w ostatnim czasie. Albo mamy opcje bardzo kosztowe, jak Nunez albo takich zawodników, których trzeba by przywrócić do najwyższej formy jak Belotti.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 17:13
Ale podpisujemy jako Leonardo, będą Arabowie, to można dorzucić 15M XD
Mnie Nunez nie przekonuje, bo gdy rywal się zamuruje to trzeba grać szybko, a tu będzie spory problem.
0
pwentrys
pwentrys
22 kwietnia 2022, 14:54
Ciekawe czy Sass znajdą jakiegoś głupca co kupi Scamakke za 40mln. Zabawne btw. jest to, że wystarczyło kilka newsów o sprzedaży Milanu i miliony nazwisk już jest z nami łączone. xd Myślę, że nie ma co się nastawiać ale wątpie, że Investcorp kupi klub za 1.1mld po to, żeby dalej pozwalać odchodzić za darmo piłkarzom i szukać głównie wynalazków z francji za pół darmo. Raczej będą chcieli chociaż 1 big time transfer na rok przeprowadzić.
3
ósmy
22 kwietnia 2022, 15:05
Na pewno z Sassuolo odejdzie ktoś z dwójki Scamacca/Raspadori. W tym przypadku Sass umie wyszukikwać i szlifować talenty. Wczoraj podpisali umowę z Luca Morą, liderem strzelców w Serie C, który w Catanii strzał 21 bramek.
Mimo wszystko z Sasuolo wolałbym wyciągnąć tego Hameda Traore niż przereklamowanego Scamakkę.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 15:09
Aaaa to Scamacca, czołowy strzelec ligi, młody napastnik z dobrymi warunkami fizycznymi jest przereklamowany, ale Traore, który gra dobre 3 miesiące na nowej pozycji, już nie.. Ciekawe
0
pwentrys
pwentrys
22 kwietnia 2022, 15:19
Scamacca ma na pewno potencjał, ale nie powiedziałbym, że technicznie, bo w każdym meczu Sas piłka mu odskakuje na metr i każda próba prowadzenia piłki to strata. Ma słaby balans ciała i dużo w nim nonszalancji jak coś nie idzie. Potrafi powalczyć, potrafi strzelić golazo - ma potężne i dobrze ułożone kopyto ale właśnie tylko i wyłącznie na tym jego hype jest zbudowany + na ładnych bramkach w meczach z czubem tabeli. Nad mankamentami może popracować, nie skreślam go, natomiast po tym sezonie więcej niż 25 mln za niego to mega pułapka. Nie wspominając o tym, że na ten moment taki piłkarz u nas gdzie jest problem z budowaniem sytuacji bramkowych by po prostu zginął i skończyłby jak Piątek.
Edytowano dnia: 22 kwietnia 2022, 15:22
1
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 15:22
Trochę inaczej go postrzegamy. Moim zdaniem jest dobry technicznie, a ze względu na wiek ma ogromne pole do rozwoju. Dobrze wygląda z piłką i w grze kombinacyjnej.
1
Milanboy
Milanboy
22 kwietnia 2022, 15:22
pwentrys-Scamacca gra dobrze w pressingu i jest przede wszystkim ruchliwy. To wielki atut w obecnej piłce nożnej.Nie jest technikiem i każdy o tym wie ale na to co gra Milan to na próżno szukac takiego zawodnika.
1
kawalerowicz
kawalerowicz
22 kwietnia 2022, 14:52
Marzenie: Antony z Ajaxu...
3
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 15:04
Gdyby Ten Hag nie poszedł do United, to może za 40M byłaby szansa.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 kwietnia 2022, 15:29
Wystarczy, że Napoli utopiło pieniądze na Lozano z jedną dobrą rundą w Serie A, a Roma zafundowała sobie Kluiverta Jr O ile to nie jest gwiazda ED od strony destrukcji jak Dumfries ściąganie drogich piłkarzy z tamtej ligi w czasie gdy nawet odpady z polskiej pożal się Boże Ekstraklasy potrafią zrobić tam dwucyfrówkę kompletnie mija się z celem.
1
Milanboy
Milanboy
22 kwietnia 2022, 15:33
Marcos Salinas- Lozano to nie był zły ruch. Owszem nie spełnił na tyle oczekiwań ale jednak ma dobre i złe momenty.

No widzisz a jednak De Jong w Barcy odpalił i co by nie mówić De Ligt i Dumfries który no kapitalnie gra w tym Interze.

Kluivert Jr to ten który nawet w Ajaksie nie brylował? Bo Roma pozyskiwała od początku piłkarza wątpliwego.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 kwietnia 2022, 20:23
Około 20 pozytywnych spotkań na 3 sezony, z czego konkretne liczby notował jedynie przez kilka miesięcy i transfer za 40 mln.? Bądźmy poważni. W Milanie zostałby gorzej potraktowany niż Suso
To są właśnie te gwiazdy ED w fazie destrukcji/defensywnej. Zdecydowanie gorzej z tymi asami z przodu. Przyczyna jest prosta. Mianowicie w tak ultraofensywnej, chaotycznej lidze , gdzie tylko 3/4 zespoły trzymają jako taką dyscyplinę taktyczną nie da się odsiać ziarno od plew.
0
Zielony2009
Zielony2009
22 kwietnia 2022, 14:51
Co do PSG, które często jest tutaj przywoływane jako przykład złego zarządzania, którym my nie chcemy podążać.

Owszem PSG nie zrealizowało póki co swojego celu w postaci zwycięstwa w LM jednak trzeba przyznać, że progres zrobili ogromny. Przed erą szejków PSG tylko raz wyszło z grupy w lidze mistrzów (sezon 94/95), a i w Pucharze Uefa nie szło im wiele lepiej, gdyż mieli tylko jeden półfinał z roku 1993. Ot taki europejski średniak. Tymczasem od sezonu 2012/2013 PSG CO ROKU WYCHODZI Z GRUPY W LM notując po drodze jeden finał, jeden półfinał oraz cztery ćwierćfinał zatem nie jest tak, że odpadali zaraz po wyjściu z grupy. Nie wspomnę, że w tym roku zdobędą 8 tytuł mistrza Francji w przeciągu ostatnich 10 lat (przed szejkami mieli łącznie dwa mistrzostwa).

Być może cel w postaci LM został dość buńczucznie ogłoszony, ale samego progresu Paryżanom nie można odmówić. Era szejków to nie tylko złoty okres w historii PSG, ale i całej ligi francuskiej, bo od czasów OM z początku lat 90 to żaden francuski klub nie zadomowił się tak dobrze w europejskiej czołówce.

Ja tam bym takimi sukcesami nie wybrzydzał, zwłaszcza, że osiągnął je klub bez bazy kibicowskiej oraz historii z sukcesami. Pomimo powyższego od lat PSG wymieniane jest jednym tchem obok Barcy, City czy Bayernu jako ścisły top.
5
Milanboy
Milanboy
22 kwietnia 2022, 15:08
Dokładnie. Tutaj jak już przywołujemy to Manchester United które wydało tyle szmalu a trofeów za grosz a teraz pozyskują Ten Haga w nadziei , że nagle ot tak będzie super.

PSG idealne nie jest ale co by nie mówić mają sporo tych sukcesów i jednak uznaję się ich za klub topowy.
1
hyrus13
hyrus13
22 kwietnia 2022, 15:10
Ich problem polega na tym, że są zbyt zachłanni. Zamiast budować drużynę robią masowe transfery, które są im zbędne. Latem nie był im potrzebny ani Gigio ani tym bardziej Messi, a mają obu. Gdyby robili to spokojniej to już dawno wygraliby LM.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 15:11
PSG jest zarządzane fenomenalnie marketingowo i poniekąd sportowo też, ale stricte kadrowo tam jest fatalnie.
0
Milanboy
Milanboy
22 kwietnia 2022, 15:13
hyrus13- Dlaczego nie był? Navas już ma 36 lat i lepszy nie będzie , do tego każdy kto grał za Keylora spisywał się poniżej oczekiwań.

Oj Gigio na bramce potrzebny był im i to bardzo a to, że nie zaczyna jakoś dobrze no to cóz,bywa i tak ale ze wszystkich tych transferów jakie PSG przeprowadziło to Donnarumma i Achraf byli najbardziej logicznymi transferami bo mistrz Europy, najlepszy młody bramkarz swiata oraz jeden z najlepszych bocznych obrońców/wahadłowych na świecie.
Edytowano dnia: 22 kwietnia 2022, 15:14
1
hyrus13
hyrus13
22 kwietnia 2022, 15:21
Milanboy

Wg mnie nie był, chwilę wcześniej Navas dostał nowy kontrakt, a do tego miał ugruntowaną pozycję w szatni. Wzięli Gigio i co? Gigio gra słabiej, bo nie gra regularnie, media często mają pożywkę, że przez to w szatni jest kipisz i tyle.
1
Milanboy
Milanboy
22 kwietnia 2022, 15:25
hyrus13- Wiesz, moim zdaniem był na PAPIERZE. Mistrz europy, najlepszy mlody bramkarz świata, Francja elegancja, klub który na powaznie już bije się o CL, do tego naturalne zastępstwo za Keylora i bramkarz który ma "to coś" co winduje go wysoko ale obecnie no nie daje rady i chyba ten ruch okazuje się na obecną chwilę nieudany ale spoko, Tibo Cortouis też miał pierwszy sezon średni gdzie w drugim już był najlepszym bramkarzem w La Liga wraz z Oblakiem .

1
hyrus13
hyrus13
22 kwietnia 2022, 17:25
Milanboy

I to jest ta zachłanność, o której piszę. PSG miało obsadzoną bramkę, a tu się pojawiła okazja i z niej skorzystali. Zgadzam się, że trudno zrezygnować, ale moim zdaniem w tym momencie było to niepotrzebne. I to samo z Messim, też ciężko się oprzeć, ale czy był im potrzebny? W obu przypadkach uważam, że nie. Pewnie Gigio w przyszłości zaprocentuje, ale w tym sezonie był jednym z symboli porażki w LM.
1
Jaca23
Jaca23
22 kwietnia 2022, 21:28
Ciężko, żeby nie zrobili progresu jak wydali tyle kasy. Chyba tylko przywołane wyżej United nie zrobiło znaczącego skoku jakościowego wydając tak horrendalne pieniądze.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
23 kwietnia 2022, 00:12
Jeszcze można doliczyć do tej grupy Barcelonę, która jednak wydała trochę grosza, ale bardzo źle. BVB gdy zaczęło pakować kasę zamiast tylko promować i się rozwijać, to wtopili miliony, kolejny klub to Everton, który broni się przed spadkiem mimo, że szastają hajsem.
0
Vol'jin
22 kwietnia 2022, 14:51
nie podoba mi się ten Haller, ale od kilku lat napastnicy z Eredivisie giną w silniejszych ligach.

+ Iworyjczyk zaraz ma 28 lat, epizod nieudany w WHU, w Eintrachcie jeden fajny sezon gdzie dobrze uzupełniał się z Rebicem i Jovicem
7
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 15:05
Ogolnie za duże pieniądze by kosztował jak na piłkarza tego typu.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
22 kwietnia 2022, 15:10
Mam podobnie, ogólnie mam dość napastników w typie drzewa... Tęsknię za typowym Szewa
1
Michał92
Michał92
22 kwietnia 2022, 15:13
Ciekawe ile by kosztował Raphinia z Leeds na PS :D
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 15:16
Zależy czy Leeds się utrzyma w PL. Czytałem, że ma jakąś realną klauzulę na wypadek spadku. Na chwilę obecną jest blisko Barcy, ale jeśli Dembele przedłuży kontrakt, to kto wie, czy będą chcieli Brazylijczyka.
0
Vol'jin
22 kwietnia 2022, 14:51
nie podoba mi się ten Haller, ale od kilku lat napastnicy z Eredivisie giną w silniejszych ligach.

+ Iworyjczyk zaraz ma 28 lat, epizod nieudany w WHU, w Eintrachcie jeden fajny sezon gdzie dobrze uzupełniał się z Rebicem i Jovicem
1
kusniak_22
kusniak_22
22 kwietnia 2022, 14:47
Plany są jak zawsze, życie zweryfikuje :D
1
DarthImpaler
DarthImpaler
22 kwietnia 2022, 14:51
To nawet nie plany Milanu tylko domysły pismaków.
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
22 kwietnia 2022, 14:43
Ach, te media, wszystko zawsze wiedzą!
Już wiedzą, że Milan trafi w ręce Investcorp - co jest prawdopodobne, ale nie ma 100% pewności, może się transakcja wysypać w każdej chwili. Ba! Wiedzą nie tylko, że Investcorp kupi Milan, ale nawet to, ile przeznaczy na transfery i kogo sprowadzi!
Uwielbiam tych pismaków. Poważnie. Biorąc pod uwagę cały okres z Elliottem u sterów, to media trafiły ze swoimi przewidywaniami transferowymi itp. może z 5% przypadków, a może i jeść że mniej. Ale nie poddają się, jadą ostro. Wszystko wiedzą. A kibicom żyłka pulsuje.
2
inzaghi67
inzaghi67
22 kwietnia 2022, 14:40
Nic o Botmanie i Sanchesie?
0
paweł_paolo
paweł_paolo
22 kwietnia 2022, 14:42
Chyba Longo przekazał, że Batman i origi soon.
2
Umberto
Umberto
22 kwietnia 2022, 14:33
Do ataku na 9 potrzeba prawdziwego killera jeśli mamy zrobić krok do przodu i przynajmniej solidnego ligowca na prawe skrzydło
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 kwietnia 2022, 14:29
Spokojnie, cieszmy się tym co jest teraz, a jak zmieni się właściciel to wtedy się zobaczy. Bardziej od 300mln na transfery Milan potrzebuję zachować tożsamość i konsekwencje w rozwoju bo jak widać po PSG można robić duże transfery i nie mieć drużyny, nie chcemy piłkarzy którzy identyfikują się tylko z wynagrodzeniem. Będę tym się podniecał po sezonie.
5
Milanboy
Milanboy
22 kwietnia 2022, 14:32
PSG? Przede wszystkim Manchester United które od 5 LAT nie wygrało NICC!!!!

Te Psg to chociaz ma te mistrzostwa i w Champions League w ostatnich dwóch edycjach spisywali się dobrze a co powiedzieć o Manchesterze?
10
Bandon
Bandon
22 kwietnia 2022, 14:34
Tożsamość to my mamy. Nie mamy jakości na wielu pozycjach, którą się kupuje gotówką.
2
Milanousz
Milanousz
22 kwietnia 2022, 14:35
Utd to najwiekszy klub-mem w Europie.
100% wartości marketingowej, 0% sportowej
1
Zielony2009
Zielony2009
22 kwietnia 2022, 14:50
do usunięcia
Edytowano dnia: 22 kwietnia 2022, 14:52
0
lopezito84
lopezito84
22 kwietnia 2022, 14:58
No tak Ale jak Berlusconi do Milanu przyszedł to robił największe transakcje w europie Van Basten, Gullit, Weach, Rivaldo... Same złote piłki. chodzi po prostu o to żeby nie przepłacać i nie kupować nazwisk tak jak PSG Neymar bo to Neymar Messi bo to Messi Ramos bo to Ramos....
2
Milanboy
Milanboy
22 kwietnia 2022, 15:07
lopezito84- Ale nadal mają trofea, nadal wychodzą z grupy, do tego byli blisko zdobycia Champions League a co można powiedzieć o Manchesterze United które płaci za takiego Freda po 50 mln? Bądź o Wan Bissace który także kosztował sporą ilość gotówki czy Depayach i Martialach i Maguierach(choć ten mial dwa lata udane) a przede wszystkim Pogbie który pobił rekord transferowy przed Neymarem? A pamiętacie jak Lukaku nie wypalił w czerwonej części Manchesteru?
Edytowano dnia: 22 kwietnia 2022, 15:09
1
lopezito84
lopezito84
22 kwietnia 2022, 15:57
Milanboy, jakie niby trofea ma PSG mistrza Francji gdzie do konkurencji ma 2 max 3 zespoły półfinał Ligi mistrzów, jak na taki zespół to też nie wiele. PSG od 6 czy 7 lat występują w LM, ale nic tam do tej pory nie zdziałali. Z Manchesterem to się zgadzam. Nie wiem, o co tam chodzi, ale wszystko zaczęło się pieprzyć od odejścia Fergusona, choć pamiętaj, że mają trofeum w postaci mistrza LE, więc w europejskim rozrachunku to więcej niż PSG, bo PSG nie ma nic.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
22 kwietnia 2022, 16:06
W United uznali, że lepiej kupować gotowe, płacić ogromne pieniądze,, niż tworzyć za mniejsze. Podobnie postąpił Arsenal. Oba kluby stały się memami.
0
Milanboy
Milanboy
22 kwietnia 2022, 16:20
lopezito84- No i co poza tą Ligą Europy? Mówisz, że taka konkurencja no ale jednak wygrywać te trofea, co sezon wychodzisz z grupy w CL i jeszcze jesteś w ćwierćfinałach oraz półfinałach czy finałach . To nie jest dużo i na pewno jest to o wiele więcej niż w Manchesterze i co ta Liga Europy znaczy dla tego klubu? Puchar pocieszenia.
0
lopezito84
lopezito84
23 kwietnia 2022, 18:43
Dzięki takiemu pucharowi pocieszenia awansujesz z automatu do LM. Ponad to w Angli masz ok 7 - 8 klubów które równorzędnie mogą walczyć o mistrza we Francji ma sz PSG i długo długo nic, a i tak w zeszłym sezonie mistrza z Lile przegrali.
1
Qiub
Qiub
22 kwietnia 2022, 14:27
Praktycznie każda formacja poza bramkarzem potrzebuje wzmocnień, kropka.
0
acmti__
acmti__
22 kwietnia 2022, 14:44
A każdy kiedyś umrze.
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się