SCUDETTO


Leao dostał ofertę z zagranicznego klubu. W przypadku transferu Milan oczekuje 70-80 mln euro

28 kwietnia 2022, 12:31, cinassek Aktualności
Leao dostał ofertę z zagranicznego klubu. W przypadku transferu Milan oczekuje 70-80 mln euro

Jak informuje redaktor naczelny portalu MilanNews, Antonio Vitiello, przedstawiciele Rafaela Leao otrzymali w ostatnich dniach istotną ofertę z zagranicznego klubu, choć nie pojawia się tu konkretna nazwa. Milan niezmiennie pracuje nad przedłużeniem kontraktu z Portugalczykiem - obecny wygasa w połowie 2024 roku. Paolo Maldini i jego ludzie oferują skrzydłowemu 4,5 mln euro netto rocznego wynagrodzenia, piłkarz oczekuje nieco więcej. By w rozmowach posunąć się do przodu, trzeba nieco zaczekać na rozwiązanie się kwestii właścicielskich i możliwe przejście klubu spod władania funduszu Elliott do Investcorpu. Jeśli jednak w grę wchodziłby transfer, rossoneri oczekują 70-80 mln euro odstępnego. Tak czy inaczej piłkarzowi jest dobrze w Mediolanie, a w kolejnych tygodniach strony spróbują wypracować porozumienie.



73 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jasiom22
jasiom22
29 kwietnia 2022, 02:57
To juz powoli sciąganie Origiego staje się jasne.. ;-p
0
primo2p
28 kwietnia 2022, 23:51
Jeszcze druga kwestia, te 70-80 mln, ktore moglibyśmy uzyskać, czy byśmy przenaczyli je na transfery...
0
Adamek189
Adamek189
28 kwietnia 2022, 23:23
4,5 mln kontraktu to nie mało. Pewnie ktoś chce dać 5-5 mln do 6 mln co daje w przeliczeniu na 4 lata od 4 do 6 mln wiecej na łapie. Biorąc pod uwagę jego zobowiązania finansowe wobec Sportingu to Leao podpisze kontrakt na poziomie 6 mln z nowymi właścicielami
0
Jaca23
Jaca23
28 kwietnia 2022, 22:59
4,5 to dobra oferta nawet jeśli klub przejmie Investcorp. Jeśli nadal będzie się świetnie prezentował to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby za sezon lub dwa znów dostał podwyżkę. Jeśli taka oferta nie odpowiada, to za 70-80 śmiało może iść.
0
cbvirus
28 kwietnia 2022, 22:50
Nie przedłużyłby kontraktu, odszedł za darmo, a potem byśmy czytali: "no przecież nikt by go nie kupił!", "To nie dałoby nic!", "co miał niby zarząd zrobić?".
0
D53
D53
28 kwietnia 2022, 22:41
Sprzedać. On jest chimeryczny z formą. Ma ogromny talent , ale w przyszłości różnie może być. Tak będzie lepiej też dla niego samego. Silniejsza liga mogłaby go rozwinąć i uczynić prawdziwą gwiazdą. Tam nie będzie mógł sobie pozwolić na lenistwo. U nas z braku laku ma wszystko wybaczone.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
28 kwietnia 2022, 23:27
Najstabilniejszy piłkarz Milanu w obecnym sezonie, najlepszy piłkarz w tym sezonie. Też ty "chimeryczny"
0
Fushnikov
Fushnikov
28 kwietnia 2022, 21:06
Jeżeli ktoś dałby 70-80 to bym oddał bez wahania. Zagrał łącznie może sezon dobrze. Chociaż nie wiem czy serio zagrał 38 spotkań w Milanie na poziomie by zarabiać 5. Jeżeli faktycznie chce być jak ta zza miedzy to bez żalu pożegnać. Za 70mln spokojnie można kupić ps. Co za tupet. To tak jak bym jak przez 5 lat w firmie uja dawał ale nagle zrobiłem dwie dobre roboty to od razu 100% podwyżki. Świat schodzi na psy a razem z nim oni.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
28 kwietnia 2022, 23:28
XDD
0
Semper Fideli
Semper Fideli
28 kwietnia 2022, 20:28
Za 70/80 baniek faktycznie oddał bym go bez mrugnięcia.
0
matten
matten
28 kwietnia 2022, 19:44
Jak nie przedłuży to sprzedawać przy ofercie 80 mln, aby nie odszedł za darmo. Oczywiście byłaby to spora strata pod względem sportowym, ale lepsze to, niż oddać kolejnego wartościowego gracza za darmo.
3
muamba_kabumba
muamba_kabumba
28 kwietnia 2022, 19:15
Talent pierwszorzędny, chociaż czasami głowa ucieka w "gwiazdozbiór". Jeżeli ma odejść to obyśmy zarobili na nim te 80 mln, niemniej będzie super jeśli zostanie.
Oby Maldini na prawą stronę sprowadził również utalentowanego, młodego i dynamicznego skrzydłowego.
Edytowano dnia: 28 kwietnia 2022, 19:19
0
Majki85
Majki85
28 kwietnia 2022, 17:21
Jeżeli zostanie - okej. Jezeli odejdzie za w.w kwote to też płakać nie będę bo wierzę że Maldini i spółka znajda na jego miejsce kogoś kto potencjał i umiejętności tez mieć będzie.
5
chory
chory
28 kwietnia 2022, 16:18
szejki już zadbają o to by został
0
banan1899
banan1899
28 kwietnia 2022, 15:55
Jeśli mamy tworzyć "wielki zespół" to tacy zawodnicy muszą zostać.
0
arturo6625
arturo6625
28 kwietnia 2022, 15:45
Jeśli sam chce odejść to sprzedać nie czekać, bo jeśli kontraktu nie przedłuży to z biegiem czasu z krótszym kontraktem będzie mniej kasy do wyrwania. Może niech podpisze a Milan za rok nie będzie robił mu problemu z transferem.
3
gieksa51
gieksa51
28 kwietnia 2022, 15:09
Ta i kogo kupimy w miejsce jego ? XD jakiegoś znowu młodego zawodnika I będziemy się znowu cofać w rozwoju
2
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
28 kwietnia 2022, 14:55
Za 80 baniek to go trzeba szybciutko odprowadzić na samolot, odbije się boleśnie od PL jak Lukaku..
2
Cisek666
Cisek666
28 kwietnia 2022, 16:13
A kto twierdzi,że Leao ma ofertę od PM? Jeśli dobrze pamiętam to nasz"ulubieniec" Leonardo chciał go w psg.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
28 kwietnia 2022, 16:26
Jeden pies.. 80 mln nie jest warty. Więc to byłaby oferta świetna, może przed pandemia nie, ale covid wpłynął na ceny zawodników i póki co ciężko oczekiwać że któryś klub dał więcej.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
28 kwietnia 2022, 17:37
No tak czołowy lewoskrzydłowy w Europie w wieku 22 lat, nie jest wart 80M masz rację. Okolo 20M to będzie dobra cena.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
28 kwietnia 2022, 18:52
Alessio kto jest czołowym skrzydłowym w Europie? Leao może? XD Nie ośmieszaj się..
On jeszcze na pół roku nie potrafi ustabilizować formy a to głównie cechuje mocnych zawodników, wgl jak można taka głupotę napisać xd już takich jedno dwu sezonowych zawodników życie weryfikowało, zobacz jak się Lukaku odbił albo nawet Immobile włoska liga to niestety na dzień dzisiejszy żaden wyznacznik siły i taka prawda 80 mln to z pocolawaniem ręki za Leao ile ty uważasz że on jest wart? 120, 150? Zejdź na ziemię..
Ja go z klubu nie wypycham i chce żeby tu grał nawet 10 lat, ale jak ma zacząć cwaniakować jak Donnarumma, albo Kessi i żądać nie wiadomo czego to niech leci dalej.. Byle tym razem Milan na tym zarobił.
Edytowano dnia: 28 kwietnia 2022, 18:56
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
28 kwietnia 2022, 19:17
Czołowym skrzydłowym to może jeszcze nie jest ale skoro za Lautaro wołają po 100 mln to chyba za zawodnika który ma predyspozycję do wygrywania meczy "w pojedynkę" można oczekiwać kwoty co najmniej zbliżonej.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
28 kwietnia 2022, 19:53
Leao jest najstabilniejszym piłkarzem Milanu w tym sezonie, co mecz stwarza kolegom po kilka sytuacji bramkowych robi przewagę i jest jedynym graczem Milanu, który mógłby walczyć o miano piłkarza sezonu Serie A. Jeśli chodzi o statystyki, to lepszymi może pochwalić się Saint-Maxime, Vinicius i Luis Diaz(nie chodzi o gole i asysty, tylko te, które pokazują wpływ piłkarza na grę zespołu.)
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
28 kwietnia 2022, 21:09
Alessio
Czy ja napisałem że ma zły sezon? Czy negeuje jego wkład? Nie. Za to Ty nie odpowiedziałeś na pytanie.. Na ile Ty tego zawodnika w tym momencie wyceniasz? Bo jeżeli miałoby dojść do sytuacji w której nie chce przedłużyć kontraktu i trzeba go sprzedać to co?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
28 kwietnia 2022, 21:41
Moim zdaniem 100M to absolutne minimum. Taki piłkarz w tym wieku, który rozwija się w zawrotnym tempie, co jest ważne przy wycenie. Może nie być najlepszy na świecie, ale na TOP10 ma potencjał i pewne nastawienie.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
28 kwietnia 2022, 21:46
Nie każdy klub teraz stać po pandemii żeby płacić za "potencjał", ale zgadzam się teraz z tobą że Leao to potencjał jeden z bardzo wielu którzy aspirują do bycia topem, bo na początku pisałeś że już topem jest a to dalekie od prawdy. 100 mln jeżeli ktoś da to jeszcze lepiej ale realna cena za niego to 60-80 baniek i musiałby odejść już tego lata bo później będzie miał krótszy kontrakt i cena może być jeszcze mniejsza. Mam nadzieję że oczywiście zostanie ale jakby nie chciał kontraktu przedłużyć to trzeba go w lato gonić żeby nie zostać z pustymi rękami, jak to mamy w zwyczaju.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
28 kwietnia 2022, 23:26
Na swojej pozycji jest TOPem, na świecie nie, a ma na to potencjał. Kilka klubów stać na potencjał i o dziwo te kluby są zainteresowane Leao - City i PSG. Skoro barcelona wydaje na Ferrana Torresa prawie 60M a Lukaku poszedł za ponad 110M, to Leao powiniem się zakręcić około setki, bo jeśli zobaczyłbyś jego dokładne liczby, to łapał byś się za głowę.
0
pwentrys
pwentrys
28 kwietnia 2022, 14:36
Piłkarze zazwyczaj są nie wyedukowani, często pochodzą z biednych rodzin, a przede wszystkim całe dzieciństwo żyją w swojej bańce, którą jest piłka. Jako młodzi widzą pieniądzę, które im się nie śniły, więc w "swoją opiekę" przygarniają ich agenci, którzy dla młodych piłkarzy są autorytetami i rekinami finansowymi, powierzają im cały swój świat finansowy i często wszystkie decyzję odnośnie kariery podejmują za nich agenci, bo wiedzą, że chcą dla nich jak najlepiej na każdej płaszczyźnie. Znajdą się doświadczeni sportowcy, którzy za siebie podejmują decyzje, a agentów traktują jako już przyjaciół/doradców, znajdą się tacy co sami chcą się wyedukować w kwestii finansów ale większość młodych pójdzie na łatwizne i wszystko zostawi swojemu agentowi, aby się móc samemu skupić na piłce i korzystaniu z życia bez przejmowania się takimi sprawami. Stąd też mamy przypadki Donnarummy, który pewnie by wskoczył w ogień jakby mu Raiola powiedział, mimo, że jest fanem Milanu. Tak samo z Kessie'm, który sam pewnie chciał zrobić, to co zapowiadał, tylko, że ktoś mu musiał jasno przedstawić, co będzie dla niego najlepsze i pójdzie do Barcy - tylko, że on akurat jeszcze przy tym zrobił z siebie pajaca i kłamce. My, kibice patrzymy na to zbyt zero-jedynkowo i sprawy z transferami, kontraktami traktujemy tak samo jak 20-30 lat temu. Piłkarz wyznaje miłość - super, odchodzi w stylu Gigio, Kessie - zdrajca, itp., a tak nie jest, średnio kariera piłkarzy na takim poziomie to +/- 15 lat, więc każde podpisanie kontraktu wieloletniego to ważna, nieodwracalna decyzja i jeden taki kontrakt to potencjalnie 1/3 całej kariery. Mnóstwo czynników jest brane pod uwagę, rozmowy z rodziną, bliskimi, agentami, czy nawet z kolegami z boiska. To nie jest takie hurr durr jak było kiedyś i mogłoby się wydawać być teraz. Z tego względu, ja nie mam z reguły za złe piłkarzom, gdy odchodzą, ani nie ich nie oceniam przez pryzmat kontraktów/transferów.
2
ósmy
ósmy
28 kwietnia 2022, 14:32
Widzę ewentualne zastępstwo za Leao. Podkreślam - ewentualne, bo też chciałbym, aby został na lata. Ale piłka nożna nie lubi stagnacji i próżni.
I jeśli już musielibyśmy wypchnąć Rafała za ten hajs, to w jego miejsce widzę Moussę Diaby z Bayeru L.
To jest już kot, młody bo ma te 22 lata, ale szaleje ładnie w Niemczech. 12 bramek i 9 asyst na 29 kolejek to świetne osiągnięcia.
W 8 spotkaniach LE 4 bramki i 2 asysty.
No ale już zwrócił uwagę tych ekip z Topu
Dodam tylko, że ze szkółki PSG.
Edytowano dnia: 28 kwietnia 2022, 14:35
7
Alessio_re6
Alessio_re6
28 kwietnia 2022, 14:35
Bardzo bym go widział u nas na prawej stronie, ale Pioli raczej preferuje tam rozgrywającego skrzydłowego
2
Rafał0209
Rafał0209
28 kwietnia 2022, 15:50
Jak Leao 80 to Diaby lekko 120 klub z Niemiec krzyknie
0
serginho83
serginho83
28 kwietnia 2022, 17:05
Tylko Gakpo z PSV, bardzo podobni zawodnicy z Leao :)
0
DarQ
DarQ
28 kwietnia 2022, 13:46
Leao to dla mnie top i to przez duże T.
Jest dla mnie niepoważne wyszukiwanie argumentów typu:
nie cieszy się po golu, za mało gra w obronie (napastnik), ma wyraz twarzy "niezależący mu" , a nawet absolutny rarytas dla mnie - ma dużo strat, czy tam przegranych pojedynków.
M. Jordan miał w meczach bardzo dużo niecelnych rzutów
ale oddawał ich również bardzo dużo, z przyzwoitą skutecznością co spowodowało że jak myślisz NBA to widzisz 23.
Leao jak w co drugim dryblingu zgubi piłkę, a w pozostałych spowoduje przewagę ,wolną strefę bo inny obrońca musi do niego biec to znaczy ,że posiadamy diamencik.
Jak odejdzie nawet za stówkę to będę ryczał i przypomni mi się scena i tekst - co ja za to sobie kupię? waciki?
5
Kadet411
Kadet411
28 kwietnia 2022, 14:18
Święta prawda, Leao po Theo jest dla mnie drugim najważniejszym ogniwem w obecnym Milanie, oddawać tego zawodnika to będzie wyjątkowy błąd
2
cbvirus
28 kwietnia 2022, 22:52
Kto powiedział, że nie cieszy się po golu? Przecież jego twarz cieszy się cały czas XD. W sumie zawsze jak to widzę, to aż zaczynam się śmiać xd
0
Grande
Grande
28 kwietnia 2022, 13:46
Ja bym sprzedał. Dzięki temu wystarczy na wykupienie Messiasa i grubą umowę dla Ibry.
7
Tairens
Tairens
28 kwietnia 2022, 13:40
Nie gadal bzdur, gra coraz lepiej, dolozyl do talentu zaangazowanie. Bede super szczeliwy jak przedluzy, a jak nie i jego sprzedaz zlozy sie na 2 kolejnych jakosciowych graczy to bede mu wdzieczny. Dla mnie postawa ma znaczenie, a Rafa raczej twardo stapa po ziemii.
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
28 kwietnia 2022, 13:27
Jeśli aspirujemy do corocznej walki o mistrza to dlaczego mamy sprzedawać najlepszych graczy wiedzac że pieniądze w przyszłym sezonie popłyną ze wschodu?
4
nokoments
nokoments
28 kwietnia 2022, 13:26
Gdy widzisz, że Leao otrzymał "istotną" ofertę z zagranicy:
http://spstasin.com.pl/wp-content/uploads/2015/10/jp2.jpg
0
Piotrek1899
28 kwietnia 2022, 13:18
Myślę, że przy 4,5 nie ma szans na dogadanie się. Takie 5,5-6, to chyba minimum dla piłkarza tego kalibru, bo nie wiem, czy to w tej chwili nie jest najlepszy lewoskrzydłowy w Europie. A ponoć tym zainteresowanym klubem jest MC, także ciężko będzie go zatrzymać.
0
Quers2
Quers2
28 kwietnia 2022, 13:30
Vinicius w tym momencie: Ej kur... widzisz mnie?!
2
Piotrek1899
28 kwietnia 2022, 13:32
Nie widzę, jesteś za cienki ;)
1
kamilus
kamilus
28 kwietnia 2022, 12:59
Szczerze mówiąc to nie dziwię się Portugalczykowi, że nie przedłuża umowy - ma ofertę kontraktu od "amerykańskiego" Milanu, ale chce poczekać na ofertę od nowych właścicieli, gdzie pewnie może dostać 1-1,5 mln więcej, co nie będzie zbytnią przesadą czy kominem płacowym, bo kto jak kto, ale on trochę ciągnął Milan w tym sezonie. A jeśli do zmiany właściciela nie dojdzie, to wciąż będzie mógł zaakceptować obecną ofertę. :P
2
Sebolinho10
28 kwietnia 2022, 14:00
Sytuacja Leao jest bardziej uzależniona od końcowego wyniku sporu między Lille i Sportingiem a nie zmianami Władzy w Milanie.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
28 kwietnia 2022, 12:59
Znaleźć ewentualne zastępstwo na podobnym poziomie
Najlepiej w podobnym wieku
I jeszcze żeby sie zaklimatyzowało na tyle że nie stracimy dużo czasu na powrót do formy lewego skrzydła od którego jesteśmy uzależnieni na ten moment
Raczej trudne
No ja bym zdecydowanie wolał żeby został
0
patoo_07
patoo_07
28 kwietnia 2022, 12:47
Czekamy na zmiany właścicielskie i jestem pewien, że uda się podpisać.
0
mmielczar123
mmielczar123
28 kwietnia 2022, 12:44
Jeśli chcemy zbudować drużynę, która ma walczyć o najwyższe cele, to powinien zostać, ale jeśli kolejny zawodnik miałby odejść za darmo, to chyba trzeba go sprzedać, kupić tego Langa z Belgii albo innego młodego z potencjałem i zostawić Rebicia, bo gdy jest zdrowy to potrafi uratować niejedno spotkanie.

Ps: Mam takie wrażenie, że Rafie nie zależy na Milanie, tylko chce zostać wielką gwiazdą albo trafić do lepszego klubu (i nie ma w tym nic złego, dopóki nie zacznie wygadywać bzdur jak Kessie albo zwodzić zarząd byle tylko odejść za darmo). Może się mylę, ale po niektórych graczach widać, że zależy im na zespole i mam tu na myśli m. in. Tonalego, Calabrię, Theo, Tomoriego, Giroud, Florka, Alexisa, Kjaera, Brahima, czy Mike'a.
6
Alessio_re6
Alessio_re6
28 kwietnia 2022, 12:46
A dlaczego masz takie wrażenie?
0
mmielczar123
mmielczar123
28 kwietnia 2022, 12:53
Alessio_re6
Głównie dlatego, że Rafa najczęściej szuka dryblingu albo strzału w sytuacji, gdy lepszym wyborem byłoby podanie do kolegi oraz czasami nie widać u niego radości, gdy ktoś inny strzeli. Oczywiście jego próby dryblingu często są atutem, a emocje jakie widać na jego twarzy nie zawsze są odzwierciedleniem tego, co czuje, ale po prostu tak mi się wydaje i mam nadzieję, że jestem w błędzie.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
28 kwietnia 2022, 12:58
Powiem tak, Leão radość sprawia drybling i to akurat dobra cecha, że cały czas jest pod gra i drybluje, bo rok temu właśnie tej ciągłości mu brakowało. Wydaje mi się, że on chce najczęściej dać koledze do pustej bramki i raki asysty najczęściej notuje, samoświadomość i wiedzą co może dać. Co do cieszenia się z gola, to.on jest jednym z pierwszych którzy, cieszą się z gola, tak przynajmniej zaobserwowałem.
0
mmielczar123
mmielczar123
28 kwietnia 2022, 13:03
Z tym cieszeniem się po bramkach może masz rację, ale pamiętam, że jak był mecz z Cagliari i Leao "strzelił" Brahimem, to Rafa wyglądał, jakby był zły, że to nie on strzelił (chociaż później bramka została zaliczona Portugalczykowi), ale może doszukuję się problemu tam, gdzie go nie ma :P
1
Alessio_re6
Alessio_re6
28 kwietnia 2022, 13:05
Sportowa złość, co nie jest aż takie złe :p
0
100f
100f
28 kwietnia 2022, 13:59
Leao nie cieszy się z gola? Zobacz akcje gdzie asystował mu Mike, jak biegł przez całe boisko do Mike'a
1
mmielczar123
mmielczar123
28 kwietnia 2022, 14:58
100f
"czasami nie widać u niego radości, gdy KTOŚ INNY strzeli"
Czytanie ze zrozumieniem się kłania ;)
1
Alessio_re6
Alessio_re6
28 kwietnia 2022, 12:42
W pierwszym sezonie pokazał potencjał, w drugim sezonie pokazał klasę, a teraz klasę i potencjał na jeszcze lepsze granie. Nietuzinkowy piłkarz, jeden z najlepszych w lidze, a statystycznie w Europie. Gdyby otrzymał 5M i jeden w realnych bonusach, to można śmiało powiedzieć, że zasłużył. Dzięki niemu Milan walczy o mistrzostwo, a nie Ligę Mistrzów.
1
Corsa
Moderator Corsa
28 kwietnia 2022, 12:42
Drzemie w nim ogromy potencjał, 70-80 to trochę mało, stówa na stół i można szukać zastępstwa.
3
mmielczar123
mmielczar123
28 kwietnia 2022, 12:45
Niby Guardiola chciał Leao, a moim zdaniem Leao>Grealish
2
Corsa
Moderator Corsa
28 kwietnia 2022, 12:58
Uważam podobnie, Leao z pewnością ma dużo większe możliwości, ale też nie wiadomo jakby poradził sobie w PL.

W naszej lidze ma dużo miejsca, gra jest wolniejsza, a na wyspach non stop pressing.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
28 kwietnia 2022, 13:02
Właściwie to Leao sobie zdobywa dryblingiem teren, we Włoszech na ostatnich 30-40 metrach jest mniej miejsca niż w PL.
2
Piotrek1899
28 kwietnia 2022, 14:35
Grealish? Moim zdaniem, to zaraz po Harrym Maguierze najbardziej przepłacony i przereklamowany transfer na Wyspach w historii.
1
Milanistaod95
Milanistaod95
28 kwietnia 2022, 12:42
Jak przyjdą nowi właściciele, to mu dadzą odpowiedni kontrakt i zostanie.
Teraz widzicie jak bardzo potrzeba nam pieniędzy. Własnie po to by nasi piłkarze nas nie opuszczali dla lepszych kontraktów.
80mln to dużo, ale to obecnie nasz najlepszy piłkarz i lepiej niech zostanie z nami i zarabia na tyle dużo by nie myślał o ucieczce.
1
marcinomilano
marcinomilano
28 kwietnia 2022, 12:41
Rzygam już tym tak szczerze xd A najbardziej to rzygam cytatami typu: "Tak czy inaczej piłkarzowi jest dobrze w Mediolanie, a w kolejnych tygodniach strony spróbują wypracować porozumienie."
1
Gieno
Gieno
28 kwietnia 2022, 12:41
LEAO masz podpisac i dalej cieszyć swoją grą kibiców Milanu.Gdzie Ci będzie lepiej niż w Mediolanie
0
Alessio_re6
Alessio_re6
28 kwietnia 2022, 12:43
Paryż to też ładne miasto.
0
kamilus
kamilus
28 kwietnia 2022, 12:51
Białystok też niczego sobie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
11
Nesta_13
28 kwietnia 2022, 12:58
Paryż to wbrew pozorom nie jest ładne miasto. https://www.national-geographic.pl/artykul/zagadka-syndromu-paryskiego-czemu-dotyka-turystow-i-jak-sie-przed-nim-ustrzec
0
Qiub
Qiub
28 kwietnia 2022, 14:00
Tylko ktoś kto nigdy nie był w Paryzu może powiedzieć, że to nieładne miasto. Niestety to Mediolan jest akurat niezbyt ładny, poza samym centrum nie za bardzo jest co tam oglądać, dlatego duzo turystów jeździ do pobliskiego Bergamo które jest bardzo malownicze.
1
Milanistaod95
Milanistaod95
28 kwietnia 2022, 12:40
Jak przyjdą nowi właściciele, to mu dadzą odpowiedni kontrakt i zostanie.
Teraz wiecie jak bardzo potrzeba nam pieniędzy. Własnie po to by nasi piłkarze nas nie opuszczali dla lepszych kontraktów.
80mln to dużo, ale to obecnie nasz najlepszy piłkarz i lepiej niech zostanie z nami
0
BartekWydziu
BartekWydziu
28 kwietnia 2022, 12:37
Jeśli ma lecieć to oby za te 70 czy 89 baniek. Jak nie będzie chciał podpisywać w najbliższych tygodniach to sprzedać i do widzenia.
0
hyrus13
hyrus13
28 kwietnia 2022, 12:35
Mam nadzieję, że w przyszłym sezonie po drugiej stronie boiska będzie grał prawdziwy skrzydłowy i Leao będzie miał trochę więcej miejsca i wtedy pokaże pełnię umiejętności.
0
Cervusius
Cervusius
28 kwietnia 2022, 12:34
Podpisze po rozwiązaniu kwestii właścicielskich bo wymówki w postaci awansu do LM i zakończenia olimpiady zostały już zajęte
6
Milanboy
Milanboy
28 kwietnia 2022, 13:02
Olimpiada, by na nią jechać to wyczyn nie lada.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się