SCUDETTO


SANDRO! SANDRO! SANDROOOOOOO!

24 kwietnia 2022, 19:37, cinassek Aktualności
SANDRO! SANDRO! SANDROOOOOOO!

W deszczowym Rzymie długo utrzymywał się remis. Aż nadszedł doliczony czas gry i akcja Ante Rebicia, Zlatana Ibrahimovicia i Sandro Tonalego, która wszystkich milanistów wprawiła w euforię. Ekipa Stefano Piolego zdobyła Stadio Olimpico - wygraliśmy 2:1, dalej walczymy o scudetto!

Spotkanie rozpoczęło się w sposób wymarzony dla gospodarzy. Prawą flanką przedarł się Sergej Milinković-Savić i dośrodkował przed bramkę, gdzie Ciro Immobile urwał się Pierre'owi Kalulu i z bliska nie dał szans Mike'owi Maignanowi. Od tej pory - poza jedną sytuacją, gdy francuski bramkarz odważnym wyjściem uprzedził włoskiego napastnika - gra toczyła się właściwie już tylko na połowie rzymian.

Dwoił się i troił Rafael Leao. Portugalczyk miał luz w mijaniu obrońców rywali, jednak brakowało mu precyzji. Tak było w 32. minucie, kiedy oddał mocny strzał, jednak w boczną siatkę. Jeszcze wcześniej spore kontrowersje wzbudziła sytuacja z Thomasem Strakoshą w roli głównej. Albańczyk nabił Juniora Messiasa, ale powstrzymał Brazylijczyka... łapiąc piłkę przed polem karnym. Dostał za to jedynie żółtą kartkę. Później rossoneri domagali się także rzutu karnego po ręce Luisa Alberto, jednak i tym razem sędzia Marco Guida nie spełnił żądań graczy gości.

Podopieczni trenera Stefano Piolego podkręcali tempo, ale brakowało jakości pod bramką. Niecelnie główkował Olivier Giroud, zablokowane zostało uderzenie Sandro Tonalego. Ostatecznie Lazio zachowało jednobramkowe prowadzenie do przerwy, ale mediolańczycy mogli wierzyć, że sytuacja się odmieni.

I szybko wdrożyli plany w czyny. W 50. minucie Leao wpadł w pole karne rzymian i wyłożył piłkę Giroud, który z bliska pokonał Strakoshę i doprowadził do wyrównania. W drugiej odsłonie w piłkę grała właściwie tylko jedna drużyna i był nią Milan. Mimo tego gościom ciągle brakowało skuteczności. Skutku nie przyniosła także piękna indywidualna akcja Messiasa, po której Brazylijczyk oddał nieznacznie niecelny strzał.

Na końcowe framenty pojedynku na boisku pojawili się m.in. Ante Rebić czy Zlatan Ibrahimović. Z mocnym i celnym strzałem Chorwata z dystansu poradził sobie Strakosha. Bliski celu był także Theo Hernandez, jednak futbolówka minimalnie minęła słupek. I gdy wydawało się, że padnie remis...

W doliczonym czasie gry Rebić wywalczył piłkę blisko pola karnego Lazio, ta trafiła do Ibry, a ten zgrał ją na kilka metrów przed bramkę do Sandro Tonalego. Włoch najpierw przyjął, a następnie strzelił. Gol pomocnika zapewnił Milanowi zwycięstwo i dalszą walkę w pełni o mistrzostwo Włoch. Dodatkowo rossoneri są już pewni gry w Lidze Mistrzów 2022/2023. Scudetto? Wierzymy do końca!

SS Lazio - AC Milan 1:2 (1:0)

Bramki: Immobile 4' - Giroud 50', Tonali 90+2'

Żółte kartki: Strakosha 8', L. Leiva 53', Cataldi 74' - Tomori 26', Kalulu 83', Ibrahimović 85', Tonali 90+4'

SS LAZIO (4-3-3): Strakosha - Lazzari (80' Hysaj), Acerbi, Patric (80' L. Felipe), Radu (63' Marusić) - L. Alberto (60' Basić), L. Leiva (60' Cataldi), Milinković-Savić - F. Anderson, Immobile, Zaccagni

AC MILAN (4-2-3-1): Maignan - Calabria, Kalulu, Tomori, T. Hernandez - Tonali, Kessie - J. Messias (70' Krunić), B. Diaz (68' Ibrahimović), Leao (86' Saelemaekers) - Giroud (68' Rebić)

Sędzia główny: Marco Guida (Pompeje)

 

*** SKRÓT SPOTKANIA ***



1120 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Orzelek79
Orzelek79
24 kwietnia 2022, 21:55
On,on,on magik !!!!!!! Olivier!!!!!
0
marcinomilano
marcinomilano
24 kwietnia 2022, 21:55
Pięknie to opanował Leao
1
Laudi
Laudi
24 kwietnia 2022, 21:55
ŻIRU!
0
mmielczar123
24 kwietnia 2022, 21:55
To co? Leao miał sznurówki na spalonym?
0
Gieno
Gieno
24 kwietnia 2022, 21:55
Oli Oli Oli
0
umbrella
umbrella
24 kwietnia 2022, 21:55
Noo. jedziemy!
0
Fifi22100
Fifi22100
24 kwietnia 2022, 21:55
Lecimy z nimi!!!
0
Diavo
24 kwietnia 2022, 21:55
Żiruuuuu!!!
0
acmti__
acmti__
24 kwietnia 2022, 21:53
Powinni wprowadzić tą opcję z tłumaczeniem się sedziow
Ciekawe co ta pala by powiedziała
2
kamilus
kamilus
24 kwietnia 2022, 21:56
Przede wszystkim powinni dać dostęp mediom do podsłuchu komunikacji na linii główny - var. A po meczu specjalny czas na konferencji prasowej dla sędziego.
0
Boateng93
Boateng93
24 kwietnia 2022, 21:52
Możemy 2 dni grać i tak nic nie strzelą. Ciekawe czy im głupio na górze, że nie zrobili wzmocnień do ofensywy i przez to giga szansa na mistrzostwo uciekła.
0
umbrella
umbrella
24 kwietnia 2022, 21:56
Dwa dni minęły.
0
krisss811
krisss811
24 kwietnia 2022, 21:56
Jednak strzelili. Ale z Ciebie kibic.
0
BanditiCurvaSud
BanditiCurvaSud
24 kwietnia 2022, 21:52
O jaka piękna przyśpiewka zabrzmiała :). „Guida Vaffanculo!”
7
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
24 kwietnia 2022, 21:52
No panienki, do roboty! A jak nie, to wracać do Mediolanu na piechotę.
1
ACstach
ACstach
24 kwietnia 2022, 21:52
Niestety Guida nie wyszedł kontuzjowany z szatni. Oczywiście pomijam kontuzje mózgu.
3
Claudinho
Claudinho
24 kwietnia 2022, 21:50
Panie i Panowie,

Zarejestrowany jestem od dawna ale sie nie udzielałem. Czytam za to na bieżąco. Ale dziś już %!€#* nie wytrzymałem!!!

Jedynym wyjściem jest chyba żeby właściciel wytoczył proces na drodze cywilnej sędziemu i oczekiwać wielomilionowego odszkodowania za celowe działanie na szkodę spółki.
0
krisss811
krisss811
24 kwietnia 2022, 21:51
We Włoszech? xD
0
Claudinho
Claudinho
24 kwietnia 2022, 21:53
Amerykańskie spółki walczyły, chyba skutecznie, o to by procesy które ich dotyczą toczyły się pod jurysdykcja USA
0
Zielony2009
Zielony2009
24 kwietnia 2022, 21:54
"Jedynym wyjściem jest chyba żeby właściciel wytoczył proces na drodze cywilnej sędziemu i oczekiwać wielomilionowego odszkodowania za celowe działanie na szkodę spółki."

Xd
0
Claudinho
Claudinho
24 kwietnia 2022, 21:57
Nie wiem jak działa ochrona przed odpowiedzialnością arbitrów ale dobry prawnik ubrałby to w zarzut że takimi decyzjami pozbawiają klub pozycji rynkowej. I niższych dochodów od sponsorów:-)
0
kamilus
kamilus
24 kwietnia 2022, 21:59
@Claudinho
Imo nie da się walczyć ze skorumpowanym związkiem sędziów w krajowej federacji, skoro nawet UEFA czy FIFA są pogrążone w korupcji i nikt z tym nic nie robi.
0
Claudinho
Claudinho
24 kwietnia 2022, 22:08
Kamilu,

Owszem. Pełna zgoda. Ale nie wystarczy żeby ludzie o tym poprostu mówili a dziennikarze raz na jakiś czas poruszali ten temat.
Sam fakt że zrobiłoby się głośno o takim pozwie podziałałaby na nich w sposób psychologiczny.
Taktyka małych kroków, nie rewolucji. Bo wtedy nie miałby kto meczów śędziować :-)
0
carrygun
carrygun
24 kwietnia 2022, 21:50
Pytanie czy to Chinole z interu wyłożyły kasę na sędziów czy jakiś zewnętrzny udziałowiec?
0
Nazgul
Nazgul
24 kwietnia 2022, 22:28
xD dobre
0
Jaca23
Jaca23
24 kwietnia 2022, 21:49
Tłumaczenie w studio, że karnego nie ma, bo "przebijania" i, że L.Alberto nie miał jak zareagować? Kogo to obchodzi ja się pytam? Ręką poszerzała obraz ciała i zmierzała do piłki, a nie od niej. Takie czynniki ostatnio były poruszane.
1
Tanger
24 kwietnia 2022, 21:51
Gdyby to piłkarz Milanu zagrał ręką, byłby bezwzględny karny.
0
wilku94
wilku94
24 kwietnia 2022, 21:52
Podobna sytuacja była z Kalulu, tylko nie pamiętam w jakim meczu... i co? karny.
0
Gaara
Gaara
24 kwietnia 2022, 22:53
Ja widziałem taka rękę kalulu w LM która była karnym popchnięta przez rękę innego zawodnika..
0
Diavo
24 kwietnia 2022, 21:49
Na miejscu Piolego po meczu powiedziałbym tak "Panie Guido pamiętaj pań,że w przyszłym sezonie to my Wam będziemy płacić " xd
0
PaoloACM
PaoloACM
24 kwietnia 2022, 21:49
Dla mnie sprawa jest prosta, zarowno sedzia glowny (Guida) jak i VAR (Orsato) nas nie lubia i nic nie bedzie gwizdniete typowo na korzysc Milanu dopoki nie bedzie ZADNEJ mozliwosci wybronienia decyzji przeciwko nam. Czerwona dla bramkarza jak w morde strzelil. Karnego bym nie odgwizdal, nie jestem zwolennikiem takich karnych, Alberto nie mial tam za bardzo co zrobic a pilka trafila go z dosc bliska. No chyba ze wracamy do zasady ze kazda reka w polu karnym to gol czego jestem zwolennikiem - im mniej interpretacji dla sedziow tym mniej przekretow. Drukarska cholota tfu!
1
Piotrek1899
Piotrek1899
24 kwietnia 2022, 21:48
Uważam, że gramy super mecz. Lazio nie ma na boisku. Świetni Leao i Messias, Giroud też robi swoje. Niestety, ciągle czegoś brakuje w decydującym momencie. No i sędzia... Szok, że można aż takiego pecha mieć do tych błaznów z gwizdkiem.
7
Gaara
Gaara
24 kwietnia 2022, 21:50
Myślę że goli dla Milanu
1
Tanger
24 kwietnia 2022, 21:53
Nie wiem czy ktoś jeszcze ma podobne spostrzeżenia, ale jak na złość, rywale przeważnie grają przeciwko Milanowi zorganizowanie i pewnie w obronie. Praktycznie żadne prezenty nie wchodzą w grę. Jakaś cudowna mobilizacja zawsze następuje jak przychodzą mecze z Milanem.
0
misiek007e
misiek007e
24 kwietnia 2022, 21:48
Nadal wierze w 3 punkty dla nas. Trzeba walczyć do końca, nawet jeśli sędziowe dziś ewidentnie nam utrudniają
1
marcinomilano
marcinomilano
24 kwietnia 2022, 21:50
Ja też, teraz jest wkruzenie, ale mamy 45 minut, a w środę Bologna może sprawić niespodziankę i jeszcze możemy znaleźć się w innej rzeczywistości.
0
Vol'jin
Vol'jin
24 kwietnia 2022, 21:48
Guida też nie widział ręki Udogie na Varze :)
9
patoo_07
patoo_07
24 kwietnia 2022, 21:49
On ogólnie nie wiele widzi.
2
Maximilanista
Maximilanista
24 kwietnia 2022, 21:47
Tercet stoperów Skriniar - Bastoni - De Vrij to mega mocna formacja, ale jednak najlepszymi obrońcami Interu i jego opoką jest trójka Rocchi - Orsato - Guida. Z takimi defensorami scudetto jest nieuniknione.

PS. Zawsze staram się być obiektywny i spora część narzekania na sędziów na tej stronie jest przesadzona lub stronnicza. Jednak dziś przekręt jest aż zanadto ordynarny i oczywisty.

Mam odruchy wymiotne. Tak się gwałci i zabija ducha sportowej rywalizacji
14
Jogin
Jogin
24 kwietnia 2022, 21:49
A człowiek chce po prostu się zrelaksować w niedzielny wieczór, a ogląda jakiś cholerny przekręt...
1
Jaca23
Jaca23
24 kwietnia 2022, 21:46
W studiu też dobrzy. Apelują do komentatorów o obiektywność, bo "kibicują Milanowi". A Juventus glamour to chłopcy kojarzycie? Albo Kruka Interniste?
17
Diavo
24 kwietnia 2022, 21:47
O tym samym pomyślałem
3
ACstach
ACstach
24 kwietnia 2022, 21:48
Jaja jak beret.
1
acmti__
acmti__
24 kwietnia 2022, 21:48
Debile, ten co mówił że reka była naturalnie ułożona i coś tam o kolanie to jakiś naćpany
3
primo2p
primo2p
24 kwietnia 2022, 21:46
Ciężko się to ogląda.

Chciałbym wierzyć, że w drugiej połowie jakoś się odmieni, ale mam poważne obawy, bo nie mamy praktycznie ławki, sam Zlatan jak wejdzie dużo nie zdziała.
0
dejnio
dejnio
24 kwietnia 2022, 21:48
Wpuszczanie Zlatana to moim zdaniem za duże ryzyko, przynajmniej od początku drugiej połowy. Gramy dobrze tylko brakuje kropki nad "i". Szwed powinien wejść jak do 65-70 minuty nic nie wpadnie.
0
krisss811
krisss811
24 kwietnia 2022, 21:45
W studiu mówią że karnego nie ma bo to przebijanka. W meczu z Atletico byla podobna przebijanka i tam Turek się nie zastanawiał czy ma być karny.
14
kamilus
kamilus
24 kwietnia 2022, 21:48
Po to wprowadza się niejasne przepisy, by móc je interpretować w obie strony w zależności od tego, co chce się zrobić. Coś jak z prawem podatkowym w Polsce.
4
krisss811
krisss811
24 kwietnia 2022, 21:49
Dokładnie tak.
0
acmti__
acmti__
24 kwietnia 2022, 21:50
Sędziowie w erze varu nie sędziują tylko interpretują
0
Shadow83
Shadow83
24 kwietnia 2022, 21:45
Powiem Tak jakby sytuacje były po drugiej stronie to już gramy w 10 i po rzucie karnym dla przeciwników za zagranie ręką.
9
acmti__
acmti__
24 kwietnia 2022, 21:45
Czyli rozumiem że teraz przepisy są takie że gość na varze mierzy metrówka jaka była odległość i na podstawie tego decyduje czy jest ręka.
0
ConradJethro
24 kwietnia 2022, 21:47
Bzdury pieprzą w tym studio, takich karnych w tym roku było kilkanaście i mówię tu o rundzie wiosennej
0
roby45
roby45
24 kwietnia 2022, 21:44
Bez płaczu powtarzam...mieliśmy swoje szanse odjechać, ale nie potrafiliśmy udzwignac ciezaru
0
umbrella
umbrella
24 kwietnia 2022, 21:45
Roby, nie denerwuj mnie ;)
1
MarcoNieVanBasten
MarcoNieVanBasten
24 kwietnia 2022, 21:45
Ciężar ciężarem... o zasady chodzi... tylko i aż tyle...
1
krisss811
krisss811
24 kwietnia 2022, 21:47
Daj spokój, kazdy ma swoje szanse i każdy gubi punkty ale jak mamy odjechać jak sędzia nam zaciąga hamulec.
0
marcinomilano
marcinomilano
24 kwietnia 2022, 21:44
Chciałbym żeby Leao szybciej dośrodkowywał, już każdy obrońca w tej lidze wie co on zrobi i że będzie schodził do końcowej linii, mam wrażenie że kilka razy bardziej byśmy zyskali na szybkim zagraniu w PK, bo zwiększa sobie kąt i pozwala obrońcom się ustawić, a zazwyczaj przed bramką jest tylko Giroud potrojony przez obrońców
3
24 kwietnia 2022, 21:44
Najpierw korzystają na calciopoli i zdobywają scudetto przy zielonym stoliku. Nie widzą do dziś w tym żadnego problemu.
Potem zyskują na przedawnieniu, choć byli nie mniej umoczeni od Juve.
Następnie scudetto mimo braku wypłacalności.
Teraz coś co niektórzy mogą nazywać calciopoli 2.0.W końcu nawet eksperci TV i związek sędziowski nie widzą żadnych problemów, co przywołuje wspomnienia.
Przez cały sezon ANI JEDNEGO błędu, który by im zmienił obraz spotkania lub wynik na niekorzyść.

Gdyby nie to, że istnieje Juventus, to by deklasowali wszystkich w kategorii najbardziej obrzydliwego klubu świata.

PS. Szczerze to nie wierzę w żadne spiski czy ustawki. Ale niech "rzetelni" Interisci, te fałszywe typy jak Kamciu i szczury ukrywające swoją przynależność, niech się triggeruja. A co mi tam.
9
mmielczar123
24 kwietnia 2022, 21:49
Ja nie mam wątpliwości, że sędziowie pomagają interowi jak mogą. Rozumiem jakby arbitrzy czasem skrzywdzili juve, czasem inter, czasem nas, ale oni gwiżdżą wszystko pod inter...
1
Rossu
Rossu
24 kwietnia 2022, 21:43
Chłopaki, mecz mi się zaciął w trakcie złapania piłki przez Strakoshę. Dostał potem czerwoną kartkę, prawda?
2
kamilus
kamilus
24 kwietnia 2022, 21:44
Oczywiście. Że nie.
1
marcinomilano
marcinomilano
24 kwietnia 2022, 21:45
Jaki Strakosha? Jaka czerwona? Gościu wstawaj mamy majowy ciepły poranek a dzisiaj gramy finał z Juventusem w Manchesterze!
1
Milanboy
24 kwietnia 2022, 21:45
Chciałbyś xd.
0
umbrella
umbrella
24 kwietnia 2022, 21:45
Nawet dwie.
0
nokoments
nokoments
24 kwietnia 2022, 21:45
Stary, już 1-1, później był jeszcze karny dla nas!
0
iMmortal_1899
iMmortal_1899
24 kwietnia 2022, 21:50
To nie były jego rynce
0
umbrella
umbrella
24 kwietnia 2022, 21:43
"Przebijanka w polu karnym". Ale w meczu z Atletico jedenastka była podyktowana bez mrugnięcia okiem.
2
WeahYeah
WeahYeah
24 kwietnia 2022, 21:53
Tyle, że nabita ręką zawodnika Atleti .. może przepisy mówią, że jeśli.. no Milan gra to jest inaczej...
1
umbrella
umbrella
24 kwietnia 2022, 21:54
Tak, już pominąłem fakt, że tam zawodnik z Madrytu dotknął pierwszy.
0
Kamlot68
Kamlot68
24 kwietnia 2022, 21:42
Większości komentarzy hejtujących każdego z graczy Milanu nie da się po prostu czytać Xd Niektóre marudy już chyba zapomniały jak Milan grał 2 lata temu. Sędzia nie ułatwia sprawy, ale ta połowa nie była taka zła w naszym wykonaniu. Oby w drugiej coś wpadło.
6
adrian1992
adrian1992
24 kwietnia 2022, 21:44
Tylko że dwa lata temu kolegi mieliśmy mniej jakościowych piłkarzy
1
chory
chory
24 kwietnia 2022, 21:42
dla guidy należy sie publiczna egzekucja, nie ma zmiłuj za korupcje
1
kamilus
kamilus
24 kwietnia 2022, 21:44
Wystarczy, bo oficjalnie biegał w koszulce Interu. :P
1
roby45
roby45
24 kwietnia 2022, 21:42
Po iinterze mamy dol,slabo powinien to wszystko idzie,dobrze że nazbieraliśmy tych punktów
1
Majki85
Majki85
24 kwietnia 2022, 21:42
Jak widzę tego Gnide to ciulowi obcialbym dłonie flexem przy nadgarstkach i wyciął język, byleby tylko śmieć nie mógł sędziowac innych meczów. Niech się ten sezon już kończy bo nie mogę kolejny rok z rzędu patrzeć na te wały jakie się dzieja w Serie A.
3
Gutek
Gutek
24 kwietnia 2022, 21:44
Myślisz, że w przyszłym będą lepiej sędziować? :]
0
adrian1992
adrian1992
24 kwietnia 2022, 21:41
Kurde panowie my za dużo na sędziów patrzymy zamiast grać swoje nie mamy formy od dłuższego czasu, niby coś gramy ale nie ma pomysłu lazio chce nas wyczekac żeby z kontry załadować ale ta ręka to od razu czerwona powinna być bez dwóch zdań sędziowie po prostu utrudniają nam życie, nie da się oglądać na trzeźwo idę zapalić
3
kamilus
kamilus
24 kwietnia 2022, 21:42
Czyli ile powinniśmy co mecz strzelać, by móc wygrywać - 5 bramek? 10?
7
umbrella
umbrella
24 kwietnia 2022, 21:42
Ale to nie są drobne błędy sędziów.
2
Cisek666
Cisek666
24 kwietnia 2022, 21:41
I co z tego że Milan złoży skargę i gnida i orsato dostaną po 2 mecze kary i zawieszenia? Dalej będą krzywdzić jak nie nas to inne zespoły takie jak Torino. Żenujący spektakl...
3
Cervusius
Cervusius
24 kwietnia 2022, 21:53
i wrócą dokładnie na nasz mecz jeszcze
0
Rossu
Rossu
24 kwietnia 2022, 21:41
Gdyby takie sytuacje wydarzyly się raz, albo dwa razy to mówiłbym po prostu o czystym błędzie sędziowskim. Ale do cholery, tutaj notorycznie jesteśmy ruchani w dupę i nie mówię tylko o naszych sytuacjach, ale w całej lidze. Nie pamiętam, żeby w meczach Interu były takie sytuacje na ich niekorzyść.
2
Pablo78
Pablo78
24 kwietnia 2022, 21:40
Bez 3 punktów nie ma o czym gadać.Musi być walka a nie byle odbębnić mecz.
0
Gerada
Gerada
24 kwietnia 2022, 21:40
Ewidentna czerwona kartka dla Strakoshy - nawet eksperci nie wiedzą jak bronić tej decyzji o żółtej kartce - bo ten z dazn jedyne wyjaśnienie znalazł, ze piłka leciała od bramki tylko, ze to nie prawda, bo trafiła najpierw w strakoshę i się zatrzymała, więc nawet tak się naciągnąć nie da... Zaccagni wślizg od tyłu - bez kartki (później poprawił groźną nakładką też bez kartki) - Tomori wślizg bardziej z boku i z mniejsza dynamiką - żółta. Brak rzutu karnego za zagranie ręką - jasne... Odkopnięcie piłki Immobile - wisienka na torcie. Łokieć Kessiego to jedyne, gdzie oszczędził kogoś od nas, ale to żółtko pokroju wejścia Lucasa Leivy od tyłu w nogi Brahima... To jest kryminał żeby arbitra zawiesić za faworyzowanie Interu, a po powrocie dać mu bezpośredni mecz, w którym może pomóc Interowi...
10
Milanboy
24 kwietnia 2022, 21:43
Marco Guida i wszystko jasne.
0
Redplayer
Redplayer
24 kwietnia 2022, 21:40
Trzeba strzelać a nie płakać. Rok temu była masa karnych dla Milanu to nikt nie płakał.
0
Rossu
Rossu
24 kwietnia 2022, 21:42
Bo wszystkie karne były słuszne? Prócz tego jednego z Romą, gdzie Giacomelli dymał nas w wszystkie otwory, to musiał coś wydrukować dla nas żeby nie było "kontrowersji".
6
DominoJachas
DominoJachas
24 kwietnia 2022, 21:42
Tylko że prawie wszystkie te karne były słusznie podyktowane.
1
Cisek666
Cisek666
24 kwietnia 2022, 21:43
Tylko że Milan wtedy był drużyna która miała najwięcej sytuacji w polu karym w całej lidze.
0
patoo_07
patoo_07
24 kwietnia 2022, 21:48
Czyli jak rywale faulowali albo grali w siatkówkę, to sędziowie mieli nie gwizdnać, bo w sumie to dużo karnych mamy. Genialny tok myślenia. Sam bym na to nie wpadł.
0
Redplayer
Redplayer
24 kwietnia 2022, 21:53
Nie chodzi o ich słuszność. Jak chce się wygrać mistrza to trzeba liczyć na siebie a nie na sędziów i inne zespoły.
0
dejnio
dejnio
24 kwietnia 2022, 21:40
Gnida Gnidą, ale co my piłkę z przypadku gramy pod polem karnym przeciwnika to szkoda gadać.
0
100f
100f
24 kwietnia 2022, 21:40
tak btw ile w tym sezonie mieliśmy karnych dla nas? w tamtym bodajże było ich 19
0
Ekkaia
Ekkaia
24 kwietnia 2022, 21:40
Jestem dziwnie spokojny ,ze to ugramy . Ibra musi wejść .
1
carrygun
carrygun
24 kwietnia 2022, 21:40
Gnida, Orsato, ale z was kur...czę no nie wiem co napisać. Kur...czę nie sądziłem, że bycie ruchanym aż tak boli. Kur...czę, mam nadzieję, że kiedyś w więzieniu te ślepe skurwole się o tym przekonają.
2
dominord
dominord
24 kwietnia 2022, 21:40
Jak sędziowanie będzie tak wyglądało w drugiej połowie i stracimy punkty w tym meczu, to nasi powinni podejść do tej gnidy i pogratulować, tak jak kiedyś zrobili to polscy szczypiorniści po meczu na MŚ w Katarze przegrywając w półfinale z gospodarzami.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
24 kwietnia 2022, 21:40
AC Wydymani.
0
sebastek888
sebastek888
24 kwietnia 2022, 21:39
Koledzy, zioniecie ogniem tutaj, głębokie emocje, czy był karny czy też nie, czy czerwona czy nie... A ja jakoś jestem spokojny, bo zauważcie, że... mało kto z nas pisze o grze naszych chłopaków. Pojedyncze psioczenie na Kessiego czy Diaza to bardzo niewiele w porównaniu do fali krytyki, jaką otrzymywali od nas Milaniści. A powód jest prosty - gramy po prostu dobrze. W KOŃCU. Do ideału brakuje dalej sporo, dużo niedokładności, ale jest tempo, zaskoczenie w grze, czasem wykorzystujemy prawe skrzydło, ogólnie naprawdę dobry mecz Messiasa dziś.
Mnie w pracy "sędziego" boli inny szczegół. Theo pociągany ewidentnie za koszulkę, po czym Guida odgwizduje faul na nim, a ten spowalniając akcję wybija piłkę... Tu jest ewidentna żółta, i nie ma czegoś takiego jak POUCZENIE, bo ten gość popełnia dwa wykroczenia coś jak faul + pyskówka do sędziego.
W świetle kontrowersji ogląda mi się dobrze ten mecz, bo i przyzwoicie gramy.
0
Marso1899
Marso1899
24 kwietnia 2022, 21:39
co mecz to takie same sytuacje....Ja bym tam na ławce nie wytrzymał, albo bym oficialnie przed kamerą powiedział, że są jeb....złodziejami.
Tak czy inaczej niech do cholery w końcu coś wpadnie!!!!!!!!
1
|<  <<  <  7  8  9  10  11    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się